![]() | “Din SRI ieşi doar cu picioarele înainte”vezi toate articolele de Laura Cernahoschi07 Jan 2010 la 22:24 70 comentarii 8881 vizualizari. |
Avem foarte, foarte mulţi experţi în servicii de informaţii, în România. Cred că de zeci de ori mai mulţi decât ofiţeri de informaţii. Cam asta e concluzia la care am ajuns după ce am citit reacţiile la articolul meu Da, am fost ofiţer în SRI. Sunt câteva zeci de persoane care mi-au scris că “din SRI nu ieşi decât cu picioarele înainte” – exact cu această expresie, foarte populară, probabil că după ce a folosit-o Iliescu, referitor la ieşirea din politică. Am vrut chiar să număr câţi au folosit sintagma, dar am renunţat, din lipsă de răbdare. Sunt câteva zeci, cu siguranţă. Or fi toţi ofiţeri din SRI care au încercat să plece şi nu au fost lăsaţi, de s-or pricepe aşa de bine.
Ce contează că, doar în 2006, SRI anunţa 900 de plecări din rândurile sale? Sau că raportul de activitate al SRI pe anul 2005, adică anul în care am plecat eu, arăta că “s-a păstrat trendul ascendent al situaţiilor în care ofiţeri S.R.I.
şi-au dat demisia sau au părăsit instituţia la cerere, în vederea ocupării unor poziţii în sectorul privat, care oferă – pentru abilităţile şi pregătirea de care aceştia dispun – condiţii financiare net superioare”. Conform comentatorilor la care mă refer aici, astea sunt manipulări menite să ascundă numărul de agenţi sub acoperire care se găsesc la fiecare colţ de stradă, în fiecare scară de bloc şi la fiecare coadă de la casă de la Carrefour.
Alţii găsesc foarte dubios faptul că, după ce mi-am dat demisia din SRI, m-am angajat “în trustul unui om de afaceri bănuit de legături cu serviciile secrete”. Singurul deficit al raţionamentului lor este că, în 2005, când m-am angajat eu la Cotidianul, acesta era deţinut de Caţavencu. Care a fost cumpărat în 2006 de Vântu. Dar, desigur, la SRI s-a descoperit maşina timpului şi noi ştiam deja ce va face SOV cu banii lui, peste un an.
Pentru cei care continuă să susţină că am lucrat ca “agent acoperit” în presă: nu aţi văzut destule filme cu spioni. Când bagi unul sub acoperire, nu vine şi îşi spune “salut, am lucrat în serviciul de informaţii până acu’ o lună”, cum am făcut eu la Cotidianul. De obicei îi construieşti o legendă informativă, zici şi tu că a lucrat la aprozar. Dar, mă rog, probabil că nu am citit eu destule cărţi cu spioni.
Pe urmă, am ales un domeniu foarte propice “manipulării publicului”, de care m-au acuzat alţi cititori. Un domeniu foarte popular în rândul cititorilor, cel de politică externă. De câte ori scriam despre planurile nucleare ale Iranului sau despre alegerile din Statele Unite, nu făceam altceva decât să manipulez creierele încrezătoare ale publicului, pentru scopurile perverse ale serviciilor de informaţii din România.
Am verificat când am scris primul articol pe politică internă: în data de 6 noiembrie, pe Voxpublica. Şi se intitula “Domnule Băsescu, aţi pierdut un vot: pe al meu”. Băsescu, pe care, desigur, l-am ridicat în slăvi, ca să nu folosesc limbajul murdar utilizat de alţi comentatori, în vederea unor foloase materiale. Şi, fireşte, tot acest complot al serviciilor secrete, aceşti ani de “acoperire” au meritat, din moment ce am câştigat alegerile pentru Băsescu în doar o lună de scris pe politică internă! Foarte eficient! (Asta era o ironie, pentru cei care nu s-au prins).
În rest, se pare că lumea e foarte interesată de foştii ofiţeri ai SRI. De ieri până azi am primit vreo 30 de invitaţii de prietenie pe Facebook şi mă urmăresc vreo duzină de persoane în plus pe Twitter. Mă întreba un prieten ce dezvăluire voi mai face pe blog, azi.” Hmmm…că sunt transsexual” – cred că numai o astfel de postare ar mai fi fost la fel de interesantă. Dar asta, fireşte, era o glumă!
PS: Citesc pe realitatea.net că Siria ar urma să îl extrădeze pe Omar Hayssam în România, peste doar câteva săptămâni. Ei, asta va fi foarte interesant, cu adevărat…
PS2: Aud că Mircea Badea mi-a făcut publicitate gratis la el la emisiune. Mulţumesc
. Da, Mircea Badea ştiu cine e: e băiatul ăla cu pene care făcea şpagatul pe două scaune pe vremea când avea emisiune cu Teo.
Etichete: servicii de informatii, sri


Cristian Teodorescu azi la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar azi la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru azi la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu azi la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 09 Feb la 15:35 |
A vorbit Ponta in Parlament. Nu a mai injurat. Nu i-a spus lui Mihai Razvan Ungureanu, asa cum [ citeste mai departe ]
| 1@arcond: Tot am inteles ce ai scris, dar nefiind economist, formula scrisa de tine mi-e neclara IP e probabil impozit pe profit, P profit, k vreun coeficient - care?, insa habar n-am ce-i acolo FS!... | ||
| 2@ andrei (Continuare) Pe lângă faptul că şi-a dezvăluit existenţa prin revelaţia naturală, Dumnezeu a dezvăluit existenţa sa şi a vieţii veşnice de dincolo de moarte şi prin Revelaţia supranaturală : prin... | ||
| 3Toate monopolurile/oligopolurile furnizorilor de utilitati si combustibili se nationalizeaza si/sau se transforma in S.A.-uri nationale, sau locale, dupa caz, unde fiecare consumator, pers fizica sau... | ||
| 4MRU putea incepe prin a se rasti public la prefecti si abia mai apoi la amaratii aia prinsi in zapada. era mai credibil asa. altfel, e doar inca unul care se rasteste la cei slabi.... | ||
| 5Ia uitati ce fac basistii: roncea.ro/2012/../ ... | ||
| 6da, mac gregor, am iesit din topic. dar asta si pt. ca am perceput declaratiile lui MRU ca venind dintr-un alt topic, cel al statului minimal si preluand o stereotipie care pe mine ma seaca deja. da,... | ||
| Mihai Goţiu 34644 citiri |
| Costi Rogozanu 15355 citiri |
| Cristian Teodorescu 10874 citiri |
| Remus Cernea 9484 citiri |
| Adriana Săftoiu 9319 citiri |
| Iulian Leca 7184 citiri |
| Laura Cernahoschi 6438 citiri |
| Ciprian Domnişoru 6020 citiri |
| Dorin Tudoran 5567 citiri |
| Alin Fumurescu 5491 citiri |
| Mihai Goţiu 11 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Dorin Tudoran 5 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Iulian Leca 4 postari |
| Bogdan Ciuclaru 3 postari |
| Remus Cernea 3 postari |
| Laura Cernahoschi 3 postari |
| Lucian Isar 3 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 122373 citiri |
| Costi Rogozanu 78842 citiri |
| Cristian Teodorescu 51969 citiri |
| Alin Fumurescu 31559 citiri |
| Remus Cernea 26529 citiri |
| Iulian Leca 26428 citiri |
| Viorel Dobran 19427 citiri |
| Dorin Tudoran 16685 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15529 citiri |
| Constantin Creţan 14807 citiri |
| Mihai Goţiu 48 postari |
| Costi Rogozanu 32 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 14 postari |
| Constantin Creţan 12 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Remus Cernea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Nu are rost atata disculpabilizare, domnisoara, cei mai multi doar isi dau cu presupusul gratuit.
2010-01-07 22:37:05 | Raporteaza
@Luana
articolele tale precedente au aratat cati ratati misogini sunt pe centimetru patrat si ce masa de prostie nefolosita zace in Romania,suntem pe locul 1.
Nu credeam ,sincer,ca Ciutacu a facut atatia prozeliti,Bivolaru este copil pe langa Baluta cel Ranchiunos(nume de scena)
2010-01-07 22:53:34 | Raporteaza
Laura de ce trebuie sa te justifici?
Asa am tot incercat si eu sa fac pe blog….parca vorbesti la pereti.
Sunt prea indoctrinati de fostul regim pentru a putea procesa informatia pe care le-o oferi tu.
Daca ii iei cu ,,legenda,, ,,culegere de informatii,, , ,,recrutare,, esti trimisa direct la Balaceanca.
Asadar,pe incuiati nu ai cum sa-i scoti la liman.
Mama prostilor e mereu gravida!
2010-01-07 22:59:27 | Raporteaza
@un viitor ofiter SRI: Yo cred k astia care mananca rahat azi despre SRI si-au luat niste bastoane peste picioare in ‘56 cand se facea colectivizarea si de atunci au ramas cu obsesia Securitatii.
2010-01-07 23:01:28 | Raporteaza
ai avut tu succes pana acum, dar de-acum sa te tii
.desteapta si frumoasa erai si pana acum, dar acum esti perceputa si ca misterioasa
. cam asta e efectul pe care l-ai obtinut (ignora titlul clipului): youtube.com/wat../
.
sa vezi cereri in casatorie
baieti, cum spune cantecul, “all the best women are married”.
2010-01-07 23:07:08 | Raporteaza
@Laura: ai tot respectul meu pentru cariera in SRI!
Shalom & Inshallah !
2010-01-07 23:07:18 | Raporteaza
Ha ha ha!!!
Hopa Laurica-securica ne raspunde dupa ce ne cenzureaza.
Dixit Laurica: Cica nu se ezista dom’le sa ma uit la Antene insa nu suport cum il slugareste Badea pe Voiculescu. Ha ha ha!!!
Ori in versiunea recenta, “cenzurez, dar raspund” Ha ha ha!!!
Pai ori cenzurezi si faci urechea toaca, ori afisezi comentariul respectiv (muuult mai complex decat ai lasat sa se vada, vorba ta, ha ha ha!!!) si’atunci dai si raspuns. Insa sa dai replica la ce’ai cenzurat e intr’adevar ceva nostim.
Incep sa ma indoiesc de originile tale securistice. A doua oara. Ha ha ha!!! Folclorul spune ca cei scoliti la Baneasa sunt mai scortosi insa nu chiar lipsiti de inteligenta.
Desigur, spre gloria sa!
Ha ha ha!!!
2010-01-07 23:18:41 | Raporteaza
@jay: Exact! Stii ce se spune despre femei, nu? Sunt ca locurile de parcare. Cele bune sunt deja ocupate, iar cele libere sunt pentru handizapati! Imi cer scuze in fata persoanelor cu dizabilitati, insa este doar o zicala!
Va avea domnisoara Laura destule cereri, asta daca nu cumva a inregistrat deja una…:(
2010-01-07 23:19:30 | Raporteaza
Laura, nu de multe ori mi-a fost dat sa intalnesc femei atat de admirabile… Esti frumoasa si, culmea, desteapta. Cei care latra pe langa tine sunt demni de mila… incepand cu Ciutacu… si terminand cu ultimul frustrat de pe Voxpublica. Tot respectul si admiratia!
2010-01-07 23:22:19 | Raporteaza
@scrie opinia ta
ce faci prostanace,aparusi si tu p-aici ca un paduche?
Unde este amicul Bibi Neacsu sau te-a lasat singur ca proasta-n targ,sa ne distrezi cu glumele tale marfa?
2010-01-07 23:29:00 | Raporteaza
laura, se trateaza cu………indiferenta
daca ai lucrat la sri inseamna ca ai ceva
in cap.
succes
2010-01-07 23:29:16 | Raporteaza
auzi, mititico… bati campii… si eu am fost ofiter SRI, nu la N (loc pasiv), ca tine, dar nu-mi permit sa ma aventurez in asemenea elucubratii. Si crede-ma ca fac si presa (buna)!…
2010-01-07 23:36:08 | Raporteaza
FELICITARI !
A ajuns spagatistul sa-si verse zoaiele si pe tine.
Comparativ cu respectivul tu macar ai cojones.
Bravo Laura !!!
2010-01-07 23:36:15 | Raporteaza
[...] ales că simte nevoia să revină şi să explice că dintr-un serviciu secret nu ieşi neapărat, aşa cum se spune, doar cu picioarele înainte, [...]
2010-01-07 23:36:17 | Raporteaza
Se pare ca ti-e greu sa spui ca te-au cam dat afara. Daca iti tineai gura ca si acum, e clar ca ai meritat-o. Ca ziarista, iarta-ma, dar nu te-am remarcat. Si probabil nici nu te voi remarca, dupa acest regretabil “confesional”"…:P
2010-01-07 23:42:25 | Raporteaza
Trebuie sa fii de-a dreptul naiv sau idiot sa pui botul la prosteala cu extradarea lui Haissam.
2010-01-07 23:44:53 | Raporteaza
Am trecut prin SRI si SIE – frectie la un picior de lemn, oamenii astia sunt niste copii de 3 ani care se joaca cu focul si efectele se vad daca stii unde sa te uiti si sa observi atent.In afara de importanta proprie ,profesionalismul nu are nici un argument in aceste institutii si singurul capitol la care exceleaza este spalatul creierelor..cu peria de sarma..asa donsoara cititoare de coelho cand te-ai hotarat sa schimbi macazu si sa apuci pe-un drum udreanisto-intelectual (termenii deja s-au anulat reciproc)asadar =0.nu te gandishi ca n-ai pic de talent?mai bine te bagai intr-o trans nationala ca poate aveai loc(sub un) birou.
Partea proasta pt tine e ca te incapatanezi sa-ti dai intr-una cu stangu-n dreptu..
2010-01-07 23:58:48 | Raporteaza
e unul din cazurile alea in care stau, ma uit pe comentarii si ma minunez cu gura cascata de cantitatea de prostie si rautate gratuita. dar sa nu ne facem sange rau din atata lucru
.
2010-01-07 23:59:30 | Raporteaza
discutie amicala:
Laura: fata , am lucrat la SRI ca Locotenenta !!
Amica: ai dute fato , si ce face-ai acolo ?
Laura: nu pot fato sa-ti zic ca trebuie sa te impushc cu pushca ….sau cu pistolu` ? nu mai stiu ca nu mi-au explicat
2010-01-08 00:12:25 | Raporteaza
sunteti de tot rasul.cum puteti pune botul frate la atata prosteala!!!!!!!!cei care l-au votat pe jalnicul base si toata gasca lui….SA AVETI PARTE DE EI!CU VARF SI INDESAT!!!!!!!!!!!
2010-01-08 00:27:20 | Raporteaza
Radeti, voi, radeti dar nu-i rasul vostru!
Laura e mai tanara si n-a prins vremurile anilor ‘90-’91.
Am o poveste frunoasa de atunci: domnulsix.wordp../
2010-01-08 00:40:59 | Raporteaza
@gabriel:
despre ce parcari vorbesti??? cam subtire. oricum la mine in zona nu am auzit asa ceva.
2010-01-08 01:29:40 | Raporteaza
ha ha ha ha aici ai dreptate sunt agenti din 3 in 3 m si eu la varsta de 18 ani imi dau seama care sunt pacat k ii da de gol………
tu stii laura k ai lucrat acolo
si stiu k nu e voie sa spun publica si comentariul meu anterior sper ca l-ai citit
felicitari
2010-01-08 01:42:26 | Raporteaza
Laurico, fata mosului, tot disculpandu-te te afunzi si mai tare, se vede ca nu prea ai subiecte de tastat pe blog, ai explicat ceva cred ca a fost suficient pentru cine are ochi sa citeasca si mai ales minte sa priceapa. Sper ca si peste o saptamana sa mai scrii pe blog cum faceai tu traducerile din araba sau ….ma rog…redarile de pe mijloacele de tehnica operativa din araba, intre timp mai gandeste un pic referitor la extradarea lui Hayssam, cred ca te vei pensiona si pe asta nu o sa il vezi inchis in Romania, am dat eu cu ghiocul si in tarot si nu mi-a iesit.
2010-01-08 01:44:12 | Raporteaza
Pasarica, eu te cred, crede-ma.
2010-01-08 02:01:21 | Raporteaza
Draga Laura, cum Doamne iarta-ma….sa nu plece din sistem oamenii cand ei se viseaza toti niste “oo7″ asa cum de altfel si tu te-ai visat? Evident ca si tu ai plecat ai o problema cu mentinerea cumpatului (ha ce ti-o mai ia orgoliul inaintea judecatii). Se vede treaba ca oricum interpretezi, trunchiezi si afirmi latrator concluzia ce-ti pica cel mai convenabil.
Ce vorbim noi aici??? de povesti nemuritoare?….ca ai plecat la o plata mai buna (strict financiar ai dreptate), dar intr-o cariera de ofiter mai conteaza si altele …eh chestii ce tie iti lipsesc cu desavarsire …rabdare, discretie…..si de ce nu un pic de patriotism (ce-o fi ala??…sa-ti dau link la dexonline?)……aaa si a pro pos…..ca sa te fac sa ma intelegi ca se pare ca ….distragi in mod intentionat discutia catre alte zone. Asadar sa revenim la “manipularea” pe care spuneam ca o aplica presa. Deci s-o luam copacel…ma urmaresti?..boon….Presa imi serveste mie “cetateanu’ umil dornic de cunoastere”…deosebite prelegeri cu crime, accidente…nuj’ ce minunatii cu cvasiVip-uri iesite peste noapte…..”paranghelioane”…filme si emisiuni cu tigani si alte”bunataturi” de ma mir si eu cat de multa cultura se infuzeaza in poporul asta amarat. Nici o manifestare fara “manelutze”…ma rog…se pare ca Gutza (sau alti “cardiaci”) inca n-a concertat la opera…da’ cine stie????
…Asta e cea mai mare manipulare posibila….sa tampesti un popor privat multi ani, bombardati astazi de o avalansa informationala …si sa ajunga la un nivel de scolarizare si pregatire mult sub limita bunului simt.
Astfel incat stimata domnisoara….aceasta minunata presa….care ne hraneste mintea numai cu scursura generata de aviditatea de bani…presa din care fie ca-ti place fie ca nu faci parte care ne serveste numai “senzational si in direct”…scandaluri si relatii adulterine regizate……….ma duce cu gandul la o intrebare: Asta n-o fi manipulare?????? Deci unul dintre noi sigur nu pricepe sau se face ca nu pricepe ce e aia manipulare. Are you with me??
Si as vrea sa-ti spun ca si niste informatii corecte expuse in articole de presa…foarte bine si corect documentate…..pot deveni unealta de manipulare prin distragerea atentiei publicului daca sunt lansate in momente in care poate evenimente mult mai importante au loc.
Despre treaba cu… cati dintre cei ce te-au criticat sunt sau nu parte din vreo “structura”…:D….nu poti sti niciodata
(was a joke).
In incheiere as adauga faptul ca….numarul mare de persoane care au demisionat (a se citi “au dat bir cu fugitii” si/sau “n-au fost capabile”) nu iti construieste o scuza…din contra arata slabiciunea unui sistem obosit, in criza de personal calificat,care cum a dat de greu cum isi ia talpasita.
2010-01-08 02:22:41 | Raporteaza
@bugsy: Scuza-ma de intrebare…Esti sarcastic presupun…Care cariera?????..hai ca asta chiar m-a amuzat…..
2010-01-08 02:29:46 | Raporteaza
Laura draga, tot nu ne-ai spus ce te recomanda pt. ziaristica, dupa iesirea din SRI. Ti-am mai spus ca sint oameni de cateva ori mai talentati decat tine, pe care nu-i lasa nimeni sa publice in presa. Tu cum ai facut de ai reusit? Iar faptul ca in momentul angajarii tale ziarul Cotidianul era detinut de Catavencu iar nu convinge, pt. ca si baietii de pe vremea aia de la Catavencu tare imi put a “servicii”; drept dovada, au vindut dupa un an tot unuia din aceeasi tagma, adica lui “Vantu mincand pamintu”…
2010-01-08 02:31:06 | Raporteaza
@laura: sa luam in calcul si varianta inactivarii agentului cu titlu de standby pana cand tara te cere;).
2010-01-08 02:32:26 | Raporteaza
Masina Timpului s-a inventat, nu s-a descoperit…asta una …doi, de ce nu ai scris la biografie ca ai fost – macar asa , ca “ai fost” – ofiter SRI ? Poate lumea dadea navala sa vada ce scria un agent “straniu” si aveai toata simpatia acum…Ceea ce deranjeaza mai mult – se pare ca nu vezi padurea din cauza copacilor – este nu faptul ca esti ofiter SRI, ci ca nu ai catadixit sa mentionezi asta in “biografia” ta , ca si cand cititorii acestui website ar fi niste pelicani – nu zic ca unii chiar nu ar fi – care stau cu gusile cascate si halesc tot ce se varsa aici …asta deranjeaza, fofilarea ,iar pentru credibilitatea unui ziarist sau jurnalist , asta e fatal…Uite la RTV cum il resusciteaza pe Bogdan Chirieac, “maestrul” santajist , arhanghelul dreptatii si criticul nemilos a tot ce este rau in tara asta ..Respiratie “bushon la bushon”, pampersii schimbati non stop, sters la gurita cu hartia igienica cea mai fina…DEGEABA ! “Pulimea” a vazut si – ce e mai rau pentru el – a AUZIT ce poate si ce stie …Nu-l mai spala nici cu acid azotic …Este un CADAVRU , si asa va ramane , pentru cine are memorie si mai mult de un neuron in capatana …Inchei cu o vorba veche , mult mai batrana decat Securitatea, NKVD , KGB sau FSB : “Hotul neprins e negustor cinstit ” … Reciproca , QED . PS
e ce va jenati sa recunoasteti , asta e problema voastra , nu a noastra , cei ce criticam …poate avem si noi pacatele noastre , dar …vorba ceea : “Hotul neprins …”
2010-01-08 02:50:11 | Raporteaza
Revin si zic : nu stiu daca sunteti platiti la “click” sau la bucata, dar cateodata o preotie te face celebru ( cu plus sau minus , ramane la latitudinea cititorilor ) …In orice caz , esti cea mai “tocata” in momentul asta , iar Varzaru ala care se chinuie sa faca “audienta ” pacalind lumea pe aici , s-ar putea sa te invidieze rau…El e varza oricum, a inceput prost, dar tie-ti mai acord o sansa . Oricum , ai mai multa scoala decat el, obligatoriu, altfel el era colonel, nu locotenent ca tine ,D… ( sau poate gresesc ? Oups ! )
2010-01-08 03:01:02 | Raporteaza
erata : “o prostie ” te face celebru ..tastatura , care ne cam rupe gura …
2010-01-08 03:05:38 | Raporteaza
Tout ça, pour ça.
Violon d’Ingres, je l’espère, pour toi.
Sinon. Dommage.
2010-01-08 03:10:13 | Raporteaza
laura, ar trebui sa-ntrebi simplu daca-i ok ca fosti angajati SRI/SIE/etc sa poata activa mai apoi in unele domenii mai… delicate (politica, mass-media). personal n-am nimic contra ta: un “spion” declarat devine chiar victima (ca aici); cei de care stim ca-i plin “la varf” dar sunt sub acoperire, aia-s problema (cata vreme draq stie ce rol joaca, si stii si tu ca destui nu-s sfinti).
problema de principiu e alta, e simpla si nu cred c-ai atins-o: exista profesii in care prin natura lor intri in contact cu informatii confidentiale (din ascultarea telefoanelor, cercetarea dosarelor etc). cu mana pe inima, cati stii ca nu le exploateaza deja azi (santaje, presiuni), cand mai tarziu se baga-n alta meserie? n-ar trebui ca legea sa previna asemenea situatii? repet deci, nimic de-a face cu tine personal, e doar la modul general. ca sa fac o paralela (analogie, nu similitudine), cand lucrezi cu secrete corporatiste la o companie farmaceutica, prin contract de non-competitivitate n-ai dreptul pt o perioada de N ani sa te duci la alta firma pe-aceeasi bransa sau sa iti faci tu insuti o companie scotand acelasi produs. e vorba deci de un conflict grav de interese, iti scrisesem si ieri despre el si nu stiu daca l-ai atins.
ignora deci comentariile extreme (atat cele contra, extreme, dar si destule pupincuriste, ca-s gretoase) si vino inteligent cu raspunsuri la asa ceva. imposibil sa nu-ti dai si tu seama ca, dupa argumentele aduse de tine, n-ar trebui sa avem vreo problema nici daca intr-o zi ne trezim cu 80% din presa sau 80% din guvern fosti membri SRI. “meserie ca oricare alta”, “oameni capabili”, “sefi de promotie” etc. ceva pute zdravan deci in argumentatia adusa, descopera tu ce
2010-01-08 04:52:15 | Raporteaza
SRI e mult,mai mult.Depinde…ce cauti.
2010-01-08 05:01:24 | Raporteaza
Dar, frumoasa tot esti.
2010-01-08 05:04:57 | Raporteaza
ha ha ha, ce-ti plac glumele tale. Fa, nu mai pomeni de FEISBUK si TUITER, c-o sa creada ciobanii de la secu’ ca-s niscaiva servicii secrete straine si-ai “dezertat” de la nobilele idealuri ale fostilor si actualilor comunisti. BTW, de ce nu ne-ai spus si noua, asa, mai in vechime: “mah copii, am lucrat o vreme pe la..da’ nu mai am nimic cu ei, va jur cu mina pe…”?
2010-01-08 05:24:15 | Raporteaza
si-alta faza, ca uitasem. nu stiu daca ai facut-o voit sau nu, dar e bizar cand dupa “De azi nu mai lucrez la Realitatea” apare imediat “Da, am fost ofiţer în SRI”. suna teribil a postare de resume, de cv

si lasa fanii de pe twitter sau facebook, dar sigur te vor cauta patroni cu oferte, asumand ca “stii destule” si le poti fi eventual utila pe multiple planuri. indiferent de integritatea ta profesionala (ca nu de ea e vorba), sa nu facem iar pe naivii cu situatia asta, ca-i pe deplin posibila. daca ai creat-o intr-adevar premeditat, jos palaria ca esti tare
2010-01-08 06:20:12 | Raporteaza
In 56 eram prea mic sa iau bastoane peste picioare,dar intradevar Sri,SIE,politia au ramas aceleasi organe de represiune ca securitatea.Pana se vor schimba si ei ,se va schimba si conceptia noastra in cei priveste vor trece ani buni
2010-01-08 07:49:45 | Raporteaza
laura, vezi ca ai ocazia unica sa faci un ban cinstit
apuca-te si filmeaza niste clipuri in care tragi cu pistolul, i-ati un arc din ala gen rambo… sau eventual in tinuta lara croft – nu stiu daca te potrivesti la toate capitiolele cu lara, dar se rezolva in ziua de azi
eu cred ca e o pozitie neocupata in peisajul romanesc si ar trebui sa te misti repede. dupa ce te impui ca femeia 007, mai prinzi si tu o reclama la un deodorant pentru femei active, un sampon cu aroma de jojoba
mult succes.
2010-01-08 08:04:53 | Raporteaza
“ia-ti”, scuze, typo…
2010-01-08 08:07:21 | Raporteaza
Badea ti-a facut reclama si m-am gandit sa citesc si eu ceva scris de tine. Esti fix la fel ca turismul romanesc, nu am gasit nimic fain aici, ma plictiseste scrisul tau. Poate daca iti mai largesti orizizontul cultural cu cateva carti de valoare se poate ameliora ceva, pana atunci nu o sa mai revin. Totusi poate ne spui care au fost cartile tale de capatii sa vedem daca mai exista speranta.
2010-01-08 09:03:00 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi
Lumea considera ca: “Din SRI ieşi doar cu picioarele înainte” prin analogie cu mafia si aceasta pentru ca, faptic s-a transformat in S.I.C. – Serviciul de Informatii al Carmaciului. Dar mi-e greu sa cred ca nu stiai deja asta.
2010-01-08 09:05:26 | Raporteaza
Din SRI iesi cu ce-ti bagi inainte. Daca-ti bagi picioarele, iesi cu picioarele inainte. Daca nu.. cu altceva.
2010-01-08 09:15:05 | Raporteaza
“Avem foarte, foarte mulţi experţi în servicii de informaţii, în România. Cred că de zeci de ori mai mulţi decât ofiţeri de informaţii.”
Hai, pentru D-zeu, continua!! Te rugasem de ieri sa ne mai spui inca vreo doi-trei “acoperiti” de prin mass media. Am crezut ca prin propozitia de inceput iti faci vant ca sa te pui pe dezvaluiri. Dar…dezamagire: fata cea blonda alege sa se fa”ca ca” ploua! Descopera despre ea ca este prea mica pentru un rol mai mare. Pacat! Ai fost Regina Presei doar pentru o zi. Draga Laura-Gaura, daca ai vrut sa fii jurnalista, adica daca ti-ai asumat singura rolul de jurnalista, pai trebuia sa fii jurnalista. Trebuia sa-i dai in gat pe “acoperiti”. Asa ar face orice jurnalist adevarat, fata de cititorii sai. In schimb, ce ai ales tu: sa acoperi in continuare pe niste manipulatori prin presa. Iarta-ma, dar si ca jurnalista de inalt nivel te-ai ratat…Te-ai ratat la un nivel bun. Atat. Poti continua sa scrii. In fond, si Rosca-Stanescu a continuat “sa scrie”. Noroc ca esti frumoasa (in fotografii), deci ti-a mai ramas cariera de sotie de succes. Iti mai amintesti de frumoasa Gilda Lazar, de la Romania libera? E, si ea s-a casatorit, cu industria tutunului, ca sa zic asa. Mai ales ca si pe tine te-au incantat cererile de casatorie via-net. (Sa stii ca o casatorie pe net este NET, nu o casatorie! Si hamsterii se casatoresc pe net…)Hai, sa traiesti frumos, ca a fost “un moment misto pa net” chestia asta a ta cu SRI-ul! Ma bucur ca ne anunti pe toti ca iti pastrezi locul pe Vox publica: te voi citi de ma voi rupe…
2010-01-08 09:36:51 | Raporteaza
Ieri cu prostii lui Ciutacu,
azi cu prostii lui Badea,
nu stateai mai bine doar cu prostii de pe VoxPublica?
2010-01-08 09:37:21 | Raporteaza
Laura, vrei sa fi sotia mea ?
2010-01-08 09:38:20 | Raporteaza
Doamna Integritate…sigur ca ea este un jurnalist cu principii…si atat de competenta este Operativa ca a fost data afara…te rog…Mai bine te intorci la SRI si redevino SRI-ista cu acte in regula(nu cum esti acum…cum ar spune doar:in the closet.
2010-01-08 10:05:45 | Raporteaza
‘Aud că Mircea Badea mi-a făcut publicitate gratis la el la emisiune’
Soro, tie-ti place sa fii injurata. Stai sa-ti bage si Zoso vreo publicitate dintr-asta, sa vezi ce panarame iti vin si de-acolo.
2010-01-08 10:07:23 | Raporteaza
De cand a fost inventat, romanul se pricepe la toate.
La repararea msinilor,la fotbal, la politica, etc.
A inventat si sporturi nationale: datul cu parerea, bagatul in seama.
Propun un test: cand va aflati pe strada, intrebati pe oricine unde e o strada Povarei.(nu stiu daca exista acesata strada)
Va dau in scris, ca niciunul din cei intrebati nu vor recunoaste ca nu stiu.
Asta e marea porblema a natiei.
In locul unui onest nu stiu, habar n-am, cetateanul roman turmentat din nastere, va incerca sa doevedeasca cat de atotstiutor este.
Asa si cetatenii de prin preajma.
Considera ca daca au citit doua romane politiste, au vazut un film de spionaj si au citit macar o teorie a conspiratiei, stiu problema.
Hai sa ne vedem fiecare de lungul nasului si sa ne bagam doar acolo unde stim cu adevarat ce se-natampla.
2010-01-08 10:08:09 | Raporteaza
Ce nu am inteles: de ce avea nevoie de traducator de araba un serviciu care se ocupa cu interceptarea ilegala a telefoanelor romanilor?
2010-01-08 10:16:07 | Raporteaza
Pisicut mic si acoperit, Mircea Badea nu numai ca facea si probabil inca mai face spagatul intre scaune, dar ceea ce se pare ca te deranjeaza pe tine este ca indiferent de ceea ce te-ai chinuit tu sa faci cu limba (araba si de care oi mai fi stiind) n-ai gasit “oameni noi, de diverse nationalitati” sa te scoata din grijile materiale specifice acestui popor bantuit de spectrul saraciei in timp ce el intr-un fel sau altul se pare ca n-are probleme d-astea
. Las-o balta ca esti praf.
2010-01-08 10:19:57 | Raporteaza
asadar, folsind putina logica din cap, sa facem urmatoarele aprecieri (pe care; recunosc, nu le-a cerut nimeni)
1. ofiter SRI NU egal nici geniu, nici ceva pregatire. Inseamna,ca mai peste tot, slugarnicie (numita, deh, fidelitate sau disciplina) plus o pila…destul de mare, caci intrarea la cascaval nu e moca
2. ofiter SRI nu inseamna acces la informatii. Cine are acces la informatii NU iese din sistem. Niciodata. In caz contrar, sistemul s-ar autp-distruge.
3. eficienta unui ofiter SRI se vede prin efecte (Romania, daca privesti putin harta lumii, aproape ca nu mai exista, fapt care spune multe..iar ca stare a natiunii, cred ca mai mult decat evident).
Cititi putintica istorie si veti vedea ca eforturile de coagulare a unui sistem de informatii, de la Cuza incoace (zisul birou 2) sunt esuate. Cristescu ucis (cu binecuvantarea maresalului si a lui canaris)..apoi Moruzov lichidat , apoi Pacepa retras din schema, apoi politruci obedienti, care atunci cand nu sunt agenti GRU, KBB-FSB sau CIA, sunt de regula tzucalarii potentatilor vremii
concluzie: ca si in alte domenii, faptul ca ai diploma si uniforma, nu inseamna mai nimic..parafraandu-l pe marele Caramitru in seria cu BD-urile:’ te imbraca, nu te lasa gol’
2010-01-08 10:20:18 | Raporteaza
@George
SRI intercepteaza si telefoanele tarabagiilor din Europa. Daca-l injura vreunul pe carmaci? Asa ca le trebuiesc si traducatori de araba, de chineza …
2010-01-08 10:24:02 | Raporteaza
@) george
arabii nu folosesc telefoanele?
si-apoi, marile miscari terorste nu sunt arabe?
si inca ceva, cel mai numeros grup de translatori al CIA este alcatuit din personae cunoscatoare de araba si farsi.
si inca ceva: ai grija cand vorbesti la mobil ce cuvinte intrebuintezi. Evita cuvantul bomba, in special.
Daca nu cunosti, serviciile secrete americane intercepteaza toate convorbirile telefonice de pe mapand. Evident, cele care se desfasoara prin intermediul satelitilor. Si in baza unor cuvinte cheie sunt selectate si inregistrate anumite convorbiri, iar cei care le efectueaza devin brusc obiect de interes pentru toate serviciile secrete. pentru o vreme
2010-01-08 10:29:46 | Raporteaza
Pasarica, eu te cred, crede-ma.
2010-01-08 10:31:15 | Raporteaza
Laura, casatorita sa nu? mai ca as face si eu o nefacuta ca Mandruta! serios vb.
2010-01-08 10:40:14 | Raporteaza
Laura, cine se scuza se acuza, si ultimul truc al diavolului e sa te convinga ca nu exista, doar stii. Asa cum stii bine ca din serviciile secrete nu prea iesi definitiv, poti fi oricand reactivat din adormire. Anyway, desi blonda, esti realmente desteapta si sunt convins ca stii mult mai multe lucruri despre presedintele Norvegiei decat tanti Nutzi, fosta sefa de promo de la Dimitrie Cantemir.
2010-01-08 10:49:53 | Raporteaza
O curozitate -Cu ce dracu se ocupa aceasta imensitate de servicii secrete si aceasta multime de angajati (bine platiti ca cica sunt inteligenti )? Spioneaza pe Mandruta cu amanta,afla cati bani cheltuieste Gheorghe,cate sticle de bere bea Ion? Eu cred ca aceste servicii au un singur gand-supervizeaza transferul banilor de la saraci la Vantu,Voiculescu,Patriciu,Basescu,Blaga,Becali,Tariceanu si alte hahalere securisto ceausite !Stimata D-ra SRI-sta vreau sa stiu si eu daca Geoana este agent CIA -asta este un adevarat articol inteligent! Mircea Badea nu este numai un limbut cu pene,este un simplu simbrias in slujba unui potentat securist -mananca si el o paine (ce e drept ,buna)caruia nu i-a placut scoala si munca si s-a facut activist de partid.Acest tip de om era baza societatii socialiste multilateral dezvoltate de pana in 89.
2010-01-08 10:58:18 | Raporteaza
Sa fii tu sanatoasa, Vantu detinea pachetul de control la Catavencu de prin 2004. Daca nu stiai asta, imi intaresti convingerea ca SRI n-a pierdut prea mult prin plecarea ta. Si te cred si ca n-ai mai tinut legatura. Ca doar aia n-o sa se complice cu oricine, orice contact ulterior trebuie intretinut, deci costuri. Nu orice traducator merita asemenea atentie.
In alta ordine de idei, n-arati rau. Wanna be friends?
2010-01-08 11:03:08 | Raporteaza
Prieteni misogini din toate partile impreuniti-va!
De cand e lumea, cele mai bune spioane au fost femeile. Tocmai pentru ca isi puteau exercita farmecele asupra dobitocilor de masculi care sufera tor timpul de vanitate. Incepand cu lungimea pensiului, permanenta obsesie a barbatului si terminand cu marimea averii.
Asa ca, lasati fata in pace, ca oricum e peste multi dintre noi.
2010-01-08 11:25:53 | Raporteaza
Romania, tara securistilor. La cate servicii secrete avem poate ar trebui sa nu se mai fure atatea miliarde de euro de la stat. Dar desigur, suntem protejati impotriva teroristilor. Am ajuns sa ne conduca generalii de armata si securitate, la cati avem. Toti promovati pentru o pensie maaare si beneficii cu duiumul.
2010-01-08 11:27:42 | Raporteaza
Referitor la titlu, orice regula e confirmata de exceptii.Ce as mai vrea sa subliniez e ca in Romanika se cam exagereaza cu numarul angajatilor la servicii si nu numai.Si cind dupa cum formuluasem inca prin anii 80, cind un cioban creste pe linga stina mai multi ciini cai si magari decit oi se duce(nu spun unde) cu turma cu tot. In 89 turma a avut norocul sa scape, dar nu e bine sa fortezi destinul.Va urez succesuri in noua meserie si sa nu uitati ca libertatea e dreptul de a nu minti (nici pe tine nici pe ceilalti). O zi buna!
2010-01-08 12:40:43 | Raporteaza
@Om si roman: “Aceleasi organe”….ti-as spune eu ceva…….da mi-e ca devin vulgar……cata vreme nu erai nici in “56 sa-ti iei peste picioare” de ce naiba mananci ciuperci ca au ramas aceleasi organe?….ai avut tu contact cu cerviciile inainte si dupa???…si acum cu aer de savant sa zici ca-s acelasi lucru???….vai de viata voastra de superficiali….produsul massmediei actuale…
2010-01-08 13:14:21 | Raporteaza
“au plecat unii la cerere “in vederea ocuparii unor pozitii in sectorul privat” ha ha ha e TAAAARE
…si daca SRIúl da statistici cu catzi au plecat benevol noi trebuie sa le consideram corecte, nu? Chiar tu te dai de gol spunand “au plecat unii la cerere “in vederea ocuparii unor pozitii in sectorul privat” ha ha ha e TAAAARE…la voi la SRI asa e, voi “ocupatzi pozitzii” in sectorul privat…
odata m´am luat de un securist care se dadea mare spunand ca stie si cand stau pe buda…ii zic “da ce, imi ascultatzi telefonul?” la care el “nooo, nici vorba, n´avem cum ca e ilegal”. Am murit de ras…cam tot asa ca la tine acum. A zis SRI´ul c´au plecatara camarazi, noi asa si retzinem, ca noi suntem guvizii fraieri care votam cu cine ne spune Laura Cernahoschi… repet dragutz´o vai si amar ce personal subcalificat au astia de la SRI…
2010-01-08 13:19:49 | Raporteaza
@Orwell: Ma scuzatz’ domnu’….. o mica intrebare…….daca tu ti-ai face treaba bine…..dar cei de peste tine te ignora crezi ca ai avea eficienta????…..Tu taiesti cu senzatia ca un sistem de securitate functioneaza asa de capul lui….si reactioneaza de capul lui……si apoi pentru toate nenorocirile in care intra tara asta din culpe politice tu acuzi serviciile de informatii??? ma tem ca arunci vina pe ce nu trebuie……
2010-01-08 13:25:26 | Raporteaza
Fata ! Ca sa ai credibilitate ar trebui ca SRI sa dea un comunicat in care sa zica ca nu te-a dat afara ci ti-ai dat demisia asa cum sustii.
2010-01-08 13:28:07 | Raporteaza
[...] } Ieri o ziarista de la Cotidianul/Realitatea a declarat “Da, am fost ofiter SRI” si am fost surprins cand am constatat cat de mare interes a generat un astfel de subiect. Zeci [...]
2010-01-08 15:09:45 | Raporteaza
Aduci aminte la inceputul textului de expertii in serviciile de informatii care ar fi mai multi decat ofiterii. Chiar asa, cati sunt ca numar cei din urma? Biroul de presa mi-a transmis de fiecare data ca este o informatie clasificata. Atata timp cat faci comparatii, ar trebui sa stii.
2010-01-08 17:15:52 | Raporteaza
“…au părăsit instituţia la cerere, în vederea ocupării unor poziţii în sectorul privat…” Pai sigur ca se infiltreaza in sectorul privat, ca doar statul e din 90 totuna cu “serviciile”.
Si inca o chestie adanca: “ar urma să îl extrădeze pe Omar Hayssam … Ei, asta va fi foarte interesant, cu adevărat” Tare de tot comentariul – dar ce spun eu, e de-a dreptul o analiza, deh, doar esti specialista. Te rog frumos sa ne explici si noua ce ai vrut sa spui, maine, de la coafor, pe un sfert de pagina la 2 lei silaba.
2010-01-08 17:31:23 | Raporteaza