![]() | Zece pentru România. O enormă eroare, de principiuvezi toate articolele de Dragoș Vasile26 Dec 2009 la 18:28 75 comentarii 5849 vizualizari. |
Campania Zece pentru România nu s-a soldat doar cu zece cîştigători mititei, victimele aproape inocente ale unei masive crime împotriva bunului simţ. Ci şi cu un învins detaşat, deloc paradoxal: Realitatea TV.
După cinci ediţii colosale şi cam o sută de emisiuni dedicate campaniei, te-ai fi aşteptat să se lipească ceva, orice, măcar un micron de inteligenţă analitică, de telespectatorul mediu, ăla care dă măsura justă a sondajelor în democraţie.
Constat însă, uitîndu-mă (dintr-o vilă de elită, unde-mi petrec Sărbătorile) la topurile ultimei ediţii, că nimic din “codul de valori” al Realităţii TV nu s-a insinuat mişeleşte în fondul problemei, printre circumvoluţiunile telespectatorului obişnuit.
Unde domneşte aceeaşi confuzie tîmpă dintre axiologie şi popularitate, ca-n vremurile preistorice cînd abia se năştea diviziunea socială a muncii dintre vînători, pescari şi analişti (iar reporterii directorului de atunci, Ion Cristoiu, făceau primul direct scoţînd o cameră pe fereastră). S-a lipit, dimpotrivă, principalul produs al concurenţei: Mircea Badea – locul 1 la categoria “Jurnalişti”.
Să fim sinceri, domnilor specialişti: după cinci ani de monumentale dezbateri despre “modele”, “valori” şi alte chestii fine, dar la fel de grase şi abstracte ca Moş Crăciun, Realitatea TV nu a mişcat în direcţia bună nici un neuron românesc. Succesul campaniei (ăla care e, uitîndu-te, din avion, la audienţe) nu a fundamentat nimic grandios, în afara aceluiaşi munte de prostie românească. Ieşiţi pe stradă sau în balcon şi-o să-l vedeţi şi voi, de departe: e mai înalt chiar decît Tatulici.
Prima concluzie intermediară: românii nu sînt mai inteligenţi pentru că la RTV se discută mult, la cel mai înalt nivel, despre performanţă şi notorietate – citez de pe realitatea.net: “Zece pentru România este cel mai amplu proiect de identificare şi de recunoaştere publică a elitelor”. Dacă prin “elite” Realitatea înţelege acel ghiveci public din care fac parte Cristian Ţânţăreanu, Bănel Nicoliţă, Irinel Columbeanu, Fuego sau Petrică Mîţu Stoian atunci nu, mulţumesc. Prefer oricînd “mediocritatea” unor televiziuni mainstream, care nu se prefac că schimbă lumea prin topuri, ci doar fac bani de pe urma ei.
Adevărul e că românii nu rezonează cu prezentul căruia RTV îi dedică, anual, serate scorţoase la Ateneu şi generoase spaţii de emisie. Ci, dimpotrivă, insistă să-şi aducă aminte de Jean “Ismail” Constantin, marele actor din Toate pînzele sus (Mircea Mureşan, 1976), care, în 2008-2009, a fost special guest star în telenovela de elităRegina.
Nu pun botul la exegezele lui Tudor Octavian. Din contră: li se pare că Adi Mutu merită locul 1 la categoria “Sportivi”, deşi gradul de absurd al acestei opţiuni e infinit mai mare decît audienţa TVR, cînd transmite Mondialele la care nu ne-am calificat. Într-un cuvînt, îi doare-n cur că la RTV se nasc paradigme pe bandă rulantă, ca puii vii într-o colonie de suricate care belesc ochii doar la prădătorii din tufişuri.
Mai grav, pentru o televiziune de ştiri, e că publicul larg care votează nu e nici măcar informat. Dacă-i întrebi, proştii de elită nu ştiu ce anume a făcut atît de notabil Alexandru Arşinel în 2009 (în afară de a exista şi a intra de cîteva ori în direct la RTV), ca să merite locul 2 la categoria “Actori”. Prin ce s-a remarcat cîştigătorul însuşi, Florin Piersic, cu excepţia comediei romantice Străini în noapte şi a două reclame, una la Nufărul, alta la Click (“Dragii mei, este ex-tra-or-di-nar!”). Cu ce i-a convins Gigi Becali anul ăsta, cînd a ieşit pe poziţia a doua la categoria “Oameni de afaceri”, în afară de a pierde 11 locuri în Top 300 Capital şi un miliard le lei din avere.
Nu sînt tîmpit. Am înţeles exact despre ce e vorba: Zece pentru România e fila de indigo de sub talpa majoritară a ţării. Urmele sînt clare şi, ca de obicei, nu duc nicăieri. Ca demers pur sociologic, poate sta în picioare. Dar e la fel de binevenit ca o radiografie corectă pentru un bolnav incurabil. Plecînd de la premisa că sondajele sînt executate profesionist, atunci Zece pentru România reflectă România profundă. O face fidel şi necruţător. Mă uit şi mă îngrozesc. Practic, e cel mai depresiv program de televiziune din istoria modernă a Sărbătorilor.
A doua concluzie: orice student la sociologie ştie că discuţia despre elite nu e un demers democratic. Dacă vrei într-adevăr valoare şi modele, atunci alegi un juriu potrivit şi-l pui la muncă, nu la frecat menta prin talk-show-uri colaterale. Din prostimea sondată la cap de nişte institute consacrate n-o să iasă – oricum o dai şi exceptînd cazul extrem în care rescrii cu mîna ta hîrtiile – decît o enormă prostie. “Zece negri mititei / S-au jucat în rouă / Unul a căzut din ei / Şi-au rămas doar nouă”. Putem continua în acest sens, pînă nu mai rămîne nimic de valorificat.
Hotărîţi-vă, deci, domnule Tatulici, că bate la uşă ediţia a şasea. Vă plac paradigmele? Chemaţi-l pe Liiceanu (care ştie tot, de la Heidegger şi Hegel la L’Oreal şi BMW). Vreţi România? Încălcaţi-vă puţin principiile şi uitaţi-vă la Dansez pentru tine. Ştiu că intelectualii fini nu agreează genul. Dar pînă şi Sorin Ovidiu Vântu ar putea recunoaşte că, dacă nu o capodoperă demnă de Ateneul Român, măcar e o emisiune cinstită: îţi zice că e dans şi-ţi dă quick step, rumba sau foxtrot. Mă tem că dac-aţi fi produs-o dumneavoastră, domnule Tatulici, ne-aţi fi prezentat-o drept “Un balet al elitelor, un spectacol coregrafic de sunet, lumină şi idei”.
Articol preluat de pe catavencu.ro
Etichete: Mihai Tatulici, Mircea Badea, Realitatea TV, Zece pentru Romania


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1Definitely imagine that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest factor to be mindful of. I say to you, I definitely get annoyed whilst people consider concerns... | ||
| 2Stimate domn, nu stiu cat de democratic este sistemul votat ieri in parlament,nici nu stiu daca asa cum se clameaza ca ne putem compara cu Anglia in privinta democratiei si care are acelasi sistem electoral.Eu... | ||
| 3Bate-mă, omoară-mă, că tot n-am să înţeleg ce caută postmodernitatea aici. Mai bate-mă o dată, mai omoară-mă o dată, că tot n-am să înţeleg cum se împacă postmodernitatea cu existenţa a numai 3 meşteri. În... | ||
| 4lacramatia asta cu reprezentarea a fost repetata de atatea ori ca a ajuns sinonima cu prostia - da, uninominalul nu este proportional. mai aveti putin si va plangeti ca scoateti mana pe geam si nu se vede... | ||
| 5sa dai maimutelor libertate nu-i chiar ideea cea mai buna. nu mai vin inca o data comunistii, aia adevarati cu vana in ei nu reformatii astia de azi, si sa mai faca o deratizare ca-n anii 50. in plus,... | ||
| Mihai Goţiu 10936 citiri |
| Cristian Teodorescu 9296 citiri |
| Costi Rogozanu 9141 citiri |
| Constantin Creţan 4282 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4230 citiri |
| Dan Duca 4109 citiri |
| Alin Fumurescu 3638 citiri |
| Ciprian Şiulea 3086 citiri |
| Dorin Tudoran 2493 citiri |
| Cristian Bândea 2050 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61995 citiri |
| Cristian Teodorescu 39644 citiri |
| Costi Rogozanu 38102 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17984 citiri |
| Alin Fumurescu 17533 citiri |
| Viorel Dobran 12983 citiri |
| Dan Duca 11986 citiri |
| Constantin Creţan 11293 citiri |
| Dorin Tudoran 8419 citiri |
| Iulian Leca 7913 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Probabil că o să dea şi asta faliment!
Şi aşa mă plicitisisem de aceeaşi !
2009-12-26 18:39:33 | Raporteaza
haha
) “dintr-o vilă de elită, unde-mi petrec Sărbătorile”
pai asta-i problema: ce cauti tu acolo, cand poporul asta – asa tîmp cum il vezi – nu te-a ales printre “elite”?
2009-12-26 18:41:31 | Raporteaza
Habar n-am daca are vreun amestec direct, dar atita timp cit Realitatea are de-a face cu oameni de genul unui Mihai Tatulici, un comunist si un Caritas lingau, nici nu ma astept la altceva. Din fericire, eu nu ma uit la asemenea kestii.
2009-12-26 19:02:15 | Raporteaza
zece…realitatea.net/../
2009-12-26 19:04:02 | Raporteaza
Când stăm 2 decenii promovând maneliști și tot felul de ciudați pe la TV nu cred c-ar trebui să ne mirăm că am ajuns aici.
2009-12-26 19:26:07 | Raporteaza
EXCELENT DOMNULE DRAGOS!
“Zece pentru Romania “o mascarada propagandistica seaca si fara valori autentice!Un juriu format din 1/3 analfabeti,1/3 naivi si …una treime rau intentionati,plus un Tatulici blazat si o moderatoare parasutata!
Caci ce impresie putea face un actor ajuns la dementa-Piersic,cu aluzii si expresii vulgare,care se erijeaza in supremul zeu al cinematografiei romanesti,un mistocar,mitocan,care inafara de recitarea unei poezii de …trust nu stie nimic si este ales cel mai bun jurnalist-Badea?
2009-12-26 19:46:45 | Raporteaza
La inceput am crezut ca e o farsa. M-am prins ca nu e cand am vazut-o pe doamna Tudorache – vizibil stanjenita ( ori de eveniment ori de laudatiul lu’ constantinescu – sau de amandoua). Concluzia – ceva intre ridicol si grotesc.
2009-12-26 19:59:38 | Raporteaza
Pai daca la televiziuni promovam non-valoarea ,ce sa cerem. Chemam la emisiuni pe oameni fara morala:Monica Columbeanu,Simona Sensual,Sexy-Braileanca; sau oameni care au limbaj de mahala,dar se cred destepti: Victor Ciutacu,Vadim etc. Noi oare putem sa mai urmarim o emisiune cu Aurora Liiceanu,Dan Puric,Silviu Purcarete,Cristian Mungiu,etc.Cand mass media va pune in valoare adevaratele elite ale societatii romanesti atunci vom avea o adevarata gala “zece pentru Romania”
2009-12-26 20:01:11 | Raporteaza
@c (#2) Subscriu total. Scrie autorul articolului:”…….uitîndu-mă (dintr-o vilă de elită, unde-mi petrec Sărbătorile) la……… ” Ce-o o fi oare vila de elita ? Poate vila vreunei elite????!!!!
Parvenitul roman post-revolutie (1989) incluzand noi/vechii ziaristi de la VaxPublica nu se simte “satul” pana nu-si da in “petec” divulgand informatii cu privire la preturi/costuri (hotel, sezlong, costum, rochie, pantofi etc.). Bietii de voi l-ati copiat pe Gigi Becali si alte vedete “Made in Romania”.
Nu cred ca in Europa de Vest vreun ziarist pomeneste ceva despre preturi/costuri! Cu siguranta cei din America de Nord nici macar nu-si inchipuie asa ceva.
Mai trebuie sa treaca multa apa pe Dambovita pana unii romani vor intelege ca discretia si nu epatarea este relevanta.
Cat priveste emisiunile unei televiziuni PARTICULARE, daca nu-ti plac este foarte simplu: schimbi canalul. Nu-mi pasa nici cat negru sub unghie pe ce-si cheltuieste patronul banii!
Dimpotriva, cred ca mult mai important este sa aflam cum sunt cheltuiti banii de catre televiziunea si radioul public (si ce emisiuni sunt realizate) – care nu-i asa vrei nu vrei – le platesti odata cu factura de electricitate.
Deci domnilor/doamnelor ziaristi este o diversiune sa te ocupi mai mult de actiunile unor patroni/oameni de afaceri atata vreme cat nu sunt (par a fi) ilegale, ci sa va concentrati asupra actiunilor celor aflati la putere (indiferent de culoarea lor politica) privind gestionarea banului public, platit de fiecare contribuabil, asa cum de altfel se intampla in majoritatea tarilor (west) democratice.
Un Craciun si Nou An fericit cu sanatate !
P.S. Imi cer scuze pentru lipsa diacriticilor(de la keyboard meu)
2009-12-26 20:04:04 | Raporteaza
Totul este o facatura in Romania.Primul Presedinte un impostor, al doilea un nimeni iar al treilea un comunist care vrea sa faca ceva dar sa nu-si supere colegii din PCR caci toti vin de acolo.Asa ca am ramas un stat politist care mimeaza democratia.Unde este DECLARATIA dela Timisoara ? Dece nu se aplica?
2009-12-26 20:23:58 | Raporteaza
de acord ca e cam mult circ cu chestia asta, DAR
e totusi UN PROIECT ajuns la jumate
eu SPER sa fie terminat, sa nu fie inca o chestie ratata, in buna traditie romaneasca. Asa prost cum e macar sa fie dus la bun sfarsit. Ca si-asa n-avem multe alte proiecte cu care sa ne mandrim.
2009-12-26 20:30:53 | Raporteaza
@Grigore:
In concluzie hai SA NE SINUCIDEM. Bai frate mai lasa-ma dracului cu atitudinea asta de luzar.
2009-12-26 20:32:47 | Raporteaza
o vila de elita
? de parca nu puteai sa observi ce ai scris in articol si dintr-o garsoniera din colentina.
arhitectura e de elita, interiorul? sau o fi in st. barts
2009-12-26 20:35:26 | Raporteaza
Va rog sa-mi spuneti,cum poate fii demis legal Sasu dela
TvR????
2009-12-26 20:41:28 | Raporteaza
@trandaf:
Din moment ce a fost numit de Parlament, cred ca doar Parlamentul îl poate schimba. Întrebarea e dacă o poate face când are chef sau doar la expirarea mandatului actualui preşedinte-director general. Mai bine şi-ar da demisia, să nu mai pierdem timpul.
2009-12-26 20:49:42 | Raporteaza
A tinut sa spuna ca petrece intr-o “vila de elita”.
Asa-i neamu’ prost!
2009-12-26 20:55:11 | Raporteaza
unghia in git a “elitei” (dintr-o vilă de elită) nerecunoscute de catre spectatorii infideli, aaaAAAAAaaaa ce popor naspa sa nu ne respecte el pe noi la noi in tembelizor….
pai daca tot sinteti elita a telectualitatii macar sa va axati pe spectatorii pe care-i vreti voi… altfel si fara pene pe fund si la 30 de grade nu la -7 si sa curga banii si respectu telespectatorului, nu merge
si in caraibe la spritz si periat la talpi… e complicat.
in primul rind bun-simt ca pina acum a fost doar de fatada si nasu mai aproape de aia care nu servesc “vila de elita”
eu unul nu-mi dau seama care-i diferenta in st bratzu lui varzariu si vila de elita cu nasu pe sus si scuipati moralizatori in capul telespectatorului incult si dobitoc
2009-12-26 20:56:30 | Raporteaza
Cand am auzit ca Becali e ales mare om de afaceri, Piersic mare actor pe 2009, si finis coronat opera- Badea jurnalistul nr.1 al anului 2009, m-am decis pe loc sa nu ma uit la emisiune. E ceva grotesc si de neimaginat intr-o tara cat de cat normala si europeana.M-am bucurat ca M. Gorbaciov- un om pentru eternitate- n-a participat la aceasta mascarada, putand a-i da un staif pe care nu-l merita!
2009-12-26 20:59:17 | Raporteaza
Poate gresesc, dar mi se pare ca “vila de elita” se vrea a fi o ironie/sarcasm, avand in vedere ca articolul ataca tocmai ideea de elita promovata de RTV
2009-12-26 21:20:02 | Raporteaza
Corect si bine spus. As adauga doar ca cei care se perinda la RTV, pe sticla, ca si cei de la Antena3, nu sunt cu nimic mai destepti sau cu mintea mai mobilata decat cei care il dau pe Badea jurnalistul nr. 1 al tarii.
Asta e tara creata de moguli, cu pipite cu curul gol, ciuvici si telenovele, pentru a putea fi manipulata in ce directie vor cativa oameni.
Sper ca scoala, reformata, sa mai poata face ceva. Altfel vom fi o republica curioasa in EU in care cel mai raspandit produs la vanzare si export este fofoloanca.
2009-12-26 21:30:26 | Raporteaza
Raspunsuri pina 26 decembrie seara:
@c, mda aolicaaa, parvenitul roman, om de rind etc.
Frati romani, chestia cu vila era (dupa cum ela a inteles corect) o paranteza de pur sarcasm. Nu voi raspunde altor comentarii de neam prost pe aceasta tema (irelevanta si stupida).
@ parvenitul roman si altii.
Filosofia lui “daca nu-ti place, schimba canalul” nu mai tine. Exact asa am ajuns aici (iar prin “aici” inteleg inclusiv Pro Tv). Daca va imaginati ca un particular poate face absolut orice, atunci aveti dreptate. DAR: asta nu inseamna ca eu, ca telespectator, trebuie sa inghit orice doar pentru ca dispun de libertatea de a schimba programul. Altfel spus, pot accepta orice de la Acasa TV. Dar nu de la cineva (RTV) care tine coada sus, declarind ca nu face ceea ce fac altii.
@zimiceva
Nu, n-o sa te las cu atitudinea asta de “loser”. Atitudinea ta de prost nu-mi da voie.
@trandaf
Deocamdata, Sassu nu poate fi demis. Mai asteptati pina in februarie.
2009-12-26 21:48:23 | Raporteaza
@marcel: cel mai bun comentariu de aici, sunt de aceasi parerea. Juriul trebuia format din oameni de o anumita factura nu de un popor rosuportocaliu fara nimic in cap. Asta e tara in care traim. Aceasta emisiune s-a vrut a fi o revista de modele pentru tineri. Se pare ca si aici au intervenit modelele click-libertatea (tantareanu si echipa). Badea e un jurnalist zapacit dar e tare simpatic. Craciun fericit in continuare.
2009-12-26 22:15:59 | Raporteaza
Nu mă mai pot uita la emisiunile lui Tatulici nici când le face despre plantarea copacilor. Nu mai ţin minte când a început repulsia faţă de emisiunile lui dar încă există, iar comentariile despre noile rezultate nu scad din această repulsie.
2009-12-26 22:16:47 | Raporteaza
@Dragos, ok asa e (nu foarte clar, la prima impresie), in orice caz inca nu-mi revin din greata provocata de monumentul de tupeu manelist al colegului vostru varzarica… asta a intrecut orice limita de decenta pina acolo prin a multumi pt ridicarea rating-ului pe baza injuraturior pe care si le ia … poate-l trimiteti la zerotv sub aripa maretului diaconescu caci se incadreaza perfect alaturi de zavoranca&co
2009-12-26 22:26:26 | Raporteaza
Cum sa nu ne intereseze media, in general, si, mai ales, TV, in special? Concureaza cu SCOALA( cu ce bani, cu ce mijloace dar mai ales cu ce actori!).
Din pacate, acesta este nivelul de educatie al poporului.Faceti , va rog, o analogie cu alegerile recente. Poporul isi alege conducatorii…”elitele”… dupa chipul si asemanarea sa. Ce- i de facut? – EDUCATIE, prin toate mijloacele!
2009-12-26 22:28:45 | Raporteaza
@Dragos si mai era ceva, nu stiu daca-ti mai aduci aminte de reportajele lui tatulici facute cu stoica de la caritas… aoleu cita libidosenie si manipulare pe vremea aia de la un asemenea “maret” jurnalist
2009-12-26 22:30:14 | Raporteaza
V-ati straduit cam mult sa comentati un lucru simplu:pentru fiecare premiu, cel l-a primit a cotizat ori el in persoana, ori altcineva. Doar atit a fost si se cam stie si cat s-a cerut si cat s-a dat
2009-12-26 22:48:42 | Raporteaza
@yiedyie: La primele incercari, ale d-lui Tatulici, am crezut intr-o minune, dar ….o iesire imediata la pensie, ..ar fi buna! Sarbatori fericite!
2009-12-26 23:12:12 | Raporteaza
@trandaf: Prin voturi si propuneri normale, deoarece aceasta televiziune, e publica si ….atat! Sarbatori fericite!
2009-12-26 23:18:00 | Raporteaza
bravo tati…..ai zis-o bine
2009-12-26 23:25:04 | Raporteaza
Sa indraznim sa gandim ca zilele d-lui Tatulici sunt intr-o marja in care au devenit numarabile?…Si chiar daca ar fi asa, sa ne bucuram?… sau mai bine nu?…tinand cont ca dl Vantu are intodeauna sub masa pisica neagra Nistorescu pe care ne-o poate arata oricand, …aaaa, nu va convine , ia luati de colea…
Asta daca pana atunici nu da dl Nistorescu cu jeepul peste salupa d-lui Vantu…
2009-12-26 23:49:34 | Raporteaza
@Dragos Vasile:
“Nu, n-o sa te las cu atitudinea asta de “loser”. Atitudinea ta de prost nu-mi da voie.”
1. Ai inteles gresit.
2. Nu eu te-am facut bou, cred ca asta poti sa-ntelegi.
2009-12-27 00:20:36 | Raporteaza
Eu zic sa ramana acest format de emisiune, dar sa umble un pic la nume, mai edificator ar fi “ZECE PENTRU ROMANIA, MANCA-TI-AS”.
2009-12-27 00:29:04 | Raporteaza
Scuzati-ma, dar nu cumva aceeasi oameni cu acelasi discenamant care a votat acest top, voteaza la alegerile pentru presedentie/parlament/europarlament, nu cumva acesti oameni au un cuvant important de spus in viitorul nostru??? Din pacate asta e Romania, de asta suntem in urma cu f multi ani din toate punctele de vedere, astia suntem noi romanii…cand vom intelege ce suntem si mai ales unde suntem vom si si ce sa facem sa iesim din mocirla…ganditi-va un pic la ce am zis;)
2009-12-27 00:45:52 | Raporteaza
@Dragos Vasile:
Suspectez ca “ela” este chiar Dragos Vasile.
In rest, repet o companie privata poate actiona asa cum doreste patronul si/sau grupul de actionari. Este riscul pe care si-l asuma pe banii lui (lor). Sigur nu sunt de acord cu multe emisiuni ale acestor posturi particulare dat asta-i alta problema!!!
(Si ca sa folosesc aceeasi ortografie) DAR: nu acelasi regula se aplica in cazul TVR, Radio Romania etc. care sunt finantate din banii fiecaruia (prin taxe obligatorii) si……….sunt la cheremul clasei poltice (incluzand si presedintele tarii) iar bietii contribuabili nu au nici un cuvant de spus. Ca institutii de stat ar trebui sa fie vioara intai in educarea cetatenilor romani (evit termenul poporul roman ca avand prea mult iz electoral)
Deci, astept o analiza a ceea ce se intampla cu banul public in institutii publice (nu numai televiziune, radio ) si care-i contributia clasei poltice (incluzand si presedentia asa cum am mai spus mai sus) la aceasta stare de fapt.
Cred ca atata timp cat acestia vor avea un anumit gen de manifestare in spatiul public (limbaj, body language, manele….) nu veti gasi decat altfel de emisiuni. Pestele de la cap se impute…..
2009-12-27 00:47:45 | Raporteaza
bre nea elita, si intrebarea mea era retorica
cat despre sarcasm, mai lucreaza, ca sufera
@zimiceva (comm 32) “2. Nu eu te-am facut bou, cred ca asta poti sa-ntelegi.”
cred ca nu poate, cere efort
2009-12-27 00:58:42 | Raporteaza
Nu am reusit sa urmaresc spectacolul integral dar fragmentele “prinse” m-au convins suficient.
Topul reprezinta “eficienta” romaneasca in momentul actual.
Parca suntem nascuti pierduti!
Vom spera insa ca intr-o buna zi…cumva…
Un An Nou mai bun!
2009-12-27 01:26:11 | Raporteaza
“Din prostimea sondată la cap de nişte institute consacrate n-o să iasă … decît o enormă prostie.” Asta cand e vorba de Mircea Badea, Florin Piersic ori Becali. Da’ de ce niciun cuvant despre dobitocii care au hotarat ca cel mai bun politician e basescu ??? Sau aia e intelectualii sondajelor!?!?
2009-12-27 01:49:35 | Raporteaza
Chestia cu ” schimbatul canalului” daca nu-ti convine si chestia cu posturile privateTv-care, nu-i asa, sunt suportate de ” saracii patroni care risca…etc… sunt baliverne. Pai ce, eu nu platesc la compania de cablu ? “Schimbarea canalelor ” o fac pe banii mei nu pe ai posturilor private de Tv.In ceeace priveste parerea ca ” asa suntem noi , la acest nivel cultural “etc…vreau sa amintesc ca in orice tara daca ai pune multimea sa faca topul elitelor ar iesiaceeasi porcarie.Dar..intr-adevar nu in orice tara sunt Tatulici!
2009-12-27 07:37:42 | Raporteaza
cata dreptate a domnule! cum poate fi schibat Sasu din TVR. Duce de rap aeasta televiziune.
2009-12-27 07:43:05 | Raporteaza
subscriu!
2009-12-27 09:13:53 | Raporteaza
Pupincuristi ca de obicei.Simt de partea cui inclina acum corabia si se agata de ea.Basaescu “mare corabier”isi ia cateva slugi,unele instelate ,altele ingalate
2009-12-27 09:14:01 | Raporteaza
Nici nu-i de mirare ca Gorbaciov i-a faultat pe cei de la irealitata, cred ca a simtit de departe putoarea care inca se mai emana din studiouri, putoare care are miros de ilici in decembrie 1989.
2009-12-27 09:28:04 | Raporteaza
D-le Vasile Dragos
Problema pe care ati pus-o e vesela !
problema trista, insa, este ca este IMPOSIBIL sa faci un juriu (indiferent ce jurizeaza) cu romani !!
romanul verde are doua optiuni : a. “MISTO”, b. “NASOL”
“elitele”, de regula, zic ceva de genul “E INTERESANT…”
Ramine ca in mileniul III poate sa-nvete romanii ce inseamna “CRITERIU”, “VALOARE”.
Poate la editia cu nr. 500 o sa fie mai bine….
La multi ani !!
2009-12-27 09:46:34 | Raporteaza
Cum, notorietatea nu este criteriu pentru axiologie ?!
2009-12-27 09:57:29 | Raporteaza
@americanu:
dupa ce am vazut discursul lui florin piersic, care nu se dezminte a fi un mare mitocan, mi-a parut bine ca gorbaciov nu a mai venit! idiotul batran (care mi se pare un actor submediocru, mult ca valoare sub mircea diaconu,florin zamfirescu, victor rebengiuc sau maia morgenstern) il facea de tot rasul, asa cum a facut anul trecut cu rudolph giuliani! omul a ajuns la un anumit soi de paranoia… se crede stapanul teatrului si cinematografiei romanesti!
un alt lucru pe care nu pot sa inteleg este cum an de an, alexandru arsinel, care este poate unul dintre cei mai slabi actori romani, poate sa aiba atata succes la mase, el fiind practic “prizonierul” teatrului de revista… el nu poate interpreta altceva!
2009-12-27 10:28:16 | Raporteaza
@Parvenitul roman:
fals, o companie privata nu poate face orice, trebuie sa respecte regulile acelei bresle. Daca vrei la alta scara, nici tu nu poti merge cu “obiectul muncii” la vedere, risti sa fii amendat pentru comportament indecent.
De asta exista legi intr-un stat normal, si consilii profesionale pentru fiecare profesie. Ca la noi mai fac unii cum (nu) ii taie capul, se cheama jungla, nu normalitate
2009-12-27 10:34:17 | Raporteaza
TOP 10 ptr romania , anul acesta trebuia sa se numeasca : 10 din romania ! Nu stiu ce criterii au stat la baza intocmiri acestui clasament ? Dar sa-l pui pe Mutu cel mai bun sportiv inseamna ca nu ne cunoastem adevaratii sportivi . Daca este sa fac un asemenea clasament nu va intra nici macar in 10 ! Ce sa mai zic de Badea ca jurnalist ?Ce dragului a scris si noi nu stim ? Dupa cate stiu a comentat si a jignit majoritatea articolelor scrise de jurnalisti .
2009-12-27 10:58:11 | Raporteaza
@carmen:
fata draga esti cu siguranta la fel de proasta ca dobitocii care au votat pentru topul mizerabil al lui Tatulici. N-ai inteles nimic din articolul lui Dragos Vasile si nu ai dreptate in legatura cu niciuna dintre ideile pe care le sustii in mesajul tau.
2009-12-27 11:35:53 | Raporteaza
Stimate autor, si cu dansa-ntransa si cu sufletu-n rai, e greu…
2009-12-27 11:46:00 | Raporteaza
Nu e eroare… e “special” conceputa… pentru a nu mai discerne valoarea de notorietate…ca televiziunile din asta traiesc… fabrica “vorbitori” si intoxica spatiul undelor el.mag. cu ele …rating si bani… Cind o tara nu-si stie valorile, pe segmente, e in deruta… Dar, nu-i asa, dl.Tatulici, sub Cupola Ateneului… hai ca da bine pe sticla ! Daca ati asculta mai mult Radio Actualitati, veti fi surprinsi ca Realitatea Tv emite dintr-o alta tara pentru o alta tara…care nu e Romania… E un kich fastuos cu “haoleu”… ne preseaza timpul…regia… dar tot kich ramine…Pacat ca Sala Ateneului tre’ sa suporte asa ceva… pe cind categoria “Huoo”-isti si “Jooos”-isti ?
2009-12-27 12:03:53 | Raporteaza
Dragoș Vasile este genul de autor pentru care îmi pare rău că postează într-un spațiu în care se produc atâtea nulități cu pretenții, ajunse în presă, probabil, printr-o… cataclismă.
Mi s-a întors stomacul pe dos când am văzut acel banner în care suntem flatați cu toții, „condeie ascuțite“ și „cititori cu mintea brici“. Asta ar vrea să creeze un trafic amețitor pe-aici, ca să mai facă și domnul Vîntu „niște bănuți“. În ceea ce mă privește, în cazul în care voi constata că VoxPublica devine excesiv de comercial, eu voi înceta să mai frecventez acest sit, așa cum am făcut cu realitatea.net și cotidianul.ro. Din acel punct, n-au decât să se comenteze autorii între ei, plus intervenționiștii cu sindromul Tourette. Îi felicit pe Simona Tache și I.T. Morar pentru direcționarea comentariilor pe blogurile lor.
Aș vrea să precizez că acesta nu este un manifest ci declararea unei atitudini.
Cer scuze autorului pentru că am intervenit în afara subiectului.
2009-12-27 12:16:33 | Raporteaza
@silvian bz: behehecali mare afacerist? sa vedem cu ce ramane dupa vizita Fiscului, badea mare ziarist? da ce-a scris asta la viata lui-eu stiu doar ca si-a bagat pene n cur, nici macar in cur nu a stiut sa si le bage a confundat curul cu gura.Caisa actor?mama! pai Gorbaciov cand a vazut s-o fi gandit ca a gresit tara de aia nu a mai venit la noi (pun pariu ca a facut DREAPTA-MPREJUR zona in care nu a zarit zece-bla bla bla. Tatulici mai bine inventa topul Mogulilor, ne mai scotea din amorteala-inca 5 ani Doamne nu ne bate in stilul asta!)
2009-12-27 12:45:37 | Raporteaza
Aceasta emisiune este o RUSINE. Un argument in plus, ca televiziunea poate tampi, daca este lasata pe mana unor indivizi lipsiti de cultura.
2009-12-27 13:21:26 | Raporteaza
Da DRAGOS VASILE ,dupa parerea mea ai perfecta dreptate in tot ceea ce spui..dar de ce sa ne miram ,gandindu-ne doar la un ingur lucru : a facut macar odata acest tatulici o emisiune cat de cat acceptabila ? cu sigurnta nu ! te felicit ca ai scris despre aceste lcruri si sunt mahnit ca nici-un ziarist adevarat nu a luat pozitie fata de aceasta mscarada gen ACCES DIRECT sau OTV .. desi cred ca toti acei oameni cu care ROMANIA se mandreste s-au rusinat cand au vazut ca m.badea sau adrian mutu sunt ocupantii locului 1 la ziaristica si sport…pentru acei ZECE adevarati ai ROMANIEI nebagati in seama nu le ramane decat sa fie omagiati la trecerea in nefiinta…si poate e mai bine asa decat apara intr-o mizerie de astfel de ” clasament ” .
2009-12-27 13:48:35 | Raporteaza
Nimic de mirare. STIULETI LEGATI CU SIRMA PE COCENI.Asa se facea si pe vremea impuscatului.Daca se asteapta cineva la altceva din partea tov. Tatulici, chiar greseste. O zi buna!
2009-12-27 15:42:27 | Raporteaza
Raspunsuri pina la 27 decembrie seara:
@mda
Din pacate, am 34 de ani si imi aduc aminte de emisiunile lui Tatulici. Despre Caritas si altele. SOV nu-si mai aduce aminte.
@Relu
Observatia e corecta. Iar problema juriilor in tara asta nu va putea fi rezolvata decit ca-n fotbal: aducind arbitri straini.
@marius v
Multumesc pentru aprecieri. Impartasesc aceeasi parere despre unele nulitati din presa. In rest, insa, e cam adevarat: pe voxpublica intra multi cititori cu mintea brici. Altceva ma uimeste: proportia de cretini care comenteaza (si nu ma refer neaparat la textele mele; eu public destul de rar aici).
@Cantar
Interesanta si corecta observatia dvs. Intr-adevar, schimbatul canalului se face, in definitiv, pe banii nostri. Dar spuneti-i asta lui Adrian Sarbu. Solutia ideala e sa ne cumparam cu totii parabolice. Intrebare: cu ce?
@Vantu da ora exacta?
Da, aveti dreptate. Dar eu altceva vreau: ca despre sufletul din rai sa vorbeasca exclusiv specialistii: adica ingerii. Si nu e cazul lui Tatulici. Inca ceva, referitor la nick-ul dvs. Raspunsul este: nu mai da.
2009-12-27 19:04:43 | Raporteaza
Haaaaaaaaaaaa, cat am ras!!! SUPERTEXT!
M-a uns la suflet. Doaaamne, si cat a trebuit sa astept ca sa citesc asta!
Bravos, Dragos Vasile! Bravos, mamicule!
2009-12-27 20:55:27 | Raporteaza
Dupa Dec. 1989:
Am castigat dreptul ca specimene ca cele care posteaza comentariile de mai sus sa poata utiliza public – dar anonim – dejectiile verbale pe care inainte de 1989 le puteau posta numai pe zidurile w.c.-urilor publice si dreptul acelorasi specimene de a pierde orice reper suetabil al existentei lor.
Am castigat si dreptul de a fi cobai involuntari ai experimentelor media regizate, culmea, de haimanale cu o cultura mult mai precara decat a multora dintre noi.
Am mai castigat, insa, dreptul nostru de a nu face parte dintre ei si – incet, dar inexorabil – dreptul nostru de a deveni, in timp, membri ai unor paturi (subtiri, este adevarat, dar asa este in toata lumea civilizata) de elita (culturala, profesionala, chiar financiara) eliberate de impostura.
Fiecare a castigat in felul sau si dupa puterile sale.
Este evidenta necesitatea unei noi reglementari a dreptului de acordare si pastrare a frecventelor de emisie audio si video, intrucateste la fel de evident ca un post de televiziune nu “vinde” emisiuni precum un chiosc vinde “bomboane agricole” pe care poti sa le cumperi sau sa le refuzi.
2009-12-27 21:08:17 | Raporteaza
(acum 25 min) pentru ca pe viitor, nici un candidat PSD la presedintia Romaniei sa nu se mai faca de ras, domnul Iliescu a propus
solutia monarhiei pentru Romania!la auzul acestor fraze, domnul Petre Roman, un tanar socialist, a declara ca iliescu a intinat idealurile comuniste si republiacane pentru care a luptat tatal sau, Walter Roman in razboiul civil din Spania!!!in acest context, atentie, se apropie diversiunea cu teroristi!
Asteptam pozitia grupului PSD de la Cluj!
2009-12-27 21:26:40 | Raporteaza
ptr marcel:marcel dragule la anul ar trebui sa participi si tu,ai lua cu siguranta cel mai bun actor si cel mai bun jurnalist{de tv)…la scris esti penibil.Dar ai noroc…..nimeni nu a auzit….si nu va auzi de tine….decat la acest minunat nivel…Baga mare….eu te votez…
2009-12-27 23:15:57 | Raporteaza
Daca tot comentam:
Duminica spre luni, ora: 12: 36. Ce credeti ca difuzeaza acum Realitatea TV? Zece pentru Romania, editia 2006.
In alta ordine de idei. Am observat ca pe citiva dintre cei care comenteaza aici ii preocupa soarta domnului Sassu. Interesant nu e ca in februarie, cum sugeram mai sus, sint sanse foarte mari sa nu-l mai gasim in Pangratti. Ci exact ce scrie tolontan aici:
tolo.ro/2009/12../
In plus, aveti mai jos semnalul de la Cotroceni. Asta ca sa va stric seara nu numai cu Tatulici, dar si cu Basescu.
adevarul.ro/fin../
2009-12-28 00:41:49 | Raporteaza
Zece pentru Romania. O enorma eroare PUNCT
2009-12-28 02:25:33 | Raporteaza
Foarte tare articolul. Sincere felicitari!La multi ani!
2009-12-28 10:49:49 | Raporteaza
”ZECE PT. ROMANIA”are ca scop subinteles legitimarea greselilor, chixurilor,’’scaparilor”,rautatilor,emisiunilor-peltea ale postului REALITATEA-TV. Am inteles ca stirile nu sunt mereu in cantitate mare si de importanta dar realitatea-tv, cind nu le are le repeta pe cele – cateva,pana la exasperare. A amesteca categoriile de valori precum face emisiunea cu pricina este sinonim cu a le devaloriza. Cine a fost in sala Ateneului in seara cu pricina si a studiat si = sala =a putut observa numarul prea mare de rumegatori de guma sau privirile straine de ”moment”.
2009-12-28 11:06:42 | Raporteaza
Asteptam demult textul asta, de cind a inceput megaporcaria asta cu 10 pt romania. As fi vrut ca eu sa scriu textul asta, dar cum l/ati scris dvs si v/a iesit fara fisura, nu/mi ramine decit sa va multumesc, dle Dragos Vasile!
2009-12-28 13:04:06 | Raporteaza
“Practic, e cel mai depresiv program de televiziune din istoria modernă a Sărbătorilor.” Perfect adevarat ! E!… D’AIA NU MA UIT LA ASEMENEA PRODUSE !
2009-12-29 00:25:13 | Raporteaza
Dragos Vasile, nu v-am citit pana acum, nu va cunosc, dar de acum inainte voi cauta articolele dumneavastra. M-ati uns pe inima; trebiua sa o spuna cineva si ma bucur ca a-ti spus-o asa de clar si de transant. Intr-adevar “10 pentru romaia” a fost un exercitiu execrabil de comunism retrezit in sala ateneului. Ateneul ar trebui desinfectat sau mai bine zis cu ce s-a “produs” acolo, ar trebui “RINIT” ca o cocina !
2009-12-29 19:29:38 | Raporteaza
ar trebui schimbate criteriile de selectie! e clar ca poporul roman intotdeauna alege prost! l-au ales pe basescu presedine, asa ca ce pretentii sa mai avem de la o emisune de genul asta?
2009-12-29 22:21:12 | Raporteaza
@paul sorescu: cel mai prost a ales mama ta sa nasca un prostanac ca tine
2009-12-30 10:50:53 | Raporteaza
Excelent articol!!!
Felicitari!!
Parerea mea e ca Tatulici are niste fonduri la dispozitie si nu stie cum sa le foloseasca, altfel nu se explica aiuritoarele emisiuni…Un proiect gandit si muncit, sigur ar da rezultate.
2009-12-30 13:41:28 | Raporteaza
Impostura uraste valoarea
Impostura uraste valoarea, iar voi astia de la VOX PUBLICA sutetzi quintesenta imposturii.
Argumentul vostru suprem impotriva lui 10 pentru Romanai este ca castigatorii au fost decisi de votul popular si nu alesi pe sparnceana de comitzii si comitete aranjate, formate din baietzi de baietzi si femei de gasca , baietzi si fete care voteaza “asa cum trebuie” , metoda care este de altfel singura norma in “cultura” noastra de mucava.
Acolo unde “Dacă vrei într-adevăr valoare şi modele, atunci alegi un juriu potrivit şi-l pui la muncă”
Acolo unde “valoarea” se decide de “autoritatzi” si nu de public, iar apoi ce surpriza “valorosii” se intreaba de ce nu au public ?!?!?!
Argumentul vostru maxim a fost ca pusi sa aleaga oamenii au fost mai atentzi la ce reprezinta respectivul individ pentru mintea lor si nu s-a obosit sa respunda la intrebartea “Ce au facut valoros indivizii X, Y, Z in anul asta ?“. Daca ar fi sa se voteze doar dupa acest criteriu nici premiile Nobel n-ar fi representative deorece nicin-ul din laureatzii lor din ultimul secol n-a facut nimic “valoros” in anul in care a primt premiul Nobel .
Deci argumentul bashit in articol are o fortza zero singurul motiv pentru care voua nu va pute este ca e un pseudo – argument conevenabil pentru a o justifica mugetarea care va racaie fierea ca un ghimpe:
Cum e cu putitza sa organziam noi niste alegeri pe care sa le pierdem pe toate planurile ? Cum e cu putzintrza ca in sondajele platite si organizate noi, NOI sa fim ZERO ? Grea intrebare si singurul raspuns pe care l-atzi putut gasit voi le ea a fost contestarea validitatea votului popular ca si criteriu de notorietate.
De ce este votul popular indigest ? Deorece impostura care iubeste sa se impauneze cu el uraste momentul in care e infirmata de acesta . Cei ce se inchipuie mestecatori de vorbe pe ecran s-au trezit pusi la punct si aruncatzi in neant . Caci daca parazitzii unei televiziuni de stiri urasc ceva in mod organic si instinctive ceva acela este lumina adevarul.
Ei parazitii iubesc sa vorbeasca despre stiri cu o singur conditzie, ca respectivele stiri sa fie fabricate de ei si pentru ei. Sa fie sintetice si calpe asa cum sunt si ei. Ei care nu suporta adevarul deorece acesta le taie cu lama brici a simplitatzii sale valul gros al fumurilor din care ei s-au facut un castel . Ce om de televiziuen de stirei este acela care plecand de la “Zece pentru România reflectă România profundă.” ajunge la “. O enormă eroare, de principiu” Ce om conclude ca efortul de a masura si omagaia ADEVARUL ROMANAIEI PROFUNDE ASA CUM ESTE EL este“O enormă eroare, de principiu“
Oare de ce ? Doarece ” Mircea Badea – locul 1 la categoria “Jurnalişti”.
DE ASTA VOTUL BRUSC SI DINTR-O DATA VOTUL POPULAR NU E CORECT LA A JUDECA MESTECATORII DE VORBE PE ECRAN , FIE CA ACESTIA SE CHEMNA JURNALISTI FIE CA SE CHEAMA POLITICIENI ?
Deoarece bala bala-ul “sutelor de emisiuni” msutind de ”inteligenţă analitică” a “cinci ani de monumentale dezbateri despre “modele”, “valori” şi alte chestii fine, dar la fel de grase şi abstracte ca Moş Crăciun”in fine 5 ani de frecat menta si bautut apa’n piua despre “despre performanţă şi notorietate “ care au culminat in “Zece pentru România este cel mai amplu proiect de identificare şi de recunoaştere publică a elitelor” Au produs: Mircea Badea – locul 1 la categoria “Jurnalişti”
De ce va ustura asta ? De ce va doare adevarul ? De ce nu SUPORTATZI DIAGNOSTICUL care va inunda din toatae textele tuturor canteceleor de protest ?
“I said no, this is not fair
Everybody is talking and I really don’t care
Why, is the world so mean
I hope is just a dream””
Despre cine vorbeste poetul in cantecul sau ?
Despre VOI BA !! DESPRE VOI BAI SCURSORILOR !!!DESPRE VOI MAI PRAZITZILOR DE CANAL DE STIRI DIN NESTIRE voi astoa carora realitatea va pute.
“Bai inteligentule bai!!!!”!
PS Si eu tot doua facultatzi am , (la stat)
2009-12-31 10:04:20 | Raporteaza
tatulici:
-la cata gramatica stiu eu, mai are de învatat(chestie de sensibilitate)
-habar nu are ce e capitalismul
-îi statea mai bine când încuraja caritasul
-opera lui e caducă
2009-12-31 19:00:53 | Raporteaza
MARFA..10 PT ROMANIA…VOTAT DE ROMANII,ASTA E CHIAR SI MAI TARE…HA HA HA,INTREBATI-VA PE VOI INSIVA,A VOTAT CAREVA…HA HA HA
2010-01-03 08:10:24 | Raporteaza
Realitatea tv, ca orice fabrica de pantofi,nu poate produce un lucru de o calitate mai buna decat personalul ei.
2010-01-10 12:33:40 | Raporteaza