RSS Feed

Pentru linistea lui Mircea Badea: cat costa VoxPublica

vezi toate articolele de
12 Feb 2010 la 00:19 88 comentarii 8337 vizualizari.

Acum cateva minute, la Antena 3Mircea Badea a facut putin “misto” de VoxPublica, pe doua teme majore:

(a) ca el, cu blogul lui, are trafic mai mare si ca noi tinem traficul “secret” din acest motiv

(b) ca l-am pacalit pe Vantu cu acest proiect, ca sa ii mai papam niste bani

Pentru o noapte calma si linistea lui Badea, iata cum stau lucrurile.

>> UpDate: Reactia lui Mircea Badea , aici.

(a) Traficul VoxPublica nu este deloc secret. Se poate vedea in SATI (UpDate: Nu se vede pe site-ul sati.ro, ci in aplicatia Heatmap, disponibila tuturor membrilor SATI, Vox fiind parte din portalul REALITATEA.NET).

Desi nu se compara traficul masurat de doua sisteme diferite, totusi, pentru ca nu am nimic de ascuns, iata cum stam, in ultimele 3 luni:

Se poate vedea ca VoxPublica sta mai bine (pe alocuri, mult mai bine) atat la vizitatori unici, cat si la afisari. E corect insa ca Mircea Badea e singur si ca in Vox sunt cateva zeci de colaboratori.

Deci aroganta colegului de la Antena 3 e justificata iar felicitarile pentru traficul pe care il aduna, meritate. Fara ironie.

(b) Legat de ingrijorarea pentru banii lui Vantu, avand in vedere ca VoxPublica e detinut, inventat si editat de F5, pravalia de care ma ocup, ma simt dator sa ii explic lui Badea ca poate fi linistit: nu costa niciun leu.

Cei care scriu sunt platiti proportional cu traficul pe care il genereaza si numai in functie de sumele incasate din publicitate. Pentru alte dileme, sunt aici. Maine.

Pana atunci, o noapte linistita…

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


88 comments
  • 1

    Nu cred ca Mircea Badea merita sa i se raspunda.Mircea Badea este ”jurnalist” doar pentru ca spune magarii care din nefericire sunt gustate de public(care ii fac audienta din pacate) si pentru ca are un mogul care-l plateste pentru a fi oricand anti Basescu.

    madalina
    2010-02-12 00:56:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Frumos raspuns. Si foarte bune rezultatele.

  • 3

    ar fi interesanta o analiza asupra vizitatorilor vox-publica, respectiv mircea badea. nu cred ca ati mai fi invidiosi pe badea. sunt toti niste sfertodocti. lasati tema asta, uitati-l pe badea, sunt multe alte lucruri mai importante.

    androidul cu sobolani
    2010-02-12 01:15:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Pentru CACATI de genul : badea,tudor,ciuvica,ciutacu,nistorescu,stan e.t.c. nu trebuie sa strici hatia ,trebuie numai sa tragi apa.Un jegos imputit care nu poate decat sa-ti trezeasca senzatia de voma.

    GICUTA
    2010-02-12 01:24:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Marturisesc ca imi erai usor antipatic dar mi-am schimbat brusc parerea(se poate, nu-i asa?) Chestia cu Badea m-a dat pe spate.Fara ironie. Un asemenea putrgai, lipsit de coerenta, trivial, suferind de mania persecutiei si de o obiedenta fara cusur nu merita nimic.Nici un scuipat. Oare dece il bagi in seama?

    serastto
    2010-02-12 01:27:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    deci: voi d’aia raspundeti? pt trafic & bani? mercantilistilor! Huuuuuuuooo!!!
    :) vaaaaai! ma gandeam eu, di ce e asa amabil, x. Un comentariu = o paine. bun asa!

  • 7

    Mi se pare o idee buna sa fie platiti cei care scriu pe vox in functie de trafic. In primul rand pentru siguranta financiara a trustului si apoi s-a vazut ca de cand s-a introdus acest nou sistem sunt mult mai preocupati de feedback-ul primit in comentarii si raspund mai des la ele. Pana atunci unii chiar aveau comentariile inchise sau isi trimiteau cititorii pe blogurile personale pentru comentarii.

    Despre Badea s-a spus cam tot ce era de spus dar cat o fi el de antipatic are publicul sau fidel si chiar unul numeros inca, asa ca nu-i tinut de mogul doar pentru ca il injura pe Basescu. Are destul rating cat sa acopere cheltuielile cu emisiunea si chiar sa aduca si profit

  • 8

    Mircea este ascultat zilnic de milioane de romani, foarte multi dintre ei fiind tineri. Este o performanta, trebuie sa recunoastem acest adevar, indiferent de invidia subiectiva de breasla. De fapt el a enuntat un adevar despre Laurica : este o pupatoare a dosului basescian ! Normal sa produca nemultumire si furie celor reprezentati de ea.

  • 9

    Poate conteaza cumva si faptul ca Mircea Badea apare de ani buni, zi de zi pe un post de unde isi promoveaza si site-ul. Vox publica e un picut mai tanar si nu stiu de ce nu-l vad pe posturile trustului promovat. Mai stii, poate mai creste si traficul si calitatea trecatorilor de pe aici. Pe bandutele alea jos ……….

  • 10

    reclame peste reclame (pana si la campul anti-spam!) si v-a facut si Mircea Badea trafic in urma emisiunii de aseara. deci nu sunteti chiar niste chipuri feciorelnice si angelice. tintiti un public anume (e evident care. interesant e ca acest public a devenit fan otv de vreo 3 luni, din nevoie…stiti voi).
    desi incercati sa va arogati merite de clasa tanara si intelectuala, totusi sunteti foarte atenti la “grobieni” si “slugi la moguli”. asta spune multe despre constiinta voastra. :)
    hasta la vista!

  • 11

    Badea are dreptate in mare parte si sa iti spun si de ce:precum bine spui aveti legatura cu portalul REALITATEA.NET,care al domnului Vantu,eu de exemplu n-as intra niciodata pe voxpublica.ro,daca n-as intra pe REALITATEA.NET,niciodata si asta si fiindca nu sunteti impartiali,are dreptate Badea,il pupati pe Base din cap pana-n picioare.
    P.S. Sunt foarte curios ce trafic ati avea daca n-ar intra lumea sa va citeasca de pe REALITATEA.NET.

  • 12

    @madalina: fundamental vorbind, ai dreptate. cu un detaliu: cata vreme badea apare in sondaje, ca perceptie publica in top 3 jurnalisti din romania (chiar daca el nu se considera, si probabil are dreptate – e mai degraba show man) si cata vreme emisiuniea lui are o audienta decenta, consider de bun-simt sa raspund. dupa cum spune si @gica.

    @vasile decu: multumim. va creste, cu siguranta. e un produs media nou, cu un model complet nou. dureaza pana se va consolida. nu am vrut sa starnesc o polemica pe ideea vechime, trafic etc.

    @androidul cu sobolani: mircea-badea.ro nu este in sati, doar in trafic.ro. cand va intra in sati se va putea vedea si care sunt demograficele, deci profilul audientei, nu doar traficul. cantitatea conteaza, dar calitatea e esentiala, corect. nu stiu care e profilul publicului lui badea. eu l-am urmarit seara de seara o vreme, cred ca de aproape un an am renuntat. aseara, am vazut complet intamplator.

    @GICUTA: va rog sa pastram un limbaj mai rezervat. multumesc.

    @serastto: ma voi stradui sa iti recastig antipatia:) glumesc. legat de badea, eu ma ocup de media, de niste ani. pentru mine, ca om de media (in management, ma rog) badea e un brand personal cu o evolutie interesanta, care merita urmarit. consider prin urmare ca nu poate fi ignorat. am renuntat la arogantele de acest tip, de ceva vreme.

    @Gherman Adrian si @xzy: interactivitatea sta la baza conceptului voxpublica. nu cred ca ai mai posta comentarii daca niciodata, nimeni nu ti-ar raspunde. in rest, da, ne straduim sa facem si bani, nu doar trafic. e ceva condamnabil in asta? fara bani nu se pot face dezvoltari noi si orice proiect moare. munca patriotica s-a desfiintat de ceva vreme. cu toate astea te asigur ca deocamdata autorii care fac ceva trafic sunt platiti simbolic, lucru pentru care merita tot respectul (meu).

    @misu: da, asa e. nu am intrat si in discutia de vechime. voxpublica va creste, cu siguranta. si prin promovare dar, mai ales, prin forte proprii:) – in legatura si cu partea cu banii. la noi, cel putin, publicitatea se plateste (chiar daca e facuta pe alte medii ale grupului).

    @Alex: nu vad nimic condamabil in a incerca sa facem si bani, nu doar trafic. daca esti dispus sa platesti, scoatem reclamele. ce zici?:)

    @Liviu: dupa cum scrie sub logo, voxpublica.ro apartine de portalul realitatea.net. nu e un secret. din contra. logica ta e subtire: iti ia cineva mana si te obliga sa dai click pe linkurile din realitatea.net spre voxpublica?:) altfel, ca trafic, ar fi cam tot pe acolo pentru simplul motiv ca si realitatea.net si voxpublica.ro sunt editate de f5, compania de care ma ocup. prin urmare, te asigur ca ar fi la fel de prezent in realitatea.net si promovat corespunzator si daca ar fi pe un domeniu complet separat. faptul ca e “sub” realitatea.net tine doar de ratiuni tehnice si practice.

    o zi buna, tuturor, si multumesc pentru comentarii!

  • 13

    @dStanca:
    Nenea Dragos,nenea Dragos,uite,Mirciulica iar a tras-o de codite pe Laura,va rog io frumos,spuneti-l lu`domn Profesor,sa-l mai traga el de urechi,ca prea s-a obraznicit.Sa-i scada nota la purtare,asa,sa se-nvete minte sa se mai ia de fete,nesimtitul.

    PS-va multumesc anticipat :)

    val_one
    2010-02-12 09:55:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    @val_one:
    Ia uite,tu,ca si nea @gica se ia tot de Laura.Ce-o avea cu ea?Bunica zicea ca asta se cheama obsese.

    val_two
    2010-02-12 10:03:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    @val_two: nu asa,tu se zice obsesie,mereu le-ncurci.
    D-aia zice lumea ca esti blonda.Fii si tu mai atenta,ca ma faci de ras,si nu te mai iau pe aici.

    val_one
    2010-02-12 10:07:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @liviu

    Liviu, nu cred ca gresesc daca afirm ca, la fel ca mine, foarta multa lume care citeste si comenteaza pe voxpublica, a fost cititoare de bloguri de la cotidianul.ro, inainte de “moartea” acestuia din vara trecuta. Vorbesc de oameni pe care i-am citit incontinuu: C. Rogozanu, C. Patrasconiu, C. Teodorescu, Alin Ionescu, Costin Ilie, Simona Tache etc.
    Ca, intre timp, pe vox scriu si altii, inafara de fosta echipa de la cotidianul, e foarte bine, chiar minunat, pe alocuri (Paul Virvea, Laura Cernahoschi, Mihai Gotiu, Dragos Nicolae, Tudor Darie, Lucian Davidescu etc.
    Intru pe vox de citeva ori zilnic, fara nici o legatura cu realitatea.net (pe care nici macar din greseala nu o mai deschid de foarte mult timp).
    Pentru mine, realitatea.net si voxpublica sunt doua lucruri total diferite.

    Vox people, tineti-o tot asa!
    Eu sunt foarte multumita de ce se intimpla aici!

    whatever
    2010-02-12 10:16:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    DE ACORD CU DUMNEAVOASTRA!

  • 18

    Nu ştiu unde este afişat traficul voxpublica pe sati.ro, distinct de realitatea.net, fiindcă e de negăsit.

  • 19

    @androidul cu sobolani: “ar fi interesanta o analiza asupra vizitatorilor vox-publica, respectiv mircea badea.”
    @madalina: “Mircea Badea este ”jurnalist” doar pentru ca spune magarii care din nefericire sunt gustate de public(care ii fac audienta din pacate)”
    Mirca Badea tot timpul a sustinut ca nu e jurnalist.
    Vizitatorii sau publicul lui sigur nu sunt privitori 0tv.

    El Dorado
    2010-02-12 10:38:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Cine dracul mai e si Mircea Badea?Aud si vad ca se scrie despre tot felul de natarai pe bloguri si eu n-am auzit de ei.Sa am eu atatea goluri in bagajul de cultura generala?Sau oare susnumitul este un viitor candidat la presedintie si eu nu l-am sesizat pana acum?Oare la care presedintie ,puteti sa-mi spuneti?

    sase sase
    2010-02-12 10:39:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @val_one: soro,vino repede,c-a venit si nenea @bleen,cica minte nenea Dragos.

    val_two
    2010-02-12 10:40:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    corect si obiectiv articolul.
    totusi, am urmarit partial emisiunea lui badea si nu am retinut sa-si fi manifestat el ‘ingrijorarea pentru banii lui Vantu’. a zis intr-adevar ca daca vantu opreste banii, se opreste si voxpublica.
    chiar daca nu are trafic mai mare ca voxpublica, m-b.ro e foarte aproape – in conditiile in care el scrie rar, articolele interesante sunt rare, iar pe voxpublica scriu nume care se cred (intre ele) mari.

    ciavistu
    2010-02-12 10:45:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    @val_two: stai tu linistita.Unde vezi c-a zis ca minte nenea Dragos?Doar l-a intrebat de unde are cifrele alea mari.Ce te tot bagi tu?Nu vezi ca e cam nashpa pe aici?Uite,vezi ce faci,sa nu-l superi pe @El Dorado,ca e mereu nervos.Hai s-o taiem d-aici,sa vedem daca ne mai spune Laura o poveste,sa ne mai radem si noi.Nu de ea,de “desteptii” care se baga in seama p-acolo.

    val_one
    2010-02-12 10:46:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    sati.ro/index.p../ asta este la litera v pe sati nu vad voxpublica.
    sati.ro/index.p../
    asta pentru realitatea.net
    trafic.ro/vizit../
    Poate puneti un link de la sati sa vedem si noi aceste cifre.

  • 25

    Poate unii duntre jurnalistii care publica pe voxpublivca, il pupa pe Basescu, dar pupa doar pe unul, pe cand Badea pupa pe mai multi: pe Voiculescu, pe fata lui Camelia Voiculescu, pe Geoana, pe Antonescu etc. Avantaj cine?
    Dar cum spunea cineva mai sus, nu merita nici Badea, nici Ciutacu, nici Gadea @ co sa le raspundeti. Decat sa ma uit la ei prefer un discovery (toate canalele lor), animal planet,eurosport etc.

    carmen
    2010-02-12 10:59:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    Am citit ce a scris “mda” si am intrat si eu pe sati. Intr-adevar, la sectiunea “toate” nu apare voxpublica. Deci, unde apare si de unde este audienta din articol? Sau e doar o minciuna? Daca e minciuna, e grav. Daca nu, vrem detalii.
    Apropo, nu privesc la OTV. :)

    privitor de Mircea Badea
    2010-02-12 11:15:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    @privitor de Mircea Badea si @mda:

    Nu e nicio minciuna si nicio conspiratie.

    Datele nu se vad pe site-ul sati.ro, disponibil oricui, ci in aplicatia Heatmap, disponibila tuturor membrilor SATI, Vox fiind parte din portalul REALITATEA.NET.

    Sunt sute de oameni care au acces la ea, deci nu imi permit sa mint. Mai ales ca printre cei care au acces sunt si clientii de publicitate.

    Relax:)

  • 28

    Aha. Apreciez raspunsul rapid.

    privitor de Mircea Badea
    2010-02-12 11:34:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    @dStanca: cred ca diferenta dintre blogul lui badea si platforma voxpublica o face calitatea. nivel la care badea nu va ajunge niciodata (chiar daca ar citi toate cartile domnisoarei bruma). cred ca acum se vede tiparul “onlanistului” frustrat cu tupeu.
    fun: cred ca badea moare de ciuda ca nu scrie si el pe vox, sa ia niste bani de la vantu (probabil geoana nu i-a dat), sa isi cumpere niste anvelope de iarna.

  • 30

    [...] multumesc domnului Dragos Stanca pentru lamuriri. E limpede ca m-am lasat pe tanjala in lunile decembrie si ianuarie dupa ce am batut platforma cu [...]

  • 31

    dl Dragos: mai aveti mult de munca pentru a va impauna cu succesuri marete in fata lui M Badea…
    pe banda de jos ati afisat 70 (!!!) de nume si poze cu cei ce publica pe VOX iar Badea e solo + un laptop pe care-l manuieste rar si greoi, ca un adevarat absolvent de informatica!

    succesul in presa romaneasca il poti obtine usor daca mergi pe formula contestarii puterii cat si a altor personaje ale zilei iar Badea o face cu talent…
    la VOX sunt unii comentatori care i-ar pupa in dos pe cei de la putere la ore de varf si din convingere; e treaba lor dar popularitatea lor statistica e de cca 30% din care se scad OTVistii si manestii, adica raman foarte putini simpatizanti adevarati pe VOX

    tatelu
    2010-02-12 12:58:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    PAPAGALILOR EL E SINGUR,VOI SUNTETI O HAITA,HAITELOR.

  • 33

    prietene, nu trebuia sa te cobori la nivelul cercopitetului. badea e on ratat.. de fapt nu. ratat e ala care putea sa face ceva in viata si nu a facut. badea e doar un dobitoc care habar-n-are pe unde merge daca nu ii da indicatii securistul ala basinos.

  • 34

    Dragoş, foarte frumos răspuns, echilibrat şi elegant, fără sânge în colţul gurii. Badea e talentat, dar… Comparaţia e aiurea. Mere cu pere. @Tatelu – Nici Badea nu e singur, e o mare echipă de tv în spatele vedetei. Aici vorbim de bloguri. Cine ar vizita blogul lui Badea dacă el n-ar fi o vedetă tv? Să fim serioşi! Conţinutul blogului e subţire. Câţi cei de pe VOX sunt vedete? În plus fiind mai mulţi oameni, au opinii diferite ceea ce normal, dar nu coagulează vizitatorii. Dincolo, lucrurile arată aşa: Antena-Badea-Blogul lui Badea. Mie îmi place Badea, chiar dacă mai e mitocan şi infatuat, însă, nu se făcea să se ia de VOX. Dar, deh, el se consideră în competiţie cu Realitatea şi de aia mai trage câte una. :)

    c.ghevara
    2010-02-12 13:13:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @greu: Bine ca Basescu e cel mai mare dizident al regimului Ceausescu,ba nu va e scarba de voi,nu simtiti un gust nasol in gura cand ganditi cum ganditi,trepanatilor!

  • 36

    @greu si mery: Va rog sa nu jigniti. Altfel, vom bana adresele dvs de IP. Multumesc.

    @c.ghevara: Multumesc, e corect. Dupa cum am scris, are meritele lui. Iar faptul ca e agresiv e parte din brandul sau personal. Am “fumat” multi ca el de-a lungul anilor. In viata reala, e una, in rolul public, alta. Cand se amesteca planurile, iese o varza (ar fi niste exemple, dar ma abtin:))

  • 37

    @tatelu:

    sunt 49 de autori definiti, insa doar cativa foarte activi. eu sunt unul dintre cei care scriu aici din an in paste.

    lista completa e aici: voxpublica.real../

  • 38

    youtube.com/wat../

  • 39

    daca nu era badea sa dea link aici sa mor daca stiam ca exista voxpublica sau site-ul asta :) ))

  • 40

    @Dragoş, eu am ”fumat” şi mai mulţi :) )

    c.ghevara
    2010-02-12 14:20:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    Cati ciudati adunatai intr-un singur loc…ca o concluzie la tot ce s-a scris pana la postul meu : tot Mircea Badea ramane sus si voi o sa dispareti mai repede ca o ploaie de vara… Omu asta a reusit singur tot ce a facut… si faza ca e ascultat numai de tineri… pai chiar atata de lamentabili sunteti sa nu fiti in stare sa va dati seama ca tinerii conteaza in ziua de astazi intre toti nenorocitii astia pe care ii pupati ,,in trei litere” (ca sa folosesc un citat celebru). Tinerii astia, care il asculta pe Mircea Badea pot sa faca totul tineti minte asta.

    Asa ca va urez o viata frumoasa (ce a mai ramas din ea) plina de rah… voxpublica

    Cristina
    2010-02-12 14:39:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    Sunt una din persoanele care il apreciaza pe Mircea Badea. Nu pentru aceste atacuri,cu astea nu sunt nici eu de acord. Dar are un grad de inteligenta si cultura apreciabil(chit ca o sa sara acum nu-stiu-cati pentru ca tot ce vad in acest om sunt replicile dure).
    Insa, foarte frumos raspuns din partea voastra.

  • 43

    @dSTANCA

    (n-m rabdare sa citesc commenturile- deci aceasta este parerea mea neinfluentata de restul .)

    comparatia cu blogul badea nu este necesara- sunt 2 lucruri diferite; dvs. faceti o alternativa la presa scrisa si “onlainista” ( nu m-am putut abtine, a trebuit sa va intorc “amabilitatea ! ;) ) ..ca atare “frustratzii” din alte domenii ar trebui sa nu mai compare mere cu pere .

    Demersul dvs. este complicat si riscant ( riscul principal ar fi ca, din cauza goanei dupa “trafic” sa pierdeti din vedere miza cea mare- calitatea !!!
    ( citeodata se poate vedea ca se “mesteca” excesiv anumite teme pentru atrag dispute cu partcipanti numerosi, alteori autorii titreaza voit exagerat, incitind aproape la linshaj univoc sau reciproc sau multidirectional).

    calitatea autorilor, atitudinea lor corecta fata de public,evitarea chestiilor grosolane sau simpliste sau manipulative..toate va vor atrage succesul.

    mie mi se pare ingrijoratoare scaderea interesului in Ian – destul de brutala…sa fie continutul??

    oricum, inca odata va doresc succes tuturor! reginditi principiile, nu mergeti pe “drumul batatorit”..

    :)

  • 44

    @dStanca …am citit si commenturile …
    “”"ramine cum am stabilit anterior”"” :)

    daca va propuneti sa afceti presa…acum este momentul!

  • 45

    Astept si eu raspunsul la o intrebare sa vina???
    Cati din bloggerii F5 prizeaza cocaina???
    Lasand la o parte refresingul din Parazitii am si eu o intrebare…De ce nu se mai vad afisarile site/ului realitatea.net??? Oare pentru ca site/ul prezent e construit pe o platforma de wordpress din 2007 si se vede varza??? E doar o intrebare retorica. Probabil a trecut perioada cu 100.000 de afisari la articole celebre gen copilul ars cu tigara sau primul interviu al lui Obama sau moartea lui Michael ca acum sa va jucati voi in admin la unici si sa puneti din burta cati vreti…Naspa lume, naspa caracter! Asa e cand BATE VANTU PRIN buzunare…

  • 46

    E greu de facut o comparatie, pentru ca Mircea Badea are avantajul ca isi face zilnic reclama la blog pe net. Mai mult el foloseste un limbaj mult mai accesibil oamenilor mai putin educati, in timp ce articolele de pe voxpublica necesita un grad de cunoastere a limbii romane peste 10 clase.

  • 47

    Bre nene… daca tot faci comparatii si vrei sa-i dai peste nas lu’ Badea, trebuie sa fi “fair-play”. E corect ce ai zis referitor la faptul ca el este singur si voi sunteti mai multi. Dar nu ai continuat. Ai zis doar ca ai comparat mere cu pere. Prin urmare, compara numarul de vizitatori si de accesari pentru fiecare dintre colaboratori in raport cu Badea (ca sa compari mere cu mere!). Iar faptul ca nu costa niciun leu, este complet fals (decat daca serverul pe care ruleaza acest “portal” nu consuma curent, administratorii nu sunt platiti s.am.d.). Un portal nu exista numai prin cei care il “populeaza” cu informatie. Oricum… nu ma mir ca nu stii pentru ca este obiectul tau de activitate…

  • 48

    @Dan Patrascu:
    Ai dreptate… trebuie sa ai un nivel de cultura obtinut dupa ce ai terminat 3 facultati, 5 mastere si doua doctorate. Tu esti real? Sau esti un mesaj generat? Daca esti real, sa stii ca in prima propozitie am fost ironic!

  • 49

    Da,dar mirciulica plus ciutacu plus maria barbu plus vinetou plus moshe plus tolontan plus mordechai ii bate p-aia de la vox.

    gura sparta
    2010-02-12 18:57:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    Aloo,bai S tu vorbesti ca din lectopu lu stan.

    gura sparta
    2010-02-12 19:00:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    @Gherman Adrian: Nici Mircea Badea n-ar avea trafic pe site daca n-ar avea emisiune la Antena 3/1. Principiul se aplica tale quale (fix la fel si-n cazul lui).

  • 52

    Nu am auzit de existenta voastra pana acum ,aveti noroc tot cu Badea ca mai aude lumea si de voi.Daca sunteti curiosi Badea e agreat de cei care apreciaza bunul simt,normalitatea si in special oamenii cu coloana vertebrala.Toti jurnalistii la un loc nu il depasesc la inteligenta,asa ca nu mai spuneti ca nu e jurnalist chiar daca el din modestie nu se considera.Sunt multi care au terminat jurnalismul si nu stiu sa vorbeasca coerent.Poti sa ai diplome cu tona ,asta nu iti garanteaza succesul sau reusitele.Badea ar fi putut sa fie cel mai bun la orice ,indiferent de calea pe care ar fi ales-o sa mearga.E unic.

  • 53

    mhama ce porcarie e voxpublica… deci aici vin toti ganditorii moderni sa ne spuna noua poporului mai putin inteligent cum e treaba cu lumea?

    daca nu era badea nici nu aflam de existenta ei (platformei de opinii comentarii si bloguri)

    Darth_Danny
    2010-02-12 19:57:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    @GICUTA: “cacatii” despre care relatezi cu atata patos si abnegatie au fost cei care i-au oferit maestrului Ion Lucian un loc in care sa-si planga soarta pe care i-a pecetluit-o guvernul Basescu (ca Boc, dupa cum se stie, nu exista). Deci, draga Gicuta, te poti afisa in continuare pe strada cu un carton atarnat de gat, pe care sa scrie cu fala: “La mai multi Bercea Mondialu, Guta si Printesa Ardealului si la cat mai putini Ion Lucian!!!”. Tara asta merita pana in maduva oaselor sa aiba cat mai multi oameni ca tine pe post de cetateni de “oroare”, pardon…de “onoare”.

    lucian
    2010-02-12 20:03:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    ok.. si el e unul si voi sunteti o echipa.. deci e naspa si ca v-a facut intr`o luna..

  • 56

    @serastto: il baga in seama pentru ca el EXISTA si tu NU EXISTI, pentru ca el spune lucrurilor pe nume in tara asta, in timp ce marea majoritate a oamenilor (inclusiv “jurnalisti”) se ascund in spatele unor doctrine, sintagme, citate, carti citite si recitite pentru a masca lipsa lor de experienta de viata si fantasmele de mari cititori, scriitori, poeti si oratori. Exemple de limbaj de o mie de ori mai trivial se gasesc cu tonele in randurile “comentariilor” de pe Vox, inclusiv in randurile tale. Ca de, presa scrisa nu are CNA si atunci sunt permise aberatiile oricui nu are alte argumente decat injuraturile. Prietene, sa stii ca esti un adevarat “roman”, asa cum inteleg eu notiunea asta dupa alegerile din decembrie, adica o persoana cu un tupeu fara margini, care nu are nici cea mai mica jena in a atribui unei alte persoane actiuni pe care chiar ea le-a savarsit. Romania te merita si pe tine!!!

    lucian
    2010-02-12 20:13:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    @sase sase: DA, ai multe goluri amice si mult prea putine circumvolutiuni, deci se cam compenseaza.

    lucian
    2010-02-12 20:20:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    @carmen: scuza-ma ca trebuie sa-ti spun, dar impresia pe care o lasi printr-un astfel de comentariu e ca te-ai nascut ieri, ca traiesti in tara asta de mult prea putin timp ca sa-ti dai seama cu ce se mananca. Pentru ca, din cate vad, tu inca mai crezi ca nenea Basescu e singur pe lume si ca impotriva lui sunt o multime de oameni rai. Se pare ca prin colturile mintii tale nu a incoltin inca vreo urma de suspiciune cu privire la gasca fericita care “conduce” (vorba vine) Romania de 5 ani incoace. Tu inca mai crezi in povesti vanatoresti, cum ca Basescu Traian e cavalerul luminii, iar toti ceilalti il vor mort. Acuma eu stiu ca o sa vina ca un soc pentru tine, dar sa stii ca in ultimii 5 ani, in afara de Antena 3, nu a existat o alta televiziune care sa-i puna cu adevarat intrebari distinsului presedinte, iar in campanie i s-a alaturat si Realitatea (mai bine mai tarziu decat niciodata). Asa ca scuza-ma ca ti-am naruit visul frumos, in care Traienel era cavalerul alb (oricat de hilar ar suna) si ceilalti, balauri.

    lucian
    2010-02-12 20:28:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @Dan Patrascu: chiar daca ar fi asa cum spui tu in privinta limbajului, iti comunic cu respect (ti-a placut asta?) ca presa, prin natura ei, daca vrea sa supravietuiasca, trebuie sa transmita idei intr-un limbaj accesibil maselor mari de oameni, nu unui cerc restrans. Cat despre cele zece clase, e de ajuns sa citesti comentariile de pe Vox ca sa-ti dai seama ca e exact pe dos fata de cum spui tu. Daca m-ar intreba cineva de unde poate invata niste injuraturi noi, sa stii ca i-as recomanda cu caldura Vox. Aici, gama de flegme postate ca si comentarii e extrem de diversificata si sunt convins ca daca le-as da glas nu m-as repeta pana maine dimineata.

    lucian
    2010-02-12 20:44:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @dana: eu zic ca cei care posteaza cretinisme despre el, aici si prin alte parti, ar trebui sa faca un singur exercitiu de sinceritate: sa stea intr-o saptamana si sa numere cate greseli de exprimare face Mircea si apoi sa le compare, pe acelasi interval, cu greselile de ortografie (atentie!!! cuvantul scris e mai bine gandit decat cel vorbit liber) pe care le fac “jurnalistii”. Ce sa mai vorbesc despre cretineii care posteaza aici si care nu s-a intalnit cu gramatica limbii romane de cand mamica lor i-a facut.:)

    lucian
    2010-02-12 20:51:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    o echipa de zeci de oameni, jurnalisti, prgramatori etc consuma suma de x lei si produc cu 15,48% (in ianuarie) mai multi vizitatori decat un om care scrie pe un blog al el acasa

    da, e bine :) )

    lupixxx
    2010-02-12 21:01:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    pt toti cei care se iau de badea: sunteti niste prosti imputiti, ati votat cu scatofilu’ de basescu care crede in flacara violet. voi sunteti niste ratati. sunteti atat de imbibati de toti sugacii lu’ comunistu’ si anti-securistu’ de basescu jegosu’ mafiotu’ incat nici nu vedeti ce se petrece in fata ochilor vostri. daca aveti ochi, creier oricum nu. oricum mah putorilor, basescu n-o sa reziste pana la sfarsitul anului, puteti fi siguri de asta. n-aveti pic de coloana vertebrala, cre’ca si-n viata de zi cu zi nu stiti decat sa pupati pe altii in cur. terminatilor. lu’ badea i s-au oferit bani sa scape de toate procesele si datoriile pe care le are in perioada campaniei ca sa nu mai zica nimic de oligofrenu’ vostru, zeu’ vostru. a refuzat boilor! voi puteti face asa ceva daca s-ar ivi? prosti ordinari ce sunteti. mi-e sila cand ma gandesc cati handicapati mintali ca voi exista-n tara asta. sunteti niste cacati cu ochi si pute dupa voi

  • 63

    @ lucian:

    Asta da ambitie constructiva, sa le raspunzi atator…comentatori. Nu pot decat sa te admir.

    privitor de Mircea Badea
    2010-02-12 21:39:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    Vai,ce de pupinbadesti.Mai baietzi,mircica asta al vostru e tare destept dar are prea multi dinti.Nu,pe bune,ia sa-i numarati!

    gura sparta
    2010-02-12 21:41:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @madalina: Draga madalina, esti dezinformata si in plus de asta o femeie ca tine ar trebuie sa se gandeasca mai mult la viitor, nu sa se bage in treburile pe care numai barbatii le pot rezolva!

    21decembrie2012
    2010-02-12 21:52:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    @privitor de Mircea Badea: se intampla sa mai ajung si eu la saturatie de “comentatori”, rar, dar se intampla. Si cand se intampla ii iau pe rand, dar din pacate am sarit peste un aspect foarte important (limba romana mi se pare foarte importanta – stiu, unii ma vor critica de ce nu ascult manele), asa ca revin aici: domnule Dan Patrascu, macar cei care se uita la Mircea Badea stiu sa vorbeasca romaneste (chiar daca “au numai 10 clase”), nu ca si Carmen, care pune VIRGULA INTRE SUBIECT SI PREDICAT (“Poate unii duntre jurnalistii care publica pe voxpublivca, il pupa pe Basescu).

    lucian
    2010-02-12 21:56:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    @gura sparta: “Vai,ce de pupinbadesti”, esti pe drumul cel bun daca ai observat ca, in general, articolele care au tangenta cu el si cu colegii lui, nu numai pe Vox, trezesc cel mai mare interes si aduna “comentarii”. Mircea face un mare serviciu Voxpublica prin faptul ca o mentioneaza in emisiunile lui. Unii ar zice ca nu face bine popularizand aceasta platforma, dar la urma urmelor e distractiv sa vezi cum, nici impins de la spate, un site nu poate sa te bata. Si daca tot ne va lua Michiduta, macar sa ne ducem cu zambetul pe buze.

    lucian
    2010-02-12 22:05:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    Nu intru in polemici inutile cu “fanii” lui Mircea Badea.

    In rest, ma amuza ca dupa tone de mesaje care acuza VoxPublica si Realitatea in general ca sunt anti-Basescu, vad si eu in sfarsit acuze ca sunt (suntem) pro-Basescu.

    Daca suma celor care cred in varianta A cu cei care cred in varianta B este egala, e ok :)

    O seara linistita.

  • 69

    @carmen: dar ce culta esti. si cand nu iti merge discoberi intri si tu pe otv, nu?

    George
    2010-02-13 02:18:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    @madalina: Draga Madalina. In primul rand eu spun ca tu esti o persoana careia nu trebuie sa i se raspunda. Am sa fac eu un efort ca sa nu mai fii tu femeia model, cu o conduita ireprosabila. Nu mai suport atata ipocrizie. Ce, tu nu ai rostit niciodata magarii? Ai rostit, dar nu ai curajul sa o spui si vii aici pe site si te dai drept o persoana de mare moralitate. In ceea ce-l priveste pe Mircea Badea el spune ce crede folosind ce cuvinte vrea. Pana la urma cuvintele pot fi oricat de grave pentru ca oricum nu duc la niste lucruri concrete, dar macar ne fac sa ne distram si sa mai uitam de probleme.

  • 71

    @Mihai: vad ca ti-ai dat si tu seama ca Madalina face parte din aceeasi categorie de femei cu Liana Patras, femei care cred ca traiesc intr-o lume perfecta, unde totul este asa cum ar trebui sa fie de la Dumnezeu. Probabil ea inca mai crede ca raufacatorii chiar sunt pedepsiti, ca violenta din societate este generata de televizor (si nu de OM, care asa e de cand lumea) si ca pentru a baga pe cineva la parnaie e suficient sa ai o inregistrare telefonica in care ala spune ca va da mita sau ca a dat mita. In plus, da, Mircea spune lucrurilor pe nume si o face intr-un mod cat se poate de incisiv, atata cat ii permite CNA, in schimb, pe multe bloguri (inclusiv acesta) si in general pe net sunt mult mai multe postari de la care ar avea de invatat si ultimul borfas de pe strada (in materie de “magarii”).

    lucian
    2010-02-13 09:27:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    @dStanca: nici eu nu intru in polemici, dar va voi raspunde totusi punctual.
    1. nu stiu de ce ati scris cuvantul fanii in ghilimele, dar daca era o ironie va informez ca nu v-a iesit. Deocamdata nu am vazut 5.ooo de oameni stransi dintr-un foc pentru niciunul dintre colaboratorii Vox, in schimb am vazut lucrul acesta pentru Mircea Badea. Deci titulatura de fan e pe bune la el. Daca nu ati vrut sa fie o ironie, atunci imi retrag cuvintele.
    2. RTV a fost pro-Basescu pana in campania electorala, cand a simtit (probabil SOV) valul de dezprobare la adresa lui (ca sa nu zic mai mult) si s-a urcat pe acest val, la fel cum a facut chiar Basescu in 2004, cand i-a fost de ajuns sa profite de curentul de dezaprobare ce se contura atunci la adresa PSD. Asadar, RTV este si acum anti-Basescu, in schimb multi, daca nu majoritatea celor care scriu pe Vox sunt pro-Basescu si lucrul asta se vede foarte clar. Nu spun asta ca pe un repros, pentru ca fiecare are dreptul sa creada ce vrea, asta fiind unul din lucrurile esentiale pe care le-am castigat in 1989. Pe mine ma deranjeaza ipocrizia dusa la extrem, atunci cand cineva pretinde si se pretinde impartial si echidistant si de fapt nu e (in primul rand pentru ca nimeni nu poate sa fie impartial). Deci toata chestiunea asta nu se reduce la a face o comparatie intre doua sume de pareri, pentru ca subiectele acelor pareri se intersecteaza, se intrepatrund, nu sunt doua subiecte delimitate foarte clar (RTV si Vox).
    3. Exista o mica frantura ilogica in fraza dumneavoastra: “Daca suma celor care cred in varianta A cu cei care cred in varianta B este egala, e ok”. Initial am vrut sa o trec cu vederea, dar dupa aceea mi-am amintit de randurile lui Dan Patrascu si m-am gandit sa ii dau un alt exemplu (daca mai era nevoie) la cele scrise de mine la comentariile 59 si 66.
    In rest, toate bune!

    lucian
    2010-02-13 09:44:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    Lucica,esti cel mai tare,m-ai facut sa cred de-acum in Mircica,acest Adi Despot al juriului bashinos,acest Oana Stancu pinponggita de la ciutac la urs,acest Simona Tache a pozitionarii pe scaun,acest Carmen BRUMA al cunostintelor acumulate,in fine,acest cacat(scuze,asa se scrie indiferent de toileta trustului)care atrage biziiturile mustelor verzi(ecologiste, draga!)dar si a patrupedelor culte lihnite dupa atita opozitie pedeserista.

    gura sparta
    2010-02-13 10:23:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    @gura sparta: adevarul e ca pe cineva caruia ii curge numai “cacat” (ghilimelele inseamna citat, ca sa stii ca nu e de la mine cuvantul) din gura nu poate nici Dumnezeu sa il faca sa mai creada in altceva decat in ceea ce a fost indoctrinat sa creada. Se para ca multi, printre care te numeri si tu, nu au inteles ca rostul unei astfel de platforme nu e ca cineva sa faca pe altcineva sa creada ceva. Rostul e cu totul altul, acela de a ne bucura de ceea ce s-a castigat cu sange acum 20 de ani, adica dreptul sa vorbim si sa ne exprimam opiniile, cu (in cazul tau si a celor ca tine) sau fara (in cazul meu si a celor ca mine) INJURATURI aduse drept argumente. Asadar, tu faci ceva (postezi) fara sa stii de ce o faci, fara sa intelegi finalitatea actiunii tale. Nu ma mira deloc, dar nici nu ma bucura.

    lucian
    2010-02-13 10:52:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    Pai mai Lucica,MIRAREA despre care vorbesti e lucru mare.Nu poti sa te miri atunci cind le stii pe toate.Prietenul tau Mircica are manifestari postmirare,de-aia am si folosit metafora postdigestiei ca emblematica pentru acest guru cu chibrituri.Si uite ca eu nu vreau sa ma bucur de ceea ce s-a cistigat cu singe acum 20 de ani..eu vreau sa fiu trista cu acest prilej si caustica si intoleranta vizavi de papagalii cu microfon si adulatia adunaturii mediocre.Asa ca Lucica,calmeaza-te,savirseste o carte,mergi la biserica,ia-ti un psiholog, cu alte cuvinte disemineaza-ti inflacararea in chestii simple aflate la indemina telecomenzii.

    gura sparta
    2010-02-13 11:19:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 76

    @gura sparta: daca tu nu vrei sa te bucuri pentru niste lucruri castigate cu sange, atunci inseamna ca pentru tine niste oameni au murit degeaba, pentru tine viata unui om nu inseamna nimic si, pe cale de consecinta, nici moartea, lucru care este foarte trist. E bine totusi ca inca mai gasesti resurse interioare de venin sa ii iei la misto pe acei oameni, asta e bine. E bine de tot ca ingrosi randurile unei categorii de “cetateni romani” (ca “romani” nu mai sunteti de mult timp). Nu stiu cu ce a gresit tara asta sa va aiba drept cetateni, dar cu siguranta voi ati ajuns majoritari, iar asta s-a intamplat prin vot DEMOCRATIC. Stii? Democratia e tot ceva castigat atunci, de care uite ca te bucuri chiar daca sustii ca nu vrei. Referitor la “teza” cum ca “Badea e unul care crede ca le stie pe toate”, imi pare rau sa te dezamagesc, se vede ca nu prinzi numai franturi din emisiunea lui (sau poate nici pe alea), deci vorbesti in necunostinta de cauza. El nu se pricepe la muzica, la fotbal, la cantat, la tehnologia moderna, la scuipat seminte pe strada si la ragait a bere, la ignorarea unor oameni care chiar au nevoie de ajutor, la ignorarea suferintei altora, la “darul” de a fi ipocrit si de a te pretinde ceea ce nu esti, la “darul” de a spune azi un lucru si maine exact pe dos, la a fura etc. La toate lucrurile astea nu se pricepe, dar voi, cei care aveti idei preconcepute si ati auzit de la vecinu’ Pandele cum ca Badea ar fi un infumurat si un atotstiutor, e normal sa preluati cliseele astea fara sa verificati. Asa se nasc si MANELELE, dupa ureche, din auzite, auziti un refren si incepeti sa-l tocati ca o moara stricata.

    lucian
    2010-02-13 13:32:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    Lucian,ai drepate,iarta-ma!

    gura sparta
    2010-02-13 13:37:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    @ani: in decembrie au fost nenumarate scandaluri si interes crescut pentru alegeri. scaderea de trafic e normala si e generala pe toate site-urile de continut “serios” din romania. multumesc pentru comentariu.

    @lucian: 1) nu a fost ironie, stiu ca Badea are fani, e firesc. este si se pozitioneaza ca o vedeta tv. 2) va asigur ca nimeni, cand intra sa scrie aici, nu e intrebat daca e anti sau pro basescu. fiecare cu ale lui. ideea e sa se pastreze un echilibru, sa nu fie toti “cumva”. 3) da, graba, scriam de pe telefon. nu e o scuza. multumesc.

  • 79

    Si cu aceste intepaturi, spuse pe A3, si-a marit traficul si Mirciulica si Stanca.
    N-am intalnit pana acum vreun critic al lui Mircea Badea sa nu fie admirator, ba si votant, al lui Traian Basanolea.

  • 80

    @dStanca: 78

    vedeti, asta incercam sa spun;
    - pentru autori\companie\etc- cu cit mai mult “scandal” cu atit mai bine !- ceea ce poate duce la formarea unor clishee atitudinale…
    - pentru public (ca si pentru rostul si responsabilitatea sociala a mediei)e tocmai invers !!! scandalul si “frustrarea onlainista” ( includ aci si autorii- nu este productiva si nici interesanta- chira daca se fac accesari multiple..asta nu duce decit la prostire si pierdere de timp.

    Depinde numai de dvs. cum veti “juca aceasta carte”…Am un sentiment bun si cred ca veti face ceea ce este bine.
    (decit sa facem ‘pariuri” cu confruntari..mai bine facem aliante cu publicul de calitate; ati putea face mai mult epntru promovarea site-ului- butoane in toate publicatiile “onliniste” + bloguri amice ;) .

  • 81

    @ani:
    Mare adevar spus. Dar, realitatea e ca au mare cautare astfel de show-uri facile. Discutiile serioase nu aduc clicuri. Cerere si oferta….

    Plano10
    2010-02-14 14:01:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    Adevarul este ca e o diferenta uriasa de calitate intre ce poti citi pe voxpublica si ce produce domnul Badea. Si daca discutam pur politic, ca pe vox gasiti tot felul de orientari politice. Plus tot felul de subiecte pe care Badea nu le atinge nici in vis: media, stiinta (excelent domnul Mihnea Bostina!), sociologie, chiar sport.

    Dar domnul Badea are de partea sa traficulul impresionant realizat de unul singur. Pana la urma explicatia e simpla: ziare precum Click, Cancan sau Libertatea au un numar de cititori extrem de mare fata de orice ziar quality. Depinde si ce vinzi si cui vinzi. Badea se poate lauda ca este un excelent vanzator de continut media, dar acum sa nu isi imagineze ca vinde icre de Manciuria. Vinde cartofi si o face en-gros, bravo lui.

  • 83

    @ion – v-as ruga sa nu jigniti cartofii.

  • 84

    @misu: site-ul are de putina vreme – dar e foarte posibil sa ma insel.

    pe mine oricum ma distreaza mult aceast conflict (cred ca e destul de mult spus conflict) intre Mircea Badea si restu :) )
    e un antipatic, misogin convins dar in foarte multe privinte are perfecta dreptate.

  • 85

    [...] mă puse ăl cu coadă să văd și eu ce treabă are Dragoș cu Mircea Badea ăla de-i face așa reclamă pe VoxPublica. Și, deși o trecut ceva vreme de când materialu-i sus, ca [...]

  • 86

    Doar bulangii incearac sa prosteasca si o fac pe sfinti , ce are ma Mircea Badea, nu ma intereseaza ca om, cat de handicapat mintal sa fii sa nu observi realitatea , si sa nu te lovesti de panarame de oameni pusi in functii numai cu relatii. Cei care injura asa repede pe ala , nu pot fi decat cretini ajunsi in functii ,de unde supravetuiesc, fara niciun merit ,si pot scrie , altfel ar fi fost de partea aialalata a baricadei ,
    Si tu ala care te dai mare specialist , de raspunzi la comentarii, vezi ca un om care ar avea si in realitate caracterul pe care vrei sa-l arati , ar avea ceva de spus si legat de injuraturi , chiar daca sunt la adresa unuia pe care nu-l suporti , asa ca las-o moarta ,
    Apropo astia care il injurati pe ala si scrieti asa apreciativ la adresa vox……. , sunteti angajati sau aveti legaturi directe cu uni care lucreaza aici ?
    Precum aia care a sunat si s-a dat drept admiratoare…
    Sunteti ratati rau, cu tot cu aia care ne conduc ….

    zdrente de oameni
    2010-02-17 21:37:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 87

    Nu am inteles niciodata de ce sunt “colegi” cei de la antene cu cei de la realitati?
    “aroganta colegului de la Antena 3″ dixit Dragos Stanca.
    La fel mai sunt politicieni care cand vor sa loveasca un adversar ( din alt partid) il pronunta ca fiind “colegul” … chiar daca nici unul nu e parlamentar ( adica sa lucreze in acelasi loc, impreuna cu … ) Deci domnule Stanca – parerea mea este ca ati gresit profund considerandu-l coleg pe Badea Mircea si ma explic: 1) nu sunteti platiti de acelasi mogul, 2) nu activati sub acelasi acoperamant si 3) nu aveti aceleasi interese si tinte (ma refer la munca si activitatea in sine)! Mai colegi sunt cu Badea reporterii realitatii TV care i-au dat Ciutacu-lui tonomatic inregistrarea cu Vanghelie. Dar si in cazul lor para indarat nu se aplica la colegi…

  • 88

    La naiba! Murdoch vrea să cumpere voxpublica şi Badea alungă fazanul? Uuuuffff… NU ştiu ce-i cu băiatul ăsta, e cam sărit de pe f5x

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala urmareste-i pagina de Twitter
Dragos STANCA este directorul companiei new media F5 din grupul Realitatea-Catavencu.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alegeri alex mazilu antonescu aur basescu Becali blaga blog Blogviu interviu BNR Boc BOR campanie candidatura catalin voicu cluj concert cristian preda criticatac criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu Elena Udrea experiment Facebook film FMI fotbal guvern humanitas Iliescu instantanee internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie Parlamentul European pd-l PDL Plesu pnl Polirom ponta protest psd radu duda riscograma rmgc romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate sondaj steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR uichendist.ro usl Vanghelie Vasile Blaga Videanu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!