![]() | PSD+PDL. Next level?vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu17 Jun 2009 la 15:15 67 comentarii 10 vizualizari. |
Daca luam in calcul declaratiile si faptele din ultimele zile, oare parteneriatul contondent PSD-PDL o fi ajuns la nivelul urmator?
Se rup? Sau se sudeaza si mai bine?
Etichete: next level, Telegrafic


Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
| 1@araders:deci oamenii din rosia montana sunt si nesimpli si necinstiti. la fel cei care din cand in cand in cand isi mai exprima opinia. in tara asta nimeni nu are voie sa zica ceva ce a zis si basescu... | ||
| 2@aura: asta am observat si eu, ca incet incet cei care se opun extind acuzatia de "platit", "vandut" si toate astea la absolut toata lumea, din tara sau din afara. In opinia lor se pare ca nu ai voie sa... | ||
| 3felicitari pentru farsa, a fost excelenta!cat despre aia care cred ca totul se reduce la Basescu, o mare... trezire la realitate; de ex materialul acesta e despre FRF.... | ||
| 4Eu as vota ca presedinte un om neangajat politic, cinstit, care se tine de cuvant si care, atunci cand bate cu pumnu-n masa, face liniste in jurul lui! De-un par eczamplu, propun candidatura vecinului... | ||
| 5@aura: @aura: @aura: la fel au spus,,specialistii si cu petrom,e on etc!!sti ce in tara asta daca spui specialisti automat se gandeste lumea la escroci hoti, mincinosi, ticalosi!!!daca spuneai oameni simpli... | ||
| 6@Ciprian Domnişoru: Uite asa vom baga la puscarie si ce a Remas din Decebal si Traian .Suntem o populatie bantuita de o boala portocalie . Cu ce se trateaza ? Vom reusi singuri ?... | ||
| Mihai Goţiu 24349 citiri |
| Costi Rogozanu 11779 citiri |
| Cristian Teodorescu 9772 citiri |
| Ciprian Domnişoru 7827 citiri |
| Remus Cernea 5516 citiri |
| Alin Fumurescu 4339 citiri |
| Cristian Bândea 3940 citiri |
| Constantin Creţan 3782 citiri |
| Dorin Tudoran 3770 citiri |
| Dan Duca 3742 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Lucian Isar 3 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Cristian Cojanu 2 postari |
| Mihai Goţiu 115675 citiri |
| Costi Rogozanu 62338 citiri |
| Cristian Teodorescu 50663 citiri |
| Alin Fumurescu 32201 citiri |
| Remus Cernea 22492 citiri |
| Iulian Leca 18652 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18355 citiri |
| Dorin Tudoran 17690 citiri |
| Viorel Dobran 17117 citiri |
| Cristian Bândea 13955 citiri |
| Mihai Goţiu 41 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Clar ca se deterioreaza relatia si mai tare, insa ruptura e (inca) o speculatie.
Se poate presa votul pentru inceperea urmaririi penale a domnisoarei Nastase?
2009-06-17 15:46:17 | Raporteaza
in interes national , se pot incerca si alte variante de guvernare .
2009-06-17 15:52:13 | Raporteaza
In opinia (dar si dorinta) mea ar fi indicat ca PDL sa se rupa de PSD. Alianta asta e conjuncturala, fortata de imprejurari. E drept, in acel moment nici n-a existat o alta solutie. Cred ca dupa alegerile din toamna trebuie sa se puna capat acestei “aliante”. Poate ca ar trebui, in situatia in care TB va castiga alegerile, sa forteze alegeri anticipate intr-o incercare de a se mai lamuri nitel lucrurile. In aceeasi masura am speranta ca si PSD se va rupe in doua. Pentru ca devine din ce in ce mai clar ca acolo mocneste un conflict de proportii. Intre cei care doresc continuarea unei guvernari corecte si nu duplicitare alaturi de PDL si cei care-si doresc o separare de actualii parteneri de coalitie si o eventuala alianta cu “liberalii” lui Crin Antonescu. Exeperienta fericita a co-guvernarii, din ultimii doi ani, impreuna cu “liberalii” le provoaca amintiri din cele mai placute lui Nastase, Iliescu, Geoana si alti pesedisti. Cu un PNL remorca la guvernare PSD s-ar simti realmente minunat. Totul depinde insa de ce se va intampla in toamna. Iar rezultatul alegerilor nu prea vad cum ar putea fi altul decat unul dezastruos. Evident ca atat pentru mogulii care au investit atata in denigrarea lui TB cat si pentru Geoana si Antonescu. Cred ca jocurile le va face tot TB. Aspect care ii va scoate din minti pe cei enumerati ceva mai sus.
2009-06-17 15:54:28 | Raporteaza
@sym
“Domnisoara”? Asta chiar ca mi-a placut!
:):)
2009-06-17 15:55:24 | Raporteaza
Cred ca momentan se sudeaza ;eventuale ,,divorturi” presupun ca vor fi dupa prezidentiale, in functie de cine castiga.
2009-06-17 15:57:38 | Raporteaza
Ziua buna @all
.. la cursu`de inot…
Geonel-cum sa fac sa nu ma duc,baldabac baldabac,la fund ?
Piratu`-uite,cu o mana dai asa si cu cealalta dai din picioare..
..
Sansa psd este sa stea la guvernare,cred ca sunt foarte debusolati,iar soarta lui Geoana este..pecetluita.
Cred deci ca nu se vor rupe dar nici nu se vor suda mai tare,baronii vor prefera sa-l sacrifice pe Geoana (in locul lui Bombo ?)pentru a putea avea acces la un minim de resurse.
Nu exclud o remaniere pe la inceputul toamnei(functie si de vacanta parlamentara) poate chiar mai repede putin,cand se vor fi facut deja niste analize mai aplicate pe evolutia economica(mai ales agricultura-seceta).Si raportul pe justitie va fi foarte interesant.
Toti cam stau la panda..
2009-06-17 16:07:07 | Raporteaza
PSD + PDL. Last level?
2009-06-17 16:08:32 | Raporteaza
@mircea
Chiar ma mira ca Geoana nu i-a cerut pana acum meditatii la inot piratului.
Probabil ca prima lectie predata lui Geoana ar fi fost cum se face pluta. Desi mi-e imposibil sa cred ca Geoana ar fi fost vreodata capabil sa invete sa faca pluta. Sau sa inoate impotriva valurilor. Asa cum a facut-o TB atatia ani. Pe Geoana nimeni si nimic nu-l va mai putea impiedica sa se duca la fund. Finalul e aproape. Baldabac, baldabac, baldabac…
2009-06-17 16:18:44 | Raporteaza
Apropo de remarcile lui TB referitoare la reforma din educatie (din emisiunea de la Nasul de aseara)…
Recomand celor interesati sa urmeze urmatorul link:
agendaclujeana.../
Veti observa, eu zic ca nu cu surprindere, prezenta la dezbaterile privind pactul pentru educatie (sau reforma Miclea) a unor pesedisti ok (Puscas, Dancu, etc). Care in acest moment nu mai sunt deloc ok pentru elefantii autosuficienti din PSD.
2009-06-17 16:25:53 | Raporteaza
Alta postare pierduta in eter…
2009-06-17 16:26:36 | Raporteaza
Au fost rupti de la inceput.
Alianta asta a fost cea mai mare porcarie, o mizerie inimaginabila pt. cei care au votat PDL (de fapt, IMPOTRIVA PSD).
Total ineficienta, in plus (se vede dupa “rezultatele” obtinute pana acum).
Intrebati-va copiii de ce nu asalteaza urnele.
Divortul este iminent, numa` ca nimeni nu vrea sa plece de la ciolanu` puterii.
Pe masura ce criza isi va arata coltii, baietii isi vor face geamantanele, pe ascuns, ca sa salveze in ultima clipa ce se mai poate salva la imagine.
Da` sa nu piarda nici prea mult din beneficiile ministeriatului.
2009-06-17 16:31:51 | Raporteaza
@Machiavelli
Termenul “domnisoara” este (c) Ioan T. Morar
Mi se pare extrem de potrivit pentru personajul acesta. Cred ca ar trebui sa revizuim si rudenia la celebra matusa, in sensul ca este “nepoțică”.
Geonelul stie in mod natural sa faca pluta, fiind confectionat din acest material. Cu inotatul, mai greu. Din cate imi dau seama, pur si simplu se lasa dus de ape, de obicei nici nu stie unde este si se trezeste vorbind.
2009-06-17 16:33:52 | Raporteaza
@sym
Ce domnisoara, domn`e !
Ca e ditamai doamna, n`asha, unsa cu toate…alifiile (dietetice, desigur) !
2009-06-17 16:38:28 | Raporteaza
Vorbind de “next level”, va spun exact ce “level” imi evoca guvernarea asta PDL-PSD, si anume “We don’t go to Ravenholm”.
Nu numai senzatia este asemanatoare, dar va citez din wiki, ca sa vedeti cate au in comun:
“Ravenholm is an Eastern European (…) town” (Bucuresti)
“the town is massacred and its survivors zombified” (ce patim noi la mana astora)
“The tunnel from Black Mesa East is sealed to prevent the spread of the headcrabs and zombies.” (ce face UE vis-a-vis de noi)
“The town’s sole survivor—Father Grigori, a priest—kills the zombie population out of mercy.” (Basescu, si PSDeii)
“Ravenholm has been noted as a cross-over of the science fiction and survival horror genres” (ce simt eu uitandu-ma la un show politic la iRealitatea TV)
“Ravenholm is challenging for players to navigate due to its open nature” (c-asa e in real life)
“as well as its overall circular path” (ca parca ne tot intoarcem de unde am plecat, adica 2004)
2009-06-17 16:41:16 | Raporteaza
@Machia
Abramburica e cu.. pluta,desi a zis ca nu e.Geonel se cam incurca-n picioare..
2009-06-17 16:42:02 | Raporteaza
Nu, mariajul nu se va desface cel putin pana la alegerile din toamna. Coalitia se va merge taras-grapis, cu sincope, cu intepaturi reciproce.
Mi-ar placea ca PDL sa-i dea afara din Guvern pe cei din PSD acum pentru a declansa alegeri anticipate odata cu cele prezidentiale.
Ar fi un guvern minoritar care ar gestiona treburile tarii pana la alegeri pe care le-ar si organiza. Dupa aia mai vedem, ori e laie, ori balaie.
2009-06-17 16:46:48 | Raporteaza
O parere, hai doua:
-nu se va produce sudura intre cele doua partide asa cum prevad Cassandrele liberale;
-ruptura este iminenta.
Mai ramine sa se raspunda cu un cuvint: cind?
In laboratoare se lucreaza la tot felul de experiente (de multe ori imi vine sa cred ca Geoana nu doar din postura de candidat la presedintie il ataca pe Basescu, ci pentru ca prevede ceva; n-o fi el chiar prostanacul prostsnscilor).
2009-06-17 16:52:06 | Raporteaza
Nu ma pot abtine sa nu comentez…
Rogozanu continua sa fie chinuit de tot felul de frustrari personale. Mai nou, insul se straduieste in mod penibil si neargumentat sa ne spuna care ar fi motivele pentru care n-ar da el niste bani pe nu stiu ce carte, care cica ar fi doar rezultatul unei “drepte intelectuale de la si pentru putere”. Apoi, dupa ce n-a reusit sa ne convinga cu ineptiile debitate despre asa numitii “privilegiati” care au acces la arhive, da in fostul lui coleg Mihail Neamtu cu un mult “bun simt” vadimian, caracterizandu-l marsav ca fiind un “domn intelectual religios conservator si tanar” care si-a strans articolele de la “Cotidianul” intr-o carte. Rogozanu intra apoi in delirium tremens la aflarea vestii (pe care ne-o impartaseste cu generozitate proletara) ca o anume parohie l-ar fi sprijinit pe cel pe care il denigreaza in finantarea publicarii volumului. O fi vorba despre invidie sau despre ce? Oare Rogozanu nu cunoaste faptul ca multi dintre cei tineri care doresc sa-si publice cartile apeleaza la sponsorizari? Rogozanu stie prea bine lucrul asta dar incearca sa induca ideea ca asta ar fi o infractiune de neiertat. Aceste sponsorizari neavand, vezi Doamne!, nici o legatura cu etica si echitatea socialista pe care o propovaduieste dealtfel cu multa ipocrizie si acreala in suflet numitul Rogozanu.
Rogozanu seamana din ce in ce mai mult cu acei inchizitori care vanau vrajitoare in evul mediu sau mai bine cu acei semidocti sponsorizati de tatucul Stalin sa ne arate in piata publica cu degetul cine anume sunt dusmanii poporului. Cei care ii asupresc pe cei saraci si nevoiasi.
P.S. Rogozanu era bun de tot si foarte potrivit semnand articole despre marturiile fabricate ale nemultumitilor inventati, intorsi chipurile profund dezamagiti din tarile capitaliste vest-europene ca sa ne zica noua ca nu e deloc bine acolo. Ca acolo omul e exploatat nemilos de catre capitalisti insetati de sange. Neindoios ca Rogozanu ar fi fost exceptional la “Saptamana” lui Vadim Tudor si Eugen Barbu. Insa acum, din fericire, traim alte vremuri. Cand Rogozanu nu reuseste decat cel mult sa fie profund ridicol.
2009-06-17 17:01:16 | Raporteaza
@sym
Ai multa imaginatie pozitiva. Bravo! M-ai facut sa rad copios.
Din pluta? Si eu care credeam ca Geonelul e facut din plastilina…
Da, de acord cu revizuirea gradului de rudenie. “Nepotica” i se potriveste mult mai bine lui Nastase.
@mircea
Sigur e cu pluta. Abramburica a (a)bramburit rau de tot sistemul educational romanesc. Numai sa incercam sa ne amintim de mandatul de ministru al invatamantului pe care l-a detinut in guvernarea Nastase si e suficient. Individa nu poate face reforma in invatamant. Pentru ca reprezinta grupurile de interese din acest sistem care nu doreste asta. Iar “cardasia” ei, asa cum bine apreciaza TB, cu reprezentantii sindicatelor (care, fie vorba intre noi, au cam aceeasi vechime de “lideri” cu cea a politicienilor nostrii) e mai mult decat vizibila.
P.S. Deunazi, doamna ministresa a incercat intr-un mic si inutil contraatac sa ne explice, evident ca replica la declaratiile lui TB, ca presedintele “nu este bine informat”…
2009-06-17 17:18:30 | Raporteaza
@victor L
Ai dreptate. Geoana nu e chiar “prostanacul prostanacilor”. E doar un simplu prostanac. Dar e totusi un prostanac. Nu?
2009-06-17 17:30:05 | Raporteaza
Goagal exista !
goagal.ro/../
2009-06-17 17:32:10 | Raporteaza
victor L
Cand ?.. eu imi pun intrebarea asta de cand s-o nascut “bashitura”asta de alianta,si tot de atunci am ganduri grozave pentru Tariceanu&comp,..si cred ca nu-s singurul.
Nu mai cred ca se va rupe pana la prezidentiale.Si nici atunci daca rezultatele sunt relativ stranse.
Nu stiu cum va fi cu criza(dar si cu alte chestiuni importante),dar daca marinaru` va castiga (mai) detasat,e posibil un guvern monocolor(se va schimba probabil raportul in parlament si cu sustinere udmr poate si pnl cat mai ramane)
Geoana n-are forta sa “lucreze” pentru ca n-are sustinerea necesara si nici nu intelege asta.Bombo cred ca-i are la mana pe foarte multi,dar n-ar fi prima oara cand ma-nsel
2009-06-17 17:32:44 | Raporteaza
machi,
unul mare.
2009-06-17 17:33:37 | Raporteaza
Pesedeul a avut totdeauna oamenii săi la sindicate. Unii au şi ajuns ceva stâlpi de bază ai partidului. Se “zvoneşte”, că atunci când pesedeul are nevoie de ceva imagine, se înroşesc telefoanele, ţupăne semeseurile şi liderii dau de veste că grevele sunt iminente. Apoi iese Lopăţel cu un protest.
După refacerea coaliţiei celor 322, dacă ar fi permis constituţia iorgovan-iliistă, dacă Lopăţel n-ar fi preşedintele senatului, parlamentul ar fi trebuit dizolvat şi organizate alegeri anticipate.
Din păcate, va trebui să-i îndurăm. Vai 9!
2009-06-17 17:34:30 | Raporteaza
@theo
Sa zicem ca sunt de acord cu dimensiunea (“unul mare”) pe care o propui pentru evaluarea prostiei lui Geoana. Nu ma deranjeaza.
Pe o scala de la 1-10 pe care s-ar putea eventual masura prostia, as indrazni sa-l incadrez pe Geoana undeva intre 9 si 10. Dar e discutabil. Astept argumente pentru o incadrare fara dubii a lui Geoana la pozitia 10. Oricum, e la mare lupta cu gugalarul Vanghelie. Care pare, cel putin in acest moment, lider incontestabil.
P.S. Precizez ca 10 reprezinta gradul cel mai mare de prostie posibil.
2009-06-17 17:45:42 | Raporteaza
Daca Geoana pune botu’ si iese cu partidul de la guvernare pan’ la toamna, isi cam incheie cariera politica.
2009-06-17 17:54:34 | Raporteaza
Domne aceasta coalitia va dura atata vreme cat mai e de furat (si mai e slava domnului)
Intrebare intrebatoare. De ce videanu mai este ministru dupa ce a fost condamnat de o instanta (este drept nu definitiv) ?
2009-06-17 18:12:38 | Raporteaza
Ina Eyre :
,,Pesedeul a avut totdeauna oamenii săi la sindicate. Unii au şi ajuns ceva stâlpi de bază ai partidului. ”
Presupun ca te referi la Victor Ciorbea si Catalin Croitoru ,nu ? Chiar acum la tv, un alt lider Nistor de la invatamant recunoaste ca ,,presedintele a fost in cardasie(sic!) cu noi toamna trecuta;noi am semnat Pactul pentru educatie, el a semnat legea de marire a salriilior profesorilor”. Mai tii minte presiunile sindicatelor din invatamant si administratie asupra guvernului Tariceanu SA APLICE LEGEA ? dar asigurarile dui.presedinte ca sunt bani si pentru marirea la functionari ppublici si la sistemul sanitar, in aceeasi ,,electorala toamna”,asigurari date sindicatelor ?
2009-06-17 18:15:19 | Raporteaza
Spune-mi unde, cum si cind, pare a fi versul vesnic tinar si actual.
Unde si cum sint ingredientele bucatarului/bucataresei; cind este enigma care produce fiorul.
Trebuie sa vina, provacata chiar, dupa alegerile prezidentiale (cistigatorul nu mai e o enigma).
Nu poti guverna eficient cu un partid in care, fara gluma, garantat Vanghelie devine principala calitate.
2009-06-17 18:15:29 | Raporteaza
comentariu la moderare
2009-06-17 18:15:55 | Raporteaza
@Riddick
Oricum si-o va incheia. Singura varianta care l-ar mai putea salva pe Geoana ar fi castigarea alegerilor prezidentiale din toamna. Ceea ce este foarte improbabil. Asadar Geoana se afla pe ultimul drum.
2009-06-17 18:22:04 | Raporteaza
incerc si io:
PDL + PSD = past level ? or love???
2009-06-17 18:28:25 | Raporteaza
iupiii! am trecut!
2009-06-17 18:29:37 | Raporteaza
Va rog sa cititi urmatoarele doua replici care se regasesc pe blogul lui Rogozanu:
Ghita Says:
June 17th, 2009 at 4:38 pm
“Dle Rogozanu, de acord, trebuie si documente online. Dar si scanarea costa, si serverele, si printatul, si topul de hirtie. Nu poti citi sute de pagini in PDF… Plus, dl Gosu a facut o selectie, a muncit la bibliografie, etc. Continutul nu este copy and paste…
Ideea ca o carte de 800 de pagini costa prea mult la 85 de lei mi se pare demagogie curata, cind printr-un asemenea volum se face lumina asupra 25 de ani de barbarie… In plus, pretul nu aduce mare profit, ci abia acopera cheltuielile (stie oricine lucreaza in bransa).”
Costi Rogozanu Says:
June 17th, 2009 at 4:50 pm
@ ghita – “foarte corecta observatia – eu puneam o intrebare – doar nu vreti sa va amintesc pe cite cultura plateste statul aiurea fara sa sustina deloc partea de arhiva. corect, gosu a selectionat. Dar am de undeva vreun semn ca peste ceva timp, orice curios va putea accesa arhivele foarte usor penmtru a-si face singur selectia? Avem o monopolizare a arhivei carte nu e deloc in regula”
Va cer o opinie: care dintre cele doua persoane vi se pare ok?
Eu zic ca ghita. Voi?
Mai fac o observatie… Rogozanu isi incepe replica astfel: “foarte corecta observatia…” Pai ceva nu poate fi decat corect sau nu. Nu exista “foarte corect”! Nici mai mult sau mai putin corect. Rogozanu e mediocru rau. Isi da prea multa importanta si e pacat ca e si prea mult bagat in seama. N-ar trebui. De acum inainte nici eu n-am s-o mai fac.
2009-06-17 18:41:38 | Raporteaza
Buna seara si buna sa va fie inima!
2009-06-17 19:23:11 | Raporteaza
haaaaaaaaaaaa, ce tare e aia cu goagal!!!!!!!!!!!!!!
intrati sa vedeti!
2009-06-17 19:29:14 | Raporteaza
vin de la boofest, de la lansarea “Istoriei comunismului”. A fost prezent si domnul presedinte.
E foaaarte tare!
Extrem de interesante discursurile, plus un delicios schimb de replici intre dl GLiiceanu si dl TBasescu. Poate posteaza dl Patrasconiu aici, ca am inregistrat.
deci, am aceasta carte deja. Carte care contine cam 122 de documente – daca am inteles eu bine, unele dintre ele in premiera. O munca URIASA!
PS: L-am vazut si pe dl Rogozanu la lansare. L-m pozat, ca sa imortalizez momentul.
2009-06-17 19:33:49 | Raporteaza
corectura, mai sus, in mesajul de la moderare: “Bookfest”, nu “boofest”
2009-06-17 19:34:45 | Raporteaza
Nu stiu daca “parteneriatul contondent PSD-PDL o fi ajuns la nivelul urmator” dar de durat va mai dura. Cred ca pina la punctul in care fie una dintre parti sau amindoua va ajunge la maximum de incompetenta.
Din pacate tot acest “penibil taraboi” facut pe nervii nostri si pe “spinarea” noastra ne arata inca o data faptul ca in Romania partidele,oamenii politici NU stiu/NUvor/NU pot sa lucreze intr-o coalitie,indiferent din cine ar fii formata aceasta.
Am inghitit “cu broaste” aceasta “coalitie-necesitate”
imperioasa-dar tot acest CIRC in momente in care tara are nevoie de “capete luminate” este chiar penibil si jenant! Orgolii,vanitati,incompetenta,neputinta si ciolan!
Rusinica,rusinica!
2009-06-17 19:38:32 | Raporteaza
@ sym Says:

“Geonelul stie in mod natural sa faca pluta”
sau este “cu pluta pe Bistrita”?
Mircea Geoana confunda sporturile; in dorinta furibunda cu care s-a “inscris” la maratonul spre Cotroceni, risca sa intre “la apa”!
2009-06-17 19:46:40 | Raporteaza
Machiavelli Says:
care dintre cele doua persoane vi se pare ok?
Eu zic ca ghita. Voi?
Si eu zic ca ghita!
2009-06-17 19:48:35 | Raporteaza
salve, @maya!
2009-06-17 19:56:14 | Raporteaza
abranburica, este ca o pitulice dupä aviarä.
eu cred cä nu este läsatä sä facä reforme.
hrebe ,atatzä totzi ministrii sä nu asculte, sä saboteze guvernul
sä fie de vinä presedintele.
2009-06-17 20:01:53 | Raporteaza
Next level ?
youtube.com/wat../
2009-06-17 20:07:46 | Raporteaza
nu este o guvernare ratatä, este o guvernare SABOTATÄ:
COALITZIA NEAGRÄ NU A DISPÄRUT ; APÄRÄ PENALII IN PARLAMENT, si saboteazä orce incercare de schimbare de bine in romania.
catä dreptate are doamna MACOVEI.
2009-06-17 20:11:16 | Raporteaza
@theo
Si-a facut cineva iluzii ?
2009-06-17 20:18:08 | Raporteaza
nicole
Servus!
2009-06-17 20:18:49 | Raporteaza
casatorii intre rude produc intodeauna copii idioti
2009-06-17 20:19:37 | Raporteaza
@maya, servus
2009-06-17 20:20:07 | Raporteaza
@nicole, servus-servus
2009-06-17 20:20:31 | Raporteaza
@timi, salutatiuni
2009-06-17 20:21:45 | Raporteaza
@maya, nicole, Theo-Phyl
Ma bucur sa va vad !
2009-06-17 20:28:49 | Raporteaza
Salutatiuni a tout le monde!
@Theo-Phyyyyl, buuuunaaaaaaaaa!
2009-06-17 20:30:44 | Raporteaza
“Se rup? Sau se sudeaza si mai bine?”
Ce sa se rupa – ciolanul e pus in gips, si baronul tot baron ramne. Frate, frate da banu’-i mai bun decat orice

Grantat Vanghelie, hotaraste, nu?
2009-06-17 20:38:48 | Raporteaza
@sym

2009-06-17 21:41:47 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu, am citit articolul Dvs. -guvern in criza- m-a dezamagit. Prezentati problema ca si cum ambii parteneri ar fi la fel de dezinteresati sa conlucreze. N-am inteles, cum sunt calcati in picioare ministrii PSD? De cine? Cu ce a gresit Basescu de a participa la sedinta de guvern? De ce ar fi trebuit sa dea raportul lui Geoana?Credeti ca Ministerul Educatiei, recte d-na ministru isi exercita eficient atributiile si in consecinta observatiile lui Basescu sunt injuste?De altfel a facut remarci la mai multi ministri, inclusiv PDL.Este clar ca lumina zilei cui ii este inconfortabil acest guvern, nici un caz lui Basescu sau PDL.A-i pune in aceeasi oala este incorect si injust. Cu stima.
2009-06-17 21:50:57 | Raporteaza
Theo-Phyl
Servus!
2009-06-17 21:52:21 | Raporteaza
theo
Servus!
2009-06-17 21:52:47 | Raporteaza
Tm_ionescu
Servus!
Si eu ma bucur “sa te vad”!
2009-06-17 21:53:49 | Raporteaza
stefan michiu: ceea ce am vrut sa spun acolo – poate ca nu am fost suficient de explicit – e ca Guvernul a devenit teritoriu de lupta electorala. ca aspectul electoral a devenit mult mai important, presant, decit responsabilitatea guvernarii si decit managementul de criza. si ca ambii parteneri de guvernare au partea lor de “contributie”.
2009-06-17 21:53:50 | Raporteaza
Lumeeeee,lumeeeee!
2009-06-17 21:55:04 | Raporteaza
“Responsabilitatea guvernarii” – o tinta tare greu de atins in ultimii 20 de ani,ca de “ceilalti” imi este si “groza” sa mai amintesc!
2009-06-17 21:57:39 | Raporteaza
postare noua!
2009-06-17 22:06:29 | Raporteaza
Noapte buna!
2009-06-17 22:39:44 | Raporteaza
Atat timp cat Basescu va continua sa isi bage codita in lucrurile Guvernului, la modul la care a facut-o recent, va fi destul de neclar, inclusiv pentru membri coalitiei, daca sa continue sau nu impreuna. PD-L rupt din coalitie nu prea ar avea mari sanse de izbanda. Pe de alta parte, PSD are cel putin un ministru – al sanatatii – pe care pana si basescu l-a laudat. Nu e nimic clar deocamdata, deci asteptam noi evenimente.
2009-06-18 06:21:31 | Raporteaza
nu cred ca o sa se rupa coalitia, iar daca se intampla asta, pd-l e ca si mort din punct de vedere al puterii de decizie. dupa 8 luni, daca nu ma insel, de guvernare, ministri pe care i-a dat pd-l s-au dovedit niste dezastre in miscare.. in contrast cu ministri psd.
2009-06-18 07:00:53 | Raporteaza
Fratilor, cum de n-am dat de voi, pana acum?…Va salut pe toti, cu dragoste si va multumesc ca nu va lipseste simtul umorului!…M-am amuzat copios citindu-va insemnarile. M-as simti onorat daca ati intra pe unul dintre site-urile mele(prozeus.pamflet../ sa ne cunoastem mai bine. Promit o portie zdravana de ras!!…Bafta!
2009-06-26 21:37:34 | Raporteaza