![]() | Revolta in PD-L pe surse. Pam-pam!vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu27 Jan 2009 la 20:41 134 comentarii 22 vizualizari. |
Ascultati si analizati ce spun colegii de la Hotnews:
“Adrian Videanu si protejatul sau Gheorghe Pogea, Vasile Blaga si Radu Berceanu, care controleaza partea cu greutate din Guvern – Finantele, Economia, Dezvoltarea Regionala si Transporturile s-au solidarizat impotriva lui Traian Basescu si incearca sa-si consolideze puterea in interiroul PD-L. Sursele Hotnews.ro sustin ca cei patru ministri refuza sa mai comunice cu seful de la Cotroceni si incearca sa-si nominalizeze cati mai multi oameni in administratiile locale din tara.”
Stiu ca un asemenea articol precum e cel de pe Hotnews s-au putea sa ii supere pe fanii portocalii, pe acei fani care se simt agresati de orice nuanta critica vizavi de PD-L & TBasescu, dar asta e!
Mergem mai departe – vorba reclamei!
PS. In atentia acelorasi fani care se simt orbiti de lumina cruda a adevarului, dupa ce au stat si au privit prea multa vreme la umbrele intunecate proiectate pe un perete: aveti, desigur, variantele la indemina – i-au cumparat si pe colegii de la Hotnews Patriciu. Sau Patriciu & Vintu. Sau Patriciu& Voiculescu. Stiti dvs mai bine, oricum
Dar, veste proasta pentru dvs, asta nu prea mai tine ![]()


Mihai Goţiu azi la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 17 May la 16:00 |
În timp ce Victor Ponta citeşte cu atenție CV-uri de miniştri pentru Educație, Vasile Cepoi de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 May la 10:45 |
Pedeleului îi face bine la moral că se repede la puterea asta nouă. Iar cetăţeanul se simte mai [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 May la 10:16 |
Pentru a înțelege rostul întrebării (pentru cei care nu sunt clujeni) : Emil Boc este unul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 17 May la 02:12 |
… n-am gasit alta rima pentru a va starni, cat de cat, interesul. E vara, indignarea oamenilor a [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 16 May la 20:11 |
Am fost la RoNewMedia. Raiul corporate-geek sau corporate pur şi simplu. Unii vorbesc ca la CC al [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 16 May la 18:50 |
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 16 May la 18:14 |
Domnule Președinte al Academiei Române,
Nu am crezut că veți da curs cererii premierului de a [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 16 May la 17:28 |
Humanitas a publicat săptămâna trecută traducerea volumului de desene Le [ citeste mai departe ]
| 1@cornel vilcu: Prietene basescu s-a vazut cu citez: "presedinte al Consiliului de Afaceri Romano-American (AMRO) si vicepresedinte al Chevron" Asa ca mai incet cu catelusi si alte asemenea.... | ||
| 2Mda, si daca in Romania s-ar obtine gaz, energie, combustibili la cost tinzand spre zero, tot ar trebui sa crestem preturile, ca asa zice FeMei si mUE. Halal economie de piata, halal capitalism (cu preturi... | ||
| 3Sentimentele fata de politicieni nu sunt iubire / ura . Eu il consider pe basescu mult mai bun fata de ce are de oferit in materie de leadership psd sau pnl. Sunt membri simpli pln sau psd foarte ok.Traiesc... | ||
| 4gotiule si teodorescule sunteti mai prrrosti decat mine... | ||
| 5@Silviu: Cetatene esti dus cu pluta. In Romania traiul este relativ ieftin si daca nu castigi bine e doar vina ta . Pe vremea PSD -ului si a celor mai mari furturi institutionalizate o duceai bine ,... | ||
| 6@RMV: Nu e vorba că preşedintele Chevron ar fi avut sau nu timp; e vorba că preşedintele nostru e nevrednic, din punctul de vedere al Chevron. Sarcina guvenanţilor (PDL sau USL, nu contează) era şi mai... | ||
| Cristian Teodorescu 10316 citiri |
| Mihai Goţiu 10070 citiri |
| Costi Rogozanu 9573 citiri |
| Constantin Creţan 5677 citiri |
| Dan Duca 4571 citiri |
| Ciprian Domnişoru 3787 citiri |
| Alin Fumurescu 3142 citiri |
| Dorin Tudoran 2269 citiri |
| Iulian Leca 2244 citiri |
| Ciprian Şiulea 2202 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Mihai Goţiu 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Ionel Blănculescu o postare |
| Mihai Goţiu 60623 citiri |
| Cristian Teodorescu 38304 citiri |
| Costi Rogozanu 36715 citiri |
| Alin Fumurescu 17042 citiri |
| Ciprian Domnişoru 16593 citiri |
| Viorel Dobran 13142 citiri |
| Dan Duca 12394 citiri |
| Constantin Creţan 11021 citiri |
| Dorin Tudoran 9032 citiri |
| Iulian Leca 7860 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Grupul este mai larg, il cuprinde si pe Negoita, Prigoana sta deocamdata cu capul la cutie. Sunt pe faras toti.
2009-01-27 20:55:37 | Raporteaza
Nu-i simpatizez pe respectivii, dar orice om care incearca cat de cat sa faca o treaba, indiferent care, va fi scos din sarite de unul care sta pe margine, scuipa seminte si injura. Probabil de-aia se fandoseste Base ca nu mai candideaza, ca sa bage frica in baietii astia. Dar nu cred ca va merge. Sa nu-i faca ei lui o surpriza.
2009-01-27 21:00:21 | Raporteaza
Impartirea cascavalului le-a luat mintile.
Tuturor.
Acu` maraie pe prada…ministrii, impotriva piratului…cei din teritoriu, impotriva ministrilor…tinerii, impotriva batranilor.
Iar piratu` ameninta ca nu mai candideaza, ca le retrage sprijinul/imaginea.
E un bun exemplu de politica de Dambovita, unde luptele se dau doar pt. cascaval, nu si pt. proiecte/strategii/doctrine.
Politicienilor nostri le lipseste CALITATEA.
Pt. ca sunt adunati de la SOLDURI.
2009-01-27 21:01:22 | Raporteaza
Nu cred !
cred ca’i vorba doar de Pam-Pam publicitar ! si apropos de litera “p” , desi off topic , sper sa placa:
————————————————————
-Cum te numesti, Domnule ?
-Petru Popescu .
-Si ce lucrezi ?
-Prepar pesti pentru pulverizat.
-Bine, dar ce anume operatii faci ?
-Pun pestele pe placi, potrivesc placile pe plite, pregatesc patru putini
pentru pestele prajit, pulverizez pasta produsa, pun pe pungi.
-Dar de ce vorbesti numai cu “P”?
-Poftim ?
-De ce vorbesti numai cu “P”?
-Pot pronunta pe P perfect perceptibil.
-Ei, asta e acum ! Pun ramasag ca la intrebarile mele vei gresi.
-Primesc.
-Pe cit ?
-Pun prinsoare pe patru poli !
-S-a facut. Spune-mi ce-ti place sa maninci ?
-Peste, pastravi, plachie, potirnici, piftie piperata,pirjoale, pastrama
papricas,papanas, porumbei, pui pane.
-Si ce vin bei ?
-Pinot, pelin, porto.
-Si ce desert ?
-Placinte, prajituri, pepene, prune, pere, portocale, piersici.
-Dar inghetata obisnuesti ?
-Putin profiterole, parfait .
-Spune-mi cum iti petreci timpul liber ?
-Primavara prefer plimbarile pe potecile padurilor, prin parcuri.
- Dar vara ?
-Pescuiesc.
-Si iarna ?
-Patinez.
-Te pomenesti ca poti sa-mi spui o poezie numai cu litera “P”?
-Pot.
-Asta nu o mai cred. Spune-o!
POEZIA POETULUI PETRU POPESCU:
“Prin pustiuri, peste pietre
Pasari, pilcuri pribegesc
Parasindu-si puii proprii
Pe pamintul parintesc.
Prima pasare,pilotul
Plescaia puternic pliscul
Plutea privind pamintul
Pajistea, padurea, piscul.”
-Bine! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei cind ai plecat ?
-Paraschiva papusico, pentru prinz presara putin patrunjel pe potarnichi.
Pa!
-Vad ca am pierdut.
-Pardon, platesti patru poli pentru pierderea pariului.
-Platesc.
-Pune paralele pe portofel.
-Inca o intrebare.
-Poftim !…
-Ce adresa ai matale ?
-Prelungirea Popa Petrescu 4, parter, plecind prin Pingari, peste pod.
2009-01-27 21:03:33 | Raporteaza
@ tm_ionescu
vezi ca iar te procopsesti cu etichete de la fete
2009-01-27 21:04:39 | Raporteaza
@tibi
Depinde unde mi le lipesc.
S-ar putea chiar sa-mi placa…
2009-01-27 21:07:03 | Raporteaza
Ahhhhhhha, pai ce am spus eu frate intodeauna , ca “Marmoreanu”, Videanu cu pogea al mic sunt barontziii PSD-ului, Va amintiti, a?
2009-01-27 21:07:46 | Raporteaza
@Theo-Phyl
In loc sa gestioneze criza, astia au inceput s-o placheze cu marmura…
2009-01-27 21:11:53 | Raporteaza
Aha! deci si in pdl sint doua grupuri ???
Unul pro-pirat si altul anti-udrea ???
2009-01-27 21:18:16 | Raporteaza
Sa fim seriosi, d-le! Nu misca nimeni in front la PDL, poate mai maraie cate unul pe la colturi, dar atata tot
2009-01-27 21:18:25 | Raporteaza
Si totusi ,
nu-mi prea vine sa cred ca cei trei lideri se delimiteaza de pirat; chiar daca incearca sa preia controlul partidului, nu cumva Boc incepe sa scape partidul din mina ?
Cam asa interpretez eu articolul si vinzoleala din teritoriu.
Daca cei trei supara imparatia, ar putea Boc sa-i demita si ce ar avea de cistigat ?
Ca cei trei numai prosti nu pot fi banuitzi ca ar fi.
Deci ???
2009-01-27 21:29:36 | Raporteaza
Bine ca e in afaceri de marmora Videanu, Poate sa-si arnjeze cavoul politic daca baselu hotaraste sa-l traga pe linie moarta.
Acu’ serios vorbind, Videanu este un “nimic cu perje” (sa nu ma auda AVP-ul), totusi sta linga casa de marcat impreuna cu aghiotantul pongea. parerea mea, daca intradevar deranjaza, Baselu scoate un dosar pe masa si-l suspenda
2009-01-27 21:32:11 | Raporteaza
D-le Patrasconiu,
Stiti cumva blogul lui Thor , tare as vrea sa intru putin!
macar adresa de mail??!!
Multumesc anticipat!
2009-01-27 21:32:18 | Raporteaza
@tibi
SALUT
Si asta se poate, Boc nu poate sa conduca si partidul si guvernul si sa fie cu ochi pe baronii PSD. Cam mult la statura lui (ma refer politica)
2009-01-27 21:34:23 | Raporteaza
@elenick: pentru mine, acest blog e inexistent!
daca insa va poate ajuta cineva de aici, no problem.
2009-01-27 21:36:43 | Raporteaza
Buna seara la toata lumea !
Nu cred ca acest zvon este real. De ce nu cred? Foarte simplu: pedelistii – ma refer la cei grei – stiu foarte bine ca fara Basescu partidul este mort. Garantia mentinerii lor la guvernare este prezenta in fruntea tarii a piratului ! Altfel, pot pati ceva asemanator celor intamplate in aprilie 2007. Ma rog, teoretic asa ar trebui sa gandeasca.
Daca, totusi, cei cativa PDL-sti “grei” incep sa miste in front, inseamna ca sunt inconstienti si ca mergand pe linia asta, mai devreme sau mai tarziu, vor trebui sa-si faca harakiri.
Putem sa spunem multe despre Berceanu, Blaga, Videanu, Pogea, dar in nici un caz nu putem spune ca sunt prosti ori inconstienti !
In consecinta, cred ca in acest caz sursele hotnews sunt putin cam dezinformate ! Sau intoxicate !
2009-01-27 21:37:39 | Raporteaza
sal
Theo-Phyl
Chestia asta am spus-o si eu mai de multisor. Inca mai cred ca domnul Boc e bun de primar, locotenent de pirat, dar cam atit; din pacate, pentru ca in opinia mea este totusi un om respectabil. Dar asta in politica, se pare ca nu prea ajunge .
2009-01-27 21:38:29 | Raporteaza
@tibi
Atat la nivel de ministere cat si la nivel local exista o multime de functii in care leafa inseamna doar banii de ziare.
Grosul il constituie COMISIOANELE incasate.
Imagineaza-ti, de ex., ce comision se incaseaza de la un furnizor de combustibili (pacura, carbuni) pt. termocentrale.
Sau de la autoritati care dau avize, licente de functionare etc.
Cantitatile/sumele sunt uriase.
Pt. asta se maraie…fiecare ministru are oamenii lui pe care trebuie sa-i recompenseze cu astfel de posturi.
2009-01-27 21:39:34 | Raporteaza
@tm_ionescu
I-mi bag piciorele in mama lor de vagabonzi, zeci de mii de oameni sunt in pericol sa-si piarda painea si ei se ocupa de comisione. Pai cum masa sa nu iei furca la ei.
2009-01-27 21:43:00 | Raporteaza
Elenick fratzioare, uite aici
emilthor.wordpr../
2009-01-27 21:43:07 | Raporteaza
Opinia mea: E O IMENSA DIVERSIUNE! Chestia asta cu “pe surse” e o mare porcarie! Si pe vremea lui Ceausescu tot “pe surse” scapau securistii diverse chestii… Dragi jurnalisti, nu mai livrati pe piata ce va dau indivizii astia obscuri “pe sursa”! Nu faceti altceva decat sa deveniti transmitatori ai unor informatii care nu au nici un fel de baza reala. Va convine statutul de zvoneri domnilor ziaristi?
Fiti mai prudenti cu ceea ce dati prin ziare! PARTICIPATI LA O MARE DEZINFORMARE SI DIVERSIUNE!
2009-01-27 21:43:27 | Raporteaza
@ tm_ionescu
Hai coane ca pina si eu am aflat de comisioane in tara asta …
eu spuneam ca cei trei nu sint chiar atit de prosti sa dea cu piciorul piratului, chiar acum cind sint in piine.
Si repet ca vaz ca SALUT @ Reddog , ma confirma
:
cred ca Boc a scapat partidul din mina TOCMAI in teritoriu.
2009-01-27 21:43:32 | Raporteaza
@elenick
Daca ti-e dor (de thor), da o cautare pe Google si musai tre` sa-l gasesti.
Da` io cre` ca te ostenesti prea mult…
2009-01-27 21:43:56 | Raporteaza
D-le Patrasconiu ,
am intrat la moderare crezand ca nu’i nici o problema daca postez adresa blogului lui thor…. cred ca e doar o problema de platforma !
2009-01-27 21:44:30 | Raporteaza
@ tm_ionescu
moderare
dar incerc sa repet :
Hai coane ca pina si eu am aflat de comisioane in tara asta …
eu spuneam ca cei trei nu sint chiar atit de prosti sa dea cu piciorul piratului, chiar acum cind sint in piine.
Si repet ca vaz ca SALUT @ Reddog , ma confirma :
cred ca Boc a scapat partidul din mina TOCMAI in teritoriu.
2009-01-27 21:45:01 | Raporteaza
Pai, frate, parca psd-ul urma sa se scindeze, si nu PD-L-ul!…
Stupoare-n iarba!
Hai, mai, ca e numai o simulare despre cum ar fi daca s-ar certa PD-L-ul in interior…
Dl Presedinte era in seara asta la Guvern. Inteleg ca se dau lupte grele, nu? Mai ales acum ca a zis-o si pe-aia cu moratoriul de 6 luni in inghetarea salariilor.
Astept “pragmaticii” sa-mi explice ce n-am inteles.
2009-01-27 21:45:15 | Raporteaza
Norman are dreptate, nu-l vad eu pe Videanu si Pogea nu raspunde la Telefonul lui Baselu. De fapt, nu cred ca este un politician inclusiv pigmeii de la PNL sa o faca
2009-01-27 21:45:35 | Raporteaza
@ canadianul
bancul cu litera P a fost excelent !
Cel cu adresa unde tocati poiana cu CP cu tot nu are nici-un haz !
2009-01-27 21:46:53 | Raporteaza
@nicole
Salut sefa
2009-01-27 21:46:54 | Raporteaza
@Theo-Phyl
Cre` ca ai avut ocazia sa constati ca cele mai bune/sigure/banoase afaceri se fac cu statul.
Mai precis, cu “managerii” intreprinderilor de stat.
Pt. ca nu gestioneaza averea lor…
2009-01-27 21:47:26 | Raporteaza
“Colegii” de la Hotnews(de parca ar fi semnat toti) e doar o colega care a “aflat” pe surse(adica gen: prinde orbul, scoate-i ochii).Eu nu cred ca cei despre care e vorba in articol nu stiu ca-s dependenti de TB.Asta fiind situatia nu cred ca-si permit sa faca ce vor, poate cel mult sa “cricneasca”, da’ asa, cu masura.
Si d-le Patrasconiu, chiar credeti tot ce se scrie in presa?
Eu am avut “placerea” de a citi intr-un ziar(Ev.Z) ceva ce diferea mult de ceea ce-i spusesem reporterului.
2009-01-27 21:48:18 | Raporteaza
Alte masti aceeasi piesa…
Tot timpul vor fi indivizi ce vor incerca sa invrajbeasca, sa se dea rotunzi emitind fel de fel de “teorii” sau scenarii…De ce?fie pentru ca asa cred dumnealor ca se pot afirma, ca-si dovedesc ascutimea mintii sau, fie la comanda. oricare dintre acestea ar fi, niciuna nu este laudabila. Si am mai constatat un lucru: oriunde ar fi, in tara sau strainatate, romanii nu sunt insufletiti de cine stie ce spirit de solidaritate fata de conationall lor. de cele mai multe ori se birfesc la colturi mincati de invidie sau rautate. Asa ca indraznesc sa afirm: nu conteaza ca astazi numele Presedintelui este T. Basescu, oricare altul ar fi fost, subiectul ar fi acelasi….Bravos natiune, halal sa-ti fie!
2009-01-27 21:49:49 | Raporteaza
@reddog: PSD ii va supravietui lui Iliescu.
@norman: nu va grabiti! mai intrebati in stinga si in dreapta…
2009-01-27 21:50:00 | Raporteaza
@tm_ionescu
mai dac’ intr-o vreme ca asta al de fura, pe bune trebuie impuscat, serios vorbind, am fost azi la Pitesti, e jale bre, si Pitestiul e urbe mare. Dac’ e asa de nasol la Pitesti ce crezi tu ca se intampla la Calan.
2009-01-27 21:50:50 | Raporteaza
@Theo-Phyl
Stiu.
Numai ca ala care trebuie sa-i impuste, n-are timp.
Isi numara banii, si el…
2009-01-27 21:54:07 | Raporteaza
tibi,
ramai roman pur-sange, schimbarea in bine e grea omule!
Pui pe toti intr’o oala si amesteci cu linguroiul de lemn !
Nu vei avea niciodata o ciorba sau o supa limpede; doar un terci !
Daca imi aduci proba o singura vorba de rau spusa de canadian la adresa lui Cristi Patrasconiu sau oricarui altui proprietar de blog indiferent de culoarea politica , eu imi mananc bocancul de ski si iti trimit prin UPS un cadou Swarovski.
Uite’asa e si cu zvonistica asta pompata prin toata mas-media !
2009-01-27 21:56:58 | Raporteaza
Problema e simpla.
Se dau lupte grele, sangeroase chiar, la baioneta.
Care nu pun in pericol unitatea “de nezdruncinat” a partidului.
E doar o chestiune de moment, pana se ocupa toate posturile cu bani multi.
Pe urma, va pogori linistea…pt. ca toti isi vor molfai prada si nu vor mai avea timp/energie pt. altceva.
Imaginati-va un sarpe boa, dupa ce a inghitit un iepure…
2009-01-27 21:58:32 | Raporteaza
Salut Tibi, Timi, Theo, etc, etc.
@Cristi Patrasconiu. Va supravietui PSD lui Iliescu?
Hm, si eu cred ca CEVA din PSD va supravietui kaghebistului.
Dar nu PSD in actuala compozitie. Exclus !
In ce priveste PDL imi mentin opinia: aici piratul este seful si nimic nu misca in front fara cunostinta sa !
2009-01-27 21:58:39 | Raporteaza
@ canadianul
Ador comportamentul femeilor care se complac in compania unui violator, numai pentru ca se poarta dragut cu ele
.
Despre canadieni, numai de bine, evident !
2009-01-27 22:01:51 | Raporteaza
Am intrebat si in stanga si in dreapta! Parerile difera! In functie de interese! Scenariile sunt multiple! Mai ales ca anul asta este an electoral! Sunt convins ca zvonurile pe care le-ati adus in discutie sunt o diversiune! Pe bune! Mai multa prudenta, repet, in publicarea unor informatii care nu se verifica in nici un fel. Si care nu au absolut nici o baza reala! “Baietii” lucreaza pe toate sursele si sunteti intoxicati fara sa va dati seama!
P.S. Multumesc pentru raspuns d-le Patrasconiu dar nu il consider deloc convingator! Am nevoie de dovezi ca sa cred ceva. In zvonuri si teorii ale conspiratiei nu mai cred de mult!
2009-01-27 22:02:04 | Raporteaza
Salut, Reddog !
2009-01-27 22:06:39 | Raporteaza
Si ca sa fiu mai clear pentru tine uite ce zici mai sus :
“Cel cu adresa unde tocati poiana cu CP cu tot nu are nici-un haz ! ”
cand spui “tocati” ai doar doua variante : persoana a doua plural sau pluralul de reverenta(politetze)…..
presupun ca nu la pluralul de politetze ai facut aluzie….
2009-01-27 22:07:35 | Raporteaza
tibi,
Si ca sa fiu mai clear pentru tine uite ce zici mai sus :
“Cel cu adresa unde tocati poiana cu CP cu tot nu are nici-un haz ! ”
cand spui “tocati” ai doar doua variante : persoana a doua plural sau pluralul de reverenta(politetze)…..
presupun ca nu la pluralul de politetze ai facut aluzie….
2009-01-27 22:07:58 | Raporteaza
Da. De acord! PSD va supravietui lui Iliescu. Dar va fi un partid fragmentat ca si Imperiul Roman dupa caderea sa! Influenta lui Iliescu e inca mare in PSD. Interesanta e asocierea Iliescu-Nastase. Avand in vedere ca nu cu multi ani in urma Iliescu il considera “arogant” pe Nastase. Asocierea e insa una artificiala pentru ca interesul comun al celor doi e sa-l darame pe Basescu cu orice pret. Drama lor e ca nu vor reusi s-o faca pentru ca Nastase va ajunge dupa gratii iar Iliescu e prea batran ca sa mai duca o lupta atat de grea.
2009-01-27 22:08:20 | Raporteaza
@canadianul
uite asa de-o proba recenta :
“ce sa fie, ci’n sa fie ????
Nu analizezi si chestia asta ?
2009-01-27 22:10:54 | Raporteaza
@reddog: despre cartea de la postul precedent.
sint mult mai multe reactii care nu neaga valoarea, inclusiv documentara, a cartii.
accept ca, cel putin in romaneste, suna uneori, cam greoi.
pe de alta parte, avind o tema asa de controversata si de delicata, era normal sa nu stirneasca un consens la receptare.
2009-01-27 22:11:22 | Raporteaza
@Theo-Phyl,
Buna!
Buna seara to all!
Ce nu inteleg eu este de ce se mira unii. Asta apropo de posibilitatea ca “sursele” sa aiba dreptate. ma indoiesc ca Hpotnews si Cristi Patrasconiu s-ar hazarda cu asa ceva. Chiar ma indoiesc….
2009-01-27 22:12:07 | Raporteaza
Tibi, are dreptate canadianul ! Nu este bine sa generalizezi. Nu cred ca exista vreo postarte de-a mea si de-a canadianului – si mai sunt si altii – in care sa fi atacat vvreodata acest blog, pe voi sau pe gazda blogului.
Eu am mai atacat Cotidianul si Realitatea TV dar niciodata acest blog.
Faptul ca scriu si pe blogul incriminat de tine nu inseamna, sper, ca sunt o “femeie care se complace in compania unui violator”.
2009-01-27 22:14:10 | Raporteaza
Asteptam o replica domnule Patrasconiu… Inca o astept.
2009-01-27 22:15:01 | Raporteaza
Tibi, are dreptate canadianul ! Nu este bine sa generalizezi. Nu cred ca exista vreo postare de-a mea si de-a canadianului – si mai sunt si altii – in care sa fi atacat vreodata acest blog, pe voi, sau pe gazda blogului.
Eu am mai atacat Cotidianul si Realitatea TV dar niciodata acest blog.
Faptul ca scriu si pe blogul incriminat de tine nu inseamna, sper, ca sunt o “femeie care se complace in compania unui violator”.
2009-01-27 22:15:14 | Raporteaza
Theo-Phyl: Scuze pt. întîrziere, dar abia acum am revenit din lume. N-am păţit vreo operaţie pînă acum dar am evitat una, refuzîndu-l chiar pe Oprescu – era doar “secundar” la Municipal, nu aşa general, ca acum.
Eu îmi doresc să mor perfect sănătos însă – cum nu se ştie niciodată – aş prefera, în caz de necaz – un doctor care e numai doctor, nu şi om politic, mai ales dacă e chirurg. Dar şi aşa, tot ai nevoie de noroc să nu te trezeşti mort, după o operaţie cît se poate de reuşită.
2009-01-27 22:17:00 | Raporteaza
@norman: continuati sa fiti vigilent!
jocul asta din pd=l nu e un sah scurt. urmariti mutarile. le urmaresc si eu.
pe de alta parte, dati-mi voie sa nu va dezvalui tot dintr-odata si sa nu spun mai mult decit vreau sa spun.
2009-01-27 22:17:54 | Raporteaza
@Reddog
Stiu ca ai dreptate, dar uneori ma infurie niste chestii, ca de exemplu nedreptatea; opinii care acolo nu au nici un fel de opreliste, sint catalogate daca sint scrise aici, drept devieri, tradari, etcetera.
Ma enerveaza dubla masura si atita TOT .
2009-01-27 22:21:59 | Raporteaza
Les faux virus les plus décalés et flippant du net qui feront frissonner les amis?……………………………………….
apropo de::::::::::::::::::::::::::::::
,,PS. In atentia acelorasi fani care se simt orbiti de lumina cruda a adevarului, dupa ce au stat si au privit prea multa vreme la umbrele intunecate proiectate pe un perete: aveti, desigur, variantele la indemina – i-au cumparat si pe colegii de la Hotnews Patriciu. Sau Patriciu & Vintu. Sau Patriciu& Voiculescu. Stiti dvs mai bine, oricum Dar, veste proasta pentru dvs, asta nu prea mai tine,,
Vous êtes en train de vous tromper les enfants!!!!!!!!!!!!!!!
A la peche!!!!!!!!!!!!!!!! S.V.P !!!!!!!!!! pêche a la mouche n’est pas????????????????,
Démasquer le péché(pacatul) pour mieux s’en débarrasser.
merci!!!!!!!!!!!
2009-01-27 22:22:14 | Raporteaza
Gramatica de la Hotnews…nu stiu, poate gresesc, dar corect mi s-ar parea “cat mai multi” nu “cati mai multi”.
In ce-l priveste pe d-l Videanu, nu l-ar fi votat nimeni in Bucuresti daca nu ar fi beneficiat de aureola, de atunci, a lui Basescu. Decit Oprescu, tot mai bine Basescu! El a avut o meserie adevarata, nu una de golan cu staif.
2009-01-27 22:24:12 | Raporteaza
Blogul lui Thor e doar un blog de partid.
Interesant este ca unii nu s-au prins de chestia asta, ba chiar s-au simtit maguliti cand li s-a repartizat un rol in “piesa” respectiva.
Noi succese va doreste unul dintre “simbriesii mascati” !
2009-01-27 22:26:08 | Raporteaza
@Patrasconiu
Incerc sa fiu vigilent domnule Patrasconiu. Sper sa si reusesc. Totusi mi-e greu sa cred informatia asta “pe surse”. Oricum, doar timpul va demonstra cine are dreptate. Privind in urma, de-a lungul anilor ce au trecut… Cate zvonuri de “pe surse” nu s-au adeverit? O multime!
Eu va sfatuiesc sa nu credeti orice!
P.S. Multumesc pentru raspuns. Totusi… Facusem si cateva aprecieri despre PSD si prietenia circumstantiala Iliescu-Nastase.
Am rugamintea sa-i spuneti d-lui Rogozeanu sa cenzureze cu adevarat (nu numai declarativ) postarile injurioase de pe blogul sau. Va avea numai de pierdut daca va permite unor dezaxati sa jigneasca si sa injure copios! Daca nu cumva a si pierdut pana acum… Multumesc!
2009-01-27 22:26:34 | Raporteaza
@Inima-Rea
Multa, Multa sanatate, si sa nu ajungi NICIODATA pe mana lui, te rog sa ma crezi, nu este de ordinul politicului. Omul nu este pregatit in nimic din cea ce face.
2009-01-27 22:27:44 | Raporteaza
@Cristi Patrasconiu.
Despre cartea lui Schlesak pot spune mai multe deoarece subiectul imi este extrem de familiar.
Am scris mai multe articole si studii – publicate inclusiv in Germania – despre inrolarile SS din Romania. Stiu si despre V. Capesius. De asemenea cunosc foarte bine istoriografia germana referitoare la subiect.
Cartea lui Schlesak a fost primita cu mari retineri in Germania, tocmai pentru faptul ca nu este istoric si nu cunoaste bine sursele.
In plus, sunt prieten foarte bun cu Paul Milata, cel care a scris recenzia la cartea lui Schlesak. Am discutat cu Paul Milata de multe ori despre aceasta carte.
Toate observatiile critice ale lui Milata din recenyia la care am facut referire sunt justificate si sunt spuse de un cercetator care a scris cea mai buna carte – pana in acest moment – despre inrolarea etnicilor germani din Romania in Waffen SS.
Cartea a aparut in 2007 si are titlul:
Paul Milata, Zwischen Hitler, Stalin und Antonescu. Rumäniendeutsche in der Waffen-SS.
Este considerat un expert in acest subiect si merg pe mana lui.
Schlesak, printre altele, preia citate inclusiv din reviste controversate, de extrema dreapta. Nu cunoaste bine sursele, nu stie sa la utilizeze critic.
Cred ca o sa-i trantesc si eu o recenzie critica.
Din punctul meu de vedere cartea nu avea ce sa caute la o editura de talia Poliromului ! Nu cadreaya deloc, dar chiar deloc, cu prestigiul si seriozitatea Polirom.
2009-01-27 22:29:27 | Raporteaza
@Patrasconiu
Multumesc pentru raspunsuri! Totusi facusem cateva aprecieri si despre PSD si prietenia circumstantiala dintre Iliescu si Nastase…
2009-01-27 22:29:32 | Raporteaza
“In atentia acelorasi fani care se simt orbiti de lumina cruda a adevarului, dupa ce au stat si au privit prea multa vreme la umbrele intunecate proiectate pe un perete: aveti, desigur, variantele la indemina – i-au cumparat si pe colegii de la Hotnews Patriciu. Sau Patriciu & Vintu. Sau Patriciu& Voiculescu. Stiti dvs mai bine, oricum Dar, veste proasta pentru dvs, asta nu prea mai tine ”
CU REGRET TREBUIE SA CONSTAT UN VIRUS PACATOS, RASPANDIT IN ULTIMA VREME IN PRESA CU VITEZA PROSTIEI (O SA RADETI, DAR E MULT MAI MARE DECAT A LUMINII)
SE NUMESTE VIRUSUL “MIRCEA MARIAN” SAU “COSTI ROGOZANU”
CITITI CE SCRIU FLACAII ASTIA (EI SPUN CA ASTA E JURNALISM, DAR AM MARI INDOIELI SI O SA VA LAMURITI. OAMENI CARE NU SE PRICEP LA NIMIC DAR ISI DAU CU PAREREA DESPRE ORICE (INCLUSIV FINANTE, DESI AFARA MESERIA DE JURNALISM ECONOMIC NUMAI DUPA URECHE NU SE FACE), FURIOSI SI EGOLATRI (SCRIU CA SE SE CITEASCA SI NU AU CEL MAI MIC CONTACT CU PUBLICUL, GENUL EUGEN CHELEMEN, ALT APUCAT DE PE REALITATEA). DACA CRIZA ASTA VA FALIMENTA GENUL ASTA DE JURNALISM, MERITA SI 1000 DE CRIZE 
2009-01-27 22:35:15 | Raporteaza
Articolul din Hotnews este foarte bogat in stiri, chiar daca ele vin “pe surse”. Mi se pare de mare amploare miscarile, daca este adevarat ca exista niste grupuri opozante care incearca sa organizeze altfel grupurile parlamentare, de exemplu. Ori nemultumirile celor din teritoriu, care se afla sub o presiune teribila, inclusiv aceea de a se vedea in situatia de a colabora cu psd-ul.
Imi amintesc ca am citit un raspuns la interviul de ieri pe care l-a acordat dl Cristian Preda, in care acesta spunea ca poporul nu are nemultumiri pana acum fata de alianta la guvernare cu PSD-ul, numai cativa intelectuali au rezerve… Nu am auzit insa daca exista nemultumiri in sanul celor doua partide, in cazul asta – in PDL. Chiar m-am intrebat daca ceea ce aud in jur este numai o parere a mea, o fantasma…
Eu zic sa asteptam. ceea ce mi se pare insa foarte grav este ca ne-am putea afla intr-o instabilitate grava politica si nu numai intr-o situatie de Criza economica pe care nimeni nu o poate evalua si estima.
Cat despre talibanii portocalii, nu pot spune decat atat: i-as ingnora daca n-as sti ca 1. am construit cu ei candva castele de nisip; 2. daca atata energie poate genera atata intuneric, atunci ce o sa le cerem celor mai putin energici din tara asta?
2009-01-27 22:35:36 | Raporteaza
He he he!
Pai Basescu ieste ca un erou din povestea asta . Simti nevoia sa ii sari in ajutor.
Nu vad de ce s-ar supara sustinatorii .
Nu vorbim de PDL & Basescu , ci de Basescu.
2009-01-27 22:36:03 | Raporteaza
corrig
Basescu iese ca un erou din povestea asta cu “greii” .
2009-01-27 22:37:20 | Raporteaza
Nene Inimaroiule ,
stii ca te respect ; nu ma zapaci cu vorbe mestesugite; esti sanatos si ramai sanatos ca avem nevoie de oameni inteligenti ; baga mare o cronica la litera “P” de la partidul patriciu, pune punctul pe presedintie, paseaza problema participarii piratului , parafrazeaza prostia publicitara – hai domnule ca nu mai gasesc “p”-uri dumneata esti artistul …..
2009-01-27 22:37:36 | Raporteaza
CA SA NU PAR CA AM CEVA PERSONAL CU INSII POMENITI, NU MA INTERESEAZA PARERILE LOR PRO- SAU ANTI- PDL SAU BASESCU, MA INTERESEAZA ANALIZELE INTELIGENTE, NU GENUL ASTA DE JURNALISM TEMBEL, TIP TABLOID, IN CARE POLITICA SE REDUCE LA PERSONALITATI GEN MIHAELA RADULESCU SI ADREEA MARIN-BANICA. DACA ASTA E NIVELUL COTIDIANUL SI REALITATEA (HOTNEWS NU S-A VANDUT LUI PATRICIU SAU VANTU, PUR SI SIMPLU SE TAMPESTE – TABLOIDIZEZA – SI MERGE SPRE FALIMENT), ISI MERITA SOARTA.
2009-01-27 22:40:09 | Raporteaza
CA SA NU PAR CA AM CEVA PERSONAL CU INSII POMENITI, NU MA INTERESEAZA PARERILE LOR PRO- SAU ANTI- PDL SAU BASESCU, MA INTERESEAZA ANALIZELE INTELIGENTE, NU GENUL ASTA DE JURNALISM TEMBEL, TIP TABLOID, IN CARE POLITICA SE REDUCE LA PERSONALITATI GEN MIHAELA RADULESCU SI ADREEA MARIN-BANICA. DACA ASTA E NIVELUL COTIDIANUL SI REALITATEA (HOTNEWS NU S-A VANDUT LUI PATRICIU SAU VANTU, PUR SI SIMPLU SE TAMPESTE – TABLOIDIZEZA – SI MERGE SPRE FALIMENT), ISI MERITA SOARTA. ORICARE AR FI EA
2009-01-27 22:40:27 | Raporteaza
Pina la urma daca ar fi sa urmeze o clarificare si in PDL, care ar fi drama ?
Asteptam miscari de trupe in psd si in pnl, dar in PDL lucrurile si oamenii au ramas statui tabu ???
Daca au probleme sa le clarifice o data ca avem nevoie si de o guvernare. Iar alianta asta cu psd+felix numai a guvernare nu seamana.
Scandal nesfirsit, dupa scandal si nu a trecut decit o luna de la investire.
2009-01-27 22:46:17 | Raporteaza
Daca este real sau nu ce scrie Hotnews, se va vedea in zilele urmatoare.
I-auzi:
“Rascoala juniorilor din Parlament
Aceleasi surse sustin ca liderii din garda veche incearca sa inabuse protestul aripii tinere atat din Parlament cat si din administratia locala si sa il stranga cu usa pe Emil Boc La nivel parlamentar, mai multi deputati PD-L au confirmat pentru Hotnews.ro ca s-a creat deja o opozitie anti Videanu-Blaga-Berceanu si se incearca o coalizare in jurul presedintelui Camerei Deputatilor, Roberta Anastase.
Se pare ca parlamentarii tineri, aflati la primul mandat, intentioneaza sa limiteze controlul intern exercitat de cei trei lideri si au creat un nou regulament de functionare a grupului parlamentar PD-L astfel incat blocheze cumulul de functii. Vasile Blaga a reusit sa-si nominalizeze omul la sefia deputatilor PD-L in persoana lui Mircea Toader.
Conform surselor parlamentare, noul regulament a fost finalizat, dar el trebuie apropbat de catre conducerea partidului.
Pe de alta parte, si la Senat, in interiorul grupului PD-L se contureaza o noua aripa tanara sustinuta de liderul de grup Constantin Traian Igas, apropiat al primarului Gheorghe Falca, finul lui Traian Basescu. Se pare ca primarul Aradului nu este strain de o coalizare impotriva greilor din Guvern si sustine pe toate palierele intarirea unei opozitii la Senat. ”
Credeti ca in privinta asta, pentru miscari de dimensiunea asta, se poate minti sfruntat in presa? Si de catre cine? De catre Hotnews???
2009-01-27 22:50:54 | Raporteaza
Canadiene, să trăieşti! Mă bucur c-ai reapărut, îmi făceam idei despre tăcerea de după ultimul tău ravaş emailat. Acu’, c-ai revenit, o să primeşti un text de la mine, “să vezi şi tu cu cine ai de aface”.
Dar nu mai devreme de două-trei zile, că-i mult de cîntat la tastatură, bine?
2009-01-27 22:54:48 | Raporteaza
@nicole
nu face sens.
Person nu cred. Nu-l vad pe Videanu cu cojones impotriva piratului, Blaga poate. Videanu si Pogea sunt pudeli in fata unui doberman, pe bune
2009-01-27 22:56:22 | Raporteaza
Theo-Phyl: Multumesc si pentru urare, si pentru sfat!
Toate bune!
2009-01-27 22:56:39 | Raporteaza
@Theo-Phyl,
Personal, n-am inteles ce nu crezi tu personal.
2009-01-27 22:57:44 | Raporteaza
@reddog: cartea asta nu e un studiu istoric, scris cu note de subsol scl.
e, totusi, un volum care tinde spre roman. care tinde spre o scriitura mai fluida si mai permisiva decit una stiintifica, riguroasa, “la norma”.
probabil ca autorul fictionalizeaza, dar cind vrei sa tinzi spre o carte care vrea sa fie mai mult decit un studiu amplu, asta e inevitabil.
poate ca e si o strategie a autorului – altfel nu ar fi “vindut” (nu in sens comercial) asa de bine si cu asa de mare ecou un asemenea subiect.
te rog sa remarci ca volumul e publicat in colectia de ficitune “Biblioteca Polirom”, nu in, de pilda, colectia “Historia”.
2009-01-27 23:01:10 | Raporteaza
@ nicole,
Nu exista nici urma de rascoal in PDL impotriva piratului. Nu inca, prea devreme
2009-01-27 23:01:18 | Raporteaza
@theo-phyl: dar toti patru, uniti de, sa ii zicem, dezacordul fata de un “mascul alfa”?
2009-01-27 23:02:40 | Raporteaza
@Theo-Phyl,
Eu cred ca lucrurile sunt cu mult mai complicate decat o simpla reductie de tip pudel/doberman. Iar situatia actuala, care e ca o oala sub presiune, poate determina miscari si decizii extrem de riscante. In acest moment a inceput probabil o lupta la baioneta.
2009-01-27 23:03:01 | Raporteaza
@Cristi Patrasconiu,
Mi-a ramas un comentariu la moderare. Se poate sa il scoateti? Multumesc!
2009-01-27 23:05:17 | Raporteaza
@Theo-Phyl,
“oala sub presiune” la care ma refer mai sus este situatia economica actuala. In mesajul aflat mai sus la moderare am incercat sa subliniez asta.
2009-01-27 23:06:59 | Raporteaza
@CP, se mai intampla, dar nu in momentele cand “alfa” este in pozitie care poate sa-ti dauneze. Videanu are o biblioteca de dosare in spate. Suficient unul, ca sa-l elimine. Va aduceti aminte de discutia inregistrata la carciuma x.., acum vre-o doi, trei ani cand Videanu sa rugat de Baselu sa-l ierte aproape in lacrimi. Asta nu a evoluat atat de repede sa fie in pozitie de atac, nu are cum. Singurul capabil este Blaga, dar si el are cocoasa
2009-01-27 23:07:52 | Raporteaza
eu sunt mai nepriceput in “miscarile astea fine” in “surse”,fiind inca la definitia divertisilor adica,”raspandacii si zvonacii”
deci:
zvonacii sunt cei din gastile numite partide
raspandacii fiind cei din media
asa ca… au acelasi interes si uni si altii
p.s. parca -a redus timpul de reclame la teveuri,de ziare nu stiu ca nu le citesc
faliment usor si unora si altora
2009-01-27 23:10:41 | Raporteaza
@Cristi Patrasconiu.
Da, daca ar fi roman ar fi altceva. Dar tocmai aici este problema. Autorul cartii doreste ca scriitura sa sa fie considerat mai mult decat un roman, chiar o lucrare cu caracter biografic. Ceea ce nu poate fi nicicum.
La recenzia lui Paul Milata Schlesak a reactionat violent ! Nu-i plac criticile !
2009-01-27 23:10:58 | Raporteaza
@nicole
poate. Cred ca indivizi realizeaza ca pozitia este perdanta. Daca-ti aduci aminte, din 2006 toate decapitarile in partide sa-u produs dupa alegeri pierdute. Asta este inca o chestie de analizat. Istoria recenta, nu?
2009-01-27 23:11:53 | Raporteaza
@All. Noapte buna .
2009-01-27 23:17:56 | Raporteaza
@tuturor: am pus si un youtube cu un cintec.
mi se pare potrivit la postarea asta
2009-01-27 23:17:59 | Raporteaza
repet o postare :
“Pina la urma daca ar fi sa urmeze o clarificare si in PDL, care ar fi drama ?
Asteptam miscari de trupe in psd si in pnl, dar in PDL lucrurile si oamenii au ramas statui tabu ???
Daca au probleme sa le clarifice o data ca avem nevoie si de o guvernare. Iar alianta asta cu psd+felix numai a guvernare nu seamana.
Scandal nesfirsit, dupa scandal si nu a trecut decit o luna de la investire.”
Poate sa imi raspunda cineva ???
2009-01-27 23:18:54 | Raporteaza
dom’ patrasconiu, daca mergem pe teoria cons(tip)(pir)atziei, atunci putem spune ca hotnews, considerat pina de curind mai apropiat de basescu-pdl (ca si dv personal, rogozanu & teodorescu, tot pina de curind), poate fi un mediu mai p(r)opice de propagare a unor chestii manipulatorii, cu sanse mult mai mari de a parea credibile.
si-apoi, ce-atita chichirez gilceava ?
o sa se duca in p ma-sii si base & ai lui, salvatorii neam(ului)…
pentru asta muncim totzi, cu toate ca pe cri(z)(tz)a asta ne cam jucam cu fundu gol pe linga sula’n coaste a lu’ ilici, ca pica iel guvernu’ poc da’ ia cu iel inca freo citziva roni buni la un ieuroi, ba’ poa’ sa dejghetze si bujetu’, ca tot gasiram noi alt motiv de hahaiala, da’ si rata noastra cea de toante lunile se dejgheatza, si n-o sa poa’ sa ne cumpere patriciu pe totzi…
2009-01-27 23:20:36 | Raporteaza
Noapte buna
@Reddog
Ti-am raspuns dar probabil ca nu ai vazut. Nu-i bai !
2009-01-27 23:23:13 | Raporteaza
“Stiu ca un asemenea articol precum e cel de pe Hotnews s-ar putea sa ii supere pe fanii portocalii … PD-L & TBasescu”
LOL! Pai nu va numarati si dvs. printre “fani”? Ia revedeti de exemplu postarea: “Base-dictator”, “Justitia lui Base”. Ce nu apare in raportul CE? Wednesday, July 23rd, 2008.
Bun, nu e rau sa fii fan Base, si eu sunt, dar macar n-o mai dati cotita dupa principiul nici usturoi n-a mancat…
2009-01-27 23:23:28 | Raporteaza
@tibi
)
Sti bine ca situatia inainte de algerile “UE” si prezidentiale, nu prea este propice sa dai foc la sandrama. Personal nu am nici o problema cu capul lui Videanu (din contra
2009-01-27 23:24:11 | Raporteaza
@Reddog Noapte buna
2009-01-27 23:25:21 | Raporteaza
Eu cred ca este adevarat. Si chiar daca acuma nu va fi o “continuare vizibila” pentru noi, asta nu inseamna ca revolta nu-si va produce chiar efectul final:RUPTURA. Oricand!
Se simte. Se simtea inca demult… ceva!
2009-01-27 23:26:06 | Raporteaza
Ce sustinere au cei 4 in teritoriu? Dar in parlament? Boc poate sa-i schimbe oricind si sa-i trimita acasa.
2009-01-27 23:26:44 | Raporteaza
Theo-Phyl
Raspunsul tau e ste numai partzial.
Alegeri au fost si vor mai fi.
Eu intrebam de o clarificare in partidul pe care eu inca il mai creditez, in ciuda derapajelor sale.
Nu ma intereseaza caderea unui ‘cap’ sau al atuia in mod special. Eu cred ca este necesara o CLARIFICARE.
2009-01-27 23:28:27 | Raporteaza
asa pentru “somn usor”
pe la inceput nov ziceam de un deficit de vreo 6%,si culmea,daca punem si cele 2 miliarde angajte la plata pe acolo suntem;
toata lume macane de alianta de spargeri de mariri de salarii,dar nu vrea nimeni sa realizeze ca anul asta cresterea conomica de 2,5% e numai pe hartia lui pogea numita buget;
estimarea mea-va rog sa o retineti-este crestere economica intre minus 5 si minus 15%
deci sunt doua posibilitati:
sau se ngheata salariile
sau se da drumul la tiparnita de bani
a doua posibilitate este exclusa,din motive de BCE
mai discutam despre asta prin iune
intre timp spor la injuratul lui basescu ;asta macar are curajul sa spuna ce se intampla si sa mai propuna si solutii,atatea cate sunt
2009-01-27 23:32:50 | Raporteaza
robin
Teoretic ai dreptate, dar practic, e ceva mai greu sa trimitzi ‘acasa’ patru ministri concomitent, ministri care tocmai au fost investitzi la ministerele ‘grele’.
In aceasta idee, inseamna ca Stolo a facut bine ca nu a mai acceptat pozitizia de PM ? Stia ce urmeaza ?
2009-01-27 23:33:35 | Raporteaza
@CP
intr-adevar : what a wonderfull world !!!
2009-01-27 23:35:48 | Raporteaza
@theo-phyl-buna seara
o rugaminte:ai mai mult aplomb in a scrie;te rog explica-le celor care tot bat campii cu “politica” cum e politica in us,si cum,iata cand e groasa o lasa un timp de o parte
muultumesc de ajutor
news.yahoo.com/../
2009-01-27 23:38:29 | Raporteaza
@tibi
, bang, bang
Poate trebuie despartite apele. In orice caz PD-Lul are mult de pierdut in chestia asta. Posibilitatea care nu ne-am gandit (ce putin, eu). Poate baselu vrea sa scape de ei, si sa mearga la alegeri independent. Atunci ce facem, organizam un puch si-i facem fugiti de sub escorta
2009-01-27 23:41:04 | Raporteaza
dom’ patrasconiu,
daca mergem pe teoria cons(tip)(pir)atziei, atunci putem spune ca hotnews, considerat pina de curind mai apropiat de basescu-pdl (ca si dv personal, rogozanu & teodorescu, tot pina de curind), poate fi un mediu mai p(r)opice de propagare a unor chestii manipulatorii, cu sanse mult mai mari de a parea credibile.
si-apoi, ce-atita chichirez gilceava ?
o sa se duca in p ma-sii si base & ai lui, salvatorii neam(ului)…
pentru asta muncim totzi, cu toate ca pe cri(z)(tz)a asta ne cam jucam cu fundu gol pe linga sula’n coaste a lu’ ilici, ca pica iel guvernu’ poc da’ ia cu iel inca freo citziva roni buni la un ieuroi, ba’ poa’ sa dejghetze si bujetu’, ca tot gasiram noi alt motiv de hahaiala, da’ si rata noastra cea de toante lunile se dejgheatza, si n-o sa poa’ sa ne cumpere patriciu pe totzi…
2009-01-27 23:42:22 | Raporteaza
dom’ patrasconiu,
daca mergem pe teoria cons(tip)(pir)atziei, atunci putem spune ca hotnews, considerat pina de curind mai apropiat de basescu-pdl (ca si dv personal, rogozanu & teodorescu, tot pina de curind), poate fi un mediu mai p(r)opice de propagare a unor chestii manipulatorii, cu sanse mult mai mari de a parea credibile.
si-apoi, ce-atita chichirez gilceava ?
o sa se duca in p ma-sii si base & ai lui, salvatorii neam(ului)…
pentru asta muncim totzi, cu toate ca pe cri(z)(tz)a asta ne cam jucam cu fundu gol pe linga sula’n coaste a lu’ ilici, ca pica iel guvernu’ poc da’ ia cu iel inca freo citziva roni buni la un ieuroi, ba’ poa’ sa dejghetze si bujetu’, ca tot gasiram noi alt motiv de hahaiala, da’ si rata noastra cea de toante lunile se dejgheatza, si n-o sa poa’ sa ne cumpere patriciu pe totzi…
2009-01-27 23:44:35 | Raporteaza
OK @ ALL, maine am o zi grea, asa ca, Noapte buna la toata lumea.
2009-01-27 23:49:11 | Raporteaza
Nici vorba
@Theo-Phyl
Nu urmeaza un bang, nici macar un bing-bang.
(nu e vorba despre Big Bang ) !
Noapte buna.
Noapte buna, TUTUROR.
2009-01-27 23:53:13 | Raporteaza
@CP, @tibi – am postat doua carti de referinta pe blogul meu. Daca aveti timp sa le cititi (daca nu cumva a-ti citit) sunt de exceptie. Pur si simplu deliciu in special prima
2009-01-27 23:55:22 | Raporteaza
dom’ patrasconiu, m’ati banatara ?, ca nu phutui posta de pe laptzop, hmmm !
daca mergem pe teoria cons(tip)(pir)atziei, atunci putem spune ca hotnews, considerat pina de curind mai apropiat de basescu-pdl (ca si dv personal, rogozanu & teodorescu, tot pina de curind), poate fi un mediu mai p(r)opice de propagare a unor chestii manipulatorii, cu sanse mult mai mari de a parea credibile.
si-apoi, ce-atita chichirez gilceava ?
o sa se duca in p ma-sii si base & ai lui, salvatorii neam(ului)…
pentru asta muncim totzi, cu toate ca pe cri(z)(tz)a asta ne cam jucam cu fundu gol pe linga sula’n coaste a lu’ ilici, ca pica iel guvernu’ poc da’ ia cu iel inca freo citziva roni buni la un ieuroi, ba’ poa’ sa dejghetze si bujetu’, ca tot gasiram noi alt motiv de hahaiala, da’ si rata noastra cea de toante lunile se dejgheatza, si n-o sa poa’ sa ne cumpere patriciu pe totzi..
2009-01-27 23:56:03 | Raporteaza
@Theo-Phyl
Stii bine ca am propriul meu plan de lecturi dar, cred ca am sa citesc macar una dintre cartzile alea …
ps. intru miine pe blog si itzi transmit oooo cum sa-i spun ? sugestie ? ca rugaminte NU e .
Ma refer la ’semirot’. Sper ca am ortografiat corect , acest cuvint …
2009-01-28 00:04:27 | Raporteaza
nea theophyle, vezi ca daca mai pronunti numele ala ce te obsedeaza pe tine – si pe care platforma nu-l scoate pe sticla decat cu aprobare speciala, aloo… -, s-ar phootea sa cazi tu singur acolo, priatelo…
cat despre complot, din pacate n-ar fi deloc exclus, dupa ce cineva l-a vrajit in asa hal pe un Mus, incat ceata vechilor tovarasi in cap i-o fi pus…
dupa cum, de altfel, s-a spus si spus: “hai pa, domnitza mea…” (intreaba-l pe Mr Google, daca nu crezi, despre egzpresia asta…).
2009-01-28 00:15:23 | Raporteaza
CENZURA
2009-01-28 00:18:42 | Raporteaza
CENZURA ?
2009-01-28 00:20:01 | Raporteaza
@nyky_fryky_elektryky: nu se poate sa va las la greu tocmai acum. cum sa va cenzurez tocmai pe dvs? cum as putea?
2009-01-28 00:24:20 | Raporteaza
@CP
pina la urma, clipul acela este perfect concluziv …
: what a wonderfull world !!!
2009-01-28 00:30:17 | Raporteaza
Io va cred sursele ca s-au apucat sa sape pe Basescu.
Era o chestie de timp pana cand =========== din PDL, mascate in democrati dar susotind cu ====PSD PNL la ceas de seara, sa sara la gatul matrozului.
Dar s-ar===============a si Basescu se-astepta la==========interni sa o comita.
2009-01-28 00:32:47 | Raporteaza
@AA: nu accept sa vorbiti in felul in care o faceti dvs.
2009-01-28 00:38:08 | Raporteaza
confruntati fiind cu “lumina cruda a adevarului” pornind de la o stire “pe surse” arata ca de fapt o scaldam intr-o pacla confuza decretata senin drept axioma verificata. Aici, pe blogurile barbatilor patriei, din presa sau din politichie, adevarul absolut isi gaseste salasul natural, culcusul germinal al legendelor care-l infasoara. Aici, in aceste spatii de salas ale adevarurilor orbitoare se zamisleste si stirea de maine, stire ce da lupta sa demiurgica pentru accest la timpul dezinteresat de barfa a cetateanului roman, preocupat de lumea reala.
2009-01-28 00:39:07 | Raporteaza
@cujo: n/ati inteles, dar nici nu am vreun chef sa va explic ceva.
pareti sa aveti convingeri ft solide, asa ca nu as vrea sa fiu eu cel care insista sa vi le clatine.
ramineti sanatos cu ele, chiar si in ciuda faptelor!
2009-01-28 00:51:39 | Raporteaza
Domnu’ Patrasconiu, hai dom’le ca incepi sa-mi devii ceva mai simpatic, eu aveam impresia ca esti si matale un fan d’asta portocaliu…
2009-01-28 01:22:29 | Raporteaza
bgfgh
hgfg
2009-01-28 02:30:33 | Raporteaza
Sunt unii care refuza sa accepte adevarul: PDL si Basescu sunt in terminati. Procentele lor au intrat la apa dupa mariajul cu PSD, guvernul nu functioneaza, promisiunile electorale nu sunt onorate, lumea a inceput sa ii injure. Situatia la PSD este mai buna, ei si-au conservat electoratul, ei chiar au sperante ca daca se vor face alegeri anticipate vor obtine un scor mai bun, poate chiar suficient de mare sa guverneze singuri, iar situatia este foarte grava pentru PDL: sunt santajati de PSD. Acuma cateva zile Geoana declara ca daca ministerele PSD nu primesc bani ies de la guvernare, si asta este doar inceputul. In cazul unor alegeri anticipate, PDL nu va mai obtine mai mult de 15% din voturi, iar declaratiile lui Basescu..cum ca se gandeste sa nu mai candideze sunt normale, el stie ca sansele sale de a prinde un nou mandat scad de pe zi pe alta, la ce sa candidezi cand stii ca nu mai ai nici o sansa? mai bine te retragi neinvins…Este normal ca aceasta situatie sa creeze agitatie in PDL, si tot mai multe voci sa il critice pe Basescu ca a bagat partidul in mizeria asta…sa vedem ce iese, urmatoarele zile pana la votarea bugetului sunt critice, sa vedem daca PDL-ul la ceda santajului PSD….
2009-01-28 03:20:53 | Raporteaza
Cat de usor iti este sa lansezi zvonuri pe piata prostilor , stindu-te apoi la adapost si amuzindu-te . Ma tem ca eu nu sunt nici pe departe unul dintre oamenii “vrajiti ” de Basescu . N-am avut insa incotro sa merg . Sa fiu clar : probabil ca am fost , la sfarsitul lunii ianuarie 1990 , printre primii oameni care-au cutezat sa se inscrie in P.N.L. M-am retras rapid din motive de “Campeanu” . Acum…stiu eu ? Sa nu scurm in adincul memoriei tale de copil ce erai pe atunci . In adancul si strafundul memoriei mele ramine insa faptul ca abia imi inmormintasem fratele mai mare , mort degeaba in Bucuresti . Cred ca in 89 se intampla asta .
Te vad de multe ori la tv . Te astept chiar…imi place indarjirea ta , imi place barbuta ta comica de barbatel in devenire . Dar nu prea te iau in serios . Pentru ca esti doar un putoi mic ce vorbeste despre lucruri mari .
Mda…ai mare succes la publicul de neam prost . Audienta o confirma . Dar in vremuri de criza , te faci frate si cu draku !
Desi biserica ma asteapta , eu sunt ROMANO-CATOLIC .
2009-01-28 03:23:54 | Raporteaza
Necalcandu-i pragul de la 17 ani .
2009-01-28 03:38:15 | Raporteaza
Cristian Patrasconiu Says:
“@cujo: /../pareti sa aveti convingeri ft solide/…/”
comentam valoarea unui “adevar” orbitor si “crud”, nicidecum nu indrazneam sa aduc convingerile mele in atentia participantilor l;a aceste atat de onorabile bloguri. Ca o nota: nu am pomenit nicicum de Patriciu, de Voiculescu sau de Vantu, acesti mari barbati ai presei libere si independente, care troneaza peste blogurile fauritoare de adevar ale patriei. Nu indraznesc sa sper ca tocmai spre convingerile mele v-ati abatut atentia nedemna de cetateni umili ca si mine, care comenteaza pe blogul dvs. de adevarat barbat de presa, salariat la un ultra barbat de barbat de presa libera si independenta. Poate le-ati aflat, convingerile, pe surse.
2009-01-28 04:26:02 | Raporteaza
Cristian Patrasconiu Says:
“@cujo: /../pareti sa aveti convingeri ft solide/…/”
comentam valoarea unui “adevar” orbitor si “crud”, nicidecum nu indrazneam sa aduc convingerile mele in atentia participantilor la acest atat de onorabile bloguri. Ca o nota: nu am pomenit nicicum de Patriciu, de Voiculescu sau de Vantu, acesti mari barbati ai presei libere si independente, care troneaza peste blogurile fauritoare de adevar ale patriei. Nu indraznesc sa sper ca tocmai spre convingerile mele v-ati abatut atentia nedemna de cetateni umili ca si mine, care comenteaza pe blogul dvs. de adevarat barbat de presa, salariat la un ultra barbat de barbat de presa libera si independenta. Poate le-ati aflat, convingerile, pe surse.
2009-01-28 04:26:26 | Raporteaza
@ Marius: din ce surse din Aviatorilor ati aflat de procentele PDL? Altii nu si-au indeplinit promisiunile electorale in patru ani, si tot au luat pe la optashpe la suta in alegeri. Adica de ce PDL-ul sa ia 15% dupa nicio luna de promisiuni neonorate? Abia atunci incepe sa fie frumos, cand sare PSD-ul din schema de care vorbesti. Pentru voi insa nu va fi loc in schema aia, ci poate in ailalta, cu Hrebe, Ilici si Nastase. Hai noroc, la baiatu cu justitia in cioc.
2009-01-28 04:34:18 | Raporteaza
@ C P
“@AA: nu accept sa vorbiti in felul in care o faceti dvs.”
Despre porci vorbesc ca despre porci.
Au doar interese personale, ar trebui maturati toti. Ii doare in cururi de tara si sunt cocotati toti pe functii marete din care zamislesc multe destine pe termen scurt si mediu.
Dar dumneavoastra pastrati-va respectul si limbajul cizelat daca credeti ca ajuta sa exprimati ce fac porcii cu oamenii.
2009-01-28 04:37:49 | Raporteaza
Mai tare ca gripa aviară e boala Farfuridi-Brânzovenescu, de care suferă românii.
Adică, cum, bey, în ţara în care pulangiii securişti s-au împuiat deja cu a treia generaţie, voi încă mai puneţi botul la intoxicări?
2009-01-28 06:55:34 | Raporteaza
Trezirea! Sa fie de bun augur, daca este asa. Oricum fiecare dintre cei enumerati – cu deosebire Berceanu – este mai bun decat omul cu inghetata, absolvent al unui biet institut de 3 ani marina … fara mapa profesionala. Doar marea si … prostituatele!!!! Si wevident imbratisara securistilor aflati la conducerea tarii sub comanda lui!
2009-01-28 07:29:45 | Raporteaza
INTII MIRARE , ACUM INDOIALA …se prefigureaza REVOLTA . e implacabila … DIALECTICA . TALIBANII sunt INMARMURITI !
2009-01-28 07:48:10 | Raporteaza
nasol cind partidul depinde de o singura persoana…
are sanse mari sa se scufunde!
2009-01-28 08:05:39 | Raporteaza
Si care ar fi problema, daca exista niste vanzoleli si in PDL ?
Astea prind bine intotdeauna, pt. ca mai zgaltaie niste scaune si (de multe ori) contribuie la reasezarea valorilor pe baze reale.
E un fel de ACTUALIZARE, absolut necesara.
In lipsa ei, apare cultul personalitatii si toate cele aferente…Doamne fereste !
Ia zgaltaiti bine, mai flacai !
Hai, hai !
2009-01-28 08:54:20 | Raporteaza
Mie mi se pare o situaţie relativ normală şi nu cred că o atitudine anti-Băsescu în acest moment, chiar dacă există realmente în PD-L, ar putea duce la susţinerea altui candidat de către partid la prezidenţiale.
Cei care au obţinut nişte posturi în guvern încearcă să-şi “marcheze teritoriul”, să obţină o bază de putere (şi loialitate personală) generată din teritoriu, de la nivelele inferioare ale partidului. Se crează aceeaşi “democraţie” internă ca şi în PSD, ceea ce nu e un lucru rău, până la urmă.
Nu e o democraţie reală, e o divergenţă de opinii bazată pe divergenţe de interese. Băsescu va rămâne acelaşi monstru sacru pentru PD-L, exact cum a rămas şi Ion Iliescu pentru PSD. Dar pluralismul opiniilor, deşi implică o anumită frondă împotriva liderului, nu e deloc rău. Nici pentru un partid, nici pentru ţara pe care acel partid o guvernează la un moment dat.
Bottom line, asta nu înseamnă că PD-L va avea alt candidat la alegerile din această toamnă.
2009-01-28 08:54:26 | Raporteaza
Iarasi pe surse?
2009-01-28 09:05:55 | Raporteaza
A propos de “scenaristi”, zvoneri etc.
“Intr-o dimineata, pentru ca sa faca ceva diferit, sotia ia barca de pescuit a sotului si iese pe lac sa citeasca o carte. Pe cand citea ea mai bine apare o santinela:
– Buna ziua doamna, imi puteti spune ce faceti aici? intreaba patrula.
– Buna, raspunde ea, citesc o carte.
– Va aflati intr-o zona in care pescuitul este interzis, o informeaza barbatul.
– Bine domnule, dar eu nu pescuiesc, eu citesc.
– Da, dar aveti toate sculele necesare si puteti incepe oricand. Va trebui sa va duc la sectie.
– Bine, dar sa stiti ca va voi acuza de hartuire sexuala, spune femeia.
– Dar nici nu m-am atins de dumneavoastra, raspunde mirat barbatul
– Da, dar aveti toate sculele necesare si puteti incepe oricand.”
2009-01-28 09:36:57 | Raporteaza
postare noua!
2009-01-28 10:09:09 | Raporteaza
chestiile astea pe surse suna a dezinformare.
fie ca este lansata de cineva din PDL fie de cineva de la hotnews …
2009-01-28 11:03:48 | Raporteaza