![]() | Voi chiar credeţi că Traian Băsescu se uită la B1?vezi toate articolele de Costi Rogozanu06 Nov 2009 la 16:57 32 comentarii 765 vizualizari. |
O teorie foarte preţioasă pentru mine. Orice mare iubitor sau făcător de media adoră să privească-citească lucruri pe care le urăşte. Chiar credeţi că Traian Băsescu se uită la B1? Sînteţi naivi. Credeţi că-şi ascultă intelectualii care îl flatează? Nici asta nu cred. Băsescu are nevoie de venin pentru că narcoticul lui principal este “antidotul” de tip catartic. Preşedintele e prototipul perfect al telespectatorului balcanic. Am devenit dependenţi de înjurături, ne hrănim din ele.
Ştiu mulţi oameni inteligenţi care se uită prea mult la OTV şi Antena 3. Sînt hipnotizaţi de indignare. Urmăriţi textele sau declaraţiile din ultimii ani ale unor Pleşu sau Liiceanu şi veţi observa că privesc constant OTV sau Antena 3 sau moderatorii care îi enervează de la Realitatea. Nici ei nu se uită la B1. La B1 se uită probabil pesediştii.
Telespectatorul român, peste care s-a prăbuşit acum vreo 15 ani o industrie a televiziunii prin cablu mult prea puternică pentru educaţia lui mediatică, adoră să privească masochist. Să se uite la lucruri care-l enervează. Sau la tîmpenii atît de mari încît îl fac să se simtă deştept. Am văzut un tip care privea o emisiune cu blonde care nu ştiau să răspundă la întrebări banale – rîdea că nu ştiu să răspundă, dar sînt sigur că nici el nu ştia răspunsul – iar dacă-l ştia se considera maximum superior.
Privitul masochist a devenit un sport îngrijorător, spun eu. Traian Băsescu însuşi a dovedit că urmărea cele mai pamfletăristice şi aiuristice emisiuni de la Antena 3 cu o mînă pe telefon – mai şi suna din cînd în cînd.
De aia cred că preşedintele l-a numit pe Negoiţă ca să-i vadă acum pe atacatorii de serviciu cum spumegă. Îl bănuiesc că se plictisea în weekend şi vroia să mai anime programul. Glumesc, dar există o parte de adevăr. Se joacă mult la enervarea adversarului. De aici şi izul specific al manipulării româneşti prin televiziune. Şi moderatorii vor să-l enerveze pe TB ca să li se răspundă, să fie martirizaţi puţin.
Ipocrizia aceasta atacă şi calitatea publicului din România. Toţi plîng după programe de calitate pe care vor să NU le urmărească. Eu îl numesc “efectul România mare”. În anii 90, dacă vă amintiţi, toată lumea băga în seamă spumele lui Vadim şi îl tot umflau. Cohorte întregi de intelectuali au opera scrisă în contra unui nimeni care făcea pamflete – nimeni nu era interesat de realitatea imediată – duşmanul era fostul comunist.
Un public educat învaţă să şi ignore ce îl enervează, nu e aşa de previzibil la stimuli rudimentari…
Şi Traian Băsescu şi adversarii lui gîndesc la fel. Ce spun “ai lor” nu-i interesează pentru că spun doar ce vor ei să audă. Băsescu e “dictatorul” pe invers. El nu vrea să asculte omagii. Vrea să asculte înjurături. Este drogul lui zilnic. Şi, odată cu Băsescu, o bună parte a poporului român alcătuit din intelectuali, ziarişti, tinichigiii etc.
Etichete: Antena3, moderatori, negoiţă


Ionel Blănculescu azi la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 09 Feb la 15:35 |
A vorbit Ponta in Parlament. Nu a mai injurat. Nu i-a spus lui Mihai Razvan Ungureanu, asa cum [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 09 Feb la 14:42 |
Guvernul Ungureanu a trecut. Ar fi putut fi o singura stire. Dar nu e doar atat. Ponta a mutat [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 14:10 |
Este de remarcat faptul că neînțelegerile dintre Ponta și Antonescu au plecat de la șefii [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 09 Feb la 14:04 |
Preocupati mai mult cu tumultul vietii politice din ultima perioada, am acordat o atentie mai redusa, [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 10:11 |
Cele 69 de ONG-uri membre ale Coaliției de Mediu din România i-au solicitat în mod public [ citeste mai departe ]
| 1@xeronn: PS. Afirmaţiile tale sunt periculoase, antidemocratice şi extrem de grave! Păi cum îţi permiţi să conteşti dreptul la liberă exprimare pentru credincioşi? Dar dacă dreptul la liberă ar fi interzis... | ||
| 2toti cretinii basisti.. si aia de fac politica si aia de nu facde azi de dimineata umblu prin curte si incerc sa fac vreo 30 de metri de partie ... pana acum am reusit sa tin situatia sub control ...... | ||
| 3@mac gregor:Mai omule,la guvernare intra partidul care castiga alegerile,numai ca in cazul nostru au fost 2 partide psd si pdl,psd-ul a avut un numar mai mare de votanti decat pdl dar un numar mai mic... | ||
| 4Nenea Cernea io ma uit la lumea asta si vad ce consecinte are o viata traita fara principiile date de Dumnezeu. Argumentele stiintifice ma lasa rece, io vorbesc pe fapte... Salutari de la Whitney, Amy,... | ||
| 5@ipse: Nici STALIN nici HITLER n-au fost atei. STALIN de exemplu a fost ORTODOX cu studii serioase,primare si seminar teologic ortodox la Tibilisi. N-a ajuns popa din cauza revolutiei. Si n-a fost... | ||
| 6Si daca economia mondiala chiar se reaseaza (poate mai santos)in urma falimentului Greciei si a evenimentelor care urmeaza? Care ar fi efectele rele pentru marea masa a oamenilor care traiesc oricum de... | ||
| Mihai Goţiu 33795 citiri |
| Costi Rogozanu 13177 citiri |
| Cristian Teodorescu 9788 citiri |
| Adriana Săftoiu 9224 citiri |
| Remus Cernea 8745 citiri |
| Iulian Leca 7160 citiri |
| Laura Cernahoschi 6391 citiri |
| Ciprian Domnişoru 6002 citiri |
| Dorin Tudoran 5435 citiri |
| Alin Fumurescu 5421 citiri |
| Mihai Goţiu 11 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Dorin Tudoran 5 postari |
| Iulian Leca 4 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Laura Cernahoschi 3 postari |
| Remus Cernea 3 postari |
| Ionel Blănculescu 2 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Mihai Goţiu 121524 citiri |
| Costi Rogozanu 76664 citiri |
| Cristian Teodorescu 50883 citiri |
| Alin Fumurescu 31489 citiri |
| Iulian Leca 26404 citiri |
| Remus Cernea 25791 citiri |
| Viorel Dobran 19371 citiri |
| Dorin Tudoran 16553 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15511 citiri |
| Constantin Creţan 14748 citiri |
| Mihai Goţiu 48 postari |
| Costi Rogozanu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 14 postari |
| Constantin Creţan 12 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Bine zis.
2009-11-06 17:19:56 | Raporteaza
sint de acord cu tine cind spui ca basescu l-a desemnat pe negoita ca sa-i enerveze(pe principiul primaru’meu e mai bun ca primaru’ tau!).
cit despre tv, fiecare are telecomanda in mina si poate hotari!asa ca daca ma enerveaza,schimb postul!
2009-11-06 17:34:41 | Raporteaza
Buna observatie, pertinenta si patrunzatoare. Si textul e bine scris, interesant pâna la capat. Pâna si fotografia e bine aleasa.
2009-11-06 17:38:48 | Raporteaza
la noi hotarirea cu telecomanda vine din stimuli tari – ma enerveaza ca toata lumea urla dupa civilizatie si dup-aia se uita toata seara la injuraturi
2009-11-06 17:39:18 | Raporteaza
Nu. Nu se uită, nu vede, n-ascultă, n-aude… Şi nici ăilalţii-ai lui, de la el în jos… Nici la B, nici la X, nici la Y ori la Z…
Am impresia că au ajuns la faza în care nici ei între ei nu se mai văd/aud ş.a.m.d.
Doamne fereşte!!! Balamuc în toată regula…
2009-11-06 17:55:26 | Raporteaza
hai sictir gaozarule!!!!!!!
2009-11-06 18:04:20 | Raporteaza
Mai Costi! n-ai de unde stii tu la ce se uita romanul si ce-i place. Doar nu-i fi tu D-zeu. Esti un parlit ca noi toti. Ca tie iti place un pastarnac (atentie la prostanac), e treaba ta! Mie imi place tzelina ca nu te lasa la greu. In rest, esti tot ce-ai fost, …dar nu pot scrie.
2009-11-06 18:17:57 | Raporteaza
Nu prea are rost sa incerci sa convingi niste alegatori deja convinsi (Base vs telespectatorii B1), tb sa te chinui sa atragi din ceilalti (Base vs telespectatorii Antenelor). In acelasi timp e bine sa mai urmaresti si OTV-ul asa, o data pe luna, sa vezi si tu ce se mai intampla in afara surselor obisnuite de informatie, distractie etc (de asta mai intru si eu o data pe sapt pe blogul lui Ciutacu).
Altfel ai partial dreptate in privinta masochismului telespectatorului roman (generic). Acele lucruri despre care spune ca il enerveaza de fapt nu il enerveaza, ci chiar ii plac. Dar romanului ii place mult sa se planga, sa se vaicareasca si va cauta sa o faca ori de cate ori are ocazia pt ca altfel s-ar plictisi, de asta auzi vaicarelile legate de programele TV. Deci situatia e mult mai rea. Adica nu doar americanii sunt prosti.
2009-11-06 18:28:12 | Raporteaza
Slab titlu, Costi. Trebuia sa-i spui, simplu, “Ars poetica”
2009-11-06 19:07:10 | Raporteaza
Dar la “Realitatea” se uita cineva?
S-a uitat cineva astazi pe la 6, cand o pitzipoanca, care rade ca proasta’n…, l-a avut ca invitat pe CTP care a spus textual ca pe Basescu il cred doar “aurolacii oligofreni”???
Nu stiu daca vi se intampla nenorocirea sa va intalniti cu acest dement, dar daca il vedeti spuneti-i din partea mea ca poate ta-su si ma-sa sunt auroloci oligofreni, altfel acest CTP iesea mai putin defect.
Are si nebunia limitele ei. Cum de-l puteti suporta si pe asta in bransa? N-aveti un serviciu de ecarisaj sau de injectii in cap?
2009-11-06 19:10:19 | Raporteaza
Oricum, e de preferat veninul lui Basescu decat apa chioara vanduta de unii jurnalisti drept licoarea adevarului absolut.
PS. Voi chiar credeti ca Basescu il citeste pe Rogozanu?
2009-11-06 19:38:06 | Raporteaza
Cand vad cat de sprinten si plin de aplomb a sarit Rogozanu in barcuta lui Oanta, imi este tot mai clar ca mogulii isi fac probleme serioase in privinta prezidentialelor.
Asemenea “volte” nu se practica, peste noapte, decat cu bani grei!
2009-11-06 19:43:19 | Raporteaza
ba costi..ai mai venit cu o chestie pe care o crezi desteapta..te dai mai istet decat esti.faci dintr-o chestie omeneasca o adevarata filozofie,din care ai tras o concluzie falsa. acest articol imi confirma faptul ca: nu esti atat de prost cum te cred eu, dar nici atat de destept cum te crezi tu.ce e sigur e ca esti anti basescu si o spui fara argumente;( nici nu prea ai avea; vezi…zic ca nu prea ai avea, fiindca nici eu nu sunt mare iubitor de basescu, dar e de departe mai bun ca ceilalti contracandidati si dintre ei tara de basescu are nevoie , nu de geoana sau crin.in loc de aceasta formulare: Credeţi că-şi ascultă intelectualii care îl flatează? nu puteai sa scrii, pentru ati demonstra impartialitatea si a nu jigni inutil niste oameni:intelectualii care il sprijina, sau care sunt deacord cu el? isi asculta intelectualii? adica acei intelectuali sunt slugile sau sunt in proprietatea lui? ii apartin?esti un slugoi al banului, fiindca sunt convins ca ceea ce scrii nu e din convingere proprie.telespectatori balcanici otevizati si bla, bla, bla? fiecare dintre noi are o anumita perceptie cand e vorba de moralitate, cinste, bun-simt, valoare intelectuala..iesiti din intunericul comunismului cu 2 h tv si ala prost, sigur ca exista o foame de tv.exista la inceput un rating mare la televiziuni care promoveaza incultura, minciuna, aberatiile morale si intelectuale, falsele valori, ordinariile…otv, antena 3..si mai nou realitatea…plus ziare…de genul romania mare si cotidianul..dar asta nu inseamna ca suntem telespectatori balcanici in frunte cu basescu. eu am marit rating-ul la aceste televiziuni si am citit ziarele mai sus mentionate din mai multe motive: la inceput am fost mirat de ce se prezinta..ce promovau acele tlvz si ziare nu erau pe conceptiile mele despre lume si valori in general..m-am uitat o data , de 2 ori , pana am ajuns la concluzia ca eu sunt normal si ei cu moderatorii lor niste manipulatori ordinari, niste cretini..de aceea la inceput au avut rating mare si apoi a scazut brusc..eu m-am lamurit ce valoare au si nu ma mai uit decat foarte rar..ca si mine sunt multi; dovada? l-ai mai auzit pe dan diaconescu vorbind de rating? se duc de-a dura rating-urile lor…otv, antena 3..si nici realitatea nu se simte prea bine…unde-i romania mare? cati o citeau si cati o mai citesc acum? urmareste evolutia cotidianului..problema nu e a telespectatorilor..ei vad, se lamuresc cu cine au de-a face si pleaca..problema ramane a celor compromisi definitiv( publicul nu uita) moderatori, facatori de emisiuni, analisti ..publicul scade pe zi ce trece la antena 3, otv, realitatea…ex emplul tau: ai avut ceva cititori la inceput…facem pariu ca pe zi ce trece vei avea mai putini? e greu pana se lamuresc oamenii cu cine au de-a face…cand s-au lamurit e gata; inapoi nu se mai intorc.eu ti-am citit un articol, 2, 3, 4, pana m-am lamurit ce hram porti…gata…si asa fac multi..daca ai fi fost un tip impartial te-as fi citit mereu…si uite asa veti fi izolati…e simplu…societatea izoleaza caracterele mizerabile crezi tu ca emisiuni de valoare sau televiziuni de valoare ii vor angaja vreodata pe cei de la realitatea sau antena 3? sau tu vei scrie vreodata la un ziar serios? patrasconiu poate sa scrie la orice ziar; tu sau nistorescu veti gasi un ziar serios?voi, o data cu banii mancati de la realitatea v-ati mancat si onoarea( daca ati avut-o.)
2009-11-06 19:49:34 | Raporteaza
t.o.bobe – sau arspolitica
mitache – de acord
fanul lui vanghelie – raspund pentru ce scriu, totul e public. dar tu unde lucrezi?:)
carol si altii ca el – fantaismul va orbeste – acest articol nu era anti basescu. Am altele antigeoana, anticrin, antibase / vezi pagina mea. Si nu, basescu nu ma citeste pentru ca si eu i-am luat partea de prea multe ori:))
2009-11-06 20:19:30 | Raporteaza
Eurosport, atit.
Pardon, si aici, ca va vad in sala
basescu-live.ro../
2009-11-06 20:42:48 | Raporteaza
@ costi:
ntz, ca daca e cu politica s-ar putea interpreta ca faci aluzie la campania din 2000, aia cu ardei
2009-11-06 20:58:23 | Raporteaza
Eu cred ca Traian Basescu e primul telespectator al tarii cu rol de jucator – face stirea, apoi o urmareste. Biroul lui cred ca arata
@t.o.bobe, respect, man. Te-am citit si mi-a placut mult. Voi scrie despre cartile tale pe blogul meu. In 1997, cred, mi-ai suflat Premiul Mihai Eminescu pentru debut, la Botosani. Felicitari, oricum! MI-ar placea sa pastram legatura.emailul meu este gabrieldalis@yahoo.com
2009-11-06 21:53:22 | Raporteaza
Fuck, netul!
Deci, biroul lui Basescu cred ca arata ca o regie de emisie!
2009-11-06 21:55:06 | Raporteaza
Costi rocks!
@Costi, cum as putea posta articole pe voxpublica? Sunt interesat deacest lucru! Ma poti indruma, te rog?
2009-11-06 21:57:59 | Raporteaza
rogozane,
ai auzit cum a intrat udrea în direct la emisiunea lui turcescu de pe realitateafm? chestia e că n a recunoscut. Şi clar era EA.
E funny dacă-l găseşti!:)))
2009-11-06 23:17:09 | Raporteaza
In vreme ce orice om evita disonanta cognitiva (Leon Festinger) tipii astia o cauta cu lumanarea.
2009-11-07 00:04:19 | Raporteaza
“la noi hotarirea cu telecomanda vine din stimuli tari – ma enerveaza ca toata lumea urla dupa civilizatie si dup-aia se uita toata seara la injuraturi
Costi Rogozanu
2009-11-06 17:39:18″
Ai vrea tu dar nu e adevarat: e mult mai misto la Seinfeld si pe Animal Planet
Acuma sincer, chiar crezi ca-i pasa cuiva despre la ce se uita Basescu ?!
2009-11-07 03:37:45 | Raporteaza
nu cred ca Traian se uita la B1,si nu cred nici ca ii pasa de cineva..el doreste doar sa traiasca el bine si sa mai minta odata poporul cu televizorul.
2009-11-07 06:33:30 | Raporteaza
Traian Basescu a dus tara de rapa…nimeni nu mai traieste bine in aceasta tara.
2009-11-07 06:35:31 | Raporteaza
Basescu nu merita sa fie laudat ca lumea deja a vazut ce este in stare…si nimeni nu mai are incredere in el.
2009-11-07 06:36:55 | Raporteaza
Basescu merita sa fie criticat ptr ce a facut cu tara aceasta.
2009-11-07 06:38:15 | Raporteaza
Basescu se joaca cu nervii nostri .Nu-l intereseaza nimic altceva decat sa ne asmuta unii impotriva celorlati.
Crin presedinte pentru linistea noastra.
2009-11-07 09:43:36 | Raporteaza
jifcu – n-am auzit – o sa intreb la realitatea fm
intre – si asta e corect. vreo 40% din telespectatori sint in cu totul alte parti decit posturile romanesti:)
gabriel dalis – vezi ca ai procedura scrisa tot pe site. trimiti linkul la costi.rogozanu@realitatea.net si la costin.ilie@realitatea.net. Si noi, periodic, rearanjam tabelul colaboratorilor.
2009-11-07 12:05:11 | Raporteaza
Pentru toti romanii sa stie ca pe ETNO TV pot vedea toate mitingurile lui Basescu care nu se dau la televiziunile mogulilor. Acum mitingul de la Timisoara.
2009-11-07 12:12:51 | Raporteaza
Basescu nu se uita la nimic…dar vrea publicitate..vrea sa iasa presedinte…dar niciodata nu se gandeste la romani se gandeste numai la el..se joaca cu noi…
2009-11-07 14:48:24 | Raporteaza
Nu !! el nu are timp decat sa se gandeasca cum mai minte tara asta , si ce sa mai faca, ptr a ne convinge sa-l votam..
2009-11-08 22:16:10 | Raporteaza
[...] acest articol pornind de la 3 articole foarte bune scrise de Mihnea Maruta, Catalin Tolontan si Costi Rogozanu, trei jurnalisti care reprezinta o speranta pentru evolutia mass-media in [...]
2009-11-21 22:44:51 | Raporteaza