![]() | Haga. Deciziavezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu03 Feb 2009 la 13:32 44 comentarii 5 vizualizari. |
“Coordonatele hotărâte Curtea Internaţională de Justiţie pentru graniţă sunt mai aproape de pretenţiile României decât de cele ale Ucrainei. CIJ a hotărât că Insula Şerpilor este doar o stâncă şi nu constituie punct de referinţă pentru delimitarea graniţei maritime.” (Cotidianul)
Am cistigat, asadar. Sau, mai nuantat: mai degraba am cistigat!
Cind va fi sa exploatam din plin resursele energetice din aceasta zona aflata pina acum in litigiu, am si eu o mica sugestie: sa fim atenti la INTERMEDIARI!


Cristian Teodorescu azi la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
Dan Duca 16 May la 16:42 |
Lucrurile pe care le spune Viorel Hrebenciuc sunt la fel de interesante ca cele pe care le lasă în [ citeste mai departe ]
| 1@C.TEODORESCU.....rugati-va sa mai ramana ...altfel ce va faceti ...pe cine mai scuipati ? Cum mai afla lumea de voi ...intelectuali scuipatori !... | ||
| 2@ MirceaPacat de tine, Mircea, ca pari inteligent...Explica mataluta cum se cheama atitudinea celor care refuza, in ciuda tuturor evidentelor, sa ia act de realitate? Nu seamana oarecum cu atitudinea... | ||
| 3Bravo, Nelutu! Te admir ptr versurile tale.Esti un adevarat Esenin, care isi exprima in versuri atit dragostea fata de tara si poporul sau , cit si ura fata de cei, ce o hartuiau.Fostei puteri sovietice... | ||
| 4nu inteleg un lucru. cum de procesul de avizare de la Ministerul Mediului este ilegal, daca tocmai am citit saptamana trecuta cum Curtea de Apel Alba Iulia a confirmat ca puz si pug ale RMGC sunt perfect... | ||
| 5@bad minton: pai esti pe langa subiect. uitasi ca plecasi de la faza cu razboiul si facusi acilea o revista a presei.... | ||
| 6@Ghidigeanul: Bati campii ca si altii din sector: am spus-o de nu stiu cate ori, plagiatul e plagiat indiferent cine e autorul. Bineinteles ca Mang e un dobitoc ce ar trebui dat afara imediat din universitate,... | ||
| Cristian Teodorescu 10064 citiri |
| Mihai Goţiu 9735 citiri |
| Costi Rogozanu 9447 citiri |
| Constantin Creţan 5592 citiri |
| Dan Duca 4559 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3760 citiri |
| Alin Fumurescu 3114 citiri |
| Dorin Tudoran 2249 citiri |
| Iulian Leca 2234 citiri |
| Ciprian Şiulea 2186 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Mihai Goţiu 5 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| riscograma.ro o postare |
| Mihai Goţiu 60288 citiri |
| Cristian Teodorescu 38052 citiri |
| Costi Rogozanu 36589 citiri |
| Alin Fumurescu 17014 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16566 citiri |
| Viorel Dobran 13136 citiri |
| Dan Duca 12382 citiri |
| Constantin Creţan 10936 citiri |
| Dorin Tudoran 9012 citiri |
| Iulian Leca 7850 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
nu le putem exploata singuri , e nevoie de intermediari . corecta sugestia , poporul (da ?) sa fie atent si la VIDEANU , e meserias in resurse naturale .
2009-02-03 13:47:21 | Raporteaza
Uraaaa, am castigaaaat!
Io cre’ ca vom fi foaaarte atenti la orisicine pune laba.
2009-02-03 13:52:28 | Raporteaza
Acu`, daca am obtinut resursele, sa le concesionam, n`asha ?
Pe 49 de ani.
OMV asteapta, la colt.
Ca doar s-a obisnuit.
2009-02-03 14:01:29 | Raporteaza
Sau sa nu le dam austriecilor.
2009-02-03 14:06:37 | Raporteaza
sa fie premiata ,recompensata toata echipa de la haga!!!oare-i va astepta cineva la aeroport?asta e chiar un EUROCLIC !!!
2009-02-03 14:09:31 | Raporteaza
Da` baietii destepti se bucura, oare ?
2009-02-03 14:12:35 | Raporteaza
Eu la asa ceva as face miting cu urale si strigaturi!
Bravo, domnule Aureanu, bravo Ministeru de Externe!
deci, SE POATE!!!!!
2009-02-03 14:18:44 | Raporteaza
uite ca echipa care ne-a reprezentat la haga nu e “tipic”romaneasca; adica,si-a vazut de treba,profesionis si nu a stat pe la tocsouri cu alde laptop sau tatulici;
ma mir ca nu s-a gandit niciun(o)mass media pana acum sa ne spuna cate amante ar DL AURESCU sau altcineva din echipa;
apropo: conducatorrul echipei are 33 ani si a absolvit dreptul la bucuresti(nu la fac privata);
de aici as incepe o dezbatere: facultate in ro,intrat intr-un mediu-de pile,securistic(asa se spune),la externe si totusi se poate face treaba;
de ce ceilalti absolventi care intra in justitie,un mediu independent,se spune-nu????
2009-02-03 14:26:56 | Raporteaza
antim,
tu nu il confunzi pe Videanu cu Patriciu?
2009-02-03 14:28:58 | Raporteaza
Da, este un castig. Dar cu ce pret? Romania a trebuit sa fie umilita timp de 60 de ani prin cedarea Insulei Serpilor in 1948 de catre un iresponsabil, pe baza unui proces-verbal, de parca preda o gestiune.
L-am numit aici pe adjunctul Anei Pauker de la Externe, si anume Eduard Mezincescu (evreu), un ins care mai voia chiar sa-si faca si partid imediat dupa dec. 1989.
Iar ucrainenii, care nu ne sunt chiar asa de prieteni cum cred unii, voiau sa-si intida “tentaculele” la 200 MM in jurul acelei stanci I.S., mostenita de la rusi, ajungand astfel, daca s-ar fi putut sa muste si din uscatul litoralului romanesc.
2009-02-03 14:43:27 | Raporteaza
Da’ acu’, pe bune: asta nu e motiv sa iesim sa facem petrecere nationala in piata publica?
Ca daca ar fi castigat Steaua (huuooo), ati fi calarit acu’ in balcon la universitate, mama-mama!
2009-02-03 14:47:03 | Raporteaza
@geo_36
Meritul celor care au realizat aceasta victorie nu este stirbit de greselile din trecut. Sa dea Dumnezeu sa fie un inceput, un semn al schimbarii in bine a soartei noastre.
2009-02-03 14:50:55 | Raporteaza
Nu cred ca este cazul sa facem zgomot si demonstratii victorioase. La urma urmelor, insula este a noastra si am obtinut doar limitarea obrazniciei tarii vecine.
A ne bucura in exces, inseamna a da impresia ca am primit mai mult decat ni se cuvenea.
2009-02-03 14:56:04 | Raporteaza
@nicole
Da, o petrecere cu steaguri (de unde cumperi un tricolor ?) !
A propos, fa un sondaj cu intrebarea : ce culoare a drapelului este langa batz ?
Daca stie unu` din zece, e bine.
2009-02-03 14:59:48 | Raporteaza
@ val
Subscriu ideii. Totuşi, felicitări echipei care a reprezentat ţara la Haga. (Mai) avem şi noi politică externă eficientă!
2009-02-03 15:00:52 | Raporteaza
Sa inteleg ca am iesit din criza? Ca prea va bucurati…
Sa fim seriosi, pina cind resursele din acea zona vor fi exploatate va mai trece mult timp.
Ramine “victoria” (demna de laudat pentru ca este una dintre putinele victorii ale RO la curtile internationale) impotriva unui vecin care nu stie daca este in car sau in caruta. Si nici care-i sint dusmanii.
Plus ca, peste un timp si pentru un timp, nu vom mai depinde de rusi sa ne incalzim iarna. ceea ce iarasi nu-i o veste rea.
2009-02-03 15:01:33 | Raporteaza
@Paganel
Desigur!
2009-02-03 15:09:11 | Raporteaza
Nici sa va bucurati nu mai stiti.
Ne bucuram de o victorie, frate, ce atata filosofie???
@tm_ionescu,
culoarea de langa batul steagului tricolor este albastru asa e?). nu fac sondaj, ca n-are sens…
2009-02-03 15:20:55 | Raporteaza
Eu nu am habar nici ce culori are drapelul, caci tin cu Timisoara si atunci victorie, cind va reprimi cele 6(sase) puncte.
Sa moara caini de ciuda si ucrainenii de necaz.
2009-02-03 15:25:11 | Raporteaza
Eu va propun sa ciocnim un pahar din ce am putut procura din bucataria vecina
bucataria.net/r../
2009-02-03 15:26:26 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,
Eu oferisem tuturor cate un pahar in cinstea evenimentului, iar platforma mi le-a sterpelit.
2009-02-03 15:29:56 | Raporteaza
victor L . patriciu e alta clasa ….. nu se compara , dar el nu ia ,i se da . videanu e la imparteala . un rod al guvernarii de dreapta . il va da stinga cu ambele maini ,in numele poporului ?
2009-02-03 15:33:14 | Raporteaza
@nicole
Ai ghicit !
2009-02-03 15:38:06 | Raporteaza
antim,
chiar nu stiu ce treburi are Videanu cu exploatarile petroliere si de gaze; poate doar ura care i-o porti.
2009-02-03 15:39:21 | Raporteaza
@tm_ionescu,

n-am ghicit, draga, chiar stiam!… ca a trebuit sa desenez cu Lia cand era la gradi. Lia stie bine ordinea culorilor in tricolor.
La fel cum ma corecteaza “sap-te-spra-zece, mami, nu saptishpe”!!! (foarte indignata). “Douasprezece catei, mami, nu doispe!!!” (furioasa).
2009-02-03 15:45:00 | Raporteaza
@nicole
“Doisprezece catei, mami, nu douasprezece !!”
2009-02-03 15:46:51 | Raporteaza
@tm_ionescu,
fie-mea a mai zis si ca doamna invatatoare le-a cerut copiilor sa ii corecteze pe parintii care vorbesc incorect. ceea ce (of, cu mine si-a gasit) ea chiar face…
2009-02-03 15:47:02 | Raporteaza
victor L ,omule ,pe ce lume traiesti , cind te dai pe blog esti la stilul impins , ce e in capul tau : cine a bagat in stare ,situatia ,de urgenta in gaze si alte energii , cine schimba “mulgatorii ” din “saivanele “cu energii . e ministrul ,nu patronul , ce ai , ai probleme de percepere si intelegere . cum sa urasti omul , ministrul si patronul care ne da gaze si alte energii sa ne incalzim si marmura cind …ne-am racit .
2009-02-03 15:51:05 | Raporteaza
@tm_ionescu,
eronat: “douasprezece”, dragutza! esti eronat!
2009-02-03 15:51:47 | Raporteaza
@nicole
Stie doamna invatatoare ce stie…generally speaking, of course…
2009-02-03 15:51:59 | Raporteaza
antim,
scuze, mi-e imposibil sa te inteleg; Videanu e de 40 de zile ministru si deja trebuie spinzurat.
Basescu nu?
2009-02-03 16:05:07 | Raporteaza
@tm_ionescu
Spuneti ca:
“OMV asteapta la colt, ca doar s-a obisnuit”.
Ce usor este sa infierezi cu nationalista (era sa spun proletara) manie pe strainii care ne exploateaza fara scrupule resursele.
In 2004, prin votul in unanimitate in Parlament, statul roman a vandut 50.1% din Petrom companiei austriece OMV. Astazi, actiunile Petrom valoreaza doar cu 66% mai mult decat in 2004. Nu e mult, daca ne comparam cu cat au crescut preturile la terenuri si cladiri. Daca cu banii dati in 2004 pe 50.1% din Petrom OMV cumpara de pe piata libera din Romania terenuri sau apartamente, castiga de 5-6 ori mai mult. Dar ei au investit in industrie.
In schimb, ii admiram pe patriotii (era sa scriu patrihotii) care cumparau pe nimic de la batranei “drepturile litigioase” pentru sute de hectare intravilane, batrani care intentionat nu erau pusi in posesie de catre primarii corupti. Imediat ce erau cumparate drepturile litigioase patriotii erau pusi in posesie si vindeau terenurile insutit. Becali, Boureanu, Negoita, Popovici, Constanda, Mihai Cuptor, etc…
De fapt vanzarea catre austrieci a Petrom a fost pasaportul nostru de intrare in UE. Nu se putea altfel! Austria, o tara mica si aflata la granita cu europa de est, a cerut de la UE o compensatie pentru ca prin admiterea Romaniei in UE va fi in anticamera infractorilor romani care vor navali acolo odata cu aderarea Romaniei. Si infractori am trimis spre vest din belsug…
Dvs. ce ati vrea dle Mihai? Sa fim primiti cu bratele deschise si in UE, sa poata pleca muncitorii romani fara probleme in Italia, Spania, Anglia, de unde au trimis acasa zeci de miliarde de euro, dar Romania sa nu dea nimic la schimb, decat poate violatori, criminali, suti etc?
Credeti ca austriecii erau fraierii Europei sa inghita pilula amara numita Romania pe stomacul gol? Au cerut intai de mancare…
In plus, revenind la Petrom, statul roman controleaza inca peste 40% din Petrom, de unde a luat dividende foarte mari in ultimii 3 ani. Acest lucru a fost posibil si datorita managementului austriac al companiei.
Cat despre fantasma exploatarii petrolului marii negre, toti vorbesc de parca ar trebui dat doar cu sapaliga si va tasni petrolul sau gazele. Licentele de explorare se castiga prin iar costurile de explorare si de exploatare sunt foarte mari acolo, de sute de milioane de euro. Probabilitatea de a nu gasi nimic, sau de a gasi doar zacaminte nerentabile este foarte mare. Expertii apreciaza sansele la 10-15%.
A se citi si
standard.ro/art../ trom__mergem_dupa_un_peste_mare_in_explorarea_cu_e xxon_din_marea_neagra.html
2009-02-03 16:07:10 | Raporteaza
pentru presedinte : e un succes al guvernului tariceanu , asa e corect si drept si bineinteles si al presedentiei, in numele carora , contra cost, au pledat avocatii. jos palaria .
2009-02-03 16:10:42 | Raporteaza
Sa nu administrat zona asa cum am facut-o in cazul Murzuk
hotnews.ro/stir../
2009-02-03 16:30:39 | Raporteaza
Scoateti mesajul de la moderare
2009-02-03 16:31:00 | Raporteaza
@antim
Pe bune, succes al cui?
Este al profesionistilor din ministerul de externe, fata de care singurul merit al lui Cioroianu este ca a fost un idiot timid care a lasat lucrurile sa curga, si nu un idiot agresiv ca Tariceanu.
Si ma bucur ca au fost lasati sa-si faca treaba.
Hai ROMANIA!
2009-02-03 16:35:58 | Raporteaza
D-le Patrasconiu,
acu’ trece si euforia victoriei de la haga, iar un subiect despre magaria maririi bugetelor la institutii de vaza – Presedintie, parlament, Guvern, anumite Agentii,etc,etc se cere dezbatut si analizat!
Despre structura si filozofia bugetului, per ansamblu, n-ar prea fi mare lucru de zis, decat DEZASTRU!
2009-02-03 16:36:46 | Raporteaza
@citrus
Am inteles, leafa o iei de la austrieci, nu de la romani.
Sa fii sanatos da` eu nu pot sa accept cedarea SURSELOR (petrol, gaze) catre o companie straina.
Adica dependenta energetica fata de altii.
Cand ai spus :
“De fapt vanzarea catre austrieci a Petrom a fost pasaportul nostru de intrare in UE. Nu se putea altfel!”, ai spus tot ce trebuia.
Cel mai mult mi-a placut chestia cu “Nu se putea altfel!”.
2009-02-03 17:05:40 | Raporteaza
@CP
Un raspuns catre von Citrus, la moderare.
Multumesc !
2009-02-03 17:06:52 | Raporteaza
Pedeleii s-au coalizat cu pesedeii ca sa scoata legea lustratiei din plenul Camerei !
Mizerabil procedeu !
Sa le fie rusine !
2009-02-03 17:09:06 | Raporteaza
resurse din platoul continental:
intai ce declara mae ucrainian: e o victorie pentru ei,s-a recunoscut statutul de insula ,si nu s-a modificat frontiea:deci,asa isi vand ei acaa pierderea
resurse:
a. nu prea se stie exact cat titei&gaze sunt
b. nu se stie costul exploatarii,depinde de a
c. omv,ca tot vorbiti de el,are deja incheiat acorduri cu ucraina de exploatare a reurelor din platoul continental ucrainian de la marea neagra”
d. singura companie care,din cat stiu eu,a aratat interes a fost total (franceza)
e bine ca s-a delimitat,s-a demonstrat ca avem si oameni competenti,ca uneori stim sa lucram in echipa,in rest,poate acum ucrainienii imi vor da viza sa ma duc si eu pe insula serpilor,daca vreo agentie de turism va lansa un traseu sulina-insula serpilor
2009-02-03 17:37:59 | Raporteaza
postare noua!
2009-02-03 18:19:28 | Raporteaza
mac gregor ,n-a fost diplomatie , aia n-a reusit . a fost proces cistigat de avocati . cine i-a angajat ? Guvernul ! sa fim seriosi si sa recunoastem :e o victorie a guvernului tariceanu , dupa ce diplomatic (altii )pierdusera . a iesit mai bine pentru Romania .
2009-02-04 07:25:15 | Raporteaza
Exista o tema care vad ca nu e abordata, in detrimentul discutiilor colaterale despre stanci, contracte si alte alea.
In momentul de fata, o prima decizie este cea legata de momentul demararii exploatarilor.
Sunt doua variante: incepe exploatarea in cel mai scurt timp posibil sau depozitul/depozitele intra in conservare pentru o necesitate ulterioara.
Am vazut o gramada de argumente pro si contra si am abordat o parte din ele pe: atitudini.wordp../
As fi curios sa vad o parere si de aici.
Pana acum, cel mai interesant argument pentru o exploatare imediata mi s-a parut cel conform caruia in 10-20 de ani vor fi disponibile tehnologii care vor face desuete solutiile pe hidrocarburi…
2009-02-05 18:14:08 | Raporteaza