![]() | Te pooop, Buscule!vezi toate articolele de Pavel Lucescu17 Dec 2008 la 14:32 69 comentarii 10 vizualizari. |
Cu riscul de-a mai lua niste papuci in cap sau bocanci in gura de la unii cititori si de-a fi suspectat de lauda interesata adusa sefului, obicei pe care mi-l stiu de altfel toti cei ce nu ma cunosc, ma plec in fata acestui text care nu mi-a fost dat sa-l scriu eu. Pentru ca l-a scris Buscu si pentru ca, oricum, eu l-as fi scris mai prost. Plus ca am fost si bolnav cind eram mic
.
P.S.
Pe TRU e foarte greu sa te superi. Asa ca nu mai visati, dragi cititori (unii, va stiti voi), la cine stie ce rafuieli interne sau polite de platit sau invidii si frustrari nerezolvate. Lucrurile sint infinit mai simple. Pentru mine cel putin, dar stiu ca si pentru multi dintre colegi, TRU e doar un tip talentat si exotic. Si cind cred ca abereaza nu ma dau in laturi s-o remarc public, ceea ce, pina la urma, ar trebui sa-i prinda bine. Daca nu, nu.


Cristian Teodorescu azi la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru azi la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
| 1Alo, dl. Teodorescu, ati lasat garda jos, de ceva vreme (cred ca de prin 2009) cand dl . Vantu a lasat Academia Catavencu din brate, nemaifiind atat de bine "sponsorizati" sunteti cam in deriva. Ati inceput... | ||
| 2totul este foarte simplu nu trebuie sa facem filozofie.M.Macovei face ce a invatat de la chiorul manga, ai nostri "e" buni ai vostri "e" rai.Ce poate si mai simplu de atita.Este un fel de noi sintem cu... | ||
| 3[...] O spune tot Cristian Parvulescu:Noi nu mai avem interese naţionale, parlamentul nu e altceva decât o instituţie prin care primarii fac lobby prin intermediul parlamentarilor.(voxpublica.real../... | ||
| 4@Mihai: Alo, balamucu'? Veniti repede ca a scapat un nebun si se da in stamba... | ||
| 5@tamara's nephew: Ba mai bine pe muma-ta, nesimtitule... | ||
| 6si cu UDMR-ul trebuia facut cea ca a facut GERMANIA cu turciii din tara lor (5 milioane)ia trimis sa-si faca partid politic pentru TURCIA ca au deja un reprezentant al minoritatii in POLITICA TARII fratilor... | ||
| Mihai Goţiu 10999 citiri |
| Costi Rogozanu 10370 citiri |
| Cristian Teodorescu 9183 citiri |
| Constantin Creţan 5863 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4555 citiri |
| Dan Duca 4209 citiri |
| Alin Fumurescu 3157 citiri |
| Dorin Tudoran 2318 citiri |
| Ciprian Şiulea 2280 citiri |
| Cristian Bândea 2056 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 4 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| riscograma.ro o postare |
| Mihai Goţiu 62338 citiri |
| Cristian Teodorescu 39053 citiri |
| Costi Rogozanu 38284 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17486 citiri |
| Alin Fumurescu 17090 citiri |
| Viorel Dobran 13219 citiri |
| Dan Duca 12433 citiri |
| Constantin Creţan 11762 citiri |
| Dorin Tudoran 8493 citiri |
| Iulian Leca 7889 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Daca TRU va sta in gat intr-o asemenea masura de ce nu il dati afara? Ramaneti intre voi impartialilor si independentilor. Gestul lui Bucsu mi se pare de un prost gust desavarsit. Daca ai ceva impotriva unui coleg ii spui asta in fata, nu pe prima pagina a ziarului. De cand alegerile si convingerile unui ziarist au devenit subiect de editoriale? Cu siguranta ca aveti cunostinta de vanzarile din ce in ce mai proaste ale Cotidianului. Ei bine, eu sunt unul dintre aceia care nu va mai cumpara. Puteti sa va cititi intre voi, daca credeti ca sunteti atat de importanti.
2008-12-17 16:32:05 | Raporteaza
@PL
Pai Dl Buscu , trebuie sa o recunoasteti, a abordat subiectul “TRU” cu muuuult mai mult talent..
De altfel cam aveti dreptate..
Sunt totusi mirat de ceea ce se intampla in Cotidianul.Si imi pot permite acest prim impuls filosofic
din moment ce Cotidianul e primul ziar online c care imi incep ziua.
Buscu & Lucescu se imbrancesc cu TRU.
Vintilescu se alearga cu Mihail Neamtu.
Rogozanu se scuipa cu toti.( bine la el e de inteles, este peste poate de imatur)
De unde pasiunile astea domnilor?
Tintiti mai nou spre categoria de audienta a Libertatii?
P.S. Sanatate maxima!!
2008-12-17 16:59:05 | Raporteaza
Ce-i drept, Buscu si-a spalat multe pacate cu articolul asta. Sper s-o tina tot asa, pana-l dislocam `reacu pe Goe din scaunul in care s-a insurubat cu ajutorul manelistilor! Hahahaha!!
2008-12-17 17:01:23 | Raporteaza
Socotelile lui Buscu privind costurile elogiilor marca TRU ne cam doare de cat de meschine sunt. In acelasi spirit i s-au facut si lui niste calcule, care i-au dat un rezultat atat de monstruos incat l-a eliminat din vazul lui de la comentariile pe articol. Poate ai tu, Lucescule, un simt mai enorm al tolerantei la pareri adverse.
Deci, vorba lui Buscu, faceti voi inmultirea. 1 “Catavencu” X 4 saptamani X 12 luni X 10 ani X 100.000 naivi cam cat face? A facut cam cat un venit gras la personajul de moravuri grele Ovidiu Vantu. In schimb, Buscu s-a lasat singur capatuit cu o vila RAAPPS.
2008-12-17 17:20:02 | Raporteaza
D-le Lucescu,
TRU “un tip talentat si exotic” care mai “abereaza” din cind in cind? Serios? Ziceti Dvs. de la inaltimea jurnalistului riguros si profesionist care va credeti? Cita condescendenta! Aveti totusi dreptate intr-o singura privinta: TRU este talentat! Spe deosebire de Dvs. Pina si perversul de Buscu e mai talentat decit Dvs.! Ati vrut papuci in cap, sa va fie de bine!
2008-12-17 17:20:22 | Raporteaza
un tip talentat si exotic?
citi dintre cei care vad si rostesc raspicat adevarul nu vor fi fost catalogati asa de trepadusii istoriei?
2008-12-17 17:21:59 | Raporteaza
Excelent articolul lui Doru Buscu. Era nevoie de un oarecare echilibru intr-o redactie in care cel putin doi membrii (itm si tru) dau limbi la greu basescului si pedeilor. (mai erau cativa, voinescu, avramescu dar astia…au plecat la stapanul lor !
Nu stiu si nu ma intereseaza bucataria interna a “Cotidianului” dar cea ce a scris Buscu este un inceput de curatire morala a unui fost (sper!) semioficios al Cotrocenilor.
La mai mare DB si PL.
2008-12-17 17:24:07 | Raporteaza
morar.catavencu../
2008-12-17 17:25:42 | Raporteaza
Cum sa ne suparam pe dvs., d-le Lucescu? Intre TRU si dvs. e o distaaaaaaaanta mare-mare, in toate privintele, cultura politica, talent literar, caracter si ce mai vreti. TRU e un gazetar adevarat, format la scoala BBC, dvs. sunteti doar un ziarist smecheras de provincie, indeajuns de abil ca sa stiti cum sa va bagati singur in seama. Cine sa creada ca TRU s-ar cobora la o “rafuiala” cu dvs.? Hai, fiti serios. E ca in bancul cu soricelul si elefantul care treceau pe un pod: mama, ce mai tropaim noi doi!
Decat sa “remarcati public” ce spune TRU, mai bine i-ati conspecta cu grija articolele publicate prin Idei in dialog sau aiurea, ati avea ce invata.
2008-12-17 17:30:28 | Raporteaza
nu stiati ca ursu, rogozanu si buscu si lucescu se tamaiaza reciproc, fac autopromovare ca altfel nu rezista; TRU e peste toti la un loc, dar astia sunt jurnalisti parazit, fac imganine pe spatele altuia
ramai penibil, dle lucescu!
2008-12-17 17:44:32 | Raporteaza
Rolul Presei si al Jurnalistului este sa CRITICE PUTEREA.
Cand ajungi sa faci propaganda pentru un partid si sa te dai drept deontolog si echilibrat si etc,etc, este normal sa fi criticat de cei care sunt mai mult sau mai putin independenti (politic).TRU este un caz patologic. Omul este bolnav. Si nu numai, are o ura si o incrancenare cum in presa romaneasca nu are egal. A nu vedea greseala idolului, sau a gasi justificari pentru orice magarie este greu de explicat. Si totusi se mai gasesc indoctrinati si fanatici care ii dau dreptate. Cat ii priveste pe DB si PL nu am vazut accente se nebunie schizoida sau furie talibanica.
A avea o opinie – care place sau nu- eu o gasesc in regula.
2008-12-17 17:49:21 | Raporteaza
credeam ca sunt numai doi trogloditi la cotidianul – fumurescu si buscu. de lucescu uitasem.
2008-12-17 17:53:52 | Raporteaza
@gurka
pai si Rogo? el ce-o fi?
2008-12-17 18:03:34 | Raporteaza
voi cind mergetzi la o bere si va ia gura pe dinainte ,cum se spune ,a doua zi imprastiti in tot tirgul ce ati vb la un pahar ?suntezi mai rau ca niste tate !
2008-12-17 18:23:58 | Raporteaza
felicitari, domnule lucescu. felicitari, mai ales, dlui buscu. si felicitari cotidianului. cat despre tru… sa speram ca avem motive sa speram
2008-12-17 18:24:15 | Raporteaza
@sidil
poate mai treci pe la biblioteca, le faci un tur gratis si lui rogozanu si buscu; saracii au nevoie de idei, la fel si tu
2008-12-17 18:30:14 | Raporteaza
Asadar recunosti ca scrii articole mai prost decit Buscu.
Te cred.
Problema e “maestrul” tau insusi scrie prost.
Nasol e ca amindoi va credeti ziaristi.
2008-12-17 18:41:39 | Raporteaza
De departe puti a caltabos,Buscule !
Simpatiile lui TRU nu te privesc pe tine.Daca nu ai vorbi despre BASESCU,cine te-ar mai baga in seama ,pe tine si pe altii ca tine ?
2008-12-17 18:50:14 | Raporteaza
Lucescule , esti obsedat ( la fel ca si Buscu ) de TRU . Incepi sa semeni ( in fixism ) cu ciutacii de la antene .Incepe sa-mi fie sila sa mai citesc Cotidianul .
2008-12-17 19:02:03 | Raporteaza
Unde îl pooopi?
2008-12-17 19:06:27 | Raporteaza
mie articolul domnului buscu mi-a provovcat greata infinita si stupefactie. postarea asta , la fel.
e interesant de observat cum o clica de golanasi care se pricep sa insire 3 cuvinte da nu stiu sa lege 2 idei, sprijina cat e ziua de lunga peretii culoarelor si fac caterinca de profesor, una din putinele persoane pe care le vor fi intalnit in viata lor de fripturisti, de la care ar fi putut sa invete ceva semnificativ.
2008-12-17 19:07:20 | Raporteaza
Eu chiar nu inteleg insistenta asta a unor ziaristi de la Cotidianul de a-l aduce “pe calea cea dreapta” pe TRU. V-a cerut-o el? V-au cerut-o cititorii?
Situatia incepe sa tina de patologic.
2008-12-17 19:13:14 | Raporteaza
roxana
Nu înţelegi?
Oamenii ăştia – Buşcu, Lucescu – ţin aşa de mult la TRU că vor NEAPĂRAT să-l ajute.

2008-12-17 19:20:25 | Raporteaza
Mai traieste TRU ; nu s-a aruncat de pe bloc!
Cit despre Buscu si Lucescu ; daca revine Adi-Bombonel la putere si le ofera publicitate contra osanale ?
2008-12-17 19:25:11 | Raporteaza
eu si prietenii mei am spus cu mult timp in urma ca lucescu p. buscu d. istodor c, patrsconiu c., fumuresciu, rogozanu, vintilescu …. , sunt doar niste fomisti jalnici.
Va rog, pentru edificare sa le cititi postarile din ultima jumatate de an.
Despre cultura si profesionalism, nu se poate vorbi. uramariti doar preferintele lor literare si muzicale si va ve-ti face sigur o imagine despre acesti jalnici tobosari.
Toti cei enumerati au o groaza fata de tot ceea ce inseamna cultura , dincolo de ce au aflat de la maestrii lor(fosti profi la fane gheorghiu) incat nu pot pricepe ca fiind relativ tineri sunt depasiti , uzati si de nefrecventa.
2008-12-17 19:58:35 | Raporteaza
“In lumea asta prost-facuta,rahatii scriu,in loc sa puta,iar scriitori consacrati nu pot sa scrie de rahati!”
2008-12-17 19:58:56 | Raporteaza
Tu esti mai tare pavele,le faci pe-amindoua!
2008-12-17 20:00:33 | Raporteaza
Nu-mi place ca s-a ajuns la astfel de pareri reciproce, si nu-mi place nici ca se exprima cu atata inversunare. Dar, astia suntem noi: TOTI!
Sunt total de partea d-lui TRU. Am mai spus, ca il pretuiesc pentru felul deschis in care ni se arata. Daca nu i-as impartasi parerile, l-as pretui la fel de mult. As vrea sa gasesc in presa un corespondent al d-lui TRU, care sa se afle de cealalta parte a baricadei, dar care sa fie in stare sa-mi castige respectul. Nu gasesc. Deoarece sunt constienta de riscul de a fi subiectiva, mi-am consultat cunostintele neangajate sufleteste in vreo cauza. Imi impartasesc parerea.
“Lupta” dintre cei doi domni, TRU-BUSCU, a ajuns “la urechile mele”, inca de pe vremea cand dl. Robert Turcesu avea emisiunea zilnica la Realitatea. Atunci, s-au prezentat cei doi domni, intr-o emisiune, pt. “rafuiala”. A fost pt. prima data cand, nu m-a enervat un ziarist care era de partea cealalta: era vorba de dl. Buscu. Mi-am zis atunci:uite ca se poate sa exprime cineva o parere total opusa celei impartasita de mine, si sa-mi castige respectul. Acela era dl. Buscu. Era. Dar, intre timp, dl. Buscu, a intrat in randul lumii. Pacat. Nu e pacat ca are alte optiuni, ci e pacat ca are tot mai multi “semeni”. Totusi, eu nu mi-am facut o parere definitiva despre dl. Buscu. Mi-am dat un ragaz.
In ceea ce va priveste pe d-voastra, d-le Lucescu, v-am mai spus. Aveti inca prezumtia de buna-credinta, cu toate ca sunt intr-un total dezacord parerile mele, cu cele pe care le exprimati d-voastra (am spus exprimati, deoarece nu am convingerea ca scrieti ceea ce simtiti).`
2008-12-17 21:21:43 | Raporteaza
Domnu’ de la ziaru’, domnia dumneavoastra foloseste “poop” ca la jargonu’ americano-britanico-folcloric? Daca foloseati termenul “literar” vi se-ndoia pixu’ de mireasma? Sau nici habar nu posedati despre aceste “subtilitati” de dictionar? Felicitari!
2008-12-17 21:25:31 | Raporteaza
Sincer,as prefera sa nu fiti atit de preocupati de proprii vostri colegi,doar asta sunteti,nu? Cel putin nu in acest spatiu.TRU a facut asa ceva vreodata? Aveti destule subiecte…
2008-12-17 21:31:55 | Raporteaza
ia zi pavel, cat timp se mai perinda TRU prin redactia “Cotidianul”?
2008-12-17 21:39:47 | Raporteaza
Ildiko!! Ai zis bine ce ai zis. Mi-a placut. Ma si bucur foarte mult ca o zici atat de curajos.
2008-12-17 21:42:20 | Raporteaza
Ce solidaritate intru perversiune si trivialitate mai fac baietii astia care raspund la numele de Buscu si Lucescu!! Si se cred si dastepti, si spirituali si,si,si… Prieteni de bere cu TRU? Hai ca-i buna.Nu va puteti supara pe TRU? Nici nu e cazul, ne-ati injura de fapt, pe noi,cei care suntem mai convinsi de opiniile lui, decat de jalnicile voastre pareri numite “comentarii”. Veti trai si veti vedea. De altfel ma simt improscat cu saliva cand va citesc chicotelile. Voi vorbiti de propaganda?
2008-12-17 22:09:22 | Raporteaza
Vedeti, dle Lucescu,
eu l-asi vrea dat afara pe tru de la Idei in dialog si sa scrieti dvoastra.
va pun o pila sau va descurcati singur?
2008-12-17 22:57:08 | Raporteaza
“Te pooop, Buscule!
17 Decembrie, 2008 (14:32) | PolitoBlog | de Pavel Lucescu”
voi cu voi…
ceata lui pitigoi.
2008-12-17 23:09:25 | Raporteaza
Desi suntem persoane distincte, se pare ca vorbim aceeasi limba! Am onoarea sa te salut!
In alta ordine de idei:
Poop =
(printre altele)
–noun
1. excrement (cacat).
–verb
2. to defecate (a caca).
A propos de titlul articolului de fata!
Imi amintesc ca, acum cateva zile, D-l Lucescu scria “v-a” in loc de “va”!
I-as sugera un elan mai scurt la saritura in cap! Pentru cine poate sa inteleaga!
2008-12-17 23:41:28 | Raporteaza
Ati obtinut deplinul acord a lui Badea de la A3.Va citeste tot art. Sunteti multumit pentru ca sunteti pe aceeasi lungime de unda cu acest infatuat? N-as vrea sa pun egalitate intre dvs.(Cotidianul) si Antene.
2008-12-17 23:46:54 | Raporteaza
Badea nu înseamnă nimic. Nu ştie nimic, nu înţelege nimic, nu poate nimic – aici. Poate – dacă te iei după el – la o adică. Fante de Obor!
E nostim, rareori. Încolo, oftează modiste şi stiliste după el. La nivelul ăsta, e bun de tot.
2008-12-18 00:02:01 | Raporteaza
Pavele, dacă o ţii tot aşa, nu te mai suport.
2008-12-18 00:03:39 | Raporteaza
Ieftina satisfactie pentru dvs., d-le Pavel Lucescu. Pe propria masura, de altfel. Si in tonul lui Ciutacu, Badea, etc.
@babutza
Da, Cotidianul se indreapta grabit spre Antene, dar nu vede ca locul acela este ocupat. Isi vor pierde cititorii, odata cu plecarea numelor respectabile. Pentru ca vor pleca, fara indoiala.
2008-12-18 00:13:17 | Raporteaza
Exceptional articolul lui Buscu! Frumos si bine scris. Are condei ,dom’le!
2008-12-18 00:46:02 | Raporteaza
Lucescule, ce secretar de partid poopacios ai fi ajuns daca vremurile nu s-ar fi grabit sa alerge mai repede decit tine…
2008-12-18 00:47:20 | Raporteaza
pavelika !
lucesqiule !
va autodepasiti, ba !
pe zi ce trece (s-a dat ordin de zi pe unitate ?)!
tu, bushku, coledjii de la coti, din ce in ce mai tare !
trebe tru out, nu ?
strica piata, nu ? ca ce vrea el ? sa se vinda diktatorului, ala ce vrea sa ne-mpuste patronii car’ ne asigura noo ‘ndependenta ‘ditoriala, pentru un amarit de post de ambasador, ai ?
nenorocitu’ !
ratele lui sint la londra !
in pouds sterling !
2008-12-18 01:27:41 | Raporteaza
auzi mah, cand ai stat asa de aproape de ciutacu nu a mirosit a tonomat? daca ctp nu si-a dat seama de chiriac e ff posibil ca nici badea si nici mataluta sa nu iti dai seama de ala. io merg pe mana lu nea traian la faza asta. fii spionul nostru!
2008-12-18 02:15:30 | Raporteaza
mie mi se pare ca TRU are in demersurile sale jurnalistice infinit mai multa viziune decat dl bucsu, care ma enerveaza cumplit cand apare pe sticla si nu spune decat prostioare. Chiar! n-am inteles niciodata ce cauta alaturi de emil hurezeanu pe colo. domnule, nu ai substanta, iar azi am vazut ca nici bun simt, dupa atacul repetat la adresa lui tru
2008-12-18 03:36:51 | Raporteaza
Mai, fraierilor, Buscu face trafic cu TRU si cu articolele astea “contra TRU”. Iar TRU e de acord. Pe cine atacati voi?
2008-12-18 04:34:36 | Raporteaza
TRU pare sa fi devenit un fel de guru al “unei anumite parti” a celor care isi arunca ideile pe blogurile astea. Se uita baietii la el in gura exact cum se uita TRU la presedinte in pooopator. Lasati-o mai moale, flacai si flacaite, ca TRU se poate apara singur, daca nu cumva e la randul lui segment activ si voluntar in acest “duel” al nonideilor. In fond, ne intristeaza sau nu, apreciem sau nu stilul, Lucescu are dreptate.
2008-12-18 06:16:57 | Raporteaza
Misto si iar misto.In loc sa vedeti ca clamata clasa politica e de fapt clasa repetentilor si a hotilor ,ca tot votam din 4 in 4 ani tot felul de hahalere si ca de fapt nimic nu se schimba iar miorita se scrie vijelios cu tot felul de asasinate urmate de jaf.Ziaristii,comentatorii,analistii si ei dupa ceilalti ,un misto colo,un bocanc dincolo,ceva malai,misto ce mai inalta catedrala neamului zidind democratia,bunul simt,proprietatea intre zidurile de vorbe si mistocareli.
2008-12-18 07:10:06 | Raporteaza
Di she il poopi bre? Shi bre,Buscu e gay?
Da shi de oligofreni pe globuri bre! Se vede ca toti oligofrenii si spurcatii ce au infestat de 4 ani globurile au fost si sunt pnl-ei!
Sho pa intelectuali chiuariilor!
2008-12-18 07:36:30 | Raporteaza
coti a ajuns sa cenzureze pe toate canalele. buscu, rogozanu si vintilescu imi sterg sau resping postarile… ce-i drept acide dar nu mai agresive decat ale lor.
)
adica nu-i buscu
2008-12-18 10:41:52 | Raporteaza
In atentia domnilor Buscu & Pavel!! V-ati pregatit pantofii, domnilor?V-ati hotarat care dati primul in BASESCU? S-au dati amandoi odata ? Asta ar fi cel mai bine,zic eu. Sa avem DOI – AL ZAIDI care sa faca inconjurul lumii in aplauzele generale ale….( Stiu eu, dar nu spun ,ca mi-e rusine)
Traiasca marele erou gazetaresc AL ZAIDI!!!!
2008-12-18 11:21:37 | Raporteaza
Dle Lucescu,
Ce-a patit Doru Buscu? L-a lovit acceleratul cind statea la Crucea Sf Andrei? L-a pocnit vreun jeep cind statea la stop pe Calea Victoriei? L-au alergat mascatii, confundindu-l cu Nicu Constantin(cind interpreta scheciul cu “globulele rosii”)? I-a cazut in cap vreo balustrada de pe DN 1? Credeti ca se mai face bine? Si – daca da – mai are curaj sa dea cu ochii de TRU sau cu garda pretoriana a SPP-ului? Multe, mult prea multe intrebari… Dar, mai bine mai tirziu, decit niciodata!
2008-12-18 12:04:01 | Raporteaza
Mai,Indoctrinatule (vezi nr 11)
tii cu tot dinadinsul sa ne dai lectii de etica jurnalistica. OK! OK! Dar te intreb: poti critica adevarul? Nu puterea,adevarul?Chestia e ca pe domnii ziaristi numiti (sau naimiti?)nu-i intereseaza acest lucru,desi e evident chiar si pentru cei care… nu s-au dus la vot ori au votat in… alb spre marea si tembela lor bucurie!!! Ei stiu una si buna- AVEM DREPTUL SA CRITICAM PUTEREA! ORICARE! Asta striga si ei in cor : ORICARE. Atat si nimic mai mult.
Daca e asa, asa sa fie!! Ia-te de mana ,domnule Indoctrinat cu preferatii matale si urcati-va pe ACROPOLE . De acolo veti putea striga in voie aceleasi lozinci anarhiste( mai mult mascat comuniste)!!! Si sa nu uiti un lucru foarte ,foarte clar: poti critica si adevarul ,in caz ca esti sigur ca il ai. Dar trebuie sa ai argumente solide, domnule Indoctrinat, chiar si in acest caz!! Domnii in cauza crezi ca il au ? Ei dau cu pantofii dupa Adevar, imitand tales qvales pe unul din Lumea a III-a !! Ei uita (?) ca asa s-a intamplat si prin ‘46,dupa care a urmat uciderea a catorva sute de mii de capete ganditoare!!Pe mine astfel de oameni nu ma inseala. Las sa te insele pe dumneata. Sti ce gazetarie fac tipi astia? Gazetaria – SCENARIU si ONORARIU. Pentru ca urme de adevar in articolele lor nu prea gasesc.
2008-12-18 12:12:08 | Raporteaza
Cristoiu zice ca pleaca din emisiunea aia, nu-i zic numele ca sa nu-mi miroase gura. E nevoie de inlocuitor. Nu-ti da inima ghes, lucescule? Cred ca ti-ar iesi si bani mai multi decat la stropitul cu secretii agramate pe blog.
2008-12-18 12:13:43 | Raporteaza
bocanci in gura poate ar trebui sa iei in lumea grosolana si vanduta din care faci parte,tu si seful tau Buscu,Ursu si Nistorescu,Dinescu si Tanase(pentru care nimeni nu scrie un articol ca sunt “intelectuali” pupincuristi ai lui Patriciu-Tariceanu),lichelele de la antene ,etc.
In lumea civilizata a lui TRU,CARTARESCU,LIICEANU,Patapievici,Plesu nu vei primi decat dispretul pe care il meriti.Si inca ceva:terminati,si tu si Busc sa il numiti pe TRU “prieten”.Nu faceti decat sa adaugati la dispret ,greata
2008-12-18 12:38:50 | Raporteaza
Tov. Lucescu, de ce il mai numiti prieten pe Traian Ungureanu daca tot ceea ce faceti este sa va bucurati cand un alt coleg il ataca? Sunteti cu adevarat respingator. Va potriviti cu Buscu, pe care il “pooooopati” in cel mai josnic stil hi5.
2008-12-18 14:06:18 | Raporteaza
v-o pun si aici domnule lucescu
(nu va suparati!?), ca buscu sigur o taie….:
“zi drept buscule..
i-ai pupat dreapta lu’ patriciu cand a preluat carma?
sau erai ocupat sa-i sufli-n vela lu’ vantu?
cenzura-mi-o-ai..!! ihh, ce greu o fo’.”
2008-12-18 14:47:15 | Raporteaza
e qvasioficial….:)
patriciu is on coti., entirely….
2008-12-18 14:49:48 | Raporteaza
Cand citesti un articol scris de TRU, iti este clar:omul crede in ideea de justitie sociala si considera ca -in momentul de fata, cel putin- PDL si Basescu par a fi vehiculele politice potrivite unui asemenea proiect justitiar.Omul citeaza fapte, argumenteaza, mai si exagereaza, dar este,evident, de buna credinta.Nu reusesc insa sa imi dau seama daca Lucescu, Ursu, Buscu etc.au un ideal civic oarecare, sau trateaza conceptul in cheia mistocareasca, cinica si nihilista care le-a devenit caracteristica.Ursu, de exemplu,care-i dadea in 2004 2% sanse lui Boc contra lui Ioan Rus (ce perspicacitate!), il insulta si astazi, cand are in spate 76% voturi.Cuvantul cel mai urat de mnealui pare a fi”deontolog”. Are motive!
2008-12-18 15:05:13 | Raporteaza
Cand citesti un articol scris de TRU, iti este clar:omul crede in ideea de justitie sociala si considera ca -in momentul de fata, cel putin- PDL si Basescu par a fi vehiculele politice potrivite unui asemenea proiect justitiar.Omul citeaza fapte, argumenteaza, mai si exagereaza, dar este,evident, de buna credinta.Nu reusesc insa sa imi dau seama daca Lucescu, Ursu, Buscu etc.au un ideal civic oarecare, sau trateaza conceptul in cheia mistocareasca, cinica si nihilista care le-a devenit caracteristica.
2008-12-18 15:07:25 | Raporteaza
53 @Prepeleacu
Domnul Prepeleacu, de acord cu dumneavoastra. Dar… care este adevarul.Sau cine detine adevarul. Si de ce nu ar fi criticata la sange puterea? Daca criticii gresesc, electoratul va da nota. Vezi rezultatele recente. Inseamna ca ori alegatorii nu sunt interesati de TRU, PL,DB sau Cutacu, Cristoiu sau Gadea- si atunci toata munca lor este in zadar- sau s-a ajuns la saturatie. Referitor la TRU, EU nu pot sa inteleg cum poate sa le intoarca ca la Ploiesti.
Cea fost ieri negru- ca dracu- astazi este gri si, cine stie, maine va fi alb. Asta se numeste oportunism; iar modul in care o face se numeste fanatism. Si mai cred ca si altii au un drept de a-si da cu parerea.
PS
Nu dau lectii nimanui. Este o simpla parere…
2008-12-18 18:45:22 | Raporteaza
As dori sa intreb cu tot “respectul” cuvenit, sau nu,:
va deranjat cumva comentariul meu de astazi ca. 15h pe care la-ti scos din site??????????????????
2008-12-18 19:18:21 | Raporteaza
cotidianul.ro/f../
2008-12-18 19:23:10 | Raporteaza
Corect! Am remarcat si eu excelentul articol al lui Buscu! Felicitari si lui, pentru ca l-a scris, si tie, pentru ca-l promovezi!
TRU, nu te arunca. Calm, respira, calm, calm… Nu merita.
2008-12-18 19:26:59 | Raporteaza
Da , va deranjat: Ma mir, pt. ca, cu mintea voastra infantila nici nu puteati sa-l intelegeti. Sinteti mult prea derbedei si criminali( ooooh, nu va speriati, nu in fapt, ca nici la asta nu va duce capul) ci in natura voastra.
2008-12-18 19:32:25 | Raporteaza
ori ce-ai zice tu si buscu nu aveti avergura lui T.U.!!!in primul rand ca pe langa voi el este cu 2 CLASE la CALITATEA frazei!!a IDEII!!!este POET, voi incepatori!!!POETI CRED in teoria lor!!pana dupa moarte!!!VOI santeti pitici !!!vedeti-va de ale voastre ,poate ati scapat din vedere ca “FUNDAMENTUL” LUI E POEZIA SCRISULUI SI CREDINTA IN OAMENI!!LA voi este MITOCANIA ORGOLIOASA!!!e o diferenta NU????
2008-12-18 19:35:56 | Raporteaza
Domnul Indoctrinatul,
Intrebi care este adevarul. Faci foarte bine ca intrebi. Eu incerc aci sa-ti spun cate ceva despre el.N-am sa ma apuc acum sa te fac praf pe chestia … adevarului. Dar iti spun ca … adevarul e acela care ESTE. Adica REALITATEA.Altul nu-l avem la indemana si nu vom avea niciodata altceva ,oricate generatii vor veni dupa noi.Iar cand ajungi in realitate nu poti sa nu vezi ca aici coexista si DUMNEZEU si DRACU,asta fiind inversul lui pe pamant si in ceruri.Ca sa inveti bine de tot lectia asta ,te previn ca nu o poti face decat pe cont propriu. Cu truda,evident. Cu truda creierului.
Iata, imi vorbesti despre electorat si rezultate. Nu observi cu ochiul liber ca aici si-a bagat dracu coada? Nu observi ca si dracu are … adevarul lui? E un adevar,adevarat dupa matale sau unul deformat? Priveste bine in jur, adu-ti aminte de tot ce s-a intamplat ,nu mai mult de 2 ani(poti merge si mai jos pe scara anilor) si poti vedea singur cat a iesit de deformat adevarul.Acest adevar deformat, domnul meu, apartine la ceea ce numim cu toti DRACU!E chiar adevarul lui. Si stii pentru ce? Pentru ca acest adevar demoleaza in mine cel putin, dar sa nu-mi spui ca in dumneata nu,SPERANTA. Ori adevarul , domnule Indoctrinat,nu are voie sa-mi demoleze speranta!! Nici indiferenta la adevar,nici refuzul de a-l vedea nu -i poate fi permis sa demoleze speranta.Nici pt. mine,nici pt matale. Pentru nimeni!
Imi pare rau ca trebuie sa constat ca matale imi avansezi pe post de adevar niste argumente insuficient rumegate. Uite , te citez aproximativ:”ori alegatorii nu sunt interesati de…(etc) si atunci munca lor este in zadar-sau s-a ajuns la saturatie.” Logica pe care mi-a propui este una aproape pleonastica. De fapt cine a impins cu varful pixului pe oameni (destul de multi) spre saturatie?Adica la indiferenta fata de ceea ce e evident ca lumina zilei? Oare nu cei care au suflat in tromboanele pixurilor lor cum ca toti politicienii sunt … o apa si un pamant si nu se pliaza pe adevar?(in afara lor ,fireste!)Daca ai cititcu atentie articolele din campania electorala(dar si cele dinainte ),in esenta lor,aproape nu era lasata zi de la domnul sa nu fim impinsi de la spate spre… saturatie!! Adica sa nu mai vedem limpede cine sunt coruptii, cine isi bate joc de noi,cine umbla cu pile comisioane si relatii(PCR!)
A facut TRU asta? Nu! Categoric ,nu!! Citeste-l cu atentie si poti vedea. Tocmai de aceea a devenit si citit si aplaudat si popular. Sigur, intre cei care au urechi sa auda si vrea sa inteleaga.Celalti la ce s-au pretat ? S-au luat unul dupa altul si au format o echipa de zgomote ca sa se auda cat mai greu altceva. Mai mult, au creat cat mai multa ceata si abureala si pe “sticla” si pe hartie,in jurul adevarului.Cu alte cuvinte au indus lehamitea fata de ceea ce nu poti inceta sa ti se faca lehamite.Nu sunt un fan al lui TRU. Nu-mi place ca in articolele sale metaforizeaza prea mult. In presa nu tine chestia asta,desi il inteleg si savurez stilul lui. Important e ca nu l-am prins niciodata ca triseaza adevarul ori o ia… benga. Dar stii ce? Te invit sa citesti articolul lui de azi din Cotidianul(18 dec.) Mai ales PS. Poate te pune cumva,cumva pe ganduri.
PS- Te previn ca nu sunt nici popa, nici predicator chiar daca am indraznit sa vorbesc de D-zeu si de opusul lui, Dracu!Dumnezeu da minte la oameni, Dracu le incurca mintile.
2008-12-18 22:28:58 | Raporteaza
dl Buscu e cumva deontologul care pentru prestatii corecte si corespunzatoare a primit o vila RAPPS prin marinimia guvernamentala?
si acelasi domn Buscu, il musca de dos pe TRU, care o fi el obsedat portocaliu si basescian, dar macar e din convingere, si nu contra cost.
stiti cumva care e tariful d-lui Buscu? ca poate o sa am nevoie.
o vila RAPPS nu-i dau, dar daca am stabilit deja ce caracter are, restul e negociere, nu-i asa?
2008-12-21 11:27:35 | Raporteaza
@Marius Campina,
Daca Rogozanu e imatur, ce sa zicem de putzoismele lu’ Costin Ilie?
2008-12-25 21:38:32 | Raporteaza