![]() | Alegere greavezi toate articolele de Laurentiu Matei25 Nov 2009 la 13:18 83 comentarii 2004 vizualizari. |
L-am susținut în turul 1 pe Crin Antonescu. În turul 2 am de ales între Traian Băsescu și Mircea Geoană. Am făcut un sondaj pe blog. Păreri împărțite, argumente de-o parte sau de alta. Alegere grea, ce să mai.
Abordarea mea e așa: inima îmi spune să stau acasă și să nu votez cu Geoană sau Băsescu. Din motive de prostănac, PSD, comunism, mineriade, Iliescu, Vanghelie, Năstase, Mazăre, Hrebengiuc, Gușă. Respectiv din motive de tiran, PD-L, comunism, Udrea, Ridzi, Onțanu, Boureanu, Pogea, Oprea, Cășuneanu, Cocoș, Solomon. Și mulți alții de fiecare parte.
Bun. Sinergia faptelor face însă ca eu să fiu inginer și să am o deformație profesională să gândesc mai mult cu capul și mai puțin cu inima.
Nu sunt rudă nici cu Crin, nici cu Băse și nici cu Geoană. Singurul motiv pentru care l-aș vota sau susține pe unul dintre ei este că îmi poate reprezenta interesele într-o oarecare măsură. 100% mulțumit nu aș fi nici cu Iisus. Am niște obiceiuri proaste pe care sigur mi le-ar interzice.
Programul lui Crin se plia în mare parte pe interesele mele. L-am susținut în primul tur. N-a mers mai departe. Am scris un articol în care spuneam ce vreau mai departe pentru a vota. Parlamentarul PNL Mihai Voicu l-a citit și își pune obrazul la bătaie că alianța PSD-PNL-UDRM cu Geoană președinte și Iohannis prim-ministru îmi susține o parte din interesele expuse în respectivul articol.
Eu merg pe prezumția de bună-credință. Voicu nu m-a mințit până acum așa că nu am motive să nu îl cred. Dacă mă minte nu-l bat. Îl pulverizez.
Aștept semnarea unui document oficial. Dacă e așa cum zice Mihai Voicu am un motiv rațional să aleg unul dintre candidați.
PS. Singura analiză valabilă referitor la unde se vor duce voturile lui Crin e asta. Pur statistică, fără explicații de ce e așa. În rest, poate spune fiecare ce va face el, nu ce crede că vor face ceilalți. Pentru că liberalii ăștia sunt tare imprevizibili.
Etichete: mihai voicu, turul 2


Alin Fumurescu azi la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
| 1pdl-ul s-a intrecut pe sine.prin ungur si prin toader avem formula definitiva si scurta a viziunii democrat liberale despre vii si morti1 romanii vii stau la caldura.2 romanii morti erau beti.s-a... | ||
| 2Ordonanta de urgenta care reglemanteaza instituirea starii de urgenta a fost data pentru luarea masurilor de reprimare a mineriadei de pe vremea guvernului Radu Vasile.Ea a avut scopul de a acoperi un... | ||
| 3careva -- n-ai citit textul . zice sa vezi padurea.cumva cum face ungureanu -- toti romanii stau la caldurica, armata e cu lopata. ungureanu vede padurea. vede doua. vede o ruptura. i s-a rupt ata.... | ||
| 4felicitari pentru articol.... | ||
| 5S-a trecut de la parazitarea actului de creatie (rol traditional al criticii) la functia de posedare demonica a actului de creatie, in care textul studiat e inhabitat de scopuri straine scriitorului. Textul... | ||
| 6Asa v-as matura mizeriile astea de situri (voxpublica, contributors etc), pe care niste nulitati cu pretentii filozofice-literare comenteaza la infinit alte nulitati, politice.Acum cateva minute l-am... | ||
| Mihai Goţiu 28324 citiri |
| Costi Rogozanu 13677 citiri |
| Adriana Săftoiu 9302 citiri |
| Cristian Teodorescu 8687 citiri |
| Remus Cernea 7740 citiri |
| Ciprian Domnişoru 5700 citiri |
| Iulian Leca 5369 citiri |
| Laura Cernahoschi 5356 citiri |
| Alin Fumurescu 5051 citiri |
| Dorin Tudoran 4343 citiri |
| Mihai Goţiu 9 postari |
| Costi Rogozanu 5 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Dorin Tudoran 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Remus Cernea 2 postari |
| Ionel Blănculescu 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Laura Cernahoschi 2 postari |
| Bogdan Ciuclaru 2 postari |
| Mihai Goţiu 117753 citiri |
| Costi Rogozanu 76707 citiri |
| Cristian Teodorescu 51922 citiri |
| Alin Fumurescu 30478 citiri |
| Remus Cernea 25930 citiri |
| Iulian Leca 24703 citiri |
| Viorel Dobran 19380 citiri |
| Dorin Tudoran 16682 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15471 citiri |
| Laura Cernahoschi 14163 citiri |
| Mihai Goţiu 45 postari |
| Costi Rogozanu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 13 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Remus Cernea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
o sa regreti alegerea facuta, adica cea pro-Geoana. Curind! psd-ul nu poate sustine si politici populiste si cota unica, pur si simplu nu vor fi bani.
2009-11-25 13:23:27 | Raporteaza
inca un lucru: adio intoarceri de legi cu dedicatie in Parlament, adio neacceptare de judecatori patati. Urmeaza schimbari de procurori incomozi, DNA, CConstitutionala (vine la rind), SIE, vor schimba pe toti cei pusi in ultimii ani, unii chiar capabili.
2009-11-25 13:25:33 | Raporteaza
Daca zice Domnul Mihai Voicu, (pre-pulverizatul), ma asez si eu la coada asta. Poate se da ceva!
2009-11-25 13:33:10 | Raporteaza
laurentiule, esti cam fraier ! scuze !
2009-11-25 13:33:50 | Raporteaza
ce se va intampla in cazul in care la investitura pica guvernul johnnis?cine va fi noul premier?sau mai simplu:de la ce partid?psd sau ….pnl?daca ma lamureste crin,promit ca merg la vot si-l votez pe geoana.
2009-11-25 13:34:24 | Raporteaza
Votez geoana doar daca pot gasi raspunsul la niste intrebari..
Sa presupunem prin absurd ca in 2004 castiga alegerile: X (nu basescu). Si X asta era un presedinte bun, reformator etc etc asa cum ne-am dorit mereu cu toti.. Cum credeti ca ar fi reactionat clasa noastra politica la aparitia acestui X? Oare l-ar fi suspendat? Oare s-ar fi unit impotriva lui? Oare ar fi incercat sa manipuleze poporul si sa spuna ca el e rau si ei sunt de fapt aia buni?
Cum ar fi reactionat in 2004 sau cum ar reactiona in 2009 clasa noastra politica daca miraculos ar aparea un om care chiar vrea sa faca ceva?
Intreb si eu…
2009-11-25 13:35:52 | Raporteaza
Sa lasam prostiile Daca l-ai sustinut pe Crin, stii ca Basescu a incercat sa distruga PNL 5 ani . Il bagi in ma-sa si in scarba votezi Geoana. Punct. Base sa faca niste vizite la DNA. Are nevoie
2009-11-25 13:40:08 | Raporteaza
Alegere grea, si nu prea…
Asa analiza, asa rima…
2009-11-25 13:42:30 | Raporteaza
e foarte simplu de ales! ori stam acasa ori votam basescu decat sa ajung sa aleg alianta hrebenciuc-patriciu-vanghelie-iliescu-vantu-voiculescu! nu va dati seama ca s-au aliat toti hotii???
2009-11-25 13:42:39 | Raporteaza
Ce s-ar fi ales de Romania daca fiecare om, la un moment dat al istoriei, si-ar fi ghidat deciziile doar prin prisma intereselor sale personale, asa cum propovaduiti Dvs.(intrebarea este valabila pentru orice tara) N-am mai fi avut identitate nationala, inaintasi, nimic.
Scuzati-ma dar sunteti o loaza platita!
2009-11-25 13:43:10 | Raporteaza
Băsescu nu face parte din clasa politică?
2009-11-25 13:43:38 | Raporteaza
Ba da, face parte, tocmai asta spun, daca ipotetic vorbind din clasa asta politica iese si ceva bun, un singur om, care chiar vrea sa faca reforme, cum ar reactiona restul politicienilor?
A nu se intelege ca eu spun ca Basescu ar fi omu’ providential, am luat o situatie ipotetica..
2009-11-25 13:47:09 | Raporteaza
Intrebare tip raspuns: din care clasa politica, aia in care nu ai incredere sau aia in care ai? (vezi Mihai Voicu)
2009-11-25 13:48:35 | Raporteaza
Dragi PNL-işti, dragi CRIN-işti, fiţi lucizi! Acum nu votaţi PNL, ci PSD. Deci: moguli, Năstase, Iliescu, Hrebenciuc, Vanghelie. Aceştia nu îl urăsc pe Băsescu pt. că e dictator, ci pt. că le strică interesele.
Iar Crin… din păcate se dovedeşte doar un frustrat, un alunecos care vrea să fie marele arbitru.
2009-11-25 13:50:02 | Raporteaza
@ Laurentiu Matei : Va recomand sa cititi Constantin Kiritescu – “Istoria resboiului de intregire”, lucrarile despre gulagul romanesc, sau orice carte scrisa de istorici credibili, poate vi se desteapta totusi vreun sentiment.
2009-11-25 13:50:48 | Raporteaza
Tare asta, cu “Dar Basescu nu face parte din clasa politica?”
Hai sa facem abstractie de persoana Basescu, OK, nu va place, stim. Dar cine ati vrea sa o reformeze, daca nu tot un politician? Sa se pogoare Sfantul Duh sa faca asta?
Sunteti de acord ca Gorbaciov a reformat statul sovietic? (ca regimul politic a disparut dupa aia, e alta treaba, dar asta pentru ca acesti tip de regim, comunismul, nu poate fi reformat) Banuiesc ca sunteti. Acuma, ce ar trebui sa spunem, ca nu Gorbaciov era in masura sa il reformeze, ca el insusi era un comunist, ba inca cel mai important? Orice sistem se reformeaza cel mai bine din interior.
2009-11-25 13:52:15 | Raporteaza
Vin dintr-o familie de liberali de vaza. Dar nuli la psihologie. Toata familia lua calmante ca sa nu dea pe spate la discrsurile lui Antonescu. Iar eu umblam cu salteaua in spatele lor. Doamne’, oare chiar am innebunit eu ? Si au ei dreptate ? Ziceam ca, nu e nimic, nu e asa mare diferenta intre ei, toti sunt politicieni (o apa sh-o surcica). Va castiga Antonescu, trece o jumatate de an si ne va arata el cate parale face. Imi putzea populismul lui Antonescu din timpul campaniei de tur 1. Am auzit chiar si declaratia ca l-ar sprijini pe chiar si Vadim-Becali doar sa nu fie Basescu. Dar nu credeam ca voi avea ocazia sa demonstrez ca am dreptate in numai 1sapt. Credeam ca, asa providential cum se crede, Antonescu va trage sperantza de a ajunge la presedintie in 2014. Dar instinctul nu ma insala: Antonescu nu e numai un NARCISIST de ocazie, e chiar un escroc.
La mine in familie se umbla cu capul plecat acum. Iar eu am fost scutit de la spalarea farfuriilor.
2009-11-25 13:52:38 | Raporteaza
hahahahahahaahahah!!!!
“Parlamentarul PNL Mihai Voicu l-a citit și își pune obrazul la bătaie că alianța PSD-PNL-UDRM cu Geoană președinte și Iohannis prim-ministru îmi susține o parte din interesele expuse în respectivul articol.”
hahahahahahahahahaha!!!
ce copil esti!!!!!! astept sa ti-o iei in mufa cu promisiunile!!!!!!!!
2009-11-25 13:54:21 | Raporteaza
kolima: clasa noastră politică e cam ca peste tot: mulți gargaragii, mulți hoți și câțiva oameni OK. Numai că avem cam prea multe instituții politizate unde își pot face de cap. Și eu nu sunt de acord cu pseudoreformele lui Băsescu cu parlamentul unicameral. Am dreptul? Merci!
2009-11-25 13:58:23 | Raporteaza
CRImiNel, să-ţi trăiască familia!
))
2009-11-25 13:58:33 | Raporteaza
IN PRIMUL TUR L-AM SUSTINUT IN ALEGERI PE ANTONESCU, ACUM IMI PUN TOATE SANSELE IN MIRCEA GEOANA. LA BRASOV VOTAM MIRCEA GEOANA!
2009-11-25 13:59:00 | Raporteaza
Laurenţiu M., dacă avem prea multe instituţii politizate, de ce nu eşti de acord cu unicameralul?…
2009-11-25 14:01:06 | Raporteaza
@Toma: eu unul nu am nimic cu unicameralul dar nu acolo e problema. E o pseudoreformă. La parlament se face politică, acolo să fie politicieni. Să fie tăiați politicienii din ministere (ăia care teoretic ar trebui să fie funcționari publici).
2009-11-25 14:04:42 | Raporteaza
@ Laurenţiu M. Şi îi taie Geoană?… Ok, dormi liniştit, aşa cum ne îndemna cândva Vântu!… Apropos, cică au început să se viziteze: Patriciu, Vântu, Meleşcanu, Roşca Stănescu…
2009-11-25 14:10:00 | Raporteaza
@CRImiNel : Obraz subtire cu principii si simtul umorului, calitati gasite cu greu impletite. Cred ca sunteti un personaj extrem de agreabil, o cafea bauta la o barfa cu Dvs. ar fi mult mai savuroasa. Cat despre capul plecat al celor din familie – e totusi o remarca putin rautacioasa, mult mai constructiv fiind votul din 6 decembrie – acordat in consecinta.
P.S. Dati un semn de marinimie si ajutati-va familia la spalatul farfuriilor, e un bun semn de solidaritate!
2009-11-25 14:10:32 | Raporteaza
@Laurentiu: Sa inteleg ca partea asta cu taiatul politicienilor din ministere este intr-adevar ceva ce iei in considerare atunci cand votezi pe Dl. Geoana, sau m-am (ne-am) incurcat in rationament?
2009-11-25 14:12:44 | Raporteaza
alegerea mea, ca votant al lul antonescu, este simpla. l-am votat pentru ca sunt de acord 100% ca basescu este acum cel mai mare rau pt politica noastra, la fel cum era nastase in 2004. probabil daca era in turul 2 jiji sau vadim cu basescu, as fi stat acasa. geoana, ca om de stat e ok, chiar daca partidul lui, nu.
2009-11-25 14:15:01 | Raporteaza
Dar despre faptul ca domnul Crin Antonescu si PNL au atacat la Curtea Constitutionala prima lege moderna a educatiei in Romania post-revolutionara, ce parere ai, tinere votant? Legea a fost declarata neconstitutionala, deci ne intoarcem de unde am plecat, toate eforturile din toamna pentru a trece aceasta lege printre dinozaurii din sistemul de educatie au fost in zadar. Tu ca votant tanar si educat, te intereseaza programul pe educatie al unui candidat? Ai citit programul pe educatie propus de comisia prezidentiala? Ce program pe educatie ti-a oferit Crin Antonescu pentru a te convinge, tinere votant cu studii superioare? Ce oameni ti-a propus Crin Antonescu pentru a reforma educatia si justitia din Romania, tinere votant cu studii superioare? Fiecare tara isi merita clasa politica. Cu atat mai mult Romania unde tinerii educati sunt manipulati atat de usor de un discurs frumos, fara urma de substanta.
2009-11-25 14:15:27 | Raporteaza
Tăiatul politicienilor din ministere nu cred că va făcut de nimeni deși îl promit toți. Poate numai împinși de UE și/sau societatea civilă.
Problemele mele țin de impozit forfetar și o guvernare cât de cât coerentă în care cei de la putere mai pleacă urechea și la societatea civilă, nu numai la Cotroceni.
2009-11-25 14:17:48 | Raporteaza
esty un parat !!!!!! numai zi de inginer ka , kiar esty prost orikum daca era ceva de kapu tau numai erai pe akas!!! daca esti asa de intransigent uita te la fatza lui norika nikolai shi fenekiu si ghici ku cxe aducxe,???orikum ma uit si te cxitesk ka un fraier da tzi spun ca renuntz la cetatzenie romana si styu ka asha kum esty mandru si prost ti se rupe dar am konstyyntza kurata ka nu sunt ka tine naskut servitor si mort sklaw!!! imi vine sa vomit ma scuzati!!!
2009-11-25 14:18:12 | Raporteaza
@chirvase. E aşa greu să înţelegi că nu îl votezi pe Geoană, ci partidul care îl va manevra?! Poţi să crezi că greii din PSD vor sta deoparte?!
2009-11-25 14:18:45 | Raporteaza
@laurentiu matei
la parlament se face politica? de care? de curiozitate intrati pe site-ul parlamentului sa vedeti joaca cu legile duse-intoarse de la comisii si apoi lasate sa vegeteze pana se ajunge la termenul de aprobare tacita! va place termenul?cred ca numai in romania auzi asa ceva! adica parlamentul a ajuns doar un matz prin care trec legile! de ce trebuie sa dezbata 2 camere aceleasi legi? pentru lalaiala? daca ar fi clar ce legi trec numai pe la senat si care numai pe la camera deputatilor
as vedea rostul, dar asa? mai bine fara!parlamentul european de ce nu are 2 camere?
2009-11-25 14:21:05 | Raporteaza
Si pus Voicu obrazu’ ? Wow … Auzi, da’ s-a mutat in casa aia de la ANL? Asa ca tanar politician, de viitor, care a facut si el o cerere ca oricare altul, si i s-a aprobat …
Pe bune, tu chiar crezi ce garanteaza ala ?
2009-11-25 14:21:11 | Raporteaza
Lizuca tata nu mai vorbi tu in numele brasovenilor.Tu unde stai in Brasov sau la Maierus?Cum arata Brasovul acum in mandatul lui Scripcaru si cum arata in vremea lui Ghise?Ciocu mic noi nu mai suntem Orasul Stalin suntem Municipiul Brasov si ne mandrim cu asta!!
2009-11-25 14:21:14 | Raporteaza
@mircea: legile se fac în Parlament. Nu la Cotroceni, nu în guvern. Legea aia a fost așa de modernă că s-a dovedit a fi neconstituțională.
2009-11-25 14:21:34 | Raporteaza
@Laurenţiu M. Văd că problemele tale se schimbă de la un comentariu la altul… Poate te lămuresc anumite televiziuni… S-auzim de bine!
2009-11-25 14:22:30 | Raporteaza
Daca Mircea Geoana isi asuma strict rolul Presedintelui prin “remontarea” linie politicii externe,a coordonarii CSAT asumindu-si interventia in executiv,doar prin numirea unui prim-ministru pt.care garanteaza ca poate sa propuna o formula de componenta bazata pe competenta si sustinere in Parlament,care sa isi faca vizibile rezultatele in urmatoarele 3 luni si daca Presedintele stie sa explice populatiei liniile directoare ale vietii social-economice romanesti,avem posibilitatea sa iesim din “mocirla”,fara “pierderi colaterale”,iar de PD-L se va mai consemna doar in istorie.Si poate nici acolo.
2009-11-25 14:23:35 | Raporteaza
In 90 m-am pacalit cu Campeanu ! Nu m-am invatat minte ce semnifica actualii lideri PNL.Acum l-am votat pe C.A.,desi auzeam ca n-a facut nimic bun in toti anii de cand este in politica,in afara de a fi in fruntea chiulangiilor. Actualii lideri pnl sunt frati buni cu fostii comunisti care i-au omorat pe adevaratii liberali in inchisorile cu iz de moscova. Rusinos sa se mandreasca cu inaintasii liberali care s-au sacrificat pentr tara. Ei sacrifica tara pentru interesul lor.
2009-11-25 14:25:04 | Raporteaza
Vedeti? Faceti ce faceti si va intoarceti la Basescu.
OK, nu va plac “pseudoreformele” lui. Dar eu nu asta voiam sa scot in evidenta, ci faptul ca dv. si altii care va impartasesc ideile – sau mai degraba invers, altii ale caror idei le impartasiti – tot clameaza chestia asta pe unde apuca (si apuca in multe locuri): faptul ca O PERSOANA – repet, dati un refresh si nu va ganditi la Basescu! – care face parte din clasa politica nu are voie el insusi sa pretinda o reforma a clasei politice. De unde pana unde? Ca si cum dv., inginer, nu ati avea dreptul sa va luptati pentru eliminarea dintre randurile dv. a unor ingineri slab pregatiti tocmai pentru motivul ca sunteti dv. insiva inginer.
Ah, sau poate, nu stiu, apreciati modelul reformelor aplicate cu sete “unei parti a” clasei politice pe la inceputul anilor ‘90. Mersi si eu.
2009-11-25 14:26:02 | Raporteaza
LA REVEDERE POSTACI PEDELISTI…AJUNGE CU ASCULTAREA TELEFOANELOR…CU ASCULTAREA COMISIILOR IN PARLAMENT…AJUNGE CU MAFIA PEDELISTA…CHELALAITI CA NISTE HIENE…NIMIC NU VA CONVINE….5 ANI DE JAF UNDE ROMANII SUNT IN SAPA DE CAUCIUC NU VA SPUNE NIMIC?!!!
2009-11-25 14:29:41 | Raporteaza
Basescu…am vazut ce-i poate pielea, am fost martori, nu-i mai dau nici o sansa.
Geoana…stim ceva sigur 100% despre el? ca ar fi incompetent? stim ce este pe langa el in partid, dar sa fim seriosi, corupti, fiice de presedinte, amante etc au si alte partide. Ii dau o sansa, mai ales ca merge cu Johanis premier. Este un diplomat si mi-a dat de inteles ca stie ce are de facut. Daca e destept, usor usor poate ii inlatura pe cei corupti din psd, este posibil.
2009-11-25 14:30:21 | Raporteaza
Incerc sa fac un apel la memoria celor care ati postat aici:dupa alegerile parlamentare de anul trecut, s-a facut un guvern PDL-PSD cu sustinere majoritara(visul lui Base’, ca cei din partid se aseamana doar prin “ciocu’ mic, ca acum noi suntem la putere”)… dar la vremea respectiva, cand v-ati vazut cu ciolanul in brate, nu ati criticat atat de mult PSD-ul si “mogulii” de pe langa.De ce o faceti acum?
Chiar daca mi-e greu sa votez cu Geoana (doar pt ca e de la PSD, nu ca ar fi “prostanac” dupa unii “mai destepti”…), o voi face totusi pt ca vreau LINISTE, nu dezbinare.
2009-11-25 14:32:17 | Raporteaza
Ok … Unul care voteaza in functie de pusul la bataie al obrazului al unui politician aflat in campanie pe un blog.
)) Cum il cheama ? Laurentiu Matei. E simplu: nu-l mai citim. La ce ne mai putem astepta dupa acest maret post care contine acel maret rationament?
2009-11-25 14:33:07 | Raporteaza
@kolima: are voie să pretindă domnule, dar nu Băsescu. El e cel puțin la fel de corupt ca și ceilalți și nu mai prezintă credibilitate. L-am votat în 2004, n-a reformat nimic, acum încerc altul.
2009-11-25 14:33:50 | Raporteaza
si inca ceva…cine l-a bagat pe Basescu in politica? Iliescu dragilor. in ce partid a ajuns basescu si cu cine? In PD cu Petre Roman. Ce a facut Basescu din Petre Roman? Va las sa va informati …acestea trebuia sa le vedem de acum 5 ani… ce poama este Basescu.
2009-11-25 14:35:15 | Raporteaza
si eu am avut acceasi dilema dar m-am cam hotarat :
1. daca Crin semneaza cu PSD-ul sa-l sustina pe Geoana atunci nu merg la vot
2. daca Crin nu se intelege cu PSD-ul sau pica intelegerea si nu il sprijina pe Geoana il votez pe Basescu.
2009-11-25 14:35:25 | Raporteaza
Daca n-a reformat nimic, de ce dracu’ se chinuie toti sa-l matraseasca?
2009-11-25 14:39:10 | Raporteaza
Eu votez guvern PNL si pentru asta sunt in stare sa votez si cu Geoana. Am zis. P.S.: Sunt impresionat de grija tuturor cum voi vota. Voi vota cum mi-o cere interesul.
2009-11-25 14:39:58 | Raporteaza
@kolima: Simplu, pentru ca de cate ori a incercat cineva sa-l contrazica, a apelat la mizeriile de dosare, sau a facut pe victima si si-a folosit cateii docili din presa…Bun actor Base’
2009-11-25 14:44:09 | Raporteaza
@ Laurentiu M. Inteleg ca esti un cunoscator bun in domeniul educatiei din moment ce afirmi ca legea nu este moderna, doar bazandu-te pe o decizie a curtii constitutionale pe niste puncte mici din lege care oricum sunt foarte discutabile. Deci ai citit si legea facuta de Mircea Miclea, si cea facuta de Ecaterina Andronescu, si cea facuta de liberali in vremea lui Cristian Adomnitei, iar cea facuta de Miclea nu ti se pare moderna, in schimb te identifici cu cea sustinuta de liberali? Pare un lucru marunt, nu este asa, o lege a educatiei. Daca ati fi mai atenti la ce se intampla prin strainataturi v-ati da seama ca singura sansa de modernizare pentru o tara ca Romania este o dezvoltare rapida a educatiei si a cercetarii pentru ca in 30-50 de ani Romania sa poata sa fie o tara cu adevarat dezvoltata. Iar aceasta noua lege era primul pas. Dar pentru viziunea ingusta a politicienilor romani, acest domeniu pare important doar in masura in care poate sa tina sindicatele si profesorii fericiti. Iar tinerii educati voteaza un om doar pe ochi frumosi, fara sa se intrebe ce aduce acel om in domenii cruciale cum ar fi educatia. Repet, fiecare tara isi merita oamenii politici pe care ii alege.
2009-11-25 14:44:12 | Raporteaza
Un singur lucru sa stii Laurentiu noi romanii nu+i vom lasa pe cei din alianta grivco sa ne conduca, puterea este la noi din fericire, nu uita asta. Unii au scapat de comunisti, iar la noi prin manipularea din presa si media se chinue sa-l readuca, deci am sa votez pe TB care nu urla degeaba impotriva comunistilor.
2009-11-25 14:44:38 | Raporteaza
@kolima: pentru că toate contractele au mers la prietenii lui, nu a împărțit și cu alții, de-aia se chinuie toți să-l mătrășească. Pentru că a vrut el tot.
2009-11-25 14:46:04 | Raporteaza
Laurentiu,
Dupa ziua da azi poti sa mai imi arati un partid istoric in Romania?
Iata ca vrerea lui Iliescu s-a adeverit prin Patriciu cu mina Antonescu.
2009-11-25 14:50:32 | Raporteaza
@cristi
Mi-ai inseninat ziua cu asta cu cateii din presa. Te referi la fiarele dezlantuite care sar la beregata adversarilor lui Basescu in emisiunile de la Realitatea TV, Antena 1&2&3, TVR, si in paginile ziarelor Cotidianul, Jurnalul National, Gandului, Gardianul, Ziua si care or mai fi, nu?
2009-11-25 14:52:21 | Raporteaza
EU VOI VOTA ALIANTA GRIVCO, PENTRU CA VA FI MAI INTERESANTA SI COMICA TOTODATA DACA AVETI IN VEDERE FAPTUL CA:
GASCA LUI PONTA ALCATUITA DIN NICA, VANGHELIE, HREBE SI GASCA LUI TARICEANU FORMATA DIN : ORGAN, FENECHIU, ADORMITEI SE VOR BATE UNII CU ALTII, FAPT PENTRU CARE CIUTACII DE LA REALITATEA TV SI ANTENA 3, VOR AVEA SI EI POSIBILITATEA SA SE MAI SI DISTREZE.
GANDITI-VA CA NASTASE POATE SA MAI MEARGA LA VANATOARE SI IN LOC SA-SI IMPUSTE VECHILE SLUGI(PONTA, NICA, SARBU, VANGHELIE) AR PUTEA SA-L IMPUSTE PE HAITASII ORGAN, FENECHIU, ADORMITEI SI ASTFEL CLASA POLITICA SE VA MAI INJUMATATI PE ACEASTA CALE, PRIN URMARE NU ESTE GREU SA ALEGI.
AR FI O ALEGERE GREA DACA AR TREBUI SA ALEGEM INTRE ANTONESCU (CARE AM INTELES CA LA FACULTATE A FOST UN STUDENT CARE A REPETAT DE MAI MULTE ORI ANUL II SI III)SI PROSTANACUL PSD-IST.
TOV.VOTATI ALIANTA GRIVCO
2009-11-25 14:52:48 | Raporteaza
@Gabriel: “Voi” romanii 32%, “ei” romanii restul…Sunt surprins de acest tip de gandire…sau nu e democratie, in care toti suntem romani si votam cum credem de cuviinta: unii mai mult pt interese, altii pt ca asa le spune constiinta de cetateni … si altii (“voi romanii”) pt ca aveti gandire si va comportati mai rau decat comunistii!
2009-11-25 14:52:54 | Raporteaza
Cum recunosti postacii ? Vorbesc in numele romanilor, poporului, vor salvarea plantei si bunastarea tuturor, mai putin a lor si a celor mai bogati decat ei. “Noi, romanii ”
Bleah ! Mi-e scarba.
Ia spuneti voi astia care scuipati acum pe toata lumea, daca iese Basescu cu cine face guvern ? Cu visul lui de toamna trecuta, PSD-ul ? Sau cu cosmarul lui de toamna asta, PNL-ul lui Antonescu ?
Cine mai poate avea incredere intr-un om care scuipa in stanga si in dreapta si care aproape imediat dupa ce a incheiat o intelegere cu cineva a inceput sa darame acea intelegere (vezi PNL in 2005 si PSD in 2009 ) ?
Face alegeri anticipate ? Hahaha (ca sa nu zic hă hă hă). Pe 22 a obtinut 32 % , mai putin decat are PDL acum in Parlament.
Am votat cu Crin si inteleg foarte bine rationamentul alegerii lui de acum, e o sansa pentru ca PNL-ul sa impuna in viitorul apropriat parte dintre politicile pe care si le doreste. Si asta poate reprezenta o sansa pt. iesirea din criza. Nu poate garanta nimeni ca va fi bine, nu poate garanta nimeni ca Iohannis va rezista mai mult de un an (caci un an n-are nimeni interes sa-l darame, trebuie totusi luate niste masuri destul de dure ca sa nu ajungem la faliment national), dar din punctul meu de vedere este o sansa, chiar si pe termen scurt, poate singura sansa (dpdv economic). Pe care eu unul sunt dispus sa mizez.
Cat despre popor si “noi, Rrromanii” … vom vedea pe 6 decembrie ce va face, incercati sa nu mai confundati poporul cu colegii de birt.
2009-11-25 14:55:15 | Raporteaza
Va pun si au o intrebare! Daca Basescu in turul doi constata ca Geoana a obtinut o majoritate de 55%, spre exemplu, si afirma ca este o majoritate toxica, ce facem?
2009-11-25 14:57:58 | Raporteaza
Am strania senzatie ca marea majoritate a celor care posteaza pro Basescu din postura de fosti votanti ai lui Antonescu in turul I, fac parte din turma frustratilor pdl-isti care acum se gandesc cu groaza ca s-ar putea rostogoli din Olimpul basescian, cu gurul lor cu tot. Va propun bieti napastiuti ai sortii sa formati o spirala spirituala sub patronajul marii preotese Elena.
2009-11-25 15:07:28 | Raporteaza
Acum ca am timp sa gandesc in loc de a spala vasele si ca am prins incredere, stau sa evaluez cam care va fi viatza lu’ Johannis (dupa Garp) drept scut. E greu de zis daca 6 luni 9 luni sau 1 an. Cred ca depinde de succesele economiei (care?). Succese = pica – ca atunci putem si noi. Insuccese – pica – ca ies sindicatele si daca nu e bun… (vezi Bobu’ lu Mazare) Ar mai fi o sansa de Gerovital – sa fie al doilea gHeoana = Daca e cuminte si face ce zice partidu’(al lor, nu al lui) mai are voie sa-si ia 3 case. Good deal ! Recunosc ca nu l-am auzit vorbind (deci se fereste si sunt sanse sa semene cu gHeoana molusca=fara coloana) dar dupa cum se comporta pana acum nici nu e nevoie. E din troaca.
2009-11-25 15:13:24 | Raporteaza
mai fratilor ce vreti sa faceti, sa l votati tot pe Base?sa avem de acum incolo 5 ani iar de scandaluri politice opriri din salarii de 15.5% pe 2 luni legea salarizari care se bate cu pumnul in piept ca salariul ne ramane la fel dar de fapt ne scade? lege pensiilor la fel. eu nu-l mai vreau nici pe el nici pe piticul asta de boc sa se duca naibi cu totii de inbuibatii.
2009-11-25 15:16:33 | Raporteaza
De ce Laurentiu Matei si-a uitat logica acasa (sau la servici daca scrie de acasa – oricum la el nu e)
Laur, draga, deseneaza o sinusoida. Aduna suprafetele de sub cele doua alternante. Rezultatul e zero. Asta e asa zisa alternanta la putere. Nu se schimba nimic. Si dupa aia ne mai miram ca nu se schimba nimic. Orice PSD are nevoie de concediu (ca si orice partid). Deci alternanta nu-i ajuta sa se reformeze. Vin aceiasi cu fortze proaspete din concediu , gata de o noua Olimpiada a furatului. Singura metoda e sa lasam (in cazul asta PSD) sa moara (cu googalii, gooz-gun-ii etc-ii lui) ca sa mai primeasca o sansa. Altfel nu rezolvam nimic. Trebuie sa ridicam stacheta putin. Altfel 4 ani de guvernare = 8 ani de bani la teshkerea. Think! Partea buna e ca, daca iese gHeoana et co. vom supravietui cum am mai facut-o. De trait, altadata.
2009-11-25 15:23:07 | Raporteaza
si eu am votat Antonescu, desi logica mi-a spus ca numai un miracol l-ar fi trecut de primul tur. asa ca acum am deja aproape o luna de cand incerc sa-mi aclimatizez in cap ideea ca voi vota cu Geoana. de ce o fac? pentru ca n-am reusit sa inteleg cum o treime este o majoritate.
2009-11-25 15:26:27 | Raporteaza
@albescu: LOL
@CRImiNel: am ridicat ștacheta în primul tur. Din păcate acum trebuie să o cobor. Și nu văd cu ce e PD-L mai breaz decât PSD. Să-ți dau un exemplu: tu crezi că generalul Onțanu a plecat din PSD la PD-S pentru că nu mai suporta furăciunile de acolo? Să-ți mai pun o întrebare: crezi că dacă mâine “Vanghele” s-ar decide să se înscrie în PD-L ar fi refuzat?
2009-11-25 15:33:46 | Raporteaza
Cred ca e aproape ireal sa te mai bazezi pe buna credinta in ce priveste politica. Mai ales cand politica actuala, sau mai exact noua coalitie este condusa de Patriciu si Voiculescu. Cu sau fara noi principii liberale..psd.ul…ramane psd…si ne-a demonstrat de nenumarate ori asta
2009-11-25 15:42:44 | Raporteaza
@Laurentiu Matei : Stii ca esti o coada de topor, iar prin comentariile tale nu incerci decat sa te cautionezi. Somn
usor, baiatule! Nu esti decat un catelus care se gudura.
In fata cui se stie.
2009-11-25 15:59:59 | Raporteaza
Raspunsul meu de liberal de ce o sa votez cu Geoana? Pt ca asa vrea muschiul meu. Sunt un om liber si nu ma mai f… la cap atata. Peste 5 ani o sa votez anti-Geoana.
2009-11-25 16:00:15 | Raporteaza
@Ilie: vorba unui mare gânditor liberal, GOOD POINT!!!
2009-11-25 16:18:12 | Raporteaza
diferenta intre “dictatura” lui basescu – in care toata lumea poate sa faca misto de “dictator” fara sa si-o ia peste bot este ca o parte din cei cu bube din pdl sau din jurul sau au disparut din prima linie sau au anchete pe curs.
pentru cei care au memoria scurta, asa cum se pare ca o ai tu, psd-ul si pnl-ul nu a acceptat niciodata ca oamenii lor sa dispara din prima linie (nastase, hrebenciuc, vanghelie pt psd; norica nicolai, orban, olteanu pt pnl). au defilat cu partidul dupa ei, au fot promovati, fiecare dupa incompetenta lui.
dupa cum vezi, asta este mare deosebire dintre dictatura lui basescu si democratia psd-pnl. in democratia lor, toti sunt buni si fara pata.
2009-11-25 16:34:33 | Raporteaza
Laurentiu, te-as fi crezut daca la primul tur ai fi evaluat si optiunea:
- repetentie, chiul, 20 de ani in politica fara rezultate semnificative, Orban, Fenechiu, Rusanu, Nicolai, Casuneanu (perioada 2007-2008), Morega, si multi altii.
PS. E adevarat ca parerile in sondajul de pe blog sunt impartite, dar nu 50-50%. Acum vreo 5 minute Geoana avea 27% si Basesecu 77% (din aprox 300 de voturi)
PPS Sa inteleg ca Voicu ti-a spus pe bune cum a obtinut vila de la ANL?
2009-11-25 16:38:30 | Raporteaza
@road: le-am evaluat, tot a dat cu plus.
Am văzut și eu că sondajele online îi dau câștig de cauză lui Băsescu. Mi-am expus părerea mea.
Nu știu unde stă Voicu și cum și-a luat casa. Dacă a făcut hoții scrie și prezintă argumente.
2009-11-25 16:47:25 | Raporteaza
@laurentiu,
iti respect opinia. Se pare ca eu am alte unitati de masura.
In ceea ce priveste situatia locativa a domnului fost ministru Mihai Voicu, cred ca argumentele ar trebui sa le prezinte cei de la Cotidianul – cotidianul.ro/c../, ziar din cadrul trustului Realitatea-Catavencu (in cazul in care nu stiai).
2009-11-25 17:19:18 | Raporteaza
daca acesti aliati contra lui basescu ar fi fost niste oameni cu frik lui dumnezeu…si intradevar doreau binele tarii isi vedeau de treaba nu umblau iurea in tramvai dupa cai verzi pe pereti sa semneze foi peste foi sa ajunga ei la putere..k asta e scopul lor
2009-11-25 17:26:03 | Raporteaza
sa aliat psd cu pnl si udmr doar de frica lui basescu….ca daca erau niste oameni care nu stateau acolo decat ca sa faca bine tarii nu se aliau toti impotriva unuia singur….deci basescu e cel mai tare
2009-11-25 17:28:26 | Raporteaza
@Laurentiu,
am incercat sa iti raspund dar se pare ca s-a pierdut undeva pe drum. Pe scurt, informatia despre locuinta domnului Voicu a aparut in Cotidianul (numarul din 14 aprilie 2008).
PS. As fi curios sa aflu de ce n-ai luat in considerare si alte criterii:
- comisia prezidentiala pentru educatie
- comisia prezidentiala pentru demografie
- comisia prezidentiala pentru patrimoniu
- comisia prezidentiala pentru modificarea constitutiei
Deasemenea as fi curios sa aflu de ce subiecte de genul asta, subiecte serioase si de importanta pentru foarte multa lume, au avut parte de expunere mediatica mult, mult mai putina decat subiectele gaozar, tiganca imputita, pasarica, etc.
2009-11-25 17:31:38 | Raporteaza
@road: da, scrie că are vilă acolo. Presupun că dacă te încadrezi cât de cât în criterii și faci cerere, parlamentar fiind ți se aprobă, sunt sunt naiv
.
Nu cred în independența comisiilor prezidențiale și prefer comisiile parlamentare. Chestie de gust.
2009-11-25 18:09:05 | Raporteaza
@Laurentiu,
scuza-mi naivitatea. Chiar am crezut ca vorbesti serios dar ultima ta remarca m-a facut sa-mi dau seama ca imi pierd timpul.
In primul rand nu am mentionat in postarea mea ca acestea ar fi independente. In al doilea rand nu inteleg ce legatura au comisiile parlamentare cu acest subiect. Era vorba doar ca cineva a admis ca in aceste domenii avem probleme, a numit experti din aceste domenii, s-au facut niste analize si au fost lansate niste posibile solutii (nu solutii unice, nu solutii obligatorii). Din pacate, in spatiul public se discuta tot aceleasi subiecte fara relevanta pentru calitatea vietii noastre de zi cu zi. Ai dreptate. Chestie de gust
2009-11-25 18:32:26 | Raporteaza
@kolima: Chiar daca crezi ca am avut intentia sa-ti fac ziua senina te inseli.”Cateii de presa” l-am folosit intentionat, dar ma refeream la cei care asculta de un stapan (cainele e un animal docil) si indiferent daca acesta are dreptate sau nu,cainele este de partea lui neconditionat… Cam asa reactionati toti PDLeii, in haita, nu are voie cineva sa se lege de stapan…
2009-11-25 20:33:04 | Raporteaza
Antonescu nu a renuntat la ideea sa, si asta nu poate decat sa ne bucure pe noi, cei care l-am votat. E trist , desigur, ca mita electorala a avut acceasi amprenta ca in ultimii ani asupra alegerilor de anul acesta, dar schimbarea lui Basescu poate fi realizata. Cu un premier ca Johannis si cu un guvern format si din liberali, Romania se va redresa.
2009-11-25 22:05:52 | Raporteaza
Sunt chiar suparat pe mine. Necunoscandu-l pe autorul articolului, l-am suspectat de buna credintza. A iesit nevinovat. Dup-aia l-am suspectat de inteligentza. A iesit ca Stan si Bran (in filmul ala precursor al lui Benjamin Button). Imi pare rau ca nu sunt primul care si-a dat seama de gresala. Cu argumente de tipul : “asa vrea mushki mei!” poti sa te faci “badygard” nu sa scrii la gazeta. Chiar, de ce nu vorbesti sa te puna de servici la Bamboo ? Ai avea intrare gratis, ti-ai mari nivelul cultural si intelectual si nu ti-ai plictisi neuronul cu pareri politice. Culmea! Nici pe noi.
2009-11-25 22:20:13 | Raporteaza
parerea mea este ca la alegerile prezidentiale se voteaza nu partidul, ci omul. daca ii judecam comparativ pe geoana si basescu, sincer, cred ca se justifica si mai mult alegerea lui crin pentru primul mentionat. basescu are o istorie cu radacini adanci in comunism si cel putin pentru motivul asta, merita sa nu mai primeasca voturile noastre.
2009-11-26 08:38:44 | Raporteaza
Sigur ca sunt imprevizibili. Uite ce a aparut si nu a fost dezmintit:
In 1985 termina Facultatea Istorie-Filosofie, din cadrul Universitatii Bucuresti. In acelasi an isi incepe cariera de profesor. Este repartizat in comuna Solesti, in judetul Vaslui, iar mai apoi in comuna Niculitei, judetul Tulcea. Reuseste apoi sa se mute cu serviciul in orasul Tulcea. Din august 1989, timp de aproape un an activeaza ca muzeograf, aceasta find singura modalitate de a putea ajunge la oras. A fost recrutat de securitate pe vremea cind lucra ca profesor la Niculitel, sub numele de sursa Porumbacu, in general notele informative le preda fie la Restaurantul Danubius, fie la un apartament conspirativ pe strada Pacii linga Biserica cu Ceas. Primea 300 de lei pentru fiecare nota informativa, banii ii erau depusi pe un carnet CEC la Filiala judeteana CEC Tulcea de pe strada Isaccei. Avind atributia sa ii urmareasca in special pe copii de lipoveni, in Tulcea a avut o relatie cu minora Slavka Popov, in virsta de 17 ani din care a rezultat un copil pe nume Andrei. Dupa nastere a reusit sa ii aranjeze o casatorie de forma cu un cetatean moldovean din judetul Cahul, plasa Cantemir, Ioan Atodiresei care a acceptat sa o ia de sotie pentru suma de 500 de dolari si care pentru alti 500 de dolari s-a declarat a fi tatal natural al copilului. La orele de economie politica antrena anumiti copii, ai caror parinti erau urmariti de Securitate in discutii despre starea materiala si despre ce se vorbea in casa parinteasca. Dosarul de sursa a lui Crin Antonescu are numarul 2456sca/ DSS 01429 Tulcea.»
2009-11-26 15:43:00 | Raporteaza
sprijinirea lui Mircea Geoană nu este o variantă fără cusur. Ea, însă, este oricum mai bună decât sprijinirea lui Traian Băsescu pentru încă un mandat. Pentru că Traian Băsescu este principalul rău al politicii româneşti
2009-11-27 11:45:24 | Raporteaza