![]() | La GDS miroase a mucegai :(vezi toate articolele de Pavel Lucescu11 Nov 2008 la 22:02 52 comentarii 20 vizualizari. |
M-au invitat, m-am dus si mi-a parut rau. Am retrait atmosfera anilor ‘90 in format 08. E vorba de o dezbatere organizata la sediul GDS (Grupul pentru Dialog Social), ala unde se fabrica revista 22, in curte cu Green Hours (terasa inchisa
) si o librarie Humanitas. Tema, ceva despre votul uninominal, reforma constitutionala, programele electorale ale PD-L, PNL si PSD. Organizatori, pe linga GDS, o pleiada de ONG-uri, printre care Agentia de Monitorizare a Presei, Pro-Democratia, SAR, Transparency International. Politicieni invitati si prezenti: Theodor Stolojan, Valeriu Stoica, Varujan Vosganian, un domn Steriu, parca, de la PSD si Radu F. Alexandru (PD-L, momentan).Gata cu oficiile, ca plictisesc.
Am stat mai bine de doua ore (pina la capat, adica) si n-am ramas cu mai nimic. Ma interesau parerile avizate ale invitatilor despre efectele votului uninominal asupra viitorului politicii romanesti. Si erau acolo nume grele ( excluzindu-i pe politicieni), printre care si Cristian Preda, consilier prezidential si profesor de stiinte politice. M-am aflat nimic decit ca “e un pas inainte” si ca sistemul de distribuire a mandatelor e foarte complicat. Ma interesa ce vrea sa spuna reforma constitutionala gandita de PD-L si Presedintie, n-am aflat decit ca nu trebuie sa ne gandim la ea ca fiind pentru Basescu. Dar ma interesa mai ales o confruntare cu adevarat profesionista intre Stolojan si Vosganian pe tema legii majorii salariilor profesorilor si pe cea a efectelor crizei internationale asupra Romaniei. Ma asteptam la ceva interesant tocmai pentru ca se discuta intr-un cadru informal, presupus relaxat, cu un public inteligent.
A fost o confruntare pur politicianista. Campanie electorala si atit. Moderatorul, Andrei Oisteanu, depasit adesea, n-a facut nici un efort sa-i aduca pe cei doi politicieni la subiect. Vosganian ii dadea cu efectele negative ale legii 50% asupra economiei, Stolojan il tot intreba, intrerupindu-l, de ce n-a fost in Parlament sa sustina asta cind s-a votat legea. Singurul care a incercat sa aduca discutia pe tarimul argumentelor a fost Andrei Cornea. Degeaba.
Da, s-au discutat mult mai multe, ziaristii care au fost pe-acolo vor scrie probabil si despre altele, dar pentru mine ramin balarii. Dezbaterea publica in Romania e un mare fis.
Cit priveste episodul relatat de Dan Tapalaga aici, ramine cum am stabilit. Un fis, doar ceva mai colorat.
Dar mai trist decit toate e sa constati ca, dupa 18 ani, la sediul GDS incepe sa miroase a mucegai. Trist, trist, trist.


Mihai Goţiu azi la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
| 1'telectualii sunt scuipatori , lingatori , cit de cit obiectivi si neimplicati deloc ! Intilnim cazuri cind 'telectualul scuipa unde a lins si invers ! SCIIIIRBOS NU ! ? ? Dupa mine , repet : dupa... | ||
| 2@C.TEODORESCU.....rugati-va sa mai ramana ...altfel ce va faceti ...pe cine mai scuipati ? Cum mai afla lumea de voi ...intelectuali scuipatori !... | ||
| 3@ MirceaPacat de tine, Mircea, ca pari inteligent...Explica mataluta cum se cheama atitudinea celor care refuza, in ciuda tuturor evidentelor, sa ia act de realitate? Nu seamana oarecum cu atitudinea... | ||
| 4Bravo, Nelutu! Te admir ptr versurile tale.Esti un adevarat Esenin, care isi exprima in versuri atit dragostea fata de tara si poporul sau , cit si ura fata de cei, ce o hartuiau.Fostei puteri sovietice... | ||
| 5nu inteleg un lucru. cum de procesul de avizare de la Ministerul Mediului este ilegal, daca tocmai am citit saptamana trecuta cum Curtea de Apel Alba Iulia a confirmat ca puz si pug ale RMGC sunt perfect... | ||
| 6@bad minton: pai esti pe langa subiect. uitasi ca plecasi de la faza cu razboiul si facusi acilea o revista a presei.... | ||
| Cristian Teodorescu 10115 citiri |
| Mihai Goţiu 9765 citiri |
| Costi Rogozanu 9471 citiri |
| Constantin Creţan 5619 citiri |
| Dan Duca 4560 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3763 citiri |
| Alin Fumurescu 3120 citiri |
| Dorin Tudoran 2251 citiri |
| Iulian Leca 2235 citiri |
| Ciprian Şiulea 2188 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Mihai Goţiu 6 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| riscograma.ro o postare |
| Mihai Goţiu 60318 citiri |
| Cristian Teodorescu 38103 citiri |
| Costi Rogozanu 36613 citiri |
| Alin Fumurescu 17020 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16569 citiri |
| Viorel Dobran 13138 citiri |
| Dan Duca 12383 citiri |
| Constantin Creţan 10963 citiri |
| Dorin Tudoran 9014 citiri |
| Iulian Leca 7851 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
De cativa ani sunt pe piata absolventi de Politologie. N-or fi toti genii ale Carpatilor, dar printre cateva mii(cred), cu siguranta se gasesc si niste capete purtatoare de materie cenusie, alta decat cenusa. Partidele ar trebui sa se bata pe ele, mai mult, sa organizeze o “vanatoare de creiere”. N-am auzit de nimic asemanator.
2008-11-11 22:48:18 | Raporteaza
Batrane,
la GDS a inceput sa miroasa a mucegai mai demult, dar e bine ca macar acum in ceasul al XII-lea ai reusit sa-ti dai seama. Baietii si fetele de-acolo au avut la inceput intentii laudabile, nimic de zis, ma gandeam chiar ca vor suna adunarea tuturor fortelor pozitive din societatea civila, numai ca la scurt timp dupa asta, precum cornul vanatorului din Mistretul cu colti de argint, au sunat, au sunat … insa mult prea putin. Hahahaha!!
Au sunat saracii, numai ca au pus toata energia pe claxon si nu le-a mai ramas energie pentru actiune! Asta-i soarta `telectualilor! Sunt baieti destepti dar lenesi! Cu exceptia momentelor in care trebuiie sa munceasca pentru propria burta (a se citi chiverniseala)! Hahahahaha!!!
2008-11-11 22:55:51 | Raporteaza
salut;
stau si ma uit la jurnalistii bucuresteni – recunosc ca mai ales la cei care apar si pe la tv – si uneori am impresia ca le (va) e mai comod sa va faceti numarul cu numele traditionale
In colegiul 3 Neamt (zona Roznov) vrea trambulina spre deputatie marele, magnificul, primul arendas al tarii, Cuuuuuuuuliiiitza Taaaaraaaata…
Bai fratilor iubitori de democratie, lipsa de reactie a jurnalistilor (care-i tavalesc pe altii prin taratze pentru pacate mai mici) arata fie ca ne meritam soarta ca natie, fie ca uneori credeti ca Romania = Bucuresti, fie ca nu-l atingeti nici macar cu un pai probabil sperand ca o sa aveti apoi subiecte daca ajunge acest reprezentant al ideii de ciuma rosie in parlament.
Musiu Taratza mai fu parlamentar si in perioada 2000-2004. Poate ati uitat, dar cea mai mare realizare a parlamentarului Tarata pentru poporul acesta a fost faptul ca firma sa- TCE 3 Brazi – a obtinut in arenda Insula mare a Brailei.
Au scris ziarele ca a fost manarie marca Vacaroiu – Nastase – Daea via Bittner. Ca sa poata lua Tarata Insula, Enciu a fost aruncat in puscarie; a castigat apoi procesul cu statul roman si cateva milioane daune pe care le platim din buget.
Dar daca jurnalistii din Bucuresti zic ca e ok asa sa fie… hai Tarata (din nou) in parlament; poate mai poate fi arendat ceva…
2008-11-11 23:38:17 | Raporteaza
Domnule Lucescu, Revista 22 e una din putinele publicatii in care chiar poti citi, saptamanal, informatii pertinente, analize serioase si echilibrate, iar nu balarii sau intoxicari.
Nu sunt deloc de acord cu extrapolarea “in societatea romaneasca constatam o incapacitate funciara pentru dialog, chiar la nivelele cele mai inalte (pana aici de acord), deci la GDS miroase a mucegai”.
Ca sa fiu malitios, poate miroase, pentru ca ei nu au miliardele vreunui trust finantat din surse obscure (sau dubioase) in spate, ci se chinuie sa pastreze sediul (pe care vor sa-l ia niste indoielnici urmasi ai UTC…cu largul concurs al partidelor parlamentare – iata unde am ajuns in 2008!).
Judecand dupa continutul 22, activitatea GDS este foarte actuala si necesara. De altfel, nu as da 22 nici pe Cotidianul (o mare dezamagire, ca si afilierea Catavencu la trustul Realitatea, ca si deriva manipulatoare a a acestui post), nici pe EvZ si nici pe alte cotidiene pe pe plaiurile mioritice.
Poate mai multa atentie, discernamant si chiar modestie nu (v-) ar strica!
2008-11-11 23:49:15 | Raporteaza
Domnule Lucescu,
Matale cam mirosi a mucegai, rau de tot omule mirosi
2008-11-12 00:02:02 | Raporteaza
Resentimentar articol.
Imi lasa impresia ca cineva este foarte suparat – pana la frustrare (?) – pentru ca nu a fost invitat, vreodata, sa publice in paginile acestei prestigioase publicatii saptamanale.
Citez din articol: “(…) sediul GDS (Grupul pentru Dialog Social), ala unde se fabrica revista 22 (…)”.
Adica, “ala” fiind Grupul pentru Dialog Social; cat despre sintagma… “unde se fabrica” revista 22, ma abtin.
Ceva mai multa decenta, Pavel Lucescu…
2008-11-12 00:52:12 | Raporteaza
Am vazut filmuletul ala, si Stolojan si-a dovedit inca o data limitele si incapacitatea. Vosganian la fel.
2008-11-12 01:32:50 | Raporteaza
Daca miroase? Ce sa faca omul? Sa scrie altceva decat ca miroase? Miroase de muuuuult – poate le lipseste iarasi o combinatie Nastase+Iliescu, ca sa mai miste si ei nitzel, sa-si mai vina in fire, sa simta ca traiesc… enfin…
Si GDS, daca e asa “tare”, de ce tine musai de sediul ala (si-si iroseste fortele pentru a pastra niste pereti, niste ziduri, adeca) in loc sa-si faca rost de un sediu “al lor”, adica in care sa nu mai depinda de nici un fel de Guvern?
Ca sa nu mai vorbesc ca mizeria de prin “anumite” locuri, de pe acolo, nu prea face cinste unor “intelectuali” – iar aia chiar “miroase”, la propriu si cat se poate… >:
2008-11-12 01:35:14 | Raporteaza
Domnule Lucescu, eu Cotidianul nu il mai citesc de mult. Din cand in cand, mai revin pentru a citi un articol de Ungureanu sau Mihail Neamtu. Revista 22 o citesc de ani de zile si nu regret defel. Revista aceea a facut foarte mult bine pentru tara asta, ca si Grupul pentru Dialog Social, de care dvs. va bateti joc.
Lucruri mai bune de facut nu aveti?
2008-11-12 02:00:19 | Raporteaza
[...] sediul GDS a avut loc ieri o adunare tovarăşească pe care Pavel Lucescu o descrie astfel: M-au invitat, m-am dus si mi-a parut rau. Am retrait atmosfera anilor ‘90 in [...]
2008-11-12 02:00:22 | Raporteaza
Daca era deschisa terasa Green Hours
poate te ajuta sa pricepi ce e aia GDS, Revista 22, vot uninominal s.a.m.d.
Asa insa, tristete mare, neamule…
2008-11-12 03:14:44 | Raporteaza
Mai draga, daca iti pute atat de tare GDS-ul, mergi la plimbare , pe bulevardul ala cu nume de general rus si vei vedea mandrul sediu al psd-ului. Intra cu incredere – acolo nu-i deloc mucegai, doar trandafiri.
2008-11-12 06:21:45 | Raporteaza
nici societatea civila romaneasca nu mai este ceea ce a fost candva….
2008-11-12 08:22:43 | Raporteaza
Lucescule, esti ceea ce gandesti, ti-ai revenit din buimaceala, esti o biata sluga credincioasa si rautacioasa cu oameni pe care nu-i cunosti dar ii califici doar negativ, esti daca vrei acel suflet ratacit care nu-si mai gaseste linistea dupa vanzarea Fenechie, esti mic, urat si nesimtit, esti un mare,…. NIMIC !
2008-11-12 08:25:47 | Raporteaza
GDS este, nu e vorba, un grup de dialog. Atata doar ca e un dialog al surzilor. In privinta asta asa a fost inca de la infiintare. Nu ca n-ar fi acolo oameni valorosi, dar pur si simplu chestia asta cu dialogul nu le iese.
Ca in bancul cu muncitorul care ori de cate ori vroia sa asambleze o bicicleta obtinea o mitraliera, GDS, ori de cate ori face o tentativa de dialog obtine o ciondaneala zdravana
2008-11-12 08:40:01 | Raporteaza
ce ai vrut sa ne comunici stimate domn ? ca toti sunt tampiti , numai dumneata rabdator ?
2008-11-12 08:46:49 | Raporteaza
te cred si eu ca ti miroase urit ! tie ti e dor de un felix pe cai mari !
2008-11-12 08:48:23 | Raporteaza
De ce nu ma mira o astfel de postare???
2008-11-12 08:57:27 | Raporteaza
Nici pe mine nu ma mai mira nimic din ce posteaza dl Lucescu.
Niciodata nu reactioneaza cind i se reaminteste de Fenechiu.
Doar in jur ii pute dlui Lucescu, in apropiere nu.
2008-11-12 09:21:51 | Raporteaza
Ultimul paragraf e muci in fasole, d-le Luce Q;
chiar asa, de langa unu ca Fane Q se vede Romania mai buna?
2008-11-12 09:26:26 | Raporteaza
Nici nu ma mira ca dumneata parca ti-ai dori o lovitura de stat. Nu ma mira nici faptul ca nu-ti ascunzi greata fata de revista “22″ si G.D.S. Ceea ce ma mira ,insa, este faptul ca mai marii ziarului “Cotidianul” nu au remarcat ca de cand esti dumneata si inca vreo cativa ca dumneata, acolo, ziarul nu se mai cumpara. Va laudati ca a crescut tirajul. Fals! A crescut pentru ca,in anumite zile, se vinde cu DVD sau carti. Eu desi aveam abonament, am preferat sa pierd banii dati pentru abonament, dar am cerut sa nu mi se mai trimita ziarul acasa pentru a nu mi se mai infesta cutia postala.Gratie dumitale, domnule Pavel Lucescu.
2008-11-12 09:59:04 | Raporteaza
Sergiule, nu poti tu mai omule putin asa sa te mai duci Dracului?, ma eu inteleg ca elogiezi pe cineva, ca-l simpatizezi, dar tu esti de-a dreptul un Nemernic, si iti sugerez sa te iei de mana cu fratica Luce al tau si slujitil pe Fenechiu pana va da sangele pe nas, dar aveti bunul simt si nu o mai faceti public, sti tu una din cele zece porunci, “sa nu pracurva esti“.
2008-11-12 10:23:05 | Raporteaza
Nu ma mira ca v-ati plictisit la GDS!
Ma mira “superioritatea” ce o afisati ! V-as aminti ca multi se plictisesc la un concert unde se canta Bach ori Wagner si totusi se duc, nu intelegeam niciodata, de ce.
Parca am simtit si la la dvs., o infatuare in ” M-AU CHEMAT ” !
Mai umbla pe la romani, un proverb cu “vulpea si strugurii” ! O mai fi de actualitate ? Probabil, atat timp cat mai exista si vulpi si struguri !
2008-11-12 10:45:57 | Raporteaza
Cred ca a cam trecut vremea GDS-ului de pe Calea Victoriei, aceleasi subiecte: “democratie”, libertate de expresie ” sa-i sustinem pe oricine numai PSD NU. Ai dreptate, Pavel.
2008-11-12 10:51:29 | Raporteaza
Nici nu credeam ca sinteti singur, si 27 are nasul fin, de elefant.
Acum, ca sinteti doi (mai gasiti!), puteti pune de un puci, cum va era ieri dor.
Dar vad ca laq dvoastra ceva e putred: dupa un puci va miroase a putregai. Grav!
2008-11-12 10:59:29 | Raporteaza
Mai Gyudy, chiar asa?, pe PiSaDe chiar nimeni nu il vrea?????, oare de ce?, lasa ca-ti spune don Luce atotstiutorulsiatotsfatuitorulsifacatoruldeopinipetrolimberale.
2008-11-12 11:00:05 | Raporteaza
leonidas, postarile tale imi provoaca o usoara greatza. fii macar civilizat daca inteligent nu poti fi …
2008-11-12 11:32:30 | Raporteaza
Vad ca se scimba nr. postarilor, dar cei ce se aseamana nu pot fi confundati.
Nu era vorba de florin 27, el nici nu postase.
2008-11-12 11:36:33 | Raporteaza
Aici chiar aveti dreptate. Nu ca Dilema ar fi cine stie ce revista coltorala, dar tot mai gasesti in ea doua-trei articole interesante sau cel putin pline de umor ‘telectual.
22 seamana cu sediul GDS: prafuita, adorm cu ea in brate, iar daca gasesc un articol captivant pe saptamana imi sun prietenii. Imi aduce aminte de o publicatie care inca mai supravietuia prin 2000, dar cam in aceeasi stare trista: “Observatorul”.
@ Mihaela
Sa nu comparam GDS cu Bach! O institutie poate fi respectabila, Bach este insa genial. Cu siguranta nu sunteti abonata unor astfel de conferinte, ca altfel i-ati da dreptate domnului Lucescu. Ne vedem la Ateneu/Sala Radio!
2008-11-12 11:37:17 | Raporteaza
Florine , esti `telighent, “maria ta“ ca si yuda.
2008-11-12 11:37:53 | Raporteaza
uite cum au sarit”latratorii echipei de zgomote”. s-au ofruscat toti. Cum indrazniti sa va legati de GDS. Dar nici-un aparator nu spune ceva concret facut de “marii ginditori”.Timp de 18 ani autaiat frunze la ciini,au facut un ziar confidential,si au mincat la greu banii publici si sponsorizari pentru”proiecte” de genul ceui mentionat.Totul pierdere de timp si bani consumati.De fapt pe cei din GDS nu-i intereseaza decit ce le iese lor restul abureala.
2008-11-12 11:41:18 | Raporteaza
Domnule Lucescu, ati coborit prea jos.Pacat
2008-11-12 11:44:22 | Raporteaza
Nici 22 nu mai este ce-a fost odinioara. Dupa atatea cataclisme prin care a trecut, este si normal ca atmosfera de acolo sa miroasa a ciupercarie.
2008-11-12 12:15:47 | Raporteaza
@# Ania
“Domnule Lucescu, ati coborit prea jos.Pacat”
ba din contra, pot zice, a urcat cu o treapta spre pragul dezmeticirii….mai bine mai tarziu….
ps.pt patrasconiu care interzice alte opinii decat ale lui: tata, esti varza, in viata vietilor n-o sa-ti depasesti conditia de sculer-matriter, sau ce oi fi mata ( fara sa jignesc breslasii)… sa scrii asa un titlu, fara sa rosesti ( din bun simt fata de un semen) si sa nu-l sustii decat prin “pareri”, denota aceeasi precaritate intelectuala ca a preopinentului…halal!
2008-11-12 13:27:52 | Raporteaza
Am fost si eu, sunt cam de aceeasi parere. Cu mentiunea ca nu am prins prea multe dezbateri de la inceputul anilor 90. Dar, cum v-am spus si la Olimpiadele Comunicarii, “intelectualii” din Romania si-au ales taberele. Si au incetat sa mai fie “liberi in spirit”, au incetat sa mai fie intelectuali dupa definitia greaca.
Cheers,
D.
2008-11-12 14:27:26 | Raporteaza
Pavel,
Din postul tau rezulta ca reprezentantii GDS prezenti acolo au mediat corect o intalnire intre politicieni si acestia cu societatea civila (ONG-urile). Ai dat chiar exemple, cu nume, in sensul asta.
de unde ai tras tu concluzia ca GDS-ul miroase a mucegai? Poate miros a mucegai invitatii, ca ei erau “vocile”, nu?
Inca ceva: stiu cum decurgeau intalnirile in anii 90. Intr-adevar, era un cor zgomotos de voci, care nu aveau inca rabdarea de a dialoga, parea ca fiecare are foarte multe de spus, si fara indoiala ca asa era. Si pe mine m-a debusolat acea perioada, pentru ca eu imi doream actiune imediata si schimbare. Nu se putea atunci. Traiam intr-o perioada cu nuclee de schimbare, nu cu un trend real de schimbare.
Insa cert este ca astazi voile acelea au o alta coerenta. Cei care nu au coerenta sunt politicienii. Cei mai simetrici cu ei insisi, cu o singura idee fixa, a jafului institutionalizat de partid, sunt aia de la PSD, dar ei arareori participa ca “reformatori” la asemenea intalniri. Si stii bine de ce.
Dar de aici si pana la a scrie ca tine, in termenii astia, degradanti, despre GDS, e cale lunga, domnule! Nu te onoreaza deloc.
Inca ceva: ascultam intr-o seara in masina Realitatea fm, “Punctul pe Zi”. Erai in emisiune cu Fenechiu. Ma crezi ca ti-am confundat discursul cu cel al lui Fenechiu? Pana si timbrul vocii a inceput sa va semene. De ce?
2008-11-12 14:28:36 | Raporteaza
Am fost şi eu o dată l ao dezbatere d’asta cu ştaif, pe vremea localelor, prezent era Cristi Diaconescu.
oişteanu şi el prezent acolo, dar în loc să fie atent la ce se discuta, domnu’ Oişteanu era mai mult preocupat de mâncarea de pe platou din care se înfrupta pantagruelic.
Mă uitam şi râdeam…nu vdeam manierele…sau la ei nu se poartă?
2008-11-12 15:18:24 | Raporteaza
domnule Lucescu
Tin sa va semnalez ca la nr. 12 cineva posteaza cu nick-ul pe care il folosesc eu pe blogul domnului Patrasconiu.
Este o clona fara pic de bun simt .
2008-11-12 15:20:11 | Raporteaza
mai sunteti multi in familia lucescu?
2008-11-12 15:23:25 | Raporteaza
ronin, pocaieste-te, nu e prea tarziu! preotul te va intelege! sambata incepe postul Craciunului! de miercuri poti merge la biserica, sa te spovedesti! mai ales ca e un post al bucuriei! curaj!
2008-11-12 15:25:30 | Raporteaza
daniel:
Nu stiu de ce imi vine sa bag mana in foc ca esti unu’ si acelasi cu Sandokan, Calomfirescu si Ioan T. Morar.
2008-11-12 15:28:24 | Raporteaza
ronine iti vei arde mana degeaba! vei orbecai pe caile raului, in cautarea fericirii betive a cuvantului pacatos! sandokan, o ce tigru de film; calomfirescu un boier respectat pe vremea patrascului voda cel viteaz, iar morar un esentialist al despartirii graului de neghina! sa ne rugam pentru reusita fiecaruia! si in biserica anglicana exista lesbiene, numite preotese…impardonabila sclifosenie a pacatului!recunoasteti devierea!
2008-11-12 15:48:53 | Raporteaza
Da’ a sobolan nu miroase pe unde trce Tzuguiatul de la Iasi, adica Fenechiu?
Pe unde trece Chiuariu, Astelutei,slugile tzuguiatului, nu miroase a prost?
2008-11-12 15:57:52 | Raporteaza
daniel: -ti ‘nezeii ma-tii !
2008-11-12 16:07:20 | Raporteaza
Iata ce spune Dan Tapalaga:
hotnews.ro/stir../
2008-11-12 16:25:08 | Raporteaza
Foamea si criza economica, complexele de inferioritate, dar si mostenirea genetica, pentru ca nu trebuie sa uitam ca omul a fost la origini un pradator feroce, aduc pe bloguri tot felul de aventurieri, care , in afara faptului ca nu au nici o parere proprie, deh, necesita gandire, dau cu invective, profitand de bunavointa unor proprietari de bloguri. Ma refer aici la cei enumerati mai sus, carora am fost nevoit sa le arunc cateva vorbe in graba, si acum le spun inca o data: Mars jigodiilor flamande!
2008-11-12 16:25:50 | Raporteaza
hotnews.ro/stir../
“P.S. Lui Pavel Lucescu de la Cotidianul ii miroase a mucegai la GDS, ca si cand acolo ar fi problema, nu la politicieni. Accentul mi se pare gresit pus. Altii au mirosit marti seara a mucegai la sediul GDS din Calea Victoriei. Au existat toate premisele unei dezbateri de calitate. Calitatea dezbaterii insa l-a dezamagit crunt pe domnul Lucescu. De acord, slaba. Dar m-as fi asteptat sa-l bucure ca scapa de icnetele si onomatopeele dezbaterilor televizate si ajunge pe un taram mai articulat. Lucescu spune ca regreta cele doua ore petrecute la GDS. Asta inseamna ca, dupa fiecare emisiune TV la care participa, domnul Lucescu e distrus, ravasit, incapabil sa scrie trei zile. Nu i se pare ca acolo, in primul rand, se degradeaza pe zi ce trece dezbaterea publica, ca acolo nivelul discutiilor coboara periculos? Iar daca la GDS i-a mirosit a mucegai, la Realitatea sau Antene nu-i muta nasul candidatii si jurnalistii coprofagi?”
2008-11-12 17:12:37 | Raporteaza
TIBI
fugi draga pe blogul portocaliu si plin de pupin….. si dai cu osanale la MM,ca-i cea mai buna, cea mai tare ca inainte de 89 lui tata Leana. Fugi draga in corul aplaudacilor,scapi momentu si este tare pacat.
2008-11-12 17:24:30 | Raporteaza
@NAE:
Stai linistit ca n-am de gind sa stau pe aici prea mult ca vorba domnului Lucescu, PUTE.
Numai ca n-am de gind sa tolerez unei clone fara imaginatie sa-mi foloseasca nick-ul ! Hai PA !
2008-11-12 17:28:54 | Raporteaza
D-ul Lucescu a fost un domn. A zis ca “miroase”, desi pute.
2008-11-12 18:31:31 | Raporteaza
[...] La GDS miroase a mucegai
[...]
2008-11-12 19:48:36 | Raporteaza
@ P.Lucecu : “Din nefericire, onorabila institutie a societatii civile e azi o umbra…” O fi umbra ca o fecala pe care a descoperit-o un coleg de-al lor,mare iubitor de radiografii facute poporului roman ,drept pentru care si-a cistigat fotoliul de reprezentant al culturii romane peste hotare in loc sa se aleaga cu un sut in curul acela pe care daca ar fi roman l-ar purta in loc de inima(cugetare patapieviciana).In fond nu-i prost cine cerseste ,lingusindu-se,ci cel care da ,descalificindu-se .Si poate ca lor,colegilor lui din SAR si GDS li se potriveste de minune descoperirea facuta de HRP. Multa si amara dreptate mai ai Pavele si finut te-ai mai exprimat in ce-i priveste pe acesti impostori culturali….
2008-11-16 20:14:59 | Raporteaza