![]() | Geoana e discipolul lui Vanghelie. Iata inca o dovada!vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu21 May 2009 la 10:47 34 comentarii 15 vizualizari. |
Marian Vanghelie face scoala. Mircea Geoana, lacheul lui Vanghelie din ultimele luni, a inceput sa prinda “scoala” primarului “care este”.
Iata un filmuletz care, zic eu, e semnificativ in sensul celor spuse mai sus:
Dupa momentul acesta, ma tem ca dl Geoana trebuie sa faca, din nou (a cita oara?) un shift, vorba sotiei domniei sale…A propos, stie cineva unde se gasesc imaginile cu dl Geoana dirijind o fanfara?


Cristian Teodorescu azi la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
Dan Duca 16 May la 16:42 |
Lucrurile pe care le spune Viorel Hrebenciuc sunt la fel de interesante ca cele pe care le lasă în [ citeste mai departe ]
| 1@ MirceaPacat de tine, Mircea, ca pari inteligent...Explica mataluta cum se cheama atitudinea celor care refuza, in ciuda tuturor evidentelor, sa ia act de realitate? Nu seamana oarecum cu atitudinea... | ||
| 2Bravo, Nelutu! Te admir ptr versurile tale.Esti un adevarat Esenin, care isi exprima in versuri atit dragostea fata de tara si poporul sau , cit si ura fata de cei, ce o hartuiau.Fostei puteri sovietice... | ||
| 3nu inteleg un lucru. cum de procesul de avizare de la Ministerul Mediului este ilegal, daca tocmai am citit saptamana trecuta cum Curtea de Apel Alba Iulia a confirmat ca puz si pug ale RMGC sunt perfect... | ||
| 4@bad minton: pai esti pe langa subiect. uitasi ca plecasi de la faza cu razboiul si facusi acilea o revista a presei.... | ||
| 5@Ghidigeanul: Bati campii ca si altii din sector: am spus-o de nu stiu cate ori, plagiatul e plagiat indiferent cine e autorul. Bineinteles ca Mang e un dobitoc ce ar trebui dat afara imediat din universitate,... | ||
| 6@Mircea 2012-05-20 23:32:20 Mirciulica, te agiti degeaba tovarase, unde nu e nici Dumnezeu nu cere, asa ca nu are sens sa incerc sa-ti explic mai mult. De altfel, faci parte din aceeasi categorie a fumigenelor... | ||
| Cristian Teodorescu 10039 citiri |
| Mihai Goţiu 9728 citiri |
| Costi Rogozanu 9439 citiri |
| Constantin Creţan 5580 citiri |
| Dan Duca 4554 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3759 citiri |
| Alin Fumurescu 3113 citiri |
| Dorin Tudoran 2246 citiri |
| Iulian Leca 2232 citiri |
| Ciprian Şiulea 2184 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Mihai Goţiu 5 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| riscograma.ro o postare |
| Mihai Goţiu 60281 citiri |
| Cristian Teodorescu 38027 citiri |
| Costi Rogozanu 36581 citiri |
| Alin Fumurescu 17013 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16565 citiri |
| Viorel Dobran 13135 citiri |
| Dan Duca 12377 citiri |
| Constantin Creţan 10924 citiri |
| Dorin Tudoran 9009 citiri |
| Iulian Leca 7848 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
In filmuletul acesta Geoana e jenibil-prostanac.
2009-05-21 10:51:17 | Raporteaza
Putem zice ca Geoana e “garantat Vanghelie” !
2009-05-21 11:05:42 | Raporteaza
@graur
Ce spui e DECAT o croncaneala.
Mai bine vezi cum stai cu “limbajul oral” CARE il folosesti aiurea.
Noi succese !
2009-05-21 11:14:27 | Raporteaza
Unde e, domn`e, graurele ala ?
L-ati zburatacit ?
2009-05-21 11:15:30 | Raporteaza
@tm-ionescu: e client vechi pentru bulk. e “constantin” samd.
ii vor fi sterse toate mesajele de pe acest blog.
2009-05-21 11:17:23 | Raporteaza
@CP
Inteleg….umbla cu cioara vopsita si zice ca e graur…
2009-05-21 11:19:08 | Raporteaza
tm-ionescu: da, cam asa ceva.
din pacate, nu am loc pentru ei decit in cosul de gunoi 
e unul din multii “rataciti” care vin pe blogul acesta ca fluturii la un bec
2009-05-21 11:23:14 | Raporteaza
machiavelli: ati primit emailul de la mine?
2009-05-21 11:24:18 | Raporteaza
@Cristian Patrasconiu
Va salut!
Nu stiu. Insa o sa verific si in cateva momente am sa va confirm daca l-am primit sau nu.
Va multumesc!
2009-05-21 11:33:08 | Raporteaza
@Cristian Patrasconiu
Da. L-am primit! Interesant. Mi se pare onorant desi trebuie sa recunosc ca sunt putin surprins. De ce eu…
Promit ca va voi raspunde mai pe larg pe mail.
Va multumesc!
2009-05-21 11:40:55 | Raporteaza
Pai ce nevoie ar avea dl Geoana de un/o profeso(a)r(a) de limba romana atata vreme cat discursul sau este destinat unora de teapa lui Vanghelie, celor din mahalale care joaca table in pijama in fata blocului sau celor care se inghesuie la cativa mici si un pahar cu bere oferite, generos, de acelasi Vanghelie?!
Asa dar multi “vede”, putini “cunoaste”.
Daca o fi vorbind si limba engleza tot ca limba romana, are o problema in plus. Norocul lui este ca engleza n-are atatea subtilitati/forme morfologice ca limba romana. Oricum, pentru vulg, merge si asa.
2009-05-21 11:52:59 | Raporteaza
Of .. Draga Prosto …
2009-05-21 12:19:24 | Raporteaza
@Cristian Patrasconiu
V-am transmis un raspuns pe mail
2009-05-21 12:21:24 | Raporteaza
@c.t.t.
Ba pardon mon cher, Blogul personal NU este “spatiu public”! Mie mi se pare a fi spatiu privat care iti da tot dreptul sa primesti pe cine doresti. Asa cum si in casa primesti pe cine doresti. Parerea mea.
2009-05-21 12:25:47 | Raporteaza
@machiavelli
logica v-a jucat feste de-astadata! spuneti dv :”Blogul personal NU este “spatiu public”! ” gresit ! -din punctul meu de vedere,un blog;personal sau nu ,atata vreme cat este accesibil tuturor celor care vor sa-l viziteze ,este public!
2009-05-21 12:39:13 | Raporteaza
Revenind la tema propusa…
Dl Geoana, asemeni multor alti politicieni, este certat cu gramatica limbii romane. Este evident ca dl Geoana nu este un literat desavarsit (si la urma urmei nici nu e obligatoriu sa fie) insa apropierea de personaje politice care se exprima romaneste ceva mai colorat dar si mai agramat nu-i aduc nici un fel de avantaj. Insa drama d-lui Geoana este ca se straduieste (si nu reuseste) in permanenta (si efortul este imens) sa para ceea ce nu este. Nu neaparat ca nu reuseste sa-si identifice propriile erori de exprimare atunci cand i se cere. Situatie care, desigur, nu poate fi in vreun fel scuzabila.
2009-05-21 12:39:23 | Raporteaza
Geoana este slab ca lider, dupa congresul din 2005 a scapat incet-incet fraiele, mare minune sa-l apuce primavara in functia de sef de partid.
2009-05-21 12:41:53 | Raporteaza
Aici il aveti pe Geoana dirijor
ziaruldebraila.../
2009-05-21 13:06:10 | Raporteaza
Dupa ce l-am vazut alalta-seara pe vanghelizatul geoana, ieri am ascultat-o la RTV pe numita deputata Olguta Vasilescu, fosta profesoara si fosta ziarista (sic!), afirmand ca dl Geoana n-a facut decat o greseala si nu trei. Adica a facut-o numai pe ultima.
La celelalte a gasit ea niste explicatii fantasmagorice si de tot rasu’-rasului.
=================== e tot ce pot sa spun de o asemenea specimena de deputato-profesoaro-ziarista (Libertatea). Halal!
2009-05-21 13:10:18 | Raporteaza
Geoana n-a ajuns inca sa cunoasca “meandrele concrete” ale limbii “stramosesti” la care facea referire cu nu mult timp in urma;sa-i acordam circumstante atenuante:a glasuit, totusi, insusi lui Ion Iliescu,despre disponibilitatea-i de a invata. Si, oricum,facand parte din PSD-Bucuresti al lui Vanghelie, Mircisor are grija sa nu para ca face dizidenta,avand in vedere fermitatea sefului direct.
2009-05-21 13:23:18 | Raporteaza
@paun
Teoretic asa e. Practic nu. Pentru ca daca, de exemplu, pe blogul meu personal (sau ii puteti spune cum doriti) unii ar incepe sa posteze tot felul de mizerii (asa cum de-altfel se si intampla frecvent), n-as ezita sa incep sa-i banez! Asadar la inceput blogul personal poate fi considerat (teoretic) spatiu public, moment initial cand toti au sansa lor. Apoi, in functie de cat de civilizata este prestatia fiecaruia, incepe selectia. Prin urmare nu oricine va mai putea posta pe blogul meu.
Rezumand:
Initial blogul fiecaruia poate fi considerat spatiu public dar devine, cu timpul si pe buna dreptate, spatiu privat! PENTRU CA PRIMESC ACOLO PE CINE DORESC SI PE CINE CONSIDER EU CA INDEPLINESTE CONDITIILE OBLIGATORII DE BUNA PURTARE PE CARE LE-AM IMPUS!
Te poti apropia de o casa, iti poti arunca privirea pe geam, chiar si pe gaura cheii, poti eventual chiar intra fraudulos dar daca te prind te dau afara in suturi! Fara sa ezit. D-le paun, acum e limpede cum sta treaba?
2009-05-21 13:25:47 | Raporteaza
Chemarea strabunilor..
“Come(cum) with me,it is your destiny,it is the only way,join me and i`ll complete your training,our combined strenght will bring order, we can rule the whole world toghedăraş,as father and son(as Geonel and Vanghel)”..
2009-05-21 13:38:27 | Raporteaza
bai domnilor, joiana, asa prost cum ie, va fi preshhh..dinte, iar vangelle prim-ministru! de ce nu vreti sa intelegeti ca rumunija, e prinsa intr-un experiment super!
2009-05-21 13:46:41 | Raporteaza
@machiavelli
de acord ,atata vreme cat” limbajul necivilizat” nu inseamna opinii si viziuni diferite de cele ale autorului!
2009-05-21 13:49:45 | Raporteaza
@paun
Dar ce,preabunule,”spatiul public” este ,asa,un vid absolut-in care orice persoana se poate produce cum doreste?Eu inteleg aceasta alocutiune ca pe o notiune:ceva care are un suport-cuvantul care o desemneaza si cu care circula-si un continut intrinsec,purtator de valoare. In speta discutata,suportul se vede;continutul il ofera legile de ordine publica specifice.
Luati aceasta postare ca replica a mea intr-un dialog constructiv.
2009-05-21 14:01:52 | Raporteaza
@D-le Patrasconiu
Platforma mi-a furat un mesaj…constructiv.Multumesc!
2009-05-21 14:10:46 | Raporteaza
@paun
Desi nu sunt de acord cu banarea opiniilor diferite de cele ale autorului pentru simplul motiv ca acestuia nu i-ar fi pe plac, in definitiv este dreptul acestuia de a le permite sau nu aparitia pe blogul sau. E strict problema autorului cum intelege sa fie echilibrat si tolerant cu punctele de vedere care nu-i apartin si pe care nu le impartaseste. Nu a mea. Ideea e ca, totusi, sa reusesti sa intri si intr-un dialog (eventual) sincer cu cei care te contrazic ca mai apoi sa incerci sa explici, sa argumentezi de ce punctul tau de vedere e cel posibil corect iar al celui cu care nu esti de acord, eronat.
In definitiv blogul personal poate deveni spatiu public in masura in care chiar iti doresti sa fie asa. Sa permiti tuturor sa intre si sa-si posteze comentariile, indiferent de modul in care se exprima. Sau sa faci selectie (cea de care vorbeam in comentariul anterior) si, eventual, sa incerci si un dialog. Exercitiul asta democratic va prinde bine ambelor tabere, insa mai ales celor care au capacitatea de a se delimita de obscenitati si jigniri si care inteleg si pretuiesc cu adevarat dialogul civilizat. Dialogul ne poate ajuta sa invatam unii de la altii si sa aflam lucruri pe care credeam ca le stim dar defapt nu era chiar asa.
2009-05-21 14:13:22 | Raporteaza
@paun
“Autorul” poate castiga respect in functie de cum intelege sa si poarte un dialog (in limita timpului de care dispune) cu cei ce nu-i impartasesc opiniile. Nu numai sa se rezume la a gazdui opinii inteligente sau murdarii, injuraturi si jigniri. Cei care, bineinteles, permit asa ceva. Si acestia sunt.
Eu zic ca dl Patrasconiu chiar reuseste sa poarte si un dialog. Fie si selectiv acesta exista. Alti colegi de-ai domniei sale nici ca se ostenesc sa dea macar un raspuns acolo, de forma macar. Probabil ca doar stau si citesc postarile (daca chiar o fac) si se amuza copios de invectivele pe care, la un moment dat, incep sa si le arunce unii altora iar altii chiar gazduitorului de blog. “Inteligenta” mentalitate!
Permiterea postarilor de orice fel, doar pentru a incerca sa arati cat esti tu de tolerant si democrat mi se pare o grava eroare de rationament. Ca sa folosesc un cuvant bland.
2009-05-21 14:26:31 | Raporteaza
postare noua!
2009-05-21 14:27:45 | Raporteaza
Bye bye tuturor!
Mai am si treaba…
2009-05-21 14:28:20 | Raporteaza
@machiavelli
absolut de acord,d-le!toata stima! sincer,mi-era greu sa mai cred ca se poate discuta fara patima si intr-un mod civilizat aici.insa si dv si “logic” mi-ati schimbat prima impresie asa ca sper sa mai vb (daca dl cp accepta).acum fug…(si-asa is off topic;))
2009-05-21 14:30:35 | Raporteaza
Am urmarit pe Cotidianul discutia dintre Geoana si CTP; Greselile gramaticale si chiar de sens, vezi “decat”- nu pot fi acceptabile la un personaj “subtire” si intelectual de rasa, cum se pretinde a fi dl Geoana. Ceea ce pe mine m-a frapat, a fost lipsa de abilitate a d-lui Geoana de a iesi dintr-o situatie jenanta, asa cum a fost aceasta.A primit in fata lovitura, nefiind in stare sa pareze, ca Armata germana la Stalingrad (Adolf Hitler citire); Va puteti imagina reactia lui Basescu intr-o situatie “pareille”?
2009-05-21 14:55:09 | Raporteaza
@Machiavelli, intr-adevar, nu cred ca exista vreun politician care sa vorbeasca limba romana impecabil, dupa cum nici unul dintre noi nu o face. Avem cu totii scapari. Insa exploatarea “scaparilor”, cel putin in mediul politic, tine in mod evident de o campanie electorala aflata la inceput.. Probabil ca vom mai vedea lucruri similare pana la finele anului.
2009-05-22 06:36:00 | Raporteaza
liderul mafia in legume si fructe dorale are stan maslina ,ALINDA, mare mafia in bucrest cu linie negru cu tva millionare in sicret ,,line TURTCIA BULGARIA , ROMANIA .liderul MAFIA , ALI EGE , SI ARE CO TOATE FALSE IN BUCURESTE ,,.,,MAFIAA JOS ,,, MAFIAAA JOS …MAFIAAA..JOSSSS Are stan in dorale legume si fructe nr 23 MARCA alinda ,,,MAFIA JOSSS
2009-12-25 18:02:36 | Raporteaza