![]() | Acum am inteles de ce vrea Geoana sprijin in t2 de la Johannisvezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu20 Oct 2009 la 14:26 7 comentarii 932 vizualizari. |
Era destul de clar, dar nu am vazut eu din prima data: Geoana vrea sprijinul lui Klaus Johannis pentru turul al doilea ca sa fie oarecum echidistant.
Johannis – fifty-fifty. Sau Johannis – suna un prieten!
Mircea Geoana nu putea sa pretinda un asemenea ajutor pentru turul I. Pentru 22 noiembrie, dl Johannis fusese deja inchiriat: pentru dl Antonescu.
Johannis de guma – trag toti de el! Sa asteptam sa vedem si revendicarea lui Kelemen Hunor. Poate cere, ma gindesc eu, macar o dupa-amiaza spirijinul si sustinerea lui Klaus Johannis.


Cristian Teodorescu azi la 00:32 |
Cînd îl auzi vorbind la vreo televiziune pe parlamentarul român, îţi vine să crezi că [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 Feb la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas 18 Feb la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 18 Feb la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
| 1Cr Teodorescu. -esti genial -esti cel mai bun si inteligent postac - ai cele mai inteligente subiecte - esti de o obiectivitate rara - toata tara asteapta cu sufletul la gura "pastilele" tale - citirea... | ||
| 2@sase sase: dumneta oi fi auzit de "sfatul batranilor" sau "daca nu ai un batran sa-ti "cumperi" ?. Scoala romaneasca a dat cele mai bune promotii in anii 70 - 85... dupa care calitatea invatamantului... | ||
| 3@Mircea:PE CE LUME TRAIESTI ? AI FOST CUMVA SI TU PROMOVAT IN VREO FUNCTIE IN ACEA PERIOADA DUPA 1955 FARA SA AI STUDII ? ASA SE PARE DUPA LOGICA BOLNAVA DE CARE DAI DOVADA. Ti-a placut era stalinista... | ||
| 4[...] Colegul Goțiu încearcă să ne demonstreze că el nu este naiv, iar Ordinul este o ordinărie politică menită să favorizeze candidatul asupra căruia PSD și PDL și-au dat mîna, și anume Ioan Aurel Pop.... | ||
| 5@mama: Mai sa fie, deci acum ti-ai adus aminte de PCR, dar cand l-ai votat pe Basescu sau cand ai aplaudat ungerea pe post a lui Boc sau Unguranu ai uitat versurile " PARTIDUL e-n TOATE, e-n cele ce sunt,... | ||
| 6Bai nemernicule,mie nu-mi ajunge ziua sa muncesc si tu ma chemi la revolta,frustatule,sarac este cel lenes,betiv,delasator,incapabil,risipitor. Cine va impiedica ba sa va castigati bani necesari,Basescu? Nu... | ||
| Mihai Goţiu 27172 citiri |
| Cristian Teodorescu 11904 citiri |
| Costi Rogozanu 10466 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9486 citiri |
| Remus Cernea 5439 citiri |
| Alin Fumurescu 4304 citiri |
| Dan Duca 3784 citiri |
| Dorin Tudoran 3020 citiri |
| Cristian Bândea 2178 citiri |
| Ionel Blănculescu 2160 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ionel Blănculescu o postare |
| Mihai Goţiu 111559 citiri |
| Costi Rogozanu 56376 citiri |
| Cristian Teodorescu 47801 citiri |
| Alin Fumurescu 30220 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21529 citiri |
| Remus Cernea 18527 citiri |
| Dorin Tudoran 16566 citiri |
| Viorel Dobran 16081 citiri |
| Iulian Leca 15565 citiri |
| Cristian Bândea 12840 citiri |
| Mihai Goţiu 38 postari |
| Cristian Teodorescu 25 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Iulian Leca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Ciprian Şiulea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
HAHAHA ! Si mai nou, asa cum s-a exprimat la adresa lui Croitoru, vrea sa curme si suferinta lui Iohannis, in cazul in care are o dilema pe cine sa sustina in turul II ! Halal natiune !
2009-10-20 15:00:06 | Raporteaza
Dle Patrsconiu,
corectati 22 noiembrie.
halal neamt. ca prostanacul nu mai poate surprinde cu nimic.
2009-10-20 15:45:04 | Raporteaza
antipatca mutra are neamtul asta. nu-mi inspira deloc incredere.
2009-10-20 18:43:54 | Raporteaza
ce nu intelegeti este faptul ca majoritatea constituita de parlament vrea un prim ministru care sa faca un guvern fara membrii PDL pe cand dl.Croitoru vrea un guvern cu toate partidele si minoritatile….
dupa declaratiile de ieri ale d-lui Johanis de vede clar ca a intrat in jocul politic al PSD-PNL si ca in fapt nu mai e un “independent” care sa conduca tehnocrati asa cum a declarat initial ci “politici” impusi de majoritate…
nu stiu insa de ce toata lumea interpreteaza Constitutia cand tot romanul care o citeste, a votat-o fara interpretarile politicienilor…este jalnic cum aceasta alianta care neoficial a condus (atat parlamentar cat si din Guvern)tara pana in 2008 vrea acum o oficializare prin premierul propus….
2009-10-21 08:37:32 | Raporteaza
Penibila clasa politica.Geoana este un incompetent care spune vorba si prostia iar Antonescu imaginea clara a “finei arogante liberale“.Toti simt cat de zdruncinat este sistemul si vor lupta foarte dur.Pe cand imbranceala dintre Geoana si Antonescu,coatele date pentru a intra in turul II ?Apropo,patriarhul confirma ca va fi agent electoral pentru Crin ?
2009-10-21 10:40:46 | Raporteaza
fiindca sunt tigan astazi unul mi-a zis ca eu fac parte din minoritatile nationale sau natiuni conlocuitoare si alte chestii . l-am dat in judecata. i-am spus ca eu sunt roman. minoritati nationale sunt armenii, bulgarii, italienii, ungurii si altii, in afara de noi tiganii. i-am explicat ca un ungur din romania , din germania, franta, e minoritar fiindca e majoritar in ungaria…are o tara… nu poti fi minoritar undeva, daca n-ai propria tara unde tu esti majoritar..noi tiganii n-avem o tara a noastra… care sa se cheme rromale…tiganiada…sau oricum unde sa fim majoritari, ca in romania sa fim minoritari…si nici natiune conlocuitoare n-am acceptat deoarece natiune, vine tot de la tara, natie….nu e cazul nostru…noi suntem o etnie….oare?si etnie vine de la etnic….ce dracu ma tot incurc…ce suntem noi de fapt?popor migrator?..dar un popor migrator nu trebuie sa aiba un teritoriu propriu, de unde sa migreze?..e clar…trebiue sa cerem la onu un teritoriu al nostru…ca evreii…sa cerem , nu sa revendicam…n-avem teritoriu de revendicat ca n-am avut unul sa ni-l ia cineva…au…..sa cerem…iar cersim? sau sa-l furam…iar sa furam? sa-i pacalim pe altii sa ne dea….au…iar cu pacaleli? mai..ce dracu…cersit, furat, pacalit…nu cumva asta e menirea noastra? sa nu cumva sa ziceti voi asta ca va dau in judecata ca faceti urat de rasa si discriminare…numai eu am voie sa zic….pai daca eu am voie sa zic si voi n-aveti voie, nu cumva eu va discriminez? ma….ce dreak…am intrat in dilema….ajutor…
2009-10-21 16:58:18 | Raporteaza
;termenul de cosultare…consulta este intalnit in mai multe articole din constitutie….acest termen se refera la a consulta pe cineva, ca sa-ti formezi o parere dar decizia finala hotararea o iei tot tu, cel care consulti pe cineva…asa este definit sensul cuvantului in l.romana si asa il foloseste si constitutia…exemple; ARTICOLUL 89
(1) După consultarea preşedinţilor celor două Camere şi a liderilor grupurilor parlamentare, Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură. ..DACA DUPA ACEASTA CONSULTARE GEOANA CA PRESEDINTE AL SENATULUI N-AR FI DE ACORD CU DIZOLVAREA PARLAMENTULUI, INSEAMNA CA NU SE MAI POATE DIZOLVA?…fals.. cei consultati isi dau cu parerea doar…decizia e la presedinte….altfel parlamentul nu s-ar mai dizolva niciodata. alt exemplu;ARTICOLUL 90
Preşedintele României, după CONSULTAREA Parlamentului, poate cere poporului să-şi exprime, prin referendum, voinţa cu privire la probleme de interes naţional. parlamentul a spus nu pentru referendum si totusi referendumul se tine, fiindca decizia e la presedinte. alt exemplu;ARTICOLUL 95
(1) În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, după CONSULTAREA Curţii Constituţionale. Preşedintele poate da Parlamentului explicaţii cu privire la faptele ce i se impută. curtea constitutionala a spus ca base n-a facut fapte grave si totusi parlamentul l-a suspendat .si faimosul art 103;ARTICOLUL 103
(1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament…. dupa cum vedeti si acest articol vorbeste tot de consultare…deci; decizia numirii candidatului ii apartine exclusiv presedintelui, dealtfel lucru confirmat si de ARTICOLUL 85
(1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru şi numeşte Guvernul pe baza votului de încredere acordat de Parlament. stiti ce ma distreaza foarte mult? ca-si dau cu parerea foarte multi si avem juristi in parlament care sunt praf…domnule CRISTIAN PATRASCONIU dvs stiti ca aceasta coalitie majoritara creeata ad-hoc in parlament s-a creeat ca sa impuna un premier, dar e falsa problema? dvs stiti ca ,si daca psd-ul singur avea majoritate absoluta in parlament adica peste 50% tot nu puteau sa-si puna un premier? cititi va rog cu atentie cele 2 articole 85 si 103…nicaieri nu spune ca presedintele desemneaza un candidat la functia de premier la propunerea unui partid sau a unei coalitii..cu atat mai mult cand astia vin si cu o propunere anume, respectiv cu un nume…ce spune art 103? presedintele CONSULTA partidul majoritar, nu spune ca presedintele ia act si desemneaza candidatul propus de partidul majoritar…e, ce ziceti? nicaieri in constitutie nu veti gasi un articol in care cineva care este consultat are si decizia finala..consultatul isi da cu parerea, CONSULTANTUL ia decizia. acolo unde cineva propune si altul doar semneaza, constitutia specifica IATA EXEMPLE: art 65 lit h) numirea, la propunerea Preşedintelui României, a directorilor serviciilor de informaţii şi exercitarea controlului asupra activităţii acestor servicii;alt exemplu:art 85(2) În caz de remaniere guvernamentală sau de vacanţă a postului, Preşedintele revocă şi numeşte, la propunerea primului-ministru, pe unii membri ai Guvernului. psd-ul a dat vina pe basescu ca a semnat remanierea lui nica…pai era obligat de acest articol sa semneze…eventual sa-l roage pe boc sa retraga remanierea…e altceva.. alt exemplu :art 91(2) Preşedintele, la propunerea Guvernului, acreditează şi recheamă reprezentanţii diplomatici ai României şi aprobă înfiinţarea, desfiinţarea sau schimbarea rangului misiunilor diplomatice. deci presedintele nu poate acredita sau rechema decat pe cei propusi de guvern. si inchei intrebandu-va unde scrie ca altcineva poate propune un candidat la functia de premier , altcineva in afara de presedinte?..vedeti ca legea e bine facuta…presedintele desemneaza un candidat la functia de premier nu propune sau desemneaza premierul… legiuitorul a fost destept. Pentru functia de presedinte si pentru parlamentari ..(doua puteri ale statului) decide poporul la alegeri…pentru premier si guvern a 3 a putere in stat legiuitorul a implicat 2 puteri..presedentia si parlamentul…una propune si alta valideaza… si a mai spus ceva legiuitorul…daca cele 2 puteri nu se inteleg iata ce se intampla: persedintele desemneaza, parlamentul valideaza…daca guvernul propus nu e validat si cade de 2 ori parlamentul poate fi dizolvat…cititi cu atentie…decizia de dizolvare e la presedinte…daca vrea il dizolva, daca nu vrea nu il dizolva….poporul decide la alegeri anticipate daca parlamentarii alesi , cei care n-au validat guvernul mai merita sa fie iar parlamentari…iar pentru deciziile pe care le ia presedintele si el raspunde in fata poporului la urmatoarele alegeri sau daca face FAPTE GRAVE poate fi suspendat de parlament.. ce nu e clar in constituie? aaaaaaa ca avem parlamentari care nu pricep ceea ce scrie in constitutie e altceva.. si o consideratie foarte clara. nicaieri in constitutie nu se vorbeste de desemnarea unui premier ci doar a unui candidat la aceasta functie..oare de ce?daca un partid ar avea majoritatea absoluta in parlament sau se formeaza o coalitie in parlament( ca acum) ei ar putea desemna direct premierul nicidecum un candidat..ca doara nu ei il propun si tot ei nu-l valideaza. plus ca nu s-ar mai vorbi niciodata nicaieri si nici in constitutie de alegeri anticipate, respectiv de posibilitatea de dizolvare a parlamentului.sa exemplific. avem o majoritate parlamentara acum..psd,pnl,udmr. ei propun acum un candidat ca premier.dupa un anumit timp astia se cearta si darama guvernul..cade johanis..cum a cazut boc. se formeaza o alta majoritate si-l propun sa zicem pe vanghelie ca premier…dupa 3 luni se cearta majoritatea si -l darama pe ‘ MENTORUL’ MEU VANGHELIE.. se formeaza o alta majoritate.(TOATE MAJORITATILE SE FORMEAZA IN INTERESUL LOR, NU AL NOSTRU) SI-SI NUMESC AIA UN CANDIDAT…E DE FAPT DIRECT PREMIER CA DOAR NU-L PROPUN SA NU-L VALIDEZE. se mai poate vorbi de un guvern cazut de 2 ori sa mergem al alegeri anticipate? niciodata.si daca e niciodata de ce mai vorbeste constitutia de posibilitatea de dizolvare a parlamentului…? concluzia ; BASESCU ARE DREPTATE..ALDE GEOANA, ORBAN , PANA SI MARII JURISTI; frunda bolcas, andon…sunt excroci.mai excroci, spre dezamagirea mea sunt juristii care stiu constitutia dar o fac din alba -neagra..sa-l auzi pe frunda interpretand constitutia ca geoana e jenant.geoana are un interes electoral dar frunda? merita sa-si puna la bataie renumele de bun jurist pentru asa ceva? ori sunt santajabili ori nu stiu drept ori au interese materiale…ce n-au va spun eu sigur; N-AU CARACTER. DIN PACATE A AVEA SAU NU CARACTER E O CHESTIE GENETICA. te nasti cu caracter sau fara. ce, nu stiati ca a avea caracter sau a nu avea e o chestie genetica? vai.e simplu; UITATI-VA IN JURUL DVS; nu conteaza mediul, scoala facuta, familia.varsta ,sexul. Astept 2 sau 3 CUVINTE DE LA DVS. AI DREPTATE SAU N-AI DREPTATE. MULTUMESC( specific ca aceste lucruri le-am postat de mult la alte articole in cotidianul…binenteles ca n-am primit un comentariu-raspuns de la cei ce au scris articolele pe aceasta tema.
2009-10-21 20:29:26 | Raporteaza