RSS Feed

Adevarul despre boala lui Basescu. Fisa clinica

vezi toate articolele de
01 Mar 2010 la 10:16 160 comentarii 8209 vizualizari.

Băsescu e bolnav. Mult mai bolnav decât se chinuie detractorii lui să dea de înțeles, vehiculând pe bloguri tot felul de informații referitoare la așa-zisa lui fișă clinică. Și problema cea mai mare e că boala lui Băsescu nu trece cu pastile. Nici cu ceaiuri. Și nici măcar cu tradiționala țuică fiartă cu chimen.

Ieri, Traian Băsescu s-a afișat public, la un restaurant din Capitală. Trebuia ca poporul să-l vadă bine sănătos după recentul control efectuat la Spitalul Militar. Și l-a văzut bine bolnav. “Sunt mai sănătos decât patronii voştri. Ştiu că de trei luni mulţi se chinuie tare să spună că preşedintele ori e bolnav ori face partide rupând de la PSD. Nu mai transmiteţi minciuni. Sunt mai sănătos decât toţi patronii voştri şi la minte şi la corp”, a afirmat Traian Băsescu.

Da, asta e principala boală a lui Traian Băsescu. O boală mai contagioasă și mult mai periculoasă decât A(H1N1), sau gripa porcină, cum doriți să-i spuneți. E o boală care se ia și se transmite instantaneu. Primele simptome le-a făcut publice în urmă cu cinci ani. Nu știu cum e definită agresivitatea în DSM IV (The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders), dar Traian Băsescu este exemplul ideal pentru un studiu de caz. Starea de conflictualitate o are în genă și o transmite mai departe.

O stare de conflictualitate nu atât cu presa, cât cu mai bine de jumătate dintre români. Cât de mare e pandemia de agresivitate în România s-a văzut în decembrie, iar starea de fapt nu s-a schimbat între timp. Românii au ajuns pe picior de război unii cu alții, iar președintele vine și alimentează, de fiecare dată când are ocazia, acest conflict. Da, președintele Traian Băsescu este grav bolnav. Iar de la el s-a contaminat aproape întreaga Românie.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete: , ,


160 comments
  • 1

    Cand un trust ca cel la care lucrezi cu sarg domnule Gotiu si nu platesti decat cei 16% impozit, da pe post un filmulet trucat de peste 1000 de ori intr-o zi (record mondial neomologat), cand difuzeaza un congres al unui partid atasat puscariasului sef de trust timp de 16 ore(alt record mondial neomologat), cand toate stirile care vin de la guvern sunt date prin sita pentru a iesi complet negative, poti sa spui ca seful trustului e plecat cu pluta, e disperat ca intra in parnaie sau ca e de-adreptul tembel. Iar cei care ii tin isonul si ii fac jocurile sunt doar niste carpe bune de sters pantofii inainte de a spune “E 1 Martie,iata un martisor!” sotiei. Noi de 1 Martie deschidem alte fronturi, mai nou privind sanatatea presedintelui pentru ca asa am primit ordine de la acel sef schizofrenic. Daca faceti ca el, primiti un bonus pe post de martisor. Si dispretul nostru, al cititorilor…

    Marian
    2010-03-01 10:34:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Foarte adevarat Doctore!
    Care este insa tratamentul?

  • 3

    Uite asa, incet incet, cu venirea primaverii apar si asteniile, apar obsesiile si obsedatii.
    Eu unul cred ca, in situatia in care basescu ar fi bolnav, e de un elementar bun simt sa nu se faca comentarii.
    dar probabil, cum bunul simt a fost confiscat de liberali, nu prea a mai ramas si pentru restul populatiei.

    marchizul de glisade
    2010-03-01 10:39:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    “deontologule”,de ce nu faci tu o analiza a starii de sanatate a ziaristilor? a celor mincatori de c….,asa ca tine ,de exemplu!!!!!

  • 5

    Am citit articolul si tocmai ma pregateam sa te contrazic domnule Gotiu.
    Am citit insa si primul comentariu si mi-a trecut.
    Ai mare dreptate! :)

  • 6

    Adica sa inteleg ca ii aduce la disperare pe toti cei care se simt cu musca pe caciula?
    Unde ati vazut agresivitatea ieri?
    Ia sa va intrebe cineva pe dvs timp de 3 luni daca aveti de gand sa crapati maine? Cum ati raspunde?

  • 7

    … si ai mare dreptate si cu privire la latura contagioasa.
    O sa ai astazi comentarii de o sa se-nroseasca fibra optica.
    Popor mic si sensibil.

  • 8

    ‘ai da’ capu’ tau da’ “jurnalist”…Daca se duce la wc,tot agresiv ar fi in opinia ta da’ pa’ blog, lingaule!Va curatati pan’ la urma toti,stai linistit…o sa fie odata si odatacuratenie in mizeria asta de presa,supusa banului

  • 9

    Ci nedraqu te-a facut si pe tine ziarist? Oricum , ala care te-a adus aici e de 2 ori mai dobitoc, ocupand un loc pentru un altul mai inteligent , mai valoros , cu mai mult bun simt

  • 10

    Stare de conflictualitate cu mai bine de jumatate din romani (?), romani in stare de razboi unii cu altii (?)Parca altii cereau prin decembrie anularea alegerilor, instigau la revolte si umpleau televizoarele si ziarele cu ura si venin.
    Chiar nu v-a tremurat tastatura cand ati scris articolul?

    mengele
    2010-03-01 10:48:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    aveti foarte multa dreptate dar eu merg mult mai departe. basescu frineaza aparitia si dezvoltarea unei clase politice noi formata si atasata de mediul economico-financiar. aceasta noua clasa politica profesionalizata, fiind atasata mediului economico-financiar, va fi responsabila de stabilitatea economica a tarii in timp ce “poporul” este interesat in mod esential de salariu. basescu nu pricepe asta si din cauza asta este in conflict cu “mogulii” dar si cu o parte a populatiei care gindeste altfel decit el…..

    dorinteodor
    2010-03-01 10:48:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Trist dar adevarat !
    Fisa cu diagnosticul este pe: blog.imperiaonl../

    danciu
    2010-03-01 10:48:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    @MG: ai auzit de M. Varzariu??? Roaga si tu un coleg de paltforma sa/ti spuna despre looser/ul in cauza. nu de alta, dar esti in pole position sa/l urmezi daca continui pe linia aceasta.

  • 14

    Foarte adesea , in aceste patologii, agresivitatea este insotita sau urmata de violenta.
    Care sunt perspectivele evolutiei clinice care ne intereseaza?

  • 15

    @Marian:
    VAD CA FACI PARTE DIN TOPUL PORTOCALIILOR FANATICI. ASA A AJUNS SI HITLER SA FACA CE A FACUT. CU AJUTORUL UNEI MARI PARTI DIN POPORUL GERMAN. SI AIA FANATICI RAU…

  • 16

    Într-adevăr, am constatat-o mai demult, Băsescu este ceea ce se cheamă „bătăuşul clasei”. Loveşte din nărav; atât în răi, cât şi în buni; loveşte şi în stânga, şi în dreapta; Dacă nu are duşmani, şi-i face, pentru că are nevoie de ei.
    Am fi dorit să fie un luptător. Căci a fi luptător înseamnă a te bate pentru ceva sau pentru cineva. Şi cred că mulţi nu ne-am dat seama de la început de faptul că nu asta este.

    cristian
    2010-03-01 11:08:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    @Marian: Iertati-ma,stimate domn,dar dovediti ca tema din articol este foarte,foarte reala.

  • 18

    Ceea ce este interesant, si din punct de vedere managerial iti recomand, mergi la cauza, la adevarata cauza. Se poate ca starea de nervozitate/ violenta sa fie indusa si rezultata dintr-o anume cauza.Descoper-o! Fii tu primul si cel mai tare!

    Este cineva sfant? Eu cred, iar despre Base cu atat mai putin.

    Un exemplu de calm, a se citi sfant, este ex-ministru Paleologu care a parat toate incitarile la violenta verbala intr-o discutie la postul dvs. In final, Th. a sfarsit un pic mai nervos sa explice. Oare de ce unii reporteri/ jurnalisti, provoca si stimuleaza violenta?

    Cine seamana ura si violenta asta tot asta culege. Nu te mai mira si nu te mai intreba, poate doar incearca sa schimbi. Succes!

  • 19

    Mare e gradina ta Doamne! Articolul este absolut interesant,bine scris si exprima un punct de vedere personal (la care de altfel subscriu)Dar comentariile contra nu fac altceva decat sa confirme tot ce acuza ¨postacii¨si evident vocabularul ce-l folosesc este in acelas ton!

    Gabriel
    2010-03-01 11:14:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Bai Gotiu,vorbesti de comportamentul presedintelui???
    Daca ai avea mai mult creier ai fi drept si ai recunoaste ca reactia presedintelui este mult mai decenta decat atacurile voastre la timp si …nelatimp,fara sens si argumente!
    Insasi aceasta replica a ta, arata fierea pe care o porti in ranza!

  • 21

    @Mihai Gotiu:

    Nu e agresivitate. Agresivitatea este o caracteristica a personalitatii omului.

    Ce are Basescu e o boala la cap care, conform DSM IV, se apropie cel mai mult de delir si paranoia, avand ca subiecte principale: comunisti, rusi, moguli, grupuri de dusmani ai tarii, etc.

    Un control la psihiatru este ultra-recomandabil.

  • 22

    1.care lege din romania prevede ca un demnitar trebuie sa isi faca public buletinul de analize?2.distribuirea de informatii false -mai ales cu privire la sanatatea unui presedinte ,cred ca se pedepseste si in sua ,nu?3.doriti cumva sa inoculati populatiei cum ca presedintele e grav bolnav ..ptr ca la momentul in care acesta ar pati ceva mai neortodox sa nu se agite nimeni?daca e asa ..va pierdeti vremea .romania e tara membra nato.prin functia de comandant al unei armate nato starea de sanatate a presedintelui este cunoscuta atat secretarului general al nato cat si aliatilor.va urez atata sanatate cata ii doriti si dvs presedintelui romaniei ..oricare ar fi numele sau.

    graulle
    2010-03-01 11:16:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Cand invetati stiri dupa modelul sanatjuistilor Bogdan Chireac si SRS, mai aveti curajul sa fiti tratati cu respect?
    Sunteti niste mici infractori platiti din banii furati de stapanul vostru Vantu si formati la scoala lui Felix.

    Guitatorii
    2010-03-01 11:16:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Superb domnule Gotiu.
    Romania este tara cea mai corupta si cea mai saraca din europa din cauza … lui Basescu. Din cauza naturii lui … conflictuale. Natura lui conflictuala a adus tara in pragul colapsului in acesti 20 de ani de la … lovitura de stat.
    Ati stat mult sa va ginditi? Fac pariu ca nu.
    Sa va spun un secret? Jurnalisti ca 80% din cei romani nu aveau de mincare prin tarile din vest. Acolo calomnia si minciuna se pedepsesc.
    Ce mare noroc aveti ca justitia functioneaza numai pentru … stapinii vostrii. Asa cistigati si voi un banut.

    Dupa 20 de ani de trait intr-o tara democratica va pot spune ca Basescu da un exemplu romanilor cum trebuie sa fie ei: asertivi si sa-si apere si ceara drepturile. Sa nu mai astepte la pomeni ci sa lupte pentru aceste drepturi.
    De aceeia a cistigat Basescu alegerile in dispora. Romanii din afara au alte referinte si pot judeca la rece.

    olanda
    2010-03-01 11:18:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    “Nu știu cum e definită agresivitatea în DSM IV (The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders), dar Traian Băsescu este exemplul ideal pentru un studiu de caz.”

    Dar maladia obsesiv-compulsiva stiti cum e definita!?

    Gicu Maracine
    2010-03-01 11:19:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    sunt consternat de reaparitia D-nei Sincai in direct. Oare nu mai exista pe lumea
    asta nici un pic de bun simt? Deontoloaga care facea tot felul de
    aluzii obscene la adresa d-nei Udrea si care avea o relatie cu un
    barbat insurat si cu copil? Cea care ne propovaduia despre minciuna
    in politica? Ce moarlitate mai are televiziunea dvs? Antena 1 l-a
    sutuit pe Mandruta pt comportamentul sau? Relitatea ce mai astepta?
    Mai ales ca a influentat in mod direct si abuziv opinia publica in
    sprijinul amantului. Chiar ma astept de la onor conducerea
    Realitatii, care sper ca va citi acest mesaj, sa aiba o pozitie mai
    transanta fata de aparitia acestei doamne. Poate nu va este comod sa
    o dati afara, dar mentineti-o va rugam in “spate”!

  • 27

    Daca Basescu ar fi facut o declaratie de genul Ponta,cu
    bataia, cred ca 1 an pe antene si realitati numai asta s-ar fi dezbatut.Aprpos de agresivitate.

    boldor
    2010-03-01 11:19:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    Dle Gotiu

    Comunistii utilizau aceeasi tehnica pe care-o folosesc de 5 anii patronii presei cu audienta (si dvs aici): tehnica “Fura si striga Uite hotul !”
    Culmea e ca nu mai departe de ieri ii “recomandati” lui Antonescu sa se distanteze de acest tip de politica … 

    Tehnologia politica
    2. Razboaie informationale si PR negru: Kompromatul

    In al doilea rand, tehnologia politica produce “razboaie informationale” sau “PR negru”, care tin loc de dezbatere politica.
    Arma acestor razboaie este kompromatul – informatia compromitatoare, care este folosita de actorii luptei pentru putere impotriva celorlalti.
    Autenticitatea informatiei nu este importanta, ceea ce este important e atacul.
    Nicicand nu a fost campania electorala din Romania mai lipsita de substanta si mai plina de atacuri compromitatoare. Este suficient sa ni-l amintim pe Dinu Patriciu juisand pe marginea clipului “Basescu loveste un copil” ca sa oferim exemplul perfect de kompromat. Nu altceva decat kompromat este si scurgerea conversatiei in care Vanghelie vorbeste cum vorbeste despre Geoana. Nu are importanta daca atacul ii foloseste sau il compromite pe Geoana, important este ca lupta se da cu aceleasi mijloace si numai in spatiul virtual. Ce crede Vanghelie despre Geoana este cu totul neimportant pentru politica sau democratia romaneasca, dar este crucial in jocul pentru putere.

    Congresul PSD nu exista! Numai oligarhia
    Cristian Campeanu
    Romania Libera, 19 Februarie 2010
    romanialibera.r../

  • 29

    Eu cred ca medicul psihiatru al lui Basescu ar trebui sa iasa public si sa spuna tuturor ce boala are si daca isi mai poate exercita in conditii de siguranta mandatul de presedinte sau pune in pericol securitatea nationala, cazul in care trebuie organizate urgent, alegeri anticipate.

  • 30

    @cristian: PE TINE TE-A BATUT IN CAP CU LEUCA, SE VEDE

    Guitatorii
    2010-03-01 11:21:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    Esti un tampit! mai mult nu meriti !

    rau de gura
    2010-03-01 11:22:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    bine zis mihai, chiar am apreciat ieri, intr-o discutie mai mult sau mai putin filozofica intre amici, faptul ca Realitatea a luat atitudine vis a vis de mitraliera sincai imediat ce a foat dovedita relatia cu diaconescu. din pacate acu face iar pe desteapta pe sticla si ne da lectii de moralitate. din nou Realitatea ma dezamageste, dar revin si revin datorita celor de la vox publica.pup si la multi ani gagicilor!

  • 33

    Aici, la Romania Comunista, sanatatea presedintelui este secret de stat. Daca este diliu nu este nicio problema, poate sa fie presedinte in continuare.

    bassesco
    2010-03-01 11:28:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    Fara suparare, nu Basescu e cel agresiv, presa a cam dat-o de ceva vreme pe coclauri si cauta numai hara si scrajnete de dinti, mai ales pe probleme politice. Realitatea s-a convertit la religia asta de a da cu bata in Basescu si greste mult, nu pentru ca n-au voie, ci pentru ca abuzeaza pentru o picatura de raiting si uita ca scopul presei, scrise, televizate, radio, internet si fluturase, daca e nevoie, ramane sa informeze corect, si am sa ma repet, corect populatia si sa nu dea crezare la tot felul de speculatii ce se bazeaza pe o documentare minima sau pur fictiva. Practica tot mai des intalnita in media, mai nou.
    Asa ca, dincolo de Baescu, Ponta, Antonescu sau mai stiu eu ce lider de partid, as vrea sa vad o verificare live a tutror politiceniilor, si atunci nu as mai baga devina cum de Vadim Tudor inca ocupa o pozitie publica si ne reprezinta. Cum de domnul Vadim Tudor in atatia ani de aberatie si de inconsecventa, nu l-a dat nimeni nebun sau paranoic, ci mai rau, l-au chemat la televizor (Realitatea nu face exceptie chiar deloc) si i-au cerut parerea unui om instabil psihic? Asta-i marea intrebare. Basescu poate fi tot bolnav, are 59 de ani si a mancat multa conserva si tutun, e de asteptat ca ceva sa mai cedeze, dar sper nu statutul sau mintal.

    Nickmann
    2010-03-01 11:38:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Privitorii stirilor “de la ora 5″, cautatorii Elodiei, etc au un presedinte pe gustul lor. Care “da cu ei de pamant” si-i “pune la punct”, pe politicieni, pe ziaristi, pe profesori, pe judecatori, pe.. cine apuca. Romania functioneaza dupa principiul “Sa moara (fara si) capra (salarul, pensia, alocatia, etc) vecinului”.

  • 36

    @Catalin: Complex de superioritate sau narcisism ?

  • 37

    Basescu nu e bolnav.Se vede.In schimb,prin prezenta de aseara,la stiri,stiu sigur ca a imbolnavit pe multi altii.
    In primul rand pe cei din Realitatea si Antene!
    Nu se vede?

    Gineta
    2010-03-01 11:50:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    @Guitatorii: inteligentă replică! Nu ar merita un răspuns pentru că eu înţeleg să apelez la argumente raţionale (nu umorale) atunci când susţin o părere. Când am spus că părerea mea este că Băsescu este „bătăuş” m-am bazat pe ceea ce am observat în mediul politic din jurul lui: începând cu Ciorbea (un om care nu era dintre privilegiaţii fostului sistem şi care vroia sincer să facă schimbarea în bine), pe care l-a lovit întruna până l-a doborât şi, odată cu el, şi PNŢCD-ul. Apoi a lovit în Tăriceanu, vrând să absoarbă sau să doboare PNL-ul (aici, observ că nu am avut dreptate să spun că agresiunile sale nu ar avea niciodată scop; însă nu sunt pentru o cauză bună). Şi lista ar putea continua. O vreme am crezut şi eu că agresivitatea lui este bărbăţie. Însă, îmi pare rău să constat, nu se luptă cu cine trebuie: corupţia e mai mare ca niciodată, inclusiv în propriul partid (de analizat cum şi-au făcut averile greii partidului care, de altfel, şi susţin financiar PDL-ul; nu vreau să spun că la celelalte partide ar fi alta situaţia).

    cristian
    2010-03-01 11:51:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    Mooaaama ce au mai sarit de cur toti “rudoteii” lui Base care nu vor sa recunoasca ca temele acestuia de campanie, cu care a mai prostit odata poporul, dau semnul clar al delirului paranoic de care sufera acest om, ajuns prin confuzie populara, din nou, in fruntea statului.

  • 40

    iti dau o idee d-nule Mihai Gotiu: mergeti si la wc dupa base,poate acolo nu va fi asa agresiv.Sunteti niste idioti ,vreti transparenta ca in sua dar voi ziaristii cand o sa va ridicati la nivelul presei de peste ocean?

  • 41

    democraţia înseamnă conflict, înseamnă minoritate şi majoritate, oricît de fragil ar fi echilibrul dintre cele două.

  • 42

    Bravo ,,doctore” ai pus punctul pe i.Agresivitatea inoculata de Basescu fanilor lui se vede mai ales din comentariile extrem de agresive si mitocanesti pe care le posteaza ei pe site-uri.Pdl-isti au devenit o adevarata secta oculta agresiva ,in care profetul Base are intotdeauna dreptate iar ceilalti trebuie striviti prin orice mijloace.

  • 43

    Catalin

    Inversezi cauza cu efectul.
    Publicul “stirilor de la ora 5″ a fost creat de prin 1995 si pana acum, el nu exista ca un dat.

    Kor Says:
    February 20th, 2009 at 9:22 am

    … idei fixe si putine referitor la “rating” si “cerere”. Orice student in anul intai la stiinte economice va poate demonstra in 5 minute ca “cererea” poati fi, si de obicei este, manipulata de cel care ofera produsul.
    In orice om exista un demon si un inger. Oamenii au fost fascinati intodeauna de extreme, asadar e usor sa le stanesti curiozitatea fata de tot ceea ce e maladiv. Asta nu e neaparat “cerere”, este doar una din fetzele umanitatii, dar, din fericire, nu este singura, altfel am fi pierit de mult ca specie.
    Vorbiti de “cerere” la televiziune axact cum ati vorbi de faptul ca trebuie sa respecti orbeste “cererea” unui copil de a fi indopat numai si numai cu ciocolata. Asta nu e “cerere”, este un moft, si inca unul nociv. Orice inlinare a balantei spre una dintre extremele psihicului uman este periculoasa.
    Cand hranesti doar partea animalica a omului, omul va sfarsi in curand prin a devei animal cu adevarat.

    vintilescu.blog../

    Imi arati si mie pe ce date statistice te bazezi cand afirmi ca publicul stirilor de la ora 5 l-a ales pe Basescu ?
    Eu nu ma mai uit de 3 ani la televizoarele lui Vantu si Voiculescu, TOCMAI din cauza agresivitatii</i emisiunilor politice pe care le fac.

  • 44

    esti cumva cadru universitar?
    Chiar iti este indiferent cat de idiot poti parea aici.

  • 45

    Mesajul lui Basescu, la iesirea din carciuma, catre poporul ingrijorat de boala sa a fost urmatorul:

    “Ma doare’n pix. Am tot regatul la degetul mic. Inclusiv cheia de la visterie, e la mine.”

  • 46

    @Cris: Bai lasule,de ce astepti sa-l doboare boala pe Pirat si nu pui mana pe flinta ? Mari hahalere sunteti,tu si nea caisa asta de ziarist,c-o sa moara de foame cu meseria lui.Poate-l intereseaza si de cate ori se flatuleaza piratul dupa o iahnie de fasole,ca trebuie sa afle presa.

    gica contra
    2010-03-01 12:02:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    @Catalin

    1. Publicul “stirilor de la ora 5″ nu exista ca un dat, el fost creat de televiziuni incepand cu 1995.
    Cand televiziunile invoca acest public drepot scuza pentru agresivitatea din ce in ce mai mare pe care o propaga, nu trebuie crezute.
    agresivitatea este o marfa pe care televiziunile o vand, si ca pentru oricare marfa, ele creaza “cererea”

    Kor Says:
    February 20th, 2009 at 9:22 am

    … idei fixe si putine referitor la “rating” si “cerere”.

    Orice student in anul intai la stiinte economice va poate demonstra in 5 minute ca “cererea” poati fi, si de obicei este, manipulata de cel care ofera produsul.
    In orice om exista un demon si un inger.

    Oamenii au fost fascinati intodeauna de extreme, asadar e usor sa le stanesti curiozitatea fata de tot ceea ce e maladiv. Asta nu e neaparat “cerere”, este doar una din fetzele umanitatii, dar, din fericire, nu este singura, altfel am fi pierit de mult ca specie.

    Vorbiti de “cerere” la televiziune exact cum ati vorbi de faptul ca trebuie sa respecti orbeste “cererea” unui copil de a fi indopat numai si numai cu ciocolata. Asta nu e “cerere”, este un moft, si inca unul nociv. Orice inlinare a balantei spre una dintre extremele psihicului uman este periculoasa.
    Cand hranesti doar partea animalica a omului, omul va sfarsi in curand prin a devei animal cu adevarat.

    2. Ai la dispozitie vreo cercetare statistica care spune ca “publicul stirilor de la ora 5″ l-a votat pe basescu ?

    Eu nu ma mai uit la televiziunile lui vantu si voiculescu de 3 ani deja, tocmai din cauza agresivitatii emisiunilor politice pe care le fac.

  • 48

    Domnule jurnalist,de ce nu analizati starea de sanatate( jurnalistic-mintala)
    a redactorilor trustului, care simbata,de exemplu puneau in gura unei moderatoare(alta boala-toate fetele de pe la voi au capatat aspectul si mintea unor papusi gonflabile,tradus, stapinul isi deverseaza optiunile sale politico-bolnavicioase in post , si acestea iau” forma” dorita,cirdul respectiv culminind cu Laura Chiriac,un fel de pseudo-intelectual,reprezentind obedienta in forma sa isterico-slinoasa) o stire” bomba”-in anul 2025 TVA-ul se va mari- cutremurator!!!!!!!!! Iar fetei moderator nu i s-a clintit nici un muschi pe mutrita perfect machiata… Ma inspaiminta haul din creerul jurnalistilor din trust( unde activati si domnia voastra cu brio,daca intelegeti ce vreau sa spun), lipsa unei constiinte profesionala,minimala, sunteti indefiniti ca personalitate,de moralitate ce sa mai spun, practicati un jurnalism jalnic, de extractie zvonistica neverificata+ stiri fara relevanta=manipulari grosolane, jignind inteligenta corpului social- asta este sumarul foarte sumar al
    fisei voastre de sanatate jurnalistica!!! Si normal ca organismul social,pe care v-ati napustit voi si altii ca voi sa-l infectati , am frizat septicemia,deci raspunsul a fost de aparare : 5 milioane si un pic de voturi pro Basescu, iar trauma voastra microbiana este atit de mare,incit pareti dezorientati si neintelegind nimic- ori cum sunteti o rusine pentru orice scoala de jurnalism, si veti risca,prin insistenta sa deveniti voi beneficiarii unui diagnostic dur,dragut vorbind- boala cronica si rusinos capatata!!!(
    completati voi fisa)
    Cu toata lipsa de respect. Mihaela Manea

    Mihaela
    2010-03-01 12:06:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Catalin #35

    1. Publicul “stirilor de la ora 5″ nu exista ca un dat, el fost creat de televiziuni incepand cu 1995.
    Cand televiziunile invoca acest public drepot scuza pentru agresivitatea din ce in ce mai mare pe care o propaga, nu trebuie crezute.
    agresivitatea este o marfa pe care televiziunile o vand, si ca pentru oricare marfa, ele creaza “cererea”

    Kor Says:
    February 20th, 2009 at 9:22 am

    … idei fixe si putine referitor la “rating” si “cerere”.

    Orice student in anul intai la stiinte economice va poate demonstra in 5 minute ca “cererea” poati fi, si de obicei este, manipulata de cel care ofera produsul.
    In orice om exista un demon si un inger.

    Oamenii au fost fascinati intodeauna de extreme, asadar e usor sa le stanesti curiozitatea fata de tot ceea ce e maladiv. Asta nu e neaparat “cerere”, este doar una din fetzele umanitatii, dar, din fericire, nu este singura, altfel am fi pierit de mult ca specie.

    Vorbiti de “cerere” la televiziune exact cum ati vorbi de faptul ca trebuie sa respecti orbeste “cererea” unui copil de a fi indopat numai si numai cu ciocolata. Asta nu e “cerere”, este un moft, si inca unul nociv. Orice inlinare a balantei spre una dintre extremele psihicului uman este periculoasa.
    Cand hranesti doar partea animalica a omului, omul va sfarsi in curand prin a devei animal cu adevarat.

    2. Ai la dispozitie vreo cercetare statistica care spune ca “publicul stirilor de la ora 5″ l-a votat pe basescu ?

    Eu nu ma mai uit la televiziunile lui vantu si voiculescu de 3 ani deja, tocmai din cauza agresivitatii emisiunilor politice pe care le fac.

  • 50

    Scuze pentru duplicat; platforma asta are probleme

  • 51

    au aparut la RTV si Antene niste specii noi:
    -canalisti
    -onanisti
    -pulitologi
    -jigodii

    D-le, dumneata din care specie esti?
    Incaodata felicitari lui Patrasconiu, nu se amesteca la trocul cu laturi.

  • 52

    @Mihaela, 47: chapeau si un martisor din partea mea!

  • 53

    @RoCo:
    esti un adevarat pulitolog si onanist pe langa canalist.

  • 54

    Avand in vedere ca va castigati banii in functie de “trafic”, uite ca o sa contribuiesc si eu cu cativa centi la salariul dumnitale.

    Domnule, esti tembel!

  • 55

    Mooamma cati rudotei are Base…

    Sunteti varza frate!

  • 56

    Ce tuperu! Insusi articolul dumitale este dovada clara a agresivitatii jurnalismului tip paparazzi pe care il practicati cu mult avant patriotic majoritatea dintre voi. In ce priveste boala lui Basescu, toti cei care l-au vazut aseara – si au bunul simt sa recunoasca adevarul evident – au putut sa vada cu ochii lor ca presedintele arata super, s-a ingrasat, este frumos colorat la fata, ochii ii stralucesc si zambetul sau larg arata ca omul este vioi, animat, emanand sanatate, voie buna, vigoare si acelasi spirit viu si agresiv in fata agresivitatii iresponsabile si disperate a celor care l-ar vrea cazut la pamant ca sa-i mai poata da un sut…. Cu tot respectul, dumneata d-le Gotiu , prin ceea ce scrii, esti chiar bolnav: de ura si de dorinta de a-i vedea morti pe cei pe care nu-i agreezi: adica, asa cum spui, pe presedinte si pe cei 50% care l-au votat. Nu crezi ca e cam mult, nu crezi ca e cam prea mare cantitatea de pacate cu care te incarci negativ doar ca sa te trezesti in vorba?

    Hannah
    2010-03-01 12:21:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    Ce job de kkt ai, gotziule! Si cand esti injurat de mama marci lovele ca e “trafic”. Pana si viermii au mai multa demnitate decat cei de teapa ta.

  • 58

    @olanda(24): O.K! Asa-i!

    Americanul
    2010-03-01 12:31:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @ cris ; amice, din betie te trezesti; de boala te vindeci; dar de maladia “cris”, faza “erikson” nu te mai poate salva nimeni!

    Mircea
    2010-03-01 12:34:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    ref #49

    Agresivitatea este o “marfa” pe care televiziunile o vand, si ca pentru oricare alta marfa, ele creaza si “cererea”, si “dependenta” (de “marfa”)

  • 61

    D-le Gotiu

    Adevarul e ca boala d-tale nu trece cu pastile, nici cu ceaiuri, nici macar cu traditionala tuica fiarta cu chimen.
    Si boala asta a dumitale e contagioasa: fie ai contactat-o de la stapan, prin ordin, fie de la colegii de trust, prin flacara violet , fie ai primit rolul de papagal ori maimuta, te las sa-ti alegi.

  • 62

    @RoCo: senzational!!.ca sa faci asa ceva tre sa ai sange in tine .ceea ce nu as putea spune despre fratii vaccin tudor:)) unu a ajuns europarlamentar trimis de algatorii lui jiji sa apere poporu -iar el apara cainii vagabozni-celalalt e general in rezerva:))) de la maistru militar a ajuns general.o fi luptat in razboiul purtat de vaccin tudor cu mitzura arghezi ))oricum cei 2 frati -la fratii vaccin tudor ma refer -au ceva ne mai intalnit in comun:atat vaccin tudor cat si frasu generalu sufera de diabet.de pe urma acestui diabet ambii s au ales cu cate 1 testicol amputat:))) de aici lipsa lor de barbatie.impreuna cei 2 frati au doar un singur coi si ala putred si atrofiat de la atat stat pe scaunele din umbra puterii.

    graulle

    graulle
    2010-03-01 12:58:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    Mi se pare diagnosticul perfect. Dar Basescu este mult mai mult decat atat. Este o ramasita a unui sistem care se lupta sa supravietuiasca mimand orice se poate mima. Numai orgasmul (puterii) nu-l mimeaza. Ala e autentic.

    Anghel
    2010-03-01 13:13:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    ce animatie pe blog. S-a trezit haita de pupincuristi basescieni. Niiii boala….
    Stiti de ce sufera primul betiv al tarii? Are rani la fund de cit l-ati lins.
    Citi trepanati si manelisti tata. La asa sustinatori asa conducator. L-ati vazut aseara?Unde putea fi decit in fata unei circiumi.L-ati vazut cum era imbracat si ce fata “obosita” avea. Daca nu stiam ca este basescu il luam drept un macaraciu de pe santier dupa 10-12 ore de munca iesind dintr-o circiuma unde s-a cinstit, si apoi se ducea acasa sa-si ia nevasta la intrebari.Dar nu era un macaragiu era presedintele romaniei.Ce hal de tara, ce hal de conducator. Avem ce meritam.

  • 65

    Nu, da are dreptate dom’ Basescu; el e sanatos la cap si trup, noi astia populimea avem o problema:-))

  • 66

    Lui BugSy, merci .
    Lui Cris- ce ar fi sa faceti un efort maximal( eufemistic vorbind) si sa construiti ceva care sa benificieze si de ceva argumente ,stiti,din alea care decurg din ratiune si au acoperire in fapte,de care vrei,sociale,istorice,administrative, asa,ceva care sa aduca cu o anamneza, caci Realitatea este intr-adevar un caz clinic. Argument : de azi dimineata. se dezbate( stai linistit,in paralel cu Base) mimind gravitatea absoluta, ajutindu-se de afisaje grafice de dimensiuni amenintatoare si comentarii care induceau ingrijorarea maxima fata de cheltuieli iresponsabile ale guvernului: o coasa la Parchet( dar acolo este Laura Codruta kowesi, si dosarele lui Vintu asteapta sa fie cosite ,asa-s de multe); tampoane ptr. Studentele de la Academia Militara si alte prostioare,gen umerase, s.a.m.d. / intrebarile retorico -ironico, penibile de-a dreptul ,marsind pe tonuri operetistio- dramatice, nu au reusit sa convinga nici un invitat, cu toata buna vointa lor, sa comenteze scandalizati,chiar daca erau provocati, prin procedeul oneros intrebare cu raspuns continut! Cred ca nu a uitat nimeni cind guvernul Tariceanu avea in fisa de achizitii de la plasme si masini de lux la electronice de ultima generatie, nu pempersi,pentru copii angajatilor,ca acum, asta fiind definita in termenii jurnalistici marca Realitatea ca si achizitie ,asta cu pempersi,care degreveaza bugetul in mod iresponsabil- asta se induce ,prin constructia stirii,in mod subliminal in constiinta publica, asta se urmareste- iar pe vremea plasmelor era un mucles jenant- mi-era mie jena de jena lor, aia care tine de probitatea profesionala. Asa se consruieste un demers argumentat,cit de cit domnule Cris, ca de injurat putem toti- de exemplu: ce tare si sigura pe mine si pe viitorul meu ma simt ca un penal veros si un prostanac si un securist mizerabil si inca citeva alte rebuturi umane ale istoriei noastre recente au fost caftite mar de Baselu!!! Iti place?!!(. Ha,ha,ha,ha,ha)

    Mihaela
    2010-03-01 13:40:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    Base e bolnav rau. Trage si la masea, cu spor, pentru al tarii viitor. Jurnalistii n-ar trebui sa foloseasca microfoanele sau reportofoanele cind vorbesc cu Baselul. Ar merge o fiola. Daca e zero, punem urmatoarea intrebare. Daca nu, Elena du-l la culcare.

    opozitia
    2010-03-01 13:52:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    Tara bolnava, presedinte bolnav…

    sierra
    2010-03-01 13:53:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    Subiect: Reporter
    Diagnostic: bolnav incurabil, pe fond nervos, atrofiere organ gandire, posibile atacuri energetice
    Rteta: demisia de la oficios

    Dr. cuin
    2010-03-01 13:54:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    @dan:
    Neica , esti dus cu pluta !!!!!???? Nu faci decat sa confirmi cat de agresivi sunteti voi pdl-isi lui Bashhinescu .Esti ca toti ceilalti bashhinisti: golan,smecher,fanatic,vulgar ,marlan si ocult.
    Mai ai putin si-ti explodeaza creieii de mania basesciana…. Du-te la psihiatru sa-ti trateze sufletul si mintea de ura,de rautate si de furia basesciana .. .
    Probabil esti din satra lui Bercea Mondia..cel mai nou fan al profetului betiv ,bataus si manelist ….

  • 71

    Ce poţi să spui despre un articol cu care eşti de acord în întregime. A, da… mitocănia ridicată la nivel de politică naţională produce fascism. E bine sa nu spunem niciodată ca puterea e bolnavă. Ea este periculoasă şi atât. Trăiesc în ţara care l-a dat lumii pe Hitler. Sper sa nu ajung ziua în care să se spună că m-am născut în ţara care l-a dat lumii pe Băsescu.

  • 72

    Toti rudoteii lui Base au sarit de cur, nevrand se recunoasca ca seful statului are sindromului mafiotului care s-a ajuns si care e atat de “plin de el” de nu-si mai incape in piele.

    Asta e boala lui Basescu = nesimtzire, asociata cu paranoia si cu obraznicia de tip jmecher+mafiot

  • 73

    Asa e, “don’ “jurnalistu’ “… Pe VoxPublica se vede asta, pe bloguri… in general in massmedia…”Stirile de la ora cinci”… sunt maladivi… Dar…Basescu i-a contaminat…Pe la Antene gasesti limbaje care mai de care paralele cu DEX-ul…Da, don’ jurnalistu’…tot Basescu ? Cu movul ? Pe Antene ? Pe Rtv ?.. Ca Bogdan Chireac zicea, in inregistrari, :”Cine p..a mea mai verifica azi o stire din trei surse ?”…
    Daca don’ juranlistu’ nu intelege ca un Comandant de nava maritima a avut sanatate beton (anual controale, inclusiv psihistrice contracronometru-la “puntisti”, “masina” la doi ani), inseamna ca don’ jurnalistu’ habar nu are cu se maninca navigatia, aviatia…si nici politichia… Cind PNL injura PSD, apoi pupat PSD, in campanie “lasati-ne, d-le Geoana, ne-ati mintit destul”, dupa turul I VOTATI “lasati-ne, d-le Geoana, ne-ati mintit destul”, dupa turul II “ce treaba avem cu PSD ? Si face curte PC-ului, sau invers ? Asta e comportament “normal deviationist”, nu ? Da’ ca dl.Geoana, ca sef al Senatului, o “sterge” pe blat la Moscova ? Tot normal, don’ jurnalistu’ ? Problema cu acuzativul la dl.Geoana…prin massmedia auzi “imi place FOARTE TARE”…Mai vreti ? Ca mai am…
    Apropos, don’ jurnalistu’ …mata de cite ori ai facut analize psihiatrice contracronometru pentru siguranta circulatiei, cum fac si mecanicii de locomotiva ?…ca fum vad ca scoti, don jurnalistu’…Ca dl.Basescu, cit a fost in Flota, facea analizele astea ANUAL !
    Nu-i asa don’ jurnalistu ca tot ce pluteste pe apa si e mai mare se numeste “vapor” si are “capitan” ? ..Piratii din Caraibe…prea multe vizionari… Stiti ce-i acela C.O.R., nu COR ?

    NR Crisana
    2010-03-01 14:17:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    @Cris: se scrie “Jme’ ” sau smecher…alegeti…

    mmm...
    2010-03-01 14:20:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    Tare as vrea sa vad “fisa medicala” la multi jurnalisti… Ca Bogdan Chireac zicea: “Cine, p…a mea, mai verifica azi o stire din trei surse ?”
    O stiti pe aia cu “imi place FOARTE TARE” ? Ca e la moda prin massmedia…mai ales cind e spusa de-o “jurnalista” !
    Asa ca, don’ jurnalistu’…mai scrieti…ca e amuzant.. “vapor”, “capitan”, “Basescu”, “Base”… astea sunt pe posturi si pe site-uri scrise sau spuse de “presari” din “respect”..ca tot “cerem respect” ! …don’ jurnalistu’ … l-ati auzit pe dl.Nistorescu cum siluieste limba romana ?

  • 76

    eee… ce sa-i faci…astenie de primavara:-j

  • 77

    @graulle: trezireaaaaa! ce s-ar intimpla daca soferii sau mecanicii de tren sau pilotii avioanelor nu ar fi in stare buna de sanatate? pentri orice meserie, de la maturator la operator de centrala nucleara se cere o stare buna de sanatate care trebuie verificata permanent…..iar pentru cultura ta generala, presedintele statelor unite este obligat prin lege sa faca controale medicale periodice pe care sa le publice. obama tocmai si-a pus rezultatul controlului medical pe internet. iar in urma publicarii acum vreo 15 ani de date confidentiale despre sanatatea nu stiu carui cancelar, curtea constitutionala germana (curtea de la karlsruhe) a dat o rezolutie in care se spune clar ca buletinele de analiza a starii de sanatate a ORICARUI demnitar, inclusiv cancelarul, nu pot fi secrete, asa ca sa nu mai fie discutii. poate nu-ti dai seama dar ai, poate fara sa vrei, o gindire de tip comunist, scuze dar asta este impresia….

    dorinteodor
    2010-03-01 14:44:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    @Marian: FE-LI-CI-TARI, Marian!!! Cand am vrut sa-l invat pe baiatul meu sa faca pipi la olita, am observat ca daca ii puneam un ziar la picioare, isi dadea drumul. Ei bine, de atunci au trecut multi ani, insa cu fiecare zi constat ca singura calitate a presei de la noi este descoperirea mea din trecut. Ma doare insa cand ii vad pe cei tineri cu cat devotament scriu articole diuretice, chiar peste capacitaea vezicilor noastre!

    Ziarul diuretic
    2010-03-01 14:48:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    @Dan Stoica: Si cu ce te ocupi pe acolo, daca nu sunt indiscret, dar m-ai facut curios, deoarece opinia ta nu tradeaza gandirea unui om plecat in vest ca sa munceasca asemeni celor de acolo. Si in ce localitate zici ca traiesti?

    Nelamurit
    2010-03-01 14:54:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    @dan:
    Dar tu din ce categorie faci parte:
    -retardati
    -oligofreni
    -debili mintali
    -dementi
    Cred ca ai ceva din fiecare categorie…
    Furerul-ul vostru Base este mandru de asa sustinatori….

    Shogun
    2010-03-01 14:54:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    @dorinteodor: arata mi legea din romania si pe urma poti sa spui daca a incalcat vreo lege.

    graulle
    2010-03-01 15:10:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    @shogun :si diabeticul sectant vaccin tudor trebuie sa fie mandru de tine.cred ca esti rodul unei masturbari pe perete al vaccinului wc tudor aruncat cu prastia in pasarica mitzurii arghezi

    graulle
    2010-03-01 15:13:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    Nu sunt fan Basescu , dar in cazul acestui articol, cine zice ala e. Adica jurnalistul care vrea sa acrediteze ideea ca Basescu e singurul pus pe harta in tara asta.Nu tovarasi jurnalisti, Nu e Basescu singurul bolnav de boala lu’ Calache in tara asta.Multi dintre voi, prin tentativele de a ne manipula, sunteti chiar mai bolnavi decit el.Ar fi cazul sa renuntati la lenea intelectuala ce bintuie Romanika si sa ne relatati fapte verificate si eventual verificabile, iar nu pareri.Alea trebuie sa ni le formam noi, cititorii. O zi buna!

  • 84

    @graulle:
    Incoerenta in gandire si obsesia ta pentru wc-uri demonstreaza agonia si delirul in care se zbate mintea ta imbibata de excrementele basesciene. Iar mintea ta base numai rahati !!! Pe linaia de centura sunt multi ca tine , degeaba vrei sa fii original..
    Cred ca esti acelasi @dan si faci parte din aceleasi categorii de mai inaine….Excretie usoara …

    Shogun
    2010-03-01 15:52:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 85

    @bella:
    ai mare dreptate!
    ziaristii astia chiar ne cred tampiti!
    ziaristii..duduie de sindromul lor cronic de deontologie!
    @@gotiu:
    de ce nu va faceti si voi o analiza?!
    aveti numai latrai in toate emisiunile!
    totul e facut doar ca sa loviti!
    televiziune de stiri..dar nu informati nimic obiectiv!
    de abia astept sa apara niste reglementari..sa ne protejeze pe noi consumatorii de media..de magariile voastre! si de intoxicarile voastre!

  • 86

    NU stiu daca jurnalist este o functie; cu atat mai putin am idee daca e de ravnit, sau nu?
    Cat despre functiile publice, am parearea mea: ifreemedia.blog../
    Aceasta il include si pe seful statului.

  • 87

    @ Gotiu
    Petromidia are de platit pana in 30 septembrie 2010 suma de 570 de milioane de euro la stat.Datoria este prinsa in acordul cu FMI si este considerata venit la bugetul de stat in 2010
    Daca nu se plateste datoria, statul roman poate sa redevina majoritar la Petromidia. Sub o guvernare PSD-PNL Dinu Patriciu voia sa obtina o amanare sau o reesalonare.
    Dar sa trecem la chestii serioase dom’ Gotiu, asa, care unghie zici ca-l supara pe Base?

    Mircea
    2010-03-01 16:23:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    1 – nea’ Gotiu , mata’ chiar crezi ca in Romania de azi ajunge sa-ti lasi barba si sa scrii impotriva lu’ Basescu ca sa faci parte di crema intelectualilor?!?!

    2- cat crezi matale ca o sa mai dureze adunatura asta de pseudoanalisti de orice?!?!….scrie domle’ din ce traiesti zi de zi , de cum joaca pensionarii sah in parc , de cum sa facem sa avem si noi tineri care fac sport si de cum ar fi de ajutat etc etc

    3 – nici Isus Hristos n-a avut parte de atatea scriituri precum Basescu datorita datatorilor de pareri ca matale- mai este viata si dupa Basescu-scrie despre asta daca esti in pana de idei

  • 89

    @opozitia: Am auzitca trage bine si la buci.

    gica contra
    2010-03-01 16:47:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    Dumneata, domnule Gotiu, esti bolnav de o boala mult mai grava si care trece si mai greu: URA implementata. Si nu te-ai contaminat de la Basescu ci tocmai de la patronii pe care “in nemernicia lui” si-a permis sa-i re-aminteasca numitul Basescu. Desi avea poate motive dupa luni de tacere si inghitit nou si noi mizerii.

    Trist in revarsarea de venin a dumneavoastra, domunule Gutiu, este ca tocmai astfel primim confirmarea spuselor lui Basescu. Adevarurile care nu va convin va fac sa rabufniti sinistru. Ca hienele la marginea focului.
    Totusi, Basescu a facut bine ca a tacut de la alegeri incoace. Pana la urma cei destepti lasa de la ei. Cei ca dumneavoastra insa nu o merita.

    Dati aici si acum dovada ca nu sunteti decat un alt scarmator in rahat, alaturi de multii simbriasi din trusturile pe care cu mandrie patriotica le reprezentati, si nici nu mai conteaza cate carti ati citit si ce valori pretindeti ca promovati atata timp cat aveti un caracter infect. Totul se termina aici iar recursul la libertatea de expresie nu va exonereaza de pacate.

  • 91

    DIN DSM- IV

    amok
    A dissociative episode characterized by a period of brooding followed by an
    outburst of violent, aggressive, or homicidal behavior directed at people and objects.

    The episode tends to be precipitated by a perceived slight or insult and seems to be
    prevalent only among males. The episode is often accompanied by persecutory ideas
    ,
    automatism, amnesia, exhaustion, and a return to premorbid state following the episode.
    Some instances of amok may occur during a brief psychotic episode or constitute the
    onset or an exacerbation of a chronic psychotic process. The original reports that used
    this term were from Malaysia. A similarbehavior pattern is found in Laos,Philippines,
    Polynesia (cafardor cathard), Papua New Guinea, and Puerto Rico (maldepelea), and
    among the Navajo (iich’ad).

    DespreInsiRai
    2010-03-01 17:11:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    DIN DSM IV

    boufee delirante
    A syndrome observed in West Africa and Haiti. This French term refers to a sudden outburst of agitated and aggressive behavior, marked confusion, and psychomotor excitement. It may sometimes be accompanied by visual and auditory hallucinations or paranoid ideation. These episodes may resemble an episode of Brief
    Psychotic Disorder.

    DespreInsiRai
    2010-03-01 17:16:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    @DespreInsiRai:

    Da mai, asta e boala… am identificat-o din timp.
    E la cap, nu la ficat sau in alte parti.

    Tabloul clinic e complet, pentru izolarea bolnavului intr-un loc linistit, cu aer curat, in padure sau pe un vapor in larg.

  • 94

    @DespreInsiRai:

    E’ , acu ca stii de ce suferi , incearca sa te tratezi – poate te ajuta si cris

  • 95

    Asa e, don Gotiu. E destul sa te uiti la apucati gen netotu, luana, serrasto, preocupat, ca sa-ti dai seama ce fani de grota are Basescu.

    erikson
    2010-03-01 17:36:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 96

    Domnule Gotiu,
    Dumneavoastra jurnalistii aveti voie sa il jigniti, sa-l hartuiti, sa-i batjocoriti familia….si aveti pretentia ca Presedintele Basescu sa nu va raspunda?????? Intotdeauna m-am gandit ca la mitocanie sa nu raspunzi cu mitocanie; mai bine pleci, intorci spatele. Dar in cazul lui Basescu, la cat de mult il hartuiti, are atitudinea cea mai corecta. El nu are nimic cu jurnalistii. Raspunsurile lui sunt pentru sefii vostri, si probabil ca singurul limbaj pe care acestia il inteleg este cel specific al MITOCANULUI.

  • 97

    Acum cateva minute,pe realitatea Tv,a aparut si femeia barbat Norica Pauker si spunea ca ca deja ii facuse parastasul de trei zile lui Chiorila,iar aseara brusc a inviat mortu’ si i-a linistit pe cei doi moguli ca e tare si mare. Oricum ,nu-l iarta tanti Norica Pauker nici in mormant pentru refuzul de numire a ei in functia de gade sef.Si daca ar da Cioru’ pe site presedintiei fisa medicala intocmita ieri la Spitalul Militar,ar iesi Romania din criza ?

    Muselim Selo
    2010-03-01 17:39:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 98

    DIN DSM IV

    Diagnostic criteria for [312.34]
    Intermittent Explosive Disorder

    A. Several discrete episodes of failure to resist aggressive impulses that result in serious assaultive acts or destruction of property.

    B. The degree of aggressiveness expressed during the episodes is grossly out of proportion to any precipitating psychosocial stressors.

    C. The aggressive episodes are not better accounted for by another mental
    disorder (e.g., Antisocial Personality Disorder, Borderline Personality Disorder, a Psychotic Disorder, a Manic Episode, Conduct Disorder, or Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder) and are not due to the direct physiological effects of a substance (e.g., a drug of abuse, a medication)or a general medical condition (e.g., head trauma,Alzheimer’s disease).

    DespreInsiRai
    2010-03-01 17:40:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 99

    Probabil ca articolul nu este decat un experiment jurnalistic. Maine va scrie despre Antonescu sau Ponta si se inverseaza rolurile: cris, nae, six, s.a. vor face spume la gura, si ceilalti vor aplauda.

    mutulica
    2010-03-01 17:44:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 100

    @DespreInsiRai: inca un bilant_groaznic!

    val_one
    2010-03-01 17:46:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 101

    @DespreInsiRai:

    scrie taticu’ linku’ direct

  • 102

    @mutulica:vom vedea.Dar nu cumva sa fie multumit dl.Gotiu cu noua cohorta de fani ce tocmai si-a castigat-o.Sper sa ma insel,totusi…

    val_one
    2010-03-01 17:49:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 103

    @DespreInsiRai:Ai grija fratioare ca peste 20 de ani e la moda limba chineza,acum toti fraierii snobi o dau cu tupeu pe english,capisci ?

    gica contra
    2010-03-01 17:52:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 104

    Doamne… cate diagnostice corecte s-au adunat…

    Hai.. acum, pasul urmator – initiativa parlamentara de destituire rapida si organizarea de alegeri libere, sa alegem un presedinte ca lumea in tara asta… ca am lasat sa voteze toti manelistii si boschetarii si uite ce a iesit.

  • 105

    @gica contra:

    Pai cam asta-i jurnalismul de succes la noi- dai cu bata n balta cea mai mare si apoi numeri incantat stropii.

  • 106

    @mimi: asta-i sindromul “ciuvica”,negresit.Si e contagios. ;)

    val_one
    2010-03-01 17:58:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 107

    @val_one:

    trafic garantat pe o mizerie de blog = te improvizezi analist politic(ca doar la fotbal si politica se pricepe tot omu’)

    astia ori nu stiu ori se fac ca nu stiu ce putere au in mana (mass-media)- generatiile viitoare le formeaza si influienteaza chiar ei cu articolele si emisiunile lor infecte despre politica manele paruieli si liga 1 -cam la asta se reduce viata in Romania in viziunea lor de ziaristi limitati

  • 108

    Din:

    282 GALE ENCYCLOPEDIA OF MENTAL HEALTH, SECOND EDITION

    Conduct disorder

    Diagnosis
    The Diagnostic and Statistical Manual of Mental
    Disorders (also known as the DSM-IV-TR) indicates
    that for conduct disorder to be diagnosed, the patient
    has repeatedly violated rules, age-appropriate social
    norms and the rights of others for a period of at least
    twelve months. This is shown by three or more of the
    following behaviors, with at least one having taken
    place in the previous six months: agression to people
    or animals, property destruction, lying or theft, and
    serious rule violations.
    Aggression to people or animals includes:
     engaging in frequent bullying or threatening
     often starting fights

     using a weapon that could cause serious injury (gun,
    knife, club, broken glass)
     showing physical cruelty to people
     showing physical cruelty to animals
     engaging in theft with confrontation (armed robbery,
    extortion, mugging, purse snatching)
     forcing sex upon someone
    Property destruction includes:
     deliberately setting fires to cause serious damage
     deliberately destroying the property of others by
    means other than fire setting
    Lying or theft includes:
     breaking into building, car, or house belonging to
    someone else
     frequently lying or breaking promises for gain or to
    avoid obligations (called ‘‘conning’’)
     stealing valuables without confrontation (burglary,
    forgery, shop lifting)

    DespreInsiRai
    2010-03-01 18:02:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 109

    pare un articol scris de geoana. looser-ul tot luzar.

  • 110

    @DespreInsiRai: gata,ne-am convins este un bilant_groaznic! ;)

    val_one
    2010-03-01 18:04:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 111

    @tx2:salut! :)

    val_one
    2010-03-01 18:06:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 112

    49% luzari! gotiu e cu voi!

  • 113

    salutar val_one. primavara vrumoasa, man!

  • 114

    Era de asteptat ca domnul Basescu sa vina cu asemenea raspuns. Daca ar fi zis altceva, chiar ma gandeam ca are vreo problema. Nu mai ma surprinde nimic din comportamentul si limbajul domnului Basescu.Atata timp cat a fost in stare sa impinga (zice el) un copil de fata cu atatia oameni, cand doamna Udrea ne spunea foarte degajata ca acelasi Basescu l-a lovit pe acel domn ( si ce…acesta este Basescu nu stiati?)si mai ales limbajul de mahala , felul in care jigneste, ne mai putem astepta la emanciparea presedintelui? Este grobian dragilor, aceasta este scuza sa. Nu poti sa-i ceri unui om fara cultura sa se comporte civilizat. Si cum 90% dintre cei care l-au votat spun eu, (nu cum spune domnul Basescu 90% dintre romani) sunt manelisti, acestia il aproba, ba chiar il aplauda si dau vina pe ziaristi. Dragilor, presedintele trebuia sa aiba cel putin o data in viata bun simt, sa dea o declaratie de presa daca tot dorea sa-l vada poporul la tv si sa spuna simplu : mi-am facut analizele de rutina, cele anuale si nu mai va luati dupa surse, zvonuri etc. Cu toate ca normal ar fi fost ca purtatorul de cuvant platit de noi (ca si Basescu de altfel) sa vina cu un comunicat inainte ca domnul Basescu sa-si faca aceste analize. Inchei cu acest link…priviti-l in toata splendoarea sa pe domnul Basescu:
    youtube.com/wat../

    si pul….a este foarte amuzata! Nu mi se pare normal sa platim un sef de stat pentru a jigni si pentru a nu fi echidistant. Un presedinte trebuie sa se gandeasca la Romania, nu la PD-L, la pupile si beizadele, sa se lupte cu mogulii Vantu, Patriciu, Voiculescu si sa-i pupe pe mogulii Paunescu, Prigoana …si inca ceva, sa nu care cumva sa va luati de ziaristii mogulilor buni de la Moraru, Pora &Co. Aaa, sa-i multumim si OTV-ului:) ca si el e bun.

    mi-e scarba
    2010-03-01 18:09:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 115

    cica breaking news- Scandal in parlament psd si pnl au parasit plenul camerei.

    Tara cand or avea de gand sa o paraseasca?!

    p.s. Ultima Ora se pare ca nu l-a mai trecut nimeni in dEX

  • 116

    @olanda: Romanii din diaspora l-au votat tocmai pentru ca nu au stat in tara sa apuce sa-l cunoasca. Agresivitatea bolnavicioasa de care face parada de cate ori are ocazia nu este comparabila decat cu cea a unui pusti neinteles de 14-15 ani.Acolo i-a ramas mintea!

  • 117

    salutare val! primavara frumoasa man! la unii e inca ziua independentei. de inteligenta, a nu se intelege gresit :)

  • 118

    @mi-e scarba:

    Injuraturile la adresa ziaristilor portocalii se primesc direct pe blogurile lor.

  • 119

    @geba: Vai, cum v-a molipsit basescu pe toti de nesimtire si agresivitate!

  • 120

    @cristian: nu prea ai proprietatea cuvintelor azi:bataios nu inseamna bataus.Vezi unde ti-ai pierdut dexul,ai mare nevoie de el.

  • 121

    Din :

    THE ENCYCLOPEDIA OF MENTAL HEALTH THIRD EDITION
    Ada P. Kahn, Ph.D. Jan Fawcett, M.D.

    aggression

    A general term for a variety of behaviors
    that appear outside the range of what is socially
    and culturally acceptable.
    Aggression includes
    extreme self-assertiveness, social dominance to the
    point of producing resentment in others and a
    tendency toward hostility.
    Individuals who show
    aggression may do so for many reasons, including
    frustration, as a compensatory mechanism for low
    self-esteem, lack of affection, hormonal changes
    or illness. Aggression may be motivated by anger,
    over competitiveness, or directed toward harming
    or defeating others.
    An individual with aggressive personality may
    behave unpredictably at times
    . For example, such
    an individual may start arguments inappropriately
    with friends or members of the family and may
    harangue them angrily. The individual may write
    letters of an angry nature to government officials or
    others with whom he has some quarrel.
    Hormonal differences account for some aggression
    because excessive androgens, the male sex
    hormones, seem to promote aggression (e.g., the
    use of androgenic steroids to promote development
    of muscle mass in athletes).
    Some psychiatric conditions occasionally are
    associated with aggression. These include anti social
    personality disorder, schizophrenia and mania.
    The abuse of amphetamines, alcohol, PCP (“Angel
    dust”), cocaine and androgenic steroids (such as
    weight lifters use) is even more frequently associated
    with violent behavior. Other medical causes
    include temporal lobe epilepsy, hypoglycemia and
    confusion due to illness.
    Individuals who are continuously aggressive
    may show changes in brain-wave patterns in electroencephalograms(EEG).

    DespreInsiRai
    2010-03-01 18:18:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 122

    Din:

    GALE ENCYCLOPEDIA OF MENTAL HEALTH, SECOND EDITION

    Denial

    Definition

    Denial is refusal to acknowledge the existence or
    severity of unpleasant external realities or internal
    thoughts and feelings.

    Theory of denial
    In psychology, denial is a concept originating with
    the psycho dynamic theories of Sigmund Freud.
    According to Freud, three mental dynamics, or motivating
    forces, influence human behavior: the id, ego,
    and superego. The id consists of basic survival
    instincts and what Freud believed to be the two dominant
    human drives: sex and aggression. If the id were
    the only influence on behavior, humans would exclusively
    seek to increase pleasure, decrease pain, and
    achieve immediate gratification of desires. The ego
    consists of logical and rational thinking. It enables
    humans to analyze the realistic risks and benefits of a
    situation, to tolerate some pain for future profit, and
    to consider alternatives to the impulse-driven behavior
    of the id. The superego consists of moralistic standards
    and forms the basis of the conscience. Although
    the superego is essential to a sense of right and wrong,
    it can also include extreme, unrealistic ideas about
    what one should and should not do.

    Certain personality disorders tend to be characterized
    by denial more than others. For example, those
    with narcissistic personality disorder deny information that suggests they are not perfect

    DespreInsiRai
    2010-03-01 18:30:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 123

    Foarte bine punctat! Pe mine mă îngrijorează cel mai mult politica externă dusă de Traian Băsescu.

  • 124

    despreinsirai: ba nene, ce-ar fi sa-ti bagi toata psihologia aia in cearcefuri si copy paste drept in curiozitatea ta cea stramta?

  • 125

    DIN:

    Encyclopedia of Psychology (8 Volume Set)
    By Alan E. Kazdin
    Oxford University Press, USA

    What Are Aggression and Violence?

    Definitions have varied widely over time and across research
    domains. However, a consensushas emerged
    among psychologists studying human aggression and
    violence.
    Aggression and Violence. Human aggression is
    behavior performed by one person (the aggressor) with
    the intent of harming another person (the victim) who
    is believed by the aggressor to be motivated to avoid
    that harm. “Harm” includes direct physical harm (e.g.,
    a punch to the jaw), direct psychological harm (e.g.,
    verbal insults)
    , and indirect harm (e.g.. destroying the victim’s property).
    Accidental harm is not “aggressive” because harm
    is not intended. Harm sought out by the target is also
    excluded from “aggression” because the harm-doer’s intent
    in such cases is to help the person achieve other
    superordinate goals. For example, pain delivered during
    a dental procedure is not “aggressive.”
    Aggressiveness is not synonymous with “assertiveness.”
    though the general public frequently uses them
    interchangeably. An “aggressive” salesperson is actually
    “assertive.” unless of course the salesperson intentionally
    tries to harm customers. Similarly, coaches exhorting
    players to “be more aggressive” seldom mean that
    players should try to harm their opponents: rather,
    coaches want players to be more assertive or active.
    Violence is a subtype of aggression, generally used
    lo denote extreme forms of aggression such as murder,
    rape. and assault. All violence is aggression, but many
    forms of aggression are not violent.
    Affective Versus Instrumental.

    Affective aggression
    has the primary motive of harming the target, and
    is thought to be based on anger. It is sometimes labeled
    hostile, impulsive. or reactive aggression, though these labels often carry additional meaning.
    When aggression is merely a tool to achieve another goal of the aggressor, it is labeled instrumental aggression. Most robberies
    are primarily instrumental, whereas most murders and
    assaults are affective. Similarly, Jack may hit Jim merelyto obtain a desirable toy, a case of instrumental aggression.Jim may get angry and respond by hitting
    Jack in order to hurt him, a case of affective aggression.

    DespreInsiRai
    2010-03-01 19:19:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 126

    incep sa imi aduc aminte de cel ce statea in caminul X hasdeu!istoria il va aminti pe basescu drpt un presedinte scandalagiu ce si-a hranit existenta prin “divide et impera”!unnpresedinte caruia nu-i pasa de popor, ba mai mult, nu-l doare si nu l-a durut nici in p..ă(alta rimă n-am gasit).nu că ceilalti ar fi mult mai breji, dar ranchiuna si uraciunea lui l-au facut mai urat si chiar decat ilici!

    idiotpopular
    2010-03-01 19:19:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 127

    @idiotpopular: Nu cred ca tu ti-ai ales numele,ti l-a sugerat cineva destept.

    gica contra
    2010-03-01 19:25:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 128

    despreinsistupizi: esti studentu lui gotiu? ai merita sa fii :)

  • 129

    nu cred ca bashescu e bolnav ca altii pt ca asa e el, asta e starea lui naturela, daca un ziarist il intreaba ceva el raspunde “ba pe-a ma-ti” si nu mi se pare ca asta-i boala, este mitocanie la nivelul marlanismului sever pe care nici manelistii experimentati nu o ating cu toate ca se straduie inclusiv pe acest blog…

    dar la cate vizite face la stabilimentele non reliligioase, nu-i exclus sa aiba ceva sange in alcool si probleme la ficap, alfel nu s-ar manifesta in fata birtului de lux ca bercea mondialu cand dadea cu valutan-n cristelnita

  • 130

    trolutii

  • 131

    Subiectul “boala lui Basescu” (la cap, nu la altceva) a batut toate ratingurile de interes la public.

    Lumea se calca in picioare sa afle cat o mai duce presedintele.
    Se discuta inclusiv niste aspecte legate de bautura neconfirmate inca oficial, presedintele Romaniei avand grija sa nu cada sub masa, de fiecare data cand a sarit calul in carciuma.

    Doamneee, cine trebuie sa scoata tara asta din foame.

  • 132

    scoate-o tu, cris!

  • 133

    @idiotpopular: fii capitanul nostru! ;)

    idiotii_de_pe_bloguri
    2010-03-01 20:10:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 134

    @tx2: chapeau! :lol: :lol: :lol:

    val_one
    2010-03-01 20:15:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 135

    @val_one:
    ti-a trecut supariciu? :)

  • 136

    @Dle.Gotiu
    daca Base a invrajbit romanii,atunci Iliescu ce a mai facut?
    Imi pare tare rau ptr.dvs. dar nu credeam ca stiti sa scrieti in stilul lui Nistorescu.Misto,n-am ce zice!

    nepotu lu tamara
    2010-03-01 20:29:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 137

    @Gica contra’
    dedcatie intr-o limba care nu e pt “snobi”
    despre persoane agresive,(incusiv agresiuni verbale) care apasa ‘imediat pe tragaci’/trigger
    si care o fac uneori cu scop, cu premeditarea agresiunii
    CAPISCI?

    David G. Myers
    Psychologie [Übersetzung M. Reiss]

    15.3.2 Aggression

    Ziel 18: Erklären Sie, inwiefern sich die psychologische Definition der Aggression von der Verwendung
    dieses Begriffs im Alltag unterscheidet.

    Die destruktivste Kraft in unseren sozialen Beziehungen ist die Aggression. In der Psychologie hat
    Aggression eine genauer eingegrenzte Bedeutung als in der Alltagssprache. Der selbstbewusste,beharrliche Verkäufer ist nicht aggressiv. Auch der Zahnarzt nicht, der Sie vor
    Schmerzen wimmern lässt. Aggressiv jedoch ist die Person die ein übles Gerücht
    über Sie weitergibt, die Person, die Sie verbal angreift, und der Räuber, der Sie
    ausraubt. In der Psychologie gilt als Aggression jedes physische oder verbale Verhalten,
    mit dem die Absicht verfolgt wird, zu verletzen oder zu zerstören
    , egal ob es reaktiv aus Feindseligkeit entsteht oder aktiv als kalkuliertes Mittel zum Zweck
    fungiert
    . Morde und Überfälle, die als Ausbruch von Feindseligkeit verübt werden,
    sind also aggressiv. Dies gilt auch für die 110 Mio. Todesfälle, die im vergangenen
    Jahrhundert im Zusammenhang mit kriegerischen Auseinandersetzungen
    zu verzeichnen waren, die in vielen Fällen kaltblütig und berechnend waren.
    Durch die Aggressionsforschung wird bestätigt, dass Verhalten aus einer Interaktion
    von Biologie und Erfahrung entsteht. Damit ein Revolver feuert, muss der Abzug gedrückt
    werden; bei manchen Leuten ist es wie bei Waffen, deren Abzug extrem leicht betätigt
    werden kann: Es braucht nicht viel, um den Schuss auszulösen.

    DespreInsiRai
    2010-03-01 20:30:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 138

    @ela:
    BĂTĂÚŞ ~ă (~i, ~e) şi substantival (despre persoane) Care caută (mereu) motiv de bătaie; pus (mereu) pe bătaie. /a bate + suf. ~uş

    Nu altceva am vrut să spun. Se pare că problema nu e de dicţionar ci de diferenţă de opinii.

    cristian
    2010-03-01 20:42:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 139

    @gica contra
    @all


    ” in care se arata ca persoanele cu un ’statut’ superior sunt (pot fi) mai agresive (inclisiv in trafic/sosea) si au o mai mare influenta asupra celorlalti (oameni obisnuiti sau cu statut social inferior) care imita acest comportament periculos;
    si asta cu studii si statistici”

    DIN:


    Psychologie de la manipulation et de la soumission
    Nicolas Guéguen
    DUNOD

    Par contre, il est clair qu’une personne de
    haut statut, bloquée aux feux par une voiture de gamme moyenne, manifestera plus d’agressivité (Diekman, Jungbauer-Gans, Krassnig et Lorenz,
    1996). Le statut nous influence même dans l’adoption de comportements dangereux. Ainsi, Lefkowitz, Blake et Mouton (1955) ont montré que
    lorsqu’une personne de haut statut (statut toujours manipulé par l’apparence vestimentaire) transgressait une règle de sécurité routière en traversant les
    passages pour piétons alors qu’elle n’était pas autorisée à le faire, 20 % des
    personnes adoptaient le même comportement alors qu’en condition contrôle ou de bas statut, cette transgression n’avait lieu que dans 1 % des cas.

    DespreInsiRai
    2010-03-01 20:48:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 140

    [...] urgent, fenomen combinat cu o inflatie de postaci de partid nervosi si lipsiti de imaginatie. Mihai Gotiu a incercat pe voxpublica o metafora in care spunea ca boala presedintelui este aceea de a ne face violenti unii cu altii.  Ipoteza [...]

  • 141

    Reporter: Presedintele s-a internat in spital?
    Medic (prin telefon): Da, s-a internat ieri pentru analize periodice de rutina…
    R: Este grav bolnav, ne puteti spune?
    M: Nu, presedintele s-a internat pentru analizele periodice care…
    R: De ce anume sufera, a solicitat domnia sa internarea?
    M: Nu, v-am spus, aceste analize de rutina fac parte din…
    R: E adevarat ca presedintele va sta internat mai mutla vreme in spital?
    M: …Analizele sint complexe, trebuie sa fim siguri ca nu…
    R: Multumim, asa deci, domnule X (analistul din studio) in ce situatie credeti ca ne aflam?
    Analist (in studio): Cred ca tara are nevoie acum, mai mult ca oricind, de un presedinte care sa-si poata exercita atributiile constitutionale.
    Realizator: Ce credeti, ar fi acesta un moment prielnic pentru adversarii presedintelui sa iasa la rampa?
    A: Nu, ar fi o prostie… Daca se va dovedi ca e grav bolnav, atunci Constitutia spune ca…
    Realizator: Deci, sa intelegem ca presedintele este, totusi grav bolnav…
    A: Nu se stie… Totusi aceasta tema este importanta acum…
    Realizator: Ar trebui ca Romania sa se gindeasca la alegeri anticipate?
    (…)
    S.a.m.d. cu analizele…

    Soferu
    2010-03-01 21:13:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 142

    @Gineta: ai dreptate! si stiti pe cine a ombolnavit mai tare: pe Crin si Ludovicii din PNL.

  • 143

    @graulle:
    Esti cu creierul plin de organe sexuale.La trei cuvine doua amintesc de ele.Probabil sursa ta de inspiratie sunt site-urile xxx pornografice.Ai un profesor bun si demn de urmat ,doar este ZEUS, parintele natiunii , noul mesia al Romaniei….taticul PDL-ului.Tine-o tot asa si o sa ai multe SUCCESURI si …droguri usoare…Esti ca un caine turbat care latra la pasagerii unui tren.Probabil esti furios pentru ca nu s-a decretat inca jihadul impotriva celor care nu striga Heil Base.Inca mai am dreptul sa spun Huoooo Base …SPER SA NU FACI COMOTIE CEREBRALA DE FURIE…

  • 144

    soferu: excelent, man. labele astea triste se intretin in masturbari resentimentare. laba politica, politica labei, ar fura da nu pot. fura ce pot. vizualizari

  • 145

    DIN:

    HANDBOOK of PSYCHOLOGY VOLUME 5
    PERSONALITY AND SOCIAL PSYCHOLOGY
    Theodore Millon, Melvin J. Lerner
    John Wiley & Sons, Inc

    gata cu ‘agresiunea’ azi …

    AGGRESSION
    Aggression has different meanings that focus our attention on different aspects of behavior and lead to the creation of different approaches to its understanding. We may distinguish at least three different definitions:
    1. Aggression as behavior intended to hurt an other, whetherthis intent is motivated emotionally (as by anger, pain,frustration, or fear) or instrumentally, as a means to an end(as in punishing misbehavior or intimidating an other to attain one’s end.) There are two caveats to this definition. First, the intention to hurt may be embedded in larger intentions
    that have quite different meanings. Although the definition succeeds in avoiding the inclusion of hurting
    that is accidental or an unavoidable aspect of helping (as in washing a wound that needs to be cleaned), it does
    include behaviors as disparate as a swat on the bottom to
    correct a child and the dropping of a nuclear bomb to win
    a war. Second, the other who is hurt may be the self (as in suicide) and may include animals.
    2. Aggression as assertive, moving-out behavior that is
    aimed at getting what one desires (sometimes without
    regard for the wishes of others).

    3. Aggression as the assertion of one’s power in a relationship and the removal of challenges to what one believes ought to exist.

    If we work from the first definition, we may view aggression as behavior that is clearly to be discouraged and socially controlled. However, the second definition is much more positive, at least in an individualistic culture, and we may want to support such behavior as long as it is balanced by a concern for others.
    The third definition raises a number of evaluative issues. It is morally neutral if one accepts challenges
    or power as a fact of life, but its presumption of a
    power relationship between persons or groups may be
    viewed as morally repugnant
    .

    DespreInsiRai
    2010-03-01 21:41:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 146

    despreinsicareauterminat: multzumiri. care ti-a obosit mai tare-mana stanga sau mana dreapta?

  • 147

    EPILOG de agresivitate
    (pentru o tzara)

    - I-l dai?
    - Mu
    - Nu i-l dai?
    -Nuuu!

    - Nu stiu Marrria! Ai vazur cat errra de agresiva tzig__ca aia imputzzzita !!!
    - HiHi

    (Mana birjar si du tzara asta pe inalte culmi! du-o cu birja ta inca o suta de ani! hiahiahaha )

    DespreInsiRai
    2010-03-01 21:52:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 148

    @DespreInsiRai: ceva citate in limba rusa…

    mutulica
    2010-03-01 21:55:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 149

    @tx2

    taci, taci …ca esti barbar total..
    taci si citeste, poate inveti ceva,
    sa-ti stapanesti agresivitatea

    Uite iti spun ceva cu intentie:
    ["the intention to hurt may be embedded in larger intentions that have quite different meanings"];
    adica iti spun cu un un scop
    [ nu atat de dur adica cu un scop 'urat/rau':
    "mit dem die Absicht verfolgt wird, zu verletzen oder zu zerstören"]
    dar in mod sigur cu o intentie clara si premeditare ["aktiv als kalkuliertes Mittel zum Zweck"]:

    Iti spun simplu:

    Prostule care esti prost! Prostuleee!

    Sa vezi daca e o “Affective aggression”?
    adica “has the primary motive of harming the target, and
    is thought to be based on anger” si care
    “It is sometimes labeled hostile, impulsive. or reactive aggression, though these labels often carry additional meaning”

    sau daca e:
    Affective instrumental {“When aggression is merely a tool to achieve another goal of the aggressor, it is labeled instrumental aggression.”)

    Sa vedem unde ne situam in jocul asta:
    ” Jack may hit Jim merely to obtain a desirable toy, a case of instrumental aggression.Jim may get angry and respond by hitting Jack in order to hurt him, a case of affective aggression.”

    Si daca indeplinesti [inteplinim] criterile da mai sus A, B, C din DSM IV, de la postarea mea 98

    ————-

    Bibliografie scurta:

    DSM IV

    GALE ENCYCLOPEDIA OF MENTAL HEALTH, SECOND EDITION

    THE ENCYCLOPEDIA OF MENTAL HEALTH THIRD EDITION
    Ada P. Kahn, Ph.D. Jan Fawcett, M.D.

    Encyclopedia of Psychology (8 Volume Set)
    By Alan E. Kazdin
    Oxford University Press, USA

    David G. Myers
    Psychologie [Übersetzung M. Reiss]

    Psychologie de la manipulation et de la soumission
    Nicolas Guéguen
    DUNOD

    HANDBOOK of PSYCHOLOGY VOLUME 5
    PERSONALITY AND SOCIAL PSYCHOLOGY
    Theodore Millon, Melvin J. Lerner
    John Wiley & Sons, Inc

    DespreInsiRai
    2010-03-01 22:19:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 150

    mi se mai spune labatrista si sunt capitanul lui “idiotii_de_pe_bloguri” oranj

    gica contra
    2010-03-01 22:20:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 151

    @gica contra: contrele le dai din pozitia caprei? ;)

    gica_din_contra
    2010-03-01 22:29:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 152

    @mutulica

    агрессивный ! агрессивный !! агрессивный !!!
    агрессивный !!!!

    DespreInsiRai
    2010-03-01 22:53:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 153

    despre fisa clinica a lui basescu, diagnosticul il pune bine CTP. si constata ca presa are aceeasi boala.

    o stire care a trecut neobservata. pentru ca presa era prea ocumpata de “mai traieste basescu, nu mai traieste”.
    hotnews.ro/stir../
    agentul ala primar de care se vorbeste in stire e apa grea care trece prin miezul reactorului. una peste alta, e cel mai probabil insotita de o scurgere de material radioactiv, chiar daca in doze mici. chiar daca nu a iesit nimic din cladire, in cladire lucreaza oameni care ar fi putut fi expusi. sigur, fascinatia pentru subiectul prezidential era prea mare pentru a pune intrebari de bun simt la nuclearelectrica.

  • 154

    Poate ca nu are nicio boala care se vede in analize medicale dar cred ca sta rau cu capu”
    Ar fi bine sa il consulte un psihiatru competent si curajos.
    Sa vina la mine!

  • 155

    Mai baiatule ! Du-te acasa si lasa-ne in pace cu studiile tale filozofice infantile.Articolele tale nu merita citite.Nici macar titlul.Sa fii pe placul patronului,mananci ” rahat ” din belsug.Daca citesti comentariile la aberatia de articol iti vei da seama de adevarata ta valoare si te vei lasa de presa.

    stefanis
    2010-03-03 13:37:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 156

    Se tot aude: “Câtă dreptate avea Caragiale, cât de actuale sunt scrierile lui…”
    Iată însă că şi lui Ionesco i se cuvin aceleaşi aprecieri…
    Nu mai departe de ieri, o jurnalistă recent trecută pe post de purtător de cuvânt, faţă în faţă cu fosta de două ministru al învăţământului şi cu o respectată directoare a unei unităţi de elită a capitalei nu se putea abţine ca în afirmaţii şi gesturi sforăitoare să le întrerupă la orice încercare de-a spune ceva, de-a contrazice din start orice eventuală argumentaţie, de-a susţine cu înverşunare ceva, care în esenţă se reducea la “eu, marea somitate, ştiu absolut totul, voi, amărâtelor, habar n-aveţi de nimic, orice aş spune eu este adevărat, doar şi doar pentru că o spun eu, iar eu ştiu mai bine, iar ce spuneţi voi nu poate fi adevărat, pur şi simplu pentru că nu sunteţi de acord cu mine…”.
    Boala rinocerizării iată că se manifestă… Agresivitate, asumarea condiţiei de superioritate, ignorarea oricărei alte poziţii, desfiinţarea celor cu altă părere prin repezirea fizică cu puterea şi orbirea lighioanei cu corn…
    Şi, pentru că am adus în discuţie, poziţia susţinută cu autoasumată superioritate de jurnalista şi franţuzul ajunşi să conducă destinele învăţământului, măsura de reformă sublimă, de natură să rezolve toate problemele, este aducerea clasei a IX-a de la liceu la gimnaziu. Pentru ce desfiinţăm o tradiţie de vreun secol? Pentru că la trecerea din clasa a VIII-a într-a IX-a avem o rată de abandon de vreo 14%, aşa că lăsând elevii să mai facă un an de “generală”, aceştia nu vor mai abandona (?!), iar apoi vor avea vârsta să se angajeze în muncă. Adică vor abandona … legal! Doar că prin această “soluţie”, deschidem o altă problemă. Că absolventul învăţământului obligatoriu va termina nouă clase care nu l-au pregătit pentru nimic. Nu are nici o calificare. Nu are nici o meserie. Nu se pricepe la nimic. … Decât poate la strâns căpşune… Cândva elevii aveau de ales între o şcoală de ucenici de doi ani, una profesională de trei sau un liceu de patru. Le-am desfiinţat. Am pus în loc un ŞAM, care după doi ani putea fi terminat cu o calificare ca de şcoală de ucenici, sau continuată încă un an, pentru a obţine altă calificare, de profesională, sau continuată încă doi ani, pentru a termina astfel o formă de liceu tehnologic de cinci ani. Ieşeai muncitor nivel I după doi ani, sau nivel II după încă unul, sau tehnician nivel III după alţi doi ani. Putând elevul alege (dacă rezultatele şi resursele îi permiteau) şi să parcurgă direct ruta tehnologică în patru ani. Ce aduce soluţia Funny…? Desfiinţarea de facto a învăţământului tehnologic.
    Elevii fac nouă clase de “cultură generală”, apoi sunt trimişi la muncă. Dacă totuşi vor mai mult, în loc de cinci sau de patru ani, rămân doar trei în care să înveţe o meserie şi să dobândească calificarea. Ce aberaţie!!! Şi câtă sforăială în vehemenţa de-a susţine că aceasta este SOLUŢIA!, unica posibilă şi unica bună … pentru că -nu-i aşa?- a fost născocită de unica echipă dăruită cu darul infailibilităţii … echipa PDL-istă…

    ezragsit
    2010-03-03 16:03:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 157

    Da-l incolo, ca-i bolnav de-a binelea :mrgreen:

  • 158

    @Shogun: tu ce interese ai? niciunde o structura de legi, chiar bine respectate, nu garanteaza succesul. din cauza asta legile se schimba si se tot schimba. faptul ca un sofer are toate hirtiile in regula nu este garantie ca este bun sofer. si dupa ce te baga in vre-un stilp si ajungi, eventual ingeras, faptul ca se constata ca a fost beat nu are nici o importanta…. dispretul cu care 50.5% ne sfideaza nu este compatibil cu un sistem democratic….

    dorinteodor
    2010-03-04 15:12:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 159

    Ma intreb: cat de bolnav poate sa fie cineva ca, in conditiile in care tara este cum este sa bati campiii cu Basescu?
    Cat de IDIOT trebuie sa fie cineva sa VANDA povesti romanilor despre bunastarea pe care ar putea sa o aiba cand este doar o ILUZIE in urmatorii ani? Cad de TRADATOR de tara poate sa fie cineva cand neaga bietele incercari ale lui Basescu&Co. sa scoata tara asta din mizerie? Cand GRECIA se deschide ca o carte sa nu vezi ADEVARUL? Si sa continui sa faci jocul unor securisti care te “platesc”?

  • 160

    In fine un articol foarte corect. Asta este Basescu, samanta de scandal. Astia suntem noi care l-am votat, adica noi romanii.

    Gheorghe
    2010-03-13 21:52:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!