![]() | Unii au crezut că vreau să scot pistolulvezi toate articolele de Costi Rogozanu12 May 2010 la 21:05 43 comentarii 1484 vizualizari. |
Am spus că-mi place BUG Mafia cu ultima lor piesă. I-am numit “artişti” şi sentimentul snob al fiinţei s-a răsculat imediat. Dar se pare că n-am explicat destul de ce radicalizarea limbajului nu înseamnă neapărat că voi scoate pistolul în stradă. E totuşi o lecţie elementară de consum al artei, fie ea pop sau “înaltă”.
Alin Fumurescu s-a arătat îngrijorat că ne băgăm prea mult p.. împreună cu trupa de hip hop. Semnalam o piesă bună. Şi da, e nevoie să te radicalizezi în vorbă atunci cînd e cazul – şi acum e cazul. Aşa cum e cazul să ne radicalizăm şi în faptă cu nişte greve pe bune, nişte proteste pe bune, nu tîmpenii sindicale aranjate pentru TV, dar nu ceream atac cu cocktailuri molotov, nu ceream – cum cerea un penibil la Răzvan Dumitrescu adineauri – să vină pensionarii militari să picheteze pe flancuri. Credeam că se ştiu limitele dintre text şi faptă, dintre muzică şi viaţă. Nu prea se ştiu.
Mesajul meu era simplu. (Văd că şi Paul are aceeaşi părere.) Sîntem complet anenatizaţi ca cetăţeni, ca purtători de drepturi şi de putere de ripostă atunci cînd sîntem abuzaţi. Aşa că măreţul meu îndemn radical era o burgheză constatare precum: băi, voi nu mai simţiţi că sînteţi călcaţi în picioare?
Pentru că ultimele ieşiri ale autorităţilor au o mare problemă etică, contractuală dacă vreţi: vor solidaritate în timp ce ei comit în continuare abuzuri cu banii noştri. Sînt gata să accept şi o amnistie a furturilor lor. Dar au ajuns să ne creadă atît de castraţi încît ne propun solidaritate ÎN TIMP CE continuă să acţioneze complet imoral. Celebrul om dintr-o bucată Băsescu vorbeşte generalităţi exact ca Iliescu (şi el critic al lui Năsatse, dacă vă amintiţi) în ultima perioadă de presedintie: mai uşor, băieţi, că ne văd ăştia.
Vlad Mixich se arată şi el contrariat că chem oamenii la revoltă. Şi apoi spune lucruri cu care sînt în principiu de acord, despre raţiune, despre rezistenţa inteligentă fără bîte pe spinare. Şi aminteşte de raţionalul de mine de acum 5 luni. Sînt la fel şi acum. Insa tu, Vlad, ma iei iar cu retorica de tip omul mogulului, ceea ce arata o lipsa de chef de gindire periculoasa.
Stai linişti, nu scot pistolul, nici bîta, lama, levierul, grenada. Îţi amintesc că atunci cînd dai un citat din Maiakovski nu înseamnă că eşti stalinist, dar nici nu poţi pretinde că ai doar trăiri estetice. Arta e mai mult decît un mileu pe măsuţa de cafea. Însă arma de sub tricou nu e neapărat pistolul. Credeam că avem mai multă imaginaţie de atît. Dacă-mi plac Rage against the Machine sau Sex Pistols nu înseamnă că am chef de anarhie. Dar îi pot cita şi pot spune când trimit un mesaj puternic şi cînd sînt doar simple marionete.
BUG au avut forţa de expresie să rezume furia cetăţenească mult mai elegant (da, poţi fi elegant şi cînd înjuri) decît tipi fără imaginaţie care înjură neinteligent, fără respect pentru urechile noastre, exact ca în alegeri – linia Răzvan Dumitrescu (cu invitaţi ca Roşca Stănescu şi Lavinia Şandru)-Gâdea-Badea sau care fac politica guvernamentală de-a dreptul jenant – linia Radu Moraru.
Nişte artişti hip hop au dat astfel lecţii de expresivitate unor medii din ce în ce mai previzibile. Şi asta trebuie salutat.
Mixich dă un plus de paranoia cu rînduri precum “ceva pute atunci cand un site al trustului Realitatea posteaza in aceeasi zi trei articole in care, folosind ca punct de plecare versurile violente specifice BUG Mafia, se cere demisia guvernului, a Presedintelui si proteste in toata tara.” Nu zău, Vlad, nu mai pot spune că ceva e tare pentru că tu vezi nu ştiu ce campanii de presă? Pe bune, ieşi din logica moguli-ziarişti. Pentru că dacă nu ieşi va trebui să nu ne mai salutăm cînd ne vedem – înseamnă că nu respecţi pe nimeni care lucrează în trustul Realitatea-Caţavencu. Deci ce să ne pierdem timpul? Doar nu crezi acuma că m-a sunat Vântu să promovez BUG? Vrei să încep şi eu să interpretez ştirile hotnews în cheia “mirceabadea”? Tu asta faci. Îmi zici mie că atunci cînd critic Băsescu sau Boc devin automat un înjurător interesat. Cam aiurea.
În rest, Vlad, Alin, aceeaşi simpatie.
Nu am respect însă pentru comentariile de tip postac. Din gîndirea lui Bleen din fundul peşterii desprindem că ne-am gîndit să promovăm BUG pentru că sîntem vînduţi lui Vântu. Cum e să te vinzi ştie el mai bine. Dar să ai tupeu să-mi zici mie că scriu pentru mogul… asta e nesimţire de postac: acest site a fost poate cea mai liberă redută media a alegerilor. Aşa că “ciocu mic”, mai bine ai încerca să înveţi cum să fii bun comentator, blogăr, ce vrei tu în condiţii ostile.


Cristian Teodorescu azi la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru azi la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta? (mai [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 17 May la 18:40 |
Întors la birou, după mai multe săptămâni de vacanță, găsesc și o scrisoare expediată [ citeste mai departe ]
| 1Magnificent submit, very informative. I wonder why the opposite specialists of this sector do not notice this. You must proceed your writing. I am sure, you've a great readers' base already!|What's Happening... | ||
| 2@Mircea: Normal ca Boc a pompat bani catre Cluj penru aici era omul sau de nadejde - Apostu - care stia ce sa faca cu ei... | ||
| 3Alo, dl. Teodorescu, ati lasat garda jos, de ceva vreme (cred ca de prin 2009) cand dl . Vantu a lasat Academia Catavencu din brate, nemaifiind atat de bine "sponsorizati" sunteti cam in deriva. Ati inceput... | ||
| 4totul este foarte simplu nu trebuie sa facem filozofie.M.Macovei face ce a invatat de la chiorul manga, ai nostri "e" buni ai vostri "e" rai.Ce poate si mai simplu de atita.Este un fel de noi sintem cu... | ||
| 5[...] O spune tot Cristian Parvulescu:Noi nu mai avem interese naţionale, parlamentul nu e altceva decât o instituţie prin care primarii fac lobby prin intermediul parlamentarilor.(voxpublica.real../... | ||
| 6@Mihai: Alo, balamucu'? Veniti repede ca a scapat un nebun si se da in stamba... | ||
| Mihai Goţiu 11027 citiri |
| Costi Rogozanu 10392 citiri |
| Cristian Teodorescu 9264 citiri |
| Constantin Creţan 5865 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4589 citiri |
| Dan Duca 4211 citiri |
| Alin Fumurescu 3160 citiri |
| Dorin Tudoran 2318 citiri |
| Ciprian Şiulea 2284 citiri |
| Cristian Bândea 2057 citiri |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 4 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Marius Cosmeanu o postare |
| Mihai Goţiu 62366 citiri |
| Cristian Teodorescu 39134 citiri |
| Costi Rogozanu 38306 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17520 citiri |
| Alin Fumurescu 17093 citiri |
| Viorel Dobran 13222 citiri |
| Dan Duca 12435 citiri |
| Constantin Creţan 11764 citiri |
| Dorin Tudoran 8493 citiri |
| Iulian Leca 7891 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Ai depasit deja limita la modul grosolan. Nu poti sa indemni la distrugerea rondurilor cu flori de prin parcuri (e o chestie de viclenie… adica sa fie asta o marca a revolutiei Rogo) si pe urma sa vii sa zici “vai, m-ati inteles gresit, eu aveam trairi intelectuale cu BUG”.
2010-05-12 21:16:03 | Raporteaza
esti razna, prietene
2010-05-12 21:21:11 | Raporteaza
OK, Costele, esti doar un literat cu tendintze rivulutzionar-anarhiste gen Maiakovski, nu Livada cu visini – dreptul lu’ matale. Chestia ca nu scrii pentru mogul e de la sine intzeleasa, scrii pentru BANII puscariasului. BTW: v-a bagat salaru’ la trust? Sau tzi-ai lasat rand la coada la usa lui Toader ala sa-tzi dea un mic “imprumut” acont?
2010-05-12 21:21:37 | Raporteaza
cornelus, lasa-l frate sa zica, care e treaba ta, dle portocaliu? isi mai spala din pacate ca in campanie era cam de partea cealalta, adica cu portocalii. in rest, tu cornelus, te revolti si tu, dar la adresa lu’ rogozanu. vezi ca nu e el cel vinovat, dezice-te de prezidentiabil si te eliberezi si mai mult.
salut
2010-05-12 21:22:22 | Raporteaza
radicalizarea limbajului mediatic duce neapărat si la aşa ceva.aveţi grijă ce ce vă doriţi!
realitatea.net/../
2010-05-12 21:22:28 | Raporteaza
Daca nici in clipa asta nu ne dam seama ca partizanatele sunt inca o doza de praf in ochi, suntem debili rau. Oi, bbeeeh-bbeeeh, va sa zica. Acum nu mai exista decat doua partide, mari si late: EI si NOI. Ar trebui sa ne sperie faptul ca nu ne mai putem desprinde de simpatiile politice, in detrimentul bunului simt.
2010-05-12 21:29:39 | Raporteaza
Rogo,cheguevaristul nostru de serviciu, nu incape indoiala, are orbul gainilor si nu isi mai aminteste de paragina guvernarilor venite din tot spectrul politic autohton. Abuzurile si starea de /astazi/ sunt rezultatul a 20 de ani de bataie de joc politica. Sa cauti azi tapul ispasitor in nefericitul (si imoralul) Basescu, e o frectie resentimentara cu gust ideologic. Iar indemnul /muzical-artistic/ la o revolta a demnitatii nereperate a romanului, un puerilism pentru care, Rogo, ar trebui sa isi puna marca inregistrata.
2010-05-12 21:37:08 | Raporteaza
@ Costi – Multzam pentru precizari. Dar nu trebuie sa scoti tu pistolul. Dupa cum constati singur, il scot altii pentru tine. Asta e problema bagatului – si-o baga prea multi si fiecare intelege din asta ce vrea si cat il duce capul:) lasand gluma la o parte, e vorba de responsabilitate aici, nu de revolte estetice. Pe urma, cand e prea tarziu, nu poti zice “ooopsy-daisy, am fost inteles gresit”. Adica poti, da’ nu e prea moral…Ca s-a mai intamplat in istorie…
2010-05-12 21:46:04 | Raporteaza
Ciudat articol. Stimate domn, cand un jurnalist cu prestatia dumitale indeamna la punerea in practica a versurilor BUG Mafia, iar apoi spune ca a facut-o doar de dragul artei, eu, ca un bou cititor, sunt total in ceata! Si apropos domnule! Ai vazut vreodata sange? Ai auzit vreodata oameni zbierand zgarietor de durere? Ai vazut femei si fetite in genunchi, implorand mila, cu ochii mariti de groaza mortii? Ai vazut vreodata cadavre batjocorite, lovite cu batele si sabiile? Ai vazut vreodata cadavre? Domnule, nu mai indemna prostimea catre ceva ce nu intelegi! Baietzashii de la BUG Mafia scot un ban gramada din asta, nu trebuie luati chiar ad literam…
2010-05-12 21:51:26 | Raporteaza
Las-o moartă. De la Revoluție încoa au fost un milion de melodii identicie.
2010-05-12 21:52:18 | Raporteaza
@rogo
daca tot n-am inteles noi nimic din indemnul la revolutia pullei,de ce nu puneti voi d-o revolutie ad hoc ed ad hac
si sa-l fortati pe vantu, care si-a bagat plua in pensionari si le-a FNI-it pensiile si economiile,sa dea si el ceva dividente inapoi la contribuabili.ma gandesc ca a avut ceva profit anii astia,mai ales ca va plateste pe drepturi de autor.de aici de fapt si revolta voastra.ca va taxeaza dictatorul evaziunile de autor.
2010-05-12 22:02:56 | Raporteaza
Draga Costi,
iti admir in modul cel mai sincer coloana vertebrala si baza ideatica pe care iti argumentezi articolele,in cea mai mare parte valoroase,desi frecvent nu rezonez cu target-ul tau.
Te urmaresc frecvent si cred ca acum trebuie sa spun ce gandesc de mult:
Voi,cei din media nu mai constituiti de mult o breasla.Sunteti in plin razboi civil,chiar daca in articole cu iz cavaleresc va scoateti palariile pentru ca mai apoi sa injunghiati calul adversarului.
Aveti nevoie de reforma.Schisma s-a produs de ceva ani.
Toti(cu rare exceptii)imi dati impresia unor parlamentari banali de pe la tvuri,desi cert sunteti deasupra lor.
Eu nu cred ca esti vandut,chiar sunt sigur ca nu,dar foarte multi dintre voi SUNT.
Si asta nu a dus decat la un terorism media care ne loveste pe toti exact la fel ca ceea ce infierati voi.
Ati uitat sa fiti si pozitivi.
Ati uitat de umor si de autoironie.Ati uitat de ce faceti meseria pe care o faceti.
Stiu ca esti prea destept sa consideri acest post altfel decat e gandit,si in final o scurta remarca,Alin Fumurescu mi se pare un om extrem de logic si de pragmatic.
Tu esti mai grunge sau mai punk sau mai filosof,dar in ochii mei la fel de valoros.
Reformati-va,altfel veti ajunge un fel de parlamentari media,si ar fi pacat.
Si-asa nu va mai prea crede nimeni.Din inertie.
heyo
2010-05-12 22:09:08 | Raporteaza
@Costi Rogozanu: @Alin Fumurescu:
…si cu asta sper ca ati terminat raspunsul la articolul de raspuns la articol! Nu stiu altii cum sunt, dar eu vin pe VP sa aud niste voci interesante, ale unor persoane mai informate si mai reflexive decat noi, restu’ lumii. Or, gasesc ca de la un timp site-ul asta e ca un fel de platforma de dialog intre VP-isti, maine-poimaine “exclusiv pentru membrii clubului”. Pacat! chiar va citeam cu placere. Dar uneori (ca acum!) am sentimentul ca fac o indiscretie, asistand la discutii private, de un gen pentru care ati putea (si voi, si restul…) sa va mutati frumusel pe Skype.
2010-05-12 22:20:58 | Raporteaza
Tovarase Rogozanu !
Nu o mai da dupa cires, vrei si dumneata ‘68 dumitale.
Sa ne intelegem, ala parizian, ca ala de la praga ti-ar arata fotografia prietenilor tai ideologici, in adevarata lor postura, popor care se plimba cu tancul, cind vrea sa respire putin aer curat.
De citeva luni bune vad ca te tot bintuie fantasma asta: tu, calare pe vreo statuie de la universitate, luminind masele revoltate, si eventual aruncind cu molotoave.
)
Fiecare cu visele lui. (vrei sa te intinzi putin, sa analizam ?
Ce doream sa iti spun, ca ma dau la birfa si mai am si de munca, pentru care platesc toate impozitele, ca deh, nu sint vreun balzac precum gotiu (cred ca si tu esti in aceeasi situatie), sa am pretentii la plata pe “drepturi de autor”….
Asa, la o birfa pe platforma e usor sa spui ca e libertate de expresie, ca esti aneantizat, ca esti calcat in picioare, ca vrei niste proteste pe bune, etc….
, dar se poate intimpla, ca deh oamenii e nervosi, are arme, trage… (ca sa citez dintr-un clasic in viata)
Ce te faci daca chiar iese “boborul” in strada, si incepe sa “protesteze” pe bune ? Un molotov, doua, un sediu de banca incendiat, si trei victime (din care una, insarcinata in luna a patra) ca in Grecia ?
Sau ma rog…..ceva jandarmi in coma si ceva pensionari calcati in picioare ?
Rezolvi cacatul in care ne-am complacut de 20 de ani ?
Cu siguranta nu.
Nu, tu nu vrei asta
Crezi ca te poti alege cu o incadrare in carticica aia, numita cod penal ?
In alta ordine de idei de ce crezi tu, ca odata un climat de acest gen instaurat, cei care vor fi predominanti, vor fi cei din jumatatea mai nespalata a socialismului, aia internationalisti ? (aia dragi tie
)
In tara noastra scumpa si draga, mai cu priza la mase au fost cei din jumatatea mai organizata nemteste a socialismului, national socialistii.
Vezi ca astia isi urasc fratii internationalisti, si ii vineaza ca pe sobolani. Uneori ii spinzura cu propriile matze de felinare. Deh, fiecare cu imaginarul sau violent.
Asa ca, lasa violenta ca dauneaza la sanatate.
Parerea mea.
Si apropo, statul social pe care il visezi asa de tare, a murit si e deja in putrefactie de niste ani de zile (nu numai la noi).
Numai politicienii se fac ca nu vad acest lucru(nu ar mai avea ce sa promita altfel) si romanticii imbatriniti in rele.
2010-05-12 22:25:12 | Raporteaza
na c-am avut gura aurita.uite titlu la realitatea.
Romanii umiliti si cu banii luati.Precis jurnalistii dezbat acum subiectul vantu-fni.sa vezi ca de rusine da vantu banii furati inapoi.vezi ca se poate?
2010-05-12 22:25:39 | Raporteaza
De ieri si pina la acest post te-am considerat iresponsabil. Dar sa vii acum si sa incerci sa dregi busuiocu’, e jalnic…Citeva zile, o saptamina de tacere erau mult in favoarea ta.
Iti spun aceste lucruri pentru ca nu suport ca oameni inteligenti sa se prosteasca singuri. Iar cind ii vezi pe unii, chiar te doare.
Eram foarte tinara in dec. ‘89 si am vazut ororile. Nu se compara vederea lor pe viu cu filmele documentare. Te rog sa tii minte la urmatorul exercitiu estetic.
2010-05-12 22:30:30 | Raporteaza
Hai ca sunteti simpatici. Toti.
2010-05-12 22:36:31 | Raporteaza
anamaria + asa e, ai dreptate. ne narcisizam periodic.
alin – nu i-am aprobat o data ca sa o fac pe esteticul acuma. Stii ca nu le am cu estetizarile oricum. E foarte responsabil sa spui cind un mesaj artistic e bun si social, si estetic si cum mai vrei. Asta faceam acolo. in rest, vorba florinei, avem despre ce vorbi – despre noi te astept in romania sa ne cunoastem si noi personal:)
nell – multumesc – si ai dreptate cu credibilitatea. in fond, aici e problema: ca jurnalistii nu sint credibili, iar cititorii nici nu vor ziaristi credibili, pentru ca ziaristii credibili ii plictisesc!
2010-05-12 22:38:20 | Raporteaza
[...] să salveze Planeta de noxe și România de Băsescu, e revoltat de articolul lui Mirel. Într-o șarjă care se screme să fie ironică dar reușește să fie doar hipnagogă (știm și noi neologisme, [...]
2010-05-12 22:44:57 | Raporteaza
@Costi Rogozanu:
“cititorii nici nu vor ziaristi credibili, pentru ca ziaristii credibili ii plictisesc!”…despre cine vorbim?!
Sau: si ce daca?!
2010-05-12 22:58:24 | Raporteaza
@Costi Rogozanu – Sincer nu inteleg de ce va justificati. Dvs, ca jurnalist, ati semnalat rata de audienta a unei piese BUG. N-ati scris piesa, n-ati produs albumul. Ati informat publicul. Avem un numar crescand de oameni din ce in ce mai nervosi pentru ca dupa triumful de la prezidentiale si-au facut planuri pentru inca 3 ani de guvernare PDL “linistita” si dupa 6 luni afla ca au un plan de afaceri eronat? Problema lor. Ghinion. Avem o saptamana de cand din cauza vizitei “neasteptate” a reprezentantilor FMI guvernul Romaniei si presedintele au aflat ca stau prost cu banii si au scos o solutie dupa ce s-au gandit 30 de secunde si culmea lumea se impacienteaza si se agita. Orice suporter PDL are motive sa se indigneze. Ei au sperat ca vor conduce niste mamaligi. Mamaligile nu maraie. Si Boc inca n-a inceput sa taie efectiv banii si sa faca noi si neasteptate alte prostii
2010-05-12 23:01:44 | Raporteaza
@Costi Rogozanu:
Nepoate numai filistini pe blogul talica.
Nu prea au astia singe de revolutionari in instalatie.
Si mai ales fereste-te de american.
E un imperialist
I have sworn before a picture of the old and mourned comrade Stalin that I won’t rest until I see these capitalist octopuses annihilated.
2010-05-12 23:07:58 | Raporteaza
Acu văzui scandalul.
1. “Cum e să te vinzi ştie el mai bine.” Îţi doresc să trăieşti tot restul vieţii cu banii sau avantajele pe care m-am vîndut eu.
2. Nu am zis că eşti vîndut mogulului. Pe tine nici nu trebuie să te cumpere: e suficient să te lase să scrii şi să se folosească astfel de orgoliul tău de intelectual underground, de spărgător de ierarhii şi tipare, autor de revolte scremute şi viitor lider de generaţie.
3. BUG are exact ce n-aveţi voi şi ce n-au avut “coincidenţele” voastre de ieri. Aţi luat o revoltă autentică şi aţi castrat-o. Şi nu e prima oară cînd faceţi asta.
4. Am scris undeva (tot cu referire la chestia asta) că te consider un om fundamental onest. Dar m-am referit la onestitate în relaţie cu banii, nu am zis nimic de vanitate.
2010-05-12 23:16:28 | Raporteaza
@costelmarxistul:
@costelcheguevara:
Va pierdeti vremea pe aici.
Costel iubeste pisicile, deci nu e de-al nostru, nu vrea violenta decit virtual. Deh, intelectual subtire…
Hai sa ne uitam pe antene si realitatea sa vedem unde ne indica miine sa aruncam cu molotoave
In our eyes, individual terror is inadmissible precisely because it belittles the role of the masses in their own consciousness, reconciles them to their own powerlessness, and turns their eyes and hopes toward a great avenger and liberator who someday will come and accomplish his mission.
2010-05-12 23:19:46 | Raporteaza
nu prea inteleg ce motive aveti sa fiti revoltati. In sfarsit cei care mai si muncesc in tara asta se scutura de toti asistatii sociali, toti trantorii Romaniei. Nu avem decat de castigat.
2010-05-13 00:07:35 | Raporteaza
Costi,
iti bati capul cu Bleen? serios acum? n-ai vazut ce activ e omul asta zilele astea? trebuie sa isi justifice caschavalul pe care-l primeste de la stapinire! simti nevoia sa raspunzi unui aparat de propaganda ca toti cei de aici care s-au dezlantuit zilele astea sa apere elita politico-corporatista care vrea sa transforme romania in Bangladesh, El Salvador, Jamaica, Filipine, etc? lasa-i tata noi o sa cerem azil politic in tari de asistati social precum Finlanda, Franta, Olanda si alte tari totalitare si pline de trantori ce obliga oamenii la solidaritate prin taxe mari!
nu imi raspundeti, nu imi pasa de voi. ma cacc pe fata voastra de labari propagandisti (si pt sinecuristi gen Bleen, ITMorar, Patrascoiu, cat si pt idioti utili!)
2010-05-13 00:36:19 | Raporteaza
Salut Costi,
E interesant ca pe fond suntem de acord, dar nu si pe forma. Si mai interesant e ca exact propozitia acuzata de “logica tip mogul-ziaristi” nu am scris-o deloc cu gandul la asta. Daca alde Badea sau Ciutacu urla non-stop ca sunteti oamenii lui Vantu, asta nu inseamna ca noi toti ceilalti credem asta.
Ce pute atunci cand trei post-uri apar pe acelasi site intr-o singura zi avand ca stindard versurile dure de la BUG? Pute a pericol de sange. In tara asta mai merita sa murim in strada pentru un singur drept: ala de a protesta liber, cand avem noi chef, impotriva oricui. Dar fara bate si bastoane. Or niste boxe cu BUG Mafia sub fereasta la Palatul Victoria (sau Cotroceni, chiar nu conteaza)sunt sigur ca ar stimula bastonul, sisul si alte alea degraba varsatoare de matze. E prea periculos s-o iei in joaca si ce s-a intamplat anul trecut la Chisinau (unde au murit DEGEABA cativa oameni tineri) eu unul n-am uitat.
Pe scurt: nu cred ca ai gresit indemnand la protest, dar cred ca ai gresit atunci cand ai ales versurile BUG drept motor pentru mobilizarea protestului. Sa rupem panselute, da! Dar nu cantand “stai asa c-o s-ascut si eu lama de la brici”.
In rest: Pace si bine.
2010-05-13 00:39:49 | Raporteaza
vlad – mai citeste -te o data, eu zic ca ai gindit-o si ai vrut s-o spui. si nu mai patetiza te rog – ce singe? e o melodie, atit, o melodie! Cind francezii cinta la arme, cetateni! se gindesc sa mearga la arme?
2010-05-13 00:53:12 | Raporteaza
bleen – am castrat BUG. sint vanitos. ce argumente-s astea? ce tot ii dati cu vintu? sinteti mai obsedati de el decit vintu de basescu. alegerile s-au terminat. si tu te-ai vindut pe un discrus basescian de doi lei. La asta ma refer cu “vindutul” / ca poti sa fii pro sau contra si fara sa fii absurd ca gadea sau moraru. tu preferi varianta moraru. succes.
2010-05-13 01:01:42 | Raporteaza
merge ca pulla serverul vostru. incet ca okii mortului
2010-05-13 01:10:39 | Raporteaza
Francezii, atunci cand canta la arme, cetateni…chiar la asta se gandesc. Crede-ma…
2010-05-13 01:12:47 | Raporteaza
@Rogo, “aux armes citoyennes” presupun ca e ala la care te referi, cu frantujii care “nu indeamna, cand indeamna”
The song’s lyrics reflect the invasion of France by foreign armies (from Prussia and Austria) which was ongoing when it was written; Strasbourg itself was attacked just a few days later. The invading forces were repulsed from France following their defeat in the Battle of Valmy.
auzi, cica era “ongoing when it was written”. adica a fost scris exact ca sa “instige patriotismul” la modul foarte prezent.
pe scurt, rogo, iar mimezi diverse chestii pe aici si necesiti un fault; imi aduc aminte de vremurile bune, cum ti-ai construit traficul cu “ideile stangiste” de pe blog de la Cotidianul, prin care le-o trageai “intelectual” lui Patapievici, Tismaneanu, and Co, pana te-au bagat in seama
ce sa zic, e o tactica, si asta, doar ca intre timp s-a..augmentat(ia uite ce cuvinte glossy stiu!).
iar cu aia “ca era estetica, da’ nu v-ati prins voi!”, las-o dom’le jos ca macane. ne insulti inteligenta si nu de alta, da’ ne legam si noi de-a ta
mai bine admiti ca ai avut un derapaj si gata
2010-05-13 01:31:59 | Raporteaza
Sculaţi, voi oropsiţi ai vieţii,
Voi, osîndiţi la foame, sus!
Să fiarbă-n inimi răzvrătirea,
Să-nceapă al lumii vechi apus!
Sfîrşiţi odată cu trecutul negru,
Sculaţi, popor de osîndiţi!
Azi nu sînteţi nimic în lume,
Luptaţi ca totul voi să fiţi!
Hai la lupta cea mare,
Rob cu rob să ne unim,
Internaţionala
Prin noi s-o făurim!
Sculaţi, nu-i nici o mîntuire
În regi, ciocoi sau dumnezei!
Unire, muncitori, unire,
Şi lumea va scăpa de ei!
Prea mult ne-au despuiat tîlharii
Ce-n lume, lux, desfrîu se scald:
Să ne unim toţi proletarii,
Să batem fierul cît e cald!
Hai la lupta cea mare,
Rob cu rob să ne unim,
Internaţionala
Prin noi s-o făurim!
Ţărani şi muncitori, noi sîntem
Partidul, mare muncitor!
Pămîntul este-al celor harnici,
Cei leneşi plece unde vor!
Cînd vulturi lacomi, corbi de pradă,
N-or mai pluti nori negri-n vînt,
Pe cer luci-va-ntotdeauna
Al înfrăţirii soare sfînt.
Hai la lupta cea mare,
Rob cu rob să ne unim,
Internaţionala
Prin noi s-o făurïm!
2010-05-13 02:19:46 | Raporteaza
[...] Si din nou Costi Rogozanu, cu o lamurire: “Unii au crezut că vreau să scot pistolul” [...]
2010-05-13 07:13:53 | Raporteaza
Domnule Rogozanu,cel putin eu sunt sigur ca ai vrut sa scoti altceva,nu pistolul,desi nici daca scoteai pistolul,nu era ceva grav.Cateodata mai trebuie scos si pistolul,dar sa fim atenti sa nu ne impuscam in picior din greseala.
2010-05-13 07:39:17 | Raporteaza
Mi-ar fi placut ca pensionarii care s-au revoltat sa fi cantat piesa celor de la B.U.G, decat sa ceara demisia presedintelui sau a Guvernului. Politicienii romani nu-si dau demisia pentru ca nu au onoare. Putini sunt aceia care au demisionat, dar nu pentru ca ar fi avut onoare, ci pentru ca au fost constransi.
Domnule Rogozanu, v-am inteles revolta fata de cei care cheltuiesc banii pe panselute si alte cele… Daca tot este criza si cer solidaritate, decenta, ei ce fac? Cheltuiesc banul public pe tampenii, dau contracte acolitilor, se lafaie cu bugetele pentru protocol, pentru telefoane, benzina. Daca ei n-ar mai trai regeste si n-ar mai “suge” bugetul, n-ar mai fi fost nevoie sa iasa presedintele Basescu si sa spuna ca taie pensiile (si asa foarte mici), salariile si ajutorul de somaj. Cum sa traiasca un somer cu 400 ron si sa mai aiba si familie? Daca salariul minim , somajul sau pensia li se par a fi nesimtite, salariile/indemnizatiile lor cum li se par? Pai acestia au un aparat umflat in spate, atat presedintele cat si ministrii. Aceia merita salariul, nu ei. Ei se fac ca muncesc. Numai presedintia are vreo 16 departamente. Cati oameni muncesc acolo stie cineva? Sa-si faca curatenie fiecare in aparatul sau si sa cheltuie mai putin. De ce i-a marit Boc bugetul presedintelui si in 2009 si in 2010 daca stia ca suntem in criza? De ce Basescu a acceptat? Acum cere decenta si taie chiar si indemnizatiile celor cu dizabilitati? Pai aceasta este de 230 ron, aproximativ. Ce sa le mai taie? Inca un picior, sau sa le mai scoata un ochi? Atata timp cat ei cheltuiesc cu nesimtire, sa nu ceara solidaritate.
2010-05-13 09:17:43 | Raporteaza
[...] Citeam ieri dezbateri intense: pumnu lu bug mafia vs dialogul vs mana intinsa vs… whateverrr. Popoul iz da answerr.. Nu e violent, ba chiar [...]
2010-05-13 10:57:18 | Raporteaza
tee-hee, catamai treaba explodata.
in nici un caz nu cred ca profesorii si pensionarii o sa ia BUG Mafia pe post de model de mesaj, indiferent cati or scrie despre asta. Din simplul motiv ca are o p…a pe parcurs.
Acuma, nu stiu daca e pacat sau nu ca asa e situatia, dar, per total sunt de acord ca prin atatea analize si balize mai mult sau mai putin clar pozitionate, un ceva mai brut, la obiect, “din vintre” cum zicea nu stiu cine pe la articolul rau famat, are rostul lui. Si nu mi s-a parut deloc imbecil sau nepotrivit.
Cat priveste ideea de revolutia intelectuala, e cam putintica asa, chiar si cand e “de mare anvergura”. Si cam deconectata. Si cam abstracta. Si cam neurmata, ca s-o zic si p-asta. Dar ma rog, dar daca sunt sanse sa functioneze vreodata, “lasati-ma sa stiu”. Eu dincolo de chestia cu parlamentul media (in care nu cred musai) tee-hee, catamai treaba explodata.
in nici un caz nu cred ca profesorii si pensionarii o sa ia BUG Mafia pe post de model de mesaj, indiferent cati or scrie despre asta. Din simplul motiv ca are o p…a pe parcurs.
Acuma, nu stiu daca e pacat sau nu ca asa e situatia, dar, per total sunt de acord ca prin atatea analize si balize mai mult sau mai putin clar pozitionate, un ceva mai brut, la obiect, “din vintre” cum zicea nu stiu cine pe la articolul rau famat, are rostul lui. Si nu mi s-a parut deloc imbecil sau nepotrivit.
Cat priveste ideea de revolutia intelectuala, e cam putintica asa, chiar si cand e “de mare anvergura”. Si cam deconectata. Si cam abstracta. Si cam neurmata, ca s-o zic si asa. Dar ma rog, dar daca sunt sanse sa functioneze vreodata, “lasati-ma sa stiu”.
Ma rog
In fine.
2010-05-13 11:15:44 | Raporteaza
mama ce l-am incurcat. scuze.
2010-05-13 11:17:59 | Raporteaza
@Vlad Mixich:
Draga Vlad,
Stii ce mi-ar placea sa vad?! as vrea sa iti vad expresia cand te lovesti de probleme de zi cu zi ale vecinilor tai… as vrea sa te vad cum traiesti in momentele in care nu aplici filozofia profesionala, cand nu ai la tine principiile care stau ca baza pentru scrisele tale. Sunt curios sa te vad cum impreuna cu copilul tau discuti despre probleme pe care le are/ o sa le aiba la scoala, pe strada… cum o sa stai cu sotia si sa discuti despre tipii aia nesimtiti care au incercat sa ii fure telefonul… care te-au si injurat/ bruscat cand te-ai dus sa ii dojenesti. As vrea sa te vad cum reactionezi cand seara esti amenintat de niste oameni ai strazii care iti parcheaza cu forta masina (contra cost)… si as vrea sa te vad cum stai si platesti pentru ca politia nu poate controla fenomenul. Iti inteleg cuvintele, dar nu te inteleg pe tine ca om! Ce urmaresti? Nu traiesti in Romanaia? Nu ai sentimentul ca situatia de acum ne trage cu 50 de ani in urma… Ti se pare ca situatia sociala si politica din Romania se potriveste cu ceeea ce citesti in cartile despre sisteme politice (chiar si cele scrise de Cristian Preda, Catalin Avramescu, Ioan Stanomir, Alexandru Gussi.. si alti intelectuali ai sefului de stat)…
Sunt curios cum o sa reactionezi cand ai sa deschizi ochii si ai sa vezi ca de fapt statul roman protejeaza neputinta si oportunismul. Cred ca in curand fiecare dintre noi (cei care muncim) o sa fim nevoiti sa hranim un nemuncitor(si nu ca nu are de munca… pentru ca nu vrea). Scoala ne strica copii, spitalele ne imbolnavesc copii, politia ne descurajeaza copii, infractorii ne frustreaza copii, cultura promovata de media este una care ne inmoaie copii… mi-e teama stimate concetatean ca o sa te trezesti prea tarziu si nu o sa mai pot sa vad cum reactionezi.
Iti sugerez sa nu asculti BUG Mafia (nici eu nu o fac), dar iti sugerez sa faci tot ce poti sa nu asculti manele si sa circuli cateva saptamani cu autobuzele care duc in cartierele marginase (iti dau cateva sugestii: 139, 141, 117, 323… cu astea obisnuiesc sa merg la munca in fiecare zi).
Iti doresc succes si daca ai probleme sa stii ca sunt aici pentru tine… sta in puterea ta sa ma chemi!
Adrian
2010-05-13 12:15:40 | Raporteaza
Costi, mie piesa celor de la BUG mi se pare destul de banala si ca mesaj si ca negativ. Mesajul prinde datorita situatiei actuale.. cred ca o aveau inregistrata de vreun an si asteptau sa se sparga buba ca sa faca vreo 500.000 de accesari pe youtube
Sunt convins ca ii doar fix in pula de situatia actuala si ca interesul lor (e si normal ptr o trupa mega-comerciala) e sa vanda cat mai mult. Sunt curios daca o sa apara o reclama de genul “Noul single BUG – doar 8 lei cu Gazeta de marti”
Uite o piesa chiar f buna youtube.com/wat../
2010-05-13 12:25:40 | Raporteaza
@anamaria: Costi se alinta precum vulpea care nu are nici o sansa sa ajunga la struguri; orisicum sunt acrii.
Nefiind in masura sa sustina (cu argumente, nume, etc.) axioma jurnalistilor “credibili” de care este plina ochi mass-media romana, ne serveste aforisme ieftine; adicatele ce ne trebuie, noua, jurnalisti credibili, orisicum, suntem atat de “needucati” incat nici macar nu i-am recunoaste si aprecia.
Atitudine de pitic de gradina.
2010-05-13 16:08:07 | Raporteaza
Este o iluzie daca mai credem ca prin simpla inlocuire a actualului partid de guvernamant cu un altul din cele existente vom rezolva ceva. Vom inlocui doar gasca de baroni.
Este tot iluzorie si speranta ca daca iesim in strada si ne strigam durerile vom obtine ceva. Am mai facut-o si ne-au lasat sa strigam pana am obosit si-am plecat inapoi la casele noastre, sau ne-au inscenat incendieri si devastari, ca sa ne poata acuza si inspaimanta cu inchisoarea.
Avem insa posibilitatea ca noi, cei din majoritatea tacuta, noi care ne-am scarbit pana si sa ne mai prezentam la vot, sa procedam altfel pentru a matura de pe scena intreaga clasa politica actuala. Avem posibilitatea sa construim o forta politica noua care sa-si propuna readucerea decentei, corectitudinii si dreptatii in viata publica a tarii.
O forta politica noua, cu oameni hotarati, incoruptibili si indispusi la compromisuri terfelitoare. Cu oameni care nu si-au manjit numele si care sunt decisi sa schimbe radical starea de lucruri din Romania. Cu oameni care au coloana vertebrala si demnitate, cu oameni care vor sa fie mandri, nu rusinati ca sunt romani.
Cine sunt acesti oameni? Sunteti chiar voi, cei care cititi aceste randuri.
Va chemam ca impreuna sa constituim un comitet de organizare si sa cladim noua forta politica, pe baza unui program pe care sa-l elaboram laolalta. O forta politica si un program care sa-si propuna readucerea moralitatii si decentei in prim-planul vietii publice.metalshrine.wor../
2010-05-13 20:42:13 | Raporteaza