![]() | Se poate si mai rau, baietivezi toate articolele de Pavel Lucescu05 Feb 2009 la 17:43 51 comentarii 8 vizualizari. |
Baietii astia, liberalii, au un mod foarte ciudat de-a face opozitie. L-am vazut aseara la Realitatea pe un anume Ciprian Dobre, parca deputat, abia abtinindu-se sa nu pufneasca in ris, in timp ce seful comisiei pentru industrii din Camera Deputatilor, Iulian Iancu, explica, riguros si fara patima, mecanismul smenului prin care Sterling Resources a beneficiat de HG-ul lui Tariceanu de la sfirsitul anului trecut. Cind il vedeam doar zimbind din coltul gurii ma gindeam ca urmeaza sa vina cu o replica de natura sa darime tot discursul lui Iancu. Numai ca tot ce-a produs a fost o penibila tentativa de a deturna discutia pe o pista falsa. Ceva mai devreme aveam sa dau nas in nas cu Tariceanu, tot la Realitatea, cu citeva minute inainte de a intra in direct. Aceeasi senzatie. Mi-am amintit apoi de Theodor Atanasiu, de pe acelasi post TV, citeva ore mai devreme, explicind cu un zimbet timp cum ca era treaba celor de la PSD si PD-L sa rezolve problema cu dosarele lui Nastase in comisia juridica si nu a PNL, care, vezi Doamne, acum e in Opozitie si nu-l priveste ce se voteaza acolo. Si se mai mira ca au luat 18 la suta in toamna si acu au 12-13 in sondaje. Se poate si mai rau baieti, intrebati la taranisti.


Cristian Teodorescu azi la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru azi la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
| 1@Mihai: Alo, balamucu'? Veniti repede ca a scapat un nebun si se da in stamba... | ||
| 2@tamara's nephew: Ba mai bine pe muma-ta, nesimtitule... | ||
| 3si cu UDMR-ul trebuia facut cea ca a facut GERMANIA cu turciii din tara lor (5 milioane)ia trimis sa-si faca partid politic pentru TURCIA ca au deja un reprezentant al minoritatii in POLITICA TARII fratilor... | ||
| 4cred ca se va produce un cutremur intre 4-5 grade Richter in urmatoarele 5-6 zile ...zona Serbia, Banat,Vrancea...Marmureanu linisteste lumea , dar sa fim cu bagare de seama...desi lumea stiintifica... | ||
| 5stiati ca...ROSIA MONTANA are nu numai aur cel vor BELGIA FRANTA GERMANIA ca sa le dea de mincare arabilor si negrilor de ordinul zecilor de milioane adusi pt a le popula teritoriile si improspata populatia... | ||
| 6din toate informatiile pe care le-am gasit pe net mi-am format convingerea ca aceasta metoda de exploatare a gazului de sist este extrem de poluanta si creeaza conditii reale pentru producerea de cutremure.... | ||
| Mihai Goţiu 10984 citiri |
| Costi Rogozanu 10353 citiri |
| Cristian Teodorescu 9138 citiri |
| Constantin Creţan 5862 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4542 citiri |
| Dan Duca 4208 citiri |
| Alin Fumurescu 3153 citiri |
| Dorin Tudoran 2316 citiri |
| Ciprian Şiulea 2279 citiri |
| Cristian Bândea 2056 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 4 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Marius Cosmeanu o postare |
| Mihai Goţiu 62323 citiri |
| Cristian Teodorescu 39008 citiri |
| Costi Rogozanu 38267 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17473 citiri |
| Alin Fumurescu 17086 citiri |
| Viorel Dobran 13218 citiri |
| Dan Duca 12432 citiri |
| Constantin Creţan 11761 citiri |
| Dorin Tudoran 8491 citiri |
| Iulian Leca 7885 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
WHAT???
ma aflu pe blogul dlui lucescu? pavel lucescu?
2009-02-05 18:14:16 | Raporteaza
Oau… nu-i adevarat… puteam sa si tacem ca intelegea lumea
Poate au incurcat cei de la Cotidianul blogurile, autorii
2009-02-05 18:34:09 | Raporteaza
Dobre asta nu este taranist.Este liberal.Habar n-are cu ce se mananca politica.Cel care l-a format ca avocat,insuflandu-i si liberalismul a plecat,din pacate ptr. totdeauna..,iar acest Dobre,s-a folosit de influenta MAESTRULUI sau si a ajuns prefect si incredibil,in parlament.Mai mult ca sigur ca datorita amicitiei cu Nicolaescu, a se citi interese,a ajuns acolo.Va redeveni cea fost: O
2009-02-05 18:38:15 | Raporteaza
Foc de paie acest scandal, dupa parerea mea. Pentru ca discutia e bazata pe presupuneri, in realitate nu stim exact ce a fost semnat in 1992, daca s-au adus modificari in 2008 si daca da, de ce natura, si nu stim daca exista o legatura a lui Patriciu cu firma engleza mai consistenta decat “un angajat al lui e angajat si al alora”. Pana se afla lucrurile astea, e doar un prilej de atacuri politice in nota damboviteana.
Eu cred ca daca era ceva cutremurator la mijloc, s-ar fi lansat atacul anti liberali cu artileria grea, cu dovada incontestabila pusa pe masa, fara a mai ramane nici o intrebare de pus. Pe sistemul: “Verdict: crima!”. S-a mers tot pe stilul romanesc cu surse, presupuneri, speculatii, replici, insinuari. Deci e o batalie de parcurs, nu lovitura de gratie.
2009-02-05 18:40:35 | Raporteaza
Chiar asa, ati observat, asa ca din intimplare, virful aisbergului obrazniciei, impertinentei si nesimtirii liberale ?
Aveti curajul sa sondati si mai adinc ?
2009-02-05 18:41:46 | Raporteaza
Pavelica neica,
Te stiam specialist in combaterea lui Basescu, fra Pavele! Ce facusi, te reprofilasi? Scarmeni acum pe liberali, cand trebuia sa-i scarmeni … atunci cand trebuia! Acum degeaba, a venit Haga peste ei si le mananca “pita” si le subtiaza rau de tot electoratul. Nu ti-ai dat sema ca Psd a crescu pana-n buza guvernului, tocmai sperantelor puse la dispozitie de fraierii PNL? Sperante ca iar va fi pe-a lor si pe- a lui Nastate 4 case?Iar daca veni vorba de opinii “jurnaliere “, ma rog, de ce nu le postezi matale la vederea tuturor cetitorilor naciunali sa stie tot natul ca ai schimbat macazul? Pentru mine esti de mult, de foarte demult unul din cei care torni gaz pe foc si imparti pe rumani in doua cete care chibiteaza de pe margini si fac misto la cacialma. Ca doar asta-i sport national din vremi caragialesti.De ce n-ar trebui perpetuat, nu-i asa?
2009-02-05 18:49:05 | Raporteaza
N-am vazut emisiunea la care faceti referinta, dar, la cate enormitati s-au spus despre relatia Sterling-Statul roman, nu am motive sa cred ca numitul deputat liberal a fost singurul care avea motive sa se prapadeasca de ras, ci si cei care au avut de a face, prin natura profesiei, de asemenea concesionari. Va asigur, d.le Lucescu, ca in zilele urmatoare veti avea ocazia sa vedeti spargandu-se cu zgomot aceasta basica pur propagandistica. Interesele statului roman nu au fost nici mai mult, nici mai putin afectate de respectivele anexe secrete adoptate prin OUG decat nivelul stabilit prin legea din 1992, prelungita succesiv de multe guverne. Va doresc revenire rapida la luciditate.
2009-02-05 19:05:26 | Raporteaza
@euxgen2,
hai, sa mori tu? vezi sa nu ti se sparga gandirea penelista in mii si mii de basici!
uite ce spune aici boc (nu e o citare) despre Actul Aditional desecretizat, semnat de tariceanu in 12 Noiembrie 2008:
1. sterling va explora si cerceta cele doua parcele pana la decizia de la Haga.
2. dupa decizia de la haga, va trece la exploatarea parcelelor cu pricina.
Asta se intampla in 12 Noiembrie 2008, cu secretizarea documentului.
2009-02-05 19:09:24 | Raporteaza
@nicole,
Se stia in 12 Noiembrie 2008 ca decizia de la Haga va atribui Romaniei cele 2 parcele care fac obiectul discutiei ?
2009-02-05 19:31:54 | Raporteaza
@samantha,
nu conteaza daca se stia sau nu. bajetii si-au asigurat suta la suta “sansele”.
In plus, singurul scop al secretizarii a fost ca sa se evite scandalul national si, respectiv, coborarea sub pragul electoral al PNL in alegeri.
“Baietii” lui Patriciu au mers pe maxim de profit cu riscul 0% sanse politice.
Adica, totul sau nimic.
2009-02-05 19:38:08 | Raporteaza
cu alte cuvinte, au dat o teapa la marea arta. studiata bine de tot.
2009-02-05 19:39:21 | Raporteaza
Oare daca le iesea pasienta pe 30 noiembrie(patriciu-hrebe) “mai an” vedeam noi HG-ul si secretizarile graurului(sterling-starling)
2009-02-05 20:13:49 | Raporteaza
Pt. Nicole
Cum, n-ati aflat?! Anexele tocmai s-au desecretizat, iar PM-ul a declarat ca Sterling poate exploata (ce-o mai fi pe acolo…). Aveti grija sa nu patiti ceva cu ficatul dv., ca prea aveti umori…
2009-02-05 20:38:11 | Raporteaza
@euxgen2,
acuma ce faci, imi spui mie ceea ce tocmai postasem eu mai sus?
crezi ca ai vreun umor?
2009-02-05 20:44:32 | Raporteaza
PHTHORA
De fiecare dată mă fac cuminte!
De fiecare dată nu mai mint!
De fiecare dată o să-mi spun că o să fiu altul şi totuşi de fiecare dată spun o minciună pe care nu pot să o cuprind!
Soarta acestor partide le-a bănuit Caragiale, comunismul sau socialismul; cum vreţi, le-a prelungit agonia prin diasporă, prin închisorile politice pe care unii dintre ei nedrept le-au străbătut.
Se pare că Băsescu, când le-a dăruit o guvernare, în contextul unei perioade bune a economiei româneşti, le-a semnat şi şi necrologul de mai sus!
P.S. Personal am rău de mare!
2009-02-05 22:42:59 | Raporteaza
Precedentul contract era de tipul:
„Exploration and Production Sharing Agreement (EPSA)”
Adica:
* Contractorul conduce activitatile, isi asuma toate riscurile si cheltuielile (inclusiv taxe (si aia de regalitate), impozite, etc). Statul ia o parte din petrolul produs, iar Contractorul isi recupereaza investitia (si face profit) din restul de petrol DUPA ce statul si-a luat partea (55% in vechiul contract).
Contractorul plateste SI toate taxele si impozitele pentru restul de petrol care ii revine.
Iar acum avem, “cu sprijinul” jegosului de Tariceanu si a patrihotzilor liberali, avem:
„Tax royalty concession agreement”
Adica
* Contractorul conduce activitatile, isi asuma toate riscurile si cheltuielile, vinde petrolul si pastreaza banii, mai putin o parte care va reveni statului ca „taxa de regalitate”.
adica, in mod normal, in industrie, taxa asta este intre 1 si 5% din valoarea productiei pana cand se recupereaza investitia, iar dupa ce se recupereaza creste cu 30% din profitul net. Sau e 5% din profitul brut.
Asta e un tip de contract din ce in ce mai rar intalnit in industrie (in general la contractele vechi, pana prin anii ‘70), in momentul de fata fiind preferat, cel putin de catre guverne, cel de tip PSA, care ofera mai mult control (si profit guvernului).
In concluzie, in urmatorii 20 de ani (pariu ca atat o sa dureze sa-si recupereze investitia??) o sa luam fix _ula pentru petrol si gaze.
Iar Tariceanu ar trebui pus la zid.
Oare de ce n-o fi semnat Predoiu HG-ul??? Pentru ca nu-i asa de prost ca Manechinu, si nici vandut 150%, probabil.
Iar contractul e secret pentru a nu se afla cat ia statul roman din afacerea asta super-beton.
Ete ca va zic io:
Statul roman va incasa in urmatorii 20 de ani (adica pana se termina petrolul si gazele din zona) sub 5% din valoarea extractiei de petrol si gaz.
Multumiti?
p.s. ca o regula generala: cu cat e zacamantul mai mare, cu atat e procentul Contractorului mai mic. Dar ma jur ca n-am auzit ca la un contract tip PSA, nici in cel mai corupt si de _acat stat, partea statului sa fie sub 20% (sa-mi ziceti voi daca stiti).
2009-02-05 23:41:55 | Raporteaza
Ceea ce a facut Prosticeanu se cheama “subminarea economiei nationale”. Mai intai cu deficitul de 5.2%, pentru care suntem sanctionati si de EU, iar acum prin contractul cu Sterling-ul lui Paturiciu. Si sunt sigur ca n-am descoperit inca tot rahatul!
Mai pe sleau, pe vremea lui ceautronu’, pentru subminarea economiei nationale, erai impuscat! In cel mai fericit caz, luai 25 ani de puscarie. Iar jigodia de Prosticeanu ne zambeste candid la TV si ne spune ca Paturiciu nu e angajatul lui! Omite insa sa ne spuna ca reciproca e valabila!
2009-02-06 00:31:50 | Raporteaza
Va rog spuneti-mi si mie, cine stie, ce cauta “jurnalista” aia Stancu de la Antene (pe care o vedeai tot timpul cu ciutacu si gidea tragind in Base ) la Realitatea? S-a mutat? De ce? s-a certat cu felix? Nu ii este rusine acum dupa prestatia de la Antene sa comenteze in niste emisiuni mai civilizate?
2009-02-06 00:32:23 | Raporteaza
@ dracu
Multumim pentru informatii! Multe chestii nu le stiam!
2009-02-06 00:33:23 | Raporteaza
@ vera
Cei de la Realitatea au site pe net si adresa de mail! De ce nu-i intrebi? Ar fi un bun prilej sa dovedeasca cat sunt de transparenti!
2009-02-06 00:34:57 | Raporteaza
Ciprian Dobre era normal sa rada in hohote, si eu faceam la fel cand vedeam aburelile ce le scoteau unii din ei, cu Iancu care ne prostea pe fata, unu cu seviciile secrete ce ne tot aburea si altii pe acolo…Contractul ala a fost semnat in 92 de Stolojan pentru 25 ani…unii aveau drept de prospectiune si in caz de se gasea ceva, extrageau impreuna cu Rompetrol (pe atunci companie de stat). Intre timp au fost problema cu Ucraina, acuma ca s-a rezolvat, contractul este in vigoare si merge mai departe…cu o singura diferenta: din 92 pana acuma petroliere de stat sunt privatizate, statul nu mai extrage nimic, va lua doar taxele si gata… Care e problema?, Nu este nimic ilegal si ete chiar foarte bine. Evident ca unii de la PSD si PDL ar vrea ca statul sa extraga impreuna cu aia..asta inseamna o noua companie de stat, clienteala politica in functii de conducere, capuseala, contracte cu statul pentru baietii cu carnet de partid…boierie!! Sa ne lase, se stie cum se fura din companiile de stat…
2009-02-06 01:23:26 | Raporteaza
Royalty Tax = Redeventa lol, ca la Petrom-OMV, unde este fixa si nu are nici o legatura cu venituri/profituri etc. Valorile asa zis normale “ad burtam” sunt speculatii. Scuzabile pe un blog. Nu si alea de la televizor, ale unor oficiali ai statului, inainte de suficiente informatii concrete. Hhhhai Romania, nu exista realitate, doar opinii si speculatii ca sa avem motive sa dam cu batele.
2009-02-06 01:56:43 | Raporteaza
E CLAR PNL E DE VINA ARZARAR FOCUL SAI ARDA NUI ASA NENE LUCESCULE CU OCHIU TAU STANG DIBUIND FARADELEGILE.LA GROAPA ISTORIEI CU EI.CUM SA SE PUNA EI CU BASE CU PRIETENU TALPES SAU CA AL DE INVENTA SINTAGMA ;PETROLIBERALI;ADICA STOICA.DECONSPIRATI DECONSPIRATI TARICEANU-N STREANG SAI FIE GATU .CINE ARUNCA PRIMU PIATRA,CUMVA SORIN .AI RATE DE PLATIT NENE LUCESCULE CA DE ESTI SI TU OM SI NU TE POTI PUNE DEA INDOASELEA DECI ARUNCA SI TU.
2009-02-06 02:25:18 | Raporteaza
@marius
ai citit ce am zis io mai devreme?
o sa rezum, ca sa inteleaga si liberalii:
pe vechiul contract, pre-Tariceanu, de tip Production Sharing Agreement (PSA), statul roman lui 55% din extractie, PLUS taxe si impozite pe restul de 45% al lui Sterling.
pe noul contract, post-Tariceanu, de tip “Tax royalty concession agreement”, statul roman va incasa SUB 5% din valoarea extractiei.
lamurit? nu-i asa ca Tariceanu e un mare patrihotz?
2009-02-06 08:16:40 | Raporteaza
da, avea cota de 55% din productie, dar extractia o facea pe barba sa, asta se poate face prin o companie de stat, sau una mixta. asta inseamna o noua companie de stat, lucrul pe care il doresc PSD-PDL, noi posturi si contracte pentru baietii cu carnet de partid, capuseala, hotie. Care e problema daca extractia o fac privatii, daca platesc taxe la nivel european?
2009-02-06 09:54:23 | Raporteaza
E nasol rau. Daca ce-a mancat ieri Iancu se adevereste, inseamna ca suntem in fata celui mai mare tun din istoria moderna a Romaniei. Mai mare ca afacerea Skoda, par ezamplu, care si aia, tot prin grija guvernantilor. Inca una din asta si ramanem fara tara. A zis bine Serbanescu ieri la Antena 3. Asta trebuie instrumentat de SRI fiindca e atentat la siguranta statului.
As prefera sa fie vorba despre frauda, pentru ca cu ocazia asta se va putea anula si contractul de concesiune, care precis contine, in anexele secrete, niste clauze inrobitoare pentru Ro in cazul anularii unilaterale a contractului. Se aude ca Boc ar fi vazut anexele secrete. Cica mai intai a baleiat tot ROGVAIV-ul, dup-aia a cerut un pahar cu apa, si la coada a declarat presei: “mda, Sterling Resources au tot dreptul sa exploateze zacamintele din cele doua parcele concesionate!” Hahahaha!!!! Bai, pai cand fuck liberalii ceva, nici `reacu nu desface! Si dupa cum vedeti, ei nu se incurca cu mizilicuri si gainarii. Astia cand o fuck, apai o fuck, nu glumesc! Hahahaha!!!
2009-02-06 10:06:26 | Raporteaza
Niste jeguri si manelisti plini de fite ca si astia de pe blog care nici nu stie sa vorbeste!
“Iar am pus-o si-o mai pun”! De aia radeau.Au fost pe tunuri, au tras tunuri! Acum trag vanturi pe internet ei si cateii lor!
Nu vezi ce nick-uri si retorica scremuta au unii :SerenityNow, marius 2008, arthur_arting,ai zice ca-s idiotii de prm-isti- urmasii de securisti daca nu s-ar fi vopsit in “liberali”
Hoti ca Bombo de aia s-au aliat cu el si hotii lui Ilici!
Vor ajunge sub cota taranistilor!
Ii va absorbi Ciorbea!
2009-02-06 12:01:58 | Raporteaza
@marius
n-ai citit ce am scris:
contractele de tip PSA lasa Contractorul (Sterling) sa faca toata extractia, cu banii lui, iar statul si-ar fi luat 55% din ce extragea Sterling. restul de 45% din extractie i-ar fi revenit Sterling.
deci statul nu cheltuia nici un sfantz, pur si simplu lua de la Sterling 55% din valoarea extractiei.
acu o sa ia in jur de 3.5%. si, dupa cum am auzit, numai DUPA ce Sterling isi recupereaza investitia. adica niciodata. pentru ca in paralel cu extractia, vor fi si exploatari ale altor campuri, exploatari pe care le va face Rompetrol Well Services. adica Patriciu.
2009-02-06 12:12:43 | Raporteaza
* explorari alte altor campuri, nu exploatari
2009-02-06 12:14:18 | Raporteaza
Pai daca in 1992 Stolojan a gresit/n-a stiut/n-a fost atent asa cum sustin unii, cum dracu`timp de 12 ani, perioada in care s-au succedat atatea guverne, nimeni n-a observat ca ne-am amanetat una din bogatiile tarii.
Ba, mai mult, au continuat sa instraineze si alte obiective de interes strategic unor asa zisi investitori strategici.
Niciun guvern responsabil nu procedeaza in felul asta, jucandu-se cu bogatiile tarii.
Dar interesele de grup au primat. Se impune, asadar, o megaancheta serioasa. Cine s-o faca?
2009-02-06 12:39:24 | Raporteaza
dracu: contractorul face doar explorarea pe banul lui si pe riscul lui, daca nu gaseste nimic…pierde banii. Nu si extractia. nu fi naiv si nu interpreta aiurea limba engleza, astfel de contracte nu exista cu 55% din productie + taxe si nici o cheltuiala…iar cat despre afacere in sine..acolo nu s-a gasit kuweitul, zacamintele nu sunt mari, si sunt scumpe de extras..
10 mil tone petrol este productia mondiala pe 1 zi, 15 miliarde mc de gaze..pai romania papa peste 30 mil mc/zi..fa un calcul.
Boc a citit printre randuri ceva, a scos din context pentru a interpreta aberant si lasa sa se inteleaga ca statul roman pierde sume fabuloase.. e tipic PDL-ului sa minta prin omisiune, iar exemplele sunt cu sutele. Ma mir ca cineva inca ii mai cred pe oamnenii aia..
2009-02-06 12:40:59 | Raporteaza
Bai copii, imi place cum combateti. Pe bune. Slabiceanu si conu Dinu au intrat la inghesuiala si nu-i mai slabiti. Asa le trebuie, fii-r-ar ei de mafihoti! Numai ca in acest timp, la adapostul scandalurilor care-i vizeaza pe altii, mister Vantu isi rade in barba de prostia unora si face afaceri in stil mare! Norocu` nost` ca din cand in cand mai iese si el, ca sarpele (nici o legatura cu insula serpilor), la drumu` mare. Mai precis cand il doare capu`. Iar pe Vantu il doare capu` cand vine vorba de bani. Are homu` asta un miros, ceva de speriat. Bunaoara, cine credeti ca fu numit la ANRM (la autoritatea cu resurse minerale deh!) in locul lui … na ca i-am uitat numele? Pai un domn care-i omul de casa al Vantului. Gelu Mărăcineanu pre numele lui. Hahahaha!!! Nu credeti? Pai cine negocia duminica trecuta in Apuseni, pentru Petrom Service adica pentru Vantu, cumpararea de terenuri de la sateni, in vederea extinderii exploatarii de calcar si uraniu pe care smecherul a castigat-o la licitatie? Nu aveti raspunsul? Sa vi-l dau io! Chiar domnul Maracineanu! Hahahaha!!! Adica a ajuns lupu_la oi, paznic!! Va dati seama ce jaf va fi la minereuri!? Maracineanu o sa-i sopteasca stapanului tot ce misca in pravalia lui in materie de minerale din subsolul patriei noastre scumpe, iar smecherul de Vantu va pune gheara pe cele mai importante resurse. Ca deh, statul e prea prost administrator ca sa aiba grija singur de resursele minerale. Musai sa le concesioneze! Hahaha!!!
Domnu Lucescu, de chestia asta ce ziceti? Sau e ordin de la patron sa faceti ciocu` mic? Ziceti, ca sa nu gresim! Hahahaha!!!
2009-02-06 12:44:30 | Raporteaza
…asistam la funeraliile pnl…pacat multi oameni de valoare din pnl care habar n-au avut de ce-i capabil Tariceanu si Patriciu vor plati scump.La fel si acea grupare din psd(Nastase + acolitii) care i-au sustinut cel putin in ultimii doi ani.
Scurt istoric.Vad ca lumea nu prea intelege(iar cei care inteleg se fac ca totul e in regula in timp ce le tremura vocea)
1992-Stolojan-contract avantajos (55%) cu Melrose explorare+exploatare resurse
1998-DP cumpara Rompetrol(Ploiesti)-ministrul industriei Tariceanu.Rompetrol se dezvolta puternic,achizitioneaza diverse(Vega etc) profit zeci de milioane.
2000-se infiinteaza holdingul cu sediu in Olanda,Rompetrol bv
2001-Rompetrol cumpara Petromidia(Navodari)-Nastase premier
2004-OMV cumpara Petrom(infiintata in 1996-singura cu drept de exploatare a resurselor nationale-inclusiv platoul continental)51% austiecii-49%noi
Tot atunci Rompetrol cumpara 25% din partea noastra(49%)
2007-presedintele anrm demis de Tariceanu.se schimba legea petrolului(a 3-a oara)
Melrose “infiinteaza”intre timp Sterling
Kazmunaigaz cumpara Rompetrol,DP ramane cu 20% din Rompetrol(+vreo 2,5 miliarde)
2008- septembrie-HG-explorare+exploatare devin concesionare(se pregatea terenul pentru HG din noiembrie)
Rezolutia Haga e pe teava
Geologul de serviciu(Rompetrol si Sterling),isi da demisia din Rompetrol
Care credeti ca ar putea fi actionariatul Sterling ?Canadieni trilingvi?
…restul se stie deja…
2009-02-06 13:24:57 | Raporteaza
UN MARE WC ASTEA SUNT BLOGURILE UNDE TOTI CACATI SE ARUNCA SI SE IMPROASCA CU ACELASI CACAT .TOT ASA BAIETI.SUNTETI PLINI DE CACAT CREDETIMA.SI MULTI PITICI MULTI .
2009-02-06 13:26:20 | Raporteaza
@euxgen2
“Va asigur, d.le Lucescu, ca in zilele urmatoare veti avea ocazia sa vedeti spargandu-se cu zgomot aceasta basica pur propagandistica. Interesele statului roman nu au fost nici mai mult, nici mai putin afectate de respectivele anexe secrete adoptate prin OUG decat nivelul stabilit prin legea din 1992, prelungita succesiv de multe guverne. Va doresc revenire rapida la luciditate.”
Au trecut “zilele urmatoare” si basica nu s-a dezumflat, dimpotriva. Asa ca mai am ceva timp pina sa revin la luciditate.
@Mihai
“AI RATE DE PLATIT NENE LUCESCULE CA DE ESTI SI TU OM SI NU TE POTI PUNE DEA INDOASELEA DECI ARUNCA SI TU.”
De obicei nu raspund la astfel de measaje, mai ales daca sint scrise si cu MAJUSCULE. Fac o exceptie: Nu, n-am rate de platit.
@Lili Bulaesi
“Domnu Lucescu, de chestia asta ce ziceti? Sau e ordin de la patron sa faceti ciocu` mic? Ziceti, ca sa nu gresim! Hahahaha!!!”
Chestia se refera la noul director al ANRM, nu? Ei bine, n-am ce zice deocamdata pt ca omu inca n-a facut nimic. Iar ordin nu primesc niciodata de la nimeni.
2009-02-06 13:34:51 | Raporteaza
Iata ce facea Tariceanu
evz.ro/articole../
2009-02-06 13:37:23 | Raporteaza
@Mihai
Ai cam luat-o razna. Creca tre sa te invit putin afara de pe blog. Deocamdata ai doar un preaviz.
2009-02-06 13:38:02 | Raporteaza
Cred ca este un act de mare tradare fata de tara ceeace au facut liberalii. De ce nu se sesizeaza DNA? ca in cazul Rovinari? Au de gind sa musamalizeze totul? Eu ii sustin pe PD-L si Basescu f mult dar nu inteleg de ce nu ies sa spuna ceva ??????????? Stolojan de exemplu care este acuzat constant de obraznici si infatuati ca Tericeanu si Fenechiu desi a inteles toata prostimea ca nu este el de vina ? Si Basescu de ce tace? Chiar daca se va putea renegocia ceva, Tericeanu @ comp ar trebui sa plateasca penal asa cum s-ar proceda pentru orice mujic. Dca PD-L si Basescu or sa lase sa se musamalizeze acest caz nu ii voi mai vota.
2009-02-06 14:26:31 | Raporteaza
@marius
daca contractorul gaseste deja petrol si il estimeaza, deja are garantii pentru a se apuca si de productie. iar statele chiar nu se baga la cheltuieli. nu in cazul unui PSA, ci doar daca e Joint Venture, sau alt tip de contract care sa presupuna si investii ale statului.
proiectul in care lucrez eu acu e un PSA din care statul ia 20% din productia bruta, si taxe si impozite pe restul. inclusiv redeventa.
statul n-a investit in extractie nici o para chioara, contractantul a facut totul pe banii lui.
poate vrei sa-mi spui ca girafa nu exista
din pacate, n-am reusit sa descarc contractul, si sa-l citesc din scoarta in scoarta. din cauza conexiunii proaste la net. citeste-l tu, si vezi cine plateste.
tu iei de bun ce zic unii si altii???? citeste ce scriu aia de la Sterling pe propriul site, si ai sa vezi cat e de dificil de extras, si de scump.
spui ca un foraj prin 100m apa si pana pe la 1.200m, pentru petrol usor (cum e in marea neagra) e o lucrare dificila si extrem de scumpa???? comparativ cu ce? culesul petrolului cu galeata din groapa, probabil.
ma faci sa rad. cum e atunci sa scoti petrol greu, forand in 2-3.000m apa, si la 5-6.000m???? imposibil?
pentru o firma de anvergura Sterling (cu rulaj de cateva milioane pe an, vezi site-ul Sterling), posibil sa fie o sarcina foarte dificila.
2009-02-06 15:15:39 | Raporteaza
dracu: contractul a fost desecretizat si se vede ca toata povestea era un mare fas, si o mare manipulare. Extragerea din mare e scumpa comparativ cu extragerea de pe uscat, iar in conditiile in care petrolul costa 40$ pe baril acuma nu e chiar asa rentabil. Unde ai auzit ca statul sa ia 55% + redeventa? E o minciuna la bascalie, si se pare ca unii creduli o si cred
2009-02-06 15:54:09 | Raporteaza
offshore drilling boom
sursele de combustibili conventionali,tot mai multe la mari adancimi sub ape.nu-i deloc greu sa forezi la adancimea platoului marii negre.orice banca te sustine Sau cine-i in spatele Sterling.
In Golf(Mexic-Chevron) au ajuns la 30000 feet-aproape 10000m si le renteaza foarte bine.
jucatorii la bursa vor face posibila o ieftinire semnificativa a exploatarii la mari adancimi pentru ca e rentabila cu profit mare mare.
2009-02-06 15:55:07 | Raporteaza
Mai cred ca Bogdan Aurescu le-a dat informatia pnl-ilor ca s-ar putea cistiga in procent de 99% sau cineva din anturajul lui. Cu buna intentie sau nu. Probabil ca de aceea le este f greu sa actioneze DNA.
2009-02-06 17:33:43 | Raporteaza
DRACULE–
Ce zici tu taxa de regalitate , royalty se zice pe Rumaneshte– Redeventza
2009-02-07 08:40:45 | Raporteaza
“Orice nas is are nasul!’ – proverb vechi romanesc…
Liberalii contemporani – nici o legatura istorica cu cei care au construit si dezvoltat Statul Roman modern vreme de un secol (1848-1947) – au demonstrat un lucru trist: ca sunt de fapt doar niste epigoni. Daca ar fi sa comparam in plan istoric am putea gasi repere: premierul Gh. Tattarascu si guvernele sale din anii 1934/37.
Putem face si un excurs istoric:
Liberalii tatarascani i-au inlocuit pe taranisti in mod democratic, prin alegeri, in 1934. La fel s-a intamplat si in 2000. Taranistii scosesera Tara din criza, liberalii au beneficiat de avantul economic post-criza.
In 2000 PNTCD a disparut, practic, ca partid politic; liberalii au ocupat intregul esichier al “dreptei”, dar, in loc de a-l onora, au preferat sa dea “tunuri” inimaginabile care i-au compromis… de data aceasta definitiv.
In fapt… au intrat in “istorie”…
Intr-un mod deloc elegant. Si de retinut !
2009-02-07 12:06:19 | Raporteaza
Lucrurile s-au lamurit, cel putin in zona urbana, ca in rest, poporul voteaza cu cine stie. Guvernul Nastase-Tariceanu a schimbat contractul din “share production” in “royal rights”. Sa nu-mi spuneti ca in noiembrie 2008 guvernul, consiliat de Patriciu, nu avea indicii clare de ce avea sa decida Curtea de la Haga. Articolele 24 si 25 din Anexa vorbesc dela sine. Restul e gargara.
2009-02-07 14:15:12 | Raporteaza
Incerc de citiva ani sa dovedesc faptul ca acesti baieti din PNL(nu mai e PNL dar ata ete) sunt de fapt niste fii ai lui Ulysse co o in loc de e( Tolomaci daca nu va cade fisa).E suficient sa privim in urma la comportamentul si declaratiile lor politice.In ce-l priveste pe Dinu Patriciu, au avut si cehii un personaj asemanator, Viktor Kožení care acum e fugit prin Bahamas(aici justitia nu se joaca, au fost chiar si fosti ministri condamnati cu executare.)Prin anii 90 D-l Patriciu declara ca guvernul Vacaroiu e un guvern de borfasi …etc.Asa era dar la D-sa se aplica proverbul : cine zice ala e:Ramine de vazut sa vedem cum vor evolua lucrurile.
2009-02-08 11:45:59 | Raporteaza
Da, mai rar asa politicieni ! Parca au ajuns din intamplare , din obligatie in Parlament sau Guvern … Pt PNL politica este ca ultima ora de curs , dupa care urmeaza joaca (afacerea proprie ) …
2009-02-08 11:47:59 | Raporteaza
Avocatul poporului?????
este ingrozitor,infiorator ce se intampla.de citeva zile asteptam sa aud ceva din partea avocatului poporului.poporului nostru.nimic .desi Legea nr. 35/1997 prin art 1,13,e,f,20,21,22.1,23.1,si art 27 ofera suficiente motive de reactie.am observat ca prin ciopartirea leg petrolului din 1995 s-a nascut un mostru legea din 2004!pana la adoptare era vreme sa fie declarata anticonstitutionala! azi putem sa facem apel tot la constitutie ,respectiv art 54 (fidelitateda fata de tara)si art 82 si sa-i ducem in fata justitiei romane pe toti cei implicati in afacerea concesionarii catre sterling resources ltd.legea petrolului 2004 ,act aditional,hg, etc au atentat la securitatea tarii, lasaind statul fara protectie in relatiile comerciale cu terti .o putem denumi terorism energetic! pana azi s-au plimbat licentele pe zonele respective pe la trei companii, enterprise oil,talisman, si sterling!si totul doar pentru 200 milioane euro(sursa adevarul).oare?putem afla situatia financiara a acestor firme la momentul pasarii licentelor de colo colo?anrm stie, a fost ok sa merga pe mana lor? sau mai bine sa aplelam tot la trib inter de la haga pentru protejarea noastra ,a cetatenilor?
2009-02-08 13:53:28 | Raporteaza
Sorry for the offtopic. Help here, pls:
turambarr.blogs../
Txs in advance!
2009-02-08 15:43:25 | Raporteaza
ce draq au gasit romanii la aceste firme canadiene?
Ceausescu a facut o parte din lucrarile la reactorul de la Cernavoda cu asistenta si proiecte canadiene depasite tehnic,Rosia Montana le-a fost oferita pe tava, acuma si petrolul!Nu cumva tot o firma canadiana a cautat si conturile lui Ceasca?
si bineinteles nu le-a gasit???!!!
2009-02-08 17:42:41 | Raporteaza
Na-na-na, shmeker de Romania, e multi maica, da pe noi tot nu ne prostesc ashtia, au vandut resursele tarii pe nimic shi, shi-su tras o shpaga mare cat Marea Neagra.Adica punct.
2009-02-08 23:44:35 | Raporteaza