![]() | Traian Basescu, original despre recesiune!vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu15 Jun 2009 la 16:09 94 comentarii 16 vizualizari. |
Vestea pe care Traian Basescu a adus-o duminica in sedinta de guvern – anume, ca intram in recesiune! – nu e noua si, cu atit mai putin, neasteptata.
Noutatea adusa de TB e de cautat in maniera in care a formulat aceasta informatie. Asadar, nu in CE, ci in CUM!
Traian Basescu e primul care anunta ca vine recesiunea si o desparte in silabe: re-ce-si-u-ne!
E mult? E putin? E vinovat?


Cristian Teodorescu azi la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru azi la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
| 1@Mircea: Normal ca Boc a pompat bani catre Cluj penru aici era omul sau de nadejde - Apostu - care stia ce sa faca cu ei... | ||
| 2Alo, dl. Teodorescu, ati lasat garda jos, de ceva vreme (cred ca de prin 2009) cand dl . Vantu a lasat Academia Catavencu din brate, nemaifiind atat de bine "sponsorizati" sunteti cam in deriva. Ati inceput... | ||
| 3totul este foarte simplu nu trebuie sa facem filozofie.M.Macovei face ce a invatat de la chiorul manga, ai nostri "e" buni ai vostri "e" rai.Ce poate si mai simplu de atita.Este un fel de noi sintem cu... | ||
| 4[...] O spune tot Cristian Parvulescu:Noi nu mai avem interese naţionale, parlamentul nu e altceva decât o instituţie prin care primarii fac lobby prin intermediul parlamentarilor.(voxpublica.real../... | ||
| 5@Mihai: Alo, balamucu'? Veniti repede ca a scapat un nebun si se da in stamba... | ||
| 6@tamara's nephew: Ba mai bine pe muma-ta, nesimtitule... | ||
| Mihai Goţiu 11008 citiri |
| Costi Rogozanu 10376 citiri |
| Cristian Teodorescu 9211 citiri |
| Constantin Creţan 5864 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4570 citiri |
| Dan Duca 4210 citiri |
| Alin Fumurescu 3158 citiri |
| Dorin Tudoran 2318 citiri |
| Ciprian Şiulea 2281 citiri |
| Cristian Bândea 2056 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 4 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Marius Cosmeanu o postare |
| Mihai Goţiu 62347 citiri |
| Cristian Teodorescu 39081 citiri |
| Costi Rogozanu 38290 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17502 citiri |
| Alin Fumurescu 17091 citiri |
| Viorel Dobran 13220 citiri |
| Dan Duca 12434 citiri |
| Constantin Creţan 11763 citiri |
| Dorin Tudoran 8493 citiri |
| Iulian Leca 7890 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Am si io o intrebare. Romania pe ce planeta se afla? Pentru ca vad ca in media paminteana evenimentele din Iran tin capul de afis, in timp ce ziarele de la noi, inclusiv Cotidianul, nu sufla o vorbulita… Sau poate departamentul de politica externa e in vacanta?
2009-06-15 16:28:45 | Raporteaza
Ca si garant al acestui guvern de diletanti ,in care dumnealui e cel mai mare, cu siguranta este vinovat.Daca-i mult sau putin cu privire la re-ce-si-u-ne …….e mai putin decat de-pre-si-u-ne si tot mai putin decat cri-za!Oricum,avem o rusine de presedinte ,pe care totusi ni-l meritam.Asa ca……..de-om mai duce-o pan” la toamna…………..
2009-06-15 16:35:22 | Raporteaza
asklepios…. – eu sint sigur ca nu ati cautat cu atentie nici macar in Cotidianul!
2009-06-15 16:35:26 | Raporteaza
Vaaai, ce intrebare…pai intotdeauna-i Basescu vinovat !
2009-06-15 16:35:49 | Raporteaza
Da, mea culpa. Vad ca a fost updatat Cotidianul acum un minut. ” Sute de activişti politici şi manifestanţi au fost arestaţi sâmbătă noapte şi duminică, la Teheran”. Azi e luni! Si ultima stire e ca liderul suprem a ordonat o ancheta asupra rezultatelor alegerilor. Plus ca, na, traduceri puteam sa fac si eu. Ceva specialisti care sa puna in context stirile astea nu s-or fi gasind?
2009-06-15 16:43:50 | Raporteaza
Dupa ce ne-a tavalit prin botanica, indicandu-ne cat de usor e sa gasesti pe Google toate soiurile de Taraxacum officinale, Pisum sativum, Brassica oleracea (varietas capitata) si multe alte “verze”, piratu` face – plin de gratie – piruete gramaticale.
Adevaru` e ca treaba e din ce in ce mai groasa si la noi iar din lupta cu criza nu poa` sa iasa decat pe scut sau sub scut.
Alegerile din toamna pica prost, taman in momentul in care se va ajunge “la fundu` crizei”, vorba unui clasic in viata.
Someri…manifestatii de protest…soparlele lu Felix pe “antene”…latraturile lu` Vanghelie/Geoana, la cele teveuri…
Tangaj periculos, care poa` sa se sfarseasca cu “om la apa !”.
Cre` ca d`aia a si zis ca se mai gandeste…
2009-06-15 16:46:38 | Raporteaza
@paun
Si pe cine pui in loc amice? Pe Duda? Pe Vadim? Pe Becali? Pe Crinut? Sau pe Geoana? Sau nu cumva iti trece prin minte sa candidezi tu ca sa salvezi patria? Ar fi interesant sa te vedem la “lucru” viteazule…
2009-06-15 16:55:00 | Raporteaza
Nu, n-a fost original. Dar cineva trebuia s-o spuna. Ca sa parafrazez un clasic in viata – si ce clasic! – toata lumea umbla cu crza-n gura dar nimeni n-a pomenit pana acum de recesiune, desi aceasta se vedea cu ochiul liber.
Degeaba sar in sus unii, precum Felix-turnatorul, cum ca declaratia lui Basescu de ieri ar crea panica in randul populatiei. Aiurea, in panica au intrat ei, mogulii de presa, imbogatitii peste noapte si toti afaceristii verosi.
Criza sau recesiune, romanul se va descurca.
2009-06-15 16:59:18 | Raporteaza
si despre loserii aia de filosofi nimic? vad ca ati glumit intr-un post pe seama lui vanghelie care este, insa nu ati mentionat si la ce se referea el. la herodot ala de-l cauta fraierii de filosofi pe google, in loc “sa ospatareasca” si “sa tinichigeasca”. cand presedintele o ia pe aratura si jurnalistii raspund facand bancuri despre tinte facile, e tarziu.
2009-06-15 17:00:20 | Raporteaza
@ geo_36
Corect!
2009-06-15 17:00:22 | Raporteaza
@Pally Ownage
“…la herodot ala de-l cauta fraierii de filosofi pe google, in loc “sa ospatareasca” si “sa tinichigeasca”.”
Heheheeee…
Care va sa zica, o sa “ospatarim” si o sa “tinichigim”.
Iata o “strategie” de iesire din criza, n`asha ?
2009-06-15 17:16:52 | Raporteaza
,,Nu, n-a fost original. Dar cineva trebuia s-o spuna” iar vorbim discutii, cineva trebuia sa o spuna, caci nimeni din Romania nu stia ca e in criza;toti romani, tembeli, se bucurau ca SUA e in recesiune, alte state dezvoltate la fgel, iar la noi nimic, noroc cu dl.presedinte
Da, domnul presedinte ne-a convins ca stie sa desparta corect in silabe si atat !
2009-06-15 17:23:42 | Raporteaza
Stop!Nu opozitia sau guvernul actual sunt de vina pentru criza financiara si economica globala.Nu inteleg cum oameni civilizati,instruiti pot sa arunce vina pe un guvern sau pe cei din opozitie.Iar daca pd-l sau psd au castigat alegerile,chiar si acestia trebuie incurajati sa faca totul ca sa depaseasca criza asta,impreuna cu celalalte tari din UE.Tot am citit ca bani ar fi,dar nu stim cum sa-i cheltuim.Infrastructura rutiera are nevoie de cca. 200 miliarde de euro,o parte din bani trebuie sa vina de la stat-se imrumuta!-restul de la UE.Santierul Romania va fi deschs pentru cel putin 20-30 de ani.Acesti bani investiti in infrastructura o sa aduca alti bani si tot asa.Prea mult efort este utilizat pentru a arata cat de ….sunt ceilalti.Dar concret,ce trebuie facut?
2009-06-15 17:26:50 | Raporteaza
timi: da ce basescu numai stie sa inoate?
) chiar cu “om la apa” asta se salveaza oricum…
2009-06-15 17:28:22 | Raporteaza
@Machiavelli L-ai uitat pe Herodot – ala care a zis “the ducks come from the trucks”

Ai, dreptate, ce sa ne mai batem capul, lista oamenilor capabili incepe si se sfarseste cu actualul presedinte. Duda e un actoras resapat, Geoana e un prosatanac, Antonescu sa se mai tunda daca vrea presedinte, Vadim e bufon, Becali – un cioban… Si nici eu nu ma simt prea bine…
Dar tu? Ai planuri pentru urmatorii 5 ani?
2009-06-15 17:30:29 | Raporteaza
@paun
Deci? N-ai venit cu nimic nou. Ai cumva vreo solutie?
La prima intrebare raspunsul este da. La a doua raspunsul este nu. Esti multumit?
P.S. Vrei sa schimbi ceva dar nu ai nimic sa pui in loc…
2009-06-15 17:58:55 | Raporteaza
machiavelli: tu pe cine ai avea sa pui in loc? just asking….
2009-06-15 18:04:31 | Raporteaza
Portocalistii mai au nevoie din cand in cand si de cate-un dus rece.
Li se mai imbunatateste circulatia periferica.Se mai calesc oleaca,li se mai inchid putin porii,pun o stavila in fata virusilor.Asta-i partea proactiva,caci este si una reactiva daca se insista.Intra la apa.Intratul la apa,mai treaca mearga,dar li se invinetesc madularele si li se subtiaza vocile.Din aceleasi motive.
2009-06-15 18:07:10 | Raporteaza
Oare nu acelasi (ORIBIL) personaj tipa nu cu mai mult de doua luni de zile impotriva alarmistilor care propovaduiesc criza asta economica. Nu tot el ne spunea ca se vad semnele unei redresari ? Efoarte convenabil pentru Basescu sa aiba un dusman, iar cum Geoana si Antonescu i se par insignifianti se ia piept in piept cu Criza.
– Basescu nu face niciodata declaratii pe care sa nu le poata intoarce in favoarea sa la momentul oportun, iar acest moment va sosi prin Octombrie-Noiembrie cind va iesi falnic in fata natiunii si ne va anunta ca EL, doar EL, afost capabil sa invinga acest monstru cu 7 capete care a fost criza economica. Si astfel cu catel si cu purcel Romanii se vor alinia in spatele lui “El Lider Maximo” si-l vor vota nu cu 100% ci cu 150%. Falnica Tara, Mandru CARMACI !!!!!
2009-06-15 18:07:43 | Raporteaza
@Machiavelli
Calificativele nu-mi apartineau !Deci voi fi mai pe intelesul dv: oricare dintre cei enumerati in postarea anterioara e mai demn (pana la proba contrarie) decat omul pe care domnia voastra-l venerati ,asta apropos de P.S.–ul dv.Dar, daca sunteti nostalgic dupa tatuci,sincer va inteleg-nimeni nu-i perfect.
2009-06-15 18:12:48 | Raporteaza
Si inca ceva…
“Ai, dreptate, ce sa ne mai batem capul, lista oamenilor capabili incepe si se sfarseste cu actualul presedinte.”
Tragi concluzii pripite si insinuezi lucruri pe care nu le-am rostit vreodata! Lista oamenilor capabili nu incepe si nici nu se sfarseste cu TB! Ca sa fie limpede. Dar nici nu ma pot si nici nu ma voi asocia vreodata cu cei care injura orice gest pe care-l face Basescu.
Basescu avea dreptul sa conduca o sedinta de guvern! E constitutional. Pe de alta parte ceea ce a spus acolo este real. Ce sa faca si omul acum? Sa stea deoparte? Sa nu mai zica nimic? Ca exista si ceva substrat electoral in ceea ce a facut presedintele, asta e alta poveste! Oricum toti incearca sa-si faca campanie electorala prin tot ceea ce fac in politica. Unora le iese altora nu. Asta e! Politica nu e o floare care miroase placut.
@neamtu tiganu
Tot tigan ai ramas… Ca si Vanghelie… Care ne da de stire ca are habar cine a fost domnu’ Herodot…
2009-06-15 18:13:03 | Raporteaza
Xanadu
Ma intreb,oare daca Mon Dieu Crin Antonescu,s-ar fi exprimat in franceza,ai fi inteles mai bine mesajul dumnealui ?
Cand mi-am dresat cainele,un expert mi-a zis :-daca vrei sa ai rezultate maxime,vad ca_cainele are potential,nu-i da toata rasplata dintr-o data,ci doar cate-o bucatica.
2009-06-15 18:23:45 | Raporteaza
@Machiavelli
Daca dv considerati afirmatiile presedintelui indreptatite si normale atunci dati-mi voie sa va spun ca sunteti mai mult decat partinitor.Radeti de Vanghelie ca nu stie cine-i Herodot insa nu vi se pare ca-i mai grav sa stii cine e Herodot (parintele istoriei) si sa bagatelizezi personaje istorice prin trimiterea catre google daca vrem sa stim cine e?Faptul ca presedintele ne vrea prosti va convine?
p.s. decat spectacolul de balci facut ieri la guvern ,mai bine statea acasa
2009-06-15 18:29:14 | Raporteaza
@paun
Regret polemica in care am intrat… Pentru ca se pare ca iti lipseste capacitatea de a intelege anumite lucruri. Nu dezvolt pentru ca am senzatia ca esti unul dintre cei cu care chiar nu se poate dialoga. In ceea ce priveste nostalgia dupa tatuci si chestii de genul asta, e limpede ca ai o problema de perceptie.Niste obsesii. Atata sti, atat spui. Am mai auzit replici de genul asta. Asadar schimba placa si rationamentul!
@magduza
Am afirmat vreodata ca as vrea sa pun pe cineva in loc? Am spus doar ca nu vad cine ar putea sa-i ia locul avand in vedere oferta din acest moment. Atat. Iar asta nu inseamna ca Basescu ar reprezenta cumva modelul perfect de presedinte. Asa ceva nu exista!
Personajele “demne” de care amintea paun (Crinut, Becali, Vadim, Geoana, Duda) se pare ca, toate, sunt oricum alternative mai bune la ceea ce reprezinta Basescu acum ca presedinte. Parerea lui paun… Nu?
Te multumeste raspunsul?
Fratilor, va lamentati intr-un mod de-a dreptul penibil! Nu va convine Basescu, nu-l votati! Si cu asta basta! E democratic!Dar nu-i mai acuzati pe cei care il sprijina pe Basescu (intr-o masura mai mare sau mai mica) ca ar avea nostalgia tatucilor sau ca il idolatrizeaza cumva. Pentru ca este fals!
2009-06-15 18:29:47 | Raporteaza
@Machiavelli
Situatia alegatorului nu este asemanatoare cu cea a unui candidat la Litere (de exemplu) caruia i se da sa scrie un eseu despre… prin care sa isi dovedeasca creativitatea, parerile proprii, stilul etc, ci mai degraba cu cea a unui candidat pentru obtinerea permisului auto care are de completat un chestionar cu variante: a, b, c… Dintre aceste variante el trebuie sa aleaga ceea ce considera ca este raspunsul corect. In nici un caz nu completeaza pe foaie un alt raspuns, altul decat variantele date. Daca nu il stie cu certitudine, uneori incearca sa il afle prin eliminare (a sigur nu este, nici b, mai ramane…).
Revenind la postura mea ca alegator, nu am posibilitatea de a veni de acasa cu cel pe care il consider a fi cel mai bun, ci trebuie (sau nu, dupa cum s-a vazut la ultimele alegeri cand au votat putin peste 20% din romani) sa aleg din ceea ce mi se ofera. Si in functie de cum cred eu ca ar trebui sa fie si mai ales de cum STIU cu siguranta ca NU ar trebui sa fie un presedinte
2009-06-15 18:32:41 | Raporteaza
@paun
In schimb dumneavoastra nu sunteti partinitor! Aveti, nu-i asa?, ca intotdeauna dreptate. Ganditi cam reductionist domnule paun. Va recomand sa nu va mai im-paun-ati atata! Fiti nitelus mai rezonabil in afirmatii! Nu aruncati cu ele de-a valma!
P.S. Consider ca polemica s-a incheiat aici si acum. Nu aveti decat sa credeti ce doriti. Pentru ca, oricum, veti crede numai ceea ce doriti! Ceea ce, foarte adevarat, nu e deloc anormal. Asta facem cu totii!
2009-06-15 18:35:09 | Raporteaza
@Machiavelli
Nu ati citit atent ce am zis eu despre nostalgii! La o citire atenta veti observa ca am scris “daca” .In genere,aceasta conjunctie introduce o subordonata conditionala.
2009-06-15 18:41:17 | Raporteaza
machiavelli: am inteles
2009-06-15 18:42:37 | Raporteaza
buna seaa:
re-ce-si-u-ne;
“mare noutate”
se baga la greu tichete de vacanta-solutia miracol-a d-nei udrea, se asezoneaza cu “prima casa”,si,drept ornamente:legea salarizarii unice&legea pensilor
cam asta ar fi felul principal servit noua de actualul guvern;
in subsidiar,dl pogea,intrat in panica-deja deficit de 2,2% dupa 5 luni,asta ar fi cam 5,5-7%la sf an,inacceptabil pentru fmi,se uita de unde mai poate aduna bani;
cineva trebuie sa spuna: nu mai sunt locuri de unde sa se adune bani;
solutia: curbe de sacrificiu la salariile bugetarilor,ca sa nu se reduca cheltuielile de investitii;
daca nici un guvern cu 70 pct nu poate face asta,atunci cine?
vi-l amintiti pe remes cand era ministru de finante cum transpira si scrasnea din dinti pe la teveuri si spunea ca nu sunt bani?vi-l amintiti pe daianu,spunand zambind acelasi lucru?
asta este, criza nu a inventat-o basescu,nici geana,nici liberalii-ei au agravat-o!
alea 20 mld luate sunt nota de plata pentru mracolul romanesc”din anii 2005-2007,dusi pe plasme,4×4,termopane,concedii in strainataturi,etc,etc,etc;
asa cun spunea un ziar german prin ianuarie:romanii incep sa se trezeasca cam mahmuri dupa dezmat;
trezirea reala va fi in trim4,cand e mai ra,se termina si verdeturile
o sa ne trezim prin decembrie cu finantarile blocate si aproape fara iesire;
astia ori se apuca sa spuna adevarul ori dispar ei toti!
2009-06-15 18:48:03 | Raporteaza
@paun
Oricum raspunsurile dumitale sunt pe langa subiect. Pe scurt… Va reprosam ca nu doriti sa intelegeti decat ceea ce vreti si va este pe plac din ceea ce spun altii! Nu toata lumea gandeste identic cu dumneavoastra domnule paun! Trebuie sa intelegeti asta si, daca aveti un dram de maturitate, trebuie sa si acceptati asta. Fie ca va place sau nu.
Domnule paun, aveti o alternativa ceva mai educata pentru votul de la toamna: Crin Antonescu! Cel cu “serviciurile”… Acelasi domn Antonescu care o critica nu cu multa vreme in urma cu profunda ipocrizie pe EBA ca nu stie sa vorbeasca corect romaneste sau pentru ca va propune legalizarea drogurilor usoare (nestiind ca amica sa – iata ca la PNL nici nu se poate vorbi de nepotisme? – a afirmat acelasi lucru)! Domnul “liberal” Crin Antonescu va propune urmatorul slogan: “Un alt guvern, un alt presedinte!” Evident, modestul domn Antonescu referindu-se la propria-i persoana si nu la altcineva. Sau poate domnul mincinos patologic Geoana sa va fie mai pe plac… E ceva mai spalat. Dar doar atat.
P.S. Domnule paun, intelegeti domnule ca in politica nu veti gasi niciodata omul pe care vi-l doriti dumneavoastra! N-ati retinut din postarile mele de pana acum partea cu imposibilitatea de a avea vreodata un presedinte ideal?
Si cu asta am incheiat…
2009-06-15 18:50:42 | Raporteaza
@magdutza
Ma bucur.
2009-06-15 18:54:39 | Raporteaza
@ intamplator
O analiza corecta.
2009-06-15 18:56:41 | Raporteaza
@intamplator
Foarte corect.Si masurile n-ar trebui deloc sa intarzie.Vara,se trec mai usor decat in alt anotimp.
N-au facut-o pana acum si rau au facut,asteptand europarlamentarele,o fasaiala.
Dle.Patrasconiu.Foarte bun articolul dvs.
2009-06-15 18:59:39 | Raporteaza
intamplator: daca dupa 5 luni deficitul a ajuns la 2.2 nu e un pic prea mult 5.5 la sfarsitul anului? lunile noiembrie si decembrie sunt luni de sfarsit de an financiar cand toti se uita pe variance analysis-ul ca pe biblie sa vada cat mai pot cheltui ca sa mentina deficitul – daca se va mentine- in limitele acordului stabilit cu FMI si daca e posibil sa nu depaseasca previziunile CE. lunile iulie, august, chiar septembrie fiind luni de concedii balanta venituri-cheltuieli se va mentine in limitele stabilite de buget – acolo se prevede asa ceva – octombrie fiind luna electorala nu? va duce la marirea cheltuielilor, sa speram ca nu se va trece peste pragul critic admis sper deja in buget.
si din punct de vedere al bugetului se pare ca prin rectificarea bugetara s-a prevazut si acest lucru. o alta rectificare bugetara? sa vedem….
cu tichetele de vacanta? sa fim seriosi, tot pe banii nostri in turcia sau grecia
2009-06-15 19:04:08 | Raporteaza
Nimic nu mai e de facut, trebuie sa reinstalam guvernul PNL.
Nu cred ca se ezista alt unguent la piciorul de lemn pe care l-au lasat in urma.
Iar Basescu, trebuia s-o stie: solului care aduce vesti proaste i se taie capul.
2009-06-15 19:04:35 | Raporteaza
nu trageti in pianist
2009-06-15 19:07:09 | Raporteaza
@paun
“…oricare dintre cei enumerati in postarea anterioara e mai demn (pana la proba contrarie) decat omul pe care domnia voastra-l venerati…”
Apropo…
Nu vad nici o urma de “conditional” in fragmentul de mai sus si care va apartine. Asadar lasati vrajeala domnul paun. Nu va mai osteniti sa va justificati si sa dati alt sens (ascuns) cuvintelor, altul decat cel pe care l-ati gandit si l-ati dat! E jenant. Zau asa. Afirmatia care va apartine chiar mi se pare a fi fara echivoc.
2009-06-15 19:13:30 | Raporteaza
In anii `90, cand n-au mai avut bani de salarii/pensii, au pus tiparnita la treaba. Si inflatia s-a apropiat de 300 %.
Acu` nu se mai poate, toti (UE, FMI) sunt cu ochii pe noi.
Nu poti sa mai scoti camesa fara restructurarea economiei/intreprinderilor.
La CFR, de ex., cheltuielile cu salariile au ajuns la 90 % din totalul veniturilor.
Scandalos si falimentar.
Masurile eficiente (cat mai urgente !) vor fi extrem de dureroase si vor provoca nemultumiri/proteste.
Chiar intr-o perioada electorala, in care piratului i se poate bate obrazu` tocmai cu lozinca din campania anterioara : “SA TRAITI BINE !”.
2009-06-15 19:17:29 | Raporteaza
tocmai masurile astea trebuie intre in contradictie pe ceea ce au promis in campania electorala. pai atunci cum sa interpretez: s-a spus ca vor creste salariile, va creste nivelul de trai, ma rog ce a mai ramas din el, se va pune accent pe educatie, productie, iar acum cu rectificarile bugetare tocmai cheltuielile astea se vor diminua, nu-i asa? chiar daca la CFR salariile au ajuns la 90% din totalul veniturilor, salariatii sunt protejati prin contractul colectiv de munca. si printr-un buget in concordanta cu cel national, nu?
si atunci in romania de azi ce masuri eficiente pot fi luate? si inca rapid. asa cum afirmi tu, masurile de eficientizare daca vor fi extrem de dureroase vor avea ca rezultat greve si manifestatii care in opinia mea nu vor duce decat la ineficientizarea economiei nationale.
2009-06-15 19:27:56 | Raporteaza
Votati Crin Antonescu! Alaturi de cel care este (Vanghelie) o sa ne dea multe “serviciuri”. Si atunci o sa fim foarte multumiti. Si uite-asa o sa mai uitam nitel de nesabuinta cu care guvernul “liberal” de orice masura si cumpatare ne-a adus criza economica mai repede si mai profund! Votati un neica nimeni care n-a facut in politica nimic altceva decat gargara! Va mai aduceti aminte de acelasi “liberal” Antonescu, cel care il sprijinea fatis pe Oprescu (omul lui Iliescu) in turul doi pentru primaria generala a capitalei? In toamna, la un posibil tur doi, oare pe cine o sa mai sprijine fatis domnul Antonescu? Cumva pe domnul Geoana? Sau pe Vadim? Oricum, toti acestia fiind mult mai “demni” decat presedintele actual. Bineinteles, asa cum a decretat domnul paun!
2009-06-15 19:28:00 | Raporteaza
@magdutza
Pare greu de crezut da` o buna parte din marinari inoata ca toporu`.
2009-06-15 19:34:00 | Raporteaza
timi: important e ca stau la suprafata, la ananghie stilul nu mai conteaza
), doar n-o sa vezi un naufragiat facand sincron pina la barca de salvare 
2009-06-15 19:38:37 | Raporteaza
Este foarte interesant cum celebrul personaj Necolaiciuc (cel care nu cu multi ani in urma cumpara piulite, suruburi si cravate la CFR-marfa -sper ca nu ma insel – la preturi “promotionale”) traieste bine mersi in America. Fiind dat in urmarire internationala. Individului insa nici ca-i pasa de asta. Tocmai si-a vandut (ma mir, nu i-o fi fost nitel cam greu cu criza asta?) doua apartamente de lux pe care le detinea in Palm Beach. Pe infractorul asta chiar il urmareste cineva sau totul e o gluma proasta care seamana a povata. Adica fura pana nu mai poti ca e sigur ca nu ti se va intampla nimic.
2009-06-15 19:38:47 | Raporteaza
TB are puterea de a spune lejer lucruri pe care alti politicieni nu le-ar spune deoarece ar fi incapabili sa gestioneze efectele afirmatiilor lor. Aceasta trasatura a lui TB ii enerveaza cel mai tare pe cei mai multi dintre politicieni si nu numai. TB ii innebuneste pe toti, asta este adevarul!
Daca ar exista o posibilitate de-a afla ceea ce gandesc cu adevarat(si cu invidie) politicienii nostri, am vedea ca aproape toti si-ar dori sa poata fi Traian Basescu!
2009-06-15 19:39:14 | Raporteaza
@renatta
Ce bine ca ne-a spus de recesiune !
Habar n-aveam.
Nu mai zic de aia de la Guvern, care dorm in papuci si-l cheama pe presh, sa le mai spuna ce si cum.
2009-06-15 19:46:40 | Raporteaza
@magdutza
Cre` ca, deocamdata, piratu` inoata lejer, pe “spate”.
Cam intr-o luna trece la “bras”, ca sa nu tulbure apele prea tare da` sa vada bine ce se intampla in jur.
Prin august – septembrie, o da pe “fluture” (un fel de “voiniceasca” bastinasa), adica accelereaza un pic si se da mare.
La final, incearca un crawl (viteza/spume/valuri maxime).
Sa vedem ce timpi scoate.
Pana una – alta, concurentii fac “pluta” sau “calca apa”…
2009-06-15 19:53:43 | Raporteaza
@CP
Un raspuns (pt. magdutza) arestat.
Multumesc !
2009-06-15 19:54:42 | Raporteaza
OK, avem re-ce-si-u-ne. Si pana Duminica trecuta acest lucru a fost un secret de stat?
OK, avem re-ce-si-u-ne. Acum il tragem la raspundere pe Varul Jan si pe Tariceanu si Sterling si…etc?
OK, avem re-ce-si-u-ne. Si cine ne va “rezolva”, economistul de marmora sau directorul lui general?
OK, avem re-ce-si-u-ne. Geniul de Feoana ne va rezolva, sau poate Guagăl – Fantomas din ferentari.
Domnule Presedinte si daca avem re-ce-si-u-ne, CE FACEM?
2009-06-15 20:04:08 | Raporteaza
Buna seara la toata lumea
2009-06-15 20:06:21 | Raporteaza
timi: dupa recesiune urmeaza o perioada de stagnare si apoi cu voia lui dumnezeu cresterea economica.
buna seara Theo-Phyl!
2009-06-15 20:09:51 | Raporteaza
Tm_ionescu
Observa te rog faptul ca nu am facut nicio referire la “iesirea” lui Baselu, de ieri. Din punctul meu de vedere ieri nu a avut loc niciun eveniment care sa justifice penibilele dezlantuiri din presa.
Care este problema: ca ne-a anuntat Baselu ca e recesiune, cu toate ca noi stiam deja acest lucru, sau faptul ca anuntaul ne-a luat prin surprindere?
2009-06-15 20:14:37 | Raporteaza
@magdutza
pe cine sa credem pe Mugur Isarescu care a spus ca iesim din ea, sau pe Dl Basescu care a spus ca intram in ea? Sau doamne fereste sa ne uitam la bursa americana care este in crestere si dolarul american (in sfarsit) este in crestere.
Draga
2009-06-15 20:14:59 | Raporteaza
Salut, Theo-Phyl !
Cum ce facem, domn`e ?
Tragem …”semnale de alarma”, nu se vede ?
@magdutza
Bine zis “cu voia Domnului”…
2009-06-15 20:15:28 | Raporteaza
…anuntul…
2009-06-15 20:15:55 | Raporteaza
theo-phyl: eu intotdeauna CRED IN SPECIALISTI
2009-06-15 20:18:02 | Raporteaza
Domnule Machiavelli (nu e vina mea ca suna ciudat, dar vreau sa ma adresez si eu dumneavoastra cel putin la fel de reverentios ca doar suntem oameni, nu… ), vedeti, eu nu decretez, pot cel mult sa imi exprim o parere, fara sa am pretentia ca e cea mai buna. Problema sau problemele (adevarate si din ce in ce mai grele) se pare ca vin tocmai de la cei ce decreteaza. Iar dl. Presedinte parca tocmai isi “asumase”" nu cu multa vreme in urma bunele si relele acestei guvernari. Intre timp “mai s-a gandit” asa ca s-a dus sa-i urecheze pe ministri (cum altfel decat in fata camerelor de filmat?), ceea ce mie nu prea imi mai suna a asumare, fie ea chiar si numai la nivel de declaratie. Dar asta nici macar nu ma mai surprinde din partea lui, deja m-am obisnuit cu stilul asta (uite demisia, nu e demisia s.a.m.d.), o fi din cauza ca filtreaza mai greu informatia, o fi din alte cauze…
Deci votati cu cine vreti dumneavoastra, cu cine credeti ca va reprezinta, asta e in fond democratia. Si daca sunteti in pana de idei, dati un search pe gugal! Si cand o sa aflati notati-va, ca am observat ca memoria va mai joaca feste. Ca doar ati zis de vreo doua ori ca polemica se opreste aici, ba aici… ba mai colea si tot reveniti! A inceput sa va placa?
2009-06-15 20:19:43 | Raporteaza
@magdutza, a fugit postarea la cuvantul Cheie “Draga”
Draga Magdutza, cuvantarea Dl. Basescu se numeste ALEGERI. Dl Presedinte stie ca prin Octombrie lucrurile (probabil vor fi mai bune) asa ca de ce nu sa ne povesteasca el (atunci) cu ne-a rezolvat el in iunie
Daca nu va fi asa el totusi ne-a avertizat, nu?
Magdutza sunt sustinatorul lui Basescu, si voi fi si mai departe – dar nu sunt prost
2009-06-15 20:20:05 | Raporteaza
Devine tot mai evident de ce regreta basescu, in ultimul timp, mangealacul pidilicilor cu pesedeii. De fapt, daca in decembrie 2008 baiatu` era convins ca romanica nu va intra in criza
(a aflat lucrul asta prin februarie-martie la ceva timp dupa vizitele alea prin tara, la diverse intreprinderi, cand ii linistea el,atotstiitorul, ca oamenii nu vor avea probleme, chiar daca acum intreprinderile alea sunt fie inchise, fie in somaj tehnic), basescu cred ca-i incuraja pe penelei, in frunte cu tariceanu prim ministru, s-o faca de-o guvernare cu pesedeii si atunci sa vezi critica la adresa guvernului de incapabili,pnl-psd, care nu-s in stare sa se descurce in conditii de criza. Asta pana la realegerea lui p-un nou mandat si apoi,hop, schimbarea cu pidilicii, prin alegeri anticipate! N-a stiut pe ce lume era prin decembrie si acum are, evident, muuuuuulte probleme sa se realeaga, dar poate asa trebuia sa fie ca sa scapam de el, mai sti!
2009-06-15 20:20:11 | Raporteaza
@renatta
“Penibilele dezlantuiri din presa” sunt doar reactii asteptate la penibilele iesiri ale piratului din ultima vreme.
Gasesc o singura explicatie.
Nu are consilieri capabili sa evalueze efectele “manifestarilor” navalnice, tipice temperamentului.
Sau, mai stii ?
Nu tine cont de ce i se spune…
2009-06-15 20:20:58 | Raporteaza
@timi salut
cineva trebuie sa-mi explice de ce, toti cei care cred in tara asta, intr-o doctrina, un partid un om, trebuie sa manance in fiecare zi un kilogram de “broaste raioase”, este asta o dietata nationala.
2009-06-15 20:25:57 | Raporteaza
postare noua!
2009-06-15 20:29:21 | Raporteaza
Continuare…
Tu esti un potential alegator. Spune-mi te rog care este prejudiciul care ti l-a creat iesirea lui TB de ieri?
2009-06-15 20:32:21 | Raporteaza
@Theo-Phyl
Pt. ca unii oameni din tara asta (aia care tin fraiele) :
- se cred mai smecheri decat ceilalti (“pulimea”, adica);
- cred ca-si pot permite sa faca orice, fara consecinte;
- desi au fost alesi pe un val de nemultumiri fata de “fosti”, aplica aceleasi metode pe care le-au etichetat drept “marea coruptie”, “sistemul ticalosit” etc.
- traiesc cu impresia ca legea e facuta doar pt. fraieri, ei putand eluda prevederile ei;
- se inconjoara de oameni mici, lipsiti de coloana vertebrala, pe care-i indatoreaza pana la umilinta.
Ar mai fi, da` va las si voua placerea, n`asha ?
2009-06-15 20:36:41 | Raporteaza
Daca-i mai ascult mult pe Geoana si Tariceanu, servus acuzativ! Si cine stie: poate ajung si eu in “casa tarii”!
2009-06-15 20:38:05 | Raporteaza
@CP
Iar m-a “arestat” platforma !
Indurare…
2009-06-15 20:38:09 | Raporteaza
@renatta
Geoana si Tariceanu, care-i asculti ?
2009-06-15 20:39:44 | Raporteaza
Desigur!
2009-06-15 20:43:04 | Raporteaza
Un test elementar de cunostinte de gramatica ar curata eficient clasa politica.
Mai bine chiar decat legea lustratiei.
2009-06-15 20:45:39 | Raporteaza
Buna idee!
2009-06-15 20:47:37 | Raporteaza
Suntem incorigibili! Conduce-constitutional-Presedintele o sedinta de guvern, intr-o perioada critica, face afirmatii pe baza unor elemente verificabile:2 trimestre consecutive cu descrestere=recesiune, sistem de invatamant defazat de necesitatile pietei de munca, o axioma, intrebati orice intreprinzator sau HR, lipsa de progrese in masurile anti criza, in fond o atitudine de bun simt pentru orice om rational,si hop! Toti sar sa-l sfasie! Daca e de inteles la politicienii PSD+PNL+TV consacrate, e de neinteles pe blogg-uri. Nu ma mai uit la TV, sa ajung sa nu mai citesc nici pe blogg-uri?Domnule@TM, spuneti-mi si mie, care sunt aceste penibile iesiri ale “piratului” care sa justifice insultele presei la adresa acestuia? Sa nu-mi spuneti de clop, cojoc, oaie tunsa sau alte folklorisme!
2009-06-15 20:49:04 | Raporteaza
Dar ma tem ca Baselu ar ramane, ceea ce nu-ti este deloc confortabil.
2009-06-15 20:49:14 | Raporteaza
@renatta
Sa nu ne temem !
2009-06-15 20:54:25 | Raporteaza
@magdutza/7.04&8.18
1. 7.04 am ponderat cu SACDEREA VENITURILOR BUGETARE(ganditi-va la intrarile din tva- se vor reduce ,cred,cam cu 12-14 pct,si astea atrna greu la venituri bugetare, accize nu mai cresc anul asta-deja sunt majorate in avns,de imp pe profit sa nu mai vorbim)
2. 8.18-care specialisti?asta e gluma saptamanii
2009-06-15 20:58:17 | Raporteaza
@Stefan Michiu
Piratu` ne-a bagat pe gat alianta kknie (cu pesedoii), desi am votat altceva, da ?
L-a numit pe Boc PM (si foarte bine a facut !), da ?
Si-a asumat Guvernu` si, implicit, programu` de guvernare, da ?
Si vine acu` si besteleste Guvernu` mosit/numit/nashit de el in persoana.
Iar in loc de un program serios de iesire din criza, vine cu ospatari, tinichigii si alte parascovenii.
Toate sub lumina reflectoarelor, evident.
Sunt chestii care nu numai mie – votant perpetuu anti PDSR/PSD/PRM/PC – mi se par penibile, draga domnule Michiu.
2009-06-15 21:02:21 | Raporteaza
Mor de ras…
2009-06-15 21:06:58 | Raporteaza
@theo-phyl/buna seara si inca odata felicitari pentru blog/bun
criza&us
eu am o teorie empirica: daupa o “problema”sau revenire in us,eu urmeaza acelasi pattern cam la 6-12 luni,iar romania urmeaza eu cam la 6-12 luni
daca afirmatia mea e adevarata,considerand ca us reia cresterea cam in tr 1/2010,eu va reveni pe crestere cel mai devreme in a doua jumatate 2010 si ro nu mai devreme de jumatate 2011
deocamdata us e doar in convalescenta, s-a oprit caderea,dar nu mi se pare ca a einceput(vezi indicele noilor constructii incepute,e la pamant)
as mai spune ceva: dupa pomparea atator bani o inflatie ridicata e inevitabila,si, nu vad bine bursa in urmatorii 2-3 ani;probabil ca atunci cand inflatia va incepe sa creasca vor creste investitiile in imobiliare&consum
in final,corolarul meu
BUNI AU FOST REAGAN&P.VOLCKER,aia au avut “balls” timp de 3 ani au eliminat tot ce era putred dupa carter si 20 ani s-au infruptat toti
2009-06-15 21:08:11 | Raporteaza
@paun
Iar sunteti pe langa subiect domnule paun. Observ ca va eschivati cu obstinatie sa raspundeti concret… In fine, nu mai conteaza. Nu, nu a inceput sa-mi placa. Ci chiar sa-mi displaca. Conversatia cu dumneavoastra. Sincer.
P.S. M-am simtit obligat sa revin pentru a incerca sa va atrag atentia ca debitati aiureli in ceea ma priveste. Interpretandu-mi sistematic si voit eronat opiniile si afirmatiile. Ceea ce nu mi se pare deloc corect.
Mi se pare mie sau eu am fost cel care v-am recomandat sa va utilizati votul in toamna pentru a schimba (sau nu) situatia actuala. Cu care se observa ca nu va impacati mai deloc. Asa ca va rog, mai scutiti-ma cu indemnul asta plagiat cu care va incheiati postarea! Stiu prea bine ce voi face si va asigur ca n-o sa-mi fie deloc rusine de cum si cu cine o sa votez la toamna. In situatia in care voi vota. Optiunea imi va apartine in intregime si nu mi-o va influenta nimeni.
Sincer sa fiu nu prea inteleg cu ce anume va impiedica Basescu sa va traiti viata linistit… Si sa va concentrati energiile catre lucrurile care conteaza cu adevarat in viata. Lasati patima deoparte domnule paun! Ca vremurile alea de la inceputul anilor 90 cand batele minerilor faceau ordine in Bucuresti s-au cam dus… Sau, din contra, continuati sa va sa visati sau sa pacaliti logica crezand ca daca va veni un alt personaj in locul lui Basescu (eventual unul linistit care sa stea in banca lui si sa-i lase pe toti in pace) se vor schimba fundamental lucrurile in tara asta. Fie si un literat, asa cum probabil v-ati dori. Niciun presedinte, oricare ar fi acela, nu va ajunge vreodata sa fie pe placul tuturor. Orice ar face, orice ar spune.
2009-06-15 21:14:12 | Raporteaza
Programul unei eventuale iesiri din criza nu-l face presedintele! Ci guvernul. Iar daca guvernul nu-si face treaba asa cum trebuie, cine oare trebuie sa-l amendeze? Bunul Dumnezeu?
Basescu ar trebui cumva sa taca si sa stea ghemuit si cuminte intr-un colt pe undeva pe la Cotroceni? Numai ca sa faca pe plac unora? Nici vorba! Fie si daca greseste trebuie sa se implice. Pentru ca greselile, la un moment dat (ma rog, cam o data la cinci ani) se vor deconta democratic la vot.
2009-06-15 21:21:05 | Raporteaza
@Tm_ionescu
Occidentalii ramasi acasa asta au facut – tinichigerie, ospatarit, chiar daca aveau 2 facultati. Pe timp de criza specialistii isi cam pierd locurile de munca.
S-au enervat pesedoii ca le-a stricat linistea si digestia dupa optimismul BNR.
2009-06-15 21:26:28 | Raporteaza
eu eram curios cum o zice pe silabe naty meir… cu tot cu decolteul lui moni…:))
2009-06-15 21:49:33 | Raporteaza
@machiavelli
este corecta afirmatia,si nici macar nu ma obosesc sa citesc ce aiureaza unii ca @paun;
problema lui basescu e urmatoarea:
-in oct a semnalat ca nu vor fi bani de pensii,cand cu majorarea
-in oct-sf-a semnat legea 50%-nici macar nu avea ce face,dar trebuia sa spuna raspicat-si stie sa faca asta- ca e o prostie
-prin dec,nu prea aveam criza dixit basescu
-prin ian nu prea aveam nevoie de imprumut extern,iarasi “dixit”basescu
-in mai-ca s-a intamplat-O LUNA- ca venituri/cheltuieli la buget sa fie echilibrate,hop,ca uite se si vede un reviriment,si ca nu e recesiune,ca vezi doamne “tehnic”(si e corect) nu au fost doua trim de scaderi
dupa parerea mea,basescu e cu “c..u in doua luntri”,nu poti -mai ales in economia reala sa “dai” cu vorbele cand esti presedinte;
ori taci ori cand vorbesti stii ce spui,nu le arunci cum facem noi pe aici pe blog;
de acord,interesul suprem si unic al unui om politic sunt
voturile;
numai ca in ultimele cateva luni basescu a devenit demagog si asta ii va strica coroborat cu atacurile din ultimii 3 ani;
acma ,sincer, ce trebuia sa mearga la sedinta de guvern,sa anunte ceva ce stie toata lumea?nu e demagogie?nu cumva e un fel de “dorele,fa-te ca lucrezi”?
o mai arunca si cu bnr,pai isarescu ala cand vorbeste,are planuri,fiti sigur ca fiecare gest si vorba e studiata inainte, stiut fiind ca vorbele orcarui guvernator de banca centala e citita in multe chei.
sincer,as vrea sa-mi explcati ce rost a avut chestia asta cu “re-ce-si-u-ne”?
2009-06-15 21:49:48 | Raporteaza
Basescu are dreptate. Ne trebuie si mecanici de locomotiva. Printre altele. Filosofi, ingineri si buni de gura si la toate exista cu nemiluita. Drama e ca potentialii mecanici de locomotiva conduc, de exemplu, primarii de sector si organizeaza revelioane. Tara asta e intoarsa cu fundul in sus de mult prea multa vreme iar de situatia asta nenorocita profita tot felul de incapabili si de gugalari.
P.S. Iata un exemplu de cum se face promovarea incompetentilor… In momentul asta, la “Nasul”, e prezent Gigi Becali. Maine va fi, probabil, invitat Vadim tudor. Poimane Codrin Stefanescu sau mai stiu eu cine altcineva. Si tot asa…
2009-06-15 21:58:29 | Raporteaza
“Sincer sa fiu nu prea inteleg cu ce anume va impiedica Basescu sa va traiti viata linistit… ” – daca asta nu intelegeti, e inutil sa va mai fac sa intelegeti altceva. Basescu nu e Gica din coltul strazii, Basescu e Presedintele tarii mele si tot ceea ce face el ma afecteaza, mai ales ca isi depaseste cu mult atributiile si se baga ca mararu-n bucate in tot si in toate. Imi cer scuze ca sunt mereu pe langa subiect, poate pentru ca subiectul meu e mult diferit de al dumneavoastra. Va multumesc pentru recomandarea facuta, eram intr-o deruta totala si nu stiu ce m-as fi facut fara ea. Dar ce au in comun batele minerilor cu postarile mele, chiar ca nu inteleg! Eu stiu asa: sunt cetatean, imi platesc taxele, am dreptul sa votez si sa critic atunci cand consider ca e cazul pe cei care sunt platiti din banii mei ca sa ma reprezinte si sa ia decizii. Cam asta ar fi cel mai important lucru castigat in ‘89. Si parerile mele, patimase sau nu, sunt la fel de importante ca si ale dumneavoastra si ca ale oricui altcuiva. Nu inteleg ce raspuns doriti de la mine. Sa va spun eu pe cine sa votati? Nu imi permit. Si inca ceva: ma insel eu sau dumneavoastra sunteti cel care a inceput acest dialog – l-as numi eu- sau polemica cum o numiti dumneavoastra? Ignorati-ma si o sa scapati de disconfortul cauzat de conversatia asta care va irita in asemenea masura incat aveti probleme in a recepta corect anumite mesaje.
2009-06-15 22:01:45 | Raporteaza
@Machiavelli
v-ai urca intr-un tren condus de piedone,dupa ce si-a luat examenul de mecanic de locomotiva intr-o zi?
cam pe aici sunt problemele nu ca avem filozofi sau actori sau generic “intelectuali”
dezastrul e ca avem o societate care rade si se distreaza cand il vede pe becali,pe udrea ,pe vanghelie si cati si mai cati
iar presa,a semnalat ca fapt divers un lucru dupa mine extraordinar:condamnarea acelui hot numit cutean,acum ministru, la 5 ani inchisoare
2009-06-15 22:08:52 | Raporteaza
Domnule @TM: fara a avea intentia sa polemizez cu Dvs. va expun parerea mea , punctual, ca simplu cetatean:
1. Am digerat greu alianta, dar evolutia ulterioara a confirmat – cel putin pana in prezent- ca Basescu a avut dreptate: fata de refuzul liberalilor, va puteti imagina ce ar fi facut PSD cu un guvern minoritar sau la limita? Si asa, in situatia data, sunt foarte obraznici.
2.L-a ales pe Stolojan- a defectat; probabil s-a gandit sa puna un sef de partid- deci, Boc, sa aiba un partid care sa-l sustina.
3. Si-a asumat Guvernul, dar nu inseamna ca i-a dat un cec in alb;
4.A fost un exemplu de ineficienta invatamantului, nu e datoria lui sa faca programe, @Machiavelli are dreptate.
Sunt probleme spinoase cele relatate de Dvs. dar spre deosebire de Dvs. eu ii acord prezumtia de buna intentie, Dvs. de alte intentii. Cu stima.
2009-06-15 22:31:49 | Raporteaza
@Paun
uite,eu am un plan viabil;ia-l matale pe tm ionescu si pe loda si candidati pentru un post de primar la sectorul 5.
S-a dat pe ,,gogla”ca e liber.
2009-06-15 22:39:39 | Raporteaza
@Machiavelli
explica-le celor fara brain despre asumarea guvernului si…..nice to see you!
2009-06-15 22:47:55 | Raporteaza
@ nepotu….Ai intrat pe motorul de cautare inaugurat de primaru’ care este? Nu te lasa pacalit, “google” e pentru informare, “gogla” pentru dezinformare. Si, nici unul, nici celalalt nu suplinesc nici anii de scoala, nici cei sapte ani de acasa. Oricum, daca ai intrat, de maine sa fii atent la “prural” cum zicea o ministra care este, ca asta e boala care se ia.
2009-06-15 23:12:06 | Raporteaza
@ intamplator
Probabil ca un tren e mult mai usor de condus decat un automobil… Luand in consideratie acest aspect, este foarte posibil ca Piedone sa-si fi putut lua cu mai multa usurinta si chiar pe bune un eventual examen de mecanic de locomotiva. Daca si-ar fi propus acest lucru vreodata. Dar daca frauda i-a fost mai la indemana? A fost, nu-i asa?, foarte dificil sa se opuna tentatiei. Nu cumva e mai lejer sa dai banu’ si sa treci un examen fara sa te chinui a mai invata ceva?
Lasand gluma deoparte, raspunsul e categoric nu! Nu m-as
simti deloc confortabil stiind ca Piedone ar conduce trenul in care m-as urca.
La dezastrul zugravit de tine indraznesc sa mai adaug o caramida. Faptul ca, tot aducand vorba de Piedone, individul asta e inca primar dupa tot scandalul ala cu permisele false.
Desigur ca nu faptul ca avem filosofi, ingineri, actori, doctori e o problema. Problema e ca astia sunt scosi acum ca pe banda rulanta de sutele de facultati particulare la care nu se invata decat cum sa se copieze! Problema e ca scoala nu mai reprezinta nimic si nu se mai face selectie. Admiterile la facultati de stat au devenit glume sinistre. Concurenta veritabila devenind doar o amintire prafuita. Examenele se dau cum se dau (daca se dau) iar daca n-ai fost suficient de darnic la pungulita cu profesorii de liceu, ca sa-ti dea note mari ca sa-ti creasca media generala (care conteaza la admiterea la facultate), ramane alternativa foarte convenabila oferita de facultatile particulare cu sali de curs si de seminarii in apartamente de bloc si cu profesorasi expirati si grabiti.
Da, Cutean a fost condamnat la 5 ani de inchisoare. Si asta e ceva imbucurator. Numai ca pana nu-l vedem in zeghe n-ar trebui sa excludem ca vom putea auzi ca si individul asta a disparut din tara. Asa cum au procedat multi alti politiceni infractori sau infractori infratiti cu politicieni. Nedumerirea e cu atat mai mare cu cat acest Cutean, un ins cercetat penal, a ajuns ministru…
De acord. Intr-un fel Basescu a gresit. Totusi simpla prezenta a unui presedinte intr-o sedinta de guvern nu este o eroare. E adevarat, demersul presedintelui suna cam electoral. Inconsecventa sa m-a dezamagit si pe mine. Iar cronologia evenimentelor petrecute in ultimele 6-7 luni nu l-au avantajat deloc pe Basescu. Mai ales pentru faptul ca afirmatiile sale s-au schimbat prea mult si prea des in ultimele luni si, in plus, au capatat un aer nitel cam demagogic. Insa n-as vrea sa-l judec prea aspru. Omul e implicat, oarecum obligat fiind sa devina chiar si demagog, intr-o lupta politica inversunata si ca atare trebuie sa-si foloseasca toate armele pe care le are in dotare. Nu sunt de acord cu metodele folosite de presedinte dar lupta politica presupune (fara a fi de acord cu asa ceva) sa ai minima morala.
Nu stiu… Pe de-o parte nu sunt de acord cu ce face Basescu dar pe de alta parte incerc sa-i inteleg miscarile. Insa trebuie sa recunosc ca uneori nu reusesc s-o fac. Nu stiu daca intelegi… N-as vrea sa par ca si eu as fi cu curu’ in doua luntrii.
Totusi, afirmatiile domnului Isarescu privind redresarea economiei romanesti pana catre finalul anului 2009 nu se justifica. Banca Mondiala, FMI si alte institutii i-au contrazis in cateva randuri optimismul manifest al bancherului sef al Romaniei. Privind situatia economica a tarii noastre ne-au fost transmise semnale diverse ca lucrurile nu vor sta deloc mai bine spre sfarsitul anului acesta. Asa cum ne anunta dl Isarescu. Nu trebuie exclusa presupunerea ca Isarescu ar fi putut face premedidat declaratii cu un caracter politic. Tocmai din dorinta de a veni in sprijinul politicilor economico-financiare ale guvernului. In concluzie, n-as da prea mare credibilitate optimismului impartasit de domnul Isarescu.
2009-06-15 23:23:50 | Raporteaza
@nepotu lu tamara
Nice to see you too!
Uneori mi-e tare greu sa incerc sa mai explic cuiva ceva. Mai ales celor care emit cu o consecventa de-a dreptul tampa pretentia ca Basescu sa faca totul si nimic! Adica, cu alte cuvinte, daca face ceva nu e bine. E sigur nelalocul sau. Iar daca nu face nimic iar nu e bine. Ca nu se implica, ca sta deoparte. E o dementa totala in modul de a gandi al unora. Pe bune. Oamenii astia nu vor sub nici un chip sa inteleaga ca pana si Basescu e om. Are si el vinile lui. Desigur. Si va raspunde in fata electoratului pentru ele. Dar nu tot timpul ne poate face pe plac asa cum si-ar dori unii sau altii. Asta e! Nici pe noi nu ne iubeste chiar toata lumea pentru ceea ce suntem. Si e normal sa fie asa. Nu?
2009-06-15 23:32:49 | Raporteaza
Gata! Noapte buna tuturor!
2009-06-15 23:33:09 | Raporteaza
@Stefan Michiu
Felicitari pentru punctul dumneavoastra de vedere. Il apreciez ca fiind serios si corect argumentat.
Adaug insa, nu numai pentru echilibru, ca Basescu ar trebui sa incerce sa evite demagogia. Pe cat posibil. Desi, cu niste adversari politici ticalosi, obraznici si duplicitari, Basescu nu poate purta in nici un caz manusi. Ar pierde sigur batalia.
2009-06-15 23:42:15 | Raporteaza
@Machia
“Inconsecventa sa m-a dezamagit si pe mine…afirmatiile sale s-au schimbat prea mult si prea des in ultimele luni si, in plus, au capatat un aer nitel cam demagogic… Nu sunt de acord cu metodele folosite de presedinte… Pe de-o parte nu sunt de acord cu ce face Basescu dar pe de alta parte incerc sa-i inteleg miscarile. Insa trebuie sa recunosc ca uneori nu reusesc s-o fac…”
Esti dezamagit, ti se pare “nitel cam demagogic”, nu prea pricepi de ce piratu` face ce face.
Da` ii justifici absolut toate actiunile.
Combati, care va sa zica.
Cu fraze sforaitoare, in postari kilometrice.
Cum dreaq s-o numi asta ?
2009-06-16 04:52:02 | Raporteaza
@Stefan Michiu & Machia
“nu e datoria lui sa faca programe”.
E usor sa critici dar e mult mai dificil sa construiesti.
Sa faci, de ex., o strategie anticriza, pe care sa ti-o asumi si sa raspunzi la final, daca ai dat-o in bara.
Personal, nu-l vad pe pirat pierzand noptile la masa de lucru, asudand pe o strategie.
Daca nu esti, insa, in stare sa vii cu proiecte/obiective concrete, stai in banca ta.
Nu veni cu fantezii puerile, de care rad si curcile.
2009-06-16 05:01:37 | Raporteaza