![]() | 9 chestii cu Traian Băsescu. Da, EBA şi alianţa cu PSD l-au tras în jos. Scuze pentru 22 de milioanevezi toate articolele de Costi Rogozanu30 Nov 2009 la 10:07 110 comentarii 3996 vizualizari. |
Am rămas mut în dimineaţa asta după ce am citit două interviuri. Pentru că, în sfîrşit, Băsescu s-a întîlnit cu jurnalişti adevăraţi care nu l-au protejat, nici nu au încercat să-l “prindă”. Au vorbit pur şi simplu. Şi a ieşit acel Băsescu teribil, care aruncă răspunsuri surprinzătoare care-şi face mea culpa, care spune chestii de o raţionalitate care i-ar putea demobiliza pe fanaticii săi, dar care i-ar putea lăsa pe demobilizaţi să se mai gîndească o dată.
Nici Antonescu, nici Geoană nu au avut astfel de întîlniri incomode, nu au ieşit din tonusul electoral, nu şi-au asumat riscuri. Băsescu vorbeşte însă despre vulnerabilităţile sale, despre grupuri de interese din jurul său şi, mai ales, despre faptul că alegerile din 6 înseamnă alegere între reformă şi linişte. Aşteptam de foarte mult timp acest gen de asumări, Acest gen de riscuri politice pe care, în sfîrşit, prins cumva la colţ, Băsescu şi le asumă nonşalant în stil kamikaze. Asta e politică, frate. Şi ăsta e jurnalism. Enjoy!
Preşedintele a dat două interviuri în care explică problema “copilul bătut”, dar şi altele. Aflăm că a reproşat staffului că nu a fost avertizat, că are miopie avansată şi că n-a văzut nimic la televizor. Aş vrea să remarc în sfîrşit două discuţii foarte bune cu preşedintele, în care, după luni de zile de protecţie a răspuns unor întrebări care frămîntau o bună parte din “dezamăgiţii de Băsescu”. Unul a fost pentru tolo.ro, celălalt pentru Romania Liberă.
Cazul “copilul” chiar nu ma mai interesează. Alte lucruri mi s-au părut foarte interesante. Să începem cu Romania Libera:
1. Rusofobia. Din oligarhofobie, încet s-a transferat totul către rusofobie. Că doar de Rusia trebuie să ne fie frică, nu?
R.l.: Mircea Geoana joaca pe aceasta partida ruseasca?
T.B.: Da, Mircea Geoana joaca partida ruseasca.R.l.: Si aceasta partida ar putea fi impotriva partidei occidentale?
T.B.: Chiar mai mult, aceasta partida ruseasca poate fi impotriva Romaniei. Romania are nevoie de o relatie pragmatica cu Federatia Rusa, insa nu mai trebuie sa fie niciodata influentata de decizii politice de la Moscova.
R.l.: De ce credeti ca daca Mircea Geoana castiga alegerile Romania ar putea fi influentata politic de la Moscova?
T.B.: Pentru ca el nu a facut in precampania electorala vizita la Moscova de dragul de a se intalni cu niste consilieri de la Kremlin, doar asa, ca sa se cunoasca.
2. Efectul EBA. Recunoaşte resemnat efectele negative ale candidaturii fiicei sale.
R.l.: Va pare rau ca nu ati descurajat-o pe fiica dvs. sa intre in politica?
T.B.: Ce sa mai spun acum, s-a dus… Asta mica a stat dupa mine prin toate campaniile, a crescut la partid. Am impiedicat-o rand pe rand sa candideze la Consiliul General al Capitalei si la alegerile parlamentare, dar acum n-am putut sa negociez decat sa nu mearga pe lista PDL.R.l.: In Franta fiul lui Nicolas Sarkozy s-a retras dintr-o cursa politica importanta dupa ce presa a scris doua saptamani despre pericolul unei dinastii.
T.B.: Pe de alta parte, exista familii care fac politica din generatie in generatie, dar probabil ca nu era momentul la noi.R.l.: Ati pierdut multi sustinatori pe seama carierei politice a fiicei dvs.?
T.B.: Cred ca da; si atunci, si cand s-a facut alianta de guvernare PSD-PDL.
3. Un Băsescu mult mai raţional sau doar unul spăşit?
De ce l-ati cautionat pe Culita Tarata facandu-i o vizita, desi ramane un personaj complicat, un beneficiar al relatiilor privilegiate cu statul, care a stiut cum sa puna mana pe Insula Mare a Brailei?
T.B.: Am fost la multe intalniri cu agricultori, dar daca te intereseaza agricultura nu poti sa eludezi Insula Mare a Brailei. Eu am participat la o intalnire traditionala unde vin sute de fermieri si unde acestia au vorbit despre un comisar roman pentru Agricultura. Nu totul are conotatie politica si nici mie nu-mi plac intalnirile cu toti oamenii. Am facut eu compromisuri mai mari.» Care?
T.B: Alianta cu PSD.
Sa continuam cu frinturi din interviul acordat lui Catalin Tolontan:
4. Patriotismul…
Cred că e prea liberală legea americană, cel puţin pentru mine (rîde). N-aş răbda în faţa mea un om care arde steagul ţării mele.
5. Greşeala Ridzi
Cazul acesta îmi vorbeşte despre erori. Una dintre erori este probabil şi a mea, care am fost un susţinător fără rezerve al promovării oamenilor tineri. S-a dovedit că nu tinereţea trebuie să fie atributul fundamental, ci competenţa.
6. Macovei n-a fost corect!
Am primit sinteza dialogurilor. Cunoscîndu-l pe Macovei, care a fost procuror, cred că el a fost cel care a făcut înregistrarea. Cred că a avut curiozitatea procurorului. Cei care mi-au făcut mie analizele mi-au spus că unul din trei a avut microfonul. Singurul care a avut interesul să înregistreze a fost Macovei. Nu a procedat corect. Îi dau o circumstanţă: tentaţia procurorului.
7. Vulnerabilitatea Udrea
- Nu la asta se referea, ci la cei cu care v-aţi înconjurat.
- Nimeni nu aştepta de la mine să nu reacţionez la semnalele referitoare la doamna Elena Udrea.- Aici vă simţiţi vulnerabil?
- Da, vulnerabil.
8. Linişte şi nelinişte. Două imperfecţiuni
- Adică spuneţi că oamenii au de ales între două imperfecţiuni.
- Da, asta spun. Pentru că, poate că pînă la urmă, asta e politica. Ea nu poate fi albă. Alegerea e aşa: echipa asta din spatele meu, cu bunele şi cu relele ei, spune că vrea modernizarea statului, chiar dacă prin fapte uneori, uite, face ca Monica Ridzi! Cealaltă echipă spune că vrea un singur lucru: linişte. Liniştea domnului Iliescu. Această echipă are în frunte un lider dependent. Dependent de voinţa lui Vanghelie, de voinţa mogulilor. E o comparaţie care mi-a venit acum şi o propun oamenilor.
9. Iertare!?
- Cît de lungă e lista?
- 22 de milioane de români sînt pe listă. Le cer iertare celor 22 de milioane de români.
Etichete: interviuri


Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
| 1Aveti dreptate ,dar consider ca ati irosit prea mult din timpul dumneavoastra amintindu-l pe ,,colegul de facutlate ". Pur si simplu nu ,,se merita" ,memorie scurta (azi spusele lui sunt cu 180 de grade... | ||
| 2@Mia,Din pacate, exemplele de "competenti" nu se opresc doar la cele amintite de dvs. intr-o singura directie. Avem si o Ridzi, cu doctorat, mult tupeu si apetenta pentru furt, Udrea, cu doctorat,... | ||
| 3@Bleah2!: Si situatia actuala ajuta oare democratia? Era suficient ca prin posturile respective, sa comunice ceea ce fac si sa fie la fel de vocali ca ceilalti. In Biblie scrie undeva ca daca cineva... | ||
| 4Pe unde ati mai fost frumoasa domnisoara(doamna?)? Mi-a fost dor de tine. Cum de ai lasat pe altii sa-ti ia primul loc pe care-l aveai odata? De Oprescu nu pot zice nimic, nefiind bucurestean.... | ||
| 5E posibil ca Nicusor Dan sa piarda, insa un procent cat mai mare de voturi obtinute i-ar incuraja si pe alti tineri capabili in initiativa de a se angajeze in politica romaneasca.Haideti sa ne imaginam... | ||
| 6> ce voiai sa faca ponta sa ii ia la puricat articolele?Exact ! Nu Ponta personal, ci staff-ul său. Nu poți fi expert în orice, dar ai te bazezi pe oameni. Se presupune ca vii la guvernare cu o... | ||
| Mihai Goţiu 11077 citiri |
| Cristian Teodorescu 9943 citiri |
| Costi Rogozanu 9226 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4314 citiri |
| Constantin Creţan 4300 citiri |
| Dan Duca 4128 citiri |
| Alin Fumurescu 3849 citiri |
| Ciprian Şiulea 3235 citiri |
| Dorin Tudoran 2732 citiri |
| Iulian Leca 2219 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62136 citiri |
| Cristian Teodorescu 40291 citiri |
| Costi Rogozanu 38187 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18068 citiri |
| Alin Fumurescu 17744 citiri |
| Viorel Dobran 13010 citiri |
| Dan Duca 12005 citiri |
| Constantin Creţan 11311 citiri |
| Dorin Tudoran 8658 citiri |
| Iulian Leca 8441 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Isi “asuma” ? Milioanele facute de mogulii buni si le asuma ? Milioanele cheltuite in campanie si le asuma ? 5 ani de injuraturi la dresa tuturor cu exceptie Elenie Udrea +EBA si-i asuma ? Nu se vede asa ceva. Nu cere iertare nimanui, cerseste voturi. In acelasi timp baietii veseli pro-base injura in continuare pe toata lumea “antibasescu” AMR6 & bye bye.
2009-11-30 10:21:50 | Raporteaza
am fost ieri in cimitir si l’am luat si pe fiul meu de 3 ani … si cum treceam noi printre morminte il aud pe fimiu ca’mi zice … “mai tata, p’aici sunt multe poze … da’ n’o vad nicaieri p’a lu’ domnu’ basescu … aia unde e?” … ce sa’i explici copilului? … pana sa ajungem la cimitir vazuse saracu’ mii de afise electorale ale “ciclopului” pe toate gardurile … dac’as fi fost portocaliu poate’i dadem un pumn in barbie … da’ io i’am cumparat o jucarie …
2009-11-30 10:21:57 | Raporteaza
sincer, nu ma intereseaza interviurile. nici nu le-am citit. stiu ce deja ce spune in ele. in 5 ani de zile am vazut tot ce era de vazut. fapte si nu vorbe. nu poti sa stergi 5 ani de esecuri cu 2 interviuri. nu poti sa-ti dezamagesti timp de 5 ani alegatorii iar apoi cu 2 interviuri sa stergi totul.
si ceva si mai important: daca va fi ales, vor mai urma inca 5 ani de dezamagiri si esecuri. iar apoi inca 2 interviuri “adevarate”.prefer macar sa fiu dezamagit de alti oameni si prefer ca, votand, sa fac alta greseala si nu aceasi. chestie de gust.
2009-11-30 10:24:01 | Raporteaza
viorel – vino la mine in cartier, sectorul 6, e plin de Basescu
2009-11-30 10:24:22 | Raporteaza
bashescu recunoaste incapacitatea sa de a “vedea” lucrurile – sufera de miopie, hipermetropie, distrofie, schizofrenie politica etc etc… iar stafful de campanie nu-i poate dicta fiecare pas avand in vedere ca Nutzy Udrea s-a dat putin la fund…
si cand te gandesti ca acest individ semneaza intelegeri, tratate, conventii care ma privesc si pe mine si pe altii!!!
dupa inca 5 ani ar fi iarasi in stare sa-si ceara scuze tuturor celor 24 milioane (inclusiv mortii!!) de romani carora le-a facut mult rau in timpul actiunii sale in spatiul public…
asemenea scuze si-au mai cerut cei vinovati de holocaust…
2009-11-30 10:28:07 | Raporteaza
Si mai ce vrei sa-si asume acuma, si pe Geoana, si pe Iliescu, Eventual pe Patricu?
2009-11-30 10:28:41 | Raporteaza
Dn. Rogozanu
Interviu foarte bun, basecu teribil….. citesc interviul si nu gassc nimic din toate acestea. numai ca vede acum in prag de alegeri o nuantare pe care timp de 5 ani nu a vazut-o – din cauza ochelarilor – (pana mai ieri sustinea ca povestea cu copilul este trucata, cu Grivco a facut-o si el etc….). In rest aceleasi minciuni gogonate auni om care vrea sa dea impresia ca stie tot si ca el este instanta suprema care poate judeca lucrurile). Asta cand nu ne minte de-a dreptul in fata. Acest om nu are dreptul sa ne conduca mai departe. ar fi trist pentru o tara care asteapta un om normal care sa faca ceva si nu unul care se crede providential si isi fabrica dusmani in stilul anilor ‘50. de ajuns!
2009-11-30 10:29:40 | Raporteaza
Arunca un ochi la Antonescu la Nasul si la interviurile EVZ. Cred ca poti sa-i consideri cel putin la fel de ostili pe cat ii este Sabina Fati lui TB.
Asta doar ca idee, incerc sa protejez o idee despre care ai vorbit. Sunt de acord ca pare ceva mai uman asa. Dar e logic. Pana la urma, incerci sa-i convingi pe aia nehotarati, adica pe cei care nu s-au lasat dusi cu idei despre moguli, presa ticalosita, sistemul Iliescu sau alte baliverne. Astora nu prea le castigi simpatia prin mesaje extremiste, ci intotdeauna prin mesaje moderate si, pe cat posibil, multe.
D-aia a si avut 2 interviuri in 2 zile probabil.
2009-11-30 10:31:32 | Raporteaza
Costi
Imi beau cafeaua si citesc. Si stii ce? M-am plictisit ca de mere acre de aceasta sinceritate tactica a lui TB, de falsa sinceritate a disperatului. Pe bune. Cum plinge el pe umarul boborului asa, bovaric. Isi cere scuze catre 22 de milioane de romåni? Hai, nu zau? Pai, daca imi dau romanii cite un euro maine, imi cer si eu scuze fata de totii romanii si fata de toate animalele lor de companie, si fata de viermisorii din merele livezilor lor roditoare ca doar nu ma doare gura! Lasa-ma, frate, cu glumele astea si cu sinceritatea lui Basescu!
2009-11-30 10:31:47 | Raporteaza
costi,
io sunt un tip optimist … cred ca nu mai e mult si’o sa apara poza aia si acolo unde s’astepta fimiu s’o gaseasca …
2009-11-30 10:38:32 | Raporteaza
Bravo RoGuzgane sau RozGuzgane cum e corect?
2009-11-30 10:38:49 | Raporteaza
Este o alta modalitate de a face politica. Aceea de a-ti asuma ce ai facut, cu bune si curele. Sigur ca asta nu va sterge cu buretele ceea ce ne-a dezamagit in cei cinci ani, dar recunoaşterea este primul pas spre indreptare. Ceilalti nu l-au facut inca si nici nu se arata dornici sa-l faca. Ceea ce inseamna ca, probabil, vor persista in greselile pe care le-au facut la randul lor. Si nu au fost putine …..
2009-11-30 10:39:42 | Raporteaza
nu inteleg ce nu intelegeti. ii zice AUTOCRITICA si functiona inainte de 89 perfect. Ideea era ca , chiar daca si membrii partidului comunist pot face greseli, ei sunt prea pretiosi ca sa-i risipim. Pe scurt, daca inainte de 89 faceam orice fel de prostii mai putin injurat regretatul, veneam inaintea adunarii de partid si-mi faceam autocritica. Procesul verbal al sedintei consemna ca tovarasul X si-a facut autocritica si tovarasul X era deja mai bine privit pentru ca si-a dat seama ca a gresit si evident nu va mai face prostiile astea in continuare. Uman, decent, incercati chestia asta cu seful vostru de la firma privata . Din pacate, societatea dinainte de 89 nu avea competitivitatea societatii de dupa. In concluzie, ca fost membru al partidului comunist sunt miscat pana la lacrimi de autocritica tovarasului Basescu. Ca individ din Romania capitalista care nu are voie sa faca greseli pentru ca e taxat pentru ele imediat, mi se pare scandalos sa vii si sa recunosti, cu cinism, ca ai lasat partidul tau de suflet sa o faca pe fiica ta europarlamentar si pe doamna Ridzi sa faca niste bani frumosi dar nimeni nu plateste pentru asta. EBA e in continuare europarlamentar si doamna Ridzi da in judecata calomniatori. Sa ne decidem, dragi tovarasi sau stimati cetateni, daca e ok ca unii din noi sa aiba si slanina in pod si sa fie si foarte bine hraniti in acelasi timp.
2009-11-30 10:40:08 | Raporteaza
Felicitari,domnule Basescu.De altfel,sunteti singurul politician roman care a avut curajul sa spuna “am gresit“.Nu este prima data si nici nu putem cere cuiva sa fie perfect.E firesc sa gresesti.Intre acest lucru,dorinta de schimbare,de reformare si perpetuarea sistemului pe care il blamam cu totii de 20 de ani,prefer schimbarea,chiar cu greseli.Pacat ca e tinut ascuns Geoana si nu vrea dezbateri.Vorbesc altii pentru el.
2009-11-30 10:40:49 | Raporteaza
@alin ionescu: esti irecuperabil, oricum nu isi pune nimeni speranta ca il lasi pe prostanacul din brate.
Apropo nu te forteaza nimeni sa citesti articole care nu iti plac, e simplu, nu da click pe link.
2009-11-30 10:43:57 | Raporteaza
L-am auzit pana acum ca regreta multe. Ca-si cere iertare. M-am saturat. Nu l-am ales in fruntea statului acum 5 ani ca sa faca greseli si dupa aia sa iasa sa spuna ca-i pare rau. Scenariul asta cu “fac greseli, da` imi cer scuze dupa aia si se rezolva” nu ma mai incalzeste pe mine cu nimic. Si, da, la mine filmul cu el s-a rupt la momentul “EBA”. Nu credeam ca luptatorul impotriva coruptiei si a traficului de influenta face pe fata presiuni si trafic de influenta pentru cineva care, in afara ca e fie-sa, nu inseamna nimic pentru oamenii tarii asteia.
2009-11-30 10:46:36 | Raporteaza
@Alin Ionescu: Pai noh, nu conteaza daca e sinceritate tactica, atat timp cat e sincer, wtf?!, acum ce vrei sa minta?
Te-ai plictisit ca de mere acre de sinceritate, du-te la rusi stai vro 2 saptamani, vorbeste cu poporul, vezi daca-ti place cum e acolo, daca il votam pe Geoana asa o sa devina si Romania. Am spus!
2009-11-30 10:48:19 | Raporteaza
OAMENI SI NUANTE !N-A MURIT NIMENI DIN VINA LUI ,DAR GASESTE TARIA SA-SI CEARA SCUZE FATA DE COMPATRIOTI.UN ALTUL GASESTE DE CUVIINTA SA-I FACA ALIENATI PE CEI CARE SI-AU PIERDUT FIINTE DRAGI LA ILIESCIADA.I-ATI AUZIT PE CTP;an;DV;DP;SOV;VH;VP;NC;CPT;K J SI ALTII SPUNIND:DA AM GRESIT ?PE ION ILIESCU NU L-AM POMENIT CA EL E ZEU SI ZEII NU GRESESC NICIODATA !DOAMNE INVATA-I PE ROMANI SA SE OCROTEASCA SINGURI!
2009-11-30 10:51:02 | Raporteaza
Nu era mai interesant ca Razvan Dumitrescu sa faca o astfel de emisiune, cu tot felul de intrebari, decat regizarea aia cu filmuletul ?
Asta e un subiect ipocrit si n-o sa mai auzim nimic despre el dupa alegeri !
@C. Rogozanu Cat priveste afisele, atat M.G., cat si Basescu sunt peste tot -pe 13 Sepetembrie sunt unul langa altul -umar la umar
P.S. Am auzit-o pe Corina Dragotescu spunand ca i-a spus in particular un liberar ca isi doresc un presedinte care sa stea linistit, sa se ocupe de cultivarea trandafirilor la Cotroceni. Lipsa de opozitie si linistea de mormant, crezi ca sunt benefice cu adevarat ?
2009-11-30 10:51:34 | Raporteaza
ion, alexut, etc.
imi cer scuze ca v-am dezamagit. Asta presupunind ca erati amagiti inainte sa va dez-amgesc eu. Dar, chiar si daca nu erati amagiti, tot imi cer scuze. E ok? Sper sa apreciati gestul.
2009-11-30 10:53:20 | Raporteaza
E corect şi uman să-ţi ceri iertare. Din păcate nu e corect să-ţi ceri permanent iertare. Cel puţin teoretic faptul că îţi ceri iertare trebuie, pentru a fi credibil, să producă şi o schimbare de comportament respectiv o corectare a acestuia.
Ca să fiu bine înţeles poţi din două în două zile să înjuri, să minţi, să furi, iar intercalat între aceste două zile mai introduci câte o zi de iertăciuni.
Vei fi crezut vreo săptămână după care faptul că-ţi ceri iertare nu mai are nici o importanţă şi nici o credibilitate.
Oare a câtea oară îşi cere Băsescu iertare? Mai ţineţi minte.
2009-11-30 10:54:48 | Raporteaza
Avem Udrea, Ritzi, Eba… Mai avem din partea fostului candidat al “bunului – simt” Pacuraru, Remes, Olteanu…
Asta doar pentru a pune in balanta hoti de acelasi calibru si competente profesionale identice…
Dupa cum observati nu am ajuns in zona PSD pentru ca acolo este GREU… Cu cine sa-l compar pe Iliescu ? Cu cine sa-l compar pe Nastase ? Cu cine sa compar familia Puwak ? Adaugati restul de semne de inrtebare…
Iar la capitolul mogului – avem mogulii clasa nationala vs mogulii clasa internationala.
Se trage linie si ce ramane ?
2009-11-30 10:54:49 | Raporteaza
Base penibilule, crezi ca te crede cineva ca ai bune intentii ? Faptele vorbesc, nu minciunile tale.
Romania e mai corupta decat niciodata iar pestele de la cap se impute. Adik de la tine
Marsh, imputitule.
2009-11-30 10:55:21 | Raporteaza
ceea ce nu pot intelege indragostitii de basescu e ca in romania, intotdeauna, indiferent de cine este la putere, se va fura tot ce poate fi furat … putem sa fim siguri atunci cand punem stampila ca am pus’o pe o gasca de hoti …
2009-11-30 10:55:26 | Raporteaza
erata liberal
2009-11-30 10:55:55 | Raporteaza
De ce îşi cere iertare? Păi, nu a făcut bine celor 22 de milioane? Nu e el, salvatorul Rrrromâniei, unicul luptător pentru binele naţional? Nu vă cereţi iertare domnu’ Preşedinte! Nu dvs. aţi fost de vină, ci toţi ceilalţi – mogulii, parlamentarii, politicienii, jurnaliştii, pensionarii, sindicaliştii, analiştii politici, grupurile de interese, criza, băncile etc – care nu v-au lăsat să lucraţi. Noi vă mulţumim pentru că aţi vegheat că trăit bine, şi pentru tot ce ne-aţi dat în ăştia 5 ani! Ce ne-aţi dat? Ţeapă.
2009-11-30 10:57:42 | Raporteaza
Mi se pare foarte tare asta cu „îmi cer scuze”. TB îşi cere scuze de la ridzi, spre ex., că a promovat-o (cic-a vrut să promoveze tinerii… deci e normal să facă şi gtreşeli, observaţi nu sinceritatea ci şmecheria preşedintelui, el nu are nici acum o vină, nu el, ci pedele, doctorul, staff-ul de campanie), îşi cere scuze de la patriciu că l-a făcut mogul, îşi cere scuze de la iliescu şi de la goarnă, îşi cere scuze de la mine, de la tine, de la fabrici şi uzine. uh, vreau să-mi ceară şi goarnă scuze, să-l alegem preşedinte. şi propun o modificare a constituţiei, să alegem preşedinte în fiecare duminică până ne cerem toţi scuze.
2009-11-30 10:58:42 | Raporteaza
Imi cer scuze pentru textul cu autocritica, se pare ca a fost prea subtil. O sa incerc o varianta mai simpla. Marea majoritate a salariatilor tarii asteia, la privat si uneori chiar si la stat, daca fac o prostie o iau pe coaja. Li se taie salariul, nu sunt promovati, sunt dati afara. Singura categorie care, din cauza ca e SPECIALA, nu respecta regula sunt politicienii. Ei pot face orice si e normal sa nu pateasca nimic. Domnul Basescu a repetat pana mi-au amortit mie urechile ca nu e un politician obisnuit. Ca-i reformeaza pe ceilalti. Ca se lupta cu sistemul. Dupa care si-a facut autocritica si asteapta sa primeasca un bonus, lumea sa aiba incredere si in general toti sa-l votam cu ochii inchisi. De ce? Cand era capitan pe vas, daca reusea sa urce petrolierul pe stanca astepta sa fie facut amiral? A gresi e omeneste, a persista in greseala e diabolic. Domnul presedinte si-a dat seama ca a gresit. Uman. Nu va face nimic sa-si repare greselile. (Sau mi-a scapat mie partea asta din interviu?) .Voi numai votati-l.
2009-11-30 10:59:56 | Raporteaza
Basescu si-a asumat greselile si inainte. Le-a explicat si “la cald”. La final de mandat si inceput de alt mandat, e normal sa faca o radiografie cu bune si rele. Daca Geoana si Antonescu si-ar recunoaste greselile, ar fi nevoiti sa-si ceara scuze incontinuu, dupa fiecare fraza. Cu 2 conditii: sa aiba sinceritatea si naturaletea lui Basescu si sa fie intervievati tot de jurnalisti competenti.
P.S. la mine in cartier e plin de afise cu Geoana sau anti-Basescu.
2009-11-30 11:01:32 | Raporteaza
Costi
Putea la fel de bine si sa recunoasca ca l-a pocnit pe copilu ala si nu trebuia sa-si mai faca mea culpa pentru tot restul. Daca nu ti-ai dat seama aceasta explozie de sinceritate isi are originea in acel filmuletz. Dupa ce iese presedinte iar ne-o trage pe fatza. Si nu mai vreau sa ascult iar scuzele nebunului peste 5 ani. Hai las-o dreac…
2009-11-30 11:03:01 | Raporteaza
N-am inteles, ce naiba e asa interesant in interviurile astea? Ce isi “asuma”? Vrea sa ne zica ca “am fost un dobitoc”? In rest, balivernele obisnuite.
Credul si impresionabil mai esti, dle Rogozanu, norocul matale ca nu esti femeie
2009-11-30 11:04:44 | Raporteaza
[...] Costi Rogozanu: 9 chestii cu Traian Băsescu By Alin Cristea voxpublica.real../. [...]
2009-11-30 11:05:33 | Raporteaza
Nu-i accept scuzele. As fi inteles o greseala, doua…cu conditia sa si le fi indreptat. Ce nu face omul in prag de alegeri? Si-ar acuza si mama,( doar ne-a mai spus: de dusmani te poti feri dar de frate,nu.) numai ca sa mai stea o data.(pentru ca mai vrea o data) Timp de 5 ani a facut greseli majore, ne-a intoxicat cu acuze grave la adresa altora, numai pe ai sai si i-a tinut in brate. Acum, in pragul alegerilor vine si ne spune ca a gresit? Cine-l mai crede? Daca era un om cinstiti, corect, ar fi inceput sa faca curatenie in propriul sau partid. Domnule Rogozanu, sa nu-mi spuneti ca-l credeti:)
2009-11-30 11:06:01 | Raporteaza
Of, vezi dacă mă iau după titlul dumitale, n-am observat că de fapt preş-ul îşi cere iertare, nu scuze. e prima oară când punctează şi mnealui la capitolul dotrinăpopular-creştină. un fel de schimbare la faţă. a câta?
2009-11-30 11:06:38 | Raporteaza
si ce-i cu asta? crede ca il iert? cel mult il compatimesc… dar tolo e jurnalist adevarat
2009-11-30 11:08:29 | Raporteaza
mda, toate bune si frumoase, chiar prea frumoase dar, de ce oare, mogulii opozitiei sunt scosi in fata iar mogulii proprii sunt foarte bine in bratele lui basescu, eba, in locul carei-a trebuia sa avem un om de calitate in parlamentul european, e acolo, elene udrea care a fost platita politic prin infiintarea unui minister in vreme de crica, cand oamenii nu au locuri de munca si din ce trai, batranii medicamente, copii merg la scoala cu lucruri cumparate de la vechituri, etc, care a sfidat cu aroganta si nerusinare parlamentul, bun sau rau, ales totusi de romani, este acolo, ce spune presedintele basescu, sunt aiureli pentru fraieri, cand isi va rezolva lucrurile de mai sus din propria gradina, atunci da, merita ascultat, si, probabil remarcat pentru un interes real pentru cei 22 milioane de romani, asta e…
2009-11-30 11:13:46 | Raporteaza
“Emotionante” pledoariile dl-ui Alin Ionescu, desi putin transparente dupa parerea mea. La cat “talinanism” anti-basescu manifesta dl. jurnalist, as putea prin extrapolare, si in contextul unui tur 2 care inca se joaca, sa-l consider un adept al marelui politician Mircea Geoana. Poate ma insel. Sper…
2009-11-30 11:14:17 | Raporteaza
DE MOS NICOLAE BASESCU IA BATAIE
2009-11-30 11:17:06 | Raporteaza
MIRCEA GEOANA PRESEDINTE APOI ZICETI VOI CE VRETI
2009-11-30 11:19:08 | Raporteaza
La finalul mandatului lui Tariceanu l-a auzit cineva ca-si scuze pentru Sterling, pentru dezastrul lasat la finante, pentru lipsa de coerenta a insitutiilor statului din subordinea Guvernului, pentru umflarea sistemului bugetar cu 20%, pentru lipsa de ajutor pentru agricultura si multe, foarte multe alte greseli? Sunt fapte, nu le poate contesta cineva. Si-s mult mai grave decat faptul ca basescu i-a permis fiicei sale sa candideze pe alta lista decat a PDL-ului.
Dar dupa mandatul lui Nastase, a auzit cineva scuze? Dar dupa mandatele lui Iliescu? Nu le mai insir greselile. Sunt foarte multe si foarte daunatoare tarii. Daca nu si-au cerut scuze Tariceanu, Nastase si Iliescu e pentru ca sunt nesimtiti, nu pentru ca n-ar fi gresit in toti anii astia.
2009-11-30 11:19:15 | Raporteaza
FRUMOASA TARA PACAT CA E LOCUITA
2009-11-30 11:19:50 | Raporteaza
TRAIASCA CINTAREA ROMANIEI!!!
CITIVA DE AICI ERATI PIONIERII DE PE STADIOANE
2009-11-30 11:21:26 | Raporteaza
Nu Exist “Acel basescu”, exista un singur basescu, pervers, ticalos, parsiv. Si Care Loveste Copii.
2009-11-30 11:31:35 | Raporteaza
Iar a aparut sfertodoctul inept.
“Basescu… plânge bovaric”.
Cum adica “bovaric”, sfertodocule !?
Câta nesimtire, cât ridicol !
2009-11-30 11:33:37 | Raporteaza
Ideea principala a alegerilor ar trebui sa fie viitorul apropiat,adica guvernarea. Si aici e clar : ce ne poate oferi Basescu?
Ori un guvern prin santaj si/sau cumparare de voturi de la PNL sau PSD ori alegeri anticipate cu rezultate indoielnice.Deci o catastrofa de luni de zile decriza accentuata. Dupa aceea inca 5 ani de razbunari,scandal si abuzuri. Pe mine usoara cainta pentu greseli nu ma mai pacaleste,am facut-o de 3 (trei) ori si imi ajunge.
Pe de alta parte un Geoana lipsit de ambitiile exacerbate basesciene si fara un corul de laudatori care sa-l incurajeze la abuzuri,tamponat fiind de PNL ,va da tarii un guvern pana in Craciun. Un guvern Johannis cu un program liberal in partile esentiale si care va avea si selectia Johannis care nu va dori sa se compromita deci va alege specialisti. Deci sunt sanse de oprire cat de cat a caderii economice . Nu ,mai vorbesc si de increderea pe plan extern caci e evidenta izolarea lui Basescu. Faptul ca pana si minoritatile au semnat cu Geoana arata cat de izolat a ajuns Basescu asa ca :adio!
Si vorbeam ieri cu un prieten pedist fondator ca daca partidul vrea sa devina frecventabil trebuie sa-l trateze la fel cum a facut-o el cu Roman !
2009-11-30 11:33:41 | Raporteaza
“Kremlin-Kotroceni dus-întors cu Geoană !”
Cum se pronunţă corect:
“Geoană soldat la Moskova”
sau
“Geoană sold out la Moskova ?”
2009-11-30 11:34:22 | Raporteaza
Votati Mircea Geoana, presedintele romanilor Patriciu (mareleom de afaceri…), Vantu, Voiculescu, Vanghelie…; ar mai fi cineva? Da, cativa “ziaristi profesionisti”.
In fata acestora va raspunde curajosul Geoana, iar acestia in vici un caz nu se vor gandi la problemele noastre. Asta vreti? Sa ne intoarcem in vremea bancilor devalizate de pe vremea PSd-ului (Bancorex, FNI,..), privatizari (multe) pe comisionane, sa nu maivorbim de moralitate (revolutie, mineriade,…).
Recunoastem sau nu in ultimii ani salariile sunt mai bunicele, mai apucam si noi o excursie, si chiar incepem sa fim vazuti si prin Europa.
Alegeti cu mult discernamant! Sa gandim pe termen lung
2009-11-30 11:35:30 | Raporteaza
Faptul ca toti majoritatea sefilor de partide recomanda sa votam cu Geoana nu arata altceva decat ca nu doresc sa-si piarda locul in parlament, nu doresc competitie in politica.
Din punctul meu de vedere este foarte simplu de inteles.
Problema este ce dorim noi, sa nu ne lasam influentati de ei!!!
2009-11-30 11:39:11 | Raporteaza
@mihai. Esti memru de partid PDL? Daca da. ok. Daca nu, de ce nu te concentrezi tu pe cine vrei sa votezi si nu-i lasi pe ceilalti nemembri PDL sa decida de capul lor? Tie ce-ti iese daca eu votez cu X sau cu Y. De ce stii tu ce-i mai bine pentru mine?
2009-11-30 11:41:52 | Raporteaza
Articolele alea sint de doi bani, sciituri sponsorizate de la Buget, in ele Bese nu e sincer ci mincinos si manipulativ iar interlocutorii lui ii fac propaganda electorala mascata. Nu i s-a pus nici o intrebare incomoda si nu am aflat nimic nou.
2009-11-30 11:42:54 | Raporteaza
Cazul “copilul” chiar nu te mai intereseaza ? E cazul “presedintele”. Nu te mai intereseaza elucidarea unei suspiciuni de infractiune grava de care este acuzat public Presedintele Romaniei ?
Inainte de a fi zburat de la Cotidianul ti-am recomandat sa casti bine ochii ca nu cumva sa ajungi somer. Ti-am recomandat sa nu uiti ca ai doar doua lucruri cu care iti poti cistiga piinea: reputatia profesionala si sapa. Te apropii rapid de sapa.
2009-11-30 11:49:41 | Raporteaza
Qjavra de om care nu mai are ce cauta in viata publica din romania.Acum isi cere scuze dupa ce a negat cu vehementa.Un om needucat,incult,betiv si mincinos care se pierde in propriile minciuni si badaranisme isi cere scuze.Ei As.O face pe victima simtind ca este unom pierdut politic.Este tot un calcul politic de cea mai joasa speta.Sa se duca impreuna cu manelistii lui pe mare sa scapam de jigodiica el
2009-11-30 11:50:47 | Raporteaza
intre
Ai auzit vreo intrebare incomoda adresata lui Geoana? Fuge ca dracu’ de tamaie de intrebari incomode si de dezbateri televizate. Lui ii plac monologurile in mijlocul votantilor saraci.
2009-11-30 11:53:49 | Raporteaza
Frumos interviu.Ca de fiecare data Basescu denota diplomatie,sinceritate,si responsbilitate in raspunsuri!
2009-11-30 11:54:39 | Raporteaza
Apropos de bugete de campanie… Imaginati-va cam cat plateste PSD pentru toata guerilla de pe NET. Avaeti aici o mica mostra…
2009-11-30 11:56:13 | Raporteaza
Adica, “ailanti”, “perfectii”, cei carora televiziunile li se pun la picioare, daca nu fac nimic nici nu gresesc niciodata
De-aia nici nu-i intreaba nimeni pe geoana si crin,
Ce-au facut ei – MAI bun decat Basescu – in ultimii 5 ani
De cine o sa se mai teama PSD si PNL fara Basescu ?
adica, de fapt, pe cina sa mai intrebi, ca deja s-a pus mira televiziunilor opaca peste geoana care fuge.
2009-11-30 11:57:23 | Raporteaza
@cei care sufera de prea multe scuze
Deocamdata TB este singurul politician care isi mai face mea culpa din cand in cand. Inainte sa te plangi ca o face de prea multe ori, trebuie sa le ceri celorlalti sa si-o faca de cel putin o data.
2009-11-30 11:59:38 | Raporteaza
Dle Rogozanu,cu toata ironia articolului,am ramas cu doua idei :
1 Basescu este inca tanar,viu si efervescent.Iubeste si promoveaza tineretul.Este fascinat de libertate si uneori greseste dand gir unora ‘carora avantul le este mai mare decat ratiunea.
2 Are un profund umanism pe care unii il iau in deradere fara a tine seama ,ca nu s-au topit in toti sentimentele,indiferent pe ce scara sociala s-ar afla.
Prefer acest fel de oameni,cu gura mare decat inchistatii care au miscari ale capului,de incredintare ca spun bine ce spun,spre neveste maresali,nelipsite de la orice discurs,fie ca este vorba de odele inchinate partidului sustinator,fie despre cartile scrise in noptile albe ale …Moscovei.
Stau in Militari si credeti-ma pe cuvant ca portretul candidatului rosu e de mai multe ori agatat pe stalpi sau plasme publicitare.Mai numarati ,va rog.
2009-11-30 11:59:47 | Raporteaza
portocalii ii acuza pe ceilalti ca folosesc copii in campanie … au tot dreptul mai ales ca numitul basescu traian nu’i implica pe copii in campanie … el le da … de exemplu in 2004 numitul basescu traian i’a dat unui copil de 10 ani o punga cu un fular si o caciula … dupa aia i’a dat microfonul ca sa zica ceva rau de iliescu si nastase … copilu’ s’a incurcat … numitul basescu traian a continuat insa cu datu’ … i’a dat un pumn in barbie … ca sa nu’l uite copilu’ … ca fularu si caciula se rup da’ pumnu’ il tii minte toata viata … si dupa ce ale a continuat cu dat … le’a doat doi lei in plus la alocatie … le’a dat posibilitatea sa mearga pe jos la scoala pentru ca nu le’a mai decontat abonamentele … la dat e mai tare ca mos craciun …
2009-11-30 12:00:51 | Raporteaza
@ane. vesti proaste, multa lume are acces la internet si televizor. Eu l-am vazut pe Basescu in ultimul an tot din 2 saptamani facand bai de multime cu votanti saraci. La care le promitea orice. Deosebirea fata de Geoana? Basescu facea asta tocand banii administratiei prezidentiale in anul celei mai mari crize din ultimii 80 de ani. Dar nu o sa ne legam de amanunte, banii nu sunt totul, nu? Si-ti mai spun un secret. Nu ma voi uita la dezbatere. Stiu deja ca Basescu vorbeste repede, face hahahahaha adesea si pare inteligent. Nu ma intereseaza. Am locuit ultimii 5 ani in tara asta, parerea mea este ca actualul ocupant al postului de presedinte nu si-a facut treaba ca lumea, asa ca voi vota ca sa fie inlocuit. Daca inlocuitorul nu va fi ok, peste 5 ani voi vota sa fie inlocuit si el.
2009-11-30 12:02:04 | Raporteaza
@moca inteleg ca postacii PDL n-au liber astazi! Ai uitat sa mentionezi privirea inteligenta, felul in care doar prin intensitatea vocii ne-a facut sa pierdem transa de la acordul FMI pe care el l-a impus si cum, in final ar fi dispus sa-l puna si pe Johannis primministru numai sa nu plece PDL de la putere. Dar voua va place de el pentru ca e uman, nu? Economie, datorii, neplata salariilor si pensiilor, aste sunt prostii. Omul e cel mai important capital,nu? N-ai de unde sa stii, e citat din Stalin
2009-11-30 12:08:17 | Raporteaza
Desi crezul meu poltitic unic si indivizibil este de 20 de ani anti-PSD-ismul, cu un singur lucru nu sunt de acord: cu regretul pt. coalitia de guvernare PSD/PDL.
Pentru ca: 1. urma criza iar sindicatele sunt SRL-uri controlate de PSD. Cu PSD in opozitie si sindicatele in strada, “amplificate” la maxim de megafoanele TUTUROR Televiziunilor, am fi avut razboi civil.
Ar fi fost unu scurt – da bun – pentru ca-n urma lui nu mai ramanea in picioare decat PSD.
2. pe criza e bine sa-ti tii dusmanul cel mai puternic apropae, si nu sa-l lasi sa faca coalitii mostruoase in opozitie, cum s-a vazut ca a si facut.
Fara sa aiba interesul sa darame prea repede guvernul, aceasta colaitie s-ar fi nascut mult mai devreme, ceea ce pragmatic, ducea la faptul ca azi n-am mai fi avut niic macar legile cerute de FMI.
Castigul net al acestei coalitii:
- Depasirea varfului crizei si
- Aceste Legi cerute de FMI, intre care, foarte important, a fost depusa azi in parlament Legea responsabilitatii fiscale care de acum inainte va interzice pomenile electorale cu 6 luni inainte de orice alegeri.
Se poate vedea ca singurele guvernari care au schimbat ceva in Romania au fost guvernarile care au avut PDL in componenta lor, si iata ca asa, a ajuns si PSD sa faca alaturi de PDL singurele reforme radicale din existenta lui.
In ultimii 20 de ani PDL este SINGURUL partid care a fost inlaturat de la putere de 3 ori, si mereu de catre aceleasi doua, PSD si PNL, pentru ca a facut reforme, si exact in momentul in care aceste reforme trebuiau continuate.
2009-11-30 12:11:26 | Raporteaza
@-ALIN IONESCU, zarist Vox Publica (9): Nu văd motivul pentru care să te milogeşti la români pentru numai 1 euro, când poţi primi de la Mircea Geoană cei 25.000 euroi promişi românilor care se întorc în ţară. Dumneata nu ai de făcut decât un lucru extrem de simplu: Să revi cu picioarele pe pământ românesc. Cu prietenie.
2009-11-30 12:15:34 | Raporteaza
Inca ceva important:
Aceasta Criza economica e pe MANCARE, iar rusii nu muncesc
Urmariti sa vedeti cum rusii au inceput sa incalzeasca relatiile cu Ucraina, granarul traditional al Rusiei.
Rusilor le este foame si este criza.
2009-11-30 12:16:24 | Raporteaza
@Andra Am plans cand am citit “In ultimii 20 de ani PDL este SINGURUL partid care a fost inlaturat de la putere de 3 ori” Imaginea FSN-istilor din care s-a desprins, a guvernarii Conventiei pe care a facut-o praf, a PNT-ului injunghiat in spate care nu a mai intrat in parlament, a liberalilor din care au fost scosi acei liberali care au transformat PD-ul in PDL este evident gresita. Orice bun PDL-ist va sustine pana in ultimul moment : “Voi credeti ce vedeti sau ce va spunem noi?”. “Ultimul moment” fiind momentul in care, daca Doamne-fereste Basescu nu este ales, toti PDL-istii isi vor da seama ca de fapt ei erau PSD-isti/PNL-isti de suflet dar aveau o problema cu vederea si nu distingeau literele.
2009-11-30 12:21:46 | Raporteaza
Sa recunosti ca ai gresit e un lucru extrem de rar in politica romaneasca. Respect pt dl Basescu. E un om puternic, responsabil si are vointa sa schimbe ceva in Romania, dar e foarte greu singur!!! Noi, romanii trebuie sa-l sprijinim si trebuie sa incepem pe 6 decembrie!!! Hai la vot pt Basescu!!!
2009-11-30 12:21:51 | Raporteaza
Eu ceva nu inteleg :isi cere scuze, foarte frumos si ?Toata lumea greseste, daca gresesc eu ,sufar eu si maxim familia mea, imi cer scuze, dar efectele greselii raman.Daca greseste presedintele statului, sufera milioane de romani isi cere scuze, dar e normal sa si plateasca pentru gre
dselile lui,.Ce un inteleg eu este mentalitatea ca scuzele anululeaza greseala.Nu vi se pare ca si-a cerut in ultimul an foarte des scuze ? Scuze ca nu a fost infomrat cu criza, scuze ca a promulgat legea salariilor cadrelor didactice, scuze sa si-a bagat fata in PE, scuze ca a promovat o tampita ca Riddzi (dar nu scuze ca a promovat-o pe udrea),etc, etc.Pai, a gresit cam des nu ? Acum ,daca tot isi ,,asuma” asa cum le place sustinatorilor sai sa spuna, ar putea sa-si asume si decontul si sa-l contabilizeze la scaderea procentelor, sa mai dea vina si pe greselile dumnealuicu consecinte pentru toti cetatenii, nu numai pe ,,moguli” ,presa si ,,sistemul ticalosit’.Parerea mea.
2009-11-30 12:23:39 | Raporteaza
Basescu nu are legatura cu cinstea si sinceritatea. Spasirile sunt ipicrizii pentru a repara ceva. Badaraniile se confunda cu sinceritatea
2009-11-30 12:28:45 | Raporteaza
nellu, 65
Cine ma ajuta sa scap de PSD-isti, este anti-PSD-ist
Cine ajuta PSD-istii sa castige puterea, este PSD-ist.
Dupa 20 de ani de joc politic cu un singur partid dominant – PSD – a carui dominatie nu pare sa se micsoreze deooc, ci cimpotriva, devine tot mai TOTALA,
Eu nu-mi mai pot permite sa gandesc dupa *ce este* cineva, ci numai dupa *ce-a FACUT* fiecare.
PD a fost dat afara de la guvernare prin lovitura de stat de PSD in 1991, dupa care PNL a sarit in barca cu PSD la guvernare – CA PARTID – legitimand un guvern care avea mainile pline de sange.
cine este PSD-ist si cine e impotriva PSD de 20 de ani ?
♦ PSD si PNL = CEI MAI MULTI ANI LA PUTERE
separat sau impreuna: PSD+PNL = 16
2= ‘90-92 PSD (*)
2= ‘92-’94 PSD (**)
2 = ’95-96 PSD
4 = ’97–2000 PNL
4= 2001-2004 PSD
2= 2007-2008 PSD+PNL
♦ PDL = CEI MAI PUTZINI ANI LA PUTERE,
separat sau impreuna cu altii: PDL = 6
4= ‘97-2000 PDL+PNL+PNTCD
2= ‘2005-2006 PDL+PNL
Sursa: ROMPRES Guvernele Romaniei
(*) plus membri PNL+PDL in guvern, dar fara participare POLITICA la guvernare
(**) plus membri PNL in guvern, dar fara participare POLITICA la guvernare
2009-11-30 12:37:27 | Raporteaza
@Loda: Daca va fi iertat sau nu se va vedea. Poate acum la vot, poate mai tarziu, poate istoria va consemna adevarul, asa cum sper ca Iliescu sa nu scape de mana lunga a istoriei. Obama a fost obligat deja sa iasa de cateva ori sa-si ceara scuze ptr greseli, cota lui de popularitate este in mare scadere, deci asa e in politica. Dar credeti in aura lui M.G. ? Nu vreau sa ma las mintita frumos. Toate promisiunile alea ale lui M.G. sunt mai mult decat caraghioase adeseori. Despre cum o coteste M.G. nu are rost sa mai vorbim. Asa cum consider ca domnul Crin Antonescu m-a mintit frumos in turul I cand s-a prefacut ca ii pune intrebari lui M.G. Raspunsul vad ca acum nu il mai intereseaza. Dar, in acelasi timp, numai in Rusia se voteaza in unanimitate cu un singur om. In resul lumii, fiecare voteaza cu cine vrea. Atata tot.
2009-11-30 12:44:29 | Raporteaza
Domnule Rogozanu :
Am citit ambele interviuri si am ramas cu o mare nedumerire ;oare de ce ati ramas ,,mut” dumneavoastra ? daca ar fi zis-o Radu Morar, intelegeam ,dar dumneavoastra, om cu spirit critic ? ma rog, e doar o opinie.Va spun ca si eu am ramas muta si de definitie si de coerenta exprimarii si de claritatea idelior la pasajul privind patriotismul.Cred ca este antologic pasajul :
,,A fi patriot înseamnă să-ţi iubeşti cultura. Sigur, aici plecăm de la ideea că, cel puţin în cazul meu, nu e obligatoriu să fii atotcunoscător în materie de cultură. Dar sînt lucruri pe care le ştii. Şi de aici îţi extinzi cunoştinţele către cultura ţării tale, care e una dintre cărţile de vizită ale ţării. Apoi putem vorbi de tradiţii, obiceiuri. Toate înseamnă să fii patriot. Plus respectul pentru simboluri. De pildă, steagul ţării.”
Aici cum ramaneti mut sau bouche-bee?
2009-11-30 13:01:27 | Raporteaza
Aha!
Cateva intrebari dupa ce am aflat ce scria Havel sotiei sale din inchisoare :- Ce scria Gioana de la Dabuleni soacrei sale in timp ce transpira la opera sa literara ca Pastorel?
- Ce scria Napoleon sotiei sale inainte de a se intoarce din fiecare campanie?
- Ce mai zice si scrie urmasul de bratian Cin Trandafir despre “liberalul” Gioana ?
2009-11-30 13:05:13 | Raporteaza
no name ;
Corect, opinia fiecaruia trebuie respectata. Nu, cred in aura lui Geoana ,dar nu am crezut nici o clipa nici in a lui Basescu.Din nefericire voi vota ceea ce cred eu ca ar fi raul cel mai mic.Poate ma insel, dar in cazul lui Basescu(pe care nu l-am votat nici in 2004) continui sa cred ca nu m-am inselat.Sigur, aici intervine tot subiectivismul, fiecare vede in modul lui cum ar trebui sa fie, sa vorbeasca ,sa se comporte un presedinte de stat,fiecare are standardele lui.
2009-11-30 13:05:36 | Raporteaza
Din partea mea, scuzele sunt acceptate. Aştept scuze de la Iliescu, de la Năstase, de la miniştrii învăţământului şi ai sănătăţii (de la toţi), de la şefii de la celelalte partide. În fond cu toţii au condus România în ultimii 20 de ani. P.S. Hm… şi printre ăia 22 de milioane e şi Patriciu pe care l-a forţat să iasă cu filmuleţul.
2009-11-30 13:17:55 | Raporteaza
@andra 69. Salut principiile tale. Iti marturisesc ca in ultimii 13 ani eu nu am mers la vot de asemenea din cauza unor principii. Am doar o intrebare la tine. In perioada ianuarie-octimbrie 2009, te-ai retras in munti sau doar nu ai mai platit cotizatia la PDL?
2009-11-30 13:24:25 | Raporteaza
Din decupajul de mai sus se vad mai ales raspunsurile lui Basescu. In popor sunt mai multe expresii pentru genul asta de chestii: “fix pix”, “apa de ploaie”, “frectie la picior de lemn” etc.
Cam atat transmite presedintele. As vrea sa vad care din enunturile lui va par sincere si colosale.
Ce din cele de mai sus nu stiam inainte de interviuri? Ce din cele “recunoscute” de presedinte intra intr=o minima incercare de corectare?
Care e viitorul “lucru bun” pe care il va face si cand?
2009-11-30 13:30:57 | Raporteaza
cum a spus si basescu politica nu este perfecta si niciodata nimeni nu va fi si nu va face cum vrem noi oamenii…in schimb basescu este singurul care incearca sa faca ceva
2009-11-30 13:57:23 | Raporteaza
Suntem spectatori intr-un razboi in care mogulii economico-politici, proprietari de trusturi media se lupta cu politicienii care nu sunt suficient de flexibili…. Azi este Basescu, maine poate fi oricare alt politician sau sef de partid. Publicul nu exista decat pentru a fi manipulat.Interesul public nu mai exista deloc! Pana la urma cat de departe suntem de structurarea oligarhica a puterii? Impresia mea este ca suntem foarte aproape, daca nu chiar ne balacim cu gratie deja in acest marasm! Si poate ar trebui sa ne gandim serios daca asta este ceea ce vrem si ce suntem dispusi sa facem sa evitam/sa iesim dintr-o asemenea situatie, daca tot am ajuns aici: cetateni vs. elita politico-economica.
2009-11-30 14:07:44 | Raporteaza
astea nu sunt decat gogosi electorale.majoritatea lumii deja s-a lamurit cu incapabilitatea lui basescu de a conduce tara asta iar pe langa faptul ca nue capabil mai si fura in prostie..jos tiranu
2009-11-30 14:13:12 | Raporteaza
Ce impresionant, pana la lacrimi…nici daca si-ar cere ierate in genunchi nu l-as vota pe acest calau, care pocneste minorii,face discriminari,si umbla cu sticla in buzunar.Eu votez Mircea Geoana.
2009-11-30 14:14:02 | Raporteaza
nellu, 75
nu te cred ca n-ai votat, nu te supara.
multi postaci de partid PSD si PNL sunt antrenati azi sa se dea drept anti-PSDisti “scarbiti” de PDL, pentru ca strategii PSD stiu ca nu poate castiga decat daca anti-PSD-sitii stau acasa si nu voteaza, ca in 2008.
>>> Cotidianul, VIDEO 20 Iunie 2009, Mircea Geoana la Turnu Magurele:
“La o participare redusa la vot,
PSD poate castiga confruntarea cu partidele romanesti,
In aproape orice judet al Romaniei.
Daca ar fi existat resurse, organizare si mobilizare,
- la acest nivel de participare -
Am putea castiga, practic, in orice loc din Romania”.
2009-11-30 14:24:38 | Raporteaza
Electoratul nostru mai e “inteligent” ?
Cum ne-au prostit in 2008 sa stam acasa si sa nu votam tocmai atunci, cand puteam sa-si scoatem din politica pentru totdeauna pe toti PSD-istii?
Doar asteptam de 20 de ani sansa asta…!
De ce ne drogheaza cu emotii?
De ce e nevoie de isterie?
De ce e nevoie de “emotii” in loc de ratiune?
Pentru ca numai sub imperiul emotiilor puternice poti sa-si contrazici propria ratiune, care zice ca nu poti sa votezi in veci cu PSD. Si atunci, stai acasa – si castiga tot PSD – dar tie ti se pare ca n-ai avut nicio contributie…
De ce a fost nevoie de “scarba de politica” ? Pentru ca tu sa stai acasa.
TU – in special, nu altcineva. Nu PSD-istul, care nu e niciodata scarbit de PSD, pentru ca n-are niciodata trairi existentiale.
TU insa, care de 20 de ani votezi anti-PSD, trebuia sa stai acasa in noiembrie 2008, pentru ca, daca TU votai, astazi nu mai vorbeam de Geoana in turul 2.
A ajuns PSD-ul sa fie mai destept decat TINE… ?
Daca pana acum se spunea ca electoratul “nostru” e mai inteligent decat “al lor”,
Cred ca putem spune azi cu mana pe inima ca am ajuns sa traim momentul – si l-am trait, in Noiembrie 2008 – cand electoratul destept (din care si eu fac parte…) a fost depasit in inteligenta de PSD.
Realmente, nu-mi imaginam ca pot pacali oamenii la o asemenea scara.
In Noiembrie 2008, 60% dintre romani au ascultat de PSD si PNL, si n-au mers la vot. Rezultatul? Geoana astazi in turul 2.
Cateva luni mai tarziu, in iunie 2009, in bulgaria o prezenta de 60% la vot scotea socialistii din politica chiar acum cand e cea mai mare nevoie sa fie scosi, pentru ca criza are nevoie de dreapta…
Un an mai tarziu, in noiembrie 2008, proportia s-a rasturnat si la noi. Ma intreb insa: e suficient ?
Nu vom face din nou, jocul PSD, pentru inca 20 de ani ?
Cine o sa mai aiba vreodata curajul sa se opuna acestui Mamut de putere care e astazi PSD/PNL, cu TOATE Televiziunile lui, cu sindicatele care-i sunt subordonate TOATE, cu ONG-urile, puterea economica, energia, bancile de stat care vor incapea pe mana lui ?
2009-11-30 14:34:47 | Raporteaza
Ma eu tot cred ca Base e o solutie mai buna ca Geoana!
Asta fuge ca un iepure.Am vazut saptamana trecuta ca Patricu la atacat pe Basescu, Vantu la atacat pe Basescu,
ieri Voiculescu la atacat pe Basescu.
Ma nene Geoana asta e de paie , el nu zice nimic.
Pentru mine este clar ca daca votez cu Geoana nu el v-a fi cu adevartul presedinte.
Sa iasa si el sa zica ceva ca prea e mototol! Sa vedem ce i poate mintea si lui.
2009-11-30 14:40:39 | Raporteaza
Foarte tare articolul, ma impresioneaza capacitatea aproape unica de a recunoaste greselile.
2009-11-30 14:54:09 | Raporteaza
degeaba basele nu ai facut nimic pentru noi romanii,ai provocat doar scandaluri si dezbinare ,ai dovedit ca te intereseaza doar banii ,pentru binele nostru al tuturor acest marinar sinistru nu mai are ce cauta la Cotroceni ,sper sa ne revenim cu geoana presedinte ,acesta este un diplomat de cariera si un om foarte educat si serios spre deoasebire de basescu care una zice si alta face………………JOS BASESCU……….VOTATI MIRCEA GEOANA
2009-11-30 15:06:15 | Raporteaza
@Alin Ionescu de undeva din sudul Frantei:
Alin, la noi inca e cald si frumos. Chiar daca e racoare dimineata, pranzul inca se poate lua pe terasa. Si, ca toti romanii, ne pregatim si noi de votul de duminica. Am citit comentariul tau si am regasit exact sentimentul pe care l-am avut si eu citind articolele. In fond, Traian Basescu a avut 5 ani la dispozitie sa isi ceara scuze prin faptele sale. Aceste interviuri sunt doar un element de campanie, la fel cum pentru tabara adversa este caseta magica. Problema mea e insa alta. Nu il mai cred pe Basescu, nu o sa il mai votez din convingere. De asta nici nu l-am votat in turul 1. Dar PSD, vraiment? Asta e optiunea care mi se ofera? Nu mi-e frica de Patriciu si Vantu, dar mi-e frica de Nastase si Hrebenciuc. Poate faptul ca plecarea mea din Romania a coincis cu caderea “regimului Nastase” ma face sa fiu subiectiv. Dar imi amintesc foarte bine vremurile alea, si nu imi amintesc cresterea economica sau mai stiu eu ce alte chestii de care vorbeste acum Adrian Nastase. Imi amintesc cum era cand nu se misca nimic fara o spaga la Adrian sau Dana. Imi amintesc cum oameni care luau spaga pentru Nastase erau aproape dumnezei. Imi amintesc cum 90% din presa scria doar ce trebuie. Si atunci ma gandesc ca nu imi place sa fiu mintit, ca urasc mitocania si ca iubesc bunul simt. Dar ca mai mult iubesc libertatea.
Pentru mine, aici, nu mai conteaza cine e presedinte. Nu mai am decat rude indepartate in tara, i-am adus pe toti langa mine. O sa merg totusi la vot. Si as vrea sa aleg varianta mai buna pentru cei de acasa, pentru cei ca tine, pe care ii citesc cu placere atunci cand am timp, in lungile pauze de masa cu care inca nu m-am obisnuit. Asa ca, intrebarea din mesajul meu care s-a lungit cam mult este: vrei sa votez Geoana pentru tine?
Cu bine,
RS
2009-11-30 15:13:03 | Raporteaza
Daaaa, ca doar nu cheltuie de la el.Din pacate pentru el o sa duca dorul perioadelor astora.La Brasov votam MIRCEA GEOANA
2009-11-30 15:14:37 | Raporteaza
Mircea Geoana face parte dintr-un partid cu politicieni competenti si capabili! Vot mircea geoana presedinte!Invingem impreuna!
2009-11-30 15:18:01 | Raporteaza
Am citit si eu interviul din RL. Am avut aceeasi senzatie, de interviu viu, corect, fara menajamente si fara prejudecati. Jurnalistic corect.
Ca suntem sau nu de acord cu ce spune Base acolo, nu conteaza. Ce conteaza, cum spui si tu, e ca spune lucruri. Nu asta e sursa de stiri, ce spune unul sau altul “de sus”? Cred ca ai “citit” si tu printe randuri unele lucruri. Ma bucur ca nu ai sarit si tu sa spui ce ar trebui sa intelegem noi de acolo.
Nu valoarea de adevar a afirmatiilor lui Basescu e esentiala. Vad ca multi de aici, prea multi, nu stiu sa aprecieze un interviu bun. Vor sange pe pereti, istericale si mizerie.
Felicitari RL, bravo Costi.
2009-11-30 15:20:27 | Raporteaza
Bietul basel, e sensibil si fragil saracu’, trebuie manuita cu grija de ziaristi, sa nu se sparga. Nu a incercat si faza cu lacrimile? D-le Rogozanu, suntem in 2009 nu in 2004, s-a terminat. Baselul real l-am vazut in declaratia de ieri: doar insulte, calomnii si minciuni. La gunoi cu asta. Sa vedem si altceva.
2009-11-30 15:21:54 | Raporteaza
Am sa votez Geoana doar tp ca sunt anti-Basescu si practic e singura alternativa..e trist ca nu a ajuns Antonescu in turul 2..numai alaturi de el puteam spera la o schimbare..acum,Dumnezeu cu mila..
2009-11-30 15:44:24 | Raporteaza
@.Loda (67). Spui că Traian Băsescu ar trebui să plătescă pentru greşelile pe care le-a recunoscut în interviul său, întrucât din cauza lor au suferit milioane de oameni. De unde ai scos acest număr? Poate mă lămureşti! Hai să-i numărăm împreună. Eu fac prima mutare, iar dumneata pe a doua. OK? Aşadar: eu zic că avem mai întâi cei 300.000 de păgubiţi FNI. Acum, e rândul tău. Dacă eziţi în nominalizare, îţi dau câteva ponturi, din care să-ţi alegi unul: cele 22 milioane de români care au fost nevoiţi să acopere pagubele de la Bancorex; vânzarea către austrieci a resurselor naturale ale subsolului românesc, ceea ce a păgubit alte 22 milioane; vânzarea pe sub mână a resurselor de la Insula Şerpilor, chiar mai înainte ca acestea să intre în proprietatea statului romând, ceea ce constituie o performanţă a hoţiei; vânzarea de către Loteria Română a sediilor de agenţii din ţară şi apoi răscumpărarea lor la un preţ mult mai mare decât cel de vânzare etc.
Aştept să te decizi, Loda. Cu prietenie.
2009-11-30 16:28:56 | Raporteaza
ce s-au adunat psd-istii pe aici. Sorry, mie interviurile mi-au placut, arata un Base mai uman. Decit fake Geoana mai bine TB.
2009-11-30 17:01:51 | Raporteaza
Trec din ce in ce mai rar prin presa noastra. De saptamana trecuta am hotarat ca nici macar cu un click nu mai vreau sa confirm ca anumite teme si abordari merita sa existe.
Personal, ma lasa rece toate fragmentele date aici din cele doua interviuri, iar daca astea erau fata credibila si responsabila…
Daca imi semnaleaza cineva un interviu in care spune CUM si CU CINE are el de gand sa faca ceea ce sustine a fi urgent, sunt pe receptie. Alminteri, pas. Valabil si pentru gasca cealalta (PSD, PNL etc.).
2009-11-30 17:13:23 | Raporteaza
Basescu este o mizerie si o rusine pentru aceasta tara. S-a certat, a injurat, ne-a mintit, a furat, si-a ridicat familia si amanta in functii pe care nu le meritau si acum vrea sa faca totul din nou. Nu-l mai lasam. Hai Geoana!
2009-11-30 17:25:47 | Raporteaza
Basescu nu are cum sa fie uman nici in 100 de vieti de acum in colo. Este fals, ipocrit, mincinos si mult prea egoist pentru a fi presedinte.
2009-11-30 17:38:21 | Raporteaza
@alin ionescu: dar atitudinea de impaciuitor patetic a lui mircea geoana, cu trandafiri la sotii si buna-vointa lui implacabila, nu ti se pare o gogoasa sfruntata? dincolo de gesturi patetice si lipsite de credibilitate, geoana n-a avut decenta si sinceritatea ( sa denunte lichelele care-i stau in spate. cand cineva a atacat recent, intr-o piata daca nu ma insel, cateva astfel de lichele pesediste, care a fost replica lui geoana? “haai, ca faci politica, lasa lasa..”.
multumesc. ce te-a deranjat in interviurile lui basescu de fapt, alin?
2009-11-30 17:51:26 | Raporteaza
Basescu mizeaza pe memoria scurta a romanilor, dar anul asta isi va lua teapa
2009-11-30 18:05:38 | Raporteaza
Mda,
Plin de postaci pe aici.
Doamnelor, domnilor, nu toti, dar aia cu sus geoana, jos geoana, chiar nu pricepeti? A!
Pentru cei cu Hai Geoana: EU VOTEZ BASESCU
Pentru cei cu Hai Basescu: EU VOTEZ GEOANA.
Ca nu ma doare gura.
2009-11-30 18:38:49 | Raporteaza
Extraordinar articol si interviuri, bravo. Basescu isi revine extraordinar dar sa vedem daca nu e prea tarziu.
2009-11-30 18:49:17 | Raporteaza
Basescu in sus Basescu in jos … cu ce v a facut fericiti Basescu cat a fost la putere? A facut ceva benefic pentru acest popor… toti promit la inceput multe… Dc sa alegem acelasi lucru… Eventuala schimbare mi se pare clar.. Geoana!
2009-11-30 18:55:25 | Raporteaza
Eu l-as intreba Pe domnul Basescu care este schimbarea pe care o vade dansul dupa acesti 5 ani de mandat.
2009-11-30 19:06:13 | Raporteaza
nu am vazut un om mai prezent decat basescu, eu stau in sectorul 6 si nu cred ca exista stalp fara posterul infricosator cu el. sincer ? aceste postere pot influenta numai oameni care cred in ce crede si basescu. foarte multe a promis acest om…si are curajul prostesc sa promita in continuare…deja observ ca a inceput sa isi cerseasca voturile
2009-11-30 19:17:16 | Raporteaza
bai fratilor sa gatam cu nebunul asta de base ne vajunge , IEU VOTEZ MIRCEA GEOANA CU SIGURANTA faceti si voi la fel .Sant prea tanar sa mai andur atata prostie si suferinta
2009-11-30 19:53:18 | Raporteaza
Basescu este terminat, orice ar spune nu ii mai poate convinge pe oamneni. Basescu a facut prea mult rau acestei tari.
2009-11-30 20:00:45 | Raporteaza
Dar chiar nu are nici o rusine ???
cum indrazneste sa ceara iertare pentru toate prostiile pe care le a facut pai el a intrat in politica doar din ambitie ca sa si rezolve problemele personale pe care le avea cu altii ??? si a rezultat ca si a batut joc de 22 de m de oameni ?? vi se pare normal ce se intampla la noi in tara? eu una merg la vot
Geoana Presedinte!!! oameni buni nu i dati sansa acestui tiran sa si mai bata joc de noi inca 5 ani!
2009-11-30 20:10:34 | Raporteaza
Banii lui Patriciu si ai altor oameni de afaceri din acesasta tara care au fost varsati la buget prin taxe si impozite sunt folositi de Basescu pentru a imbraca stalpii cu afise electorale.Domnul Basescu uita ca nu afise vom pune pe masa de Craciun .Salariile ni asigura oamenii de afaceri ca domnul Patriciu sau Voiculescu nu bisnitari ca Base sau gasca lui de la Pdl care au saracit statul prin firmele lor capuse.
2009-11-30 21:09:38 | Raporteaza
Mi -amintesc si acum un cantec de leagan al bunicii ce spunea :” A VENIT UN REGE NEAMT // NE- A BAGAT CU GATU – N LAT “. Nu ne ajuge cat am lucrat cu botnita la viile din domeniul coroanei ? Acest neroman cu numele de KLAUS nu trebuie sa fie decat umbrela de vreme rea (pana trec alegerile si in cel mai rau caz pana in primavara ) Partidul de partioti si martiri intr-u binele neamului romanesc, P.S.D. , are in HREBENCIUC, NASTASE, MAZARE si alti viitori sfinti ai romanilor, Oameni(cu O mare ) ce pot fi primi ministrii.
2009-11-30 21:43:40 | Raporteaza
sa va fie rusine domnule basescu, ca presedinte nu pot sa va mai spun, pentru tot ce ati facut in tara asta. v-ati batut joc de 22 de milioane de romani si acum aveti pretentia ca dupa 3 cuvinte lumea sa uite. macar de pishati un pic ochii ca dupa draga stolo, ma mai distram si eu..
2009-11-30 23:27:39 | Raporteaza
In aceste doua interviuri Traian BAsescu a vorbit ca un adevarat politician. Asa cum ar trebui sa fie presedintele Romaniei.
2009-12-01 14:32:59 | Raporteaza