![]() | Alina Mungiu, Victor Alistar. Ce-o fi aici?vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu08 Jul 2009 la 09:43 32 comentarii 29 vizualizari. |
Am descoperit un pasaj foarte foarte interesant intr-un editorial scris de Alina Mungiu-Pippidi:
E trist sa observam ca, in limitele conferite de legile lor, singurele organe adevarate par aceste instante de control, DNA si ANI (care tocmai a bagat de seama ca marele luptator contra coruptiei dl Alistar, debutat de mine pe vremuri la TVR din pricina infatisarii lui inocente, unicul lucru inocent la el, circula intr-un BMW care ar face pe oricine sa se apuce de anticoruptie si sa se lase de finante, banci si alte meserii mai cu risc).
Nu vi se pare interesant si dumneavoastra?
PS Just ce spune IT Morar aici!
Etichete: Alina Mungiu-Pippidi, BMW, editorial, inocenta, pasaj, SAR, Transparency International, Victor Alistar


Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
Dan Duca 16 May la 16:42 |
Lucrurile pe care le spune Viorel Hrebenciuc sunt la fel de interesante ca cele pe care le lasă în [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 16 May la 12:19 |
În sfîrşit, Mang a pus capăt suspansului şi şi-a dat demisia. De ce o fi durat atît, în [ citeste mai departe ]
| 1Pe cine a plagiat, se stie, se spune?! Nume si prenume, ţara, lucrarea. Asa, ca la Mang. Si pe urma mai vorbim.... | ||
| 2@Hexenschuss: Ai dreptate,niciodata nu m-am inteles cu homosexualii,pentru ca numele tau imi sugereaza ca asta esti.... | ||
| 3USL,UDMR,PDL SINT ACEEASI MIZERIE SI FURA PRIN ROTATIE !!!!! MAIMUTOII ASTIA DE LA USL SINT MARIONETELE LUI ISARESCU CA SI PREDECESORII LOR SI ATIT CIT ISARESCU NU VA DISPAREA DE LA BNR CU TOATA SATRA... | ||
| 4@Ilinca: deci in cazul Kovesi este proprietate intelctuala dar in cazul Mang NU ERA?! Asta inseamna a fi cutră. Trebuie sa vezi ce are suspicios Codrutza Kovesi in lucrare si dupa aia vorbim. Cretan si... | ||
| Cristian Teodorescu 9901 citiri |
| Mihai Goţiu 9557 citiri |
| Costi Rogozanu 9284 citiri |
| Constantin Creţan 5397 citiri |
| Dan Duca 4536 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3743 citiri |
| Alin Fumurescu 3057 citiri |
| Iulian Leca 2217 citiri |
| Dorin Tudoran 2215 citiri |
| Ciprian Şiulea 2154 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Mihai Goţiu 5 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Marius Cosmeanu o postare |
| Mihai Goţiu 60110 citiri |
| Cristian Teodorescu 37889 citiri |
| Costi Rogozanu 36426 citiri |
| Alin Fumurescu 16957 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16549 citiri |
| Viorel Dobran 13103 citiri |
| Dan Duca 12359 citiri |
| Constantin Creţan 10741 citiri |
| Dorin Tudoran 8978 citiri |
| Iulian Leca 7833 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
chiar ce sa fie?
acum ceva vreme am vazut ca sediul transparency int-cred ca asa ii spune ong-ului alistar- e in acelasi loc cu sediul pnl,pe balcescu,vis-a vis de batiste;
2009-07-08 09:49:39 | Raporteaza
Nu mi se pare deloc curios. Am citit in Catavencu, in vreo doua numere, niste dezvaluiri care chiar te indeamna sa te apuci cu sirg de anticoruptie.
2009-07-08 09:58:41 | Raporteaza
“Marele luptator contra coruptiei” (adica Alistar) e creatia lu` Bombo.
Si cum elevii buni promit sa-si intreaca maestrul…
2009-07-08 10:09:02 | Raporteaza
@CP
Un comentariu arestat.
Multumesc !
2009-07-08 10:09:54 | Raporteaza
Sa fac si eu reclamatie?
2009-07-08 10:15:21 | Raporteaza
Este aproape o axioma : orice sef de ONG este, mai mult sau mai putin, de regula mai mult, liberal!
A doua axioma : orice liberal care conduce un ONG este bogat, frate!
A treia axioma : orice ONG condus de un liberal bogat nu face decat, atunci cand i se cere, sa apara la TV (evident, Realitatea TV si Antena 3, ca sa nu-l dea jos vantu cand se furiseaza pe acoperis!)!
A patra axioma : un lider/om important din PNL fara BMW carevasazica ca nu-l are si e liberal degeaba! Vai de munculita lui! Halal liberal!
2009-07-08 10:19:45 | Raporteaza
Un blogerist de pe blogul IT Morar afirma ca Patriciu investeste 10 milioane de euro in realizarea unui nou ziar de sport pentru a carei echipa de “specialisti” selectioner a fost desemnat Tolontan.Pare interesant!
Despre articolul doamnei Mungiu:Imi pare incifrat in secventa DNA,ANI,Alistar si nu ma pronunt.Poate ma lamuresc ulterior.
2009-07-08 10:20:20 | Raporteaza
procurorii , politistii si monica macovei dau lectii in …speta .Daca starpesc coruptii trebuie sa intre in politica sa alimenteze lantul trofic …
2009-07-08 10:21:23 | Raporteaza
Pentru prima oara din 96 incoace cind sint cu totul de acord cu ce a scris d-na Mungiu. Atitudine de acest tip transnta fara echivoc si fara urma de culoare politica trebuia sa o ia de mult timp. O mare vina la ce se intimpla azi in viata politica romaneasa o are si societatea civila extrem de divizata dupa simpatii si gasti care nu a facut decit sa o slabeasca si sa o decredibilizeze. Si din pacate la aceasta atomizare a societatii civile a contribuit si dinsa. De unde ne poate venii salvarea? Numai de la o societate civila care sa-si adune toate fortele si sa se faca de temut de catre politicieni. Se poate asta in Romania? Eu nu cred. Dar daca se va reusi vreodata atunci politicienii si guvernantii nu o sa-si mai faca de cap cum o fac azi. Pina atunci nu ne ramine decit sa speram
2009-07-08 10:43:40 | Raporteaza
@quantiqul ,
ce propui? sa asteptam justitia privata “made Patriciu”?
2009-07-08 10:44:28 | Raporteaza
Despre Alistar am şi eu nişte inside information nu foarte măgulitoare pentru el. E arogant, self-suficient, chiulangiu, ultra-ambiţios şi linguşitor cu cine trebuie. Se pricepe de minune să se inisnueze şi să se strecoare. Ca la mai toţi tinerii apropiaţi de scena politică şi administrativă, cea mai pregnantă trăsătură e ambiţia supradimensionată.
2009-07-08 10:44:57 | Raporteaza
Domnu’ Bleen, este un atac sau o gluma ? Pai dvs., vorbind despre calitatile baiatului, ati facut portretul-robot al sefului liberal!
2009-07-08 10:57:10 | Raporteaza
SUGESTIE CATRE DL. PATRASCONIU :
Dl. Patrasconiu, nu e frumos ce fac ( in locul dvs. i-as raspunde “fa-ti, dom’le, blog”) dar am o sugestie pentru o dezbatere incitanta : ” UNDE AU DISPARUT CALTABOSUL SI PALINCA?”
2009-07-08 11:04:54 | Raporteaza
Nu stiu cu ce se ocupa acest ONG numit TIR – cum de altfel este foarte greu de ghicit cu ce se ocupa tot sistemul onegist de la noi – dar acest baiat aproape imberb, cu o infatisare de domnisoara inocenta, constat acum, nu este chiar atat de pur si nevinovat.
Omul a invatat foarte bine lectia si “suge” din banul public, indiferent cine este la guvernare; si oricum, daca nu curge, pica. Pe de alta parte are si o atitudine vehementa cand e prins cu mata-n sac. I-a intrat in cap cum ca ar fi bun de ministru al justitiei dupa ce o parte a massmedia a vehiculat aceasta ipoteza in toamna anului trecut.
Ca sa vezi ce face presa: ea te ridica, ea te coboara. Este unul din “rolurile” ei. Asa ca mai usor cu pianul pe scari!
2009-07-08 11:24:14 | Raporteaza
BMV-ul lui Alistar e “paiul” si “barna” in ochi celor care-l ataca.
GAVRILACHE prima-i “aproape o axioma”, si celelate axiome deriva din prima. Cum prima e falsa rezulta ca tot rationamentul e compromis.
Vezi mai bine de ONG-urile care-l sprijina pe Basescu, conduse de Mungiu, M Macovei si altii.
Singurul lider de ONG care a ridicat vocea la Basescu a devenit tinta lui Mungiu si a institutilor statului create de Macovei.
2009-07-08 11:26:48 | Raporteaza
Romania postdecebrista s-a dovedit a fi,printre altele, o mama roditoare in proportie de masa a formelor fara fond(doar avem o experienta istorica!)Prototipul il constitutie “societatea civila”,sub a carei umbrela protectoare au zamislit,ca ciupercile dupa ploaie o multitudine de ONG,organizatii si societati de bine facere in care s-au implicat entuziast sotii si chiar copii de guvernanti si parlamentari,promovand programe(alta forma)promitatoare de solutii pentru probleme stringente,ramase in coperti de dosare;dar aducatoare de bani in buzunarele unor “fiinte destepte”.In acelasi timp,aceste forme au fost punti de cocotare a multor “civili” in zona puterii,fie ea executiva,administrativa sau legilativa.Cazul lui Alistar este doar o picatura in acest ocean artificial.
2009-07-08 12:00:20 | Raporteaza
PENTRU MOFTANGIU
Axioma lui Gavrilache :
” Oricine il “ataca” pe Gavrilache este ori liberal ori moftangiu”
2009-07-08 12:00:43 | Raporteaza
victorele , sa-l facem pe Tolontan procuror general sau …PRESEDINTE .
2009-07-08 12:04:22 | Raporteaza
@quantiqul,
ma tem de juranalistii astia independenti; mai ales gindindu-ma la evolutia lui Nistorescu (poate si Cristoiu).
2009-07-08 12:27:35 | Raporteaza
Bun bobarnac ii da doamna Mungiu acelui miorlait care nu este ce vrea el sa para.
Am mai auzit candva si despre ceva nereguli, facute atunci cand acest domn avea un post parca pe la primaria capitalei.
Cred ca ar trebui dezvaluiri complete, este inadmisibil ca macar ong-urile axate pe anticoruptie si drepturile omului sa nu incapa pe mana unor corupti.
Articolul Alinei Mungiu este foarte consistent si interesant.
2009-07-08 12:27:44 | Raporteaza
este necesar (nu inadmisibil
)
2009-07-08 12:29:08 | Raporteaza
@Moftangiu
cum facem, cum nu facem… tot la basescu ajungem.
)
eu il felicit pe dl. alistar pentru ca a resusit sa-si cumpere un asemenea BMW. recunosc sunt invidios ca nu am si eu o astfel de masina.
deh… daca nu m-o facut mama sef de ONG!!!
2009-07-08 12:31:26 | Raporteaza
revin;
m-am uitat pe site la
transparency.or../
la finantatori nu apre guvernul roman sau prea multe organizatii din romania
poate sa aibe si 10 bmw-uri
problema e cum manipuleaza datele si modul-din punctul meu de vedere-obaznic in care a replicat la chestia cu ani
2009-07-08 12:41:55 | Raporteaza
Dacă BMW-ul este toată povestea, vă spun că am ratat un Mercedes S-klasse, de vînzare cu 4000 de euro, fiindcă nu mă vedeam în Mercedes şi-atît. Şi era o maşinuţă minunată dar rău întreţinută, iar proprietarul era la anaghie.
Nu că mi-ar fi simpatic Alistar – nu mi-a plăcut defel. Cum şi Alina MP mi-e la fel de dragă, presupun că altu-i şpilul supărării, astfel că cel pe care “l-a debutat” e numai bun de dat la cîini, azi.
Iar dacă vreţi să aflaţi ce-nseamnă maşinuţă supărată, aflaţi de un Merţan de 220.000 de euro, pe care l-am pipăit, şi pe-al cărui proaspăt proprietar l-am şi firitisit atunci: Trebuie să fie grozav să ai atîţia bani, ca să dai pe-o jucărie ca asta.
La mintea mea de bugetar, nu pricepeam ce era aşa de scump la maşinuţa aia, de costa cît un elicopter – doar televizoarele din spătarele scaunelor din faţă?
Ion Neagu îl chema pe vecinul meu de atunci, despre care anchete dure al Caţavencilor dovedeau că îl adăpostea pe Iskandarani, cînd era acela căutat de Interpol, prin lumea largă. Că mă şi amuzam: Uite, domnule, că pe Interpol nu-l duce capul să caute lîngă Palatul Parlamentului!
Dar multă lume e piranha – nepretenţioasă, totu-i să-i arunci ceva de golit pînă la os.
2009-07-08 12:47:38 | Raporteaza
@Inima-Rea
“…vă spun că am ratat un Mercedes S-klasse, de vînzare cu 4000 de euro, fiindcă nu mă vedeam în Mercedes şi-atît. Şi era o maşinuţă minunată dar rău întreţinută…”
Norocosule !
Pai daca nu-l “ratai”, mai plateai de 3-4 ori pe atat ca sa-l aduci la lumina…de costurile curente (service, piese) nu-ti mai povestesc, ca sa nu-ti ridic paru` din cap…
Mureai, adica, de …inima rea !
2009-07-08 13:15:11 | Raporteaza
@CP
Alt coment arestat.
Multumesc !
2009-07-08 13:15:46 | Raporteaza
juridice.ro/sti../
”Catalin Macovei a exercitat functia de vicepresedinte al institutiei (ANI – nota mea), urmand ca acest post sa fie scos la concurs de Consiliul National de Integritate.
Absolvent de drept in anul 1995. Fost procuror, Catalin Macovei a lucrat la Parchetul Capitalei (procuror criminalist), in perioada 2000-2003, iar apoi, pana in 2006, a activat ca procuror la Sectia I a DNA”
DNA !? Ca sa vezi potriveala !!!
De fapt nu este nevoie de cautare pe internet.
Catalin Macovei
are exact malformarile de personalitate ale procurorului romanesc standard.
Este vorba despre acei cetateni carora li s-a stins becul acum vreo 5 – 6 ani cand CEDO a decis ca nu au voie sa aresteze.
Or fara catuse la indemana, care ar mai fi instrumentele lor profesionale ?
Ca doar nu vreun mestesug inteligent in gasirea de probe.
Uite de pilda Catalin Macovei, neputand sa-l aresteze pe Alistar a pus Agentia pe el. Si la si amendat …asta a fost de mi-li-oa-ne !!!
*
Eu stiam ca pe Alistar la lansat Viorel Lis ,
nu Mungiu.
In calitate de consilier al lui Lis se pare ca Victoras
si-a tras urgent
doua apartamente, unul pe numele lu mamitica.
Asta asa , ca sa vedeti ca nu sunt fan alistar,
ci doar procurofob.
PS. Mi se pare mie sau in cazul Ridzi
doamna Pippidi pastreaza o distanta respectuoasa,
absolut fireasca dupa excesele cu EBA
care multa manie Jupiteriana au atras catre dansa.
2009-07-08 13:25:02 | Raporteaza
Postare noua!
2009-07-08 13:32:49 | Raporteaza
Ah @Inima-Rea, uite ca ai ratat si tu ceva!
Lasa, nu te consuma, ca la banii aia gasesti si doua in vremurile-astea crizate. Una poti s-o faci cado unui prieten bun.
2009-07-08 13:35:17 | Raporteaza
Si uite-asa, se vede tot mai clar ca S I N G U R U L luptator cu coruptia este unul (mare…) din PD, chit ca “tepele din Piata ictoriei” au cazut complet in desuetudine/uitare…
2009-07-08 13:47:45 | Raporteaza
Nicole, ai sesizat esenţialul, ca de obicei.
—
TmIonescu: Eu cred că-i superstiţie chestia cu piese scumpe la maşini scumpe. Dacă aduni costul pieselor ieftine – “de-nmulţit cu” numărul de înlocuiri – ieşi mai rău decît cu piesele scumpe, care “n-au moarte”.
Altu-i baiul: servisurile lu’ Peşte nu ştiu meserie, cu tot aerul lor occidental.
2009-07-08 16:38:01 | Raporteaza
Daca Alina Mungiu s-a suparat pe Alistar, trebuia sa-i dea si ea un telefon, nu sa iasa in presa cu toata tarasenia asta. Nu se face, domnilor.
2009-07-08 16:40:46 | Raporteaza