![]() | Ati dori sa ma retrag in aceste doua saptamani?vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu23 Nov 2009 la 10:28 68 comentarii 3330 vizualizari. |


Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
| 1@Mity: Cum sa nu? L-a semnat si daca vrei sa-l vezi intra pe facebook la contul lui Galibardi Giuseppe. Acum il incarc.... | ||
| 2esti ramolit sau beat? Seful de la SRI e George Maior Cristian te cheama pe tine.... | ||
| 3@Dom' Teodorescu, vin alegerile!! Si cre' ca n'a stricat nici micul bairam cu conu' Franks, un fel de consiliu de taina sub acoperire cheflangie ... Eheee, ca la Romanik la nime'n lume!... | ||
| 4@mitru: Cu mare ingrijorare, confirm ceea ce spui ... Corporatiile transnationale mamut ca Monsanto, Chevron & Al. care amusina prin Ro acum si care au lasat devastari pt generatii in urma lor... | ||
| 5asta ca sa vedem cum se fac afacerile in romania, cat se pune accent pe ban si unde se vrea a se ajunge, dupa ce ca e vai steaua ei se mai si profita de rosia montana, asta da treaba buna... | ||
| 6Brrr !!!!!!!! Ce duhoare fesenisto-securista ! Iar au aparut viermii de latrina din Modrogan.... | ||
| Mihai Goţiu 25384 citiri |
| Cristian Teodorescu 10232 citiri |
| Costi Rogozanu 9771 citiri |
| Ciprian Domnişoru 8999 citiri |
| Remus Cernea 5439 citiri |
| Alin Fumurescu 4347 citiri |
| Cristian Bândea 3931 citiri |
| Constantin Creţan 3778 citiri |
| Dan Duca 3769 citiri |
| Dorin Tudoran 3133 citiri |
| Mihai Goţiu 6 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Costi Rogozanu 3 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Mihai Goţiu 113806 citiri |
| Costi Rogozanu 59100 citiri |
| Cristian Teodorescu 49479 citiri |
| Alin Fumurescu 30408 citiri |
| Remus Cernea 21018 citiri |
| Ciprian Domnişoru 20962 citiri |
| Iulian Leca 17522 citiri |
| Dorin Tudoran 16645 citiri |
| Viorel Dobran 16202 citiri |
| Cristian Bândea 12897 citiri |
| Mihai Goţiu 39 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
@ CRISTIAN PATRASCONIU
NU!
L-ati lasa pe VoxPublica pe Ioan T. Morar singur alaturi «Iliescu-Vanghelie-Nastase». Ceea ce unii dintre noi (32,4%) nu meritam.
2009-11-23 10:41:35 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,
Ieri ati avut aprox.30.000 de citiri pe blog.
Deci, lumea vrea sa va citeasca.
Apropo, e chiar atat de buna menta in toate combinatiile?
2009-11-23 10:43:46 | Raporteaza
De ce ar trebui sa faceti asta?
Acuma e clar ca eu personal as avea o pofta sa mi se faca dor de unii, dar nu este vorba de dvs.
2009-11-23 10:46:35 | Raporteaza
Concediul poate fi mai frumos in preajma Sarbatorilor.
In plus, dupa ce stii o problema rezolvata (manusile vad ca exista), mai usor lasi in urma vorbele grele, oamenii suferind de crinita si prostita.
Mai aveti rabdare. Alta e viata pe stadion. Sau, ma rog, in ringul cu manusi.
2009-11-23 10:48:00 | Raporteaza
da
2009-11-23 10:49:35 | Raporteaza
nu lasati jurnalisti neadaptati timpurilor, precum CTP, Nistorescu, Hurezeanu, Cristoiu sau SRS sa va tina in umbra. vox-publica e ceva ce nu credeam ca se poate intampla in presa romaneasca si iata ca o duce din ce in ce mai bine.
2009-11-23 10:50:19 | Raporteaza
Rectific, pentru a fi corect… L-ati lasa pe Morar APROAPE singur cu «Iliescu-Vanghelie-Nastase». Mai sunt si alti cativa aici care gandesc cu mintea lor. Putini, foarte putini. Le cer scuze.
2009-11-23 10:52:12 | Raporteaza
Beneficiati de concediu. E mai benefic pentru dvs. si noi toti!
2009-11-23 11:02:16 | Raporteaza
nu, eu nu vreau sa va retrageti, vreau sa va citesc opinia si comentariile, mai ales sunteti printre putinii jurnalisti care sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine
.
mult succes si la cat mai multe comentarii!
2009-11-23 11:05:49 | Raporteaza
Cred ca puteti s-o faceti definitiv! Epoca basesciana e incheiata.Apropo ce fel de jurnalist corect ar spune la tv : ce conteaza o frauda de 0,0ceva la suta,cind va reamintesc ca idolul al carui condur il pupati zilnic spunea in 2004 ca si un singur vot strimb conteaza…sau v-ati schimbat parerea?
2009-11-23 11:07:59 | Raporteaza
Fii serios domnule ,amina concediul pina pe 15 dec.ca doar nu e foc,mai citim si noi opinii pertinente si apoi le comentam.
Asa ca la traba, cu ochii pe ei!
2009-11-23 11:09:07 | Raporteaza
D-le, ti-as raspunde un “Da!” hotarat, insa ma tem ca te intorci in 5 minute. Asa ca eu zic sa combati bine pana pe 7 si dup-aia poti in sfarsit te-apuci de-o meserie cinstita.
2009-11-23 11:11:55 | Raporteaza
un clujean: cred ca ati inteles total eronat ceea ce am spus eu.
am spus asa: au fost incidente, au fost elemente individuale care trimit la ideea de frauda electorala, dar nu se poate vorbi – CU TEMEI! – despre FRAUDAREA ALEGERILOR.
0,0001% voturi furate nu pot frauda niste alegeri.
ce Dumnezeu? ce e asa de greu de inteles?
2009-11-23 11:12:11 | Raporteaza
NU!!! …si stiti de ce? V-ati intrebat de ce a crescut atat de mult traficul pe VoxPublica? Ieri am scris si am incercat sa postez la realitatea.net vre-o 15 mesaje…nici unul n-a aparut!Aici inca …ma vad!
Chiar, cum vi se pare modificarea saitului exact in ziua scrutinului? Tot asa s-a intamplat si in 2004…. Aduce cumva a manipulare, a dictatura de presa sau a dictatura lui basescu? Am simtit ca am primit un pumn in gura…asa ca ramaneti, mergeti la vara la Monte Carlo!
2009-11-23 11:12:48 | Raporteaza
Nu. Eu nu doresc să vă retrageţi. Doresc să analizaţi cu discernământ ce doriţi d-stră şi ce doreşte poporul român. Doresc să scrieţi ceea ce simţiţi cu adevărat . Doresc să vă regăsiţi. Să fiţi d-stră. Şi atât.
Iar dacă pentru asta aveţi nevoie de un concediu,luaţi-l.
Şi încă ceva citiţi-l dacă este posibil pe jurnalistul…Eminescu. Şi veţi înţelege.
Asta este valabil de altfel pentru toţi colegii d-stră de breaslă, vechi şi noi.
Dumnezeu să binecuvânteze România.
2009-11-23 11:14:18 | Raporteaza
Eu v-aş recomanda să vă retrageţi ptr o vreme, să meditaţi niţel la probitatea profesională în jurnalism şi apoi, dacă izbutiţi să învăţaţi lecţia asta, să reveniţi. Dacă nu, urmaţi-l pe TRU et comp. şi intraţi în PDL. Mă refer oficial, că neoficial sunteţi demult acolo.
2009-11-23 11:14:52 | Raporteaza
Cristi Patrasconiu:
Baga mare! Deja Sertorius face spume. Cred c-a luat vreun upercut.
2009-11-23 11:18:24 | Raporteaza
Ne lasati cu Nistorescu ? Ca el nu pleaca inca in concediu
2009-11-23 11:20:01 | Raporteaza
CE faceti aici …e slujba si cu concediu de odihna platit ? Unii din cei ce posteaza aici pare ca muncesc mai mult . E si slujba lor ? Au si concediu ?
2009-11-23 11:20:34 | Raporteaza
antim: desi cred ca o sa va doara, va rog sa faceti un efort sa fiti macar putin coerent! poate, cine stie, o sa reusiti pina la urma
2009-11-23 11:22:28 | Raporteaza
@ antim,
trist? lasa, dom`le, exista viata si dupa infringere. Si-apoi, vina e a lui Orban ca i-a indepartat pe ” alcoolici, tigani si prostituate”.
Si e bine ca cei de teapa lui Orban sint mai putini.
2009-11-23 11:27:53 | Raporteaza
Va raspund numai daca imi veti raspunde la intrebarea:
“Dece nu mi-ati afisat comentariile la tema “Va tipa Mircea Geoana?” si la precedenta?
Nimic din continutul lor nu justifica masura.
Va intreb, nu dau cu parul…”
2009-11-23 11:28:05 | Raporteaza
val; dpdv tehnic, eu nu pot umbla la aceasta platforma. imi pare rau.
am dat mai departe colegilor mei ceea ce mi/ati spus si nu am inca un raspuns. sorry.
2009-11-23 11:30:02 | Raporteaza
PENTRU CE MOTIV SĂ VĂ RETRAGEŢI?, fie şi numai temporar, dle Pătrăşconiu? Cumva, vreţi să vă dezamăgiţi cititorii şi să faceţi pe plac celor care vântură, cu explicaţii false, ideea că românii vor schimbare? Că nu mai are sens să vă exprimaţii opiniile, din moment ce românii ar da un vot împotriva lui Traian Băsescu?
ROMÂNII VOR SCHIMBARE! Este adevărat. Însă schimbarea pe care ei o vor este cu totul alta decât cea visată de PSD. Pesediştii şi cei care se folosesc de electoratul acestora vor “Jos, Băsescu!”, ceea ce s-ar cuveni tradus prin: “Jos energia politică potrivnică hoţiei şi Sus cu hoţia şi capitalismul de cumetrie din spatele lui Iliescu şi Geoană”.
Dle Pătrăşconiu, românii vor altceva decât cei care vă îndeamnă se renunţaţi la afirmarea ideilor proprii. Ei chiar vor: “Jos hoţia şi jos capitalismul de cumetrie din spatele lui Iliescu şi Geoană”. Ceea ce nu se mai traduce prin “Jos, Băsescu!”, ci prin “JOS, GEOANĂ”.
Orice om de bună credinţă şi bine informat ştie că bunăstarea românilor nu se poate realiza decât prin reformarea statului, prin buna funcţionare a tuturor instituţiilor statului. Ceea ce este chiar crezul politic al Preşedintelui Băsescu. Asta cred, eu, că vor cu adevărat românii. Pentru acest lucru, vor veni la vot cei mai mulţi dintre români. Ar fi păcat ca dvs să înţelegeţi cu totul altceva.
2009-11-23 11:32:14 | Raporteaza
sincer, as zice dle. Patrasconiu sa nu va mai alintati
2009-11-23 11:36:29 | Raporteaza
haideti, domnule Patrasconiu nu va mai alintati ca o fata mare la petitoare;sunteti in top la numarul de postari citite si de comentarii. In ritmul asta cred ca peste 5 ani puteti candida si la presedintie.
2009-11-23 11:41:16 | Raporteaza
DA DA…chiar si mai mult de doua saptamani. Ar avea de castigat si gramatica si logica pe net…
2009-11-23 11:44:23 | Raporteaza
crina geoana: nu ma intereseaza peste 5 ani candidatura la presedintia
voi avea doar 38 de ani 
2009-11-23 11:44:34 | Raporteaza
victorele , Daca …ceilalti nu blocau cu turisti ( cine se ocupa de turism ?) sectiile speciale , antonescu mai lua 2-3 % iar geaona era la egalitate cu basescu . Oricum e o realizare mare a liberalilor …D-l Presedinte a ajuns …la mintea de pe urma a romanului , prea tarziu insa . e culmea declinului in ridicol …cu atat mai grav pentru un presedinte ce ar trebui sa fie model de comportament onest .
2009-11-23 11:46:23 | Raporteaza
NU ! Categoric NU ! MULTUMESC …….
2009-11-23 11:48:55 | Raporteaza
Du-te acasa!
2009-11-23 11:52:22 | Raporteaza
Deci: NU, NU, NU!
2009-11-23 11:57:20 | Raporteaza
membri.liternet../
Traian Basescu sau reactivarea trucurilor de fond ale politicii si a fictiunilor fondatoare ale democratiei
De Bogdan Ghiu – Luni, 23/11/2009 – 12:57
Teoria democratiei si, mai ales, teoria critica a democratiei nu are cum sa fie o lectura curenta pentru nimeni. Si totusi, un curs scurt de “dezvrajire” democratica, altfel spus de introducere in “fictiunile democratice”, cit de mult bine ne-ar face, cit ne-ar simplifica – in presa, in politica, la televizor, de o parte si de cealalta a micului (dar omniprezentului si, mai ales, interiorizatului) ecran – viata.
Ce-a spus duminica seara Traian Basescu, in discursul de exit poll? Ca el nu este decit un slujitor al poporului, ca nu a facut decit sa redea romanilor, poporului, vocea pe care restul clasei politice o inabusea, sa dea poporului posibilitatea sa-si exprime vointa altfel oricum muta.
Traian Basescu se identifica cu poporul in sensul ca-l reprezinta. Dar cine il sfatuieste stie foarte bine, cinic de bine, ca reprezentarea nu este decit, daca nu o minciuna, cel putin o pretentie exagerata, o fictiune politica, juridica.
Traian Basescu si acteaza, si interpreteaza. El nu spune ca VA FACE, nu promite, ci “traduce”, “explica”, arata ca A FACUT DEJA, si de fapt nu el, de capul lui, ci POPORUL, care descopera astfel uimit, prin vocea conducatorului sau, cit de activ politic este fara sa stie. Basescu actioneaza ca revelator, ca amplificator. E un presedinte-releu, cum i-am spus cindva, la inceputurile mandatului sau inca in vigoare.
Cu Basescu esti deja al doilea, esti deja, fara sa-ti dai seama, exclus, pe margine, pentru ca el sugereaza, construieste, fabuleaza (parind, doar, a descrie, a explica) o poveste de dragoste cu poporul de care poporul nici nu avea stire, pe care o descopera, uimit, abia acum: “Ia te uita ce gindeam, ce voiam, si nici nu stiam!”, isi spune “poporul” in fata revelatiilor despre sine insusi pe care i le susura in ureche presedintele-psihanalist!
Basescu “minte”, dar minte tot atit cit democratia insasi, cit proiectul (neincheiat, dar pretins incheiat, terminat) al democratiei insesi. “Minte” fundamental, intemeietor democratic.
Si tocmai de aici fiorul irezistibil pe care-l provoaca aceasta instrumentalizare, nu conteaza daca naiva sau cinica, a trucurilor democratiei: tocmai prin aceste fictiuni sau iluzii fondatoare, Basescu reactiveaza iluzia democratica, iluzia reprezentarii si a participarii prin reprezentanti. Basescu re-literalizeaza, reface litera democratiei.
Cu el nu poti fi in simpla campanie electorala, ci trebuie sa te plasezi la acest nivel secund, cinic, al reactivarii nu a unor minciuni (pretentii) triviale, ci de fond, abisale (fara fund). Fara s-o stie, dar intuind-o, Basescu pune in opera deconstructia politicului. Vai de cei carora democratia li se pare fie natural-evidenta, fie o conspiratie evitabila. Nu este nici una, nici alta: democratia este trucul, “minciuna” politic cea mai perfectionata.
Cu Traian Basescu nu poti fi in simpla campanie electorala, cu promisiuni simple sau realizari generice, ci trebuie sa stii sa faci fata unui conflict, unui razboi al interpretarilor.
In plus fata de reactivarea si de trairea “in litera” a fictiunilor fondatoare ale proiectului democratic, Basescu reactiveaza si trucurile politice de baza, cum ar fi flatarea, lingusirea nu prin vorbe, ci prin “fapte”, a clientului, a consumatorului, a “poporului”. Flatarea publicului consta, aici (ca intotdeauna), in a-i crea electoratului iluzia ce este adevaratul subiect politic, ca are o vointa, si ca a fi om politic responsabil si providential inseamna a sti sa faci auzita vocea poporului tau. Nici Marx nu spunea altceva despre proletariat. Si, in genere, niciun om politic consistent nu a spus vreodata altceva.
Traian Basescu retrezeste fiorul de groaza, abisal, al politicului. Asa cum Ion Iliescu isi tinea concurentii captivi in plasa schemei “revolutiei”, Traian Basescu (care nu degeaba pe Iliescu, direct, il citeaza, il evoca, il invoca, il provoaca: cu el se lupta, cu el ar fi vrut sa se lupte) reface litera democratie, dindu-ne sa retraim capcanele irezistibile ale fictiunilor democratice.
Ce alt truc, ce alt construct va putea sa-l contreze? Greu de imaginat, in actuala stare a creativitatii politice autohtone. Crin Antonescu a disparut, dar oricum rolul (si capacitatile) lui era(u) mai mult mediatice. Dar despre ele voi vorbi altadata.
Nu intimplator Mircea Geoana si-a sustinut propriul discurs de exit poll cu capul plecat, lipit de pagina, redus la text pre-scris, incapabil sa articuleze, la propriu, nicio vorba, iar Crin Antonescu a recurs si el, regresiv, repliindu-se instinctiv, la un topos, la un tip de discurs preexistent, care nu-i apartinea. Si Geoana, si Crin mi s-au parut somnambulici, vampirizati, goliti de orice urma de singe, simple golemuri. Reactie la grozavia, la oroarea politicii reactivata, tragic, pe viu de catre Traian Basescu.
Gloria nu se opune decaderii, ci tragic, shakespearian, neronian chiar, se opereaza uneori tocmai in mod mizerabil, prin decadere.
Despre reforma celorlalti (a Cetatii) si reforma de sine (a reformatorului insusi), tot altadata. Caci lucrurile ar fi cu adevarat epocale daca “epocalitatea”, daca maretia lui Traian Basescu nu s-ar opri aici, n-ar fi pur electorala. La fel ca si maretia democratiei insesi, cu infime variatii si exceptii, pina una, alta.
2009-11-23 12:02:04 | Raporteaza
…atzi vrea sa ma retrag?… Ca si cum de taishul condeiului sau ar putea fi rapus orice candidat, si vezi Doamne, el cu asa mare trafic pe blog, “nu vrea sa influenteze”…ceva de genul “eu nu stiu ce fac la nervi, daca’l rad pe Geoana…poa sa iasa Basescu” Of Doamne, mare tzi’e gradina! Mi’ar veni sa rad, daca nu mi’ar veni intai sa vars, de’atata ridicol!!! Cred ca te uitzi din 5 in 5 minute in oglinda si te’ncruntzi ca sa vezi cum itzi sta a “om mare”…
2009-11-23 12:03:11 | Raporteaza
Cum poti spune ca nu au fost fraudate alegerile domnule jurnalist cand din circa 100 de persoane pe care le cunosc vreo 10 au observat fraude electorale, cum ar fi turismul electoral? In plus ieri ma amuzam teribil cand vedeam cum televiziunile, realitatea, antena 3 etc. gaseau tot felul de nereguli, tot felul de persoane venite de la Pocreaca sa voteze in Bucuresti. Deci bine ar fi sa nu mai intrebati publicul ce sa faceti pentru ca stiti si singur. Succes!
2009-11-23 12:06:24 | Raporteaza
D-le Patrasconiu , eu m-am nascut cand a murit Stalin , dvs. cand a venit Ceausescu din China . Ne sunt destinele influentate de schimbarile politice din momentul nasterii . Unii dintre noi purtam …genele momentului politic al nasterii care se activeaza la iluminarea de la …33 de ani ? La 33 de ani eu am retrait …noile glastnosti si perestroika . DVS. vreti sa impuneti vechea …revolutie culturala , azi .NU CUMVA VA-TI ALES GRESIT ANUL NASTERII ?SAU LOCUL …DE MUNCA ? SAU …OMUL ?
2009-11-23 12:06:30 | Raporteaza
doar 2 saptamani? pe viata nu se poate?
2009-11-23 12:07:08 | Raporteaza
@antim
pauzele din gandirea ta – evidentiate prin puncte de suspensie – iti dauneaza. organizarea sectiilor speciale (putine in bucuresti si multe in provincie) e “munca” lui nica si l-a avantantajat, clar, pe geoana. daca blaga modifica organizarea sectiilor speciale ar fi sarit psd-ul si presa aservita. in bucuresti sunt multe persoane fara buletin de bucuresti, despre ce turism vorbesti?
@dle patrasconiu
buna gluma cu retragerea, i-ati facut fericiti pentru o secunda pe sustinatorii liberali si psd-isti
2009-11-23 12:13:45 | Raporteaza
nuuuu!!! si noi ce sustinatori sa mai avem? nu-i suficient ca irealitatea ne sufoca cu mizeriile? trebuie sa mai avem si noi combatantii nostri!
ps- nu te supara,dar mai lasa prajiturelele,salatelele,etc.ca ai doar 33 ani!!!!
2009-11-23 12:13:46 | Raporteaza
@Natafletz: absolut genial comentariul! Fix replica pe care o merita infantilul domn patrasconiu!!
2009-11-23 12:16:08 | Raporteaza
Nu ai dori sa ne retragem noi domnule Patrasconiu? Cei care tot speram sa se schimbe ceva si ne lovim de diversi?????? Mai bine stati voi ca meritati in tara asta cu PDL si PSD!
2009-11-23 12:27:19 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,
De mult nu mai citesc presa scrisa, doar editiile digitale ale ziarelor.Una din placeri era lectura blogurilor din Cotidianul.Dupa venirea lui Nistorescu, acest ziar a murit.Nimeni nu-l mai poate citi.A fost o crima asumata de Vantu.Acum va citim pe Voxpublica.Va rog nu dispareti si de aici.Sa stiti ca nu va citesc doar pe dumneavostra,dar v-as simtii lipsa in mod special.Va multumesc.
2009-11-23 12:27:34 | Raporteaza
Da, e mai bine sa taceti.
Personal, imi lasati impresia unui individ slab, sters care sta cu curul in 2 (doua) luntri.
2009-11-23 12:28:01 | Raporteaza
Nu,nu, nu !
2009-11-23 12:28:41 | Raporteaza
hoopoe,pentru ca multi de pe aici sunteti patrunsi de grija banului public ( Va e asa de drag ca-l duceti si acasa , lunar )ce rost au mai avut aceste alegeri ? Sa confirme ca presedintele nu are dreptate cand ataca practicile celor de la Grivco , inclusiv spondajele pe care le platesc ? Ce rost are sa mai dam bani pe turul doi cand se stie cine va fi Presedinte ? NUMAI CA SA MAI AIBA D-l PATRASCONIU TIMP SA-SI IA CONCEDIUL ? DACA NU-L IA PANA ATUNCI ,I SE COMPENSEAZA IN BANI . ASA-I VANAREA DE …VANT !!!!
2009-11-23 12:32:42 | Raporteaza
Da totusi, ce v-a venit? (asa dintr-odata)?
2009-11-23 12:36:52 | Raporteaza
@ Bogdan Ghiu (33):
Vă întreb: Cum etichetaţi actul preşedintelui Traian Băsescu de a face public bileţelul trimis de premierul Tăriceanu, după câştigarea alegerilor din decembrie 2004, prin care acesta îi cerea să intervină la Parchet pentru muşamalizarea dosarului penal privindu-l pe Patriciu?
Este un act “shakespearian”?
Este o trădare a partenerului politic?
Sau ar putea fi chiar un act reformator?
2009-11-23 12:40:25 | Raporteaza
La intrebarea Dvs: Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu,
Pastrati concediul pt. Craciun.
2009-11-23 12:43:33 | Raporteaza
@antim
nu cred ca jocurile sunt facute. va fi o lupta crancena. apropos, mi se pare buna analiza lui turturica
infonews.ro/sti../
2009-11-23 12:49:59 | Raporteaza
daniel anton tu parca turnai …beton ? Ce spui acum e o turnatorie parsiva !Parchetul in atotputernicia sa se pare ca a gresit putin fata de Patriciu (a castigat si un proces cu statul abuziv reprezentat de imaculatul SPAN ). De asta a aparut biletelul . E un gest condamnabil , dar un gest intre doi prieteni care nu a produs niciun efect juridic .UN PRESEDINTE ADEVARAT VENEA CU DEZVALUIRI ZDROBITOARE SI CU EFECTE JURIDICE . PROBABIL LE VOM AVEA DUPA 6 DEC .
2009-11-23 12:50:35 | Raporteaza
hoopoe , cand te iei dupa un… caine …e bine sa stii cine-i e stapanul !
2009-11-23 12:56:08 | Raporteaza
Ati face un bine oamenilor satui de basescu si deci mie si altor 65% din romani
2009-11-23 12:57:21 | Raporteaza
nu ma..abia dupa 6 decembrie vei deveni util, pentru ca vei putea critica,asa cum face orice om de presa normal, PUTEREA. acum faci pantofii actualei puteri,ceea ce e nashpa….dar tine-o tot asa,pt ca dupa 6,cum spuneam, reintri si tu in normal. Ca toata Romania dealtfel. Reintrarea in normalitate!
2009-11-23 12:59:33 | Raporteaza
antim
nu le vom avea nici dupa 6 dec. a avut grija nastasiu sa le faca “inacceptabile” in proces.
voxpublica.real../
2009-11-23 13:00:38 | Raporteaza
Deci ai auzit domnule Patrasconiu cit valoreaza ideile dvs.Sper din suflet ca ati ascultat cu atentie discursul lui Antonescu si Geoana v-sau dat raspunsurile necesare…
2009-11-23 13:02:53 | Raporteaza
@Gogu: Da ce ziceti de cei 70% care nu-l vor pe Geoana??? Sau cei 80% care nu-l vor pe Antonescu????
2009-11-23 13:03:41 | Raporteaza
@Gabriela Din pacate dl Patrasconiu nu merita nicio replica, dar data fiind marea prosteala la care asistam, trebuie sa ne luptam si cu semidoctzii care pe deasupra sunt si agramatzi…
2009-11-23 13:06:20 | Raporteaza
@un clujean
Stai linistit ca a ascultat.Acuma se pregateste sa le toarne laturi in cap!
2009-11-23 13:07:28 | Raporteaza
@antim: intrebare – stiti cate sectii speciale au fost in Bucuresti? Raspunsul arata clar ca cei care au vrut cu adevarat sa voteze, au votat. Faza cu cele doua sectii speciale a fost manipulata ca sa se dea tot in Base! Auzeam un ziarist aseara ca studentii au fost defavorizati. Pe naiba! Spuneti-mi cate sectii speciale au fost in campusurile studentesti si o sa va dati seama
2009-11-23 13:18:09 | Raporteaza
…si inca ceva domnule patrasconiu,antonescu ne arata dupa multi ani cum se face politica in Romania iar geoana pe care l-ati subestimat a demonstrat ca este un politician de-o alta factura decit cei vechi din psd! In 2014 aproape pot garanta antonescu presedinte!
2009-11-23 13:19:03 | Raporteaza
@un clujean: intr-adevar, asa se face politica in Romania; nu venim cu nici un plan concret, cu nici o solutie, ridicam doar problemele si dam in conducerea actuala. Asa s-a facut de prin ‘92 incoace.
2009-11-23 13:28:15 | Raporteaza
lasa-ne frate! du-te pe coclauri! mai rar un comentator mai obtuz decat matale!
2009-11-23 13:30:39 | Raporteaza
Da’ unde te crezi, domnule? La bugetari sa-ti iei fortat concediul fara plata? Scrie domnule in continuare, ca de aia te cititm!
2009-11-23 14:14:14 | Raporteaza
NU,NU si iar NU,ce ,eu am concediu?
Glumeam dar in mod cert nu vreau sa va luati concediu.
2009-11-23 15:29:07 | Raporteaza
Si uite asa, traim ceva “deja vu”.
Citesc cu uimire postarile, cred sincere, a celor care-l ponegresc pe d-nul Basescu si-l ridica in slavi pe Geoana si pe Crin Antonescu.
Si, cum istoria se repeta, spun si eu, ca Isus pe cruce:”Iarta-i Doamne, ca nu stiu ce fac”
2009-11-23 16:31:44 | Raporteaza
Doar nu ati innebunit, sa ne lasati fara prea multe obtiuni credibile!
Spor la treaba in continuare!
Plecam cu totii, dar dupa 6 decembrie!
2009-11-23 19:58:55 | Raporteaza
@ Antim (50): Spui că între prieteni, gestul lui Patriciu/Tăriceanu, de a cere intervenţia Preşedintelui pentru anularea dosarului penal deschis de Parchet pe numele lui Patriciu, este rezonabil. De fapt, dumneata acuzi refuzul Preşedintelui de a încălca legea şi îi etichetezi dezvăluirea dretp “turnătorie”.
E trist că există oameni ca dumneata, cu o aşa mentalitate. Înainte de 1989, unii oameni turnau “beton”, aşa cum te exprimi dumneata vizavi de numele meu, o muncă cinstită de altfel, dar alţii, printre care este foarte probabil să te numeri şi dumneata, turnau “oameni”. Probabil că în lumea “turnătoriilor” descrise de dumneata, hoţia este condamnabilă doar dacă nu îţi loveşte interesele personale. Dacă este furat un altul, atunci totul este permis. Chiar aşa? Ruşinică, dragă dle Antim!
2009-11-23 20:26:33 | Raporteaza
Ar fi o greseala imensa. Mafia politica si mediatica de abia asteapta sa poata sa ne scoata din ARMAGHEDON.
2009-11-24 08:57:59 | Raporteaza