![]() | Mârlanul de internet. Exemplificarevezi toate articolele de Florin Puscas26 Jan 2010 la 21:42 103 comentarii 6883 vizualizari. |
Mă pregăteam să mă uit la un film cu soţia, să sărbătorim, ca tot românul cuprins de criza financiară, un an şi şase luni de căsnicie. Între timp, vorbind una-alta despre ce se mai întâmplă pe voxpublica, soţia îmi spune că i-a plăcut o postare a lui Costin Ilie. O postare care, întâmplător, mi-a plăcut şi mie. Citiţi şi voi textul şi vizionaţi filmuleţul dacă nu aţi făcut-o deja. Pe urmă citiţi comentariile de acolo. Apoi, dacă nu v-aţi pierdut cheful sau dacă nu vă bate nevasta la cap să-i faceţi masaj, nu vă plâng copiii de foame şi nu vă cheamă mama la masă, daţi un click şi aici şi citiţi textul şi comentariile (vă recomand să ţineţi o batistă la nas). Abia pe urmă întoarceţi-vă la textul ăsta!
Ştiu că mă bag în seamă neîntrebat şi că se vor găsi deştepţi care să zică “uite mă cum sar să se apere unii pe alţii”, însă mă doare fix în cot de asemenea păreri. Nu. Rectific: nu mă doare nici măcar în cot. Vorbeam, aşadar, de mârlanul de internet. El e peste tot. E şi în mine uneori, e şi în voi. Internetul pare că are darul de a scoate din noi toate pornirile prosteşti care, de obicei, în societate se cer suprimate.
Despre mârlănia celor care găsesc respectivul filmuleţ teribil de amuzat a scris suficient Costin. Da, se poate să zâmbeşti văzând meticulozitatea cuiva. Da, omul avea Dacie şi faţa lui nu reprezenta frumuseţea întruchipată. Să trecem peste! De-a dreptul scârboasă e reacţia unor cititori. Se pare că “omul nu are bun simţ ci e fixist” şi “plicitisit”. O, da! Să vă treziţi într-o dimineaţă cu toată zăpada de pe maşinile vecinilor mutată sub roţile voastre. V-ar cuprinde instantaneu bucuria că vecinii noştri nu sunt fixişti sau plictisiţi, nu?
O altă ideea genială găsită în comentarii: zăpada nu trebuie mutată din drum. Nici vorbă! “Roţile degajă căldură la frecare şi o topesc”. Sclipitoare logică! În aceeaşi ordine de idei, eu aş propune să se renunţe total la deszăpezire. Să lăsăm zăpada pe străzi! Oricum roţile maşinilor prin frecare topesc zăpada.
Cât despre postarea de pe blogul piticigratis.com şi comentariile de acolo, nu ar fi multe de spus. Luându-şi avânt puternic, dintre “găleţile de vedeţi-şi-voi” şi imaginea din stanga textului, autorul pare să fi reuşit, într-un final, să se autocaracterizeze. După o pledoarie despre rahat, textul se încheie triumfător cu o contradicţie care sfidează logica. Omul scrie despre un text de pe voxpublica deşi nu se numără printre cititorii platformei. Poate i l-a citit altcineva, totuşi. Permiteţi-mi să trag apa şi să sper că asemenea opinii, după ce au răsărit din latrina unei gândiri obscene, se vor întoarce acolo cu tot cu parfumul degajat.
Având în vedere că, de obicei, dojenirea nu atrage decât ură din partea celui dojenit, nu trag mare speranţă pentru îndreptarea cuiva. Dar cineva trebuia să o zică şi pe asta.
Etichete: bun simt, internet, mârlănie, obscenitate


Ciprian Domnişoru azi la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
| 1@Arthur: Chestiunea pusa in discutie de Gotiu era clara: ce a facut Boc in calitate de PM pentru Cluj. In rest, nu am ce sa discut cu tine, prea ai o logica de popa prostu'.... | ||
| 2Este usor sa depistezi cine sunt suporterii guvernului GRIVCO. Unul este chiar autorul acestui articol plin de minciuni si exagerari. Daca guvernul GRIVCO va continua atunci vom putea concede ca securitatea... | ||
| 3@-rk-: Auzi, nu te supara, dar ai sarit aiurea! Cretan are dreptate, l-a amendat pe inginer Ciutacu, care nu stie formula debitului. Unde la numitor e o unitate de timp. mc/s; l/h; t/luna etc. Atat.... | ||
| 4Orice om normal va accepta ca Ponta este un porc norocos. Este liber si a obtinut titluri nemeritate. Dealtfel comportamnetul sau general nu confirma hirtiile si titlurile pe care le mentioneaza in CV.... | ||
| 5@Dan G.: Asta e vechea problema a prostilor: astia ori cred ceva ptr. ca e pe tot stâlpul propagandei, ori, cam tot atat de des, nu cred acel ceva ptr. ca e pe tot stâlpul propagandei. Si in privinta asta,... | ||
| 6"Nici măcar în România de azi nu mai poţi lua bacalaureatul dacă nu ştii că debitele se măsoară în metri cubi pe secundă (sau minut sau oră sau an sau secol sau orice altă unitate care exprimă timpul)... | ||
| Mihai Goţiu 10489 citiri |
| Costi Rogozanu 9717 citiri |
| Cristian Teodorescu 8662 citiri |
| Constantin Creţan 5718 citiri |
| Dan Duca 4180 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3784 citiri |
| Alin Fumurescu 3101 citiri |
| Dorin Tudoran 2281 citiri |
| Ciprian Şiulea 2261 citiri |
| Cristian Bândea 2041 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 4 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Marius Cosmeanu o postare |
| Mihai Goţiu 61828 citiri |
| Cristian Teodorescu 38532 citiri |
| Costi Rogozanu 37631 citiri |
| Alin Fumurescu 17034 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16715 citiri |
| Viorel Dobran 13145 citiri |
| Dan Duca 12404 citiri |
| Constantin Creţan 11617 citiri |
| Dorin Tudoran 8456 citiri |
| Iulian Leca 7863 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Florine, daca nu ar exista marlanii de care vorbesti, multi dintre “online-ri” ar zace in anonimat
Dar in principiu da, e arhiplin internetul de exemplare de genul, si numarul lor continua sa creasca. Cauza? Sau mai bine vina? NU stiu, si daca as sti, ar fi pierdere de vreme sa o expun
)
Numai bine.
2010-01-26 21:51:58 | Raporteaza
Sunt oameni a căror unică realizare e să vadă că există alţii mai proşti sau mai urâţi ca ei. Culmea e că de multe ori se înşeală.
2010-01-26 22:10:58 | Raporteaza
imi pare rau, eu vad un intreg lant :
- un nene care actioneaza in ritm propriu, altfel decat al majoritatii oamenilor grabiti din orasul acesta.
- un alt nene care, probabil, la fel de grabit ca majoritatea orasului, are rabdarea sa filmeze (dupa cum sustine filmul) 50+ minute. apoi alte minute ptr o prelucrare si o postare pe un site.
- alti nenici, minunati de efortul comun al celor doi, isi manifesta parerile (bune sau rele – asta este riscul sa postezi in zone publice ale webului – ce e gratis…)
– si mai multi nenici, comenteaza atat faptul in sine, plus consecintele – comentarilor multimii initiale.
………
- dupa ce nenicii incheie un cerc al comentariilor, apare filmul la tv.
ma scuzati, imbecilitatea sau pertinenta comentarilor este irelevanta, din moment ce un om simplu, care curata zapada, a reusit sa puna in miscare atatea minti si degete…
2010-01-26 22:28:29 | Raporteaza
Bravo, Florin Puscas, pentru ca atragi atentia asupra a ceea ce merita vazut, comentat, reflectat. In atata jeg comunitar, social, de judecata, ma bucur sa constat si licariri de normalitate, civilitate, care imi amintesc ca speranta moare ultima.
2010-01-26 22:30:23 | Raporteaza
Poate au ras doar de ineficienta curatatului masinii. Sunt convins ca omul nu planuia sa plece nicaieri, doar a vrut sa ia o gura de aer ocazie cu care si-a dezapezit si masina. E OK, e o tara libera, fiecare face ce vrea.
Bascalia la romani e larg raspandita, o privire prin onomastica romaneasca e deajuns.
Ca tot vorbesti de marlanul de internet zic ca ar fi interesant sa arunci o privire in ograda proprie si sa descoperi un personaj, publicist pe voxpublica, Mugur Varzariu, care reprezinta cu succes aceasta categorie, cea a marlanului de net.
Acest personaj a facut o pasiune din a-i injura (efectiv) pe cei ce ii comenteaza negativ textele. Pe langa faptul ca ceea ce scrie este de cele mai multe ori lipsit de logica si sens, Mugur varzariu a inceput sa exceleze si la capitolul “blesteme”, dorindu-le, nu de putine ori, celor ce au cutezat sa-i atraga atentia ca e pe langa subiect “numai de bine”.
Daca pe un site personal intalnim astfel de comportamente e ok, fiecare face ce vrea pe banii lui, dar daca marlanul de net apare si pe platforma unui triust de presa atunci e o problema, MARE.
2010-01-26 23:14:45 | Raporteaza
intelectuali bashiti si plictisiti si care nu muncesc.
munciti.
intelectualii nemunciti si imbacsiti sunt aceia care au timp (si stau, si le place) sa se bata in cuvinte !
cuvinte intortocheate, cu intelesuri multiple, avocati, mici dracusori.
munciti. faceti si voi ceva. daca ma intalnesc cu voi sa-mi aratati: uite ma, asta am facut-o eu.
2010-01-26 23:35:18 | Raporteaza
Acu pe bune…daca ar fi sa aplic logica unora ca Ioan T. Morar, sa stii ca baiatul care scrie la piticigratis e din trust cu voi. Recte, lucreaza la Catavencu. Prin urmare (aplicand logica cretina de “trust”), v-a facut de rahat unul de-ai vostri. Radu Alexandru il cheama, in caz ca vreti s-o dati parte-n parte.
2010-01-26 23:42:40 | Raporteaza
Eu nu vad unde-i drama. Am citit si eu articolul dar nu am lasat nici un comentariu. Dupa ce am citit toate comentariile mi-a placut in mod deosebit unul lasat de Ariel. “Rarisim. Impresionant.
250.000??? Pfui, drace! Adica am ajuns la proportia de 1 om normal la 250.000 de ciudati? Grav.”
2010-01-27 00:18:44 | Raporteaza
@camytzi: Asa fac unii succes. Asta e cauza.
Numai bine si tie! 
@Laurentiu Matei: E o modalitate prin care isi ridică singuri moralul. Într-un fel nu e vina lor. Dar măcar dacă ar băga la cap ceva…
@Bogdan G: Corect! Toata stima pentru tipul cu lopata!
@Doina: M-aş fi bucurat să nu fie cazul. Din păcate, la fiecare chestiune care merită discutată, se găsesc şi mârlani gata să înjure.
@romeo: Hmmm… vă înţeleg supărarea. Nu îmi permit să comentez acţiunile colegilor de platformă. Nu îl citesc pe Mugur Varzariu si nici nu il comentez. Dar cred ca exista si o adresa de mail la care puteti semnala aceste nereguli. Ar fi interesant de vazut raspunsul.
@sorin: Hmmm… să înţeleg că nu consideraţi scrisul ca fiind muncă? E şi asta o muncă. Plus că autorii de pe voxpublica fac si alte lucruri in afara de scrisul aici. Ma rog, pentru mine pot sa garantez.
@Thunder: Sincer, nu-mi pasa din ce trust e si unde activeaza. Eu nu atac oamenii si calitatile lor intrinsece. Ma limitez la domeniul faptelor si ideilor.
@El Dorado: Drama e ca unii bipezi nu numai ca au ras de tipul cu lopata (ceea ce putem intelege pana la urma), ci s-au apucat sa jigneasca si sa isi bata joc de o persoana care spunea o singura chestie: “Băi, tipul ăla face un lucru bun!”.
2010-01-27 00:37:55 | Raporteaza
bai, se vede ca si tie iti derapeaza roata. adica te chinui tu sa pornesti o idee da’ se invarte in gol.
sa zicem ipotetic ca N-AI PUTEA arunca zapada in spatele masinii,unde nu deranjeaza pe nimeni, intre bloc si ea, la 50 de cm de masina, ca oamenii normali si ca vrei sa o arunci IN GRADINA ca asa iti place tie.
O dai pe toata jos si o iei pe toata cu o lopata dup-aia.
Tipul ala nu face un lucru bun. Tipul ala face un lucru nebun.
Tipul alalalt, sef-tu, Costin, pe care il scarpini tu la rozeta face un lucru imbecil. Adica o face pe moralistul pornind de la un nebun, nu de la un om cu bun simt. Ala nu a facut nimic din bun simt acolo ci din cauza ca si lui ii derapeaza roata (ceva mai grav). De-aia e penibil, ca a gasit un nebun ca exemplu de bun simt. Ca si cum l-ai gasi pe Lorin Fortuna ca exemplu de patriotism. (Da dom’le, vrea sa salveze romania, nu conteaza ca de extraterestri!)
Si tu… plm.. numa tu stii ce vrei sa faci. Genunchi-umeri din cate vad eu.
Si problema mea nu e cu zapada. E cu faptul ca voi chiar SERIOS nu vedeti ca ala e un nebun. Chiar nu vedeti cele 1000 de solutii mai decente.
Prostul radical. Ori o arunca in gradina, ori face un damb cu ea in mijlocul soselei.
Ca asta fac toti care nu o arunca in gradina. O pun me masina vecinului ca sa faca o gluma proasta.
Bine, eu n-am bun simt. Dar voi doi ati facut logica la scoala? Ati facut scoala?
2010-01-27 00:47:56 | Raporteaza
@radu: Ai auzit oare că în alte ţări (cu o experienţă mai îndelungaţă decât România când vine vorba de bun-simţ) e ilegal să arunci zăpada pe stradă? Rămâi tu cu logica ta, că tot te lauzi că ne baţi la capitolul ăsta şi pe mine şi pe Costin. Ori chiar dacă ar fi fost mai bine să pună zăpada pe maşina vecinului, aşa cum spui tu, felul în care ai reacţionat şi cuvintele pe care le-ai folosit denotă o lipsă a bunului simţ. Şi până la urmă despre asta vorbeam aici. Despre mârlanul de internet, nu neaparat de exemplul civic al unui bucureştean.
Dacă îţi place să te lăfăi în rahat şi în obscenitate (pentru că văd că asta faci pe blogul tău) e problema ta. Doar nu împroşca şi în jur!
2010-01-27 00:58:52 | Raporteaza
@Florin Puscas: Multumesc pentru raspuns, dar aici este o mare PROBLEMA, ati spus “Eu nu-l citesc pe Mugur Varzariu si nici nu-l comentez” hmmm … adica prin postarea de fata de invitati sa citim un blog cu indicatia “asa NU” si un articol despre care spuneti “asa DA”, dar cand noi facem exact acelasi lucru va faceti senin ca ploua spunand sec ca nu-l “cititi” pe respectivul. Pai tocmai de asta v-am scris, sa-l cititi si sa luati atitudine impotriva marlaniei pe net, ca despre asta e articolul postat. Sau, in viziunea dvs, marlanul de internet este intodeauna in alta ograda decat in cea proprie si daca in mod accidental este la dvs in curte atunci el nu trebuie aratat cu degetul????
Ar fi interesant sa aflam raspunsul.
2010-01-27 05:57:13 | Raporteaza
erata: randul 3 “ne invitati”
2010-01-27 05:59:33 | Raporteaza
mai.. epicurene… mai.. pleziristule… ia du-te tu linistit inapoi la dat limbi sa netezesti cararea celui mic ce va sa vie(sa-ti traiasca si sa aiba minte, nu ca ta-so). vezi ca si-a dat drumu` piticigratis si pe frizura ta.
2010-01-27 09:09:29 | Raporteaza
“Nu îmi permit să comentez acţiunile colegilor de platformă.”
Florin Puscas, pai tocmai asta faci, asta face articolul tau, comenteaza actiunile lui Costin:
“… o postare a lui Costin Ilie. O postare care, întâmplător, mi-a plăcut şi mie. Citiţi şi voi textul şi vizionaţi filmuleţul dacă nu aţi făcut-o deja.”
Tu esti prost sau esti prost ?
2010-01-27 09:11:31 | Raporteaza
Da, site-ul cu pricina poate oripila anumite firi mai sensibile. Insa daca compar textele, imi dau seama ca “celalalt” e MULT mai inteligent si mai cult decat tine, iar tu nu vei ajunge in vecii vecilor sa ai vioiciunea lui la scris.
Imi pare rau, dar nu m-am putut abtine!
2010-01-27 09:26:16 | Raporteaza
@Puskin: la fel ma intreb si eu despre tine … doar ca optiunile sunt intre cretin si idiot …
@Florin Puscas: nu mi-a placut filmul iar comentariile de la ambele articole ma ingrijoreaza … invazia de mirlanie prefigureaza un viitor sumbru, fiindca mirlanii de pe internet mai ies si pe strada! si dup’aia avem stiri la ora 5.
2010-01-27 09:36:34 | Raporteaza
OMG! Some is wrong on the Internet!
2010-01-27 09:48:55 | Raporteaza
Rusine , Dinu Patriciu!
Ude-i dragastolo ca vreau sa ma pling pe mine!
2010-01-27 10:00:16 | Raporteaza
” Sincer, nu-mi pasa din ce trust e si unde activeaza. Eu nu atac oamenii si calitatile lor intrinsece.”
Pai ziceai ca nu comentezi colegii de platforma.
Pina la urma iti pasa ori ba ?
Intrin-secule….
2010-01-27 10:04:17 | Raporteaza
@Florin Puscas: Nu va puteati astepta la o mai elocventa confirmare decat o parte din comentariile de mai sus!
(“Exceleaza” #14, cu un nick neaos romanesc; poate si reprezentativ? … Dezgustator!)
2010-01-27 10:18:24 | Raporteaza
si tu te iei de radu pen’ ca vrei si tu o bucatica din cititorii lui? l-as citi si daca ar fi marlan. pe tine nu, nici daca ai fi inteligent.
2010-01-27 10:24:18 | Raporteaza
Da, intr-adevar, e naspa sa se ia cineva de seful tau si tu asisti neputincios. Dar se pare ca ati gresit, domnule Puscas, Radu este un tip cu o gandire mult peste nivelul voxpublica.
2010-01-27 10:44:39 | Raporteaza
@Florin Puscas: Off-topic, dar in context.
Sugerez deschiderea pe site a unei rubrici/”casete” cu doua coloane: “Cele mai apreciate” si “Cele mai dezagreate” Comentarii. Casetele sa fie completate, prin mentionarea doar a pseudonimului (nick), atat de catre autorii de articole cat si de catre comentatori si, periodic, sa se publice (de catre administratorii site-ului) un clasament/top al fiecarei categorii, doar si exclusiv prin pseudonim/nick si dupa criteriul frecventei de mentionare a acestora.
2010-01-27 10:48:25 | Raporteaza
@robert: prostia iese la suprafață în replica „superinteligentă” (așa crezi tu…) pe care o dai!
Variantele posibile:
1. Comentezi în cunoștință de cauză, deci te contrazici (clamezi faptul că nu l-ai citi pe autor), și în consecință ce spui se poate pune sub semnul întrebării…
2. Nu ai citit articolul, deci habar nu ai despre ce vorbești (sau te-a pus „șefu’” să comentezi, că nu poate să suporte criticile)…
2010-01-27 11:05:11 | Raporteaza
@romeo: OK, atat cat tine de mine, voi incerca sa vad ce se poate face.
@ion: Si-a dat drumul? Frumoasa exprimare! Si-a mai aratat inca o data, daca mai era cazul, frumoasa crestere de care a beneficiat.
@Puskin: Mda… sunt eu prost. Te-ai si prins despre ce era vorba. Oricum, multumesc pentru inca o exemplificare a marlaniei.
@Dex: Parerea ta! In cazul asta prefer sa fiu mai putin inteligent dar cu mai mult bun simt.
@speedofmind: Marlanii de pe internet, in cele mai multe cazuri, cand ies pe strada sunt niste mielusei. Probabil tocmai asta ii face sa se comporte asa pe internet. Aici pot sa fie mari si tari si, in acelasi timp, in siguranta.
@zxp: Cine e intotdeauna “wrong”…
@Puscas si cureaua-ngusta: Error, error!
@portocala putreda: Daca ai scrie in romaneste, sa inteleg si eu, pe bune ca ti-as raspune…
@Americanul: Da, oamenii nu-si dau seama ca imi fac o favoare comentand marlaneste. Oricum, stiam in ce ma bag cand am scris textul asta.

Buna ideea rubricilor.
@robert: Sincer, nici nu imi trebuie asemenea cititori!
@avocado: Costin nu imi este sef pentru simplul motiv ca eu nu sunt angajat. Desi rationamentul tau porneste de la o premisa falsa. Si da, am vazut ce fel de gandire are Radu asta al vostru. Nu, multumesc!
2010-01-27 11:33:12 | Raporteaza
@ Radu B. 1) nu, n-am sef ca nu lucrez. nici nu-mi doresc.
2) daca tu nu intelegi ce am scris eu in cuvinte atat de simple acolo…de ce mai folosesti cuvinte mari?
3) acum urmeaza sa imi demonstrezi cat sunt eu de “prost” pentru ca n-am folosit litera mare la inceput de propozitie?
2010-01-27 11:34:38 | Raporteaza
sunteti prea comuni , banali , plictisitori sa intelegeti geniul lui pitici.
oridinarilor.
2010-01-27 12:10:12 | Raporteaza
@Afflicum: Asa este! Peste 100 de ani “pitici” asta o sa fie consideram mare valoare nationala iar noi o sa fim demult uitati. Ma duc sa plang…
2010-01-27 12:16:12 | Raporteaza
O fi piticigratis plin de kk, dar problema e ca are mai mult talent decat tine, Costin si tot restul de snobi preocupati de “lumea faptelor si ideilor” care publica pe aici, la un loc. Voi aveti mai bine grija “sa nu vina iarasi comunismul”. Sau “minerii”.
2010-01-27 12:17:53 | Raporteaza
@exxu: E parerea ta si o respect. Pentru mine insa, tot talentul e inutil daca nu il pui in slujba unui lucru decent.
2010-01-27 12:23:19 | Raporteaza
de unde ai aparut si tu ba, talentatule?
pa voxPLM ar trebui sa fie numa 5 insi, adica aia care nu’s tampiti si nu se screm sa scrie ceva cand n-au ce.
sa stii ca p’aia batranii de la catavencu ‘91 nu i-am numarat.
2010-01-27 12:24:30 | Raporteaza
@ciomu: Bine ai venit! Chiar duceam lipsa de un marlan in plus pe aici…
Nu vrei sa iti trimiti CV-ul sa te puna Dragos Stanca pe tine Project Manager? Mi se pare ca stii exact ce ar trebui sa se faca aici.
2010-01-27 12:27:34 | Raporteaza
@Florin Puscas: Reiau, cu completare.
Imi permit o sugestie:
deschiderea pe site a unei rubrici/”casete” cu doua compartimente: “Cele mai apreciate” si “Cele mai dezagreate” Comentarii. Caseta sa fie completata, prin vot/mentionarea doar a pseudonimului (nick), atat de catre autorii de articole cat si de catre comentatori si, periodic, sa se publice (de catre administratorii site-ului) un clasament/top al fiecarei categorii, doar si exclusiv prin pseudonime (nick) si dupa criteriul frecventei de mentionare a acestora.
Tehnic, este posibil prin atasarea, la fiecare Comentariu, a optiunii “Voteaza”, pe langa optiunea existenta “Raspunde”. (“Voteaza”, sau “Apreciaza”, sau “Califica”, etc.).
Votul preia si stocheaza automat pseudonimele, permitand ulterior sortarea, numararea si alcatuirea clasamentului.
Am convingerea ca astfel se vor mai “responsabiliza” comentatorii si va creste tinuta Comentariilor.
2010-01-27 12:34:58 | Raporteaza
vezi cum te repezi in concluzii?!
daca erai bucatar si ziceam ca nu-mi place mancarea ta, ma invitai in bucatarie s-o organizez?
cine-i marlanu acu?
io, ca nu-mi place ce scrii sau talentatu care s-a oparit ca nu-mi place ce produce el?
2010-01-27 12:37:23 | Raporteaza
@Americanul: Nu stiu daca o sa fie cineva dispus sa faca munca asta, desi ideea e buna. Ar fi chiar interesant de vazut un asemenea top. Doar ca respectivii comentatori marlani, probabil vor deveni si mai rai in loc sa se responsabilizeze.
@ciomu: Atata timp cat folosesti cuvinte de genul “bă”, “voxPLM”, “tâmpiţi”, “screm”, mârlanul eşti tu!
2010-01-27 12:47:49 | Raporteaza
Florine, vad ca ai strans o gramada de cocalari de internet p’aici
Daca m-as pricepe la emoticoane as face unele cu “lantgrosdeaur” “sutedeeuroiimprastiati” “ochelaridesoareGicci” pentru admiratorii piticaniei.
2010-01-27 13:02:32 | Raporteaza
q.e.d.
ai grija cum treci peste perioadele critice cu sensibilitatea asta accentuata.
io oi fi marlan de forma.
da’ tu?
2010-01-27 13:05:48 | Raporteaza
@ciupi 2:
Sunt si avantaje. Mie imi sporeste imunitatea la injurii iar ei exemplifica perfect marlania.
2010-01-27 13:06:22 | Raporteaza
Mda, si tu probabil esti unul dintre aceia in care zvacneste bunul simt atat de lipsit in societatea romaneasca… Acel tip de “eu n-o sa fac niciodata asa ceva pentru ca e imoral si delasator la adresa seamanului meu…”
Mars ma de-aici! Sunteti o gramada de “ciumpalaci” (citat), care va credeti mai buni si “mai superiori” decat altii doar pentru ca postati pe net comentarii pro-morala, pro-deontologie, bla bla, fara a sti macar semnificatia de dictionar a cuvintelor, daramite sa la puneti si in practica in “real world”. Cred ca la asta se referea si postul de pe pitici.
Parerea mea!
2010-01-27 13:09:00 | Raporteaza
Auzi, tu faci parte dintre aia care vor sa doneze pentru Haiti? Ca numai oamenii aia pot gandi asa ca tine….
Am citit articolul tau, pe al lui sef-tu (costin), am vazut si kkt-ul ala de film si am citit si articolu’ lui Radu cu tot cu comentarii.
COncluzia: esti prost.
2010-01-27 13:11:23 | Raporteaza
@Blondistador: @mirc: Multumesc pentru comentariile voastre!
2010-01-27 13:15:44 | Raporteaza
Cu placere!
2010-01-27 13:16:57 | Raporteaza
Esti putin jenant. Si sigur te-ai gandit la asta cand ai scris rahatul asta de articol. Am sa incerc sa iti explic ceva, iar tu mai mult ca sigur nu o sa intelegi, si asta nu pentru ca o sa zic cine stie ce desteptaciune ci pentru simplul fapt ca tu esti setat intr-un anume fel.
Te-ai legat de stilul in care scrie piticigratis. Ca este lipsit de bun simt si asa mai departe. Nu e lipsit de bun simt, ci pur si simplu scrie ceea ce gandeste, CUM gandeste. Tu nu faci asta, iar la treaba asta ai un minus, si evident el un plus. Omori ideea prin cuvinte destepte, si sa le zicem “curate” , ceea ce este un rahat. Nu sufar sa citez din altii, dar nenea Cioran, in tezele lui explica despre cum estetica omoara ideea.
Revenind la ce ziceam: Va dati atat de rotunzi ca voi sunteti de bun simt, ca ala nu e, de parca ii pasa cuiva. Jigniti se simt decat pudicii si aia care traiesc in alta lume, in aia in care nu se injura, in care chestiile porcoase NU exista Am citit cateva articole de pe aici , si mi se par sinistru de plictisitoare, si lipsite esenta. Ale lu’ pitici in schimb porcoase si jignitoare cum sunt mi se par geniale.
Pentru ca pana la urma SI asta este parte din realitate (realitate, cuvant ce apare si la voi in link, acolo sus) realitatea este si plina de chestii porcoase, obscene.
Matale nu reprezinti REALITATEA ci o imagine impusa ori de tine, ori de alt idiot.
Fa-ma marlan, putin imi pasa. Si tu esti marlan cateodata, toti suntem. Deci nu-mi pasa.
2010-01-27 13:18:02 | Raporteaza
@obositu: Interesanta pledoarie! Felicitari!
2010-01-27 13:24:49 | Raporteaza
Ce simpatic esti tu, cum le zici tu asa, usor ironic.
2010-01-27 13:31:21 | Raporteaza
Chestia ca ironia nu acopera ipocrizia.:(
2010-01-27 13:40:28 | Raporteaza
Asta acum ori si-a dat seama cat e de idiot, dar slabe sanse, ori gandeste ceva de genul “astia sunt prea prosti ca sa inteleaga ce vrea geniul din (sau DE) mine sa zica” si o da cu o ironie subtire, vazandu-se in continuare miezul, considerandu-se in continuare prea destept pentru o natie de “marlani” ca sa citez din el.
A avut un comentariu foarte tare un tip pe blogu’ lu’ Radu: “Ala chiar se crede cineva”
2010-01-27 13:52:05 | Raporteaza
@Blondistador: Îţi dai seama că nu ştii aproape nimic despre mine, nu? Nu ai idee cum sunt eu. Ştii doar câteva chestii citite pe internet si mai departe ai presupus tu. Deci poţi să o laşi mai uşor cu acuzaţiile!…
2010-01-27 13:53:53 | Raporteaza
@ obositu: A ales varianta b.
)
@ Florin: Nu stiu nimic despre tine, ai dreptate…dar ia ghici, nici nu incerc sa aflu. Cat despre ipocrizie, e departe de a fi o acuzatie, e mai mult o caracteristica a persoanei, sau, in cazul nostru, a unor opinii (si revin la chestia legata de sensul de dictionaral cuvintelor).
Nu am postat aici decat o parere a mea, adica exact ce ai facut si tu in mai multe cuvinte mai sus. Amin!
2010-01-27 14:02:01 | Raporteaza
@ obositu & blondozaurus:
va rog frumos sa nu’l mai jigniti pe tanarul talentat ca nu suporta criticii si marlanii.
si ie tare sensibil.
2010-01-27 14:14:32 | Raporteaza
[...] pm on January 27, 2010 | # | 0 Tags: citesc a fi mârlan pe net, e o tendință destul de vizibilă pe net, și e o atitudine cred eu viabilă pentru a supravietui [...]
2010-01-27 14:46:34 | Raporteaza
blogul ala e 100% caterinca, nu trebuie luat in serios. Unele postari sunt chiar amuzante
asta cu alegoria rahat-zapada nu a fost foarte inspirata ce-i drept
2010-01-27 14:57:53 | Raporteaza
Mai intelectual ca tine nu am mai vazut de mult pe unu’.Hai ca iti mai dau un subiect de”blogoligit”-aia de sufla frunzele uscate din parc ca sa le dea foc …
2010-01-27 14:59:42 | Raporteaza
am citit raspunsul lui Radu de pe blogul sau si ce m-a socat a fost un citat din biografia domnului Puscas din care am aflat ca dumnealui a fost student la universitatea Babeş-Balyai
)
Iti doresc domnule Puscas sa-ti continui studiile la Oxfort, Canbridge sau de ce nu chiar la Haward
2010-01-27 15:13:43 | Raporteaza
“În fiecare zi de miercuri (eu fiind cel care face regula, o să-mi permit şi excepţii), o să recomand o carte dintre cele pe care le-am citit cu plăcere.”
Am inceput cu exceptia, deci.
As I say, cu un Salinger nu se face….cultura!
TRAIASCA INCULTII! Macar au demnitate si onoare!
2010-01-27 15:42:22 | Raporteaza
@bugsy: Inca e miercuri, nu? Vine si postarea respectiva.
2010-01-27 15:56:08 | Raporteaza
Hit me!
2010-01-27 15:59:36 | Raporteaza
Bai, piticigratis e amuzant si le zice bine, tu doar te bagi in seama. Si e si cult si cu vezi-tu-ce mare. Fra3re.
2010-01-27 16:03:40 | Raporteaza
pe mine ma amuza pe cati intereseaza de un nene care-si curata masina… si ceea ce este si mai interesant este ca majoritatea erau minunati, ca vezi doamne ar vrea si ei sa aibe atata timp (cel putin asta reiese din comentariile ce le-a avut nenea celalat la post, aici n-am avut rabdare sa le citesc pe toate). Bai prostilor, n-o mai ardeti aiurea uitandu-va la altii pe youtube cum isi curata zapada in “90 de minute” privit de o pisica sau urmarind ultimele comenatarii inutile de pe toate siteurile sau mai stiu eu ce faceti si asa o sa aveti mai mult timp pt alte activitati. si care zice ca le face in timpul serviciului FOARTE RAU BA! ca d’aia steti platiti putin ca o ardeti pe net in loc sa munciti!
2010-01-27 16:41:47 | Raporteaza
te-o pus necuratul sa te iei de bloggeri, acesti mineri culturali
2010-01-27 16:55:34 | Raporteaza
Esti un sclav!
2010-01-27 17:00:38 | Raporteaza
voi sunteti toti marlanii. si piticigratis e marlan, da` e marlan ca asa l-a facut ma-sa, si la capitolul bun simt, oricum e cu mult peste voi, doar pentru ca il are adeseori. da` tu si celalalt marlan, voi, elita, doar ma dezgustati. nu l-a scuipat nimeni pe omu cu dacia, poate doar voi incercand sa-i luati apararea.
2010-01-27 17:01:37 | Raporteaza
2010-01-27 17:44:34 | Raporteaza
Ştiţi ce nu pricep eu? Cum se face că şi domnu’ Florin şi domnu’ Costin au băţul în cur atât de adânc înfipt încât pare anatomic imposibil! Sunteţi o categorie de oameni care mă bulversează. Ştiaţi că umorul se naşte din imperfecţiune? Adică dacă toată lumea ar fi perfectă şi nimic nu ar fi greşit, nu ar exista umor. Orice glumă, oricât de mică se naşte pe baza unei imperfecţiuni, fie că e vorba de băşcălie sau o glumă inocentă. Voi nu aveţi umor, e clar, dar eu tot nu înţeleg de ce sunt MÂRLAN (mă, dă-mă dracu, ce cuvinte cu greutate) dacă am râs de nenea cu zăpada. Am râs că E HAIOS. Dacă aveaţi loc de voi, aţi fi râs şi voi doi, măreţilor.
Ce îmi permiteaţi să fac, o! voi, repere de comportament social? Să zâmbesc uşor amuzată? Hai să vă explic: zâmbetul vostrul uşor amuzat e o maximă dovadă de aroganţă, de superioritate, de fiţe-n cap. Voi surâdeţi tolerant, patern, cu maturitatea pe care o are bătrânul trecut prin viaţă faţă de copilul tont care-şi dă cu lingura-n cap. Voi nu râdeţi, pentru că voi vă consideraţi din start mai presus de nenea cu zăpada. Voi nu mai aveţi răgaz să râdeţi, că sunteţi prea copleşiţi de propria voastră importanţă. VOI sunteţi mai mârlani decât toţi ăştia care râdem. CĂ E HAIOS.
Nu mai are rost să comentez despre faptul că te-ai rupt de la tăvălit nevasta ca să te iei în gură cu Radu, astfel dovedindu-ţi (I)maturitatea zrobitoare. Acu du-te şi culcă-te fericit că “i-ai zis-o!”. Clasa a treia primară.
2010-01-27 18:57:25 | Raporteaza
Esti praf, tandari, sfertodoctule… chiar, judecand dupa nick-name-ul de pe Youtube, esti cumva minoritar?
2010-01-27 19:35:36 | Raporteaza
Te avanti ca orbul fara baston amice
2010-01-27 20:02:31 | Raporteaza
florinel si costinas! voi sunteti niste penibili. daca va sperie asa de tare internetul renuntati la abonament. formatori penibili de opinie samariteana. nu era ceva sindrom a lu’ Iisus?! te crezi tu demn de cruce si aperi toti nebunii. Nu esti demn nici de-o cutie de pantofi. nu te mai uita la atatea filme cu gagica, ca ajungi sa fii mancat. te bagi ca musca sfanta in laptele putred! (ca asa e lumea) Iapula iepuras!
2010-01-27 21:25:27 | Raporteaza
sau sa fie “sindromul vitelului scapat din jug”?!
hai de-te-n ghetz! (ghetz inseamna sloboz pe la ardeleni. ca tot iti plac asa de mult)
2010-01-27 21:42:09 | Raporteaza
esti subtire. ai incercat si altceva?
2010-01-27 22:00:17 | Raporteaza
Bai intelectualule, esti un cacanar ordinar. Postarea ta e un amalgam de cuvinte care nu au nicun sens. Suna pompos, dar in spatele neologismelor se gaseste (ce surpriza, de altfel), nimic. Chiar crezi ca tu, asa de “cult in cap” cum te consideri esti un etalon de moralitate si un mare formator de opinii? Pe cine crezi tu ca schimbi? In afara de lenjerie (poate) nu cred ca mai poti schimba ceva. Radu de la Pitici Gratis nu vrea decat sa va arate voua, intelectualii lu’ peste, ca nu parerea voastra o iau oamenii de buna pentru ca, ghici ce?,voi nu aveti o parere credibila si nici argumente convingatoare. El va face de doi lei pentru ca meritati, fraierilor! Pe voi de ce nu va lauda nimeni si aveti nevoie sa va pupati in cur reciproc?
Din punctul meu de vedere, Radu ti’a aratat nu numai ca e mai cult ca tine, ci si faptul ca e mult mai realist. Incearca sa accepti comentariul. Sau vrei sa pari un tip pe care il aproba toata lumea?
2010-01-27 22:20:12 | Raporteaza
Eu de Florin Puscas si de Costin Ilie am auzit dupa ce am dat click pe linkuri la piticigratis. Pe urma am uitat de ei.
Doare, nu?
2010-01-27 22:51:33 | Raporteaza
Tu cred ca confunzi zăpada cu gheata, cum sa zici sa renunti la dezapezire cu totul ? pe zăpadă aluneca rotile sau pe gheata ? dacă e un strat de 5 cm de zăpadă si sub e astfalt tu poţi sa mergi cu maşina ?
2010-01-27 23:13:50 | Raporteaza
Florinache, neica, esti cam mic sa fii serios. Stai linistit, shezi ghinisor intr-un colt, stai mai mult cu nevasta in casa si experimenteaza ceea ce trebuie la varsta asta, ca nu cred ca ai epuizat subiectul in asa hal incat sa fii nevoit sa devii filozof. Tu si cu alalalt chiar va credeti filozofii zapezii si ai bunului simt, dar nu sunteti decat niste niste emo deghizati si tristi, in esenta voastra. Incerc un sentiment de deznadejde profunda cand ma gandesc ca generatia voastra de artisti inchipuiti si manelisti va trebui sa-mi plateasca pensia peste niste ani.
2010-01-28 03:06:25 | Raporteaza
@sorin: Hmmm… să înţeleg că nu consideraţi scrisul ca fiind muncă? E şi asta o muncă. Plus că autorii de pe voxpublica fac si alte lucruri in afara de scrisul aici. Ma rog, pentru mine pot sa garantez.
—
nu era vorba de tine. era vorba de toti cei care rad si comenteaza cu aere de intelectuali pe seama unor astfel de filmulete. tu ai meseria sa scrii pe voxpublica, esti iesit din raza lor.
intelectualii de care vorbesc sunt aceia care desi munncesc, peste cativa ani nu o sa fie in stare sa aibe “ceva al lor”. minim un lucru pentru care lumea sa-l stimeze.
observ din ce in ce mai multi intelectuali “de vaza” bine antrenati in manuirea cuvantului, gata sa rada de vecinul de bloc, dar fara sa-si vada barna din ochiul lui.
2010-01-28 05:02:26 | Raporteaza
Sunt total de acord! Cu poza ta, explicata imediat de “Mârlanul de internet. Exemplificare”. Felicitari marlane! Putini mai sunt azi capabili sa se uite in oglinda.
2010-01-28 06:19:33 | Raporteaza
@ nenea cosmos. si eu la fel. si probabil toti ceilalti cu 40 in plus de comentatori pe care ii are pustiulica in plus la postu asta. Stiu sunt 77…da 30 sunt sigur numai ale luil…
2010-01-28 11:01:17 | Raporteaza
Ei, cum poti sa zici de Radu ca e marlan? El e un gentleman rasat.
2010-01-28 12:25:59 | Raporteaza
@nenea cosmos: Asta nu spune nimic despre mine. In schimb despre tine spune multe…
2010-01-28 12:33:24 | Raporteaza
“altă ideea genială găsită în comentarii: zăpada nu trebuie mutată din drum. Nici vorbă! “Roţile degajă căldură la frecare şi o topesc”. Sclipitoare logică! În aceeaşi ordine de idei, eu aş propune să se renunţe total la deszăpezire. Să lăsăm zăpada pe străzi! Oricum roţile maşinilor prin frecare topesc zăpada.”
Vine vara acum si se topeste toata zapada. Ce naiba! De ce s amai muncim, nu?
2010-01-28 13:34:39 | Raporteaza
<>
Da, Florine. Spune ca nenea in cauza are un tranzit intestinal corect. Spre deosebire de altii, nu dau nume–persoane “importante”, carora le recomand un laxativ.
2010-01-28 14:47:27 | Raporteaza
i-ai zis-o de i-ai lins-o…ati vazut ieri ca ati facut trafic si incercati sa lungiti treaba cat mai mult…
2010-01-28 15:12:28 | Raporteaza
Vrei să știi care-i diferența între tine și piticiul gratis? El știe că e arogant și profită și de dimensiunea asta a lui. Tu ești doar arogant și atât. Nici nu conștientizezi, nici nu ai ceva în plus.
2010-01-28 18:37:10 | Raporteaza
Te-a doborat armata marlanului, nu mai raspunde la toate comentariile din 10 in 10 minute pentru ca e extrem de penibil. Capituleaza, s-a terminat. Intoarce-te in coconul tau de autosuficienta, acolo unde te crezi destept.
2010-01-28 19:38:49 | Raporteaza
@Andi: ba stie ca e arogant si asta micu’ si nebarbierit. daca n-ar sti nu s-ar bate cu ghioaga in piept ca el are bun simt si piticu’ n-are.
pt tine florinele: mi-e scarba de tine! la fel de mult cum mi-e scarba si de pitic, dar p-ala nu il deranjeaza si d’asta e mai bun ca tine.
2010-01-28 21:17:26 | Raporteaza
Ba, amuzant e sa fi un anonim mic, asa ca mine, sa citesti ce scrieti voi, astia “marii” netului si sa razi… Sa razi, frate, da’ sa razi asa, cu pofta. Ma, beleaua e alta, ca din randurile voastre: tu, increzutul ala de Radu de la piticigratis, Costin sau cum draq il cheama pe papagalul ala cu ochelari care cica ti-e sef si ii aperi tu opiniunile aciulea pe postul ista etc, se vor alege viitorii nostri(i) lideri politici, sociali, economici s.a.m.d. Asta e cu adevarat rau, ca voi va faceti cunoscuti aici, pe net, altii va admira/injura si in 10 ani o sa va si voteze. Howgh!
2010-01-28 23:33:25 | Raporteaza
Prietene, esti o imagine perfecta a pseudo-intelectualului de internet si, din pacate, ai toate defectele tagmei din care faci parte.
2010-01-29 08:11:26 | Raporteaza
mda, cam faci de ras suporterii rapidisti cu ideile tale de pseudointelectual.Te-a ucis piticigratis, zau
2010-01-30 09:49:34 | Raporteaza
2010-01-31 00:28:01 | Raporteaza
Sunt un mârlan şi am prea mult timp liber. Stau pe net, caut poze porno cu bărbaţi şi mă masturbez. În rest intru pe bloguri şi înjur. A, era să uit. Şi am IP-ul ăsta: 193.231.49.49
2010-02-01 16:31:57 | Raporteaza
@TheMightyCOCK: Îmi pare rău pentru tine! Există totuşi instituţii care ţi-ar putea oferi sprijin pentru reintegrarea în societate. Sper să te vindeci!
2010-02-01 16:41:58 | Raporteaza
@Florin Puscas
filmuletul este o “facatura”- este evident si de aceea penibil!
tipul care a filmat “spontan” este un “demotivator” profesionist.
cultura noastra se bazeaza pe demotivatori ( au fost doar scurte perioade in istorie cind acestia au fost intrecuti numeric de catre motivatori- ceea ce a dus la progres) .
demotivarea este o actiune bine ticluita si tenace ; desigur, unii fac “caterinca” din cauza ca mintea lor nu poate produce nimic altceva ( daca facem abstractie de matreata).
unul din obiectivele demotivatorilor este acela de a-i convinge pe toti ceilalti ca “n-are niciun rost”, “nimic nu se poate”, “n-aveti nicio sansa”, “go with the flow..” etc.
normal ca mediul predilect de manifestare ( dar si mijloacele cele mai eficiente) se afla in… media, fie ea mainstreem, ori blog, youtube .
ciudatenia este ca nu reactionam toti la fel!( poate ca asta-i enerveaza)
2010-02-01 16:45:39 | Raporteaza
@Florin Puscas: Dle Puscas sunt uimit ca un comentariu decent (nu continea niciun cuvant care sa contravina in vreun fel legilor pure ale societatii in care traim) a fost sters de catre Dvs. Asteptam o gluma ironica, asteptam sa dati cu mintea mea necoapta de pamant si sa imi demonstrati cat de lipsit de maturitate sunt…dar nu, nu. Un simplu instrument informatic ce remodeleaza comentarii….Atata puteti Dle Puscas…unde sunt valentele de mare artist despre care ne vorbiti, unde este talentul scriitoricesc de care spuneti ca dati dovada din frageda pruncie…de ce cenzurati desi va plangeti de nedreptatile pe care o astfel de societate neadaptata la geniul Dvs vi le-a adus…
Umilul cititor de bloguri intelectuale regasite in link-uri pe blogurile misto,
2010-02-01 17:03:10 | Raporteaza
@TheMightyCOCK: ah, chiar nu meriti mai mult.
2010-02-01 17:07:46 | Raporteaza
Atunci poate o explicatie privind stergerea / modificarea comentariului precedent?
Poate sunt cititori care or sa ma considere foarte interesant/amuzant/inteligent/ambitios si or sa ma ridice la rang de zeu in lumea lor…
2010-02-01 17:11:15 | Raporteaza
@TheMightyCOCK: Explicatia e simpla. Eu suport cu usurinta injuriile. Daca vii aici si ma injuri fara niciun argument inteligent, n-ai decat sa o faci. Asta nu spune nimic despre mine, ci despre tine. De asta am si lasat comentariile jignitoare de mai sus. Insa daca te iei de familia mea, sa nu te astepti sa iti ramana comentariul pe aici.
2010-02-01 17:15:04 | Raporteaza
@Bambi: Probabil ca asta e situatia. Daca ar face-o totusi ceva mai inteligent poate le-ar reusi. Culmea e ca au un comportament de oameni scapati din jungla si se asteapta ca tu sa ii tratezi cu respect.
2010-02-01 17:16:48 | Raporteaza
@Florin Puscas:
nu, nu se asteapta sa fie tratai cu respect…nu cunosc semnificatia termenului si nu pentru asta sunt finantati\platiti.
scopul demotivatorilor este…demotivarea in massa- adica inducerea unui sentiment colectiv de demotivare .
“suntem cu totzii tampitzi!” aceasta trebuie sa spunem in cor, pentru a-i face fericiti.
( desigur, exista si “elemente” ntuziaste si voluntare..care fac asta numai pentru “distraktzie” pentru ca asa li se pare cool, dar femomenul ideologic este “editat”).
si cum sa induci un sentimant colectiv de demotivare si depresie altfel decit prim media…in fine..you’ve got the picture!
pe mine ce ma “sperie” ( ca pe mine nu ma sperie nimic, de fapt!!!
este de ce tipii astia investesc atit de multa energie ..timp si bani ( traim intr-o lume pragmatica si in “criza”)..pe o tema atit de aparent minora??
this is not a game! this is real !
ca sa revenim in zona placuta a ideilor..singurul lucru logic care-mi vine ..este …1984 ..Orwell.
tu ai dreptate!
2010-02-01 19:38:55 | Raporteaza
@Florin Puscas
Am dat peste foarte multi ipocriti asemeni tie. Iti place foarte mult sa critici, consideri ca e dreptul tau, si ca ai exprimat o parere perfect valida si bine argumentata. Totusi, nu suporti critica indreptata spre tine, preferand sa-i numesti pe toti marlani cand au o parere diferita. Permite-mi sa-ti spun. Cand un idiot te face incompetent, daca are dreptate nu conteaza ca e idiot. Cu alte cuvinte, felul in care mesajul e exprimat, precum si caracteristicile emitatorului sunt irelevante fata de mesajul exprimat. Singurul fel in care conteaza aceste lucruri este ca iti permite sa-i defaimezi credibilitatea, o tactica de tot rahatul pe care mi-e rusine sa spun c-o vad in alegeri prezidentiale ca si argument valid, menita sa impresioneze oamenii inculti.
Am sa-ti repet pe scurt. Validitatea mesajului transmis este independenta de factorii exteriori lui, cum ar fi nobletea limbajului, sau DACA E DE ACORD CU OPINIILE RECEPTORULUI SAU NU.
Sugerez sa lasi la o parte masca de paragon al moralitatii si intelepciunii, si sa nu te pui in fata multimii daca nu poti primi critica, si nu poti invata din greseli
2010-02-04 05:29:07 | Raporteaza
“TheMightyCOCK abides”….
2010-02-04 19:38:34 | Raporteaza
ba, treziti-va! ala e un retardat. Nu e proprietarul masinii, face si el un ban…. Probabil ca l-a pus chiar cel care filmeaza sa dea zapada jos in acest fel.
2010-02-10 18:45:34 | Raporteaza
@Bambi: subscriu la ideile tale, am sa-ti mai caut comentariile. Din pacate intru tot mai rar pe vox, din cauza talibanilor de pe aicea…
2010-02-11 21:05:17 | Raporteaza