![]() | ¡Que se vayan todos! Boc, Videanu şi cu tot guvernul lor…vezi toate articolele de Laura Cernahoschi11 May 2010 la 15:13 87 comentarii 1877 vizualizari. |
Asta strigau în decembrie 2001 argentinienii ajunşi la disperare, în plin apogeu al crizei economice : Que se vayan todos!. Preşedintele argentinian a demisionat, iar după zece zile demisiona şi preşedintele interimar. Pentru acest rezultat au murit 39 de protestatari, între care şi nouă copii. Sper să nu ajungem aici. Să plece înainte să ajungem aici. Ungurii strigau “Gyurcsány takarodj!” doar pentru că premierul recunoscuse, în spatele uşilor închise, faptul că guvernul a minţit. Ba chiar îndemna la trecere la acţiune. Şi, totuşi, Gyurcsany a plecat.
Acest guvern şi-a pierdut orice credibilitate şi trebuie să plece şi el. Chiar preşedintele Băsescu, care postula “încrederea în guvernul Boc”, se duce între parlamentarii puterii şi le spune: “s-a dat în liber clientelei şi tot felul de neaveniţi au fost numiţi în diverse funcţii”, “Prezentarea pe televiziuni a unor infractori ajunşi pe funcţii de directori în numele partidului, prezentarea pe televiziuni a unor domni cu venituri foarte mari care erau pe la cabinetele voastre nu au făcut decât să discrediteze acţiunea guvernamentală.”, “Colegii dumneavoastră din Guvern au prima responsabilitate.. era clar că toate acţiunile Guvernului, toate numirile pe funcţii sunt în atenţia presei.”
Paranteză: înţeleg din discursul preşedintelui că problema nu este că “infractorii au ajuns pe funcţii de directori în numele partidului” – ci “PREZENTAREA PE TELEVIZOR” şi “ATENŢIA PRESEI”.
Revin: acest guvern haotic, corupt şi incompetent – din nou, a spus-o chiar preşedintele că programul lor anticriză a eşuat, deci înţeleg că e incompetent chiar şi în ochii săi – nu mai are ce căuta la Palatul Victoria. Până şi Letonia, cel mai grav afectată de criză ţară europeană a ieşit din criză, înregistrează creştere economică. La noi, FMI reface prognoza economică a României, prognozând o contracţie de 0,5% anul acesta. Cine a amânat reformele necesare ieşirii din criză? Guvernul Boc, indiferent că vorbim de Boc 1,2,3 sau 4. Cu ce se ocupă între timp ministrul economiei? Adriean Videanu? Vrea să ştie dacă dă bine în peisaj să ceară fonduri europene pentru compania sa, Marmosin…
Unii spun că Băsescu, prin înregistrarea care a ieşit în presă de la întâlnirea cu parlamentarii puterii, iese bine. Că se poziţionează din nou “contra sistemului”. Adică “guvernul Boc e de vină, las că vin eu şi repar ce-au stricat ei”. Băsescu l-a numit a patra oară pe acest premier. Ba mai mult, cu doar câteva zile în urmă, îşi exprima sprijinul şi încrederea pentru acest guvern. Dacă a recunoscut, chiar şi în spatele uşilor închise, faptul că acest guvern este incompetent şi corupt, ar trebui să aibă o singură opţiune: să ceară demisia guvernului Boc. Asta ar însemna poziţionare anti-sistem. Până şi varianta unui guvern Negoiţă, de care râdeam în campania electorală, pare acum de preferat. Guvernul Boc şi-a pierdut orice urmă de credibilitate, nu îi putem acorda sprijinul, nici noi, populaţia, nici restul clase politice.
PS: Vă recomand şi eu, ca şi colegii mei, Dragoş şi Costi, imnul nemulţumirii sociale de vara aceasta, marca BUG:
Etichete: credibilitate, FMI


Elena Vijulie azi la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru azi la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 May la 12:20 |
Cele aproximativ 250 de hectare de teren din Dealul Lombului – cea mai mare suprafață compactă [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 18 May la 11:49 |
Cost of Greek exit from euro put at $1tn
UK government making urgent preparations to cope with the [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 17 May la 19:59 |
Glumeam cu colegii de redacţie la auzul năzbîtiilor gen "Napoleon Săvescu", cum că dacii au [ citeste mai departe ]
Dan Duca 17 May la 18:44 |
După articolul de pe VoxPublica de ieri, privind declaraţiile sale ambigue de la [ citeste mai departe ]
| 1vedeti,doamna Vijulie,pentru astfel de articole unii va considera unul din jurnalistii foarte buni.unii,nu multi,ca multi la noi sunt prostii,dar destui,sper.tineti-o tot asa,succes.si la multi ani pentru... | ||
| 2@tamara's nephew/sora diesel: ..daca nu stii a te informa nu propaga informatii false!!! ALRO nu a facut niciodata parte din vreun PSAL. ALRO a fost privatizat intr-un mod "banditesc" de catre APAPS,... | ||
| 3@trolu ce mai faci trol mic si dragut? Comentezi politichie mioritica?Foarte bine,ca si trolii au simtiri. Zici ca te-ai dezis de Geoana si te-ai bagat cu alde Ponta si Hrebenciuc?Sa fie de capu' tau... | ||
| 4Sa fie scriitor? Sa fie Ana Pauker? Sau la mijloc sa fie banii plus un hidrant? Stelica, Stelica...! (Remarcati ce apasatoare influenta a avut Vantu asupra acestor oameni!)... | ||
| 5@Loda igen,egyetertek!Da' ce ne facem ca-i ungur si daca ii dam primaria pe mana,parca vad ca o suie in tren si pleaca cu ea la Budapesta!... | ||
| 6#2,#3-nebotezatu' bai pasarica,si parintii tai au avut probleme in a-ti gasi un nume?Pai de ce mai pasarica,era beat taica popa sau taticu' tau avea orizontul redus?... | ||
| Mihai Goţiu 11190 citiri |
| Costi Rogozanu 10546 citiri |
| Cristian Teodorescu 9727 citiri |
| Constantin Creţan 5907 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4896 citiri |
| Dan Duca 4227 citiri |
| Alin Fumurescu 3193 citiri |
| Dorin Tudoran 2336 citiri |
| Ciprian Şiulea 2298 citiri |
| Cristian Bândea 2061 citiri |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Constantin Creţan 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 4 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Cristian Bândea o postare |
| Mihai Goţiu 62529 citiri |
| Cristian Teodorescu 39597 citiri |
| Costi Rogozanu 38460 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17827 citiri |
| Alin Fumurescu 17126 citiri |
| Viorel Dobran 13241 citiri |
| Dan Duca 12451 citiri |
| Constantin Creţan 11806 citiri |
| Dorin Tudoran 8511 citiri |
| Iulian Leca 7904 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Dan Duca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Viorel Dobran 8 postari |
| Dorin Tudoran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
aha, comnada astazi este: instigarea la revolte stradale.
ok, i get it.
2010-05-11 15:21:50 | Raporteaza
Ati votat un bolnav mintal, a carui stare de sanatate se agraveaza in conditii de suprasolicitare si, apoi, se agraveaza datorita dependentei de alcool afectata de perioade de intrerupere fortata (tratament, plus probleme de serviciu), bolnav care, astfel, trece spre comportamente specifice de paranoia. A se observa comportamentul dictatorial, tremuratul vizibil al mainilor (vezi filmarea din timpul investirii de Curtea Constitutionala), “boala” puterii resimtita de a doua Romanie (cea amendata, taxata, neprotejata de controale de stat precum prima, cea a clientelei politice). Panica nerecuperarii fondurilor de campanie (datorita crizei, care ii incurca vizibil) este mai mare decat panica neadministrarii corecta a statului. Nemaivenind bani de la romanii ce lucreaza in Italia, Spania (comisioane, taxe, rulaj de 3-7,5 miliarde euro pe an la buget !), sunt descoperiti total. S-au facut concesii pentru cheltuieli din buget clientelei politice, se desfiinteaza Termoelectrica, desfiintare ce aduce prin pretul unitar mai mare un alt bacsis celor interesati, nu se vrea a se intra sanatos in piata subterana si evaziunea fiscala ce le apartine, s-au facut cheltuieli suplimentare catre Presedintie, Servicii (se ia, neconstitutional, de la pensionari, care ar castiga, in timp, in instanta, dar pe ei nu-i intereseaza daca statul va pierde mai incolo, ci recuperarea cheltuielilor lor electorale)… Dar, mai nebuni sunt cei ce l-au votat. Introducerea sistemului informatizat (propus de STS vara trecuta) ce verifica CNP-urile ar rezolva problema datoriilor electorale, ce, acum, cand au venit la vot 50%, au devenit imense, neachitandu-se decat in cativa ani. Solutia este efectuarea alegerilor anticipate, dar, daca nu se introduce acel sistem, vor iesi tot cei care fura prin sectii speciale si nu numai. N-ar mai trebui campanie electorala si alte cheltuieli pentru opozanti cu acel sistem. Daca s-ar astepta pana la anul, ar fi o varianta, dar, cum orice zi inseamna marirea dezastrului, apreciati dvs… P.Roman, A.Nastase, “Stolo”, M.Geoana, salutari de la Ignatenko…
2010-05-11 15:22:54 | Raporteaza
@ZAPP You didn’t get anything. Demisia guvernului e firul rosu, din punctul meu de vedere. Si asta o spune cineva calificata de destui drept “pupinbasista”. OK?
2010-05-11 15:24:14 | Raporteaza
Cum, nu a intrat nedormitul deja cu 50 de postari? Asta e pus special sa improaste cu logoree ca sa abata atentia de la realitate. Care arata exact ca in Argentina, nicio diferenta. Numai ca aia nu sunt atat de fraieri ca romanii, au sange-n instalatie.
2010-05-11 15:27:57 | Raporteaza
iarna nu-i guevara
2010-05-11 15:28:06 | Raporteaza
Teoretic de acord cu demisia guvernului (slab, corupt, incoerent, incompetent etc., cam la fel de prost ca toate guvernele anterioare), dar de unde scoatem imediat un superguvern (care trebuie votat de parlament) de superministri (care sa aiba in buzunar o superlegislatie de reforme radicale, coerente, eficiente)?
Pina se vor dezmetici noii ministri ne prinde vara, vacanta parlamentara si judecatoreasca etc. si oricum reformele nu le fac doar ministrii, ci un intreg aparat ministerial, incapabil sa se autoreformeze si sa faca reforme de 20 ani.
Pastrarea guvernului Boc este o solutie proasta, ca si reducerea nediferentiata a salariilor si pensiilor, dar sint singurele solutii care teoretic ar putea sa miste rapid lucrurile din punctul mort in care s-au intepenit.
Daca Basescu (si FMI, UE) va sta cu biciul la spatele lor
2010-05-11 15:41:40 | Raporteaza
Nu spube cumva in cantec si ceva de jurnalisti si ce ar tebui sa pateasca?io numa intreb nu dau cu parul ca eu asa am auzit ca se poarta.

2010-05-11 15:42:07 | Raporteaza
corectie la 7 spune
2010-05-11 15:43:31 | Raporteaza
@ZAPP: Ai inteles prost, nu e instigare, e apel disperat la singura solutie ramasa. Dar tie iti cam tataie fundul, se pare.
2010-05-11 15:49:24 | Raporteaza
Excrocul de la Cotroceni da tepe in stil mare prin discursuri extrem de convingatoare si credibile care ulterior se dovedesc minciuni si promisiuni desarte.Este extrem de abil in a pasa la altii raspunderea unui esec.Asa m-a tepuit si pe mine de l-am votat de 3 ori cu ambele maini ( de 2 ori la primarie si o data la presedintie ). Din 2007 mi-am dat seama cat este de cinic, perfid si mincinos. Romanii au avut o sansa in 2009 sa scape mai repede de acest blestem portocaliu.Acum sunt convins ca este prea tarziu sa se mai schimbe ceva in aceasta tara pe care marinarul manelist a ingropat-o definitiv…
2010-05-11 15:53:23 | Raporteaza
De acord, sa plece. Da cine vine in loc? Stati ca se stie. Vine “proiectul” Iohahanis care are urmatoarele solutii anti-criza:
1. Iohanis va completa bugetul de pensii de la el din pusculita
2. Il pune la finante pe Vosganian cu motto-ul: imprumuturile mari si dese, cheia marilor succese
3. Se aplica metoda Patriciu: amnistia celor 600 de milioane de la cazaci. Nu ne mai trebuie ca ne descurcam cu metoda Vosganian.
4. Ministrul muncii, Taaaariceeeanu, care va combate criza angajind inca 300000 de taietori frunza la ciini.
5. Se da doujdamii de euroi pe cap de cetatean care se intoarce in tara
6. Si ultimul pe lista, cu voia dumneavoastra: Vaaaantuuuuu. Aici este important, asta este cea mai importanta masura anti-criza. Se creeaza un fond de solidaritate. Ii putem spune si FNI. O parte din imprumuturile lungi si dese ale lui Vosganian se baga in acest fond, de asemenea devine obligatorie o contributie de 20% din salar, dar numai de la ai sarmani, ca sa fie echitabil, tot in acest fond. Administrator sef, prin ordonanta de urgenta, validata la CC, Vantu. Ca are experienta si e inestimabil. Cind cetatenii se vor trezi, cu adevarat, in situatia Argentinei, sau Greciei, se angajeaza platiti din acest fond o sumedenie de textieri, care urmind exemplul stralucit al inaintasilor de la Scanteia, vor toci tastele pina le intra la oameni in cap ca Romania se afla la Polul Sud si statul dezbracat la minus 50 de grade face bine la ten. In caz ca se mai gasesc unii sa se plinga totusi, autorii textelor vor raspunde foarte doct, ca si Gotiu: habar nu aveti ce este aia creatie, sau foarte “aritmetic” ca si donsoara Laura: luati exemplu de la pinguini si nu va mai plingeti.
2010-05-11 15:56:08 | Raporteaza
LC :
” Până şi varianta unui guvern Negoiţă, de care râdeam în campania electorală, pare acum de preferat. ”
Pai tocmai pe asta a mizat basescu, de fapt e varianta lui pe care o arunca acum in fata multimii dezlantuite(in curand)ca sa scape el !
Modifica titlul si pune Basescu inaintea tuturor , ca el e primul responsabil de dezastrul pe care fatarnic, ipocrit si cinic vrea sa-l arunce in contul guvernului si apoi in carca noastra
Cum mai poate cineva sa creada intr-un asemenea personaj ?
Deci corect e :
Jos Basescu !
2010-05-11 15:57:34 | Raporteaza
Cat timp numarul cretinilor absoluti de genul nedormitului nu se micsoreaza, tzara asta intradevar nu mai are nicio sansa.
2010-05-11 15:57:47 | Raporteaza
Ca restul vin de la sine
2010-05-11 15:59:05 | Raporteaza
N-am stiut cum esti catalogata ,
ca la voi nu stii niciodata
2010-05-11 16:02:57 | Raporteaza
Ai nostri nu au demnitate, mint de ingheata Marea Moarta dar n-o sa vedeti nicio demisie. Daca presedintele Basescu le-a atras atentia si a recunoscut clica si incompetenta, de ce tine cu dintii de Guvernul Boc si chiar si de scaunul sau? Si presedintele Basescu a mintit de nenumarate ori.
2010-05-11 16:04:20 | Raporteaza
Din punctul meu de vedere guverantii s-au obisnuit in ultimul timp ca, orice decizie este luata sa tacem dim gura si sa spune; asta e. Eu consider ca o zdruncinare ar fi binevenita si cum spun englezii, overdue. Este momentul in care acest popor (btw eu l-am votat pe Basescu de doua ori) sa puna mina pe par si sa iasa la scandal.
Cu mentalitatea asta de oi nu ajungem nicaieri. Parerea mea pe scurt: Hasta la revolucion!
Tabariti (tabar si eu) cu parul pe guvernantii nostrii pentru a semnala ca ne-am saturat sa platim greselile si hotiile lor si ca vrem sa fim tratati corect.
Am zis!
2010-05-11 16:04:22 | Raporteaza
Revin la obsesia mea: olandezi.
Caci daca pleaca astia (Videanu, Boc, Basescu, etc)si vine Crin, Adormitei, Fenechiu,Nicolaescu sau Ponta cu ai lui, n-am schimba nimic.
M-am saturat de conationalii nostri.
Ar putea veni ai nostri juni care sunt peste mari si tari si care au pus osul la munca si si-au tocit coatele invatand pe la Harvard, Oxfor, Yale, dar am o strangere de inima: sunt tot romani.
Speranta mea raman tot olandezii. Iar daca nu se poate un grup mixt de suedezi, norvegieni si finlandezi.
2010-05-11 16:04:39 | Raporteaza
intii de toate nu exista nici un guvern boc decit pe hirtie. tot “guvernul boc” nu e decit o marioneta in mina lu baselu.
daca e cineva vinovat de ceva atunci e baselu.
doi al mina ma distreaza de mor chestia cu inregistrarea si usile inchise
nimeni nu a inregistrat ceva pe sustache si dat “presei” (pentru ca numai cu ghilimele pot numi hotnews asa ceva) vreo inregistrare clandestina. inregistrarea s-a facut nu cu acordul lu baselu ci la ordinul acestuia.
ok, daca ati primit ordin sa executati “guvernul boc” atunci spor la treaba, o sa aaveti ceva de munca si al iarna cind o sa executati guvernul marioneta urmator pentru cresterea tva si ridicarea cotei unice.
2010-05-11 16:08:05 | Raporteaza
Bonjour, madame, je ne hablamos espanol pas.
Guvernul asta, sau o parte din el, va pleca. Daca nu acum, e posibil sa fie chiar din cauza negocierilor cu FMI. Ar da , zic eu, semn de instabilitate politica. E tot ce ne mai lipseste.
Apoi, nu, nu suntem in situatia Argentinei, dar suntem latini, adica mai mult cu emotionalul decit cu rationalul. In cazul Argentinei, la inceputul anilor ‘80, si FMI_ul a gresit. Si-a invatat intre timp lectia si de aceea impune acum anumite conditii.
Si m-as fi bucurat foarte mult daca nu ai fi postat si tu BUG Mafia.
Inainte sa darimam, sa ne gindim ce punem in loc. Poate fi mai rau. Nu crezi?
Si ca sa nu se inteleaga gresit, da, si eu vreau schimbarea unei parti a guvenului. Dar facuta cu cap si la momentul oportun. Daca s-a gresit pina acum, macar sa se greseasca mai putin in copntinuare.
2010-05-11 16:08:07 | Raporteaza
@krasnaia vodka: bun exemplul ministrului de finante ungar de pana acumŞ un tinerel care lucrase la Deloitte si KPMG. La noi nu s/ar gasi asa ceva?
2010-05-11 16:12:49 | Raporteaza
gata, lupt şi eu
tacheguevara.wo../
2010-05-11 16:12:55 | Raporteaza
@florina Problema e una de credibilitate. Nu poti sa ceri sprijin, daca esti Basescu, pentru un guvern pe care te duci si il umpli de noroi din cap pana in picioare intre patru ochi. Si sa mai vorbesti de incredere….
2010-05-11 16:14:34 | Raporteaza
Sa se care toti, NU NUMAI BOC. Suntem satui!
2010-05-11 16:15:13 | Raporteaza
@Otto Tu asa functionezi? La ordin? Eu, nu.
2010-05-11 16:16:57 | Raporteaza
Sunt convins ca s-ar gasi si la noi in companii oameni foarte capabili.
Dar e greu sa tii sub control un aparat politizat la maximum.
As spune eu mai multe, dar mie sufletul greu.
2010-05-11 16:17:14 | Raporteaza
Voi va declarati simpatizanti cu populatia??? Voi care ati tinut parte unora sau altora in campanie? Voi care manipulati si sunteti la fel ca si politicieni pe care ii blamati? O imensa ipocrizie! Multi dintr-e voi nu scriu decat asteptand ceva la o culoare sau alta … tanjiti pe Realitatea TV dupa sustinere populara? Manevrati imaginile facand ca un simulacru de demonstratie sa para sfarsitul lumii? Va mai amintiti despre “noi vrem respect”? Cati romani au venit alaturi de voi? Stiti de ce? Pentru acelasi motiv din care nu vor veni nici acum! Pentru ca pe langa interesele politicienilor si romanilor, mai sunt si interesele voastre … Pentru ca tot BUG are cateva versuri si despre ziaristi … Nu mai umblati cu “cioara vopsita”. A trebuit sa existe destule postari sa descrieti ceva ce initial era descris altfel pe net-ul vostru … Iar pe TV nu cred ca veti spune niciodata … Dar suntem obisnuiti! Dupa 45 de ani, nu mai credem ce ne spun altii … Indiferent ca este politician, lider sindical, patron sau ziarist …
Traiasca Ursu si Nistorescu,
Geoana si Traian Basescu,
Norica Nicolai si Antonescu,
Ponta sau Atanasiu,
Stan, Gadea sau Pacurariu …
… ar mai putea face un cantec astia de la BUG
2010-05-11 16:17:34 | Raporteaza
@Florina: O parte din guvern ar putea fi schimbata cu cativa din generalii cumparati cu stele… O mica observatie, pana acum nu s-a gresit deloc, din punctul de vedere al puterii, ba chiar totul a mers uns. Pana acum s-a furat, mintit, manipulat perfect. Mai mult, s-a creat o clasa de fanatici portocalii, care ar vota marele farseur si din mormant.
2010-05-11 16:17:55 | Raporteaza
@laura
da, da, fireste ca eu functionez la ordin. vin niste pitici mici (sic!) si-mi soptesc ordinele la ureche.
piticii tai sint un pic mai mari si inainte purtau costume si haine de piele, acuma dracu mai stie…
la fel ca si ieri sint zdrobit de argumentele tale, intorsu unei propozitii din postarea mea. hai ca poti mai mult…
2010-05-11 16:23:26 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: Inteleg ce spui. Si ai dreptate. Dar de credibilitate vorbesc si eu, numai ca spre exterior. Daca FMI-ul discuta acum cu unii si peste doua saptamini gaseste altii, poate cu alte idei, ce-am facut? Aminam si urmatoarea transa de imprumut? Aminam, eventual, si masurile care trebuie luate cit mai repede?
Repet, si eu vreau sa plece, dar nu sub impulsul emotionalului. Nu degeaba zice krasnaia vodka de olandezi, pentru ca sunt rationali. Si sunt cu totul de acord cu el.
2010-05-11 16:28:06 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: daca tot ne propui filmulete cu tenta revolutionar-impudica, am si io o contrapropunere, ca tot se apropie aniversarea de 10 ani
youtube.com/wat../
2010-05-11 16:37:18 | Raporteaza
D-ra Laura, cred ca aceeasi zarva s-ar intampla si pe centura, daca s-ar impozita “drepturile de amor”.
2010-05-11 16:38:04 | Raporteaza
… si in continuare, ma intreb (retoric, evident! )
A DEMISIONAT CINEVA in urma “campaniei florale” din iunie ‘90 ?
2010-05-11 16:39:24 | Raporteaza
Florina, daca esti considerata ba basista, ba anti, inseamna ca esti obiectiva. Sa se care toti, cu BOC cu tot! AFARA! NE-A AJUNS!
2010-05-11 16:39:43 | Raporteaza
naomiklein.org/../
no logo! no rogo! no nedo! free gigi!
2010-05-11 16:41:18 | Raporteaza
Nu se rezolva nimic daca pleaca astia. Cu ceilalti va fi mai rau.
Solutia este una singura: o noua republica, cladita pe alte principii. Un sut in fund dat tuturor politicienilor actuali. Aparitia unui grup care sa ia initiativa si puterea, sa faca o alta constitutie si alte legi care sa nu mai protejeze grupurile politico-infractionale. Responsabilizarea politicienilor pentru toate actiunile lor in ceea ce priveste gestiunea tarii.
Statul ca institutie trebuie sa fie din ce in ce mai mic, sa se privatizeze absolut toate institutiile care acum sunt instrumente pentru sifonat bani publici.
Iar oamenilor de rand trebuie sa li se explice ca, din cauza declinului demografic, am intrat in epoca în care nu mai merge treaba cu pensiile, asistenta medicala si invatamantul asa-zise “gratuite”, si cu restul ajutoarelor de orice fel de la stat. Fiecare va trebui sa se descurce pe cont propriu, in mod responsabil, pentru ca statul de tip social va inceta sa mai fie viabil.
Da, stiu: aoleu, nu se poate, revolutie, vai de noi, instabilitate s.a.m.d. Guess what: ceva se va intampla, mai devreme sau mai tarziu. Daca va iesi o republica noua, sau o anarhie, depinde numai de noi.
2010-05-11 16:46:38 | Raporteaza
daca maneaua asta plina de invataminte a ajuns imn, chiar ca traim intr-o tara porno.
Laura, ti-e dor de toamna 2009? Uite premieru, nu e premieru…
@Adrian R #6: corect.
2010-05-11 16:52:39 | Raporteaza
@Tudor
tudor, tudor, am eu o idee. hai sa dam tzara pe mina unui grup extins de generali, odraslelor lor si citziva din fostul pcr!
nu e minunata ideea?
la naiba man, nu se mai poate, s-a intimplat deja, acum 20 de ani…
pacat…
2010-05-11 16:53:56 | Raporteaza
@Tudor:
Asta cu “sa se descurce singuri” niste pensionari care au muncit o viata intreaga si au 8 mil pe luna este iresponsabila. Poate securistii la pensie cu 50 de milioane, asa mai inteleg. In rest, de acord ca asa nu se mai poate.
2010-05-11 16:58:04 | Raporteaza
@Speedofmind: ar fi trebuit sa evoluam, in 20 de ani…Sa se faca politica, nu mineriade. Si ca politicienii sa fi invatat cand trebuie sa isi asume greselile. Dar de o piata Universitatii redivivus ce spuneti?
2010-05-11 16:58:28 | Raporteaza
(!)
2010-05-11 17:25:33 | Raporteaza
ce pana mea, s-au razgandit colegii voxp de mi-au debanat IP-ul?
2010-05-11 17:26:24 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: Vorbesti de evolutia societatii in 20 deni, ar fi trebuit, etc. De acord. Dar crezi ca in 20 de ani era normal sa avem o mass-media de 10 ori mai nociva decit Scanteia? O mass-media care minte mai rau decit activistii PCR? Si asta fara sa va ameninte nici o securitate cu arestarea. Zici ca am ajuns in situatia Argentinei , guvernul nu mai are creedibilitate, bla bla. Pai in primul rind ar trebui sa plecati voi, toata sleahta de textieri care mintiti non-stop. De unde ai dedus, ca mai ales site-ul asta unde se minte cu nerusinare de citiva ani buni are vreo credibilitate? Pai voi, textierii de aici ati mintit mai mult decit TOATA clasa politica la un loc. Si acum vreti ce? Revolte ca in grecia, cu incendii si morti doar fiindca poate poate va arde si pe voi cu un impozit pe drepturile voastre de autor. Fugi duduie de aici. Inainte sa vorbesti de credibilitatea altora du-te si priveste-ti colegii.
2010-05-11 17:28:54 | Raporteaza
@Alex: #34 Ma bucur ca ai sesizat obiectivitatea.
2010-05-11 17:33:16 | Raporteaza
@Aha: Acest site nu exista de “ani buni” – asa cum sustii. Daca tu sustii ca noi, pe siteul asta, am mintit, esti liber sa citesti alte siteuri, alti autori. DEsi e unul dintre cele mai echilibrate siteuri din cate exista in Romania. In schimb, eu, care in momentul de fata nu mai am nicio incredere in guvernul Boc, nu pot sa imi aleg alti ministri care sa nescoata din criza in momentul de fata. Cam asta ar fi diferenta.
2010-05-11 17:34:01 | Raporteaza
@Que se vayan todos: List incompleta domule. mai ai un exemplu pe aici
2010-05-11 17:36:55 | Raporteaza
Dna Cernahoshi, de cand ti-ai pierdut increderea/ ca mai zilele trecute totul era bine si frumos in ceea ce scriai?
Sau si-a pierdut Basescu increderea si a dat liber la critici pentru Boc? Nu crezi ca asta e ipocrizie?
2010-05-11 17:39:31 | Raporteaza
n argentina a fost in mare asa:
1 bancile au ras tot in momentul in care, cu voie de la guvern, au interzis retragerea banilor din banci. ma rog, se putea scoate, dar sume infime
2010-05-11 17:39:45 | Raporteaza
2 majoritatea pullimii avea depozite in dolari. in momentul in care a inceput “el corralito”(faza descrisa mai sus in 1), lumea avea depozite in dolari. cotatia era 1 dolar= 1 peso
2010-05-11 17:40:13 | Raporteaza
3 au putut scoate oamenii banii, SI DOAR IN PESOS !!!, de-abia cand dolarul a ajuns 3 pesos. ghici cine a castigat?
2010-05-11 17:41:33 | Raporteaza
nu i-au lasat sa scoata bani din conturile in dolari nici ca sa-si plateasca datoriile !!!
4 si da, s-a ajuns in argentina ca n-a mai putut iesi nici un politician pe strada, de frica
2010-05-11 17:42:00 | Raporteaza
@iulica: Domnule Iulica, ati citit articolul meu despre duplicitatea lui Basescu? DAca nu, va ofer linkul aici: voxpublica.real../
2010-05-11 17:43:12 | Raporteaza
capul lui boc. asta este dorinta opozitiei pentru ca ei stiu ca daca se iau astfel de masuri exista posibilitatea sa iesim din criza. basescu nu e prost sa il sacrifice pe boc acum . asta se va intampla la iarna , inainte de anul nou cand lucrurile vor fi deja rezolvate. viitorul prim ministru va fi viitorul candidat la presedentie al pdl. asa ca boc va deconta tot raul, isi va asuma politic tot , iar pdl va veni cu fete noi si proaspete gata de alegeri. ce ziceti? buna tactica. sper sa fie si castigatoare pentru noi, ca simplii cetateni. nu vad pe altcineva capabil sa isi asume politic o astfel de initiativa. nu are rost sa schimbam doar de dragul schimbarii, e mai rational asa.cat despre instigarea asta la iesit in strda mi se pare mentalitate de muncitor necalificat. iar piata universitatii nu e de tine, acolo se ducea oameni care credeau in ceva, in niste valori , nu cu resentimente ieftine fata de oameni
2010-05-11 17:45:06 | Raporteaza
@tx2:
Pai cam asta ar trebui sa se intample si pe la noi.
2010-05-11 17:48:43 | Raporteaza
D-ra Laura, manipularea este in firea jurnalistului. Tu nu poti sa alegi ministri, tu poti alege un partid care alege ministri pt. tine. Nici copii nu ti-i poti alege. Iti poti alege un barbat cu care sa-i faci, iar acestia vor fi atat de frumosi si atat de inteligenti precum sunt parintii lor. Exceptiile sunt foarte rare si atunci se constata ca este vinovat vecinul.
2010-05-11 17:52:14 | Raporteaza
@george: Nu nu nu… Prabusirea va veni mult mai repede.
2010-05-11 17:55:00 | Raporteaza
@george: corect gramatical e “acolo se ducea multi oameni care credea in ceva”… iar corect dpdv al realitatii
“dar si mai multi care vroiau sa-si spele in public pacatele de dinainte de 89″.
2010-05-11 17:57:32 | Raporteaza
[...] Laura Cernahoschi- ¡Que se vayan todos! Boc, Videanu şi cu tot guvernul lor… [...]
2010-05-11 18:18:22 | Raporteaza
se vede ca nu esti economisat.La noi nu se contracta!Noi avem crestere negativa de bla..bla..bla la suta.Hai sa ne bucuram ca totusi ne creste!
2010-05-11 18:45:09 | Raporteaza
Bravo, Laura Cernahoschi! In sfarsit!
Subscriu la sloganul celor de la BUG, dar inlocuiesc “lume” cu “Basescu, Boc, PDL”.
2010-05-11 18:46:51 | Raporteaza
Que se vayan todos …al cielo ! Quien tiene la culpa? Los de quienes a vosotros os da MIEDO de hablar. Los “shaygitz yehudim” del falso sionismo -masonica, los que desde hace muchos años , han comprado Rumania ! Los criminales hebreos , de quienes nadie quiere hablar ! Y por que? Vas a ser tu la primera ? Ojala !
2010-05-11 18:55:38 | Raporteaza
bar cu hashim: marsh mai spre cu teoria conspiratiei
2010-05-11 19:08:07 | Raporteaza
Atac fara precedent a Marinarului tembel la pampersii bebelusilor.
Florina, nu-ti aud strigatul de indignare.
2010-05-11 19:08:44 | Raporteaza
@Cris Stai jos patru.
2010-05-11 19:36:57 | Raporteaza
N-am vazut nicio miscare pe blogul alalalt – “Moartea clitorisului” – in legatura cu nationalizarea pampersilor bebelusilor…
Or sa umble in curul gol si astia… Nu erau suficienti care faceau deja acest lucru…
2010-05-11 20:03:40 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: uite si confesiunea unui pesedist.
Când pesedistul este de acord cu preşedintele Băsescu
Opinii – Alin Teodorescu
(citeste alte articole de acelasi autor »)
Preşedintele a anunţat lumii întregi că salariile în sectorul public scad cu 25%, pensiile şi ajutorul de şomaj – cu 15%. A promis că se va ocupa de subvenţiile în agricultură, de cele pentru încălzirea centralizată şi de programele de asistenţă socială. A acuzat partidele de opoziţie că au lăsat ţara fără Guvern funcţional în 2008, iar în 2008-2009 au contribuit la creşteri salariale nejustificate.
Rar, dar apăsat.
Este una dintre puţinele ocazii în care sunt de acord cu preşedintele Băsescu. Nu pot să nu constat că pe 6 mai 2010, când preşedintele şi-a ţinut comunicarea către presă în care spunea cele de mai sus, am văzut cea mai gravă mişcare a burselor internaţionale din ultimii 20 de ani: indicele Dow Jones a căzut aproape 1.000 de puncte şi apoi a crescut 970 de puncte în mai puţin de jumătate de oră. Nu are legătură cu Traian Băsescu, dar are legătură cu lumea în care trăim. Voi scrie despre reacţia absolut ridicolă a politicienilor europeni la aceste mişcări ale burselor. Dar nu acum.
Preşedintele şi guvernatorul Băncii Naţionale au pus, în fine, degetul pe rană. Cauza situaţiei dezastruoase în care ne găsim din nou este o situaţie politică particulară din anii 2007-2008. Am mai vorbit despre aceasta, dar repet cu cât mai puţine cuvinte sunt eu capabil.
În ianuarie-februarie 2007, Ion Iliescu, Viorel Hrebenciuc, Dan Nica, Ilie Sârbu (spre onoarea lui, ginerele său, Victor Ponta, s-a opus), Marian Vanghelie, Dan Voiculescu, Marian Sârbu (acum preşedinte de partid, să nu râdeţi), Liviu Dragnea l-au convins pe – numiţi-l cum vreţi dumneavoastră – Mircea Geoană să sprijine un guvern minoritar PNL şi să deschidă acţiunea de suspendare a preşedintelui.
Mircea Geoană avea zeci de pagini de analiză a situaţiei politice de atunci şi ştia cu precizie unde va duce această acţiune. Dar şoaptele şerpeşti ale lui Viorel Hrebenciuc au fost mai convingătoare. PNL a continuat să guverneze minoritar, preşedintele a fost suspendat, referendumul – organizat. S-a adâncit debandada din clasa politică şi administraţia publică. S-a adăugat un ministru de Finanţe incompetent şi mitoman: Varujan Vosganian. Refuzat la export, ca şi comisar european, pentru atitudini publice extremiste şi rasiste, acest domn a minţit o ţară întreagă prin modul în care a construit bugetul şi modul în care a condus finanţele publice ale României. Cu puţin timp înainte să părăsească postul, poetul Varujan (cred că este şi preşedintele Uniunii Scriitorilor) a virat 1 miliard de euro pentru restituiri. Luni de zile, în plină campanie electorală din 2008, a virat sume uriaşe în conturile administraţiilor publice locale (verificaţi ce a făcut Hrebenciuc în colegiul său în toamna lui 2008) pentru a sprijini pe unii să câştige alegerile locale şi parlamentare. Semnele crizei erau peste tot, iar bugetul consolidat era devalizat sistematic prin viramente aberante, de un om care a scris negru pe alb că veniturile bugetului consolidat vor fi 39% din PIB, adică mai mult decât în timpul regimului comunist.
Ştiu că nimeni nu-ţi poate face nimic dacă eşti ministru şi îţi baţi joc de bani, de oameni, de ţară, de istorie. Nu există inventare în administraţia publică din România, nu eşti obligat să faci rapoarte de activitate, nu eşti obligat să preiei şi să predai gestiunea când intri sau ieşi din funcţie. Odată numit ministru, secretar de stat sau preşedinte de agenţie eşti liber să faci ce vrei, cu cine vrei, când vrei. Poţi să virezi milioane de euro unor firme de consultanţă ale căror nume seamănă cu nume mari europene (cum face acum un ministru) şi să nu ţi se întâmple nimic. De aceea, nu le pasă dacă sunt demişi. De aceea, nu le pasă dacă au imagine publică proastă. De aceea, îi dau lui Traian Băsescu mâncarea stricată să o guste şi apoi să o ofere publicului.
Poate că Traian Băsescu nu este cel mai potrivit preşedinte pentru România. Poate că era mai bun ca prim-procuror sau prim-ministru decât ca preşedinte. Îi place să facă, nu să reprezinte. Dar să-i pui lui Băsescu în mână zdrenţele bugetului risipit de tine, să-l obligi să iasă în faţa lumii şi să spună lucruri pe care un politician nici sub ameninţarea scaunului electric nu le-ar spune, este o mârşăvie fără seamăn. Mai ales că-ţi şopteşti în barbă – “lasă-l să zică, el o ia, noi oricum nu facem ce spune el”. Şi nu vor face. Fiţi siguri de asta.
Aşa că ne îndreptăm către a cincea încetare de plăţi din istoria României din ultimii 80 de ani… Dacă am numărat eu bine.
Nu sunt de acord cu chirurgia anunţată de preşedinte. Se poate face şi altfel. Dar trebuie să ai cu cine. Îmi pare rău, domnule preşedinte! Este mult mai bine în sectorul privat.
2010-05-11 20:40:40 | Raporteaza
Incredibil… si va fi crezut de pedelici…
Traian Ceausescu: Campania furibunda impotriva acordului cu FMI vizeaza crearea de dezordine. Sunt foarte multi care doresc sa revina la perioada anilor ‘90, cand s-au imbogatit din dezordine
de Redactia Stiri HotNews.ro
17:38 Actualitate | Politic
2010-05-11 20:41:58 | Raporteaza
@lucaman Nu taierea a 25% din salariile de la stat e problema. Ci modul de aplicare, otova. Chiar vreau sa scriu un articol pe tema asta…
2010-05-11 20:43:21 | Raporteaza
@george: rezistă base pînă atunci ?
2010-05-11 20:45:19 | Raporteaza
@lucaman
“Poate că Traian Băsescu nu este cel mai potrivit preşedinte pentru România”
Fara indoiala
“Poate că era mai bun ca prim-procuror”
Imposibil, nu are studii
“Poate că era mai bun ca [...] prim-ministru”
Ei bine… asta este exact ce ne mai lipseste
2010-05-11 20:56:23 | Raporteaza
70,HMMMM….
Cu o stea în plus
Şeful statului a semnat şi un decret privind înaintarea în gradul de general locotenent – cu trei stele a generalului maior – cu două stele Olimpiodor Antonescu, şeful Jandarmeriei Române. Au mai fost înainta’i în grad Neculai Bontic (adjunct al inspectorului general al Jandarmeriei Române), Gavrilă Pop (şeful Jandarmeriei Capitalei), iar colonelul Vasile Şomlea (şeful ISU Cluj) a fost înaintat la gradul de general de brigadă – cu o stea.
Alte decrete semnate de preşedintele Băsescu vizează acordarea gradului de general de brigadă – cu o stea coloneilor Vasile Dospinescu, Alexandru-Ioan Giurgiu, Ion Constantin, toţi din Ministerul Administraţiei şi Internelor.
De asemenea, i s-a acordat gradul de general de brigadă – cu o stea colonelului Adrian – Ovidiu Bălan, din Serviciul de Protecţie şi Pază, iar gradul de general-maior cu două stele i-a fost acordat generalului de brigadă – Eugeniu Muşat de la Serviciul de Telecomunicaţii Speciale.
Preşedintele a semnat şi decretul de încetare a raporturilor de serviciu ale chestorului de poliţie Doru Dumitrescu cu Ministerul Administraţiei şi Internelor.
Înaintări în grad la MApN
Şeful statului a semnat decrete pentru acordarea gradului de general de brigadă – cu o stea la trecerea în rezervă a unor colonei din Ministerul Apărării Naţionale, Serviciul Român de Informaţii şi Serviciul de Telecomunicaţii Speciale – Petre Deaconu din STS, Ştefan-Gheorghe Împăratu din MApN şi Gheorghe Toma din SRI.
Preşedintele Traian Băsescu a semnat şi o serie de decrete pentru înaintarea în grad a unor generali în retragere, oprimaţi politic şi acordarea gradului de general de brigadă în retragere unor colonei în retragere, oprimaţi politic din Ministerul Apărării Naţionale. Astfel, li s-a acordat gradul de general-maior – cu două stele, în retragere, generalilor de brigadă – cu o stea, în retragere, Bălănescu Traian-Mircea, Temelcu Theodor-Dumitru. Gradul de general de brigadă – cu o stea, în retragere, au primit coloneii, în retragere, Andriescu Mihail, Clincea Alexandru, Ghericociu Vasile, Leonte Ion, Maxim Ion, Nica Nicolae, Radu Ion, Pocorschi Mihai.
Un alt decret priveşte acordarea gradului de general de flotilă aeriană – cu o stea, în retragere, comandorului, în retragere, Theodoru Ioan-Radu din Ministerul Apărării Naţionale.
2010-05-11 20:56:52 | Raporteaza
Administraţia Prezidenţială a transmis un comunicat în care menţionează că preşedintele Traian Băsescu a semnat, joi, o serie de decrete privind înaintarea în gradsau acordarea de grade unor militari.
Printre decretele semnate de şeful statului se numără şi cele privind înaintarea în gradul de general – cu patru stele în rezervă a general-locotenentului în rezervă Gabriel Oprea din Ministerul Apărării Naţionale, înaintarea în gradul de general-maior – cu două stele în rezervă a generalului de brigadă în rezervă Anghel Iordănescu din MApN şi înaintarea în gradul de general-maior – cu două stele în rezervă a generalului de brigadă în rezervă Neculai Onţanu din MApN.
Onţanu şi Oprea au fost înaintaţi în grad ultima oară prin decrete semnate de şeful statului la 1 Decembrie 2008.
La acel moment, Gabriel Oprea a fost înaintat în gradul de general-locotenent în rezervă, iar lui Neculai Onţanu i-a fost acordat gradul de general de brigadă în rezervă.
Preşedintele Băsescu a semnat, joi, şi decretul privind acordarea gradului de general de brigadă – cu o stea în retragere colonelului în retragere Viorel Oancea din Ministerul Apărării Naţionale.
pdlistidiot
2010-05-11 20:49:40 | Raporteaza
2010-05-11 20:58:17 | Raporteaza
Preşedintele României, Traian Băsescu, a avansat-o la gradul de general pe Sanda Gheorghe, colonel în rezervă în cadrul SRI. O pleiadă întreagă de colonei şi generali, şefi ai structurilor de conducere din serviciul românesc de contrainformaţii au fost avansaţi la execepţional. Anterior, şeful statului român l-a decorat pe directorul Cristian Maior pentru meritele din activitatea de 20 de ani a SRI.
25 Mar 2010 Traian Basescu si George Cristian Maior
Traian Basescu si George Cristian Maior la bilantul pe 2009 al Serviciului Roman de Informatii Foto: Sorin Lupsa / Administratia PrezidentialaPrimul pe lista proaspăt-avansaţilor este adjunctul directorului Cristian Maior, generalul de brigadă Dumitru Cocoru, cel care a mai primit o o stea, devenind general-maior.
Comandorul Vasilică Babiuc, care se ocupă de pilotarea elicopterului care îl transportă pe Traian Băsescu, a fost înaintat la gradul de general de flotilă aeriană. Flotila SRI este cea care îi asigură serviciul de zbor cu elicopterul şefului statului român.
Totodată au fost avansaţi la gradul de general de brigadă coloneii Vasile Alexandru Ghiţă, Cornel Ion Văleanu, Ştefan Gh. Gheorghe-Teodoru şi Gheorghe Gh. Ceauşu.
Traian Băsescu i-a avansat în grad şi pe patru dintre rezerviştii SRI : Vasile Coifescu, Cătălin Ştefan Luchian şi Şerban Radu Ionescu.
CATA DEMAGOGIE!BASSISTA
2010-05-11 21:00:54 | Raporteaza
” Demisia guvernului e firul rosu, din punctul meu de vedere.”
In regula, dar admite ca si tu poti gresi.
Asa ca dece sa te credem?
Punctul tau de vedere poate fi emotional.
2010-05-11 21:05:02 | Raporteaza
@victor L
) Pai nu aveti ce sa credeti. E o opinie. Opinia mea. Nu trebuie sa fiti de acord cu ea.
2010-05-11 21:22:47 | Raporteaza
„revoluţia bunului simţ îşi bagă p-la”
2010-05-11 21:40:01 | Raporteaza
@89bis:
“Incredibil… si va fi crezut de pedelici…
Traian Ceausescu: Campania furibunda impotriva acordului cu FMI vizeaza crearea de dezordine. Sunt foarte multi care doresc sa revina la perioada anilor ‘90, cand s-au imbogatit din dezordine”
Bai, nici acum nu te-ai obisnuit cu delirul lui Basescu?
2010-05-11 21:43:57 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: modul de aplicare se poate discuta.mai ales ca e vorba de 25% din fondul de salarii nu din salarii.adica daca aveai un fond de 1 milion ,de acum vei avea doar 750 demii.e treaba ta daca scazi salariile sau dai afara din oameni.ai inteles cum devine chestia?dar ce folos sa mai discuti modul de aplicare daca psd-ul a venit ieri cu varianta sa marim punctul de pensie ?asta in timp ce sindicatele vor revolutie dar duc lipsa de revolutionari .apropos,pot apela la vanghelie ca el are adresa firmei care iti ofera la pretul corect demonstranti cu ora.nu mai zic de zambil antonescu,care e intr-o criza perpetua si lasa impresia ca e gata sa muste din cablul electric la transmisiile in direct.in rest cum il stii…pleaca,lipseste,apoi mai pleaca sa se odihneasca un pic iar in final pleaca la culcare dupa o zi istovitoare de…plecari.
2010-05-11 21:45:50 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
“@lucaman Nu taierea a 25% din salariile de la stat e problema. Ci modul de aplicare, otova. Chiar vreau sa scriu un articol pe tema asta…”
Pai otova, ca nu mai au bani pentru toti, nu numai pentru unii. E o taiere contabila.
Inclusiv bebelusii vor fi afectati la pampersi. Asta da solidaritate.
2010-05-11 21:46:44 | Raporteaza
@Ramstein: mie mi-a atras atentia partea asta a confesiunii lui alin teodorescu…
În ianuarie-februarie 2007, Ion Iliescu, Viorel Hrebenciuc, Dan Nica, Ilie Sârbu (spre onoarea lui, ginerele său, Victor Ponta, s-a opus), Marian Vanghelie, Dan Voiculescu, Marian Sârbu (acum preşedinte de partid, să nu râdeţi), Liviu Dragnea l-au convins pe – numiţi-l cum vreţi dumneavoastră – Mircea Geoană să sprijine un guvern minoritar PNL şi să deschidă acţiunea de suspendare a preşedintelui.
Mircea Geoană avea zeci de pagini de analiză a situaţiei politice de atunci şi ştia cu precizie unde va duce această acţiune. Dar şoaptele şerpeşti ale lui Viorel Hrebenciuc au fost mai convingătoare. PNL a continuat să guverneze minoritar, preşedintele a fost suspendat, referendumul – organizat. S-a adâncit debandada din clasa politică şi administraţia publică. S-a adăugat un ministru de Finanţe incompetent şi mitoman: Varujan Vosganian. Refuzat la export, ca şi comisar european, pentru atitudini publice extremiste şi rasiste, acest domn a minţit o ţară întreagă prin modul în care a construit bugetul şi modul în care a condus finanţele publice ale României. Cu puţin timp înainte să părăsească postul, poetul Varujan (cred că este şi preşedintele Uniunii Scriitorilor) a virat 1 miliard de euro pentru restituiri. Luni de zile, în plină campanie electorală din 2008, a virat sume uriaşe în conturile administraţiilor publice locale (verificaţi ce a făcut Hrebenciuc în colegiul său în toamna lui 2008) pentru a sprijini pe unii să câştige alegerile locale şi parlamentare. Semnele crizei erau peste tot, iar bugetul consolidat era devalizat sistematic prin viramente aberante, de un om care a scris negru pe alb că veniturile bugetului consolidat vor fi 39% din PIB, adică mai mult decât în timpul regimului comunist.
2010-05-11 21:48:14 | Raporteaza
@Cris:am o veste buna pentru tine.nu va fi revolutie…..
2010-05-11 21:49:28 | Raporteaza
Laora: fii capitanul nostru….
2010-05-11 21:53:23 | Raporteaza
@cris,
@idiot,
@ramstein,
ascultaţi comanda la mine!
deci, pistoalele la tîmpă, pumnii în aer/
toată lumea strigă cu mine/
nu fi supă, nu fi obo/
hai la revo după rogo!
a început revoluţia de cacatifea!
2010-05-11 21:56:31 | Raporteaza
Que se vayan todos banui ca inseamna “Sa plece toti”. Nu Boc, Videanu şi cu tot guvernul lor, ci TOTI. Toti politicienii sunt o apa si-un pamant. Era o intrebare buna in comentarii, pe cine punem in loc? ca nu sunt alternative. Dar poate ca asta ar fi solutia, ii radem pe toti si sa in cepem pe curat
.
2010-05-12 01:19:32 | Raporteaza
Pe scurt: Polonia se dezvoltă, România nu! Oare de ce ?
Sa nu aibe presedintele – dictator nici-un merit in chestia asta? Sa nu fie criza mondiala si in Polonia?
Aha, stiu, ca altzii pot si el nu poate nu i se poate imputa lui, dupa cum de altfel in general NIMICA nu i se poate imputa lui n’asa?
De ce e presedintele Basescu un dictator ?
Pai dupa Dex dictatura e acolo unde nu exista separatzia puterilor in stat. Dictatura e acolo unde toate puterile in stat se aduna in mana unei singure pesoane. Adica acolo unde una bucata baiat are in mana lui :
- puterea legislativa putand sa dictreze dupa bunul sau placa parlamentului modificand majoritatea alesa asa dupa cum isi doreste prin spaga si santaj.
- puterea executiva, el si numai el pote sa numeasca guvernul si nici-un guveren nu exista altfel decat cu binecuvantarea lui.
-puterea judecatoresca totzi judecatorii pot si sunt arstatzi oricand de catre organisme represive numite de el fara nici-o baza legala pentru respectivele arestari asa dupa cum s-a si intamplat.
-organismele represive ale statului: procuratura si servicii secrete ii sunt subordonate in mod unic si direct. Si e de notorietate faptul ca ca el abuzeaza in scop politic si de respectuiva subordonare pentru as-i inlatura adversarii politici si a instaura un regim de panica si teroare in randul opoozantzilror sai care stiu ca sunt in mod constant supravegheatzai si harztuitzi de catre respectivul aparat represiv.
Cum se chema o persoana cu atributele de mai sus ? DICTATOR Hitler, DICTATOR Ceausescu, nu cumva si Dictatator Basescu ?
PS si Hitler a fost ales in mod liber si democratic sa nu fi fost oare de acee Hitler un dictator ?
Ceausescu a fost votat in mod practic efectiv si verificabil de majoritatea fizica a poporului roman . Sa nu fi fost aore de aceea Ceusescu un dictatator ?
“Cine tace si indura
Merita inca o tura”
Totusi de ce Polonia poate si Romania nu poate ?
romanialibera.r../
Cei care ne-au adus aici nu merita nici-o “recompensa” ?
PPS Ceausescu era un dictator, care a fost solutzia ?
Si in general care e solutzia cand cineva fura atat de mult de-i lasa pe totzi ceilaltzii in curul gol ? Demisia sau cimitirul ne sopteste discret istoria.
Si nu, numele corect nu e guvernul Boc ci CLICA BASESCU.
Si da : “The era of procrastination, of half-measures, of soothing and baffling expedients, of delays, is coming to its close. In its place we are entering a period of consequences. ”
Demisia sau cimitirul, voi alegetzi.
2010-05-12 09:20:14 | Raporteaza
@laur22:ca de ce nu pot sa trimit si eu un comentariu?!
2010-06-20 11:29:52 | Raporteaza
@tica: Domnule videanu cate vieti ar trebui sa aveti sa construiti o casa ca a dumneavoastra pe munca cinstita? Pe salarul de ministru va puteti macar plati toate utilitatile la o asemenea casa? Iar de trait cu ce traiti? toti cati sunteti in parlament sugeti sangele poporului raman nici unul nu puteti justifica de unde aveti atatia bani dar in fata lui Dumnezeu o sa dati socoteala mai ales ca ati jurat pe biblie sa stiti ca nu ati adus in aceasta lume nimic! Pana si copii vostri vor plati faptele voastre murdare, si nici nu o sa duceti nimic cu voi numai faptele voastre si pacatele voastre, sfidand intregul popor roman in ce destrabalari traiti. SA VA FIE RUSINE!x-P
2010-06-20 11:38:00 | Raporteaza