![]() | Ma gasiti si in revista 22vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu01 Sep 2009 la 15:48 67 comentarii 23 vizualizari. |
Ma gasiti acolo cu o oarecare frecventa, asa cum am stabilit atunci cind am raspuns onorantei invitatii pe care am primit-o de la doamna Palade.
Un fragment:
L-au tradat serviciile pe Traian Basescu?
Survolând istoria politică recentă a României, e bine să ne amintim câteva semnale date de „servicii“ în momente–cheie electorale pentru ca, apoi, făcând media, să îndrăznim un răspuns în legătură cu ce se întâmplă acum.
Putem începe cu 1996, anul în care au avut loc primele confruntări electorale echilibrate în privinţa prezidenţialelor. Şeful de atunci al SRI, Virgil Măgureanu, a anunţat cu câteva luni înainte de momentul scrutinului pentru prezidenţiale că votează „schimbarea“. La acea vreme, „cheia“ era chiar „schimbarea“. Deznodământul poveştii electorale prezidenţiale din ‘96 e bine cunoscut: cei care invitau „să continuăm ce am început împreună“ au trecut în opoziţie, Emil Constantinescu a devenit preşedinte al României, împlinind şi dorinţa mărturisită a şefului SRI. Acesta din urmă însă a trebuit să renunţe la poziţia sa de putere la scurt timp după ce s-a produs „schimbarea“.


Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
| 1@Aurelian: Mult stimate domn. Faceti niste greseli enorme de interpretare a unei situatii, care fie vorba intre noi a fost provocata in mod securistic (cred eu)cu scopul evident ca sa sa uite romanul... | ||
| 2Felicitari! Nu pot sa spun mai mult! Felicitari!... | ||
| 3[...] Articol integral AICI ! [...]... | ||
| 4@araders:deci oamenii din rosia montana sunt si nesimpli si necinstiti. la fel cei care din cand in cand in cand isi mai exprima opinia. in tara asta nimeni nu are voie sa zica ceva ce a zis si basescu... | ||
| 5@aura: asta am observat si eu, ca incet incet cei care se opun extind acuzatia de "platit", "vandut" si toate astea la absolut toata lumea, din tara sau din afara. In opinia lor se pare ca nu ai voie sa... | ||
| 6felicitari pentru farsa, a fost excelenta!cat despre aia care cred ca totul se reduce la Basescu, o mare... trezire la realitate; de ex materialul acesta e despre FRF.... | ||
| Mihai Goţiu 24703 citiri |
| Costi Rogozanu 11820 citiri |
| Cristian Teodorescu 9822 citiri |
| Ciprian Domnişoru 8322 citiri |
| Remus Cernea 5524 citiri |
| Alin Fumurescu 4363 citiri |
| Cristian Bândea 3943 citiri |
| Constantin Creţan 3784 citiri |
| Dorin Tudoran 3771 citiri |
| Dan Duca 3746 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Lucian Isar 3 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Cristian Cojanu 2 postari |
| Mihai Goţiu 116029 citiri |
| Costi Rogozanu 62379 citiri |
| Cristian Teodorescu 50713 citiri |
| Alin Fumurescu 32225 citiri |
| Remus Cernea 22500 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18852 citiri |
| Iulian Leca 18653 citiri |
| Dorin Tudoran 17691 citiri |
| Viorel Dobran 17119 citiri |
| Cristian Bândea 13958 citiri |
| Mihai Goţiu 41 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
“L-au tradat serviciile pe Traian Basescu ?”
Nu, nici poveste.
E vorba doar de o lupta (permanenta) intre diverse aripi ale “sistemului”, in functie de interesele PERSONALE ale sefilor acestor grupari.
Prin “sistem” inteleg mafia indivizilor din fosta securitate/militie, activi azi in SRI, SPP, SIE, DIE etc.
Sau retrasi in …afaceri (inclusiv cu armament, n`asha ?).
2009-09-01 16:09:49 | Raporteaza
Va felicit!
PS. Stiu ca mai multi cititori ai Cotidianului sugerau infiintarea unui nou ziar.
De ce nu incercati sa faceti un ziar online sau macar un blog comun cu pagini de politica, social, economic, cultural?
As putea sa va ajut si banuiesc ca si alti cititori s-ar oferi voluntari.
De cand s-a intamplat “nenorocirea” cu Cotidianul nu mai exista nici o sursa de informare obiectiva, fara manipulare. Ziarele (ca oricum la Stiri nu ma mai uitam de mult) au devenit o groapa de gunoi.
2009-09-01 16:42:46 | Raporteaza
Pe mine m-a dixtrat postatorul @rizoaicad.arges.
Nu mi-as da cu parerea, dar asta ar insemna sa nu fac parte din neamul meu priceput la scenarii.
Totusi, se pare ca o “aripa” a serviciilor s-a ratacit.
2009-09-01 16:55:29 | Raporteaza
Salut @timi, salut @victor.
nu cred ca este vorba de sevicii, mai degraba de servitori, care poate sunt / au fost, pe ici pe colo.
Tampenia lui SRS este cap coada un scenariu de prost gust si plastelina facut de un fost servitor la securitatii. Omul are o problema grea se tot cu capul.
2009-09-01 17:19:41 | Raporteaza
@Theo-Phyl
Salutare !
Crezi ca exista un domeniu care produce bani, unu` singur, in care sa nu primeze interesu` “serviciilor” ?
Imi permit sa cred ca sunt implicati pana si in colectarea banilor de la WC-urile publice.
Sigur, la nivelul asta activeaza “tablagiii”…
2009-09-01 17:28:50 | Raporteaza
@tm_ionescu,
ti-am citit postarea de dincolo, iti raspund aici:
te inseli. udrea i-a facut MUCI pe “tablagiii” din comisie intr-un chip extrem de profesional. ma si mir ca nu mai poti vedea asta, dar se explica: o urasti rau pe udrea, nu?
2009-09-01 17:54:12 | Raporteaza
@timi,
hai, ca e buna rau udrea, degeaba te dai lovit de ea…
2009-09-01 17:55:25 | Raporteaza
Zi perfecta pentru D-na Udrea:dupa ce i-a facut din nou de ras pe ludovic,aurelia si nicolae,mai vine si asta:
turism.evz.ro/e../
2009-09-01 18:41:32 | Raporteaza
@ncole&@nell
despre orban am o parere bine conturata:un las si un neispravit,spre deosebire de frate-sau
ceilalti din comisia aia:banicioiu=tzatza masculina,aura vasile=tzatza,saftoiu=fripturista
insa e totusi o problema: exista niste legi,d-na udrea e cumva mai presus de lege?
si mie ,nu-mi place deloc de pogea,ce trebuie sa fac ,sa refuz sa platesc impozitele pana nu pleaca pogea de la mf?
nu-mi place deloc nici seful politiei rutiere:ce sa fac sa nu mai respect codul rutier pana nu-l schimba?
nu mai zic de oprescu.. si totusi mi-am platit impozitele locale
2009-09-01 19:01:34 | Raporteaza
Ludovic Orban zis Organ, la fiecare aparitie are o figura de parca “ar fi cazut in cap”. Da tot timpul senzatia ca numai ce s-a sculat din somn si nu stie unde se afla, sau ca a fost lovit cu leuca in cap. Jalnic! Ca in desene animate.
2009-09-01 19:13:08 | Raporteaza
@intamplator,
ai consultat legile despre care vorbesti? doamna Udrea a contestat mai multe lucruri, in baza LEGILOR ROMANIEI, pe care le cunoaste cat se poate de bine. Daca ai fi fost atent la ce spune ai fi inteles foarte clar.
2009-09-01 19:15:03 | Raporteaza
buna seara,@d.patrasconiu.te-am gasit in 22, cam,acum osaptamana si m-am bucurat mult.acum referitor la text.puteti sa ne spuneti si noua,care ar fi acum,cuvantul cheie? mie imi este teama sa-l identific,ca nu cumva sa gresesc. in ceea ce priveste pe d.udrea,a procedat corect si conform legii.a dat cu orban de pereti,pe aurica a pus-o in cui.dar nu inteleg de ce se hlizea iuda de saftoiu.ceea ce apreciez eu la ea este faptul ca intr-o confruntare vorbeste frumos si ramane impasibila,raspunzand la acuze cu aplomb si acte.asta face sa-l nauceasca pe orban.astazi avea o figura de baiat gata sa planga caruia i s-a luat jucaria
2009-09-01 19:46:28 | Raporteaza
@nicole
1. Nu-mi dau seama ce inseamna ca “i-a facut MUCI intr-un chip extrem de profesional”.
2. Nu sunt in stare sa urasc, cum spui, o demna reprezentanta a periferiei, care numai ca nu-si pune mainile-n solduri/poalele-n cap. Pot doar sa o dispretuiesc.
3. Apreciez doar indivizii care au succes prin munca/competenta lor, nu pe alte cai.
Din pacate, in Ro munca/profesionalismul nu sunt la mare cautare.
4. Udrea nu s-a remarcat decat prin starile conflictuale care au macinat ADA (biletele, declaratii/fitile).
A, uitasem, s-a mai remarcat prin toalete/posete, prin chestia cu pres. Norvegiei (cand era consiliera pe politica ext. a piratului) si prin faptul ca e primul ministru al turismului despre care am aflat ca nu stie limba engleza.
Adica, in mod normal, n-ar fi fost angajata nici macar ca receptionera la un hotel.
5. Intre comportamentul EU si cel al lui Bombo vis a vis de Justitie (fuga, fuga, fuga…) nu e nici o diferenta.
Poate doar faptul ca unu` are un tupeu mai mare decat celalalt.
Acu`, intre noi fie vorba, m-am iluzionat ca tu realizezi diferenta dintre o doamna si o tzatza, indiferent de simpatiile politice…
2009-09-01 19:47:53 | Raporteaza
@CP
Am un raspuns pt. nicole, retinut de platforma.
Multumesc !
2009-09-01 19:48:53 | Raporteaza
@nicole
as aprecia de la dvs sa-mi explicati care legi ale romaniei le incalca acea comisie???
cum a fost constituita?de ce a fost constituita?ca incearca sa gaseasca ceva “bube”in activitatea acelui minister absolut inutil? sau ce altceva?
inregistrarile aparute arata clar ca de fapt comisia asta incearca;daca d-na udrea nu are a se teme de ceva vine cu documentele si tot ce are si ii termina,ii lasa fara obiectul muncii;
daca e ilegala comisia,ca buna jurista ce este probabil ca o poate contesta tot juridic,si nu ca becali;
in rest,nu astept sa mi spuneti ce succes a obtinut turismul romanesc cu premiul ala(cititi intai cine a sponsorizat lucrarile,e un site al acestei organizatii obscure)
premiile din astea imi aduc amne de alde mincu(ala cu alimentatia rationala),cu omul anului,alde vadim etc.etc and last but not the least celebra “adi”
astept clarificari re legalitatea ilegalitatii comisiei in viziune juristei udrea
2009-09-01 19:59:45 | Raporteaza
@tm_ionescu
hai domle cum nu stie engleza?a fost pe vase de croaziera cativa ani
2009-09-01 20:01:45 | Raporteaza
In plus, felul in care se comporta atat membrii comisiei cat si EU reflecta extrem de fidel nivelul actualei clase politice romanesti, educatia, mentalitatea, profesionalismul, preocuparile.
Da` ei sunt alesii nostri, n`asha ?
Ei ne reprezinta, probabil, extrem de fidel.
Ei, adica mandolinistu`, Pufulet, pesedistu` ala tanar si handicapat, “femeia fatala”, impreuna cu Shorica, Vanghelie, Piedone, Becali, EBA.
Ei sunt “crema” acestei natzii.
2009-09-01 20:04:41 | Raporteaza
@intamplator
“Proprietarul castelului (Dominic de Hansburg) a mai spus că are o relaţie foarte bună cu ministrul Turismului, Elena Udrea, cu care s-a înţeles foarte bine din prima clipă, chiar dacă „doamna Udrea nu vorbeşte engleză, iar româna mea este aproximativă“.
cotidianul.ro/p../
2009-09-01 20:09:01 | Raporteaza
@tm_ionescu,
dat fiind ca ti-ai terminat pledoaria in felul ala jalnic, chiar nu am de ce sa-ti (mai) raspund.
Observ insa ca din cateva puncte de vedere nu esti departe de banicioiu.
ps: udrea chiar s-a comportat ca o profesionista in fata comisiei, in vreme ce o multime de insi, inclusiv tu, reactioneaza in buna masura umoral.
2009-09-01 20:10:11 | Raporteaza
@nicole
inca ceva: aveti o fetita;v-ati dori sa o aibe pe d-na udrea ca model de “reusita “si comportament in viata?
2009-09-01 20:12:06 | Raporteaza
@intamplator,
convinsa fiind ca aveti instrumentele si capacitatea de a consulta singur detaliile si datele “afacerii”, n-am sa pierd timpul explicandu-va, mai ales ca nu ati fost pe vase de croaziera.
mai observ si ca o multime dintre cei care isi umplu gura cu “vase de croaziera”, sunt plutasi rau intr-ale lor. Este chiar uluitor cat de p-afaristi si cocalari sunt unii dintre cei mai buni romani…
2009-09-01 20:13:37 | Raporteaza
@intamplator,
nu iti permit sa imi amesteci copilul in jongleriile dumitale asa-zis mentale. ai inteles?
2009-09-01 20:15:06 | Raporteaza
@intamplator
cotidianul.ro/p../
“Proprietarul castelului (Dominic de Habsburg) a mai spus că are o relaţie foarte bună cu ministrul Turismului, Elena Udrea, cu care s-a înţeles foarte bine din prima clipă, chiar dacă „doamna Udrea nu vorbeşte engleză, iar româna mea este aproximativă“.”
2009-09-01 20:16:31 | Raporteaza
@nicole
Cand n-ai argumente, lasa-l pe Emil.
El stie sa spuna chestia aia cu “i-a facut MUCI” chiar savuros.
I se umple gura…
2009-09-01 20:20:51 | Raporteaza
@nicole:
inca nu am fost pe vase de croaziera mai am de vizitat ceva pe pamant,si nu inteleg de ce luati ca o ofensa faptul ca cineva a lucrat pe vasele de croaziera; un job extrem de greu si educativ;
cam pe unde ar trebui sa caut argumentele alea juridice aduse de d-na udrea?
eu nu sunt specialist in drept,cu atat mai mult constitutional,dar totusi de ce e ilegala o comisie a parlamentului?
cu fetta: nu am vrut sa jignesc,sau sa ironizez,dar e bine cateodata sa ne pastram ratiunea si bunul simt(apropo de” jonglerii asa zis mentale”, “somnul ratiunii naste monstri”)vi se potriveste perfect
2009-09-01 20:40:47 | Raporteaza
fetita si baietei, nu va mai certati!am sa va spun un lucru pe care multi varstnici il stiu,si anume,femeile se impart in 3 categorii,si anume;in 1cat.se afla femeile cinstite,in cat2se afla femeile care trec prin scoala vietii ca apoi sa devina cele mai bune mame si sotii in cat3 se afla femeile care raman in cat.2 toata viata.ca principiu, voi baieti.credeti ca tote fetele si baietii care au lucrat pe vase de croaziera sau prostituat? ma indoiesc de acest lucru, mai ales ca am vazut pe PRO_TV,un reportaj despre cei care lucreaza pe vase de croaziera,si nu am inteles asa ceva.apropo;pe d.saftoiu in care cat. o
catalogati ?
2009-09-01 20:41:11 | Raporteaza
@intamplator,
1. nu eu iau ca pe-o ofensa faptul de a lucra pe vase de croaziera, ci unii dintre cei de-aici care cred ca au foarte mult umor.
2. constatati singur ca nu sunteti specialist in drept, insa va hazardati sa tratati “de sus” argumentele unei persoane care chiar le aduce si probeaza, numai pentru ca o cheama Udrea.
3. Nu accept sa imi serviti lectii despre ratiune si monstri, atata vreme cat nu aveti discernamantul de a nu invoca un copil intr-o discutie in care nu are ce cauta.
In plus, noi aici discutam cazul punctual al doamnei si comisiei Udrea si nu in general ce anume pare sa fie sau este doamna Udrea. Eu in aceasta privinta am dorit sa subliniez umorile cu care reactionati.
2009-09-01 21:08:05 | Raporteaza
@Tm_ionescu,
Observ ca glumele tale cu gura punga o scrantesc rau uneori. Chiar ma intreb: ai calculat mult cand ai dat cu “mucii”-n fasole mai sus? Nuantele, cel mai adesea, chiar devin o mare necunoscuta pentru tipi care se cred destepti apriori.
2009-09-01 21:14:51 | Raporteaza
@adetu gabriela,
asta am dorit sa spun si eu despre vasele de croaziera. Dar devine infinit de greu cand barbatii o iau doar cu pluta pe dambovita.
2009-09-01 21:16:34 | Raporteaza
@nicole:
punctual,chiar nu stiu argumentele juridice ale d-nei udrea;
eu stiu cam asa:
a. de la nfiintare d-na udrea a spus ca e ilegala;argument suprem:vor sa o incrimineze
dupa mine e un argument de doi bani
b.dupa aparitia interceptarilor schimba si spune ca e ilegala ca s-a dovedit din interceptari ca vor sa o incrimineze
nu gasesc argumente juridice-e drept nu sunt specialist-dar nu cumva asta seamana cu cazul ala cu bivolaru cand defila nastase&co pe la parchet ca vor sa-l condamne pe sarmanul senator desi e nvinovat?
+chiar nu am citit pe undeva rgumentele juridice aduse de d-na udrea in sprijinul afirmatiilor
pana atunci: aceasta comisie e legala,ca urmareste si alte scopuri politice,este evident,dar unde este ilegalitatea juridica????
2009-09-01 21:21:30 | Raporteaza
@nicole
Ai dreptate.
Cand arunca flegme prin coltu` gurii, doamnele devin o mare necunoscuta pt. mine.
Pt. ca risca enorm…risca sa fie confundate, nedrept, cu mitocanii…
Scuzele mele.
2009-09-01 21:30:25 | Raporteaza
Sara buna all
Daca si pe noi ne invrajbeste blondina asta(gonflabila)suflatoare de caval,incerc sa-mi imaginez ce-o fi in mintea Orbanului,Safticii,Banicioiului &comp.dupa ce au citit articolul din evz la care face trimitere Nell.
Oscar in mandatul blondinei si utilitatea unui minister al turismului,avand ca imagine o blonda mai “buna” decat toate campaniile de promovare.Face toti banii(desi parca un minister e totusi prea mult pe criza asta,o agentie acolo,ceva)
Comisia Orban are un mandat(cu putere de lege) dat de plenul parlamentului.Acest mandat a fost deturnat de cativa membri ai comisiei de ancheta(voit confundata de cei din comisia asta cu una permanenta,tocmai pentru a le sustine punctele de vedere), in mod abuziv(inregistrarile).Cei din comisie sunt cei care incalca regulamentul si constitutia.
Nimeni n-a oprit plenul,ca in momentul retragerii pdl,sa completeze numarul de membri ai comisiei,pana la nr. statutar(si regulamentar 15) ca sa functioneze.
Rigoarea juridica e data dupa copac si e facut loc cu buldozerul,diletantismului.
Cel putin aparentul conflict de “interese”,ma refer la cele doua parti,ar trebui sa ridice mari dubii asupra calitatii,impartialitatii) investigatiei facute de comisie.
Daca unui demnitar,ministru,etc.protejat de institutia imunitatii,i se poate intampla asa ceva,sunt “cutremurat” de ceea ce i s-ar putea intampla unui muritor de rand,asupra caruia unul(unii) din puternicii zilei,i se pune pata.
Toate acestea le-am spus deja la momentul aparitiei scandalului,si,coincidenta sau nu,le-am intalnit la multi care au comentat.
Inregistrarile,un lucru pe fond grav si el,desi nu cred ca se poate spune ca sunt ilegale(nu vreau sa trimit la colt ideea ca tot ce nu e interzis prin lege,este permis),totusi nu-i in regula cu ele,si trebuie clarificata situatia.Dar in acelasi timp,cred ca ar trebui salutat,faptul,ca oricine a facut inregistrarile,le-a dat mediei,tocmai pentru a intelege scopul acestei comisii(aici,cu siguranta,dedesubturile sunt mai complicate)
In concluzie,dupa mine,blonda face foarte bine ca-i recuza si ca matura cu ei pe jos(defapt chiar merita).
2009-09-01 21:32:52 | Raporteaza
@mircea
Cele trei trofee au fost acordate Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării, Mărginimii Sibiului (considerată de revista Forbes „cea mai romantică zonă de ecoturism din lume”) şi Companiei Aeriene Blue Air (compania cu cea mai dinamică dezvoltare din Europa de Est).
Aminteste-mi, te rog, meritele EU in promovarea Deltei si a Sibiului.
Ca in cazul Blue Air (companie privata) nu cred ca mai e cazu`…
2009-09-01 22:01:30 | Raporteaza
@mircea,
buna seara!
mersi pentru explicatii, ma scutesti de a mai face eu acelasi lucru pentru @intamplator.
deci, thanks a lot!
2009-09-01 22:03:23 | Raporteaza
@Tm_ionescu,
Doamnele pot spune cu sarm cuvantul “muci”, adica de trei ori “muci, muci, muci”, cu conditia ca eruditii si scortosii domni sa nu se comporte ca niste clovni in costume armani.
O luam de la capat: Udrea i-a facut muci, muci, muci.

2009-09-01 22:11:44 | Raporteaza
Cristi Patrasconiu,
Imi eliberati si mie un mesaj pentru @Tm_ionescu?
2009-09-01 22:12:53 | Raporteaza
@CP:
cum spuneam, am un mesaj la moderare pentru @timi.
2009-09-01 22:13:22 | Raporteaza
@mircea&@nicole
avem un sistem-teoretic-cu trei puteri:legislativa,executiva si justitie;
atat comisia cat si d-na udrea confunde puterea legislativa cu puterea juridica;
ceea ce argumentati despre comisie-corect- este perfect valabil si pentru d-na udrea;
ceea ce fac si unii si altii este un circ jalnic care se vrea a le ascunde prostia ,incompetenta si tupeul si nu fac decat sa perpetueze impostura in viata publica romaneasca;
mi-aduc amine cat de porniti erau unii la numirea lui predoiu;s-a dovedit ca a fost o alegere nu rea;
cati oameni politici ar fi avut taria pe care o are predoiu acum-in plin scandal cu salariile din justitie- sa negocieze si nu sa bata campii pe la tv-uri?
la fel a fost la ciolos;si iata ca ceea ce parea imposibil acum 6 luni este probabil acum:un comisar -ciolos-de prima linie in comisie;
noua ne place ca nu stiu cine l-a facut “muci”pe nu stiu care-argumentele nu conteaza- dar tot noi cei carora ne place asta ne revoltam cand becali ajunge europarlamentar sau sarim la agramatismele lui vanghelie si “pleasca” lui paleolgu
nu e nimeni perfect,dar odata si odata trebuie sa ne lamurim ce vrem
nu se poate si cu finul in pod si cu vaca grasa;
2009-09-01 22:14:38 | Raporteaza
Salut Timi
Nu stiu Timi,si probabil ca nici nu prea are.Parca am vazut-o dandu-se-n barci pe undeva,nu stiu unde,dar e cert,are magnet la reporteri(sau i-o fi platit
Vanata cum e,doar doar scapa vreun porumbel sau face acolo ceva prin care,apoi,cei interesati s-o atace(cu bataie mai lunga desigur),a fost prezenta pe sticla de mi s-a acrit.Dar promoveaza turismul,chiar si-n acest fel , n`asha ?
Problema e ca minunea asta de premiu s-a intamplat in mandatul ei,taman in plina comisie de ancheta(chiar daca meritul este,poate,majoritar al altora,asa cum scrie in articol)
Oricum,mie mi-a picat mai bine,decat un spritz cu tamaioasa,la ora asta
2009-09-01 22:16:06 | Raporteaza
@mircea
Ai incercat cu un Riesling sec ?
2009-09-01 22:23:16 | Raporteaza
@intamplator,
mie mi-a placut ca am vazut o persoana extrem de rationala si informata, cu discurs absolut profesional, care a raspuns unor ageamii si montati sa dea verdicte cu orice pret, chiar daca pretul acesta ar fi o droaie de ilegalitati.
Am spus mereu: daca Udrea e vinovata, sa plateasca! Dar asta nu se poate face dupa cum i se scoala (hai, sari @timi!) unuia sau altuia, ci conform legilor si constitutiei romaniei, a procedurilor si raporturilor dintre institutiile statului. Iar asta nu are a face cu sexul unei persoane, culoarea pielii, de cate ori si cu cine face sex, daca a fost pe vase de croaziera, e blond(a) sau canta la caval, oricare caval ar fi.
(bref: multi dintre urlatorii impotriva cantatului la caval, ar fi incantati sa aiba parte macar de o sesiune scurta in sezon turistic…)
Functionarea unei legi existente nu poate fi prada usoara a majoritatii dintr-o comisie chiar si parlamentara, care se crede dumnezeu, desi e plina de diavoli.
Ca va convine sau nu ce va spun e treaba voastra, eu am insa curajul de a va spune lucrurile pe nume, uneori fara farafastacuri. Nu e obligatoriu sa ma cititi.
2009-09-01 22:29:22 | Raporteaza
Mai am un mesaj la moderare, acum pentru @intamplator.
2009-09-01 22:30:17 | Raporteaza
evz.ro/articole../
2009-09-01 22:32:43 | Raporteaza
salve nicole
Bine ei revenit.
2009-09-01 22:33:21 | Raporteaza
Buna, @tibi!!!
Bine te-am regasit!
2009-09-01 22:33:52 | Raporteaza
Intamplator.
Daca am fi prea “tehnici” am fi prea putin intelesi(ma dau si io rotund) si nu prea am mai fi cititi.
Bineinteles ca ai dreptate(10:14) dar le place sa se joace de-a justitiarii,pe banii nostrii.O comisie de ancheta “politica”,n-are nicio cadere sa dea verdicte ce tin de puterea judecatoreasca. Inutilitatea ei este data inclusiv de faptul ca pana la urma tot plenul decide daca este sau nu trimis dosarul spre anchetarea penala(vezi doamne,recomanda,la recomandarea comisiei)
Cu Ridzi-Pidzi le-a mers ca a fost aia prea nepregatita (ca sa nu zic fraiera) dar asta nu inseamna ca pot continua tot asa.
Despre Predoiu si Ciolos am avut comentarii pozitive la vremea postarilor corespunzatoare,asa ca gand la gand cu bucurie
2009-09-01 22:36:51 | Raporteaza
@tibi
buna seara
cam asta facem noi pe aici,nu vedem gorilele
noapte buna
2009-09-01 22:40:22 | Raporteaza
nicole
Nu te supala prea tare pe timi; cre’ ca inca nu si-a luat conced.
2009-09-01 22:41:06 | Raporteaza
@intamplator
Toata lumea este obosita si stresata de razboiul celor 322 impotriva piratului; de aici si nervii; si tot de asta tonomatzii sunt pe cale sa definitiveze lustruirea creierelor; noapte buna.
2009-09-01 22:44:47 | Raporteaza
@mircea
corect aproape totul;
nu as zice ca o comisie de ancheta e inutila(ancheta e cam nepotrivit cuvant);rolul ei ar fi pana la urma sa vada unde s-a gresit in proceduri,in abordare,sa propuna masuri si-de fapt cel real-sa ridice un pic capacul de pe oala cu abur;
si la ridzi si la udrea,daca ar fi fost destept iar fi mers pe demonstrarea inutilitatii celor doua ministere si ar fi castigat mediatic mult mai mult;noroc ca nu le-a dat prin cap
2009-09-01 22:47:29 | Raporteaza
la tema
Felicitari domnului Patrasconiu !
2009-09-01 22:47:37 | Raporteaza
@intamplator
Va rog sa imi datzi un singur exemplu de rezultat al unei comisii de ancheta parlamentara, care sa fi produs rezultate, cu exceptzia cazului Ritzi. Putetzi ?
2009-09-01 22:50:29 | Raporteaza
Saru`mana Nicole
Salut Tibi
Ma bucur sa va revad
Fain articol.Se completeaza foarte bine cu prima pagina din 22 “Presa oligarhilor “
2009-09-01 22:51:52 | Raporteaza
Timi
Era bun si un riesling desigur
2009-09-01 22:54:26 | Raporteaza
salut
mircea
faina postarea ta explicativa; vaz ca timi a adormit.
2009-09-01 22:55:28 | Raporteaza
Ce s-a petrecut de fapt ?
proasta aia de pitzi a calcat in strachini si sacalii au executat-o rapid; pentru ca singele de pedelist este gustos, mai ales in plina campanie electorala, “comisia” a crezut ca poate executa rind pe rind, cite un ministru de la pdl.
Udrea, pentru ca e mai smechera decit toate hahalerele alea la un loc, ii joaca in foi de vitza. E i si ? Bravo ei !
2009-09-01 23:00:33 | Raporteaza
Parchez si eu.
Noapte buna all
2009-09-01 23:14:23 | Raporteaza
@tibi,
nu ma supar prea tare, ma supar destul. ce n-ar da el sa se afle pe un vas de croaziera…
2009-09-01 23:16:51 | Raporteaza
@somn usor, @mircea!
2009-09-01 23:17:14 | Raporteaza
a observat cineva cu ce mecla de bomfaier se uita Organ la Udrea? Zici ca-i teshise Udrea toti dintii de papleaca.
2009-09-01 23:18:47 | Raporteaza
…asta, asa, ca sa aud eruditii cantand ca nu soptesc suav din varful buzelor…
2009-09-01 23:20:04 | Raporteaza
nicole
Cine crede ca pe un vas de croaziera este loc (in echipaj), pentru oameni dispusi sa se prostitueze, HABAR NU ARE CE SPUNE !
Betivanul ala care chinuie chitari, chiar crede ca reprezinta ceva pe lumea asta.
Nu prea o inghit eu pe EU
, da’ tre’ sa recunosc faptul ca mor de placere cind vad cum ii joaca in picioare pe ‘comisiabilii’ astia. 
2009-09-01 23:26:14 | Raporteaza
@tibi,
stii de fapt ce a reusit udrea sa arate din interiorul sistemului? ca legile romaniei sunt vax albina pentru parlamentul romaniei si ca el e primul care joaca tontoroiul pe ele. chiar cu aceleasi jegoase metode ca inainte de ‘89.
2009-09-01 23:31:26 | Raporteaza
@nicol,eu am avut impresia ca mai avea putin, si izbucnea in plans!!!!
2009-09-02 07:09:39 | Raporteaza
@tibi,ritzi a pierdut si pe mana ei!nu a stiut sa-si apropie subalternii,a fost cu nasul pe sus,a crezut ca stie tot,si a mai semnat si ca primarul! de fapt,MAREA comisie au vrut sa demonstreze ca banii s-ar fi dus in campania electorala a ebei,dar nu a fost asa.nu era prost baselu sa faca asa o prostie,mai ales in campanie pt.prezidentiale.
2009-09-02 07:18:12 | Raporteaza
@tibi,excelent!!!!!!!!!!articolul ioanei lupea,din ev.z.ii imartasesc in totaliate ideile.i-as ruga pe toti cei care scriu pe acest blog sa-l citeasca!si sper ca fiecare dintre noi sa transmita celor apropiati cate ceva din adevarul acestui articol.felicitari!I.LUPEA
2009-09-02 07:36:20 | Raporteaza
Mie mi se pare extrem de grav (subiect prioritar de gandire pt. elite) cum plutesc romanii intr-o totala CONFUZIE A VALORILOR.
Confuzie indusa de sistemul comunist si cultivata de «politicienii» care au preluat puterea dupa lovilutia kaghebista.
Ilicescu a fost primul care ne-a propus un Guvern de « unicate », tinere nulitati din rezerva de cadre a UTC/PCR (Severin, Nastase, Dijmarescu s.a.).
A urmat o veritabila cursa, in care toate partidele, fara exceptie, s-au intrecut sa-si promoveze non-valorile.
Presa post-decembrista a avut, de asemenea, o contributie substantiala, indesand pe gatul gugustiucilor « modele » precum sexi braileanca, piticu` porno, copilu` minune, fane spoitoru, salam, gutza, fulgerica. O pleiada intreaga de neica nimeni, scosi in fata pt. rating.
Similar, au fost propulsati in varful piramidei politice ciobani, agramati, hoti dovediti, poeti de curte, dame nurlii, dichisite sau mai ingalate, chiulai, repetenti in serie, sponsori din campanii electorale etc..
Rezultatul ?
Ne-am impartit in tabere/suporteri si juisam cand unii din astia sunt atat de smecheri incat « ii fac MUCI » pe altii, din aceeasi tagma.
Fara sa observam ca mahalaua s-a mutat in Parlamentul Romaniei…
2009-09-02 07:58:38 | Raporteaza