Îmi pare răuvezi toate articolele de admin16 Feb 2011 la 13:28 21 comentarii 542 vizualizari. |
Traian Băsescu a declarat, recent, că nu e adeptul privatizării Poştei Române sau a CFR. Îmi pare rău. Mi-aş fi dorit să fie adeptul normalizării unor servicii din epoca de piatră. Şi mi-aş mai fi dorit ca preşedintele să decidă ce fel de adept e după ce face o călătorie incognito cu trenul (rapid ori accelerat, n-am pretenţii exagerate) sau o vizită la sediul Poştei de lângă Hala Traian. Eu le-am făcut pe amândouă şi sunt adeptul privatizării rapide, pe un leu, a ambelor fosile.
Am călătorit de curând cu trenul, cu nişte prieteni, de la Bucureşti la Braşov şi înapoi. Prima impresie, în Gara de Nord, a fost un pic şocantă. Paza la intrarea pe peron era extrem de strictă. Nu trecea nimeni fără bilet. Pe moment, m-am bucurat, m-am simţit ceva mai în siguranţă. Siguranţa a durat, însă, doar până ne-am instalat în vagon, unde se perindau nestingheriţi cerşetori, vânzători, „muţi“ cu bileţele şi brelocuri, pe care nu părea să-i fi controlat nimeni, niciodată. Erau ca la ei acasă. După ce trenul a plecat, am fost şi martorii unei minuni. Un olog, care a trecut prin vagon tânguindu-se şi târându-se pe jos, a revenit după câteva minute, alergând din sens opus de frica controlorilor. Care controlori au apărut agale şi tacticoşi. Şi, pe măsură ce avansau în vagon, amuţeam de uimire. Vagonul era împărţit în două rânduri de scaune: unul pe o parte, cu un şir de locuri, altul pe cealaltă parte, cu două şiruri de locuri. Controlorii erau doi, arătau de parcă dormiseră în şanţ şi îşi împărţiseră munca judicios – unul composta biletele pe dreapta, iar celălalt biletele pe stânga.
Noi, cârcotaşi cu apucături corporatiste, n-am putut să nu ne întrebăm filosofic: decât doi controlori care arată ca dracu’ şi compostează ori pe stânga, ori pe dreapta, nu mai bine unul singur care să arate ca lumea şi să composteze şi pe stânga, şi pe dreapta?
Genul ăsta de întrebări existenţiale nu va apărea niciodată în mintea CFR de stat. De compostat. Nu pare să preocupe CFR nici faptul că un călător nu ştie ce cumpără, când cumpără bilet. Poţi nimeri în vagoane de clasa întâi compartimentate sau necompartimentate, cu prize sau fără, în bună stare sau jalnice, ba chiar (mi s-a întâmplat la ultima călătorie), care arată mult mai rău decât cele de clasa a doua.
Iar ca o ultimă lămurire pentru oricine vrea să decidă dacă e sau nu adeptul privatizării, recomand o vizită în gara Ploieşti Sud. Peroanele arată ca din al doilea război mondial, undeva pe linia frontului, iar sala gării e un azil supradimensionat pentru câini şi persoane fără adăpost, arătând şi mirosind în consecinţă.
Probabil că unele lucruri s-au îmbunătăţit faţă de CFR de acum 20 de ani. Dar ele s-au înrăutăţit notabil faţă de orice companie de transport feroviar din Europa de azi. Am călătorit recent cu trenul de la Bruxelles la Paris într-o oră şi un sfert. Aproximativ aceeaşi distanţă, de la Bucureşti la Braşov, durează trei ore şi jumătate.
Dacă preşedintele ţării nu e adeptul privatizării CFR, înseamnă că el nu e adeptul modernizării CFR. Statul român nu poate (prin asta înţeleg că nici nu ştie, nici nu vrea) să organizeze şi să conducă o companie în mod eficient. Şi nu e vorba de bani. Oricâţi bani ar avea, statul nostru nu-i poate transforma în produse sau servicii de bună calitate.
O dovadă în plus pentru concluzia asta e şi Poşta Română, altă perlă a aparatului de partid şi de stat. Zeci de milioane de euro pe an sifonate pe contracte de IT, dotări sau consultanţă pentru băgare de seamă şi privitul în altă parte au făcut dintr-un monopol absolut, cu şanse considerabile de a domina piaţa, o instituţie la care apelezi doar dacă n-ai încotro.
România n-a făcut încă pasul cel mare. Acela în care de administrarea treburilor ţării să se ocupe oameni care au administrat cu succes ceva în piaţa liberă. Care înţeleg lucrurile simple pe care se bazează eficienţa şi performanţa. Dacă politicienii români nu vor reuşi să înţeleagă rapid măcar pe unul dintre ele, acela că o economie competitivă nu e posibilă în lipsa capacităţii de a transporta rapid şi flexibil mărfuri şi persoane, o să rămânem doar adepţii vorbelor goale. Şi nu mă refer aici la transportul prin vamă, care înţeleg că merge uns…
(Articol apărut în numărul din 15 februarie al Revistei 22)
Etichete: CFR, eficienţă, performanţă, Posta Romana


Dan Duca azi la 16:42 |
Lucrurile pe care le spune Viorel Hrebenciuc sunt la fel de interesante ca cele pe care le lasă în [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea azi la 12:19 |
În sfîrşit, Mang a pus capăt suspansului şi şi-a dat demisia. De ce o fi durat atît, în [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 11:28 |
Dacă vrea să n-o mai păţească şi cu următorul ministru al Educaţiei – care va fi acela! [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 07:16 |
Pentru a lămuri niște lucruri încă de la început. În această campanie de alegeri locale nu [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 May la 20:42 |
Mi-a spus cîndva un mogul pe un ton secretos: televizorul merge după cîteva teme mari, sex, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 15 May la 19:54 |
Lăsînd la o parte dezacordurile gramaticale și stîngăciile de exprimare din scrisoarea [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 May la 14:29 |
Primul comunicat de presă din mandatul ministrului Mang este că România a luat bronzul la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 May la 21:47 |
După ce guvernele precedente ne-au oferit o serie, parcă interminabilă, de semidocți și de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 May la 21:31 |
S-a luat după Ponta, vorba prietenului Alexandre. Francois Hollande a apărut într-un Citroen [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 May la 18:39 |
Mi-a arătat un amic cum se face animarea pentru postaci in interiorul unui partid. Se lucrează mai [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 14 May la 10:21 |
Liniştita coabitare dintre Ponta şi Băsescu s-a terminat după o săptămînă. Duminică, noul [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 May la 19:02 |
Februarie 2009. La Cluj-Napoca începuse campania electorală pentru funcția de primar. O campanie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 May la 16:28 |
E tare ministrul Mang. El n-a plagiat nimic, astea sînt invenţiile duşmanilor guvernului. [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 13 May la 16:17 |
La 23 mai se întruneşte la Bruxelles Consiliul european. Ieri aflat acolo Victor Ponta a fost [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 13 May la 15:22 |
S-a nascut in momentul in care a renuntat la discursul de Opozitie si a preluat responsabilitatea [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 12 May la 13:28 |
Într-o penibilă încercare de a trage de timp în chestiunea demiterii ministrului Mang, [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 12 May la 13:09 |
Asistam cu nedumerire si lipsa de reactie la dezvoltarea unei teorii economice de tip mutant, [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 11 May la 18:13 |
”Vino mamă să îi vezi cum distrug la spații verzi”. E unul dintre mesajele celor aproximativ [ citeste mai departe ]
Dan Duca 11 May la 17:38 |
Alin Teodorescu, sociolog, şef IMAS, fost deputat, ministru în Guvernul Năstase, analist [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 11 May la 13:52 |
Update. Gorduz şi-a răspîndit capodopera şi prin Spania, înainte să ajungă [ citeste mai departe ]
Virginia Costeschi 11 May la 12:14 |
Povestea din La Source de femmes (Izvorul femeilor), noul film al lui Radu Mihăileanu, este [ citeste mai departe ]
vox 11 May la 10:33 |
Azi se dau premiile Bun de tipar, premiile industriei de carte. Ar trebui să iasă unul dintre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 11 May la 10:18 |
Copertă & Copyright 2012 – ION BARBU
Un cititor îmi semnalează că în toate volumele [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 11 May la 09:19 |
Vă mai amintiți de Ridzi? Monica Iacob Ridzi? Doamna ministru care plătea pentru niște [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 10 May la 23:21 |
Pe vremuri, cîrnățarii care dădeau de bani își cumpărau titluri nobiliare. Cîrnățarii de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 May la 20:08 |
Începe luna oficială de campanie electorală. Probleme:
datoriile făcute de autorităţile [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 10 May la 18:51 |
... intrebarea nu mai este "ce articole a plagiat Ioan Mang?", ci daca exista articole pe [ citeste mai departe ]
George Pleşu 10 May la 14:09 |
În Spania, finala a fost transmisă de un post public, Telecinco - important de precizat lucrul [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 May la 08:53 |
Ar fi putut fi așa de frumoasă finala Europa League. Să ținem minte pentru multă vreme [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 May la 17:56 |
Le plac vorbele mari, dar, după ce le rostesc, se reped să le golească imediat de conținut. Nu [ citeste mai departe ]
| 1Dane, te respect.Din articolele de anul trecut am inteles ca esti simpatizant PNL. Inca cred ca esti, ceea ce e ok.Imi place ca nu te lasi orbit de simpatii si spui lucrurilor pe nume - spui cand... | ||
| 2@Loda: Si eu as fi bun de ministru!... | ||
| 3Ilinco !Te rog sa nu-l contrazici pe Gavrilache ! Nu vezi ca ,,le stie" pe toate ? :) Sunt pline blogurile de savanti ....... | ||
| 4chestie de viziune si democratie:chiar in aceste momente marete cand intregul popor se pregateste sa scoata la vanzare hidrocentrala Portile de Fier I, cea mai mare lucrare hidrotehnica din Europa,... | ||
| 5@gavrilache Nu toata lumea e de acord cu ce afirmati. scri.ro/doi-i-s../ ... | ||
| 6@poweraxxel: Cine-a spus ca Eminescu e nepereche?!... | ||
| Mihai Goţiu 13243 citiri |
| Costi Rogozanu 9856 citiri |
| Cristian Teodorescu 9146 citiri |
| Constantin Creţan 5464 citiri |
| Alin Fumurescu 4304 citiri |
| Dan Duca 3034 citiri |
| Stelian Tănase 2602 citiri |
| Dorin Tudoran 2484 citiri |
| Ciprian Domnişoru 2417 citiri |
| Iulian Leca 1983 citiri |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Mihai Goţiu 5 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Ciprian Şiulea o postare |
| George Pleşu o postare |
| vox o postare |
| Mihai Goţiu 63712 citiri |
| Cristian Teodorescu 38137 citiri |
| Costi Rogozanu 35436 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16501 citiri |
| Alin Fumurescu 15938 citiri |
| Viorel Dobran 13117 citiri |
| Dan Duca 9175 citiri |
| Stelian Tănase 8113 citiri |
| Constantin Creţan 8109 citiri |
| Dorin Tudoran 7956 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Costi Rogozanu 26 postari |
| Alin Fumurescu 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
asa este. sa fie privatizat. ca BCR, SIDEX,PETROM,ALRO,PETROMIDIA,ROMTELECOM. sau nu?
2011-02-16 13:52:03 | Raporteaza
Citesc cu mult interes articolele dvs.
In articolul de mai sus s-a strecurat o eroare: sunt ani buni de cand nu mai sunt verificate biletele la intrarea in gara. Circul aproape zilnic cu trenul si nu mi-a mai fost cerut biletul in Gara de Nord de multa vreme.
Inca ceva, trenul de Brasov trece prin Ploiesti Vest, nu Sud. Dar banuiesc ca ati fost acolo cu alta ocazie.
2011-02-16 13:53:19 | Raporteaza
@Toto. Nu ma refeream la verificarea biletelor la intrarea in gara, ci la accesul pe peron. Erau doi gealati de care nu trecea nimeni fara sa arate biletul. Intr-adevar, am putut “admira” nu doar peronul, ci si gara Ploiesti Sud intr-o vizita la Ploiesti.
2011-02-16 14:13:01 | Raporteaza
[...] Articol voxpublica » Business & Economie [...]
2011-02-16 14:27:09 | Raporteaza
Slab articol , slaba analiza. Privatizarea CFR si Posta Romana in acest moment nu este oportuna din cel putin doua aspecte( pe care sunt convins ca le stiti si D-voastra , ce nu stiu este de ce nu le spuneti )
Primo : valoarea lor de piata este teribil de scazuta acum si ar fi de preferat sa nu mai repetam greselile primelor valuri de privatizari, ceea ce ne conduce la:
Secundo: atunci cand privatizam societati vitale pentru siguranta nationala(care se pot transforma usor in situatii de monopol) cineva mai devreme sau mai tarziu va plati costurile (Petrom este cazul deja clasic – si a trecut atat de putin timp de la privatizare).Sigur putem vorbi despre un management imbunatatit , solutii ar fi si altele decat privatizarea . Deutsche Bahn sau SNCFR -ul francez functioneaza perfect si sub tutela statului la fel ca si cvasi-majoritatea societatilor de cale ferata din Europa. Trebuie doar sa avem vointa de a impune o disciplina chiar si in sectorul de stat ( sper ca nu degeaba )
2011-02-16 14:28:10 | Raporteaza
Inca un habarnamist corporatist care-si da si el cu parerea de care nimeni nu are nevoie. Ia zi, ai auzit de obiective de interes STRATEGIC pentru orice stat din lume? Unul din astea este CONTROLUL CAILOR DE TRANSPORT – de-aia nimeni nu privatizeaza Dunarea, marile si oceanele in zonele lor de jurisdictzie statala, principalele autostrazi si cai ferate internatzionale. Se privatizeaza pentru eficientizare MANAGEMENTUL, iar “pe bune” se pot privatiza anumite linii secundare de cale ferata cum s-a facut si la noi in zona Brasov. Romania e strabatuta de coridoare ferate internatzionale, aici trebuie privatizat managementul si eficientizate serviciile caci e partea viabila a traficului feroviar in orice stat. Liniile locale trebuie scoase la licittazie si cum nu se va gasi vreun fraier sa le cumpere trebuie inchise dar cu precautzie din motive evidente de ordin social.
La fel e si cu Posta, pe care nici un stat din lume nu o privatizeaza, doar arbitreaza concurentza dintre diversele companii de curierat pastrandu-si in “portofoliu” un operator natzional evident eficientizat sub raportul cheltuieli/venituri, adica tot privatizarea eventuala a managementului.
2011-02-16 14:44:56 | Raporteaza
dar SRTV, oare cine se gandeste la faptul ca bagam banii sa-l auzim toata ziua pe matrozubeat si acolitii lui?
2011-02-16 14:52:28 | Raporteaza
ne facem ca nu stim caconducatorilor nici in fund nu le pasa de pulimea ce foloseste mijloacele de transport in comun.vina poate fi impartita in functie de durata mandatelor la transporturi.
iar vinovatul principal este Basesku.CHIAR , NU VINE O DATA VREMEA SA DAM SI NUME?
2011-02-16 14:58:24 | Raporteaza
@Catalin
“vitale pentru siguranta nationala”
Asta-i o bălărie ticăloasă. În câțiva ani veți ajunge să furați șinele. Un proprietar adevărat ar avea grijă de ele.
2011-02-16 15:05:11 | Raporteaza
culmea e ca, dupa parerea mea, catalin si lucid au dreptate. un stat care isi abandoneaza parghiile de actiune ]n economie e un stat slab. cand le abandoneaza in favoarea capitalului strain, asa cum se intampla la noi, e o colonie.
din cauza asta nu orice poate fi privatizat. prin privatizarile din sectorul extractiv, am pierdut controlul asupra resurselor nationale si suntem la mana unor carteluri.
ceea ce ma amuza teribil insa e ca statul minimalist sau minimal sau cum dracului ii zice, cel pe care il proclama Basescu si il iubeste lucid, ar trebui sa privatizeze tot.
de unde devine ca Basescu stie ca statul nu prea poate fi minimal, dar ii place cum suna, pentru ca justifica statul la putere cu mana in cur, adica lipsa de inteligenta si de solutii. unde mai pui ca asta e de dreapta, deci el e de dreapta, deci e de partea binelui, caci se stie ca stanga e raul etc etc, shit and stuff.
2011-02-16 15:42:22 | Raporteaza
de la ologul viguros la privatizarea cfr-ului e cale lunga, care trece pe toti neculaiciucii instalati de puterea politica pentru a dijmui banul public…
cfr-ul e mijlocul de transport al celor modesti – elita politica nu vede cum arata un tren decat la inaugurari festive
daca-l vor privatiza, preturile vor creste pana la cer iar sarantocii vor sta acasa, naibii sau daca nu le convine, sa mearga cu elicopterul ca nutzy udrea…
2011-02-16 15:45:57 | Raporteaza
@DAVIDESCU, MARELE ECONOMIST.ai dreptate, hai sa privatizam si armata(ca astia duc la topit bunaciunile de miguri,t72iuri etc. is generalul de intendenta oprea alias seful mafiei fura furculitele de tabla sa faca stele pt. viitori generali facuti de presedinte.
as mai privatiza presedentia(hihihihi)si parlamentul(hohohohoho) si politia (pourquoi pas?)
2011-02-16 16:24:34 | Raporteaza
Pai daca privatizam tot or sa ramana politrucii gretosi fara structuri pe care sa le “reformeze” la infinit prin infestare cu neamurile lor proaste, agramate si incapabile !
Asa ceva e inacceptabil !
Protestam, in numele capitalismului de cumetrie si al democratiei originale !
2011-02-16 16:38:01 | Raporteaza
Care CFR, ca-s mai multe? CFR Infrastructura, CFR Marfa, CFR Calatori ?
Nimeni nu e fraier sa cumpere CFR Infrastructura pentru ca asa cum este transata si decuplata de la profit, este nerentabila.Infrastructura va ramane statului.
Viteza de circulatie redusa se datoreaza starii catastrofale a infrastructurii.Degeaba se va privatiza CFR Calatori sau Marfa, asta nu va imbunatati infrastructura.
Numai profiturile se privatizeaza, pierderile se nationalizeaza.
2011-02-16 18:28:45 | Raporteaza
@ Lucian Davidescu
…daca eu accept fapul ca este o exprimare sa spunem ” pretentioasa ” , atunci astept sa accepti fapul ca dupa principiul enuntat de tine in ceva anisori vor fi furate centrala de la Cernavoda sau Portile de Fier si exemplele pot continua la fiecare participatie pe care o mai are statul asta. Poti fi sigur ca privatizarea nu garanteaza o fixare mai buna a sinelor in terasament. Si asta nu este o “balarie” . Si mai am o intrebare oare pe SOV ce il intereseaza ??? Posta sau CFR-ul ??? Ambele ???
2011-02-16 18:32:49 | Raporteaza
Voi nu intelegeti ca infrastructura aka prisma de balast, traversele, sinele, aparatele de cale, podurile, tunelurile sunt neprofitabile de sine statator ? Intretinerea si modernizarea lor costa o gramada de bani.
Astea vor ramane la stat, conform principiului sa se privatizeze profitul si sa se nationalizeze pierderile.
CFR Infrastructura ar fi profitabila daca dupa ce s-ar cumpara s-ar putea vinde sinele, aparatele de cale, podurile metalice si conductorii de la liniile electrificcate la fier vechi, sa se vanda piatra sparta din prisma ca si material de umplutura in fundatiile de autostrada, sa se transforme tunelurile in crescatorii de ciuperci sau adaposturi antiatomice si sa fie inchiriate.Asa da, iese profit din CFR Infrastructura.Altfel nu.
Pentru ca CFR Marfa si Calatori sa fie rentabile dupa privatizare ramane ca statul sa scoata bani tot din buzunarul vostru si sa faca infrastructura viabila.
2011-02-16 18:52:24 | Raporteaza
@ Ardan: Adevarat. Daca o companie ca British Rail ajunge sa fie data exemplu de privatizare proasta, libertarienii vin si-ti spun ca de vina e tot statul, pentru ca a tinut fragmentata o operatiune care de fapt trebuia sa ramana integrata la un singur proprietar (operarea garilor, a trenurilor, a caii ferate, a intretinerii si toata politica de preturi). Foarte bine, dar cum poti aplica logica asta in Romania? La noi, fragmentarea a fost decisa de Banca Mondiala si asa a ramas. Daca prin absurd reintegrezi companiile si le oferi la pachet, n-o sa le cumpere nimeni decat daca le vinzi pe un euro, preiei datoriile la buget si promiti si subventii masive ca sa nu se inchida din prima toate liniile nerentabile.
2011-02-16 19:27:51 | Raporteaza
Am privatizat infrastructura de distributie a gazelor naturale ca sa imbunatatim serviciile. Pretul gazului furnizat a crscut, la fel si numarul reclamatiilor sau timpul mediu de interventie. Cat de bune sunt serviciile private va pot spune locatarii blocurilor din Zalau si Bacau care au explodat in ultimii ani!
2011-02-16 19:51:31 | Raporteaza
CA : Traian Băsescu a declarat, recent, că nu e adeptul privatizării Poştei Române sau a CFR. Îmi pare rău. Mi-aş fi dorit să fie adeptul normalizării unor servicii din epoca de piatră.
Pui semnul egalitatii intre privatizarea unei institutii sau unui serviciu public, si modernizarea lui. Din pacate o astfel de identitate intre privatizare si modernizare, plus oferta de servicii de calitate sau macar decente, nu este o regula; sunt in anumite tari occidentale institutii publice si moderne si care ofera servicii decente clientelei, in timp ce exista o gramada de companii private care nu sunt moderne, n-au intentia (sau posibilitatea) sa se modernizeze, iar serviciile oferite nu sunt nicicum de calitate, in plus, unele mai au talentul sa aiba in anumiti ani si pierderi. Monopolurile, fie ele de stat sau private, au adesea tendinta sa produca astfel de situatii, dar e naiv sa crezi ca la doar atat se reduce fenomenul invhechirii si proastelor servicii. Telul unic al unei, oricarei, companii private, e sa produca bani pentru proprietar sau proprietari, si daca asta se poate (din varii si uneori necunoscute motive) si fara modernizare si oferta de servicii sau produse de calitate, apai din punctul posesorilor si administratorilor totul e ok si treaba merge inainte “si asa”.
De aceea ca sa fii cat de cat convingator, ar fi trebuit sa exemplifici cu niste companii de servicii publice românesti care privatizate, au reusit sa se modernizeze si sa ofere servicii de calitate, ramânând totoadata, eventual, accesibile marei mase a cetatenilor tarii. Oricum, pentru fiecare astfel de caz, sunt documentabile in alte parti cel putin tot atatea esecuri… Naivitatea de a crede teoria sau propaganda liberala care zice ca privat egal modern si cu oferta de servicii de calitate, piere brusc deîndata ce ai experienta diversitatii (din acest punct de vedere) de companii private…
Dar pentru cei care nu mai traiesc de mai multi ani in România, daca reusesti totusi sa oferi macar niste exemple de reusita, tot e ceva; e interesant de stiut si banuiesc ca poate fi asa pentru toti cititorii.
2011-02-18 08:03:34 | Raporteaza
“carcotas cu apucaturi corporatiste”…bree, ma faci sa râd…parca ai fi o printesa rasfatzata, parca nu stii ca suntem intr-o Romanie furata tocmai de corporatisti(manaţn mana cu guvernantii),parca n-ai mancat fasole in armata)la bacau, nu?) si n-ai tras basini …
hmmm, ne pute Romania.
2011-02-18 19:08:49 | Raporteaza
Problema privatizarii celor doua companii e cum s-o faci fara sa repeti niste greseli, adica sa nu transformi un monopol de stat intr-unul privat. Care e mult mai rau pentru ca functioneaza dupa regulile economiei de taraba romaneasca.Veiz Enel, Distrigaz, apa nova, etc…
2011-02-19 10:06:13 | Raporteaza