![]() | Zvastica şi umanismul. Tratat despre uitarevezi toate articolele de Dragoș Vasile19 Feb 2010 la 12:43 102 comentarii 1912 vizualizari. |
Vlad Hogea are emisiune la Antena 2. Nu, n-am început bine. Vlad Hogea, vicepreşedinte PC (fost secretar executiv la PRM şi “vice” la PNG), autorul cărţii Naţionalistul, despre care Mircea Mihăieş spunea că e Mein Kampf în versiune românească, are emisiune la Antena 2. Nu v-am atras, ca un magnet ciudat, în formă de zvastică, atenţia?
Insist: e vorba despre Vlad Gabriel Hogea, avocatul diavolului de la Der Stürmer. Hogea, deci, care a recunoscut că a fost inspirat în ucigătorul său demers naţionalist de către criminalul de război nazist Julius Streicher, executat la Nürberg. Istoricul isteric, care n-a ezitat să afirme că „antichriştii evreo-khazari au încercat şă-şi înfrîngă complexul inferiorităţii lor spirituale printr-o animalizare completă a trăirilor afective”.
Hogea, politicianul pe cît de traseist, pe atît de anti-semit, xenofob şi perfect asortat cu balamucul, în descendenţa costumelor albe, de spital, ale lui Vadim (pe care acum, cînd prestează la mogulul ăsta spălat, grizonant, conservator, îl consideră “infrecventabil” şi “extremist”). Ideologul sălbatic, din prima linie a luptei împotriva Holocaustului, care observa mai demult că „marxismul bolşevic şi capitalismul sălbatic au fost născocite de aceiaşi rabini şi zarafi bărboşi care bolboroseau în neştire pe la întîlniri de taină, urzind noi şi noi protocoale de înrobire a «goymilor»“.
Cum spuneam, acest Vlad Hogea, recte neonazistul luminii, are o emisiune la Antena 2. Şi nu, aşa cum a intenţionat, printr-o umilă autosesizare, Parchetul de pe lîngă Curtea Supremă de Justiţie, un mic dosar cu moţ penal. |n 2001, cînd a publicat corpul delict (cartea Naţionalistul, apărută sub auspiciile Academiei Romîne, girată fiind de Gheorghe Buzatu aka Centrul de Istorie şi Civilizaţie Europeană) Hogea activa ca deputat PRM şi, ca tot omul, era blindat cu imunitate şi tupeu.
Deci l-a durut în basca lui cu tricolor că volumul incriminat – în fapt, o antologie de umori şi dejecţii intelectuale, publicate în Romînia Mare, Naţionalistul, Politica şi Tricolorul , unde a fost redactor-şef – i-ar putea afecta cariera politică, pe termen lung. Inutil de precizat că, în lipsă de altceva, lucrarea lui Hogea a generat un protest public, semnat de nişte oameni normali la cap, pe nume Gabriela Adameşteanu, Ana Blandiana, Nicolae Manolescu, Virgil Ierunca sau Monica Lovinescu. E inutil, pentru că lumea a uitat. Şi-o să mai uite o dată, începînd de mîine.
N-aţi ghicit. Emisiunea prezentată de Vlad Hogea nu e un cooking show cu evrei. Se numeşte, mai puţin senzaţional (deşi sesizez o trimitere finuţă la Mihaela Tatu şi “noul realism” al lui Cristi Puiu), Filmul sau viaţa. Şi despre asta şi e. Nişte oameni stau la o masă şi discută chestii de zi cu zi, vecine cu cinemateca. |ntrucît filmele chiar sînt viaţa mea şi mai ales pentru că, la sugestia operatorului meu favorit, Mişu Funkfish, am decis să revăd Lista lui Schindler, am devenit brusc atent.
“La ora actuală, deţin una dintre cele mai mari şi mai valoroase colecţii de filme care există în Romånia: cîteva mii de titluri, pe suport DVD, CD şi casete video”, a declarat Vlad Hogea, în exclusivitate pentru departamentul de PR al Antenei 2. Parcă-l aud, din off, pe Codrin Ştefănescu (alt traseist notoriu, cu vechi şi la fel de clinice antecedente peremiste) prezentîndu-ne, pe larg, colecţia lui de cărţi vechi. Despre care cineva de la Academia Caţavencu auzise că sînt aranjate frumos, în bibliotecă, pe culori.
Nu mă interesează emisiunea lui Hogea. Şi nu discut aici motivele pentru care Dan Voiculescu (artizanul acestei bizare apariţii în grila de programe a Antenei 2) a decis să-i dea lui Hogea o maşinuţă nouă, de spălat imaginea şi trecutul. M-au fascinat însă întotdeauna aspectele procedurale ale metamorfozelor kafkiene. Modul nostru, perfect romînesc, de întrebuinţare a istoriei. A ăleia mari, naţionale, din care nu reţinem nimic, cu excepţia exasperantelor tare genetice, pe care le perfecţionăm zilnic. Şi mai ales a istoriilor mici, personale, din care relevant pentru publicul larg e doar prezentul cosmetizat în laboratoare de PR sau direct la televizor.
Trebuie să recunosc, însă, că Hogea a avut bun simţ, pe undeva. A aşteptat 9 ani ca jegul peremist să se usuce, ca o mască exfoliantă, cu Aloe Vera, şi să cadă în uitare. Dar nu era nevoie. Altora le-au ieşit mult mai repede petele de pe CV şi bubele supurînde din capul opiniei publice. Unora le-au dispărut complet dosarele, alea penale sau cele de la Securitate, dosite adînc, în gropile comune ale istoriei. Cîtorva dintre ei (începînd cu marele poet omnivor Adrian Păunescu) le-a fost de-ajuns să se lase purificaţi în public, cu hîrtie igienică parfumată, de către peştii sanitari din familia nevertebrată a lui Tatulici.
Poate că, în particular, Vlad Hogea ăsta e un tip OK şi ştie cine e Elem Klimov. N-ar fi exclus să-i fi plăcut şi lui filmul lui Ari Folman Waltz with Bashir (deşi omul pare, dimpotrivă, un fan al expresionismului german). Dar chiar nu se găsea un tînăr credibil, cu meclă virilă, de star de cinema, care să vorbească, la Antena 2, despre Hollywood, Romînia şi, îndrăznesc să anticipez, umanismul în cinematografie şi în general? Chiar nu a dibuit pînă acum Dan Voiculescu (care s-a remarcat într-o comedie de succes, prin întroducerea conceptului de “moralitate în politică”) un alt colecţionar de DVD-uri în vasta magazie cu tineri a PC-ului? Poate că nu. Sau poate nici n-a căutat. Oricum, e greu să-i explici unui mogul cît e important e, în filme sau viaţă, casting-ul şi numele de pe afiş.
Post scriptum. Genul: comedy/romance
Ştiu că pe mulţi dintre cinefili îi lasă reci politica şi scenariile aferente. Lor le mai spun o dată, într-un acces de frivolitate, just for fun, cine este Vlad Gabriel Hogea, naţionalistul cu happy end. Este fostul iubit al Oanei Turcu, actualmente soţia lui Cristian Brancu. Interesant nu e amănuntul în sine (în definitiv, dragostea, ca şi viaţa politică, nu ţine cont de bibliografie). Notabil e altceva: Cristi Brancu realizează, zilnic, talk-show-ul de largă respiraţie mondenă Agentul Vip. Şi prezintă săptămînal, alături de nevastă-sa, emisiuneaConfidenţial. Ambele se difuzează la Antena 2.


Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
| 1Brrr !!!!!!!! Ce duhoare fesenisto-securista ! Iar au aparut viermii de latrina din Modrogan.... | ||
| 2deci, oricum nu-i bine; solutia d-tale e una singura: astia sa plece si sa vina usl-ul;... | ||
| 3Deocamdata lui Ungureanu trebuie sa i se acorde sprijin . Prea repede si prea la ordin o parte din media au tabarat ca maidanezii turbati pe el ! Parerea generala... | ||
| 4E tare si e misto, da.De ce n-a devenit viral? De ce nu mai pica totusi nimeni exagerat pe spate? Fiindca stim, de ani de zile, ca mai toti astia ce se joaca cu finantele si puterea asta fac, de cand... | ||
| 5Bre nea Teo, cand atatia iti spun ca esti beat, du-te si te culca. Ai devenit mai plictisitor decat baba Geta de la parter. Iti ploua in gura.... | ||
| 6Dupa cate vedem,Iulian Leca-colegul lui Teodorescu,s-aretras din viata publica,dupa ce a scris tot asade-a lela si s-a plictisit,fiind dezavuat de 70% dintrecititori!Cred ca daca autorul... | ||
| Mihai Goţiu 25302 citiri |
| Cristian Teodorescu 10172 citiri |
| Costi Rogozanu 9754 citiri |
| Ciprian Domnişoru 8948 citiri |
| Remus Cernea 5433 citiri |
| Alin Fumurescu 4337 citiri |
| Cristian Bândea 3930 citiri |
| Constantin Creţan 3778 citiri |
| Dan Duca 3764 citiri |
| Dorin Tudoran 3133 citiri |
| Mihai Goţiu 6 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Costi Rogozanu 3 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Mihai Goţiu 113724 citiri |
| Costi Rogozanu 59083 citiri |
| Cristian Teodorescu 49419 citiri |
| Alin Fumurescu 30398 citiri |
| Remus Cernea 21012 citiri |
| Ciprian Domnişoru 20911 citiri |
| Iulian Leca 17519 citiri |
| Dorin Tudoran 16645 citiri |
| Viorel Dobran 16195 citiri |
| Cristian Bândea 12896 citiri |
| Mihai Goţiu 39 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Nu cred ca ar trebui sa ne facem prea multe griji.
E doar un Nastratin Hogea reloladed.
2010-02-19 13:01:47 | Raporteaza
@#1:scuze,e “reloaded”
2010-02-19 13:05:44 | Raporteaza
Ce gusturi in materie de barbati are si femeia asta, O Turcu!
Cine urmareste Antena 2?
2010-02-19 13:20:44 | Raporteaza
Este Vox Publica un site rasist? Da! Din moment ce astfel de comentarii, cum e cel de mai sus, sînt lasate să zburde!
2010-02-19 13:50:23 | Raporteaza
Domnule Dragos Vasile,
In primul rand vorbiti la trecut despre Vlad Hogea si nimic despre faptul ca ar fi un cinefil capabil de emisiuni interesante . Astept un text de la Dv dupa ce vedem impreuna o emisiune cu Vlad Hogea.
Sunt putin contrariat de ceea ce scrieti in articolul Dv. Referitor la Zvastica si Umanismul, nu am aflat mare lucru, dar am aflat urmatoarele:
1. Vlad Hogea are emisiune la Antena 2
2. Cum spuneam, acest Vlad Hogea, recte neonazistul luminii, are o emisiune la Antena 2
3. Deci l-a durut în basca lui cu tricolor că volumul incriminat Naţionalistul i-ar putea afecta cariera politică, pe termen lung
4. N-aţi ghicit. Emisiunea prezentată de Vlad Hogea nu e un cooking show cu evrei. Se numeşte, mai puţin senzaţional Filmul sau viaţa
5. “La ora actuală, deţin una dintre cele mai mari şi mai valoroase colecţii de filme care există în Romånia: cîteva mii de titluri, pe suport DVD, CD şi casete video”, a declarat Vlad Hogea,
6. Nu mă interesează emisiunea lui Hogea.
7. Poate că, în particular, Vlad Hogea ăsta e un tip OK şi ştie cine e Elem Klimov. N-ar fi exclus să-i fi plăcut şi lui filmul lui Ari Folman Waltz with Bashir (deşi omul pare, dimpotrivă, un fan al expresionismului german)
8. Vlad Gabriel Hogea, este fostul iubit al Oanei Turcu, actualmente soţia lui Cristian Brancu
9. Crisi Brancu prezintă săptămînal, alături de nevastă-sa, emisiuneaConfidenţial. Ambele se difuzează la Antena 2.
Foarte buna reclama i-ati facut si personal m-ati convins sa ma uit la Antena 2, la care nu m-am uitat decat de 2 ori, cate 2-3 minute si de atunci niciodata.
Apropos, daca era B1, sau OTV, banuiesc ca aveati acelasi discurs.
2010-02-19 13:58:27 | Raporteaza
@Ioan T. Morar: Si ce litera!
Cel de mai sus a auzit numai despre acestia. Nu cunoaste si ramura cea buna.
2010-02-19 14:04:41 | Raporteaza
@Ioan T. Morar: Mai dle T. Morar, vad ca ideea de cenzura te orgsameaza. Spune-i lu nenea ala sa nu mai scrie el despre etnii, si sa isi vada de meseria lui. Totusi ideile trebuie lasate libere. Ca tocmai ce ai avut si dumneata un articol cu rromi care ..cica ar fi de porc ca au luat permise ilegal in Ungaria. Sa iti aduc aminte ca Bernie Madoff a furat 50 de mld de $, si nimeni nu a zis ca e evreu?! Pt ca stirea nu era ca ar fi evreu, ci ca a furat banii. Dar dumneata dai in rromi inainte, fara rusine.
2010-02-19 14:05:44 | Raporteaza
@Jianu: nastratine,matale esti bre,zi drept?
2010-02-19 14:23:15 | Raporteaza
@Jianu:
nu toate ideile trebuie lăsate libere!
2010-02-19 14:25:17 | Raporteaza
@Ioan T. Morar: Asa ziceau si comunistii: Nu toate ideile trebuie lasate libere. Dupa care ziceau: Nu toti oamenii merita sa traiasca, hai sa ii omoram in inchisoarea de la Pitesti. Eu zic mai bine sa nu mai impartim oamenii in martieni si venusieni, ca cu dividerea asta au reusit sa ne conduca toti neavenitii. Mai bine uniti, homogeni in gandire. De aceea strig: JOS PARADIGMA politica STANGA-DREAPTA!!
2010-02-19 14:32:00 | Raporteaza
@jianu: Subscriu! Si nici in reptilieni, serpilieni si alti rudotelieni.
2010-02-19 14:41:19 | Raporteaza
@Ioan T. Morar:
Cine, si in ce calitate poate decide care idee poate fi libera si care nu?!
O idee stupida trebuie contrata in public, si nu poate fi contrata in public daca nu este exprimata in public, si nu poate fi exprimata in public sub cenzura!
Crezi ca Jianu are o idee stupida, argumenteaza! Chiar daca el nu va intelege, si nu va reunta, cititorii vor face intelege argumentele si-i vor ignora ideile.
In asta consta puterea poporului (aka Democratia).
referitor la Jianu, chiar nu are nici o idee care trebuie cenzurata, e numa o colectie de insulte care poate fi ignorata … don’t feed the troll!
2010-02-19 14:46:01 | Raporteaza
@StiintaPlange:
acele insulte au fost coagulate si in ideea exterminarii destinatarilor .Despre asta e vorba.
2010-02-19 14:52:27 | Raporteaza
@Şeful lu` nastratin,cumva?
2010-02-19 14:55:36 | Raporteaza
@StiintaPlange: Mai Stiinta, vad ca maitrizezi arta exagerarii. Ai inmultit cu e la puterea x o suma de insulte pe care crezi dumneata ca le-as fi adresat. Numai ca aceasta suma este egala cu 0 daca vei citi comenturile. Si 0 inmultit cu oirce exagerare de tip exponential da tot 0. Dar matale nu ai de unde sa stii chestii din astea, ca probabil ai facut studii din astea gen filologie si gandesti cu partea nelogica si emotionala a creierului, dezvoltata probabil de multele carti literare pe care le-ai citit. Incercarea aia de logica cu “contrata public, exprimata public”..e penibila. Nu poti sa inlocuiesti lispa de metoda in gandire cu inventii mediocre de tip mioritic. Iar la faza cu “troll”, ai jignit toti cititorii VoxPublica, cei care scriu aici fiind providerii, iar cei care citesc fiind doar niste rate care deschid gura si asteapta sa li se bage in gura.
2010-02-19 14:55:48 | Raporteaza
@StiintaPlange:
Jianu sufera probabil de vreun soc din moment ce e asa croit pe evrei…insa in nemernicia lui, ca un caine turbat, uite ca da ocazia lui IT Morar sa se afirme…un alt mare ganditor de prin baragan! (dupa cum vezi,pierde intentionat si litere, ca sa mai aibe ocazia sa mai bage un post).
Normal ar fi fost ca ambii sa fie cenzurati! Asa, zburda amandoi ca intr-un show de pitzipoance!
2010-02-19 15:07:44 | Raporteaza
@Ioan T. Morar:
am vazut de unde vine si unde vrea sa ajunga;
Cred ca intr-o democratie functionala prioritatile publice ar trebui sa fie cam asa:
1. Drepturile omului (Libertatea de exprimare printre ele)
2. Restul!
Cat ii ea de tampa(idea de mai jos) ii totusi o idee, si tebuie combatuta:
“multe nume care se termina in “eanu” sunt evrei”
Sufixul -eanu, sau varianta simplificată -anu, este, de obicei, ataşat numelui unui loc, râu, deal, munte, zonă sau chiar al unui oraş sau al unei regiuni tradiţionale româneşti. Astfel, nume de famile precum Argeşanu, Ardeleanu, Bănăţanu, Constănţeanu, Deleanu, Dobrogeanu, Făleanu, Haţeganu, Moldoveanu, Munteanu, Prahoveanu, Oroveanu, Racoveanu, Sadoveanu, Timoceanu, Vrânceanu, Urleanu şi Zogreanu sunt de această factură.
2010-02-19 15:09:27 | Raporteaza
N-am inteles ce treaba are Zvastica respectiv cu numitul Hogea, de care aud prima data;nu frecventez nici o antena, dar m-ati facut curios.Si apoi, prefer Zvastica decat Secera si Ciocanul- cata ipocrizie in acest simbol! Comunistii sunt dusmanii de moarte ai taranimii muncitoare! Zvastica e simbol antic, idem salutul roman, preluat de NSDAP.Nu vad nici o justificare de a condamna aceste simboluri, numai ca le-au folosit abuziv altii.Poti spune, “Ave Caesar” fara sa ridici bratul drept? M-a deranjat intotdeauna dubla masura: orice simbol fascist/nazist afisat, inclusiv ideile- sunt legal condamnate in timp ce smbolurile marxist/leninist/comuniste, sunt bine mersi,omagiate!
Vorba lui Petain:”Les francais ont la memoire courte”, recte oamenii!
2010-02-19 15:10:48 | Raporteaza
Vlad Hogea A FOST peremist si acu` are emisiune la Antena. Si ce? Poate si-a schimbat intre timp ideile, ca e destul de tanar. S-au mai vazut cazuri: Petre Tutea a fost comunist (si ateu) si pe urma legionar, Iliescu a fost comunist, apoi a instaurat democratia “originala” in Romania, Basescu & Co au trecut de la stanga la dreapta… Pe alte meleaguri avem cazuri mai interesante: Joscka
Fischer (daca asa se scrie)si Daniel Cohen Bendit au fost anarhisti in tinerete, pe urma au devenit politicieni respectabili, Ytzak Shamir, a fost membru al organizatiei teroriste Haganah, apoi a devenit prim-ministru, Yasser Afafat a fost teroristu` numarul 1 al planetei inainte de Bin Laden, pe urma a luat Premiul Nobel pentru Pace, daca nu ma-nsel. Deci, se poate.
2010-02-19 15:13:30 | Raporteaza
Normal..acolo unde argumentele se sfarsesc, stupide fiind, incepe adevarata colectie de insulte. Yorga..doar atata poti? Astepti de la T. Morar sa intervina? Sa fim cenzurati? Internetul a ramas singura unealta necenzurata. Cu greu va putea fi cenzurata. Dar la articolele in care rromii sunt jigniti de ce nu intervii? Ca si alea ar trebui sa fie cenzurate dupa mintea ta de filolog. Parca ziceai “Don’t feed the troll”. La ce mai intervii pe voxpublica? Du-te si vezi-ti de meserie. Daca ai..ai asa ceva? sau stai de goange pe bloguri si tu?
2010-02-19 15:13:44 | Raporteaza
erata: Arafat!
2010-02-19 15:15:07 | Raporteaza
@Yorga: Bai Yorga, nu eu am scris aia cu evrei “eanu”. mai citeste ..nu te mai grabi. Mi se pare o prostie aia cu “eanu”. ala care a scris commentu ala de sus..cu “eanu” etc.. este chiar fanatic..si din pacate, fara argumente, interg discursul ii este discreditat.
2010-02-19 15:16:35 | Raporteaza
Mie m-i s-a facut cam frica.La inceput am crezut ca sunt pareri-parodie.Nu se poate sa fie atitia nebuni in tara asta.Dupa cele de mai sus se pare ca Vadim nu e cel mai scrintit !
2010-02-19 15:17:40 | Raporteaza
@jianu:
@jianu:
bai prostovane, nu io am scris despre “eanu”!
Beleste ochii inainte sa scrii tampenii… si daca tot nu intelegi vino la mine sa-ti recomand un psihiatru bun!
2010-02-19 15:19:50 | Raporteaza
@jianu: Du-te, bai, nene, si racoreste-te ca ti s-a imbacsit creierul de tot. Ti-as recomanda si o detoxifiere totala – auzi, ca primvara e anotimpul perfect, ii tragi o cura cu ridichi de luna, salata verde, castraveti, rosii. Lasa naibii sticla aia de tzuica. Si plantele alea proaspat interzise, iesi in natura si planteaza un copac, ceva, face bine.
2010-02-19 15:21:22 | Raporteaza
De ce si-a schimbat Berceanu numele? Din Bercovici in Berceanu? Bercovici nu era frumos? Ce nu-i convenea?…Lasa-ne cu vrajeala asta.
2010-02-19 15:24:35 | Raporteaza
@Seful:
ai uitat sa-l mentizionezi pe Corneliu Zelea Codreanu, un alt mare evreu conducator si patriot pe deasupra
2010-02-19 15:25:53 | Raporteaza
@Yorga: Sigur, aia cu psihiatrul este din arsenalul clasic de denigrare. Fara argumente bineinteles. Vad ca acea colectie de insulte, din partea celor care se dau mai catolici decat papa, nu inceteaza.
2010-02-19 15:27:19 | Raporteaza
@Seful:
“De ce si-a schimbat Berceanu numele? Din Bercovici in Berceanu? Bercovici nu era frumos? Ce nu-i convenea?…Lasa-ne cu vrajeala asta.”
Nici lui Eminescu nu i-a convenit Eminovici… a bagat un “escu” ca asa era moda atunci, si nu “eanu” cu e moda acum!
2010-02-19 15:27:47 | Raporteaza
@jianu:
“Sigur, aia cu psihiatrul este din arsenalul clasic de denigrare.”
… ma asteptam la replica asta, intrucat nu s-a pomenit de cand lumea un nebun sa se duca de bunavoie la tratament; el nu se poate simtzi decat insultat!

2010-02-19 15:29:15 | Raporteaza
Yorga Du-te la munca…erau de acoperit niste gropi in bucuresti..si e nevoie de oameni. Iti pun o pila la fortele de munca. sa fii si tu util cu ceva..dupa care poti sa mori linistit..unu in minus nu se simte…aerul e pretios sa stii.
2010-02-19 15:36:37 | Raporteaza
@Ioan T. Morar: Felicitari pentru luarea de atitudine!
2010-02-19 15:37:16 | Raporteaza
@jianu:
problema ta erau evreii, apoi itmorar, acum ai trecut la alta…dovada sublima a unei psihoze ramase netratate!

2010-02-19 15:43:06 | Raporteaza
@Edwin Keleti:
regret toleranta administratorilor fata de comentariile antisemite de mai sus.
2010-02-19 15:44:02 | Raporteaza
@jianu:
cat despre goange pe net…cam vad ca numai tu nu esti ala sa te lasi; jobul tau este sa combati jidanismul? nu ne spune cine te plateste pentru asta…ca tot aflam noi pana la urma…
dar pana atunci, daca tot nu te tratezi la specialist, ia macar un pahar cu apa rece…sa te tzina ocupat!

2010-02-19 15:46:18 | Raporteaza
@StiintaPlange: Yorga, sa stii ca e o conspiratie a lui T. Morar impotriva ta. Ca mananca litere ca sa isi dea ocazia sa mai scrie posturi =))
) Doamne Maica domnului ce dezaxat mai esti..mergem impreuna la doctor, dar ai sa vezi ca pe tine te baga direct la Balaceanca fara teste suplimentare.
Eu zic sa il lasi pe T. Morar, ca omu e un adevarat intelectual si a avut bunul simt sa intervina in limitele rezonabilului, si nu in mod abrut cum ai fi vrut tu. Parerea mea e ca atunci cand tu pronunti numele de T. Morar, ar trebui sa iti pui o dorinta.
2010-02-19 15:47:00 | Raporteaza
@jianu:
“Parerea mea e ca atunci cand tu pronunti numele de T. Morar, ar trebui sa iti pui o dorinta.”
Mi-am pus dorintza: du-te la psihiatru si …piei Satana, ptiu, ptiu!
2010-02-19 15:49:07 | Raporteaza
Sa moara mama, cenzura mai rau decat pe vremea comunistilor. A sters tot lepra aia din redactie. De fapt acuma e comunism.
2010-02-19 15:52:03 | Raporteaza
Cativa de pe-aici traiesc intr-o mare eroare, crezand ca tot ce debiteaza mintea unui om se numeste OPINIE si se cred cenzurati. Visati cai verzi pe pereti…
2010-02-19 15:55:00 | Raporteaza
@Ioan T. Morar:
Da ma? Si care idei ar trebui lasate libere? Io-te ba, si eu care credeam ca cenzura sia desfiintat. Bai nea Morare, afla de la mine daca inca n-ai aflat: orice idee buna, rea, trebuie sa circule, altfel ideile puse la index pot creea tentatia fructului oprit! Sau inca n-ai auzit de asa ceva? Hahahaha!!!
2010-02-19 15:55:54 | Raporteaza
@Bibi cucernicu:
la STS asa e regula? sau nu mai lucrati acolo? hahahahahaha!
2010-02-19 15:57:32 | Raporteaza
Gabriel Hogea are emisiune la Antena 2. Bun, si care-i problema voastra? Daca mogulul de la Antene vrea sa plateasca niste amenzi e treaba lui, voi vedeti-va de mogulu` vost`. Fie care cu mogulu` lui, inclusiv Basescu care si-a tras un mogul pe cinste. Un fost urmarit penal, acuzat de paran`darat la privatizarea unui mare otel, nu spui care … Hahahaha!!!
2010-02-19 16:00:12 | Raporteaza
@Ioan T. Morar: nu toate ideile trebuie lăsate libere!
Si tu cu val_one ,Yorga@ company veti fi judecatorii ? As mai adauga si ca nu tot nataraii care iau un condei in mina ar trebui lasati sa-l foloseasca …
2010-02-19 16:24:01 | Raporteaza
Sunt foarte nefericit : lu’ dl.Hogea i-a murit pisica! Plimbandu-se ingandurat si trist pe Lipscani, in fata unui boutique, observa o pisicutza care lingea lapte dintr-o farfurioara! Colectionar si cunoscator fin, dl.Hogea observa ca farfurioara era o adevarata opera de arta, extrem de valoroasa. Da fuga la buticarul evreu si-l roaga sa-i vanda pisica. Ofera 2 Euro, apoi 5, 10 si, intr-un final, bate palma pentru 20 Euro! “La pretul asta, zice dl.Hogea, as vrea sa iau si farfuria, ca sa nu murdaresc alta! In plus, sunt sigur, pisica nu s-ar mai stresa daca ar avea aceeasi farfurie!” “Asta nu, raspunde buticarul evreu, farfuria asta imi poarta noroc! Numai saptamana asta am vandut 28 de pisici!”
Oricat ai fi de inteligent, daca esti prost esti prost!
2010-02-19 16:26:45 | Raporteaza
@Ioan T. Morar: Regret toleranta administratorilor fata de comentariile antisemite de mai sus.
pai instituie o cenzura a netului si inalta un rug in piata victoriei Hai noroc mioruticule Ilya Ehrenburg
2010-02-19 16:27:35 | Raporteaza
@GAVRILACHE: pen`ca asa-i obiceiul la anarhistii de stanga In timpul liber cand nu sunt pe la manifestatii si fumat iarba- acolo unde lupta ei ptr pace, Africa, feminism, globalizare etc, o freca si ei pe net luindu-si identitati sugubete
2010-02-19 16:47:48 | Raporteaza
@rurik:
“pen`ca asa-i obiceiul la anarhistii de stanga In timpul liber cand nu sunt pe la manifestatii si fumat iarba- acolo unde lupta ei ptr pace, Africa, feminism, globalizare etc, o freca si ei pe net luindu-si identitati sugubete”
Cum se autodenuntza un fanatic:
rurik=identitate sugubeatza!
2010-02-19 16:54:20 | Raporteaza
Bai, astia, ati innebunit cu “freespeechul”> Nu stiti ca nu exista? Poti oare oriunde in occident sa faci cel mai mic comentariu rasist sau homofob? Daca esti o personalitate publica iti pierzi totul, reputatia, serviciul, prietenii, devii persoana non grata
Halo, astia cu “freespeechul” stiti voi ca in Germanica e suficient sa faci salutul nazist, sa ridici bratul si te baga la bulau. Ati auzit copiii durerii de englezul ala Irwin care cica nega Holocaustul si fu pus dupa gratii in Austria.Auzira-ti voi ca de spui un cuvant rau de Mahommed ai sharia pe cap sau de critici Islamul esti cu comandoul la poarta!Stiti voi ca hacolo exista legi stricte al e calomniei?
Numa la noi po sa injuri cat vrei.Pai nu suntem noi cei mai democratzi in tara lu frispici.
2010-02-19 16:56:39 | Raporteaza
subscriu la comentariul lui Nikko de la #40.
O insulta gratuita nu este o idee, nu este exprimare, nu este utila nimanui … ba mai mult, ridica o bariera de comunicare! Asadar, salut interventia moderatorului!
2010-02-19 17:02:57 | Raporteaza
@StiintaPlange:
“Asadar, salut interventia moderatorului!”
Stai sa vezi ce mai cenzura: am postat o gluma despre un evreu Iceberg care a scufundat Titanicul…si l-au sters!
E adevarat ca am folosit expresii nepotrivite precum “jidan” si “circumcis” 
Nici de glume nu mai stie cenzura asta!
Ma tavalesc pe jos de ras!

2010-02-19 17:08:19 | Raporteaza
@Had Gaunescu:
pe bune. ( dumblaws.com/../ )
tu stiai ca in Hartford (USA) nu ai voie sa treci strada in maini?!
Da, multe state europene au decis sa limiteze libertatea de exprimare … cu toate ca vine in conflict cu Declaraţia Universală a Drepturilor Omului ( onuinfo.ro/docu../ ) art #19.
ce-i de facut?! pe cine ascultam?!
2010-02-19 17:10:45 | Raporteaza
@StiintaPlange: Asadar, salut interventia moderatorului!
Sigur ca da , dar numai cand e vorba de “ailalati” aia urati nu de noi cei “buni” si “umanisti”
Gaunovici Stiti voi ca hacolo exista legi stricte al e calomniei . Exista si impotriva adevarului istoric al statisticilor si evidentei ?
Pai 70-80% din conducerea partidul bolsevic dupa revolutia bolsevica erau evrei Trotki,Lenin , Buharin @company erau evrei Si asta e antisemitism , calomnie sau statistica ?
2010-02-19 17:11:24 | Raporteaza
@Yorga:
:p
am vazut, dar daca nu l-ar fi ster, s-ar fi trezit cineva sa se lege de cuvintele respective, si ar fi dus “discutia” mai departe in balarii. Oricum, o fo doar o gluma, nu o idee
2010-02-19 17:14:48 | Raporteaza
@StiintaPlange:
traim vremi grele moncher…caldura mare in plina iarna!
Unora le-ar trebui niste gheata la cap…sa se mai racoreasca…poate tot din Iceberg ala
Hehehehe!
2010-02-19 17:17:31 | Raporteaza
Rabinul D/zeu:
-vai doamne, ce napasta, fiul meu s-a crestinat
D/zeu: si al meu la fel!
Rabi: si ce ai facut atunci?
D/zeu: Am schimbat testamentul!
2010-02-19 17:19:33 | Raporteaza
Am citit recent cartea lui Benjamin Valentino, “Final Solutions” unde autorul afirma ca liderii extremisti sunt singurii vinovati pentru genociduri si respinge teoria urii primordiale. Partial, gasesc ca are dreptate cand spune ca liderii, in special cei extremisti, recurg la tot felul de tactici pentru a-si consolida puterea – vezi cazul lui Stalin. Per total insa, nu cred ca argumentul lui e suficient pentru a plasa vina pentru genociduri exclusiv pe liderii extremisti.
Aparent cele scrise in paragraful de mai sus nu au legatura cu articolul. De fapt au. Personajul din articol, de care nu am auzit pana acum si pe care sper sa nu il cunosc niciodata nu e un exemplu singular. El nu reprezinta din pacate doar o anomalie in societatea romaneasca. Problema este ca acest individ articuleaza ideile unui grup, un grup al carui exponent este. Problema nu rezida doar in faptul ca acest personaj reuseste sa ramana in mass-media si sa isi continue tirada extremista intr-un fel sau altul, nici ca reuseste sa se spele de trecut prea usor, ci in faptul ca sunt multi care gandesc ca el, chiar daca nu se exprima in public la o asa scara (poate nu au curajul de a-si expune ideile, poate nu au mijloacele de a faca asta). Este de ajuns sa vedeti comentariile care sunt postate la fiecare stire ce are minim legatura cu Israelul de pe Antena 3. Cu siguranta, cei care le fac isi inchipuie ca au motive intemeiate sa gandeasca asa. Poate au avut experiente perceput (si nu neaparat reale) neplacute cu respectivul grup, precum o mare parte a cetatenilor germani in anii 20 si 30. Dupa parerea mea asta se explica printr-o lacuna a educatiei, poate experiente personale au creat o anumita imagine si ei reactioneaza la ea cu o actiune extremista, poate asa au fost invatati. Normal ar fi sa nu mai cadem prada unei furii oarbe care ne spune sa eliminam cu totul pe oricine credem ca ne ameninta. Ar fi trebuit sa trecem de stadiul asta. Din pacate asta nu se intampla prea usor, in pofida a cateva mii de ani de civilizatie. Stiti, si porcul domestic lasat liber in cateva saptamani devine porc mistret…
2010-02-19 17:23:07 | Raporteaza
@rurik, vezi posturile mele de mai sus. Am sustinut ( si sustin) libertatea de exprimare, orice idee are dreptul sa fie prezentata … dar o injuratura nu este o idee! Putem fi de acord asupra acestui aspect?!
” … erau evrei Trotki,Lenin … Si asta e antisemitism , calomnie sau statistica ?”
Nope, e doar un non-sens!
2010-02-19 17:23:35 | Raporteaza
@Dana: Dupa parerea mea asta se explica printr-o lacuna a educatiei
ce-mi place mitul asta cu lipsa de educatie…
Stiti, si porcul domestic lasat liber in cateva saptamani devine porc mistret…
Vox Dana Vox Dei
2010-02-19 17:26:57 | Raporteaza
@StiintaPlange: ” … erau evrei Trotki,Lenin … Si asta e antisemitism , calomnie sau statistica ?”
Nope, e doar un non-sens!
Fals E statistica si nicidecum calomnie si non-sens Iar 70-80% din conducerae partidului bolsevic erau evrei Iar asta iarasi e statistica si nu calomnie
2010-02-19 17:31:08 | Raporteaza
@rurik:
hai bah, lasa petardele!
2010-02-19 17:33:43 | Raporteaza
rurik, ce ai spune despre cineva care vine sa te omoare, pe motiv ca esti vinovat de nefericirea lui (si aici sunt n cazuri), desi tu nu l-ai vazut niciodata? desi nu esti vinovat de nimic?
din pacate asta nu e mit cu lipsa de educatie. cazul lui Beilis iti spune ceva? e foarte usor sa gasesti un tap ispasitor pentru ce nu-ti se pare corect si e in natura umana sa incerci sa remediezi asta. Problema e in care masura raspunzi la injustitii. Daca sari peste cal, daca pe Celalalt il vezi ca pe un diavol care trebuie exterminat total inseamna ca ceva iti lipseste tie si nu Celuilalt. Lipsa respectului pentru ceilalti si lipsa empatiei sunt total compatibile cu o educatie deficitara. Si apropo, care sunt persoanele cele mai vulnerabile la manipulare?
2010-02-19 17:39:29 | Raporteaza
@Yorga: Bine prieten al popoarelor , daca tu zici…Ca tot vreti sa instituiti un nou fascism cu chipul antifascismului
2010-02-19 17:41:04 | Raporteaza
@rurik, o definitie pe scurt a statisticii: “Statistica este o ramură a matematicii aplicate care se ocupa cu extragerea informaţiilor relevante din date” … relevante la ce, sunt cifrele pe care le postezi?! Sunt doar cifre! Non-sens!
2010-02-19 17:48:28 | Raporteaza
@ Dana.Persecutia evreilor, a acestui popor ratacitor a inceput inca de la izvoarele crestinismului.Nu trebuie uitat ca israelitii au fost priviti drept cei ce l-au vandut pe Iisus romanilor, desi de ce un popor trebuie sa sufere de pe urmele actiunilor lui Herod se poate explica si prin predicile bisericii. Drept este ca in Evul Mediu acestea se tineau in latina de prea putini credinciosi le intelegeau dar un cuvant doua de acuza tot mai razbateau si erau intelese.Apoi sa nu se uite ca resentimentul fata de imigranti a existat si inaintea navalirilor din secolul 20 (nu intru in amnaunte)Ori in Evul Mediu si dincolo de el in epoca luminilor si apoi in secolul 19 evreii au constituit marea masa a emigrantilor necrestini in mai toate tarile Europei.Fiecare isi avea evreii lor.Desigur ca trebuind sa se adapteze si sa supravietuiasca evreii au dezvoltat un talent comercial financiar deosebit si au sufocat prin agerimea lor mercantila afacerile nativilor , creind astfel adanci resentimente. Cand economia merge,trece, nu se observa, dar cand ea e falimentara, ca cea a Germaniei de dupa primul razboi mondial, se creeaza germenii urei de rasa.Este evident ca Protocoalele Inteleptilor Sionului, ce vorbesc de o conspiratie iudeica de dominare a lumii par astazi literatura SF. Dar nu asa au fost percepute ele atunci.Este deasemenea adevarat ca multi evrei au imbratisat comunismul si au fost lideri ai miscarilor comuniste si asta se trage de la mentalitatea si traditia loor de kibutz.Nu pot aici sa fac decat sa rezum cauzele prigaonei evreilor.Pentru a afla mai multe consultati carti de specialitate.
2010-02-19 17:57:48 | Raporteaza
@rurik:
daca sunt contra xenofobiei,rasismului, antisemitismului inseamna ca in logica ta sunt fascist????? daca tu nu esti “prietenul popoarelor” ca mine, inseamna ca tu esti mai putzin fascist decat mine?
io inteleg ca iti aperi nevoile si neamul/
dar de logica ta rade raul, ramu…
du-te bah mai bine sa-ti faci o injectie la cap!!
2010-02-19 18:05:19 | Raporteaza
Gopo iarasi esti pe aici ? Nu observi ca repeti ca un papagal o noua limba de lemn si ca semeni cu un cominternist de sec xxi ?
2010-02-19 18:11:02 | Raporteaza
Haud, nu m-am apucat sa scriu aici cauzele pentru care evreii au fost urati de-a lungul istoriei. Am pus cauza principala, aceea a lipsei educatiei persoanelor care isi inchipuiau ca din cauza evreilor ei nu au slujbe sau mai stiu eu ce. Si cred ca am facut diferenta dintre perceptie si realitate. Cine vrea sa stie mai mult, Originile Totalitarismului de Hannah Arendt sunt cea mai potrivita lectura.
La fel de bun exemplul e cel privind vrajitoarele. Am urmarit recent un documentar cu privire la schimbarea climatica majora de la inceputul secolului XIV. Printre efectele produse a fost si initierea vanatorii de vrajitoare, dupa ce cu un secol-doua inainte fusese cazul albigenzilor si catarilor. Preotii au venit cu ideea ca frigul care nu mai contenea era rezultatul vrajilor si ca singura solutie era arderea lor pe rug. Asa practic s-a ajuns la epurarea celor indezirabili, la intarirea bisericii (si la cresterea donatiilor!!!) si la deturnarea atentiei saracilor de la nedreptatile sistemului feudal. Daca marea masa a credicionciosilor ar fi avut educatia de azi, ar fi stiut poate sa nu comita atatea crime arbitrare. Vina deci se imparte la doua categorii de persoane deci: pe de o parte liderii (ca sunt lideri spirituali sau politici) care manipuleaza spre beneficiul lor anumite situatii si masa needucata care incearca sa isi rezolve problemele eliminand anumite persoane sau grupuri indicate de lideri.
2010-02-19 18:23:46 | Raporteaza
@Ioan T. Morar
Am observat inca o data ca, acolo unde este cantitate, calitatea are iremediabil de suferit. Sint din ce in ce mai multe texte pe Vox si o caruta de comentarii (eu, unul, prefer sa am trei, dar inteligente). E inutil de precizat ca interventiile suburbane, extremiste sau pur si simplu cretine au devenit si aici un loc comun. Or, parerea mea e tot asta: cretinii trebuie banati. Dar asta nu e blogul meu si nici al dvs.
@Dana
Despre asta era vorba.
@adi
E corecta observatia ta si subscriu. As fi fost incintat sa fie si cazul lui Hogea (si spun asta pentru ca Vlad, spre deosebire de altii, e baiat destept). Deci: daca Hogea isi lua o vacanta de 9 ani, medita asupra nationalismului, mai citea niste carti, isi dadea seama ca se afla in eroare si isi repara greseala PRIN NISTE TEXTE, nimeni n-avea nimic cu el, in afara chestiunilor de nuanta. Eu cu atit mai putin (intrucit, dincolo de context, ma bucura ca se mai face o emisiune despre filme). Dar ce-a facut Hogea intre timp? A intrat in PNG, avind acelasi discurs, virat usor spre ortodoxism. Si, foarte important, a reedidat Nationalistul, de data asta intr-un tiraj de 10.000 de exemplare (fata de 1.000 – tirajul initial). Iarta-ma, dar, in conditiile astea, nu-l pot pune pe Vlad Hogea linga Petre Tutea. Tu poti?
@Had Gaunescu
Da, asa stau lucrurile (e timpul s-o afle si altii). Si, ca de obicei, la noi prin “libertate de expresie” se intelege libertatea de a-i injura p-aia cu care nu esti de acord. Mi-e sila, dar m-am obisnuit cu cretinii. Nu le mai raspund. Pentru mine, netul (cu “freespeech”-ul lui cu tot) foloseste la altceva.
@Stefan Michiu
Sa zicem, ca dvs, ca zvastica, un frumos simbol cultural, n-are legatura cu Vlad Hogea. Ok. Imi pare rau sa va dezamagesc: are insa legatura cu Julius Streicher.
@Arcadied
Daca n-ati aflat mare lucru din articolul meu e, pur si simplu, pentru ca n-ati vrut. Si da: normal ca-i fac reclama lui Vlad Hogea. M-am gindit ca e timpul sa va reamintesc tuturor ce “calitati” are acest produs. Cit despre ultima dvs remarca, as trebui s-o ignor, fiind, ma scuzati, o prostie tipica pentru comentatorii de pe Vox. Se pare, insa, ca nu mi-ati citit, pina acum, textele. De aceea va raspund: da, as fi scris la fel. Consultati arhiva si mai vorbim.
@tuturor celor care nu vor sa vada despre ce e vorba
Nu e despre libertatea de exprimare. E vorba despre politica si moralitate. Si mai e vorba despre uitare. Celor care-mi vor raspunde, doar ca sa spuna si ei ceva, ca aia a fost ATUNCI, iar azi e ALTCEVA, le reamintesc ca, pastrind proportiile, despre Ion Iliescu s-a spus acelasi lucru: ca fost ceva (recte comunist) si ca omul s-a schimbat si nu mai e. N-o sa m-apuc acum sa dau exemple, ca sa-mi justific punctul de vedere. Amintititi-va doar (daca mai exista memorie in Romania) care au fost ultimele lui decizii in calitate de presedinte (da, la ultimul mandat ma refer).
2010-02-19 18:31:12 | Raporteaza
@Dana: Dar vanatoarea de vrajitoare a continuat si dupa caderea lui Hitler , crezut drept marele inchizitor.Oare ce era lupta cu dusmanul de clasa din timpul comunismului stalinist din URSS si satelti daca nu un nou exorcism al “vrajitoaarelor”,iar lagarele Gulagurilor ce altceva decat ruguri aprinse. Dincolo de ocean Mc Carthy isi incepea el singur vanatoarea de vrajitoare -comunisti.A trebuit sa vina ML KIng si marsul sau de protest civil pentru a se stinge “rugurile ” KU Klux Klanului.Iar azi oare “liderii” mondiali nu ne sperie cu vrajitoarea “climate change” (au trebuit sa-i schimbe numele, ca cel de incalzire globala cazuse in ridicol)pentru a ne arde la buzunare.PS ai dreptate cu nivelul intelectual de genunchiul broastei al fanilor antenelor. Acesti oameni nu pot gandi cu propriul lor cap si asteapta de la indivizi suspecti de galagiosi in linistea culturii lor raspunsurile la toate.Ei nu gandesc – ei antenele privesc!Nu vreau sa fiu rautacios dar aduti aminte nuvela cu Lapusneanu – e acolo o replica celebra.
2010-02-19 18:42:46 | Raporteaza
Am fost plecat o vreme si ma gandeam ca nebunia cu Hogea s-a incheiat de mult…
Ashi!
Revin la ce am scris mai sus si adaug:
1. Hogea este antisemit si xenofob (ca foarte multi romani care umbla liberi si mai vorbesc pe ici, pe colo)
2. Hogea scrie carti antisemite si xenofobe (ca multi in Europa) si unii dintre europeni le citesc, chiar si evrei
3. Hogea o sa apara la Antena 2 intr-o emisiune despre filme si in nici un caz despre evrei – asa scrie in articol.
Ideea articolului cred ca era: “- O noua serie interesanta despre cinematografie in general si filmul romanesc in evolutia culturala mondiala” – de exemplu
In nici un caz ideea principala nu era despre evrei, asta i s-a nazarit doar autorului. Cat despre interzicerea unor astfel de dezbateri despre evrei, homosexuali, romani, turci, catolici, palestinieni, suedezi si canibali, islamici si cocalari – chiar ca este o mare eroare in care a cazut Dl. I.T.Morar si ceilalti.
Lasati doamnelor si domnilor sa mai vorbeasca omul ca asa mai aflam si noi o alta fata a lumiii, nu doar acoperita cu valul negru al holocaustului. Evreii au fost patrioti in vremea ocupatiei britanice. Azi ce sunt in comparatie cu palestinienii azvarliti de colo-colo ?
Numai nemtii au gresit ?
Dar sa ne intoarcem la IDEEA DE BAZA A ARTICOLULUI
Atentie romani!!!
Incepe un serial interesant despre cinema.
Unde, unde ???
La Antena 2
Nu ratati emisiunea, va vorbi Hogea, mare cinefil !
In asemenea greseala am cadea cu totii daca am
2010-02-19 18:44:31 | Raporteaza
@dvasile @itmorar @ekelety
felicitari pentru post\comment- atitudine!!!!
dupa cite stiu exista o lege acre interzice propaganda fascistoida ( libertatea de exprimare NU poate fi invocata in caest caz).
blogosfera e plina de astfel de “libertati”, care de care mai entuziast-agresive si\sau pseudo-religioase\scientologice.
multe din interventiile violente sau bizare provin din aceasta zona .
procesul a suferit o acceleratie …anacronica .
e ciudat cum omenirea se invirte in cerc !
2010-02-19 19:04:14 | Raporteaza
@Had, eu am spus ca poate azi am fi imuni la acel tip specific de manipulare in mai mare masura decat atunci. Nu am negat ca situatia se poate repeta acum sau in viitor, mai ales ca exista si acum destula ignoranta. Ori de cate ori o masa needucata se intalneste cu lideri gata sa o manipuleze, situatia se poate repeta. Altfel nu as fi insistat pe exemplul dat de Dragos Vasile, as fi spus ca asa ceva nu se mai poate intampla in prezent, nu?
2010-02-19 19:17:18 | Raporteaza
@Dragos Vasile: Celor care-mi vor raspunde,
…nu te supraestima
2010-02-19 19:21:04 | Raporteaza
@Dana: Esti vai de capul tau. De unde si pana unde daca ai o parere contra cuiva, inseamna ca vrei sa il extermini? Aceeasti linie a exagerarilor. Du-te fata la psihiatru!!!
2010-02-19 19:59:21 | Raporteaza
@Dana: Nu este neapart ca masele needucate sunt cele mai usor de manipulat.Germania ce a urmat Fuhrerul era suficient de educata, oricum mult peste nivelul educatiei altor popoare contemporane.Uite un exemplu de la noi.Taranii perioadei interbelice,patura majoritara, desi needucati aveau un simt al masurii extraordinar.Niciodata nu s-ar fi fanatizat, ar fi fost adepti ai bolsevismului sau nazismului.Lor le mirosea ca ceva nu e in regula cu teoriile avansate de acestia. Abia cand au fost stramutati la oras,facuti muncitori (boieri!)peste noapte au putut fi radicalizati, facuti sa creada in propaganda mincinoasa a comunistilor.Nici nu stii cat de usor pot fi manipulati cei “destepti”Se poate discuta mult pe tema asta, acum spatiul si nici timpul nu mi-o permit.O seara buna sa ai!
2010-02-19 20:13:00 | Raporteaza
Mistretule, ti se pare ca instigarea la exterminare a unui grup e doar o opinie, pe care nu-i asa, trebuie sa o toleram si sa o acceptam? sa inteleg atunci ca dupa tine Goebbels era vreun ingeras, nu? daca tu nu ai priceput de ce un extremist si un antisemit notoriu ca personajul din articol e un tip care trebuie aratat cu degetul, mai citeste o data articolul lui dragos vasile.
2010-02-19 20:18:14 | Raporteaza
Had, gresesti. pe bune. legionarii romani tocmai in taranul roman asuprit de “netrebnicul” arendas evreu isi gasisera idealul si principalul sustinator.
si, da, Had, Germania era destul de educata. Nu destul insa sa nu cada in capcana filozofiei de tip pan-germanism. o seara buna si tie!
2010-02-19 20:22:51 | Raporteaza
@Had Gaunescu:
“Taranii perioadei interbelice,patura majoritara, desi needucati aveau un simt al masurii extraordinar.”
Taranii nu au fost masa de manevra nici in Germania. Taranii erau prea ocupati cu munca panatului. Proletariatul, insa, avea timp de “idei marete”, si era suficient de educat sa citeasca, dar nu sa poarte o conversatie filosofica, era usor de adunat intr-o piatza publica, si usor de manipualt (in spiritul turmei).
.
Avem prea mult “respect” pentru taranul roman … desi, marele sau merit in istorie a fost ca n-a avut timp de istorie
2010-02-19 20:24:46 | Raporteaza
@ Dana.Cred ca succesul legionarilor printre tarani a fost mai ales “ortodoxismul” miscarii, faptul ca promiteau o tara sfanta ca soarele de pe cer, credinta poate fanatiza ceea ce nu au reusit ideologii atei.
@ Stiinta plange. Este drept ca taranul era in leagatura simbiotica cu pamantul.Dar ramaneau popa sa le predice si dl invatator sa le citeasca din gazeta. Nu erau cu totul detasati de mersul istoriei.
2010-02-19 20:43:32 | Raporteaza
@stiinta plange: uiti de Poiana lui Iocan:P
@had. aici ai dreptate. dar asta nu inseamna ca taranimea nu era o masa de manevra.
2010-02-19 21:28:33 | Raporteaza
La asa latrina si cocina(Antena 2),asa moderatori si ramatori cu belciug in nas…!
2010-02-19 21:45:51 | Raporteaza
@Dana: Ce am zis eu si ce zici tu. Cum e turcu si pistolu. Una este sa fie aratat cu degetul, si alta este sa cenzurezi parerile. Daca omul are ceva impotriva culturii evreiesti, sa fie sanatos. Ii va tine de foame? Va avea vreo influenta gandirea lui? In niciun caz. Isteria cu care atacati orice pornire de aflare a adevarului(negi ca evreii au implementat bolsevismul cu tancurile in Romania???) este cu atat mai penibila cu cat insusi domnul Ciutacu, evreu(asa a zis el pe blog ca e), declara la Sinteza Zilei ca lumea e condusa de finantele evreiesti. Si cine are finantele in mana, are si armele in mana. Asa ca cine e mai periculos? Unu care da cu fleanca pe blog si are revelatii dupa ce afla adevaruri ascunse de mass media main stream, mare parte din blogeri netraind nici macar in comunism, sau cei care detin si finantele si cele mai avansate arme??
Tu oricum nu o sa taci, ca primesti commenturile probabil pe email si vrei sa ai mereu ultimul cuvant, dar cum imaginile fac cat nu stiu cate mii de cuvinte, va las sa vedeti acest filmulet
youtube.com/wat../
2010-02-19 21:46:36 | Raporteaza
youtube.com/watch?v=FwmUUhsfKuc&feature=related
2010-02-19 21:47:44 | Raporteaza
@mistretul: bine, mai mistretule, atunci cand se trezeste vreun ungur sa spuna ca romanii sunt niste sub-oameni si ar trebui exterminati sa spui la fel…
cat despre filmulet: tu stii de gluma? se pare ca nu.
2010-02-19 22:04:25 | Raporteaza
@mistretu:
propaganda de doi bani… te folosesti de minciuna pt a instiga la ura etnica! (filmul apare si pe canale de stiri cu traducrea corecta)
pe tine trebuie sa te aratam cu degetul!
2010-02-19 22:05:45 | Raporteaza
Care gluma, care minciuna? Filmuletul ala da la temelie!!!! Mai ai sa spui ca si Talmudul e tradus prost. Dar vezi tu, cu filmul e mai greu sa o mai dai la intors. Filmu vorbeste de la sine. S-au autodenuntat!!
Cat despre unguri , nu are legatura cu chestii de genu..”sub-oameni”. Exista doar oameni cinstiti si oameni care fura. Unguru care fura sau romanu care fura, sa intre la puscarie, no problem. Nu forma conteaza, ci fondul. Si fondul e cel enuntat in commentul si filmuletul de mai sus. Parol
2010-02-19 22:14:28 | Raporteaza
Insusi faptul ca urmaresti SINTEZA zilei (lol) si iei de drept ce se spune acolo de catre ciutaci spune totul.Restul e de prisos.
2010-02-19 22:16:05 | Raporteaza
@seful: noi va intrebam inca o data.Insistam
:
Sunteti cumva seful lui nastratin hogea reloaded?
Ca sa stim ce credibilitate va acordam…
2010-02-19 22:42:23 | Raporteaza
“nu toate ideile trebuie lasate libere”!
De acord, dar-insa nici idiotii!
2010-02-19 22:43:32 | Raporteaza
OTTO WEININGER.
- „adevaratului evreu ii lipseste acea distinctie interioara care este o consecinta a demnitatii Eului propriu si a pretuirii Eului strain“;
- „este mai degraba relativ amoral“;
-„evreul este comunist innascut si isi doreste mereu comunitatea“;
-„in crestin se lupta mindria si modestia, in evreu infumurarea si slugarnicia; in primul – constiinta de sine si pocainta, in al doilea – aroganta si devotiunea…
-Din dispozitia sa servila izvoraste etica sa heteronoma, decalogul, codul legislativ cel mai imoral din lume, care pentru ascultarea orbeasca a unei puternice vointe straine presupun ca rezultat bunastarea pe pamint si promit cucerirea lumii“; „aici, caracterul slugarnic a cedat si a facut loc reversului lui permanent, obraznicia“;
-„evreimii, ca si femeii, ii este refuzata genialitatea suprema“;
-„evreul nu crede in nimic“; (as completa eu-crede!- in BANI
- „omenirea il asteapta cu nerabdare pe noul fondator de religii, iar lupta se apropie de momentul decisiv la fel ca la inceputuri. Intre iudaism si crestinism, intre afaceri si cultura, [...] intre viata telurica si cea superioara, intre nimic si divinitate“ etc.
2010-02-19 22:58:36 | Raporteaza
Te-am spart, Morare. Te-astept maine, ca la ora asta cred ca dormi deja, sa vedem ce contra-argumente ai la ce ti-am scris eu.
2010-02-19 23:01:11 | Raporteaza
@ala care se crede sef: mersi de aprecieri!:D argumente pro-evrei? cum ar fi ca sunt oameni ca si noi, nici mai buni nici mai rai? si, nu, nu sunt evreica, aia erau blanzi pe langa cei din neamul meu:P nu ii pup niciunde, singurul evreu pe care il cunosc e un tip care mananca porc, bea vin si rade de rabini:P mie personal nu mi-au facut nimic, nici nu mi-au furat bani, nici dat bani cu camata, deci nu am motiv sa ii urasc. nici tu personal nu cred ca ai avut de suferit, dar probabil nu stii pe cine sa arunci vina pe toate mai repede…
2010-02-19 23:20:27 | Raporteaza
HUO, CENZURISTILOR!!!!! SA VA STEA IN GAT USERUL SI PAROLA!!
2010-02-20 16:16:08 | Raporteaza
IT Morar, un Goebbels (inca) ratat: “nu toate ideile trebuie lăsate libere!”
2010-02-21 22:37:53 | Raporteaza
@Dana
Pentru cultura ta generala, am decis sa iti acord privilegiul unui raspuns.
“nici tu personal nu cred ca ai avut de suferit”.
Nu trebuie sa am eu personal de suferit. Ce inseamna “personal”? Toata lumea sufera din cauza lor. Din cauza acestor nenorociti.
“nu ii pup niciunde, singurul evreu pe care il cunosc e un tip care mananca porc, bea vin si rade de rabini” –
Crezi ca ai spus ceva interesant prin asta? Asta demonstreaza exact ce am spus eu. Ca acesti evrei nu am niciun dumnezeu, singurul lor dumnezeu este banul. N-au nimic sfant. Maimutaresc si spurca tot ce ating. Mai ales in arta, in cultura.
Hai sa-ti dau ce a spus Karl Marx, alt evreu. Despre evrei. -” Baza iudaismului este o mare pasiune practica si o mare pofta de castig; cultul lor religios se reduce la impilare , iar adevaratul lor Dumnezeu este banul”.
Mai vrei motive? L-au omorat pe Hristos care a venit cu un mesaj total opus doctrinei mafiote evreiesti. Hristos era budist, in orice caz cunostea budismul si le strica afacerile acestor bisnitari. De-asta l-au asasinat. Nu balivernele care nis e spun azi. Azi traim intr-un crestinism falsificat , care nu are nicio legatura cu crestinismul primar, cu ce a vrut Hristos. Pavel si alti borfasi au denaturat mesajul si tot ce a vrut sa faca Hristos. Traim intr-un iudeo-crestinism. Crestinismul are in trup sange indian, si de aceea o aplecare constanta de a se dezbara de iudaism. Pentru mine nu este valabil decat Noul Testament. Vechiul este o carte proasta, rasista, un fel de Mein Kampf evreiesc. Deci nu le pot ierta niciodata evreilor decadenta etica si estetica in care au aruncat civilizatia europeana prin vechiul testament. Cartea erorii supreme…
Ti-am dat motive spiritual-religioase si culturale. Ti-as da si motive biologice sau privind caracterul evreilor, insa cred ca ma va cenzura.
2010-02-21 23:08:16 | Raporteaza
Stiu ca imi va sterge acest comentariu mai mult ca sigur, insa …nu pot sa nu spun. Voi chiar sunteti chiori? Nu vedeti ca astia ne calaresc din pozitii cheie? Banii nostrii sunt la evrei. Ca sa va intre bine in cap. La domnul Isarescu , Vladescu etc… Astia au prins moda cu “escu” nu cu “eanu”
)
Si Ponta , alt evreu l-au pus in fruntea partidului comunist socialist PSD… Bine, aia oricum erau o adunatura de tigani, evrei…Nu exista partide in Romania. Exista gasti de vagabonzi aservite altora. Nu mai dau lista cu evrei, o cenzureaza, poate ati prins-o.
2010-02-21 23:15:06 | Raporteaza
@Dana :
O ultima precizare.
Termenul “antisemit” nu inseamna “anti-evrei”. Semiti nu sunt doar evreii. Urasc si nu-mi place tot ce inseamna semit -musulmani, arabi, evrei. Dar mai mult pe evrei decat pe musulmani. Fiindca daca evreii nu ar fi venit cu cartea lor, cartea erorii supreme, nu ar fi existat nici cretinitatea numita Islam. Coranul e o facatura din Tora, Evanghelii plus aberatiile acelui tigan-mohamed. N-am citit carte mai proasta in viata mea. Crestinismul ar fi exista oricum , intr-o forma sau alta, fiindca , repet, crestinismul are mult mai multa legatura cu budismul decat cu iudaismul. Cu asceza , renuntarea etc. Adica crestinismul originar era pesimist. Asa cum erau si budistii, indienii aia prin Asia, India etc. Nici budismul nu mai e ce a fost in zilele noastre.
Deci e simplu, un pesimist ca mine nu poate fi niciodata un simpatizant al evreilor. Pentru ca evreul e optimist , comunist prin natura lui. Considera lumea perfecta justificata, fiindca asa a facut-o dumnezeul lui inchipuit. Pe cand un pesimist vede clar ca viata e o eroare, un vis.
Hai ca te-am spart si pe tine cu filosofia.
) Stiu ca imi vei spune niste baliverne, normal ca nu poti intelege si nu poti fi de acord. Doar esti femeie. Iar noi stim foarte bine care e natura femeii…Femeile si evreii au foarte multe in comun.
2010-02-21 23:35:19 | Raporteaza
Evreii la origine au fost un trib de egipteni mai degenerat. Uite de exemplu in citatul din articol -”antichriştii evreo-khazari au încercat şă-şi înfrîngă complexul inferiorităţii lor spirituale printr-o animalizare completă a trăirilor afective” – Hogea are perfecta dreptate. Astia erau niste evrei mai degenerati decat aia din Egipt. Astia erau cu Regele Bulan. Tribul regelui khazar -Bulan.
Arthur Koestler, scriitor evreu, in cartea sa “Al treisprezecelea trib” afirma ca majoritatea evreilor de astazi sunt urmasii Khazarilor, un popor seminomad de origina tatara, ce s-u convertit la iudaism sapte secole dupa distrugerea Ierusalimului din 70 D.C. Regatul Khazarilor situat pe tarmul vestic al Marii Caspice, intre Volga si Don, s’a extins curand, atingand tarmurile Marii Negre, Caspice si de Azov. Cand Leon al III-lea, imparatul Bizantului a expulzat un numar foarte mic de evrei din Constantinopole, acestia s-au stabilit in regatul Khazarilor. Un complex de imprejurari favorabile: casatoria fiului lui Leon al III-lea, Constantin al VI-lea, cu printesa Khazara Irina si prozelitismul monoteismului iudaic, au dus la convertirea regelui Khazarilor- BULAN, in 740 D.C., la religia iudaica si odata cu el, a tuturor supusilor din regatul Khazarilor acestia devenind -BULANGII.
)
Cred ca din tribul asta se trage si Ioan T. Morar.
) Sau Dragos Vasile.
) Basescu mai mult ca sigur.
)
2010-02-21 23:41:18 | Raporteaza
Heil
Domnu autor, sa traiti…bine!. Eu am purtat zvastica, si era tare frumos. Mergeam pe strada si tot felul de priviri ciudate…unii ma salutau, altii ma chemau in clubul lor, altii vroiau sa ma bata (probabil pacifistii evrei, sau aia pentru drepturile omului).
Si eu ma gandeam doar la fericire…! Ca de fapt ala e intelesul, si daca nu stiti, va spun eu, ca asa se spune pe strada mea, ca cica ar fi simbolul indian al fericirii.
Hai pa!
PS. Murdarirea este buna!
Sa citesti nu strica niciodata!
2010-02-21 23:45:10 | Raporteaza
seful: evreul „este mai degraba relativ amoral“ zici?
uau.
cool.
un motiv in plus sa fim de partea lui si nu a taranoilor cucernici, nationalisti si antisemiti ;p
2010-02-28 16:08:01 | Raporteaza
Felicitari pentru articol si subscriu la ideea ca extremismul in orice domeniu nu aduce nimic bun, in rest va urez tuturor o gandire limpede si un sfarsit de saptamana placut!
——————
Succes la Examene
2011-01-12 13:56:34 | Raporteaza
Articolul asta e o calomnie de la un capat la altul,fara nici un sambure de adevar,totul pentru a-l compromite pe Vlad Hogea ca ziarist.Si poate pentru a-i ,,fura,, EMISIUNEA de la Antenele Voiculesciene
2011-05-07 14:12:55 | Raporteaza