![]() | A apărut reclama la şamponul care te scapă de păduchi. Preşedintele a anticipat şi acest momentvezi toate articolele de Cristian Teodorescu26 Sep 2011 la 21:53 71 comentarii 1862 vizualizari. |
După reclamele la şampoanele care regenerează părul şi la cele care-l fac să pară mai mult sau te scapă de mătreaţă a apărut şi reclama la şamponul care te scapă de păduchi.
Pînă acum, cine avea probleme cu păduchii întrebuinţa gaz ori pedimol, substanţe asociate cu aşa-numiţii piepteni ţigăneşti cu dinţi deşi. De unde ştiu? Fiindcă pe vremea lui Ceauşescu, în ultimii ani, cînd apa caldă curgea cîte o oră, încît dacă nu te băgai la timp sub duş, dădeai jos săpunul de pe tine cu o apă rece de tăia, se cam răspîndiseră păduchii. Pe atunci ne plăteam datoriile externe şi luai păduchii de unde şi de la cine te-ai fi aşteptat mai puţin. Mi s-a întîmplat. După ce te dădeai cu gaz trebuia să rabzi pînă ţi se părea că-ţi ia foc pielea capului. Apoi te spălai cu apă încălzită la aragaz, cît răbdai de fierbinte, şi foloseai pieptenele ţigămesc. Să fi apărut acest şampon atunci!
Mă tem însă că pentru mine nu-i timpul pierdut nici acum. Merg în autobuze aglomerate, mă duc prin săli de spectacole unde nu-ţi poţi întreba vecinul de scaun dacă nu cumva se scarpină în cap mai des ca înainte şi, vorba unui prieten, dacă e s-o păţeşti, iei păduchii şi de pe tetiera taxiului.
N-am reţinut numele şamponului care te scapă de usturimile gazului şi de jena de a cere pedimol la farmacie. Sper ca, la un caz de ceva, să-l găsesc şi în supermarketuri unde să n-am complice decît casieriţa pentru achiziţia mea.
Sînt convins că unii dintre dvs. vor spune că am abordat acest subiect ca să dau în regimul Băsescu. E cu putinţă ca alţii dintre dvs. să-mi spună că această reclamă e opera opoziţiei. În ceea ce mă priveşte nu pot decît să observ că prima reclamă la un şampon care te scapă de păduchi a apărut cînd a apărut şi că preşedintele ţării, cu ştiuta sa capacitate de anticipare, a început să se tundă scurt de tot, cu mult timp înainte.


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1Bate-mă, omoară-mă, că tot n-am să înţeleg ce caută postmodernitatea aici. Mai bate-mă o dată, mai omoară-mă o dată, că tot n-am să înţeleg cum se împacă postmodernitatea cu existenţa a numai 3 meşteri. În... | ||
| 2lacramatia asta cu reprezentarea a fost repetata de atatea ori ca a ajuns sinonima cu prostia - da, uninominalul nu este proportional. mai aveti putin si va plangeti ca scoateti mana pe geam si nu se vede... | ||
| 3sa dai maimutelor libertate nu-i chiar ideea cea mai buna. nu mai vin inca o data comunistii, aia adevarati cu vana in ei nu reformatii astia de azi, si sa mai faca o deratizare ca-n anii 50. in plus,... | ||
| Mihai Goţiu 10927 citiri |
| Cristian Teodorescu 9287 citiri |
| Costi Rogozanu 9139 citiri |
| Constantin Creţan 4281 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4220 citiri |
| Dan Duca 4109 citiri |
| Alin Fumurescu 3620 citiri |
| Ciprian Şiulea 3075 citiri |
| Dorin Tudoran 2474 citiri |
| Cristian Bândea 2049 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61986 citiri |
| Cristian Teodorescu 39635 citiri |
| Costi Rogozanu 38100 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17974 citiri |
| Alin Fumurescu 17515 citiri |
| Viorel Dobran 12981 citiri |
| Dan Duca 11986 citiri |
| Constantin Creţan 11292 citiri |
| Dorin Tudoran 8400 citiri |
| Iulian Leca 7872 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Pe sampon il cheama Liicheanu…
Un text din perioada “ca la Ploiesti” (EX-EX 1992)
““România Liberă”, Anul L, Nr 14674, Serie nouă, nr 640, 29 aprilie 1992, pp 1,2.:
“Selectat după criterii riguros-profesionale, noul contingent de crainice al „Televiziunii Române libere” ne-a vorbit zilele acestea, în repetate rânduri, despre „ex-regele Mihai”. Aşadar, Regele Mihai a fost şi nu mai este rege. Crainicele televiziunii nu făceau decât să exprime, în felul lor de crainice, un adevăr , nu-i aşa?, istoric. În 1947, Regele Mihai a abdicat, de bună voie şi nesilit de nimeni, de la tronul României şi a încetat să fie rege. De bună voie şi nesilit de nimeni, a plecat el din ţară, sătul de a fi rege şi a luat drumul pribegiei. Pur şi simplu el nu a mai vrut să fie rege sau pur şi simplu poporul român, convertit de pe o zi pe alta la democraţia populară, s-a săturat de a avea rege. El este un „ex-„ un „ex-rege”. O logică, desigur, impecabilă. Cum altfel să-i spui unui rege care nu mai este rege altfel decât „ex-rege”? Straniu începe să fie când logica aceasta nu este dusă până la capăt, adică extinsă la toate personajele care populează scena vieţii noastre publice de astăzi. De ce nu auzim, de pildă, la televiziune ceva de genul: „Dl Ion Iliescu, ex-prim secretar PCR, actualul preşedinte al României” a făcut şi a dres. (Să zicem: „l-a primit pe dl. Adrian Păunescu, ex-poet de curte al lui Ceauşescu”). Sau „Dl Alexandu Bârlădeanu, ex-ministru al lui Gheorgiu Dej şi ex-Erou al Muncii Socialiste, actualul preşedinte al Senatului…” Sau: Dl Dan Marţian, ex-secretar al CC al UTC, actualul preşedinte al Camerei Deputaţilor…” Sau Ion Văcaru, ex-secretar al Comitetului de partid presă-edituri, actualmente senator…” sau Dl. Vasile Moiş, ex-ofiţer de miliţie, ex-infractor de drept comun, vicepreşedinte al Senatului…” ş.a.m.d. Am afla atunci că, dacă un „ex-rege” ne-a vizitat de Paşti ţara, ex-primi secretari, ex-membri CC, ex-securişti şi ex-comunişti ne vizitează zi de zi viaţa, drapaţi în funcţii de preşedinţi şi vicepreşedinţi de senat, de deputaţi, academicieni, prefecţi, primari ş.a.m.d. Am afla că trăim în lumea lui „ex” şi că ne trăim „ex-viaţa”: „ex-viaţa” de fiinţe prostite. Ex socialismul bine ascuns după vorbe goale ca privatizare, reforme, legea fondului funciar, etc. Şi aşa stând lucrurile, am afla şi cât de falsă este logica lui „ex-„. Acest prefix nenorocit care minte despre un rege ce nu a încetat niciodată să fie Rege, pentru simplul fapt că a fost forţat să plece, fără consultarea poporului, de către actualii noştri ex-comunişti flancaţi de tancurile ex-Armatei Roşii, ei bine, acest prefix minte şi despre prim-secretarii de partid şi comuniştii noştri care nu au încetat niciodată să fie prim-secretari, secretari de partid şi comunişti. Nu este adevărat că Regele Mihai este ex-regele României, aşa cum nu este adevărat că preşedintele României, dl Ion Iliescu, este ex-prim secretar. Sau altfel spus: pe cât de puţin este Ion Iliescu „ex-prim secretar”, tot atât de puţin este Regele Mihai „ex-rege”. Fiecare a fost şi este ceea ce a fost şi este dintotdeauna: Regele-rege, dnii Iliescu, Bârlădeanu, Marţian şi ceilalţi-secretari, prim-secretari şi propagandişti de partid. Toţi sunt ce-au fost: unii regi, alţii activişti. Rog „Televiziunea Română Liberă” să ţină cont de aceste precizări şi ori să renunţe la logica lui „ex-„ , ori să o aplice peste tot”
2011-09-26 22:06:15 | Raporteaza
Strajnik,
Despre ce scriu eu şi unde vă duceti dvs.
2011-09-26 22:08:54 | Raporteaza
Multumesc, voxpublica! Iti multumesc fiindca existi si ca zi de zi imi demonstrezi ca inca sunt normal la cap! Cheers si sa traiesti pana oi muri!
2011-09-26 22:09:05 | Raporteaza
C.Teodorescu
Esti gretos si mincinos . Si inainte de 89 si dupa, paduchi faceau si fac cei ce nu se spala.Daca vreai sa fii curat te spalai cum puteai.Incalzeai apa la aragaz ,la lampa,la soba si te spalai .Daca erai putoare puteai avea paduchi.Aveai paduchi ? Am lucrat cu oameni de diverse categorii ,am lucrat si in agricultura cu tigani (nu cu romi,sic),cu oameni care dormeau in corturi sau colibe de crengi dar care se spalau chiar si cu apa rece de la irigatii.Dvs. cand erati copil la Medgidia va spalati numai in cada sau cu dusul ?
2011-09-26 22:22:42 | Raporteaza
Eu am auzit ca scolile din Bucuresti ar fi pline de paduchi, de aceea si reclama la acest sampon: exista cereri in farmacii, deci oportunitate de vanzare pentru ca exista consumatori, de aceea producatorul de sampon isi permite sa plateasca media ca sa aiba aparitii TV si vanzare. Si nu vorbim de scoli din Ferentexas, ci de scoli centrale, de fite. Si mai e o vorba, o stiu de la bunica mea: paduchii trag la omul curat:P.
2011-09-26 22:25:53 | Raporteaza
Am ratat dezbaterea trecuta cu Ex-ul
Unde afirmasem ca Liiceanu e magar. Retrag. Textul din 1992 imi da tot dreptul(a avut si omul vremi mai bune).
2011-09-26 22:26:49 | Raporteaza
irina…
Zicerea e cama asa:”banul trage la ban si paduchele la golan”.
2011-09-26 22:30:02 | Raporteaza
Bai, da’ ce prost e Ponta( asta ca sa ne inscriem in linia articolului)
2011-09-26 22:36:05 | Raporteaza
Off topic referitor la discursul lui Crin,in genunchi in fatza lui Voiculescu:
“Vedeti ce-ati facut,l-ati suparat pe tovarasu’!Nu-l lasati sa plece,cereti-va scuze ca sa se razgandeasca!
Tovarasu’,tovarasu’,nu se poate asa ceva,va rugam sa va intoarceti la comanda partidului,fara dumneavoastra nu se poate,cum puteti sa ne faceti asa ceva?”
2011-09-26 22:43:22 | Raporteaza
Din cauza unor articole ca acesta Romania are o imagine de cacat, atat afara, dar si in interior. Nimeni dintr-o tara civilizata n-ar scrie asa o mizerie, doar pentru a mai lovi inca odata in Basescu. Doar un mizrabil de pretins jurnalist!
2011-09-26 22:45:53 | Raporteaza
@Alupigus:
N-am incotro si-ti dau dreptate!
Mai ales la….final!
P.S….macar Base a fost destept si ,,s-a tuns scurt de tot”,cum zice autorul.
Autor care….nu vezi ce podoaba capilara are?
Poate-si lasa si mustatza!
2011-09-26 22:58:00 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu: “Despre ce scriu eu şi unde vă duceti dvs.”
Chiar așa, despre ce scrieți?! Ați devenit realmente abject în alegerea și asocierea subiectelor. Este greu de crezut până unde ați putut coborî. De ce nu faceți pur și simplu precum unii postaci de pe aici, băgați-v-o și scoteți-v-o la modul cel mai direct, nu înțeleg ce nevoie mai aveți de ”subtilități” ca articolul de față.
Fie numai și pentru a face notă discordantă cu mizeriile de mai sus, v-ați pus pentru o clipă întrebarea că reclama respectivă apare acum pentru că acum începe școala? Dacă tot evocați anii comunismului, gândiți-vă cam ce acțiuni de igienă se efectuau în școli după 15 septembrie. Probabil că ăsta e motivul real, dar de ce să scăpați ocazia de a mai îngroșa jegul moral al unui popor care nici măcar de cel fizic nu se prea descurcă să scape, și asta nu pentru că nu mai au românii bani de săpun ”în vremea lui Băsescu”, ci pentru că în orice vremuri nu s-au prea înghesuit ei la cozi ca să cumpere articole de igienă.
Bine măcar că penibilul nu ține cont de vârstă sau studii, el arată la fel peste tot, poate chiar mai grotesc la cei care ar trebui să fie ”formatori de opinie”. Cunosc oameni simpli, cu câteva clase pe care le numeri pe degetele unei mâini, care, deși nu duc o viață ușoară, o fac cu mai multă onoare decât dumneavoastră. Respectul îl merită ei, șamponul dumneavoastră.
2011-09-26 23:04:51 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu
“În ceea ce mă priveşte nu pot decît să observ că prima reclamă la un şampon care te scapă de păduchi a apărut cînd a apărut şi că preşedintele ţării, cu ştiuta sa capacitate de anticipare, a început să se tundă scurt de tot, cu mult timp înainte.”
Intrebare: la care paduchi faceti referire, mister Teodorescu? La cei, asa mai turtiti, sau la cei mai dodoloţi?
Iar Base, ce zone paroase si-a eradicat anticipat lasand micile vietati fara obiectul muncii, puteti fi mai explicit?
Foarte interesanta problema si, mai ales, discutia!
2011-09-26 23:07:37 | Raporteaza
@Paul et co: Hai mai,nu fitzi suparati!Articolele lui ‘nea Cristi si ale lui ‘nea remus cernea nu va sunt adresate voua,ele se adreseaza celor mai slabi cu duhul sau celor nehotaratzi,care stau cu fundul in doua barci!Din pacate,se pare ca electoratul vanat de acestia nu are acces la net si chiar mai mult,nu stiu sa citeasca,daramite sa le mai spui despre finetzuri scriitoricesti!
2011-09-26 23:14:37 | Raporteaza
Pe bune, domnule Teodorescu, banuind totusi ca minunea nu se va intimpla, am tot cautat articolul dv. de azi, care in mod normal ar fi trebuit sa abordeze problema zilei, tensiunile din alianta USL. Cind colo, ce sa vezi, Samponul si Paduchii. Cum zic, speram ca zstazi sa ne vorbiti doar despre paduchi…
2011-09-26 23:20:51 | Raporteaza
@Mircea: D-l autor a ramas de ceva timp fara hidrant, asa ca incearca si dansul la altele. El insusi, probabil, se simte amenintat de acest sampon. Evident, faptul ca Voiculescu e la fel de lucios ii scapa, cand Antonescu s-a tuns n-a prezentat interes. Atat e platit, atat il duce capul. Sincer, eu il inteleg… Si am inceput sa intru pe-aici cu frecventa si interesul cu care ma duc la circ.
2011-09-26 23:23:57 | Raporteaza
eu cred ca ne-ar folosi un sampon care sa ne scape si de paduchii metaforici. acolo e cererea mare. dar e bine ca exista in tara asta oameni care anticipeaza atat de bine, chiar pana la nivelul paduchilor.
2011-09-26 23:26:53 | Raporteaza
Sa-i dam credit dlui scriitor; cu ceva timp in urma ne marturisea ca avea, in apartamentul de bloc, de 2 camere, cu sotie si doi copii, avea zic, pentru ca asa scria dl Teodorescu, doar 17 pisici.
Cum dracu sa nu-i dea Basescu purici.
Mai dictatorule, tu te-ai tuns scurt, iar dlui de la Voxpublica nu i-ai spus ce trebuie sa faca pentru a nu avea purici.
Sa-ti fie rusine; 17 pisici.
2011-09-26 23:57:16 | Raporteaza
dle Teodorescu, se resimte o lipsă acută de subiecte. luati de-aci:
alexaionescu.wo../
2011-09-27 00:01:28 | Raporteaza
@val_one: fa bine si te du `napoi,pe blogu´de “urme de maro pe alb”!
Lasa-ne! Lasa-neee,lasa-neee…
2011-09-27 00:20:23 | Raporteaza
@Alupigus:
De ce jignesti? Dl. Teodorescu are dreptate. Iar articolul este scris cu un umor irezistibil. Am ras cu lacrimi.
Asa a fost, mama mea era invatatoare si ajutand copiii de clasa I sa scrie, a luat paduchi de la ei. In cancelarie a aflat apoi ca si alti profesori au avut paduchi.
Sau eu am fost internata intr-un spital pentru cateva zile si am plecat de acolo cu raie…M-am ascuns in casa de teama sa nu infestez si pe altii, tratandu-ma cu un sapun special cu sulf…
2011-09-27 00:45:41 | Raporteaza
@Alupigus: @LUANA: retin ca un control efectuat anul trecut a evidentiat paduchi la un liceu -privat- de mare morga din Bucuresti…ceea ce va confirma punctul de vedere,cum bine a postat strajnic : ‘banul trage la ban si paduchele la golan’
progeniturile politicienilor si ‘topului 500′ din matricola liceului respectiv au venit acolo cu obiceiurile de acasa…drept care,intr-adevar, dezvaluirea fenomenului poate influenta negativ imaginea
Romaniei, devoaland bunaciunea de parada ce se vrea ‘aristocratica’ a noii burghezii romane.
2011-09-27 00:48:43 | Raporteaza
Mircea, Canuta, Aph fac dragoste in grup dupa ce isi iau renta de slugi platite cu 2 luni in urma(din bani publici bine inteles)
2011-09-27 00:54:05 | Raporteaza
si LUANA priveste si se masturbeaza ca un nimeni sclav de internet ce e
2011-09-27 00:56:18 | Raporteaza
prezidentul o fi zis in sinea lui:decat un par rar ,mai bine o chelie deasa! autorul CRISTI zice si el:decat un par ca al unui venit dela moara,mai bine unul vopsit,ca pana corbului !cand zic “corbului” nu ma refer la senatorul ala “carlotzean” sau cum il cheama…poate hurezeanu…crinut il vopseste mai liberal… toate vopsele antipaduchi !
2011-09-27 01:11:54 | Raporteaza
Sa nu va suparati pe mine, probabil ca s-a comentat despre asta, nu citesc depsre asta dar sampoanele de paduch sunt exclusiv o tactica de marketing care se datoreaza faptului ca la inceput de an scolar se creaza o psihoza in scolile din Romania, cu privire la paduchi. Cati dintre noi nu am avut colegi de clasa care aveau paduchi? Tin minte ca in cliclul primar aproape in fiecare an era unul sau doi care aveau paduch si tot restui clasei trebuia sa ne ferim de el si ne indica asistenta sa ne spala preventiv cu petrol. Ei bine aceasta situatie este speculata si sunt sigur ca se vor cumpara chiar daca nu e nevoie de ele. Deci nu incercati sa-i dati nici o alta tenta…sper ca nu v-am suparat. Cu stima, Cristian
2011-09-27 01:27:57 | Raporteaza
@octavescu
In Anglia se vand mai multe tipuri de sampon anti-paduchi. Cu toate acestea inca n-am vazut nici un articol sa “dezvaluie” fenomenul. Oare de ce?
2011-09-27 01:54:42 | Raporteaza
Eu locuiesc in Italia si in fiecare zi aud la radio reclama la samponul de paduchi.Fetita zice,, mamma nu mai e un secret,am spus la toti,, …
2011-09-27 06:45:22 | Raporteaza
Alt subiect pentru domnul Teodorescu, ca tot se plange:
SRI: Vîntu, beneficiarul banilor de la Petromservice gandul.info/pol../
2011-09-27 08:21:26 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu:Inca o dovada a urii nemarginite pe care o aveti impotriva presedintelui Basescu.Eu inteleg ca va stricat afacerile cu Vintu,ca va dezvaluit interesele meschine,dar stati linistit ca daca IUBITII DVS.Pont,Antonescu,Voiculescu cistiga alegerile lucrurile se vor intoarce la normal ca pe vremea lui Iliescu,in tara va fi liniste,voi jurnalistiidecasa va veti dubla averile,iar rominul de rind va mai face cite o mica jmecherie,fara sa se gindeasca la viitorul copiilor lor.Sa va fie rusine ca puteti scrie asemenea articole.Oare nu sa intimplat nimic in USL ieri,sau nu aveti voie sa informati corect cititorii.Ce v-ti gindit,sa-i mai trageti o smetie lui Basescu.
2011-09-27 09:24:17 | Raporteaza
Mda, ca deobicei: o cutra batrina si acrita birfeste o alta cutra batrina si acrita. Dar, pe la spate, asa cum ii sta bine cutrei batrine si acrite birfitoare.
2011-09-27 09:24:41 | Raporteaza
1 ) Nu se specifica data precisa cand s-a tuns Basescu ; 2) Nu se specifica numele frizerului/ inaltimea acestuia, greutatea, daca este monarhist/ liberal/ taranist, etc.;3 )Nu apare nicaieri marca/ tipul masinii de tuns / foarfecei folosite de catre frizerul de la punctul 2 ; 4 ) Locatia. Dom’le, locatia in care se afla Presedintele la momentul operatiunii initiate de catre SRI, SPP,SIE- in mare secret, sa recunoastem, noroc cu mass media ca mai aflam cate ceva -si care viza , strict, podoaba capilara a lui Basescu, dom’le, locatia este foarte importanta.Tocmai dvs. sa va scape un asemenea amanunt ??? Ttttt….5 ) Vreau sa stiu ce suma a fost alocata de la bugetul de stat/ sursa de finantare necesara operatiunii strict secrete de la punctul 4..Domnule, intr-un stat democratic, este inadmisibil asa ceva…Auzi, sa te tunzi pe banii statului , din fonduri FMI ( poate )sau sa tai din pensiile milioanelor de pensionari pentru a-ti indeplini o fantezie frizeristica ( !! )6 ) Si, nu in ultimul rand, vreau sa stiu unde a fost toata mass media, de la cel cu / pana la cel cu, ce au pazit toti jurnalistii, de ce nu au fost capabili sa anticipeze/ interpreteze semnificatia momentului cand s-a tuns Presedintele. Unde a fost Ciuvicul, Gadacul & Comp, in tot acest timp ? Nu cumva au fost cumparati de catre PDL. pentru a pastra tacerea ??!! Aceasta este intrebarea…
2011-09-27 09:31:31 | Raporteaza
Pe vremea studiilor mele la Roma, ca sa imi pot plati taxele mai lucram ca babysitter. Duceam cu masina la scoala doua surioare care locuiau in centrul Romei (via Gregorio VII pt cunoscatori) si invatau la scoala germana din aceeasi zona. La intrare citesc un anunt mare: Attenzione, nella nostra scuola ci sono pidocchi. Verificate i bambini! (trad. Atentie, in scoala nostra sunt paduchi. Verificati copiii!). Seara, acasa, parintii se ocupau cu spalarea si pieptanarea (cu pieptene special)a podoabelor capilare ale fetitelor. Samponul il cumparau din supermarket. La casa nimeni nu se uita lung la tine. Mai tarziu, am condus la scoala alti doi frati, la o alta scoala. Fetita avea paduchi luati de la scoala. Parintii: tatal politist, mama profesoara de istorie. In casa curatenie. Anunt la intrarea in scoala: Atentie, sunt paduchi in scoala! Nu am vazut miting al parintilor, articole in ziare si stiri la televizini. Nici macar un paduche nu a fost asociat cu epoca Berlusconi
2011-09-27 09:52:12 | Raporteaza
Lasati dom’ Teodorescu, trebuie sa vedeti partea plina a paharului: acum-acum se termina dictatura Basescu si vine renascentismul (epoca Ponta) si atunci o sa topiti paduchii in ibric ca sa le mincati untura pe piine, caci dom’ Hidrant n-o sa mai plateasca, n-o sa mai aiba de ce. Oricum, tot va fi mai demn.
2011-09-27 10:08:22 | Raporteaza
@LUANA:
Asa e, Alupigus are dreptate! Mai ales cand ii citesti nick-ul de la dreapta la stanga: ALUPIGUS! Hai, incearca, LUANA, daca tot il lauzi atata!!
2011-09-27 10:38:27 | Raporteaza
@un postac pdl: Deci , esti constient ca dictatura de dreapta a lui Basescu se va termina in curand ! Odata cu ea , te vei duce si tu in haurile mocirloase ale monstruozitatii acestui regim tiranic ? Ar fi bine sa vina ” renascentismul ” lui Ponta , dar , mi-e teama pentru tine , c-o sa vina dictatura de stanga si atunci , sa vezi din nou detinuti politici , de asta data , p.d.l.-isti , muncind la vreun canal de prin Baragan ! Oare , se va repeta istoria ?
2011-09-27 10:41:28 | Raporteaza
Acu’ ori faceti o dizertatie (si reclama mascata) despre paduchi, da’ academica, ori politica. Cred ca Reporteres sans frontieres au dreptate cind spun ca massmedia RO e jugularista si aiuristica: nu exista jurnalisti…doar trusturi cu presari.
2011-09-27 10:46:56 | Raporteaza
@Danny ucigand Balaurul pe campul de lupta: Deocamdata PSD si PNL si-au ales un nume fantastic: USL. Poti sa le spui “uselei”, dar mai la indemina “uslasi”… si cine mai stie…stie. Asta da gafa “de stinga”.
2011-09-27 10:49:13 | Raporteaza
Stimati domni, stimate doamne, este clar, cred, pentru toata lumea ca, una din doua, ori saracu’ don Teodorescu s-a zarghit la cap, e, adica, dus cu capu’ ori tre’ sa-si varuiasca in bucatarie si are nevoie de bani! Oricum ar sta treaba, domnia sa este un as in ceea ce face, arunca pe piata cele mai tampite si stupide subiecte, baga un Basescu si gata, venim noi, alti tampiti, si comentam! In acest fel, chiar dus cu capu’, don Teodorescu castiga o paine ori, cum ziceam, face de-o amorsa, de-un var, de-un tapet… Astazi m-am convins si ca domnia sa, din nefericire, nu are copii fiindca, daca ar avea, i-ar fi greu sa si-i priveasca in ochi! Domnul Teodorescu ne da si o lectie (cu atat mai pretioasa daca, totusi, s-a zarghit) : iata, fratilor, cum se castiga banu’ cand idiotii ca voi pun botu’ la toate prostiile mele!
Sa ne traiesti, frate Teodorescule! Multumim de lectie!
2011-09-27 11:04:32 | Raporteaza
@NR Crisana: U.S.L. = Uniune Social-Liberala , adica , va incerca sa respecte doctrina social-liberala , neoliberalismul ( interventia statului in economie ,atunci cand este nevoie , pentru a regla mecanismele economiei de piata – nu intru in detalii ! ) Este o deplasare a liberalismului catre stanga ! Important este ca acest U.S.L. sa respecte aceasta doctrina si nu sa fie doar cu numele ! Este o alianta politica cu un grad mare de risc , in sesnsul ca , niciodata stanga nu s-a inteles cu dreapta ! Ce poti sa spui despre Miscarea Populara , unde P.D.L.-ul isi va pune blana de oaie in speranta ca va pacali din nou electoratul ca in dec. 2009 , de asta data avandu-l in frunte si pe berbecul de Becali , stii tu , cel care a construit niste case unor oameni amarati ?
2011-09-27 11:05:06 | Raporteaza
@Danny : Frate Danut, e in regula! O sa castige USL, care-i problema? Poporul o va duce bine, tarisoara va prospera, toata lumea va fi fericita! Ce legatura are, insa, insistenta dumitale pe aceasta tema cu articolasul dlui Teodorescu? Nu ti se pare absolut stupida gaselnita apropierii samponului pentru paduchi de faptul ca Basescu e tuns? Daca nu ti se pare, inseamna ca esti la fel de stupid ca dl. Teodorescu! Daca ti se pare, ia-l la frecat, da-i la gioale, desfiinteaza-l! Traiasca USL (e bine?)!
2011-09-27 11:26:24 | Raporteaza
GAVRILACHE
pe tine ce te doare de fapt? Ca vorbeste de paduchi sau ca asociaza paduchii cu chiorul betiv.Sa stii ca in ambele cazuri d-l teodorescu are dreptate.
1. in secolul 21 intr-o tara membra a UE a ajuns sa se vorbeasca iar de paduchi.De ce oare? De bine,bineinteles ca tot romanul are suficienti bani sa se spele dar nu vor ei ca “e puturosi”.Sa nu trimeti oamenii la lesie daca nu au bani cum am apucat eu, ca in marile orase nu prea au de unde s-o ia. Poate doar sa o cumpere de la tara.Dar cred ca nu se poate nefiind fiscalizata cenusa.
2.Asocierea chiorului cu paduchii ar trebui sa-l onoreze pe primul si pe simpatizantii lui.Pentru mine asocierea chiorului cu paduchii ii jigneste pe ultimii.Din punctul meu de vedere si paduche este mult prea mult pentru un mitocan, manelist politic si javra ordinara.
Fi linistit nu sint nici usl-ist nici comunist nici cu minerii sau rusii.De sluga mogulilor nici pomeneala desi nu as fi refuzat sa fiu sluga pe 2000 euro de exemplu.
Sint doar un cetatean care nu a fost pacalit si aburit cu “draga stolo”, sau “rusine patriciu” si nici cu “sa traiti bine” care de fapt nu a fost decit o simpla lozinca de aburit prostii patriei dupa cum chiar chiorul a zis-nu a fost angazament politic-deci a fost exact ce am zis eu.Mie nae nu imi plac vagabonti de port si manelistii politici specialisti in alba- neagra.De asta nu-mi place nici chiorul betiv.
2011-09-27 11:49:43 | Raporteaza
Domnu’ Nae,
aveti perfecta dreptate, ma deranjeaza atat faptul ca se sugereaza ca aparitia pe piata a unui sampon destinat asasinarii paduchilor este legata de saracia din Romania (de aia, adica, nu se spala romanu’, fiindca e sarac!) cat si de numele presedintelui Romaniei. Eu cred ca, pe de o parte, paduchi, soareci, gandaci sunt si in Elvetia, ca daca mizeria este cauza aparitiei acestor lighioane atunci lipsa de bun simt si puturosenia sunt mai legate de fenomen decat saracia si, pe de alta parte, ca trebuie sa fii idiot sa crezi ca Ponta se scarpina in ureche fiindca Basescu e presedintele Romaniei! Mai cred ca e nevoie, cat de cat si din cand in cand, la oamenii normali, in loc de ura patologica, si de putin bun simt! Numai putin!
2011-09-27 12:28:34 | Raporteaza
GAVRILACHE
“Mai cred ca e nevoie, cat de cat si din cand in cand, la oamenii normali, in loc de ura patologica, si de putin bun simt! Numai putin!”
da mai este nevoie si de bun simt dar sa ai pentru cine.Eu nu am pentru cine.Iau exemplu chiar de la seful statului.Cind a avut el bun simt? Niciodata.Nici nu poate avea , in mediul in care s-a invirtit el cea mai mare parte a vietii a fost intre scursurile, vagabontii si betivii din porturi.Si atunci nu ai ce sa-i ceri.
Da il urasc pentru maiestria cu care a reusit in trei rinduri sa prosteasca lumea in fata.Manelism politic si smecherie de port astea fiind invatate tot in porturile lumii.Cu toate aceste “calitati” a ajuns presedinte. Asta ma face sa-l urasc.Caracter mizerabil, un om care nu a facut absolut nimic in viata care a reusit sa prosteasca prostii patriei pentru un singur scop puterea.Si pentru asta nu se da in latruri de la absolut nimica minte, inseala, santajeaza,jigneste, calca pe cadavre.Asta-i presedintele.De asta-l urasc.
Si apoi mai este ceva pe linga faptul ca nu are nici-o treaba cu functia uita-te si la fata lui.Fa un exercitiu de imaginatie Inchipuiesteti pe nastase,geoana, tariceanu cu papion. Cum par? Niste domni.Inchipuiesteti pe chior cu papion. Cum pare? Cred ca o sa-l confunde invitatii cu chelnarul,sau “cintaretul” la contrabas sau tambal.Si asta-i presedintele pe care sa-l respect.Niciodata.Am alta scara a valorilor.
2011-09-27 13:43:41 | Raporteaza
@Alupigus: sunt convins ca sampon anti-paduchi se vinde peste tot in UE,iti trebuie tehnologie si aprobari costisitoare pentru asta.
-deci,nu a fost inventat pentru romani;
de ce nu apar articole in anglia/ pot fi multe motive, de ex.
-paduchele comunitar este apolitic,
ori,
-a te trata de paduchi si a te complace in compania paduchilor sunt chestiuni complet diferite…daca nu antagonice!
2011-09-27 14:20:27 | Raporteaza
@Nae : este in regula, am inteles! Evident ca nu sunt de acord cu dumneata dar am inteles! De altfel si vecinu’ meu Costica, fin cunoscator in materie, sta in dubiu pe cine sa voteze la viitoarele alegeri : pe Andreea Marin sau pe Raduleasca? Ar fi votat cu Sexi Braileanca da’ cica-i cam rea de gura!
2011-09-27 14:31:43 | Raporteaza
GAVRILACHE
foarte corect si pe sexy braileanca as vota la viitoarele alegeri daca as ajunge sa am de ales intre ea si chior.In afara de aspectul fizic absolut nici-o alta diferenta, si aleg ce arata mai bine.Asta este pe linga toate celelalte “calitati” nici macar “mecla” nu il ajuta.Asa ca si vecinul dumitale va sti pe cine sa aleaga pina la urma.Dar dumneata vei stii?Nu mi se arata.
Unii sint bolnavi de ura ca au de ce(am subliniat mai sus), iar altii sint orbi si nu vad realitatea.O tara cu oameni care de care mai bolnavi
2011-09-27 14:56:04 | Raporteaza
@ Domn Nae, vei fi de acord ca e greu de dialogat cu un om bolnav de ura, deci te salut si promit sa nu te mai deranjez!
PS : Mi-e foarte mila de dumneata, pe cuvantul meu! Daca esti sincer (si cred ca esti), daca chiar asa gandesti, atunci ai o mare problema : dupa plecarea dictatorului Basescu vei fi obligat sa-i urasti pe Ponta si Antonescu si tot asa, pana la cele mai adanci batraneti!
2011-09-27 15:21:23 | Raporteaza
GAVRILACHE
Nu am sa urasc pina la adici batrineti ca nu am urit nici pina la chior.Te inseli amarnic.Am fost sub patru sefi de stat doi “i-am ingropat” si doi i-am schimbat dar nici unul nu a fost ca asta, al cincelea. Nu am crezut niciodata ca un astfel de om poate ajunge presedinte.Si au fost presedinti strungari si cismari dar ca vagabondul acesta niciunul.Credeam ca democratia va aduce in fata in cele mai inalte functii meritocratia nu golania.M-am inselat. Am trait sa o vad si pe asta.Dej si ceasca isi rid in barba acolo unde sint cind vad cine a ajuns sef de stat unul cu mult mai grobian ca ei.Asta a fost norocul nostru.
Ca ma deranzezi sau nu ma doare-n basca, este problema ta, dar am zis macar un singur lucru neadevarat? Eu zic ca nici unul si am argumente pentru tot ce am afirmat.
Asta este pina in 2000 am urit doar tiganii de atunci si pe chior. Nu-i prea mare diferenta .
Sa fii sanatos
2011-09-27 15:50:01 | Raporteaza
Asa cum zicea mai-ieri cineva, dom` Teodorescu migrind de la Ioropa libera la Romlit, de acolo la Le Diplo si apoi la Cotidianul, iar de la Catavencu la Catavencii, cu domiciliu stabil pe Voxpublica, mai stie de unde a luat puricii? normal ca sint puricii lu` dictatoru, si nu ai pisicilor sale.

2011-09-27 15:55:34 | Raporteaza
@GAVRILACHE: Nu ai fost atent cui m-am adresat eu la comentariul 36 , unui postac pdl-ist ! Normal ca n-are nici o legatura ce am scris eu cu articolul teodorescian ! Nici macar nu l-am citit ! De ce nu esti atent , inainte de a mi te adresa ? Aud ? Cat priveste tunsoarea lui Basescu , nici nu stiu daca asta are par pe cap , deoarece nu ma uit la fatza lui ! De ce nu ma mai uit la fatza lui ? Deoarece imi vine sa-i infig un pumnal intre ochi ! L-am urat pe Ceausescu si i-am dorit moartea , dar pe acest monstru al poporului roman l-as omori de 10 ori mai mult ! Cat priveste samponul de paduchi – Basescu , as putea spune ca paduchii lui Basescu nu se afla in parul si barba acestuia , ci in creierul lui ! Ti-am spus , nu l-am mai vazut pe Base de 3 ani ! Cred ca intre timp i-a crescut si barba ! Sorry ! P.S. Nu sunt cu U.S.L.-ul , dar sunt clar impotriva P.D.L. si a lui Basescu !
2011-09-27 16:18:24 | Raporteaza
@ Danny facind pe el pe campul de lupta,
uitasi, muica, de pastile?
2011-09-27 16:35:42 | Raporteaza
@nae: Cel putin ne-a ferit Dumnezeu de un pericol muuuuult mai mare, de Geoana, ciracul lui SOV.
2011-09-27 16:36:16 | Raporteaza
@nae: mai nespalatule, tu ai paduchi pe creier din cauza lui Traian Basescu?
2011-09-27 18:07:17 | Raporteaza
Cetatenii care comenteaza pozitiv la articolul paduchios al Dlui Teodorescu sunt “pontanaco-crinalai”, la fel ca si autorul articlolului. Subiectul artcolului de mai sus are o importanta sub-zero si daca bate undeva atunci sa ni se spuna negru pe alb. Stiti cei ii leaga pe doi Cristian-i..unul TP si Dl T aici, sunt meniti sa il scuipe pe Traian Basescu de cate ori pot, indiferent de ocazie.
Romania este o tara plina de spectatori si goala de jucatori. Dar, prostimea romaneasca, de la mic la mare, asteapta ca primeasca bani care nu sunt si pe care in general nu ii merita. Ponta-cacabani si Crin-cacabani, iata marele viitor al prostimii romanesti!O natiune neproductiva plina de cersetori.
2011-09-27 18:18:07 | Raporteaza
Patritza
da ne-a scapat de vintu ca el ar fi condus romania.Prin analogie pot sa spun si eu ca acum conduce oprea seful mafiei lui nastase si miky spaga pe post de prim consilier nu-i asa.Ca astia il tin si pe chior si pe avorton.
Nu ti se pare mai nasol.Asta ca sa nu vorbesc de educatie, de cultura de maniere etc etc.Una era cu geoana alta cu betivul tau. Uite de exemplu l-ai fi vazut vreodata pe geoana tragind pe holuri de alt sef de stat.Eu nu cred.Are alta stofa, de primaverii nu de port.Totul nu este decit chestiune de gust si educatie.
2011-09-27 18:19:46 | Raporteaza
@nae: mai nae,daca fi’ta a terminat cu masteratul,l-a luat sau nu l-a luat ?! ziceai ca e in occident,eu votez cu ea,daCa Candideaza ! nu conteaza partida,..ma rog
,partidul…
2011-09-27 18:35:37 | Raporteaza
gabe
mars de cinta la alta masa.De trepanati si giboni mi-e scirba.
2011-09-27 19:57:25 | Raporteaza
Cănuţă , sa vezi ce o sa fac eu pe tine cand te voi intalni pe campul de lupta si am sa-ti bag toate pastilele pe gat , in asa fel , incat , sa uiti de Basescu ! Apoi , imi vei multumi ca te-am scapat de rele !
2011-09-27 20:19:06 | Raporteaza
@val_one: Ups , ups ,ups ! Te salut , Valonas si vreau sa-ti spun ceva : IMI ESTE TARE DOR DE TINE ! TE VREAU INAPOI !
2011-09-27 20:52:04 | Raporteaza
Ajutati un martir al Rosiei Mantana!!!
“Remus Cernea-Facebook
Activitatea politică are nevoie permanent de resurse pentru a putea fi desfășurată. După cum știți, îmi desfășor munca în condiții extrem de dificile, cu obstacole foarte greu de trecut și dispunând de resurse infime. Orice sprijin din partea voastră este extrem de important. Puteţi face donaţii paypal aici bit.ly/Donatie-../ sau, prin transfer bancar, în contul meu: RO 75 RZBR 0000 0600 1193 7221. Vă mulţumesc!
Donația pentru un politician nu este un act de caritate, ci un gest de suport politic
t3.gstatic.com
Îmi place · · Distribuie · acum 3 ore”
2011-09-27 20:57:05 | Raporteaza
@Obelisc: Rosia Mantaua …:)))
2011-09-27 21:00:21 | Raporteaza
Bey nea Teo, gaseste-mi si mie un sampon pentru paduchi asa mari ca Remus Cernea.
2011-09-27 21:23:40 | Raporteaza
Mereu
ca PADUCHELE
in frunce?!
Dar,
unde ne sunt Feti-Frumosii cu stea in frunte,
NU pe chipiu!
(unica data cand i-am avut
i-am luat de pe tren
inainte…
Purici am avut si recent
de la animalele si praful din fata si scara blocului, ori metrou.
Capushe cand am fost la tara
din iarba mare tavalita.
2011-09-27 21:45:32 | Raporteaza
Pai la ce bine merg treburile in tara asta, s-a ajuns din nou si la stadiul de colegialitate, camaraderie cu paduchii. Totusi trebuie sa ai cu ce sa il cumperi si pe ala
)
2011-09-27 21:50:14 | Raporteaza
@Danny ucigand niste chestii si Nae(pacaliciul virtual)
voi fetelor aveti ceva in comun!Ma intrebati ce anume?
Hai sa va spun ce va leaga:un neuron.Poate singurul.
2011-09-28 00:46:48 | Raporteaza
In timpul ejacularii acestui articol nici un paduche nu a fost ranit , ucis, intimidat sau expulzat. Datele si numele din prezentul articol sint imaginare , orice asemenare cu realitatea este impertinenta, prin urmare autorul articolului trebuie considerat un pamflet.
2011-09-28 08:07:54 | Raporteaza
@tamara’s nephew: Neuronul de care vorbesti iti va fi balsam al sufletului tau de carton si-ti va tine de cald in zilele tale de restriste , ce vor urma ! Cand vei constientiza acest lucru va fi prea tarziu , iar atunci , imi vei cere in genunchi , cu lacrimi in ochi , ca neuronul de care vorbesti , sa nu-l fi cunoscut niciodata ! Nu era pentru tine , era prea bun sa fie pentru tine ! Pana atunci , neuronii tai de carton iti vor inlocui conditia si prezenta ta umana pe acest Pamant , in asteptarea unor veacuri mai bune !
2011-09-28 09:48:40 | Raporteaza
Domnule Teodorescu,paduchi au fost,paduchi sunt inca si-or fi in neamul romanesc.Treaba cu paduchii nu are legatura nici cu Ceausescu si restrictiile la apa calda impuse de acesta,nici cu Basescu care se zice ca este de vina pentru toate necazurile romanilor.Treaba cu paduchii este legata strict de igiena personala si colectiva din societate.Cui ii este lene sa se spele ,nu se spala nici cu apa calda si nici cu apa rece.Treaba de educatie.Cat priveste igiena colectiva,ai auzit dumneata ca vreun taximetrist sa-si dezinfecteze interiorul masinii si sa-i faca dezinsectia cel putin odata pe saptamana?Sau la vreun autobuz de la RATB ,la vreun vagon de CF sau la vreun altfel de mijloc de transport in comun?
2011-09-28 11:39:22 | Raporteaza
revin si spun ca Basescu ar trebui sa vina si sa-i spele pe cap pe toti paduchiosii,mai ales pe cei cu fruntea lata care este un teren propice pentru promenada paduchilor capitalisti.Ca cei comunisti s-au convertit odata cu moartea lui Ceausescu!
2011-09-28 11:42:01 | Raporteaza
Eu nu am avuit paduchi pe vremea lui Ceausescu si nici familia mea desi se dadea apa calda cu porti. De aici rezulta ca nu lipsa apei calde ducea la paduchi. Oricum mai tineti minte filmuletul in care era parodiat Badea si Basescu spunea ca afara ploua?!…asa ati ajuns…se tunde Basescu si va aduceti aminte ca au unii paduchi.
2011-09-28 12:37:33 | Raporteaza