![]() | Conspiraţia Rusiei împotriva economiei americanevezi toate articolele de Laura Cernahoschi01 Feb 2010 la 13:37 58 comentarii 2555 vizualizari. |
Hank Paulson, fostul secretar al trezoreriei americane, unul dintre vrăjitorii financiari americani spre care s-au îndreptat toate privirile pentru a scoate SUA din criză, îşi publică memoriile, sub titlul “On the Brink”. Iar dezvăluirile pe care le face sunt de-a dreptul uimitoare. Se pare că Rusia ar fi încercat să atragă China într-o conspiraţie prin care să pună în dificultate economia americană, povesteşte Paulson, citat de Bloomberg.
Ruşii le-ar fi cerut chinezilor să vândă în bloc acţiunile deţinute la Fannie Mae şi Freddie Mac în 2008, forţând astfel guvernul Statele Unite să intervină. Paulson ar fi aflat despre acest plan la Beijing, unde se afla cu ocazia Jocurilor Olimpice de vară. Oficiali “de top” ruşii ar fi făcut propunerea chinezilor, care însă au refuzat. “Raportul era îngrijorător. Vânzările masive ar fi condus la o pierdere a încrederii în acţiuni şi în piaţa de capital” scrie Paulson. “Am aşteptat până m-am întors acasă, într-un mediu sigur, şi l-am informat pe preşedinte”. Rusia a început chiar în acele zile războiul cu Georgia.
Într-adevăr, Rusia şi-a vândut acţiunile la Fannie Mae şi Freddie Mac, în valoare de 65,5 miliarde de dolari. Paulson spune că, în timpul unei vizite ulterioare la Moscova, ruşii nu au deschis discuţia despre cele două fonduri. Dar cu Putin a avut o conversaţie “distractivă”. Fireşte că ruşii neagă că ar fi încercat un atac asupra economiei americane.
În orice caz, şi cu şi fără atacul rusesc, Fannie Mae şi Freddie Mac au decedat, iar ceea ce a urmat cunoaştem cu toţii. Însă nici Rusia nu o duce mai bine după toată această criză, ba chiar e cea mai lovită ţară dintre cele incluse în grupul BRIC, al ţărilor emergente. De unde şi validitatea expresiei “nu săpa groapa altuia…”
Etichete: conspiraţie, Rusia


Dan Duca azi la 16:42 |
Lucrurile pe care le spune Viorel Hrebenciuc sunt la fel de interesante ca cele pe care le lasă în [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea azi la 12:19 |
În sfîrşit, Mang a pus capăt suspansului şi şi-a dat demisia. De ce o fi durat atît, în [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 11:28 |
Dacă vrea să n-o mai păţească şi cu următorul ministru al Educaţiei – care va fi acela! [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 07:16 |
Pentru a lămuri niște lucruri încă de la început. În această campanie de alegeri locale nu [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 May la 20:42 |
Mi-a spus cîndva un mogul pe un ton secretos: televizorul merge după cîteva teme mari, sex, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 15 May la 19:54 |
Lăsînd la o parte dezacordurile gramaticale și stîngăciile de exprimare din scrisoarea [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 May la 14:29 |
Primul comunicat de presă din mandatul ministrului Mang este că România a luat bronzul la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 May la 21:47 |
După ce guvernele precedente ne-au oferit o serie, parcă interminabilă, de semidocți și de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 May la 21:31 |
S-a luat după Ponta, vorba prietenului Alexandre. Francois Hollande a apărut într-un Citroen [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 May la 18:39 |
Mi-a arătat un amic cum se face animarea pentru postaci in interiorul unui partid. Se lucrează mai [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 14 May la 10:21 |
Liniştita coabitare dintre Ponta şi Băsescu s-a terminat după o săptămînă. Duminică, noul [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 May la 19:02 |
Februarie 2009. La Cluj-Napoca începuse campania electorală pentru funcția de primar. O campanie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 May la 16:28 |
E tare ministrul Mang. El n-a plagiat nimic, astea sînt invenţiile duşmanilor guvernului. [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 13 May la 16:17 |
La 23 mai se întruneşte la Bruxelles Consiliul european. Ieri aflat acolo Victor Ponta a fost [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 13 May la 15:22 |
S-a nascut in momentul in care a renuntat la discursul de Opozitie si a preluat responsabilitatea [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 12 May la 13:28 |
Într-o penibilă încercare de a trage de timp în chestiunea demiterii ministrului Mang, [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 12 May la 13:09 |
Asistam cu nedumerire si lipsa de reactie la dezvoltarea unei teorii economice de tip mutant, [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 11 May la 18:13 |
”Vino mamă să îi vezi cum distrug la spații verzi”. E unul dintre mesajele celor aproximativ [ citeste mai departe ]
Dan Duca 11 May la 17:38 |
Alin Teodorescu, sociolog, şef IMAS, fost deputat, ministru în Guvernul Năstase, analist [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 11 May la 13:52 |
Update. Gorduz şi-a răspîndit capodopera şi prin Spania, înainte să ajungă [ citeste mai departe ]
Virginia Costeschi 11 May la 12:14 |
Povestea din La Source de femmes (Izvorul femeilor), noul film al lui Radu Mihăileanu, este [ citeste mai departe ]
vox 11 May la 10:33 |
Azi se dau premiile Bun de tipar, premiile industriei de carte. Ar trebui să iasă unul dintre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 11 May la 10:18 |
Copertă & Copyright 2012 – ION BARBU
Un cititor îmi semnalează că în toate volumele [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 11 May la 09:19 |
Vă mai amintiți de Ridzi? Monica Iacob Ridzi? Doamna ministru care plătea pentru niște [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 10 May la 23:21 |
Pe vremuri, cîrnățarii care dădeau de bani își cumpărau titluri nobiliare. Cîrnățarii de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 May la 20:08 |
Începe luna oficială de campanie electorală. Probleme:
datoriile făcute de autorităţile [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 10 May la 18:51 |
... intrebarea nu mai este "ce articole a plagiat Ioan Mang?", ci daca exista articole pe [ citeste mai departe ]
George Pleşu 10 May la 14:09 |
În Spania, finala a fost transmisă de un post public, Telecinco - important de precizat lucrul [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 May la 08:53 |
Ar fi putut fi așa de frumoasă finala Europa League. Să ținem minte pentru multă vreme [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 May la 17:56 |
Le plac vorbele mari, dar, după ce le rostesc, se reped să le golească imediat de conținut. Nu [ citeste mai departe ]
| 1Dane, te respect.Din articolele de anul trecut am inteles ca esti simpatizant PNL. Inca cred ca esti, ceea ce e ok.Imi place ca nu te lasi orbit de simpatii si spui lucrurilor pe nume - spui cand... | ||
| 2@Loda: Si eu as fi bun de ministru!... | ||
| 3Ilinco !Te rog sa nu-l contrazici pe Gavrilache ! Nu vezi ca ,,le stie" pe toate ? :) Sunt pline blogurile de savanti ....... | ||
| 4chestie de viziune si democratie:chiar in aceste momente marete cand intregul popor se pregateste sa scoata la vanzare hidrocentrala Portile de Fier I, cea mai mare lucrare hidrotehnica din Europa,... | ||
| 5@gavrilache Nu toata lumea e de acord cu ce afirmati. scri.ro/doi-i-s../ ... | ||
| 6@poweraxxel: Cine-a spus ca Eminescu e nepereche?!... | ||
| Mihai Goţiu 13241 citiri |
| Costi Rogozanu 9855 citiri |
| Cristian Teodorescu 9145 citiri |
| Constantin Creţan 5464 citiri |
| Alin Fumurescu 4304 citiri |
| Dan Duca 3025 citiri |
| Stelian Tănase 2602 citiri |
| Dorin Tudoran 2484 citiri |
| Ciprian Domnişoru 2417 citiri |
| Iulian Leca 1983 citiri |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Mihai Goţiu 5 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Ciprian Şiulea o postare |
| George Pleşu o postare |
| vox o postare |
| Mihai Goţiu 63710 citiri |
| Cristian Teodorescu 38136 citiri |
| Costi Rogozanu 35435 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16501 citiri |
| Alin Fumurescu 15938 citiri |
| Viorel Dobran 13116 citiri |
| Dan Duca 9166 citiri |
| Stelian Tănase 8113 citiri |
| Constantin Creţan 8109 citiri |
| Dorin Tudoran 7956 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Costi Rogozanu 26 postari |
| Alin Fumurescu 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Ah, Laura, cat de tare te iubesc!
2010-02-01 13:46:00 | Raporteaza
E ca in “O calatorie spre centrul pamantului”, unde orice as citi, oricum as aranja cuvintele, imi da tot “Te iubesc mult micuta mea Grauben!” Te iubesc mult micuta mea Laura!
2010-02-01 13:50:06 | Raporteaza
Acest agreement (R&C) este o realitate dezbatuta pe larg in media 2009, si constituie un factor cu mare pondere in ceea ce a urmat.
(“Crizele”, de orice fel, sunt rareori “fenomene naturale”!).
2010-02-01 13:53:03 | Raporteaza
Hai sa fim sinceri si sa acceptam ideea ca rusii nu-i vor ierta pe americani niciodata pentru distrugerea zonei lor de influenta (Europa de Est), pentru prabusirea imperiului sovietic (urss) si pentru ca in general au demonstrat ca socialismul (comunismul) este o utopie dezastrioasa.
Vor incerca permanent sa ii atace.
Vor continua aliantele toxice (Iran, Yemen, etc), ii vor submina toate actiunile externe lui Obama, etc.
Cu China, desi relatiile par sa fie bune, e un pic mai complicat.Exista niste elemente de neincredere intre aceste doua puteri.
Daca nu ma insel, Lenin, in testamentul sau politic, vorbea de eventualitatea retrocedarii unor teritorii ale Chinei, anexate de Imperiul tarist, in situatia in care in China ar izbandi comunismul.
Oricum, o sa fie vesel.
Vorba unui clasic in viata: traim vremuri istorice, dar ar fi fost de preferat sa citim despre ele.
2010-02-01 13:57:11 | Raporteaza
Chiar atat de naiv sa fie Putin ? Cred ca asta este mai repede o justificare , cam tardiva , din partea americanilor ptr ce s-a intamplat din cauza lor .
2010-02-01 13:57:33 | Raporteaza
Emergente draga! Si, de regula, economiile sunt emergente, nu tarile.
2010-02-01 14:07:19 | Raporteaza
Da sora, rusii astia.. noroc cu “americanii”, de vin ei si salveaza “democratia” peste tot (ca in Haiti de ex, unde soldatii americani distrug corturile de prim ajutor, impusca civili la caterinca pe strada etc) Hai sa iti zic ceva, cu rusi, fara chinezi (pe spatiu american sau romanesc) economia tot se duce dracului
atat timp cat economia este doar o gaura neagra de datorii, cu ajutorul carora bancile creaza bani din nimic, pentru a mentine sclavia moderna in picioare pe planeta…
Rusii cumva ne restrictioneaza noua accesul pe veoh.com?
optlasuta.wordp../
2010-02-01 14:27:08 | Raporteaza
@George Si militarii americani fac toate aceste blestematzii in Haiti de fata cu presa, care e complice, nu-i asa? Chiar si Cristi Zarescu?
2010-02-01 14:30:24 | Raporteaza
ultima lovitura data de rusi economiei americane este achizitia unei vile de lux in los angeles de catre abramovici pt amanta lui…
pe multe milioane de dolari…
mari conspiratori rusii astia!
2010-02-01 14:36:46 | Raporteaza
@tatelu Pai, iti dai seama ca a luat-o la juma de pretz fata de acu doi ani?
2010-02-01 14:37:56 | Raporteaza
Daca ai de gand sa iei apararea soldatilor americani, te rog sa o faci pe pamanturile pe care esti TU suverana si atat, nu ai nici un drept sa vorbesti despre ce se intampla in Haiti.
2010-02-01 14:38:27 | Raporteaza
exact, dupa ostilitatile din Georgia, oligarhii rusi si-au vazut fabuloasele averi diminuate de zeci de ori pe fondul asa-zise “crize mondiale”… Incepe sa se vada si in presa tinta acelei “crize”. Dovada? Economia americana si west-europeana si-au “revenit” relativ repede, la fel isi va reveni si cea est-europeana, insa oligarhii rusi: never !
2010-02-01 14:39:07 | Raporteaza
@George Pe blogul asta sunt suverana. Ce zici de asta?
2010-02-01 14:41:08 | Raporteaza
Sa fi fost oare o diversiune pentru a distrage opinia publica de la Georgia?
2010-02-01 15:03:44 | Raporteaza
@Mihai Nu, cred ca se voia doar un picior pe sub masa dat americanilor.
2010-02-01 15:04:37 | Raporteaza
Henry Paulson il cheama pe personaj nu Hank si eu nu as pune mare baza pe ce scrie in carti. Asupra lui planeaza niste suspiciuni serioase de coruptie, ca ar fi influentat, la nivele inalte, decizia in cazul lasarii de catre statul american, a bancii Lehman Brothers sa falimenteze, in favoaarea bancii concurente Goldman Sachs, a carui presedinte a fost si care a primit un important sprijin financiar din partea statului pentru a depasi mai usor criza.
2010-02-01 15:13:48 | Raporteaza
@Cris Il cheama Henry si i se spune Hank. Crede-ma, stiu…
2010-02-01 15:19:06 | Raporteaza
@George: Mai Georgele, incep sa cred ca soldatii americani fura mancarea haitienilor si doar pratii somalezi si tovarasii cubanezi si nord-coreieni ii ajuta cu adevarat. Si ca sa-ti devin simpatic, iti transmit “Traiasca lupta pt. pace ” si “Jos imperialismul american”.
2010-02-01 15:21:44 | Raporteaza
“Si militarii americani fac toate aceste blestematzii in Haiti de fata cu presa, care e complice, nu-i asa?”
Teorii conspirationiste draghe; ca filmarile alea din Iugoslavia facute din interiorul unui tzarc de sarma ghimpata.
“Chiar si Cristi Zarescu?”
Normal ca nu; el, Pedelin Adrisor si cu Brutus -nu. Ei nu, niciodata.
2010-02-01 15:23:11 | Raporteaza
“Hank Paulson, fostul secretar al trezoreriei americane, unul dintre vrăjitorii financiari americani spre care s-au îndreptat toate privirile pentru a scoate SUA din criză”
Mare pacat ca nu si-au indreptat mai atent privirile spre el cand a bagat america in criza….
Acuma sa cred ca se merge pe principiul : “tu ai stricat-o, tu s-o dregi” ?
Nu neaga nimeni ca dl. Hank se pricepe la economie, in fond si Obama are un Nobel pentru afaceri cu pacea. Hank se lupta cu economia iar Obama cu pacea. Baniesc ca vor castiga amandoi.
2010-02-01 15:30:05 | Raporteaza
@Ana lu Caiafa Stii? Mie chiar imi plac comentariile tale postate sub diverse nume. Sunt refreshing
. Ce face motanul?
2010-02-01 15:35:44 | Raporteaza
Ok
Dar sa stii ca nu ai cum sa te pui in locul alora din Haiti, supusi acum deportarilor – in Etiopia, exact ca-n vremea lui Stalin, pentru un razboi de interese, in numele banilor. Uite cum mor oamenii pe strada, impuscati, cu orezul de la americani in mana – poate iti mai piere cheful de caterinca 
optlasuta.wordp../
2010-02-01 15:37:13 | Raporteaza
Eu zic ca Paulson, pentru a justifica, greselile decidentilor americani, inainte de criza si in toata aceasta perioada, a pornit o expeditie dupa cautat potcoave de cai morti prin tari straine, ocazie cu care a fost identificat dusmanul de clasa, respectiv Rusia si China… care (cica) ar avea interes in prabusirea SUA, desi China are o ditai hania de rezerva valutara in USD, precum si o balta de creante in aceasta moneda nu numai asupra americanilor ci in toata lumea.
Apoi, prabusirea Fannie Mae şi Freddie Mac a avut o puternica justificare in economia reala americana, ambele avand expuneri masive pe sectorul imobiliar care intrase in vrie, sens in care, le-or fi acordat rusii si chinezii o mana de ajutor, dar tot acolo se indreptau…
E greu sa faci rationamente din astea… pot fi lovite mortal de indoiala, desi nu e exclus ca fapta in sine (telefonul de la Moscova la Beijing), chiar sa fi avut loc.
2010-02-01 15:37:13 | Raporteaza
” Însă nici Rusia nu o duce mai bine după toată această criză ”
Tom Sawyer si Huckleberry Finn , preluati mai tarziu in Ciresarii:
Tom umflandu-se in pene ca in familia lui se petrec lucruri importante: ” stii, bunicul meu tocmai a murit! ”
Huck simtindu-se pus in inferioritate: “…nici al meu nu mai are mult.. “
2010-02-01 15:37:16 | Raporteaza
“Ce face motanul?”
Se linge. Nu stiu altii cum sant dar lui ii place. Poate ar fi bine pentru Paulsen sa ia exemplu de la motan, vad ca motanul obtine satisfactii notabile din prestatia sa -ceea ce nu se poate spune despre Paulsen. Ca am inteles ca e in cautare de exemple de urmat. Deocamdata ne arata cine il insatisface si n-a gasit o solutie prin care sa obtina satisfactii. Macar pentru privitori. De-aia zic: sa-ncere ca motanul.
2010-02-01 15:45:45 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: si cu rusii astia voiati sa facem noi afaceri?
Interesanta povestirea, dar acum m-ar interesa altceva:
Am cautat un articol cu tematica economica, dar nu l-am gasit decat pe asta. Asa ca “aplic” aici
As vrea sa gasesc mai multe informatii despre impozitul 2%. Daca s-a schimbat ceva la formularele 230 sau 200, care e termenul de depunere la ANAf etc. Intreb deoarece vad ca deja au aparut formularele in diferite institutii.
Cred ca ar fi utila o campanie sustinuta de promovare a impozitului 2%. Multi ar face-o, dar nu sunt informati.
2010-02-01 15:50:28 | Raporteaza
“Si militarii americani fac toate aceste blestematzii in Haiti de fata cu presa, care e complice, nu-i asa?”
Ceea ce nu se da la televizor nu exista; iar ceea ce se da -cu atat mai putin. (Mi-am permis o parafraza , ca pe criza asta e tot ce ni se permite).
2010-02-01 15:51:17 | Raporteaza
Rusii nu-s decat unii din aia multi care nu inghit America. Poate sa se schimbe conducerea, guvernarea, orice in Rusia, ca adversitatea fata de America va ramane neschimbata. De data asta nu le-a iesit intru-totul, dar prin perseverenta vor darama America pana la urma.
2010-02-01 15:51:52 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: am mazgalit si eu un comentariu. Ce fac? mai astept sau il rescriu?
2010-02-01 15:56:39 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: suverana si suzerana:P
2010-02-01 15:57:26 | Raporteaza
“Il cheama Henry si i se spune Hank”
Asa e. Si pe mine ma cheama Basescu (uneori) si mi se spune Mondialu. Ma stie o lume si-un popor. C-am sa-i las in ala gol. Eu si cu Hank. Henry , for close friends.
2010-02-01 15:58:55 | Raporteaza
@aletheu: Nu e nevoie de rusi sa se duca America dracului
America e sortita sa fie a dracului – de aia sunt condusi de o secta satanica (constructiva, axata pe economie si dezvoltare tehnologica) – daramarea deja se produce de prin 99 (protestele anti-WTO din Seattle) iar anul asta se anunta razboiul civil 
Abia astept sa vad impactul lui asupra economiei, adica ma gandesc la ce sume vor incasa firmele britanice producatoare de armament – care au redresat un pic economia la inceput de an, dupa ce au vandul scanerele alea corporale in nush cate aeroporturi.. (cu teroristii, cu Yemen, cu vrajeala aia…)
2010-02-01 16:02:18 | Raporteaza
olario-olarioooo! 2 comentarii disparute?
2010-02-01 16:10:55 | Raporteaza
“anul asta se anunta razboiul civil”
Sper sa fie punctual si desigur si informal.
“ma gandesc la ce sume vor incasa firmele britanice producatoare de armament”
Aoleaoux ! Vor folosi arme britanice in razboiul civil ?!
Ironia istoriei…
2010-02-01 16:12:36 | Raporteaza
Era despre impozitul de 2%.
2010-02-01 16:16:45 | Raporteaza
A inceput colectarea lui, multa lume nu stie.
2010-02-01 16:18:35 | Raporteaza
Ce inseamna 2% pentru contribuabili?
Prevederea 2% este un mecanism de transparenta fiscala prin intermediul caruia contribuabilii persoane fizice pot sa directioneze 2% din impozitul lor pe venit catre o organizatie neguvernamentala (asociatie sau fundatie).
Puteti astfel decide catre cine merg 2% din impozitele dvs.!
De ce e bine sa folositi aceasta prevedere?
• Nu va costa nimic!
• Contribuiti la eficientizarea cheltuirii banului public – deci al dvs.!
• Puteti ajuta la rezolvarea unei probleme din comunitatea dvs. directionand 2% catre o organizatie care lucreaza in acel domeniu.
• Va puteti asigura ca acesti bani raman in comunitatea dvs. directionandu-i catre o organizatie locala.
• Puteti ajuta oameni in nevoie directionand 2% catre o organizatie care lucreaza pentru ei!
2010-02-01 16:19:51 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: Multumesc frumos.
Ce trebuie sa faceti?
doilasuta.ro/pa../
2010-02-01 16:21:39 | Raporteaza
Apropos de jurnalisti in Haiti
youtube.com/wat../
2010-02-01 16:39:53 | Raporteaza
Nici un “Goldwin” nu poate fi de vina pentru criza financiara.
Cand te afli in fata unui val de milioane de someri si de saraci, nu poti decat sa strigi “hotii”! Sau rusii! Si sa papi linistit banii contribuabilor.
2010-02-01 17:16:25 | Raporteaza
Pai daca rusii le-au cerut chinezilor ceva, inseamna ca si ofereau ceva si daca chinezii au refuzat, inseamna ca fie nu era momentul,fie se construieste o alta bipolaritate a lumii…daca o ramane bipolaritate, poate e mai convenabila multipolaritatea
2010-02-01 18:00:45 | Raporteaza
Tocmai de aceea ma irita politica din Rusia si nu cred ca sunt singurul in aceasta situatia. Nu pricep de ce Rusia nu reuseste sa treaca peste frustrarile sale si sa inceapa o relatie de colaborare si nu de sabotare a celorlalte puteri, pentru ca ar fi in interesul ei sa o faca. Nu cred ca in stilul acesta va reusi sa redobandeasca “gloria” de altadata.
2010-02-01 18:08:12 | Raporteaza
O-ho-ho-hoooo ia te uita cum d-saoara Laura crede in conspiratii…Adevarul e ca numai afara se poate intampla asa ceva!Nu??!!
2010-02-01 18:13:46 | Raporteaza
Probabil este ceva adevar. Oricum textul este interesant si incita la aceasta idee . Autoarea lui mi se pare a avea o buna intuitie plus ceea ce lipseste autorilor de pe portal: o buna cunostere a politicii externe. Adaug si capacitatea de analiza.
Nu vreau sa folosesc abuziv spatiul si trimit pe o tema asemanatoare despre Rusia aici:ioanavram.wordp../
2010-02-01 18:20:57 | Raporteaza
“Razboi civil cu arme britanice”?
O fi(si) razboiul civil de care vorbea Geoana?
Interesanta teoria si nu suntem naivi sa credem ca nu se invirt diverse masinatiuni la nivel mondial. Uneori nici nu banuim cine cu cine face aranjamente. Dar eu cred ca si Rusia si SUA sufera(ca de pierit nu pier) pe limba lor.Imperiul sovietic a fost “eutanasiat” de americani dar se darima oricum prin implozie economica-deh,nu functioneaza economia centralizata,acolo e buba.Iar americanii si-au facut-o cu minuta unei administratii democrate din anii ‘70. Acela a fost startul a ceea ce se intimpla acum.
2010-02-01 18:47:19 | Raporteaza
Off topic
Observ, totusi, o predilectie pe VoxPublica (la toti jurnalistii) pentru subiecte abstracte, inalt conceptuale, marginale, in detrimentul problemelor fundamentale care preocupa societatea romaneasca si anume: foamea, somajul, indatorarea excesiva la camatari, lipsa de perspective, guvernarea haotica, iesirea in strada, CAS la tot ce misca, taxa pe mancare si altele…
Care sa fie explicatia?
2010-02-01 19:12:56 | Raporteaza
Propaganda pura in preajma unui conflict armat. Big deal.
Big news, too.
Dar ceva despre… aglomerarea de arme in Golful Persic, aproape de Iran, se incumeta cineva sa scrie aici?
2010-02-01 19:15:25 | Raporteaza
Lasa Cris, ca daca incepe haloimisul cu Iranul et al., o sa avem toti de lucru in fabricile de arme.
2010-02-01 19:16:29 | Raporteaza
@upps-ala:
Da tata, primii la care or sa trimita iranienii o racheta plina cu fecale vom fi noi. In ciulinii Baraganului.
2010-02-01 19:22:36 | Raporteaza
Deci, nu uitati de impozitul de 2%.
Formularele le puteti descarca de aici:
static.anaf.ro/../
2010-02-01 20:09:31 | Raporteaza
Si:
static.anaf.ro/../
2010-02-01 20:10:38 | Raporteaza
Poate nu stiti cine tb sa completeze 200 si cine 230. Sa va ajut
200 Declaraţie privind veniturile realizate (OMEF 1815/2008)
Formular 200 Se completează de către contribuabilii persoane fizice care obţin venituri din: activităţi independente (activităţi comerciale, profesiuni libere, drepturi de proprietate intelectuală), din cedarea folosinţei bunurilor (închirieri, arendă), din activităţi agricole (de felul cultivării florilor, a legumelor în sere, a pepinierelor etc.), din operaţiuni de cu valută la termen şi din transferul titlurilor de valoare (acţiuni). Citiţi şi explicaţiile de la formularul 020. Declaraţia se completează înscriind cu majuscule, citeţ şi corect, datele prevăzute de formular. Se completează în două exemplare, din care unul rămâne la contribuabil. Declaraţia se depune direct la registratura organului fiscal sau la oficiul poştal, prin scrisoare recomandată. Se foloseşte pentru veniturile realizate începând din 1 ianuarie 2008.
anaf.ro/public/../
2010-02-01 20:12:32 | Raporteaza
230 Cerere privind destinaţia sumei reprezentând până la 2% din impozitul pe venitul anual şi deducerea cheltuielilor efectuate pentru economisirea în sistem colectiv pentru domeniul locativ
Formular 230
Se completează de contribuabilii care realizează venituri din salarii şi asimilate acestora, în următoarele situaţii: a) au efectuat în anul de raportare cheltuieli pentru acordarea de burse private, şi solicită restituirea acestora; b) doresc ca o sumă din impozitul anual să fie destinată pentru sponsorizarea organizaţiilor nonprofit. Se poate nominaliza o singură entitate nonprofit sau unitate de cult c) solicită deducerea din veniturile impozabile din salarii, obţinute la funcţia de bază, a cheltuielilor efectuate pentru economisire în sistem colectiv pentru domeniul locativ, în limita unei sume maxime de 300 lei pe an. Se completeazã de mânã, în douã exemplare, din care unul rãmâne la contribuabil. Cererea se depune direct la registratura organului fiscal sau la oficiul poştal, prin scrisoare recomandatã.(acelasi link)
2010-02-01 20:14:14 | Raporteaza
@florina: Razboiul civil e o teorie a unui profesor rus optlasuta.wordp../ si cred ca toata lumea stie ca marea britanie e cel mai mare producator de armament din lume (de aia am zis cu arme britanice)
2010-02-01 20:26:24 | Raporteaza
Ce atac rusesc? Daca actiunile alea ar fi avut vre-o valoare ce sens avea sa le vinda, fie si sub forma unui “atac”?
N-am avut rabdare sa citesc articolul cu pricina, dar ai macar tu o idee de ce face Pauslon o astfel de declaratie?
Ca atat de prost incat sa si creada ce spune in mod sigur nu e!
2010-02-01 22:28:11 | Raporteaza
Uite ce scrie Nasim Taleb despre Fannie Mae in 2006 (in Black Swan):
“Banks hire dull people and train them to be even more dull. If they look conservative, it’s only because their loans go bust on rare, very rare occasions. But (…)bankers are not conservative at all. They are just phenomenally skilled at self-deception by burying the possibility of a large, devastating loss under the rug.
The government-sponsored institution Fannie Mae, when I look at its risks, seems to be sitting on a barrel of dynamite, vulnerable to the slightest hiccup. But not to worry: their large staff of scientists deemed these events “unlikely”.
Problemele de acolo erau cunoscute cu ani buni inainte ca Fannie Mae şi Freddie Mac sa fie preluate de feds! In plus, la inceputul lui 2008, dupa Bear Stern, toata lumea stia ca in line dreapta spre “executie” stau cele doua “gemene”, iar preasa a documentat despre ele in prostie pana in august 2008! Ce vine Paulson acuma cu “atacul rusesc”! Doesn’t make sens at all!
2010-02-01 22:38:27 | Raporteaza
“Hank Paulson, fostul secretar al trezoreriei americane, unul dintre vrăjitorii financiari americani spre care s-au îndreptat toate privirile pentru a scoate SUA din criză”.
legat strans de Goldaman Sachs . Cu acuzatia ca Goldman Sachs au fost gubernu economic SUA peste 10 ani . Paulson – un artizan al derelemntarilor . Si final al gaurii de acum . Cu adaugirea ca drept multumire ca bujetu amrican le astupa gaurile bancherii si-a schimbat avioanele, si-au dat prime fabuloase , au speculat in continuare ( poate si atacu asupa leului !_) si americanu de rand se intreaba ptr ce? Asa ca Paulson trebuie sa gaseasca alt vinovat decat el si gasca lui .
Si as adauga ca daca Rusia a vandut actiunile era libera sa o fac ( mai ales ca daca programa scarpinarea lu Stupidasvili stia ca fondurile o sa-i fie blocate! ) si Pauson este printre cei vinovati de a fi dat o asa putere Rusiei ! Aviz amatorilor – Rusia este o putere (adica stat ) si va folosi orice mijloace pentru a inttari capacitatea de actiune , inclusiv actionand ca investitor .
2010-02-03 09:20:17 | Raporteaza