![]() | Ce tristeţe a ajuns BAC-ulvezi toate articolele de Cristian Teodorescu23 Jun 2009 la 11:31 72 comentarii 30 vizualizari. |
Ultima invenţie a Ministerului Învăţămîntului. S-a înfiinţat o linie de telefon pentru cei care sînt dispuşi să-i dea în gît pe cei care copiază şi pe cei care-i ajută s-o facă. Mai lipseşte supravegherea cu mascaţi. Ce palmă pentru profesorime! Ce mizerie pentru ideea de BAC!!


Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
Dan Duca 16 May la 16:42 |
Lucrurile pe care le spune Viorel Hrebenciuc sunt la fel de interesante ca cele pe care le lasă în [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 16 May la 12:19 |
În sfîrşit, Mang a pus capăt suspansului şi şi-a dat demisia. De ce o fi durat atît, în [ citeste mai departe ]
| 1@Mircea 2012-05-20 23:32:20 Mirciulica, te agiti degeaba tovarase, unde nu e nici Dumnezeu nu cere, asa ca nu are sens sa incerc sa-ti explic mai mult. De altfel, faci parte din aceeasi categorie a fumigenelor... | ||
| 2CR: "Dar nu o facem, pentru că centrala termică de cartier este, se ştie, ceauşistă. Mai bine dăm drumul la robinet şi facem hidrocentrale mici în chiuvetă."Moda prafului in ochi se poarta peste... | ||
| 3...Take a look for more Information on that topic...[...]Great weblog right here! Additionally your website rather a lot up very fast![...]...... | ||
| 4Pe cine a plagiat, se stie, se spune?! Nume si prenume, ţara, lucrarea. Asa, ca la Mang. Si pe urma mai vorbim.... | ||
| 5@Hexenschuss: Ai dreptate,niciodata nu m-am inteles cu homosexualii,pentru ca numele tau imi sugereaza ca asta esti.... | ||
| 6USL,UDMR,PDL SINT ACEEASI MIZERIE SI FURA PRIN ROTATIE !!!!! MAIMUTOII ASTIA DE LA USL SINT MARIONETELE LUI ISARESCU CA SI PREDECESORII LOR SI ATIT CIT ISARESCU NU VA DISPAREA DE LA BNR CU TOATA SATRA... | ||
| Cristian Teodorescu 9917 citiri |
| Mihai Goţiu 9617 citiri |
| Costi Rogozanu 9337 citiri |
| Constantin Creţan 5450 citiri |
| Dan Duca 4539 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3746 citiri |
| Alin Fumurescu 3071 citiri |
| Dorin Tudoran 2226 citiri |
| Iulian Leca 2226 citiri |
| Ciprian Şiulea 2165 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Mihai Goţiu 5 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| riscograma.ro o postare |
| Mihai Goţiu 60170 citiri |
| Cristian Teodorescu 37905 citiri |
| Costi Rogozanu 36479 citiri |
| Alin Fumurescu 16972 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16552 citiri |
| Viorel Dobran 13104 citiri |
| Dan Duca 12362 citiri |
| Constantin Creţan 10794 citiri |
| Dorin Tudoran 8989 citiri |
| Iulian Leca 7842 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Cand am dat eu bacul, la proba de lb si literatura romana, ne-au lasat sa copiem dar nu cu cartile pe masa, ci cu fituici sau chiar cu foi rupte din manuale. La proba de matematica (unde eram recunoscut ca fiind printre cei mai buni), pur si simplu a venit o profesoara care mi-a luat lucrarea si le-a dat-o unora mai putin pregatiti. Proba de istorie am trecut-o cu cartile pe masa.
Mi s-a facut sila cu cata nesimtire ne-au lasat sa copiem, eu chiar eram pregatit, dar am profitat de ocazie ca sa iau o nota mai mare. Fiindca asta ni s-a spus timp de 12 ani: SA IEI NOTE MARI!
2009-06-23 12:16:27 | Raporteaza
JOS BASESCU!!
2009-06-23 12:21:31 | Raporteaza
Tipic! Se iau măsuri preventive, să fim siguri că nu fac alţii aceleaşi greşeli cu ale noastre… Pentru eliminarea concurenţei… neloiale!
In plină sesiune de examene, am surprins o studentă care dicta la telefon cuvânt de cuvânt din curs unei colege aflate la examen. I-am arătat obrazul şi m-a întrebat dacă n-am altă treabă… No comment 1!
De cealaltă parte însă, măsurile despre care vorbiţi nu fac decât să încurajeze delaţiunea. În urmă ce ceva vreme, am citit un articol legat de cazarea ilegală în căminele studenţeşti. Şi acolo se spunea aşa: studentul care face dovada că a cumpărat un loc în cămin şi divulgă numele celui care i-a intermediat afacerea, va fi scutit de plata caminului vreme de un semestru. No comment 2!
Probabil că măsurile de mai sus au fost gândite să întâmpine situaţii aiuristice de genul acelora de la tezele unice, când unii profesori, sesizând greşeala, si-au atenţionat elevii, iar apoi au tremurat de spaima… urmărilor. Si au rezultat din acest experiment trei situaţii diferite, deşi lumea vorbeste deschis numai de primele două pe care le voi reda aici:
1. Un copil destept, care a fost avertizat de profesor, a rezolvat corect subiectul cu Niţă/Ghiţă şi a obţinut punctajul maxim.
2. Un submediocru, care habar n-a avut despre ce se discută în textul acela nefericit, a bătut câmpii cu graţie, dar, pentru că ministerul şi-a asumat eroarea, respectivul candidat a primit punctajul jumătate.
3. Ei, mai există şi o a treia situaţie, asupra căreia s-a tăcut mâlc! Elevul inteligent, singur în faţa foii de examen, care şi-a dat seama că textul primit este absurd, dar care n-a mai avut confirmarea nimănui. Cunosc 5 astfel de copii care n-au scris nimic pe marginea textului cu Ghiţă/Niţă. Ei, aceşti copii nici n-au primit nimic, nici măcar o centimă.
Lăsând la o parte prima situaţie, în care nu pot decât să-i felicit pe profesori, luând în calcul doar ultimele două, iată cum rezultă că un tâmpit a primit un punctaj mai mare decât un copil cu judecată.
Poate de aceea este atât de strictă supravegherea la bac: să se vadă cine toarnă dulceaţa în şoşoni!…
2009-06-23 12:35:21 | Raporteaza
Chestia asta cu copiatu’ are radacini inca din epoca de aur. Ehe, ce vremuri!!! Cum mai veneau profesorii la nepotii lor, elevii, cu toate problemele rezolvate si cum erau astea distribuite tuturor norocosilor din aceeasi clasa cu nepotii-elevi. Niciodata n-o sa uit cum am ratat eu treapta a II-a, de-am ajuns la un liceu industrial (cu media la treapta 8,03) si cum o colega de clasa (care avea la matematica mediile trimestriale 3, 5, 7, iar la fizica 5, 5, 5) a reusit sa ia treapta cu media 9,79. Pai daca profesorimea din epoca de aur nu avea nici o jena sa se joace astfel cu vietile copiilor, chiar credeti ca cea de azi este atat de sensibiloasa incat sa simta palma primita? Si credeti ca daca-ar participa mascatii la supravegherea bac-ului, profesorimea ar avea oaresce roseli in obrajori? Dar dumneavoastra, domnule Teodorescu, in ce tara traiti?
2009-06-23 12:36:27 | Raporteaza
Pai eu zic ca ar fi bine sa fie reactivati fostii turnatori de la Securitate. Au si experienta si si-ar mai rotunji si ei veniturile.
Pe criza asta este binevenit orice fel de bani, albi sau negri.
2009-06-23 12:37:59 | Raporteaza
Si ne mai miram cind iesim timpiti de pe bancile scolii. Vreau sa aud doar unul din absolventi care sa certifice ca ceea ce au invatat in scoala au putut pune in practica la angajare…
2009-06-23 12:43:06 | Raporteaza
@alk
Absolventii de licee profesionale nu prea stau pe net.
2009-06-23 12:55:37 | Raporteaza
Probabil ca sunt destui profesori care-i ajuta sa “copie” vorba Astelutzei) la la “bacaloreat” ( vorba a Zvetlanei Preoteasa), dar asta n-are importanta pentru ca nu e nevoie de “bacaloreat” pentru a fi filosof. Lucru demonstrat de fierarul-betonist de la Craiova devenit filosof la Ziua ,care l-a atacat pe “plagiatorul” Liiceanu prin denunturi calomnioase, asa cum e atacata azi Ridzi de filosofii din PSD si extensiile lor cu cap in forma de sageata din presa “independenta” , presa care a fost catalogata ca fiind pe ultimele locuri din lume si in urma Albaniei dpv al libertatii.
Nemirski si deturnarile de TVA ale patricenilor nu prezinta enteres pentru ca fac parte din categoria “filosofilor” ca aceia care spun “esece” pe la TV de-a trebuit CTP sa-i corecteze : “vezi bai Babardele ca si tu te exprimi incorect”!.
PS.
Andreea Wass , consiliera lui Boc si fosta consiliera a lui Stolojan , blonda ceea cu mutra de vulpe (va rog priviti cu atentie , ca nu gresesc) o avea legatura cu Ghisela Wass, strabunica comunista a lui BO?
Cand am vazut-o prima data la IRTV cum era inghebejita in studio si nu stia ce si cum sa raspunda ,dar radea siret, tamp si complice mi-am zis ca precis l-a bagat pe Boc cu coada in balta.
Dar apoi am aflat ca a fost si consiliera lui Stolojan si mi-am dat seama ca e ceva mai profund si cu experienta in bagatul cozilor.
Si hop ,poc, tzusti-bushti vorba filosofilor de psd mi-am amintit si de cealalalta consiliera blonda a lui Stolo ,ce-l pipaia pe SRS pe mana intr-o transmisie directa la IRTV, aia pe care a injurat-o dl Bijboaca din rarunchi, atunci cand au dat-o afara din Clubul onanistilor!
Mai , sa fie !
Mai ca-mi vine sa-i dau dreptate “filosofului” Orban care declara odata (dupa opt ani de la dezalcoolizare) : “toate femeile care au facut cariera in politica au trecut prin patul liderilor de partide” si mai ales cand am aflat apoi ca coana Valean trecea pe atunci frecvent prin patul filosofului Crin.
2009-06-23 13:04:32 | Raporteaza
“Istoria bac-ului” nostru contemporan este ceva mai veche.
Cam din “Epoca de aur” cand s-a preconizat obligativitatea invatamantului liceal. Pe cale de consecinta… scoala romaneasca a intrat in criza si declin permanent.
Profesorii si-au pierdut din prestigiu, elevii au devenit “stapanii institutiei” etc. Politica de reforma a invatamantului este un esec lamentabil.
Asa a fost posibila aparitia “succesurilor”!
“Bravos, Natiune! Halal sa-ti fie!” zicea Caragiale. Ce mic copil era Conu Iancu…
2009-06-23 13:16:39 | Raporteaza
Ca să vedeţi că nu vorbesc în necunoştinţă de cauză, că indignarea mea are un rost când vorbim despre cum stăm cu priceperea, voi reda mai jos o probă de evaluare la clasa a III-a. Protagonist: propriul meu copil.
1. Dictare, text necunoscut:
Bunica pleacă la Sinaia pentru două săptămâni. Noi am terminat temele. Vom merge la gară.
- Nu uita de florile din ghivece, Dana!
- Cum să uit, bunico?
Dar Dana a uitat de flori. Cu o zi înainte de venirea bunicii, şi-a amintit de îndatorirea sa.
- Le voi uda astăzi. Nu au ele gură să vorbească.
2. Răspundeţi la întrebările următoare:
Ce a rugat-o bunica pe Dana?
Copilul răspunde:
Bunica a rugat-o pe Dana să nu uite de florile din ghivece.
De ce nu a udat Dana florile?
Copilul răspunde:
Dana nu a udat florile pentru ca a uitat.
Cum a descoperit bunica fapta Danei?
Copilul răspunde:
Nu are răspuns.
La care învăţătoarea a adăugat cu roşu: ?… a găsit florile ofilite.
Şi l-a depunctat.
Poate-mi spune cineva unde scrie în textul (necunoscut!!!!) dictat ceva despre flori ofilite??? Poate că le-a udat iar ele şi-au revenit; poate s-au ofilit; sau poate o fi uitat şi astăzi să le ude…
Când am întrebat-o pe doamna cum stă cu priceperea, mi-a răspuns că ora este un act intim, în care nu are dreptul să intervină nimeni dinafară. Nu eram chiar dinafară, o dată că sunt din breaslă, apoi că eram, totuşi, un părinte care vrea un copil cu judecată limpede. Mi-a spus că nu e nicio problemă, că tot FB va trece în catalog, că minusul nu se pune. I-am explicat ca nu dau doi bani pe FB-ul ei, ca mă interesează mintea copilului meu… şi că, după părerea mea, aici începe bârfa, unde le cere ea să spună una, iar ei trebuie să ghicească, de fapt, alta.
Mirarea mea cea mare s-a produs azi, pe când lucram la un studiu pe marginea manualelor alternative şi a programelor şcolare de limba şi literatura română: respectivul test de evaluare era propus de un manual vizat de ministerul educaţiei (cu literă mică!!!!). Uuuuuuuups!
Şi-atunci întreb: dacă ceea ce face profesorul/învăţătorul la clasă este un act intim, ceea ce face elevul la bac/teză nu e tot un act intim??? De ce trebuie elevul să lucreze cu gheaţa în spate si cu spaime de orice fel ar fi ele???
2009-06-23 13:28:42 | Raporteaza
Si a gresit presedintele spunind ca scoala scoate timpiti (sau, ma rog ,filozofi)?
In EVZ se publica un sondaj din 33 de tari asupra calificarii fortei de munca. Romania este pe ultimul loc in ce priveste oportunitatea de a gasi muncitori calificati.
2009-06-23 13:35:38 | Raporteaza
Gogule, te inseli…
Mai stau si astia pi net…
Unii din ei au ispravit Universitatea…
Nu conteaza care specializare…
“Filosofi’…
“filologi”..
si ce-o mai fi fost fiind in iepoca…
In orice caz la “alt nivel” fata de ziua de azi…
2009-06-23 13:39:39 | Raporteaza
victor L. Says:
Si a gresit presedintele spunind ca scoala scoate timpiti (sau, ma rog ,filozofi)?
In EVZ se publica un sondaj din 33 de tari asupra calificarii fortei de munca. Romania este pe ultimul loc in ce priveste oportunitatea de a gasi muncitori calificati.
Da` ce Lictore, te-ai indoit vreodata ca domnul Goe are intotdeauna dreptate? Draga Lictore, incepi sa te comporti aberant si ma pui pe ganduri. Cred ca o sa informez partidul pedeleprelor ca-ti permiti sa-ti pui intrebari, ba chiar sa mai si raspunzi la ele!
Mare greseala Lictore, caci in partidul pedeleprelor, pulimea nu are voie sa gandesca. In acest partid are voie sa gandeasca doar domnul Goe, “presedintele nostru pentru alte coordonate isterice”, ceilalti fiind doar trepadusi-raspandaci! Hahahah!!! Lictore, am senzatia ca ti-ai dat foc la valiza. Da-i mai bine asa, caci chiar cenusa fiind, valiza poate renaste … din propria cenusa! Hahahaha!!!
2009-06-23 14:34:25 | Raporteaza
la ce va asteptati de la abramburica? ce voiati de la un creier cat nuca? a fost pusa acolo, tocmai fiindca, nu deranjeaza pe nimeni, dar se face constant de ras! ia amintiti-va, perioada din 2001-2003, cat a mai fost ministra………………..
2009-06-23 14:37:40 | Raporteaza
@Freedom Says:
“…Mai ca-mi vine sa-i dau dreptate “filosofului” Orban care declara odata (dupa opt ani de la dezalcoolizare) : “toate femeile care au facut cariera in politica au trecut prin patul liderilor de partide” si mai ales cand am aflat apoi ca coana Valean trecea pe atunci frecvent prin patul filosofului Crin.”
Niii boalaaaa, pai in cazul asta cum ramane cu clubul onanistilor? Ori sunt toti onanisti la Pacuraru, ori mai sunt si unii care alearga dupa fuste? Hotaraste-te! Hahahaha!!!
2009-06-23 14:44:22 | Raporteaza
Domnule Teodorescu, faceti-va mila de Crin Antonescu si scrieti un articol pentru editia tiparita a Cotidianului despre votul PNL-ului in favoarea lui Nastase.
2009-06-23 15:23:09 | Raporteaza
videla Says:
June 23rd, 2009 at 2:37 pm
la ce va asteptati de la abramburica? ce voiati de la un creier cat nuca? a fost pusa acolo, tocmai fiindca, nu deranjeaza pe nimeni, dar se face constant de ras! ia amintiti-va, perioada din 2001-2003, cat a mai fost ministra………………..
Bai portocaliilor ca sunteti, incetati cu prostiile ca va rad si curcile! O fi Abramburica cam toanta, dar nici cu goparul betiv si drogat nu mi-e rusine! Hahahaha!!! Si dupa cum bag de sama nici voua nu va e rusine. Nerusinatilor! Hahahaha!!!
2009-06-23 15:24:15 | Raporteaza
Ce este BAC-ul ?
2009-06-23 16:23:18 | Raporteaza
BAC-ul, domnule Mihai Tanase, este o nouă formă de isterie naţională, datorită căreia părinţi, copii şi profesori se calcă în picioare pentru cincizeci de sutimi, în speranţa obţinerii unui loc fără taxă la o facultate de care s-ar putea să nici nu fie nevoie…
BAC-ul este chestie nedefinită, în urma căreia am ajuns peste noapte profesori de BAC, în loc să fi rămas naibii profesori de română, de matematică, de chimie etc.
BAC-ul este, în mod paradoxal, varianta scurtă a examenului de bacalaureat de pe vremea noastră, când ne lua mai mult timp să învăţăm la trei materii, stabilite clar, decât le ia acum copiilor noştri să înveţe la 7 materii, stabilite aleatoriu, pe te-ngheţi ce criterii…
BAC-ul este proba de foc a gospodinelor care şi-au făcut un titlu de glorie din a rosti alături de Madam Georgescu:
Ufff!, am dat şi bacaloriatul asta!…
2009-06-23 16:57:32 | Raporteaza
Gresit,
BAC (1-11) era un avion pe care l-am cumparat de la englezi, dar era expirat.
(Prin anii 50-60 a secolului ce se duse, cind se mai numea “maturitate,” se dadea la 7-8 materii, iar oralul se dadea in aceiasi zi la toate materiile. In 1968 s-a rebotezat bacaloriat.)
2009-06-23 17:35:28 | Raporteaza
Uf! M-am linistit. Credeam ca este ceea ce am trecut si eu în 1974, un bac D, fizica si stiinte naturale ( dar într-o alta tara decât a noastra ), sau ma rog, mai scurt, bacalaureatul. Fara majuscula în mijlocul frazei…
2009-06-23 17:38:36 | Raporteaza
Corecta informatia, cu asa ceva am am zburat din tara în 5 aprilie 73. Ce vremuri dom’le…
2009-06-23 17:42:40 | Raporteaza
Eu ma ingrozesc cind citesc chestii care se faceau in epoca de aur…
cind citesc anumite chestii, ma intreb daca eu cumva m-am nascut si am crescut pe Marte, pentru ca nu ma regasesc in ceea ce scrieti voi.
Sint “decretica”, deci toata scoala mea am facut-o in epoca de aur. Am copiat si eu la teze, cu fituici scrise mic-mic si cusute in tivul uniformei.. dar despre ce vorbiti voi aici cu profesori care sa ne dea rezultatele dinainte si sa ne lase sa copiem LA BAC (sau la treapta) n-am auzit pina azi, cind v-am citit pe voi!
O fi ca eu am avut parte de profesori care ne scadeau nota la purtare pentru parul strins in coada, dar NEIMPLETIT, sau pentru ca umblam cu minecile de la uniforma suflecate (“draguta, ai venit aici sa framinti cozonaci?!”) sau pentru puloverul sau ciorapii de alta culoare decit: negru sau blumarin, ca sa nu mai vorbim de un punct la 3 absente.
Vorbesc de “epoca de aur – ‘83-87″, nu de anii ‘50!!
Vorbesc de ani in care profesorul era mai sfint decit dumnezeu, chiar daca nu lua nici atunci un salariu stratosferic… dar isi iubea meseria! Profesori la care nici nu puteai concepe sa te duci cu un cadou, pentru ca ti-ai fi taiat craca de sub picioare…
ce tristete….
2009-06-23 17:56:49 | Raporteaza
@Lili
ai aparut iar ,cochet mic?Ti-a dat voie venitul sa postezi ,,pamfletele”rasuflate?
2009-06-23 18:03:27 | Raporteaza
Daca ar fi ramas in funtie Mircea Miclea ,ar fi luat BAC-ul si lili bulaesi si nu mai ramanea retardata inca un an!
2009-06-23 18:05:19 | Raporteaza
madirema ;
ma alatur tie in acesta mirare a bacului dinainte de ‘89.Dincolo de faptul ca in 1973 ,cand am dat eu bacul, am invatat eu si colegii mei de ne-am dat duhul, nici macar nu auzisem de aranjamente sau copiat, am mai apucat 12 ani de profesorat, deci 12 bacuri ,,comuniste” date in totala corectitudine. Nici nu exista motivatie pentru nota umflata la bac cata vreme accesul in orice facultate se facea pe baza temutului conncurs de admitere cu candidati peste 10 pe un loc,iar nota de la bac nu avea nici o relevanta.Tot ce trebuia la bac era sa ai media generala 6.
2009-06-23 18:08:35 | Raporteaza
Gogule;
Ce spui tu mise pare incredibil;te implor da-mi doua date,care nu au cum sa te deconspire ,in ce an si in ce oras ai dat bacul ? Pur si simplu, in 32 de ani de profesorat nu am auzit de asa ceva si nu-mi vine sa cred.
2009-06-23 18:10:12 | Raporteaza
“…nici macar nu auzisem de aranjamente sau copiat, am mai apucat 12 ani de profesorat, deci 12 bacuri ,,comuniste” date in totala corectitudine.”
Ei bine, asta e, ma scuzati, o mare minciuna; tocmai ca spre sfirsitul anilor `80 se reusea la bacalaureat in proportie ca la alegeri, de 99,99%. Licee teoretice (liceele de azi) erau putine, majoritatea erau licee agricole, de alimentatie, textile, industriale. Pe scurt, licee de profil, un fel de scoli profesionale mai evoluate.
Si de la examenele alea “comuniste” a ramas obiceiul stringerii de bani. Si alte frumoase obiceiuri.
2009-06-23 18:36:23 | Raporteaza
victorasz;
cati ani ai fost atunci profesor ? Nu se strangeau bani de loc de la elevi, cotizau seralistii doar prentru masa de pranz a comisiei; ca nu stii ce vorbesti se vede si din faptul ca tu nici nu-ti dai seama ca problema acum e media cat mai mare ,nu trecutul la bac si asta din cauza ca s-a desfiintat concursul de admitere.Eu am fost tot timpul profesoara la un liceu industrial si sa stii ca primii intrati la Politehnica erau elevii nostri, nu cei ai liceului teoretic, de unde drac le scoateti ca erau elevii slabi? Fostii mei elevi sunt judecatori, ofiteri superuori,. directori de banca, toti absolventi de liceu bndustrial. dar, ma rog, tu, care habar nu ai de invatamant, le stii pe toate inclusiv partidul care ,,ma insarcineaza”. Hai, pa, pacat sa stric tastatura pe tine odata ce adopti limbajul lui Theo;urmeazaq ,,sambriesii ” si ,,securistii” ?
2009-06-23 18:52:20 | Raporteaza
In Germania Bcu se muneste Abitur. Importanta bacului nu e f. mare. In paranteza fie spus se poate ajunge inginer Fachhochschule ing. si fara bac. Mai mult dificultatea bacului difera de la Land la Land, uneori anumite facultati recunosc numai bacu din Bayern acela cu “großes Latinium” adica cu latina mare.
In Ge nu se da examen de admitere in facultate cu exceptia medicinii si a dreptului unde se cere asa numitu numerus clausus, adica o nota mare la bac.
Pt. ca principiu invatamintului in Ge e cu totu altu decit in Ro, si anume dificultatea facultatii. In medie doar doua treimi reusesc sa termine o facultate raportat la nr. total de inscrisi. In primii ani arunca prosopu ca. un sfert. Cei nepregatiti, mai inceti la minte, mai lenesi nu au nici o sansa deci pe undeva nu are absolut nici o importanta daca bacu a fost luat prin frauda sau prin toleranta profesorilor.
2009-06-23 18:53:24 | Raporteaza
@Loda,
ca profesoara cu vechime, de data asta ar trebui sa faci , vorba aia, “ciocu` mic”.
Si nu mai uza tastatura.
2009-06-23 19:05:44 | Raporteaza
Sunt de parere ca sistemu german e cel mai bun. Oricine are posibilitatea sa-ncepa o facultate chiar daca are rezultate mai slabe la bac. Cernerea se face de abia in facultate.
Mai ie ceva, pina la bac mai exista citeva trepte de cernere., extrem de dure, si anume sistemu de scoala realschule, gesamtschule si/sau gimnasium, trecerea de la una la alta e uneori f. grea si se bazazeaza mult pe rezultatele din timpu anilor.
Gasesc absurd sistemu de examen de admitere, un examen poate fi doar o verificare de moment, elevi mai emotivi, care se maturizeaza mai tirziu sunt din start dezavantajati.
P.S Uneori absolvirea unei facultati nu ofera absolut nici o garantie pt. obtinerea unui job corespunzator, intervin alti factori…
2009-06-23 19:10:20 | Raporteaza
Aflu cu surprindere ca Victor a facut si iel scoala si a fost chiar profesor. Nu mi-as fi imaginat, saracii copii, saracu sistem de invatamint. ce sa faci cu aemenea cadre? In aceste conditii nici un fel de reforma nu ar avea nici un efect.
Niste tarani!
2009-06-23 19:13:34 | Raporteaza
Mare scandal in germania. Un internet portal permitea elevilor sa dea note anonim profesorilor. O profesoara a dat in judecata pagina de internet. A pierdut. ce parere aveti, ie bine, ie rau?
2009-06-23 19:20:21 | Raporteaza
N-am facut scoala, ca am mincat-o fiind din slanina; si nici profesor nu sint.
2009-06-23 19:29:50 | Raporteaza
@neamtu tiganu
cat timp o sa o mai arzi aiurea cu Germanica?
Tu chiar crezi ca un traitor in Germania poate sa-i sufle in ___ lui Geoana?Las-o moarta in cotet ,tu si toti ipochimenii aia care spun ca traiesc in ,,exil”!!!!
2009-06-23 19:46:22 | Raporteaza
Inca ceva despre sistemu de invatamint din germania si anume obligatia de a invata toata viata.
La firma la care imi cistig piinea suntem obligati sa facem doua cursuri de specializare pe an. Cursurile le alegem singuri si sunt confirmate de sef. Ideea de baza e ca fiecare e razpunzator de propria calificare si perfectionare. Nu de putine ori se da examen. Cursurile sunt trecute in dosaru de personal. trebe sa fii f. atent ce in ce directie vrei sa te perfectionazi. trebe cumva sa prevezi ce nevoi va avea firma in viitor. Daca pierzi legatura cu noile tehnici risti sa-ti pierzi jobu.
2009-06-23 19:53:08 | Raporteaza
Nepoate, mars la cotet! Va rog sa-l scuzati pe nepurcel. I-am dat voie sa umble liber prin casa si s-a apucat sa clapaceasca prostii la calculator. In loc sa se perfectioneze la “tehnici de aschiere” sta ca fraierul pe net. Promit sa nu se mai repete! Mars la cotet iti zic, loaza needucata ce esti! Pai asa ne-a fost vorba? Inoportunizezi persoanele educate de pe net? Hahahaha!!!
2009-06-23 20:15:02 | Raporteaza
@madirema, daca spui ca esti decretel, este imposibil sa-mi afirmi ca a existat in acea perioada nota scazuta la purtare. Si pentru ce? Pentru o bentita, pentru parul despletit? Atunci cand profesorii ne spuneau in fata ca nu-i lasa partidul sa ne lase corijenti? Hai sa fim corecti. VictorL are dreptate. Nu numai ca exista o promovabilitate de 99,99% la bac, dar aceeasi proportie exista si la trecerea clasei. In 12 ani de scoala, nu am vazut un copil corijent, nu repetent. Iar la liceul industrial in care am fost repartizata, 70% dintre colegii mei nici nu cunosteau cratima. A, sigur ca eram si noi amenintati cu exmatricularea, cu scazutul notei la purtare, se facea careu dimineata si directorul ne inspecta matricola, bentita, parul impletit, pantofii de culoare maro sau negru etc. Cine nu avea un singur element din ceea ce am enumerat mai sus, intra mai tarziu cu 10 minute, dupa ce directorul intra si el la orele lui. Daca nu avea chef sa chiuleasca pentru a merge la film. Ba chiar imi amintesc ca o colega a ramas gravida. La bac avea vreo 6 luni. Normal ca a primit nota 10 la purtare, ca doar nu era sa dea directorul explicatii in sedinta de partid. Asa ca las-o mai moale cu scazutul notei la purtare. Repet, amenintari erau destule, dar fapte ….
2009-06-23 20:31:15 | Raporteaza
mi-e teama ca Elena udrea are mai multa dreptate decat alina mungiu!
2009-06-23 20:40:31 | Raporteaza
Ce vremuri! Imi aduc aminte cu placere cand faceam fizica cu dom` profesor … na c-am uitat. Ma rog era un profesor bun, dar si rau ca nu te trecea fara sa aduci demijana si gaina. N-aveai demijana, atunci trebuia sa vii cu gasca si sacu de cartofi. N-aveai gasca, mergea si un curcan. N-aveai curcan, te duceai in colt si-l rugai pe militian s-o faca pe curcanu`.
De la acest profesotr am aflat ca exista “viteza centrifuga”. Venitul spune ca nu se ezista viteza centrifuga. Ce stie el! Ezista ca mi-a spus mie dom profesor cand eram mic. Si se stie, ce inveti cand esti mic, cu aia ramai. Sa va recit Ciuleafarul? Ca stiu .. parol d`honneur!
2009-06-23 20:48:29 | Raporteaza
@irina,
multumesc.
Si nu pentru ca mi-ai dat dreptate, ci pentru ca spui adevarul despre niste timpuri pe care altii le idealizeaza.
2009-06-23 20:49:22 | Raporteaza
Lictore, stim, ai avut o copilarie zbuciumata. Ai fost frustrat toata copilaria, basca adolescenta. Colegii te ignorau fiindca nu stiai sa joci nici macar leapsa pe ouate, fetele te numeau in secret fetelcea, profesorii se uitau ingaduitori la tine “nu poate saracu, dar macar se straduieste”, asa ca e de inteles “realismul” tau in rememorarea acelor vremi “cumplite”. Dar ia zi batrane, asa-i ca pana in clasa a VIII-a faceai pipi in pat? Hahahaha!!!
2009-06-23 20:54:14 | Raporteaza
@venitul
ai aparut,cotarla mica si cocheta?Eu am facut cu chiu cu vai liceul la Spiru haret si tot am dat la BAC doua Kent si 150 lei!Tu,venitule lili,cum naiba ati reusit sa treceti clasa ,loaze fiind?
2009-06-23 21:14:09 | Raporteaza
Ce tristete a ajuns ziarul asta… toata lumea se ocupa de Ridzi, de zici ca s-a dat ordin. Sau e mai mult lipsa de imaginatie decat obedienta? Spunea cineva intr-un comentariu ca Nicolaescu a cheltuit 800.000 EUR pe reclamele alea in care aparea Mihaela Radulescu. Nu stiu detalii dar stiu sigur ca a fost o reclama platita de stat. Nu cred ca am vazut vreo indignare in Cotidianul. Domnule Teodorescu, chiar nu va e sila?
2009-06-23 21:21:49 | Raporteaza
venitul
a facut facultatea muncitoreasca: cu 4 sau 7 clase diret la facultate.
In felul asta si-a saltat partidul oamenii credinciosi.
2009-06-23 21:24:26 | Raporteaza
Off topic: Dle Teodorescu, multzumiri pentru semnalarea cartzii cu Noica. Am luat-o acum 5 ore cu 22.3 lei (sic!) de la chioscul de tabla al Muzeului de langa capodopera lui Mestrovici. Banal de identificat cei doi “Octavieni” – Nistor si Chetzan. Nostim e ca d-na Mezdrea pune – vezi pagina 55 – intre ghilimele – fostul informator “FILITE MANOLE”, crezand ca e un nume de cod. Wrong, e boier Filitti, primul presedinte al Jockey-Clubului de dupa 90, care ca si boier Stolnici a turnat si el ramashitzele “lumii bune”. Apare si tov. colonel Daianu, la pagina 80 – “specialist” pe emigratzia dushmanoasa, genitorele “leberalului’ de azi. D-na Mezdrea e delicata si nu mai publica dupa 77 decat convorbirile inregistrate prin TO ale lui Noica, ca sa-i protejeze pe informatorii inca in viatza si unii chiar activi. Eu cred ca l-am recunoscut pe unul, o ruda indepartata a mea, pe atunci mare shtab la o editura (la 30 de ani!), dar e asa de bolnav acum incat mi-e mila sa-l intreb. Amuzanta este la pagina 55 lista candidatzilor la recrutare – 6 persoane – din care trebuiau “alese” 2, lista pe care apar si Sorin Vieru si Maria Muzicescu. Ar fi cazul sa ia si ei o pozitzie cat de cat. Incolo, am ceva banuieli despre cel din anturajul de prieteni care calatorea in anii 70 frecvent la Paris si despre “filosoful stiintzei” care vorbea cu Gabriel Marcel, dar nu sunt 100% sigur.
Inca o data, cartea arata de ce diagnosticul lui Cioran “neam de slugi” ramane etern pentru jalnica populatzie a RRRRom-inichii dintotdeauna.
2009-06-23 21:25:04 | Raporteaza
BTW, vad ca la subiectul Noica a expectorat veninos si catalanul dat afara de la CNSAS. Ar fi cazul sa fie tras un pic de galci individul sa spuna cam catzi informatori si ofitzeri a demascat pentru banii primitzi cat a “lucrat” in arhivele de la Popesti-Leordeni.
2009-06-23 21:28:47 | Raporteaza
@victor L. Says:
“venitul
a(m) facut facultatea muncitoreasca: cu 4 sau 7 clase diret la facultate.
In felul asta si-a saltat partidul oamenii credinciosi.”
Lictore, vezi c-ai uitat sa pui un “m”. L-am pus eu in locul tau. Hahahaha!!
2009-06-23 21:32:40 | Raporteaza
@neamtum tristum
la firma de cersit unde castigi o paine nu sa cere studii,vere,doar ureche muzicala si mana usoara!
2009-06-23 21:34:27 | Raporteaza
Apropo
venitul cre euro in Postdam Platz sau in Zabrautzenburgplatze?
2009-06-23 21:36:10 | Raporteaza
erata…cere!!!
2009-06-23 21:36:54 | Raporteaza
@nepotu lu tamara Says:
“@venitul
ai aparut,cotarla mica si cocheta?Eu am facut cu chiu cu vai liceul la Spiru haret si tot am dat la BAC doua Kent si 150 lei!Tu,venitule lili,cum naiba ati reusit sa treceti clasa ,loaze fiind?”
Nepoate, cauta-ma la alta masa! Iar daca ma gasesti, incearca sa canti armonic, as cum te-am invatat, ca daca ma mai zgarii pe urechi ti-o iei peste ceafa. Si stii ca am palma grea, de tinichigiu, nu de ospatar! Hahahaha!!!
2009-06-23 21:38:02 | Raporteaza
Scena te urca scena te coboara! Hahahaha!! De fapt nu scena ci obedienta fata de famiglia imperiala! Hahahaha!!!
2009-06-23 21:40:32 | Raporteaza
@Venitul
tu esti de fapt un diafan si un gigas!
Stiu ca pozezi in tipa dura si rea dar esti o sensibila si o finuta!
Astia e rai si-ai naibii ca nu-ti apreciaza adevarata fata si valoare;cat despre mortus(matii)numai de bine.vorba lui Ovidius,sau nu ai cetit Ponticele?
2009-06-23 21:43:34 | Raporteaza
@lucid Says:
“BTW, vad ca la subiectul Noica a expectorat veninos si catalanul dat afara de la CNSAS. Ar fi cazul sa fie tras un pic de galci individul sa spuna cam catzi informatori si ofitzeri a demascat pentru banii primitzi cat a “lucrat” in arhivele de la Popesti-Leordeni.”
Lucid, esti atat de tampit incat sa incerc sa-ti explic cum stau lucrurile, ar insemna sa-mi pierd timpul de pomana. Te las deci in prostia ta funciara. Mori! In chinuri!
2009-06-23 21:48:13 | Raporteaza
@nepotu lu tamara Says:
“@Venitul
tu esti de fapt un diafan si un gigas!
Stiu ca pozezi in tipa dura si rea dar esti o sensibila si o finuta!
Astia e rai si-ai naibii ca nu-ti apreciaza adevarata fata si valoare;cat despre mortus(matii)numai de bine.vorba lui Ovidius,sau nu ai cetit Ponticele?”
Nepoate, iar te-ai inhaitat cu golanii de pe strada “…zda ma-tii” si ai inceput sa mananci rahat! Hahahaha!!!
2009-06-23 21:49:57 | Raporteaza
@Catalan
esti o palida copie a lui Lili Bulaesi si asta ar trebui sa te onoreze,loaza!
2009-06-23 21:50:23 | Raporteaza
@Catalan
ai vazut cat de p—-ost esti?ain pus botu ca ultimu venit la prostiile mele si te-ai demascat precum taranistii acum 20 de ani;Dumas dixit prostovane!!!!
2009-06-23 21:53:12 | Raporteaza
@venitul
brucan a fost mai destept decat mama ta aia inculta!!!
2009-06-23 22:09:41 | Raporteaza
Victoras ;
I-auzi ce comic ,,ca profesoara cu vechime ar tebui sa faci ciocu micz’ ?! Normal, este o crima sa fii profesoara cu vechime si sa vorbeste despre domeniul in care te pricepi, ca peste tot azi in Romania ;cei care stiu despre ce e vorba, cei din domeniu <<ciocu mic" acum vorbim noi (victor & comp.0 activistii de partid, lasa, ca le stim noi pe toate !!!
2009-06-24 06:08:19 | Raporteaza
irina :
Asa cum am scris, sunt profesoara de 32 de ani si am termnat liceul la oradea in 1973.Zici ca nu existau note scazute la purtate ? Pai eu, in clasa a Xi-a am avut nota anuala la purtatr 9, pe trim.I 10, pe trim.II -8(ca m=a prims directoarea fumand intr-o excursie)si pe trim.III -9, ca am comentat la o prostie a unui profesor.No, cum ii?
2009-06-24 06:11:16 | Raporteaza
neamtu tiganu:
Fii serios, de unde ai dedus ca Victor e profesor ? Din ce vorbeste, nu vezi ca e habarnist cu invatamantul ? El e cel ce se straduie sa confirme(de fapt, o si afirma) ca presedintele a avut dreptate cu ce scoate scoala
2009-06-24 06:13:25 | Raporteaza
-”Bacaloreatul” -o tristete;
-Diplomele de la ONG-ul Petre Andrei din Iasi la care a absolvit Chiuariu 5 ani in 4 ani (asta Obama nu ca Crin ce absolvi 4 ani in 6 ani) , unde-si lua doctoratul Genica Boierica si Cristian Troaca -o tristete
-Legea ANI care a fost prezentata ca “mare realizare” a lui Chiuariu si lui Tariceanu pentru ca Chiuariu a stiut “s-o negocieze in Parlament” “nu ca proasta si incompetenta de MM” -o tristete pentru ca trimite oameni in ancheta fara sa stea de vorba cu ei, lucru pe care nici Militia comunista , nici Securitatea nu-l faceau si care la ora actuala se mai practica doar in Iran.
-Politicienii desi sunt confirmati de alegatori din 4 in 4 ani -o tristete.
-Presa constituita in mare masura din tablagii filosofi care se pricep la toate si de fapt la nimic -o mare tristete.
La IRTV Turcescu s-a comportat ca un “judecator privat” ce emite sentinte in locul si afara instantelor judecatoresti.
Ce am aflat de la el?
1.Ca a vazut niste documente scurse pe sub mana (adica neoficial) de la Ministerul Sportului ,catre Tolontan (angajatul lui felix) pe care ar apare semnatura lui Ridzi. Am vrea sa ne fie prezentate si noua cu focalizarea camerei pe ele,sau in presa, asa cum au fost prezentate de Radu Moraru la B1TV documente si hotarari ale Curtii de casatie si justitie care arata ca Universitatea Petre Andrei din iasi nu este confirmata sa functioneze ca institutie de invatamant si despre increngatura PNL-ista de acolo : Fenechiu, Adomnitei, Chiuariu, Prisacaru (finul lui Crin Obama),Niculescu….
2.Ca Ridzi a savarsit o fapta penala ca a cumparat o scena cu 70 000 euro?
Pai ce lege a incalcat? In care lege se specifica cat costa o scena?
3.Ca a cumparat o scena cand putea folosi scena de la Constanta cumparata de Guvernul tariceanu, dar a motivat ca n-a folosit-o pt ca scena nu avea autorizatie de functionare.
Si atunci sa explice (ar fi trebuit deja):
-In ce scop, de la cine si cu cew valoare a cumparat PNL din bani publici o scena neomologata si neautorizata sa functioneze?
-Daca n-a fost folosita, de ce au cumparat-o? Asta nu-i risipa din banul public pt satisfacerea clientelei?
-Daca a fost folosita, atunci s-a incalcat legea Protectiei si Securitatii Persoanei punand in pericol viata a sute de oameni. Pentru ca o scena este o constructie publica care trebuie omologata si autorizata de Autoritatile competente in domeniu, pentru ca nici combinele lui Tritza fanitza nu circula pe drumurile publice fara omologare tehnica facuta de RAR.
-Cat a platit Guvernul Tariceanu pentru expozitia de la Targul International care nici n-a fost terminata la timp de a facut Romania de ras?
Am mai aflat ca Adomnitei cand era ministru arunca Hotararile Judecatoresi irevocabile ale Curtii de Casatie si Justitie spunand cu dispretz “Astea nu sunt valabile, acum eu sunt ministru!”
Acesti tablagii filosofi vorbeau despre respect fata de lege si Constitutie, atacau Dictatorul care incalca Constitutia si l-au suspendat pentru asa zise fapte de incalcare a Constitutiei neconfirmate de CC.
2009-06-24 07:15:58 | Raporteaza
@ Loda:
Stimata doamna va reproduc aici ceea ce am spus “@madirema, daca spui ca esti decretel, este imposibil sa-mi afirmi ca a existat in acea perioada nota scazuta la purtare.” Dvs. ati terminat liceul in 1973, adica nu sunteti decretel. As putea sa va raspund cum “ii”, dar bunul simt ma impiedica sa mai fac alte comentarii.
@VictorL
Nu trebuie sa-mi multumesti. Mie mi se pare normal ca acum sa spui adevarul, caci raul pe care-l traim azi are radacini din acele vremuri. Totusi, “omul de tip nou” este creatia minciunilor inghitite in epoca de aur.
2009-06-24 08:28:50 | Raporteaza
@ niii boaaalaaa
“-Legea ANI care a fost prezentata ca “mare realizare” a lui Chiuariu si lui Tariceanu pentru ca Chiuariu a stiut “s-o negocieze in Parlament” “nu ca proasta si incompetenta de MM” -o tristete pentru ca trimite oameni in ancheta fara sa stea de vorba cu ei, lucru pe care nici Militia comunista , nici Securitatea nu-l faceau si care la ora actuala se mai practica doar in Iran.”
Nii boaaalaa, fii atent ce zice Legea ANI:
“…….
(8) Actele şi lucrările efectuate de către inspectorii de integritate din cadrul Agenţiei nu sunt publice, cu excepţia actului de constatare. După începerea verificării, persoana verificată are dreptul să fie înştiinţată despre declanşarea procedurii de verificare şi să ia cunoştinţă de actele şi lucrările dosarului, să fie asistată sau reprezentată de avocat şi să prezinte orice elemente justificative pe care le consideră necesare.
(9) Actele întocmite de inspectorii de integritate după începerea verificării fără ca persoana verificată să fie
înştiinţată despre declanşarea procedurii de verificare sunt nule de drept.”
Asadar inspectorii de integritate sunt obligati sa anunte inceperea verificarii declaratiei de avere iar persoana verificata are acces la propriul dosar, ba chiar sa fie asistata. Daca nu se respecta aceste obligatii actele intocmite sunt nule de drept.
Mai e o chichita aici. Cel a carui declaratie de avere este verificata, are acces la dosar, dar daca nu se foloseste de acest drept e treaba lui. Nu e normal, pentru ca omul poate sa stea linistit stiind ca n-are probleme, si la un moment dat se poate trezi trimis in urmarire penala. Cum a patit (asa zice el) ministrul Nemirski! Nu mi se pare normal.Nu-i normal.
Mai mult, Nemirski zice ca n-a fost anuntat si daca se demonstreaza asta, pe cale de consecinta actele de trimitere in urmarire penala sunt nule de drept. Ori poate special inspectorii de integritate or fi facut “omisiunea asta”, pentru ca dosarul sa fie atatcat pe vicii de procedura. Se practica!
2009-06-24 08:33:30 | Raporteaza
@ VictorL
Si eu sunt de acord cu ceea ce a zis Basescu. In ziua de azi, scoala romaneasca scoate tampiti, in proportie de 90%. Chiar daca ne uitam numai la Eba (hai ca asta o sa-i placa Lodei) ne dam seama ca are dreptate. Insa daca extindem uitatul si pe la Marean “care este” dar si pe la Gigi Becali, care au terminat liceul dupa 1990, iar acum sunt studenti la Drept ii dau 100% dreptate lui Basescu. Ba chiar indraznesc sa afirm ca EBA este o culta si o educata in comparatie cu cei 2.
@Loda, am mai scris asta, dar o mai scriu, pentru ca s-o citesca toti. Uitati-va pe saitul lui Pruteanu, la perlele pe care le-au scris studentii la jurnalism din anul I (este vorba de anul 2007) si raspundeti-mi, va rog, daca scoala romaneasca nu scoate tampiti, cum este posibil ca un student la jurnalism sa se exprime in halul ala. Cum este posibil sa iei un examen la BAC, la limba romana, cu acel gen de exprimare? Uite, iti dau numai un mic citat: “Ediţia bilingvă este acea ediţie de carte, care pe partea impară a paginilor este textul scris în original iar pe partea pară a paginilor se află textul în limba vorbită acelei regiuni.” Si aceeasi intrebare ramane valabila si pentru M. Vanghelie, G. Becali si de ce nu, EBA.
2009-06-24 09:02:10 | Raporteaza
Coruptia printre profesorii examinatori/corectori de la bac a ajuns la un nivel de patologie sociala/profesionala. Vorbesc din proprie experienta, ca reprezentant al breslei. Practic, daca nu iei spaga, esti considerat imbecil, anormal, intelectual inadaptat, esti apostrofat cu replici de genul ,,Toata lumea ia, numai tu nu iei…Ce, esti tampit sau ti-e frica?” Se merge pe principiul ca se inscriu la bac profesorii care nu au bani pentru concediu, pentru nunta copiilor, pentru dinti, pentru doctor, pentru gresie&faianta, pentru catzel etc. Deci, cu bacul , cu spaga de la bac, ..te scoti”. Lucrurile se aranjeaza telefonic sau prin interpusi, iar banii se vireaza in plic. Nu am observat printre ai mei colegi niciun fel de jena morala sau administrativa. Si am ajuns la concluzia ca nu exista niciun interes de stopare a acestei mici/mari coruptii, pentru ca , in cele din urma, toti beneficiaza de pe urma ei. Iar sloganul ,,Arde-i pe corupti” ramane un deziderat mai inefabil decat chelia domnului Basescu ori grimasele doamnei ministru al educatiei.
2009-06-24 11:52:35 | Raporteaza
Irina,
nu fi fraiera, scoala romaneasca nu scoate tampiti, scoate filozofi! Asa a spus domnul Goe si nu e cazul sa-l contrazicem! Hahahaha!!!
2009-06-24 12:06:41 | Raporteaza
madireNa spune ca ERAU SCAZUTE NOTELE LA PURTARE! Acum poate depinde si de ce liceu ai facut tu, irina, dar in liceul MEU se scadea nota la purtare: 1 punct la 3 absente. Nu pentru bentita, decit daca te prindea repetat cu mai multe abateri (lipsa bentitei, pulover colorat, iesire in oras fara permisul semnat de pedagoga s.a.m.d.).
Trebuie sa spun azi ca sint fericita ca n-am avut parte de un asemenea dezmat cu care va laudati voi. Mi s-ar fi parut timp pierdut sa-mi petrec “in scoala” atita timp, daca tot nu invatam nimic.
Si eu am fost invatatoare, si eu scadeam nota la purtare.
Singurul lucru in care ai dreptate era ca NU TREBUIA SA LASAM CORIJENTI, asa ca umblam pe coclauri dupa tiganusii care se prezentau la scoala doar prima zi, plini de paduchi, si erau trimisi acasa sa se despaducheze…si dusi erau.
Dar in prima mea clasa I aveam un copil pe care nu l-au vazut decit predecesoarele mele, ca implinise deja 14 ani si tot in clasa I ramasese.. Deci se lasau si corijenti.
2009-06-24 16:39:12 | Raporteaza
“Permis semnat de pedagoga”?. Ai stat in camin? Din ceea ce spui inteleg ca ai terminat un liceu pedagogic. Si chiar ai avut colegi in clasa care au meritat nota scazuta la purtare si au si avut-o? In Romania? In anii ‘80?
Inteleg ca acel copil, “lasat corijent” nu s-a prezentat nici o zi la scoala pana la 14 ani. Si atunci poate ar fi mai corect sa spui ca a fost inscris an de an in clasa I. Nu ca a ramas corijent sau repetent.
Si sa stii ca nu se lauda nimeni cu “dezmatul” trait in acei ani, dimpotriva, spunem cum a fost, pentru ca nimeni sa nu mai simta ca pierde timpul la scoala. Si mai ales, pentru ca sa nu mai simta nici un copil cat de nedreapta este viata.
2009-06-25 15:18:56 | Raporteaza
Da, la pedagogic si am stat la camin. Nota scazuta la purtare ti-am explicat pentru ce o aveam NOI, pentru ca lucruri mai rele chiar ca ne era frica sa le facem. Meritam? Poate ca nu, pentru 3 absente nemotivate sau pentru ca sarisem gardul sa mergem la Cenaclul Flacara, pt ca nu ni s-a semnat permisul (stadionul era lipit de gardul nostru), dar asta nu ne-a facut sa ne scoatem pirleala cind am devenit mari, pur si simplu am invatat ca regulile (bune sau rele) trebuie respectate.
Despre copilul de 14 ani nu e asa cum zici tu. Era un copil foarte violent, cum ziceam, colegele mele dinainte il cunosteau, pentru ca le zburau carti si caiete in cap, lansate de pustiul ala. La inceput venea la scoala in primele zile, se umplea si de note proaste, dupa care nu-l mai vedea nimeni. Si asa am ajuns sa-l mostenesc si eu. Dar eu am avut noroc, n-a venit niciodata.
Avea probleme, trebuia dus la scoala speciala,dar parintii nu puteau fi convinsi de asta…
2009-06-25 17:56:00 | Raporteaza