![]() | PDL: ori, ori :)vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu03 Jul 2009 la 09:22 43 comentarii 9 vizualizari. |
a propos de comportamentul majoritatii de la PDL in cazul Ridzi, credeti ca e potrivit sa il parafrazez pe Cristian Boureanu:
-ori fac pe prostii!
- ori chiar sint prosti!
?
Etichete: bani, caz, Monica Iacob-Ridzi


Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
| 1@Norbi: 41, @Mihnis: 46, @Elena: 48, @Calin: 64, @Cristianus: 76 "Totusi mi se pare complet neprofesionist ca incearca sa ii discrediteze pe cei de la RMGC fara niciun motiv", "nu ar avea de ce sa fie... | ||
| 2[...] Va rog sa vizionati acest scurt clip si sa cititi acest reportaj. [...]... | ||
| 3@Norbi: @nepot mic: @Vlad: @Elena: @Mihnis: @Calin: @catalin: @Cristianus: @Daniel Pandrea:-s-au strans ceva postaci RMGC p-aci, super, ce-mi place ... sa ne jucam cu nervii lor, ah, ce vanatoare-o... | ||
| 4@Caragea: Ce vorbeşti? Cum să nu se împace în privinţa locului naşterii lui Isus? Toate Evangheliile sunt de acord că locul naşterii lui Isus este Betleem.Cele patru Evanghelii autentice (scrise de... | ||
| 5[...] surse azi (intre care mentionam ipoparul, ca-i mai muncit scrisa si mi-a iscat si mie pofta) ca Gotiu a dat o lovitura de presa in adevaratul sens al cuvintului. Bravo lui (si fraier e el ca nu-si... | ||
| 6@camelia: Draga Camelia, Ai mare dreptate. Astia de la antene "e aserviti cu totii" lu Felix ( si Otilia ). Ma si mir ca la mintisoara ta cit nuca ai inteles ca reporterii ne fac rau. Sunt nedrepti cu... | ||
| Mihai Goţiu 23924 citiri |
| Costi Rogozanu 11740 citiri |
| Cristian Teodorescu 9719 citiri |
| Ciprian Domnişoru 7260 citiri |
| Remus Cernea 5484 citiri |
| Alin Fumurescu 4325 citiri |
| Cristian Bândea 3937 citiri |
| Constantin Creţan 3780 citiri |
| Dorin Tudoran 3763 citiri |
| Dan Duca 3730 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Lucian Isar 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Cristian Cojanu 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Mihai Goţiu 115250 citiri |
| Costi Rogozanu 62299 citiri |
| Cristian Teodorescu 50610 citiri |
| Alin Fumurescu 32187 citiri |
| Remus Cernea 22460 citiri |
| Iulian Leca 18649 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17788 citiri |
| Dorin Tudoran 17683 citiri |
| Viorel Dobran 17102 citiri |
| Cristian Bândea 13952 citiri |
| Mihai Goţiu 41 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Viorel Dobran 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
S-a tot vorbit despre întinerirea clasei politice din România. Atâta timp cât această întinerire se face prin nume ca Elena Băsescu, Monica Iacob Ridzi, Cristian Boureanu, Elena Udrea, Roberta Anastase sau pervertirea unora ca Sever Voinescu, România nu va avea nici o șansă de a ieși din mocirlă. În afară de a fi tineri… care este celălalt numitor comun al numelor enumerate mai sus?
istoica.ro/blog../
2009-07-03 09:29:15 | Raporteaza
repet:dupa ce am citit “impresionantul cv”al doamnei ministru ridzi,cred ca boureanu ar trebui sa dea fuga la apaunesu ,sa-l plateasca si sa se intoarca cu un nume pentru d-na ministru ridzi,desigur altul decat “geniul carpatilor” care e prea nesemnificativ pentru d-na ministru ridzi;
+ presedintele ,urgent sa demita guvernul si sa numeasca pe d-na ridzi”guvernul romaniei” nu doar pm;
romania are o sansa unica in acest secol XXI,si anume sa foloseasca geniul si puterea de munca coplesitoare a omului si profesionistului monica iacob ridzi
2009-07-03 09:37:40 | Raporteaza
Am inteles de la unchi`miu de Gaulle ca prostia e un vast program; nu ma bag.
Ca fapt divers:
-presedintele nu poate demite guvernul; sa fim atenti si sa nu vorbim vorbe la fel ca parlamentarii.
-faptul ca Monica a facut o boacana (cred ca era cu voie de la partid), nu ne transforma in mafalda si nu ne da dreptul sa aruncam cu noroi pe romani si Romania; cel ce o face se descalifica automat.
- cind vrem sa fim credibili, dam macar un nume si din tabara noastra. Nu de altceva, dar dupa cum spune @ Ionel Stoica, doar pedelistii ar avea tineret (pervertit), iar celelalte partide au ca membrii bosorogi.
2009-07-03 09:58:22 | Raporteaza
@victor L
putea si partidul sa aleaga pe cineva mai bun sa faca ce a facut doamna ministru ridzi;cred insa ca s-au luat dupa cv si a iesit ce-a iesit
2009-07-03 10:07:19 | Raporteaza
@disneyland ,
te-a lovit o jucarie cu copita de esti asa nervos?
Hai bre, ca nu sint pedelistii fete mari.
2009-07-03 10:28:39 | Raporteaza
E nasoala treaba cu Ridzi, nu e vorba ca sunt prosti, pur si simplu nu au ce face…Ridzi este apropiata de famila Basescu si in special de EBA, si e greu de crezut ca o vor mazili asa usor. Se va incerca sa o scape si sa musamalizeze treaba, doar vin alegerile. Oricum scandalul e doar a inceput, sa vedem unde au ajuns acei bani…poate vom vedea niste surprize foarte neplacute pentru PDL, si in special pentru EBA, nu de alta dar a avut cam multi bani de campanie electorala.
PS: cred ca Boc se roaga acuma sa vina o inundatie, ceva catastrofa ca sa poata si el sa o demita pe Ridzi…:))
2009-07-03 10:28:44 | Raporteaza
tot timpul spiritul de gasca triumfa. Se apara unii pe altii. Asta-i clasa plitica din Romania. Si noi o tot dam pe echitate, egalitate moralitate. Vorbe goale sau in cel mai bun caz sint valabile doar pentru noi. Ei sint deasupra. Ce doctrine, ideologii si alte atita timp cit pentru clasa politica in totalitate doctrina este interesul personal sau de gasca iar ideologia este banul. Restul pentru ei este bla,bla.
2009-07-03 10:29:42 | Raporteaza
Nu, nu sunt nici prosti nici nu o fac pe prostii. Sunt doar politicieni. Si asa cum un sumum de tampiti rau-intentionati a facut front comun ca sa-l scoata pe Nastase cu fata curata din zambaccianismele lui asa si PD-L-ul se strange in jurul minunatei ministrese ignorante si obraznice. Nu e nimic spectaculos este doar politica. Surpriza (neplacuta) vine doar pentru cei care au trait cu senzatia ca PD-L ar fi “altfel”. Cum nu fac parte din respectiva categorie pe mine nu m-a surprins cu nimic respectiva atitudine.
2009-07-03 10:30:33 | Raporteaza
@disneyland: Nu citi. Uita-te la “nashul” si te vei simti perfect, ce nevoie ai sa citesti, ca doar n-oi fi filosof, nu?
2009-07-03 10:32:25 | Raporteaza
Nu, nu sunt prosti cei din PDL. Dar pentru ca au luat-o in brate de la inceput pe MIR, acuma le este greu s-o mai lase; cu alte cuvinte o fac pe prostii. Toata povestea asta urat mirositoare poate fi estompata prin demisia impricinatei din fruntea fantomaticului MTS si astfel PDL-ul ar ingropa “pisica”.
2009-07-03 10:41:08 | Raporteaza
Sa-l ajut pe @Ionel Stoica: ce caracter mare este V. Ponta, ce inteligenta Daciana Sarbu, ce destept este Banicioiu, ce distinsa si delicata Valean, sa nu mai vorbesc de cat de impartiala si dorind numai adevarul este “mulier nova” Gorghiu (parca asa o cheama); si lista poate continua, dar ma opresc aici. Sa nu uit, mare caracter si Saftoiu, sot si sotie!
2009-07-03 10:53:17 | Raporteaza
“Surpriza (neplacuta) vine doar pentru cei care au trait cu senzatia ca PD-L ar fi “altfel”.
Surpriza poate fi pentru naivii care chiar au crezut ca PDL este altfel. Ce au fost debarcati in 90 de pe Marte? Nu PDL este format tot din fosti membri pcr unii chiar cadre de nadejde,deci nu aveau cum sa fie altfel. Ce ati uitat cum a virat-o de la stinga la dreapta intr-o noapte. Ce si-au descoperit toti membrii dintr-o data ,brusc, afinitati de dreapta. As v-ati inselat amarnic. In cel mai pur stil comunist au calculat ca pe stinga nu au loc de PSD si s-au mutat brusc pe dreapta ca cei de pe aceasta parte puteau mai usor fi muncati si asa pot ajunge in frunte. Asa s-a si intimplat. Si atunci de unde “sint altfel” ca de fapt sint la fel de oportunisti, de mizerabili ca toti ceilalti
2009-07-03 10:55:29 | Raporteaza
Intreaga chestiune are o solutie: demisia MIR !
2009-07-03 11:00:25 | Raporteaza
nu sint prosti, nici nu fac pe prostii. De fapt, ne cred prosti. Si poate ca sintem, de vreme ce avem o asemenea clasa politica (democratic votata, nu-i asa?).
Din ce am citit in GSP, singura persoana cu capul pe umeri este Voinescu.
2009-07-03 11:02:23 | Raporteaza
In contextul democratiei originale,problema “MIR”,ca si altele, nu are solutie unica,asa ca se negociaza.
2009-07-03 11:07:30 | Raporteaza
‘fac pe prosti!’ vrea sa fie si o aluzie la intelectul Dlui Boureanu sau chiar ati uitat un ‘i’?
2009-07-03 11:07:34 | Raporteaza
Problema este ca tineretea (ca si batrinetea, de altfel!) nu este o valoare in sine, ci un dat, conteaza enorm si ce anume faci cu ea. Din pacate, numele enumerate in interventiile anterioare, dovedesc ca puzderie de tineri veniti in politica, pentru a o curata, intineri etc, s-au integrat perfect sistemului si n-au reusit sa faca mare lucru din tineretea lor!
2009-07-03 11:17:14 | Raporteaza
Unii chiar sint prosti, altii doar fac pe prostii, pentru ca nu au o solutie simpla la indemina (demiterea sau demisia sint prea complicate pentru politicienii romani). Nici macar inlocuitor nu au pregatit. Desi cel mai simplu (si elegant !?, ca un sacrificiu de regina in sah) ar fi sa desfiinteze pur si simplu ministerele nou infiintate (tineret, turism), din motive de reducere de cheltuieli ministeriale in conditii de criza economica severa.
2009-07-03 11:30:25 | Raporteaza
N-am inteles cum cei de la PDL “fac pe prosti!”. Fac ce?
Nu cred ca exista oameni “perfecti” in perceptia tuturor.Nici macar Iisus n-a fost perceput la fel, dovada existenta atitor biserici si secte.Un partid, care este suma unor oameni imperfecti poate fi “perfect”?Nu cred ca se poate face o asociere in care suma calitatilor sa se potenteze iar defectele sa se anuleze.Probabil daca MIR ar fi demisionat imediat, desi presa ar fi considerat ca-i o recunoastere a vinovatiei, partidul ar fi fost mai putin expus.Macar ar fi fost mai greu pt. presa sa-si duca campania.Basescu ar fi fost sigur atacat:”Nu-si sprijina oamenii….” sau in genul asta.Acum, daca PDL ar demite-o s-ar spune ca a ajuns la concluzia ca-i vinovata.Asa ca probabil ca s-au gindit ca cel putin deocamdata dau semnal catre membri ca nu-i abandoneaza fara motiv.Ramine sa se demonstreze ca MIR este vinovata si care este vina.Pt. mine, care n-am vazut niciodata “trusturile” solidarizate in sustinerea unei cauze juste, nu-i decit o campanie mediatica in care tinta finala nu-i MIR, nici macar PDL ci Basescu.
2009-07-03 11:36:10 | Raporteaza
@mitica
Un rationament corect.
2009-07-03 11:44:19 | Raporteaza
Prima bresa capitalista in transeele Phenian-ului s-a facut cu o halba de bere.
La noi bresele se fac cu tineri politicieni.Insa, nu prea sunt lamurit ce fel de brese ..
2009-07-03 11:47:49 | Raporteaza
@ Ionut Stoica
Ai mare dreptate, viitorul Romaniei e in oameni ca fratii Negoitza (unul e cu pufuletzii), Victor Ponta, Daciana Sarbu, Nicu Banicioiu si, cu voia dvs. dar nu ultimul pe lista (e mai tanar decat pare) Marean Vanghelie.
Ups, iar am un cosmar
2009-07-03 11:54:59 | Raporteaza
Io cre` ca sunt prosti-prosti…facuti gramada…
Cu cat rahatu` se intinde mai mult, cu atat mai mult sufera la imagine.
Si PDL da` si piratu`.
Desfiintarea unor ministere/reducerea costurilor in aparatu` central ar fi o initiativa de nota 10.
Oricum, nici la turism si nici la sport nu vad realizari.
Doar fitze, gargara, tzoparlanisme.
Da` nu cre` ca Boc se incumeta.
Mda, tinerii politicieni… pai cat timp selectia/promovarea lor se face ca peste tot, adica pe cu totul alte criterii decat competenta, chestiile cu Ridzi-pitzi, EU s.a. sunt absolut normale, n`asha ?
Noi succese !
2009-07-03 11:59:02 | Raporteaza
@CP
Un comentariu arestat.
Multumesc !
2009-07-03 11:59:55 | Raporteaza
Ionut Stoica: “S-a tot vorbit despre întinerirea clasei politice din România. Atâta timp cât această întinerire se face prin nume ca Elena Băsescu, Monica Iacob Ridzi, Cristian Boureanu, Elena Udrea, Roberta Anastase sau pervertirea unora ca Sever Voinescu, România nu va avea nici o șansă de a ieși din mocirlă. În afară de a fi tineri… care este celălalt numitor comun al numelor enumerate mai sus?”
Mi-ai luat vorbele din gura/tastatura. Mare dreptate ai, dar asta nu ma face deloc fericit. Cind ma gindesc ca generatia tinerilor pasoptisti numara cu totul vreo suta de insi si au schimbat din temelii societatea romaneasca, ce sa mai zic ? Tinerii de acum sunt vai de mama lor, in afara de tupeu – NIENTE…
2009-07-03 12:00:50 | Raporteaza
Strategia PD-L este, aici, să tragă de timp, să dovedească inutilitatea comisiei. Trimiterea lui Boureanu – neparlamentar, într-o comisie parlamentară – minează orice verdict al comisiei.
Punctul de vedere al PD-L: MTS a făcut 3 contracte de achiziţii de servicii, cu două firme, pentru sărbătorirea Zilei Internaţionale a Tineretului. S-au desfăşurat j’de mii de “evenimente”, în 39 de judeţe, plus Costineşti şi IOR. S-a cheltuit un sfert din bugetul alocat Tineretului – respectiv, o optime din întreg bugetul MTS, pe anul în curs (nici 5 milioane de euro, mare scofală!) Pe ce s-au dus paralele, nu e treaba MTS, care a respectat legea şi cînd a contractat, şi cînd a sărbătorit.
Punctul de vedere al celorlalţi: contractele au fost încheiate cu două firme de apartament, înfiinţate acum 6 luni, cu acelaşi acţionar unic (nu se spune care) necunoscute pe piaţa advertising. Suma alocată manifestării e uriaşă, în comparaţie cu nevoile bugetare.
După cum se vede, argumentaţiile sînt paralele. E normal să nu se înţeleagă.
Miza bătăliei nu este MIR ci EBA. La “calitatea” tinerilor selecţionaţi de către PD-L, MIR poate încălca omerta, dacă e dată la cîini.
Ceea ce înseamnă că nu trăim într-un stat mafiot, unde MIR ar fi dispărut demult, într-o fundaţie Milenium.
2009-07-03 12:15:25 | Raporteaza
Se considera MTS si MT ca doua ministere inutile.Poate fi adevarat.Am vazut ca totusi incearca sa faca cite ceva.Bine sau rau, depinde cum vrei sa apreciezi.Da’ exista!
Poate sa-mi spuna cineva daca mai exista MIMM?A facut ceva?
Nu pt. intreprinderile mici si mijlocii, ci asa, in general, ceva?
Singura actiune a ministrului Nita, in afara de a propune “taxa forfetara” si apoi de a o critica, pare cea cu hectarul de 1000mp.Ministerul lui are vreo justificare a existentei?
Sau daca apartine de PSD e bun si necesar?
2009-07-03 12:29:57 | Raporteaza
mitica: iarasi vreti sa deturnati discutia?
poate mai incercati si altceva…
2009-07-03 12:30:50 | Raporteaza
@ Liviu Antonesei – “puzderie de tineri veniti in politica, pentru a o curata, intineri etc, s-au integrat perfect sistemului si n-au reusit sa faca mare lucru din tineretea lor!”
Puzderia asta de tineri a venit în politică pentru a parveni, nu pentru a întineri şi curăţa politica. Politicienii români sunt un fel de funcţionari, care au nevoie şi să fie plătiţi pentru activitatea lor, dar şi să-şi folosească funcţia pentru avantaje materiale decurgând direct din exercitarea funcţiei, la fel ca pe vremea lui Alecsandri.
2009-07-03 12:32:09 | Raporteaza
@Stefan Michiu
Ce reprosuri le faceti Adinei Valean si Alinei Gorghiu? Chiar ma intereseaza foarte mult sa aflu ce stiti dvs si eu nu stiu despre cele doua liberale. Coruptie ceva, deturnari de fonduri, ineficienta, prostie?
2009-07-03 12:32:35 | Raporteaza
@Agurida.
De Alina Gorghiu nimic de spus ! Iar pentru gestul de a vota in favoarea urmaririi penale a nepotului matusii Tamara – in opozitie cu propriul partid – nu pot decat sa spun: CHAPEAU !
In schimb la Adina Valean se schimba calimera? Si stii de ce? Pentru ca a ajuns pe locul doi la europarlamentare doar pentru un merit: de a incalzi asternutul lui Chucky Antonescu !
Ceea ce insa mira in acest caz este tocmai faptul ca PNL accepta asa ceva, dupa ce in urma cu ceva vreme mandolinistul ratat Orban le sfatuia pe tinerele peneliste sa nu ajunga in functii trecand prin patul sefilor !
Multumit de raspuns coane Agurida?
2009-07-03 12:59:46 | Raporteaza
@CP,
dupa cum puteti vedea, in prima postare am scris opinia mea la tema.Altcineva a introdus in discutie inutilitatea unor ministere.Se pare ca n-a fost considerata “deturnare”.
Dar, daca tot veni vorba despre “util-inutil”, am intrebat sincer si fara ginduri ascunse, si despre MIMM.Poate nu-s eu suficient de informat si ministerul are o activitate prodigioasa.Am vrut sa ma lamuresc.Daca am gresit, scuze, si va rog ca atunci cind puneti intrebari, sa treceti pt. mine si ce trebuie sa spun.Promit sa copii identic, inclusiv cu eventuale greseli de ortografie, daca, prin reducere la absurd, ar exista.
2009-07-03 13:16:30 | Raporteaza
Va rog sa-mi publicati postarea !Eu cred ca am procedat intocmai ca sidv. In acest caz inseamna ca “ceea ce tie nu-ti place”altuia nu-iface”!
Vreau ca cititori dv.(la fel de destepti, ca sidv)sa aiba ocazia sa-l citeasca spre a-si spune cuvintul.In consecinta, dv.nu aveti ce pierde ,avind in vedere ca,iata ,majoritatea aia din PD-L,a devenit minoritara pe acest blog si la acest ziar.
2009-07-03 13:37:58 | Raporteaza
Vad ca nu-i dati drumul.Eu percep asta ca pe o lasitate.
Incerc sa redau comentariul.Am spus ca m-am simtit lezata, ca o sustinatoare PD-L ,de atacul dv.Mi s-a parut sub demnitatea unui ziarist sa-si atace cititorii care sunt si votanti ai PD-L.
Am mai spus ca eu nu fac pe proasta si nici nu sunt.Ma consider bine informata si cunoscatoare a unor principii..In cazul de fata ,astept ca instituttiile statului sa-si faca datoria.
Asa le cer si in cazul A.Nastase si Nemirschi.
Am mai spus ca nu am incredere in investigatiile de presa si nici in comisia parlam.de ancheta ,din simplu motiv ca prea s-au grabit ’sa muste”,inainte ca DNA sa se pronunte.
2009-07-03 13:51:50 | Raporteaza
p.s.Am fost nevoita sa va aplic acelasi tratament ,dar se vede treaba ,ca v-ati dat seama ca ati facut o gafa .
2009-07-03 13:55:13 | Raporteaza
Cand base iese pe sticla televizorului si ne prevesteste recesiunea, iar apropiatii lui se infrupta din banul public in dispretul unei tari intregi, guvernul orbecaie pe drumul crizeii, aceasta semanand cu un ocean in care economia se ineaca ireversibil si incearca sa pluteasca facand pluta fara sa intrevada macar o limba de uscat pe care sa naufragieze in vederea salvarii, mai e cazul sa te intrebi daca sunt prostii ? E inutil. Incompetenta este sora geamana cu prostia, dar mult mai periculoasa cand este asociata cu ingamfarea.
2009-07-03 14:03:52 | Raporteaza
@ Agurida:La dna (dra) Gorghiu -am subliniat- mullier nova- probabil asa se spune ca echivalent al “homo novus”- nu se stie mai nimic ce a facut pana a deveni parlamentara dar m-a deranjat- daca veti urmari interventiile sale- suficienta, atitudinea de justitialist, agresivitatea fata de o colega la urma urmei, care era supusa anchetei si sublinierea ca face parte din PDL, parca ar avea vre-o importanta culoarea politica fata de vinovatie. Dupa mine asta spune multe despre caracterul omului;
La doamna Valean- fiti de acord cu mine, are o atitudine de tata, gen Norica; pentru mine a fost o deceptie, credeam ca Bruxelles te mai cizeleaza.Ori, lipsa de discernamant al acestor doua doamne(domnisoare) le descalifica de a fi in avangarda schimbarii clasei politice. Daca, sine ira et studio, veti urmari orice discurs al lui Banicioiu, ii veti da dreptate lui Boureanu- desi dezaprob expresia pe care a utilizat-o. Cu stima.
2009-07-03 14:30:32 | Raporteaza
stely: va rog sa ma scutiti de ifosele dvs! nu e treaba mea ca dvs nu vreti sau nu puteti ce intelegeti ce am spus eu in cazul Ridzi.
blogul frustratilor care sustin PDL nu e aici!
2009-07-03 14:43:33 | Raporteaza
Nici nu fac pe prostii si nici nu sunt prosti. Naivii (sa sarim peste termenul de prosti) sunt in alta parte… Sunt cei ce credeau sincer ca PD-L este altceva. Multi erau mari comentatori pe acest blog. Sa fie sanatosi acuma si sa-si traiasca fireasca dezamagire.
P.S. – Totusi acesti naivi mai au un refugiu. Pot sa creada (si unii cred!) ca macar Traian Basescu este altfel! Nu e, dar sa-i lasam sa-si consume iubirea pana la capat. Doar atunci se vor trezi!
2009-07-03 15:30:14 | Raporteaza
Si PS-ul de mai sus este valabil si pentru proprietarul acestui blog… Fara suparare!
2009-07-03 15:33:02 | Raporteaza
@Stefan Michiu
Imi pare rau sa va spun ca nu m-ati convis in privinta celor doua liberala. Cred ca CV-ul Alinei Gorghiu este postat pe internet, ca si al Adinei Valean. Adina Valean a fost unul dintre cei mai activi si mai apreciati eurodeputati in legislatura trecuta. Nu pot sa cred ca, in evaluarea obiectiva a unei femei politician, va rezumati la a-i masura bustul, talia si soldurile. Cat despre “agresivitatea” in lucrarile comisiei parlamentare de ancheta a d-nei ministru Ridzi, nu cred ca va asteptati ca presedinta comisiei sa adopte tonul si timbrul Larei Fabian. (E doar un exemplu.). In rest, de cate ori un ministru a avut probleme cu legea, alaturi de numele lui a fost precizat si cel al partidului care l-a promovat. Fara exceptie.
2009-07-03 19:58:43 | Raporteaza
@Stefan Michiu, @Victor L, @stando: Nu doar PDLul are “merite” la echipa de tineret sperante. In schimb, cei enumerati de mine au avut acelasi antrenor… Acum, cu lotul largit si-a luat si un secund si prin contopirea loturilor, a largit baza de selectie.
Ca o concluzie: ca sa putem darama clovnul de pe papainoage trebuie sa lovim tare unul din picioare. Cand e la pamant, i-l taiem pe al doilea
istoica.ro/blog../
2009-07-03 23:21:30 | Raporteaza
Parerea mi-am exprimat-o cat mai elegant cu putinta, pe site-ul meu(daca doriti, dati un click si cititi-o!)…Concluzia mea: a fost “lucrata” de catre “baietii destepti” din minister si din mafia ce misuna pe langa. Elanul tineresc, dorinta imediata, de nestavilit, in a-si etala potenta de “ministresa” prin depunerea semnaturii, probabil in orb, pe primele hartii care i-au fost bagate sub nas, toate la un loc au dus la scandalul de fata, amplificat pe zi ce trece de haita de sacali care si-a cam rupt coltii in copitele elefantului. Ei na,..acum nu-mi cereti sa va spun si cine-i elefantul! De retinut ca vanatul e tot el, dar,..de data asta nu se ataca direct ci,..prin invaluire! De ce presimt an big surprise?…Pana atunci,..daca-vorba proverbului!-domnia si prostia se platesc,..Monica Ridzi,..ce mai astepti monument de naivitate??…DEMISIONEAZA!!!…
2009-07-04 02:08:37 | Raporteaza