![]() | De ce este pe moarte presa sportiva din Romania?vezi toate articolele de Daniel Marton04 Mar 2010 la 12:12 29 comentarii 1109 vizualizari. |
Nu pot spune ca mi-am dorit dintotdeauna sa devin ziarist sportiv. Nu. Scoala romaneasca de la mijlocul anilor ‘90 nu era facuta astfel incat sa te ajute sa-ti gasesti locul in societate (cred ca nu e nici acum, din pacate).
Nici macar in momentul in care eram student pe bancile Facultatii de Jurnalistica nu era foarte clar in capul meu incotro o sa ma indrept. Cu pasi mici dar siguri m-am atasat apoi de singurul profesor de la care am avut ce invata (un gand bun pentru Doina Jalea).
Cristian Topescu mi-a publicat in editorialele sale cateva dintre ideile pe care i le trimiteam si astfel s-a nascut in mine pasiunea pentru ceea ce doamna profesoara spunea ca ar trebui sa fie motto-ul fiecarui ziarist: be honest, be skeptical, be fair!
Primii pasi in presa
Aceste indemnuri mi-au calauzit ultimii 7 ani din viata profesionala, fie ca i-am petrecut in redactia Radio Romania Actualitati, la Eurosport, la ProSport sau acum, moment in care imi desfasor activitatea ca freelancer.
Nu spun ca mi-a iesit perfect intotdeauna. Spun doar ca niciodata nu am omis ceva in mod intentionat. Niciodata nu m-am dat inapoi de la crezul meu. Niciodata nu plecat capul!
Au aparut si vinovatii
Am cunoscut multi oameni in acesti ani. Multi ziaristi din presa scrisa, radio si chiar tv. Unii (putini) profesionisti desavarsiti, altii (majoritari, din pacate) care au preferat sa lase deoparte orice idealuri si au ales sa se scalde in mediocritate.
Acestia din urma sunt principalii vinovati. Delasarea lor, slaba lor pregatire profesionala, faptul ca nu a existat cineva cu principii solide care sa ii indrume a dus la discreditarea intregii bresle. Lipsa de credibilitate e problema la care presa sportiva din Romania pare sa nu aiba raspuns.
Ce inseamna sa fii ziarist?
As vrea sa nu mai vad reporteri la conferintele de presa care nu pun nicio intrebare si prefera sa primeasca doar versiunea oficiala a raspunsului. As vrea sa vad moderatori de emisiuni tv care sa nu mai ingenuncheze in fata unor personaje semianalfabete. As vrea ca in fiecare redactie sa existe cineva care sa-i indrume pe tinerii ziaristi si sa le explice care sunt adevaratele valori ale acestei meserii.
Am ajuns aici si mi-e rusine! Nu e normal sa ai o astfel de abordare. Nu se poate sa dai un astfel de titlu. Nu se mai face diferenta intre violenta verbala si sport. In loc sa se foloseasca de puterea cuvintelor si sa ia atitudine, majoritatea pseudoziaristilor prefera sa tranforme totul intr-o gluma macabra. E jenant dragi fosti colegi. Asta nu e presa. Acesta nu e umor! Acesta e un atac la principiile jurnalismului… o crima la adresa umanitatii!
Ultimele sperante
Nu am sperante ca acesti oameni se vor trezi si vor repune pe picioare presa sportiva. Exista insa cateva exemple de ziaristi adevarati in Romania. Exista si manageri de presa performanti care pot elimina aceste minusuri. Nu e totul pierdut. Trebuie “doar” sa-i invatam pe ziaristi ce e stirea. Sau reportajul. Sau interviul. Sau de ce presa nu trebuie sa mai fie servila. Sau…
Vad ziaristi buni care sunt marginalizati tocmai pentru ca au principii. Daca nu faci parte din vreo gasca, nu ai nicio sansa.
Buna mea credinta in oameni si in puterea lor de a se schimba e erodata dar inca mai sper. Inca mai sper ca “gasca” celor care stiu meserie va reveni in prima linie. Pana atunci, chiar daca pare ca am pierdut lupta din mijlocul redactiilor, sunt tot in transee si duc mai departe razboiul de gherila al celor onesti, sceptici dar cinstiti.
Etichete: cristian topescu, doina jalea, Eurosport, presa sportiva, prosport, Radio Romania Actualitati


Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 09 Feb la 15:35 |
A vorbit Ponta in Parlament. Nu a mai injurat. Nu i-a spus lui Mihai Razvan Ungureanu, asa cum [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 09 Feb la 14:42 |
Guvernul Ungureanu a trecut. Ar fi putut fi o singura stire. Dar nu e doar atat. Ponta a mutat [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 14:10 |
Este de remarcat faptul că neînțelegerile dintre Ponta și Antonescu au plecat de la șefii [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 09 Feb la 14:04 |
Preocupati mai mult cu tumultul vietii politice din ultima perioada, am acordat o atentie mai redusa, [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 10:11 |
Cele 69 de ONG-uri membre ale Coaliției de Mediu din România i-au solicitat în mod public [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 08:36 |
Sâmbătă, 4 februarie, a fost declanşată ceea ce unii numesc acţiunea Liberate DC. [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 08 Feb la 18:58 |
Nu ma intereseaza deloc noul cabinet ce urmeaza sa fie maine prezentat Parlamentului. El este in [ citeste mai departe ]
Dan Duca 08 Feb la 18:45 |
În agitaţia unei alte zile în care ai senzaţia că totul se naşte, creşte, explodează în [ citeste mai departe ]
Alexandru Cumpănaşu 08 Feb la 17:55 |
Politica romaneasca din aceste zile pare sa fi paralizat atat administratia publica cat si [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 08 Feb la 17:02 |
Vezi si Caţavencii.ro
Nişte comentatori cărora frigul le face rău la cap au ajuns la [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 08 Feb la 16:46 |
Iertat să-mi fie, dar la cât de în batjocură ne tratează majoritatea politicienilor de azi, la [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 08 Feb la 09:54 |
Traian Basescu stie bine principiul lui Arhimede. I l-a predat lui Tariceanu si l-a demonstrat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 08 Feb la 09:23 |
Gestul Andreei Paul Vass de a renunța la nominalizarea la funcția de ministru al Economiei [ citeste mai departe ]
| 1Acest site unde scrii tu, se numeste voxpopuli si nu - sunt trendy ca ma usurez contra vantului.com .ai putea sa spui ca este o platforma independenta si ca fiecare e liber sa bata campii cu gratie dupa... | ||
| 2Cu tot respectul, autorul nu a inteles nimic din motivele de nemultumire vis-a-vis de acta. Nu vorbim despre o situatie ok care se transforma intr-una nedreapta pentru utilizatorii de internet, ci despre... | ||
| 3adaug la #81 - tocmai mi-am amintit ca cineva mi-a spus ca trage muzica pentru ca vrea s-o asculte in masina. Tipul conduce mult, e pe drumuri cam tot timpu'. La asta nu ma gandisem. E trist ca nimeni... | ||
| 4catindat domnule critic? -nimeni nu vorbeste corect limba romana,nici macar dvs domnule critic. In plus critica pe probleme lingvistice trebuie dusa la academia romana citez propozitia cu ghilimele... | ||
| 5Tu esti foarte resemnat si submisiv. Ai impresia ca nu se poate schimba nimic in lumea asta, si ca in general noi nu avem nicio putere, ca trebuie sa ne supunem legilor declarate de altii. Adica, daca... | ||
| 6@ACTA SEXUALIS Semnatarii ACTA sunt UE, NAFTA, Australia si Japonia. Tarile in curs de dezvoltare nu fac parte din tratat, desi sunt convins ca se gaseau multe regimuri autoritare care sa profite de ocazie... | ||
| Mihai Goţiu 28992 citiri |
| Costi Rogozanu 13006 citiri |
| Adriana Săftoiu 8775 citiri |
| Cristian Teodorescu 8513 citiri |
| Alin Fumurescu 7733 citiri |
| Iulian Leca 7091 citiri |
| Laura Cernahoschi 6347 citiri |
| Remus Cernea 6229 citiri |
| Ciprian Domnişoru 6170 citiri |
| Dorin Tudoran 5066 citiri |
| Mihai Goţiu 10 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Dorin Tudoran 5 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Iulian Leca 4 postari |
| Laura Cernahoschi 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Filip Standavid 2 postari |
| Bogdan Ciuclaru 2 postari |
| Remus Cernea 2 postari |
| Mihai Goţiu 117463 citiri |
| Costi Rogozanu 77105 citiri |
| Cristian Teodorescu 47261 citiri |
| Alin Fumurescu 32007 citiri |
| Iulian Leca 26613 citiri |
| Remus Cernea 23507 citiri |
| Viorel Dobran 19182 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15567 citiri |
| Constantin Creţan 15480 citiri |
| Dorin Tudoran 15426 citiri |
| Mihai Goţiu 47 postari |
| Costi Rogozanu 32 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Iulian Leca 14 postari |
| Constantin Creţan 13 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Elena Vijulie 8 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Ti s-a parut ca am jucat ceva aseara?
Problema noastra nu e lipsa lui Mutu ci faptul ca nu ne pricem la fotbal, ca nu intelegem ca principalul scop al fugii este sa bagi mingea in ate.
Intotdeauna alergam mult si degeaba, indiferent de adversar…
2010-03-04 11:58:01 | Raporteaza
[...] Articolul complet il puteti citi aici. [...]
2010-03-04 12:04:23 | Raporteaza
Presa sportiva depinde mult si de sportul din tara respectiva, or, la noi e subpamint srl. Totusi, anul trecut, in plina criya economica, din toata presa tiparita, un ZIAR DE SPORT a iesit pe profit. Mic, dar profit, deci sa nu fim asa de pesimisti:) chiar daca il vedem des pe Gigi Becali pe prima pagina.
2010-03-04 12:08:10 | Raporteaza
[...] Articolul complet il puteti citi aici. [...]
2010-03-04 12:08:22 | Raporteaza
@ Viorel Dobran – nu pot sa pun egal intre performanta jurnalistica si profit. stiu ca aproape totul depinde de segmentul financiar, nu sunt naiv. dar asta nu inseamna ca trebuie sa-ti abandonezi principiile
@ Cris – asta ne e valoarea
2010-03-04 12:15:39 | Raporteaza
@Daniel Marton:
“@ Cris – asta ne e valoarea”
Nu neaparat. E doar un meci amical. Dar in general alergam mult si prost, tip Banel Nicolita, asa…
De multe ori, dupa cate un meci ca cel de aseara, am un imbold de a-l suna pe Razvan, sa-l rog sa-mi explice si mie, ce au vrut sa faca jucatorii nostri pe teren de au plimbat mingea atata, degeaba…
Acelasi imbold il simt si la Steaua si Dinamo…
Nu inteleg deloc ce vor de fapt sa faca in modul in care joaca.
Cred ca un antrenor ar trebui sa se concentreze puternic ca echipa sa exprime clar, prin joc, “ce vrea sa faca” intr-un meci, indiferent de rezultatul acestuia.
La noi se vede foarte, foarte greu… ce intentii de joc avem. Nu intelege omul nimik, cand se uita…
E posibil sa avem multe meciuri in care sa nu vrem sa facem nimik. Mutu era maestru in astfel de meciuri.
2010-03-04 12:22:24 | Raporteaza
@ Cris – raman la parerea ca avem in fata o generatie slaba care poate iesi din mediocritate doar printr-un efort care, din pacate, nu e caracteristic sportivului roman… asta nu inseamna ca e imposibil. doar ca e foarte greu
2010-03-04 12:25:26 | Raporteaza
Tinere domn, acest text este antireclamă. Freelancer este şi avocatul, este şi asasinul plătit, cum şi detectivul particular. Fostul procuror, combatant în Afganistan ori poliţist. Fostul ziarist devine freelancer numai după ce-l ştie lumea, ca pe CTP – la noi. Altfel, este doar şomer.
Eu nu te-aş angaja, după lecturarea acestui text. Ai prea multe principii, prea puţine ocazii de a fi luptat pentru ele. N-ai nici o urmă a acelor lupte – afară de realitatea că n-ai un job, care poate fi consecinţa altei realităţi – una care să nu aibă atingere cu principiile pe care le clamezi. Una economică – să spunem, care numai de idealism nu poate fi suspectată.
Dar nici cu Jurnalistica la bază, nu arăţi grozav: Buna mea credinta in oameni si in puterea lor de a se schimba e erodata dar inca mai sper – aşa scrii singur şi nesilit de nimeni.
N-ai vrea să afli, mai întîi, ce este buna-credinţă? Pornind de la expresia consacrată, de pildă – om de bună-credinţă. Ai avea surpriza să constaţi că buna-credinţă poate fi înşelată dar nu erodată. Că poate dispărea, odată cu încrederea ta în oameni (abia aceea ar puta fi erodată) caz în care buna-credinţă lasă locul relei-credinţe, ticăloşiei – cum ar veni.
Nu cred că asta ai fi vrut să scrii dar cred că nu te prea serveşte condeiul – fie că nu prea te ascultă, fie că nu ştii ce să-i ceri, căci nu ţi-ai format un stil. Iar dacă n-ai stil, nu eşti freelancer nici cît un cizmar la care merge omul necăjit fiindcă pune flecuri mai trainice decît alţi cîrpaci.
2010-03-04 12:38:59 | Raporteaza
@ Inima-Rea – nu cred ca cineva care alege sa scrie cu nick-ul Inima-Rea are “calitatea” sa-si dea cu parerea despre munca mea de pana acum. Pot doar sa te asigur ca acesta e drumul ales de mine… cat despre sensurile unor expresii din limba romana, s-ar putea sa ai dreptate. nu pretind ca sunt profesor de gramatica, ma straduiesc insa sa fiu cat mai aproape de adevar. cred insa ca ai inteles mesajul meu.
2010-03-04 12:53:56 | Raporteaza
Oricine-ţi poate scrie orice, domnule – de vreme ce te dai pe blog. Ai şi un rău înţeles al valorii – de-ţi imaginezi că Inima-Rea îşi ia nasul la purtare.
Eu te-am avertizat bărbăteşte că textul te deserveşte. Nu m-am gîndit că te vrei mîngîiat pe creştet.
Pentru mine, e egal dacă iei de bun ori de rău ceea ce-am scris. Cu ţîfna asta de publicist, m-am mai lovit şi nu s-a-ntîmplat nici măcar să ţin minte a cui era.
2010-03-04 13:06:25 | Raporteaza
@ Inima-Rea – aici e problema: din postura de Inima-Rea poti scrie orice, poti denigra orice fara sa-ti pese si fara sa ai prea multe informatii despre cel asupra caruia arunci cuvinte goale. din postura mea insa ma simt responsabil sa ascult, sa cantaresc si apoi sa raspund conform unui set de reguli care imi ordoneaza viata. cum ti-am zis, sunt de acord in ceea ce priveste sensurile acelei expresii, dar nu pot fi de acord atunci cand imi iei munca in deradere. asa mica, obscura, cum o consideri tu… e a mea!
2010-03-04 13:18:04 | Raporteaza
Îmi pare rău că s-a-nţeles că aş denigra ceva. Mi se pare cam complicat să denigrez prin vorbe goale dar ce nu poate IT, azi?
Probabil că nu poţi înţelege că nick-ul şi numele din buletin presupun aceeaşi răspundere personală. Poate că te crezi avantajat de statutul de publicist, îţi închipui că ţi-ar permite să tratezi de sus anonimii.
Totuşi, pentru cine scrii, atunci?
Gîndeşte-te – dacă vrei – la asta, nu e cazul să-mi răspunzi fiindcă mie-mi ajunge atîta conversaţie de înalt nivel intelectual. Mai multă de-atît mi-ar putea dăuna, la anii mei.
2010-03-04 13:41:25 | Raporteaza
@ Inima-Rea – imi pare rau ca nu intelegi ce inseamna sa fii profesionist (sau macar sa incerci) intr-un domeniu asa cum e online-ul. dar te inteleg, probabil nu ai intalnit multe exemple pozitive si atunci nu ai cum sa inveti. lucrurile stau asa: eu iti raspund nu pentru ca as vrea sa am ultimul cuvant sau pentru orice alt motiv obscur. eu iti raspund pentru ca asta e (ar trebui sa fie) o obligatie a fiecarui ziarist de online. acesta e avantajul fata de print: comunicarea cu cititorul. pot sa nu fiu de acord cu tine insa sunt capabil sa-ti respect opinia, atat timp cat nu jignesti. cat despre nick, am si aici un raspuns: e vorba despre responsabilitate. 99% dintre cei care comenteaza pe bloguri ar inceta sa o faca daca ar fi obligati sa scrie cu numele lor. tocmai de aceea te contrazic si iti spun ca numele si nick-ul nu au nici cea mai mica legatura cu raspunderea personala. din pacate. ps: o zi buna, nu vreau sa profit de timpul nimanui.
2010-03-04 13:58:20 | Raporteaza
@Daniel Marton: Nu sunt de acord cu tine cand spui ca asta ne e valoarea!!! Problema nu e neaparat valoarea ci mentalitatea plus utilizarea (fortata de anumiti impresari) a unor petarde de genul Banel, Codrea, Nesu. In schimb sunt de acord cu tine referitor la jurnalistii de sport, de fapt unii dintre ei gen Udrea &co. Insa nu va opreste nimeni ca voi cei care sunteti bunis si curati sa faceti un fel de SPORT-VOXPUBLICA!!!!!! Un astfel de domeniu costa foarte putin iar daca o sa aveti cititori (si va garantez eu ca o sa aveti daca scrieti corect despre sport) o sa obtineti chiar profit!!! Referitor la vorba ta cu speranta sa speram ca nu o sa moara!!!
2010-03-04 14:03:27 | Raporteaza
@ vasile_00 – cand ziceam de lipsa valorii includeam atat jucatorii cat si oamenii care formeaza “familia” echipei nationale. valoarea este data, printre altele si de mentalitate, inspiratia selectionerului etc. cat despre sport – voxpublica
, eu sunt aici un simplu colaborator dar cine stie, poate ca iti citeste si altcineva comentariul 
2010-03-04 14:59:54 | Raporteaza
Fara nici o ironie, mie presa sportiva nu-mi lasa catusi de putin impresia ca ar fi pe moarte. Dimpotriva, cred ca s-a ajuns la un soi de “chimie” intre ea si audienta: tabloidele de sport servesc laturi cu care cititorii lor sunt bucurosi sa se hraneasca. Da, jurnalismul practicat e infect, dar asta nu pare sa fie o problema pentru majoritatea cititorilor. Ca in fotbal, echipa castigatoare nu se schimba.
Problema, zic eu, e ce se intampla cu publicul care nu se regaseste in felul actual de a face presa sportiva. Acest public e ignorat in Romania. Ce-i ramane de facut? Sa-si ia informatia de pe un blog, de pe un ziar din afara, dintr-un podcast.
In mod normal aici intervin ziarele quality, cu suplimente sportive facute cu cap, cu reportaje si interviuri ca la carte. Nu se intampla asta, si abia aici cred ca e greseala.
2010-03-04 15:08:56 | Raporteaza
@ Alex Enasescu – pentru mine, aceasta chimie despre care vorbesti (cu toate sensurile ei) este egala cu moartea
2010-03-04 15:15:59 | Raporteaza
Eu nu prea cred ca e moarta presa sportiva Romaneasca !
Din contra daca in Roamania nu se scrie si povesteste prostii si miciuni despre sport si alte domenii atunci nicaieri in lume nu se povesteste !
Salutari cu respect all !
2010-03-04 15:27:13 | Raporteaza
Daniele nu le mai raspunde la toti neavenitii care in asteptarea pensiei se mai benocleaza si ei pe un site.
2010-03-04 16:26:40 | Raporteaza
@Daniel
eu sunt de acord cu Alex. cine vrea altceva isi gaseste surse alternative – de exemplu blog-ul lui Alex imi da informatii relevante despre fotbalul englez fara sa imi comunice daca lui JT ii place pozitia 69 sau mai stiu eu ce aberatii. la fel apreciez si proiectul tau sau blog-ul lui adrian georgescu (cand vreau un editorial scris bine si ca sa ii folosesc cuvintele ‘piperat’).
am si eu o idee – de ce nu incercati un proiect comun (ma gandesc la cei cativa care faceti jurnalism sportiv si nu cancan pe teme de sport) – evident in prima faza in online. apoi ….
oricum va citesc cu mare placere; atata mi-a ramas ca si sursa de informare pe teme sportive localizate in .ro (nu sunt ipocrit sa zic ca vreau presa sportiva dar sa dau o geana dupa ultimul scandal pe gsp sau prosport, respectivele publicatii nu mai exista pentru mine de doi ani)
cu respect,
Tudor
2010-03-04 19:11:19 | Raporteaza
@ paul – incerc si eu sa mai salvez pe cine mai pot

@ Tudor – de acord. in ceea ce priveste proiectul comun, sa stii ca nu esti departe de adevar, usor-usor se strang randurile
2010-03-04 19:51:10 | Raporteaza
Draga Daniel,
cum se intampla de obicei, adevarul e pe la mijloc. Adica pe alocuri ai dreptate, exista jurnalisti aserviti care le fac viata grea celor cinstiti. Dar in locul tau nu mi-as lua nasul la purtare. Doamna Jalea, Topescu sau vreun prieten de nadejde ar fi trebuit sa iti spuna pana acum ca ai o scriitura de o calitate nu tocmai fericita (ca sa fiu cat se poate de elegant), un usor egocentrism risipit prin texte, care ar deveni digerabil numai daca te-ar chema Tolontan, si o mare, iremediabila, stare de beligeranta cu virgulele. A, si iti place sa pui …, dar nu ai observat cand Ioan T. Morar te-a tras discret de urechi taman aici, pe acest blog colectiv. Poate daca nu ai citit altceva in afara ziarelor de sport, ar trebui sa o faci de acum inainte. Tie poate nu ti-ar fi de mare folos, dar cititorilor nimeriti cu/fara intentie pe textele tale, cu siguranta
2010-03-04 20:29:43 | Raporteaza
@ george – bun. referitor la ideea din text ai ceva de zis?
2010-03-04 21:01:52 | Raporteaza
Pe mine ma bucura ca mai sunt ziaristi ca tine care au curajul sa scrie despre aceste probleme .
2010-03-05 07:03:08 | Raporteaza
am scris si eu un articol, chiar despre aceasta tema, era pt faculta..
as vrea sa stiu parerea ta Dani eattila.blogspo../
2010-03-05 19:38:54 | Raporteaza
@ romania inedit – merci
@ bad_boy – cred ca trebuia sa fii mai direct, esenta vine mult prea pe final
2010-03-05 23:14:03 | Raporteaza
@Inima-Rea:
Domnule Inima-Rea,
Pentru ca vorbim de buna-credinta voi lua ca reper ceva ce a subliniat Isus Cristos. El ne arata ca ne grabim sa punem pietre de poticnire in fata celor ce incearca sa faca lucruri bune si in fata celor care incearca sa fie drepti in fata adevarului. Dumneavoastra, sunt sigur ca fara a avea acesta intentie, ati pus o piatra de poticnire in fata lui Daniel Marton. Omul plange dupa repere corecte, dupa cinste… Dumneavoastra il criticati pentru forma in care s-a exprimat. Eu nu vad ceva gresit in exprimarea sa. Am inteles ce a vrut sa spuna. Sa critici un om care striga dupa adevar nu imi pare o atitudine de buna-credinta… doar o rautate gratuita… sper ca neintentionata. In plus il cunosc pe Daniel si ca o ironie a sortii, ati decis sa va luati de unul din cei mai buni jurnalisti tineri pe care ii mai are Romania. CV-ul lui darama usor multe CV-uri, dar chiar si asa, el nu exprima nici pe zecime valoarea lui Daniel. Spuneti ca nu l-ati angaja… ce ironic:)) Sunt nume mari din presa sportiva romaneasca care nu si-l permit si prefera in loc sa lucreze cu el … sa plateasca 2-3 oameni si sa creasca numarul de stiri in detrimentul calitatii. Eu, daca as avea posibilitatea nu ca l-as angaja… i-as face contract pe viata.
2010-03-07 00:53:03 | Raporteaza
@ george P – merci pentru cuvintele frumoase, de abia astept sa ai posibilitatea sa ma angajezi
2010-03-07 21:23:52 | Raporteaza
[...] la subsolurile articolelor până la comentarii venite din breaslă, s-au înmulţit vocile care sancţionează felul în care a ajuns să se facă presă sportivă [...]
2010-03-13 13:42:27 | Raporteaza