![]() | 12 întrebări pentru fanii lui Băsescu. Şi un răspunsvezi toate articolele de Costin Ilie01 Dec 2009 la 11:26 97 comentarii 2518 vizualizari. |
Înainte de orice, vreau să-mi cer scuze pentru provocarea din textul „12 întrebări pentru susţinătorii necondiţionaţi ai lui Traian Băsescu”. După două texte în care am fost înjurat mai mult decât dacă aş fi coborât într-o zi din maşină, în mijlocul intersecţiei, ca să-mi iau o îngheţată, am experimentat, am vrut până unde poate merge patima. M-am obişnuit cu mizeria netului, însă campania aceasta a transformat într-un Ferentari pe timp de ploaie tot ce însemna comentarii la un text de opinie politică.
Da, aşa habarnist cum sunt eu într-ale tehnicii, cred că filmuleţul acela nu a fost trucat (95%, repet), iar el –şi contextul în care a apărut- contează în decizia mea, deşi poate că nu în sensul în care vă aşteptaţi. Da, mi se pare că ardoarea cu care Cristi Pătrăşconiu şi alţii ca el au îmbrăţişat o cauză este suspectă, aşa sunt eu, suspicios. Şi mai ales da, sunt convins că trebuie să mă duc la vot având nişte răspunsuri în cap.
Nu pot să pun mâna pe ştampila aceea şi să votez emoţional doar pentru că Băsescu, cu tot grobianismul, cinismul şi Elenele sale, îmi este de 10 de ori mai simpatic decât Geoană. Ieri, pentru prima dată, Băsescu a punctat, în interviul din România liberă, între ce avem de ales: reformarea statului versus linişte.
De ce aş crede apriori într-o variantă mai mult decât în cealaltă, de ce să exclud complet scenariul în care Geoană se dă de trei ori peste cap după 6 decembrie, scoate paloşul şi retează capetele puturoase numite Vanghelie ori Iliescu ale PSD? Nu pot, oamenii fără îndoieli sunt inutili societăţii, ori au un inters direct, ce-i orbeşte, ori răspund la strigarea DEX când vine vorba despre cuvântul „prost”. Prima variantă nu stă în picioare, la a doua mă flatez singur şi spun că nu sunt prost deloc. Dar să mă întorc la ideea iniţială. Ultimele postari m-au făcut să regret că mama a învăţat să folosească Internetul, aş fi preferat să ştie despre mine doar ce-i spun întotdeauna la telefon, că muncesc mult, că mi-e bine, că nu pot să mă duc în weekend acasă.
Bai bulangiule! si tu o iei in cur ca basinosii aia 3 ce vor sa ne conduca? rog cenzurica sa lucreze! (alupigus)
MIZERABILULE!!! HUO! 12 PUMNI IN MECLA MERITI. MARSH LA LATRINA RUSIEI!!
MERITAI SA FII AVORTAT , DAR MAMA TA A RATAT ACEASTA SANSA!!! (jianu)
ESTI UN CACANAR BAI MORTI REVOLUTIEI STII DE EI MA? STII TU CA NE AU CONFISCAT REVOLUTIA? VREI DEMOCRATIA LUI GEOANA? EU AM ABANDONAT O ACUM 16 ANI SI NU IMI PARE RAU, SI ZICI CA SUNTEM FANATICI? AI UN CREIER SPALAT GENETIC CACANARULE (serena)
Astfel de lucruri a avut de citit oricine m-a vizitat, pe VoxPublica, în ultimele două-trei săptămâni. Le-am reluat, oricât de scârbă mi-ar fi să le popularizez, ca să înţelegeţi mai bine de ce experimentul meu a eşuat. Sau poate că mi-a ieşit, cine ştie. La textul cu cele 12 întrebări au fost foarte puţine, infinit mai puţine înjurături decât mă aşteptam. Evident, au mai fost şi multe atacuri la persoană, dar şi destule răspunsuri la întrebările mele, semn că ochelarii de cal se poartă mai puţin decât credeam. Ştiu că nu am ridicat problema sexului îngerilor, am încercat doar să am, şi prin ochii altora, o perspectivă îngustă asupra următorilor cinci ani, prin prisma ultimilor cinci. Încă o dată, mă iertaţi.
PS
Mai intraţi o dată pe textul cu întrebările. Poate acum îl citiţi altfel. Aici.
Etichete: comentarii


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1Bate-mă, omoară-mă, că tot n-am să înţeleg ce caută postmodernitatea aici. Mai bate-mă o dată, mai omoară-mă o dată, că tot n-am să înţeleg cum se împacă postmodernitatea cu existenţa a numai 3 meşteri. În... | ||
| 2lacramatia asta cu reprezentarea a fost repetata de atatea ori ca a ajuns sinonima cu prostia - da, uninominalul nu este proportional. mai aveti putin si va plangeti ca scoateti mana pe geam si nu se vede... | ||
| 3sa dai maimutelor libertate nu-i chiar ideea cea mai buna. nu mai vin inca o data comunistii, aia adevarati cu vana in ei nu reformatii astia de azi, si sa mai faca o deratizare ca-n anii 50. in plus,... | ||
| Mihai Goţiu 10924 citiri |
| Cristian Teodorescu 9285 citiri |
| Costi Rogozanu 9139 citiri |
| Constantin Creţan 4281 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4216 citiri |
| Dan Duca 4109 citiri |
| Alin Fumurescu 3618 citiri |
| Ciprian Şiulea 3073 citiri |
| Dorin Tudoran 2472 citiri |
| Cristian Bândea 2048 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61983 citiri |
| Cristian Teodorescu 39633 citiri |
| Costi Rogozanu 38100 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17970 citiri |
| Alin Fumurescu 17513 citiri |
| Viorel Dobran 12979 citiri |
| Dan Duca 11986 citiri |
| Constantin Creţan 11292 citiri |
| Dorin Tudoran 8398 citiri |
| Iulian Leca 7862 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
ha nu mai cere si tu bunul simt de a citii inainte articolele voastre -cred ca 80% din cei care intra pe net in ultima saptamana nici macar nu aprofundeaza ,macar ,titlul unui articol ,dapai sa mearga mai departe cu cititul. Asta e zilelea astea pana pe 6 sunte-ti carne de tun tu si toti colegii vostrii.
2009-12-01 11:36:11 | Raporteaza
IAR AI APARAUT??????huoooooooooooooooooooooooo
PORCULE
2009-12-01 11:37:20 | Raporteaza
auzi ma??!! tu faci experimente pe noi? ia mai lasa-ne in pace!
2009-12-01 11:37:27 | Raporteaza
@cata
stiu, ai dreptate. uita-te la andi de mai jos
2009-12-01 11:38:05 | Raporteaza
Pana pe 6 sunte-ti carne de tun pentru postaci – tu crezi ca sta vreunul sa aprofundeze vreun articol?-mai mult de 80%nu trec de titlu
2009-12-01 11:40:01 | Raporteaza
Păi, sincer aş face şi eu un acrostih cu 12 întrebări, ba chiar mai multe (să-mi iasă ceva gen „votez sau nu votez? da votez goarnă sau nu votez goarnă?”). Am şi eu dubiile mele. Un dubiu n-am: nu vreau să pun umărul la satisfacţia celor ce abia dacă ştiu să scrie, dar nu prididesc cu „comentariile” la „obiect” (de obicei sexual). Ba azi sunt şi patrioţi mândri – am dat undeva de-un comentariu foarte rrromânesc ceva cam aşa „sant mandra ca sant roman”, splendid, nu! Ori mi se pare că sunt tare mulţi de partea celui cu care votaţi dle Costin Ilie. Dar vă respect alegerea.
2009-12-01 11:41:05 | Raporteaza
Ziceam şi la textul original (cam tîrzior, ce-i drept): mişto acrostihul, sper că-i sincer.
Şi mă minunam că nimeni nu l-a remarcat, din nici o tabără.
Cam atît de puternică e poplarizarea.
Raţional, însă, şi eu voi vota la fel.
2009-12-01 11:41:28 | Raporteaza
12 ****,esti un mare dobitok,huoooo!!!
2009-12-01 11:42:03 | Raporteaza
Nu e foarte frumos sa vezi asemena texte, si e trist ca s-a ajuns aici.
Mie de exemolu imi place muntele, iar situatia ta ca tanar jurnalist, zelos dar, trebuie sa fii de acord cu mine, lipsit de experienta, ma face sa ma gandesc la un orasean care urca pe un versant de munte incarcat de zapada, incaltat in pantofi de oras bieinteles, in plin sezon al avalanselor, si incepe sa bata din palme si sa strige, doar asa ca sa-si auda ecoul.
Nu pot sa spun decat ca ai cautat-o cu lumanarea.
2009-12-01 11:44:35 | Raporteaza
cum bine spunea cineva….CEARTA PE INTERNET, ESTE CA ALERGATUL LA OLIMPIADA ” SPECIALA ” chiar daca castigi tot RETARDAT ramai!….
2009-12-01 11:46:59 | Raporteaza
Mda…avem conducatorii care ii meritam. La ce vocabular si comportament te poti astepta de la presedintele unei tari in care prostia este la ea acasa?
Felicitari pentru articol. Ma bucur sa vad faptul ca, incet incet, macar oamenii inteligenti isi dau seama ce fel de presedinte avem. Inca o data felicitari
2009-12-01 11:47:09 | Raporteaza
Costine, m-ai pacalit cu niste coperti de Coran si un Kalashnicov de plastic
… se vede ca virusul “Academia Catavencu” e bine-mersi
… al dracu pishiker 
2009-12-01 11:47:51 | Raporteaza
Te intreb Costin Ilie, daca ai facut si o analiza a limbajului celor care il injura pe TB? pe dl. Patrasconiu?
Nu te victimiza si incearca o analiza a loviturilor date de voi, jurnalistii , a manipularii voastre, a calomniilor si insultelor lansate in numele libertatii presei
Eu sunt mult mai in varsta ca tine. Pot sa iti fiu mama. Am trecut prin umilinte in anii comunismului cand EI, comunistii mi-au distrus viata. Am FOST UMILITA IN 1990 CAND AM DECLARAT CA VOTEZ PNL. Am fost scuipata si huiduita intr-o cancelarie pentru ca mi-am permis sa condamn mineriadele lui Iliescu si Tg.Muresul din 15 martie . Cum crezi ca pot eu sa privesc ceea ce faceti voi? Sunt sigura ca in 1990 nu aveai cum sa citesti articolele lui Vadim, ale ziaristilor de la Adevarul Acum si-au scos coltii aceiasi oameni si din pacate voi ii urmati .
Stiu ca vrei sa iti faci o cariera ,dar asta nu trebuie sa te impiedice sa fii obiectiv.
Eu am piertdut totul inainte de 1989 pentru ca am spus NU unor incercari ale unor tipi cu ochi albastri. Am platit mult dar ma pot privi in oglinda.
Te salut si incearca sa fii mai putin obedient celor care te platesc.Sau citeste, citeste mult poatye descoperi de ce nu trebuie sa il scuipi pe TB.
2009-12-01 11:47:55 | Raporteaza
Mi-e teama atunci cand e LINISTE.Mi-e teama sa am un presedinte insipid, incolor, inodor, cu care sa nu-mi faca`placere sa schimb nici macar 2 vorbe. Mi-ar fi rusine sa spun strainilor ca in tara mea presedintii se numesc si hotaresc de catre 3-4 superbogati nesimtiti, si nu de catre POPOR , asa cum ar fi normal.Eu ma uit f.mult pe antene si realitatea ca sa stiu ce trebuie sa nu ajunga copiii mei in viata:CIUTACI, CIUVICI, nemernici.Nu vreau sa merg in cosmos, vreau doar sa stiu ca traiesc cinstit, nu vreau sa ma intorc in tara pentru 23000 de euro, vreau sa vin pentru ca sunt mandru de tara mea.
2009-12-01 11:49:56 | Raporteaza
Florin Salam si Printesa Ardealului va prezinta : Basescu presedinte
youtube.com/wat../
2009-12-01 11:52:11 | Raporteaza
Este democratie…fiecare isi poate sustine candidatul si ai poate acorda votul, dar de la asta pana la a injura si terfeli familii intregi….daca cineva are ceva cu tine Costin…mai simplu ar fi sa obiecteze pertinent, in caz de nu-l tin nervi sau vocabularul, calea cea mai usoara ar fi sa nu posteze deloc.
2009-12-01 11:52:51 | Raporteaza
Costin, in timp ce ma uitam pe net am primit 2 stiri de la Realitatea (si am simtit in spatele lor mare veselie dinpartea celor care le difuzeaza):
)))) Dar liniste am mai trait, insa nu a curs cu lapte si miere. Cam atat spun, restul sunt sigura ca intelegi.
1. Sondaj INSOMAR castiga Geoana
2. Preluat de la OTV: T.B. se va retrage din politica
Deci ce umeaza ? Liniste
2009-12-01 11:52:53 | Raporteaza
Eu unul cred ca intrebarile au fost un apel la ratiune, desi nu stiu cati dintre alegatorii din ”romanica” mai au asa ceva.
Eu doar ma intreb in sine mea daca intr-adevar basescu vrea reformarea statului (daca da nu ar fi luat bani de la FMI sa hraneasca imensul aparat birocratic ci pentru restructurare si investitii). Mi se parea mai onest din partea lui sa faca referendum si sa intrebe salariatii din privat daca sunt de acord sa se imprumute pentru bugetari?
In ceea ce il priveste pe colegul dumitale Cristi Pătrăşconiu, probabil vrea sa calce pe urmele lui TRU plecat sa se ‘’sinucida” intr-un fotoliu de europarlamentar.
Un apel la ratiune
2009-12-01 11:54:02 | Raporteaza
Sensibil text, Laur, si sincer.
Reprezentativ, aş spune.
Bravo.
2009-12-01 11:55:09 | Raporteaza
Stimate domnule Costin,
Pe fiecare blog indiferent de baricada, exista injuraturi.Iti pot da exemple de pe blogurile lui Ioan T Morar si Patrasconiu.Dar de aici si pana la a acuza toti votantii lui Basescu este cale lunga.Consider partinitoare intrebarile daca nu sunt urmate de acelasi tip de intrebari pentru sustinatorii lui Mircea Geoana.Si acum am sa spun de ce il votez pe Basescu fara sa fiu o sustinatoare neconditionata al lui.Stiu e grobian,e mitocan ,e slobod la gura dar ma uit la cealalta varianta si ce vad.Copilul unui general de garzi patriotice care a facut cariera datorita lui tata,soacrei sau celor care le convine sa aiba un om slab ca presedinte.Stiu ca oricare din cei doi odata ajuns la Cotroceni va trebui sa plateasca pentru sustinere.Si ma intreb ce vor dori sufletelele lui Vanghelie,Dragnea,Mazare,Oprisan,Patriciu,Voiculescu,Vantu,Fenechiu si multi altii pe care ii vedem sau nu ii vedem.Cel putin la Basescu sunt mai putini si daca sunt incopetenti ii da afara (a se vedea Saftoiu).Imaginati-va scena :Mazare dand cu pumnul in masa si Geoana ascuns dupa draperiile de la Cotroceni.De fapt asta a fost si pacatul lui Constantinescu,lipsa de personalitate combinate cu prea multe note de plata.Macar Constantinescu era contra lui Iliescu asta nici calitatea asta nu o are.Dumneavoastra puteti vota cu cine doriti iar daca imi demonstrati ca sunteti corect si impartial jurnalistic mai vorbim.Daca nu consider ca m-ati jignit bagandu-ma in aceeasi oala cu cei care injura.
2009-12-01 11:55:37 | Raporteaza
Ha, ha, ha! Stiu ce incercati sa faceti! Incercati sa acreditati ideia ca toti sustinatorii lui Basescu sint prost-crescuti. Nu neg. Mai sint si unii care nu au bun-simt. Dar nu sintem toti asa! SI DUMNEAVOASTRA ATI FACUT TOT POSIBILUL SA II PROVOCATI inclusiv cu porcaria asta pe care o faceti acum… Asa ca nu puteti sa va plingeti ca ati primit ceea ce ati cerut! PS. Am si eu o provocare: ce vor Vintu, Patriciu si Voiculescu in schimbul sustinerii lor pentru Geoana?
2009-12-01 11:56:25 | Raporteaza
Pe mine răutatea anonimilor de pe internet m-a izbit prima dată când, căutând ceva despre Heidi Klum și Seal, am dat peste poza copilului lor, făcută imediat după naștere. Și erau acolo, neromâni, care erau revoltați de cât de urât era copilul, comentariile rasiale erau groaznice. Citeam și nu îmi venea să cred! Efectiv, mi s-a făcut rău și silă de oameni. Dacă oamenii se pot manifesta în halul ăsata față de un bebeluș, la ce să ne așteptăm noi, adulții?
2009-12-01 11:57:45 | Raporteaza
Rusine sa va fie..la astia care votati cu GEOANA.!!Daca votati cu GEOANA votati cu tradatorii de tara:iliescu..si toti mogulii astia care au pradat tara!!Care votati Geoana sunteti Tradatori de Tara!!Rusine-ILICI sa nu uiti ceva!!:BUCURESTIUL si TIMISOARA nu te-au uitat-MINERIADELE nu se uita-mortii de la revolutie si de la mineriade o sa-i visezi nonstop nu o sa ai somn niciodata-BUCURESTIUL voteaza cu BASESCU!! CEI din TIMISOARA..atentie azi vine GEOANA si PSD-UL la voi-sa-i huiduiti nonstop pe CRIMINALI!!
2009-12-01 11:57:48 | Raporteaza
cand un titlu contine o neclaritate logica, orice intrebari care urmeaza isi pierd legitimitatea. stiu este un blog, nu o revista academica.
cu toate acestea, este destul de dificil sa raspunzi unor intrebari la care autorul scrie ca si cum ar sti deja raspunsurile
2009-12-01 12:00:23 | Raporteaza
Sa-l intrebi omule si pe GEOANA si pe ILIESCU-ce stiu de REVOLUTIE si MINERIATA..mascariciule!!Esti un MASCARICI la fel ca GEOANA!!Ziaristi de 2 lei…
2009-12-01 12:00:48 | Raporteaza
@a.s. & kondor
mai cititi o data finalul
2009-12-01 12:02:37 | Raporteaza
Ziaristi de 2 lei..exact ca,tara lui GEOANA asta sunteti si voi ziaristii astia de la ziarele mogulilor si TV-urile lor..niste mascarici de 2 lei
2009-12-01 12:02:55 | Raporteaza
Scuze ca nu am citit cu atentie ce ati scris aici,dar trageam cu urechea la postul realitatea si m-a enervat “impartialitatea jurnalistica”.Am vazut titlul si am zis ca o luati de la inceput.Scuze inca o data.
2009-12-01 12:05:27 | Raporteaza
VOI ASTIA DE LA REALITATEA ,SA VA FIE RUSINE,ATI FACUT CEA MAI MIZERABILA CAMPANIE ELECTORALA .ATAT DOAR POT SA VA SPUN.PUNCT.
2009-12-01 12:06:04 | Raporteaza
-Unde se opreşte raţiunea dvs şi unde începe fanatismul?-la asta raspund eu: nu sunt fan BASESCU sau GEOANA…dar sunt ANTICOMUNIST..si sunt ANTI PSD-atita timp cat,acest partid inseamna PCR asta e raspunsul final-sper sa intelegi..
2009-12-01 12:06:45 | Raporteaza
D-le Costin, noi avem o problema de mentalitate cu totii. Nu ne asumam faptele noastre in schimb ne victimizam cu usurinta. D-voastra postati articole pe o pagina de internet care e publica, deci ar trebui sa va asumati faptul ca oamenii care citesc si va raspund nu sunt de toate categoriile. Cu raspunsul d-voastra faceti exact ca si CTP, care ii numeste pe toti cei ce-l sustin pe basescu “fai pro base”, la modul ironic, dand impresia ca toti sunt niste cretini, si ne da citate idioate, asa cum faceti si d-voastra acum, ca sa confirme ceea ce spune. Nu este o invitatie la dialog raspunsul d-voastra ci doar va justificati atitudinea fata de Basescu, intr-un mod deloc obiectiv. Daca aveati o atitudine obiectiva, ar trebui sa spuneti ca votati nu doar din prisma ultimilor 5 ani, ci si a ceea ce au facut Basescu si Geoana, amandoi, inainte de a fi presedinti. Va amintesc ca Basescu a facut ceva la primaria capitalei. Ce a facut Geoana ca ministru de externe ori ambasador ori ca presedinte PSD si al senatului? Daca sunteti convins ca basescu a batut un copil si nu-l puteti vota, e mai putin adevarat ca geoana nu a facut nimic interesant ca om politic decat sa fie slugarnic cu cei ce-i ofera pozitii? A spus ca a avut dreptate Iliescu atunci cand l-a facut prostanac, a spus ca nu si-a dat soacra afara din casa. Pt d-voastra aceste lucruri nu spun nimic despre Mircea Geoana? E de ajuns ca nu a spus aceste prostii in timpul unui mandat de presedinte pt a ajunge presedinte?
2009-12-01 12:09:35 | Raporteaza
CE MI-AR PLACE CA DUPA CINCI ANI DE COMANDA,, COMUNISTA ,,SA VA DATI PUMNI IN CAP. PACAT CA TREBUIE SA SUFERE SI ALTII DIN CAUZA VOASTRA .
2009-12-01 12:09:55 | Raporteaza
NU am apucat sa vad cele 12 intrebari . Totusi iti spun de ce nu votez cu Geoava ,,,face parte din PSD .NU IMI PLACE DE BASESCU , DAR CE SA FAC DACA IMI ESTE IMPUS . DACA IESEA CRIN ERA MAI SIMPLU . GUVERN = PDL+ PNL .SI ACM UN GUVERN ABSURD CA SI ALIANTA ,,GUVERN = PRM + UDMR .CE ZICI ?
2009-12-01 12:10:51 | Raporteaza
Politica pe net e ca o manea: cu cat are mai multe cuvinte urate, cu atat mai mult este acceptata de cei care le au in vocabular, in mod obisnuit. Pentru cei mai multi nu conteaza ce vor sa transmita.Important este cine injura mai tare. De aceea, pe net, un candidat la presedentie este “votat” mai mult decat celalalt, pentru ca vocabularul lui se apropie de al lor.
2009-12-01 12:11:55 | Raporteaza
ati avut o gramada de raspunsuri la postarile d-voastra. felicitari , daca ati avut rabdarea si nervii sa le cititi pe toate. cred ca nu e cazul sa va victimizati. n-ati avut parte de raspunsuri mai violente decat restul colegilor d-voastra. totusi, marea lor parte a fost pe un ton civilizat . ce sa-i faci, patima este cea care ne conduce in aceste zile.
2009-12-01 12:12:21 | Raporteaza
Radeam azi cu sotul meu ca peste o luna o sa fim suparati pe presedinte indiferent de numele lui.Vom spune ca nu ne reprezinta.Rolul presei este sa critice dar tare mi-e teama ca in cazul Geoana vor tacea.
2009-12-01 12:13:02 | Raporteaza
este jenant ce se intampla pe aici! pe cuvant! poporul roman este un popor care nu merita dreptul la replica. va sugerez sa nu mai dati posibilitatea acestor fiinte de grajd sa posteze comentarii. de fapt si mai corect: interziceti comment-urile definitiv. este jenant sa vezi asa ceva. este jenant ca opinia, parerea sa fie tratata cu atata abjectie si ura. daca spui ceva impotriva lui basescu, esti sluga lui iliescu sau produs grivco. daca spui ceva impotriva lui geoana ai creierii spalati si esti manipulat de trompetele din orchestra “traian’s band”. Oameni buni, ati auzit de cuvantul opinie? De parere? Ce va face sa credeti ca daca cineva nu gandeste ca voi este demn de stalpul infamiei? Cascati ochii si vedeti ca romania a fost divizata in doua hoarde de demoni care se urasc visceral!!!! Stiu ca majoritatea nu veti pricepe nimic si veti continua cu abjectia de grajd pe care v’au inoculat’o politicienii pe care ii iubiti in stil fanatic. regret ca sunt conational cu unii dintre voi. nu sunteti demni sa faceti parte din niciun fel de popor sau clasa sociala! sunteti demni de lada de gunoi a societatii… daca ar exista una.
2009-12-01 12:13:25 | Raporteaza
Costi mergi la bancomat tata ca ti-a bagat sov si patriciu banii pe card pt merite deosebite si misiune indeplinita, diferenta intre mine si tine ca eu cred in reforma asta timida care incearca sa o faca Base si tu zgarii litere pe PC doar din interes financiar mizerabil.
Raspunede-mi si mie la intrebarea:
Cum de poti tolera jafurile national care vor urma si sa te multumesti cu un oisor care ti se va da, in loc sa speram ca statul va fi schimbat organizatoric din temelii, va munci in slujba romanilor ci nu a mafiotilor.
PS: voi vota pt reformarea statului nicidecum linistea si normalitatea lui iliescu, geoana, antonescu, patriciu, sov, voiculescu & co.
2009-12-01 12:14:01 | Raporteaza
fiecare are parerea lui…fiecare crede ce vrea…….in nici un caz eu nu imi doresc 5 ani de comunism alaturi de geoana!!!!intrebari avem multe pentru toti…dar raspunsurile mincinoase si aburelile lui geoana nu ma intereseaza
2009-12-01 12:24:17 | Raporteaza
Costine, mai draga, doar ti-am spus sa mergi si sa te joci cu galetusa in nisip. Nu m-ai ascultat. Te-ai jucat cu puta in nisip si iata ca iritarea te doare. Cu astfel de atitudini vei avea multe regrete in viata. Nu esti irecuperabil, dar ar trebui sa scapi de ciuma rosie. E boala grea, dar se poate supravietui.
2009-12-01 12:24:37 | Raporteaza
bre, nenea ziaristule !!!
ce naiba ?? parca ai fi muiere, zau asa …
chiar daca te injura, nu trebuie sa disperi, si mai ales : nu trebuie sa te simti vinovat, pentru ca tu gandesti altfel decat veneticii care scriu pe-aici (majoritatea special pusi s-o faca, de partidul stat) !!!
iesi pe strada, du-te prin tara si iti vei da seama ca lumea s-a saturat de gunoi !!!
fruntea sus, si nu uita : in curand vom scapa !!
2009-12-01 12:25:15 | Raporteaza
In general lumea va reproseaza lipsa de impartialitate.
Trebuie sa intelegi ca ma enerveaza faptul ca pe unul il scoateti ingeras si celalalt e cauza tuturor relelor.
Injuraturile au fost in limitele normale nu trebuie sa te victimizezi.
Ce inteleg din aceste alegeri?
Ca presa este total subordonata intereselor patronatului.
Aceasta e o realitate trista.
Presa di Romania a murit.Gata.Va fi liniste.Vai de noi.
2009-12-01 12:25:44 | Raporteaza
cipriane, fi calm … in curand vom scapa !
el a adus oamenii in situatia asta (sa ne uram, sa ne scuipam,. etc) !!
asta a vrut, asta e caracterul lui ! o tara intreaga si-a dat seama !
hai la vot duminica sa le dam peste bot !!!!
2009-12-01 12:31:54 | Raporteaza
Eu cred c-o dai la intors. Oricum, voteaza cu cine-ti place. Daca nu le ai cu tehnica, macar cu logica. Asculta pe altul care le are si incearca sa judeci logic, sa vezi daci ai inteles ce-ti spune un specialist. Apropo de ce se intampla acum in Romania, imi permit sa va recomand un articol “2004. sau: Ploiesti, aceasta America.” de pe blogary.ro/../ .Este foarte interesant cum Bush, a fost salvat de spiritul de observatie al unui internaut, in fata tuturor marilor “specialisti” din tv. Lectura placuta.
2009-12-01 12:37:02 | Raporteaza
@Costin,
Un om care are puterea sa spuna “Iertati-ma” da dovada de tarie de caracter. Este mai usor sa masacrezi o mie de oameni decat sa spui aceste cuvinte. De aceea, din partea toata consideratia! Aceste cuvinte sunt pentru mine ca un firicel de iarba care rasare intr-un pamant arid: mai exista deci sanse pentru Romania!!! Tara pentru care atunci cand aveam doar 19 ani, aflat in fata unui ofiter KGB (URSS nu cazuse inca), la intrebarea legata de Romania si despre limba romana am raspuns simplu: Romania si Moldova au un trecut comun. Limba romana si limba moldoveneasca sunt una si aceasi limba. Iar Basarabia a fost anexata de rusi in 1812. A ramas mut ofiterul, nu s-a asteptat la acel raspuns. Va rog, nu-mi spuneti ca sunt revolutionar sau golan. Ubesc pur si simplu aceasta tara. Si din aceasta cauza sunt aici si nu pe alte meleaguri, unde as fi putut duce un trai mult mai bun si linistit!!!
2009-12-01 12:37:34 | Raporteaza
cauta kondyakov
2009-12-01 12:49:27 | Raporteaza
Am citit intrebarile dumneavoastra si completarile sau explicatiile de astazi. Domnule, nu sunt un fanatic Basescu si mi se pare incorect ca toti votantii lui sa fie asfel catalogati. Pur si simplu abordarea adversarilor sai politici si din presa mi se pare complet gresita!Principalul dumneavoastra argument impotriva presedintelui este Elena Udrea. Nu ma intereseaza care sunt relatiile dintre Basescu si Udrea, nu ma intereseaza nici un alt aspect legat de viata personala a acestuia sau a familiei sale!!!!Pe mine ma intereseaza doar reforma statului,a educatiei, actiunile si mesajele trimise doar de candidatul Basescu in acest sens. Puteti accepta aceasta opinie fara a ma acuza de fanatism?
2009-12-01 12:50:53 | Raporteaza
Am citit si eu intrebarile, insa pot spune un singur lucru, poate ca nu mi place Elena Udrea sau Elena Basescu, dar sti cum e, decat sa-i aleg pe Hrebenciuc, Mitrea, Vanghelie, Iliescu, Mazare sau cine mai e in satra aia mai bine un rau mai mic. E simplu…
)
Poate face si Geoana un post de presedinte de onoare special pentru Iliescu
2009-12-01 12:51:54 | Raporteaza
@costin Ilie
F.B.
Eu nu ma astept ca mizeria sa poata fi inalturata cu manusi. De aceea votez Basescu. Are un plan si determinarea de a-l pune in aplicare.
Restul sunt doar vorbe.
2009-12-01 12:52:16 | Raporteaza
Sadoveanu, filo-rus,
sta cu curul la Apus
Ca s-arate-Apusului
Care-i fata rusului.
2.
Il plang pe Stalin si va jur
C-am sa va spun secretul.
Ma tem ca vom pupa in cur
De-acum tot Comitetul.(Epigrame- Pastorel Teodoreanu)
2009-12-01 12:54:27 | Raporteaza
despre Geoana si amicii lui dc nu pui tu maine 12 intrebari ? cum i-a pus Dumitrescu lu Basescu ..
-Băsescu vrea reformarea României. Spuneţi tot ce a făcut în sensul acesta timp de 5 ani.
sa iti spun eu ..s-a facut referendum sa-l dea jos nush pt ce motive ..i-au dat jos guvernul .. nu au vrut sa se duca la negocieri pt premier psd.. s-au aliat psd cu pnd gica contra tot ce propunea base ei blocau in parlament ..daca stii legenda cu manole ..ce zidea ziua se darama noaptea ..
ludovic orban afirma dupa caderea lui boc ..Astazi i-am dat o palma lu basescu ..deci interesul lor nu este sa ajute tara ..e sa ii arate lu basescu cine sunt ei ..
acum zi tu costine .. ce poate sa faca base in tara asta cand alianta ii blocheaza toate proiectele lui basescu ..ca pt dupa aceea culmea nesimtirii sa strige ca basescu nu a facut nimica ..dc ? pt ca nu e lasat
2009-12-01 13:00:35 | Raporteaza
Eu m-am speriat foarte tare saptamana asta, m-am speriat pentru ca am vazut adevarata fatza a presei. Nu ma intelege gresit, pot trai intr-o tara cu Geoana, sau intr-o tara cu Basescu, dar nu pot trai intr-o tara in care Realitatea TV da in continuu 2-3 zile un filmulet de cateva zeci de secunde, un filmulet pe care nu si-l asuma ca veridic. Nu pot trai intr-o tara in care jurnalistii prezenti la acel post au declarat, ca nu-i intereseaza daca filmuletul e adevarat sau nu, e treaba lui Traian Basescu sa demonstreze ca e fals, ei trebuiau sa faca audienta. Detaseaza-te un pic si gandeste-te ca i se pune cuiva pata pe tine si face un filmulet in care esti dat drept pedofil. Iar tu trebuie sa demontezi acuzatiile astea, cu toate ca n-ai nici o vina. Intr-un stat democratic, exista prezumtia de nevinovatie, iar cei care prezinta acuzatii trebuie sa aduca si probe, nu e invers. Asta m-a ingrozit, mocirla in care e presa, nu mocirla in care sunt politicienii.
2009-12-01 13:01:21 | Raporteaza
Cu toata admiratia pe care o am fatza de talentul de a scrie, trebuie sa va spun ca trebuie sa mai lucrati la capitolul CARACTER.
2009-12-01 13:01:56 | Raporteaza
Degeaba, Costine. Astia nu vin sa citeasca, vin doar sa atace. Asta nu mai e patima, e nebunie. Este suficient sa apara numele basescu si haita da navala. Este suficient sa scrii o fraza defavorabila si sar ca turbatii sa sfasie. Nu putem scapa de haita asta decat impreuna cu cel care o asmute zilnic.
2009-12-01 13:07:05 | Raporteaza
esti un mic utc-ist dar un mare prost .Pacat de toti de la realitatea chiar asa trebuie sa va slugariti stapanul? Mi-e mila si sila de voi
2009-12-01 13:09:38 | Raporteaza
dar de ce crezi tu ca e rational sa crezi ca se da geoana de 3 ori peste cap cand e cert ca basescu chiar reformeze statul. de ce e rational sa cred un basm, cu multi balauri , adevarati in spatele lui, cand stim sigur ca celalalt e in regeula. de ce sa aleg un om fals, fara substanta, fara nici o realizare? ca poate ce? poate se desteapta, se da de trei ori peste cap , si face ce? hai sa fim seriosi. tinerii intre 18 si 34 ani voteaza basescu. la asta te-ai gandit? de ce oare? de naivi? ti se pare ca un candidat care in spatele lui altii fac o campanie atat de murdara, gen filmuletul, este fezabil? este ok? este ceea ce ne dorim noi sa avem in fruntea tarii? sa ne fereasca dumnezeu, pai cinci ani ce facem , traim cosmarul acestui fimulet? nu cred in onestitatea ta. vreau sa vad si eu un punct de vedere de la tine despre cum vezi tu lucrurile in ceea ce priveste politica editoriala a postului realitatea. vreau sa vad un punct de vedere din partea ta si atunci pot sa judec onestitatea ta. ma considet rational si nu postac, crede-ma ai mai putine relizari pana la varsta ta decat mine , si avem acceasi varsta. diferenta este ca eu nu pot fio manipulat, tu se pare ca da, si mai incerci si la altii
2009-12-01 13:12:14 | Raporteaza
Las injuraturile postacilor portocalii deoparte. Haide sa incerc sa iti explic de ce unii nehotarati ca mine nu apreciaza astfel de editoriale.
In primul rand, multe dintre intrebarile puse de tine au un procent mai mare sau mai mic de retorica. Adica de fapt tu incerci sa ii manipulezi cu finete pe cei care te citesc. Pe cand un editorial “versus” intre Geoana si Basescu sau unul la fel de “magulitor” pentru Geoana?
In al doilea rand, pentru remarci subiective de genul “aşa habarnist cum sunt eu într-ale tehnicii, cred că filmuleţul acela nu a fost trucat” sau “mi se pare că ardoarea cu care Cristi Pătrăşconiu şi alţii ca el au îmbrăţişat o cauză este suspectă”. Astfel de comentarii ma fac si pe mine suspicios in legatura cu tine. Oricum, postacii isi vor pierde veniturile temporare de care au benficiat pe durata campaniei electorale, in vreme ce locurile voastre de munca vor fi mentinute. Asta daca nu va va arunca cineva ca pe niste masele stricate dupa ce se vor fi folosit de credibilitatea voastra. In orice caz, te straduiesti sa fi mai obiectiv si cu mai mult bun simt decat altii care scriu pe aici.
2009-12-01 13:14:32 | Raporteaza
nu fii patetic!din pacate ,e clar ,cei mai multi nu au citit mesajul tau de pe verticala,chiar daca au citit
pe orizontala!DE fapt ai vrut sa intinzi o capcana pentru
cei proB dar n-am observat “intelectualii ”
din cealalta tabara sa te sanctoneze pentru duplicitate!
Experimentul nu e rau!PERSEVEREAZA!
2009-12-01 13:16:37 | Raporteaza
@ carmen
o sa se ajunga ca in evul mediu cu inchizitia din spania .. li se pune pata ..iau 2-3 martori mincinosi te acuza de vrajitorie si fara sa te aperi deja te-au executat pe rug
2009-12-01 13:27:52 | Raporteaza
mesajul meu care trebuiasa apara la 58 si in care
“devoalam ” mesajul tau scris pe vericala ,vad ca nu apare!
2009-12-01 13:28:44 | Raporteaza
Raspund la intrebari AICI. dincolo sunt prea multi si mult prea mult zgomot. Zgomotul il fac, la fel de zgomotos, si unii si altii. Asa cu mtu esti injurat mai mult de sasestienii fanatici, alti colegi ai tai sunt injurati de pesedei. In plus, trebuie sa fii constient de prezenta TROLLilor, cei care au rolul edoar sa devieze discutia spre alte tarimuri…
Deci
1. Da. Poate e adevarata. Cei ce il stiu mai bine pe Basescu stiu mai bine. ADEVARATUL sens al raspunsurilor lui Basescu, judecate la rece, sustin o asemenea ipoteza.
2. Basescu nu a SPUS, a pus mai multe intrebari care, judecate rece si la rece, indicau dorinta de a se informa despre ce e vorba inainte sa sara cu raspunsul.
Altfel, pornind de la Cazul Dreyfus, “autoincrimnarea” sub presiune (prin raspunsuri evazive) nu mai are temei!
3. Nu e vorba de “speranta”. Vreau sa aflu adevarul. Filmul nu m-a convins “dincolo de orice dubiu” ca Basescu e vinovat. Vom afla adevarul!
4. Nu. De fapt, stim ca greseste! Doar ca “greselile” care i se pun in circa nu sunt cele mai mari greseli care au fost facute poporului roman.
5. Da. Pot spune acelasi lucru despre oricare roman pe care nu l-am vazut NICIODATA dind in alta persoana! Nu e suficient sa stiu ca este coleric, impulsiv… in fond, lui Basescu i se imputa citeva violente verbale. A avut una si Iliescu, si Geoana, si Orban. Ii credeti in stare sa loveasca un copil?
6. Va pot enumera mai multe INITIATIVE de reforma ale dlui Basescu. Va mai pot spune si cine l-au impiedicat. Si faptul ca Presedintele nu poate face altceva decit INITIA, cei ce implementeaza sunt Guvernul si Parlamentul. Dar mai stiu si cite reforme au fost initiate de alti presedinti… si cite propuse acum de Geoana.
7. Nu. Este politician si, daca mi se permite, politician bun – la fel de bun ca cei mai buni politicieni romani. Mai cred ca a fost un ministru de Turism cel putin la fel de bun ca altii – de departe mai buna decit Agathon! Daca va fi asa, mi se va confirma atunci cind Basescu nu va mai avea putere in PDL. O vad la fel de buna ca si Monica Macovei si Mona Musca
8. Probabil ca nu. Acelasi raspuns ca mai sus. Nu e mai slaba decit nevasta lui Ponta, a lui Crin sau Vadim-Becali. E la fel ca majoritatea tinerilor romani de virsta ei. Cind Basescu nu va mai fi, vom vedea daca va confirma sustinerea din partea tinerilor. Eu cred ca da. Se pare ca nu se vede in sustinerea ei acelasi fenomen ca in sustinerea lui Crin: un politician tinar, “altfel”. Tinerii s-au recunoscut in ea!
9. Absolut! Puterea financiara bazata pe informatie si relatii politice a acaparat a patra putere in stat! Basescu va pierde, daca va pierde, NUMAI datorita campaniei de presa negativa care dureasza de mai bine de un an!
10. Pentru cine? Cei ce il sustin neconditionat, nu aveau nevoie de ele. Cei ce il injura neconditionat, nu le asculta. Cei ce resping pesedeul, il va respinge fara ele. Dar ii unge pe inima
Le da un motiv in plus sa il sustina pe Basescu. E primul politician roman care si-a recunoscut greselile!
11. Nu stiu. Posibil prin alegeri anticipate. Poate incercind o intelegere pragmatica cu Johannis: guvern independent, de unitate nationala, tehnocrat – cu conditia de a implementa masuri de criza si de implementare a reformelor.
12. Nu stiu. Incerc sa nu fiu fanatic. Dupa ce am trait aproape 20 de ani departe de tara, poate chiar reusesc. Sunt insa fanatic anti-comunist!
2009-12-01 13:32:04 | Raporteaza
a aparut!scuze,m-am grabit!ma mir !pina acum putini ,chiar si cu indicii “s-au ptins!”
2009-12-01 13:33:26 | Raporteaza
o completare: anagrama “celor 12 intrebari” e un statement?
2009-12-01 13:34:23 | Raporteaza
francezii au zicala “donner le baton pour te faire battre”. Articolul tau a constat in scoaterea a douasprezece batoane pe care le-am citit dar nu m-am deranjat sa raspund – in primul rand pentru ca sunt intrebari retorice cu raspuns previzibil si in al doilea pentru ca nu sunt un sustinator neconditionat al lui Basescu. Mai mult as putea zice ca nu consider ca Basescu are comportamentul unui sef de stat. Grobian, autoritar, hahait, violent, din nefericire si asa ramne de departe preferabil lui Geoana. Daca nu ai inteles, o sa simplific mesajul meu: Nu votez pentru Basescu, votez contra manechinului Geoana si a mafiotilor cocalari Hrebeciuc, Vantu, Vanghelie, Patriciu si co.
Ah da si stiu ca in spatele lui Basescu sunt Udreea, Videanu, Berceanu si alti mafioti portocalii. Problema e ca ei sunt in spate, oarecum controlati de Basescu, in timp ce de partea cealalta situati e invers: mafiotii il controleaza total pe Geoana.
2009-12-01 13:36:04 | Raporteaza
Dle Costin Ilie, va mirati ca va injura romanii? Pot sa va spun eu de ce. Candva Cotidianul, Realitatea si Catavencu erau institutii de presa respectabile, pe care le cautam pentru calitatea informatiei, pentru nepartizanat. Acum acestea s-au facut presh sub picioarele patronilor, voi nu mai vedeti realitatea de banii pe care vi-i dau patronii vostri. Acestia castiga bani din contractele cu alde Patriciu, Tariceanu, Hrebenciuc, Nastase si gashca lui. Acest lant al intereselor v-a facut o goarna de propaganda a liberalilor marionete si a pesedistilor dubiosi. Sunt ziarist, am lucrat 16 ani in presa postdecembrista si pot vedea destule nuante ca sa vad ce lunga distanta ati parcurs dvs si colegii. De aceea va injura lumea, ca v-ati coalizat impotriva lui Basescu intr-o arie comuna a calomniei.
2009-12-01 14:18:06 | Raporteaza
Domnule Ilie,
Ieri, la aparitia acelui articol, chiar am vrut sa va raspund punct cu punct. Apoi am rasfoit comentariile si am renuntat, pentru ca 1. injuraturile erau atat de multe incat riscam sa trec drept postac si 2. erau destui care raspunsesera serios, nu fatis propagandistic, iar interventia mea era inutila.
Totusi, referitor la pct. 1, constat ca imi e tot mai greu sa comentez. Mereu ma astept sa fiu injurat sau luat drept postac platit. Pacat.
Pe de alta parte sunt de acord ca postacii pdlisti par a fi mult mai fanatici si mai ales mai multi, dar asta este, cred, firesc: la urma urmei au fost primii in spatiul virtual si sunt mult mai organizati. Asadar nu cred ca e cu adevarat important numarul postarilor “pro” sau “contra”, cum pare a crede domnul Selaru in articolul de azi. Asta e o simpla conjunctura si a-ti da votul in functie de asta inseamna sa te conduci dupa o logica falsa.
Felicitari pentru acrostih. M-a facut sa rad. Si m-a facut sa plang faptul ca doar 2 persoane l-au remarcat. Insa nici acest lucru nu e un argument propriu-zis pentru a vota cu un anume om (cel mult ne indica nivelul inteligentei postacilor), stimate domn, din aceleasi motive de “logica falsa”.
Felicitari si pentru intrebari. Incomode si corecte. O spune cineva care voteaza ca dumneavoastra.
Si, in sfarsit, legat de acele intrebari, am si eu una, daca mi se permite. Nu cumva “relativismul” este obstacolul cel mai mare in evolutia noastra democratica? Un relativism inoculat de cei “anti” si de cei “scarbiti de politica”. (Imi cer anticipat scuze ca am formulat o intrebare cu raspuns inchis. Stiu, nu e foarte corect.)
Toate cele bune.
2009-12-01 14:22:53 | Raporteaza
Nu cred k este de acceptat un astfel de comportament.Seful statului ar trebui sa fie un exemplu pt toti locuitorii tarii pe care o conduce.Ma gandesc cu groaza ca,daca am adopta cu totii un astfel de comportament ce ar putea sa se intample la noi in tara.Asa k sa alegem pe cineva care ar putea sa fie un adevarat exemplu pt tara pe care o reprezinta.
2009-12-01 14:33:22 | Raporteaza
tismaneanu.word../
2009-12-01 14:49:42 | Raporteaza
@Costin Ilie: daca intri in troaca porcilor, la ce vrei sa te astepti?
sharadele tale nu sunt adresabile votantilor bashescu…
tu esti tanar si deci vei mai suporta multe dar regret soarta mamei tale…
2009-12-01 14:51:31 | Raporteaza
Basescu te iubim CA CA Tine nu gasim!!!
2009-12-01 14:57:42 | Raporteaza
Costine tata ce sa-ti fac asta-i netul !
Daca postezi o singura fraza contra marinerului ai imbulinat-o .
Pe strada ,radical , adica invers , imediat iti gasesti sustinatori contra lui .
Poate imi explica si mie cineva fenomenul.
Apropo……..
LA MULTI ANI ROMANIA , la multi ani tuturor de ziua noastra !
2009-12-01 15:05:50 | Raporteaza
Basescu dute si asta seara la otv, aratai ff bine in mediul tau, intre oameni p r o $ t i.
2009-12-01 15:08:05 | Raporteaza
Bai dobitocilor orbiti de ura! V-a spus Costin sa cititi cu atentie. Deci vaci fara cu muci in loc de creier. Cititi pe verticala primele litere ale intrebarilor lui Costin. Vedeti ce va iese!!!! Tampitii dracului , daca nu puteti va spun eu – Voteaza Basescu! Cretinilor, oricum intrebarile acelea sunt foarte justificate, ce v-a deranjat este raspunsul la ele. Acela ca sunteti orbi si va trebe ochelari ca lui Base cand vede evidenta si vrea expertize. Pedelisti fara creier.
2009-12-01 15:10:06 | Raporteaza
de la basescu nu am avut prea multe de invatat, in schimb mircea geoana va face ceva pentru noi si o sa invatam si altceva decat manele
2009-12-01 15:10:29 | Raporteaza
Se face atata gargara, cand se stie ca pe 6 decembrie va fi presedinte Mircea Geoana!Iar pe Basescu nu degeaba il injura lumea, pentru ca prea si-a batut joc de noi! ce a facut el in 5 ani de mandat? la intrebarea asta poate sa ne raspunda??? oare?!
2009-12-01 15:20:12 | Raporteaza
pe 6 dec. Geoana iese presedinte..asta e clar…basexule…fie caseta aia si fara ea…oricum nu te mi vrea nimeni in tara asta…tu presedinte nu mai iesi…din fericire..
2009-12-01 15:31:42 | Raporteaza
Pe 6 decembrie invingem impreuna !! LA BRASOV VOTAM MIRCEA GEOANA !
2009-12-01 16:57:30 | Raporteaza
ce fani? probabil fanatici ca altceva nu are…
2009-12-01 17:19:59 | Raporteaza
Costine, ai un raspuns la Timisoara. Insultele pe blog sunt doar preludiul. Ce urmeaza?
Instigarea asta sistematica la ura trebuie sa inceteze. Trebuie oprit nenorocitul asta. Daca baseilor nu le trebuie democratie sa se ceara afara din UE, sa se care urgent directia est, la Lukasenko sau la Putin.
2009-12-01 17:28:36 | Raporteaza
E foarte tare acest articol,sunt chiar imporesionata,nu trebuie sa fii habarnist in tehnicile IT,ci e deajuns sa stii cate constrangeri a facut Basescu,zel de putere.E deajuns declaratia victimei,si poti trage o concluzie.JOS TIRANUL
2009-12-01 17:37:53 | Raporteaza
este clar ca basescu nu o sa faca nimic,el face doar pentru udrea si ceilalti ,sper sa scapam odata de basescu si de hoti lui…………….JOS TIRANUL
2009-12-01 17:53:36 | Raporteaza
Raspunsurile primite la aceste intrebari sunt unele total legitime , in opinia mea. Asta primesti cand incerci sa atribui sensul de om social , inteligent , unor nevertebrate care s-au trezit din senin cu un creier si dintr-un instict de nestavilit si-au spus: HAI SA-L FOLOSIM! Cum ? aveti raspunsurile mai sus. Nu spuneti in ce hal am ajuns , ca lucrurile nu se transforma peste noapte. Asa suntem , marea noastra majoritate….
2009-12-01 19:07:43 | Raporteaza
Basescu a facut multe in acesti 5 ani, pt Udrea, pt Saftoiu, pt Ridzi, vrem un presedinte care sa faca ceva si pt noi.
2009-12-01 19:14:41 | Raporteaza
nu am cu cine niste tarani ca si domnul basescu
2009-12-01 19:15:19 | Raporteaza
Belesti pula ! Sugi pula !!!
2009-12-01 19:22:58 | Raporteaza
mircea geoana este singul om capabil la ora asta sa fie un presedinte exemplu. spre deosebire de dl basescu, care da din colt in colt cand ii sunt puse intrebari adevarate la o emisiunea adevarata unde nu e lasat sa faca monolog, dl geoana chiar are stofa de presedinte. si pentru asta are votul meu duminica.
2009-12-01 19:58:08 | Raporteaza
SCUZE
Uite eu Costin eu sunt cea care a folosit cuvinte jignitoare ,hai sa facem un exercitiu de imaginatie si sa te pui in pielea mea si te rog sa m raspunzi la aceste intrebari :
1) spui ca suferi ca mama ta a vazut toate comentarile insultatoare si sufera ….. ce spui ca painti mei au putrezit in inchisorile comuniste?
2 ) ce ar spune mama ta daca pe tine te ar opri cineva de la dreptul de a invata pentru ca ai origini neconforme cu regimul ….asa cum mi sa intimplat mie?
3) ce ar spune mama ta daca tu ti ai fi pierdut un foarte bun prieten la revolutie ….asasinat ?
4) ce ar spune mama ta daca ar vedea ca fiul ei este manipulat cu nerusinare de oameni care se vand pt 2 arginti?
Eu iti mai cer inca o data scuze dar tu uitate inauntru tau si gandeste te bine …. le meriti?
2009-12-01 20:00:46 | Raporteaza
nu va lasati inselati din nou..nu v-ati saturat de atata minciuna…coruptiei…
2009-12-03 14:29:28 | Raporteaza
Orice ar face Basescu nu mai poate schimba trecutul…iar viitorul pentru el nu exista ca presedinte
2009-12-03 14:30:28 | Raporteaza
Acum ii este mult mai safe pentru Crin decat sa intre in jocul pacalitor al tuturor celor care face parte din MAFIA parlamentara.Sunt sigur ca Crin va merge mai departe!
2009-12-03 14:31:05 | Raporteaza
dintre cine sa aleg Base , Geoana ?amandoi sunt la fel pentru a schimba ceva votez Geoana…deoarece conditiile puse de Crin va duce Roamnia la dezvoltare economica morala,,,,
2009-12-03 14:31:53 | Raporteaza
ne mintim unii pe altiii unii da bani pentru voturi alti mint iar unii care spun adevar sunt luati ca fiind nesemnificativi. In romania nicodata nu va fi lucruri clare numai atunci cand vor disparea partidele mafie.
2009-12-03 14:32:21 | Raporteaza
Basescu nici nu stie ce vorbeste..deabia astept sa avem un nou presedinte!
2009-12-03 14:32:41 | Raporteaza
base ar trebui sa-si ia la revedere de la Cotroceni … este pus intro situatie in care lumea va alege..Nu cred ca base va mai iesi presedinte
2009-12-03 14:34:08 | Raporteaza
geoana este foarte aproape de base deaceea ma gandesc ca va lua geoana cu ajutorul lui crin si cu johannis in govern
2009-12-03 14:34:35 | Raporteaza
Stimati domni sunt un simplu cetatean care-mi castig existenta de la o zi la alta si va pun urmatoarea intrebare:au trecut 20 de ani de la revolutie si oameni traiesc mai rau ca pe vremea comunismului.Borfasi si smecheri sau imbogatit si oameni care muncesc cinstit deabea traiesc de pe o zi pe alta.Si cine este vinovat pentru situatia de fata.Pentru oamneni saraci nati facut nimic niciunu.Ma uit la televezor si vad cum mintiti si unu si altu,dar decat sa aleg comunism mai bine democratie.Va rog din suflet cei de la televiziune sa adresati aceasta intrebare candidatilor.Va multumesc anticipat
2009-12-03 19:47:14 | Raporteaza
Buna, Costin!
Imi place mult acest site si mi-as permite, daca ai timp, sa raspund la intrebarile pe care ni le-ai adresat noua, sustinatorii lui Basescu.
Incep prin a spus ca nu sunt neaparat un sustinator, ci mai mult votez anti (asa cum din 2000 se tot voteaza in Romania).
1. Nu ar putea sa fie o simpla coincidenta?
2. Asta pentru ca cel mai probabil nu a vazut exact lovitura asa cum am vazut-o noi la televizor. Daca isi dadea seama de gravitatea acuzatiilor, ar fi tacut.
3. Eu sunt de parere ca se vede clar ca nu a fost un pumn sau in orice caz o lovitura puternica, deci expertiza cu siguranta va arata ca e trucat filmuletul.
4. A gresi este omenesc, nu? Iar Basescu a facut multe greseli la viata lui, dar hai sa nu punem in spinarea cuiva greselile altora.
5. Sa pocneasca, nu, dar sunt convinsa ca l-a indepartat pe copil cu dosul palmei – o mustrare, da, o lovitura in plex, nu.
6. Iti dau un exemplu simplu. Coruptia a scazut cu 30%, Macovei a fost singurul ministru laudat de strainate, 20 de ministrii sunt trimisi in judecata pentru fapte de coruptie.
7. Nu, dar ai tu incredere ca Johannis ramane 3-4 ani prim-ministru?
8. Cred ca Basescu si-a dat seama ca fiica lui nu i-a adus decat voturi negative, s-ar putea sa se retraga din ochiul public, cel putin o vreme.
9. Intr-o tara unde coruptia e in floare la fiecare nivel al societatii, mogulii sunt “capul”, reprezinta exact coruptia din tara.
10. scuze, nu stiu despre ce vorbesti
11. Criza politica rezulta din faptul ca nu exista un partid majoritar in Parlament, te rog nu mai da vina numai pe Basescu, si Parlamentul a avut contributia sa
12. Fanatismul incepe cand ai un interes material actual sau eventual. Nu am, de aceea mi-am permis sa fiu cat mai sincera.
2009-12-06 18:27:06 | Raporteaza