RSS Feed

Culmea prostituţiei: să faci duş în public. Culmea prostiei: să aprobi aşa ceva

vezi toate articolele de
29 Apr 2010 la 18:58 155 comentarii 3217 vizualizari.

Citez din Constituţia României:

Articolul 26, alineatul (2): “Persoana fizică are dreptul să dispună de ea însăşi, dacă nu încalcă drepturile şi libertăţile altora, ordinea publică sau bunele moravuri.” (Articol referitor la viaţa intimă, familială şi privată)

Articolul 30, alineatul (7): Sunt interzise de lege defăimarea ţării şi a naţiunii, îndemnul la război de agresiune, la ură naţională, rasială, de clasă sau religioasă, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violenţă publică, precum şi manifestările obscene, contrare bunelor moravuri.” (Articol referitor la libertarea de exprimare)

Dar ce or fi vrând să fie aceste “bune moravuri“? Ce specie de lighioană exotică nemaiîntâlnită pe tărâmurile Valahiei? Umblă vorba prin popor că bunele moravuri ar fi tot una cu decenţa în comportare. Care decenţă înseamnă, zice iubitul nostru DEX, bună-cuviinţă, pudoare!

Acum, după ce ne-am lămurit cum e cu bunele moravuri, putem citi şi rândurile de la jos (dacă nu ştiţi deja despre ce este vorba):

“Pe 30 aprilie, la Universitate o tinara va face proba curajului ei. Se va spala intr-o cabina de dus suspendata deasupra Bucurestiului. La ora 9 dimineata.

E un concurs Tabu, sustinut de Radio Zu si realizat cu participarea exceptionala Dove [...].”

Cel mai tare concurs al verii “cite priviri ai vrea sa atraga pielea ta” si-a ales marea protagonista: Romina Agapi, 24 de ani, Masteranda in Dreptul Afacerilor.

Romina se afla acum la citiva pasi de marele premiu: un pictorial in revista Tabu si o excursie de 5 stele la un spa de lux din Barcelona, oferita de Dove.

Să recapitulăm:

Culmea prostituţiei: În urma unui concurs organizat de Tabu, o tânără va face duş în public, mâine dimineaţă la ora 9, în Piaţa Universităţii din Bucureşti. Ce o determină să se prostitueze, pardon, să facă acest “act de curaj”? O excursie în Barcelona, un pictorial în Tabu şi, probabil, un viitor în cadrul emisiunilor de genul “Un show păcătos”, “Acces direct” sau “Happy Hour”, cu rol de iniţiere a puberilor în tehnica masturbării. Nu condamn neaparat organizatorii. Se ştie că mulţi ar mânca şi rahat numai să-şi promoveze afacerea. Dar despre protagonista îmbăierii publice ce ar mai fi de zis? Brusc îmi vine să apreciez decenţa fetelor de pe centură care mai au totuşi câte ceva pe ele. Dar da, e criză şi renunţarea la decenţă pentru o excursie nu mai miră pe nimeni.

Culmea prostiei: Mă întreb cum s-a aprobat un asemenea eveniment? O fi înjurat primarul de supărare că e însurat şi nu poate merge la spectacol? Ce-o fi zis: “măcar să se bucure onaniştii oraşului”? Sau alţi funcţionari prin mânile cărora o fi trecut cererea de aprobare. Câţi şi-au propus oare să-şi ia copiii de mânuţă, să-i învoiască de la şcoală şi să îi ducă să o vadă pe tanti care face duş în centru? Păi ce, dacă tot e o idee atât de bună şi o reprezentaţie de mare rafinament menită să motiveze femeile la îngrijire personală…

Titlul de campioni ai prostiei merge aşadar către cei care au aprobat duşul public uitând că pentru aşa ceva există locuri special amenajate. Se numesc cluburi de striptease, cluburi de noapte, case de producţie a filmelor porno etc. Ce ne-ar mai putea împiedica acum să ieşim în miezul verii dezbrăcaţi pe străzi? Precedentul există, lumea apreciază, poftiţi la nudism!

Aş mai adăuga un premiu, undeva la limita dintre culmea prostiei şi cea a ignoranţei. Aici sunt cuprinşi cei care, neimplicaţi fiind în toată tărăşenia asta, văd în duşul public un lucru frumos, un gest de fineţe şi curaj, o avansare a societăţii înspre noi culmi ale civilizaţiei şi ale libertăţii de exprimare. Nu-i de mirare că în România, cu mult mai mult decât în Europa occidentală, este din ce în ce mai greu să deosebeşti pe stradă curvele de femeile serioase.

Ce ziceţi? Sunt eu depăşit de tendinţe şi mă înşel sau lumea asta chiar defilează “cu cracii în sus”?

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete: , , , ,


155 comments
  • 1

    In primul rand am inteles ca tanti va face dus cu sutien si slip pe ea. In multe state din lumea asta, daca porti tanga si un sutien cat sa nu se vada sfarcurile nu esti acuzat ca ai prea dezbracat.

    In al doilea rand, “bunele moravuri” is prea vagi. Lege inaplicabila.

  • 2

    iep! ai dreptate. am citit pe pandora’s… nu mai cetesc si aici. Api… retardati si fufe organizeaza treburi de genu.

  • 3

    @dAImon: Nu stiu… eu nu am inteles partea cu sutienul si slip-ul. Ai un link?

    @Gherman Adrian: Ma intreb care este procentul femeilor care ar face asa ceva… :)

  • 4

    sodoma te-am ajuns,gomora esti in urma

    cormoran
    2010-04-29 19:13:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    @cormoran: Vă înşelaţi domnule. Sodoma şi Gomora sunt demult demodate. :roll:

  • 6

    @Florin Puscas: cred ca aveti dreptate

    cormoran
    2010-04-29 19:19:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    E masteranda in Dreptul Afacerilor… parerea mea, ca destul de proasta din moment ce i-a venit idea “geniala” de a-si vinde vinde corpul. Un start-up din asta putea sa faca si daca venea de la coada vacii :) )

  • 8

    Hai, mai Florin. Parca suntem in comunism cu pudibondismul asta. Tu faci dragoste cu lumina stinsa?

  • 9

    Daca poarta un costum de baie, e mai putin decenta in aceasta situatie decat o femeie care face plaja la mare?

    Daniel
    2010-04-29 19:41:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    @Florin Puscas:
    daca le scoatem pe cele complexate de fizic… trece de 80. zic si eu… :)

  • 11

    @nebuloasa: Nu dragă nebu, nu cu lumina stinsă, cu draperia trasă. ;)
    Am citit la tine pe blog, nu cu tine am vrut să mă contrez :) dar m-aş bucura dacă mi-ai explica de ce pentru tine e o chestie de progres nuditatea publica?

  • 12

    @nebuloasa:
    io fac dragoste cu lumina aprinsa sau stinsa. depinde…
    nu fac dragoste in public nu imi arat curu in public pt o nenorocita de excursie. Asta e foame. fomism. vai de steaua lor. Fete care nu au capacitatea de a se realiza altfel. trebuie sa-si vanda curu si tzatzele. Altfel is varza… pt ca au neuronu varza.

  • 13

    @Daniel: Întrebarea e: poartă un costum de baie? Ori piaţa universităţii nu cred că e plajă…

    @Gherman Adrian: Atunci să ne bucurăm că există complexe. :lol:

  • 14

    nashpa ca prostitutia asta este moca. pe pariu ca mai mult de vreo patru babe surde care-si vor face cruce si vreo doi tristi care trag din punga nu vor fi sa se chiombeze la demoazela sapunita.
    Dove cre’ ca n-a mai vandut un sapun de cand cu prefecteasa lu’ base
    la aceasta actiune de ecologizare facu si istodor reclama, da’ cred ca-si dete in reveneala si-o vari sub pres
    cum de-o preluasi tu negativa, n-au sarit cu banu’?

  • 15

    Pentru ca e un proiect facut de o agentie care imi este concurenta am incercat, pentru cateva minute, sa fiu de acord cu tine.

    Nu mi-a iesit. Dimpotriva, mi se pare foarte istet si creativ. Si stiu o multime de proiecte la fel de indraznete, implementate si aplaudate in tari la care ne uitam cu jind, drept model de civilizatie. Complimentele mele!

    PS. “Decenta” si “pudoare” nu sunt sinonime. Nici juridic, nici lingvistic.(Parerea mea)

  • 16

    @Gherman Adrian:
    ex:
    monica, doria, si toate fufulinele de genu care vaneaza babalaci cu bani. ooooooo! nu-i totuna. Ba e totuna. Au neuronu flendurit. Ideea este ca traim in democratie… dar fara autocenzura nu avem parte de evolutie. Faptul ca avem impresia ca ni se cuvine/permite orice extravanganta… e un bai la tartacutza.

  • 17

    Care va sa zica Ruxandra PRedescu este o culme a prostiei!:))
    pandoras.realit../

    As zice ca esti putin exagerat. Nu mult…

  • 18

    @Florin Puscas:
    iep! asa-s de complexat… de vai doamne! i-am spus lui Ruxandra predescu de pe pandor’a ca is capabil sa fac sex intr-o piata publica… daca asta ar ajuta la evolutia sociala. da’ pe draq! nu e deloc asa.
    ce fac fufulinele alea este o palmuire a dinamismului social. un partz al spiritului.

  • 19

    @a.a.: La aşa ceva nu aş face reclamă pozitivă nici dacă ar sări cineva cu foarte mulţi bani.

    @Bogdan Theodor Olteanu: Dictionarele zic altceva… cică-s sinomine.
    Perspectiva mea, evident, nu poate fi aceeaşi cu a unei agentii de publicitate. Dacă tot ce mai contează e să şochezi şi să atragi atenţia, unde se poate ajunge?

    @?: Culme, nu culme, cel puţin la ultimul premiu se încadrează. Dacă sunt exagerat, exagerea mea nu este la fel de mare ca tâmpenia unuei asemenea idei.

    @Gherman Adrian: Păi asta e problema, că nu duce nicăieri. Să uităm de bunele moravuri, să considerăm că nu sunt necesare pentru câteva secunde şi să ne imaginăm unde duc aceste manifestări. De ce sunt atât de ridicate în slăvi? Care sunt efectele lor pozitive?

  • 20

    E o tampenie si o idee ieftina, de prost gust.
    Mai interesant este ca-i face reclama Eugen Istodor(am comentat acolo) si unde…pe VoxP.

    Cristianon
    2010-04-29 20:07:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @Cristianon: Respectivul articol a dispărut din câte se pare. Acum stă “în aşteptare”, deci o să reapară. Nu ştiu când…

  • 22

    ce aiureala este asta? lasati fata sa faca dus inclusiv in costumul evei (singurul furnizat gratuit de insusi dumnezeu). cine nu este de acord sa nu priveasca. iar daca este vorba de “protectia” copiilor, nu cred ca cineva chiar doreste sa stie ce stiu deja si chiar pun in practica copiii.

    dorinteodor
    2010-04-29 20:11:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    @florin puscas – “La aşa eva nu aş face reclamă pozitivă nici dacă ar sări cineva cu foarte mulţi bani.” – sunt sigur. mi s-a parut ciudat c-a disparut de la e.i. si-n acelasi timp a aparut la tine sub alta forma

  • 24

    @dorinteodor: Păi o lăsăm… dar nu legea ce ne facem? E Constituţia României, mama ei de lege…

  • 25

    Pornografia in public s-a aprobat pentru ca tara e condusa de cretini (se vede cu ochiul liber)…

    In privinta motivatiei alora care le-a trecut prin cap, e simpul: Traim in epoca “Priveste dar nu pune mana!”. E o buna ocazie ca lumea sa se adune “ca la urs” si aia sa puna niste bannere publicitare peste toate gardurile pe acolo si sa se bata cu caramida in piept de cati prosti au reusit sa adune sa caste gura.

    E un test bun, pana la urma, intrucat arata clar… cu ce poate fi stimulat sistemul salivar si hormonal al romanilor, intr-o situatie de marketing data.

  • 26

    @a.a.: Cum spuneam, articolul respectiv e “în aşteptare” în panoul de administrare al site-ului. Probabil o să reapară.

    @Cris: De asta nici nu am condamnat atât de vehement organizatorii. Ei ştiu cum să atragă “prostimea”.

  • 27

    Florin, eu cred ca pierzi din vedere esentialul. Sau poate vad lucrurile in mod diferit: ca sa fie frumos, un om trebuie sa fie curat, in primul rand. Cred ca e mai putin vulgar sa vad o femeie care face dus in public decat sa vad niste sunci revarsate dizgratios peste niste blugi mult prea mulati.
    Dar, cum am spus, romanii inca nu sunt pregatiti pentru un manifest public de felul asta. Desigur, fiecare are dreptul la opinia lui, iar eu apreciez faptul ca ti-ai expus-o aici atat de coerent :)

  • 28

    ¨decent¨ si ¨pudic¨ nu sunt sinonime, omule!
    semnificatia principala a lui ´decent´in romana e ¨politicos¨, o alta e ¨onorabil¨
    poti sa fi pudic dar indecent in acelasi timp… decenta si indecenta nu au neaparat de a face cu pudicitatea sau cu sexualitatea.
    daca dictionarele tale sunt dictionare online, asta iti arata nivelul, omule!

    Mortar
    2010-04-29 20:20:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    hai mai Florin, ca nu e asa de important…
    precis o sa aiba costum de baie, o sa se inveleasca in plete si o sa fie geamurile atit de aburite, ca n-o sa vezi nimic…

    andreea
    2010-04-29 20:23:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    @florin puscas – n-ai dreptate. in propozitia asta “prostimea” sunt insisi organizatorii daca ei cred romanii pun botu’ la o toapa care se freaca fie si cu sapun, in strada. e simplu , sau sunt prosti de bubuie aia care dau banii sau ne cred pe noi trogloditi si aici parc-ar fi o problema. in rest, fiecare face pentru bani, ce stie si ce poate

  • 31

    @nebuloasa: Ai dreptate, doar că mie mi se pare că puteau fi găsite modalităţi mai decente de încurajare a igienei corporale. Sper ca tipa să poarte măcar costum de baie. Probabil nu tot aş fi scris, dar nu la fel de vehement, dacă se menţiona undeva că o să poarte aşa ceva. :)

    @Mortar: Dar dumneavostră în ce dicţionare vă uitaţi? Uite, eu vă spun exact:
    “DECÉNT, -Ă, decenți, -te, adj. Cuviincios, pudic. – Din fr. décent, lat. decens, -ntis” Sursa: Dex 98.
    ” DECÉNT adj. 1. v. politicos. 2. pudic, rușinos, sfios. (O comportare ~.) 3. acceptabil, onorabil. (Duce o viață ~.)” Sursa: Dictionar de sinonime.

    Astept sursele dumneavoastră!

  • 32

    @andreea: Rămâne de văzut. :) Precis o să fie acolo cineva care o să ne relateze şi nouă “evenimentul”.

    @a.a.: Dacă o să fie lume gârlă acolo, în faţa cabinei, prostimea e publicul. :)

  • 33

    Nu am avut rabdare sa citesc toate comentariile, dar am vazut si posturile de pe alte bloguri ;) . E o intreaga campanie.

    Plus ca, fata nu va fi goala in vazul tuturor, desi daca era asa ma trezeam maine dimineata sa o vad.

    Ce demonstreaza toate astea?

    1. Nu e nicio lege incalcata.
    2. La piscina, la mare, la soare vezi mai multa nuditate decat ce se va vedea maine.
    3. Rromanii (dau cu doi R ) sunt mult prea pudici dar doar atunci cand NU E CAZUL sa fie pudici.

    Cheers!

  • 34

    @Valy: Ah, mă scuzaţi domnule emancipat că am îndrăznit să îndemn la decenţă. Ba chiar am avut tupeul să invoc nişte legi. Eu zic să mergi totuşi să o vezi. O meriţi!

  • 35

    @Florin Puscas:

    Am ajuns sa-i toleram pe poponari sa defileze cocotzati pe o sulla gigantica, prin centrul orasului, de mana cu ambasadorii unor tari respectabile din UE, la Bucuresti…

    Maine poimaine o sa apara Elena Udrea facand dus in Piata Universitatii sa promoveze turismul romanesc… si pe nenea Traian, dand pe gat o sticla de votca pe o scena, fara sa clipeasca…

    De astea avem nevoie pe foamea asta, frate…

  • 36

    o sa fie lume-garla doar daca “se da mici si bere”. numai sa se holbeze la una aproape goala nu mai tine. pute locu’ de ranze la vedere

  • 37

    @Puscas: nu stiu de unde ai scos-o p-asta cu prostitutia. Nu face sex cu nimeni, pur si simplu sta in costum de baie intr-o cabina de dus. Ce-i asa nemaipomenit? Te sperie faptul ca o femeie e goala? Esti pe invers?

    Doi la mana: nu-mi zice de decenta si alte ipocrizii d-astea cand stai si te uiti la filme porno dand din picioare pe sub masa. Ok?

    Trei: de ce nu vezi nuditatea ca arta? In teatru nudul nu e nici prostitutie, nici pornografie. Considera actiunea ca pe o forma de apreciere a frumusetii sexului frumos. Ceea ce si este. Daca ai urmarit reclamele la Dove, se promoveaza frumusetea naturala. Asta face si evenimentul.

    Sau la tine daca nu are silicoane si enspe mii de operatii estetice nu e frumoasa?

  • 38

    @B: Nu sunt hotărât ce să cred. Eşti un prost obraznic sau un obraznic prost? În loc să vii cu jigniri şi atacuri la persoană pe aici, mai bine mergi la culcare. Mâine e devreme duşul public şi poate nu reuşeşti să te trezeşti.

  • 39

    nu mi se pare ca prin ce va face duduia respectiva vor fi zgandarite bunele moravuri mai mult decat se intampla zilnic, si in fata unei audiente mult mai mari, la diverse posturi tv.

    problema cu textele legale invocate e ca nu exista o definitie a bunelor moravuri dpdv juridic. notiunea asta e atit de relativa incit n-ar avea ce cauta intr-o lege, cu atit mai putin in constitutie.

    si da, cred ca sinteti putin depasit de tendinte… chestia e ca depasirea asta intervine in general la virste mai inaintate.

    @cris: da, ‘r-ar ei ai dracu, ar fi mai decent daca i-am baga la puscarie nu?

  • 40

    @Florin Puscas: pai acum 300 de ani daca o femeie nu era pieptanata “decent” putea fi acuzata de vrajitorie si era arsa pe rug (am citit ceva in sensul asta…). as zice ca lumea evolueaza si evolueaza bine iar textul constitutiei este foarte interpretabil. cred ca daca s-ar face reclamatie la curtea constitutionala, aia nu ar avea curajul sa interpreteze constitutia in sensul in care se insunueaza (prostitutie, morala…) iar daca ar avea acest curaj, s-ar face de risul lumii civilizate cu romania cu tot…(n-ar fi de mirare daca ar fi asa….). si sa nu uitam ca pe vremea comunistilor sexul oral era catalogat drept perversiune sexuala si era pedepsit dupa codul penal….si sa nu uitam ca in citeva orase din europa sexul explicit in public este legal daca se desfasoara in anumite parcuri anume desemnate,… si asa mai departe….

    dorinteodor
    2010-04-29 20:48:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    @fsg: Ok, sunt depăşit. Dar unde duce emanciparea asta exacerbată? Ce beneficii are societatea de pe urma renunţării la pudoare?

    @dorinteodor: Ok, aceeaşi întrebare. Ce avem de câştigat din obscenitatea publică şi renunţarea la morală?

  • 42

    Florin, la varsta ta dovedesti un pudibondism absurd spre ridicol. martorii lui iehova, cumva? daca era un barbat reactionai la fel? sau na, la barbati e permis, sfarcurile lor sunt mai mici.
    pacat, tineri si cu acuitate mentala tinzand spre zero…

  • 43

    @Arhi: Nu, nu am nicio treabă cu martorii lui Iehova. Am treabă cu dispariţia decenţei şi a moralei din societate, valori care nu sunt înlocuite cu nimic bun.
    Dacă era bărbat ar fi fost aceeaşi chestie.
    Cât despre acuitate, aş fi preferat să te abţii de la jigniri. E bine că tu eşti mai perspicace. Compensezi tu pentru amândoi.

  • 44

    nu e vorba de renuntare la moralitate, ci de o redefinire a ei. chestie care se intimpla constant in orice societate. in orice directie s-ar redefini, vor exista tot timpul voci care sa se opuna ei. nimic nou sub soare.

    nu pot sa nu ma gindesc la sarmanele femei din lumea araba, cit de obscen si imoral li s-ar parea sa mearga pe strada cu capul dezvelit. sau in societatea vestica, pina mai acum vreo 50 de ani, cit de lipsit de pudoare ar fi fost gestul unui negru adresindu-se unei doamne albe.

    cita vreme astfel de actiuni nu-mi afecteaza niciun drept civil si nu-mi ingradesc nicio libertate, go for it.

  • 45

    @puscas: Eu iti zic sa vezi nudul ca arta si tu ma faci prost. Sunt dezamagit.

  • 46

    si totusi unde e prostitutia? sau fata primeste pe bani si persoane in cabina? nu de alta dar vad ca unii tin la folosirea corecta a termenilor. aici in plus fata de dex avem si definitia codului penal, care se intimpla sa fie total paralela cu “dus in costum de baie in piata publica”.

  • 47

    @fsg: Una e să le dai oamenilor drepturile care li se cuvin şi alta e să depăşeşti şi limita bunului simţ. Cum ziceam, în ritmul ăsta o să ajungem să umblăm în pielea goală. Halal evoluţie şi redefinire.

    @B: Dacă ai fi zis-o doar pe aici ţi-aş fi răspuns. Dar asa, dacă insişti să fii bădăran, nu meriţi niciun răspuns.

  • 48

    Cred ca aveti dreptate!Multora le lipseste decenta si educatia. De ce trebuie sa copiem tot ce e prost, indecent si nemoral din celelalte tari, cum ar fi SUA, in loc sa facem ceva pentru comunitate?
    Cum zicea o prietena din Franta despre cum considera francezii romancele:curve!!!!
    Pai daca le dam de fiecare data motive sa creada asta…

    In fine! Ati incercat sa deschideti ochii unor orbi!
    Dupa comentariile de mai sus se vede ca nu ati reusit!
    Dar ati facut mai multe decat multi altii: MACAR ati incercat!

    tinerel
    2010-04-29 21:18:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    @fsg: :) Una dintre definiţii: “PROSTITÚȚIE s.f. Ocupația femeii care se vinde pentru bani oricărui bărbat”.
    Tipa tocmai asta face… se vinde. Pentru o excursie şi un pictorial.

    @tinerel Ce să-i faci… greu cu “emancipaţii” ăştia. :)

  • 50

    Mai Florine, te `nervasesi rau in sinea ta zilele trecute fiindca fetelor de pe platforma de vizavi le merge, parca, mai bine- cu Moartea Clitemnestrei sau a clitorisului, ceva de genul asta… :)
    Ai bagat si tu un titlu socant, senzational, in direct si la ora de maxima audienta: Culmea prostitutiei etc.

    Acuma, las-o si tu in durerea ei de `nervare si mai baga un articol pe teme geografice sau conexe, fiindca- uite, ma jur!- sa n-am parte de Porsche Cayenne-u` lu` gagicu` meu si de seria urmatoare de injectii cu botox ca le citesc.
    Ca…e mishto sa scrii si despre Doamne-Doamne, si despre culmile prostitutiei…da` sa uita geogra, si ea pe noi, dear!
    (Mi-a picat brokerulzilei…e de bine).

    pytzy de la ora 5
    2010-04-29 21:32:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    @pytzy de la ora 5: Ah, iubirea mea geografia… Am cam înşelat-o, da’ nici ea nu a fost foarte fidelă. :P

  • 52

    As dori ca domnisoara care se afla maine in cabina de dus sa rosteasca niste rugaciuni in chiloti. Probabil ca asa nu vom considera ca este o persoana de moravuri usoare.
    Vedem femei in sanii aproape goi pe strada in fiecare zi si nu se mai scandalizeaza nimeni. Ma mir ca un tanar la 20 si ceva de ani sa gandeasca precum un barbat casatorit cu aceeasi femeie de 40 de ani. Macar ala saliveaza la alea tinere.
    Traiasca vulgaritatea si prostia femeilor!!! fac lumea in care traim mai frumoasa.

    bassesco
    2010-04-29 21:41:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    @florin: bun, ai luat cea mai larga definitie :)
    dar ocupatie presupune cu totul altceva, nu un simplu episod.

    revenim iarasi la o notiune relativa, aceea a bunului simt. limita aia de care vorbesti e foarte volatila si difera ca amplasament in limite largi. pe-a ta a incalcat-o se pare, pe-a mea nu..si nu sint singurul de-aici.

  • 54

    De ce au ridicat cabina de duş atât de sus?
    Trebuie sa ne ridice Ghita Mureşan să vedem şi noi ceva? :)
    Hai , mai oameni buni, astea sunt …probleme serioase?

    Mircea
    2010-04-29 21:44:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    @fsg: Dincolo de limitele fiecăruia, cred că trebuie să ne gândim serios încotro ne îndreptăm. Libertinaj, libertinaj, dar la ce ne ajută? Nu cumva e dăunător?

    @Mircea: Aştept propuneri de subiecte cu adevărat seriose.

  • 56

    @Florin Puscas: omule, cu respect dar ai probleme. cum adica ce avem de cistigat? pai sintem o echipa? pai esenta democratiei este si faptul ca, atita timp cit nu esti pericol social, poti sa-ti traiesti viata asa cum vrei, asa cum o intelegi; sa-ti cauti stabilitatea si fericirea in ce mod vrei, unde vrei, cu cine vrei….eu personal nu sint in nici un fel interesat de “fenomenul” dusului in public dar as fi scandalizat daca ar fi interzis. toate tragediile lumii in care traim au inceput cu trasarea de catre unii a “drumului cel drept”…..

    dorinteodor
    2010-04-29 21:54:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    @nebuloasa: Nu e nevoie sa invocam un rau pentru a scuza un alt rau. E suficient sa comparam raul cu binele. De unde tot apar scuzele astea ieftine, gen: “decat asa, mai bine asa”?! Dar ce, nu mai avem nici o alternativa pentru nespalata care vrea sa se spele doar in public?!?!!!

  • 58

    @Florin Puscas: treaba-i simpla, ca-n democratie. daca majoritatea trage linia intre acceptabil si inacceptabil in zona cutare, acolo ramine. este irelevanta discutia asta sub aspectul cistigului sau pierderii. ce fel de cistig?

    sa luam exemplul epocii victoriene, care presupun ca ar fi un model de moralitate mai pe placul tau, schimbat (unii ar zice degradat) fundamental in prezent. ce-a pierdut societatea britanica fata de acea epoca? nimic, exact ce riscam sa pierdem si noi in momentul asta.

  • 59

    @a.a., @andreia: problema se pune altfel: liderii care ne conduc au aprobat asta. Putem citi fraza asta si de la coada la cap: liderii care au aprobat prostia, ne conduc (si pe noi).

  • 60

    @florin puscas – tre’ sa recunosti ca mai cu Doamne-Doamne, mai c-un scuipat in san de uciga-l toaca, te invartisi de o grama’ de vizualizari, comentariile basca. si-asta e pe bani, nu?
    Nici daca bagai un ditamai titlu “Ne-au furat Ardealul!!” n-aveai atatea. Io-te varu’ Fumurescu, neam audienta la “Romania-Moldova”.
    hai ca mi-ai placut. bravo, frate-miu

  • 61

    @Florin Puscas: :)
    Ah, bon, atunci!
    Fii atent acilea la un alt subiect care e mult mai interesant decat verisoara aia a mea cu cabina- azi e, maine nu mai e subiectul, mai da-l incolo…
    Deci…
    Ziceai ca trebuie sa-ti nasca sotia. Asa-i?
    Va trebui ca, dupa aia, sa intre in firescul concediu medical. Asa-i?
    Bun. Imagineaza-ti treaba urmatoare…E o zi dupa data de 15 mai, Anno Domini 2010, in tara UE Romania.
    Sotia e lauza, trec vreo zece zile dupa ce ai adus-o din maternitate. Tu te duci in ziua aia la piata dupa lapte, carne, branza, oua. Nevasta e in pat, nu se simte prea bine (fereasca Domnul de asa ceva!, e doar un exercitiu de imaginatie).
    La usa- cioc-cioc! Tzar-tzar! Politia si reprezentantul maretei Case de Asigurari, trimisul lui Cseke prin…teritoriu. Sotia, desi e in casa, nu prea are cum sa ajunga la usa. Se simte fie rau, fie e, cum e si firesc, epuizata, dupa nastere, si se odihneste. Nu poate raspunde.
    Politistul si friend-ul lui consemneaza: in ziua de…la ora de…am sunat la adresa….nevasta lu` Florin n-a fost gasita…drept pentru care s-a intocmit prezentul proces-verbal de “negasire la domiciliu”…drept pentru care se propune sistarea platii concediului medical (da-l incolo, ce daca e de maternitate?!).

    Asa. Tu te intorci acasa si gasesti o instiintare infipta-n clantza pe tema asta, pentru nevasta.
    (Ia vezi, ca s-a dat la stiri toata ziua subiectul asta azi).
    Ei? Ce faci? Ce zici? Nu mai bine sa-ti “mediteze” falangele pe tastatura la un subiect ca asta, pana iti regasesti iubirea pentru geogra?
    Hai, ca te las. Plec. Ma duc sa-mi iau alt ruj de la mall. Era sa uit si de parfumul Cacharel, uh, bine ca mi-am adus aminte! :)

    pytzy de la ora 5
    2010-04-29 22:13:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    asa…si care e problema dumitale?fiecare vinde ce vrea si ce are de vanzare…dumneata nu-ti vinzi munca?daca ai client care e interesat de munca ta ti-o cumpara…daca nu,nu…ce tot o dai aici cu bunele moravuri,cu decenta si cu alte tampenii populiste?care sunt facute de fapt pentru prostime…ca elitele chiar nu tin cont de ele…lasa domnule sa faca dus unde vrea…nu te uita daca nu-ti place sau daca esti asa de pudic…cred ca trebuia sa te nasti cu 4-500ani mai devreme…sa fii inchizitor…dar de marii artisti…pictori…sculptori care au facut atatea capodopere din prezentarea unei femei nud?ei sunt imorali?si dumneata esti moral…haida de!

  • 63

    @corneliu: multe prostii de genul asta se aproba de primarii, dar asta nu inseamna si ca cei ce le aproba sint prosti sau sint de acord cu ele.

    alternativa ar fi fost respingerea solicitarii respectivului organizator si mai pe romaneste interzicerea “dusului”. cumva vad alternativa asta ca fiind mult mai nociva, din perspectiva aceleiasi constitutii invocata de autor.

  • 64

    @Corneliu – liderii sunt aceiasi care pentru un comision gramada au imbracat Statuia Pompierilor in vuitoana nutzichii. de la ei nu m-astept la mare lucru

  • 65

    Domnilor, puteti sa imi spuneti semidoct, retard, incult, si cum va vine la gura, dar eu nu pricep nicicum adincul inteles progresisto-filozofic al acestui dus in public. Cine ce dovedeste? E exact ca si cu paradele homosexualilor. Si, evident, ca si cu multe sarbatori religioase, de gen “adormirea broastei maicii Paraschiva”. Tare, insa, dar taaaare as vrea sa vad o blonda care va MUNCI IN PUBLIC. Slabe sanse, risca sa o ia politia pentru indecenta si gesturi obscene la adresa sensibilitatii trecatorilor.

  • 66

    @a.a.: Stai că încă n-am văzut niciun ban de la ăştia. :P Plus că nici un sunt mulţi. Nici bani de pâine nu îmi ajung. Dar na… asta e. Dacă urmăream banii scriam şi eu mai des şi mai “de scandal”. :)

    @pytzy de la ora 5: E deja fumat subiectul. A scis Simona Tache un text savuros. Plus că respectivele controale nu cred că sunt valabile în cazul concediile de îngrijire a copilului. În cazul ăsta există o grămadă de dovezi. :)

    @marco: Măi, una e arta şi alta e obscenitatea.

  • 67

    Florin
    ai probleme! una dintre cele mai mari este ca esti intreg la minte! multi au baut petrol sau i-a afectat cernobalu. ori din cauza stratului de ozon i-a prins radiatiile.
    Ce imi place mie de acesti ingusti la minte care au impresia ca daca esti contra acestor apucaturi, inseamna ca esti pudic.
    dar de bun-simt nu a auzit niciunu. E ca si cum ai vorbi despre sex… o fata foarte inteligenta a spus “sunt dizgratioase discutiile despre sex – prefer sa-l fac”

  • 68

    @Gherman Adrian: :lol: Ce să le faci… oamenii ştiu să gândească doar catalogând. Dar cum eu ştiu ce sunt şi ce nu sunt, nu îmi stârnesc mari pasiuni… :)

  • 69

    mai grav! la acesti stranutatori. Asociaza bunul simt cu religia. Automat daca nu esti de acord cu ceva ce tine de futai/genitale.. hop! vin ei – Esti extraordinar de religios.
    Bun. Unde gresesc ei … la fel cum face religia este ca asociaza morala neaparat cu religia. Adica… eu nu pot sa fiu moral doar prin prisma religiei… prin prisma dereglatilor mental care propovaduiesc aceasta industie a crezului.

  • 70

    noa. mi-a ajuns un comentariu la spam. Cine mama reaq administreaza serverele ce gazduiesc voxpublica si pandora’s? ca… nu prea e meserias.

  • 71

    @Gherman Adrian: Special nu am pomenit nimic de chestii religioase (desi pentru mine sunt importante), pentru că subiectul poate fi susţinut şi fără.
    Evident, există morală şi fără religie. Religia (cel puţin cea creştină) zice doar că morala fără religie nu îţi foloseşte personal la mare lucru.
    Am recuperat şi comentariul tău. :D Selecţia se face automat. E un plugin care se ocupa de asta. Uneori mai da reteuri…

  • 72

    @Florin Puscas: crezi ca “e fumat subiectul”??? Ooo, cat te inseli! Nu s-a scris suficient de mult pe tema asta ca sa fie egaleze absurdul situatiei! Si, in plus, nu exista exceptii de la regula, indiferent de “dovezi” ulterioare! Nu esti acasa, nu esti si gata!

    Of, tineretea asta!…Nu vrea sa asculte si pace.

    M-ai suparat. Ma duc sa-mi pun o masca de castraveti cu maioneza.

    pytzy de la ora 5
    2010-04-29 22:55:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    @Florin Puscas:
    apropo de catalogare. doar si io pot sa le spun ca-s disperati sa vada umpic de fofoloanca… libidinosi.. etc dar asta m-ar descalifica.

  • 74

    @pytzy de la ora 5: Ne cunoaştem cumva? :) O să mă gândesc şi la subiectul propus dacă insişti.

  • 75

    @Florin Puscas:
    religia sustine blabla ul acela de frica sa nu piarda teren. spiritu de casta le manca zilele si la popi. cum se intampla cu “cercurile” in general.

  • 76

    @Florin Puscas: nu, nu ne cunoastem si nici n-o sa ne cunoastem decat aici. :)
    Ah, si nu insist. Da` cand au zis astia la stiri chestia asta, m-am gandit, cu un sincer simtamant de ingrijorare, la unii care chiar in situatii asemanatoare se afla (sau se vor afla in curand)…Asa ca…Ziceam si eu, dar, daca ti se pare insignifiant subiectul, ok, ignora-l. Si zi Doamne fereste, pana te loveste.
    Noapte buna, ca fara somn bun, fac riduri si programarea la lifting e cam prea departe… :)

    pytzy de la ora 5
    2010-04-29 23:18:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    bun! in antichitate (nush care filosof) ca sa-si demonstreze libertatea de a alege sau libertatatea de exprimare, s-a masturbat intr-o piata publica. Deci: faza e veche. faza cu nonconformismul sau expresivitatea asta. Nu e veche de 1 an, 10 sau 100. e veche de mii de ani. Sa vina acuma fufele si organizatorul acela debil ca sa dea o portie de expresivitate care s-a dat (de dragul evolutiei sociale) acum 2000 de ani.. imi pare curat nonsens. Ba mai mult! am impresia ca au o parte a creierului, paralizat.
    Am impresia ca sufera de mania persecutiei. Ce mai… is redusi.

  • 78

    Pina vad ce iese miine-acolo nu ma duc, da’cred ca o se relateze de la fata, ma rog, talpile locului, ca-i la 4 m de sol- cred ca e mult zgomot pentru nimic. Si ca organizatorii chiar pe asta mizeaza, pe zgomot. Mai mult decit pe ce se va intimpla.
    Vorbim miine seara.

    Florina
    2010-04-29 23:25:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    @Florin Puscas

    Ai tot dreptul sa critici povestea cu pricina, inclusiv din punct de vedere legal (nu neaparat prin prisma Constitutiei; intr-adevar, sintagma “bune moravuri” e mult prea vaga, dar cred ca exista pe undeva o lege care interzice nuditatea in public, posibil cu exceptia plajelor de nudisti,sau poate alea or fi doar tolerate de politie, habar n-am. Asta in cazul in care fata nu va purta costum de baie.) Da’ nu mai vorbi de parca a umbla in fundul gol inseamna a renunta la morala; nu de alta, dar morala aia e o chestie mult prea complexa ca s-o reduci la pudoare.

    Mai apoi, prostitutie inseamna sex pe bani. La asta te referi in titlul postarii? Daca da, exagerezi. Mult. La figurat, prostitutie inseamna injosire, degradare. Iar daca asta voiai sa spui, am si io o intrebare: admiti posibilitatea, oricat de vaga, ca fata respectiva sa fi luat aceasta decizie nu de dragul excursiei sau al unei foarte efemere celebritati, ci pentru a contraria, hedonist, o pudibonderie a intregii societati pe care ea o percepe acut si care, poate, o scoate din minti? Cu alte cuvinte, sa zicem ca face asta nu pentru avantaje mai mult sau mai putin materiale, ci chiar vede dusul respectiv ca pe o ocazie de a se exprima. In cazul asta mai e vorba de prostitutie? De injosire? Stiu ca nu te incanta neam soiul asta de exprimare, si stiu si ca e extrem de putin probabil ca lucrurile sa stea ca in ipoteza de mai sus, dar, de dragul discutiei, hai sa lasam asta la o parte. Sunt doar curios cine o injoseste dupa tine – nuditatea publica, excursia sau altceva?

  • 80

    “nu de dragul excursiei sau al unei foarte efemere celebritati, ci pentru a contraria, hedonist, o pudibonderie a intregii societati pe care ea o percepe acut si care, poate, o scoate din minti?”

    femeile nu au vocatie la capitolul morala. Cunoastem toti mercantilismul feminin. deci: modul in care incerci matale sa o scoti pe fata din tentaculele penibilului este stangaci.
    cu siguranta… aceste fete au flendurit la 16 ani Aristotel si Platon. De aici acesta revelatie prin care pisca moralul colectiv. :) ai ma… doar nu suntem de tri zile. foamea-i in glanda! bine… anumite maimute… fac streaptease gratis… la scoala.
    adevarul.ro/loc../

  • 81

    @Florina: Am crezut că nu mă mai citeşti, că demult nu ai mai comentat pe la mine. :P

    @paganu: În titlu am folosit prostituţie în sensul că fata aia îşi vinde trupul (şi vizual se pune, ca fetele de la videochat) pentru o excursie. Asta e înjosirea. Dacă ipoteza ta ar fi valabilă, nu ar fi neaparat o înjosire (deşi nici departe), ci doar o sfidare a bunelor moravuri pentru o pudibonderie prezentă doar în capul ei. Eu nu văd deloc pudibonderia asta în societate. Dovadă sta şi faptul că în România femeile se îmbracă mult mai provocator decât în ţările occidentale.

  • 82

    @Gherman Adrian

    Nu incerc s-o scot pe fata din tentaculele penibilului, ci sa-mi satisfac o curiozitate legata de modul in care gandeste autorul postarii. Cat despre ipoteza pe care am enuntat-o mai sus, mi se pare extrem de improbabila – nu asta era ideea. Habar n-am de ce are ea de gand sa se spele in public – si nici Florin Puscas n-are habar, dar asta nu-l impiedica sa strige “prostitutie!”. In alta ordine de idei, marturisesc ca anumite maimute care emit sentinte de soiul “femeile nu au vocatie pentru morala” ma umplu de greata.

  • 83

    @Florin Puscas:
    aia pe videochat nu e prostitutie. e mai mult prosteala. Adica locul unde platesc aia prosti. ele nu se dezbraca. ele vorbesc despre fizica cuantica.
    pai… hai sa intrebam o prostituata daca se considera curva?
    - ce faci tu curva?
    - curva-i ma-ta! … cred ca iti da cu poseta in cap. astia is specialisti in alunecari. mascheaza adevarul foarte bine. deci: nu ai sanse cu ei.

  • 84

    @paganu: :) :) doamne fereste! matale contesti o realitate solida. Femeia nu are voie in altar. Femeia nu scrie filosofie. Femeia nu-i decat cadru didactic… nicidecum unul initiatic (generaliceste vorghind) sau in rare cazuri explodeaza “extraordinarul” in ea.
    ganduri la orizontala… is bune.

  • 85

    Atata timp cat nu se generalizeaza nu inteleg de ce se face atata tam-tam.

    Stefan
    2010-04-29 23:48:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    @Florin Puscas:
    “Dovadă sta şi faptul că în România femeile se îmbracă mult mai provocator decât în ţările occidentale.” lasa Florine… ca ne-a cenzurat Ceausescu destul… fiecare cu excesele lui. Uite… boierimea nu se lasa pana nu devine miliardara in euro… ca doar le-a fost luat acest drept pe vremea odiosului.
    da’ problema este ca daca se reorganizeaza hartile… pot sa cada iar in temnite.

  • 87

    @Stefan: da’ ce vrei? sa dormim prin viata? :)

  • 88

    ai perfecta dreptate vezi si cazul cu minorele din clasa din falticeni. dupa unii vinovat e cel ce filmeaza nu cel ce face. deci nu e rau sa furi, e rau daca te filmeaza cineva cand furi.

  • 89

    @Gherman Adrian,

    Ca face una dus dezbracata in mijlocul strazii nu-i o belea.Daca devine o moda atunci e problema.

    Stefan
    2010-04-30 00:25:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    traim in mijlocul problemei. exista literatura vulgara, mamzelele isi arata curu fara sa le ceri lucrul acesta. Monica e amorezata de Iri. Avem vedete promovate pe datul din cur. Ne alegem repere de viata pe Snoop Dog si Pamela Anderson. Modele de succes pe Fane Spoitoru & Becali.
    deci: e nevoie de oleaca de culturalizare… pt ca orice bisnitar are voie in politica. Si… cu asemenea exemplare, societatea nu are cum sa evolueze. ne tot plangem de situatia din tara. Pai… daca nu avem nicio treaba cu morala/ordinea/disciplina… cum naiba sa functioneze tara? este exact ca intr-o familie. Mama e la traseu, tata bea… eu, ce naiba sa fac? ba duc la talharit in occident!

  • 91

    ultimul comentariu este pt Stefan

  • 92

    @Florin Puscas: Ei, asa usor crezi ca scapi de mine? :D

    Florina
    2010-04-30 01:04:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    este evident ca va purta costum de baie..si este evident si de ce organizatorii nu prea se lauda cu asta..daca s0ar lauda cu asa ceva ar pierde audienta formata in mare parte de baieti de 14 ani..deci n-ar mai fi haz la o audienta de cativa oameni..

    Cristian
    2010-04-30 05:49:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 94

    @Florin Puscas

    Pudibonderia aia care nu exista se manifesta plenar atunci cand un dus in public devine “culmea prostitutiei”. Tine de reactia oamenilor – sau a unora dintre ei. Poti sa spui “dus in public ca reclama? ce tampenie!”, poti sa spui “ce penibil”, poti sa amintesti de faptul ca nuditatea completa in buricul Bucurestiului e ilegata, poti sa-ti razi de demersul publicitar care vrea sa vanda cosmetice pentru femei dar e conceput parca pentru a atrage gura-casca de sex masculin, majoritatea adolescenti, poti sa ai o gramada de reactii, si din gramada asta tu ai ales “culmea prostitutiei!”. Aia e pudibonderia :) .

  • 95

    @Florin Puscas – actul de curaj vine de la inaltime, citez din comunicat “ea se va spala intr-o cabina de dus suspendata deasupra Bucurestiului, in Piata Universitatii”

    Citeste si tu mai bine un comunicat inainte sa intorci cuvintele in favoarea ta.

  • 96

    @rony9:
    Crede-ma ca nu tot ce zboara se mananca. Deci, nu mai critica daca nu cunosti persoana. O cunosc de ani de zile si nu este nici pe departe ceea ce o consideri tu sau ceilalti. Nu este pitipoanca, nu vrea sa faca audienta pe nicaieri, este pur si simplu o fata frumoasa care nu este complexata si crede-ma este si desteapta.
    Intai cunoaste persoana, apoi critic-o!

  • 97

    @autor “bunele moravuri” nu sunt definite în legislație, ar însemna decență în comportare, dar nici decenta nu e definita de unde și pana unde.
    Si te lungești pana faci cum crezi, din moment ce nu se specifica nu au valoare concreta, local însă se pot da valori, se poate specifica mult mai exact ce anume e se permite sau nu prin hotărâri ale consiliilor locale, pe care le aplica politia locala. :)

  • 98

    @florin puscas – e, cum fu? a fost lume garla?
    conform unui sondaj insopudisoni cica cei mai multi dintre bucuresteni se pastreaza pentru data viitoare cand va fi o clisma pe baza de extract de chili intre doua statii pe tamponul metroului usor cu rezultate spectaculoase la cap de linie, fix in ghencea. mamaaaaa, ce-o sa ne radem

  • 99

    atata caz pentru nimic
    sutu.ro/privest../

  • 100

    De ce oare ne oprim la primul nivel, ba chiar ii acordam o mare importanta atunci cand analizam o idee, fie ea si de campanie? Sincer, cand am auzit prima oara de aceasta idee (adica ieri) primul cuvant/ imagine/ actiune la care m-am gandit, a fost verbul “a spala”, alaturi de ingrijire. Oi fi femeie si poate de aceea nu m-am gandit la nuditate. Eu cred in curajul frumos, educativ al domnisoarei respective, fara urma de alte conotatii in gestul ei. Se cunoaste dupa trasaturile faciale, ca sa fiu mai specifica, ca nu are de-a face cu ograda pitiponcelor sau cu alte categorii facile. Legat de moravuri, mancatul semintelor in public mi se pare atat de injositor, incat nu merita comparat cu asa ceva, desi poate fi mai putin injositor comparandu-l cu alte obiceiuri sau practici. Creativitate am vazut, sa vedem daca putem masura si outputul.

  • 101

    @Criss:
    asa zice si Basescu de EBA. IE DESTEAPTA… numa ca i-a scapat porumbelu.

  • 102

    antena3.ro/stir../

  • 103

    Toata stima pentru duduia-n cauza. Sa arati asa si sa te dezbraci in public, chiar ai nevoie de foarte mult curaj

  • 104

    Dacă te-aș fi citit acum pentru prima dată aș fi zis că te-au plătit ăștia de la Tabu și Dove să faci valuri.

  • 105

    Constitutie sau nu, religie sau nu, eu unul m-am saturat de promovarea prostiei in tara asta!
    Cine crede ca nu dauneaza manifestarea asta poate sa se intrebe de ce lucrurile merg din rau in mai rau. Pt ca acceptam lucruri doar ca sa fim ca restul oamenilor “civilizati”.
    Si tot din cauza asta nu aveti nici un drept sa va plangeti de tara asta!

    StefanH
    2010-04-30 13:40:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 106

    Şi tipele în costume de baie de pe la show-urile de maşini nu se prostituează? Sau, mai bine, tipele îmbrăcate în lenjerie intimă, jartiere and all, de pe la aceleaşi show-uri?

    Doar o nelămurire…

  • 107

    @Florin Puscas: Sodoma și Gomora nu erau homosexuale:

    ubi-dubium-ibi-../

    ubi-dubium-ibi-../

  • 108

    @Irina: poate te lamuresc eu.
    Problema principala nu e nuditatea expusa benevol de catre frumusetile patriei, ci locul ales sa o faca. In Piata Universitatii nu se plimba numai barbati/femei dornici de senzatii tari, ci si copii.
    Astfel de manifestari au un public tinta, de aceea ar fi fost bine sa aiba loc intr-un spatiu inchis unde sa aiba acces doar cei interesati.

  • 109

    @ariel: mulţumesc pentru intervenţie!

  • 110

    Tocmai a fost interzis accesul copiilor pe plajele litoralului românesc, pentru a nu mai intra în contact cu „nuditatea expusă benevol”. O decizie justă ce respectă bunele moravuri.

  • 111

    @căţelul alpha: plaja e plajă, centrul oraşului e altceva. şi în plus organizatorii nici măcar nu au menţionat că tipa va avea costum de baie. costumul ăla nu îmbunătăţeşte cu mult situaţia, dar tot e mai bine…

  • 112

    @Florin Puscas

    Explica-mi si mie, rogu-te, care e raul pe care il faci stand in costum de baie in Piata Universitatii si pe care nu-l faci daca stai in acelasi costum de baie la plaja.

  • 113

    N-au menționat nicăieri că fata va fi goală în cabină, dacă e să urmăm aceeași logică. Să înțeleg că îți faci mea culpa? :P

  • 114

    @paganu: Plaja e un loc făcut pentru aşa ceva. Dacă mergi pe plajă ştii la ce să te aştepţi. :) Dar explică-mi şi tu de ce e o chestie bună şi folositoare duşul ăsta public.

    @căţelul alpha: Nu, nu-mi fac. Tot mi se pare că nu trebuia aprobată o asemenea chestie în piaţa universităţii. Evident că organizatorii au mizat pe faptul că oamenii o să înţeleagă că tipa e goală.

  • 115

    Ai dreptate nu e normal, multe lucruri nu sunt normale, acum na este totusi un eveniment organizat, etc nu este o treaba spontana, asa ca asta e, mi a placut finalul, cu intrebarea “cum sa deosebesti femeile serioase de crve?” raspunsul e pe cat de simplu pe atat de complex: “nu”

    ernest
    2010-04-30 22:11:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 116

    un articol cel putin cre(s)tin :|

    ce anume va deranjeaza la vederea unui trup gol d-le puscas? aveti idee ce inseamna prostitutie? ce e asa degradant sa faci dus in public? in afara de faptul ca asa scrie in biblie sau coran sau ce prostie de carte “sfanta” va mai calauzeste mintea

    ciprian
    2010-04-30 22:26:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 117

    @ariel:
    ia uite dom’le ce provincialism. Tre sa vada toata lumea… este o activitate interesanta, culturala.. o revolutionare a creieraselor. De ce sa nu ne alipim civilizatiilor care promoveaza maratoanele cururilor goale?
    glumesc… regizez un raspuns a stranutatorilor.

    pai… in primul rand: “civilizatia inferioara preia de la civilizatia superioara, mai intai de toate, slabiciunile si excesele”. Nu io am zis asta. Nietzsche o zis. Meretzi si va sfaditz cu el.

  • 118

    [...] care a cîştigat concursul drept “prostituţie” (vînzarea trupului, zice autorul articolului de blog, vînzarea maginii lui, aş spune eu, care nu e prostituţie, ci altceva. Să mă consult [...]

  • 119

    [...] cu asta seamănă articolul ăsta scris de Florin Pușcaș. După cum am scris și în subsolul articolului, dacă nu l-aș fi citit [...]

  • 120

    @Florin Puscas: Felicitari domnule. In sfarsit mai exista tineri cu judecata si ratiune. Nu il bagati in seama pe pigmeul vagabond Varvea.

  • 121

    pe principiu pe care definesti prostitutia, inclusiv faptul ca avem job se incadreaza in aceeasi categorie: ne supunem trupul unor actiuni in schimbul unor foloase.

    unde e renuntarea la morala? si unde e obscenitatea publica? de ce daca vezi aceeasi persoana la plaja la 1 m de tine, sau suspendata undeva deasupra de nici nu-ti prea dai seama cine e, e mai rea varianta din urma? a, pt ca e in oras?!

    e un talent fantastic al omului ‘civilizat’ sa se sfiasca de niste chestii cat se poate de naturale – nuditate: toti aratam la fel, toti ne spalam, toti avem aceleasi nevoi fiziologice, toate femeile au ciclu, nasterea arata ca scarbosenia maxima de care e capabil corpul omenesc…

    bine zicea mai sus comentatorul fsg: standardele, de orice fel, se redefinesc in continuu. as considera evolutie umblatul in pielea goala (think about it, ar insemna ca am depasit muuulte prejudecati, complexe. of course asta nu o sa se intample niciodata.)

  • 122

    @Lu:
    “inclusiv faptul ca avem job se incadreaza in aceeasi categorie: ne supunem trupul unor actiuni in schimbul unor foloase. ”

    asta-i tare!

    - ma duc la job.
    - cu ce te ocupi?
    - sug… sange.

    nush ce aveti in creierashul ala… da astia de la sectia libertinism, le amestecati pe toate pana faceti endem din ele. Asa cum fac aia de la fabricile de meseluri. Pun sorice, ciocuri de pui, ghare, oase; pe care le macereaza. rezultatul este: acest endem + putina carne & condimente = salam. Da’ exceptional! Pofta mare!

  • 123

    @Gherman Adrian: Ah, eu am renunţat deja să le tot explic. Nu am pomenit nimic de religie în textul ăsta dar ei tot cu religia au treabă.
    Auzi şi la ăştia “as considera evolutie umblatul in pielea goala”. Următorul pas al “evoluţiei” ar fi urcatul în copac. Era să zic “urcatul din nou în copac”, dar nu sunt mare adept al originarului dat jos din copac. :lol:

  • 124

    eu zic asa: un semn al evolutiei se va vedea cand toata lumea – nu numai ca va umbla in pielea goala – ci, isi va taia o bucata din ureche. Sau… de ce nu: fiecare sa poarte doar sosete. Pai… sa coboram la stadiu animalic.
    hehe! pe unii ii cheama originile :)
    “call of the wild” un film fain.

  • 125

    Imi scapa ceva, daca tot s-a dat treaba din nou pe religie, din lipsa altor argumente ale domnilor ” ‘telectuali”. Nu reusesc sa surprind diferenta intre “Dawkins a spus” si “Isus a spus” in eruditia pretinsa a adeptilor, si mai ales in argumentele lor. Care puii mei e diferenta intre a urla “Dumnezeu exista!” si a urla “Dumnezeu NU exista!”, ca argument…? Cind nu poti gindi cu propriul creier, ajunge sa urli? Atitea urlete ma fac sa devin confuz…ma striveste atita intelectualitate. Urmeaza sa vedem o nastere a bisericii “Dawkinsiene anti-religioase a ginditorilor cu organele genitale” in tara noastra? “Profetul a spus: Gindesc cu Creierul, ma exprim cu P***”…? Patriarh prea-juganit Varvea?
    Plimarea ursului, high recomandation…

  • 126

    @Florin Puscas:

    “Nu am pomenit nimic de religie în textul ăsta dar ei tot cu religia au treabă”

    pai nu e clar ca sinteti indoctrinat? nu e clar de unde va trageti sistemul de valori? nu e clar ca sinteti ignorant?

    ciprian
    2010-05-01 10:27:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 127

    @ciprian:
    poate ma luminezi si pe mine. poate explici enigma. de la 16 ani am fost de 5 ori in biserica. am 31. io is indoctrinat?
    vb lui wolfman: ganditi cu sula.

  • 128

    @fsg: Nu vreau sa va contrazic, dar va amintesc cazul recent al liceenelor care au fost amendate de politie pentru ca au facut streaptese in clasa. Aceasta tanara care-si etaleaza corpul in public, de ce n-ar fi amendata, dar si organozatorii daca facem referire la lege? Am vazut unele comentarii care ne aduc la cunostina plaja sau piscina. Dragilor, strada nu este nici plaja si nici piscina. Trebuie sa tinem cont unde anume se tine evenimentul. Daca era pe plaja sau la piscina, cei care doreau sa vada “minunea” se duceau. De ce sa asiste trecatorii la un eveniment? Cat despre paradele gay care sunt gretoase si le detest, ce putem face daca acestea au autorizatie? Nu sunt impotriva homosexualilor, este problema lor, dar ma deranjeaza etalarea in spatiu public, cum la fel ma deranjeaza si cuplurile heterosexuale care fac gesturi indecente, ba chair sex in masini sau in parcuri. Moralitatea este pe cale de disparitie.

    parerea mea
    2010-05-01 11:24:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 129

    @Gherman Adrian: imi pare rau dar n-am citit si comentariile dvs. dar dupa cum vorbiti nici macar nu sint curios. inteleg ca 31 de ani n-ati fost la biserica, dar 7 ani ati stat pe acasa?

    ciprian
    2010-05-01 13:04:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 130

    Ce actual suna cuvintele lui Solomon: “Femeia frumoasă şi fără minte este ca un inel de aur pus in ratul unui porc”(Proverbe 11:22)…

  • 131

    Aştept cu nerăbdare clipa când Florin Puşcaş o să incite la biciuirea femeilor care poartă fuste “indecente”. Simt că acea clipă nu este departe. Plus, abuzul termenilor precum decenta, bune moravuri si prostitutie in contexte complet nepotrivite este exact genul de prostie de la care nu mă aşteptam.

    Dumnezeu să te ierte.

    Daniel
    2010-05-01 15:39:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 132

    ah, mi-a picat fisa!!

    d-lui Puscas i-e frica de cutremure. asta explica tot:

    edition.cnn.com../

    ciprian
    2010-05-01 17:59:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 133

    Cam asa a fost:
    libertatea.ro/s../

    Pana la urma eu n-am inteles ce au urmarit organizatorii.
    Sa fie atat de neprofesionisti incat sa creada ca o fatuca dolofana cu nurii la vedere si care sta atarnata intr-o cabina agatata stramb de o macara o sa faca mai atragatoare produsele Dove?
    Ce penibilitate de “eveniment”!

  • 134

    @ciprian:
    adica… nu am 7 ani de acasa daca nu am fost la biserica? ia fuji si te ia de mana cu Paul Varvea. Sunteti sclerozati amandoi.
    daca nu poti face o deductie logica… stai acasa nu mai inta pe site sa-mi f mie capu.

  • 135

    @Gherman Adrian:
    nu, nu de asta. biserica oricum n-are treaba cu educatia imho.

    uite de ce banuiesc ca n-ai fost p-acasa 7 ani:
    “vb lui wolfman: ganditi cu sula.”

    ciprian
    2010-05-01 20:53:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 136

    @ciprian: Dacă avem în vedere stilul său sforăitor de a comenta, deducem că n-a fost nici pe la şcoală. Dacă avem în vedere omniprezenţa sa, rezultă că nici job nu are, iar dacă îi analizăm ideile, observăm că trebuie să aibă cel puţin de 2 ori câte 31 de ani…

    andrei
    2010-05-01 22:24:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 137

    Na… uite Adriane. M-au lăsat pe mine şi au început să te psihanalizeze pe tine. :lol:

  • 138

    Domnule Gherman, sa avem pardon! Wolfman ii lasa sa gindeasca linistiti cu creierul, cu exprimarea lor are ce are… Iar Wolfman a pus *(stelute). NU, nu inseamna ca nu dau uneori dreptate domnului Gherman. NU, nu stiu de unde si pina unde un stil mai bombastic te face analfabet. Ok, nici eu nu am un job. Ma tem insa ca am fost un semidoct si cind aveam. Cum continua sa fie multi din cei ce scriu pe aici, cu tot cu joburile pe care le au. 40 de ani. Atitia am. NU consider ca varsta are vre-o legatura cu ideile mele. Poti avea 80 de ani si sa ai o minte luminata. Dar poti avea si 20 de ani, si sa fii prost ca nuca. Panimaies, zaiet?

  • 139

    bine zis culmea prostiei

  • 140

    @andrei: importante is diacriticele…

  • 141

    @Florin Puscas: :) se pricep a reaq de bine. meseriasi.

  • 142

    @the Wolfman: multi inainte!
    evident ca nu conteaza varsta. avantajul varstei: cizelarea/maturizarea care iti ofera alte perspective asupra problemelor.

  • 143

    ce parere aveti de acei tineri din ungaria care au facut sex intr-o cabina de vot ignorind totul in jur. fiinta umana a evoluat??? spre GROAPA COMUNA.

  • 144

    @DANA: sa nu exageram! este vorba despre
    youtube.com/wat../

    o mare cacareaza. un stranutat al spiritului. ma scutura frigurile cand ma gandesc la naivitatea celor care rezoneaza cu astfel de activitati PUBLICE.

  • 145

    Stimate domn Puscas va semnalez un fapt mult mai grav din aceeasi categorie: zilnic in bisericile din Romania sunt expusi in public prunci in pielea goala. Va rog sa luati atitudine si poate sesizati si organele (Politie, Jandarmerie si Protectia copilului).

  • 146

    [...] schimb de replici interesant între Paul şi Florin, subiectul fiind o campanie publicitară Tabu. Paul constata într-un PS cu oarecare amărăciune [...]

  • 147

    Am citit.. Florine, treaba ta cat de pudibond esti, dar cand bagi ‘prostitutie’ si vezi ca n-a fost totusi vorba de asta, iesi mama la parleaz si mai asuma-ti eroarea. Ca humanum est.

    Iar despre bunele moravuri ‘constitutionale’, la unii poate-o insemna sa nu-si scoata nici putza din pantaloni cand se pisha. Ca le pica privirea pe ea si-i rushinica mare.

    Mihai Dumbrava
    2010-05-02 12:42:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 148

    @Mihai Dumbrava: Nu consider că am comis vreo eroare. Da, fata a avut un constum de baie pe ea, desi organizatorii au lasat de inteles ca o sa fie in pielea goala. Singura chestie pe care as corecta-o ar fi acel “culmea” din fata prostitutiei. Nu e chiar culmea pentru ca se poate si mai si. :)

  • 149

    bla bla…nu e prima… ha ha … piticu.ro/cata-../

  • 150

    @dan:
    imi pari un expert in alabalaportocala.

  • 151

    ciudat ca la varsta ta esti asa de afectat. bine ca nu locuiesti in bucuresti, asa ca nu vei vedea desfraul din piata universitatii. chill out, e doar o campanie publicitara.

  • 152

    :-)
    Florin, stimata Laura are ‘dincolo’ un titlu: ‘V-ar plăcea să vă oblige prin lege să umblaţi în fundul gol pe stradă?’

    Eu inteleg ca-i foame mare dupa atragere de cititori, dar cand totul era doar despre interzicerea acelei burqa la musulmane, ti se pare putin ca ai fost tras in piept. Asa si tu, cu ‘prostitutia’ asta. Problema e ca dai maine peste o manifestatie Flower Power, cu sex in masa, la aceeasi Piata a Universitatii, si n-o sa mai ai ce termeni bombastici sa folosesti. De acord ca ’se poate si mai si’.

    Mihai Dumbrava
    2010-05-03 01:55:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 153

    doamne ce invechit si slab scrii….si ar fi fost un articol in care, prima oara, am fi fost pe aceeasi parte a baricadei.parca il aud pe proful meu de 60 si de ani vorbind de decenta comunista…groaznic

    stefan
    2010-05-05 12:18:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala urmareste-i pagina de Twitter urmareste-i pagina de Facebook LinkedIn
Fost geograf devenit jurnalist, blogger, soţ şi tată
» citeste biografia

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur basescu Becali blaga blog Blogviu interviu BNR Boc BOR calatorie campanie candidatura catalin voicu cluj concert criticatac criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu Elena Udrea experiment Facebook film FMI fotbal guvern humanitas Iliescu instantanee internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie Parlamentul European pd-l Plesu pnl Polirom ponta protest psd radu duda riscograma rmgc romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate sondaj steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR uichendist.ro usl Vanghelie Vasile Blaga Videanu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!