![]() | Poezievezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu16 Nov 2008 la 20:06 117 comentarii 229 vizualizari. |
“În copilăria mea, copiii de o şchioapă zâmbeau din poze
mici, câteodată cât unghia, încadraţi de zimţi fioroşi de
hârtie; copiii mei au zâmbit digital dintotdeauna.
În copilăria mea, casele fotografiate iarna, aveau streşini
gri acoperite cu zăpadă şi hârtia se îndoia foşnind sub
greutatea imaginii; acum, în pozele mele din concediu,
casele se aliniază colorate ca şi cutiile de bere în zilele
de promoţie, la supermarket.
În copilăria mea, toţi oamenii aveau poze cu zimţi, până şi
Eminescu cu mustaţă, într-o poză de maturitate, în manualul şcolar
de a noua; acum, manualele şcolare dau ştiri şi stârnesc mai puţin
interes decât colecţia de anul trecut a unei reviste glossy, pe care,
dacă vrei să rămână în istorie, trebuie să o trimiţi spre arhivare la
Academie.”
Acesta este un fel de manifest poetic al Ancai Mizumschi, autoarea unei de neocolit carti de poeme. In ultimii ani nu am mai citit poezie decit accidental. Cartea aceasta insa m-a naucit si m-a bucurat. O recomand cu multa caldura.
Va rog, spre degustare, sa incercati cinci poeme ale acestei autoare.
Pentru cei interesati, iata cum arata volumul:
—————————————————————————————–
Nu am terminat inca.
Anca Mizumschi se bate pentru poezie. Vrea feed-back, vrea reactie, vrea replica, nu pasivitate. Mi-a si, prin intermediul meu, ne-a pus la dispozitie un chestionar personal care contine mai multe intrebari ce nu par a fi neobisnuite. De fapt, a citi si a simti poezie e ceva ce tine de firesc, nu-i asa?
Completam?
Chestionar:
A.Unde ati luat contact ultima oara cu o poezie in limba romana?
B.Care sunt primii trei poeti romani dinainte de 1990 care va vin in minte?
C. Care sunt primii trei poeti romani dupa 1990 care va vin in minte ?
D.Câte cărţi de poezie cumpăraţi pe an?
1. 1-2
2. 2-4
3. 4-6
4. peste 6
5. niciuna
E. Locul de unde cumparati aceste carti?
F. Numiti trei reviste culturale pe care le-ati cumparat in ultimul an
a……..
b…….
c……
d. Nu am cumparat nicio revista
G.Numiti trei emisiuni culturale pe care le-ati urmarit in ultimele 6 luni ?
a……
b…..
c……
d. Nu am urmarit nicio emisiune culturala
H. (Sugestii pentru a asigura un acces mai bun al publicului la poezie)


Mihai Goţiu azi la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
| 1@Bleah2!: jurnalistul Teodorescu avea nevoie de "toiag" la batranete; dupa ce a incercat sa fie cat de cat neutru, a vazut ca se dau bucate si s-a apucat de scrieri de "mare pret" doar-doar ii vor da si... | ||
| 2Eu ii invit sa traiasca pe diasporenii aia entuziasti cateva luni in Romania, pe bani care sa-i castige in Romania. Daca se descurca si le place, inseamna ca au dreptate, iar noi, astia ramasi in tara... | ||
| 3P.S. Cele mai loiale colaboratoare( a se citi fanatice !) in politica sunt femeile .Acest fapt a fost exersat de Stalin ,Hitler ,Ceausescu ,si altii din aceiasi categorie . Dealtfel ,aceasta Kovesi este... | ||
| 4I have been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts on this kind of area . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this site. Reading this info So i'm happy to express that... | ||
| 5Aceleasi fete increzute in sine, ca si la Vienna, aceeasi amabilitate,LA FEL DE MULTI TURISTI CA IN VIENA.Un hotel de 5 stele si a sh i micsorat pretul de 3sau 4 ori, hotel cu basin, jakkuzi, sauna, plin... | ||
| 6Unde te trezesti dumneata domnule Cretan ? In tara Legii Supreme ,a Bunului Simt ? Fii serios ! Esti in tara acestui sef de trib ,devenit sef de stat in aceasta parte de Africa ,parte razletita de cine... | ||
| Cristian Teodorescu 10273 citiri |
| Mihai Goţiu 10002 citiri |
| Costi Rogozanu 9543 citiri |
| Constantin Creţan 5663 citiri |
| Dan Duca 4569 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3786 citiri |
| Alin Fumurescu 3138 citiri |
| Dorin Tudoran 2264 citiri |
| Iulian Leca 2244 citiri |
| Ciprian Şiulea 2198 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Mihai Goţiu 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Ionel Blănculescu o postare |
| Mihai Goţiu 60555 citiri |
| Cristian Teodorescu 38262 citiri |
| Costi Rogozanu 36685 citiri |
| Alin Fumurescu 17038 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16592 citiri |
| Viorel Dobran 13142 citiri |
| Dan Duca 12392 citiri |
| Constantin Creţan 11007 citiri |
| Dorin Tudoran 9027 citiri |
| Iulian Leca 7860 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
D-le Patrasconiu
Raspundem aici?
2008-11-16 20:46:43 | Raporteaza
A. 3
B. nu raspund intrebarilor care fixeaza clasamente
C. vezi B
D. 1
E. 1
F. Romania literara, Dilema veche, Idei in dialog ,si etc
G. le urmaresc doar cind dau peste ele
H. n-am solutii, stiu ca trebuie sa-ti placa.
2008-11-16 21:15:09 | Raporteaza
aneta (1): mi-ar face placere sa fie aici raspunsurile.
2008-11-16 21:16:15 | Raporteaza
Chestia cu formularul este ultimul lucru care este de asteptat de la un poet. Bineinteles ca nu am de gand sa ma conformez la intrebarille asa cum sunt formulate, totusi pentru a informa o tanara poeta
1. Am un singur poet roman preferat – Lucian Blaga , la o mare distanta am cateodata placere sa recitesc cateva poezi (putine) ale lui Nichita Stanescu.
2. Nu cumpar cartii de poezie.
3. Versurile albe ma plictisesc si le consider drept o lipsa de maiestrie.
4. Citesc (cumpar) majoritatea revistelor literare care sunt publicate in RO, in afara de adevarul literar
5. Ca sa fie citita, poezia are nevoie de situatii sau de sentimente anumite. Din fericire/nefericire nu le am.
6. Poezia dupa parerea mea, este intr-un descendent in tota lumea, in Ro mai accentuat.
7. Poate poezia pentru copii, in carti ilustrate frumos poate sa aiba succes.
8. Ca sa faci poezie cu mare impact / public, trebuie sa te numesti Leonard Cohen, Georges Brassens sau Georges Moustaki
9. Poezia viitorului va fi publica si cantata – ne intoarcem la trubaduri, parerea mea
2008-11-16 21:17:20 | Raporteaza
A. 4. Volum de poezie
B . Dimov, Mircea Ivanescu, Mircea Dinescu
c. Simona Popescu, Ioan Es.Pop, Lucian Vasilescu
D. 4. Peste 6
E. Librărie
F. Dilema Veche, Dilemateca, România Literară
G. Profesioniștii, Citeste și dă mai departe, Inapoi la Argument
H. Pentru a asigura un acces publicului la poezie:
– să „punem” în manualele școlare poezie bună, frumoasă, care să placă elevilor (ei cred că „în ziua de azi nu se mai scrie poezie”)
– să încercăm să facem din scriitori vedete (vreau campanii serioase de PR pentru cărti, vreau afise de 2 x 3 cu poetii contemporani, vreau să văd că dintr-o lansare se face un eveniment, un tam-tam veritabil, vreau să văd zilnic la Tv scriitori)
– marile edituri să lanseze colectii gen „pentru toți”, ieftine, pe hârtie ieftină, să fie accesibile oricui.
2008-11-16 21:33:41 | Raporteaza
Bună seara şi bună să vă fie inima!
2008-11-16 21:37:28 | Raporteaza
P.S
Am discutat acum cateva minute cu un editor din NY, dupa ce am terminat treburile noastre l-am intrebat singuru relevant pt. el. Punctul H
Raspunsul lui (omul este un foarte fin “negustor de carte”):
1. daca poetul / poeta arata bine (daca nu sa ia un actor/actrita) , sa filmeze recitarea poeziilor pe YTube. La sfarsitul filmarii sa dea posibilitate oamenilor sa cumpere la un pret rezonabil cartea.
2. sa gaseasca un agent bun (asta probabil merge in state)
2008-11-16 21:43:39 | Raporteaza
maya:
Servus
2008-11-16 21:44:09 | Raporteaza
A:1,2
B:Lucian Blaga,Nichita Stănescu, Nicolae Labiş
C:Florin Iaru,Dan Verona,N.Prelipceanu
D:1
E:librarie
F:România literara,Apostrof,Dilema Veche
G:Profesioniştii,Inapoi la argument,Tema de vineri,
H:şi eu cred că ne întoarcem la trubaduri
2008-11-16 21:51:57 | Raporteaza
Theo-Phyl,
Servus!
2008-11-16 21:53:06 | Raporteaza
Theo-Phyl,

Recitarea poeziilor pe Youtube,este totala!
2008-11-16 21:54:58 | Raporteaza
Elena Farago Gândăcelul
- De ce m-ai prins în pumnul tau,
Copil frumos, tu nu stii oare
Ca-s mic si eu si ca mă doare
De ce mă strangi asa de rău?
Copil ca tine sunt si eu,
Si-mi place să mă joc si mie,
Si mila trebuie să-ti fie
De spaima si de plansul meu!
De ce să vrei să mă omori?
Ca am si eu părinti ca tine,
Si-ar plange mama dupa mine,
Si-ar plange bietele surori,
Si-ar plange tata mult de tot
Căci am trait abia trei zile,
Indura-te de ei, copile,
Si lasa-mă, ca nu mai pot!…
Asa plangea un gandacel
In pumnul ce-l strangea să-l rupa
Si l-a deschis copilul dupa
Ce n-a mai fost nimic din el!
A incercat să-l mai invie
Suflandu-i aripile-n vant,
Dar a cazut în tarna frant
Si-ntepenit pentru vecie!…
Scarbit de fapta ta cea rea
Degeaba plangi, acum, copile,
Ci du-te-n casa-acum si zi-le
Parintilor isprava ta.
Si zi-le ca de-acum ai vrea
Să ocrotesti cu bunatate,
In cale-ti, orice vietate,
Oricat de far-de-nsemnatate
Si-oricat de mica ar fi ea!
2008-11-16 21:55:46 | Raporteaza
Elena Farago – Cătelusul schiop
Eu am numai trei picioare,
Si de-abia mă misc: top, top,
Râd când mă-ntalnesc copiii,
Si mă cheama “cuciu schiop”.
Fratii mei ceilalti se joaca
Cu copiii toti, dar eu
Nu pot alerga ca dansii,
Ca sunt schiop si cad mereu!
Si stau singur toata ziua
Si plâng mult când mă gandesc
Ca tot schiop voi fi de-acuma
Si tot trist am să traiesc.
Si când mă gandesc ce bine
M-as juca si eu acum,
Si-as latra si eu din poarta
La copiii de pe drum!…
Cat sunt de frumosi copiii
Cei cuminti, si cat de mult
Mi-ar placea să stau cu dansii,
Să mă joc si să-i ascult!
Dar copiii rai la suflet
Sunt urâti, precum e-acel
Care m-a schiopat pe mine,
Si nu-i pot iubi de fel…
M-a lovit din rautate
Cu o piatra în picior,
Si-am zacut, si-am plans atata,
De credeam ca am să mor…
Acum vine si-mi da zahar
Si ar vrea să-mi fie bun,
Si-as putea să-l musc odata
De picior, să mă razbun,
Dar il las asa, să vada
Raul, că un biet catel
Are inima mai buna
Decât a avut-o el.
2008-11-16 21:58:12 | Raporteaza
A.4
B.Eminescu,Alecsandri,Cosbuc (primii trei care mi-au venit in minte)
C.Dinescu,Augustin-Doinas,Sina Danciulescu,
D.1(1-2)
E.1.3.(unde gasesc)
F.Dilema veche,Romania literara,Scrisul Romanesc(sporadic)
G.Patapievici(TvR-cultural),Eugenia Voda,accidental altele.
H.(Eu inteleg ca este vorba de acces la “cartea cu poezie”)
In acest sens ministerul Culturii este dator vandut:reteua de librarii cu caracter beletristic este insuficienta (chiar in orase mari nu exista),iar librarii sunt nepregatiti.
Daca este vorba de “poezie”(in sine)-De gustibus non discutandum.
2008-11-16 21:58:15 | Raporteaza
Am citit cu plăcere manifestul poetic al Ancăi Mizumschi, precum şi celelalte poezii!
2008-11-16 22:01:37 | Raporteaza
Seara buna maya
“Dimineţile nu au uşi, nu au
ferestre, nu au nimic, mi-ar trebui
totuşi ceva, să găsesc în cutia de scrisori
un bilet despre mine, sau un abonament de metrou
ca să ies de aici, sau carnetul meu de cecuri
în alb, sau măcar o daltă subţire
ca un desfăcător argintat de conserve
cu care să deschid o scoică
fără să mă rănesc”
?
2008-11-16 22:05:43 | Raporteaza
Urmăresc cu plăcere emisiunea:Citeşte şi dă mai departe!
La poezie-citesc site-urile de specialitate! Nu suficient de des!
2008-11-16 22:06:48 | Raporteaza
Draga maya :
“În copilăria mea, copiii de o şchioapă zâmbeau din poze
mici, câteodată cât unghia, încadraţi de zimţi fioroşi de
hârtie; copiii mei au zâmbit digital dintotdeauna.”

2008-11-16 22:07:37 | Raporteaza
tibi,
Servus!
2008-11-16 22:08:03 | Raporteaza
@tibi:
@maya:
ce ziceti de idea editorului meu despre Ytube
2008-11-16 22:08:29 | Raporteaza
tibi,
frumoase versuri!
2008-11-16 22:10:06 | Raporteaza
Din aperitiv trei :
“Nu mai ştiu nimic despre mine

Nu mai presimt nimic
Îmi petrec viaţa fără să fiu întrebat”
2008-11-16 22:10:45 | Raporteaza
Din aperitiv patru :
“Eu când îmbătrânesc mă strâng
În jurul meu ca o pilitură subţire
pe un pat de magnet”
2008-11-16 22:13:07 | Raporteaza
A.revista culturala
B.Nina Cassian, Ana Blandiana, Nichita Stanescu, Lucian Blaga
C. Serban Foarta, Simona Popescu, Mircea Cartarescu
D. 5. peste 6 (inclusiv pentru copii)
E. librarie
F. Observator Cultural, Dilema Veche, Romania literara
G.”Parte de carte”, “Citeste și dă mai departe”, emisiunile culturale depe TVR3 (pe unele chiar le recomand)
H. Prezenta poetilor in scoli si universitati (recomand acest lucru cu mare caldura), emisiuni TV constante, nu numai pe televiziunile/media cu specific cultural, lansari si seri de poezie in locuri cu acces larg pentru tineri (inclusiv cluburi – ei, da, cluburi!, biblioteci, teatre, librarii), mixuri de muzica si poezie, practic – aducerea poeziei in spatiul de miscare contemporan. INTERNET – de asemenea.
2008-11-16 22:13:57 | Raporteaza
nicole
2008-11-16 22:15:13 | Raporteaza
tibi,
în această lume,nebună,nebună, nebună, avem din păcate mari şanse ca ritmurile poeziei din sufletul nostru să fie cît mai adînc îngropate în “mizeria” cotidianului!
“Să fim copii,chiar şi pentru o zi” este poate soluţia de a nu deveni şabloane reci,cenuşii şi triste!
2008-11-16 22:16:17 | Raporteaza
Theo-Phyl,
# maya:
16 Noiembrie 2008 (21:54)
Theo-Phyl,

Recitarea poeziilor pe Youtube,este totala!
Adaug: şi foarte,foarte bună!
2008-11-16 22:18:16 | Raporteaza
Poate o idee?
poetry.com/../
2008-11-16 22:19:12 | Raporteaza
@Theo-Phyl,
Da, ideea editorului tau este absolut valabila.
Iata ce propune de ceva vreme un site care-mi e drag:
feminis.ro/vide../
2008-11-16 22:19:39 | Raporteaza
maya draga maya/25
cam asta este si tema acestei postari, daca nu ma insel eu prea tare, sau daca nu sint ca de obicei, un tembel peste poate de optimist …
2008-11-16 22:20:22 | Raporteaza
tibi:
Din aperitiv trei :
“Nu mai ştiu nimic despre mine

Nu mai presimt nimic
Îmi petrec viaţa fără să fiu întrebat”
Trist! Foarte trist! Autorul?
2008-11-16 22:20:49 | Raporteaza
Sau:
feminis.ro/vide../
2008-11-16 22:22:02 | Raporteaza
E absolut superba poezia Ancai Mizumschi. Cititi aici (Aperitiv 4):
Melcul
Anca Mizumschi
25.05.2007
Eu când îmbătrânesc mă strâng
În jurul meu ca o pilitură subţire
pe un pat de magnet
moale şi
total lipsită de ameninţare
Iubesc tot mai des oamenii sau cel puţin
aşa le declar
de la vechiul meu radio pe lămpi în timp ce lumina dă spectacol
explodând în filamentele din părul meu cu pocnituri mici
de electricitate
Nu mă sperii, vara
când ploua mă târăsc pe asfalt
Cu burta lipita de corpul bărbaţilor din viaţa mea,
Lăsând bale în permanenţă
Acelaşi melc inocent şi anonim
pe care
Dumnezeu l-a argintat
Dintr-o greşeală.
2008-11-16 22:24:54 | Raporteaza
Desi-i din implicatii si ramurisuri pure
Ori din cristale limpezi ce scanteind se rup,
Intrand in ea,sa tremuri ca-n iarna-ntr-o padure,
Ca te tintesc fierbinte,prin gheturi,ochi de lup.
(Poezia de N.Labis)
2008-11-16 22:25:36 | Raporteaza
@nicole
merge, de ce nu?
2008-11-16 22:25:43 | Raporteaza
@maya, #30,
Citeste poeziile din linkurile de pe liternet date de cristi patrasconiu. Sunt acele “aperitive” recomandate cu albastru in postare.
2008-11-16 22:26:08 | Raporteaza
maya draga maya
aperitivul trei este scris din punctul de vedere non-feminin ! Citeste mai atenta !
2008-11-16 22:26:40 | Raporteaza
@Theo-Phyl, 16 Noiembrie 2008 (22:25)
la ce te referi ca “merge”?
2008-11-16 22:27:49 | Raporteaza
@nicole:
prefer Tania Popa, Mihai Codreanu parca vrea sa-mi dea un cap in gura
2008-11-16 22:28:31 | Raporteaza
Theo-Phyl,


Este o idee! Foarte,foarte bună! Am intrat şi am văzut!
În rest la mine, engleza e de vină!
Apropo de engleză! Am auzit azi că “Jurnalul Fericirii”-N.Steinhardt nu este tradus încă în engleză!
2008-11-16 22:28:40 | Raporteaza
@Theo-Phyl,
draga, exagerezi…
2008-11-16 22:30:16 | Raporteaza
@nicole
Probabil ca “negustorul” newyorkez stie ce spune, eu nu as fi avut o idee ca asta, e bine
2008-11-16 22:30:26 | Raporteaza
“Despre eternul feminin”
de Serban Foarta
Doamnele au panglici, doamnele au franjuri,
doamnele fionguri şi umbrele au:
abajururi roşii, paraşut-oranjuri,
de la Viena, Lipsca, Amburg si Breslau.
Doamnele vertijuri, doamnele deranjuri,
doamnele invidiosincrasii mai au:
unele văd roşu, altele oranjuri,
unele văd dublu, cestelalte blau.
Şi-au adus pompierii, şi s-au dus de mînă,
după apă pînă, pînă la La Manche:
Stingeţi rujul! Puneţi la oenjuri frănă!
Ochiul se închide,-al doamnelor etanş.
2008-11-16 22:31:21 | Raporteaza
2008-11-16 22:32:05 | Raporteaza
@maya:
Din nefericire, nu ! Nu cred ca o editura americana ar putea fi interesata, N.Steinhardt este o figura pur romaneasca, cred ca ICR-ul trebuie sa se ocupe de asta.
2008-11-16 22:33:52 | Raporteaza
Eu va urez o seara buna si o noapte si mai buna, presupun ca miine mai vorbim, pentru ca si miine mai e o zi n’asa ?
2008-11-16 22:36:07 | Raporteaza
nicole,35

Mulţumesc!
Am intrat şi la adresa indicată de tine!Iarăşi mulţumesc!
2008-11-16 22:38:16 | Raporteaza
@ Theo-Phyl
Macar despre parintele Scrima sper ca nu ai o parere negativa …
2008-11-16 22:38:21 | Raporteaza
Psalmul 3
Al lui David, pe când fugea din
faţa odraslei sale, Avsalom
RRogu-Te, Doamne, să m-asculţi:
de ce se fac mereu mai mulţi
cei ce mă-njură, cum că,-n tTine,
nu-i izbăvire pentru mine?!
Ci, Doamne, Tu mi-eşti reazim; slava
mea eşti, – şi Cel ce-mi ţine glava
pe umeri. Când mi-e mult prea rău,
m-auzi din sfântul munte-al Tău.
Trezitu-m-am, când m-a prins somnul,
căci partea-mi o va ţine Domnul.
Şi, Doamne, Care mă cunoşti,
Tu ştii că nu mă tem de oşti.
Ridică-Te şi, de nebine,
Tu izbăveşte-mă pre mine,
căci celor care-mi poartă ură
le-ai spart măselele din gură.
La Tine, mântuirea este
şi binecuvântarea peste
poporu-Ţi…
Doamne-al meu, Te-ndură!
“Cartea Psalmilor pre stihuri retocmită”, Editura “Brumar”, Timisoara 2007
2008-11-16 22:39:14 | Raporteaza
Îmi cer scuze pentru că nu am fost atentă! :confused:

Doar citisem mai devreme poeziile!
Semn că trebuie să merg la nani,nani!
2008-11-16 22:41:02 | Raporteaza
nicole
sper ca stii ce postez acum si aici :
Asculta Israele
D.6. 4-9 Asculta Israele : Domnul Dumnezeul nostru este singurul Domn ; sa-L iubesti pe Domnul Dumnezeul tau din toata inima ta si din tot sufletul tau si cu toata puterea ta ; si aceste cuvinte , pe care ti le poruncesc astazi , sa fie in inima ta si in sufletul tau ; iar tu sa le dai mai departe fiilor tai , si sa le rostesti asezat intre ei , in casa , si mergind pe drum , si la culcare , si la sculare . Si sa le atirni ca semn la mina ta si sa se afle neclintit in fata ochilor tai ; si sa le scrieti pe usorii caselor voastre si ai portilor voastre .
D.11. 13-21 Daca veti asculta cu luare-aminte toate poruncile Lui , asa cum ti le poruncesc eu astazi – sa-L iubesti pe Domnul Dumnezeul tau si sa-L slujesti din toata inima ta si din tot sufletul tau – atunci El va da ploaie pamintului tau , timpurie si tirzie , dupa anotimp , iar tu iti vei stringe griul , vinul si untdelemnul tau .Si iti va da nutret pe cimpuri , pentru turmele tale ; si cind vei minca si te vei indestula , ia seama sa nu te semetesti in inima ta , sa nu te abati si sa slujesti zeilor straini si sa te inchini lor , pentru ca Domnul sa nu se aprinda de minie impotriva voastra si sa nu struneasca cerul – caci nu va mai fi ploaie , pamintul nu va mai da roade , iar voi veti disparea degraba de pe acest pamint bun , pe care Domnul vi l-a daruit . Puneti dar cuvintele acestea in inima voastra , si in sufletul vostru ; si atirnati-le ca semn la mina voastra ; iar ele sa va fie neincetat inaintea ochilor vostri . Si dati-le ca invatatura copiilor vostri , rostiti-le asezati in casa , mergind pe drum , la culcare si la sculare . Si scrieti-le pe usorii caselor voastre si portilor voastre , ca sa aveti zile multe si zilele fiilor vostri pe pamintul pe care am jurat parintilor vostri ca li-l dau sa fie cite sint zilele cerului pe pamint .
N.15. 36-41 Si Domnul a zis catre Moise : graieste fiilor lui Israel si spune-le sa-si faca ciucuri la poalele hainelor , pentru generatiile lor ; si puneti la ciucurii poalelor fir de culoarea hiacintului . Si [ firul ] va fi pentru voi in ciucuri si-i veti privi spre a va aduce aminte de toate poruncile Domnului , ca sa le faceti si sa nu va abateti pe urma cugetelor voastre si a ochilor vostri , cind va duc la curvie ; sa va aduceti aminte si sa impliniti toate poruncile Mele , ca sa fiti sfinti pentru Dumnezeul vostru . Eu Domnul Dumnezeul vostru , Care v-am scos din pamintul Egiptului ca sa va fiu Dumnezeu , Eu sint Domnul Dumnezeul vostru .
2008-11-16 22:42:05 | Raporteaza
Cadou o frumoasă melodie:
Dulce Pontes/E.Morricone _Balada!
youtube.com/wat../
2008-11-16 22:42:53 | Raporteaza
“Cred ca acest site, este un exemplu de promovare a poeziei, va propun sa aveti rabdare (cine stie engleza
) si sa-l vedeti pe indelete, este pur si simplu bun”
situl a fost propus de bunul meu “negustor fin” “Ticklish Merchant” Joel Bloom
poetryfoundatio../
2008-11-16 22:43:02 | Raporteaza
@tibi:
Deutronomul ? – Ce sa intamplat frate ???
2008-11-16 22:45:09 | Raporteaza
Ascultati aici cat de aproape de dimineatile noastre e Anca Mizumschi! E foarte, foarte aproape cel putin de ale mele…
Desfăcătorul argintat de conserve
Anca Mizumschi
Dimineţile nu au uşi, nu au
ferestre, nu au nimic, mi-ar trebui
totuşi ceva, să găsesc în cutia de scrisori
un bilet despre mine, sau un abonament de metrou
ca să ies de aici, sau carnetul meu de cecuri
în alb, sau măcar o daltă subţire
ca un desfăcător argintat de conserve
cu care să deschid o scoică
fără să mă rănesc
abia acum am sentimentul
că merit să urc pe muchia plină de nisip a craniului meu
ca pe o scară de lemn putrezit
sidefată de mare.
2008-11-16 22:45:32 | Raporteaza
# Theo-Phyl:
16 Noiembrie 2008 (22:33)
@maya:
Din nefericire, nu ! Nu cred ca o editura americana ar putea fi interesata, N.Steinhardt este o figura pur romaneasca, cred ca ICR-ul trebuie sa se ocupe de asta.
Da,din nefericire! Am rămas totuşi uşor mirată! Este tradus în 5 limbi internaţionale,dar nu în engleză!
Pentru ICR = temă de casă!
2008-11-16 22:46:53 | Raporteaza
@tibi:
????????????
2008-11-16 22:48:37 | Raporteaza
Scuze Theo-Phyl
dar nu vad cum as putea sa trec cu usurinta peste intrebarea de mai sus :
ce parere ai despre parintele Andrei Scrima ?
2008-11-16 22:49:00 | Raporteaza
@tibi,
multumesc. dar ce te-a facut sa postezi din Biblie? Cumva faptul ca am adus aici un poem al lui Serban Foarta?
2008-11-16 22:50:07 | Raporteaza
@tibi:
Buna, am citit Timpul Rugului Aprins. Maestrul spiritual in traditia rasariteana
2008-11-16 22:51:38 | Raporteaza
@ nicole
nici pomeneala !
2008-11-16 22:52:21 | Raporteaza
@tibi:
Intre 29 – 30 October 2008, a fost un simpozion am primit “proceedings” nu am citit inca. De Ce?
2008-11-16 22:53:39 | Raporteaza
OK Theo-Phyl !
2008-11-16 22:53:40 | Raporteaza
@tibi:
212.54.100.83/w../
2008-11-16 22:54:51 | Raporteaza
Tibi #47 – Nu am vazut intrebarea
2008-11-16 22:55:00 | Raporteaza
tibi,
Noapte bună!
2008-11-16 22:57:10 | Raporteaza
Theo-Phyl,
Noapte bună!
2008-11-16 22:57:50 | Raporteaza
@ Theo-Phyl
Intrebarea este foarte simpla : ce parere ai despre parintele Andrei Scrima !
2008-11-16 22:57:54 | Raporteaza
nicole,
Noapte bună!
2008-11-16 22:58:43 | Raporteaza
noapte buna draga maya
2008-11-16 22:58:51 | Raporteaza
Tuturor,
Noapte bună şi îngeraşii să vă aibă în pază!
2008-11-16 23:00:26 | Raporteaza
@tibi:
Cine vrea sa inteleaga, dispretul meu profund fata de comunism TREBUIE sa citeasca carte lui Scrima “Ortodoxia şi încercarea comunismului”, si va intelege de ce un om cu dragoste de Dumnezeu nu poate face parte din aceasta slehta de criminali.
Toti “Ctitori” de biserici PDS_PNL trebuie sa citeasca carte si sa inteleaga
2008-11-16 23:00:58 | Raporteaza
@ Theo-Phyl
Sa-l lasam pe parintele Scrima sa se odihneasa in pacea bunului Dumnezeu, ca de opt ani este in paza SA !
Noapte buna !
2008-11-16 23:06:06 | Raporteaza
Noapte buna tuturor !
2008-11-16 23:06:57 | Raporteaza
@tibi
Scrima a fost un mare teolog. ti-am spus ca am alti preferati in ortodoxie, pe Bartolomeu Anania si cel mai apropiat de “inima mea” este Athanase Negoita
2008-11-16 23:08:50 | Raporteaza
@tibi Nu am sa cred in viata mea zvonurile despre Anania, never!
2008-11-16 23:10:22 | Raporteaza
tibi:
Noapte buna
2008-11-16 23:11:23 | Raporteaza
@tibi,
totusi nu mi-ai raspuns, desi iti adresasem si eu o intrebare. poate ca nu ai inteles, dupa cum poate ca nu stii poemele lui Foarta din cartea din care am redat.
Noapte buna, @tibi.
2008-11-16 23:16:22 | Raporteaza
@nicole:
care’i povestea cu Deuteronomul ?
2008-11-16 23:17:48 | Raporteaza
Theo-Phyl
Am mai vb noi o data despre; daca esti de acord ca parintele Scrima a fost un mare teolog, nu ai cum sa faci abstractie de patrologul Badilita; si am mai enumerat eu citiva autori dar, mai mai vb. si alta data, Bine ?
2008-11-16 23:19:44 | Raporteaza
@Theo-Phyl,
nu stiu, dar pot crede ca lui @tibi nu i-a placut poezia lui Foarta…
2008-11-16 23:21:31 | Raporteaza
@tibi
De acord, da zi ce-i cu citatul din Deut. :
2008-11-16 23:22:01 | Raporteaza
…de altfel, observ ca evita sa imi raspunda.
2008-11-16 23:22:10 | Raporteaza
@nicole
trebuie sa recunosc faptul ca tipul de poezie promovat (sa nu spun proferat) de domnul Foarta, nu prea e pe placul meu.
2008-11-16 23:24:07 | Raporteaza
@tibi
Ok tibi. Cea ce ai citat tu adica Deut 6.4, este cea ce un evreu ortodox spune in timpul unei mari incercari, sau Doamne ferste ca spovedania crestina inainte de …
2008-11-16 23:25:44 | Raporteaza
@tibi
Ok tibi. Cea ce ai citat tu adica Deut 6.4, este cea ce un evreu ortodox spune in timpul unei mari incercari, sau Doamne ferste ca spovedania crestina inainte de …
2008-11-16 23:26:26 | Raporteaza
@nicole
chestia asta e intr-adevar misto : E VITA sa raspunda !
2008-11-16 23:26:39 | Raporteaza
@tibi,
foarte posibil. dar i-ai citit poemele din aceasta carte (ma refer la ““Cartea Psalmilor pre stihuri retocmită”)? in general, l-ai citit pe Foarta?
sigur, e dreptul tau sa nu fie pe placul tau, insa tu ai reactionat ca si cand as fi scris-o eu.
2008-11-16 23:26:39 | Raporteaza
@tibi,
……..
ma enervezi… mrrrrrrrr….
2008-11-16 23:27:39 | Raporteaza
@tibi:
ai un mesaj, cred eu important este la moderare. Citstel maine, dac vrei.
2008-11-16 23:28:05 | Raporteaza
Nici vorba, NICOLE !
2008-11-16 23:28:30 | Raporteaza
@tibi:
Ai grija cu citate din Deut, in special 6.4
2008-11-16 23:30:03 | Raporteaza
A. Azi, in Cotidianul, cind am citit poezia d-voastra!
B. Eminescu, Bacovia, Gellu Naum
C. Constatin Acosmei, Andra Rotaru, Marius Ianus
D. Peste 6, de fapt, citeva zeci.
E. Unde le gasesc, nu sint sectar!
F. Cultura, Timpul, Apostrof
G. d. Nu am urmarit nicio emisiune culturala – sint foarte slabe, batrincioase!
H. E suficient ca poezia sa fie buna si sa fie vizibila!
2008-11-16 23:32:22 | Raporteaza
bine.
daca va induc pe de o parte mrrrrrrrr si pe de alta parte, ‘Citstel’ mai vb.
2008-11-16 23:33:22 | Raporteaza
A.Unde ati luat contact ultima oara cu o poezie in limba romana?
volum de poezie
B.Care sunt primii trei poeti romani dinainte de 1990 care va vin in minte?
Eminescu, Arghezi, I. Barbu dar simultan cu alti 30
C. Care sunt primii trei poeti romani dupa 1990 care va vin in minte ?
Nichita Danilov, Ion Muresan, Marta Petreu, Ioan Es Pop, Cristian Popescu… na ca sint 5 si/mi mai vin vreo 20.
D.Câte cărţi de poezie cumpăraţi pe an?
1. 1-2, dar primesc de la poeti citeva zeci. Asa se raspindeste la noi poezia si nu doar la noi
E. Locul de unde cumparati aceste carti?
librarie daca e sa cumpar, la tirguri nu e nevoie sa cer, ci doar sa am o sacosa mai mare
F. Numiti trei reviste culturale pe care le-ati cumparat in ultimul an
abc. Romania literara, Luceafarul, Diagonale / nu sint tipic nici aici pentru ca multe le primesc de la editori
G.Numiti trei emisiuni culturale pe care le-ati urmarit in ultimele 6 luni ?
d. Nu am urmarit nicio emisiune culturala
H. Poezia este o treaba a poetilor, e o chestiune de cerc inchis, o terapie individuala sau de grup. O publicatie de bridge sau sah va interesa doar jucatorii de bridge sau sah. Iubitorii de poezie sint toti practicanti de diferite niveluri ai acestui nobil joc. Singurul mod de a raspindi relativ poezia in medii profane e manualul de literatura sau antologia didactica odata ce unii autori devin canonici. Restul sint vise desarte.
2008-11-16 23:34:23 | Raporteaza
@ Theo -Phyl
cu toata stima dar, am in fata ochilor mei Deut 6.4 :
iata dar toate indreptarile si hotaririle pe care le-a poruncit Domnul fiilor lui…
2008-11-16 23:42:18 | Raporteaza
Cu adevarat zic voua tuturor NOAPTE BUNA !
2008-11-16 23:43:53 | Raporteaza
@Horia,
imi cer scuze ca va contrazic: “Restul” NU “sunt vise desarte” deloc, si poate aici e si problema pentru care poezia in Romania a ajuns o nisa a nisei nisei. Pleaca chiar de la mentalitatea editorilor, pe langa toate cauzalitatile ce tin de scoala, educatie si, daca vreti, primii pasi spre literatura – cititul.
Nu se poate promova si vinde poezie atata vreme cat lantul catre cititor este fisurat de la bun inceput, prin neicredere, prin mentalul producatorului, editorului, creatorului de carte. Editorul nu trebuie doar sa raspunda “nevoii pietei”, ci sa creeze chiar nevoia. In cazul cartii si a poeziei, nu e absolut nimic rau, asa cum indeobste e considerata “crearea nevoii” in cazul produselor comerciale in genere.
Astept mai multa inventivitate si imaginatie in marketing si vanzare dinspre editori.
2008-11-16 23:46:03 | Raporteaza
[...] post info By dohocampus Categories: Uncategorized … e un chestionar interesant despre consumul de poezie. am raspuns si eu – patrasconiu.blo../ [...]
2008-11-17 01:17:01 | Raporteaza
Am raspuns la intrebarile Ancai aici: dohocampus.word../
Cred foarte mult intr-o varianta audio a poeziei. Ce face Cartea Romnaneasca e bine cu audiobook-urile, insa trebuie lucrat mai mult pe atmosfera muzicala din spatele vocii poetului. Doar Robert Serban tin minte sa fi avut o orchestratie minimala.
2008-11-17 01:41:35 | Raporteaza
A.
4. volum de poezie
B.
Ienachita Vacarescu,Eminescu,IBarbu
C.Stefan Baciu mort in 93 in Honolulu-SUA, Brumaru
D.Câte cărţi de poezie cumpăraţi pe an?
5. niciuna
F. Numiti trei reviste culturale pe care le-ati cumparat in ultimul an
a NewYork review of books
b Dilema
c…Idei in dialog…
G. d Nicuuna
H. Sugestii: Sa se dea la o carte de poezie si 1 dvd cu un film de oscar. Sa se faca concurs cu premii in electronice si electrocasnice pentru cine transcrie o poezie de 5 ori pe hirtie.
Daca tot am raspuns la intrebari (ca asa e romanul – trebuie sa isi dea el cu parerea in orice domeniu. )m-ar interesa ce poet a citit Pavel Lucescu si ce poezie ii place prietenului acestuia Relu Fenechiu.
2008-11-17 07:32:46 | Raporteaza
In copilaria mea, pana si poetii aveau zimti.
Pe care ii simteai pe creier, sectionandu-ti lent circumvolutiunile, una cate una.
Mihai Beniuc, Eugen Frunza, Eugen Jebeleanu, Dan Desliu…
2008-11-17 08:43:24 | Raporteaza
A. 1- nu exista;
4, 5, 6;
B. Ana Blandiana, Daniela Caurea, Nichita Stanescu;
C. Ana Blandiana, Doina Uricariu, Ileana Malancioiu;
D. Niciuna. Austeritatea bat-o vina!
E. -
F. d.
G. d.
H. Emisiuni la care sa ni se recite poezie frumoasa, caci
de cumparat volume de poezii nu poate fi vorba oricata
bunavointa as avea.
2008-11-17 09:26:32 | Raporteaza
Un subiect extrem de actual, chiar daca nu foarte …liric :
evz.ro/articole../
2008-11-17 09:42:44 | Raporteaza
A. volum de poezie
B. Lucian Blaga, Ioan Barbu, Nichita Stanescu
D. 1-2
E. 1 (librarie)
F. Dilema Veche
G. Profesionistii, Parte de carte
H. Scoaterea poeziei din turnul de fildes al cercurilor culturale exclusiviste si aducerea ei in valtoarea lumii de azi fara a face rabat la calitate.
O astfel de poezie prezenta pe internet si in scoala si cred ca ar avea si priza la public.
2008-11-17 10:20:46 | Raporteaza
Citesc poezie doar accidental,ca acum de ex,reviste culturale,doar ce pot lua de pe net,emisiuni culturale-aproape tot ce se da la tv dar nu le urmaresc regulat din lipsa de timp.Ce vreau sa spun,noi,oamenii simpli si nu f bine conectati la viata culturala ,cei care suntem in afara granitelor Romaniei,ar fi bine sa avem la dispozitie niste biblioteci cu carte romaneasca.Nu exista prea multi conationali care sa-si inacarce bagajele, cand se intorc din tara,cu carti.Daca multi nu prea mai pot fi obisnuiti sa citeasca,macar pt copiii lor.In Romania,de bine de rau in orice casa exista un raft cu carti,aici nu am vazut asa ceva.Din banii aia pe care guvernul i-a cheltuit pt imbunatatirea imaginii Romaniei in Spania si Italia,mai bine se cumparau carti.
2008-11-17 10:42:34 | Raporteaza
Desigur,exista posibilitatea de a-ti comanda carti pe net,cati din cei plecati din tara, oameni simpli,fac asa ceva?
2008-11-17 10:45:08 | Raporteaza
postare noua!
2008-11-17 11:46:58 | Raporteaza
Chestionar:
A.Unde ati luat contact ultima oara cu o poezie in limba romana?
volum de poezie
B.Care sunt primii trei poeti romani dinainte de 1990 care va vin in minte?
Dimov, Stanescu, Brumaru
C. Care sunt primii trei poeti romani dupa 1990 care va vin in minte ?
Dan Lototchi, Dinu Olarasu, Adrian Suciu
D.Câte cărţi de poezie cumpăraţi pe an?
1. 1-2
E. Locul de unde cumparati aceste carti?
librarie
F. Numiti trei reviste culturale pe care le-ati cumparat in ultimul an
Dilema Veche, Observatorul Cultural, Sinapse Culturale Buzoiene
G.Numiti trei emisiuni culturale pe care le-ati urmarit in ultimele 6 luni ?
Muze hertziene (Radio Cultural !!!!!)
Patapievici
Garantat 100%
H. (Sugestii pentru a asigura un acces mai bun al publicului la poezie)
Publicul trebuie sa vina singur nu impins de la spate iar cu cite locuri se ocupa se porneste la drum.
rockritic.ro../
2008-11-18 12:53:03 | Raporteaza
postare noua!
2009-02-04 18:31:13 | Raporteaza
Poate ca ati vrut sa puneti postarea anterioara in topicul anterior
2009-02-04 18:37:48 | Raporteaza
inca o postare noua!
(sym – ati avut dreptate, am vrut sa scriu acest anunt la postarea anterioara; acum insa am scris corect).
2009-02-04 20:41:13 | Raporteaza
Ar fi interesant de stiut ce faceau Bombo, Geoana, Vanghelie, Hrebe, Felix, Vadim, Andon, Tariceanu, Norica, Videanu, Blaga si muuuulti, multi altii ca ei (din Parlament, partide, Guvern) in dec. `89, in vremea in care Monoran isi risca viata pt. libertatea romanilor.
Cred ca e un bun subiect de presa.
2009-02-04 20:41:43 | Raporteaza
Faptul ca schimbati postarea la foarte scurt timp arata o lipsa de respect nu atat fata de cititori, cat fata de subiectul postarii, poetul Ion Monoran. Ce-ati vrut sa aratati prin cele cateva minute acordate poetului Monoran? Ce cult sunteti? Sau mai degraba ce cool? Ce complex sunteti? Ca puteti trece de la politica la Monoran si apoi la buget in zece minute?
Va grabiti, dle. Patrasconiu, or graba nu e neaparat un caracter al inteligentei.
2009-02-04 21:47:20 | Raporteaza
@vaya: da’ nici la dvs o inteligenta adinca nu pare sa fie un atribut care va e propriu.
postarea aceasta a stat mai mult de trei ore si nu citeva minute. asa stau, de regula, la mine postarile in care fac diverse anunturi cu…caracter cultural.
nu credeti ca ar fi bine sa fiti mai bine informat(a) inainte de a face afirmatii care va pun intr-o lumina proasta?
deci, scutiti-ma!
ps. pentru cultura dvs personala, postarea oricum ramine – in coltul din dreapta, acolo unde sint titlurile ultimelor cinci postari,o puteti accesa oricind vreme de aprox 24 de ore.
un asemenea repros stupid, sincer, nu am mai intilnit de cind tin acest blog.
2009-02-04 21:51:06 | Raporteaza
[...] Pe vechiul blog de la Cotidianul, am scris-poate ca unii dintre dumneavoastra isi mai amintesc! -si despre precedenta cartea a Ancai. Impreuna cu citeva poeme, gasiti aici “materialul” respectiv! [...]
2009-12-12 12:42:13 | Raporteaza
[...] scris-poate ca unii dintre dumneavoastra isi mai amintesc! -si despre precedenta cartea a Ancai. Impreuna cu citeva poeme, gasiti aici “materialul” respectiv!Ce e “Anca lui Noe”? O carte a prieteniei, despre prietenie, pentru ideea de prietenie. [...]
2009-12-12 12:43:16 | Raporteaza