![]() | 2 imitatori: Geoana si Antonescuvezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu23 Jul 2009 la 08:58 52 comentarii 23 vizualizari. |
Desi amindurora le place sa imite – si o fac deschis, cu voluptate as zice – tocmai aici, in referinta imitata, se ascunde diferente dintre Mircea Geoana si Crin Antonescu.
“Sfiosul” (poza de la Adriana de pe blog e de zile mari, trebuie sa recunoasteti!) se viseaza JFK si, vorba tot a Adrianei Dutulescu, are fantezii cu M Monroe. Scena cu “Happy birthday, Mr President!” e reala si, pentru cine il consilieaza pe doamnul Geoana, penibila.
Crin Antonescu, in schimb, are fantezii cu Obama. Melodia de la lansarea oficiala a candidaturii sale la presedintia Romaniei este “Beautiful day”, marele “imn” de campania al lui Barack Obama.
E drept ca dl Geoana, dupa momentul cu Lori, s-a mai vazut si descedentul lui Mircea cel Batrin (iar eu, daca va mai amintiti, am incercat sa descopar sabia lui Mircea cel Batrin si am ajuns la ideea – pe care o supun dezbaterii istoricilor de specialitate – ca aceasta sabie ar putea sa fie lopatica aceea cu care dl Geoana s-a jucat in nisip cu vreo 2 luni in urma).
E drept si ca dl Antonescu a imitat la virgula viziunea economica a lui Dinu Patriciu.
Dar, tragind linie, adunind si scazind, nu as vrea ca de azi inainte sa mai spunem ca nu avem cum sa ii deosebim pe Geoana de Antonescu. Unul e un fel de JFK, altul e un fel de Obama! Macar atit si tot e ceva!


Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
Dan Duca 16 May la 16:42 |
Lucrurile pe care le spune Viorel Hrebenciuc sunt la fel de interesante ca cele pe care le lasă în [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 16 May la 12:19 |
În sfîrşit, Mang a pus capăt suspansului şi şi-a dat demisia. De ce o fi durat atît, în [ citeste mai departe ]
| 1Pe cine a plagiat, se stie, se spune?! Nume si prenume, ţara, lucrarea. Asa, ca la Mang. Si pe urma mai vorbim.... | ||
| 2@Hexenschuss: Ai dreptate,niciodata nu m-am inteles cu homosexualii,pentru ca numele tau imi sugereaza ca asta esti.... | ||
| 3USL,UDMR,PDL SINT ACEEASI MIZERIE SI FURA PRIN ROTATIE !!!!! MAIMUTOII ASTIA DE LA USL SINT MARIONETELE LUI ISARESCU CA SI PREDECESORII LOR SI ATIT CIT ISARESCU NU VA DISPAREA DE LA BNR CU TOATA SATRA... | ||
| 4@Ilinca: deci in cazul Kovesi este proprietate intelctuala dar in cazul Mang NU ERA?! Asta inseamna a fi cutră. Trebuie sa vezi ce are suspicios Codrutza Kovesi in lucrare si dupa aia vorbim. Cretan si... | ||
| Cristian Teodorescu 9892 citiri |
| Mihai Goţiu 9523 citiri |
| Costi Rogozanu 9244 citiri |
| Constantin Creţan 5369 citiri |
| Dan Duca 4533 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3739 citiri |
| Alin Fumurescu 3047 citiri |
| Iulian Leca 2215 citiri |
| Dorin Tudoran 2210 citiri |
| Ciprian Şiulea 2142 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Mihai Goţiu 5 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Marius Cosmeanu o postare |
| Mihai Goţiu 60076 citiri |
| Cristian Teodorescu 37880 citiri |
| Costi Rogozanu 36386 citiri |
| Alin Fumurescu 16947 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16545 citiri |
| Viorel Dobran 13100 citiri |
| Dan Duca 12356 citiri |
| Constantin Creţan 10713 citiri |
| Dorin Tudoran 8973 citiri |
| Iulian Leca 7831 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Iar dl. Basescu cine este? Stefan cel Mare? Putin? Ar fi interesant sa-i trecem in revista pe toti candidatii anuntati sau numai banuiti.
2009-07-23 09:53:26 | Raporteaza
Geoana si JFK sunt ca puricele si elefantul.
Despre Crin si Obama nu vad alta asemanare decat… culoarea
Totusi, imi mentin parerea esprimata la tema precedenta, ca principala deosebire intre ei este: Crin Antonescu este un spirit democratic innascut, din acest motiv este atipic si in PNL, pe cand Geoana este un activist pcr, dotat cu o viclenie stalinista si spoit cu aparente americanesti.
Fiindca s-a spus intruna ca este un mare orator, Crin a cazut in patima vorbariei, face fraze lungi, pe care le intortochiaza si le complica, diluindu-le continutul, manelizandu-si discursul.
Geoana a invatat sa vorbesca la cursurile de diplomatie, dar rareori are un discurs elevat Daca ar fi constant in acest tip de discurs, ar deveni un pericol pt. rivali. Dar el isi da arama pe fatza, apeleaza prea des la minciuni grosolane, la golanii pe care le crede obligatorii pentru a fi de stanga
2009-07-23 09:57:45 | Raporteaza
@all – Buna Ziua
Penibiltatea comparatiilor pe masura caracterelor. Romania nu are nevoie nici de figuri JFK si nici Obama. Romania are nevoie de oameni cu un caracter civic, competenta si dorinta de face lucrurile altfel decat panoplia de caractere jalnice care stau expuse pe peretii cancelariilor ministeriale si la cotroceni.
Nu avem nevoie de figurile mitice, avem nevoie figurile proprii a unor oameni care doresc putin mai bine pentru tara si poporul lor.
Nu avem nevoie de imitatori, avem nevoie de originale. Deocamdata nimic la orizont
2009-07-23 10:04:23 | Raporteaza
De fapt, gindindu-ma mai bine, imi dau seama ca Il Presidente seamana mai degraba, cum observase si dl. Tismaneanu inainte de a-i deveni fan, cu Hugo Chavez. Nu e chiar o bucurie, dar e o mica de tot consolare. Iar revenind, totusi, la cei doi, cred ca este o deosebire chiar mai mare decit modelul – dl. Geoana este asa cum spunea dl. Iliescu, dl. Antonescu nu. Cred ca dl. Val a mai nimerit o distinctie importanta, care deriva din cea amintita de mine.
2009-07-23 10:06:32 | Raporteaza
Corect! Nimic la orizont… Si nici nu intrevad ceva in cursul vietii mele, chiar daca, in traditia familiei, m-as dovedi longeviv!
2009-07-23 10:13:19 | Raporteaza
Ăstea-s chiar niște comparații ridicole. Prostănacul și JFK?? E prea de tot! În privința nejustificat-de-democratului Antonescu, după “val”, sunt total lămurit. Nu-mi place Obama, dar a-l compara cu un nimeni nu este potrivit. Să ne amintim că Antonescu nu a făcut nimic (și probabil nici nu va face nimic) în orice domeniu de activitate a abordat, inclusiv politica. E doar un mic fâs.
2009-07-23 10:18:43 | Raporteaza
Diferenta dintre cele doua papusi(politice) gonflabile(ghiciti cine transpira la pompa!) este diferenta dintre GHINION si CATASTROFA. Vedeti razboiul politico-mediatic total al mafiei transpartinice? Ei bine, daca acest linsaj mizerabil ar si reusi(zero sperante, romanul de bun simt e inca majoritar in tara asta si muult mai inteligent decat cred “unii”!),..inseamna ca in Romania s-ar produce o…catastrofa!…Ghinionul mafiotilor(care au facut deja, clabuci la gura si le curge veninul pe nas!) e ca inamicul public nr. 1 e…Popey Marinarul: cand nu mai are incotro…fuge la spanac!(a se citi, POPOR!)…Ce urmeaza dupa…D-zeu cu mila!(apropo, d-nu’ Boc,..ai demarat programul “prima puscarie”, asa cum iti propusesem?)…
2009-07-23 10:28:13 | Raporteaza
Uite-al naibii de romanasi, nu le mai plac manelele. Se dau la melodiile marilor licurici.
Prostanacul national si lenesul national s-ar vrea in costume mult prea largi pentru ei.
@Marcel Petraru
“De fapt, gindindu-ma mai bine,”
Nu te opri, insista, poate reusesti.
2009-07-23 10:28:58 | Raporteaza
Eu cred ca cei doi prezidentiabili nu s-au gandit nici o clipa ca cineva o sa-i ia in serios cu cele doua imitatii! Drept urmare, este vorba doar de nepriceperea consilierilor! In realitate, cei doi vor cu tot dinadinsul sa-si pastreze imaginea cu greu construita : dl.Geoana se lupta, si pentru asta trebuie felicitat, ca un leu sa dovedeasca ca dl.Iliescu a avut dreptate iar dl. Antonescu imi pare o floare vesnic arsa de soare, vestejita da’ cu coada (pardon, tija) sus!
2009-07-23 10:40:31 | Raporteaza
Doua clishee,care camufleaza doua personaje obsedate de putere,pentru a carei cucerire sunt in stare de orice sacrilegiu.
2009-07-23 10:43:07 | Raporteaza
@Victor
Ceea ce va doresc si d-voastra, desi tare ma tem ca degeaba!
2009-07-23 10:50:24 | Raporteaza
Oricum, nu va faceți iluzii. Dacă oricare dintre papagalii ăștia doi iese președinte, lucrurile vor evolua identic. Totuși sper să nu se întâmple asta.
2009-07-23 10:51:53 | Raporteaza
Totusi cheia ironica e periculoasa . Din pacate ambii candidati au reale sanse sa castige turul 2 , si asta datorita linsajului mediatic insistent pe care-l fac Antenele si Realitatea impotriva lui Basescu . Iar electoratul lui Basescu va fi mai greu de mobilizat la vot , tocmai din cauza profilului demografic , tanar , dinamic , urban etc. Cei doi contracandidati sunt niste caricaturi , nici unul nu are consistenta , dar se poate intampla ca Basescu sa PIARDA in favoarea unuia . Nu am spus ca asa va fi , sper ca nu , dar din pacate , vazand sondajele de acum , este POSIBIL . Cred ca media neafiliata si online-ul pot sa fie o alternativa la tonomatele tv . ( Ultimul exemplu : ieri Mazare “spalat” la Antena 3 , cu Ciuvica care in contextul asta , tot de Basescu s-a legat)
2009-07-23 11:06:44 | Raporteaza
@Marcel Petraru
Hai nu vă mai alintați atâta!
Și chiar așa, d-nul Tismăneanu l-a asemănat pe președintele Băsescu cu Hugo Chavez? Link cu sursa, vă rog, m-ați făcut tare curios!
2009-07-23 11:11:22 | Raporteaza
@victor L
Daca mie mi te adresai si nu aveai curajul sa scrii acest lucru, afla ca nu mi-au placut manelele niciodata. Dar … sa-i dau dreptate lui @Marcel Petraru:
“Ceea ce va doresc si d-voastra,”
2009-07-23 11:13:59 | Raporteaza
DOI AERIENI; FAC PARTE DIN ACEIAS RÄDÄCINÄ;
IZVOARELE MINUNII BOLSEVICE:
2009-07-23 11:22:33 | Raporteaza
@sym
Articol din 2005 sau 2006, in acest ziar. N-am vreme sa caut, dar l-am citit la aparitie. Calea ce mai simpla de cautare e prin Lista se autori, apoi Publica in Cotidianul, unde toti autorii sint in ordine alfabetica. Cred ca dl. Tismaneanu e ultimul de pe prima coloana, nu m-am uitat in ultima vreme. Oricum, episodul e evocat intr-o discutie intre d-nii Tismaneanu, Antonesei si Tudoran, tot la acest blog, cred ca atunci cind a fost postat articolul d-lui Tudorel Urian.
2009-07-23 11:24:10 | Raporteaza
DOI LIMITATORI, li s-ar potrivii.
2009-07-23 11:28:42 | Raporteaza
Spune-mi pe cine imiti, ca sa-ti spun cine esti si cat de ridicol devii prin prapastia dintre ceea ce estisi ceea ce e modelul pe care ti l-ai ales.
Asadar:
Geoana – JFK
Antonescu – Obama
Basescu – Putin
Ce o fi in mintea celor trei prezidentiabili ai nostri? Nu e vreun psihanalist pe aici?
Dar vreun “Lukashenko”, vreun Berlusconi, ceva… ?
Vreun Scooby Doo, poate…?
Haideti, candidati, fortati-va sa va gasiti odata modelul. Timpul nu mai are rabdare.
Alegerile sunt ante portas!
2009-07-23 11:30:46 | Raporteaza
Gogomanul si Tantalaul. Sau Tantalaul si Gogomanul?
2009-07-23 11:37:29 | Raporteaza
@Marcel Petraru
Link sau nu există
2009-07-23 11:37:37 | Raporteaza
Spune-mi pe cine imiti, ca sa-ti spun cine esti si cat de ridicol devii prin prapastia dintre ceea ce esti
si ceea ce e modelul pe care ti l-ai ales.
Asadar:
Geoana – JFK
Antonescu – Obama
Basescu – Putin
Ce o fi in mintea celor trei prezidentiabili ai nostri? Nu e vreun psihanalist pe aici?
Dar vreun “Lukashenko”, vreun Berlusconi, ceva… ?
Vreun Scooby Doo, poate…?
Haideti, candidati, fortati-va sa va gasiti odata modelul! Timpul nu mai are rabdare.
Alegerile sunt ante portas!
2009-07-23 11:41:58 | Raporteaza
@sym
O sa caut diseara cind revin si o sa vi-l trimit! Dar la mari cazne ma puneti pe canicula asta! bye!
2009-07-23 11:44:10 | Raporteaza
@sym
Eu, daca eram asa curios, nu asteptam pina diseara!!!
2009-07-23 11:45:04 | Raporteaza
@Marcel Petraru
Pentru aflarea adevărului, am răbdare de chinez bătrân!
2009-07-23 11:52:51 | Raporteaza
@val,
habar n-am dece te-ai ofensat.
Nu ma adresam tie, daca nu cumva esti @Marcel Petraru. Care o sa vina diseara cu noi revelatii.
2009-07-23 12:08:21 | Raporteaza
Ziua buna all
Nu exista niciun erou indestructibil.Daca cei doi imitatori procedeaza ca-n clipul de mai jos,s-ar putea sa aiba o sansa in plus… sa devina comicii vestiti ai ecranului…
youtube.com/wat../
2009-07-23 12:14:09 | Raporteaza
dpoi porumbei tampitrzi pe o baligä.
bäsescu este de vinä, cä ei amandoi sunt scolitzi de iliescu si il tzin in brate pe nästase penLUL
amandoi sunt niste fetze decoloerate, färä expresivitate färä personalitate.
au amandoi carisma “unui taie frunze la caini si laträ la stele.”
dar bäsescu este de vinä.
2009-07-23 12:21:00 | Raporteaza
Lolek si Bolek.
2009-07-23 12:26:38 | Raporteaza
on topic : doi boi.
on&off-topic : 2 frumosi : Ursu si Ciutacu
2009-07-23 12:47:51 | Raporteaza
Acest Don Quijote de Dabuleni, avandu-l in trena mereu pe Sncho Pancha de Ferntari, calare pe Rosinanta-Abramburica, se lupta – cu toata neputinta lui – cu niste fantome; omul are halucinatii precum cei ce merg prin desert pe caldura asta si au aceeasi imagine in fata ochilor, Fata Morgana, departandu-se pe masura ce inainteaza spre ea: Palatul Cotroceni.
Crinul ( din vale sau din deal?) s-a infipt la reverul lui conu Dinu Paturica si, dupa cum respira acesta, mai rar sau mai precipitat, iese si el si imprastie un “parfum” uneori otravitor, pe unii chiar ii imbata ( de unde se spune ca nu e bine sa dormi intr-o camera cu crini). El are niste apucaturi de-ale lui Danila Prepeleac: pleaca sa vanda o vaca (vezi programul sau) si se intoarce acasa cu o…pupaza, dupa alegeri(se stie ca pupaza este singura pasare care-si lasa gainatul in cuib).
2009-07-23 12:54:50 | Raporteaza
@ victor L
E o coincidenta, probabil, dar eu scrisesem ceva despre manele in mesajul nr 2
Chiar daca uneori ne mai travestim, nu sunt si Victor Petraru.
2009-07-23 12:58:38 | Raporteaza
Care-i genul proxim,dar mai ales unde-i diferenta specifica?
Incep cu o rugaminte adresata platformei: draga mea draga, nu-mi inghiti acest comentariu, te rog.
Ar fi poate amuzante, daca nu ar fi de-a dreptul inconsiste si ridicole, eforturile unora de-a demonstra ca Traian Basescu si partidul lui ar fi facuti dintr-un aluat diferit de-al celorlalti politicieni romani. Pana si Alina Mungiu Pippidi, care, slava Domnului!, s-a hotarat in sfarsit sa-si exprime opiniile fara falsete si jumatati de masura, tot mai spune ca “PDL si Traian Basescu pierd in loc sa castige din diferenta pozitiva fata de alte partide”. Nu ne spune insa in ce ar consta in mod concret aceasta diferenta pozitiva? In jocul de imagine al PDL si-al lui Traian Basescu la elaborarea si intretinerea caruia au pus mana (contra cost) atatia intelectuali considerati candva faima societatii civile romanesti?
Au, nu o fi PD-L-ul plin de corupti? Nu o fi practicand el mita electorala, deturnarea de voturi si navetele cu votaci? Nu o fi Basescu legat de niste grupuri de interese cu nimic mai bune decat ale celorlalti candidati, din moment ce-au crescut din acelasi tip de afaceri (blamabile) cu statul? Or fi pedelistii mai putin priceputi in deturnarea banului public? Or fi mai cinstiti in declaratiile lor de avere, mai putin “experti” in acumularea de averi care azi nu se mai numesc ilicite, desi sunt ilicte? Or fi pedelistii niste luptatori contra nepotismului si aparatori ai egalitatii de sanse? Nici vorba. Care-i diferenta specifica dintre ei si ceilalti politicieni?
De abia dupa ce ar raspunde cinstit la aceste intrebari, presa care se considera independenta ar putea incepe sa produca niste materialele credibile.
2009-07-23 13:12:08 | Raporteaza
o caracterizare mai mult decat corecta a sectorului public,inclusiv politicienii
e radulescu/zf/23.07.09
“… sectorul public este dominat din ce in ce mai hotarator de persoane cu performante profesionale tot mai scazute, dar conectate la o clasa politica ce se afunda la randul ei in mediocritate – iar acesta este cel mai bland cuvant pe care l-am gasit. Cand decizia politica este asumata de persoane cu liceul terminat la fara frecventa, dar care au strans avere pe seama afacerilor cu statul, cand aceste persoane sunt inconjurate de altele care nu vor decat sa faca acelasi lucru, nu este de mirare ca politicile care rezulta sunt asa cum sunt. Iar daca in perioade de avant iresponsabilitatea politicianului poate fi inghitita cu ajutorul abundentei resurselor disponibile (a se vedea in acest sens dublarea cheltuielilor publice intre 2005 si 2008), in perioade de criza nota de plata poate ajunge insuportabila.”
asta e ,in fapt “Romanian realpolik”
2009-07-23 13:49:51 | Raporteaza
@Ady
Aveti dreptate. Dar ce fel de dicutii se pot purta acolo unde s-a montat o scuipatoare publica cu numele contracandidatilor lui Traian Basescu si prostacii (dl. Patrasconiu dixit!) se reped sa scuipe precum catelul lui Pavlov? Ce se poate comenta intr-un loc unde contracandidatii lui Traian Basescu sunt infatisati in ipostazele lor mai mult sau mai putin ridicole, fara sa se sufle un cuvintel despre toxicitatea modelului Putin, care-l insufleteste tot mai vizibil pe presedintele in exercitiu? Cand se va stabili o platforma comuna de abordare (nicio aluzie la platforma blogului) si de discutie, vom putea vorbi si despre diferentele reale dintre candidati, in termenii mentionati de dvs.: cinste, onoare,simtul masurii s.a.m.d.
2009-07-23 13:52:08 | Raporteaza
@ProDOC
Aici este diferenta dintre PDL & The Others:
hotnews.ro/stir../
2009-07-23 14:28:20 | Raporteaza
@sym
nici nu e nevoie sa deschid link-ul pentru ca si liberalii au votat imediat si in corpore pentru inceperea urmaririi penale a tuturor ministrilor lor aflati sub suspiciunea de coruptie. Ba, in plus, ministrii liberali au demisionat imediat, nu dupa saptamani de campanie dusa de presa si o parte a societatii civile, o campanie bazata pe probe clare, nu pe alegatii subtirele, infirmate de procurori, ca in cazul ministrului liberal Atanasiu. Deci, unde e diferenta specifica pozitiva, fiindca eu as fi inclinat sa vad mai degraba niste diferente specifice negative, daca tot ar trebui sa gasesc diferente!
P.S. Sper sa-mi apara si comentariul care mi se fezandeaza la moderare de mai bine de ora. Multumesc.
2009-07-23 14:39:17 | Raporteaza
Scuze, am doua comentarii la moderare, unul inregistrat cu ora 01.52 pm, iar altul cu ora 2.39 pm, ceea ce inseamna ca ceasul blogulului d-lui Patrasconiu functioneaza dupa un ora Europei Centrale.
2009-07-23 14:44:02 | Raporteaza
D-le Patrasconiu,
Daca dvs. considerati ca postarile mele nu sunt binevenite aici, va rog sa-mi spuneti. Altfel nu inteleg de ce imi tineti atat de mult comentariile la fezandat.
Daca blogul dumneavoastra este destinat exclusiv fanilor PDL, ca un fel de club exclusivist, in care se intra pe baza de legitimatie de partid, cred ca ar fi corect sa mentionati acest aspect pe frontispiciul blogului. Daca nu, va rog sa ma scoateti de la prelungita moderare si sa-mi afisati postarile. Va multumesc anticipat,
Pro DOC
2009-07-23 14:56:16 | Raporteaza
@untamplator:
“Cand decizia politica este asumata de persoane cu liceul terminat la fara frecventa, dar care au strans avere pe seama afacerilor cu statul, cand aceste persoane sunt inconjurate de altele care nu vor decat sa faca acelasi lucru, nu este de mirare ca politicile care rezulta sunt asa cum sunt.”
Are multa dreptate, dar trebuie sa-i mai adaugam si pe inginerii sau economistii care se ocupau cu organizarea, aprovizionarea si cu delapidarea in fabrici si pe ogoare, pe administratorii gospodariilor de partid. Acestia au fost oamenii de mare succes poitic dupa ‘89
2009-07-23 15:12:11 | Raporteaza
probleme cu platforma? iar?
2009-07-23 16:48:21 | Raporteaza
Mr. Patrasconiu,
My comments are awaiting moderation since 1:52 pm. How long should I wait for you to post them up?
2009-07-23 18:39:14 | Raporteaza
postare noua!
2009-07-23 20:49:27 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,
Dupa ce mi-ati tinut comentariile in carantina 6 ore, mi le-ati postat, in sfarsit, pe toate. Nu mai pot decat sa exclam: “O, paşă, cât de darnic eşti!”
)
Pe primul l-am scris la 1:52 pm (dupa ceasul blogului dvs., care functioneaza inca dupa ora de iarna) si l-am vazut afisat la 9:55 pm. Data viitoare o sa-l trimit sub forma de scrisoare, cu postalionul. Sunt sigur ca va ajunge muuult mai repede.
2009-07-23 21:05:41 | Raporteaza
pro doc – am fost intr/un tren pentru citeva ore.
in al doilea rind, va rog sa nu va simtiti obligat sa comentati pe acest blog. mai sint si altele unde o puteti face
2009-07-23 21:32:19 | Raporteaza
@sym:
cei mentionati sunt oamenii din sistemul public de azi,in mare parte;
cu delapidarea si jefuirea de acord pentru cei care au intrat in politica si asa si-au adunat averile;
e mult de discutat aici si in nici un caz pe blog
@pro doc:am citit tot ce spuneti Dvs,dar acum cateva zile am pus o intrebare aici:cineva competent sa-mi explice plus si minus pentru cei trei candidati(presupun ca si basescu va intra in cursa) ,fara a utiliza tactica”ba pe-a masii”; eu unul va multumesc anticipat pentru analiza dvs
2009-07-23 21:33:38 | Raporteaza
tara asta are sa mai sufere pana cand toti lingaii si servitori unora sau altora vor pieri .Traiti intr-o lume de nevrtebrate nu de mirare toti acesti 60 de ani de comunism si spun bine caci pana in 2004 inca nu vedeam miscari de dreapta mai acute .
FSN-ul alias PS-d si Pd-l au urmat lui ceausescu , la putere deci intr-o forma sau alta au propavaduit invatamintele si regulile unor imbecili . Este o perpetuia miscare de destabilizare a populatiei inceputa cu crimele din 89′ si continuata cu mentinerea zonei rrale in cea mai crancena saracie pentru a putea conduce tara . Si de ce ma exprim cu cuvintul CRANCENA . Saracia de astazi a omului de rand ( cei ce va dau vouiri si va produc alimente . nesimtitilor ce santeti VOI TOTI POLITICI ) este extrem de amara . Astazi imbecili circula cu masini de teren , si snow-mobile , se rup in figuri in fata amaratilor in masini de ultima generatie , isi permit si au NESIMTIREA sa apara in fata televizoarelor RAZAND ca niste cretini , facand parada modei si luand la misto o tara intraga . SI ASATA IN TIMP CE EI , OAMENI SIMPLI INOATA IN DATORI SI MIZERIE , PRIVESC PUBLICITATI LA TELEVIZOR CU OBIECTE SI PRODUSE ALIMENTARE LA CARE MULTI DINTRE EI NU VOR AJUNGE SA LA GUSTE . In seara asta am asistat la un discurs al unuia ce se numeste presedinte de tara . o comedie la care nu mai rade nimeni . Un discurs electoral ce nu a avut nici cap nici picioare si unde EL , DOMNIA SA , ALTETA SA basescu ( o rusine de presedinte daca va uitati la cum vorbeste si cum incearca sa se dezvinovateasca pe el si pe odrasla lui , PRINCIPESA elena . TOTI , INCEPAND DE LA PARLAMENTARI SI GUVEN AU OBLIGATIA DE A RASPUNDE IN FATA PROCURATORULUI DACA ACESTA LE VA CERE . Pe cine vreti sa smecheriti domnule ( DOMNIA TA ) ma intreb .
Vreti sa spuneti ca in Romania se va restabili ( stabili caci nu a fost niciodata ) ordinea si corectitudinea ? Uitati ca traiti intr-o tara unde prima invataminte a fost ( si mai este inca ) FURA EI FURAM SI NOI… Ma uit la REALITATEA TV si cativa jurnalisti cu sange in obiecte care merg in pozitie verticala si cu trisete martuirisesc ca lupta lor pentru a face adevar risca sa fie denigrata , si de ce nu discreditata de cei ce afirma , sau afirmau la inceputul mandatului ” ca presa , masmedia trebuie sa fie indepandenta si ca implicarea politici in acestea ar insemna primul pas catre pierderea libertati uni popor ”
VORBEA PROSTI ACEL INDIVID , CACI IATA-NE CU EI ACUZAND JURNALISI DE COMPLOT SI INDECENTA .
…Eu stiu ca Nastase nu stie ca este curat ca lacima si deaceea il sfatuiesc sa mearga in fata procurorului sa-si apere nevinovatia ” JUDECATI SI VOI ACESTE DECLARATII .
Inceteti sa mai fiti de partea unuia si a altuia . FITI DE PARTEA VOASTRA HUIDUITII SI FLUIERATII CAND SE DAU JOS DIN MASINILE LOR PENTRU A VENI IN FATA VOASTRA SA VA MINTA …. este dreptul vostru de a va manifesta nemultumirea si in acest mod nu va poate condamna nimeni .
INDIFERENT DE CULOAREA POLITICA HUIDUITII caci manaca la aceeasi masa , din acelasi blid si dorm in acelasi pat chiar daca in fata voastra vor sa para diferiti .SANT TOTI O APA SI UN PAMANT SI UITE UNDE AU ADUS TARA , POPORUL ….. dar nu uitati caci vina cea mai mare o aveti voi care ai alegeti , le pupati mainile si stergeti de praf pantofi , Voi ce vindetivoturi si cumparati haine de la a doua mana sa nu zic a treia … Uleiul sau malaiul care vi-l dau iei in campania electorala tot de voi este produs deci va furati caciula unul altuia … Ganditi-va la copii vostri ce fug peste hotare la munca CE VIITOR LE-ATI OFERIT TOTI ACESTI ANI IN CARE V-ATI VANDUT LA PRET DE NIMIC … SI PENTRU CE ? PENTRU NIMIC
2009-07-23 21:49:21 | Raporteaza
D-le Patrasconiu,
Din tren ati publicat mai multe comment-uri, in timp ce postarile mele asteptau moderarea. Daca va asumati ca acest blog este un club exclusivist, drapat in portocaliu, va promit sa nu mai calc vreodata pe aici. Altfel, nu vad de ce nu as posta aici si oriunde in alta parte, atat timp cat ma exprim civilizat.
In plus, imi imaginez ca dvs., ca jurnalist, apreciati sa “audiati” si… altera pars.
2009-07-23 22:31:36 | Raporteaza
pro doc – e ft simplu ce s-a intimplat, atit de simplu incit ma si mir ca nu v-a dus mintea sa va ginditi la asta.
(precizez ca e, totodata, si ultima explicatie pe care v-o dau fiindca deja ma plictisiti mult prea mult)
alte comentarii apar aici imediat pt ca sint la liber. dvs sinteti in programul meu de moderare. (bucurati-va ca nu sinteti in lunga mea lista de spam-uri).
sinteti acolo pt ca v-am sesizat mai demult aplecarea spre o anume obsesie.
blogul nu e monocolor, precum se vede ft clar. desiugur, orbii si orbetii nu au cum sa vada asta. insa el e interzis prostilor, timpitilor si incerc sa il tin la distanta de el si pe oameni consumati de obsesii. ceea ce, deocamdata, imi iese.
altfel, sa stiti ca deja nu e in avantajul dvs ca sint atent la ce spuneti aici. mai aveti inca ceva defavorabil – ati reusit sa mna plictisiti ft tare. urmatorul pas, fara avertisment, e banarea
2009-07-23 22:37:29 | Raporteaza
@C. Patrasconiu
Nu inteleg cum pe dvs., ca jurnalist, va poate plictisi o deschidere mai larga a unghiului de abordare a unei probleme, ori chiar o schimbare de unghi. Mie, spre deosebire de dvs., mi s-ar parea ca e obsesiv si monocord (si, implicit, plicticos) sa intretin zi de zi iluzia unor diferente “pozitive” care, evident, nu exista in realitate. Dar, ma rog, e blogul dvs.: your house, your rules.
2009-07-23 23:09:53 | Raporteaza
Pro Doc – iarasi nu ati inteles!
nu ma plictisesc largirile de perspectiva, ci inchiderea unor discutii prin reducerea unei teme la o obsesie. e ceea ce faceti adesea dvs, dincolo de nr de semne cu care va “produceti”!
2009-07-23 23:25:13 | Raporteaza
Val,nu stiu de unde ai scos ideea ca Antonescu este un spirit democratic inascut sau ca ar fi atipic pentru PNL. Poate incercai in felul asta sa pregatesti terenul pentru pierderea alegerilor in toamna..
Sincer acuma, ce rost aum pentru noi astia de jos, comparatiile astea? Credeti ca ne fac ziua mai buna sau ca schimba realitatea? Ma indoiesc. Singurul lucru care poate schimba ceva este ca in toamna la alegeri sa nu mai iasa Basescu.
2009-07-24 06:07:00 | Raporteaza