![]() | Nesimtitule!vezi toate articolele de Pavel Lucescu10 Jul 2009 la 14:11 200 comentarii 99 vizualizari. |
Sa ma ierte fanii marinarului, dar cind l-am auzit azi spunind ca pe el nu-l intereseaza cazul Ridzi pentru ca-i minor, mi-a venit sa vars. De greata. Si ca sa nu creada adulatorii ca o zic pentru ca as face jocurile altcuiva, uite, promit ca daca ma duc la vot o sa pun stampila tot pe nenorocitul asta. Dar nu de dragul vostru, iubitilor, ci pentru ca n-am nimic mai bun de-ales. Dar mai promit ceva. Ca de voi ajunge la vot si, prin urmare, il voi alege din nou, la prima ocazie cind dau ochii cu el voi face tot posibilul sa-i trintesc un pumn in gura. Nesimtitule!
PS- Adriana, ieri te-am felicitat sincer pentru blog. O fac si acum. Dar daca taceai azi era mult, mult mai bine. Pentru tine. Asa, iti zic ce-si zic deja multi despre tine. Ca iti place sa scuipi pe cadavre. Si-i pacat, ca stiu ca nu-i asa. Te-a luat doar valu’, vintu’, ploaia… cine stie?


Mihai Goţiu azi la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
| 1Si se duse Voda cel zbanghiu la Inalta Poarta de peste Marea Balta sa inchne Tara cu legamant sa dea drept chezasie a bunei sale credinte ,toate cele aflate pe pamant ,dar mai ales cele aflate sub pamant... | ||
| 2@Mirciulica, Ghidi-ghidi si alte plosnite portocalii: Cine e tovarasul Viorel Pasca, ilustrul conducator de doctorat al lui Kovesi? evz.ro/detalii/../ ... | ||
| 3Domnule, cu cat sinteti platit aici pe platforma voxpublica pentru a scrie articole atat de mizerabile despre ROMANII care au ales sa paraseasca tara? Cum puteti avea nerusinarea de a GENERALIZA si de... | ||
| 4Zlaba analiza, dle Gotiu. Si impartiala ca cianura ;) "Departe de mine gândul de a-i pune la zid pe aceștia" Vaaai, dar nici nu se pune problema ca sa fiti banuit de ceva nelalocul lui. Dvoastra doar... | ||
| 5f corect articolul! Scumpa Romanie, iti plang de mila cu astfel de conducatori ....... | ||
| 6Sinteti tare harnic, dle Teodorescu. Harnic in a pastisa tot felul de scriitori, pe spusele poetului "nu laudindu-te pe tine/lustrindu-se pe el". Dar vad ca mergeti in adincuri: de la ultimul fanariot... | ||
| Cristian Teodorescu 10175 citiri |
| Mihai Goţiu 9848 citiri |
| Costi Rogozanu 9498 citiri |
| Constantin Creţan 5647 citiri |
| Dan Duca 4563 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3772 citiri |
| Alin Fumurescu 3125 citiri |
| Dorin Tudoran 2258 citiri |
| Iulian Leca 2237 citiri |
| Ciprian Şiulea 2193 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 6 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Marius Cosmeanu o postare |
| Mihai Goţiu 60401 citiri |
| Cristian Teodorescu 38163 citiri |
| Costi Rogozanu 36640 citiri |
| Alin Fumurescu 17025 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16579 citiri |
| Viorel Dobran 13140 citiri |
| Dan Duca 12386 citiri |
| Constantin Creţan 10991 citiri |
| Dorin Tudoran 9021 citiri |
| Iulian Leca 7853 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Ei poftim, o sa-i dati un pumn in gura!
2009-07-10 15:23:01 | Raporteaza
uite de aia a ajuns cotidianul la reduceri de 50% si salarii de 10 milioane pe luna, din cauza a valori jurnalistice ca dvs…
Dintr-un ziar respectabil, a devenit un blog printat…
Domnule Lucescu, dumneata nu ai dreptul sa folosesti asa limbaj de mahala legat de presedintele tarii noastre, indiferent cine e, indiferent cat de tampit e…Nu e civilizat sa faci asa ceva, nu e frumos, e etic ?
2009-07-10 15:31:29 | Raporteaza
Pavele draga, mai bine taceai si dumneata: am facut greseala sa intru pe blogul laudat, m-am uitat la blog-roll si m-am lamurit. Adriana ta se freaca pe burta cu Nastase, Iliescu, Ciutacu, Badea, etc.
La voi nu exista cordon sanitar?
2009-07-10 15:32:43 | Raporteaza
pumn in gura? Testosteronul iese pe nas in mod adolescentin? Brr…. Violenta naste violenta. Bine ca nu i-ai promis ca-i zmulgi parul din cap, ca nu prea mai are, saracul.
Vrei sa-i dai si bani dupa ce ii dai votul? Ca o sa te dea in judecata, you know … si te poate acuza ca ai atacat institutia pe care o reprezinta, nu omul … cam naspa, take my word for it.
Citeodata, o postare de genul asta merita o gindire prealabila. Eu ingteleg, ca oameni sintem …
2009-07-10 15:35:18 | Raporteaza
… si: e mai responsabil juridic sa vomiti direct pe covoarele de la Cotroceni sau pe bombeul marelui pirat decat sa publici amenintari din astea ieftine, cine stie, oi mai fi si bun de tarat prin tribunale si pus la plata acum…
sa speram ca te-ai racorit putin si revii la comentarii adevarate.
2009-07-10 15:38:37 | Raporteaza
O sa va ierte fanaticii, nici o grija, important este sa-l votati pe idolu’ lor anapoda si sa se realeaga. Cat despre “pumn in gura” nesimtitului
ori va fi metaforic, ori nu va fi deloc! Ceea ce este acelasi lucru. Dar tine loc de… naiba stie ce! Va iert si eu, totusi, ca abia ce au dat si angajatii trustului cap in cap cu re-ce-si-u-nea. Urmeaza o redresare a Romaniei tip Necolaiciuc. Si o groaza de “subiecte minore”. Scapa cine poate!
2009-07-10 15:45:01 | Raporteaza
Sinteti de coma, dle Lucescu!
Cit curaj trebuie sa ai ca sa arunci cu asemenea vorbe!
Acum, ca ati ramas in schema, va demonstrati loialitatea.
Penibil.
2009-07-10 15:55:15 | Raporteaza
Foarte bun titlul! Oricum tacerea spune multe ! Dl. Presedinte tocmai ati pierdut votul meu! Pa!
2009-07-10 15:58:54 | Raporteaza
“nimic mai bun de-ales”??? ‘ai nu zau?! Fatalism, naivitate sau ticalosie? Relax, baby, aproape oricine e “mai bun”. prima conditie este sa nu fie din partidul lu’ alde Don’ Costel, ipocRidzi…
2009-07-10 16:05:56 | Raporteaza
@Bucurestean. Ce mai faci draga mea Lulutza? Te-ai reactivat sub nickul tau alternativ? Sau te-au reactivat “bajetii” lui Orban? Ne “era” dor de tine !
2009-07-10 16:11:44 | Raporteaza
Nu iti este rusine GAOZARULE sa scri astfel de mizerii la adresa unui om care a fost ales de 3 ori de popor ? Orice ar face el rau in opinia ta ! Ce ai realizat tu in viata ta inafara sa lingi la Fenechiu, Vintu sau mai stiu eu cine? De cite ori a cintat imnul national pentru tine ? Pentru ca ti-a sistat Vintu salariul si esti hamesit esti gata sa o injuri si pe onor mama ta, tonomatule ! Profiti ca ai un blog si un ziar la care te poti exprima mirlaneste ? Am putea si noi sa te injuram si sa-ti spunem ca esti un slugoi de joasa speta care va ajunge in curind pe drumuri si de aceea esti disperat sa lingi orice. Sa-ti fie rusine pentru ca a trebuit sa citim un astfel de articol. Vrei sa-l copiezi pe CTP ? De ala se stie ca este bolnav de nervi si psihopat, tu esti o revelatie ! Pentru astfel de limbaj in presa sunt de acord cu cenzura presei. Rusine tie si ziarului pe care-l reprezinti ! Oricum nu cred ca ti se va mari salariul, caci Vintu se da falimentar. Mai bine ai face o investigatie jurnalistica, cum va palce vou sa ziceti, sa vedeti unde este tunul de sute de milioane de euro pe care l-a tras Vintu la sfirsitul mandatului lui Tariceanu cu complicitatea acestuia ? Ce zice distinsul si finul Hurezeanu de articolul tau ? Il onoreaza sa conduca un astfel de ziar ?
2009-07-10 16:15:11 | Raporteaza
Vero !!!!!!
Taci draq din gura si trateaza-te de istericale, femeie ! Nu te mai baga in vorbele oamenilor normali ;ia si tu DEX-ul si mai invata si alte cuvinte decat cele auzite de la prezidentu tau la televizor (apropo de ,,gaozar”).lDupa ce inveti si tu minim trei cuvinte si-ti iei Xanaxu, poate poti sa te intorci .Daca esti de acord cu ,,cenzura presei” ce ar fi sa incepi cu tine? De autocenzura ai auzit?
2009-07-10 16:26:57 | Raporteaza
ehe,cati nesimtiti au fost pana acu(presedinte-ilici-prim ministri-nastase,tariceanu-)dar pe cuvant daca v-am auzit vreodata atat de frustrat.
daca ati fi fost,v-as fi crezut si de data aceasta,doar ca voi ziaristii,sunteti cea mai mare nesimtire,si spre norocul meu,prea putin va citesc.
2009-07-10 16:36:49 | Raporteaza
Intr-adevar, stupefianta afirmatia lui Basescu!
Singura circumstanta atenuanta la care ma pot gandi este ca avut in vedere marimea pagubei: in comparatie cu celebrii Nastase, Bivolaru, Patriciu, Vantu-FNI, etc. neglijenta (voita au ba) a doamnei Ridzi este, intr-adevar “un mizilic”…
@Vera: take a break! sau niste haloperidol!
De la un pumn (simbolic) in fata pana la “gaozarule” e o cale lunga pe care tu ai parcurs-o mult prea repede!
Cat despre “argumentele” aduse de tine!?… sa ne fie cu iertare! De cate ori s-a intonat imnul national pentru criminalii Ceausescu si Iliescu? sau pentru un Lupescu (ca sa revenim din cele sfere inalte ale puterii)?! Asta ii face mai putin malefici?
2009-07-10 16:39:19 | Raporteaza
Adriana, o alta nesimtita care citeste pe Ciutacu si Nastase;
2009-07-10 16:42:35 | Raporteaza
Si inca ceva ! P Lucescu, daca te exprimi in felul acesta, sunt sigura ca nu are nevoie presedintele Basescu de votul tau ! si nici noi ! Suntem destui care sa votam pentru presedintele Basescu ! Sa nu-l votezi, ca poate ar vomita si el de votul tau ! si eu !
@Gicu Maracine
daca tu esti de acord cu o astfel de exprimare a lui Lucescu este treaba ta ! Eu sunt revoltata ! Cit priveste Ceausescu el nu a fost votat democratic, iar Iliescu a fost votat prin inselaciune si prostia romanilor indobitociti de comunism. Este mare deosebire in evolutia mentalitatii romanilor din 1990 -2000 si 2009 !
2009-07-10 16:49:57 | Raporteaza
Bravo Vera, ai dreptate. Gicu are un pic de pudoare (putoare) ideologica, iar de la madam Loda profesoara de istorie marxista in vacantza de vara in Zalaul magnific ce poti sa astepti …
2009-07-10 16:58:13 | Raporteaza
Cred ca si unul, si celalalt ati facut insolatie. Aveti amandoi chelie. Purtati, mai bine, sepcute.
2009-07-10 16:59:02 | Raporteaza
Intrebare intrebatoare:
Incerc de mai bine de o ora sa ma loghez pe Cotidianul si nu reusesc si pace!
Mai are cineva probleme de genul asta sau trebuie sa inteleg ca (probabil din cauza crizei) am fost pus la index?
2009-07-10 17:05:59 | Raporteaza
mie mi-e greata de cum vorbeste dl lucescu!
Va este peste mana/ tastatura, dle lucescu, sa scrieti intr-un limbaj care sa nu dauneze bunele maniere? Sa nu fiti marlan ? Sa nu aduceti la Cotidianul limbajul pe care il auzim zi de zi pe strada si pe care il detestam?
De cand dl. Buscu, Adrian Ursu si prietenul lui Patriciu, poetul Dinescu, au luat cu asalt “Cotidianul”, calitatea s-a dus pe apa sambetei. Iar acest domn Lucescu este de cea mai joasa speta din toata “echipa de fitzosi” pretins-intelectuali care au luat cu asalt realitatea si cotidianul.
parca mai greata imi e de dl lucescu decat de becali, auzindu-l vorbind in halul asta.
2009-07-10 17:13:05 | Raporteaza
UTS:
Bag seama ca si tu esti un produs al aceleasi ,,istorii marxiste” ca nu ai facut scoala la Oxford ! Ce sa facem, conform unor anumite mentalitati, ibnaintye de ‘89 scoala scotea ,,marxisti” (bine ai venit in club ca absolvent al scolii de atunci) acum scoate ,,tampiti ”.Have fun ! Vera, pe care o admiri (nici nu ma mir, ca prieten a lui Theo), ce scoala crezi a terminat, cea de marxisti sau cea de tampiti ????
Normal, ce sa te astepti de la o profa, decat sa incerce sa tempereze delirium istericum ? Cum draq as putea cobora mai jos?
2009-07-10 17:14:12 | Raporteaza
scuze! erata:
“sa nu dauneze bunelor maniere”
2009-07-10 17:14:14 | Raporteaza
Gicule ;
Eu nu am nici o problema de logare .
2009-07-10 17:15:32 | Raporteaza
Lucescule esti gretos! Ti-as trage si eu un pumn în gura daca te-as întalni! Erai beat când ai scris?
2009-07-10 17:15:56 | Raporteaza
Lucescule, nu zic ca cazul e minor. Dar ce parere ai ca comisia s-a oprit din lucru cand s-a ajuns la firme ale lui Voiculescu? Poate ca marinarul il considera minor pt. ca stie mai multe decat noi.
2009-07-10 17:21:14 | Raporteaza
Nu tin nici cu unii, nici cu altii, dar am impresia ca sunt unii tare disperati in neputinta lor de a-l indeparta si darama pe Basescu. Dragilor latrati la luna pentru ca oricum va fi din nou ales. Are ceea ce multi altii nu au: CREIER!
2009-07-10 17:22:53 | Raporteaza
1. Domnule Lucescu, intr-o tara civilizata (Statele Unite, de exemplu) ai ajunge la inchisoare pentru amenintarea vietii presedintelui. Sau a oricui altcuiva.
2. Asta nu inseamna ca nu aveti dreptate, in argumentul principal. Aveti.
3. Asa cum ati fi avut dreptate si sa acuzati votul pro-Nastase al PNL-ului saptamana trecuta. Nu-mi amintesc sa va fi vazut reactionand atunci. De ce?
2009-07-10 17:27:19 | Raporteaza
Pavel, m-ai inteles gresit. Nu scuip pe niciun cadavru, vreau doar sa nu ma comport eu insami ca un cadavru. Am scris ce am scris pentru ca este nedrept si contraproductiv pentru imaginea noastra sa fim priviti ca niste disperati aflati in pragul dezastrului. Atita tot.
2009-07-10 17:28:58 | Raporteaza
Loda
De delirium istericum ar trebui sa il vindeci pe Lucescu. In rest de istericum poate vindeca profa de sex , ca altfel i-ar zice istoricum
2009-07-10 17:30:23 | Raporteaza
Completare: detectivii astia adevarati de au demascat ditamai bumul/hotia secolului/teapa tepelor/etc.. poate ar trebui sa studieze “analele” guvernarilor trecute. Prefer pe unii care fura cu cap (gen PDL-istii) decat pe altii care fura in nestire si fara sa le pese de ce ramane dupa ei (PSD, PNL). Sa fiti sanatosi cei din urma pentru ca nu veti prinde osul nici tura asta. Urlatul e moka, deci urlati in continuare.
2009-07-10 17:31:04 | Raporteaza
hahaha… acesta va fi oare noul brand gandit de dl. Vantu?
Pai in cazul acesta voi citi tricolorul lui vadim(brrr…)…
Acest lucescu e clar dovedit ca un ins cazut intr-un loc (locatie), nepotrivita.
Cand ziarul acesta era mai altfel, acest lucescu se straduia sa-si ascunda prostia, incompetenta dar si “örientarile”, deturnand, mintind sau chiar plasmuind informatii.
Observ ca insul a iesit din camasa de forta si se manifesta direct …
Dl. lucescu e in plina criza si o face cu onestitate, asta e el…, un dobitoc!
2009-07-10 17:33:14 | Raporteaza
Mummy IV

Te-ai trezit “maestre” ?
Chiar mă întrebam, oare pe când .. reactivarea că ….s-apropie
Jăratecu’nteţit de vânt a-nviat spiritul în amorţeală, bag samă.
Sfârâie !!!!!
Bună o criză la casa omului, măcar să mai cureţe din cele gonoaie.
Cine nu dă din coate la momentul critic, n-are onomatopeele la el şi nu dă d’aruncata cu ele…nasol…
….vine valul mare şi adună….
Asta-i foarte tare :
“…promit ca daca ma duc la vot o sa pun stampila tot pe nenorocitul asta…”
“Ştampila” e ultimul model de Volgă, vârf al succesului economiei centralizate, este ?
Eu unul..
.. salut salut voios de pionier !
Şi pe domnul Lucifer.
2009-07-10 17:43:27 | Raporteaza
Vera
Voi marii democrati ce mama naibi ati oferit? Ceausescu comunist,Iliescu a inselat dar voi democratii lui peste de dreapta ce ati dat. Vrei sa-ti aduc eu aminte? iti propun doar citiva. Ati ales timp de douazeci de ani in “fieful” dreptei educate si cu inalta constiinta civica din Bucuresti primari doi tigani (Halaicu si Lis) un marinar si un sfarma pietre. Super alegere. La presedinte ce ati ales ? Un lectoras complet pe dinafara in politica si un marinar cu comportament de mus . Halal alegeri competente ati avut. Un urias FISSSS….. Asa ca ciocul mic, mic, de tot.
2009-07-10 17:46:51 | Raporteaza
Da dom’le, bravo! “Basei dragi, va inteleg, si mie mi se face greata, uite, il fac ‘nesimtit’, dar tineti minte, orice-ar face tot pe el il votam ca nu-i altu mai bun! Nu cumva sa uitati asta, orice-ar face de-acum inainte. Ca va face!”
2009-07-10 17:46:59 | Raporteaza
@Loda
Well, avand in vedere ca pe alte site-uri ma pot loga fara nici un fel de probleme (iar tu si alti ide asemenea nu intampinati nici un fel de “rezistenta”), concluzia se impune de la sine:
I’m being banned!
Nu-mi vine sa cred si mai ales nu inteleg de ce, dar… asta e, Cotidianul in criza!
2009-07-10 17:49:07 | Raporteaza
Ai grija nea Lucescule sa nu fie matrozu mai rapid decat tine si sa-ti traga o chelie in barba,ca ala-i mult mai trecut prin scoala vietii decat tine si s-ar putea ca inciivitatea-ti de papertiger sa devina doar un vis urat.
Esti un jurnalist slab,dar vei deveni din ce in ce mai slab.Pentru ca nu prea mai scrii nimic in afara de bale de-astea.
Vezi ca face mentoru Vadim angajari.Fii pe faza.
2009-07-10 17:57:53 | Raporteaza
erata: “tomorow” se scrie cu “â”, deci: <>
2009-07-10 17:58:18 | Raporteaza
Sau puteti sa nu il votati si nu ii mai dati nici un pumn in gura. E mai intelept
2009-07-10 17:59:46 | Raporteaza
P Lucescu (si altii ca tine), ar trebui sa-i pupi picioarele si miinile presedintelui Basescu ca ne-a scapat de Nastase si de ciuma rosie ! ca a eliberat presa, ca tu ( si Ursu, Buscu,Dinescu etc) sa spui toate mizeriile si manipularile LIBER ! Macar pentru asta ar trebui sa fii mai respectuos, chiar daca in mintea ta crezi ca presedintele a gresit ! Puteai sa gasesti alte expresii, dar foamea este mare ! Oricum te-ai injosit pe tine P Lucescu, nu pe presedintele Basescu. Presedintele Basescu a PUNCTAT aici !
2009-07-10 18:05:56 | Raporteaza
Pe mine nu limbajul dlui autor ma scarbeste, ci tonul. Nu faptul ca-si cere iertare ironic “fanilor marinarului”, ci ca gandeste in astfel de termeni despre cititorii lui.
Ma grabesc sa fiu de acord cu autorul ca declaratia lui Basescu este revoltatoare. Ma grabesc sa declar ca sunt un fost si viitor votant al lui Basescu, dar nu accept eticheta de “fan”. Fie si din motivul care reiese din penultima fraza.
Cui i se mai adreseaza dl autor – si, din nou, trebuie sa remarc, o face numai cand are de tras o flegma, macar in Basescu, daca TRU i-a iesit din catare? A simtit nevoia sa-i arda la lingurica pe fanii neconditionati ai marinarului? Cu ce scop, daca autorul insusi, conform propriei sale promisiuni, la fel ca si mine insumi, conform propriei mele constiinte, tot pe marinar il va vota, in ciuda acestor derapaje?
2009-07-10 18:06:01 | Raporteaza
@ Nae
Chiar daca alegerile pe care le-a facut dreapta nu au fost cele mai fericite AM DEVENIT LIBERI ! poti sa pricepi asta ? Am scapat de sub controlul partidului rosu condus de Nastase si Iliescu ! bataile minerilor vi le mai aduceti aminte ? adormirea presei ?
2009-07-10 18:11:21 | Raporteaza
Hahahahaha!!! Bag sama ca Domnul Lucescu e mai degraba ardelean decat moldovean. Tace ce tace, in stil ardelenesc, da` si cand te miruieste in frunte…. nici popa nu-ti mai trebuie. Hahahahaha!!! In sfarsit coane, te recunosc! Credeam ca s-a intamplat ceva. Cam tarziu … dar in fine, ti-ai facut o intrare atat de spectaculoasa (cu castana peste scafarlis Dictachiorului) incat esti iertat pentru lunga perioada de tacere. Acu` pe bune, puteai si matale sa mai intri pe blog din cand in cand, ca noi faneii lu` matale credeam ca Doamne fereste, ai patit oarece.
Pe de alta parte, misto chestia cu “un pumn in gura” (as merge si io la filmu` asta) dar sper ca nu aveti pretentia sa va si credem. Hashahaha!! Nu de alta dar e periculos, si apoi individul asta poate fi amendat si fara pumni in gura sau flegme. Poate fi amendat mai elegant prin “ascutisul” condeiului. Nu va cer sa-l trimiteti la cosul de gunoi de gunoi al istoriei prin “tesitura” stampilei de vot, ca inteleg ca tot pe el l-ati vota din cauza saraciei ofertei electorale) dar macar folositi-va de ascutisul condeiului, caci in ultima vreme ati fost cam zgarcit cu scrisul. Intepati-l cum va zic, o data, de doua ori, de o mie de ori si intr-o buna zi il veti vedea ducandu-se poolii de suflet! Asta va e menirea, nu pumnul in gura! Pentru asta lasati-i pe “pumnarii” care-l vor ancheta in legatura cu flota si cu Casuneanu – Privighetorilor. Pumnarii astia e ba`eti buni, cine intra pe mana lor spune si ce-a supt la ma-sa! Hahahaha!!!
2009-07-10 18:18:30 | Raporteaza
Este posibil ca Traian Basescu sa fie in eroare de data asta. Dar, sunt multi care au luat-o cateva ture inainte si deja au condamnat-o la inchisoare pe mjr. Multe ciume care au tacut mutzi cand s-a descoperit cazul “matusha tamara”, si multe altele, acum urla mult peste posibilitatile plamanilor lor, pe care acum ii folosesc in loc de creier.
2009-07-10 18:19:09 | Raporteaza
Discipolii lui Mircea Badea încep să apară. Domnul Lucescu pare a fi unul dintre ei. Poate aşteaptă de la preşedinte să-l dojenească şi pe patronul trustului că i-a redus dumnealui tainul.
2009-07-10 18:19:22 | Raporteaza
Cam ce fel de jurnalism e asta d-le Lucescu? Cu ce sunteti cumva mai prejos de baietii de cartier care-si rezolva problemele personale cu pumnul? Indiferent de nemultumirile pe care vi le pot provoca oamenii politici, dumneavoastra aveti obligatia, ca jurnalist, sa va cenzurati resentimentele si pornirile violente in toate situatiile!
Constat ca jurnalismul in Romania s-a coborat la un nivel atat de jos ca si credibilitate si limbaj incat se afla acum, la mare bataie, cu clasa politica. E josnic ce scrieti si cum scrieti. Dar daca asta e pe placul stapanilor dumnevoastra e de inteles. Nu si de scuzat. Desigur.
P.S. Daca ne-am fi aflat intr-o tara normala, avand in vedere limbajul pe care il frecventati de ceva vreme (in noul spirit jenant si descalificant al “Cotidianului” dar si al trustului din care acesta face parte), patronul v-ar fi dat afara de la ziar in secunda 1!
2009-07-10 18:20:15 | Raporteaza
Da-i Lucescule ca sigur iti face Vantu salariu ca inainte. Daca ii dai si un sut iti dubleaza salariu fata de cat il aveai pana la micsorare. Si este mult mai eficace decat pumnii si suturile pe care i le trageti in articolele voastre zilnic voi cei ai lui Vantu. Ar fi bine sa afiseze Vantu lista de preturi cu cat se premiaza palma dupa ceafa aplicata lui Basescu, cu cat pumnu, sutu, trasul de perciuni in sus si alte corectii aplicate dusmanului stapanului.
2009-07-10 18:20:55 | Raporteaza
lucescule, te-a afectat reducerea de lovele??
cit despre adriana ,ea nu e afectata de criza!! completeaza veniturile din alta parte!!!
2009-07-10 18:26:01 | Raporteaza
A da, ca erea sa uit, imi place pasiunea pe care o pun Nicole si Vera in aprararea Dictachiorului. Daca ar fi la fel de pasionale si la asternut, mama-mama ce “trante” ai face cu ele. Tare mi-e frica insa, ca damele astea doua doua isi consuma energhia in alte scopuri, iar la pat dau rasol. Nasol! Or sa se trezeasca peste fo … de la 3 luni la cinci ani … cand idolul lor va fi ascuns, ca au admirat pe cine nu trebuie! Iar la momentul ala vor trebui sa recupereze. Rapid. Cat mai mult pe intervale cat mai scurte. Am intalnit astfel de specimene la viata mea. Parca maine ar muri, asa sunt de dornice sa faca tot “turul”! Erau groaznic de obositoare. Eram mereu tentat sa le pun la colt si sa le strig ca un marlan “hoooo! nesatulooooo!!! Hahahaha!!! Dar cum io nu-s de fel marlan, le-am dat papucii intr-un mod foarte elegant. Le anuntam ca sunt pe cale sa ma indragostesc de Arcul de Triumph! Hahahaha!!! Fujeau mancand pamantul! Hahahahaha!!!
2009-07-10 18:28:38 | Raporteaza
Dl Lucescu si-a dovedit piticismul in materie de ziaristica prin aceasta postare. Il obliga pe Traian Basescu sa isi dea cu parerea despre acest caz. Daca nu, va lua un pumn in gura, ca “pa” Ferentari, unde Marean abia asteapta sa dea cativa pumni de ajutor. Loda o sa fie si ea acolo sa-i dea cu geanta in cap lui Traian Basescu, ca atit o duce geanta, era sa zic ..capul.
Intr-o societate civilizata, un om, fie el si presedinte, nu este obligat sa raspunda la orice intrebare pusa de ziaristi. De cate ori a raspuns Ion Iliescu de aventurile din domeniul coruptiei a lui Adrian Nastase, un gigant comparat cu MJR?
2009-07-10 18:30:34 | Raporteaza
@M Says:
Cam ce fel de jurnalism e asta d-le Lucescu? Cu ce sunteti cumva mai prejos de baietii de cartier care-si rezolva problemele personale cu pumnul? Indiferent de nemultumirile pe care vi le pot provoca oamenii politici, dumneavoastra aveti obligatia, ca jurnalist, sa va cenzurati resentimentele si pornirile violente in toate situatiile!’”
Da stimate M, dar ce bun e cate un pumn sau cate o flegma intre felinare. Sau macar cate-o intrebare de ziarist bine gandita, in genul: “pe cine faci tui ma “gaozar”? Zgura ma-tii ded nemernic!” Hahahahaha!!! Te-ai prins? E vorba despre adrenalina amice! Sau te-a iertat D-zeu? Hahahaha!!!
2009-07-10 18:33:24 | Raporteaza
@Marius Delaepicentru Says:
“Discipolii lui Mircea Badea încep să apară. Domnul Lucescu pare a fi unul dintre ei. Poate aşteaptă de la preşedinte să-l dojenească şi pe patronul trustului că i-a redus dumnealui tainul.”
Craciunele, mpoola mea, ia lasa tu gargara si spune daca te-ai linistit in legatura cu votul on-line si daca o mai deranjezi autiritatilii statului cu tampeniile tale. Daca nu te-ai linistit spune si iti mai aplicam niste dusuri reci. Daca te-ai linistit, mpoola mea du-te in poiana la maistrul `Coiu, ca acolo e locul tau! Acolo esti pazit si de castanele pe care am o pofta nebuna sa ti le administrez ori de cate ori iti vad muianul pervers! Hahahaha!!!
PS Si pana la urma recunosti ca esti Mistret? Hahahahaha!!!
2009-07-10 18:38:04 | Raporteaza
Ghidigeanu:
Sezi bland, nu dau in cap la nimeni, cu geanta si mai putin; la noi in Ardeal este o vorba ,,pielea rea si rapanoasa,ori o bate, ori o lasa” sau ,,cine nu se bate de vorba, nu se bate nici de bota”.
2009-07-10 18:38:26 | Raporteaza
Veroooo !!!!!!
,,ar trebui sa-i pupi picioarele si miinile presedintelui Basescu ”
Lasa, ca i le pupi tu toata ziua si mai zici esti libera ! Mare-i gradina
2009-07-10 18:40:28 | Raporteaza
#
Avp, e omniprezent.
Incearca si el sa-si descarce pe unde poate tonele de otel, pe care le-a zamislit in secolul trecut, la intrecere cu raposatul sau oponent(?)
Cand cererea de otel e limitata(deh, e criza..), vine si propune oua(planeta ou), la carton sub forma de poeme, adaptate si revizuite coform rapoartelor nasa, mit, etc(la cererea clientului..).
Oticum merita sa vizitati nenumaratele bloguri ale maestrului(apropo, are o foare buna enciclopedie a plantelor medicinale romanesti, care e chiar marfa), unora pote le va fi de ajutor.
# andrzej Says: Your comment is awaiting moderation.
July 10th, 2009 at 6:38 pm
Istodor, de ce sunt moderat?
Iar faci figuri?
Vezi ca vantu abea asteapta sa va bata …., ca e alerta de vijelii cam peste tot…
2009-07-10 18:42:24 | Raporteaza
# andrzej Says: Your comment is awaiting moderation.
July 10th, 2009 at 6:41 pm
ok, nici o problema , ma duc la pavel ca oricum acolo e vraiste.., dar iau si comentariile si le pun acolo ca oricum nimeni nu citeste ce scriu altii , dar toti comenteaza si , e liber si la injuraturi impotriva bietului” pavel..
Salut pavel!
2009-07-10 18:44:02 | Raporteaza
UTS:
,,n rest de istericum poate vindeca profa de sex ”
Ne, ne sa crezi tu, stii ce bine pica o pereche de palme in plin delir isteric ? Dar tocmai ma declarai pasnica, asa ca nu pot aplica tratamentul ,nici macar virtual
2009-07-10 18:45:41 | Raporteaza
@ venitul.fics la un asa blog suntezti postatorul perfect ! bag seama cine se aseamana se aduna !
2009-07-10 18:49:20 | Raporteaza
Problema s-a rezolvat. Multumesc!
2009-07-10 18:49:52 | Raporteaza
@elena
Corect!
2009-07-10 18:59:15 | Raporteaza
“Pavele, Pavele, de ce ma öropsesti…
Cred ca pavel a devenit saul…
2009-07-10 19:05:00 | Raporteaza
vera
Ori esti activista PDL (dupa cum postezi esti sigur simbrias) ori esti oarba. Avem presedinte cea mai grobiana, needucata persoana din istoria postdecembrista. Cum nu vezi e greu de explicat si pentru un activist. Chiar nu vezi ca in UE nu il baga nimeni in seama. Priveste la motociclete, este dat la o parte de Berlusconii ca ultimul valet. etc etc. Si eu sa fiu fericit. Poate tu eu in nici-un caz. Eu ma simt umulit si ne mai miram de romanii sit tratati rau in europa. Pestele de la cap se impute. Asa ca desteptarea , trezeste-te ca eu cred ca visezi. Nu vezi ca ati ales la presidentie in 20 ani un director de editura, un lector, un marinar. Nu vedeti calitatea scazind pina unde vreti sa o duceti. Nu se poate mai jos de atit poate doar daca il vom alege pe Mailat sa mai coborim. Ati bagat si institutia prezidentiala in gard la fel ca anticomunismul, turnatoria, competenta, moralitatea etc. Totul a fost bagat in gard cu contributia toatei clase politice dar mai ales a “dreptei educate si lucide” Daca asta a fost luciditate inteleg de ce sintem acum intr-o ceata totala
2009-07-10 19:33:40 | Raporteaza
@NAE
Greu cu limba romana, cu coerenta si logica ideilor pe care vrei sa le exprimi in scris… Ai cam “bagat-o in gard”, ca sa te parafrazez. Rau de tot.
2009-07-10 19:42:29 | Raporteaza
Loda: ok, te cred ca i-ai da in cap cu geanta. Dar, nu cumva vrei sa ne convingi ca era mai bine cu Adrian Nastase presedinte????
———————————-
Toti judecatorii si toti procurorii in procesul intentat impotriva lui Traian Basescu, au mari probleme in a distinge Himalaya de dealurile Barladului. Toate neajunsurile si toate nereusitele lor se datoreaza unui singur om, Traian Basescu. Daca era A. Nastase, ehehehe..ee toti acestia acum ar fi inotand in Marea Caraibelor sau ar dansa samba la Copacabana cu gagice braziliene..precum idolul lor ” preacuratul” Radu Mazare.
Eu unul m-as simti un hadnicapat sa las totul pe umerii unui om, fie el chiar presedinte, sau a unui grup de tembeli coruptzi, precum cele 322 de “ghiulele” asociate leprei fanariote Calin Popescu Tariceanu.
2009-07-10 20:07:59 | Raporteaza
Draga domnule Lucescu nu am vrut sa-ti mai scriu pe blog, dar am citit si nu m-am putut abtine. Ai ramas acelasi frustrat cum ti-am mai spus. Sa-ti spun si chelbos ca sa fiu in ton cu tine?
PS Banuiesc ca stiti ca amenintarea este infractiune. In general nu numai a presedintelui Romaniei.
PS 1 Nu sunt fan Basescu sau PDL, dar cand citesc aberatii nu ma pot abtine.
PS 3 Din curiozitate am intrat pe blog-ul Andrianei Ditulescu. Prost facut, inestetic, aceleasi vorbe rasuflate si ca totul sa fie execrabil blogroll-ul. Iti vine sa vomiti.
2009-07-10 20:19:41 | Raporteaza
ce dracului caut eu pe mizeria asta de blog?!
2009-07-10 20:21:16 | Raporteaza
venitul.fics: cand un huligan nu are indeajuns la scufitza ca sa-si faca punctul, atunci insulta legandu-se de aparenta fizica a “dusmanului de clasa”. Banui ca pretinzi cu o aratare de stea de cinema, dar eu sunt cert ca esti un mascarici precum Luis de Funes, si el o stea de cinema.
2009-07-10 20:23:53 | Raporteaza
@Loda
Cred ca esti o mahalagioaica cu care nu vreau sa polemizez ! Te aseman cu Nikita ! Pentru cei ca tine a scris Lucescu articolul !
2009-07-10 20:25:17 | Raporteaza
“Nu mă duceţi în subiecte minore pentru mine. Ăsta este un subiect care ţine de Parlament, de partide, de premier. În ceea ce priveşte viaţa parlamentară, nu e treaba mea, este treaba altora”, a declarat Traian Băsescu
Don Lucescu, ce trebuia sa zica Piratu ca sa te simtzi razbunat ca cetatean, ce acu se duce la birou sa-i dea un pumn in gura lu Ridzi? N-are femeia aia destule pe cap, comisie parlamentara, ancheta de la procuratura, trebuia sa o ia si piratu la trei pazeste?
2009-07-10 20:59:09 | Raporteaza
Dom’ Lucescu,
nu-i băgaţi în seamă: sunt invidioşi pe dvs.
Care gîndiţi şi scrieţi atît de bine. Sclipitor aş putea spune.
Eu altceva vreau să vă întreb, dacă nu cer prea mult:
ce spun triunghiurile de aur despre alegerile prezidenţiale?
Mulţumesc.
2009-07-10 21:15:36 | Raporteaza
@Ghidigeanul
Bine punctat! In legatura cu personajul venitul.fics. Fost venit.brut(al), etc. Senzatia mea e ca personajul mai sus mentionat ar putea fi chiar dl Lucescu in persoana. Dupa stil. Insa fara scufita. Fie si rosie. Ar putea fi chiar si galbena. Tot nu i-ar sta bine. Comentariului lui Lucescu ii lipsesc doar hahaielile grobiene cu care venitul.fics isi incheie ragaielile caracteristice…
2009-07-10 21:39:22 | Raporteaza
Mortii matii si tie jeg uman.
2009-07-10 21:39:41 | Raporteaza
@gabhry_el
Gresit. Dl Lucescu se pricepe foarte bine sa dea in bobi! Nu in triunghiuri de aur… E profesionist.
2009-07-10 21:40:32 | Raporteaza
bun ziarist!!! cu asa exprimare ma intreb de ce mai e angajat??? dar am uitat, e vorba de cotidianul, care a cazut mult de unde era acu 4 ani. Pacat!
2009-07-10 21:49:42 | Raporteaza
M
Lipsa argumentelor viabile te duce sa faci analiza sintactica si morfologica a frazei. Nu sint la teza de la romana, nu recitesc ce postez ca nu am timp. eu nu stau cu tastatura in brate toata ziua pentru ca mai si muncesc. Problema nu este cum scriu eu ci omul pe care il iubesti tu, si care pe noi romani ne face de ris de cite ori deschide gura ( nu sa bea o dusca) ,debiteaza numai grosolanii si prostii.Tu nu ai bagat in gard argumentele, ai dat cu capul in ele. Nu te-ai ranit?
2009-07-10 21:50:27 | Raporteaza
“Tare” blog are Adriana asta recomandata (garantata?) de Lucescu… Mi s-a facut rau cand am intrat… Sinistru! Interesant ce blogroll are cucoana… Personaje penibile. Cel putin.
Acesta e blogroll-ul cucoanei ce-si zice cu mandrie nejustificata sub poza afisata “jurnalist”:
Victor Ciutacu
Adrian Nastase
Dan Andronic
Mircea Badea
Ion Iliescu
Mircea Restea
Graitor blogroll pentru personalitatea gagicutei… Ah, uitasem! In blogroll mai exista si un … Blog de dat cu capul. Acolo unde, posibil, din cand in cand individa mai intra cu capul inainte. Dar doar ca sa dea si ea cu capul…
2009-07-10 21:50:55 | Raporteaza
@nae (sau NAE?)
Hotaraste-te cine esti cu adevarat! Poate ca ti-ai zice, mai bine, GAE! Ar suna mai putin prost pentru tine decat NAE (sau nae). Sincer iti marturisesc: pana acum n-am cunoscut nici un om inteligent spunandu-si nae (sau NAE).
P.S. Mi-as pierde vremea sa-ti raspund mai pe larg… Oricum ti-ar fi si greu sa intelegi. La cat esti de redus…
2009-07-10 21:57:07 | Raporteaza
Io de mult le esplic celor de la Coti ca ii paste venitul.net, venitul fix, venitul.brut, da` ei nu si nu, ca sa nu cobesc. Acuma or sa-mi zica cobe, dar imi asum si statutul asta. Asa sunt eu, everybody`s friend. Da` stati sa vedeti cand i-oi cobi io lui Goe! Hahahaha!!!
2009-07-10 22:06:40 | Raporteaza
@Nae
fara ofensa, poate pe tine, pe mine nu m-a facut inca nimeni altcineva de ris, cel mult m-am facut singur, dar aia e alta poveste. Nu vad de ce m-ash simti prost spre exemplu, ca sintem conationali – am avut complexul asta, dar mi-a trecut acum vreo 2-3 ani.
Eu sint roman, traiesc in Europa si nu sint tratat deloc rau, ba chiar ash spune nu am avut nici o problema, sti stii de ce? Ii tratezi frumos, te trateaza frumos, cam asta e regula la ei.
Sa inteleg ca esti mai de “stinga”. Cu dreapta sa iti explice autorul blogului cum stau treburile, ca partidul preferat al dinsului e proprietar de marca pe treaba aia.
In rest, s-auzim de bine, astept shtirea in care don Lucesco il pocneshte pe Basesco in nas
PS: Imi place exprimarea autorului, un mai greu “nenoricitul asta”, continuind cu un “pumn in gura”, ca in final sa termine cu un ushor “nesimtzitule”. Nu se face monsher, nu e consistent, trebuia un “du-te in mata”.
2009-07-10 22:06:48 | Raporteaza
Cata energie consumata inutil!
D-l Lucescu e pur si simplu prost! Nu va enervati si pastrati ordinea!
Un astfel de apelativ de maidan, sa zicem ca poate fi spus, niciodata scris! Dar si asa, recitirea, corectura, mintea de pe urma a romanului! Sau D-l Lucescu nu o fi….? pastram nivelul articolului sa nu ametim!
2009-07-10 22:19:22 | Raporteaza
Cum adica?Il votezi si dupa aceea ii dai un pumn in gura?
Mai bine 2 pumni in gura alcoolistului! In 6 luni a distrus tara asta!
2009-07-10 22:23:25 | Raporteaza
Domnule Lucescu, individul caruia i-ati da un pumn in mecla,dar pe care totusi l-ati vota, din partea mea ar merita un singur lucru; Oflegma babana pe chelie. Atita tot si nici un Vot.
2009-07-10 22:23:39 | Raporteaza
iarasi vedem in comentarii o balanta stramba: ce declara Basescu despre furaciunile din banii publici si reactia unui ziarist!!!
nu sunt de pus in balanta pentru ca scrierea lui P. Lucescu nu-mi influienteaza viata dar hotiile ministrilor imi arata ce fraier sunt sa-mi platesc impozitele ca sa aiba gashca lui Basescu (sau Nastase, Tariceanu, Ciorbea, R Vasile etc) ce fura!
aceasta e problema de discutat si rezolvat, nu pumnul imaginar in barba stramba…
… dar oare sunt multi comentatori din tagma celor cu mana introbagata pana la coaste in banul public???
2009-07-10 22:42:59 | Raporteaza
M
De aia sintem unde sintem azi. Datorita unor “largi’ ca tne care sint si la conducerea tarii. Ne meritam soarta cind nu vedem evidenta. Asta-i un blestm. Daca s-ar trezi ceasca si ar vedea unde ne-au adus “largi ” ca tine ar face un canal cu voi de ar face Bucurestiul port la Tamisa si s-ar vedea si de pe marte nu numai de pe luna
2009-07-10 23:04:29 | Raporteaza
RUGACIUNEA MOGULILOR: COSMARUL NOSTRU, care esti in dealul Cotrocenilor,..blestemat fie numele tau, pentru ca poporul te-a pus la loc atunci cand noi te-am suspendat sa nu ne bagi la “sfanta” PUSCARIEEE!…sloboda fie imparatia ta sa prostim poporul cu televizorul, sa nu carecumva sa te voteze iarasi si noi sa nu mai putem fura de la stat, la fel ca ieri si azi…si maine…si poimaineee!…PRESA NOASTRA ASERVITA,..cea de toate zilele,..prosteste-i pe oamenii cinstiti, naivi si neinformati…si da-le-o pe Monica Ridzi Al Capone Jack Spintecatorul, fraiera de serviciu, pe post de “REZOLVAT MAREA CORUPTIEEE”…si ne uita noua FURACIUNILE NOASTRE, cum ar fi firmele capusa, vanzarea fabricilor la fier vechi, defrisarea padurilor, vanzarea bogatiilor subsolului, CARITAS, CRESCENT, FNI, BANCOREX, PETROMIDIA, PETROM, POSTA ROMANA, RODIPET, BECHTEL, MATUSA TAMARA, STERLING, etcetera, etceeteraaa!…si nu ne duce pe noi, ADEVARATII HOTI, in fata JUSTITIEI, nici azi si nici in vecii vecilor…si ne scapa, dracului, odata, de BASESCUUU,..AMIN!!…
2009-07-10 23:05:21 | Raporteaza
PS-Invectiva este adeseori refularea prostului. Nu e cazul d-lui Lucescu: aici e vorba de publicitate agresiva! Comparati nr. comentariilor/perioada de timp din postarea anterioara a dansului cu nr. coment./p.de timp din postarea actuala si ii veti intelege strategia…
2009-07-10 23:21:41 | Raporteaza
@ vera “unui om care a fost ales de 3 ori de popor?”
“A fost ales de popor” pe dracu’! Ce, adice eu si cu cei care nu l-au votat (sau au votat pe altii) nu fac parte din “poporul roman”? Haida de!
De unde si pana unhde ideea ca “ne-a scapat de Nastase”? Chiar ne iei de prosti? Nu este PSD la guvernare, impreuna cu PD?
Oricum, totusi, cu un lucru sunt de acord: Base are dreptate, Ridzi e ceva “minor”. Pai, ce inseamna 700 mii euroi, pe langa tunurile de milioane de la Ministerul Turismului, sau pe langa spagile electorale pe care le da Paleologu, la biserici? Ia, un mizilic, acolea…
2009-07-10 23:23:04 | Raporteaza
Codruta, esti proasta.rau.
2009-07-11 00:11:13 | Raporteaza
Da Doamne sa ramana in trust doar Vantu, Ioan Te Macar si Coiu!!!
2009-07-11 02:51:45 | Raporteaza
Il sustin din tot sufletul pe Presedintele Basescu,si chiar iti doresc sa poti sa rezisti financiar in ciuda incompetentei si reavointei tale,ziarist ratat,complexat,plafonat si insignifiant.
Esti un zero in jurnalistica.Lasa-te de meseria asta,prea grea pentru tine.Nu reusesti niciodata sa scrii sau sa debitezi ceva interesant.N-ai telent,creier n-ai umor,n-ai analiza,n-ai nimic.
Sper ca lunga ta cariera de yesman sa nu-ti aduca rezultatele dorite.Tu esti si vei ramane 4ever un ZERO indiferent ce face sau va face Basescu.Gandeste-te.Fa-te tinichigiu,mai ai timp desi pari mai batran decat esti.
2009-07-11 03:41:34 | Raporteaza
cine zice, ala esti!!!
2009-07-11 04:42:31 | Raporteaza
Veroooo!!!!!!
Reciteste postarile tale si apoi ale mele, apoi du-te pe ,,guagal” si vezi in DEX definitia la mahalagioaica, ok?
P.S. Dar Nikita asta cine mai e ? Pseudonimul madamei Ritzi ?
2009-07-11 06:49:36 | Raporteaza
De cand ai trecut in barca lui Gadea si ai lui, si mie imi vine sa vars cand iti citesc articolele, nesimtitule ! De aia nu va plang de mila ca ziarul vostru este pe duca ! Va meritati soa
2009-07-11 07:02:44 | Raporteaza
Bravo ma, pe tine n-o sa te dea afara, ba chiar iti va mari tainul, pentru ca esti curajos, dai in ciocoi si pupi unde-i place mogulului escroc. Halal barbat, mare deontolog. Pe unii ca tine si ca Doru Buscu, cu verticalitate in unghi drept, cu alifia in palma, ne bazam.
2009-07-11 08:44:11 | Raporteaza
D-le Lucescu,
Chapeau!
Cum spunea un clasic in viata, “I-ati demascat!!!”
2009-07-11 09:13:52 | Raporteaza
bai vera,fa-ne un bine si paraseste-ne.pt binele tuturor.securist imputit!
2009-07-11 10:14:52 | Raporteaza
mhei, d-le lucescu, am eu impresia sau ai facut contract cu banditu’ de vantu sa te plateasca per decalitru de zoiaie , aruncate dar si primite in mecla?…..
Hai ca esti tare, mhei…
Curand ajungi campion la incasat injuraturi, mai ceva ca rogozanu, cand posteaza isi idioteniile de comunist retardat…
2009-07-11 10:36:42 | Raporteaza
Esti un gaoz*r, da-te dracu’….
Banii iti miros a petrol de la o posta, nesimtit esti tu !
2009-07-11 11:58:04 | Raporteaza
Cum iti permiti sa te iei asa de Presedinte si mai ales cine iti permite sa scrii porcariile astea ? Presedintele e iubit de popor si ve-ti lua tzeapa la toamna obsedatilor anti-Basescu. Ati sarit ca hulii pe D-na Ridzi doar pentru ca e apropiata presedintelui (fiind nevinovata de magaria inscenata de ziarsitii lui Voiculescu) . Unde va ve-ti opri animalelor?
2009-07-11 12:06:23 | Raporteaza
@elenick.
D-le Lucescu,
Chapeau!
Cum spunea un clasic in viata, “I-ati demascat!!!”
Fa, elenicko, du-te inapoi la culcare ! Bag sama ca ai tras zdravan la masea azi-noapte !
2009-07-11 12:18:59 | Raporteaza
Pai e o chestie minora, dom’le.
Sau de constiinta, cum a mai declarat, senin, cand a fost intrebat de casa din Mihaileanu, presedintele-votantilor-sai.
Ce dracu’, se-ncurca el cu 700.000 de “ieuro” cand colcaie milioanele prin buzunarele ospatarilor care azi fac, vorba vine, autostrazi?
Pai la suma asta si-a luat fie-sa o casuta amarata pe ulita lui Popoviciu, normal ca e minora treaba…. Sa se certe el cu promotoarea pe bani publici a brandului eba doar pentru atata lucru ?
2009-07-11 12:40:55 | Raporteaza
Astept cu nerabdare sa iasa presedinte tot traian basescu ca sa crapati de ciuda, asa zisilor jurnalisti! Din nefericire pentru poporul roman, nu avem o presa folositoare, avem o presa mincinoasa, manipulatoare, distructiva. Stapanii vostri, mogulii, mor de frica lui basescu, iar voi sunteti dezgustator de ticalosi. Azi, la tv realitatea, soviani care era in general obiectiv si corect, devenise agresiv politic si aducea tot timpul vorba la tema impusa de stapan. Rusine sa va fie!
2009-07-11 13:24:23 | Raporteaza
NESIMTIT ESTI TU CU TOATA CEATA DE ZILIERI CARE SE INTITULEAZA ,,ZIARISTI,, PLATITI DIN BANI MURDAR OBINUTI DIN EVAZIUNE SI FRAUDA , PRIN INSELAREA A ZECI DE MII DE OAMENI, NU AVETI COLOANA VERTEBRALA SUNTETI NISTE TONOMATE CARE ATI SPUNE ORICE MINCIUNA PTR. UN TEANC E EURO
2009-07-11 13:24:45 | Raporteaza
@ Codruta
Minoritatea se supune majoritatii. Parca asa era ! Iar PSD este la guvernare din cauza unora ca tine care au votat PSD sau PNL. Daca PNL nu era las si arogant in frunte cu penalul Tariceanu (care sper sa ajunga la mititica in afacerea Sterling) acum ar fi fost la guvernare si am fi scapat pe de-antregul de ciuma rosie ! Tu si altii ca tine sunti vinovati de aceasta struto-camila de la guvernare.
2009-07-11 13:34:36 | Raporteaza
Da,este trist sa nu ai de unde alege.Ca suntem fanii lui Basescu,Ionescu sau Popescu,acestia par depasiti de realitate,de criza,chiar si de legile democratiei,cu toate ca insista sa fie(re)alesi de maria sa poporul-popor cu pantalonii rupti.
Nici un politician nu a dorit pana acum dezvoltarea rapida a Romaniei.Dovada este starea infrastructurii.Cat de marunta ar fi economia,marfa trebuie transportata rapid,eficient,in siguranta.Chiar daca ai doi turisti din Occident,ei trebuie sa ajunga pe un aeroport,deplasati la un hotel,plimbati prin tara,de aceea cei doi nu vor sa se mai reintoarca in Romania!Astia nu vor nici turisti straini.Ar mai fi agricultura,dar asta e cenusareasa economiei-Atunci?Ce fel de politicieni avem??
Cat despre boicotarea alegerilor,ar fi varianta sinucigasa,renuntarea la actul democratic,singurul fel de a exprima o alegere,de a verifica democratia.Nu exista o democratie fara un vot liber.Societatea civila?-n-am chef!-e mai rau decat am crezut.
2009-07-11 13:39:36 | Raporteaza
Nesimtit esti tu ! Mai draga ! Injuri un om care sti ca nu poate sa-si raspunda in acelasi fel. Dar te pot injura eu. Dar in acelasi timp nu vreau sa ma cobor la nivelul tau.
2009-07-11 13:41:04 | Raporteaza
Va ajut si eu !
Cand vine la Realitatea ati putea sa-l scuipati putin , ca sa se obisnuiasca de acum cu senzatia asta !
2009-07-11 14:36:27 | Raporteaza
Vântu a apasat din nou butonul “Lucescu”, iar Lucescu…a pornit. Simplu.
2009-07-11 15:04:08 | Raporteaza
D-le Lucescu
Ai desdeschis o tema care i-a facut pe toti simbriasii PDL sa sara ca arsi. Credeti ca ei nu stiu pe cine apara?. Fiti siguri ca stiu. Ce ei nu vad ca “salvatorul natiunii” securistul-anticomunist este cel mai needucat, mincinos,tupeist, las, consumator de elita,incult oportunist de elita s.a.m.d. Dar ce sa faca sint mercenarii lui si trebuie sa lupte pentru el. Asta-i singura explicatie de sar asa cind toate epitetele mele si ale altora exprimate la adresa lui sint reale si pot fi argumentate fiecare in parte. Multumesc celui de sus ca nu m-a facut patimas si nu mi-a pus ochelari de cal.Cit despre cei care il sustin nu pot decit sa-i compatimesc. Iarta-i doamne ca nu stiu ce fac. Atit nimic mai mult.
2009-07-11 15:55:29 | Raporteaza
@ion Says:
“Nesimtit esti tu ! Mai draga ! Injuri un om care sti ca nu poate sa-si raspunda in acelasi fel. Dar te pot injura eu. Dar in acelasi timp nu vreau sa ma cobor la nivelul tau.”
Ba nesimtit esti tu mai jigodie! Mai sclavule portocaliu. Injuri un om pe care nici nu-l cunosti cum trebuie si care oricum nu-ti va raspunde. Vezi d-aia am raspuns io in locul lui. Mori in chinuri! Foerbi in Iad. In licori portocalii sa fierbi! Hahahaha!!!
2009-07-11 16:26:22 | Raporteaza
Drept sa spun, i-as trage si eu una peste bot. Nesimtitului numit in mod fals presedinte. Dar nu l-as vota!!!
PS
Pentru dilii pedelisti: Presa este oglinda a ceea ce face Idiotul de prezident. El spune si face si astia ii citeaza spusele si ii arata faptele. Asta-i rostul lor. Si la asa panarama de presedinte asa presa si asa sustinatori…
2009-07-11 16:28:39 | Raporteaza
@vera Says:
“@ Codruta
Minoritatea se supune majoritatii. Parca asa era ! Iar PSD este la guvernare din cauza unora ca tine care au votat PSD sau PNL. Daca PNL nu era las si arogant in frunte cu penalul Tariceanu (care sper sa ajunga la mititica in afacerea Sterling) acum ar fi fost la guvernare si am fi scapat pe de-antregul de ciuma rosie ! Tu si altii ca tine sunti vinovati de aceasta struto-camila de la guvernare.”
Vaca domnului, cine `ceai ca-i vinovat de alinata asta contra naturii, dintre PSD si PD-L? Codruta? Hahahaha!!! Fa, da` proasta esti! Nu e di vina Codruta tuta `reacului, di vina e Dictachiorul, fa vaco! Hahahaha!!! Sau tu inca n-ai aflat? Hahahaha!!!
2009-07-11 16:29:37 | Raporteaza
Erata: alianţa in loc de alinata
2009-07-11 16:31:05 | Raporteaza
@Venitul.net
Rudotel, Rudotel, Rudotel….Vadim, Bolcase !!!!!!!! Ha,Ha,HA……!!!!!!!!!!!!!!!
2009-07-11 17:04:43 | Raporteaza
Voi chiar nu va dati seama ca ziaristul isi bate joc? Ca face misto si de probasisti si de antibasisti? Ca e un joc pervers? Nu-mi vine sa cred cate prostii ati scris. Pavel Lucescu sta sus, fumeaza o tigara, se tine de cap si rade… Meritati.
)))))))))
2009-07-11 17:22:49 | Raporteaza
@karina
N-as fi atât de convinsa ca Lucescu râde de comentariile cititorilor. Ca fumeaza, da, …tot ce se poate. Pana acum, cine-a vrut cu tot dinadinsul sa piarda, l-a luat pe Lucescu “sfatuitor”.
“Succesele” sale se-aduna!
2009-07-11 17:47:29 | Raporteaza
Un pumn in bot zici ? Vezi ca pana una alta cei cel sustinem pe presedinte suntem majoritari. POATE ITI ARDEM NOI UN PUMN IN BOT PENTRU MOJICIILE PE CARE LE SCRII!!!!
2009-07-11 17:54:42 | Raporteaza
Subscriu la boBBY !! @karina – adica ce meritam ? eu zic ca el merita tot ce am sris noi. In alta ordine de idei P Lucescu este un asa zis ziarist de duzina. El nu poate performa in alt fel si lupta si el sa fie bagat in seama prin fel de fel de mascari. De fapt pe noi nu ne intereseaza ce crede el despre Basescu (oricum nu-l citeste nimeni ) sau daca il voteaza sau nu, noi suntem revoltati de limbajul pe care l-am gasit intr-un ziar de circulatie care poate fi citit si de copii.
2009-07-11 18:42:34 | Raporteaza
cred ca totul e f simplu: lucescu e nesimtit…
Va rog nu mai intrati pe acest site… le facem trafic si, serios, nu e cazul…
2009-07-11 21:43:07 | Raporteaza
D-le. Lucescu, acesta este nivelul d-voastra de “putinta” sau acasta considerati ca este puterea noastra de intelegere?
2009-07-11 22:55:22 | Raporteaza
Un gaozar nenorocit tipic. Va strivim la toamna, dupa alegeri. O sa mai scrieri atunci la gazeta de la Pocreaca. Basescu va lua 60% in primul tur.
2009-07-11 23:00:38 | Raporteaza
@Sorin Ovidiu Vantu
ESCROCULE !
PUSCARIASULE !
@Doru Buscu
MUIE, BA !
2009-07-12 01:13:25 | Raporteaza
bobby, activistule trist, voi nu sunteti majoritari nefericitule! Voi sunteti 36% din 24%. Adica vreo 9% din populatie. Cam cat avea PD-ul in vremurile sale de glorie din 2004.
Noi, cei nehotarati suntem majoritatea si da! din pacate, nu avem alternativa decat pe nenorocitul asta ipocrit al vostru. Pana una alta, intre el si vadim, ne-ati pacalit din nou.
Bucura-te bobby, tristule.
2009-07-12 03:28:34 | Raporteaza
Tare asta cu un pumnul in gura!
Nu ca n-ar merita-o, dupa prestatia mizerabila ca presedinte, dar i-ar oferi prilejul sa se victimizeze inca odata, sa urle sariti, bobor, ma bate omu’ lu’ mogulu’ ! Si papagalii orbeti vor sari la urne sa “repereze” onoarea mangafalei… Ii faci un serviciu si doar injurandu-l, atat e de disperat sa se vorbeasca de el, fie si de rau….
Solutia e sa-l ignorati, sa iasa complet de pe agenda publica, desi e antrenat sa se itzeasca precum viermele din mar…
2009-07-12 08:10:41 | Raporteaza
Ce-ti place sa te dai mare, desi nu esti decat un limbric, mai gaozarule!Sunt totusi de acord cu tine, basescu e cel mai bun din tot ce e pe piata.
2009-07-12 09:48:49 | Raporteaza
INCREDIBIL IN CE HAL A AJUNS LUCESCU!
ESTE LA EGAL CU ANALFABETUL BECALI!
RUSINE INFINITA!
TE-AI FACUT CA C.ACAT!
Ai fost unul dintre cei mai rationali jurnalisti la Cotidianul!Acum ai devenit un ratat!
SI INCA CEVA COTIDIANUL NU MA MAI LASA SA MA LOGHEZ ,INCEPAND CU 48 DE ORE IN URMA CAND L-AM CONTRAZIS PE PATRASCONIU!
MA SEMNAM “Ruben”
Dinescu mi-a interzis postarile de acum un an!
2009-07-12 09:55:24 | Raporteaza
Intro vreme interbelica, pe un podet se intilnesc doua persoane. Prima spune: “Eu nu ma dau niciodata la o parte din fata unui porc!”. La care, cea de-a doua – aidoma mie – a replicat: “Eu, intotdeauna!”.
2009-07-12 10:02:38 | Raporteaza
Asta e problema! Unora le place să fie furaţi de Ridzi, Udrea, EBA, Nemirschi, Videanu,Berceanu, Sarbu etc
Astia, sunt la fel de nesimţiţi precum Băsescu. În plus, cred ca nu au platit in viata lor nici macar un singur leu impozit. Pentru ca ei ori nu produc nimic, ori sunt la fel de hoti precum idolii lor politici.
Nebunilor! Chiar nu realizati pe mainile cui am incaput?
2009-07-12 11:00:29 | Raporteaza
Dl. Bellu a constatat ca sportul romanesc este in coma. Sper sa constate, cat de repede, ca intreaga activitate economico-sociala din frumoasa tara locuita preponderent de cetateni de etnie romana si condusa de cei mai incompetenti si furaciosi conducatori se afla pe marginea prapastiei. O singura solutie-Candidatura unui independent, care sa se delimiteze de clasa politica actuala, de hoti si derbedei penali. O propunere REALISTA- DOMNUL BELLU !!!
Un sfert de veac de succese remarcabile, in conditii grele, omenie, onoare, tenacitate, bun simt si dragoste pentru culorile patriei sut argumente solide pentru ca asest mare OM sa conduca, din postul de PRESEDINTE destinele tarii, o nava in deriva, sabotata de dl. Basescu si acolitii sai. Ce zic intelectualii, societatea civila, deontologii?
2009-07-12 11:07:11 | Raporteaza
@Dragos Says:
“@Sorin Ovidiu Vantu
ESCROCULE !
PUSCARIASULE !
@Doru Buscu
MUIE, BA”
Niii boaaalaa!!
2009-07-12 11:43:38 | Raporteaza
@Pinguin Says:
“Un gaozar nenorocit tipic. Va strivim la toamna, dupa alegeri. O sa mai scrieri atunci la gazeta de la Pocreaca. Basescu va lua 60% in primul tur.”
Aveam un amic in cartier, cam tolomac. Era poreclit pinguinu`! Hahahaha!!!
2009-07-12 11:45:32 | Raporteaza
Sa ma ierte fanii lui Adrian Ursu, dar cind l-am auzit azi spunind ca pe el nu-l intereseaza cazul Dorin Petrişor, mi-a venit sa vars. De greata. Şi vă promit ceva. Ca de voi ajunge la redacţie si, prin urmare, il voi alege din nou, la prima ocazie cind dau ochii cu el voi face tot posibilul sa-i trintesc un pumn in gura. Nesimtitule!
reportervirtual../
2009-07-12 14:27:38 | Raporteaza
bravo lucescule si eu as face la fel si inca catiiiii,dar ce te faci cu pupincuristi ca sant multi si prosti?
2009-07-12 17:57:34 | Raporteaza
Dle.Lucescu sant se acord cu tine, eu m-am tot dus in piata Universitati asa cum a promis ca vine CHIORUL sa-i dau nu un pumn ci o flegma intre ochi aia zbanghii ,dar ce a promis acest MATROZ ALCOOLISTA SI SA TINUT DE CUVANT NIMIC ,VA MAI ADUCETI AMINTE CU DEMISIA in 5 minute.SI TOATE CATE A PROMIS,EU MA INTREB CAT DE SLAB MINTAL sa fi si sa mai crezi in balivernele ce le vomita Base,si pupincuristi ii moare in cur il pupa si il linge si nu se intreaba ba da asta a propmis si el ceva ,oare ce gandesc sustinatori ….ia uite ce smecher este presedintele ce le face de parca ei nu intra tot in categoria prostitilor,NU LAM VOTAT SI NICI IN CEL MAI GROAZNIC COSMAR AL MEU NU MAS GANDI O CLIPA SA O FAC .JOS MATROZUL ALCOOLIST INBUIBAT CU DOUA FETE CARE TRAIESC PE SPINAREA TARI SI CHELTUIESC SUME PT.INTRETINEREA MUTRELOR DE BIDOANE TURTITE CAT BUGETUL DELA UNELE SPITALE.
2009-07-12 18:16:29 | Raporteaza
Auzi bai purcescu, NU avem nevoie de votul tau ! Ia-l si bagati-l in fund ! Presedintele va castiga si fara agarici din astia ca tine care pentru un vot vin si baga tot felul de invective despre Basescu !
2009-07-12 19:11:40 | Raporteaza
Lucescule, te-au lasat nervii, nu-i asa? Stiu, e greu sa mai fii jurnalist la Realitatea-Catavencu. Injuri toata ziua PD-L si pe Traian Basescu si bani ioc. Ce face Vantu asta domnule? Fura alti 62 de milioane de euro din bugetul statului si voua va taie din salarii, desi sunteti sclavii lui 24 din 24? Ce javra!
Eu, daca as fi in locul tau, Doamne fereste, as pleca de la Vantu incotro as vedea cu ochii. Orice e mai bun decat spelunca care este Realitatea-Catavencu. Ce interesant, pe orice pune Vantu mana se alege praful!
Adriana Dutulescu cenzureaza la greu pe blogul ei cel nou. E disperata. Toata lumea o injura. Oare de ce?
Si pe tine te injura lumea Lucescule. Ce pot avea oamenii cu doi jurnalisti onesti, care isi castiga existenta in mod cinstit, scriind la comanda articole de tot rasul?
2009-07-12 20:45:49 | Raporteaza
@loda si venitul
daca va casatoriti sa-l chemati si pe inima rea,nu de alta dar menajul a trois ii face bine la ten venitului!
2009-07-12 21:27:23 | Raporteaza
Bine aţi revenit!
“…lumea politicii nu e compusă din moralişti şi intelectuali – e o lume guvernată întotdeauna de abilitate, viclenie, simţul compromisului şi simţul intrigii. Adevărul, profunzimea sufletească şi onoarea nu îi sunt caracteristice politicii parlamentare. Apare însă o întrebare: există oare un canon de valori mai înalte şi mai nobile decât lupta pentru putere şi bani, decât jocul de ambiţii şi invidii după care se conduce această politică?”
Adam Michnik, Ed.Polirom 2009, Mărturiile unui disident convertit, Fi-vei destul de ticălos, XI, pag. 139.
P.S. Să nu îmi luaţi în nume de rău cele scrise, dar chiar eram pe acolo cu cititul, că-i la modă, că scrie bine, ce contează… în rest vă respect opiniile.
2009-07-12 21:44:14 | Raporteaza
Daca totul ar fi mers pana acum pe principiul ,,doar noi putem sa injuram, ca suntem la putere”, n-am mai fi vorbit nici unul pe aici pe internet..ca oficial ne tremura chilotii de intelectuali si artisti tolerati de putere, tuturor.Dar sa nu uitam, totusi: a fost o revolutie, avem o cultura a lui Nichita si Eminescu, avem Enescu, asa ca ar fi bine sa distingem mai alert ce ne rezerva realitatea.Care include, trecut, prezent si viitor…oricat am vrea sa fim de ,,actuali” cu limbaje la moda si comentarii pline de vicisitudini si lipsite de coerenta informationala.
2009-07-12 22:45:40 | Raporteaza
concluzie: uitandu-ma ,,realist” la cum arata comentariul meu de mai sus…imi dau seama de cat de nelalocul meu sunt pe aici.Sau cum imi facea un ,,amic” un comentariu: artistii sa isi vada de treaba lor..ce, noi cantam in locul vostru?..nu, prietene, nici nu aveti cum, dar noi putem sa facem politica in locul vostru- si asta cu siguranta mult mai bine!
2009-07-12 22:49:35 | Raporteaza
Sunteti convins ca pumnu’ ala in gura valoreaza cat votul pe care i-l veti da lui Basescu? S-ar putea sa iesiti in pierdere. Asa ca mai bine abtineti-va (macar de la vot:).
2009-07-12 23:19:22 | Raporteaza
@autobaza ”creatoare” de Lucescu Pavel
de ce nu ati folosit prezervative ?
N E S I M T I T I L O R !!!!
2009-07-13 00:19:24 | Raporteaza
Sa ma ierte fanii lui Sorin Ovidiu Vantu, dar cind l-am auzit spunind ca este treaba statului sa se protejeze de oameni ca el, mi-a venit sa vars. De greata. Şi vă promit ceva. Ca de voi ajunge sa doresc sa-l intalnesc si, prin urmare, il voi cauta, la prima ocazie cind dau ochii cu el voi face tot posibilul sa-i trintesc un pumn in gura. Sa-i fut dintii aia sasaiti. Nesimtitule!
2009-07-13 00:29:59 | Raporteaza
[...] blogurile celor care mai sunt pe acolo. Pe Pavel Lucescu Basescu l-a facut sa verse. Ca atare il face Nesimtit pe presedintele tarii: Sa ma ierte fanii marinarului, dar cind l-am auzit azi spunind ca pe el nu-l intereseaza cazul [...]
2009-07-13 01:02:37 | Raporteaza
La faza cu datul votului te cred; sunt de acord si cu motivul alegerii…partea a doua va trebui s-o dovedesti, altfel suna ca o aruncare de pe bloc, stim noi a cui. Ar mai fi o solutie, stai departe de el, ca nu poti fi acuzat ca n-ai trimis pumnul pe mail.
2009-07-13 07:36:09 | Raporteaza
HA! HA! Pupincurismul are doua variante. Una directa si alta indirecta. D-l Lucescu foloseste schema ocolitoare. Ca sa vezi, “Basescu este un nesimtit, dar eu am sa-l votez”. Ce vor zice cititorii ? Mai sa fie, chiar si unul care il injura va vota pro Basescu !? Am vazut o caricatura cu Basescu si Boc si, dupa cum observ, inclusiv d-l Lucescu are inaltimea potrivita. Este la nivelul gaoazei prezidentiale.
2009-07-13 10:18:46 | Raporteaza
@Lazar
ridica-te si umbla,sluga a lui Geoana!
2009-07-13 10:27:22 | Raporteaza
@ nepotu lui tamara
Alo! Tine domn`e randul, ce te impingi asa? Crezi ca domn Basescu are mai multe gaoaze! ?
2009-07-13 10:31:57 | Raporteaza
CIOHODARII
Mare nemulţumire, mare, la curtea domnească Cotroceni. Ciohodarii îşi dispută posturile. Lacheu sau lustragiu. Pe de o parte, ciohodarii pedelişti consideră că li se cuvin de drept slujbele de lacheu, fiindcă domnitorul Traian provine din rândurile lor, ei l-au ajutat să câştige domnia Cotrocenilor, ei l-au slujit şi tot ei îl slujesc fără condiţii. De cealaltă parte sunt ciohodarii pesedişti. Ei reclamă faptul că, înainte de a fi angajati ca slujbaşi la curtea domnească, nu li s-a explicat faptul că a fi ciohodar presupune a ocupa chiar şi funcţia de lacheu, nu doar aceea de îngrijitor al ciubotelor domneşti. Timp de peste şase luni, gâtlejurile lor cică s-ar fi umplut de praful provenit de pe ciubote.
O întâmplare nostimă a acutizat nemulţumirea. Se întâmpla cu ceva timp în urmă. Lustragiii pesedişti lucrau de zor când, Elena, confidenta domnitorului, a intrat în atelier, a deschis dulapul şi a ridicat cu nonşalanţă o pereche de cizme pentru călărie. S-a aşezat pe scăunel, le-a încălţat şi, cu un zâmbet şugubăţ a plecat lovindu-şi cravaşa de carâmb. Uimiţi, au verificat încălţămintea domnească şi au constatat că, încă de la început, ei lustruiau de zor şi pantofii lacheilor pedelişti. S-au înfuriat, au înjurat, au acuzat şi au concluzionat : nu mai vor să fie lustragii, vor să fie lachei, sau măcar să aibă privilegiului de a „respira”, dacă nu înăuntru, măcar la uşa visteriei ţării.
A avut loc confruntarea. Lustragiul şef Nica iese la popor şi spune împăciuitor: ţara are nevoie de ciohodari, indiferent că sunt lachei sau sunt lustragii. Numai aşa va fi cheltuit cu chibzuială banul public, numai aşa vor scoate ţărişoara din impas.
Poporul (ascultător şi obişnuit cu somniferul FNI) merge la culcare. Se lăsă liniştea. Doar la palatul Victoria se simte o mică forfoteală… Ciohodarii se aşează, braţ la braţ, la coadă la visterie. Fără zarvă, fără să atragă atenţia. Ciohodarul Pogea îi lasă, unul câte unul, să „respire” aerul tămăduitor întru însănătoşirea lor, a familiilor, a rudelor şi a prietenilor. Ciohodarul Videanu se aşează de mai multe ori la coadă. Are probabil „astm” din moment ce „prietenii l-au sfătuit să respire cât mai des”.
2009-07-13 10:47:14 | Raporteaza
Chiar asa, Lucescu, pupa-l in cur cu scarba. Ce diferit esti tu de Coiu, care-l suge cu nesat!
2009-07-13 12:31:15 | Raporteaza
dati-l afara de la Cotidianul si pe Lucescu, merita din plin
2009-07-13 15:01:00 | Raporteaza
Bravo, lucescu! Te-ai autocaracterizat perfect: o boratura. Si puuuutzi…..
2009-07-13 15:19:50 | Raporteaza
Va doresc la toti din Cotidianul (cu din ce in ce mai putine exceptii), faliment usor!
2009-07-13 15:37:21 | Raporteaza
la fiecare inceput de control de tara comunistii au folosit un limbaj extrem de violent (pe linga partea fiziceasca). un limbaj violent nu prin inteligenta sa (patapievici este violent dar limbajul nu coboara prea jos) ci dpv al cuvintelor folosite si neacceptarea absolut a nici unei critici.
vad ca acum atacurile si in romania intre diverse gasti se duc violent extrem. ceea ce ma mira este ca gashca ce il sprijina pe basescu si este ANTICOMUNISTA (cel putin declarata) foloseste exact tehnicile anilor 50. sau cele ale lui paunescu sau vct.
de ce ?
eu nu ma asteptam ca membrii pdl sa se coboare la sau sub nivelul comunistilor din anii 50 sau 90.
apropos, poate cineva sa-mi spuna cand a intrat domnul presedinte basescu in elita gsn ?
daca aveti voie…
2009-07-13 15:50:43 | Raporteaza
@avenirv
tataie ,vezi ca inchide la Ana Aslan si te lasa Iliescu pe dinafara!
2009-07-13 16:07:46 | Raporteaza
@Lazar
faptul ca nu ti-l asumi pe geoana.nu te face nici mai destept ,nici mai coolt!
Restul este bla,bla,bla,in genul Loda
2009-07-13 16:10:33 | Raporteaza
FUCK:
Reporter Virtual: Care au fost criteriile care au contat la diminuarea salariilor, in afara de acea grila anuntata? Ma refer la acele scaderi drastice pana la 1.000 de lei.
Dorul Buscu: Au fost doua: istoria profesionala si cerintele viitorului format. Am eliminat din grila criteriul emotional. Daca l-as fi pastrat, oameni ca Ranghel sau Lucescu, sau intregul departament Sport ar fi avut salariile intacte. Numai ca cifra finala si urgenta ei financiara au dictat acest tratament ingineresc. Prin asta vreau sa spun ca nu toti cei care au primit oferta de zece milioane pe cartea de munca sunt ziaristi slabi. Unii sunt doar tineri, altii doar comozi.
(asta pentru toti cei care il pun pe Lucescu in categoria tonomatelor sau mai stiu eu care)
2009-07-13 16:37:19 | Raporteaza
@ Mihai,
tonomatul pari tu.
2009-07-13 17:54:03 | Raporteaza
@nepotu lu tamara
Vrei sa spui ca ai facut destula ucenicie la “inaltimea potrivita” si te asteptai, probabil, la rangul de ciohodar? Bine, fie! Te-am trecut in categoria lustragiilor, deocamdata, insa ma tem ca nu iti poti dezlipi buzele de pe gaoaza basesciana.
Nu cred ca fac un abuz de limbaj, fiindca renumita gaoaza a devenit, prin contributia “telectualului” Basescu, o notiune “academica”. Nici chiar trecatorul pe la Cotroceni nu a banuit cate buze ii vor sta lipite de buci. Traiasca gaoaza, traiasca si gavozditul la gaoaza!!
2009-07-13 18:42:23 | Raporteaza
Iar s-ambatat Lucescu si-a trantit un articol mizerabil. De fapt, nu e vb de un articol pt ca la ziar oricum nu mai are acces. E vorba doar de frustul acestui nesimtit al carui vis ondulat de aburii betiei e sa-i traga un pumn presedintelui României!
Daca n-ai fi de plâns, Loocescule, ai fi chiar de râs!
2009-07-13 18:45:18 | Raporteaza
Vaaai.. cat curaj! Cata abnegatie!! Ce caracater!!!
M-as sterge cu tine undeva dar nu meriti atentia.
2009-07-13 19:19:54 | Raporteaza
Pavele draga,oricat ai fi de bine ras(sa nu se inteleaga altceva:barbierit),fata ta “zice”ca doar ce ai lasat sticla de tarie din mana;e singura explicatie pe care poti sa o dai pentru porcaria pe care ai scris-o;ai curajul sa recitesti ce ai scris;incearca si reciteste dupa un somn bun;stiu ca starea ta provine din lipsa unei alternative viabile la TB.;inca 5(CINCI)ani ,realizezi?!…Si ,oricum e si el om ,eu il inteleg ca in acest mandat nu putea sa faca mai mult(deoarece problemele Romaniei sunt profunde ,ca groapa Marianelor,accept ca acest mandat sa fie “dedicat”identificarii RAULUI:salarii aiurea ,pensii aiurea,birocratie cat cuprinde,invatamant zero cu minus,coruptie fara corupti,rolul tonomatelor/cozi de topor in clarificarea sintagmei “coruptie fara corupti”.;toate acestea TREBUIE rezolvate in acest al doilea mandat;simplu;voi aveti sarcina sa faceti lucrurile complicate.
PSte rog sa nu mai imi trimiti 1000 de mail-uri cum ai mai facut-o!
2009-07-13 19:36:11 | Raporteaza
1)undeva trebuie un semn de intrebare(?)
2)vreau sa remarc comentariile (lui) nicole si vera.
3)de fapt vroiam sa te intreb “ce urmeaza?”;presupunem ca ti-ai indeplinit visul detaliat mai sus,apoi va intoarceti fiecare la locul de munca;urmatoarea “actiune”in ce consta??
2009-07-13 19:57:36 | Raporteaza
@mondocane
Ai dreptate! “Comentariile (lui) nicolae si vera” sunt remarcabile. Se vede si dupa emotiile pe care le afiseaza in urma aprecierilor tale. Pana sa le vina si lor randul la goaza prezidentiala, un vis pe cale de implinire, explica-le din experienta ta, gratia cu care ti-ai lipit buzele de bucile basesciene. Ar fi o blasfemie sa se prezinte nepriceputi. Nu-i asa!? Eu zic, totusi, sa grabiti “ceremonia gaoazei” fiindca nu se stie daca din toamna mai prindeti vreun moment prielnic.
2009-07-14 09:08:14 | Raporteaza
@P Lucescu & Co: va cantonati in ideea ca Basescu e cel mai bun, ca n-are inlocuitor!!
FALS!
si Romica Tzociu e mai potrivit ca presedinte decat Basescu, nu vorbesc de candidatii declarati oricare ar fi ei…
dintre un presh. care se remarca doar prin declaratii socante, deplasate si ineficiente, ba chiar daunatoare interesului public, mai bine un saltimbanc
2009-07-14 09:35:26 | Raporteaza
Lucescu, gaozare, ti-as arde una sa te inveti minte sal injuri pe Presedinte !
Veti lua tzeapa la toamna gaozarilor, poporul va vota cu presedintele si nu cu viteii de geoana si antonescu !
2009-07-14 10:39:56 | Raporteaza
@tedy
Usor ma vandam, ca iti cade posheta de la atata indignare…
Cine scrie Presedinte cu P mare, e un nimic cu mentalitate de sluga. Imi amintesti de Conducator, nici pe ala nu avea nimeni voie sa il injure. Iti meriti soarta de sclav. Imi vine sa vomit….
2009-07-14 11:27:25 | Raporteaza
@ TEDY
Si tu te gavozdesti la gaoaza presedintelui? Astapta-l sa se intoarca din vizitele facute pe santierele patrie si, daca esti mai in fata randului, sigur ca vei putea sa-i pui ventuzele pe buci. Traiasca gaoaza presedintelui, traiasca si infloreasca gavozditul la gaoaza!
Repet, gaoaza este sensul lingvistic prezidential, dat curului si, ca urmare, nu reprezinta un abuz de limbaj.
Tucatul gaoazei, in schimb, reprezinta un abuz de comportament, si, cu toate ca se poate incadra in sensul cuvantului ciohodar, lipirea buzelor pe buci depaseste orice limita de gust. Chiar si pentru un ciohodar.
2009-07-14 12:52:43 | Raporteaza
si mie mi-a fost greatza.stiam ca jucatorii joaca si pt. glorie,nu numai pt. bani.
2009-07-14 13:33:35 | Raporteaza
un individ scria mai sus ca nu e frumos sa vorbiti asa urat la adresa presh. oricare ar fi el.ce nu inteleg adulatorii astia prostocalii e faptul ca ,pe traian basecu il doare-n kur de ei.
2009-07-14 13:36:04 | Raporteaza
Mai toata lumea era odinioara de acord ca PRM e un partid extremist, plin de securisti vechi si noi. Mai greu era de decis daca este de extrema dreapta sau stanga, dar asta nu avea prea mare importanta, atata vreme cat extrema era tolerata.
Acum, ca PRM nu mai conteaza decat ca aliat sau complice pentru “populari” prin consiliile locale si prin Parlamentul European, se vede clar ca si PD-L este tot un partid extremist. Prin manifestarile membrilor, adulatorilor, ale Carmaciului… Si la fel de plin de securisti vechi si noi! Ei sustin ca ar fi “de dreapta”, dar ce mai conteaza, extrema e extrema, prin muget si nesimtire!
P.S. Dom’le Lucescu, m-am inselat! V-au ciuruit si v-ar pune si pielea-n bat “efectiv”, de-ar putea…
Fraierii nu si-au dat seama ca un vot dat in sila nesimtitului suprem este, totusi, un vot furat de la “ceilalti”, ceva mai “simtiti”! De ce nu voi vota eu niciodata pe unul care s-a dovedit “nesimtit” pret de 4-5 ani? Pentru ca este… extremist pana si fata de bunul simt. Si-si baga mintenas votul meu idealist undeva. Niste ipocRidzi…
2009-07-14 15:03:45 | Raporteaza
nepotu lu tamara,
asta-i tot ce poti mai bun ?
cam subtire, subtire…
2009-07-14 16:35:19 | Raporteaza
@victor L Says:
@ Mihai,
tonomatul pari tu.”
Iar tu Lictore esti de departe cel mai constipat oranjgutan! Hahahaha!!! Mori si tu in chinuri. Fiert in sucul propriu portocaliu! Hahahaha!!!
2009-07-14 18:50:24 | Raporteaza
Bai le-am tot cobit-o la baietii astia, ba cu venitul fix, ba cu venitul net, ba cu venitul brut, da nicunul nu s-a prins. Singurul care s-a prins este umflatul de `Coiu care m-a trimis la plimbare. Norocul lui ca uite, acuma are cel mai baban salariu! Hahahaha!!!
2009-07-14 18:52:01 | Raporteaza
@venitul
neacsule iar o arzi aiurea p-aici?
mai bine ia-l pe Lazar si dati fuga pe blogul lui Nastase si dati-i o limba ,stiti voi unde!
2009-07-14 20:11:24 | Raporteaza
cum spunea istodor ,s-au imboulit cu totii,de la ursu(cel m-ai nashpa)la hurezeanu si toti sclavii lui vintu.
2009-07-14 21:02:27 | Raporteaza
De ce trebuie votat Basescu :
1: Eugen Istodor spune ca Basescu s-a imboulit.
2: Pavel Lucescu o sa-i traga un pumn in gura lui Basescu
pentru ca este nesimtit.
3:Vintilescu : Basescu e schizofrenic.
4: Realitatea TV : Adrian Ursu si CTP (prin telefon) ”uita” de
Tinu-Adevarul mituit de Nastase din bani
publici…vezi reclamele la CET-uri.
5: Realitatea TV : Co..Stefanescu…ala chel…nou intrat in
PRM via PC si avocatul ala disproportionat..
ala cu capu’ mare…stabilesc ca Basescu e
rau.
6: Basescu considera returnarea ilegala de TVA = 62 mil. €
o escrocherie tip FNI.
7: SOV este proprietarul trustului Realitatea-Catavencu. Deci,
nu este escroc.
8: SOV isi simte demnitatea lezata si-l cheama la tribunal pe
Basescu.
9: SOV este membru al unui grup restrans de cetateni ce are
incredere in justitia din RO. Motto-ul fericitilor este :
PRESCRIERE.
10: Adrian Nastase, membru al grupului IMUNITATE, nu vrea
sa stie ca Bettino Craxi a fost condamnat la 20 de
ani inchisoare pentru coruptie.
2009-07-15 03:18:45 | Raporteaza
@ Dragos
Si dumneata te “bagi” peste rand? Crezi ca plescaitul buzelor tale pe gaoaza prezidentiala va suna mai frumos ? Treci domnule la coada! Acum este randul tucatorilor de buci cu licenta, asa ca ar fi bine sa treci la coada. Uite, domnule, ce tupeu! Ce se crede “nepotul lu` tamara”? Pai ala are experienta serioasa, nu ca un tasti-basti. Ati vazut cu cata gratie a “asezat” buzele pe gaoaza presedintelui?… Ce suspin s-a auzit, ce invidie a provocat!
2009-07-15 07:58:10 | Raporteaza
“Te-ai bashit ” pe gura vorba bashinosului CTP.
Cu ce dai tu pumni in gura ? Cu creanga aia uscata de filosof-tablagiu ?
Cand basescu era primar si a zis ca-i trage un cap in gura alcolistului Orban ,te-ai ofuscat foc pentru limbajul de “maidan “al “matrozului chior”.
Acum bashisi pe rat limbajul tau academic de filosof-tablagiu!
Voinicule!
2009-07-15 11:02:49 | Raporteaza
CAT VALOREAZA O PLACINTA LA BUCURESTI? casastirilor.wo../
2009-07-15 11:10:17 | Raporteaza
de cind s-a redus la jumate tarifu de injuratura, numitul lucescu injura mai des. oricum, la toamna se fac disponibilizari masive, daca nu cumva se inchide sandramaua de tot.
2009-07-15 12:39:30 | Raporteaza
@lazar
esti un tip simpatic si glumet!
2009-07-15 19:31:11 | Raporteaza
@lazar
pacat ca esti fan geoana si nastase,chiar asa,de ce nu ti-i asumi?
2009-07-15 19:32:41 | Raporteaza
De ce toti cei care nu au nimic de spus ai acces la internet chiar si pentru 1000 de lei pe luna …. dle lucesu.. sinteti o micai nulitate care se ineaca in marea de nulitati pe care le sarutati profunn dintr-un loc in care nu ar trebui sa o faceti ca si jurnalist indiferent de opiniile dvs politice deci ….. rusine ! … daca mai aveti sau ati avut vreodata
2009-07-15 23:25:48 | Raporteaza
@ nepotu` lu` tamara
Sunt neutru. Lucescu nu scrie despre Geoana sau Antonescu ci scrie despre Băsescu.
Găoaza lui Geoană are damf de “prostănac” şi ar fi destul de “haios” să-l vezi pe Lucescu tinându-i lui Mirciulică izmenele în public.
În ce priveşte găoaza lui Antonescu, aceasta are deja prea mult miros specific de petrol si este cam riscant să te apropii de izmene, darmite să le şi fluturi în văzul lumii.
În concluzie, ” Trăiască găoaza şi găvozditul la găoază”.
Confirmare : Administraţia prezidentială confirmă faptul că noţiune de găoază ii aparţine exclusiv preşedintelui Băsescu şi folosirea acesteia nu reprezintă un abuz de limbaj. Deranjante sunt limbile mai lungi ale unor fideli ” ţucatori de găoază”.
2009-07-16 07:56:10 | Raporteaza
@ neppotu lu tamara
Hai să ne imaginăm o scenă in care Năstase îl aşteaptă pe Geoană să-şi dea izmenele jos.
Ae fi un dezastru pentru noţiunea de găoază. Eu nu vreau să alterez, chiar aşa, “gingăşia” găoazei, mai ales pentru faptul că aceasta a ajuns la “rang de Cotoceni”.
Confirmare : Administraţia prezidentială confirmă faptul că noţiune de găoază ii aparţine exclusiv preşedintelui Băsescu şi folosirea acesteia nu reprezintă un abuz de limbaj. Deranjante sunt limbile mai lungi ale unor fideli ” ţucatori de găoază”.
2009-07-16 08:37:59 | Raporteaza
Luce !! Ai grija, mare grija !! ……. Poti sa-l faci cum iti vine la gura pe matroz : chior, betiv, curvar, etc., poti voma, scuipa in sin, face gesturi obsecene, nu fizeaza integritatea fizica a presedintelui !! Cel mult o contraventie !! ………. Dar a-i promite un pumn in gura, este intentie de a atenta la integritatea fizica a PRESEDINTELUI !! Asra e INFRACTIUNE !! POTI STA DUPA GRATII !! Fii foarte atent ce debitezi !!
2009-07-16 14:09:40 | Raporteaza
Kartouche Says:
July 16th, 2009 at 2:09 pm
Luce !! Ai grija, mare grija !! ……. Poti sa-l faci cum iti vine la gura pe matroz : chior, betiv, curvar, etc., poti voma, scuipa in sin, face gesturi obsecene, nu fizeaza integritatea fizica a presedintelui !! Cel mult o contraventie !! ………. Dar a-i promite un pumn in gura, este intentie de a atenta la integritatea fizica a PRESEDINTELUI !! Asra e INFRACTIUNE !! POTI STA DUPA GRATII !! Fii foarte atent ce debitezi !!”
Bai katouche, mai ai frati pe-acasa?
2009-07-16 15:03:19 | Raporteaza
“Singurul care s-a prins este umflatul de `Coiu care m-a trimis la plimbare. Norocul lui ca uite, acuma are cel mai baban salariu! Hahahaha!!!’
Esti subtil, subtilule…
2009-07-17 20:16:22 | Raporteaza
bitpress.ro/art../
Cadeeeee padurea Trivale! Pamflet muzical marca Bitpress.ro, ca protest fata de defrisarile ilegale care au loc in Padurea Trivale din Pitesti si nu numai! Asculta si da mai departe! Ia atitudine!
2009-07-19 23:04:34 | Raporteaza
Mofturi de mahala.
Te votez, da’ te plesnesc de nu te vezi, nesimtitule!
2009-07-20 13:58:49 | Raporteaza
vera Says:
July 10th, 2009 at 4:15 pm
Nu iti este rusine GAOZARULE sa scri astfel de mizerii la adresa unui om care a fost ales de 3 ori de popor ? Orice ar face el rau in opinia ta ! Ce ai realizat tu in viata ta inafara sa lingi la Fenechiu, Vintu sau mai stiu eu cine? De cite ori a cintat imnul national pentru tine ? Pentru ca ti-a sistat Vintu salariul si esti hamesit esti gata sa o injuri si pe onor mama ta, tonomatule ! Profiti ca ai un blog si un ziar la care te poti exprima mirlaneste ? Am putea si noi sa te injuram si sa-ti spunem ca esti un slugoi de joasa speta care va ajunge in curind pe drumuri si de aceea esti disperat sa lingi orice. Sa-ti fie rusine pentru ca a trebuit sa citim un astfel de articol. Vrei sa-l copiezi pe CTP ? De ala se stie ca este bolnav de nervi si psihopat, tu esti o revelatie ! Pentru astfel de limbaj in presa sunt de acord cu cenzura presei. Rusine tie si ziarului pe care-l reprezinti ! Oricum nu cred ca ti se va mari salariul, caci Vintu se da falimentar. Mai bine ai face o investigatie jurnalistica, cum va palce vou sa ziceti, sa vedeti unde este tunul de sute de milioane de euro pe care l-a tras Vintu la sfirsitul mandatului lui Tariceanu cu complicitatea acestuia ? Ce zice distinsul si finul Hurezeanu de articolul tau ? Il onoreaza sa conduca un astfel de ziar ?
Acuma toata redactia si-a facut blog. Mor de ras.
2009-07-30 00:50:38 | Raporteaza
Cat trebuie sa mai asteptam ca pe strada sa nu mai auzim fel si fel de porcarii spuse de niste dezaxati? Intra pe momentevesele.r../ si citeste pamfletul in versuri “Era tot ce ne lipsea “
2009-07-30 13:52:47 | Raporteaza
De ce fac politica numai cei cu bani?? De ce nu poti obtine un post inalt daca nu cotizezi la un partid?? Intra pe momentevesele.r../ si citeste pamfletul in versuri “Adio sperante” te rog !! Personajele sunt pur imaginare .
2009-07-30 21:26:35 | Raporteaza
LigaLuiMitica.o../
meciuri live Liga 1 DigiSport, GspTV, Sport.ro ..
2009-08-01 21:44:28 | Raporteaza
[...] unor nume deosebite din caseta editoriala a Cotiadianului, (Cristian Sutu, Cristian Patrasconiu, Pavel Lucescu, etc.) Cornel Nistorescu are staif si pedigree de nascator de ziare si formator de opinie. Plus [...]
2009-08-02 21:17:57 | Raporteaza
onmysite.ro/spo../
Liga lu’ Mitica live
online TV free
(Internet Explorer)
digisport – gsptv – sport.ro – telesport – eurosport – ..
2009-08-03 17:10:22 | Raporteaza
test
2009-08-06 10:08:36 | Raporteaza
domnule lucescu, ce mai faceti dom`le? vreau sa va zic ca io sunt o victima. astia de la coti au luat masura sa ma baneze pe toate blogur`lii. nu mai poci sa intru pe nicairilea. si nu inteleg de ce. de ce? ca acuma ma bucur si io de necazu lor, asa cum s-au bucurat si ei de necazul meu, care de fapt a fost pricinuit tot de ei? niste labagii! hahahaha!!!
2009-08-06 10:13:43 | Raporteaza
2009-08-12 16:53:11 | Raporteaza
tembelule zis lucescu pavel,daca ne-om gasi vreodata iti umflu botu’ si-ti rup mainile…
2009-08-13 09:11:06 | Raporteaza