![]() | Închidem magazinele de vise. Free marijuana?!vezi toate articolele de Costin Ilie08 Feb 2010 la 13:27 33 comentarii 1777 vizualizari. |
Premierul Emil Boc cerea, la sfârşitul săptămnii trecute, interzicerea de urgenţă a produselor comercializate în aşa-zisele magazine de vise. Îngrijorat de soarta viitorului ţării? Mai degrabă, aşa cum ne-a obişnuit, campion al populismului. Totuşi, indiferent de motivaţie, sunt de acord cu el, chestiile alea etnobotanice (să-mi explice şi mie cineva de la televiziunile de ştiri, că ele le-au botezat, cât sens are denumirea asta) sunt nişte mizerii. Intenţia rămâne însă una superficială atâta timp cât nu se aduce în discuţie şi celălalt capăt al ţigării: legalizarea drogurilor uşoare “clasice”.
Ştiu că în acest moment al textului, puritanii care practică sexul oral doar sub adăpostul plăpumii se vor grăbi să dea cu barda în ghiocel.
Marijuana creează dependenţă, este doar pasul către heroină, sunt câteva dintre prostiile pe care le aud des din partea unora care, toată viaţa, n-au tras altceva în piept decât moartea frumos ambalată pe care le-a servit-o unul ca nenea Phillip Morris, noxele ţevilor de eşapament ori, în cele mai nefericite cazuri, fumurile propriei personalităţi. Până acum nu a reuşit nimeni să demonstreze că de la o ţigară treci la seringa-n venă. N-o să spun că ştiu zeci de prieteni ai unor prieteni (străini, normal
) care fumează, şi că nici unul nu a trecut la “faza următoare”, hai mai bine să vedem ce scrie pe site-ul ANA despre haşiş şi “marihuana”.
Efectele biologice actuale ale cannabisului sunt reduse şi aproape nesemnificative. (…)
Se descriu diferite faze ale stării tipice de euforie (engl. “cannabis high”, “social high”). Printre efectele iniţiale se numără adesea o stare de agitaţie, însoţită ocazional de stare de tensiune şi anxietate, stări ce vor fi urmate în curând de o senzaţie plăcută de siguranţă şi ocrotire (germ. Geborgenheit). Urmează stări introspective şi echilibrate, de un calm deosebit. Alteori pot apărea oscilaţii ale stării de spirit, râsul nemotivat alternând cu tăcerea contemplativă. Este caracteristică intensificarea percepţiei mediului extern şi intern. În cazul consumului în grup, aceste modificări pot determina o trăire mai intensă a relaţiilor de grup.
Până acum, nu au putut fi demonstrate modificări organice majore. Riscurile pentru sănătate sunt apreciate, în ansamblu, a fi mai mari decât care apar în cazul tabagismului.
Cercetările au evidenţiat modificări hepatice, pulmonare (conţinutul de gudron al substanţei inhalate prin fum este mult mai mare ca la tutun) şi mai ale ales psihotice.
Comunicările despre modificări ale echilibrului hormonal, sistemului enzimatic, sistemului imunitar şi la nivelul materialului genetic uman nu au putut fi demonstrate experimental până în prezent.
E un punct de plecare bun pentru o dezbatere publică, zic. Pentru moment, atât. Să fiţi sănătoşi şi cât mai voioşi ![]()
Etichete: droguri uşoare, magazin de vise, marijuana, plante etnobotanice


Ciprian Domnişoru azi la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
| 1Este usor sa depistezi cine sunt suporterii guvernului GRIVCO. Unul este chiar autorul acestui articol plin de minciuni si exagerari. Daca guvernul GRIVCO va continua atunci vom putea concede ca securitatea... | ||
| 2@-rk-: Auzi, nu te supara, dar ai sarit aiurea! Cretan are dreptate, l-a amendat pe inginer Ciutacu, care nu stie formula debitului. Unde la numitor e o unitate de timp. mc/s; l/h; t/luna etc. Atat.... | ||
| 3Orice om normal va accepta ca Ponta este un porc norocos. Este liber si a obtinut titluri nemeritate. Dealtfel comportamnetul sau general nu confirma hirtiile si titlurile pe care le mentioneaza in CV.... | ||
| 4@Dan G.: Asta e vechea problema a prostilor: astia ori cred ceva ptr. ca e pe tot stâlpul propagandei, ori, cam tot atat de des, nu cred acel ceva ptr. ca e pe tot stâlpul propagandei. Si in privinta asta,... | ||
| 5"Nici măcar în România de azi nu mai poţi lua bacalaureatul dacă nu ştii că debitele se măsoară în metri cubi pe secundă (sau minut sau oră sau an sau secol sau orice altă unitate care exprimă timpul)... | ||
| 6@Dan G. da, am ratat ocazia vietii mele sa fac corporate affairs pentru firme de armament si firme care pompeaza chimicale... | ||
| Mihai Goţiu 10482 citiri |
| Costi Rogozanu 9706 citiri |
| Cristian Teodorescu 8660 citiri |
| Constantin Creţan 5712 citiri |
| Dan Duca 4177 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3774 citiri |
| Alin Fumurescu 3101 citiri |
| Dorin Tudoran 2279 citiri |
| Ciprian Şiulea 2261 citiri |
| Cristian Bândea 2041 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 4 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Marius Cosmeanu o postare |
| Mihai Goţiu 61821 citiri |
| Cristian Teodorescu 38530 citiri |
| Costi Rogozanu 37620 citiri |
| Alin Fumurescu 17034 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16705 citiri |
| Viorel Dobran 13144 citiri |
| Dan Duca 12401 citiri |
| Constantin Creţan 11611 citiri |
| Dorin Tudoran 8454 citiri |
| Iulian Leca 7863 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
FREE JIJI !
2010-02-08 13:32:06 | Raporteaza
Costinel, am pentru tine 2 noutati:
1. sexul oral (sub plapuma sau pe strada) nu creeaza dependenta FIZICA si PSIHICA.
2. nu marijuana in sine este periculoasa, si substanta activa, numita TetraHydroCannabinol, sau THC pentru oamenii grabiti. In cazul plantelor “naturale”, THC e in concentratii care intr-adevar nu pun in pericol decat puritanii. Dar in cazul plantelor “de laborator” (sper ca nu traiesti cu impresia ca planta asta creste in orice conditii…), concentratia de THC creste. De aici treburile sunt discutabile si depinde de fiecare cum suporta efectele. Ce nu se poate nega este faptul ca ANUMITI oameni o pot mierli fara drept de apel, in timp ce altii doar zambesc fericiti si afumati.
2010-02-08 13:47:22 | Raporteaza
Se pot legaliza in Romania, precum si in toata lumea, toate categoriile de droguri. Langa sticla de vodca si pachetul de tigari, ar fi loc destul pentru heroina, cocaina si marijuana, totul ramane la cat de dispusi sunt oameni sa se imbacseasca cu toate astea.
Eu recunosc ca o betie crunta si o tigare dulce,merge, dar nu exces zilnic sau saptamanal. Cat mai rar recomandat. Cat despre restul droagelor, ramane la nivelul de educatie a fiecaruia, domeniu in care in Romania, si cam peste tot in lume, ar trebuii umblat serios si corectat, mai ales la capitolul cu informarea corecta.
Pana la urma nu drogurile sunt problema, ci educatia, frate! Aia de la scoala, de acasa si care ti-o faci! Asta-i problema. Cat despre Boc, face parte din clasa politica inspaimantata de lipsa de informare si nivelare la aceeasi cotatie ca mare masa indobitocita de televizor cu raiting si mai putina informatie.
2010-02-08 14:18:06 | Raporteaza
foarte bine pusă problema. foarte subtil, foarte elegant, foarte isteț. bavo!
2010-02-08 14:23:03 | Raporteaza
Eu cred asa: daca Boc & gasca de mafioti ar putea sa puna un impozit baban pe “plantele etnobotanice” (denumire idioata) sau pe drogurile usoare, i-ar durea fix in pix ca va crapa un procent de romani tineri din cauza lor.
Dar, intrucat consumul este mult mai limitat ca cel al tigarilor, de exemplu, plantele respective nu prezinta interes din punct de vedere fiscal.
Alimentele cu chimicale, comparabil daunatoare sanatatii ca si drogurile usoare, au potential si la ele s-a gandit cineva sa introduca “taxa pe mancare”.
So, daca statul ar putea pune o “taxa pe vise” din care sa umfle niste sume de bani, ar face-o in secunda doi.
2010-02-08 14:23:31 | Raporteaza
@comentator: Nu stiu cati prieteni ai tu care au fumat si nu au trecut de cealalta parte,cea a drogatilor dar eu iti spun sigur ca exista si persoane care nu s-au putut opri si au au mers mai departe la siringa.Nu este normal sa vezi copii de scoala generala si liceu care procura astfel de ierburi si le fumeaza prin scari de bloc.
2010-02-08 14:23:47 | Raporteaza
Sa le inchida, sunt niste mizerii magazinele astea, numai chimicale. Dar motivul pt care le inchid este ca aceste CHIMICALE i-au imbolnavit pe copii, care au ajuns la spital. (Cine i-a pus, doar scrie pe ele ca nu sunt pt consum uman). Asadar motivul nu are nicio legatura cu starea psihica “de bine”. Am dosri o explicatie de la d. Boc ce are de zis in cazul asta in privinta cannabis si hasis. Consumul nu traficul trebuie sa ramana la atitudinea fiecaruia. Ca si la tigari si bautura – interzis minorilor. E fosrte jenant sa fii contabil sau director de firma sau inginer si sa te simti infractor daca fumezi canabis. Si esti si pericol public cu ocazia asta. Poate explica Boc totusi
2010-02-08 14:47:42 | Raporteaza
@Nickmann: e clar, nu ai inteles nimic sau nici macar nu te-ai obosit sa citesti, pfffffffffffffffffff!
2010-02-08 14:55:09 | Raporteaza
@comentator
prima chiar ca este o noutate, zau. cat despre a doua, ce sa zic, unii mai sensibili o “mierlesc” si de la antibiotice.
@Nickman
corect
@Cris
Statul ar castiga in orice conditiiami mult decat acum, fie si pentru ca ar cheltui mai putin cu combatarea traficului
@Dobre
Nu cred ca Boc stie sa faca diferenta, din pacate
2010-02-08 15:56:47 | Raporteaza
din principiu, drogurile mi se par o idiotenie: daca doar te afumi, atunci sunt inutile, iar daca ai trecut la cele grele esti un om prea slab sa mai contezi.
orice fel de drog, oricat de usor, mi se pare periculos pentru foarte tinerii de astazi pentru ca ei sunt obisnuiti de la jocurile pe calculator cu NEXT LEVEL.
PS: tot nu ti-ai gasit o prietena??
2010-02-08 15:59:12 | Raporteaza
@li
fara ironie, cat din comentariul tau l-ai postat in cunostinta de cauza? (pe asta cu prietena nu o inteleg)
2010-02-08 16:03:55 | Raporteaza
foarte frumos articolul…. si nu e singurul pe care l-am gasit de acest gen… ma uitam pe diferite bloguri… si minune mare! am gasit un blog extraordinar de tare! un blog in care sun prezentate diferite stari provocate de diferite droguri. cred ca e unicat blogul. stonedandhigh.b../
Oricum felicitari pt articol….
Sper ca peste 2 luni sa fumam marfa buna (adica cu THC).
cu respect, Cristian A.
2010-02-08 16:13:55 | Raporteaza
@li: marijuana creşte în multe şifoniere în bucureşti, nu în “laboratoare” aşa cum crezi tu, dezinformatule(o).
dacă drogurile uşoare ţi se par o idioţenie, ce părere ai despre alcool? daca fumezi, şansele să îţi baţi nevasta sunt nule, la alcool depinde de “experienţă”
2010-02-08 16:14:37 | Raporteaza
costin,
asta cu experienta mi se pare un sofism. n-am incercat nici marijuana si nici cocaina, dar am fumat si m-am urat pentru fiecare moment. am un nepotel de 16 ani care fumeaza marijuana si a incercat toate combinatiile de votca si pastile, ca e cool si asta e reteta la ei in liceu.
nashoo, la devalmasagul din comentariul tau n-am ce sa raspund, doar sa te linistesc ca n-o sa-mi bat nevasta.
2010-02-08 16:25:30 | Raporteaza
de unde stii ca nu au trecut la faza urmatoare prietenii prietenilor, despre care povestesti? le-ai vazut cumva rezultatele analizelor?
te intreb asta pentru ca vad ca ceri demonstratii clare care sa ateste ca de la tigara treci la seringa. esti tu convins ca acei prieteni nu au trecut deja mai departe, si (mi se pare inteligent) nu au spus asta?
my friend, daca marijuana ar deveni legala, crezi ca traficantii s-ar angaja pe santier? nu, evident… ar vinde in continuare cocaina, heroina, si altele.
daca ai umblat noaptea in red light district in amsterdam, sunt convins ca ai vazut baieti care te intreaba discret daca nu doresti ceva “mai puternic”. cat crezi ca e de usor sa te abtii de la o atractie, atunci cand deja esti “high”? sau atunci cand marijuana deja ti se pare ceva banal?
tocmai de aceea, sunt de parere ca trebuie sa ramanem la faza de interdictie totala…
2010-02-08 16:26:11 | Raporteaza
de la PDL citire: sa scoatem in afara legii:1. actu’ sexual (vin pe lume copii nedoriti, mor mame la nastere, se nasc prosti ca Boc&co, betivi ca Base, sexoase ca Udrea, etc.)
2 mincarea(indigestii, bobezitate, etc.)
3 bautura (aviz drojdierilor in special moldoveni),
4 mersul cu masina (dai in gropi si injuri edili, cheltui banii pe benzina si piese de schimb in loc platesti impozite si taxe)
5 sa-i manince plin de cacao cine ia votat (peste 5 milioane de “inteligenti”)pe guvernanti de azi
6 cum rabdati bai sa vedeti cum sinteti dusi de nas de jmecherii de la guvernare? Basu a trimis in Parlamentul UE pe analfabeta, Udrea jegmaneste pe fata, Boc e tont, etc.,etc., boteaza interlopi, gunoierul baga cu forta (reteta Base) pe Horrorius in …. (bai chiar nu aveti coloana vertebrala, PDL-istilor de sector de va lasati calcati in picioare in halul asta?)
etc.
2010-02-08 16:36:56 | Raporteaza
@li
exact! faptul ca sunt interzise nu-l impiedica sa si le procure, nu?
@ce ghevara mea
sunt convins, da. si cred ca e mai usor sa te abtii de la a trece la faza superioara decat de la inca o bere
2010-02-08 16:37:10 | Raporteaza
Free Mary!
O bila alba pentru costi, pentru modul cum a pus problema. Ar fi interesant de citit in paralel si ceea ce spune tot ANA pe site-ul oficial despre efectele barbituricelor si a benzodiazepinelor (xanax, diazepam, etc), ce se consuma din greu pe la noi, si se prescriu de catre medici cu extrema usurinta. Tot droguri usoare sunt si astea si sunt legale, reglementate, etc. Dau dependenta rapid si se poate muri extrem de usor de la supradozaj, spre deosebire de inofensiva iarba.
Again: legalize it already!
2010-02-08 16:46:08 | Raporteaza
Da?oke,sa le inchida,ca oricum,dealeri tot or sa mai existe
nu inteleg,acuma,fac mai mult rau decat bine,pustanii care fumeaza legale,se dau p ilegale,pentru ca numai gasesc legale:)e logic,eu unu nu ma bag in niciun vot,pentru ca mereu voi gasii d unde sa fumez,cand va fii cazul!
2010-02-08 16:47:44 | Raporteaza
@Costin Ilie: de ce esti convins? pe ce te bazezi, le-ai facut analizele?
cat despre abtinutul de la faza superioara sau de la bere, e iarasi o supozitie de-a ta…
eu as zice sa facem o alta supozitie: sa presupunem ca toti dependentii de cocaina au fumat la inceput o marijuana, nu pare mai credibil?
sau sa presupunem ca cei care spun ca marijuana nu da dependenta mint, la fel cum mint si cei care spun ca nicotina nu da dependenta. mie mi se pare mai credibil…
2010-02-08 16:58:31 | Raporteaza
@Costin Ilie: in spania se trateaza scleroza in placi cu marijuana (doctorul prescrie si o cumperi de la farmacie)
spaniolul are voie sa creasca pentru consum propriu maxim sapte plante de marijuana, daca te gaseste politia cu substante interzise (cocaina, heroina, etc)asupra ta nu zice nimic daca nu e cantitate susceptibila comercializarii.Sa nu te gaseasca vinzind ca e jale.
ca paranteza ; in mexic sa legalizat consumul de cocaina, in venezuela si bolivia e legal sa mesteci frunze de coca, in cehia sa aprobat detinerea si consumarea de maria.
in spania cunosc multa lume care fumeaza maria sau hashis dar nu am auzit ca de la fumat se trece la intepat pe nimeni. De la tras pe nas se terece la siringa. Cei care se inteapa se recunosc usor(au ochii bulbucati sau inecati in lacrimi) Spaniolii sint cei mai mari consumatori de droguri din UE, nu exista tinar sa implineasca 14 ani sa nu probeze (o pastila de extazi acu un an costa 1E (un euro).
2010-02-08 17:02:12 | Raporteaza
@dropia: nu zic ca junioara nu e analfabeta, m-ar bate Dumnezeu… dar tu chiar ca reusesti sa o intreci.
se scrie “jecmaneste”, nu “jegmaneste”. se scrie “cine i-a votat”, nu “cine ia votat”.
2010-02-08 17:07:10 | Raporteaza
@comentator: gresesti tovarase, afla ca sexul oral da dependenta, daca nu crezi intreaba (sint sigur ca faci parte din categoria celor ce “se pupau in c >u >r pe prispa, adica STATEAU pe prispa casei si se pupau nu in … ci pe botic), intreaba de ce se duc spaniolii la puticlub (bordel) pe un amic (ai?) rezident.
2010-02-08 17:13:38 | Raporteaza
eu cred ca drogurile asa numite “legale”si vandute in magazinele etno botanice sunt mult mai periculoase decat drogurile usoare ca marijuana care este 100%natural si daca vreti sa stiti chiar si alcolul consumat de romani in cantitati destul de mare (din pacate)este mai periculos pt sanatate decat marijuana.in concluzie as da liber la consumul moderat de iarba pt ca e mai putin periculos pt sanatate .
2010-02-08 17:18:39 | Raporteaza
@hunor: cum ai face sa dai drumul la consumul “moderat” de iarba? la fel cum se consuma de moderat tigarile si alcoolul?
2010-02-08 17:24:01 | Raporteaza
@li: inteleg ca tu esti unul din puritanii care nu fac sex oral nici macar sub plapuma. La urma urmei de ce ai face? Unu, este inutil (ca nu duce la procreere) si doi, odata ce-ai facut, ti-ar da nasul si la next level, la un sex anal adica, la fel de inutil si oh dear, la fel de inacceptat social.
Chiar asa, cam cati ar fi de acord cu interzicerea sexului anal? cu o femeie evident.
2010-02-08 18:41:37 | Raporteaza
@ce ghevara mea: hai sa facem alta supozitie: ca toti care baga cocaina au baut anterior alcool. o supozitie verificabila si valabila in 100% din cazuri. Ma indoiesc insa ca exista o legatura de cauzalitate ex re intre cele doua.
Trebuie mers in sens direct, nu invers, si vazut cati dintre cei care consuma marijuana trec pe cocaina. Raspunsul il gasesti in gramezile de sondaje si studii, procentul e infim.
Sau mergand pe o alta analogie, admitand ca ca omul cauta intotdeauna senzatii mai tari, toti consumatorii de bere ar trebui sa se dea la un moment dat pe vodca, ceea ce este evident fals.
Teoria “gateway drug” este demonstrat falsa.
2010-02-08 18:48:27 | Raporteaza
@comentator: cu ce dauneaza thcu prietene pufos si bine informat? hai ca ti spun eu cu ce se ocupa thcu.inlocuieste anandamina care este canabinoidul natural al creierului si care blocheaza inhibatorii de dopamina, aia de te face pe tine fericit si ti da natural highu. thcu nu face decat sa inlocuiasca treaba asta. si porcariile alea legale nu contin niciun thc,sunt tot felu de porcarii sintetice. informeaza te si tu ca lumea inainte sa te dai cunoscator si sa induci pe cineva in eroare…peace&love
2010-02-11 15:30:40 | Raporteaza
@ce ghevara mea: uhm, te poti abtine f usor. TOTUL depinde numai de tine.NU este nimic in marijuana care sa te faca sa vrei altceva mai puternic.depinde de alegerea fiecaruia. depinde de motivele pentru care fumeaza persoana respectiva iarba. daca fumeaza sa se dea interesant, sa se integreze in vreun grup, strict pt ca e depresiv sau ceva DA asa e. atunci foloseste iarba ca pe un drog si e posibil sa treaca la ceva mai tare pentru ca acea persoana este cretina si n are personalitate, nu din cauza ierbii
2010-02-11 15:42:09 | Raporteaza
Off, off….multi cunoscatori, multi avizati, multi bineintentionati….insa pacat ca sunt cam t.ampitei. Aud mereu aceleasi argumente obosite si clocite.
Exemple de idiotenii vazute doar aici:
1. legenda upgradarii treptate a nevoii de senzatii….adica daca io iau azi marijuana maine mi-o bag la vena, mi-o bag la nara sau ma frec cu capu de zid intr-un mod ce simuleaza bataile ceasului cuc. Fals domnilor…asta e ca si cum ati spune ca ca daca ti-o tragi cu cona domnisoara iti vine apoi chefu sa ti-o tragi de la scorburile din plopii fara sot pana la oile lui gigel sau vacutele controlorului de oua. Deci dupa retorica desteptilor de aici si pretutindeni solutia cea mai buna ar fi datu manual la labuta cea fara de pacate.
2. Cica provoaca dependenta. Asa spun avizatii bineintentionati. Dar de unde stiti taica? V-ati scarpinat la hemoroidzii cerebrali si astefel se nascu din haosul primordial ideea cu sclipici? Io asa zic ca a fost ca altfel nu imi explic imbecilitatea. Desi trebuie totusi sa recunosc ca creeaza o dependenta similara cu ciorba de fasole cu afumatura….o mananc si p’aia de ani de zile si fac mult rau societatii poluand fonic si pacatuind cu miasma. Aci v-ati prinsi stimati copoi ai dreptatii…m-ati ginit, ca aveti miros fin.
3. Provoaca moarta. Aci nu comentez….cine ajunge sa sustina asa ceva e cu siguranta bou. e greu sa lupti cu ei….dovada au castigat alegerile, au un presedinte si un prim ministru…ar mai fi fost varianta prostanacilor violeti deci de ales am avut de unde….adicatelea avem liber arbitru dat de bunul doamne doamne creatorul sfintei maria….avem dar degeaba.
As mai avea de scris dar nu am chef si oricum nu cred ca are sens sa fac o analiza detaliata pro si contra , cu argumente, dichisite si studii la vedere nu de alta dar aia care se bat in pieptu armonios si binententionat nu au obiceiul sa citeasca decat ce le pica din cer sau proteveul de la cinci si o sa continue tot asa….adica fara sa fie informati se vor baga ca musca in rrahat si vor posta in continuare informatii vitale linse de pe timbru d’un leu si 2 bani.
Ps. Etnobotanismele sunt o porcarie ….insa aia e exact rezulatul politicii idioate a celor ce controleaza epava socialista romanica.
2010-02-16 06:51:48 | Raporteaza
“Marijuana creează dependenţă, este doar pasul către heroină, sunt câteva dintre prostiile pe care le aud des din partea unora care, toată viaţa, n-au tras altceva în piept decât moartea frumos ambalată pe care le-a servit-o unul ca nenea Phillip Morris(…)”
De ce nu gandeste toata lumea asaaaaaaa! Am dat de o gramada de idioti care arunca marijuana in aceeasi oala cu cocaina si cu heroina! In schimb nicotina, cofeina si alcoolul sunt ok, doar pentru ca sunt legale! Cat de tampit poti sa fii! Daca erau ilegale, vai, ar fi devenit si ele droguri, ar fi dus si ele la consumul de droguri grele, etc.
Sper ca articolul tau sa fie citit de cat mai multa lume!
2010-02-17 18:47:42 | Raporteaza
sunt consumator de marijuana de aproape 5 ani…..am ajuns sa consum zilnic si aqm orice zi fara marijuana mi se pare fara rost…..parerea mea e k creeaza dependenta….nu mai pot sa gandesc nu pot sa ma concentrez am lipsuri de memorie nu mai am grija d mn in nici un fel…..dak si altii au fost in situatia mea sh au reusit sa se lase va rog sa ma ajutati…..in momentul d fatza sunt disperat! va multmesc anticipat
2010-02-26 00:53:01 | Raporteaza
magazinele d vise sunt cea mai mare prostie din romania….nu am nimik impotriva florilor ilegale dar sunt total impotriva celor legale deoarece contin mult prea multe prostii…oriqm in romania nu o sa gasesti niciodata o iarba buna…marijuana creeaza dependenta celor kre au probleme d tip emotional si da duc la droguri mai puternice,poate nu la toata lumea dar la unii duc cel mai simplu mod sa te lasi e satzi schimbi anturajul sh sa gasesi alt mod d a te simti bn.ii rog p cei kre nu au incercat niciodata sa nu isi dea cu parerea pt k nu au cum sa inteleaga orikt demult s-ar straduii
2010-02-26 01:32:50 | Raporteaza