![]() | Ce faci cînd ai ce-ţi trebuie ca să te exprimi cum trebuie: încerci să distrugi totvezi toate articolele de Costi Rogozanu28 May 2010 la 22:00 59 comentarii 1695 vizualizari. |
Aş vrea să le spun preacinstiţilor tovarăşi de corabie I.T.Morar şi Mihai Goţiu că deja îşi fac rău şi fac amîndoi rău acestei platforme cu o adevărată avalanşă de orgolii de grădiniţă. O dată, de două ori pe lună poate mai merge cîte o critică, un atac la vreun coleg de platformă, poate chiar e necesar, dar avem totuşi atîtea subiecte în jur (FMI, crize, bani, prăbuşiri, politică – nu putem spune că trăim vremuri atît de plicticoase încît să începem să ne scuipăm), iar dvs domnilor păreţi să nu mai aveţi ochi decît unul pentru celălalt. Măcar dacă ar fi în sprijinul lămuririi noastre în legătură cu subiectul Roşia Montană. Dar nu e.
VoxPublica nu e doar “un site de opinii”, ci şi un experiment social seducător după părerea mea. Si autodistructiv, cum e cazul acum.
Există aici oameni care privesc extrem de agresiv platforma, ca pe un loc de joacă numai al lor. Este incredibil cum o situaţie ideală precum VOX (expunere excelentă a opiniilor, un grup de oameni cu educaţie şi inteligenţă peste medie, comentarii – printre unele injuraturi – extrem de pertinente şi cititori mai deştepţi decît noi, ca să aplic linguşeala clasică) este ridiculizată de unii cu pretenţii deja penibile de adevăr absolut, de exhaustivitate, omniscienţă şi să nu uităm, cu o dorinţă nebună de trafic. Dar, domnilor, VOX-ul nu cere decît inteligenţă, nimeni nu ne cere trafic de site porno.
Domnilor Morar şi Goţiu, ambii aveţi dreptate atunci cînd vorbiţi despre celălalt. Goţiu exagerează cu postările pentru că, nu ştiu de ce, vrea să acopere toată tematica danubiano-pontică – iar dacă el nu se simte să se mai autocenzureze, foarte bine, să lăsăm experimentul să meargă. ITMorar exagerează cu pretenţiile de aprobare absolută din partea cititorilor – cine nu e de acord este cel puţin un dubios. Goţiu are o problemă cu Roşia Montană. Şi eu sînt împotriva proiectului, dar niciodată n-o să fiu de acord cu tonul deja isteric-tabloidal imprimat textelor pe subiectul dat. IT Morar e exact la fel, dar cu semnul minus în faţă. În plus e expert în autovictimizare – e genul care îţi dă un cap în gură şi dup-aia te reclamă la poliţie că i-ai pătat fruntea cu sînge.
Scuzaţi-mă că v-o spun, dragi domni M&G, problema dvs. este tocmai că semănaţi prea mult. În loc să faceţi profitabil dialogul, aţi preferat atacuri la persoană de o parte şi de cealaltă.
Încă ceva. ITMorar mai spune că se prăbuşeşte voxpublica – e exact fraza care m-a şi determinat să scriu acest text, pentru că chiar e lipsită de un minim bun-simţ. Vorba unui prieten: oamenii ăştia parcă îşi doresc să moară locul în care scriu. Nu se prăbuşeşte nimic. După perioada electorală extraordinară, era normal să scadă traficul, dar cititorii sînt mulţi şi aşa (între 10 şi 20 de mii unici pe zi, în timpul săptămînii, 7-8 mii-zi în weekend), cînd un subiect explodează, traficul vox urcă imediat – o dovadă că oamenii caută interpretări la cald cînd au un eveniment care-i derutează. Dacă e să comparăm cheltuielile pentru site (minime) şi rezultat, Vox rămîne clar aventura publicistică a ultimilor doi ani – e solidaritate, spirit critic, oameni mişto adunaţi să construiască o alternativă la un întreg bloc monolit de papagali mediatici.
Ăsta e experimentul vox: cum se manifestă oamenii cu forţă de expresie atunci cînd au libertate absolută, dar şi un public serios? Uneori foarte profitabil, uneori memorabil (s-au strîns totuşi aici texte excelente), alteori nepoliticos, exagerat, aiuristic. Cam toţi am avut momente de aiureală, şi eu, şi laura, şi alin, şi iulian, toţi. Dar ne-am şi oprit imediat, am şi încercat o scuză cînd subiectivismul a luat-o razna.
Unii însă se comportă într-o democraţie internautică totală (cu trafic de invidiat) absolut într-un mod auto (distrugător). Îndată ce se inventează ceva mişto precum VOX, apar şi principalele probleme precum: DAR EU, UNDE SÎNT EU, DE CE NU SÎNT CEL MAI SPECIAL, DE CE N-AM PRIVILEGII, DE CE MĂ ÎNJURĂ, LASĂ CĂ-I ÎNJUR EU ŞI MAI TARE etc.
Aş fi vrut să invit la mai puţin narcisism cu acest text narcisist.
În rest, scuze, dragă cetitoriule, noi nu avem o sală de şedinţe, mulţi nici nu ne cunoaştem personal, aşa că uneori trebuie să vă mai chinui şi cu astfel de umile observaţii. Mulţumesc.


Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
Dan Duca 16 May la 16:42 |
Lucrurile pe care le spune Viorel Hrebenciuc sunt la fel de interesante ca cele pe care le lasă în [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 16 May la 12:19 |
În sfîrşit, Mang a pus capăt suspansului şi şi-a dat demisia. De ce o fi durat atît, în [ citeste mai departe ]
| 1CR: "Dar nu o facem, pentru că centrala termică de cartier este, se ştie, ceauşistă. Mai bine dăm drumul la robinet şi facem hidrocentrale mici în chiuvetă."Moda prafului in ochi se poarta peste... | ||
| 2...Take a look for more Information on that topic...[...]Great weblog right here! Additionally your website rather a lot up very fast![...]...... | ||
| 3Pe cine a plagiat, se stie, se spune?! Nume si prenume, ţara, lucrarea. Asa, ca la Mang. Si pe urma mai vorbim.... | ||
| 4@Hexenschuss: Ai dreptate,niciodata nu m-am inteles cu homosexualii,pentru ca numele tau imi sugereaza ca asta esti.... | ||
| 5USL,UDMR,PDL SINT ACEEASI MIZERIE SI FURA PRIN ROTATIE !!!!! MAIMUTOII ASTIA DE LA USL SINT MARIONETELE LUI ISARESCU CA SI PREDECESORII LOR SI ATIT CIT ISARESCU NU VA DISPAREA DE LA BNR CU TOATA SATRA... | ||
| 6@Ilinca: deci in cazul Kovesi este proprietate intelctuala dar in cazul Mang NU ERA?! Asta inseamna a fi cutră. Trebuie sa vezi ce are suspicios Codrutza Kovesi in lucrare si dupa aia vorbim. Cretan si... | ||
| Cristian Teodorescu 9913 citiri |
| Mihai Goţiu 9611 citiri |
| Costi Rogozanu 9329 citiri |
| Constantin Creţan 5442 citiri |
| Dan Duca 4538 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3746 citiri |
| Alin Fumurescu 3070 citiri |
| Iulian Leca 2225 citiri |
| Dorin Tudoran 2222 citiri |
| Ciprian Şiulea 2164 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Mihai Goţiu 5 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| riscograma.ro o postare |
| Mihai Goţiu 60164 citiri |
| Cristian Teodorescu 37901 citiri |
| Costi Rogozanu 36471 citiri |
| Alin Fumurescu 16970 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16552 citiri |
| Viorel Dobran 13104 citiri |
| Dan Duca 12361 citiri |
| Constantin Creţan 10786 citiri |
| Dorin Tudoran 8985 citiri |
| Iulian Leca 7841 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
prima…cu peron pe partea stîngă
2010-05-28 22:04:04 | Raporteaza
De ce a disparut adcaptcher-ul?
2010-05-28 22:09:04 | Raporteaza
hei,domnu`Rogo,las`ca ştim cum e cu traficul.o fi făcut cineva o evaluare,fie şi empirică?cîte taste f5 s-au jertfit pentru gloria f5xmedia?
2010-05-28 22:15:52 | Raporteaza
Goţiule, fatăăă, fii bărbată fatăăă, stai liniştită
fatăăăă că nu se întîmplă fatăăă nimic fatăăăăă. pupici, fatăăăă, bună dimmmiiiii fatăăă

iubi mult la tine fatăăăăă pupice miii fatăăăăă
laiv eşti trăznet, că spun eu că eşti trăznettt. şi ştiu ce vorbesc, fatăăăăă
2010-05-28 22:18:51 | Raporteaza
Domnule Rogo, aţi specificat, la un moment dat, că mai multe nume au avut momentele lor de aiureală. Printre aceste nume apare şi un oarecare Alin. să ne înţelegem! este vorba de domnul Fumurescu, da?
2010-05-28 22:23:08 | Raporteaza
Domnu`Rogo aşteaptă publicul serios,bag seama.
2010-05-28 22:26:43 | Raporteaza
Domnu` Rogo face pe seful. Fireste, impartial ca tot romanu`. Si vesel
2010-05-28 22:29:17 | Raporteaza
@ Costi – please consider this a formal endorsment:) PS Vezi ca ti-am trimis un e-mail.
2010-05-28 22:32:56 | Raporteaza
Morar doar v-a explicat de ce voxpublica a devenit voxpulica si cum Gotiu cu Vanturile sale au luat muje-mujahedina pentru toata platforma si-o duce accelerat la fund.
2010-05-28 22:35:08 | Raporteaza
Multumim ca incercati sa ne protejati, domnu’ diriginte, de spectacolul penibil al incaierarii dintre profesorii nostri (teoretic “modele” – pe care am vrea sa le urmam noi, elevii sarguinciosi). Suntem obisnuiti, din viata reala, cu Superiorul care te face partas (si complice!) la reglarile sale de conturi cu Celalalt Superior. Dar ca sa se mute mahalaua aici la VP… ar fi intr-adevar prea mult!
P.S. Acum ca ma gandesc mai bine, scuza cu lipsa unei sali de sedinte mi se pare pasabila. Totusi, propun sa va faceti un chat room, tip berarie de cartier sau fight-club – din care noi, cititorii-spectatori, sa fim exclusi!
2010-05-28 22:43:29 | Raporteaza
Daca-mi aduc bine aminte, SI dvoastra erati unul dintre cei care va atacati colegii de platforma.
Nu cred ca sinteti cel in drept sa-i urecheati.
2010-05-28 22:44:03 | Raporteaza
A?A? Dar de unde stii atatea?
2010-05-28 22:45:20 | Raporteaza
A plecat Patrasconiu de aici, dar cu o floare nu se face primavara.

)
Sa dea cu banu si cei doi. Care are ghinion sa plece.
( pt ITM as aplica ruleta ruseasca
2010-05-28 22:49:20 | Raporteaza
dle rogo: de ce intrati cu cenzura printre colegii dvs de platforma care e si un “experiment social”???
de data asta, cei doi combatanti chiar au un subiect de impact social pentru ca rosia montana poate fi vazuta ca un nou eldorado care ne va umple pe toti de bogatie (sau nu ne vor scadea baseii salariile si pensiile alte 6 luni!) dar si ca o noua groapa a plangerii din care noi romanii avem sanse mari sa castigam doar cianurile iar pensiile si salariile vor ramane tot pe minus…
… si sa nu-mi spuneti ca platforma e finantata de un mecena pentru amorul artei!
2010-05-28 22:53:22 | Raporteaza
Adevarul e ca buselile dintre cei doi trebuiau sa inceteze mai mult pe platforma asta. Ma intrebam cand li se va atrage atentia, in particular sau in public.
Personal, apreciez faptul ca dl Rogozanu si-a facut timp sa-i traga un pic de maneca pe amandoi, mai ales ca, vorba aia, sa toci si sa tot toci acelasi si acelasi subiect pe vox pana la saturatie si fara un orizont concret de rezolvare in viitorul apropiat- totul esuand si intr-un deplorabil atac la persoana- se transformase cam in serial otevist, cu perspectiva a enshpe mii de sute de episoade.
Acum depinde ce vor intelege omniscientul M. Gotiu si irascibilul IT Morar. Primul, (prea)ocupat cu gasirea unui subiect, nu conteaza, in care sa se priceapa la tot, al doilea, (prea)ocupat cu gasirea unei noi sticle de vin (ce subiect aiurea pentru platforma asta, sa fim seriosi!) sau cu cautarea la ip-uri ale comentatorilor care nu sunt de acord cu el- s-a cam uzat, il lasa nervii mult prea repede, nepermis de repede pentru un scriitor pe blog.
Pacat. Intr-adevar, ar fi putut mai mult oricare dintre ei, daca s-ar fi straduit pe masura. Dar parca nu le mai pasa si, mai rau decat atat, imi pare ca au inceput sa se comporte ca si cand platforma asta ar fi blogul personal.
Si nu e bine.
2010-05-28 23:11:40 | Raporteaza
alin- n-am primit!!!!
2010-05-28 23:13:32 | Raporteaza
@Costi Rogozanu: De ce postul Adrianei Saftoiu a intrat de doua ori azi? Dimineata la 08:29 si la 22:55?
In spam ai cautat? Mailul, evident.
2010-05-28 23:38:21 | Raporteaza
Dupa postarea lui I.T. Morar, de dimineata, am pus o lumanare si am zis “Dumnezeu s-o ierte, ca mult rau a facut!”
La inmormantare o sa cante cumva aia cu slagarul platformei ‘Hai Basescu la putere’ (printesa salamului si mai nu-stiu cine)?
2010-05-28 23:56:41 | Raporteaza
@ costi – l-am retrimis pe emailul de la realitatea.
2010-05-28 23:56:43 | Raporteaza
N-ati putea sa aduceti mai multi comentatori care incearca sa si gandeasca, sa analizeze, si sa scapati de patefoane gen ITMorar? Bine ca macar nu mai apare Patrasconiu pe aici.
2010-05-28 23:58:27 | Raporteaza
VOX PUBLICA NU SE POATE PRABUSI,INDIFERENT DE PROFETII,pentru simplu motiv,ca nu mai exista ceva asemanator.
Vox publica este alternativa fericita la proclamatiile incremenite ale ziarelor si televiziunilor,care sint ca o padure fara ecou.
Cu toate agasarile si greata provocate de un razboi fara cauza,pentru a se prabusi un loc special de comunicare,intr-o lume in care nimeni nu asculta pe nimeni (decit contra plata cu ora),conditia ar fi sa existe o alternativa.Ori ea nu exista…
Cred ca protagonistii vor renunta pina urma la starea de beligeranta.Daca nu,ea va fi deveni la un moment dat,un NONEVENIMENT,ceva nebagat in seama,la fel ca cearta celor slabi de minte ai satului…
2010-05-29 00:04:53 | Raporteaza
În ţara asta prefăcută
Căcaţii scriu în loc sa pută.
Iar scriitori-adevaraţi
Sunt daţi afară de căcaţi…
2010-05-29 00:08:47 | Raporteaza
Frumos ce sa zic…chiar ai fost pe faza si critica e de buna calitate si bun simt. Probabil nu degeaba esti tu “el lider massimo” pe aci (asta daca am eu impresia bine ca tu esti printre cei din spatele proiectului).
2010-05-29 00:31:49 | Raporteaza
Excelent catrenul!
I se aplica perfect lui ITM , semiscriitorul de cacao!
2010-05-29 00:36:53 | Raporteaza
Eu cred ca ITM a dat in boala lui TRU
2010-05-29 02:15:18 | Raporteaza
Eh.. iMoral a observat ca i-au scazut cititorii si a generalizat. Saracu’, parca mi-e si mila de el (desi se plimba-n toata lumea – pe banii de pe cartile vandute evident =)) ).
Cat despre prabusirea Vox… s-o fi gandind iMoral la retragere si ii este teama ca ramaneti fara cititori?! Ce om… ce om, altruist pana’n maduva pu…, pardon, oaselor!
@v as in visitors
Incearca si el sa-i calce pe urme, dar de… basel s-a prins ca iMoral e indeajuns de prost incat sa-i cante si doar pe bani.
2010-05-29 08:04:32 | Raporteaza
Disputa asta n-ar fi o problema, daca nu s-ar transforma in atac la persoana. Si multi cititori, cam tot la asta rezuma discutia. Oricum ITM a avut o parere pertinenta despre Rosia Montana si am apreciat faptul ca are curajul sa o sustina in continuare, dar va trebui sa-l lasa pe Gotiu sa-si faca numarul ecologistic.
2010-05-29 08:37:10 | Raporteaza
Vox publica va cadea … Deja a inceput de ceva vreme … De fiecare data, cum bine remarca cineva, orice zona creata in care oamenii chiar isi expuneau opiniile, a avut o crestere fulminanta … Acum insa, este inundata de activistii PNL! Oamenii remarca comentariile injurioase si ofensatoare. Iar cand aceste sunt numai de genul bashescu, chioru’, smenarul, marinarul, etc, tu ce zici Rogozane? Tu ai mai citi? Daca poti raspunde la intrebarile astea, poate vei intelege si de ce vox e in cadere … Deja cei care doreau sa poarte dialoguri sincere, vad ca isi fac fiecare blogul lui, unde poate vorbi liber … Gherila derulata si aici, ca si in restul presei, de a “indruma poporul” catre o anumita atitudine, despre care insa cititorii stiu cui face bine, goneste toti participantii care au facut Vox ceea ce era la inceput … Asa a fost mereu … Realitatea a crescut pe seama simpatiei la adresa unui primar, Realitatea FM pentru ca a permis si expunere unor alte opinii fata de manipularea si cenzura de pe Realitatea TV, Vox Publica a cresut ca o zona unde de asemenea “majoritatea tacuta” care nu se putea vede si era interzisa in alta parte s-a putut exprima … Acum, gherila nemernicilor a inundat si zona asta … O sa ne gasim alt loc …
PS: daca te indoiesti asupra insuccesului, uite-te un pic… Cu cat au plecat mai mult, huliti din ce in ce mai mult de comentatori sub nic-uri ascunse, cu atat a scazut audienta … Si ca bonus, iti dau un exemplu membru de partid care posteaza pe net la greu si injura pe alde Patrasconiu, ITMorar, etc
“Ma intrebam cine sunt cei care ma acuza pe mine ca sunt “portocaliu”. Ei bine, spre diferenta de altii, eu pot spune ca nu sunt membru PDL. Daca nu ma credeti, demonstrati contrariul! In schimb, iata cine ma acuza pe mine de partizanat, si injura guvernul si presedintele pe toate caile …
Manuel Avramescu
Consilier Local, Consiliul Local sector 6
Preşedinte al Comisiei de Administrare a Domeniului Public si Privat, Administrare a Pietelor si Gospodarie Comunala
Secretar al Comisiei de Urbanism, Lucrari Publice si Protectia Mediului
Contact: manuel@pnl.ro
Site / blog: atitudini.wordp../
Daca nu ma credeti, va dau link-ul aici: pnl6.ro/?page=p../”
Mai multe gasesti pe
poweraxxel.word../
2010-05-29 09:14:59 | Raporteaza
Vox publica va cadea … Deja a inceput de ceva vreme … De fiecare data, cum bine remarca cineva, orice zona creata in care oamenii chiar isi expuneau opiniile, a avut o crestere fulminanta … Acum insa, este inundata de activistii PNL! Oamenii remarca comentariile injurioase si ofensatoare. Iar cand aceste sunt numai de genul bashescu, chioru’, smenarul, marinarul, etc, tu ce zici Rogozane? Tu ai mai citi? Daca poti raspunde la intrebarile astea, poate vei intelege si de ce vox e in cadere … Deja cei care doreau sa poarte dialoguri sincere, vad ca isi fac fiecare blogul lui, unde poate vorbi liber … Gherila derulata si aici, ca si in restul presei, de a “indruma poporul” catre o anumita atitudine, despre care insa cititorii stiu cui face bine, goneste toti participantii care au facut Vox ceea ce era la inceput … Asa a fost mereu … Realitatea a crescut pe seama simpatiei la adresa unui primar, Realitatea FM pentru ca a permis si expunere unor alte opinii fata de manipularea si cenzura de pe Realitatea TV, Vox Publica a cresut ca o zona unde de asemenea “majoritatea tacuta” care nu se putea vede si era interzisa in alta parte s-a putut exprima … Acum, gherila nemernicilor a inundat si zona asta … O sa ne gasim alt loc …
PS: daca te indoiesti asupra insuccesului, uite-te un pic… Cu cat au plecat mai mult, huliti din ce in ce mai mult de comentatori sub nic-uri ascunse, cu atat a scazut audienta … Si ca bonus, iti dau un exemplu membru de partid care posteaza pe net la greu si injura pe alde Patrasconiu, ITMorar, etc
“Ma intrebam cine sunt cei care ma acuza pe mine ca sunt “portocaliu”. Ei bine, spre diferenta de altii, eu pot spune ca nu sunt membru PDL. Daca nu ma credeti, demonstrati contrariul! In schimb, iata cine ma acuza pe mine de partizanat, si injura guvernul si presedintele pe toate caile …
Manuel Avramescu
Consilier Local, Consiliul Local sector 6
Preşedinte al Comisiei de Administrare a Domeniului Public si Privat, Administrare a Pietelor si Gospodarie Comunala
Secretar al Comisiei de Urbanism, Lucrari Publice si Protectia Mediului
Mai multe gasesti pe
poweraxxel.wordpress.com
2010-05-29 09:15:50 | Raporteaza
Disputa aia nu e constructiva, asa e. Pacat, mai ales ca subiectul este de interes pentru multa lume. Si-uite-asa doi se cearta si oamenii de acolo raman ca si pana acum, la limita saraciei si in pragul disperarii. Eu unul as lasa sa se faca ceva acolo si abia apoi as comenta daca e bine sau nu. Ar trebui sa se scoata cumva aurul ala de-acolo, ne-ar mai salva putin…
2010-05-29 10:21:01 | Raporteaza
propun pedeapsa:
1 IT Morar si Gotiu sa fie inchisi intr-o camera de 2 metri pe 2, o saptamana, cu apa la discretie dar fara mancare pana in ziua vineri.
2 vineri dimineata li se distribuie pastile de vviagra/cialis in loc de mancare. nu multe, 10 pe zi.
3 se face un filmulet comparativ al zilelor pana joi cu alea vineri-duminica. tiff. cannes. venetia. berlin.
2010-05-29 10:24:08 | Raporteaza
da ce, bai, “viagra” e cuvant cu ban pe voxp?
2010-05-29 10:26:23 | Raporteaza
ai vazut ce-a facut de fapt costi? putea sa le dea aviz pe mail/sms pe mobil sa nu se mai certe. putea. dar n-a facut-o. in fond voia sa-i distruga pe amandoi. ne-a ridicat mingea la fileu sa-i facem filete p-amandoi.
filete ii vrei, costi? filete ii ai, tati
2010-05-29 10:31:05 | Raporteaza
ba costi. dau o bere. cum o vrei? rece si cu spume la gura, IT Morar style? sau cu urme de cianura pe bordura, Gotiu style? o combinatie intre cele doua, cu ce e mai bun din fiecare ?
tu numa zi, tati, ca ai crescut in okii mei dupa textu asta, cam la fel de mult cat s-au exoftalmizat ei, saracii, eroii, oamenii cumpatati ai voxp 
2010-05-29 10:34:35 | Raporteaza
eu nu itneleg de ce naiba isi dau cu presupusul toti. stiu ca asta e sportul favorit al romanilor, datul cu parerea, dar nici asa. cianura este un procedeu tehnologic sigur, folosit in mai toate tarile UE. Daca altii o fac in conditii de siguranta, noi de ce nu am putea face?
2010-05-29 11:30:44 | Raporteaza
Nu stiu de ce am impresia ca subiectul Rosia Montana a picat in mijlocul unui conflict intern Voxpublica. Se cam abuzeaza de topicul Rosia Montana in ultima vreme pentru a se atrage atentia asupra oricarui subiect de discutie, oricat de neinteresant…
2010-05-29 11:36:56 | Raporteaza
Eu nu stiu cine e Gotiu asta. M-am dat pe net sa aflu si am gasit ca are o istorie mai veche cu scandalul de la Rosia Montana. Clar, omul are o problema, o obsesie. Probabil niciun argument din lume n-o sa-l intoarca din ce crede. Asa ca, domnule Rogozanu si domnule Morar, cred ca deja i-ati acordat prea multa atentie.
2010-05-29 11:39:03 | Raporteaza
rogojan se considera ca apartzinind de “un grup de oameni cu educaţie şi inteligenţă peste medie”. a dovedit-o din plin la faza cu totzi pumnii-n sus. pumnii, intr-adevar, tzin de oameni cu educatzie si intelegentza peste medie. care medie? aia de trecere, in nici un caz, nu.
2010-05-29 11:53:59 | Raporteaza
Cum vrea cineva sa capete nitica atentie, cum se leaga de rosia montana. Reteta e sigura. Aratati-mi si mie relevanta subiectului “Rosia Montana” in conflictul de fata.
2010-05-29 11:56:30 | Raporteaza
Cred ca “domnul” Gotiu e montat financiar impotriva subiectului “exploatarea de la Rosia Montana”. Altfel de ce ar fi atat de vehement??
2010-05-29 11:59:36 | Raporteaza
@ariadna coman:
buna intrebare
2010-05-29 12:30:15 | Raporteaza
IT MORAR este un fripturist, un fripturist gretzos peste limita suportabilului. Ca sa nu iti intoarca stomacul pe dos cind, asa cum spuneti, te trezesti ca iti da un cap in gura si porma tot el te reclama ca i/ai patat fruntea cu singe, asadar, ca sa nu risti nici o atingere cu scabrosul specimen, singura solutie este sa il ocolesti. Eu asa fac.
2010-05-29 12:36:07 | Raporteaza
@ ninat ,
numele tau real pare a fi tanin.
2010-05-29 13:56:45 | Raporteaza
@flamingo: cred cae necajit rau ca nu a fost si el implicat in proiect contra unei sume grase, cum este obisnuit si ca atare reactioneaza ca un caine invrajbit. se vede de la o posta subiectivismul si reaua lui itnentie, chesti icare nu au nimic in comun cu pertinenta sau fezabilitatea acestui proiect
2010-05-29 14:36:16 | Raporteaza
Eu as merge pe vechiul proverb romanesc. Cand doi se cearta al treilea castiga. Adica statul roman. Daca acest proiect va demara vor intra in Romania miliarde de Euro, fapt ce va reprezenta pentru noi o gura de oxigen in aceasta perioada grea.
2010-05-29 17:01:55 | Raporteaza
Probabil ca faci ceea ce face Gotiu. Scri articole la comanda despre cum ar fi mai bine sa traim cu totii in copaci si sa nu ne bucuram de tehnologia la care a ajuns secolul 21. De ce sa incasam 4 miliarde de euro cand putem mai bine sa ne scobim in nas?
2010-05-29 17:26:57 | Raporteaza
Comentariul este corect, dar titlul exagereaza calitățile celor doi. Goțiu este responsabil cu tabloidizarea pe-aici, dar nu văd ce interes ar avea să fie impotriva „proiectului Roșia Montană“, dacă n-ar fi convins că acesta este păgubos din mai multe puncte de vedere. De cealaltă parte, IT Morar, in mod evident, este motivat pecuniar să sprijine și să promoveze proiectul – asta este firea omului! S-a obișnuit să castige bani din ceea ce scrie (indiferent de tema). Poate ne amintim că a incercat sa-si promoveze blogul propriu folosindu-se de VoxPublica, directionand acolo comentariile in mod obligatoriu.
Personal, am cu mult mai multă stimă pentru oricare dintre cei care comenteaza in mod dezinteresat, decat pentru astfel de oameni. Fiți dom’le corecți, ca asta nu costă nimic!
2010-05-29 19:07:41 | Raporteaza
@Florina: „De ce a disparut adcaptcher-ul?“
Nu-mi spune că-l vrei inapoi!
Iti spun eu de ce. Pentru ca este infantil, inutil, incomod, enervant și jignitor. Apar, in schimb, reclame din ce in ce mai multe, iar ăsta este un lucru bun. Mult mai corect mi s-ar părea să fim obligați să ne inregistrăm pentru a comenta.
AdCaptcher este cea mai tampita chestie de la apariția virușilor informatici incoace.
2010-05-29 19:21:38 | Raporteaza
Domnu Rogozanu,
Vedeti ca Fumurescu v-a endorsat ca ramineti cu Guta, definitiv si inubliabil, piua-ntii pe platforma. Fumi se muta in alt cartier. Adica-si recunoaste nimicnicia.
Nu-i bai, are balta peste. N-a murit voxp nici macar cind a plecat Antonesei. Mai ales ca aia mica, Doria, a concedat sa ramiie pe platforma surora, la cererea hulpava a publicului admiratore.
Domne, daca reuseati sa convingeti si pe doamna Ianos Hunyadi sa mai scribaleasca prin zona, erati super-tari. Si mai vorbiti cu domnu Stanca sa bage captcha ala la loc, ca se duce de ripa cash flow-u. Adica ramineti cu Guta.
2010-05-30 02:42:15 | Raporteaza
Domnule Rogozanu, la ce platforma va referiti in textul de mai sus, publicat de acest tapshan plin de autori de la tzara? Va referiti la voxpublica? Fiti serios, voxpublica nu e o platforma, e un fel de casa de somaj, aici ajung (poate cu exceptia dumneavoastra) autori fara sanse reale in lumea normala. Ma refer in special la domul Ioan Morar. Il indrum sa isi vada de ale lui, PDL-ul nu are de gand sa il rasplateasca pentru serviciile prestate zilnic aici si saptaminal in falimentarul Catavencu, revista aia pe care nu o mai citeste nici un om cit de cit inteligent. Va dau informatia asta din interior, domnul Morar va ramane in tara, nu va fi rasplatit in diplomatie, sa stea linistit ca pierde timpul si limbi aiurea, Basescu nu a auzit de el
2010-05-30 04:01:31 | Raporteaza
10000 de cititori pe zi e mult????? Pe ce lume traiti? Voxpublica asta e buna pentru self esteem, afli ca exista idioti mult mai mari ca tine. Voi va scremeti aici pentru 10000 pe zi????? Hohoho, hai ca nu va mai frecventez, am crezut ca aveti un dialog cu niste cititori dar voi de fapt vorbiti practic singuri. Mergeti la doctor
2010-05-30 04:07:53 | Raporteaza
“Tatucul meu e mai Tatuc decit Tatucul tau!”…
Costi, cum credeai ca functioneaza mintea rRomanului? Ai vre-un moment macar impresia ca fraza aia nu se poate aplica si la jurnalisti, pompieri, coprologi sau hornari?
2010-05-30 06:15:46 | Raporteaza
@Coasti Rogozanu
unii au crezut ca Vox este un fel de “organ” or vreo flasneta portocalie unde orice individ perceput ca “intruder” poate fi executat public printre urale de extaz si oftaturi ale multimii partinice. ma tem ca s-au inselat.
altii au crezut ca Vox-lui mai bine i-ar sade c-o tichie apolitica, fiind mai curand de un fel de “foaie pt minte, inima si literatura” in devenire, fara mare atingere de realitatea cruda dinafara. ma tem ca si acestia s-au inselat.
si, in fine, altii au socotit ca prin interventionism (bagatul in fata al unor autori si ascunderea rapida a altora!) pe “piata” subiectelor si producatorilor de articole ar promova doar subiecte desirabile unui anume segment al populimii si astfel traficul ar creste, s-ar intensifica mai curand intr-o directie decat intralta. ma tem ca si acestia au s-au pacalit, fie si doar pt ca si pe “piata” ideilor, la fel ca pe piata-piata, manipularea excesiva si ninteleapta mai mult strica decat incurajeaza scriitorii si cititorii deopotriva.
cand elimini diversitatea distrugi balanta si sansele de supravietuire, cam la fel ca intr-un sistem ecologic natural.
pana la urma experimentul Vox ar trebui sa inceapa sa-si defineasca personalitatea, invatand si de la alte platforme, si din afara spatiului ro , care au inceput la fel de modest, dar au crescut exploziv in doar cativa ani. o opinie, evident.
Succes!
2010-05-30 08:11:59 | Raporteaza
Io mi-s de acord cu Costi!!!
Revenim la problema responsabilitatii personale si a probitatii profesionale. Chair daca par termeni vetusti…altii nu s-au inventat care sa defineasca acest domeniu.
by the way ! “presa” abunda de maculatura politico-isteriformoida. De rau augur si de proasta calitate.
mishto catrenul de la 23
2010-05-30 09:27:58 | Raporteaza
Cum adica ce faci? Improsti cu noroi pe cei care aduc niste bani la bugetul statului si ofera locuri de munca. Sa le fie rusine.
2010-05-30 22:48:50 | Raporteaza
[...] Gotiu si IT Morar, despre care nu am ce sa comentez. Subscriu insa la punctul de vedere exprimat de Costi Rogozanu, aici. var [...]
2010-05-31 16:48:48 | Raporteaza
pe I.T. Morar am incetat sa-l mai citesc demult.si mai sunt destui in aceeasi situatie.din cauza asta are domnia lui impresia ca lumea e de acord cu el-il mai citesc doar fidelii
2010-05-31 18:34:16 | Raporteaza
[...] voxpublica s-a transformat intr-o salata, chiar daca nu o mai urmarisem de ceva vreme (vezi gen si gen). numai gotiu scrie pe popcult in ultima vreme, ceea ce n-are cum fi altfel decat trist, tristut, [...]
2010-06-02 00:09:17 | Raporteaza