![]() | Basescu a cazut victima unei ambuscadevezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu10 Sep 2009 la 15:19 110 comentarii 55 vizualizari. |
Putem gindi prezenta zgomotoasa a lui Traian Basescu de joi de la CSM si in termenii urmatori:
-seful statului a intentionat sa urmeze un scenariu de tipul celui de care a facut uz Elena Udrea la cele doua sedinte ale comisiei de ancheta parlamentara: sa vina acolo, sa vorbeasca scurt, ferm si taies si, imediat, sa plece.
-”cirligul” intins de Mona Pivniceru, din care a muscat seful statului, a impedicat indeplinirea scenariului initial.
-Traian Basescu a stat mai mult decit isi planuise si a cazut in ambuscada pe care pesemne ca i-o pregatisera cei de la CSM.
Ceea ce am rezumat mai sus e doar un exercitiu de a privi si din alt unghi ceea ce s-a intimplat (fara precedent!) la sedinta CSM. Chestiunile de fond legate de proasta functionare a justitiei autohtone ramin, oricum ar fi stat lucrurile la CSM, intacte si GRAVE.
PS. AVEM TREABA!


Ciprian Domnişoru azi la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
| 1@Dan G.: Asta e vechea problema a prostilor: astia ori cred ceva ptr. ca e pe tot stâlpul propagandei, ori, cam tot atat de des, nu cred acel ceva ptr. ca e pe tot stâlpul propagandei. Si in privinta asta,... | ||
| 2"Nici măcar în România de azi nu mai poţi lua bacalaureatul dacă nu ştii că debitele se măsoară în metri cubi pe secundă (sau minut sau oră sau an sau secol sau orice altă unitate care exprimă timpul)... | ||
| 3@Dan G. da, am ratat ocazia vietii mele sa fac corporate affairs pentru firme de armament si firme care pompeaza chimicale... | ||
| 4bai, nu stiu cine esti, cu ce te ocupi, de ce scrii pe blog, cine te plateste, dar tu ori esti cu aia (daca te duce cit-de-cit mintea si o faci pentru malai), ori esti cu capu' (altfel).nici daca textul... | ||
| 5România - Ultima republica bananiera a Europei.... | ||
| 6@fist: vermontul are si a avut in ultimele decenii sansa sa beneficieze de energie ieftina si inca proprie (eco), din canada (québec); nu toate statele americane au norocul asta, drept pentru care "virtutea"... | ||
| Mihai Goţiu 10458 citiri |
| Costi Rogozanu 9674 citiri |
| Cristian Teodorescu 8640 citiri |
| Constantin Creţan 5702 citiri |
| Dan Duca 4175 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3736 citiri |
| Alin Fumurescu 3097 citiri |
| Dorin Tudoran 2276 citiri |
| Ciprian Şiulea 2258 citiri |
| Cristian Bândea 2039 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 4 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| riscograma.ro o postare |
| Mihai Goţiu 61797 citiri |
| Cristian Teodorescu 38510 citiri |
| Costi Rogozanu 37588 citiri |
| Alin Fumurescu 17030 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16667 citiri |
| Viorel Dobran 13139 citiri |
| Dan Duca 12399 citiri |
| Constantin Creţan 11601 citiri |
| Dorin Tudoran 8451 citiri |
| Iulian Leca 7861 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
eu unul am fost foarte uimit cand l-am citit pe dl. Danilet (parca, acel judecator cu blog antisistem) foarte pornit pe ideea ca magistratii isi merita salariile si sporurile mari.
Nu e o chestiune care tine de Basescu neaparat, e o chestiune care tine de sfarsitul de mandat. Reprosul lui Lupascu (nu ati fost de partea noastra) e ridicol. In acelasi timp, exprima un adevar profund: judecatorii asteapta sa vina la putere un politician care sa-i integreze la loc in sistemul de privilegii si complicitati tacite, inauntrul si in afara castei, iar pana atunci fac pe-ai dracu cu toata lumea. Rastoarna si statul daca-si pun in minte.
2009-09-10 15:39:13 | Raporteaza
Ce parere aveti despre asta?
hotnews.ro/stir../
2009-09-10 15:47:45 | Raporteaza
Cred ca daca aplica “scenariul” descris iesea mai rau. S-ar fi tocat toata ziua despre lipsa de respect si dezinteresul fata de justitie si problemele acesteia.
Faptul ca a stat, i-a ascultat, a suportat atacurile in prezenta presei a aratat ca Basescu are respect pt. Justitie desi reprezentantii acesteia au aratat odata in plus ca n-au respect pt. nimeni.Au vazut si cetatenii la ce tratament se pot astepta daca l-au tratat asa pe Presedinte.
Bine totusi, la citi erau, ca nu l-au luat la bataie!
2009-09-10 15:48:33 | Raporteaza
Buna ziua, d-le Patrasconiu & all.
Eu cred ca dimpotriva presedintele a testat capcana unei ambuscade.
Citind cam tot ce s-a scris pana acum despre intalnirea piratului cu reprezentantii corpului judecatoresc, observ ca opiniile sunt impartite. Continuand rationamentul, cred ca presedintele a dorit doar sa evidentieze falsele argumente cu care magistratii se infasoara, inexorabil tinzand spre ridicolul absolut.
Nu opinia mea aici conteaza, conteaza cum vede marea masa a populatiei, multi cu procese care treneaza de aproape un deceniu, acest balci ieftin al magistratilor, la care evident e adaugata si opinia privind increderea in corpul magistratilor care a scazut acum sub cota de incredere a parlamentului si a intregii clase politice in ansamblu.
2009-09-10 15:58:33 | Raporteaza
“Ferma animalelor’ este mai valabila decat oricand.
2009-09-10 16:04:19 | Raporteaza
@aleks,
unde l-ai citit pe dl Danilet?
2009-09-10 16:08:47 | Raporteaza
Deja ma umfla rasul,gandindu-ma la emisiunea lui Gadea si la ce va fi sa fie acolo.Poate si-n alte parti.
As citi in cheie electorala intamplarea,intr-adevar fara precedent.
(Pescar cum sunt),”carligul” a fost mai degraba intins de mana marinarului.Ca sa vada cat mai multi,cei 3 milioane de “justitiabili”,dar nu numai ei,ce serparie e acolo,la varful justitiei noastre.Daca la vedere,in direct,s-au incins spiritele,ce-a urmat se poate imagina,ca doar n-au inceput sa dansaze pe mese dupa plecarea presei.El cu Pivnicereasca.
Singura mea preocupare(mica e drept) se refera la faptul ca in atat de rapida succesiune a evenimentelor,ora de foc de la intalnirea cu “justitiarii” va trece mai putin observata si comentata.
..
Prima varianta,mi-e greu s-o cred.
2009-09-10 16:13:50 | Raporteaza
@aleks,
l-am citit pe blog, acum, pe dl Danilet.
Ceea ce nu se intelege este ca atata vreme cat personaje dubioase ca Mona Pivniceru, Lidia Barbulescu si organisme cel putin dubioase prin reprezentantii sai ca CSM reprezinta interesele magistratilor, NU E POSIBIL VREUN DIALOG CIVILIZAT cu autoritatile romane.
Ceea ce se intampla de atatea saptamani in romania cu justitia este uluitor. Daca ma gandesc si la cei 20 de ani de pana acum, atunci ne-am dus la dracu!
2009-09-10 16:16:31 | Raporteaza
@ aleks,
magistratii doresc sa nu mai depinda de clasa politica.actiunea lor din aceste zile este fara precedent in ultimii 20 de ani…de fapt in ultimii 70 de ani,ca sa fim rigurosi pana la capat.e atat de greu de inteles ?
cat priveste privilegiile…uita-te si tu pe site-ul CSM (www.csm1909.co) si verifica declaratiile de avere ale magistratilor romani…vei constata intre altele,ca un judecator de tribunal are putin peste 1000 EURO salariu (cu sporuri cu tot!!!)…iar sporul de 50 % (stres neuropsihic) este primit in prezent numai de judecatorii si procurorii de la ICCJ.care au buget separat si un regim aparte fata de marea masa a magistratilor.
munca pe dosar o fac judecatorii/procurorii de la instante (judecatorii,tribunale,curti de apel),care au pronuntat in general solutii corecte.faptul ca ele au fost schimbate politic la ICCJ prin recursuri in anulare si in interesul legii…este o realitate !
faceti totusi diferenta ! nu toti magistratii romani sunt lepre !
PS : protestul actual nu vizeaza doar salarizarea!!!chiar daca presa si politicienii marseaza pe aceasta idee…exista alte ‘n’ revendicari f.f.importante.care ii privesc pe oameni,pe justitiabili,sunt in interesul lor ! si a caror nerezolvare va duce in curand la o prabusire a intregului sistem judiciar.crede-ma,nu e vorba de patetism…nici de vorbe goale.sunt realitati.care trebuie privite in fata,daca avem pretentia ca in viitor,romania sa fie cu adevarat stat de drept.
@ nicole
cristi danilet este judecator la judecatoria oradea.are un blog personal…pe care il accesezi cautand pe google.
2009-09-10 16:28:30 | Raporteaza
@Gabi Dimitriu
Foarte interesant. S-ar deduce ca Oprescu ar face parte din recuzita de campanie a lui Basescu. Nu am inteles ce rol au avut acei consilieri, provemiti din jurul lui Basescu, care l-au parasit pe Oprescu, punandu-se in slujba lui Radu Duda.
Parca ar fi rauri subterane
2009-09-10 16:28:32 | Raporteaza
nicole,
nu cred ca e corect sa judeci un intreg corp profesional dupa aparente.
pe solutii,mona pivniceru este un magistrat foarte foarte bun.exact cum ar trebui sa fie toti magistratii,in orice tara.felul ei de a fi sau de a vorbi…nu inlatura puterea mesajului celor pe care ea ii reprezinta.sau cel putin,nu ar trebui…
2009-09-10 16:34:25 | Raporteaza
Erata consilierii proveniti din jurul lui ILIESCU
2009-09-10 16:36:07 | Raporteaza
Imi permit sa constat ca nu prezenta lui Basescu la CSM a fost zgomotoasa(ci responsabila si dovedind respect pentru buna functionare a institutiilor),ci comportamentul majoritatii magistratilor din CSM a fost deplorabil,jenant pentru functiile ce le detin si proband un dezinteres cras in raport cu misiunea justitiei intr-un stat ce se vrea democratic.CSM a demonstrat ca a ramas cantonat in practica ceausisto-comunista a actului de justitie,tinand cu incrancenare de privilegii ce depasesc meritul performantei profesionale.Ignorand evidenta starii de fapte din sistemul judiciar-lacune semnalate si de raportul UE-unii membri CSM s-au dedat la un atac vehement,nemotivat la adresa presedintelui.Jalnic!
2009-09-10 16:39:03 | Raporteaza
Pe Basescu nu-l vad in niciun caz o victima. Dupa parerea mea, da, incearca sa obtina avantaje electorale si din acest conflict si nu vad in asta o problema. Problema este calitatea judecatorilor. Adica lipsa de calitate in primul rand umana! O Mona Pivniceru si o Lidia Barbulescu prin agresivitatea lor incredibila il ajuta pe Traian Basescu. Apropo, cine si-ar alege un reprezentant ca Mona Pivniceru?
@Mk, o singura intrebare. De ce credeti ca un judecator de tribunal ar trebui sa aiba in RO mai mult de 1000 si ceva de euro? Ce este atat de grav ca are un astfel de salariu? Oricum il are mult mai mare decat corespondentul lui in sanatate sau in invatamant. In ce tara traiti? Of, au fost mai multe intrebari, dar ca un magistrat tanar si cu mintea deschisa cum pretindeti ca sunteti, ma astept sa-mi raspundeti lamuritor la toate.
2009-09-10 16:41:23 | Raporteaza
logic,
magistratii reprezinta puterea judecatoreasca oriunde in lume.este o pozitie f.importanta in stat,conferita de constitutie.
asa ca,e normal sa fie o profesie privilegiata…chiar daca nu am inteles f.bine la ce privilegii te referivreau sa spun,concret…
2009-09-10 16:42:45 | Raporteaza
@mk,
nu-l judec dupa aparente, ci dupa rezultate.
In plus, ordinaria situatiei de astazi de la CSM m-a convins cu totul.
Pe de alta parte, chiar ma intreb: un corp profesional pe care il consideri “de elita” nu putea decat sa-si aleaga ca reprezentant major o individa de-a dreptul paranoica si fara simtul masurii ca Mona Pivniceru?
Macar si doar pentru imaginea acestui “corp de elita” asa ceva ar fi fost de preferat.
Daca Pivniceru e astfel, cum pot fi, oare, ceilalti? Cum tine bratele balantei doamna Justitie, cand are asemenea reprezentanti cu probleme certe psihice?
Si-a facut dna Pivniceru un control la psihiatru in ultima vreme?
2009-09-10 16:49:53 | Raporteaza
In loc sa puna la cale ambuscade, mai bine ar reflecta la propriile pacate. Ca sunt multe.
2009-09-10 16:49:57 | Raporteaza
“N-aţi căpătat îndemânarea de a conduce o şedinţă a CSM”, a spus Lupaşcu, fost preşedinte al acestui Consiliul între 2005-2006. Afirmaţia a stârnit aplauze în rândul celor 30 de magistraţi, prezenţi pe holurile CSM.
“Nu vreau să vă supăraţi pe mine, dar suntem într-o situaţie gravă”, a spus judecătorul, adăugând că “în loc să ajutaţi justiţia, mai mult o înfundaţi”. Judecătorul Lupaşcu a spus că se aştepta ca preşedintele să transmită un mesaj şi să se discute chestiunile de pe ordinea de zi a şedinţei CSM. Replica a stârnit rumoare în rândul magistraţilor, care au punctat faptul că niciodată Băsescu nu a fost un partener al lor.
Adica toti se asteptau la o sedinta in care presedintele sa stea “momaie” si sa binecuvanteze ticalosiile lor.
Acestia sunt impartitorii de dreptate in biata Romanie.
2009-09-10 16:50:43 | Raporteaza
@marako,
si cat de privilegiati trebuie sa fiti in romania, respectiv pentru un salariu cat de privilegiat? spune o suma, ia!
2009-09-10 16:53:52 | Raporteaza
scuze, @marako!
mai sus ma adresam lui @mk.
2009-09-10 16:54:51 | Raporteaza
@logic
cat despre performantele profesionale…ar fi multe de spus.ele depind si de legislatie…iar in romania,exista coduri invechite,anacronice chiar.legile se schimba precum ciorapii…de ex,legea fondului funciar a avut vreo 5 sau 6 variante in ultimii 18 ani, imobilele nationalizate au facut obiectul a doua legi cu dispozitii total contrarii (L.112/95,L.10/01).si exemplelele pot continua.
proiectele noilor coduri au stat in asteptare la parlament vreo 8 ani ! pt.ca nu a existat vointa politica pt.votarea lor…la presiunea UE abia in acest an s-au votat doua din coduri…care insa vor intra efectiv in vigoare peste 5 ani…iar cele mai importante,codurile de procedura,nici macar nu s-au discutat !
de aceea dureaza procesele ani de zile,pt.ca legea permite…nu este o placere pt.nici un judecator sa tina dosare neterminate in dulap ! si sa se adune maculatura in ‘n’ volume.
ca au existat si exista inca magistrati slab pregatiti,subordonati politic,cu metehne comuniste si securiste…este o realitate ! ca in orice profesie,de altfel…in prezent grosul lor este la ICCJ…marea masa a magistratilor sunt foarte tineri !
PS : nu coruptia este in ultimii ani marea problema a justitiei,ci ineficienta !
2009-09-10 16:56:26 | Raporteaza
mk
Urmaresc destul de mirat, postarile tale la citeva teme anterioare; observ sa ai o predispozitie la dialog civilizat; singura ta problema este, faptul ca nu pari sa observi ca in acest moment, insasi existenta statului de drept este pusa la indoiala, chiar de catre sistemul de justitie.
Daca ma intrebi ca pe nicole, ce stiu despre sistem, am sa-ti raspund simplu : ce se publica in presa.
Pari sa nu observi ca judecatorii sint singura categorie profesionala, capabila sa fie simultan si jucator si arbitru si executor. Nu vrei sa observi ca judecatorii vor salarii ca in Germania de exemplu, fara sa te gindesti ca acolo PIB este de 70.000 Euro/locuitor , pe cind in Romania PIB este de numai vreo 6.000 Euro/ locuitor.
Mai sint si alte aspecte de eviudentiat, dar imi este atit de scirba de aceasta stare de lucruri ca am sa ma abtin.
Pot sa-ti spun in schimb, ca ceea ce se intimpla in momentul de stat in Ro, este o veritabila lovitura de stat, prin eforturile coordonate ale unor fratii de interese comune, ale unor structuri de putere care vin direct din trecutul presupus mort si ingropat. Ceea ce vor aceste structuri, este perpetuarea acesteri stari de lucruri, care nu ar permite nicidecum avansarea Ro. pe calea unui adevarat stat de drept, pentru ca atunci aceste structuri ar fi in pericol de extinctie.
ps. parerea ta despre mona pivniceru, este irelevanta; nu calitatea profesionala a respectivei ma intereseaza pe mine in acest caz; ma intereseaza ca in acest caz intreaga structura a magistratilor care refuza accesul cetatenilor la actul de justitie, contravine flagrant! constitutie ! Asta Este situatia de fapt; in rest, sint justificari puerile.
2009-09-10 16:57:23 | Raporteaza
@ c.patrasconiu
ups ! cred ca am pierdut un mesaj…
2009-09-10 16:59:54 | Raporteaza
@mk inteleg ca va simtiti nedreptatit cand sunteti si dumneavoastra acuzat in bloc impreuna cu colegii dumneavoastra. Si mie mi se intampla si atunci ma revolt.
Totusi… Va solidarizati cu mesajul Monei Pivniceru. Ceea ce transmite acest personaj nu este deloc benefic pentru categoria dumneavostra profesionala. Chiar nu va intrebati de ce provocati atata revolta? De ce niciun judecator nu are argumente rationale pentru actiunile sale. Scuzati-ma, dar traiti in Romania, tara saraca, nu aveti dreptul, oricat de mare putere ati fi, sa ne calcati pe toti in picioare pentru un salariu care oricum este foarte mare pentru tara in care traiti. V-ati invatat prea mult cu puterea, va place sa o folositi ca sa santajati o tara intreaga. Nu va e putin rusine? Va pun intrebarea asta nu pentru ca va consider un membru al categoriei dumneavostra profesionale, ci pentru ca v-ati exprimat clar optiunea pentru mesajul MP.
2009-09-10 17:00:29 | Raporteaza
mk (4-42)
La fel de ..conferit de constitutie… este si accesul liber la justitie.(art.21)
Permiti o intrebare ?
Daca ai fi magistrat ai dori sa fii ales la fel ca alti politicieni,pe buletinul de vot ? ?
2009-09-10 17:01:11 | Raporteaza
@nicole
va iert de data asta, oricum sunt maraco, nu marako
.
2009-09-10 17:02:55 | Raporteaza
cp, grea misie pentru dumneavostra astazi cu atatea mesaje de moderat
!
2009-09-10 17:05:17 | Raporteaza
tibi,punctual :
statul de drept se va intari daca puterea judecatoreasca va fi independenta.
ca sa te pronunti asupra sistemului in intregul sau…informatiile din presa nu sunt suficiente.
nimeni nu cere salarii de 5000 de EURO ! prin actualul protest,magistratii cer sa li se mentina salariile (inclusiv sporurile obtinute prin hotarari judecatoresti irevocabile,dar nepuse in executare),nicidecum sa li se mareasca salariile.
2009-09-10 17:11:06 | Raporteaza
stii ce ma mira ? ca nimeni nu este scandalizat de salariile celorlalte puteri din stat !
cu ce sunt ele mai justificate ?
2009-09-10 17:13:44 | Raporteaza
Salut Tibi
2009-09-10 17:14:09 | Raporteaza
mk
Tot punctual : puterea judecatoreasca este atit de subjugata, ca nimeni nu poate sa ia nici-o masura impotriva sa ! hai pleeeease, nu-mi insulta inteligentza !
Si tot punctual : nu faci decit sa ma confirmi : sporuri obtinute prin abuz de putere judecatoreasca : ei cer, ei dau statul in judecata, ei judeca ei cistiga !
Nu mi-ai raspuns la celelalte puncte – destul de putine evidentiate de mine – !
Nici nu te mai stradui ! Are si ridicolul o limita a bunei cuviinte, nu crezi ?
2009-09-10 17:17:12 | Raporteaza
salut mircea
2009-09-10 17:17:48 | Raporteaza
@mk
buna ziua,am avut niste intrebari pt Dvs dimineata(la postea mona pivniceru&lidia barbulescu)
le ignorati sau imi puteti raspunde;punctual daca se poate ,nu am terminat o facultate umanista si nu prea stiu sa citesc printre rinduri
multumesc
2009-09-10 17:18:05 | Raporteaza
@ domnule CP
Mi-a disparut un coment foarte civilizat ca raspuns domnului mk. Poate fi recuperat ?
2009-09-10 17:18:56 | Raporteaza
mircea,
accesul la care justitie ? cea la care justitiabilul trebuie sa plateasca personal taxele postale pt.a i se comunica o hotarare judecatoreasca ? in care expertii isi ridica personal adresele,pt.ca nu sunt bani de taxe postale ? in care la nivel de tribunal nu exista bani pt.plata facturii de telefon ? in care trebuie sa astepti 4 luni pt.a primi primul termen de judecata,din cauza supraincarcarii rolului instantelor ? in care presedintele tribunalului este pus in situatia de a suna conducerea postei pt.a primi citatiile in continuare,pe datorie ? in care majoritatea instantelor nu dispun de un banal aparat de xerox ? unde avocatii sunt nevoiti sa aduca hartie de fax ? si exemplele sunt fara numar…
de o astfel de justitie nu are nimeni nevoie…pt.ca nu este functionala.
2009-09-10 17:23:24 | Raporteaza
Problema acestui”corp de elita” e problema tuturor bugetarilor din Romania care nu vor sa cedeze din prea multele privilegii, dobandite ilegal in cardasie cu parlamentarii, fortatand bunul simt dicolo de extrem , privilegii oferite(in timp) ca mita politica in scopul mentinerii la putere a “celor careau fost si inca sunt!, (sic)si in dispret total fata de cei care ii platesc:contribuabilii.
2009-09-10 17:23:26 | Raporteaza
CP
si mie ! chiar doua…
2009-09-10 17:24:15 | Raporteaza
@mk
despre sistem-daca ajuta-
nu am avut de-a face cu el;ma pregatesc pentru o chestie de intabulare;am inteles ca e o greseala a celor de la cadastru,prin lege ei nu pot gresi,si numai in justitie se rezolva;
avocata-pe care am gasit-o dupa 6 luni(am vrut o specialista in domeniu) mi-a spus ca va dura intre 2-6 ani;
ma va costa 1000 euro onorariul +expertii
in rest .numai de rau, ca totul e cu shpaga,ca daca vreau mai repede o solutie trebuie sa gasesc avocatul potrivit care cunoaste pe cne trebuie,dar eu zic ca vor sa-mi ia bani degeaba si hulesc sistemul toti astia
eu am incredere in justitie
2009-09-10 17:24:18 | Raporteaza
ziua buna ! intamplator
Nu cred ca mk doreste dialog; cred ca nu doreste decit sa-i disculpe prin piruete sofistice pe magistratii care in acest moment sfideaza statul de drept si incalca grosolan constitutia, pri refuzul de a permite cetateanului accesul la actul de justitie.
2009-09-10 17:28:10 | Raporteaza
mk
Dp meu dv,prin legea din 2000(Isarescu) s-a consumat efectul celor 50% sporuri.
Aceleasi sporuri(pentru ca sunt aceleasi) si le-au dat abuziv,dar cu celeritate,prin “h.irevocabile” dar nepuse in practica ! excedand legislativul,si incalcand cu buna stiinta,exceptia de neconstitutionalitate.Deja sunt stat in stat,nu putere egala cu celelalte doua(legislativa si executiva)
Pentru cativa(multi) din CSM,ICCJ,etc.aiurea prin tzara,cu interese evidente de protectie reciproca(politic-parlamentari si altii, si justitia-judecatori) sufera o tzara intreaga.
N-ar fi asta o problema,banii,dar sa-i merite.Sa-i vedem ca lupta cu acei parlamentari care fac legi ticluite pentru a scapa de rigorile unor legi adevarate.Ii vedem insa ca accepta orice legislatie care protejeaza prietenii lor politicieni si interesele acestora,iar lor,magistratilor sus pusi, privilegiile.
Nimeni nu cred ca s-ar lega de salariile lor,daca am fi vazut deja solutii date,cu inculpati,pentru mineriade,pentru revolutie,pentru prea multe cazuri care au ajuns la cedo si le platim noi greselile.
2009-09-10 17:36:20 | Raporteaza
@ all
poate ar trebui sa fie intrebati si cei care justitia le-a facut un bine…si care si-au redobandit drepturile,in ciuda unui hatis legislativ aberant…
este clar ca justitia nu poate multumi pe toata lumea.iar justitiabilul roman in 70-80 % din cazuri nu poate accepta ca a pierdut fiindca nu a avut dreptate.esecul demersului sau judiciar nu il pune pe netemeinicia cererii sale,ci pe caracterul corupt al judecatorilor.este o modalitate absolut facila de a nega evidenta,cu atat mai mult cu cat,in cele mai multe cauze civile,dosarul trece,pana la o solutie irevocabila,prin mainile a sase judecatori !
capacitatea de a corupe intreg acest mecanism presupune dupa mine,abilitati extraordinare…pe care in mod clar,justitiabilul roman nu le are.
exceptiile reale,concrete (de care,spre deosebire de voi am cunostinta),nu fac decat sa intareasca regula.
PS : va recomand sa vizitati pe viitor salile de judecata.oricum,se apropie ziua justitiei civile europene,cand la fiecare instanta din tara se organizeaza ziua portilor deschise.
si ca fapt divers : interesul publicului este atat de mare,incat anul trecut,la o instanta importanta din tara,s-a prezentat o singura persoana.doar una (1)…
toate cele bune tuturor !
si sa nu uit : fiat justitia,pereat mundus.sau : and justice for all….
2009-09-10 17:39:25 | Raporteaza
CP
inca un mesaj care nu mi-a aparut! trei in total…
2009-09-10 17:40:11 | Raporteaza
Am impresia ca multa lume a cazut azi in capcana intinsa de Basescu,atat celor de la CSM cat si unei bune parti din presa,in special cea care-l musca zilnic de turul pantalonilor.
Pieleanu spunea ca 78% din populatie considera justitia corupta,ceea ce poate sa fie adevarat. Dupa scandaluriule din ultima perioada oricum magistratii au o imagine proasta in ochii populatiei. Umbla vorba ca este mai usor sa cumperi un judecator,decat sa-ti angajezi un avocat.
Mergand pe analiza lui Pieleanu,cum crezi tu ca a receptat populatia circul se azi de la CSM?
S-ar putea ca atitudinea de “pus la colt”, afisata azi de Basescu,sa fie asumata inainte de a incepe sedinta.
2009-09-10 17:42:16 | Raporteaza
Mona Pivniceru este singurul judecator din Europa cu doua doctorate ;nivelul de salarizare a magistratilor romani este pe penultimul loc in Europa .
P. S. Nu sunt magistrat, nu am rude magistrati.
2009-09-10 18:03:05 | Raporteaza
@mk, desi argumentele dumneavoastra nu ma conving, felicitari pentru ca ati incercat sa va motivati pozitia si sa raspundeti intrebarilor tuturor celorlalti.
2009-09-10 18:05:29 | Raporteaza
cititi : cei carora justitia le-a facut un bine…
scuze,graba…or fi si alte erori…
2009-09-10 18:06:56 | Raporteaza
@sfinxul, MP are cumva doctoratele luate la Targoviste? De unde stiti ca este singurul judecator, ii cunoasteti pe toti ceilalti? Nu sunteti magistrat, dar sunteti extrem de amuzant
!
2009-09-10 18:08:53 | Raporteaza
@sfinxul,
da, si? poate a innebunit de la al doilea, mai stii? unde le-a facut, in Romania?
2009-09-10 18:14:08 | Raporteaza
E plina tara de doctori, iar toate dansatoarele de la teveuri sint absolvente de drept, in corpore, asa ca a se scuti cu doctoratele respectivei; cita vreme magistratii nu respecta constitutia, sint simpli infractori. Punct !
2009-09-10 18:14:46 | Raporteaza
salve nicole
2009-09-10 18:15:52 | Raporteaza
Au dat acum pe B1 o lista-ecran cu salariile astora din CSM.
Fraaaaate, citesc asa pe sarite: 189,114 RON/an, 218,000ron/an etc. etc., plus tot felul de adaosuri din participarea la unele comisii…
Tot sa urli la Basescu, nu?
2009-09-10 18:18:16 | Raporteaza
mircea,
tocmai asta se doreste acum : delimitarea definitiva de politic.de aceea,protestul este f.important.
astazi mi-am dat seama ca puterea judecatoreasca are si o problema de imagine…aceasta i se datoreaza si ei…pt.ca prin natura profesiei,ani de zile a ales sa stea departe de ochii presei.
abia de un timp,magistratii romani au devenit vocali.
inca ceva ; protestul actual a fost declansat si condus de tinerii judecatori.cei de la ICCJ,CSM si procurorii doar au aderat la platforma…
2009-09-10 18:19:10 | Raporteaza
salve, @tibi!
2009-09-10 18:19:35 | Raporteaza
@mk:
“inca ceva ; protestul actual a fost declansat si condus de tinerii judecatori.cei de la ICCJ,CSM si procurorii doar au aderat la platforma…”
nu s-a vazut NICAIERI ca e vorba despre tineri judecatori care conduc ceva, un protest, o pozitie etc.
S-a vazut ca o gasca de mafioti au sarit pe presedintele romaniei si s-au comportat ca niste netrebnici.
Daca protestul este al vostru, ce cauta sa vorbeasca in numele vostru Mona Pivniceru, Lidia Barbulescu si toata gasca aia de mafioti de la CSM?
De ce nu ati cerut VOI o discutie cu presedintele tarii si guvernul?
Plus: Mona Pivniceru va reprezinta pe voi, tinerii judecatori din Justitie?
2009-09-10 18:24:16 | Raporteaza
Personal, as fi prima care as incuraja preluarea Justitiei din mainile hienelor care o conduc de catre noul val al judecatorilor tineri, care vor sa schimbe situatia cumplita in care a ajuns Justitia in tara asta.
INSA,
Daca nu va alegeti corect reprezentantii, PR-UL!!!, discursurile, devine imposibil sa inlocuiti pe cineva.
Ala e discurs la Mona Pivniceru???
2009-09-10 18:27:26 | Raporteaza
nicole,
membrii CSM au intr-adevar salarii nesimtite.nejustificate,cand te gandesti ca magistrati care il compun nu lucreaza efectiv pe dosare…
crede-ma,sunt dispretuiti de corpul magistratilor…
azi a fost chiar o surpriza faptul ca CSM s-a alaturat protestului.pt.ca de 15 ani,CSM a avut sistematic rolul de frana…
2009-09-10 18:27:39 | Raporteaza
mk (6-19)
Asa fiind,asa stand lucrurile,si iti acord desigur prezumtia de incredere si de buna credinta,inseamna ca ati fost ,dupa parerea mea,manipulati chiar prea usor.
Un judecator din Brasov( o doamna) s-a opus acestei platforme.
2009-09-10 18:29:58 | Raporteaza
mk
Piruete, piruete, piruete; intreaga tagma a magistratilor se subordoneaza csm, care este format din cei mai inraiti dintre magistratii trecuti prin scolile comuniste de format batalioane de asalt asupra poporului roman.
Tot in mina lor, este si formarea noilor generatii, tot ei decid cine avanseaza in cariera – cei obedienti desigur – , tot ei decid cine intra in ’sistem; si cine nu ( apropo, stii care este spaga pe care un absolvent al fac. de drept trebuie sa o dea, ca sa fie acceptat pe linga un ‘maestru’ ???)
Tot ei il sfideaza pe ministrul justitiei, tot ei sint inamovibili indiferent cite sentinte gresite ar pronunta, etcetera, etcetera … Nu le-ar fi rusine sa le fie!
2009-09-10 18:30:18 | Raporteaza
citeam cu interea blogul lui danilet; pina l-am vazut la tele, si m-am lamurit ce tinara hiena in devenire este si el!
2009-09-10 18:32:46 | Raporteaza
O seara buna tuturor!
Am si eu ( si – alta ) TREABA !
2009-09-10 18:34:46 | Raporteaza
@mk,
Ati fost manipulati in mod evident prin aceasta asa-zis “alaturare” a CSM si a franarilor din justitie, ca sa poata fi transformata toata aceasta tevatura intr-un avantaj politic si de imagine pentru o anumita parte a hahalerismului national.
NU se stie in acest moment in constau revendicarile voastre:
1. pentru ca nu ati declarat fenomenul ca greva pt ca nu va permite Constitutia;
2. pentru ca ati gestionat relatia cu presa intr-un mod defectuos, asa incat nimeni nu a inteles care va sunt solicitarile argumentate, altele decat SALARIILE.
2009-09-10 18:35:07 | Raporteaza
@ nicole
ceea ce ai vazut azi…a fost o sedinta a CSM,iar cei prezenti (asezati pe scaune) erau membrii CSM.barbulescu era acolo si in calitate de presedinta a ICCJ.
pivniceru,danilet si altii (care stateau in picioare) sunt reprezentantii magistratilor (conduc asociatiile profesionale ale magistratilor,de ex : UNJR).fiind mandatati sa negocieze cu guvernul.si sa comunice cu presa,inclusiv.
inca ceva : in curand,se organizeaza alegeri in CSM…este o ocazie de schimbare si la acest nivel.
cat despre componenta CSM…s-a vazut in ultimii ani ca nu cei mai capabili magistrati candideaza.cei profesionisti in general fug de functiile de conducere.
in fine : mai exact,protestul a fost declansat de adunarile generale ale asociatiilor magistratilor, nicidecum de CSM.iar aceste adunari generale s-au format saptamana trecuta,ca reactie la refuzul CSM de a declansa oficial protestul.
sunt f.incurcate caile justitiei romane…pentru dezlegarea lor,e nevoie de timp.si de un suflu nou…totul e la inceput…cam nasol : a fost nevoie sa treaca 20 de ani pt.ca justitia apolitica (sau depolitizata) sa faca primii pasi.
2009-09-10 18:48:15 | Raporteaza
@mk inca o intrebare, cum se manifesta dorinta de independenta a justitiei fata de politic? Denuntand incercarile de intimidare? Nu se vede, se vede doar cererea incapatanata de salarii mai mari, ceea ce este obscen in Romania de azi.
2009-09-10 18:49:47 | Raporteaza
mk
Pe vremea d-nei Rodica Stanoiu,o universitate de stat a transferat 400 de baieti cu ochi albastri de la sectia buget-finante fara frecventa la sectia de drept pe care au absolvit-o cu diferentele aferente intr-un an si au devenit juristi si magistrati.Adaug ca d-na ministru incasa sume serioase pentru ore la acea universitate,ore pe care nu le-a prestat niciodata.Iata cum se mai pune problema!
2009-09-10 18:51:33 | Raporteaza
nici o analiza echlibrata ..sustinere neconditionata din partea ta pentru base…trist…ii critici pe buna dreptate pe cei de la Intact…dar nu esti departe de ei …doar esti pe cealata parte a baricadei….aiti ajuns voi ziaristii sa va mancati unii pe altii ca si politicienii…. pentru cascaval TRIST DAR ADEVARAT
IN REST ITI APRECIEZ ATIUDINEA VIZAVI DE PROBLEMA ROMANILOR DIN BASARABIA
NUMA BINE
2009-09-10 18:51:46 | Raporteaza
mk
Acest suflu nou,cu siguranta,nu se gaseste in rasuflarea de gheatza a Lidiei Barbulescu,care cu suficientza-i vazuta de multe ori pe sticla,spune ca pensionarea este un drept constitutional nu o obligatie,prin care se blocheaza de fapt alt drept.Al vostru,tinerii.
2009-09-10 18:54:36 | Raporteaza
,,comentar” ratacit
eliberati-l,va rog, ca oricum plec in oras si nu mai raspund.
2009-09-10 18:56:22 | Raporteaza
Dar daca TB s-a lasat agatat de carligul individei, tocmai pentru a o lasa sa se compromita in ochii publicului(nu si a ciutacilor)? N-ati observat faptul ca TB s-a purtat chiar “timid” fata de cum il stim ca-si rezolva problemele de acest fel?
Chiar daca nu a premeditat, nu pot crede ca TB n-a “simtit” pe loc, faptul ca reactia lor ii va aduce puncte lui!
2009-09-10 19:06:00 | Raporteaza
@mk,
nu e nevoie sa-mi explici ce am vazut ca am inteles exact cine erau cei prezenti si ce era de vazut.
Atunci cand ti-am spus ca “nu s-au vazut decat” avea sensul de a-ti arata care a fost dominanta intalnirii de la CSM.
Deocamdata nu rezulta decat ca Pivniceru este “VOCEA” Justitiei din Romania.
Daca aceasta individa este “vocea” Justitiei romane, atunci, ma scuzati: va meritati soarta!
2009-09-10 19:07:14 | Raporteaza
mircea : asa-i…dar ea (ca si cea mai mare parte a juzilor de la ICCJ) este aproape de pensie ! cu atat mai mult,gestul ei de azi,de a se alatura protestului,mi s-a parut aproape ireal.cred ca l-a socat si pe basescu…
logic : perioada stanoiu a fost poate cea mai neagra din istorie…o reintoarcere in perioada de dinainte de 1989…bref : o frana.
nicole : ca orice profesie,si magistratii au dreptul de a-si cere drepturile…
relatia presa-magistrati nu este una f.fericita…dar se pot face progrese si aici.trecand peste sarmul reprezentantilor,important zic eu,ramane mesajul pe care acestia il transmit.si bunavointa auditoriului…
tuturor : o noapte linistita.
2009-09-10 19:09:02 | Raporteaza
@mk,
stai ca a venit rodica stanoiu sa ne explice ca protestul magistratilor e impotriva lui traian basescu (il numeste “efectul pervers”), ca urmare a faptului ca i-a invrajbit 5 ani.
frumos, nu?
2009-09-10 19:14:15 | Raporteaza
Rodica Stanoiu, aceasta turnatoare a securitatii, ex-ministru psd, e adusa de Realitatea ca sa lamureasca noua misterul.
2009-09-10 19:16:23 | Raporteaza
mk
O seara buna in continuare.
Keep walking.Keep fighting.
2009-09-10 19:19:37 | Raporteaza
Cristian Tudor Popescu zice TBasescu “a dat cu pumnu-n masa” la CSM.
A vazut cineva asa ceva sau CTP a vazut alt film? Pana unde poate sa urle minciuna la stele?
2009-09-10 19:19:59 | Raporteaza
@mk
Am vazut exact ce hram poarta Danilet & co aceste zile.
Cand a fost vorba de ingenuncherea interesului public, cu cele mai nesimtite amanari de termene in favoarea coruptilor, decizii prin care statul pierde la CEDO bani garla (suntem campioni), solutionari absurde prin care ni se demonstreaza ca negrul e alb (amintesc cazul Romsilva), nu a fost nici o greva. Nu s-au burzuluit la presedinte, nu au blocat activitatea in tribunale, nu au amenintat, nu au infierat CSM-ul. Cel mult au scris pe un blog, si-au vanturat pletele emancipate, foarte cool, nici o consecinta.
Cand a fost vorba de bani, tin-te panza nu te rupe. S-a spart digul nene, atata suparare nu s-a vazut de la mineriada incoace. Ei bine, exact asta fac acum magistratii – o noua mineriada.
Nu aveti nici macar o realizare, in 20 de ani. Nimic. Numai mizerii, v-ati complacut in coruptie si legislatie proasta, in trafic de influenta, in invarteli cu politicul si statut special. Sa va iasa voua pensii de 150 de milioane. In rest, ne tineti in stadiul de stat bananier.
Vrei sa ne fie mila de voi? V-as da pe toti afara, gata inamovibilitate, gata pensii speciale, concurs la angajare, va prind cu vreo spaga, conflict de interese sau trafic de influenta, 10 ani la parnaie obligatoriu, fara iesire pe buna purtare. Roaga-te sa nu ajunga cineva ca mine la putere.
2009-09-10 19:21:33 | Raporteaza
mk Totusi,o gluma:perioada aia neagra a pregatit-o pe asta albastra rau.
Daca sunteti tanar magistrat,reveniti-va cat ma rapid.Va rog!
2009-09-10 19:25:05 | Raporteaza
1. Ce naiba nu va e clar ?
Justitia romana arata si se poarta ca Pivniceru (Doamne, ce sunet de …doaga are vocea ei !).
Sau ca Barbuleasca.
Sau Costiniu.
Este, adica, o femeie ofilita, care isi ascunde ridurile/uzura sub o groasa tencuiala de fard, o dama rujata strident si coafata fara gust, cu voce tabagica.
O rapandula, daca imi permiteti…
2. Piratu` nu avea ce sa caute la CSM.
Da` s-a obisnuit sa dea fuga la sedintele lor, sa-i puna la colt.
Cand te bagi in troaca, te mananca “sotiile” porcilor, n`asha ?
3. Lipsurile din sistem (bani pentru chestii administrative, care asigura o functionare normala) trebuie rezolvate de ministrul Justitiei/Guvern, nu de pres.
Pt. asta ia leafa pampalau` ala care sta in linia a doua si tace ca pestele.
Oricum, masca sub care incearca magistratii sa-si ascunda adevaratele revendicari, adica salariile, este extrem de subtire.
Niste amatori…parerea mea…
2009-09-10 19:32:42 | Raporteaza
@CP
Platforma s-a molipsit de la Pivniceru ?
Vaz ca se isterizeaza…
2009-09-10 19:33:45 | Raporteaza
Scuzati.
Sara buna tuturor, prieteni si neprieteni !
2009-09-10 19:35:56 | Raporteaza
nicole
Om fi avand noi cate ceva cu CTP,da` io cred ca este un om teribil.Am ras cu lacrimi la povestea din copilaria Rodicai Stanoiu(doamne,ce specimen).Daca nu era in studio,cred ca CTP,pufnea in ras de nu se vedea..
2009-09-10 19:39:29 | Raporteaza
indiferent de circumstante si de ce si-a propus si orice, mi se pare innacceptabil gestul domnului presedinte
2009-09-10 19:41:38 | Raporteaza
Salut Timi
2009-09-10 19:46:40 | Raporteaza
Sa mai incerc, poate trece.
1. Ce naiba nu va e clar ?
Justitia romana arata si se poarta ca Pivniceru (Doamne, ce sunet de …doaga are vocea ei !).
Sau ca Barbuleasca.
Sau Costiniu.
Este, adica, o femeie ofilita, care isi ascunde ridurile/uzura sub o groasa tencuiala de fard, o dama rujata strident si coafata fara gust, cu voce tabagica.
O rapandula, daca imi permiteti…
2. Piratu` nu avea ce sa caute la CSM.
Da` s-a obisnuit sa dea fuga la sedintele lor, sa-i puna la colt.
Cand te bagi in troaca, te mananca “sotiile” porcilor, n`asha ?
3. Lipsurile din sistem (bani pentru chestii administrative, care asigura o functionare normala) trebuie rezolvate de ministrul Justitiei/Guvern, nu de pres.
Pt. asta ia leafa pampalau` ala care sta in linia a doua si tace ca pestele.
Oricum, masca sub care incearca magistratii sa-si ascunda adevaratele revendicari, adica salariile, este extrem de subtire.
Niste amatori…parerea mea…
2009-09-10 19:46:41 | Raporteaza
@mircea,
n-am vazut faza cu “copilaria rodicai stanoiu”…
2009-09-10 19:48:06 | Raporteaza
@mircea
Salut !
Am si io o parere, la “dospit” (moderare).
Da` cre` ca gazda nu-i acasa…
2009-09-10 19:48:09 | Raporteaza
intr-adevar salariile in justitie sunt mici,politistii au salarii mici,doctorii au salarii mici.nu-i mai punem pe profesori si restul muritorilor de rand.
totusi io nu-mi explic cum dracu ,se pot lafai in lux niste oameni cu salarii mici.de unde diferenta de venituri pentru vile si limuzine.poate de la matusi darnice decedate la timp.
trei sferturi din lucratorii din justitie sunt fosti militieni carora legea iliesciana le-a dat dreptul sa-si ekivaleze scoala de militieni cu dreptul.
i-a fortat cineva sa se faca procurori,judecatori,politisti,doctori?stiau cand au decis sa urmeze o asa cariera ca salariile sunt mici.DAR CORUPTIA E MARE.salariile nici nu mai conteaza!.
cand un caz oarecare se judeca direct in sufrageria unui judecator ,la desert, intre mama judecator tatal procuror si fiul avocat,io le urez tutulor aparatorilor bravei noastre justitii,militii,intai sa incapeti pe mana lor si apoi mai dati pe aici sa ne spuneti parerea la cald.sa nu mai zic de medici.
ps:avem in limba romana cuvantul presedinte?
io am citit ca lui basescu i se adresau magistratii oropsiti cu :president.
2009-09-10 19:48:36 | Raporteaza
Sa o iau pe puncte, poate ca asa merge.
1. Ce naiba nu va e clar ?
Justitia romana arata si se poarta ca Pivniceru (Doamne, ce sunet de …doaga are vocea ei !).
Sau ca Barbuleasca.
Sau Costiniu.
Este, adica, o femeie ofilita, care isi ascunde ridurile/uzura sub o groasa tencuiala de fard, o dama rujata strident si coafata fara gust, cu voce tabagica.
O rapandula, daca imi permiteti…
2009-09-10 19:48:51 | Raporteaza
CTP&Stanoiu…
Nici imaginatia nu ne-ar putea da masura reala a chinurilor acestui om chinuit! Ce sa le mai si traiesti, frate?!
Io cred ca omul asta si cand e singur vorbeste singur… despre si cu TB!
2009-09-10 19:49:40 | Raporteaza
Punctu` unu n-a trecut.
Sa vedem daca trec celelalte doua.
2. Piratu` nu avea ce sa caute la CSM.
Da` s-a obisnuit sa dea fuga la sedintele lor, sa-i puna la colt.
Cand te bagi in troaca, te mananca “sotiile” porcilor, n`asha ?
3. Lipsurile din sistem (bani pentru chestii administrative, care asigura o functionare normala) trebuie rezolvate de ministrul Justitiei/Guvern, nu de pres.
Pt. asta ia leafa pampalau` ala care sta in linia a doua si tace ca pestele.
Oricum, masca sub care incearca magistratii sa-si ascunda adevaratele revendicari, adica salariile, este extrem de subtire.
Niste amatori…parerea mea…
2009-09-10 19:52:32 | Raporteaza
@CP
Multzamesc de agiutor.
2009-09-10 19:53:41 | Raporteaza
@mircea,
Pivniceru ii zicea, parca la misto, “domnule prezident”.
2009-09-10 19:54:42 | Raporteaza
Insa, ca sa o aduci la TV pe Rodica Stanoiu sa dea lectii despre Justitie MI SE PARE O URIASA PORCARIE, MAGARIE, FERMA ANIMALELOR!
ei, ce zici @mk apropo de cine si cum capitalizeaza solicitarile voastre?
2009-09-10 19:57:57 | Raporteaza
Stiu magistratii ca sunt sute de intreprinderi care isi disponibilizeaza salariatii ?
Le dau cateva salarii compensatorii si un shoot in koor.
Intreprinderile/oamenii astia asigurau bugetul tarii, buget din care isi trag veniturile (leafa, sporuri) bugetarii.
Daca bugetarii nu pricep ca dintr-un buget de criza, adica mai mic, nu pot primi salarii mai mari, inseamna ca sunt pur si simplu idioti.
Si ca nu merita sa ocupe posturile pe care le ocupa.
2009-09-10 20:00:25 | Raporteaza
ce se intamplä acum, este tot o mineriadä.
pusä la cale de aceiaS OAMENI ; CARE AU FÄCUT-O PE PRIMA; NUMAI ACTORII SUNT ALTII:
2009-09-10 20:13:24 | Raporteaza
Unde or fi postacii de serviciu care guitau ca Justitia e la mina lui Basescu?
2009-09-10 20:16:45 | Raporteaza
renatta
Rodica Stanoiu nu merita niciun comentariu.
CTP insa…da.(a fost pe blogul lui Pavel Lucescu,mai demult,o dezbatere foarte aprinsa).Pentru mine CTP are cel putin doua calitati.Impartialitatea domniei sale este foarte acida,iar ironia foarte fina la care mai recurge uneori,atinge limitele superioare ale sarcasmului(bine calculat).E adevarat,cred eu,ca si una si alta,atarna mai mult de”cap”,decat de “pajura”.Poate invers,nu-s lamurit.Sau cum spunea Oliver Stone :”M-au atras intotdeauna,subiectele care pun societatea in fata unor controverse majore “
2009-09-10 20:18:33 | Raporteaza
Asta imi da garantia ca CTP poate sa fie si sincer.
2009-09-10 20:19:45 | Raporteaza
Absolut!Dl Parasconiu,am avut exact aceeasi senzatie!
Am intuit ca membrii CSM pregatisera un scenariu in care seful statului sa fie pus in imposibilitate de a dialoga sau dezbate.
Cred ca a fost mai mult decat evident.Nu s-a pus nici macar o secunda problema a se discuta despre starea conflictuala justitie-justitiabili,ci in primul rand despre BANI,independenta justitiei,incomensurabila in Romania,fara egal,dorinta de a-i impune sefuli statului si implicit,si noua,ca nu ar trebui sa mai avem ceva de spus in sensul destinelor noastre.
Deci noi sa inghitim in sec si sa intram si la puscarie sub circumstante,iar protejatii lor sa poata ara tara asta inca multe generatii,ei si progeniturile lor.
Nu vrem asa o Romanie.AVEM TREABA!EXACT!
2009-09-10 20:22:26 | Raporteaza
nicole
Rodica Stanoiu povestea,in rezumat,despre cat de apropiata era dansa,impreuna de familia ei,de popor,si cum aceasta insusire,mostenita genetic probabil,s-a pastrat si acum..
(O comentai pana la urma)
2009-09-10 20:25:07 | Raporteaza
nicole (7-54)
Cred ca e o dulshe esprimare neaosha moldovineasca.Nu stiu daca din cauza celor doua doctorate pe care le are domnia sa,dintre care unul in drept european(singura de la noi).Eu nu i le contest.Pe nici unul.Si-mi place ca-i blonda
2009-09-10 20:32:19 | Raporteaza
@mircea,
sa stii ca “genetic”! mai ales cand ii umplea de … multe puncte… prin notele informative la secu…
mare magarita, mare ministresa!
2009-09-10 20:34:45 | Raporteaza
Da, M. Pivniceru are doua doctorate in drept. Este o perfectionista. Nu i-a ajuns doctoratul la Iasi, si-a luat unul si la Bucuresti cu judecatorul Romaniei la CEDO C. Barsan,judecator trimis acolo in ‘95 si nume vehiculat pentru Ministerul Justitiei la crearea guvernului PDL-PSD. Nu e o vechime cam mare la CEDO? Alti judecatori nu avem? Oare de ce M. Macovei s-a opus re-numirii acestuia?
2009-09-10 20:37:13 | Raporteaza
nicole
Apropo de framantarile mele resentimentare ,iti semnalez(dar si altora) inca un eseu impresionant,semnat Sorin Lavric, pe blogul dlui.Tismaneanu
2009-09-10 20:42:47 | Raporteaza
@mircea,
multumesc frumos.
il voi citi, desigur!
2009-09-10 20:44:59 | Raporteaza
Imi este atat de sila de magistratii astia incat cu greu scriu si eu cateva cuvinte;
1. Pt. @mk- vad ca va ia lumea in serios- nu o meritati. Vorbeati de salarii mici; sa va dau un exemplu, locuiesc intr-un oras de 80 mii loc. din Moldova, oras devastat dupa asa numita revolutie. Ei bine, un judecator tanar- ca Dvs. – nu are mai mult de 35 de ani-are, la ora actuala: vila de cateva sute de m patrati, 2 automobile de lux,asta la ce se vede. Salarii mici, aveti dreptate! M-a insultat utilizarea de Dvs. a dictonului latin!Trebuia sa-i spuneti:”Fiat salaria, pereat mundus”!
2. Am terminat facultatea in Iasi- nu vreau sa jignesc pe nimeni -dar cand o vad pe Pivniceru, cu vocea ei de alcoolic, mi-aduc aminte ca la Juridica, in timpul meu, ( care este cu aproximatie si al ei) se intra doar cu dosar muncitoresc, toti militienii si securistii erau studenti, opinia generala era ca la Juridica gasesti ” fete intelegatoare”! Iata cine conduce Justitia in Romania!
2009-09-10 20:53:37 | Raporteaza
@ stefan michiu
iar eu cunosc judecatori (inclusiv din moldova!) care dupa zece ani de vechime,locuiesc in chirie…chit ca au avut sau au si functii de conducere.
asa putem continua la nesfarsit…insa citind declaratiile de avere,mai ales ale judecatorilor de judecatorii si tribunale,veti vedea ca majoritatea sunt modesti.cei mai multi cu credite in banci…
nota bene : salarizarea nu este singura problema din justitie ! se pare insa ca stirile sunt auzite selectiv…
pe de alta parte : averea nu este o anatema.a fost timp de 50 de ani…nu contest ca se poate dobandi si ilicit…insa,pt.a culpabiliza pe cineva trebuie prezentate si dovezile.cel mai bine este sa gandim pozitiv,nu credeti ? orice persoana este inocenta pana la proba contrara…
cat despre mona pivniceru : frumusetea e data de D-zeu,stiinta e acumulata…
PS : simplul fapt ca dvs.mi-ati scris,inseamna ca sunt luata in serios.
2009-09-10 21:25:37 | Raporteaza
@mk
E limpede ca va cunoasteti ‘partitura’ la perfectie; dar e si mai limpede, ca ’selectia’ o faceti voi, in functie de interese care numai obscure nu mai sunt …
Zic ‘voi’ pentru ca e limpede ca nu exprimi pareri personale ci, spui lucruri indelung pitrocite.
Concluzia este CLARA : …………….
Nu o enunt eu, pentru ca evidenta, truismul, nu trebuiesc demonstrate. Sint cum nu se poate mai ‘transparente’.
2009-09-10 21:38:24 | Raporteaza
Catre SFINX: Le are in vreo ex-republica sovietica, PENTRU CA NU CUNOASTE LIMBA ROMANA! Aceasta tovarasa, mai ca pun mina-n foc (dar nu chiar ca Mucius), ca provine din spatiul STALINIST, atat mental cat si geografic. Este persoana pentru care dreptul decurge din forta, iar intregul ei comportament denota FORTA BRUTA nu inteligenta!
2009-09-10 22:11:35 | Raporteaza
Sa urmam o logica simpla. Se stie ca in Romania o buna parte dintre justitiabili sint corupti (aici e loc de dezbatere, cit sint intr-adevar corupti, citi dau doar impresia ca sint corupti, si cit din actul de in-justitie este cauza legislatiei stufoase si contradictorii – despre care apropo, nu am auzit ca judecatorii sa faca greve). Judecatorii CSM sint alesi de ceilalti justitiabili. CSM nu a prea a dat in vileag justitiabili corupti. Ceea ce nu poate sa duca decit la citeva concluzii: 1. justitiabilii din Romania nu sint corupti decit intr-un procent minim, sanatos, ca oriunde. 2. justitiabilii din Romania sint atit de corupti incit nu sint in stare sa isi rezolve problemel interne.
2009-09-11 00:53:53 | Raporteaza
salutare tuturor
! va rog semnati petitia prin care se cere imputarea daunelor de la CEDO magistratilor care au pierdut cauzele. va multumesc.
petitieonline.r../
2009-09-11 17:56:52 | Raporteaza