![]() | Pariul meu cu Hrebenciucvezi toate articolele de Pavel Lucescu17 Nov 2008 la 18:50 128 comentarii 10 vizualizari. |
Am pus, azi, in redactie, un pariu cu Viorel Hrebenciuc (nu, nu-i noul nostru coleg
). El zice ca vom avea o participare la vot de peste 50% (ba chiar peste 55), eu am zis ca sub. Inca n-am stabilit miza. El a zis ca pot s-o stabilesc eu. Vreo sugestie, ceva?


Mihai Goţiu azi la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
| 1Unde te trezesti dumneata domnule Cretan ? In tara Legii Supreme ,a Bunului Simt ? Fii serios ! Esti in tara acestui sef de trib ,devenit sef de stat in aceasta parte de Africa ,parte razletita de cine... | ||
| 2Adica presedintele Chevron nu a avut timp pentru presedintele Romaniei? Cam asta e...... | ||
| 3Nope. Norocul lor este ca mai au si alte surse de informare in afara de Antene, Realitatea, VoxPublica si RTV...Dar, acum ca a ajuns USL-ul la putere, o sa se ocupe Nastase de ei...... | ||
| 4Mda,mai ieri lumina venea de la Rasarit(Moskau),acum vone de la Apus(Washington). Am schimbat doar Marii Licurici. Nu stiu ce parere or avea"puristii"care clameaza loialitatea fata de o parte sau alta,dat... | ||
| 5"gloata schimbătoare l-au coborît pe dînsul în cele sondaje, ridicîndu-l în preţuire pe mişelul de mare vornic, Ponta."Nu domnu' Teodorescu... Minciunile si manipularile jurnalistilor USL-asi l-au... | ||
| 6@sora diesel: Ungaria ii bravo, ea a pornit pe o cale dreapta.Am avut ocazia sa vizitez Austria. Slovacia, Ungaria si sa ma reantorc in Romania.In Austria mi a placut f. tare.Oamenii se simt stapini, se... | ||
| Cristian Teodorescu 10235 citiri |
| Mihai Goţiu 9948 citiri |
| Costi Rogozanu 9531 citiri |
| Constantin Creţan 5654 citiri |
| Dan Duca 4566 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3784 citiri |
| Alin Fumurescu 3134 citiri |
| Dorin Tudoran 2262 citiri |
| Iulian Leca 2241 citiri |
| Ciprian Şiulea 2197 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Mihai Goţiu 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Ionel Blănculescu o postare |
| Mihai Goţiu 60502 citiri |
| Cristian Teodorescu 38223 citiri |
| Costi Rogozanu 36673 citiri |
| Alin Fumurescu 17034 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16590 citiri |
| Viorel Dobran 13141 citiri |
| Dan Duca 12389 citiri |
| Constantin Creţan 10998 citiri |
| Dorin Tudoran 9025 citiri |
| Iulian Leca 7857 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Sper ca o sa scoateti o suma mare de la imbuibat
2008-11-17 19:13:49 | Raporteaza
Un post de consilier personal al stimabilului, cu greu i-as putea recomanda un candidat mai calificat decat dvs.
2008-11-17 19:15:00 | Raporteaza
50 000 euroi
2008-11-17 19:15:53 | Raporteaza
@val
Ma gindeam eu, dar daca pierd?
2008-11-17 19:28:48 | Raporteaza
@sym
never!
2008-11-17 19:30:01 | Raporteaza
Nu pierdeti. Daca totusi pierdeti, dati-i tzeapa imbuibatului
2008-11-17 19:34:25 | Raporteaza
Ia’i banii, ca o sa castigi! Parole de sondeur.
Ia’i banii. Multzi. Multzi multzi multzi.
Shi sa nu uitzi si sticla de whisky. Johnny Blue Label. O bem impreuna, ca iti ofer consultantza shtiiiiintzifica.

2008-11-17 19:39:49 | Raporteaza
Va tin curelele sa faceti un astfel de pariu ?
cine pierde se lasa de meserie
2008-11-17 19:42:52 | Raporteaza
“never!”
Nu am scris nici post-ul anterior cu usurinta, si va spun din convingere, din perspectiva cuiva care v-a urmarit cu mare atentie: asa cum d-nul Hrebenciuc este maestrul cinic al manipularii in politica, cred ca la manipulare cinica nu va egaleaza nimeni in presa. Majoritatea sunt pur si simplu grobieni, dvs. o faceti subtil. Ma bucur (pentru mine, ca cetatean al acestei nefericite tari) ca nu intentionati sa va uniti fortele.
2008-11-17 19:43:08 | Raporteaza
EU n-aş pune pariu cu El Însuşi. Probabil are deja pregătiţi sacii cu buletine ştampilate. Nu mai e nevoie decât să-i deschidă Bogdan Olteanu la ceas de seară uşa din spate a Monitorului Oficial, ca să nu fie nevoit s-o spargă şi să se prindă Poliţia.
“Vorbiţi prostii, nu vedeţi că uşa nu-i forţată? Şi că nu lipseşte nimic? Ba chiar mai mult, avem ceva în plus, surpriză: 24% dintre români au votat pe neaşteptate! Cine ar fi crezut? 12% cu PSD, 12% cu PNL. Suntem plăcut surprinşi, este Bogdane? Fă, bă, pe surprinsul, nu te mai hlizi aşa neprofesionist! Uită-te la mine, sunt veşnic mirat şi surprins…Ia, hai să vedem, tu poţi să-ţi iei faţa asta de viezure nevinovat? Las’ că eşti tânăr şi silitor, dornic de cunoaştere, ai tot viitorul în faţă să vezi. Aşa, deci domnu’ comisar şi domnu’ procuror, până nu suflaţi în fiolă, noi nu mai declarăm nimic. Ce dracu, nu mai poţi fura liniştit în ziua de azi fără să te deranjeze tot felul de indivizi beţi… Fiindcă altfel nu-mi explic tupeul vostru. Aţi băut ceva înainte, ca să vă faceţi curaj, nu? Şi la urma urmei, noi n-am luat ceva, am pus ceva. Ce e aşa de grav?”
2008-11-17 19:45:09 | Raporteaza
Eu ştiu că lui Turambar i-au ieşit nişte cifre însă Turambar a uitat ceva: să le spună operatorilor să-i pună o întrebare simplă lui Hrebe: “Domnu Hrebe, dacă aţi fura voturi, câte procente aţi fura? Deci, avem şi noi o curiozitate sociologică: cât la sută aveţi de gând să furaţi? Şi, statistic vorbind, cât furaţi de obicei?”
2008-11-17 19:51:17 | Raporteaza
Da’ dom’ Talpes (mai nou, eminenta cenusie a PDL) ce zice de prezenta la vot?
2008-11-17 19:51:38 | Raporteaza
Şi în prima zi a lui Decembrie, Hrebe zise: Să fie 55%, hai 55,4%!” Şi 55,4% se făcu.
2008-11-17 19:55:19 | Raporteaza
Nu stiu ce-l foote grija pe Hrebe al batran de numarul votantilor. Oricum, nemultumitii si deci potentialii absenteisti sunt fostii votanti DA, in timp ce pensionarii sunt cei care vor veni si-n carucior la vot. Dar nici ca-mi pasa, io mi-am facut datoria sa va avertizez! Cinme-a avut urechi de auzit si ochi de citit … Hahahaha!!!
2008-11-17 19:58:12 | Raporteaza
Dupa ce ati facut pariul cu D-l “10%” ati verificat daca mai aveati ceasul la mana ?
Ar merita sa pariati pe o editie princeps a albumului Eterna si fascinanta Romanie ala tiparit de Costea in Franta si bagat fara taxe vamale ca asa au vrut muschii sobolanului rozaliu
2008-11-17 20:00:02 | Raporteaza
Atentie, solicitati consultanta?
cit la suta oferiti ca sa va dau solutia ideala?
2008-11-17 20:18:53 | Raporteaza
Pentru toti cei care nu vor sa mearga la vot, eu zic sa va mai ganditi. Am postat pe blog un articol “mobilizator” in sensul asta, il reprduc si mai jos…
….Acum, cu doua saptamani inainte de alegeri, m-am hotarat sa iau si eu atitudine si sa ma adresez TIE, cel care nu vrei sa votezi, fie pentru ca nu te intereseaza, fie pentru ca nu crezi ca votul TAU va mai schimba ceva.
Dar cine esti TU, cel care nu doresti sa mergi la vot?
- esti pacientul scarbit de mizeria din spitale si de faptul ca, odata ajuns in spital, nimeni nu se uita la tine daca nu cotizezi. Si te gandesti ca sunt atat de multe lucruri de facut in sistemul sanitar, dar TU, esti prea mic, prea singur si prea bolnav pentru a face ceva, iar votul tau, oricum, nu va schimba nimic.
- esti parintele care realizeaza ca, datorita sistemului precar de invatamant, este practic obligat sa isi mediteze pe bani grei copilul ani intregi, altfel acesta nu va prinde in veci o facultate sau un liceu bun. Si te gandesti la toate reformele care s-au implementat in invatamant in ultimii 20 ani si al caror rezultat a fost doar o confuzie generala. Si atunci, sa mai ai incredere in politicieni?
- esti contribuabilul care astepta ore intregi la administratia financiara sa-si plateasca darile catre stat, iar cand, dupa ore intregi de nervi, ajunge la ghiseu, intalneste un functionar care il trateaza ca pe ultimul gunoi. Si gandesti resemnat, ca desi ai votat constant de la revolutie incoace, nimic nu s-a schimbat. Si atunci, ce rost are sa mai mergi si acum la vot?
- esti soferul care pierde in fiecare zi doua ore in trafic, atunci cand se intoarce de la lucru seara si care, cat sta la semafor, se gandeste la cei 600 de km de autostrada promisi in 2004, din care s-au facut mai putin de 50. Iar asta te face sa fii mai decis ca oricand sa nu votezi.
-esti unul dintre tinerii capabili care se gandesc sa emigreze, pentru ca, in Romania, se simte sufocat de jeg, de coruptie, de nepotism si de prost gust, iar daca oricum vrei sa pleci, ce rost mai are sa votezi?
-esti, poate, unul dintre cei care mai au o farama de responsabilitate sociala si chiar doresti sa mergi la vot, dar cand te uiti la politicienii care candideaza in colegiul tau, te ia durerea de cap si iti propui sa stai acasa si tura asta de alegeri.
Esti tanar sau batran, esti de stanga sau de dreapta, esti fost securist sau tanar intelectual, esti poate un tonomat, esti „stupid people”, esti „mai animalule”, esti „tiganca imputita”, esti tot ceea ce ai fost facut sa fii in ultimii 20 de ani.
TU, reprezinti cate putin din toti cei de mai sus si esti fiecare in parte.
TU, esti unul dintre cei care considera ca merita mai mult, iar in 30 noiembrie vei avea de ales: sa mergi la vot, deci sa intri pe teren si sa joci – bine sau rau, dar sa joci, sau sa nu mergi la vot, sa stai pe margine si sa comentezi ce prosti jucatori avem. Insa cei care acum se gandesc sa stea pe margine uita un lucru: invingatorii au fost intotdeauna alesi dintre cei mai buni de pe teren iar looser-ii, au fost intotdeauna cei mai “buni” de pe margine. Iar daca pe teren, chiar jucand prost, poti castiga, cei care stau pe margine, pierd intotdeauna.
TU, ce alegi: sa votezi, chiar cu riscul de a pierde, sau sa nu votezi, si sa pierzi sigur?
In 30 noiembrie, EU voi intra pe teren si voi juca. TU?
2008-11-17 20:27:58 | Raporteaza
vei castiga ptr-ca noi cei din usa nu mergem la vot ne-au bagat-o pe gat pe ana birchall , la fel si cei din canada dar ne vom razbuna la anul cand 95% din voturi vor merge la basescu
2008-11-17 20:34:44 | Raporteaza
@khris
Dragule, e nevoie sa aduc picamerul? Tu spune numa si-o sa vezi cat de util poate fi! Hahahaha!!!
2008-11-17 20:40:41 | Raporteaza
erie ce `ceai? E nevoie si la voi de piucamer? Nici o problema! Hahahaha!!
2008-11-17 20:41:41 | Raporteaza
@turambar
Are si omu niste argumente, asa ca tre sa ma gindesc bine.
@virgil
Sa stii ca m-am gindit si eu la miza asta, ca tot a zis ca daca nu cistiga se apuca de scris memoriile. Dar eu ce memorii sa scriu? Eventual sa adun injuraturile de pe blog intr-o carte despre “Civilizatia romaneasca si ce vrea ea”
@sym
) cinic
confunzi scepticismul meu innascut cu manipulismul (scuze
@Bleen
nu pot ei fura chiar atita. la voturi ma refer
@victor L
Pai daca-i vorba de cit la suta, inseamna ca te gindesti la bani. Or miza asta o am si eu in cap. Altceva, mai original.
2008-11-17 20:55:08 | Raporteaza
Pentru Pavel Lucescu
Sincer nu ma gandeam chiar 100% la dumneavostra cand am zis de lasat de meserie chiar daca nu intotdeauna nu sunt de acord cu afirmatiile facute.
Din pacate Cotidianul s-a transformat prea mult intr-un ziar pro PDL desii nu vad in PDL ca fiind mult superior de exemplu PNL -ului
Sunt un om de dreapata de aceea nu fac comparatie cu PSD-ul. Restul partidelor nu au importanta pentru mine
2008-11-17 21:05:44 | Raporteaza
Pavele, pierzi pariul. Aminteşte-ţi cum repară ruralul ce strică urbanul. Şi pînă cînd. Pînă dincolo de medie, este?
2008-11-17 21:06:43 | Raporteaza
sym,
confunzi prostia lui Lucescu cu manipulismul. Turambar cu Lucescu intinsi peste o sticla de Johnny – ce oroare!
2008-11-17 21:07:59 | Raporteaza
io zic un porc. daca veti cistiga ,imi datzi jumate.daca cistiga don hrebe sa mi l dea pe tot .ca s somer si amarit si el saracu ,are de unde.
2008-11-17 21:09:37 | Raporteaza
@ipse
Pai e frumos ce faci? Tu ce zici, sa te mai las pe-aici sau sa te banez, asa cum ar face amicii tai daca le-ai vorbi asa?
2008-11-17 21:13:51 | Raporteaza
@inima-rea
Nu stiu daca da ruralul cit pierde urbanul. Ma gindesc, spre exemplu, la faptul ca si in rural sint colegii unde nici un partid nu si-a pus candidat cu notorietate (asta si pentru ca nu au avut atit de multi). Iar acolo nici electoratul nu e prea motivat sa vina la vot, cred eu.
2008-11-17 21:18:54 | Raporteaza
cu tot respectul , don lucescu.
era vorba de un pariu. am facut o propunere . ce tot ii datzi cu urbanul si ruralul? dati o dracu de politica , ca acush vine craciunul.
si , io , ramin fara pork .
2008-11-17 21:22:56 | Raporteaza
@mandea007
poate va da unul gratis, in campanie, psd-ul.
2008-11-17 21:27:29 | Raporteaza
Si la votarea trecuta s-au furat(???) voturi. Si la votarea trecuta s-au facut promisiuni. Si la votarea trecuta nimeni nu stie cati s-au prezentat la urne (55% din cat?)! Si peste alti patru ani se va intampla la fel. Pariu?
2008-11-17 21:27:31 | Raporteaza
Cere-i sa scrie o manea pentru psd. Pai ce numai PeDerastii sa aiba manea electorala? Hahahaha!!!
Daca vreti sa va delectati cu maneaua electorala a PeDerastilor, puteti face click cotidianul.ro/e../ rel="nofollow">aici
2008-11-17 21:29:30 | Raporteaza
Ruralul dă tot ce i se cere. Aşa a dat la europarlamentare, de ce n-ar da şi acum?
Nu că m-ar interesa pariul vostru – căci nici nu-i pariu, Hrebenciuc ştie ce spune – dar, aşa, aş paria şi eu că ruralul va veni cu 70% dacă urbanul pleacă-n weekand. La mine, e doar verificarea unei ipoteze, nu ca la Hrebenciuc.
2008-11-17 22:01:16 | Raporteaza
A nu se uita listele suplimentre, al căror rost tocmai ăsta este, să suplimenteze ce e de suplinit. Se pot numi şi liste suplinitoare. Or, majoritatea secţiilor de votare sînt în şcoli, şcoala românească agreează din plin suplinirea, iaca potriveala dracu’!
2008-11-17 22:04:06 | Raporteaza
La peste 50% prezenţă PSD-ul pierde la scor alegerile. Turmabar poate să confirme. Ruralii au fost la vot la locale, mai mulţi de atâta nu se poate (nu mai e Iliescu). Votanţii din rural nu au miză mai mare acum (şi nici primarii şi şefii de consilii nu au miză mai mare, unii sunt nemulţumiţi de candidaţii trimişi de la centru, cei mai mulţi s-au văzut cu sacii în căruţă, nu mai e candidatura lor în joc etc). Nu cred că ruralul îşi va depăşi cei cca 60% de la locale. Astfel, o prezenţă mai mare la vot înseamnă o prezenţă mai mare în urban (unde PDL stă mult mai bine decât PSD şi PNL – în oraşele mari s-a apropiat de 50% la locale, în timp ce PSD a avut în jur de 25% iar PNL sub 15%). Cred că ruralul şi-a atins maximul la locale iar PSD-ul poate câştiga doar prin absentesimul urbanului.
2008-11-17 22:08:43 | Raporteaza
Aşa că Hrebe ar fi fericit să piardă pariul. Creşterea procentelor PSD nu s-a făcut prin creşterea numărului de votanţi ai săi ci prin scăderea numărului de participanţi la vot.
Nu cred că prezenţa la vot va depăşi 45% (varianta optimistă). Varianta pesimistă ar fi sub 35%.
2008-11-17 22:11:36 | Raporteaza
@Inima-Rea
e destul de greu cind ai trei partide mari si mijlocii care vor sta cu ochii unii pe altii ca pe butelie.
Nu uita ca la europarlamentare am avut prezenta 29%. Iar de aici pina la peste 50 cu tot cu urban e cale lunga, iar de furat cu listele suplinitoare
@Bleen
De acord cu tine. Prezenta mai mare, avantaj PD-L.
2008-11-17 22:17:03 | Raporteaza
@Bleen
M-am gindit si eu ca i-ar place sa piarda pariul, cistigind in schimb alegerile. Poate de aia l-a si pus cu destula usurinta.
2008-11-17 22:19:17 | Raporteaza
Nu există liste suplimentare. Se votează pe domiciliu. Nici măcar pe viză de flotant. Ai domiciliu în colegiul x, acolo votezi. Nu votezi unde eşti în momentul alegerilor, ci doar unde ai domiciliu. Eu la mine în colegiu îi am pe Blaga (Sen) şi Sulfina Barbu (Dep) şi pot să votez doar acolo. Se pune ştamplia pe candidat, nu pe partid. Nu pot să votez la Iaşi, atâta timp cât la Iaşi nu există niciun buletin de vot cu numele celor doi. Buletinele de vot nu sunt identice pe ţară, sunr diferite de la colegiu la colegiu. Iar un parlamentar reprezintă cetăţenii cu domicliuâl în colegiul său, nu cetăţenii care se aflau fizic în colegiul său în momentul alegerilor.
2008-11-17 22:25:09 | Raporteaza
Cereti-i lui Hrebenciuc un ruj de buze, de culoare maro.
2008-11-17 22:30:21 | Raporteaza
Lucescu,
cu prietenii mei n-am cum sa vorbesc asa. Te pliezi prea tare pe gindirea Turambar:
- “daca astazi ar avea loc alegeri, …” Daca, dar nu e asa! Tocmai de-aia poti sa arunci 4-5 procente lui tata Voiculescu, Turambare!
- “daca ai vorbi cu prietenii tai la fel, …” Daca! Cum dracu sa vorbesc asa cu prietenii, mai ales ca ei nu sint jigodii?
2008-11-17 22:31:04 | Raporteaza
vad ca acum ma primesti si ca “petcu”. Merci, esti generos. Il pastrez pe “ipse” pentru urmatoarea ocazie.
2008-11-17 22:32:09 | Raporteaza
@Petcu
N-ai inteles nimic. Da’ esti bun si tu la blogu omului, citeodata.
2008-11-17 22:50:10 | Raporteaza
ai castigat pariul!
faptul ca prezenta la urne se calculeaza din peste 18 mil., desi in realitate in tara sunt vreo 14-15 mil. de cetateni cu drept de vot, face ca o prezenta la urne de peste 50% sa fie uriasa. Daca mai adaugam si sutele de mii de flotanti (printre care si studentii), care in premiera nu pot vota decat in localitatea de bastina, e clar ca 40% ar fi un succes
2008-11-17 22:50:35 | Raporteaza
@calif
Asa e, dar asta o stie si Hrebe.
2008-11-17 22:58:20 | Raporteaza
ma bucur ca intelegi tu, Pavele. Poate-mi spui si ce, pentru ca de vreo 2 ani vreau sa vad ce e cu tine. Si iata ce gasesc:
- un citat fals din Basescu in ziua alegerilor,
- purtator de cuvint al lui Turambar-PC in ajunul alegerilor,
- inducerea lehamitei, adica pledoarie pentru absenteism electoral,
- tacere cind vine vorba despre legaturile tale cu FNQ,
- pariuri, la o tigara, cu lepra de Hrebe.
Ce sa aleg din tine? Decit cu simbrie la golanii moldoveni, mai bine ‘bun la blogul omului’ (care om?)
2008-11-17 23:00:23 | Raporteaza
daca zice hrebe ceva, eu zic k are dreptate. mereu. cand vine vorba de numere, sondaje, pronosticuri, hrebe e cel mai cel! sa nu pariezi suma mare..:)))
2008-11-17 23:11:42 | Raporteaza
auzi, Pavel,
ca tot esti sceptic din nastere: tragi si tu o postare cu biserica Tariceanu-Fenechiu din Iasi? Hai, ca sa nu te mai banuiasca toti fraierii ca esti sceptic numai intr-o directie!
2008-11-17 23:18:13 | Raporteaza
eu cred ca prezenta la vot va fi undeva in apropierea mediei dintre europarlamentare si locale.
La alegerile locale au fost direct implicati cateva zeci de mii de candidati pentru functii de primari sau consilieri (3/4 in mediul rural). Toti acestia au mobilizat alegatorii acum 6 luni. La alegerile parlamentare toti acestia nu mai sunt la fel de motivati sa mobilizeze electoratul.
Mai e un aspect care mi se pare important: aceste alegeri vor fi doar parlamentare. Lipseste sarea si piperul alegerilor prezidentiale!
Media dintre 29% si 49% este 39%…
Nu ai cum sa pierzi pariul!
2008-11-17 23:19:10 | Raporteaza
Hrebe are un argument, totuşi: votul uninominal. Nu putem şti ce inflşuenţă va avea asupra prezenţei la vot. Deşi până acum campania a fost destul de slănbuţă, lucrurile au înceut să se mai mişte.
PS. Hrebe a specificat clar alegerile din 30 noiembrie sau ştie el ceva? La alea din martie, pe liste, or veni mai mulţi?
2008-11-17 23:23:50 | Raporteaza
@Pavel Lucescu
Mult-clamatul scepticism al dvs. este, ma tem, la fel de efemer precum liberalismul fenechiului. V-am mai spus chestia asta: un ziarist care scrie mai des si mai rau despre opozitie decat despre putere are mici sanse sa-si ascunda partizanatul prin astfel de scuze. E una buna, recunosc! Si o faceti mult mai bine decat Ursu sau Cristoiu, doi grobieni. Dar ramane o scuza.
2008-11-17 23:52:38 | Raporteaza
Mi se pare ca pariul s-a facut pe prezenta la nunta lui Hrebe junior cu pupila Basescu,unde prezenta va varia (si ea) intre 50 % si 0 %,daca nu va mai avea loc. Cistigul e-al nostru ca am aflat starea de spirit a combatantilor,procentele se aranjeaza ele ca de aia-s procente si nu cifre exact reiesite din numarare.Mai mult decit aceasta postare ,nu aveti ce cistiga.
2008-11-18 00:06:44 | Raporteaza
ca tot veni vorba de fenechiu, se pare ca si ultimul ministru din gasca lui fene tocmai s-a curatat!
Probabil primul traficant de droguri ajuns minstru de interne
2008-11-18 00:17:02 | Raporteaza
S-ar putea ca Hrebe sa aiba dreptate, dar nu bag mana in foc. Cere-i un bilet dus-intors la Campionatul mondial de fotbal din Africa de Sud!
2008-11-18 00:43:52 | Raporteaza
Pavel,
vezi, sa nu dea dracu’ sa reactionezi la mesajul 46. Fa-te ca ploua!
2008-11-18 08:33:01 | Raporteaza
bai, Sky, bai,
pe tine nu te dor urechile, la cit esti de prost?
2008-11-18 09:13:38 | Raporteaza
Pavel,
nu uita: 46!
2008-11-18 09:14:10 | Raporteaza
Si nasul tau fin n-a fost deranjat de aroma lui hrebe,pavele?
2008-11-18 09:27:44 | Raporteaza
Inca n-am stabilit miza. El a zis ca pot s-o stabilesc eu. Vreo sugestie, ceva?
…cativa litri de zoaie si cateva kilograme de slin, a.i. sa nu pierdeti nimic, niciunul.
2008-11-18 09:29:52 | Raporteaza
Domnule Lucescu,
bagati-l in seama si pe ala al mic al meu, ca e si el dobitoc si bolund si daca nu-l baga nimeni in seama, incepe sa se tavaleasca si sa se dea cu capul de pereti. Asta in cel mai fericit caz, ca odata si-a batut si niste cuie in cap iar altadata a trebuit sa-l duc la chirurg, ca tembelu` isi bagase un cartof in coor! Hahahaha!! Sa fiu iertat ca ma rad ca prostu`, ca deh, e copilu meu, dar ce sa fac daca-i asa de tembel. Lumea zice ca-i facut din laba si d-aia a iesit asa dobitoc, dario banuiesc altceva. Cred ca curva aia de ma-sa l-a facut cu militianul din colt. Acu` ce sa zic, militianul era un tip bine, ca mi-am tras-o si io de cateva ori cu el! Ha! Ha! Ha!! Ha!!! Innoiesc deci apelul, domnule Lucescu: bagati-l in seama si pe dobitocul de Petcu al mic, ca sa se bucure si el! O sa vedeti ca daca-l injurati de cateva ori se linisteste. De fapt noi acasa il linistim doar cu fo doi trei bocanci in gura. Dar d-voastra n-aveti la indemana bocanci asa ca injurati-l de cateva ori si se va linisti. Injuratura sa fie de mama si cat mai colorata. La inceput se va supara, dup-aia o sa inceapa sa rada, iar la sfarsit o sa fie cel mai preten al d-voastra! Ha Ha! Ha Ha!!!
2008-11-18 09:51:44 | Raporteaza
Petcu al batrin,
imi esti tata, mi-e rusine sa-ti spun in public, dar n-am ce-ti face: toata viata matale ai fost un prost, asa ca nu mai am sperante! Vad ca ai dat si in damblageala, rizi ca timpitul. Iarta-l, nea Fenechi… scuze, nea Lucescule! Iarta-l, ca e fugit de-acasa, e vai de mama lui!
2008-11-18 10:27:18 | Raporteaza
Lucescu,
nu uita, 46: Tariceanu, Fenechiu, 400 de mii, biserica, smen.
2008-11-18 10:28:05 | Raporteaza
D-le Lucescu
Să accepte dl Hrebe să foe injectat cu serul adevărului şi dup-aia să vă acorde un interviu
)
2008-11-18 11:35:19 | Raporteaza
Si cand ai stat la taclale si tigara cu Hrebe zis Sobolanul Rozaliu nu ti-a mirosit nimic? Ca la GDS ti-a mirosit a mucegai. Acilea nu ti-a mirosit a porc de caine, a dihor,sconcs,boasca… ? Nu te-ai imbatat de duhoarea betivanului cu falcile rosii sau v-ati dres cu o corcoduse de Moldova!
Gugulanul a fost si el la taclale? Sunt sigur ca da!
Sa nu pui pariu ca ai mai multe sanse sa pierzi decat sa castigi!
Nu te lua dupa mocofanii ce te indeamna sa pariezi pe 50 000 E!
Ce se pricep javrele sa dea sfaturi pe banii altora!
2008-11-18 14:28:36 | Raporteaza
pariaza pe secretarele lui! si pe ciorapii babelor din pangarati, care nu mai vazusera asfalt turnat la repezeala, peste noroi! un nou procedeu tehnologic, pesederast!
2008-11-18 14:59:46 | Raporteaza
Dom’ Lucescu, stai kuminte ca pierzi…Procedeul “suveika” va atinge noi culmi…Nu e greu sa va imaginati ca fiecare candidat cu OO va avea un staff electoral, cu personal si cu resurse…Cine vrea sa cistige se va misca…Ruralul nu a ajuns la potentialul maxim iar in urban vor fi “miscate” armate de pomanagii…Sa vedeti participare in sectorul cinci…Se va ajunge, cu usurinta, la 60%..Nu uitati episodul Stefanesti…
2008-11-18 15:14:18 | Raporteaza
Petcule, fi-r-ai al boalii de copchil dobitoc! Bou de mere ce esti! Asa te-am invatat io sa te porti cu tatal tau? Sa-l faci de rusine in public? Asa te-a invatat la scoala de partid? Sa-ti faci tatanele de bafta prin purtarea ta reprobabila?
Si sa ma faci tu pi mini sa ma jelesc mah? Ca ce erai si uite ce-ai ajuns! Ca ti-am dat cea mai aleasa educatie, te-am spalat pana si-n urechi sa faceai doape de ceara si nu stiam ce ai, ca te-am dus si la doftor, de ne-a zis ca esti autist, da` tu de fapt erai surd de-a binelea si pana la urma ti-a dat tac-tu doua perechi de palme de ti-au sarit doapele din urechi si dintr-o data ai fost alt om, nu mai ieseai din cuvantul lu` tac-tu, ca te facusesi baiat cuminte maica, iti vedeai de postul tau de portar la intreprinderea MZ (Munca in Zadar) te bagase nasu Florea si-n partid, mancai si tu putin kkat pe-acolo, nici o problema, da` nu stiu ce s-a stricat in capul tau dupa ce raii l-a alungat pe tovarasul Ceausescu, ca io nu poci pentru ca sa-l numesc altfel, ca era un om bun, nu ca astia de azi, care nu ne da pensii si zice ca ne dubleaza pensiile si mai vine si criza, asa ca treci acasa dobitoc ce-mi esti, ca de nu te educ io acuma, asa batran cum esti, cu par la coor, sa nu-mi spui mie coana Petcu! Treci acasa copchil afurisit! Ca nu asa te-am educat io cu tac-tu, sa umbli pe Internet si sa te dai anticomunist si kopitalist! Treci acasa, la sapa cu tine si la muls vaca, macar astea e niste ocupatii cinstite! Hahahahaha!!!
2008-11-18 15:50:45 | Raporteaza
Petcule,asta-ti mai lipsea acum : ai plecat din post si aia mica a Piratului ,s-a trezit pe la 3 noaptea cu ceva mincarimi s-a suit pe Range Rover,dar cind si-a dat seama ca nu-i ce-i trebuia ei urgent,l-a parcat in fata vilei lui Hrebenciuc(ora 4) si la 4 si un sfert era deja pe maini bune si scula ca lumea.Asa ca cu ma-ta si tac-tu o scoti tu la capat,ca nu-i duce mintea (dovada ca te-au scos in lume),dar ce te faci ,cu al batrinu,care s-a trezit iar cu fata nesupravegheata (ca tu bloguiai in ghereta idiotule). Aoleu,nici nu vreau sa ma gindesc la ce-o fi acum la fundul vostru… P.S. Pavele ,cred ca nunta-i mai aproape decit banuiati voi atunci ,cind ati pus pariul….si cind spuneam toate astea s-a trezit cretinul de Petcu sa raspunda pe blog si s-o piarda din vedere pe luminita data-n paza.Cretin de-abinelea !
2008-11-18 19:39:21 | Raporteaza
Dle Lucescu,
sinteti stapinul troacei asteia , in care se balacaresc unii. Faceti curat.
2008-11-18 20:05:13 | Raporteaza
Eu as paria pe prietena lui fisu…
2008-11-18 20:15:39 | Raporteaza
Pavel, poate n-ai trecut pe la blog: nu uita: Tariceanu, Fenechiu, 400 mii, biserica, smen.
2008-11-18 22:26:19 | Raporteaza
Sky, ti-am mai spus, esti mort de vreo 10 ani.
2008-11-18 22:28:39 | Raporteaza
Victor L.,
nu-ti face probleme: e normal ca blogul lui Lucescu sa arata ca garsoniera unei curve! Cum ar fi ca el sa fie imputit, iar comentariile sa fie curate?
2008-11-18 22:30:28 | Raporteaza
@ 65
Protidule, ia-ti toate nick-urile si mars de unde-ai iesit!
2008-11-18 23:13:28 | Raporteaza
@ 58
Protidule, reciteste #72!
2008-11-18 23:16:36 | Raporteaza
@ petcu #54
Stai linistit! Nu-l dor urechile, ar trebui sa-l doara intre urechi, daca ar exista ceva acolo!…
2008-11-18 23:18:42 | Raporteaza
Eu cred ca Hrebenciuc va castiga pariul. Vad si stiu oameni care nu au votat de 4 ani si vor sa voteze acum. Spiritul din 2004 renaste. Am vazut afise ale lui Ontanu si candidati PSD taiate peste noapte si o ura in privirea oamenilor fata de PSD.
Chestia cu cele 5% ale PSD peste PD-L nu tine, PSD nu mai poate face peste 31%. In 2004 a facut 37% si era la guvernare si avea cu 45% mai multe primarii decat acum.
Hrebenciuc stie el ce stie, ca totul este la mana lui Traian Basescu care il va scuipa ca pe o coaja de samanta stricata.
2008-11-19 07:22:24 | Raporteaza
viorel hrebenciuc poate fi richelieu al rominiei. are cap luminat de cibernetician.daca vor fi la vot peste 40/45% inseamna ca merita postul de premier.rominia ar avea o sansa mare cu acest richelieu romin.doresc doar o audienta de 5 min.
2008-11-19 07:57:46 | Raporteaza
Alo ,man, du-te si apoi dupa cele 5 minute poti sa devi profet, dar mai intai te da cu mult mir proaspat slujit ca o sa ai ocazia sa-l cunosti pe insasi DIAVOLUL, iar dupa aceea caieste-te sincer ca poate, poate mai scapi, desi ma indoiesc, numai cine nu a luat contact cu acest DIAVOL a reusit sa mai ramana om normal, iar daca nu ma crezi, intreaba-l pe Tariceanu. Acest diavol face parte din planul Zeitgeist si este reprezentantul numarul 1 pentru Romania, adica de a ingenunchia si Extermina o natie intreaga de aceea nimeni nu a indraznit si nu indrazneste sa-l atinga cu un simplu de ce?
2008-11-19 09:03:41 | Raporteaza
Hai ,ma,@ Leonidas,ca nu-i mai negru ca al vostru si in curind vom afla si care din ei e seful(tartorul cel mare)! Ironia soartei e ce se intimpla cu cei doi tineri ?!! Telenovela -n toata regula (expresie ce li se potriveste de minune)….
2008-11-19 10:26:53 | Raporteaza
asadar coane lucescu, inainte de pariu, rugati-l pe stahanociuc asta, sa va explice urmatorul lucru: cum reuseste el sa asfalteze peste hartoape de tara, intr-o singura zi, fara licitatie, fara studiu de fezabilitate, fara documentatie de avize, fara proiect tehnic, antemasuratoare, liste de cantitati, deviz de executie, procese verbale de receptie, pe etape si finale, ca sa nu mai amintim de studii geo-topo, si de eventualele acte aditionale, cauzate de desele schimbari de cote de impozitare!!!!! si daca se mai cere si forma electronica a proiectului? dar daca mai e nevoie de lucrari pregatitoare la patul drumului, care necesita timp? asta asa, spre bucuria vacilor dezorientate din pangarati si a babelor in ciorapi, din aceeasi circumscriptie! sau si d-voastra d-le lucescu, ati ramas tot in ciorapi, in fata ‘ciucului
2008-11-19 10:28:47 | Raporteaza
Oameni buni, potoliti-va! Hrebenciuc nu e cine stie ce de capul lui. Este doar un om care face orice ca sa scape de puscarie. De asta face ce face, arunca prostii pe piata pe care toata lumea sa le disece.
E un om disperat, uitati-va si la sondajul postat azi in EVZ in care Geoana il devanseaza cu 6% pe Stolojan pentru postul de premier in timp ce la partide PSD este doar cu 3%, in marja de eroare in fata PD-L. Asta se numeste disperare totala, oameni buni!!!
2008-11-19 11:12:59 | Raporteaza
Daca pierde Hrebe sa se retraga la manastire pana la sf. vietii; si daca nu pierde, tot asa!
2008-11-19 11:17:52 | Raporteaza
Ca si fiul sau, Hrebenciuc va avea parte doar de succesuri !
2008-11-19 11:40:39 | Raporteaza
Daca castigi tu, sa renunte el la orice functie publica si politica. Ce zici?
2008-11-19 12:16:34 | Raporteaza
ce e petcule, vorbesti cu mortii? mortii m…tii?
2008-11-19 15:24:55 | Raporteaza
daniel-sky,
tu esti mortul mamicutei tale, asa ca nu incerca sa fii si mai prost decit esti.
2008-11-19 16:18:45 | Raporteaza
lucescule,
ai un faunet pe blog… dupa chipul si asemanarea ta. De-astia, care string din dinti.
NU UITA: tariceanu, fenechiu, 400 miare euro, biserica, smen. Si poti sa continui cu troaca, iarba, patrimoniu utc, david-vlasov si, uite-asa, iar ajungi la fenechiu!
Ba, tu chiar esti omul lui Fenechiu?
2008-11-19 16:22:53 | Raporteaza
Nu va jucati cu hrebenciucii. Pai daca vrea muschii lor participarea la vot va fi de 115%. Cine-i poate controla pe fostii actuali activisti pcr? Nu are nici o importanta cati romani se vor prezenta la vot. Conteaza doar ce vor ei pecereii, pesedeii, peneleii, peremeii, udmreii, etc. Pai nu tatucul lor, stalin, a afirmat: “nu conteaza cine si ce voteaza, conteaza cine numara “”voturili”".
2008-11-19 17:18:16 | Raporteaza
@Ion Pribeagu:
“Nu va jucati cu hrebenciucii. Pai daca vrea muschii lor participarea la vot va fi de 115%. Cine-i poate controla pe fostii actuali activisti pcr? Nu are nici o importanta cati romani se vor prezenta la vot. Conteaza doar ce vor ei pecereii, pesedeii, peneleii, peremeii, udmreii, etc. Pai nu tatucul lor, stalin, a afirmat: “nu conteaza cine si ce voteaza, conteaza cine numara “”voturili””
Pribeagule, pacat de nickul tau, care a fost pseudonimul unui razvratit, ca nu-l meriti. Tu din pacate ai mintea pribegind cu sorcova, baiete! Si mai mult decat pupar sau pupin n-am altfel pentru a te numi! Asadar toti sunt niste nenorociti, numai PeDerastii sunt OK! Bineeee, dar in cazul asta stii ce viitor ai pe acest blog nu-i asa? Ia zi, iti convine sa intri in categoria lor? Tu zi doar ca da au ba ca avem noi grija de tine dup-aia! Hohohohohoho!! (Ras de sezon! )
2008-11-19 18:23:09 | Raporteaza
Petcule nu uita nici tu ma obsedatule: pupin dobitoc, mooie cu picameru`, ma-ta si-o pune cu Goe penalu` samd! Hohohoho!! (Ras de sezon!)
2008-11-19 20:58:50 | Raporteaza
Miza pariului:
1. Castigi, da Hrebe telefon si asfalteaza un judet, care vrei tu, ca tot a zis ca poate.
2. Castiga Hrebe, dai tu un telefon unde zice Hrebe si zici ce vrea Hrebe, dar sa fie la fel de legal ca telefonul lui Hrebe. (si ne spui si noua unde si ce pe blog)
2008-11-20 02:13:33 | Raporteaza
nu te depasesc la prostie crasa peticule, tu faci parte din sacul pesederastilor! sky e alt-cineva! skior pe mare, cer si zapada…..noi suntem din cei ce strangem din dinti, cand ne musti cu pofta, de organe! si nu uita, fauna salveaza patria, iar flora salveaza fauna!
2008-11-20 10:03:21 | Raporteaza
venitul brut,
tu ai uitat sa-mi raspunzi la singura intrebare pe care o pot avea pentru tine:
venitul brut e ce iei in mina, nu?
daniel,
de ce nu te arunci tu in fata trenului?
2008-11-20 10:12:10 | Raporteaza
daniel,
vad ca la rogozanu pe blog pina si pe Ronin l-ai plictisit; Ronin, binecunoscut ca fiind prototipul prostului tenace; iti dai seama cine esti?
Sir Lucescu,
zici, ma, aia cu Tariceanu-Fenechiu-biserica-smen? Esti si tu barbat, o data-n viata?
2008-11-20 10:16:00 | Raporteaza
dar tu peticitule, prostul fudul, nu te-ai plictisit sa-ti tii in mana venitul brut si in gura venitul net?
2008-11-20 10:19:20 | Raporteaza
Va sugerez, ca miza a pariului, doua variante:
1. daca pierde rozaliu` sa dea pe goarna, public, unul dintre smenurile importante, politico-financiare, mai ales cele cu iz penal, pe care le-a facut/patronat de cand este in politica. ….are de unde alege…!
2….va inscrieti in PSD.
2008-11-20 10:21:55 | Raporteaza
daniel,
taci in p.m., eventual multumeste-mi ca te bag in seama, ca altfel ai ramine ceea ce esti, un distrus ratacit pe internet.
2008-11-20 10:24:58 | Raporteaza
daniel my ass,
am inteles, poate nu esti acelasi cu Sky (alt distrus), esti venitul brut (un mort, adica). Oricum ai fi, adio!
2008-11-20 10:26:47 | Raporteaza
Baieti, acu` situatiunea, care-i albastra si prezanta umflaturi se rezuma la cateva aspecte simple dar relevante. Sa luam un ezemplu concret. Sa zicem ca vine unu` si se kaka drept in usa lu` Petcu. Observand ca n-are hartie suna si-l trezeste pe Petcu, care isi facea somnul de frumusete sa-i ceara hartie. Luat pe nepusa masa, Petcu saracu (cu duhul) ii da. Asta se sterge si pana sa-si revina Petcu din uluiala ii mai cere o data pe motiv ca nu i-a ajuns hartia. Daca-i prost, Petcu ii da si de data asta. Daca, nu atunci voteaza cum trebuie, sau nu mai voteaza deloc! Hahahahaha!!! Eu pariez ca Petcu o sa voteze! Hahahahaha!!!!
2008-11-20 11:03:12 | Raporteaza
Domne, am si io o problema. Nu-mi aduc aminte ca Sobolanul Rozaliu sa fi fost vreodata incoltit de DNA, sau de alte astfel de scule intrebuintate de domnul Goe, pe motiv de fapte penale. De aceea va solicit ajutorul si promit ca-l voi recompensa pe cel care imi va servi vreun link care sa ma determine sa-l consider pe Rozaliu drept un penal, asa cum il consider io pe Goe. Promit si-o recompensa. Dar rogu-va sa nu-mi veniti tot cu “Stupefianta si cimitirizanta Romanie”, ca ma lasa rece! Hahahahaha!!!
2008-11-20 11:08:55 | Raporteaza
cine pierde sa fie tuns la ZERO !
)))
2008-11-20 11:53:07 | Raporteaza
ehei bili, cate probleme tehnice ai tu…prima, ar fi ca te stergi la gura cu hartia igienica a peticului! a doua, e posibila ta cimitirizare! si a treia si cea mai cea, e ca stateai in usa lu’ petku, cand a venit ala sa-si expuna ideile! si dupa ce ti-a umplut ala gura cu materie maronie, ti-ai adus aminte de unchiul tau rozaliu!
2008-11-20 14:07:11 | Raporteaza
Ba daniele, mpoola mea, tu nu produci nimic. Faci doar zgomote! Bruiezi adica. IIa `reacu ezemplu de la mine, io ce-i drept mai trag si io cate-un vant, da` dup-aia imediat ma revansez cu cate-o pastilutza odorizanta, recunosc, mai mananc si io cate-un moldovean, da` dup-aia car si galeata cu span. Ca sa fiu si io util acestei adunaturi de cetateni `telighenti. Poci sa-mi spui si mie, tu cu ce esti util pe-acilea? Iti zic io , cu nimic. Asa ca ia galeata de gunoi si hai sa-ti vad mersu`. Vorba lu Dorel: ne miscam si noi mai natural, ba Daniele?”
2008-11-20 15:02:10 | Raporteaza
iti tragi vanturi in nasuk? si scuipati in freza? te calci pe …oaie? pot sa-ti fiu de folos cu o intromisiune bucala, da’ sa-mi arati pe sora ta!
2008-11-20 15:56:31 | Raporteaza
Daca esti sigur ca se tine de cuvant, pune-l sa-i sparga rotile la masina lui Basescu. Intarata-i drace.
2008-11-20 16:32:17 | Raporteaza
scria bleen intr-unul din comentarii ca prezenta ridicata la vot coreleaza cu scaderea sanselor PSD … si eu cred la fel
dar, ce e trist, e ca “pariul” asta nu poate fi decit “povara” pe circa milosului popor… iata:
1. prezenta mica la vot –> sanse mari la PSD –> pierde Hrebenciuc pariul, dar cistiga alegerile –> are Hrebenciuc fonctie la guvern –> plateste din bugetul prostimii, ca de-acolo traiesc “baietii” de-o gramada de ani
2. prezenta mare la vot –> sanse mici PSD –> pierde Hrebenciuc alegerile, dar cistiga pariul –> n-are Hrebenciuc functie, dar are banutul de la jurnalistul Lucescu … jurbalistul Cotidianului … Cotidianul Vantului … plateste prostimea, ca de-acolo traiesc “baietii” de-o gramada de ani
2008-11-21 04:19:53 | Raporteaza
Rugamintea mea: puneti miza un pupic … sa mai respire si norodul oleaca
2008-11-21 04:23:01 | Raporteaza
Pe acest blog comenteaza ffffffffffffff multe slugi basiste ,mi-e greata ,d-le Lucescu fii neutru pt ca-i cel mai bine lasa-i pe acesti lingai sa moara pe limba lor .Cu stima DS
2008-11-21 08:37:57 | Raporteaza
Cred ca si daca zici sub 45% tot castigi.
Asa ca, pune-l sa-i numere ouale lui Nastase. Ca tot se pricepe la numere.
2008-11-21 09:31:27 | Raporteaza
O rafinarie!
2008-11-21 11:29:22 | Raporteaza
demisia din parlament? Ca nu e in stare sa cunoasca alegatorii?
2008-11-21 14:42:34 | Raporteaza
Ah, poate stie el ceva de niste autocare … s-o baza pe ceva daca e atat de sigur c-o sa fie prezenta la bot!?
2008-11-21 14:43:07 | Raporteaza
Optez pentru varianta Bleen #10,13.
Dar, dacă PSD-ul n-ar fi luat atâtea poziţii la alegerile locale, ai fi putut merge pe varianta Virgil #8, cu toate că nu prea te poţi baza pe promisiunile (nici măcar solemne !) ale lui “Hrebe’ “…
2008-11-21 20:44:35 | Raporteaza
Batrane,
mi-a placut ce-am auzit din gura lu matale, azi dupa 17.00 la Pro FM, daca nu ma insel. Asa e, Goe ar trebui sa stea serios de vorba cu partidele care se vor hotari sa formeze o majoritate parlamentara stabila. In vremuri de restriste economica numai de instabilitate politica n-avem nevoie, ori daca Goe o s-o faca pe niznaiul si-o sa puna un prim-ministru care nu va fi acceptat de majoritatea parlamentara, vom asista la o lunga perioada de criza politica, care va accentua criza economica. Goe va trebui sa puna interesul national in fata interesului personal (acela de a nu ajunge la puscarie hahahaha!!!) si va trebui sa numeasca un prim-ministru agreat de majoritatea parlamentara. Numai astfel se va reflecta in formarea guvernului si vointa boborului care va iesi duminica viitoare la vot. Acestea fiind zise io cred ca Al de Sus o sa-i dea prostului gand cel bun, transformandu-l dintr-un dobitoc, intr-un om providential! Pentru ca Goe poate si trebuie sa devina un om providential! Cu conditia sa respecte litera si spiritul Constitutiei! Hahahaha!!!
2008-11-21 22:58:48 | Raporteaza
* Luce,daca inca n-ai pus pariul asta imaginar,pune-l pe ceva simbolic ,cum ar fi dosarul personal al lui Basescu facut pierdut .Sunt sigur ca-l are(macar microfilmul) si de asta pare atit de sigur pe el. A, am uitat ,pune pariu ca o sa cistige el(daca scoate dosarul),dar o sa cistigam cu totii…
2008-11-21 23:00:59 | Raporteaza
@Sky
Io cre` ca dosaru` lu` Goe e la Virgilica, ca altfel cum naiba asta e inca liber, ba mai si publica amintiri despre viitor? Hahahaha!!!
2008-11-21 23:24:07 | Raporteaza
Propun o miza mai simplista:
Hrebe se apuca de scris la Cotidianul si Lucescu de facut combinatii politice prin Parlament !
Acum depinde cine castiga !
Catalin stochita
2008-11-22 02:36:36 | Raporteaza
Mi-ar plăcea ca în noaptea de Revelion, dat fiind că simt lipsa programului TVR dinainte de revoluţie să îl văd pe Hrebe la tv cu un recital muzical. Este vorba despre un spectacol complex cu coregrafie de fundal şi costumaţie aferentă. Din program:
Marseieza – bust gol, esarfa tricoloră,
Internaţionala – maieu perforat, bască,
Deşteaptă-te române – pijama cu dungi verticale, culori şterse, în picioare pâslari,
Cântec din decembrie 89, eventual un colind – cojoc, pulover rupt, cizme de cauciuc,
Magistrala albastră – gura uşor îndoită a-la-danspătaru,
şi
Pisicuţa – costum de bichon maltez, din pluş.
Prin urmare da, pariez pe dvs. Faza e că eu chiar am pariat!
2008-11-22 17:22:25 | Raporteaza
sfinx667.wordpr../
2008-11-22 18:30:09 | Raporteaza
Daca miza vor fi ceva bani si veti pierde, veti fi acuzat ca ii primiti ca plata pentru cine stie ce servicii; daca-i pierdeti – veti plati tribut, sau taxa de protectie
Daca pariati pe beri va trebui sa le consumati impreuna probabil, deci Lucescu coalizeaza cu Hrebenciuc.
Sugerez, asadar, ca cel care pierde sa se urce pe un birou, in redactie si sa strige cucurigu de 8 ori.
2008-11-23 12:32:29 | Raporteaza
doru, impresionat de ce ai scris tu, am stropit-o pe sotia ta, pe toata fatza!
2008-11-24 14:43:19 | Raporteaza
PETCU, alias IPSE = CATALIN MIHULEAC
2008-11-24 14:59:42 | Raporteaza
cristache:
PETCU, alias IPSE = CATALIN MIHULEAC
Aiurea, Petcu e paznic de noapte la Morga Bucuresti! Hahahahaha!!!
2008-11-24 16:49:42 | Raporteaza
banii inseamna prea putin.
faceti pariu pe demisie si renuntare:
dvs va dati demisia de la ziar si renuntati la blog, iar el isi da demisia din parlament si renunta la politica.
in felul asta, sigur pe unul il doare.
desigur ca niciunul dintre dvs nu ar accepta un astfel de pariu sau nu s-ar tine de cuvant
succes!
2008-11-25 00:01:43 | Raporteaza
@Cristache
Dar Catalin Mihuleac cine este? Ca nu face parte din topul personalitatilor remarcabile ca sa-l cunosc.
2008-11-25 21:43:39 | Raporteaza
Numai cretinii si excrocii merg la votare:
1- alegi un parlamentar ca sa-ti faca legi, dar Guvernul nu este obligat sa le aplice: atunci de ce mai votezi , de ce mai trimiti un om in Parlament ?! Atita timp cit legile facute de Parlament nu sint “obligatorii” , de ce mai platesti un om sa faca legi, de ce il mai alegi ? De cretin sau pentru ca esti excroc ? De ce-l trimiti pe ala in Parlament , sa te reprezinte la ce anume ? Ce sa faca el acolo, in numele tau si pe un salariu baban ? Sa faca o lege pe care n-o baga in seama nimeni decit jurnalistii si sindicalistii la televizor ?
atita timp cit Guvernul alege el dupa voia lui ce legi sa aplice si pe care sa nu le aplice, Parlamentul e inutil, e doar o masina de cheltuit bani.
2- de ce face reprezentantul tau legi in Parlament ?
ca sa fii guvernat dupa acele legi, nu ? Pai daca tu nu alegi guvernarea, nu alegi cum anume vei fi guvernat, daca Guvernul nu rezulta din alegeri ci este numit de Presedinte, de ce mai votezi ?
Sa-mi raspunda unul care este cinstit si destept:
de ce as merge la votare daca legile facute in numele meu nu sint aplicate de Guvern ? (vezi legea aia cu salariile profesorilor)
de ce as mai merge la votare daca Romania nu va fi guvernata in directia aleasa de mine ci dupa vrerea Presedintelui care desemneaza un Prim Ministru indiferent de majoritatea parlamentara ?
Ce rost are sa pierd timpul la alegeri, ca sa aleg ce : niste viitoare legi pe care Statul nu le aplica si nu le respecta ?!
De ce sa merg la votare, daca guvernarea viitoare este hotarita de Presedinte si nu de catre cei alesi de mine ?
Presedintele spune ca el desemneaza Primul Ministru (si ca dizolva Parlamentul ales de mine daca acesta refuza) si mai spune ca Guvernul nu este obligat sa respecte legile facute de Parlament (ca putere mediatoare in Stat si ca garant al Constitutiei , Presedintele nu a demis Guvernul infractor).
De-aia spun: numai cretinii si excrocii merg la votare.
2008-11-27 12:56:04 | Raporteaza
…de ce as merge eu la votare sa aleg un Parlament care sa dea legi , “ordine” de stinga daca Guvernul este facut de un Presedinte de dreapta si va aplica numai acele legi care-i convin ?
Votul meu nu decide nici care anume legi se vor aplica in Romania
si nu decide nici cum va fi guvernata Romania.
Presedintele decide Guvernul iar Guvernul decide ce legi aplica , dintre alea facute de parlamentari.
Votul meu este inutil , pierd timpul degeaba , oamenii alesi de mine nu au alta putere decit aceea de a ma fura pe mine si de a beneficia de imunitati si privilegii. Ei nu fac legi , ci niste manele pe care Guvernul le asculta sau nu, dupa bunul plac.
In plus, nu am nici un mijloc, nici o putere prin care sa penalizez pe parlamentarul care incalca mandatul acordat de mine:
eu aleg un parlamentar de stinga iar el migreaza la un partid de dreapta ; eu l-am ales sa faca legi pentru mine iar el face pentru Becali si pentru Vadim , pentru ca a trecut la PD-L si au devenit aliati.
2008-11-27 13:17:23 | Raporteaza
Ai castigat
2008-12-01 11:31:44 | Raporteaza