![]() | Mona Pivniceru, Lidia Barbulescuvezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu10 Sep 2009 la 10:03 111 comentarii 67 vizualizari. |
Mona Pivniceru
Lidia Barbulescu
in acest moment, cele doua doamne sint marile staruri ale sistemului de justitie autohton. Pline de obraznicie, de fatarnicie, de rea-credinta!
E rau de tot! Sintem foarte jos!


Ciprian Domnişoru azi la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
| 1@angi-cluj: Mamaie, stii ca imprumutam anual vreo 4 miliarde de euro ca sa platim pensiile actuale?! Si mai stii ca banii astia trebuie dati inapoi?! Ia mai reflecteaza un pic si scrie cu litere mici.... | ||
| 2@Arthur: Chestiunea pusa in discutie de Gotiu era clara: ce a facut Boc in calitate de PM pentru Cluj. In rest, nu am ce sa discut cu tine, prea ai o logica de popa prostu'.... | ||
| 3Este usor sa depistezi cine sunt suporterii guvernului GRIVCO. Unul este chiar autorul acestui articol plin de minciuni si exagerari. Daca guvernul GRIVCO va continua atunci vom putea concede ca securitatea... | ||
| 4@-rk-: Auzi, nu te supara, dar ai sarit aiurea! Cretan are dreptate, l-a amendat pe inginer Ciutacu, care nu stie formula debitului. Unde la numitor e o unitate de timp. mc/s; l/h; t/luna etc. Atat.... | ||
| 5Orice om normal va accepta ca Ponta este un porc norocos. Este liber si a obtinut titluri nemeritate. Dealtfel comportamnetul sau general nu confirma hirtiile si titlurile pe care le mentioneaza in CV.... | ||
| 6@Dan G.: Asta e vechea problema a prostilor: astia ori cred ceva ptr. ca e pe tot stâlpul propagandei, ori, cam tot atat de des, nu cred acel ceva ptr. ca e pe tot stâlpul propagandei. Si in privinta asta,... | ||
| Mihai Goţiu 10497 citiri |
| Costi Rogozanu 9722 citiri |
| Cristian Teodorescu 8664 citiri |
| Constantin Creţan 5720 citiri |
| Dan Duca 4183 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3789 citiri |
| Alin Fumurescu 3101 citiri |
| Dorin Tudoran 2281 citiri |
| Ciprian Şiulea 2261 citiri |
| Cristian Bândea 2041 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 4 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Marius Cosmeanu o postare |
| Mihai Goţiu 61836 citiri |
| Cristian Teodorescu 38534 citiri |
| Costi Rogozanu 37636 citiri |
| Alin Fumurescu 17034 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16720 citiri |
| Viorel Dobran 13145 citiri |
| Dan Duca 12407 citiri |
| Constantin Creţan 11619 citiri |
| Dorin Tudoran 8456 citiri |
| Iulian Leca 7863 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
N-am intalnit IN VIATA MEA asemenea SPECIMENE.
Daca seful statului a fost agresat verbal in modul acela, FARA CA CINEVA DIN INTERIORUL SALII DE SEDINTE A CSM SA IA O ATITUDINE,
imaginati-va la ce poate fi supus in statul roman cetateanul aflat in fata judecatorului. CE FEL DE INDEPENDENTA AU ASTIA?
INDEPENDENTA CU CARE JOACA TZONTZOROIUL PE STATUL ROMAN?
Azi am asistat la o judecata de tip kominternist a presedintelui Romaniei.
Fratilor, e groasa rau!
2009-09-10 10:06:25 | Raporteaza
Cristi Patrasconiu,
mi-a zburat in neant un comentariu!
2009-09-10 10:06:57 | Raporteaza
Mona Pivniceru catre Traian Basescu: “Dumneavoastra sunteti cel care discretizeaza sistemul de justitie din Romania”.
Cu toata agresivitatea gastii de la CSM fata de Traian Basescu, Adrian Ursu afirma acum la RTV ca a avut loc un viol in grup asupra justitiei (a clasei politice adica asupra…), cand la CSM, astazi, a avut loc acest “viol in grup” fata de presedintele tarii.
Adrian Ursu, dupa parerea mea esti un nerusinat!
2009-09-10 10:11:06 | Raporteaza
nicole,
semeni cu mona pivniceru.
calmo…
2009-09-10 10:13:04 | Raporteaza
nici macar nu e de mirare!
avem ce meritam
ne extaziem la meciul udrea-orban,de ce nu s-ar extazia si ceilalti la meciul csm-basescu
2009-09-10 10:13:56 | Raporteaza
Suntem,cu aceasta justitie girata de CSM si ICCJ, in spatiul absurdului Orwell-ian.Este apocaliptic ce se intampla,judecata mea refuza sa accepte un asemenea comportament,care iata, este propriu nu numai celor doua personaje ci CSM-ului in corpore.O putere a statului impotriva statului!
2009-09-10 10:20:11 | Raporteaza
@mk,
te inseli daca iti imaginezi ca poti fi obraznic cu mine. din perspectiva unui justitiabil am tot dreptul sa ma revolt pentru asemenea specimene. ai grija, ca aici nu faci cu mine pe “magistratul”.
2009-09-10 10:20:29 | Raporteaza
violul asupra justitiei dureaza de 20 de ani.aceasta situatie trebuie sa ia sfarsit.
basescu discrediteaza justitia prin discursul pe care il are fata de magistrati.lanseaza un semnal negativ,de neincredere si de lipsa de respect fata de puterea judecatoreasca.
imi pare rau sa o spun : basescu se foloseste de problemele magistratilor pt.a castiga voturi…
2009-09-10 10:20:46 | Raporteaza
ce stii tu despre sistemul judiciar ? concret.
2009-09-10 10:21:47 | Raporteaza
3 milioane de justiţiabili blocaţi de greva iniţiată de magistrala Temniceru? Oho! Recoltă bogată. Preşedintele nu ar fi sperat nici în visele cele mai frumoase să cîştige atîţia alegători dintr-un singur foc.
2009-09-10 10:23:57 | Raporteaza
si, @mk, inteleg ca esti membru al acestei caste de smecheri:
cum se face ca, de pe toata suprafata romaniei, nu ati putut sa va alegeti ca reprezentanti decat pe Lidia Barbulescu – membru al familiei Barbulestilor din judetul olt, si pe Mona Pivniceru, ruda de asemenea cu aceasta familie ceausista?
Nu era mai frumos sa le tragem noi un glont in frunte la toti in ‘89?
2009-09-10 10:24:03 | Raporteaza
@domnule Patrasconiu
Platforma aceasta este hamesita?Aproape toate postarile din ultima vreme au luat calea neantului.Va rog frumos!
2009-09-10 10:24:43 | Raporteaza
@mk,
ce stiu eu despre sistemul de justitie din romania? serios?
oare sa-ti spun care sunt tarifele si cum se aranjeaza un proces prin intermediul avocatului ori a cuiva bine-plasat in “sistem”?
bai, nu va e rusine, bai nesimtitilor?
ati furat si ati bagat in puscarie oameni nevinovati si ati lasat in libertate toate leprele neamului si vii tu sa ma intrebi pe mine?
DE CE NU ATI DAT SENTINTE DOSARELOR REVOLUTIEI SI CELOR ALE MINERIADELOR?
Nesimtitilor!
@mk,
daca esti magistrat si esti aici pe blog, iti zic eu: esti un nesimtit! Daca ai sange-n instalatie, spune-ti numele adevarat si nu ma face pe mine “mona pivniceru”. Eu sunt Nicoleta Tudor. Tu CINE ESTI?
2009-09-10 10:27:58 | Raporteaza
ba da…nici acum nu e tarziu,poti incepe…dar de unde atata ura ? sa stii ca marea majoritate a judecatorilor care profeseaza in prezent sunt f.tineri…sub 40 de ani.
te mai intreb : ce stii concret despre sistemul judiciar? concret…nu de la televizor.
2009-09-10 10:31:58 | Raporteaza
@mk,
stii ceva? pana nu imi spui numele tau, nu ai ce discuta cu mine.
Atat iti mai spun tie, personal: am intalnit oameni de 40 din “sistem” care il ridicau in slavi pe Iliescu si rolul sau din 13-15 iunie. Ai idee de ce?
In plus, crezi ca e suficient sa fii tanar ca sa nu pui “botul” la “bunatatile” sistemului? Deocamdata, in 8 din 10 cazuri am vazut ca da, toti “pun botul”.
Shame on you!
2009-09-10 10:36:21 | Raporteaza
ha,ha : am spus ca semeni cu ea…la atitudine.nu ‘te fac’ mona pivniceru.nici nu ai putea fi mona pivniceru.
in rest : multumesc pentru cuvintele frumoase.le apreciez,sa stii…
2009-09-10 10:36:29 | Raporteaza
musamalizarea dosarelor revolutiei si mineriadelor este o dovada clara a amestecului politicului in justitie.
magistratii au fost buni atunci…cand au fost obligati sa ascunda mizeriile politicienilor.acum,cand isi doresc independenta…sunt niste nesimtiti.
2009-09-10 10:39:54 | Raporteaza
“Sistemul” si-a creat in buna masura “copiii” dupa chipul si asemanarea lui.
Nu mai are relevanta decat in mica masura varsta unui magistrat.
Desi, inteleg ca, de ex., la ICCJ, 2/3 dintre magistrati sunt cu decizii de pensie in buzunar, pe care nu le pun in opera, pentru ca, vorba lui Cristi Patrasconiu, “cainele nu pleaca de la macelarie”.
2009-09-10 10:41:48 | Raporteaza
poate ar trebui sa il intrebi chiar pe basescu…de ce nu s-au solutionat dosarele ‘politice’…precis stie.
2009-09-10 10:41:50 | Raporteaza
pensiile nesimtite s-au dat prin legi votate in parlament.a fost una din metodele prin care politicienii le-au pus pumnul in gura magistratilor…
2009-09-10 10:44:51 | Raporteaza
“musamalizarea dosarelor revolutiei si mineriadelor este o dovada clara a amestecului politicului in justitie.”
…ca si cand, crima politicului a fost facuta fara complicii din justitie. uite inocentii unde erau!
Oare de ce justitia au avut sau au ca reprezentanti in Parlament pe ANastase, VBolcas, Stanoiu, SAndon, APavelescu si o intreaga “pleiada” de jigodii ale statului comunist de subteran?
Iata ce “scoala” valoroasa a creat justitia in Romania!
2009-09-10 10:45:32 | Raporteaza
urmariti “discursul” lui @mk si veti intelege cine apara justitia din Romania.
“ensiile nesimtite s-au dat prin legi votate in parlament.a fost una din metodele prin care politicienii le-au pus pumnul in gura magistratilor…”
hahaha, curat “pumn in gura”. saracii, hai, ca sunt inocenti, fraaaate.
spune, @mk, toate persoanele care activeaza in justitie sunt penibile si ilogice ca tine?
Va spun eu ca si contribuabil, din mana caruia va mancati salariile: nu vreau sa va dau salarii uriase si pensii mari din banii mei. ATI INTELES?
Vreau sa va dau banii pe care II MERITATI! Iar voi nu-i meritati deloc!
HOTILOR!
Observati, va rog, cata LIPSA totala de bun simt elementar si de masura au aceste personaje.
2009-09-10 10:50:03 | Raporteaza
ICCj este instanta cea mai politizata din romania…are biget separat,criteriile de selectie sunt politice,pe baza de interviu,nu examen (ca si la CC)…nu este exemplul cel mai bun de dat.majoritatea covarsitoare a magistratilor lucreaza in restul instantelor…in conditii de mizerie.a propos : de vreo 10 luni nu sunt bani pentru comunicarea actelor procedurale…pt.comunicarea hotararilor judecatoresti (sentinte din febr.09 se comunica oamenilor abia in sept.09),a adreselor catre executori etc etc
blocajul justitiei nu este de ieri,de azi.nimeni nu a dorit sa vada si sa auda conditiile in care se face justitie in romania…
2009-09-10 10:50:05 | Raporteaza
Nu sunt bani, pentru ca V-ATI VOTAT SINGURI SALARII SI BONUSURI NESIMTITE SI PENTRU CA IGNORATI DECIZIA CURTII CONSTITUTIONALE REF. LA ASTA.
Din bugetul Ministerului Justitie ar fi fost bani pentru toate daca n-ati fi devalizat prin deciziile voastre bugetul.
2009-09-10 10:53:50 | Raporteaza
hai pa…ca nu stii ce spui.ai idei preconcepute.si generalizezi…te legi de persoane fizice,cand protestul vizeaza de fapt o putere in stat.
incearca sa te informezi intai…apoi,poate mai vorbim.nu lua de buna tot ce spune presa…
iti doresc o zi linistita.
2009-09-10 10:54:04 | Raporteaza
@mk,
mie nu-mi spui “hai, pa”, ca nu-ti permit.
In plus, “persoanele fizice” la care ma refer sunt reprezentantii sistemului in forurile statului.
Voi nu existati ca sa ne puneti noua, cetatenilor pumnu-n gura, voi existati pentru ca noi, cetatenii, avem nevoie de decizii JUSTE, conform legii si ordinii statului DE DREPT.
Ori aveti impresia ca v-ati nascut ca sa decideti vietile oamenilor pentru ca asa vrea muschii vostri?
2009-09-10 10:57:17 | Raporteaza
sentintele privind salarizarea au fost date in lipsa unei legi a salarizarii clare.
am mai spus si ieri pe blog…puterea executiva si cea legislativa s-au complacut in aceasta situatie ambigua ani si ani…cand a fost nevoie sa puna in executare sentintele si s-au trezit ca nu sunt bani…au inceput sa spuna asa ca tine : ca magistratii sunt nesimtiti.
PS : intre revendicarile magistratilor : alocarea a 1% din buget pentru justitie…apoi : trecerea taxelor de timbru de la bugetele locale (sau de stat) la bugetul justitiei…si multe altele.
dar cred ca nu te intereseaza…tu stii doar atat : judecatorii sunt nesimititi.indiferent de varsta.toti…
2009-09-10 10:59:22 | Raporteaza
@mk, @nicole: iesiti afara de pe blog si paruiti-va!
unde va credeti, la CSM?
2009-09-10 11:01:46 | Raporteaza
Voi trebuie sa fiti “o putere in stat” in sensul de “puterea LEGII IN STAT”, nu puterea arbitrara a unor insi care s-au grupat intr-un cartel al faradelegii care baga pumnu-n gura cetatenilor statului DE DREPT.
Am incetat sa mai dau vreun leu pe voi, ca grup “legal” constituit in Romania.
2009-09-10 11:02:11 | Raporteaza
atunci…la revedere !
PS : chiar daca ti se pare ciudat,un judecator decide uneori si viata unui om….nu pt.ca vrea muschii lui,ci pentru ca aceasta ii este meseria…in baza legii.
2009-09-10 11:03:49 | Raporteaza
@ion,

pai, ce sa fac, raspund si eu aici unei persoane care se revendica a fi “din sistem” si abereaza, dat fiind ca n-am putut fi la CSM ca sa le spun ce scarnavii s-au adunat acolo.
2009-09-10 11:04:12 | Raporteaza
@ ion
ok,eu plec.
2009-09-10 11:04:22 | Raporteaza
nicole, mk: cred ca putem discuta civilizat. nu are sens, indiferent daca pozitiile dvs sint oarecum divergente, sa intram intr/o zona in care polemica civilizata e pusa sub semnul intrebarii.
va multumesc.
2009-09-10 11:06:23 | Raporteaza
Aceste doua sinistre personaje reprezinta foarte bine clasa lor (sub)umana, clasa care ii conduce si ii calca zilnic in picioare pe toti ceilalti romani.
Si stati putin! Abia au prins gustul santajului, vor continua sa forteze nota. Suntem in plina dictatura a nesimtirii si a moralitatii putrefacte.
2009-09-10 11:06:33 | Raporteaza
@mk
Conditiile in care se face justitie in Romania? Se face justitie in Romania? Nu domnule! In Romania sistemul judiciar, face injustitie. Si nu ne povesti noua ca refuzati sa judecati dosare pentru ca “nu sunt bani pentru comunicarea actelor procedurale…pt.comunicarea hotararilor judecatoresti (sentinte din febr.09 se comunica oamenilor abia in sept.09),a adreselor catre executori etc etc”. Hai, ne lasi?!
2009-09-10 11:06:39 | Raporteaza
@mk,
daca judecatorul ar decide “in baza legii”, ar fi bine, dar cum se face ca, de cele mai multe ori HOTII, LEPRELE CU DOSARE GRELE, TERORISTII NEAMULUI raman in libertate si ajung sefi in stat, iar amaratii, ba chiar nevinovatii isi pierd proprietatile, sunt delapidati, batuti, terorizati si fac puscarie?
Cum se face ca Stanculescu joaca la Cazino, iar mortii din decembrie ‘89 n-au nici o lumanare aprinsa, dar’mi’te vreo decizie post-mortem din partea Justitiei?
2009-09-10 11:07:39 | Raporteaza
@mk, scuze ca intervin, dar…
spui ca: “magistratii au fost buni atunci…cand au fost obligati sa ascunda mizeriile politicienilor.acum,cand isi doresc independenta…sunt niste nesimtiti.”
sa-nteleg ca tot scandalul care-l aveti e cu politicienii?
si noi ce vina avem?
si inca ceva? cum adica “au fost buni atunci”? poti sa detaliezi?
la ora actuala justitia si presa aduc cel mai mare deserviciu acestei tari. politicienii isi fac de cap pt ca tocmai acele puteri in stat se fac ca fac ceva. nu politicienii sunt vinovati.
cand vad ca sunt judecatori care amana un proces al lui nastase de doua ori din acelasi motiv, si anume ca avocatii apararii n-au avut timp sa copieze cd-ul cu dosarul nu-mi cere sa va inteleg.
si asta e unul din cazurile care a ajuns in presa online. restul presei arunca cu noroi in judecatori doar cand e vb de basescu.
imi pare rau, dar repet, presa si justitia aduc cel mai mare deserviciu Romaniei in aceasta perioada. Si mai e ceva. politicienilor chiar le convine greva voastra. Toti aia cu dosare in instanta isi freaca mainile. Tot noi astia de jos, aia de va platim, suferim.
O contra politicienilor ar fi fost sa solutionati in regim de urgenta toate dosarele lor din instanta. Atunci poate va ascultau.
Asa eu nu pot sa fac un act de succesiune si stau cu un credit punte care s-ar putea sa-l depasesc ca voi nu aveti chef.
Iar judecatorii au fost vazuti de pe timpul lui ceasca plini de bani si corupti. acum cand cereti bani, chiar daca s-a votat in parlament, puneti bomboana pe coliva.
rusine… sincer
2009-09-10 11:11:25 | Raporteaza
@ nicole, iti inteleg perfect furia si sunt de acord cu tine.
2009-09-10 11:13:14 | Raporteaza
Romania nu e a noastra, e a Stanculestilor si Barbulestilor, Paunestilor, Voiculestilor. Este asa cum si-o doresc ei pentru ei.
Trebuie sa ne-o luam inapoi!
2009-09-10 11:13:57 | Raporteaza
Bineinteles, ma refeream la MP si LB.
2009-09-10 11:14:40 | Raporteaza
@mk
posibil ca problemele justitiei sa fie adevarate;insa:
a. nu se amesteca mere cu pere= nu blochezi o tara ca tu,care esti inamovibil,sa iei cati bani vrei;spre referinta ,daca sunteti din sistem,raportati venitul(nu salariul) mediu din justitie la pib; spre referinta pib ro anul asta este cam eur 5500/per capita;faceti aceasi comparatie cu alte tari din ue,care doriti Dvs
b. de acord ca majoritatea au sub 40 ani si va reamintesc ce a spus JFK in anul 1961″Inainte de a intreba ce face US pentru tine,intraba-te ce faci tu pentru US”
c. aveti ,in mare parte datorita acestui “scelerat” de Basescu ceea ce nu ati visat:inamovibilitatea si independenta;nu va bateti joc de ea,nu cadeti parada manipularilor dinozaurilor si politrucilor care mai sunt in justitie;
d. o simpla intrebare: care este durata medie de rezolvare a unui proces in UE si care este in Romania;
e.daca legile nu sunt in regula,si nu sunt,de cate ori ati atentionat legislativul asupra acestui lucru?de ce nu ati fost la fel de vehementi in acest subiect cum sunteti acum cu salariile?
va multumesc pentru un posibil raspuns
2009-09-10 11:16:34 | Raporteaza
@Irina,
Mi s-a parut ODIOS ce s-a intamplat azi la CSM.
Este de neimaginat cum au sarit cu totii la un linsaj asupra presedintelui Romaniei.
NIMENI din gasca aceea nu a intervenit pentru a rationaliza discutia, discursurile Pivnicerului si Barbulestii. Chiar ma intreb cum de a avut atata forta Basescu pentru a-si mentine calmul.
Este de necrezut ce se cred astia in statul roman!
2009-09-10 11:16:46 | Raporteaza
@mk
În condițiile în care practic nu aveți nici un rezultat, de 20 de ani, în afară de un soi de alba-neagra jalnic pe care-l numiți “justiție”, eu zic că pretențiile dvs. salariale sunt absurde.
Vă recomand să citiți și articolul lui Andrei Cornea:
revista22.ro/sf../
Eu zic că vă trebuie concediere în masă, angajare prin concurs, responsabilizarea judecătorilor în așa fel încât sentințele lor contrazise de CEDO să-i afecteze la buzunar și în ultimă instanță să fie dați afară din magistratură la multiple încălcări.
2009-09-10 11:18:13 | Raporteaza
nu stiu de ce,dar am sentimentul urat,ca totul,dar absolut totul se leaga de alegerile prezidentiale.
cat despre judecatori,in momentul in care nu voi mai vedea ca distinsele personaje in suferinta salariale(judecatorii),nu vor mai elibera asasini,hoti,soferi criminali,vor respecta dreptul la proprietate al oamenilor(nu al celor care da banu mai mul),atunci,ii vor crede ca sunt corecti si independenti.
pana atunci,imi e rusine cu ei.
fereasca dumnezeu sa ai nevioe de ei,ca te omoara cu dreptatea-n mana.
2009-09-10 11:23:05 | Raporteaza
Da. Asa este cum souneti. Aproape ca nu-ti gasesti cuvinte acoperitoare pentru ceea ce constatam. Diminuam gravitatea situatiei, descriind-o!
2009-09-10 11:25:49 | Raporteaza
Oameni buni,
Ar trebui sa intram cu totii, astia care hranim bugetul statului, adica inclusiv pe Mona Pivniceru, Lidia Barbulescu s.a., IN GREVA FISCALA.
Sa-si manance de sub unghii asa-zisul act de justitie pe care-l fac.
Deocamdata, eu n-am ales-o pe Mona Pivniceru, dar l-am ales pe Traian Basescu ca presedinte al statului.
Doamna Pivniceru sa se duca la cultivat cartofi daca vrea bani, ca n-o impiedica nimeni. La cum da din mana peste nasul presedintelui pare ca ar avea eficienta.
2009-09-10 11:27:37 | Raporteaza
Stati, ca acum a aparut si confedereatia sindicatelor bugetare ca sa protesteze in bloc fata de legea salarizarii. Alte lepre isi fac numarul: toti vor bani, toti vor sa traiasca bine, cand noi, in economia privata, abia mai respiram ca sa le dam salarii la oameni.
2009-09-10 11:30:16 | Raporteaza
Daca as fi “tampita” ar trebui sa ma bucur pentru TB. Punctele castigate de catre seful statului “datorita” pozitionarii acestor tipe (si nu numai) i-au adus lui TB puncte serioase! Dar cum nu sunt tampita…
2009-09-10 11:34:08 | Raporteaza
Toti vor greva generala. In octombrie.
Exact in 5 octombrie. Marius Nistor, zis si istericul: “Si noi vrem SA TRAIM BINE!”"
2009-09-10 11:35:23 | Raporteaza
Nici macar nu e o greva politica, nu?
2009-09-10 11:35:54 | Raporteaza
Sunt obraznice pentru ca i-au tras-o lui Basescu si pentru ca refuza ordinele de partid?
2009-09-10 11:36:16 | Raporteaza
jay: sint obraznice independent de TB. au fost asa si la rapoarte CE, si cind li s/au pus in fata cazuri clare de abuzuri ale castei de care apartin si ale carei privilegii le apara
2009-09-10 11:37:29 | Raporteaza
@nicole,
asa cum am spus,am urata senzatie ca totul se leaga de alegerile prezidentiale.
dar bineinteles,nu e o greva politica,oamenii au dreptate.
pana acu,ce-or fi facut,unde a fost dreptatea lor?
2009-09-10 11:39:45 | Raporteaza
@mk
sa inteleg ca un dialog bazat pe argumente nu va intereseaza?
daca e asa,atunci toti magistratii trebuie sa fie concediati si numiti din nou prin concurs;au mai fost unii care s-au crezut de neinlocuit-controlorii de zbor in us in 81-tot asa au intrat in greva ca nu li s-au majorat salariile si un ” actor”ajuns presedinte atunci(de fapt poate cel mai bun presedinte american al sec xx) i-a concediat;
urnmaea :avioanele au zburat normal,iar cei de neilocuit au devenit 60% dintre ei alcoolici dupa doi ani;ati merita o astfel de lectie
2009-09-10 11:40:37 | Raporteaza
@jay,
sunt obraznice pentru ca asta e “clasa” jigodiilor din care fac ele parte. Iar bucuria ta imi spune ca si tu faci parte din aceeasi “clasa”. Hai, pasi…
2009-09-10 11:41:13 | Raporteaza
PNL-ul si PSD-ul se dau uta cu ACESTI magistrati. Magistratii, penelistii si pesedistii s-au reperat: au un dusman comun: TB!
Penibila Costiniu, cand deschide gura, ne anunta cate doctorate are colega ei, guraliva satului. Ei sunt intelectuali.
A fost un an in care a candidat la presed. un tip care si-a adus diplomele intr-un stud. tv. Ce mai poate urma?
2009-09-10 11:43:02 | Raporteaza
@ nicole
Este ODIOS ceea ce se intampla de 20 de ani in tara asta. Nu mai poti sa-i rabzi si de aceea sunt de acord cu tine. Si inca i-ai vorbit civilizat individului. Merita injurat, nu facut nesimtit.
Vine aici si vezi doamne, nu stim nimic despre sistem! Suntem prosti, ce mai! Stai, sa ne spuna el, ce trebuie sa stim despre sistem! Ce tupeu! Cata obraznicie! Cat or sa-si mai permita astia sa ne jigneasca inteligenta ?
2009-09-10 11:43:49 | Raporteaza
@jay
aici basescu putea sa nu se bage;in cine ar fi dat onor csm; ar fi fost “ei centreaza ei dau cu capul”
am impresia ca degeaba au facut atata scoala,inclusiv logica,tot incerc sa gasesc argumente logice la racnetele csm si nu le gasesc;o fi din cauza imixtiunii politicului sau a lui basescu?
2009-09-10 11:44:22 | Raporteaza
@mariy,
pana acum au negociat si au tot negociat si au semnat o multime de documente de acord. Ei, insa, ii rascoala pe toti sub deviza “Si noi vrem sa traim bine!”, desi in actuala situatie a crizei cu totii suntem nevoiti sa facem tot felul de eforturi.
In fapt, noua lege a salarizarii stabileste criterii in care bonusurile camarilei bugetare si politice nu mai pot fi incasate. Drama mare, nu? Noua lege stabileste, va stabili si criteriile de competenta. Atunci sa te tii! Cum vor mai ramane pe functii toti absolventii de IDD de la Spiru Haret&Co.?
In fenal, noi suntem aia care trebuie sa-i hranim pe toti, fara criterii. Asta-i visul lor!
2009-09-10 11:46:32 | Raporteaza
@all
ce-ati zice de un “flash mob”simbata la 11.00 pentru 10 min in apararea legii salarizarii propuse de guvern?
2009-09-10 11:48:52 | Raporteaza
@Irina,
Pe asta si mizeaza “justitiarii”: “las’, ca-i ametim, le inchidem gura, ca nu se pun ei cu noi, ditai magistratii!”
Ma tem ca, daca mai fac mult pe “inteleptii” natiunii, ii zboara poporul asta indignat care le hraneste ego-ul de 60 de ani (nu de 20).
2009-09-10 11:50:26 | Raporteaza
@intamplator,
SUNT DE ACORD!
Explica oamenilor ce inseamna “flash mob”.
2009-09-10 11:51:22 | Raporteaza
Monica Macovei a considerat ca vom avea justitie daca ii va scoate pe magistrati de sub “sanctiunea” politicului. I-a supus CSM-ului. Si uite ce a iesit. Daca nu s-ar fi intamplat acest lucru, n-am fi putut sti niciodata cat de putreda cu adevarat si aproape generalizat este aceasta putere.
2009-09-10 11:52:53 | Raporteaza
@jay,
sa admitem ca eu nu ma pricep la Justitie ca tine ori @mk; dar toate rapoartele venite de la Bruxelles, referitor la oarba din Romania legata la ochi, au fost catastrofale. Desigur, spus pe un ton diplomatic.
Cum au spus-o recent si olandezii, de a sarit dl ministru ca ars.
Voi doi cine sinteti inafara de postatori de servicii?
2009-09-10 11:53:06 | Raporteaza
Apropo de legea salarizarii: guvernul a decis sa isi asume legea salarizarii pe 15 septembrie. Boc a spus la B1 TV ca guvernul isi va asuma aceasta lege. Daca majoritatea din parlament nu e de acord (adica, in acest caz – PSD alaturi de PDL), GUVERNUL PLEACA ACASA.
O sa vedem ce inseamna asta si cine va pierde in acest caz.
Este foarte clar cum lucreaza PSD si cum va “lucra”.
2009-09-10 11:55:00 | Raporteaza
@all&nicole
atat cit stiu eu “flash mob” este o adunare spontana,popularizata prin sms si sau/email intr-un loc pentru 5 max 10 min intr-un scop;in acest caz scopul: da pentru legea salarizarii propusa de guvern
nu se discuta,nu se tin cuvantari,doar participare,stationare timp de 10 min acolo
de ce atat de putin?: nu e nevoie de autorizatie si alte proceduri
e adunare “spontana”organizata
@nicole:e bine explicat?
@cpatrasconiu: poate anuntati si media,daca se materializeaza
2009-09-10 11:58:12 | Raporteaza
@intamplator,
ai explicat foarte bine!
Putem insa sa facem o pancarta simpla, cu “SUSTINEM LEGEA SALARIZARII UNICE”.
2009-09-10 12:03:58 | Raporteaza
CEL MAI GRAV insa mi s-a parut a fi faptul ca NISTE PERSOANE POT LATRA IN MODUL CEL MAI JOSNIC LA SEFUL UNUI STAT.
Iar CSM – forul de tutelare a magistratilor – incurajat si afirm aici – A REGIZAT ACEST ACT.
Ei nu zbierau doar la presedintele tarii ales de cetateni, ci zbierau la Institutia PRESEDINTIEI CA AUTORITATE.
ASTA SE NUMESTE OFENSA ADUSA AUTORITATII – dupa parerea mea.
2009-09-10 12:08:44 | Raporteaza
Intalnirea asta a semanat intr-un fel cu modul in care a decurs procesul Ceausestilor, chestie care cred ca si-ar dori-o foarte mult jnapanii din CSM referitor la seful statului. Numai ca Basescu nu e Ceausescu.
2009-09-10 12:11:18 | Raporteaza
Cum poate fi sanctionata aceasta Pivniceru pentru modul in care se raporteaza ea ideii de legalitate? Ceea ce a spus aceasta individa nu poate fi trecut cu vederea. A afirmat faptul ca puterea (dreptul) lor se naste direct din Constitutie si nici legislativul nu poate schimba nimic in acest sens. Ce ne-a spus de fapt? Ca ei sunt de neatins. Facem ce vrea muschii nostri si n-o sa vii tu biet marinar sa ne interpretezi legea!
2009-09-10 12:18:43 | Raporteaza
Ne-a anuntat individa ca ei au drepturi constitutionale si dreptul de-a interpreta legea cu putere de adevar. Sefului statului i-a spus ca are obligatia de-ai asculta, caci orice drept are si o obligatie corelativa. Inafara de dreptul lor!
2009-09-10 12:23:39 | Raporteaza
propun sa fie adusi judecatori straini, ca la fotbal !aceasta casta a distrus Romania, ei sunt marii camatari si mafioti, ei au nenorocit statul ! sistemul judiciar din Romania este un sistem mafiot ,cine crede ca justitia e oarba sa se uite bine la cele doua ‘pirande’ care s-au dat in stamba azi la sedinta CSM !toate functiile de conducere din magistratura sunt ocupate de oameni promovati de Iliescu si Nastase !deci , judecatori din UE sau prefer sa ma judece un program de computer…
2009-09-10 12:24:05 | Raporteaza
@mk&altii
eu n-am vazut ce a spus reprezentanta dvs,dar acum am auzit la radio;
personal imi aduc aminte de cum urla miron cosma pe la diversi ministri in 91 si cum tipa la stolojan tot atunci si chiar nu vad nici o diferenta;
e bine,ne-am intors datorita justitiei in “frumosii “ani 90-91
2009-09-10 12:24:36 | Raporteaza
Cine ii opreste pe nemernicii astia?
2009-09-10 12:27:57 | Raporteaza
Datorita lui TB am avut (ne)sansa de-a vedea adevarata fata a celor de care depinde viata noastra sub toate aspectele ei. Daca n-ar fi fost TB n-am fi avut ocazia sa-i vedem asa cum sunt. Pe toti!
2009-09-10 12:31:53 | Raporteaza
din ce in ce mai mult mi-aduc aminte de anul 1990
asistam la “restauratie”
totul e concertat si planificat
atunci ne-a vrut vestul ,acum numai dumnezeu ne mai poate salva;
onor oamenii astia au idee de situatia economica din ucraina?vor sa fie si la noi la fel? devine probabil
evz.ro/articole../
2009-09-10 12:32:01 | Raporteaza
Dar constat ca suntem o tara de orbi…
2009-09-10 12:33:03 | Raporteaza
un citat care spun eu ca reflecta cat se poate de bine justitia din acest moment
“Ciudat e ca nu stiu cum se face, dar se pare ca intotdeauna un procuror prost gaseste un judecator competent, iar unul competent un judecator prost. Si invers. Asta e explicatia pentru care dosarele sint intoarse cu furca de la instante la parchete. Nastase, Mitrea, Seres si ceilalti pot sta linistiti. Media de inteligenta a procurorilor si judecatorilor care intra in dosarele lor e mai mica decit inteligenta avocatilor lor.”
procurorpanait.../
2009-09-10 12:37:01 | Raporteaza
Babele astea m+++te din comunism ar trebui sutate in cururile alea nespalate, ca de fapt 95% din sculele de porci care sunt in control la justitia tiganeasca instaurata
2009-09-10 12:39:37 | Raporteaza
Cand Basescu vorbea de sistem ticalosit era un alintator. Astazi a venit dovada ca sistemul este anacronic! Justitia,ca putere in stat, este in afara timpului.
Si cand ne tot intrebam dulce-amar “Si Basescu-i de vina,nu?” cred ca ar trebui sa gandim ca toate relele astea(nu le mai numesc) sunt in vina celui ce din ultimul pe lista a devenit prin voia noatra,primul.Primul demolator!
2009-09-10 12:41:31 | Raporteaza
Ia uite: “sute de taximetristi independenti protesteaza la Aeroportul Henri Coanda.”
S-a stricat deverul de facut bani pentru hotii de taximetristi din aeroporturi si iaca protestul.
A mers vreodata cineva cu vreun taximetrist din aeroport pana undeva, oriunde, in bucuresti? cat v-a costat supercursa???
2009-09-10 12:46:39 | Raporteaza
Greva magistraţilor, şi greva generală a bugetarilor consfinţesc statul de rapt.
2009-09-10 12:46:41 | Raporteaza
Mi-a placut mult prestatia domnului Sever Voinescu la emisiunea de aseara: independenta justitiei este un drept al cetatenilor, nu al judecatorilor. Nu inseamna dreptul judecatorilor de a face ce doresc fara a le reprosa nimeni, nimic, ci dreptul cetatenilor la o justitie corecta, independenta de orice fel de influente.
Ca o dovada a cat de neintemeiate sunt pretentiile lor de superioritate este faptul ca ei au inteles la un nivel foarte coborat inaltele atribute ale justitiei:
putere in stat = leafa tot atat de mare ca a celorlalte puteri; independenta = fac ce vreau, tot ce fac eu e bine, nimeni sa nu cracneasca;
inamovabilitate = eu is Gheorghe Dracu’ , nimeni nu ma poate clinti.
2009-09-10 12:57:10 | Raporteaza
pe deasupra machiate ca maimutele.
parcä sunt travestiti.
2009-09-10 12:57:36 | Raporteaza
inamovibilitate
2009-09-10 12:59:12 | Raporteaza
pivniceru, nu are vocabular de judecätor, ci de comisar de politie comunist.
pivniceru, bärbuleasca,sorica, au acelas comportament.
2009-09-10 12:59:21 | Raporteaza
postare noua!
2009-09-10 13:02:15 | Raporteaza
jistitia.
JUSTITIA SÄ MUNCEASCÄ; APOI SÄ CEARÄ BANI!
justitia nu-i bordel.
de 20 de ani se joacä procurorii si judecätorii comunistisi
fac stat in stat.
2009-09-10 13:06:20 | Raporteaza
Traim intr-o tara minunata unde nu e loc de plictiseala si nostalgii; in orice moment se intimpla ceva. Nou si incitant.
Dar si guvernul Boc mi se pare de o impertinenta ori prostie greu de cuantificat: dece nu le da tuturor salariile pe car le vor? ca doar nu dau de la ei! Greu de inteles.
Daca parlamentarii isi fixeaza salariile, justitiabilii la fel, dece nu ar fi la fel si cu ceilalti bugetari? doar e democratie.
2009-09-10 13:12:59 | Raporteaza
Ziua buna all
Citind titlul postarii,dar si comentariile,mi-am adus aminte de eseul dlui Andrei Plesu,de interventiile unor oameni de certa valoare si indiscutabila calitate,pe blogul dlui.Tismaneanu,referitor la dezbaterea despre rolul resentimentului acum,la noi.
Poate fi resentimentul privit ca pe o datorie,as spune chiar o datorie sfanta,poate fi resentimentul calea prin care se poate duce o lupta pentru recucerirea demnitatii, atunci cand simti,dar fara sa ai certitudinea, ca toate celelalte cai au fost epuizate ?
Este oare o contradicitie de alta natura, decat cele care au fost explicate de cei amintiti, atat de patrunzator?
Crestini cum suntem,am fost invatati sa iubim,dar parca nu neconditionat.
Si privesc cum, la 20 de ani dupa,mortii nostri dragi inca nu si-au regasit linistea nici dincolo, in lumea dreptilor.Ma uit la neputinta vicimelor unor accidente istorice neelucidate,cum ar fi mineriadele.Ma uit la neputinta atator “justitiabili”, consternati,tristi,multi plini de lehamite,dar cu un potential resentimentar exploziv, potential care este canalizat in mod interesat parca(dar evident pentru multi),pe piste false.
Ce vehicul linvistic ar trebui sa poarte aceasta stare resentimentara ?Cine sunt defapt mai plini de resentimente ?
2009-09-10 13:13:22 | Raporteaza
..lingvistic..
2009-09-10 13:16:40 | Raporteaza
De cate ori am vazut-o si auzit-o, doamna Costiniu mi s-a parut o doamna foarte superficiala, altfel decat te-ai astepta de la o doamna judecator. Ca sa nu mai spun despre aspectul exterior cam neserios.
Doamna Pivniceru imi da frisoane. Nu cunosc nimic despre familia dumisale, dar as paria ca se trage dintr-o dinastie de profesori universitati tipici ieseni. Prototipul e de cosmar: fizic uracios, incredere in sine cat cuprinde. Idei fixe, excesiv de sever cu cei dinafara clanului, sfidator de lataretz in vorbire, acceptand doar tipul lui desteptaciune adica memorie uriasa dar creativitate si sensibilitate aproape nule.
2009-09-10 13:17:29 | Raporteaza
Repet intrebarea pe care am mai pus-o: cum se pot comporta altfel, daca singurul lor control este propria CONSTINTA?
Ca doar sunt INAMOVIBILI, fixati pe post doar pentru ca la momentul respectiv erau acolo (nimeni din afara sistemului nu a incercat sa fixeze si niste criterii, cat de simple)
2009-09-10 13:27:01 | Raporteaza
@mircea,
la asta ma gandeam si eu cand citeam serile trecute exceptionalele texte la tema “Resentiment” de pe blogul lui VTismaneanu.
Eu iti pot spune urmatorul lucru insa: based on acest sentiment crestin si bun simt, de doua zeci de ani am fost calcati in picioare, batjocoriti si distrusi institutional si individual.
Nu sunt deloc dispusa sa permit acest lucru, iar daca resentimentul si ura pot fi si ele parte ale unui motor amplu, si daca – de partea “cealalta” a “baricadei” – se regizeaza si se pune in opera cu ura si mult calcul exact batjocorirea noastra, atunci da-mi voie sa folosesc exact cheia care pune sub zalog pe cei care ne batjocoresc.
Sa ne pastram luciditatea, insa chiar nu avem cum sa toleram la nesfarsit ordinaria jigodiilor care distrug romania de 20 de ani. Vreau sa raman crestin bun, dar nu-i mai pot tolera in institutiile de drept ale statului. Au facut din Romania o cloaca cangrenata.
Nu pot vedea vreo curatire a acestei “cloace” in liniste, blandete si resemnare. Daca e nevoie, voi pune ura sa ma ajute.
Cand nu stiam sa uram, ne-au calcat in picioare. Ar fi momentul sa refacem echilibrele. sorry!
2009-09-10 13:29:34 | Raporteaza
Emil,
DA,
Este un nonsens. Poate exista inamovibilitate cand nu exista constiinta?
2009-09-10 13:44:37 | Raporteaza
nicole
Tolerantza la intolerantza,isi are si dansa limitele sale.
In definitiv,cred eu,si ura isi are radacinile in iubire(poate ca nu intotdeauna)
2009-09-10 14:15:06 | Raporteaza
Asadar,avem treaba !
2009-09-10 14:17:33 | Raporteaza
Nu confundati drepturile salariale ale bugetarilor cu obraznicia judecatorilor. Nu-i bagati in aceeasi oala. Uitati-va mai bine la legea salarizarii unice. Este un dezastru, nu promoveaza absolut deloc valoarea. Cine a urlat mai mult sau cine a avut “pile” mai mari a luat cel mai mult. Magistratii, demnitarii si inaltii functionari au salariile cele mai mari. Pentru ca sindicatele din sanatate si invatamant sunt corupte (galagia lor este doar pentru televiziuni), salariile de aici sunt un dezastru. Cineva spunea ca un judecator este important pentru ca uneori poate decide cum va fi viata unui om. Dar un medic? Dar un profesor? Vom trai analfabeti si bolnavi cat vom putea, cu Mone Pivniceru calcandu-ne in picioare. Asta e Romania in care traim si este si vina guvernului Boc. Si eu am votat, dar am votat PDL-ul, nu PSD-ul. Uneori imi vine sa dau in judecata statul roman pentru lipsirea dreptului de a avea o viata decenta.
2009-09-10 16:11:24 | Raporteaza
Aceste doua femei sunt cele mai sinistre si oribile specipene pe care le poti intilnit in viata . Si din punct de vedere fizic si ca si caracter. Sunt doua personaje la care simti ca incep sa ti se sterpezesc dintii numai cind le vezi darmite sa le mai si auzi. Vai de oamenii care intra in conflict cu ele sau care astepta un vedict ! Aceste doua personaje reprezinta obraznicia, tupeul dus la extrem, nesimtirea, lipsa de caracter, fatarnicia si coruptia de neimaginat. Cred ca sunt reprezentative pentru sistemul nostru judiciar. Iar fetele lor !!! Doamne, ginditi-va numai la figura Lidiei Barbulescu cum arata ! Ce exprima ! Zici ca nu este adevarat ! Si la fata Monei Pivniceru !!! Dumnezeule ! Cu rosul ala inchis pe buze ! Au niste fete de femei ff rele ! Sa te fereasca Dumnezeu sa ai de-a face cu ele ! Arata amindoua ca din filmele de groaza!
2009-09-10 18:14:36 | Raporteaza
Pivniceru nu e in stare sa nici vorbeasca romaneste! Astia vor doar salarii cat mai mari. Si daca li s-ar dubla salarile nu s-ar schimba nimic, doar ca cei 3 milioane de fraieri care muncesc in tara ar duceo mai greu. E timpul ca oamenii care produc bani in tara aia sa aiba un cuvant de spus. Bugetarii nu au fost niciodata multimuiti de salarii. Ar trebui suspendat dreptul de vot tuturor celor care nu muncesc. Vrei dreptul de a-ti alege conducatorii atunci pune osul si plateste-i.
2009-09-10 22:13:45 | Raporteaza
postare 9!
2009-09-10 22:27:38 | Raporteaza
@vera
Ai nedreptatit-o pe Rodica Stanoiu! Clasificarea corecta:
Stanoiu
Barbulescu
Pivniceru
Costiniu
2009-09-11 07:39:27 | Raporteaza
@maraco
Ai multa dreptate. Poate ca Boc are scuze, nu poti lucra fiind hartuit in permanenta de jigodiile de “aliati”. Dar prea multe anomalii contine legea salarizarii.
Nu trebuia sa-si permita greseli. Mai bine se incuia undeva impreuna cu cativa ministri si faceau o lege buna, plecand de la niste principii bine gandite. Fara sindicate, ale caror lideri galagiosi nu-si dorescdecat televiziune, agitatie si, poate, servesc interese obscure. Daca tot isi asuma raspunderea, sa fie raspunderea lui.
Asa, cu o lege atat de comentata, avund erori grave, cum sa nu fii la mana cetei lui Pivniceru?
Eu am remarcat de la inceput ca pe Boc il strica vorbitul in plus. Enunta la televizor obiective rasunatoare, apoi se pune precipitat pe treaba; incep aliatii sa puna strambe, incep si clientii partidului sa emita pretentii, vin sindicatele sa-si faca numarul de galagie si iese ceva de nerecunoscut.
2009-09-11 08:06:34 | Raporteaza
@val, multumesc mult pentru apreciere
!
2009-09-11 18:25:12 | Raporteaza
nicole, organizeaza o gashca ca ma bag
2009-09-11 20:55:32 | Raporteaza
daca ai o problema o rezolvi. daca ai 2 le rezolvi. beneficiar sau perdant esti tu. important e ca te-ai nascut in pielea goala iar ce ai pe tine e castig iar competitia naste somitati. iar mona e o somitate de care trebuie fara putinta de tagada sa vorbim cu litera mare si de la cap de rand pentru ca nu s-a urcat pe facultatea de drept sa vada lumea ca are dreptul la baza ci din pivnita a absolvit esenta interpretarii obiective a constitutiei, pecare base a abrogat-o mai rau ca in comunism.
2009-09-13 21:03:56 | Raporteaza
O MARE DOAMNA! E regretabil ca dvs. nu reusiti sa intelegeti mesajul acestei doamne, pentru ca la ora actuala este o voce unica in tara. O singura concluzie ramane unui pesimist: tara asta va avea exact judecatorii pe care ii merita. Pentru cei care inca suntem naivi ramane speranta ca efortul d-nei. judecator nu va fi in zadar.
2009-09-14 00:25:05 | Raporteaza
@maraco
@raluca @ana
Nu este exclus, este chiar foarte posibil ca doamna Pivniceru sa fie toba de carte, chiar o somitate in domeniul ei. Pot crede ca este o judecatoare foarte temeinica si corecta. Totusi, in imprejurarea despre care vorbim, ea nu se reprezinta pe sine, ci intreaga tagma a magistratilor si in aceasta postura nu a fost nici temeinica, nici corecta. Poate ca a fost corecta cu promisiunile facute celor pe care ii reprezinta, dar nu fata de “republica”, asa cum ii place sa spuna.
In primul rand, fiindca ne baga pe gat drepturile judecatorilor, mai alest cele salariale precum si cel de a avea o pozitie sociala foarte inalta, fara a recunoaste deschis faptul ca prestatia lor reala, si nu teoretica, valoarea lor adevarata nu sunt la nivelul pretentiilor.
In al doilea rand, nu si-a ordonat discursul, a venit cu tot felul de acuzatii, exclamatii, onomatopee, ton inadecvat, rabufniri temperamentale si nimic inchegat inafara de frazele despre sporuri si de lefuri.
2009-09-14 07:27:17 | Raporteaza
val, raluca, ana – urmariti, va rog, atitudinea dnei Pivniceru de fiecare data cind apare cite un raport al Comisiei Europene! acela e testul! un test pe care, fara exceptie, dna Pivniceru nu il trece….
2009-09-14 08:20:16 | Raporteaza
nu va mai faceti probleme. in secunda 2 din 22 noiembrie presedintele penalist va intra la G4. ca la teatru.
2009-09-14 10:01:32 | Raporteaza
Raman consecventa parerii mele.
A expune deschis problemele generale care sunt in justitie: lipsa oamenilor, incoerenta legislativa, faptul ca cele mai multe hotarari CEDO impotriva Romaniei sunt raportate tocmai la aceasta incoerenta si la faptul ca statul nu executa in termen rezonabil hotararile judecatoresti, intr-o tara in care publicul este asmutit permanent impotriva judecatorilor, este un act de curaj.
Iar acest curaj nu sta numai in faptul ca s-a facut ascultata de cel ce trebuia sa fie mediatorul, iar nu inchizitorul, ci si in faptul ca a spus aceste lucruri opiniei publice si chiar colegilor sai.
2009-09-14 16:05:02 | Raporteaza