RSS Feed

VIDEO: Ca la uşa cortului! Încă unul expulzat din Franţa?

vezi toate articolele de
29 Aug 2010 la 16:34 92 comentarii 1473 vizualizari.

Dacă aţi urmărit ştirile, aţi putut vedea, aproape în direct, sosirea în ţară a romilor expulzaţi din Franţa. Cel puţin, pe aeroportul din Timişoara şi-au făcut o intrare spectaculoasă. Jurnaliştii, curioşi din fire sau obligaţi de fişa postului, i-au luat la întrebări pe cei sosiţi înapoi în ţara a cărei imagine o reprezintă în lume. Ce au primit în schimb? Flegme şi înjurături.

Aparent, nimic ieşit din comun. Şi totuşi, am avea motive întemeiate să credem că în avionul expulzaţilor vulgari se afla şi cunoscutul Ilie Năstase. Nu de alta, dar comportamentul nu îi diferă foarte mult de cel al concetăţenilor noştri repatriaţi. De altfel, şi Ilie Năstase, asemenea romilor, reprezintă imaginea României în lume, ba chiar e şi plătit pentru asta.

Fostul sportiv a înjurat ca la uşa cortului (deşi cortul are, cel mult, fermoar) o jurnalistă, pe o stradă din Timişoara. Scena se poate vedea în filmuleţul de mai jos:

Cam asta e tot ce poate spune fosta glorie a tenisului românesc, rafinatul și sportivul-intelectual Ilie Năstase. Cui? Unei femei, întâmplător ziaristă. Unde? Pe strada Alba Iulia din Timișoara, adică în centrul pietonal cu pretenții al orașului de unde și-a tras noua iubită, în persoana fostului manechin Brigitte Sfăt, fostă vedetă Playboy și fostă rezidentă la Penitenciarul Popa Șapcă, într-o chestiune delicată și cu multe controverse. Dar să revenim la Don Ilie, fostă glorie a tenisului, locul 55 în Topul 100 mari români, întocmit de  către TVR.

Pe blogul “Mafia din Timişoara” găsiţi continuarea poveştii.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


92 comments
  • 1

    Hai lasa-ne.
    Am ascultat si eu discutia.
    Cea, despre care se crede ca este ziarista-nu cred ca e- il agreseaza verbal pe un ton de procuror.
    Cutuma din occident spune ca atunci canmd un ziarist se intalneste cu o persoana publica, in spatiu public, intai se prezinta si ii solicita acordul pentru a raspunde la niste intrebari. Daca persoana publica nu este de acord atunci ziaristul se retrage si nu ii invadeaza spatiul intim.

    Constat ca reportera de la PRO-TV, cea care s-a repezit s-o intrebe pe sotia unui pilot disparut in accidentul de la Balotesti daca stia ca i-a murit sotul?!?
    Cu asemenea gunoaie in presa nu trebuie sa va mire reactia unora sau altora.
    Imi pare rau, dar sunt de acord cu iesirea badaraneasca alui Nastase. Tipa a cerut-o din plin!

    mitocanul de la Oxford
    2010-08-29 16:49:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    adaugare la postarea #1

    Cutuma e valabila daca e vorba de ziaristi. Daca sunt paparazzi, se procedeaza ca in cazul cainilor turbati.

    mitocanul de la Oxford
    2010-08-29 16:54:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    Nu-i scuz, sub nici o forma, lui Nastase, modul in care a reactionat. In acelasi timp insa, constat extrema obraznicie a celor inarmati cu o camera si un microfon. Faptul ca esti pe spatiul public nu iti da dreptul, sub nici o forma, sa pui intrebari unui om, celebru sau nu, fara a-i cere, in prealabil, acordul. Iar din tupeul celei care se aude inteleg ca de ceva vreme ii tot urmareau. Cind armele sunt, pe linga cele de mai sus, si insistenta care exaspereaza, trebuie sa-ti asumi riscul de a fi tratat si astfel. Actori, cintareti celebri au facut la fel. Nu suntem de acord, dar nici in pielea lor n-am fost.

  • 4

    Ilie Nastase nu are nicio scuza pentru comportare, dar jurnalista respectiva, scuze, e o timpita. Dar o mare timpita.
    Cine ii da dreptul sa interogheze in felul ala?
    Daca presa timisoreana are asemenea specimene ;) )

    victor L
    2010-08-29 17:32:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Ca la usa cortului asa cum procedati si voi jurnalistii !Nu inteleg de ce va deranjeaza asa tare ! În fond ,dupa intrebarile puse si raspunsurile primite !Ce o interesa pe duduia jurnlista ce cauta Nastase in Timisoara ? Credeti cumva ca injuraturile si limbajul suburban apartin doar jurnalistilor !Numai voi aveti dreptul sa jigniti si sa injurati pe orcine ? Cand o sa invatati sa respectati atunci sa pretindeti respect !Mai are lumea dreptul sa mearga unde doreste in aceasta tara sau nu ? Trebuie de fiecare data sa fie interogata de ziaristi ?

    mariana
    2010-08-29 17:40:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    smecherashule, hai sa faci si tu solidaritate de “breasla”, gashca mai bine zis:

    Ce este mai important e ca jurnalista aia nu a avea permisunie sa filmeze, Nastase e adevarat a injurat, dar asta e partea a doua si este complecte nerelevant pana la urma!

    Intelegi, toarashu? Fiecare are drptul la viata lui privata, tot asa cum jurnalistii au drept la “opinie”, … dar un smecherash ca tine a inteles gresit ca numai jurnalistii au drepturi! Apucaturi de aurolac cu alte cuvine: tragi cu prastia si dupaia razi de el “iote cum injura, tziganul!”

  • 7

    [...] Realitatea.net: Ca la uşa cortului! Încă unul expulzat din Franţa? [...]

  • 8

    jurnalista trebuia sa ii ceara voie, nu sa isi aroge drepturi pe care nu le are

  • 9

    Eteee, Realitatea.net preia “cazul” is arunca cu avant balega produsa de ziarista de pe domeniul public (colt cu centura, unde se afla la prestari servicii). De ce? Pai evident ca nu pentru valoarea educativa a materialului, nici pentru faptul ca arata curajul discret al unei pasarici care infrunta un fost mare tenisman. Ci doar pentru ca Ilie Nastase si-a oferit serviciile si a promovat Romania intr-o perioda can Realitatea.net arunca balega pe tara, intr-un scandal cu frunze. Pai nu? Pai da.

    iRealitatea
    2010-08-29 18:18:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    @) iRealitatea

    Astia suntem noi, romanii. Daca nu putem produce ceva valoros, atunci sa aruncam cu muci in aia care mai fac ceva.
    Su dupa aia sa-i aratam cu degetul ca sunt murdari.
    Jegul moral e la el acasa la Realitatea TV.

    de pilda
    2010-08-29 18:26:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @de pilda:

    “Jegul moral e la el acasa la Realitatea TV.”

    …si pe voxpublica la fel!

  • 12

    @Yorga, @De pilda: Cred ca este evident ca jegul moral este la el acasa oriunde … bate Vantu.

    iRealitatea
    2010-08-29 18:33:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    E plina presa de pupeze de astea care se baga ca strampu’n fund; te sacaie cu intrebarile lor retarde si apoi fac stire din reactia pe care o primesc.

  • 14

    Pacat ca nu se publica numele pupezei, sa stie si ma-sa ce a adus pe lume.

    iRealitatea
    2010-08-29 18:37:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    un taran, fost sportiv.. ce sa-i ceri? la scoala cu tine!

    manole
    2010-08-29 18:37:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Care jurnalista dle.Puscas?In cel mai bun caz era o ,,fata” pe care Ilie uitase sa o plateasca.De aici si limbajul folosit de ambii.
    Ca jurnalismul romanesc este acelasi in orice colt al tarii,adica de tip Can Can,mai ales in politichie.

    tamara's nephew
    2010-08-29 18:41:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Fa-mi o placere mie (si vad ca mai sunt si altii) si nu mai numi “jurnalista” pe… fata asta. Spune-i altfel, gaseste alt cuvant, te rog eu.

  • 18

    O TOAPA CARE NU MERITA IN PLUS DECAT UN SUT IN cur.

  • 19

    @manole: Taran esti tu daca nu iti dai seama ce se intampla in aceasta poveste. Ilie Nastase nu este un filozof, nu poti astepta de la el injuraturi fine pe care sa le pricepi doar acasa, cand ai timp sa te gandesti. Problema nu este de loc Ilie Nastase, ci pitipoanca care l-a agresat.

    iRealitatea
    2010-08-29 18:59:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Puscas: “Jurnaliştii, curioşi din fire sau obligaţi de fişa postului…”
    Aoleu!
    Si, in fisa postului e cumva trecuta ca obligatie de serviciu adresarea unei intrebari (nu oricui, ci lui I. Nastase, care nu avea nicio treaba cu “chestiunea in cauza”!) pe un ton de procuror-anchetator? Asa sunteti invatati sa va adresati? Si de catre cine a fost pusa “intrebarea”? De o fatuca prost crescuta, care intre doua mestecari de ciunga si trei trageri din tigara, s-o fi gandit sa faca pe anchetatorul?! Hai, lasa-ne, dle Puscas, cu prostii de-astea! Vrei sa o compatimim pe “biata jurnalista”?! Pentru ce?! Ah, da! Am avea si pentru ce compatimi niste specimene din astea! Pentru faptul ca mamicile si taticii lor nu le-au dat educatia cuvenita, dar si pentru faptul ca, daca au trecut cu brio de testele “grele”la care au fost supuse prin diverse “room”-uri inainte de a fi angajate (cica “clantza” e test eliminatoriu), or fi crezut ca-s gata de Pulitzer! Oooaaaiii!

    Sa ne chemi la spus pareri cand o sa ne dai pe-aci un filmulet in care sa vedem ca o fatitza de-asta stie cum sa vorbeasca si cum sa se adreseze (unui mare sportiv ca I.N., de ex.), care stie cum sa puna o intrebare. Pana atunci, fa tu un pustiu de bine si educa-le. Daca mai ai cu cine discuta sau nu e prea tarziu sa mai incepi un astfel de demers…

    constatator
    2010-08-29 19:02:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @) Florin Puscas

    Lasa-te de meserie.
    Daca ai avut-o vreodata. Deontologule!
    Habar n-aveti ce inseamna sa fi gazetar!
    (Ziarist e ala care vinde ziare)
    Ati auzit de Geo Bogza? Dar de Brunea-Fox?
    Sa mai amintesc de Eminescu, Slavici, Caragiale?
    Imi pare rau, dar voi gazetarii de astazi sunteti niste caricaturi pline de ifose, fara substanta, fara cultura, vag alfabetizati…Personaje in 2D, fara relief.
    Sunteti una din cauzele pentru care presa asta s-a dus de rapa.

    Dr. Fred and Barney
    2010-08-29 19:12:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Pacat ca nu i-a spart fata .

    Reporterii lui peste , toate frustratele si toti amaratii care nu reusesc in viata se fac reporteri .

    2 lei salariu , 2 lei respect .

  • 23

    Eu credeam ca numai profesorii si medicii sunt urati de societatea romaneasca! Vad ca si ziaristii! Welcome in the club! Comentariile vesele de deasupra sunt elocvente! On-topic: o tzoapa de giurnalista facuta la spiru si un tiganoc plin de bani (delicioasa combinatie!)

    Huiduma
    2010-08-29 19:17:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Baiatul asta e un dobitoc. Mai mult, unul celebru.

  • 25

    Vrem numele si poza pitipoancei care pretinde ca e ziarista, dar nu stie ca trebuie sa ceara permisiunea de a filma o persoana, chiar daca e pe domeniu public. Sau poate tontolina il confunda pe Ilie cu domeniul public! A primit ce-a cautat, asa ca rautatile spuse la adresa tenismenului nu-si au rostul.

  • 26

    @) Huiduma

    Amice, vorbesti pe nas!
    Nimeni nu uraste medicii sau profesorii.
    Doar pe aia prosti. Si aia sunt dispretuiti, nu dusmaniti.
    Asa si in cazul fatucii asteia; nu ea in sine e atacata, ci prostia ei,
    Chestii legate de metafizica!
    Sa auzim si de bine!

    Dr. Fred and Barney
    2010-08-29 19:42:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    +1 @ Dr. Fred and Barney

    iRealitatea
    2010-08-29 19:51:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    Gaoozarii astia de ziaristi si-au luat-o in cap. Maine poimaine ne trezim ca o sa aiba tupeu sa o intrebe si pe duduia Udrea cam ce a avut de impartit cu Base de are sustinere prezidentiala asa viguroasa.

  • 29

    @) Horia

    Unde-s Closca si Crisan?
    Prietene, indiferent de sentimente si resentimente, peste tot in lumea civilizata si normala exista niste reguli pe care toata lumea le respecta.
    Dar cum noi suntem inca in comuna primitiva n-avem nicio treaba.
    De aia nu suntem iubiti in lume si ne dispretuiesc toti.
    Pentru ca nu respectam nicio regula.
    Nici dumneata si nici eu.
    Dumneata, pentru ca faci comentarii pe langa tema, pe baza principiului II al lui Bula” poti sa imi faci si cu troleibuzul ca eu tot la p****a ma gandesc” si eu ca ma bag in vorba neintrebat.
    Nu-i asa ca suntem buni romani?

    Dr. Fred and Barney
    2010-08-29 20:10:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    oamenii care ne incintau, intr-un fel sau altul, prin performantele lor, intr-o perioada de grele incercari pentru traiul nostru, cu ani in urma, isi lovesc, viguros, cu barosul, in propriile lor socluri. oameni care, azi, apar in reclame de proasta calitate, nu se pot exprima, dincolo de fostele mari competitii, decit deplorabil? se putea raspunde, totusi, altfel insistentei reporterei. pina si ion iliescu, cred ca ar fi pasat, cu ceva umor de lemn, situatia. oricum, nu e o surpriza: marele campion de tenis, talentul nativ de necontestat, era dublat de o fire rudimentara in gindire si in exprimare. lucru care, odata cu trecerea anilor, il uriteste si mai mult pe acest om. rau, foarte rau lucru…

    jack spamtecătorul
    2010-08-29 20:21:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    Alt filmulet socant… spitalele din Romania! vassian.wordpre../

    Alina S.
    2010-08-29 20:40:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    Daca despre ziariste stiam ca-s “tiganci imputite”, ma bucur sa aflu ca si agresorii acestora sunt “tigani expulzati” ! :-)

    preocupat
    2010-08-29 20:40:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    eu cred ca jurnalista l-a hartutit si nu are dreptul sa faca asta.

    exilat
    2010-08-29 20:46:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    Si totusi, ziarista-neziarista, obraznica sau nu, e femeie. Atitudinea grobiana a lui IN nu are nici o scuza. Erau jde’mii de moduri de a o evita.
    Bunul simt/buna crestere rezista si in fata unor ziaristi insistenti.

  • 35

    Daca judecam in termenii “asa da, asa nu”, atunci ambii protagonisti sunt la “asa nu”.
    Ca si autorul articolului, care putea observa si “stilul” ziaristei.
    Circula o vorba: “tăţi avem năcazuri şi probleme …” :-)

    preocupat
    2010-08-29 21:02:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    @) bip

    beep-beep-beep
    ai dreptate.
    Dar cum aduci la ratiune o muiere care sta rau cu auzul? Sau cu mintea?
    beep-beep-beep

    tenisman si tenizmene
    2010-08-29 21:05:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    E o vorba: intr-o femeie sa nu dai nici cu o floare.
    In cazul fatucii de la Timisoara se recomanda ghiveciul.

    angel's laugh
    2010-08-29 21:10:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    Eu sigur i-aș fi tras un șut în cur nesimțitei. Și tu, cel care ai scris articolul, ai înjurat vreodată de morți? Sau tu, dacă nu ești tenismen de renume, ai tot dreptul să înjuri o ingrată ignorantă care nu-ți dă pace și te interoghează?
    Nu v-ar strica mai multă școală (și aici nu mă refer la instituții de învățământ).

  • 39

    Ma mir ca autorul acestui articol nu stie cum trebuie sa se comporte un jurnalist.

    Daca tu nu ai atata bun-simt cat sa respecti niste reguli fundamentale – si i le-a amintit -, inseamna ca le calci in picioare cu buna stiinta si putin iti pasa de parerea mea.

    Si atunci p matii este raspunsul corect.

    mac gregor
    2010-08-29 21:24:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @tenisman si tenizmene: din cate vad in clip, injuraturile nu par sa aiba darul de a o indeparta pe ziarista, dimpotriva. :)
    Poate un simplu “No comment” sau “Ma plimb” erau de ajuns.
    Asta e menirea ziaristilor : sa fie insistenti, agasanti, provocatori, obraznici. Ei tb sa produca stiri, ba unii chiar le creeaza.

  • 41

    bip, o fi cum spui, cand stai sa judeci la rece. Dar cand sare pasarica pe tine can ai iesit si tu pe strada, la o plimbare cu iubita, de obicei nu ai timp pentru a procesa la rece. Iar tipa si-a luat excact ce a ridicat la serviciu. C-asa e-n tenis!

    Ceea ce este penibil este ca acesti jurnalisti de 2 lei (vechi) sar acum sa comenteze o inregistrare a unui meci de antrenament, care trebuia sa ramana pe imasul unde a fost jucat. Ca si vaca a gresit, si el s-a aruncat ca boul. Dar singurii penibili sunt acesti vitei, de aceasi rasa ca si vaca, pentru ca puteau si ei sa taca, si sa menajeze onoarea lui de (fost) taur comunal. Parere mea.

    iRealitatea
    2010-08-29 22:01:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    @iRealitatea: din cate stiu, judecata la rece e cea recomandata si de obicei, corecta. :)
    Repet, ziarista putea fi indepartata si fara injurii. Nu cred ca IN nu s-a mai lovit de presa indiscreta, asa ca ar fi trebuit sa-l tina nervii. E VIP, asa ca trebuie sa plateasca pretul expunerii publice chiar si fara voia sa. Asa e peste tot in lume.
    Mai degraba cred ca l-a deranjat ca a fost surprins intr-o companie nu prea selecta. :)

  • 43

    @bip:

    “Mai degraba cred ca l-a deranjat ca a fost surprins intr-o companie nu prea selecta”

    what’s the fcking point: nu poti sa te plimbi pe strada ca iti taie unul/una calea si te ia la intrebari ca la politzie ca ce cauti pe acolo? Nu avea permis sa filmeze, esti greu de cap?

    Si apoi ce tot o dai cu “no comment” etc.: de unde stii tu pana la urma ca nu procedase asa? Sau de unde stii ca daca ar fi procedat aia nu s-ar fi tzinut scai de el intocmai ca slatarul care intra peste tine in curte la cersit, intocmai cum s-a si vazut ca procedeaza astfel de jurnalisti! Nu injuraturile sau compania lu’ Nastase conteaza aici! Get a fcking life, man!

  • 44

    Indiferent ce ar fi făcut jurnalista respectivă, gestul lui Ilie Năstase e penibil. Doamna/domnişoara nici nu cred că a menţionat că ar fi jurnalistă. Putea la fel de bine să fie o admiratoare care îşi întreabă idolul ce mai face, cum de a ajuns tocmai la Timişoara. Un răspuns normal ar fi fost “sunt la o plimbare, nu stau la discutii” si, chiar daca jurnalista ar fi insistat, ignorarea desavarsita ar fi trimis-o la plimbare. Singurul care a remarcat chestia asta a fost @bip
    Degeaba invocaţi legea. În cazul unui proces, Năstase nu ar avea nicio şansă.
    Ori dacă a ajuns Yorga să vorbească despre morală şi să fie şi băgat în seamă, înseamnă că am ajuns rău de tot.

  • 45

    Daca esti ziarist inseamna ca poti sa-ti permiti orice? Si sa mai ai si pretentia aberanta ca… “esti agresat” !!!! Poate ca ar trebui sa invete si dumnealor cite ceva.

    pronasti
    2010-08-29 23:02:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    @Florin Puscas:

    Baietzica, cei de varsta ta aplica pentru o bursa la Universitate si invata sa se pregateasca pentru o meserie ca sa castige un ban! Am inteles ca ai familie si responsabilitai carevasazica: prin urmare ar fi fost timpul sa te gandesti la treburi mai serioase, nu scartza-scartza ca asa esti jurnalistu’ lu’ peshte:

    Nastase, dincolo de faptu ca injura, a facut totusi ceva la viata lui, spre deosebire de tine insa….ai mamaliga intre dinti dar sti ca ai “drepturi”… sa-l mai faci pe Nastase tzigan! Poti sa fii mai charaghios de atat? Parca ai fi muma-sa sa-l iei la urechat! :)

    Pentru informarea ta, io nu vorbeam de “morala”, ci de un principiu care pe alte meleaguri e dublat si de lege:
    fiecare are dreptul la viata privata, …

    …tu insa ai inteles ca jurnalistii au NUMAI drepturi, pentru ca asa esti tu buricu pamantului! :)

    Intelegi acu: nu de morala era vorba, ci de faptu’ ca deviezi de la esential…iar tu oricum nu stii ce e aia morala!

    PS:

    “Putea la fel de bine să fie o admiratoare care îşi întreabă idolul ce mai face”

    O fana sau admiratoare nu-l intreaba pe un ton inchizitorial ce cauta in timisoara!!!! I-ar fi cerut un autograf, s-ar fi adresat cu d/stra, cu “imi permiteti?” sa va fac/facem o poza impreuna! Habar nu ai: dar o intorci ca la ploiesti!

  • 47

    “Indiferent ce ar fi făcut jurnalista respectivă…”,
    zice Puscas!

    Domnule, iti dai seama ce spui?! Cum adica, “indiferent ce”?! Cum adica, INDIFERENT CE, domnule Puscas?! Ce am ajuns, sa nu ne putem plimba pe strada, ca vine o neica nimeni sa ne ia la intrebari pe ton de militian?! Dar ce facuse omul ala, incalcase vreo lege, se legase de cineva, pana sa vina fata aia cu tigara in coltul gurii si sa-l ia la rost cu “ce faceti aici?”, pe tonul pe care l-am auzit cu totii?! Hai, lasa-ma, ca m-ai dezamagit si tu cat nu se poate! Nici nu ai trecut bine de la statutul de geograf la ala de ziarist (?), ca ai dat cu mucii in fasole, achiesand la astfel de mizerii si obraznicii!

    Pe scurt, ca altfel vad ca nu se pricepe: Nu ai dreptate!

    constatator
    2010-08-29 23:18:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    @Yorga: Dacă eşti obraznic îţi şi dau peste bot. Nu veni cu atitudini d’astea de adolescent. Habar nu ai despre ce vorbeşti, dar pomeneşti familiile şi meseriile altora. Îţi poţi spune şi ţie însuţi un “get a life!”. Ia să-mi citezi tu articolul ăla de lege care îţi garantează dreptul la viaţă privată în centrul oraşului. Poate tipa filma clădirile, că sunt multe interesante pe acolo. Sper doar să nu te visezi vreun avocat când o să creşti mare, că ţi-ai rata cariera.
    Dar revin, gestul lui Năstase e incalificabil, orice ar fi făcut doamna/domnişoara.

  • 49

    @constatator: Da, indiferent. De aia există explicaţia civilizată şi, dacă nu merge, poliţie. Şi când mai eşti şi vedetă, imaginea tării în lume, e de două ori mai grav.

  • 50

    @all:
    in primul rand inregistrarea nu e noua,ci dateaza cam de cand IN facea p.r. pentru campania turistica a rom.
    IN a avut deja puncte de vedere,l-a durut in cur de fapt,totul insa apare acum.
    Cred ca si un calugar tibetan si-ar fi iesit din minti daca era hartuit pe tonul ala de pshycho al creaturii aleia care dorea doar sa vanda un video,pentru ca probabil corpul nu rezista in fata concurentei.
    Si daca e femeie,ce?are mai multe drepturi?Poate fi obraznica si agresiva?De ce?
    Cred ca IN nu tremura in fata presei asa cum ar dori ratatii din breasla asta urata si profun mincinoasa.
    EA l-a agresat.EL a reactionat.
    Si merita o corectie mai severa.A avut noroc,IN fiind cu gagica.
    In consecinta,Puscas,98% din clica voastra inculta nu sunteti ziaristi.Sunteti doar niste gusteri mimetici si clonati pe la diferite case mafiote.
    Si in nici un caz nu e numai parerea mea,sa stii,intreaba-ti vecinii sau rudele ce parere au despre voi.

  • 51

    @Florin Puscas: Aha! Ai bagat cuvantul “politie”. Deci esti deja constient ca tipa aia nesimtita era deja la o limita care reclama o astfel de interventie.
    Stii ce as fi facut in locul lui I.N.? As fi scos frumusel mobilul cu camera video, as fi filmat-o si as fi pus-o pe youtube, pe bloguri (oho, la cata raca este intre voi, s-ar fi gasit imediat cineva care sa gazduiasca asa ceva) etc. Ca sa se vada cam cum arata si cum vorbeste cineva care se doreste reprezentant al celei de-a patra puteri in stat! Vezi tipul de la “Vita-de vie”, care a marcat pe o chestie asemanatoare, din simplul motiv ca avea perfecta dreptate! Ei, de-aia va decredibilizati cu totii, fiindca ajungeti de la varste fragede sa ganditi distorsionat, sa luati apararea si sa justificati astfel de atitudini care nu au de-a face cu jurnalismul! Si tu…deja sa te raliezi la asa ceva?! Nu te-am crezut in stare si, iata, m-am inselat!

    Vreti respect?! De unde sa fie, cand dati pe bloguri sau pe site-urile de stiri astfel de…”informatii”?!
    Daca taceai, filosof ramaneai, pe bune.
    Auzi la el, “indiferent ce“!! Puah!!

    constatator
    2010-08-29 23:36:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    @Florin Puscas:

    “Poate tipa filma clădirile, că sunt multe interesante pe acolo.”

    De la filmat cladirile pana la atitudinea de militzean cu “ce cauta in Timiseoara” e cale lunga: n-o mai lungi ca nu suntem oligofreni ca tine si d’a nu te credem! :)

    “Sper doar să nu te visezi vreun avocat când o să creşti mare, că ţi-ai rata cariera.”

    Io inteleg ce vrei sa zici cu asta: anume ca NU exista lege in Romanica care sa protejeze dreptul la viata privata: in romanica s-a format o societate in care sunt perfect adaptati aurolacii care-ti taie calea la cersit si care au intzeles “drepturi” sa te ai la intrebari, ca ce cautzi pe acolo!

  • 53

    @Florin Puscas:

    “Şi când mai eşti şi vedetă, imaginea tării în lume, e de două ori mai grav.”

    Imaginea “tzarii” a aratat-o Nastase inainte sa te nasti tu: cand si-a arat curul la public! Ei si? D’aia a rmas atzara in urma: noroc cu Puscas… generatia tanara si pro’!

  • 54

    @constatator: Putem să ignorăm faptul că tipa e jurnalista. Putea fi orice. Nu vad unde e agresiunea. Daca pe tine te-ar intreba o tipa in centru ce faci pe acolo ai sari sa o bati si sa o injuri? Nu era necesara interventia politiei. Cel putin nu pentru faza care se vede in video.

  • 55

    @Yorga: În concluzie, u ai argumente şi o iei pe arătură. Hai pa! Dacă mă mai jigneşti să nu te aştepţi să îţi vezi comentariul pe aici.

  • 56

    @Florin Puscas:

    Io-te, mai esti arogant pe deasupra! Si cu ce te-am jignit? Ca ti-am dovedit ca esti lipsit de bun simtz?

  • 57

    @Florin Puscas:

    “Dacă mă mai jigneşti să nu te aştepţi să îţi vezi comentariul pe aici.”

    Hm! Deci un terchea-berchea ca tine isi permite sa afirme despre Nastase ca e tzigan, ca asa te taie pe tine capul, dar in schimb sari in sus ca ars si te simtzi jignit daca cineva iti dovedeste ca esti prost! Hai sictir!

  • 58

    @puscas
    cum adica aia poate nu era jurnalista ci poate admiratoare?
    pai ce ala-i prost nu vede ditamai cameramanul,si pa-a cu diatamai phalusul de microfon in mana,tinandu-se scai de el ca boala de om sanatos?
    pai astea-s argumente?
    iaca-sa ai intrat tu in hora in locul lu bietu nastase pe care-l stie si-l pretuieste o lume-ntreaga,kiar daca pe vremuri i se spunea Nasty.
    deci pentru lamuriri ia baga mata tot filmul si nu asta care arata doar cum i-a sarit mustaru lu Nasty.
    Heil Shalom!

    silviu petcu
    2010-08-29 23:59:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @Yorga: Unde am spus eu ca e tigan? Am zis doar ca e posibil sa fi fost expulzat din Franta. Esti rasist? Ti se pare ca e o jignire sa ti se zica tigan? Pai ce, tiganii nu sunt tot oameni? Hitler in miniatura. :lol: Nu ai dovenit nimic, desi in mintea ta se poate sa se fi intamplat ceva…

  • 60

    Astia-s “jurnalistii” de pe la noi … Iti baga microfonul in gura si camera in ochi, te sacaie cu cate o intrebare puerila un sfert de ora si cand si-o iau peste ceafa evident urla ca au fost maltratati, injurati etc.
    Asta e un subiect provocat, la fel ca cel cu Becali la telefon de acum cativa ani (cand a scos-o p-aia cu “partea economica” si l-a injurat pe Felix si pe antenele lui).Cucoana jurnalista s-a dus sa-l sacaie ca poate iese ceva si din pacate i-a iesit.Poate si Nastase bause un pahar si a fost mai slobod la gura dar nici interlocutoarea nu o cunoscuse pe doamna politete.
    Asta e nivelul presei romanesti.De cacat.
    Degeaba va aparati intre voi, asta nu face decat sa va omogenizeze dar nu spre o imagine mai buna.Solidaritatea de breasla poate fi folosita in scopuri mai nobile …

    Florin
    2010-08-30 00:22:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    intr-o lume normala, scenariul ar fi fost altul:

    1. 1. Nastase este intr-un spatiu public ca oricare altul, in timpul liber.
    2. jurnalista se afla in spatiul public in timpul serviciului, atat timp cat filmeaza.
    3. Nastase ar fi raspuns sec: ïmi pare rau, nu fac nicio declaratie”
    4. jurnalista s-ar fi retras fiindca altfel se cheama hartuire.

    reactia lui Nastase este penibila si condamnabila de bunul simt. atitudinea jurnalistei este ieftina si ordinara. Florin , repetarea frazei: “ma aflu intr-un spatiu public” este clara si repetata exact ptr un proces. asadar ma intreb, cine pe cine abuzeaza?

    Bogdan G.
    2010-08-30 00:26:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @Florin Puscas:

    “Unde am spus eu ca e tigan? Am zis doar ca e posibil sa fi fost expulzat din Franta. Esti rasist? Pai ce, tiganii nu sunt tot oameni? Hitler in miniatura”

    Clar ca ai o inteligenta de aurolac: este evident ca cel cu declaratii RASISTE pe aici TOT TU esti: daca ar fi fost adevarat ca tu consideri ca tziganii sunt tot oameni, de unde l-ai ginit tu pe Nastase ca ar fi tzigan, daca nu pe baza unor caracteristic care il diferentiaza de restul oamenilor????!!!!!

    Si ce sens are sa afirmi ca ar fi Nastase deportat din Frantza, cand stii bine ca nu este, decat pentru a-l incadra INSINUANT intr-o categorie sociala stigmatizata?

    Pe cine crezi ca aiuresti tu cu fandarile astea?

    Io parca ti-am mai zis ca oamenii in general invata o meserie, castiga un ban cinstit: nu vad care e problema sa procedezi si tu la fel!!!

    Daca vrei sa nu fac referi la familiile si meseriile altora, invatza nene simtzul masurii, si vino cu argumente, si nu cioace “Nastase deportat/tzigan”, insinuari rasiste! Grow fcking up!

  • 63

    @Florin Puscas:

    “Esti rasist? Ti se pare ca e o jignire sa ti se zica tigan?”

    Asta e logica lu’ : imi dai cu parul in cap si e tot vina mea ca am stat in dreptul parului! :)

    Auzi, asta asa ca tot vad ca tie iti place tiganeala:

    tziganusule, pot sa mi te adresez asa, nu de alta, dar tzie vad ca chiar ti se par normal sa tai calea oamenilor si sa iei la intrebari ce cauta pe strada

    … si sa nu dea draqu
    sa pretinzi ca te simtzi jignit ca ti-am zis tziganus, pentru ca prin asta ai dovedit ca esti rasist!!

  • 64

    @Yorga: Anonimule, tin sa te anunt ca sunt angajat la cotidianul regional Ziua de Vest. Deci invat o meserie, castig un ban. Spre deosebire de altii care au facut cariera de comentatori anonimi pe bloguri. Nu dăm nume că nu le ştim decât nick-urile plagiate.

  • 65

    @Bogdan G.: Ai dreptate. Asa ar fi fost normal. Doar ca nu se poate spune ca jurnalista e agresoarea. Ar fi fost agresoare daca Năstase i-ar fi zis frumoas să îl lase în pace şi ea s-ar fi ţinut după el.

  • 66

    @Florin Puscas:

    Si ce: vrei nume si adresa ca la securitate? Nu din turnatorii si santaje se face banu’ si la Ziua, fie ea si de vest? Care e idolul tau: Sorin Rosca Stanescu, ma insel?

    Nu am citit ce publici la Ziua de vest, dar e nerezonabil sa presupun ca nu-i cu nimic diferit de kk-turile care le trantesti aici?

    Tziganusule, ia mai baga poanta cu rasimul, Nastase cel deportat din Frantza, si drepturile mariei sale jurnalistu’ militzian! :) :)

  • 67

    @Yorga: dar despre faza “tziganca imputzita” ce parere ai?

  • 68

    @bip:

    Da, ce, io sunt aici la interogatoriu? Iti dau tzie socoteala? Sunt io autorul afirmatziei “tziganca imputzita”? Sunt avocatul lui Basescu sau al lui Nastase? Care e poanta…ca nu ma prind!

  • 69

    @bip:
    “dar despre faza “tziganca imputzita” ce parere ai?”

    Pai nu auzi ce logica are oligofrenul asta: ca esti liber sa faci tzigan pe oricine, ca nu este jignire, ca daca ar fi jignire e atunci dovada ca esti rasist!

    Auzi ce au putut sa produca dronele gandirii abisale din Romanica! :)

  • 70

    @puscas
    mai incercam odata.
    adica zici ca aia poate era o admiratoare?
    cu microfon si cameraman dupa ea,nu-i asa?
    de ce nu dai toata inregistrarea,ci doar partea unde lu Nasty(cum pe vremuri era alintat de tenismani si tenismene)îi sare mustarul fara motiv?
    o fi tot fata aia care a-ntrebat o femeie daca stie ca i-a murit barbatu?

    silviu petcu
    2010-08-30 01:30:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    @Yorga: Lasa-l frate, ca el vrea s-o intoarca la vechea lui obsexie: Basescu! Asa-i bip tata, tot Basescu-i de vina! Basescu e in tot si toate, tu fa nani acum!

    Ortansa
    2010-08-30 01:31:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    yep. de ce-ati venit la timisoara? da’ ea ce cauta la tm? sau florin puscas ce cauta la timisoara?

  • 73

    In plus, mr Puscas, reprezentantul valorilor crestine acilea pa platforma mai da si un link la un text jegos tip cancan. Habar n-am cu ce se ocupa cind nu e tata, dar pare dintre crestinii care se duc in buda sa citeasca inscriptii doar de dragul de a vedea cit de pacatosi sint altii. La mai mare, dar nu simt nevoia sa impartasesc din aceste placeri vinovate.

  • 74

    @) Yorga

    dar despre “roman imputit” ai ceva de spus?
    nu exista un context anume ci e spusa mereu de conationalii nostri de origine maghiara.
    Si prin cele strainataturi.
    Si vrei sa stii ceva?
    Nici macar nu ma deranjeaza, pentru ca reflecta o realitate; prin modul nostru de a ne manifesta, chiar si pe aici pe blog, dovedim ca suntem jegosi, daca nu pe afara, pe dinanuntru sigur!

    roman prespalat
    2010-08-30 09:06:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    @Florin Puscas: Motivul pentru care lumea nu o sa va dea voua dreptate este simlu: La fiecare incident de genul acesta, voi, cei care prezentati cazul, nu scoateti o vorba macar de comportamentul “jurnalistei” (da, o spun la feminin, ca vad ca incepe sa devina obisnuinta), concentrand atentia in proportie de suta la suta asupra “agresorului”. Pana nu va faceti curat in propria ograda, nu o sa fiti credibili in astfel de cazuri.

  • 76

    Prietene Puscas

    Din pacate, un sportiv este un sortiv, iar un ziarist este un ziarist. pana aici suntem de acord, da?
    Cand sportivul se numneste Ilie Nastase, cunoscut si respectat mai mult in strainatate decat in tara, datele problemei se schimba, nu.
    O ziarista (sa-i zicem) nubila, doritoare de faima, a cautat sa speculeze o oportunitate in favoarea ei. Ca nu a stiut s-o faca bine, ca s-a ales cu insulte, e problema ei. Inseamna ca nu stapaneste meseria.
    Iar dumneata, prietene, esti olecuta frustrat.
    Si gata!
    PS_ Chestiunea ca era femeie si nu se facea nu mai tine din momentul in care femeile au tinut mortis sa fie egalele barbatilor. Sa suporte o injuratura barbateste!

    sihastrul din mall
    2010-08-30 11:27:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    @Yorga: Unde am spus eu ca e tigan? Am zis doar ca e posibil sa fi fost expulzat din Franta. Esti rasist? Ti se pare ca e o jignire sa ti se zica tigan? Pai ce, tiganii nu sunt tot oameni? Hitler in miniatura. :lol: Nu ai dovenit nimic, desi in mintea ta se poate sa se fi intamplat ceva…

    Florin Puscas . 1. nu numa ca esti rasist, dar faci si o legatura directa a tiganilor cu badarania, marlania, lipsa de educatie si toate cele…legatura dintre purtarea lui nastase si tigani ai facut-o explicit in titlu:VIDEO: Ca la uşa cortului! Încă unul expulzat din Franţa?..sa nu-mi spui ca referirea la cort te-a dus cu gandul la turistii care merg cu cortul…si referirea la expulzarile recente din franta n-au nici o treaba cu articolul si titlul tau, mai ales ca expulzati au fost numa romani , romani..esti jenibil f.p( fata palida sau florin puscas?)

    fanul lui vanghelie
    2010-08-30 11:32:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    Ai dat-o-n bara, Florin Puscas. Jegului ala dotat cu camera si microfon eu i-as fi spart pur si simplu camera in cap. Asa tupeu si nesimtzire ca la voi, asa-zisii ziaristi, nu are nimeni in Romania, nici manelistii. Suntetzi o haita de scursuri ordinare. Punct.

  • 79

    O singura intrebare am si eu: Ce fel de imagine face BRD-ului? …ca doar e imaginea companiei.
    Daca ar fi avut putina decenta si minte, dicolo de discutiile interminabile ale lui Yorga, cred ca putea evita a fi penibil.
    @Florin: legatura intre Nastase si vorba “injuraturi ca la usa cortului” cred ca nu a fost cea mai fericita combinatie si cred ca ai avut si articole mai bune.
    Cat despre Nasty, ramane pe locul 55???

    Riimas
    2010-08-30 12:36:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    @Riimas:

    “Daca ar fi avut putina decenta si minte, dicolo de discutiile interminabile ale lui Yorga, cred ca putea evita a fi penibil.”

    Da dom’le, putea sa evite sa fie penibil, dar… asta fost alegerea lui, tot asa cum alegerea lui a fost sa-si arate curul la public in in nus’ ce turneu, in nus’ e arena!
    Asta e alegerea lui, e imaginea lui, el face ce vrea cu ea, el si-a facut-o, el o omoara: nu esti tu nici ma-sa si nici tacsu sa-i spui cum sa se comporte! :) :)

    Deci comportamentul lui nu-i o noutate, contrar la ceea ce lasa sa inteleaga niste jurnalisi nemancatzi si iesiti la cershit scandal.

    Comportamentul lui e complect nerelevant: relevant e insa ca un jurnalist intelege ca are numai drepturi, niciodata obligatii, nici macar obligatia de a-si asuma norme de bun simtz: unui jurnalist de romanica i se pare OK sa-ti taie calea ca un aurolac, sa te filmeze fara sa-ti ceara permisia, si sa te ia la intrebari ca militzianu’: “ce cautzi pe aici”! :)

    Asta e ceeea ce conteaza, nu comportamentul lui Nastase, care repet, NU ERA ORICYM O NOUTATE!

  • 81

    …(prea) mult zgomot, pentru nimic!

    Orice profesionist care lucreaza cu “subiecti” ar trebui sa se impace cu ideea ca “ei” nu vor reactiona in toate cazurile favorabil si/sau cooperant. Riscurile meseriei! Pentru asta nu trebuie sa facem o intreaga tevatura ca sa-i infieram pe cei de pe urma carora (incercam sa) mancam o paine. Mai degraba e cazul sa ne adaptam noi insine “subiectilor” (fie ei romi sau Ilie Nastase). Sau, daca nu, sa ne lasam de meseriile astea in care avem de-a face cu persoane.

  • 82

    @Yorga
    Recunosc ca sunt doar dezamagit de comportamentul lui, deoarece nu urmaresc stirile mondene pentru a fi la curent cu ispravile lui (daca sunt sau nu singulare).
    Ce incerc sa spun e ca, in calitate de simplu datator cu parerea, sau mai mult, de cetatean, nu cred ca trebuie sa fiu maica-sa sau taica-su ca sa blamez o atitudine gresita a unei persoane publice.
    Cred ca ne lipseste acel tip spiritul critic constructiv si pozitiv in favoarea atitudinii “las’ asa”. Te miri ca mai gasti valoare in mass-media? E pentru ca prefeream sa comentam de bine libertatea de exprimare in orice mod, decat boicotam articole scrise despre ce a mai zis Becali si alte mondenitati sau sa criticam cele spuse.

    Oricum, sunt de acord intr-o oarecare masura cu tine legat de obligatiile deontologice ale unui jurnalist, dar cred ca aici a fost o chestie pertinenta la care putea raspunde mult mai elegant.

    Cu stima

    Riimas
    2010-08-30 13:18:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    @Riimas:

    “Oricum, sunt de acord intr-o oarecare masura cu tine legat de obligatiile deontologice ale unui jurnalist”

    Hm! Dincolo de deontologie, cred ca ar fi tzinut si de profesionalism: jurnalistul ar fi obtzinut ALT rezultat daca se adresa la genul:

    “Buna seara, cu permisunea d/stra, un minut…sa ma prezint… sunt jurnalist… cititorii/telespectatorii ar fi bucurosi sa afle de d/stra,…. va Multumesc….imi permitezi o poza/film”

    Cu o astfel de abordare ar fi obtzinut o alta reactie, cu sanse crescute DE A OBTZINE EXACT CE O INTERESA: un interviu!!!

    In schimb, sansele de a obtzine asa ceva cu “ce cautati in Timisoaara”, in timp ce filma fara permisie… sunt ZERO!

    Asta fiind logic si usor de inteles, ai fi putut sa te intrebi si tu: ce urmarea acea jurnalista de fapt…decat samantza de scandal.

    Iar, Nastase, in filmul nou aparut, nu-i cu nimic diferit fata de scandalagiul cunoscut!

    Si apoi ce vrei: recent S. Williams, de fata cu toata lumea, si inca neintrebata de nimeni, a strigat unui arbitru ca-i baga racheta in cur! Asa sunt oamenii: daca nu ar fi asa, jurnalistii astia prapaditi chiar nu ar avea sa mai manance o paine, right? :)

  • 84

    Din fericire, nu mai trebuie să mai scriu încă un text pe subiectul ăsta. Mi-au luat-o altii inainte si ma bucur sa vad ca unii isi mai si folosesc logica. Luați de citiți:
    arhiblog.ro/201../

  • 85

    @Florin Puscas:
    “ma bucur sa vad ca unii isi mai si folosesc logica. ”

    Intradevar, sa oferim si o monstra de “logica”!

    “….Reprezintă UN INTERES PUBLIC. Ilie Năstase poate fi filmat şi în chiloţi în casă, ESTE DE INTERES PUBLIC. Dacă aveţi nelămuriri, întrebaţi-i pe cei de la revistele de profil, cum ar fi Star, sau Can Can sau Click…. ”

    Acolo sunt “specialistii” care iti ostoiesc “nelamurilire” carevasazica: CanCan, Click etc.

    A, si mai era ceva in “logica” aia: “cadrul legal”….aia care lipseste adica!

    Iar noi sa multumim ziaristilor lu’peshte prajit ca ne-a informat ca Nastase se plimba cu parashute! :)

    PS: Balanica, trebuie sa-i multzumesti lu’ Nastase ca exista: uite, numai pe voxpublica n-ai mai avut material publicat inca de la jumatea lui iulie. Daca nu aparea filmul asta , n-ai fi avut ce publica nici acum! :)

  • 86

    Lipsa unui cardu legal!!! Aceasta poate fi una din chei. Daca prin lege “ar fi interzis sa injuri in public” (si in acest context nu ar fi o chestiune deplasata sa invoc acest lucru) Nasty ar trebui amendat. Tot lipsa unei reglemetari juridice, ii confera reporterului dreptul sa-l “sperie” pe Nasty cu intrebarea tampita: Ce cautati prin TM?
    Deci care este cadrul legal de care discutam?
    @ Yorga
    Singurul argument pe care il ai impotriva reporteritei este felul amatoricesc in care pune intrebarea, nu faptul ca l-a interpelat. Esti de acord?
    @Florin
    Astept sa facem un tri-blog impreuna cu Yorga pentru ca mi-e simpatic si chiar ai cu cine discuta. Moderam pe rand.
    Pana la urmatorul articol, ma retrang dar sper sa ne mai contrazicem… constructiv!

    Riimas
    2010-08-30 15:04:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 87

    @Riimas: Cu Yorga deja am experiență. E foarte rezistent la argumente logice și de bun simț. Cel mai bine e să îl lași să vorbească singur, dar nu îmi iese întotdeauna. :lol: Pe curând! Sper să îmi fac timp să scriu mai des. Că pe Yorga tot aici îl găsim. Altă viață nu are, deși știe să dea sfaturi…

  • 88

    Ilie Năstase=cetăţean liber la plimbare, >> comportament de cetăţean liber la plimbare. Care nu e lăsat în pace.

    Ilie Năstase=ambasador de imagine al României la birou sau în misiune >> “da, domnişoara ziaristă, vă ascult întrebările”…

    Jurnalista=profesionistă în misiune >> “domnule Năstase, vă solicit un interviu” >> da/nu.

    Jurnalista=paparazii să scurme rahatul >> marş în *** mamei tale

    Femeia=admirator oarecare >> proces civil

    Care din ipotezele de mai sus este cea corectă?

    Că eu ştiu că orice problemă îsi are concluzia în ipoteză…

  • 89

    Resemnati-va! Peste ani, din presa asta de 2 bani (al carei vajnic reprezentant esti) o sa se aleaga praful. De Nasty insa, or sa stie si copiii copchiilor vostri, in vecii vecilor. Amin!

    post_eat
    2010-08-30 15:19:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    @Riimas:

    “Lipsa unui cardu legal!!! Aceasta poate fi una din chei.”

    Pai sa facem o comparatie cu ce se intampla si in occident ca si acolo e presa de scandal…
    Dar sunt niste diferente:

    1) Juranalistii din RO se bucura de libertati mai mult decat cei din occident.
    2) In Vest sunt democratii, in RO insa … e un sistem patrician (nu-mi arog paternitatea ideii acestea, e a lui Andrei Marga… si imi e imposibil sa-l contrazic)

    3) In Vest presa de scandal e un rau necesar, in RO a devenit o plaga! Pardoxal, in RO un fapt prezentat distorsionat ajunge sa creeze mai multe pagube decat daca nu ar fi prezentat deloc! Sau inca, jurnalistii lu peshte se lauda ca au dezvaluit matrapazlacurile politicienilor: what’s the fcking point? Se fura in continuare! Ce noroc avem noi cu jurnalsitii astia, “salvatorii neamului”!

    Io sustin ca cele trei puncte sunt interdependente (se determina unul pe celalalt)! Care sa fie printre altele motivele pentru care societatea din RO a evoluat intr-atata incat numai cretinii sa fie perfect adaptati…si materiale cu “Nastase -tziganul/deportatul” sa faca rating?

    PS:
    “Singurul argument pe care il ai impotriva reporteritei este felul amatoricesc in care pune intrebarea, nu faptul ca l-a interpelat. Esti de acord?”

    Evident ca nu aveam probleme sa-l iterpeleze… dar noi discutam aici materialul oferit: e vorba de intrepelare acolo sau de hartzuiala?
    Nu observi ca ideea deja a evoluat pe alte bloguri, anume ca “e de interes public ca Nastase sa fie filmat in chiloti si in casa”?? :)

    “salvatorii neamului” trebuie sa manance o paine, nu? Si si-o justifica cu plombbbbbbbbb! :) Bum!

  • 91

    @Florin Puscas:

    “E foarte rezistent la argumente logice și de bun simț.”

    Ca sa vorbesti de “logica” si de “bun simtz” trebuie sa mai cresti si sa invetzi sa te stergi la nas!

    PS: Ia mai zi-ne bei logicianule, cum e treaba cu tziganii, rasismul si Nastase deportatu’? :)

  • 92

    n-m avut curiozitatea sa merg pe link, nici nu m-am informat care este trecutul iubitei lui, dar in conflictul asta nu exista nevinovati. fiindca fisa postului nu-i cerea ziaristei sa-l interogheze noaptea pe strada, ce cauta el in oras. doar o publicatie de scandal poate avea astfel de pretentii, iar “ziaristii” de genul,nu merita prea multa consideratie. asta nu-l scuza pe Nastase de comportamentul marlanesc de care a dat dovada.

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1@Dan G.: Asta e vechea problema a prostilor: astia ori cred ceva ptr. ca e pe tot stâlpul propagandei, ori, cam tot atat de des, nu cred acel ceva ptr. ca e pe tot stâlpul propagandei. Si in privinta asta,...
  • 2"Nici măcar în România de azi nu mai poţi lua bacalaureatul dacă nu ştii că debitele se măsoară în metri cubi pe secundă (sau minut sau oră sau an sau secol sau orice altă unitate care exprimă timpul)...
  • 3@Dan G. da, am ratat ocazia vietii mele sa fac corporate affairs pentru firme de armament si firme care pompeaza chimicale...
    Ciprian Domnisoru la Băsescu dă tainul americanilor
  • 4bai, nu stiu cine esti, cu ce te ocupi, de ce scrii pe blog, cine te plateste, dar tu ori esti cu aia (daca te duce cit-de-cit mintea si o faci pentru malai), ori esti cu capu' (altfel).nici daca textul...
  • 5România - Ultima republica bananiera a Europei....
  • 6@fist: vermontul are si a avut in ultimele decenii sansa sa beneficieze de energie ieftina si inca proprie (eco), din canada (québec); nu toate statele americane au norocul asta, drept pentru care "virtutea"...
alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!