![]() | Azi sint mai degraba de partea lui Ion Iliescuvezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu03 Mar 2009 la 11:27 84 comentarii 11 vizualizari. |
Imi repugna discursul urii, indiferent cine e emitentul lui – Ion Iliescu sau neo-legionarii de la “Noua dreapta”.
Prin urmare, astazi, dupa incidentele de la vila lui IILiescu, sint mai degraba de partea lui Ion Iliescu si total impotriva celor care au manifestat in felul in care au facut-o in fata casei fostului presedinte al Romaniei.
Dar, imi doresc in continuare sa fie cu putinta judecarea lui Iliescu (si pentru dosarul Revolutiei din decembrie, si pentru mineriade) si sint pentru o sentinta aspra, fiindca eu cred ca e meritata, in cazul unuia dintre cele mai toxice personaje ale istoriei noastre recente.
Etichete: aniversare, luminari, Noua Dreapta


Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
Dan Duca 16 May la 16:42 |
Lucrurile pe care le spune Viorel Hrebenciuc sunt la fel de interesante ca cele pe care le lasă în [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 16 May la 12:19 |
În sfîrşit, Mang a pus capăt suspansului şi şi-a dat demisia. De ce o fi durat atît, în [ citeste mai departe ]
| 1Pe cine a plagiat, se stie, se spune?! Nume si prenume, ţara, lucrarea. Asa, ca la Mang. Si pe urma mai vorbim.... | ||
| 2@Hexenschuss: Ai dreptate,niciodata nu m-am inteles cu homosexualii,pentru ca numele tau imi sugereaza ca asta esti.... | ||
| 3USL,UDMR,PDL SINT ACEEASI MIZERIE SI FURA PRIN ROTATIE !!!!! MAIMUTOII ASTIA DE LA USL SINT MARIONETELE LUI ISARESCU CA SI PREDECESORII LOR SI ATIT CIT ISARESCU NU VA DISPAREA DE LA BNR CU TOATA SATRA... | ||
| 4@Ilinca: deci in cazul Kovesi este proprietate intelctuala dar in cazul Mang NU ERA?! Asta inseamna a fi cutră. Trebuie sa vezi ce are suspicios Codrutza Kovesi in lucrare si dupa aia vorbim. Cretan si... | ||
| Cristian Teodorescu 9896 citiri |
| Mihai Goţiu 9545 citiri |
| Costi Rogozanu 9259 citiri |
| Constantin Creţan 5383 citiri |
| Dan Duca 4534 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3740 citiri |
| Alin Fumurescu 3051 citiri |
| Iulian Leca 2217 citiri |
| Dorin Tudoran 2213 citiri |
| Ciprian Şiulea 2150 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Mihai Goţiu 5 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Marius Cosmeanu o postare |
| Mihai Goţiu 60098 citiri |
| Cristian Teodorescu 37884 citiri |
| Costi Rogozanu 36401 citiri |
| Alin Fumurescu 16951 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16546 citiri |
| Viorel Dobran 13103 citiri |
| Dan Duca 12357 citiri |
| Constantin Creţan 10729 citiri |
| Dorin Tudoran 8976 citiri |
| Iulian Leca 7833 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
buna ziua:
cred ca trebuie o prima rectificare: Dl Iliescu nu sta pe str Atena,acolo conduce nu stiu ce institut de ong sau de studii sau de ceva ;
nu sunt nici de acord dar parca nici n-as “infiera” ,in butade:
a. cine ridica sabia de sabie va pieri
b. ce tie nu-ti place altuia nu-i face
asa ca, una peste alta,
fiecare pasare pre limba ei piere
tot asa ,de dragul discutiei, dl Iliescu stie ce este discretia, ar accepta din decenta sa lase locul liber??
2009-03-03 12:01:40 | Raporteaza
Pina la Judecata aia, la care trageti speranta (care moare ultima, adica dupa Iliescu), e foarte bine ce-au facut acei tineri.
Aici nu e vorba de bunul simt si de civilitate, ci de o carenta a Statului, care se face partas, prin Justitie, la crime.
2009-03-03 12:02:40 | Raporteaza
Serios? “Discursul urii”?
Pai, uite aici ce declara acest “sarbatorit”, cu nesimtire bolsevica fara limite:
“Ion Iliescu a declarat ulterior că tinerii care au protestat în faţa sediului sunt probabil aceiaşi “scandalagii” care l-au huiduit în decembrie şi în cimitirul Eroilor Revoluţiei. “(…) Sunt, cred, de cineva interesat, plătiţi. Altminteri e nesimţire (…) Sunt nişte neruşinaţi şi nişte oameni care, probabil, la vremea lor au fost implicaţi în scenele de scandal şi violenţe din 90 şi au rămas cantonaţi în violenţele de atunci”, a spus Iliescu. Deoarece ziariştii i-au amintit că sunt tineri, de 20 de ani, Ion Iliescu a revenit asupra declaraţiei: “Atunci sunt nişte oameni culeşi de pe drumuri şi folosiţi ca masă de manevră”. ”
(Realitatea TV)
Nu stiu daca erau de la “Noua Dreapta” acei copii, dar, ca niste tricouri sa deceleze din nou ura revansarda a lui Iliescu impotriva a zeci si sute de mii de oameni, MI SE PARE EXTREM DE GRAV.
As vrea cateva detalii despre cum au demonstrat acei tineri in fata casei lui iliescu. Pe site-ul Realitatea TV n-am citit decat despre niste tricouri si huiduieli.
Discursul URII? HA!
Si mai ce?
2009-03-03 12:08:16 | Raporteaza
Cind gresim sa platim; par egzamplu eu pentru o virgula unde nu trebuia.
2009-03-03 12:08:17 | Raporteaza
Atunci, DA, RECUNOSC, si eu il urasc pe Ion Iliescu. Il mai uraste cineva in afara de mine?
2009-03-03 12:10:16 | Raporteaza
Mai intai ca faptele nu s-au petrecut in fata casei lui Ion Iliescu.
In al doilea rand, cu ce drept ocupa el spatiul din str. Atena unde, de fapt, a avut loc incidentul, el nemaifiind senator.
In sfarsit, ca sa revin la problema, Ion Iliescu vede in orice manifestare ostila la adresa sa ca fiind rodul unei puteri obscure, al unui dusman nedeclarat si care-i stirbeste din prestigiul sau de fost presedinte.
El nu va recunoaste niciodata faptele/crimele comise de el impotriva propriului popor.
Chiar daca acei tineri n-au trait “inainte”, asta nu inseamna ca sunt straini de ceea ce a facut Ion Iliescu, si inca mai face.
2009-03-03 12:27:56 | Raporteaza
Nu sunt nici eu pentru violenta, nici macar nu tin la o pedeapsa – de altfel cuvenita – in urma unei judecati drepte.
Dar mi se pare rusinos ca poporul asta nu a inteles nici acum in ce hal a fost “lucrat” dupa ‘89 si care a fost adevarata contributie a lui Ion Iliescu.
Daca s-ar fi inteles, Iliescu n-ar mai fi atat de zglobiu.
Deductiile ar fi la mintea oricui, chiar si fara acces la secrete, doar cu ce s-a vazut cu ochiul liber.
2009-03-03 12:41:15 | Raporteaza
principiul mi se pare complet cretin, raportat nu numai la Iliescu, ci la toţi care au dăunat statului – de la politicieni până la hoţi simpli (simpli, dar de milioane de euro)
adică poţi: 1. să distrugi o ţară, 2. să furi cât încape, 3 să dai zăcămintele de petrol pe nimic – dar totuşi trebuie să fii tratat civilizat, e o mârlănie crasă să fii înjurat la aniversare, etc., să aşteptăm să-şi facă Justiţia treaba – partea cu justiţia presupun că-i banc
fost preşedinte – parcă şi Ceuşescu tot preşedinte a fost …
2009-03-03 12:47:15 | Raporteaza
Degeaba spune-ti ca va repugna discursul urii,atita timp cit postarile dumneavoastra sau ale altor jurnalisti provoaca tot ce poate fi mai josnic intr-o persoana :Ura viscerala,sarabanda de injuraturi,jigniri peste jigniri. Nu stiu daca de exemplu vedeti raspunsurile de pe blogul lui I.T.M. la postarea despre Mihaela Radulescu dar pe mine pur si simplu m-au socat,”Curva batrina”,si alte asemenea epitete si mai ales venind tot din partea unei doamne ne arata in ce hal de degradare morala am ajuns. Uneori m-am gindit ca de vina ar fi stilul de badaran al Presedintelui,dar mai nou vazind tot ce se intimpla ma gindesc ca de fapt asa suntem noi romanii,revansarzi,plini de ura si intr-un fel nedemocratici atita timp cit nu acceptam pe toata lumea exact asa cum este. inca odata nu pot sa cred unde s-a putut ajuge,am impresia ca patimile politice ne transforma in Neoameni. E mare pacat.
2009-03-03 12:49:33 | Raporteaza
felician dobrican Says:
March 3rd, 2009 at 12:49 pm
“arata in ce hal de degradare morala am ajuns.”
Daca te-ai caracterizat, gura pacatosului adevar graieste.
2009-03-03 12:55:23 | Raporteaza
“Victoras ai grija de copii”,remeber. Unde ai gasit in postarea mea ceva jignitor la adresa cuiva ????????
2009-03-03 13:00:40 | Raporteaza
Ceea ce se intampla in fata casei lui Iliescu este rezultatul atitudinii arogante a celui care ne mintea in fata ca minerii au venit sa puna panselutze. Niciodata nu si-a recunoscut greselile, nu a spus macar un “imi cer scuze”.
De ce liderii politici occidentali nu-si permit asemenea atitudini arogante?
Pentru ca ei stiu ca nemultumirea populara nu trebuie sa se acutizeze si sa se ajunga aici. Nici Ceausescu, si nici kaghebistul nu au invatat lectia. Unul dintre ei a sfarsit-o la zid, iar celalalt o va sfarsi huiduit de toata lumea, asa cum merita.
2009-03-03 13:36:14 | Raporteaza
MANE TEKEL FARES
asta e atitudinea lui C Patrasconiu fata de iliescu… poate Iliescu se face vinovat politic de multe chestii in fata adversarilor sai politici, dar CP il judecata definitiv si irevocabil: ” sint pentru o sentinta aspra, fiindca eu cred ca e meritata”
cu ce difera scrisul lui CP de sloganurile noii drepte? cu foarte putin difera formatul, eprimarea… dar si el judeca in strada, precum noua dreapta…
halal ziarist, formator de opinii incitatoare!
2009-03-03 13:37:38 | Raporteaza
Orice rebel care se respecta trebuie sa aiba o cauza. Pentru ca sa te bati cu jandarii la meci e proletar si urat mirositor nu trendy-revolutionar iar marxismul tip Bucurenci nu “prinde”, au gasit de cuviinta sa il agreseze pe “evil -Ilici”. Nu cumpar sinceritatea indignarii acestor papagali disperati dupa atentie pentru ca nu ai cum sa urasti pe cineva pentru lucruri petrecute cand aveai 2 ani… Iar chestiunea cu “poate le-au murit parintii la revolutie nu tine. Fa pariu ca nu e nici unul dintre ei orfan din 89′. Pentru ca nu asa iti cinstesti parintele ucis. Cu circ ieftin si prost….
2009-03-03 13:39:38 | Raporteaza
@felician dobrican,
nu e vorba numai de ura viscerala, ci si de ura inclusiv analitica fata de niste personaje scabroase care ne-au batjocorit vietile, tara, cele mai depline sentimente crestine, care ne-au amanat si anulat viitorul a generatii intregi, personaje care AU UCIS COPII SI OAMENI NEVINOVATI, iar ulterior TOT EI au gestionat justitia in tara asta.
Asa ca, poti sa-i plangi pe umar lui Iliescu si leprelor sale. Din punctul meu de vedere, cu cat dispare mai repede aceasta lepra ordinara, cu atat mai bine. Nu am de gand sa-i urez la multi ani.
2009-03-03 13:41:55 | Raporteaza
Pe de alta parte este aberant ca nu exista o lege clara care sa reglementeze dreptul de a protesta. Adica scuze, ca jandarmii nu respectata niciodata legea existenta.
Orice manifestare publica pana la un anumit nr. de oameni este (legal, nu jandarmic-bulanesc) libera.
Jandarmii pot veni (legal, obligati, pentru asta sunt de fapt platiti) la fata locului ca sa asigure ca nu degenereaza.
Toate interventiile jandarmilor impotriva unei manifestari pasnice care nu depaseste un nr. de persoane sunt abuzive. Si aia impotriva yoghinilor la INM a fost abuziva, si cea impotriva anarhistilor, si asta.
Intre timp ziaristii stau pe margine si se scobesc in dinti in loc sa protesteze impotriva abuzurilor. Pentru ca o societate normala trebuie sa dea voie protestelor celor nemultumiti.
Uitati-va la Bush cat de huiduit era, in grupuri mai mari de 8 persoane, si nu sareau jandarmii pe ei cu batele. Ar trebui sa ne amintim ca au murit niste tineri la Revolutie pentru dreptul de a-ti striga public nemultumirea.
2009-03-03 13:48:32 | Raporteaza
Nu exista un discurs al urii, nu poti analitic si sentimental in acelasi timp iar ura e un bun sentiment care a avut o mare contributie la evolutia noastra sociala. Asa ca domnule ziarist dumneata tii cu ursu. La urma urmei ce e atat de nenatural sa moara Iliescu ?
2009-03-03 13:50:25 | Raporteaza
am un comment la moderare, mi-l puteti elibera? multumesc.
2009-03-03 13:50:40 | Raporteaza
@Matei M.
“poate Iliescu se face vinovat politic de multe chestii in fata adversarilor sai politici…”
Iliescu se face vinovat in fata poporului roman, indiferent cat o sa-l absolve justitia bataii de joc pe care a pus-o pe cai mari politici in 89-90!
“Statul de drept” cu care a defilat ca deviza nu este decat o cacealma originala, bazata pe viziunea cominternista a “statului de drept” in trecerea lui spre idealurile “intinate ale socialismului”.
NU pentru acest “stat de drept” al mafiotilor comunisti capitalizati am iesit in strada in ‘89!
Asa ca nu ne mai tine dumneata prelegeri despre actiuni incitatoare si stat de drept. Voia va trebuie numai statul de drept al “celor care nu cuvanta”.
2009-03-03 13:53:25 | Raporteaza
@adama: exista mai multe discursuri ale urii!
documentati-va sa vedeti ce spectaculoasa biblioteca exista chiar despre ceea ce, clasic deja, se cheama “discurs al urii”.
2009-03-03 13:54:37 | Raporteaza
Pe de alta parte este aberant ca nu exista o lege clara care sa reglementeze dreptul de a protesta. Adica scuze, ca jandarmii nu respectata niciodata legea existenta.
Orice manifestare publica pana la un anumit nr. de oameni este (legal, nu jandarmic-bulanesc) libera.
Jandarmii pot veni (legal, obligati, pentru asta sunt de fapt platiti) la fata locului ca sa asigure ca nu degenereaza.
Toate interventiile jandarmilor impotriva unei manifestari pasnice care nu depaseste un nr. de persoane sunt abuzive. Si aia impotriva yoghinilor la INM a fost abuziva, si cea impotriva anarhistilor, si asta.
Intre timp ziaristii stau pe margine si se scobesc in dinti in loc sa protesteze impotriva abuzurilor. Pentru ca o societate normala trebuie sa dea voie protestelor celor nemultumiti.
Uitati-va la Bush cat de huiduit era, in grupuri mai mari de 8 persoane, si nu sareau jandarmii pe ei cu batele. Ar trebui sa ne amintim ca au murit niste tineri la Revolutie pentru ca nu li s-a permis sa manifeste public.
2009-03-03 13:55:33 | Raporteaza
Pomenirea legionarilor in acest context este o diversiune evidenta.
Iliescu nu sta acasa, nu-si plimba batranetile prin Cismigiu, este activ politic.
Domnului ziarist:daca-ti omorau minerii tatal, fratele, copilul, tot asa vorbeai?
Cine sustine ca Iliescu nu este KGB-ist, ori este si el la randu-i KGB-ist, ori e dobitoc.
2009-03-03 13:58:45 | Raporteaza
Tipii care l-au “agresat” pe iliescu nu erau neo-legionari de la noua dreapta. E vorba de o grupare care se denumeste ‘noii golani’; au avut niste campanii gen “basarabia pamint romanesc” sau ‘eroii nu mor niciodata”. Din cite stiu, s-au delimitat in mai multe rinduri de noua dreapta si se declara apolitici. Sigur, nu poti sa-i ceri omului de rind sa distinga intre toate aceste grupuscule, dar un jurnalist ar fi trebuit sa faca diferenta.
2009-03-03 14:05:37 | Raporteaza
@ nicole Says:Nicole sunt doar dezamagit, de postarea ta. Eu incercam sa indemn pe toata lumea sa devina macar decenta in postari,dar se pare ca e imposibil. Apropos de Revolutie si Mineriada din Iunie 90,nu am vazut multa lume care sa fie atit de critica la adresa lui Petre Roman care era Prim Ministru pe vremea aia,oare sa fie din cauza culorii Portocalii unde a activat pina acum citiva ani ?
2009-03-03 14:17:36 | Raporteaza
DECE NU-SI SÄRBÄTORESTE ZIUA DECENT; ACASÄ:?????????
DECE AU FOST RIDICATZI COPII?
DECE AU FOST HÄRTZUITZI DE PAZNICII CLÄDIRII?
DECE MINT? TINERII NU AU URLAT; AU RÄSPUNS NUMAI CAND AU FOST INTREBATZI:
DECE AU FOST BRUTAL BÄGATZI IN MASÄNÄ?
ASTA ESTE DEMOCRATZIA SOCIALISTÄ; ? ASTA VREA SÄ ADUCÄ ILIESCU CU SEVERIN SI NÄSTAse la putere?
RUSINE:::RUSINE:::RUSINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S-A PROCEDAT STALINIST:CAND ADUCE MINERII?
PSD NU MERITÄ SÄ MAI AJUNGÄ LA GUVERNARE VREODATÄ:
2009-03-03 14:29:30 | Raporteaza
ASTEPT CA PRESA; MÄCAR CEI TINERII SÄ PROTESTEZE:
ILIESCU CA si nästase, severin si altzii provoacä zilnic.
2009-03-03 14:32:28 | Raporteaza
m-a socat postarea asta!
si de ce ma rog ati fi azi de partea lui ilici?
si unde au gresit tinerii aia?
nu e criminal, nu e un vechi tortionar?
nu a mintit? unde este, repet, greseala tinerilor?
de ce atat de multe fineturi cand e vorba de ilici?
de ce ne apuca drgalasenia si bunul simt cand e vorba de creatura asta?
ce avem a respecta la el?!?!
2009-03-03 14:34:27 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,
Citesc in fiecare zi blogul dumneavoastra si este prima oara cand simt nevoia sa va contrazic. Acesti tineri i-au urat lui Iliescu viata lunga si oportunitatea de a plati pt crimele savarsite. Din fericire nu ma uit la televizor, dar daca as face-o as fi nevoita sa-l vad pe tov Ilici in fiecare an de ziua lui, de Sf Ion si cand mai doresc televiziunile. Si mie mi-ar fi repugnat un spectacol de tip legionar sau un “discurs al urii” de care pomeneati mai sus , insa nu cred ca este cazul. Lumanarile nu-i erau destinate lui Iliescu. Ati vazut reactia acelei pensionare? Gasiti ca discursul contine vreo diferenta fata de cei ce le-au tinut partea minerilor in ‘90?
Cu multa admiratie,
Pistache
2009-03-03 14:39:57 | Raporteaza
@doina: regret ca v-am socat. nu a fost in intentia mea sa va sochez si nici sa sochez pe nimeni.
nu e dragalasenie, e doar o invitatie la calm, la analiza nuantata, la a refuza violenta (de oriunde ar veni ea).
nu cred ca II e nevinovat, dar il vreau judecat de un tribunal, nu linsat sau aproape de a fi linsat de niste oameni pe strada, oricare ar fi ei si oricare ar fi “motorul” actiunii lor.
sint de partea lui IIliescu ASTAZI, nu mereu si nu de multe ori, pentru ca sint IMPOTRIVA violentei si impotriva propagarii urii.
2009-03-03 14:40:49 | Raporteaza
doina
Raspuns la ultima intrebare: NIMIC !
2009-03-03 14:41:24 | Raporteaza
Victor Stanculescu a fost condamnat ptr. crimele de la Timisoara !
De ce Ion Iliescu este absolvit ptr. crimele din Decembrie 89 ; Iunie 90 si Septembrie 91 !
De ce i-a facut cadou doana Kovessi un NUP ?
2009-03-03 14:41:52 | Raporteaza
@Pistache: acele pensionare mi-au amintit acut de feteile cu coc din iunie care ii primeau cu flori pe mineri.
nu ma deranjeaza ca ma contraziceti
va multumesc pt ca veniti aici pe blog.
2009-03-03 14:44:07 | Raporteaza
Toata stima pentru cei 8.
Iliescu merita sa i se aduca aminte zilnic de ce a facut la viata sa. El trebuie sa stie inca de pe acum ca doar hotii si esalonul doi al pcr vor plinge la moartea sa.
@CP,
ce ti se pare mai deplasat, sa iei bite in cap ca ai barba sau sa vezi niste protestatari (8, ca si punctul din Proclamatia de la Timisoara) ca aprind luminari de ziua ta. Ca sa nu mai vorbesc de mia de morti dupa 22 decembrie. Ca sa nu mai vorbesc de moftul cu proprietatea, vorba care a distrus sanatatea a multor ‘chiaburi n’. Si cite ar mai fi de spus…
2009-03-03 14:46:35 | Raporteaza
@nicu pruna: le faceti varza, ca sa nu zic “chiselitza”!
va spunea ceva numele de Dan Voinea? asta, apropos de dosarele lui IIliescu? ar merita sa va documentati putin.
2009-03-03 14:46:42 | Raporteaza
@GRadu: nici una, nici alta. Pentru mine, IIliescu e o icoana a ticalosiei romanesti, e unul dintre cele mai toxice personaje politice ale ultimelor decenii din Rom.
doar ca nu cred ca formula asta care are continut violent de a protesta e cea mai potrivita. ma opun ei. atita tot.
2009-03-03 14:49:24 | Raporteaza
N-am nici o problema cu ceea ce au facut tinerii respectivi. Undeva, cindva, trebuie sa i se mai spuna acestui individ adevarul in fata. El e un calau, nu doar al celor de la revolutie, ci al unei intregi generatii de dezradacinati, alungati dupa mineriade; e cel care a girat furturile industriale care ne-au lasat parintii someri, iar noua ne-au taiat aripile. El este cel care a declarat f senin ca n-avem decit sa plecam din tara daca nu ne place.
Sincer…. nu ii mai plingeti dvs de mila, ca e ridicol. Judecat nu va mai fi niciodata, si oricum nu ne mai ajuta asta cu nimic, am pierdut din cauza lui un deceniu, dupa altele 5.
2009-03-03 14:51:31 | Raporteaza
@suki: cine ma stie si cine a venit de mai multe ori inclusiv pe acest blog stie ca eu nu pot sa ii pling de mila lui II.
nu o fac, deci, nici acum! ma incapatinez doar sa pun in alti termeni aceasta problema.
ma opun acum unor asemenea manifestari, asa cum m-am opus si in decembrie cind a fost atacat de doua ori. nu asta e solutie! nu asta trebuie sa fie solutia!
2009-03-03 14:53:34 | Raporteaza
“Noii golani” (si eu am purtat ecuson pe care scria GOLAN) merita felicitati; au facut ce ar trebui sa faca o tara si justitia ei.
In actiunea lor nu a fost violenta, ci hotarire si curajul care ne lipseste unora (multora).
2009-03-03 14:54:37 | Raporteaza
stockholm syndrome mr. CP.
cam toti am fost victime colaterale ale lui ilici, cu exceptia clicii de fosti tovarasi de partid si a unora idioti din generatia noua care s-au aliniat rapid din oportunism.
fiecare dupa puteri il poate ierta pe domn ionel, insa memoria colectiva ar fi bine sa nu uite si sa sanctioneze.
si ar fi bine sa incepem cu : aflarea adevarului.
“clasa” politica si educatia noastra inca nu ne permit un asemenea “lux”. acesti “golani” sunt necesari si pentru a striga “regele este gooool”.
last at not the least, justice for all.
2009-03-03 14:56:11 | Raporteaza
@iggyTT: nu ascultati argumentele pe care le pun eu in joc!
dispretul meu fata de acest personaj ramine intact.
2009-03-03 15:00:03 | Raporteaza
Bun, am si eu o teorie: acest popor are sanse sa se civilizeze DOAR DACA isi judeca si pedepseste tortionarii, indiferent cum. Pina acum, d-l Iliescu, pe care vad cu surprindere ca il aparati intr-o forma oarecare, “icoana a ticalosiei” sau nu, este liber dupa ce a creat faliile uriase din societatea noastra.
Imi mentin opinia ca sintem un popor de lasi, pentru ca Iliescu inca traieste (in orice tara asa-zis civilizata il impusca cineva de ceva timp – eu, sa-mi pierd copilul si sa vad ca nimeni nu-l judeca, l-as fi ras de pe fata pamintului). Ma doare sa vad ca indivizii respectivi, ajunsi din exasperare la extrema dreapta (daca acest lucru e adevarat), au acum dosare penale. Ma doare sa discutam ca in justitia romaneasca, nu pe fond, ci pe procedura. Go fish, men !…
2009-03-03 15:00:30 | Raporteaza
Spre deosebire de tine, mai draga, Yo n-o sa fiu NICIODATA de partea lui ilici iliescu!
2009-03-03 15:01:57 | Raporteaza
M-am lamurit. L-am vazut la TV pe unul din grup cand pleca de la politie. Un tinerel de 19-20 de ani, dupa dificultatea cu care isi gasea cuvintele si felul in care le pronunta, mi-am dat seama ca e un mardeias de cartier, un baiat cules de pe strada si imbracat cu un tricou, pus sa scandeze. Baiatul ala nu doar ca nu arata ca si cum ar fi interesat de istoria recenta, parea sa nici nu fie in stare sa spuna cine e Iliescu daca il intrebai repede. Nu imi place Iliescu, nu l-am votat vreodata, dar are dreptate la faza asta: sunt niste baieti culesi de pe strada si pusi sa faca shou, ca sa se reaminteasca bizonilor care l-au votat odata si s-au reorientat spre un alt tatuc, ca noul tatuc e bun, ala vechi era de fapt rau.
2009-03-03 15:03:54 | Raporteaza
Ca sa vezi ce inseamna ironia sortii.
Desi l-a impuscat pe Ceausescu ca sa se delimiteze de el si sa poata apuca mai bine puterea, Iliescu a ajuns exact la fel.
Nici Ceausescu, nici Iliescu n-au acceptat vreodata c-ar fi facut ceva rau.Ambii au avut scopul “sa faca bine poporului” si ambii au vrut sa-l faca la fel:cu forta.Pt. ambii a existat doar poporul ca intreg, si n-a contat individul ca parte distincta.Nici unul n-a acceptat ca pot exista manifestari sincere impotriva lor.”Poporul” trebuie musai sa fie “dezorientat” fie de “agenturili straine”, fie de “persoane cu interese ascunse, obscure”.
Cred ca, la final, va exista o deosebire:la mormintul lui Iliescu nu vor fi la fel de multi oameni ca la al lui Ceausescu!
2009-03-03 15:06:22 | Raporteaza
@Ionut S.
Nu e vina lor ca astia sint. Nici mie nu mi-a placut fata tinarului. Dar mai ales nu mi-a placut brutalitatea cu care Militia i-a luat…. Stat politienesc? Drept ? Dreptate ?
2009-03-03 15:08:18 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,
Sunt de acord numai cu ultima propozitie a postarii Dvs. Restul, m-a deceptionat; cum se face ca ii numiti- ca si Iliescu, un leit motiv de-al lui- neo-legionari? Pe ce va bazati? Eu i-am vazut destul de cuminti.Nu am insultat pe nimeni in viata mea, nu am lovit pe nimeni, nu sunt adeptul violentei, politica lui Iliescu nu m-a afectat in mod direct( restituiri, recurs in anulare,etc) dar daca eram in locul tinerilor, ii aruncam oua in cap, pentru raul absolut facut acestei tari.O maxima de -a mea: cat timp traieste acest criminal, nu va fi normalitate in tara asta.Vorbiti de justitie in Romania? Chiar credeti sincer ca va fi judecat vreodata? Macar cu atat sa plateasca, sa-i strice buna dispozitie a aniversarii.
2009-03-03 15:10:55 | Raporteaza
In fine a aparut si explicatia lui @Ionut S!
Gata, “misterul” s-a lamurit:e vina lui Basescu!
N-ati vazut ca a primit Iliescu trandafiri GALBENI?
2009-03-03 15:14:00 | Raporteaza
@stefan michiu: am spus asa: “Imi repugna discursul urii, indiferent cine e emitentul lui – Ion Iliescu sau neo-legionarii de la “Noua dreapta”.”
unde vi se pare ca am spus ca, automat, cei de azi au fost neolegionarii de la Noua Dreapta?
am spus ca imi repunga discursul urii “indiferent de cine e emitentul lui”, indiferent de cine il produce – poate fi IIliescu, poate fi Noua Dreapta, poate fi clubul vegetarienilor. asta am spus!
2009-03-03 15:14:55 | Raporteaza
@ it_s__not_news
Ai dreptate, nu e vina lor ca astia sunt. Inainte de toate, precizez: ma doare in cot de Iliescu, nu l-am simpatizat vreodata. Dar vreau sa gandesc si sa nu fiu manipulat ca o marioneta. De ce ar fi iesit tineri ca acela in strada? Refuz sa cred ca niste baieti care aveau 2-3 ani la vremea revolutiei si mineriadelor si care par ca nici macar manele nu sunt in strada sa asculte, poate doar soneria de la telefon, au o preiocupare legate de acele tragice evenimente; si inca una atat de serioasa incat sa iasa in strada sa faca proteste! Nu, sunt doar niste baieti care pentru 500.000 de cap (nu cred ca mai mult) au fost trimisi sa recite un text. Ca sa stie poporul pe cine trebuie (acum) sa urasca. Mie nu imi place sa urasc la comanda. L-am urat chiar atunci cand s-a intamplat, nu cand a venit cutare sa-mi explice, si sa-mi indice si care e cel care se lupta cu batranul comunist.
2009-03-03 15:15:48 | Raporteaza
@mitica: da, da,da.
dar nu stiati asta?
trandafirii erau galbeni, dar de camuflaj, ca sa creada II ca ar avea legatura cu DPatrciu si cu PNL, cind, ni realitate, asa si pe dincolo.
nu e logic? nu e normal? nu e clar?
2009-03-03 15:16:56 | Raporteaza
domnu’ Patrasconiu,
pentru ca nu sintetzi evreu, dupa cum banuiesc, nu prea va iese pozitzia asta de rabin buhushean…
in blogistica am senzatzia ca tre’ sa cam prestezi ecstremist (de centru ?)…
2009-03-03 15:18:28 | Raporteaza
@ mitica
Sa-ti spun o mica poveste. E un baiat, Dorin Lazar Maior, lider de asociatie de revolutionari din Brasov. De la eveniment incoace a fost mereu pe langa PSD, PRM, pe-acolo, deputat de vreo 3 ori, cu demonstratii, injurand pe cine trebuia, laudand pe baietii buni, facand afaceri, etc. Dupa 2004, s-a trezit ca Iliescu e rau, si a inceput shoul: scandat sub fereastra lui, criminalul, sa se faca dreptate, etc; in mod repetat, aproape sistematic. Intre timp multele dosare pe care le are, inclusiv pt devalizare de banci, zac. Shoul e shou, trebuie sa urasca poporul la comanda. Atunci era un tatuc pe care il aplaudau gospodinele, acum e alt tatuc. Sistemul merge mai departe.
2009-03-03 15:22:08 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,
Sunt total de acord cu faptul ca nu trebuie sa apelam la ura, ca pedepsele trebuie aplicate cu ajutorul unui sistem legal democratic, ca singurul nostru ghid real ramane ratiunea. Insa eu cred ca gestul acelui grup v-a deranjat mai degraba estetic, nu principial. Oamenii nu l-au atacat in nici un fel. Mie mi se pare o actiune de protest, nu de instigare la ura. Este nevoie uneori sa li se aminteasca unora trecutul. Daca nici protestul nu-l mai avem la indemana….
2009-03-03 15:23:30 | Raporteaza
@niku-elektrikku: ma incaptanez sa cred ca nu.
ma incapatinez sa apar, cit pot, si ratiunea, si nuanta, si policromia.
poate ca nu imi iese mereu si poate ca uneori nu imi iese prea bine, dar, sa stiti, ma incapatinez SA
2009-03-03 15:25:01 | Raporteaza
Nu omul iliescu este important.Daca nu era el cu siguranta era altul,la fel de nociv,pentru ca toti isi aveau radacinile ancorate in acelasi sistem putred.Efectul iliescu este cel care a facut ca securisti,oameni din esalonul doi,trei,oameni cu mintea pervertita de gena puterii cu orice pret,au pus stapanire pe tot,inclusiv pe moralitate.Iar acum este prea tarziu ca sa se elimine cauza.Sunt amestecati peste tot.
In loc sa se ia de jandarmi,pentru ca acestia intervin brutal si complet ilegal,infierand un protest desfasurat in limite rezonabile ,si sa le intoarca spatele protestatarilor lasandu-i in pace si aparandu-le dreptul de a protesta, vazandu-si in continuare de aniversarea lui,el vede iarasi camasi verzi,manipulari etc.care atenteaza la ….
Adica face ceea ce afacut o viata intrega,si el si toti de teapa lui.
Va ramane in istorie ca cel mai urat cosmar al acestui popor.Stiti de ce? Pentru ca atunci cand am avut extraordinara sansa de a renaste moral,el a zis simplu:NU.Si a repetat asta de prea multe ori.
2009-03-03 15:25:27 | Raporteaza
Dar daca intr-adevar a fost o actiune comandata…nu face decat sa-i serveasca interesele lui papa Ilici
2009-03-03 15:25:45 | Raporteaza
postare noua!
2009-03-03 15:33:31 | Raporteaza
@C.P. sa stiti ca trandafirii galbeni, dupa cum scrie mediafax, au fost trimisi de Basescu!
2009-03-03 15:42:30 | Raporteaza
in mai 90 a fost votat de 85% din votanti,votanti ce au venit in proportie f. mare.cati dintre cei din clasa politica de azi l-au votat?eu cred ca f. multi,inclusiv traian basescu.aveam 23 de ani si eram f. inversunat impotriva lui.si acum ma gandesc cum am aruncat masa din camera de nervi ca tvr ‘libera’ intrerupsese emisia,sa nu mai zicem in februarie,sau ce se intampla in piata univ.noroc ,atunci,cu hurezeanu ce transmitea la r.europa libera.au trecut anii si ma gandesc ca nu am cum sa-l acuz si judec pe iliescu decat asumandu-mi si responsabilitatea acuzarii si judecarii propriilor mei parinti.si ca mine ,o multime de tineri de atunci.atunci ,a fost o falie clara intre parinti si copii.tinerii voiau o schimbare rapida;parintii ,lenta.iliescu era cel mai bun pt. ei.pe masa erau ochelatii tatalui meu,iar in capatul mesei era tata.si-a ridicat ochelarii fara sa spuna nimic.
2009-03-03 15:43:06 | Raporteaza
Eu simt o mare asemanare cu momentul in care era dat jos Ceausescu din TAB in ‘89. E bine ce i s-a intamplat Carmaciului atunci? Da, daca ne gandim la crimele de care se face vinovat. Nu, daca vedem poza de ansamblu, in care un intreg sistem, alcatuit din mii de oameni, este protejat prin directionarea furiei tarii catre un singur individ. Aceea a fost o mare manipulare, orchestrata de si in beneficiul lui Iliescu. Ei bine, cred ca acum se repeta istoria, de data asta cu Iliescu la primire, nu la servire. E bine? Intr-un fel, da, ca o justitie poetica. Vazand poza de ansamblu, nu.
Daca esti fraierit o data, e vina escrocului. Daca esti prostit si a doua oara, ei bine, e vina ta.
2009-03-03 15:43:42 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,
Va multumesc ca mi-ati sters postarea de pe blog. Am gresit, nu trebuia sa nu fiu de acord cu Dvs.! Sunteti, intr-adevar, un democrat. Mi-ati deschis mintea, recunosc ca am gresit. Rusine huliganilor si derbedeilor care au avut neobrazarea sa-l sanctioneze cu huiduieli pe Ion Iliescu, garantul libertatii de expresie, minunea democratiei si personajul relativ nociv, cu care Dl Patrasconiu nu prea e de acord !
Cu profunda admiratie,
un prost
2009-03-03 15:45:54 | Raporteaza
@cristian antonescu: limbajul si mesajul dvs m-a deranjat, nu faptul ca nu sinteti de acord cu mine.
sinteti binevenit aici!
2009-03-03 15:51:25 | Raporteaza
Vai de mine Domnule Patrasoniu dar cata grije pentru bolsevicul Iliescu!!??
Sa nu cumva sa-l jignim cu amintirea Pietei Universitatii! Ca doar tinerii care au fost azi la el se declarau “noii golani”. Eu ii inteleg pentru ca sunt …un Golan Batran! Chiar din Piata Universitatii. Unde Noua Dreapta (“Legionarii” dupa mata) erau..puhoi, dar eu n-am vazut pe niciunul
Domnu Patrasconiu, mata nu poti vorbi despre leginari pentru ca nu erai nascut in anii treizeci. Doar tatal sau poate bunicul Dumitale ar putea, daca este obiectiv, sa te lamureasca ce erau si ce doreau Legionarii. Cei adevarati, nu ciurucurile care se agata totdeauna de cei meritosi. Nu uita ca “legionari” au fost Mircea Eliade, Eugen Ionescu si Cioran!!!
Cat despre Iliescu te descalifici luandu-i apararea. Chiar asa “nuantat” cum o faci mata acuma. Bolsevcul Iliescu, chiar daca ar fi scuipat in fiecare zi pentru toate marsaviile pe care le-a facut (incepand cu epurarea studentilor din 1958) si tot n-ar fi deajuns.
Scuza-mi limbajul poate prea…vehement, dar pentru mine fostii bolsevici trebui pusi si tratati acolo unde merita…
Cu ganduri bune…un Golan Batran
2009-03-03 15:57:05 | Raporteaza
@ cristian patrasconiu
eu am fost dezgustat de articolul Dvs si tot am socotit oportun sa las un mesaj. Aprins, catranit si dur. Nu injurios, fara vreun neadevar, cred.
Reactia Dvs e ridicola si da masura dialogului acceptat pe aici.
Nu mai deranjez, intru cumintel in duba si schimb tricoul cu unul mai cuminte. Pentru ca, vorba militianului, “tulburarea linistii publice, va spune ceva?”.
Sa nu uitati emisia-receptia deschisa, Dle Patrasconiu
2009-03-03 15:59:13 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,
Nu va multumesc, precum Domnul Cristian Antonescu, pentru ca mi-ati sters postarea de pe blog.
Constat doar ca Dumneta nu suporti contrazicerea sau polemica.
Pacat. Ce te poate deranja ca l-am facut pe Iliescu bolsevic. Dumneta nu cunosti toata “activitatea” lui revolutionara!!
Altfel : S-auzim numai de bine (Constantin Munteanu ma scuza pentru plagiat).
2009-03-03 16:03:15 | Raporteaza
@MeSe: nu aveti de ce sa imi multumiti.
mesajul dvs e mai sus
2009-03-03 16:05:44 | Raporteaza
Scuzat-ma va rog foarte mult Domnule Patrasconiu. Am postat al doilea mesaj inainte ca sa constat ca l-ati acceptat pe primul.
Va multumesc din suflet si-mi cer inca odata scuze.
2009-03-03 16:06:13 | Raporteaza
Acum am vazut!!
Daca imi permiteti o remarca legionara, as vrea sa va aduc la cunostinta ca pe mine cel mai mult m-a deranjat dezacordul subiect-predicat din raspunsul Dvs. Astfel,
@cristian antonescu: limbajul si mesajul dvs m-a deranjat, nu faptul ca nu sinteti de acord cu mine.
))))
In ritmul asta, cred ca, in curand, o sa-l indragiti nu doar pe ilici, ci si pe vanghelie.
care pe mine si iliescu si vanghele, AMADOI M-A DERANJAT!
2009-03-03 16:10:12 | Raporteaza
@Ionut S.
“un intreg sistem, alcatuit din mii de oameni, este protejat prin directionarea furiei tarii catre un singur individ.”
dar oare uneori nu individul acela protejeaza sistemul? Hitler pe nazisti, Iliescu pe securisti si asa mai departe?
prin definitie nu este liderul cel mai periculos, tocmai pentru ca a castigat competitia interna?
oare de ce liberalii il ataca atat de obsesiv pe Basescu?
2009-03-03 16:20:29 | Raporteaza
Aoleu sariti! LEGIONARII lui Codreanu cei cu steagul verde al lui Mahomed s-au luat de intelectualul de stanga nea Nelu si de doamna Nina la origine evreica.
2009-03-03 16:54:25 | Raporteaza
Eu cred ca societatea civila, din categoria fostilor revolutionari si din categoria Ticu Dumitrescu au inceput sa se SATURE de faptul ca Ion Iliescu face miine poimiine 100 de ani si nu pateste nimic. Aceasta revolta a inceput in decembrie trecut si continua si azi si va continua la fiecare aniversare a lui nea Nelu sau iesire a acestuia in agora.
Chestia asta ca azi l-au atacat legionarii mi se pare o diversiune.
Data viitoare vom spune ca l-au agresat lesbienele.
De fapt il inoportuneaza oamenii obisnuiti care s-au saturat de nesimtirea lui Ilici.
2009-03-03 17:00:50 | Raporteaza
Nu inteleg de ce se discuta aici despre ,,Noua dreapta’ ’si legionari (care legionari, neica?) cata vreme grupul de tineri se intituleaza ,,Noii golani” ceea ce este cu totul altceva. Cat priveste grupul de tineri, daca aveau autorizatie de manifestare, conform legii, atunci interventia politiei e un abuz, daca nu, nu !
2009-03-03 18:05:48 | Raporteaza
@ mac gregor
Corect, un individ protejeaza sistemul. Cu carisma lui, ascunde sub pulpana colectia de nemernici. Asta insa atata timp cat este inputere. Atunci e foarte legitim sa fie contestat si combatut, ca exponent al sistemului. Dar chestia e ca atunci cand lupul batran imbatraneste, lupii aia mai tineri ii iau gatul fara menajamente, si isi instaleaza un alt sef de haita. Si in acest moment, trebuie sa fim lucizi si sa nu ne concentram pe trupul muribund al fostului, care nu mai inseamna nimic pentru carnasiere, ci pe noul lider,si pe acelasi sistem.
2009-03-03 20:07:41 | Raporteaza
nu vad unde se afla discursul urii si unde sunt legionarii? @Cristian Patrasconiu, mie mi se pare mult mai grav cum reactioneaza fortele de ordine, felul in care au fost ’saltati’ acei tineri si motivatia jandarmilor sunt de-a dreptul jenante.
cand au de-a face cu cazuri grave de violenta in spatiul public bravii jandarmi sunt pe nicaieri iar in fata unui protest pasnic sustinut de o mana de tineri isi arata muschii.
2009-03-03 21:08:36 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,
Gandu’ (rau?) facu de postai si eu pe aist blog. Fu ceva nepotrivit in continut de nu fu potrivit pentru acesta distinsa adunare? Sa evit consumul de litere -(a)sumand ca zero valoare postarii mele- pe viitor?
2009-03-03 21:18:38 | Raporteaza
@diodor: oameni buni, m-ati capiat astazi cu asta cu “legionarii”.
unde am scris eu negru pe alb ca acolo au fost legionari?
am scris altceva: ca imi repugna cei are practica discursul urii – indiferent cine il produce! ca regula! ca principiu! am afirmat o pozitie de principiu pe care o asum!
ce o fi asa de greu de inteles?! nu mai vorbim aceeasi limba? aratati-mi unde am scris negru pe alb ca acolo au fost legionari, neolegionari sau altcineva?
2009-03-03 21:20:34 | Raporteaza
@Cristian Patrasconiu
felul cum ati formulat comentariul lasa sa se inteleaga ca acei tineri ar fi legionari:
“Imi repugna discursul urii, indiferent cine e emitentul lui – Ion Iliescu sau neo-legionarii de la “Noua dreapta”.
Prin urmare, astazi, dupa incidentele de la vila lui IILiescu, sint mai degraba de partea lui Ion Iliescu si total impotriva celor care au manifestat in felul in care au facut-o in fata casei fostului presedinte al Romaniei.”
o alta informatie care induce oarecum simpatie pentru iliescu este cum ca protestul s-ar fi desfasurat in fata locuintei fostului presedinte (dreptul la linistea spatiului privat si comfortul propriei locuinte incalacate intr-o zi aniversara – tare delicati mai suntem cu sentimentele unor persoane care au dovedit cu prisosinta cinismul de care sunt in stare)
2009-03-03 22:43:38 | Raporteaza
din punctul meu de vedere ion iliescu ar trebuii sa se confrunte zilnic cu asemenea proteste, (cel putin sa nu-si faca iluzii ca poate rescrie istoria asa cum vrea el) precum fostii dictatori sud-americani cu care are multe asemanari
2009-03-03 22:49:46 | Raporteaza
@diodor: nici o lege logica nu va da voie sa trageti in chip legitim o asemenea concluzie.
babeste:
a) in prima fraza, eu formulez un principiu. inca o data – o pozitie de principiu. un reper valoric, personal.
b)apoi, in a doua particularizez pe ideea ca refuz discursul urii.
speculati ieftin si gratuit in ce faceti!
si mai e o speculatie de acelasi fel – cind sugerati ca as fi sensibil la faptul ca manifestarea a avut loc in fata locuintei private a lui II.
in realitate, v/am dat doar locul unde s-au desfasurat faptele, fara sa valorizez – cum o faceti dvs excesiv – in nici un fel.
a propos: daca as fi scris ca “imi repugna discursul urii, indiferent cine e emitentul – Ion Iliescu sau secta vegetarienilor infumurati care se cred cei mai smecheri din Romania”, ati fi tras concluzia ca tinerii care au protestat azi la ziua lui II sint “vegetarieni infumurati bla-bla”?
putina logica nu merita sa fie pusa la lucru, inainte de a aluneca pe coaja de banana a unor speculatii gratuite?
2009-03-03 23:00:55 | Raporteaza
@Cristian Patrasconiu
va apreciez si va simpatizez (altfel nu v-as citi cu regularitate) nu e intentia mea sa va dau lectii de ziaristica sau logica insa parerea mea este ca, fara intentie, exista unele elemente in formularea comentariului care au potential sa creeze cel putin confuzie la prima citire.
Ex: “in fata casei fostului presedinte” duce invariabil cu gandul la locuinta personala chiar daca in realitate este vorba despre biroul de lucru iar succesiunea: ura,ilescu, legionari urmata imediat de evocarea evenimentului in care iliescu este mobilul protestului face ca tinerii respectivi sa “devina” (cum am spus la o citire rapida) plini de ura si legionari…
2009-03-03 23:44:27 | Raporteaza
@Cristian Patrasconiu
va multumesc pentru precizari
2009-03-04 00:09:37 | Raporteaza
Domnul Patrasconiu, va rugam frumos sa faceti distinctia intre grupul nostru si organizatia Noua Dreapta, de care ne-am delimitat de multe ori. Grupul nostru este apolitic total.
Totodata, poate gasiti interesant urmatorul comunicat….
Comunicat de presa
Bucuresti, 03.03.2009
LA MULTI ANI, ION ILIESCU!
Azi, cativa “golani” au dorit sa ii faca un cadou lui Ion Iliescu. Paznicii acestuia, impreuna cu fortele de ordine, ne-au agresat fizic si verbal. Ulterior, am fost ilegal retinuti si amendati. Anuntam ca vom depune plangere penala impotriva paznicului imobilului de pe strada Atena numarul 11 din Bucuresti pentru agresiune fizica si verbala.
Cativa golani din Grupul de Actiune Noii Golani au dorit dorit sa ii faca un cadou lui Ion Iliescu: doua tricouri cu dedicatie pentru rolul sau in Revolutia din Decembrie 1989 si mineriada din iunie 1990. Gestul nostru ar fi unul normal intr-o societate democratica, in care vinovatii ar plati pentru faptele lor, iar rudele martirilor ar cunoste cine i-a omorat pe cei dragi. Insa autoritatile statului actioneaza contra aflarii adevarului despre Revolutie si mineriada, persecutandu-i pe cei care nu uita ce s-a intamplat acum 20 de ani.
Cadre apartinand Unitatii Militare 575 din Fortul Magurele ne-au retinut fara baza legala, incalcand cele mai elementare drepturi garantate de Constitutie: articolul 23 privind libertatea individuala si articolul 25 privind libertatea de circulatie. Ulterior, impotriva vointei noastre, am fost retinuti si transportati la Sectia de Politie nr 1 din Bucuresti unde am fost tratati ca si cum noi am fi criminalii: am fost amprentati, si fotografiati. Cei care au refuzat au fost amenintati cu arestarea pentru 24 de ore.
Cinci persoane au fost amendate cu 200 lei pentru “expresii jignitoare adresate unui grup de persoane de varsta a treia, fapt ce a dus indignarea acestora”. O a sasea persoana a fost retinuta fiindca avea un articol vestimentar punk-rock ce a fost considerat arma alba! Este vorba de un lant prins la pantaloni pe care il poarta toti tinerii pe strada. Apoi a fost eliberat fara proces verbal. Tanarul a aflat din presa ca i s-ar fi facut dosar de penal… fiindca este rocker.
In afara agramatismelor fortelor de ordine, precizam ca nu am jignit pe absolut nimeni; de asemenea, nu am facut nici un gest agresiv. Din contra, am fost permanent atacati verbal si fizic de persoane din anturajul lui Ion Iliescu. Drept dovada, iata o inregistrare cu evenimentele petrecute, ce arata comportamentul nostru civilizat si jignirile la care am fost supusi golanii.ro/2009../
Anuntam pe aceasta cale ca vom depune plangere penala impotriva paznicului imobilului de pe strada Atena numarul 11 din Bucuresti pentru agresiune fizica si verbala.
Consideram ca azi, la aproape 20 de ani de la Revolutia din Decembrie 1989, facuta pentru Libertate si Democratie, drepturile cetatenilor sunt in continuare incalcate, iar persoanele vinovate de moartea eroilor nostri sunt protejate de autoritatile statului. Grupul de Actiune Noii Golani va continua sa militeze pentru aflarea adevarului si judecarea celor vinovati de moartea a aprox 1500 de oameni in perioada 1989-1990.
2009-03-04 00:22:03 | Raporteaza
Pana la judecare…, de ce sa fie linistit?
Oricum nu v-a fi tras la raspundere pt ca e prea batran si bolnav. Asa ca asta ramane pedeapsa lui.
2009-03-04 18:25:28 | Raporteaza
noua dreapta!!noua basina!!:)))astia sunt controlati si infiintati de servicii,,nu vedeti ca nu misca nimic??fac colocvii,,intruniri sedinte,referate:)))dar nu au batut nici un pui de dac mancator de seminte si haulitor de manele,,zburda homosexuali prin tara si la te veu,,,astia nu misca:))tara saraceste,neamul plange,astia nu misca,,,noua dreapta??noua basina!!!:))
2009-07-24 23:29:22 | Raporteaza