RSS Feed

Am avut dreptate. Acum aşteptăm ca guvernul să crească taxele…

vezi toate articolele de
26 May 2010 la 15:00 62 comentarii 2070 vizualizari.

Aşa cum prevedeam,  guvernul nu a tăiat pensiile sociale minime. Nu din vreo milă specială pentru bătrâni, ci din teama de a nu pica la moţiunea de cenzură, cu votul UDMR şi UNPR.  Măsurile anunţate de Boc sunt aşa cum ne aşteptam, iar grevele se anunţă feroce.

Ce este mai grav, însă, este faptul că toate chinurile astea s-ar putea să fie degeaba şi vor urma şi creşteri ale taxelor, fie că vorbim de TVA, fie că vorbim de cota unică. Ce altceva am putea deduce din înregistrarea pe furiş (încă o înregistrare secretă din care înţelegem că ce ni se spune în faţă sunt gogoşi)  în care Traian Băsescu spune că statul român ar avea nevoie de o creştere de 21% pe an pentru a susţine aparatul bugetar, chiar şi cu aceste scăderi de venituri? Cum o astfel de creştere este exclusă, va fi nevoie de strângerea unor sume mai mari la buget: la lărgirea bazei de impozitare guvernanţii nu s-au descurcat prea bine nici până acum, aşa încât concluzia logică va fi creşterea taxelor.

Totuşi, până acum, guvernul ne asigura că această tăiere a veniturilor de la stat este suficientă pentru ca deficitul bugetar să îşi revină la limite decente. Acum înţeleg că nu e chiar aşa, din moment ce am avea nevoie de o creştere de 21% a economiei, pe an, pentru a se susţine aparatul de stat. Sau or fi minţit guvernanţii la raportări, ca în Grecia?

PS: Isărescu aşa crede, că probabil că România va ajunge la majorări de taxe.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


62 comments
  • 1

    primul

    raul de la hoya..
    2010-05-26 15:01:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Cred ca nu am inteles bine…
    “21%” ce?..Crestere economica de 21% pe an??
    Aia care acuma e cu minus?

  • 3

    Mi se pare periculos sa mentii venitul minim garantat in conditiile in care toate veniturile scad.Pai daca ce gasesti de lucru e remunerat cu,sa zicem 400 lei,nu mai bine stai acasa cu 350?

    daniela
    2010-05-26 15:20:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    @Catalin: da, asta a spus

    Laura Cernahoschi
    2010-05-26 15:21:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    21%?! crestere economica? poate a somajului!

    JohannM
    2010-05-26 15:32:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Pai si daca va fi nevoie de cresterea taxelor la un moment dat inseamna ca nu e nevoie acum de scaderea salariilor bugetarilor si a pensiilor? Adica, ar fi suficienta cresterea taxelor acum? L-am auzit pe Boc spunand ceva de genul “nu vom ajunge la cresterea taxelor daca vom reusi scaderea salariilor bugetarilor si a pensiilor si DACA evolutia economica a anumitor tari (n-am retinut la care se referea) va fi una favorabila”

    sandra
    2010-05-26 15:35:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    Sa nu uitam ca e vorba inca de guvernul Boc. Anul trecut le-au trebuit 10 luni ca sa rezolve cumulul pensiei cu salariul la stat. 10 luni in care au aparut la televizor degeaba pe tema asta. Eu as astepta sa vad ce apare in Monitorul Oficial. Ar trebui sa se intample repede , pana la transa din iulie mai e putin. Oricum, ma gandesc sa deschid o linie de pariuri pe tema “Dupa ce taie de la bugetari si pensionari si maresc TVA-ul, ce vor face mai departe? ” Pentru ca evident economia nu se va relansa si in ianuarie 2011 guvernarea va avea nevoie din nou de bani de la FMI. Si ma gandesc sa exclud raspunsul evident: vor taia din nou de la bugetari, pensionari si vor mari TVA-ul din nou.

  • 8

    Mda…Cu siguranta cel pe care-l proslavesti,Zeus(amandoi ati fost sau inca mai sunteti in sistem) nu are nici o vina…Si marmota invelea ciocolata…

  • 9

    Nu cred ca taxele se vor mari prea curand pentru ca masurile deja aplicate se vor dovedi a fi suficiente.

  • 10

    Eu am rezerve ca grevele vor fi feroce.
    Sunt mai mult decat convins ca la greva generala nu vor participa toti membrii de sindicat.
    Eu am informatii ca, in invatamant, cei care au peste 50 de ani nu vor participa si isi vor tine orele.
    Mai mult, in provincie, participarea va fi destul de anemica.
    In Capitala, ca de, e vitrina, vor fi mai vocale.
    Apoi, sindicatele din Roamania nu au resursele financiare ale marilor confederatii din Occident ca sa poate plati compensatii celor care vor face greva si care, evident, nu vor fi platiti pentru zilele nelucrate.
    Mai mult, grevistii vor constitui “carnea de tun” pentru reducerile de personal.
    Sigur e posibil ca TVA sa creasca. Pentru ca de fapt nu se taie ceea ce este ci ceea ce nu este.
    Cred ca si impozitul pe salariu va creste, se va renunta pa procentul fix si se va trece la un impozit progresiv.
    Si, in urma grevei generale la RATB se poate face si ceva bun: provatizarea transportului in comun.
    Eu, daca as fi in locul lui Berceanu, asa da liber companiilor de transport sa organizeze un transport in comun privat.

    pe camp fara gratie
    2010-05-26 15:38:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    uitati-va mai intai pe declaratiile tuturor … Va grabiti sa “cititi” numai declaratii ale celor “din fata”! Politicienii, liderii sindicali sunt la fel de demagogi si urmaresc interesele proprii … Mai exista “o voce”, care si-a exprimat parerea zilele astea, si care are dreptate. Mai intai, se taie cheltuielile nesustenabile! Apoi, odata cu al 2-lea imprumut, si cu cresterea taxelor, dupa decembrie 2010, se poate pune problema cresterii economice … Este foarte clar! Numai voi ca invartiti in cerc si puneti botul la aberatiile unora si altora …
    (poweraxxel.word../)

  • 12

    si eu am avut dreptate ca preshu’ vorbeste cam tot timpul beat.n-ar trebui sa i se bage fiola inainte sa vorbeasca?

    pdlistidiot
    2010-05-26 15:45:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    oricine se afla la guvernare trebuia sa ia masurile astea, pentru ca sa ajuns intr-o situatie precara si datorita umflarii numarului de bugetari in administratia publica, ceea ce a adus dupa atatia ani la aceasta situatie ssi pe fondul crizei mondiale existente

    so_what
    2010-05-26 15:50:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Civilizatia piramidala si-a atins limitele si va colapsa haotic pentru ca este bazata pe materialism, sclavie, coruptie, prostie si minciuna, asa cum omul s-a despartit de maimuta cat de curand constiinta isi va lua la revedere de la om…

  • 15

    alabalaportocala.
    tot de-a pixu vorbesti.
    nu cunosti termenul negociere. teama… totul trebuie sa fie facut din frica. dar despre ratiuni, nimic.

  • 16

    este bashinewscu un betiv incompatibil cu functia de preh.?

    pdlistidiot
    2010-05-26 16:15:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    ca de obicei baselul scoate cifre din burta.

  • 18

    puterea.ro/down../

    pdlistidiot
    2010-05-26 16:25:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Si eu am impresia ca treaba e mai serioasa chiar si decat o spune Boc.

    Cat despre alternativa, PNL si PSD fac corp comun cu sindicatele care acum 6 luni ieseau in strada ca sa ceara mariri de salariu.

    mac gregor
    2010-05-26 16:25:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    A aparut pe Realitatea.net declaratia extrasa din context a lui Isarescu ca vor creste taxele.Am o rugaminte,mai citeste ce apar si pe alte site-uri de stiri (mediafax,hotnews).Acolo apar declaratii ale lui Isarescu in care declara ce este de acord cu toate masurile luate de guvern,unde si argumenteaza la obiect fiecare masura.

  • 21

    I-a sa vedem ce a zis de fapt Isarescu, si poate cucoana care scrie pe aici mai termina sa faca pe nostradamus eolianul. Deci o mica selectie din Isarescu:
    -Corectia bugetara este i-ne-vi-ta-bi-la. Cu cat o lungim mai mult, cu atat ne marim durerea
    -Iluzia ca am gasi solutii la un deficit bugetar mai mare este o iluzie gresita
    -Politicile din anii anteriori au epuizat spatiul pentru relaxare fiscala.
    “Aceasta crestere economica s-a bazat pe dezechilibre nesustenabile. Deficitul a fost mare, stimulat de intrarile de capital. Criza ne-a invatat ca aceste dezechilibre trebuiau corectate. Si se corecteaza tot prin capitaluri”, a explicat Mugur Isarescu in cadrul unui simpozion financiar. Romania a avut deficite structurale mari. Deficitul structural se baza pe deficituri mari realizate intr-o perioada de supraincalzire a economiei, a mai spus Isarescu.

    * Boomul imobiliar nu a fost la nivelul intregii tari, ci in cateva orase

    * Statul s-a comportat prociclic si a majorat cu mult peste posibilitate salariile bugetarilor si pensiile
    * Supraincalzirea are un cost. Creditarea interna depindea de liniile de finantare de la bancile mama. Asta a deteriorat raportul dintre depozite-sursa interna de finantare a creditului si credite. Raportul a ajuns si la 1:4
    * Nu am avut active toxice, nu am avut prabusiri bancare si nu avem o datorie publica mare. Acestea sunt lucrurile bune
    * Romania are aceleasi probleme de pe cand eram eu premier: o agricultura nefiscalizata care beneficiaza de serviciile Statului
    * Exista o lista lunga, dar lunga de tot de scutiri la plata
    * Fiscalitatea noastra este ciuruita. Veniturile nefiscale sunt undeva de 1%
    * Cand am vrut sa fiscalizez pamantul, mi s-a spus ca nu se poate, ca e an electoral
    * In Bulgaria, veniturile nefiscale sunt duble. E Bulgaria de doua ori mai bogata decat Romania?
    * Ciclul cheltuielilor publice este urmatorul: se aloca 5-6% pentru investitii, sunt dispensate investitii ramase de dinainte de 1989 care necesita cheltuieli de intretinere samd. Se estima un nivel al veniturilor, se constata ca acestea sunt mai mici si apoi se taiau investitiile
    * Devii prizonierul sistemului. Ca sa schimbi ceva, trebuie sa schimbi nu doar mentalitati ci si legi.
    * Bugetele de asigurari sociale sunt puternic dezechilibrate. Cifrele sunt dramatice
    * Nivelul inalt al contributiilor si legislatia descurajeaza activitatea economica
    * Bancile sunt prociclice, pietele sunt prociclice, desi teoria arata ca in politica de venituri e bine sa fii anticiclic.
    * In baza acestor majorari prociclice de salarii , bancile au dat credite. E si greu sa le ceri bancilor sa fie altfel decat ciclul economic. Politicile statului trebuie sa atenueze aceste variatii
    * Cand creditul a crescut cu 100%, o parte a creditului s-a datorat si acestor politic bugetare
    * Politica monetara a fost anticiclica, desi ea trebuia sa fie neutra. Noi ne-am dus cu rezervele la 40% ca sa-i descurajam sa dea credite
    * Bancherii comerciali, care intotdeauna sunt mai destepti decat noi, au ocolit masura
    * Noi am tinut masurile sus si dansii au dat credite in valuta. Ne-au adus o alta problema: creditele in valuta
    * Intrarile de capital au fost atat de mari incat au dus la aprecierea cursului
    * Unii se gandesc ca daca intram in zona euro, rezolvam problema acoperirii valutare, leul devine moneda exotica. La noi ar fi o problema sa inlocuim miile de tone de numerar
    * Ce au facut alte tari? S-au luat masuri de sprijin pentru banci. La noi nu a fost cazul.
    * Nu stiu in ce masura putea fi salvata piata imobiliara, care si asa nu a nascut imobile foarte frumoase. A mai cazut sectorul auto dar nu cred ca era sustenabil sa salvam acest sector
    * Ca veteran al negocierilor cu FMI, acest acord a fost cel mai rapid incheiat. Unele negocieri se negociau si in 12-14 luni
    * Noi nu am trait iesiri masive de capitaluri. Au fost stopari in creditare…dar nu iesiri de bani

  • 22

    Pai nici Boc n-a garantat ca nu vor creste taxele, deci care e rostul continuarii articolului dupa primul paragraf?

  • 23

    Laura, lasa-ma sa te luminez
    Statul roman atrage la buget cam 30% din PIB. Deficitul bugetar asumat dupa aceste masuri este de 6.8%. Ca sa sustina aparatul bugetar asa cum se exprima Basescu PIB ar trebui sa creasca cam cu 21% astfel incat 30% atrasi la buget sa reprezinte 6.3% astfel incat sa tinda spre echilibru bugetar, adica deficit 0. Asta vroia sa spuna nenea Base, dar vezi tu undeva ca Romania si-a asumat deficit 0? Adica mai pe romaneste ce am in portofel aia platesc, nu mai iau si de la prieteni cu dobanda. Asa este cand se iau lucrurile din context si se spune numai cam ce doresti sa spui.

    Catalin
    2010-05-26 16:51:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    @val
    Candide? sau doar traiesti in o lume paralela. Evident ca vor creste
    @mac gregor
    evident. lupta politica, normala in democratie, spune sa iti ataci dusmanul si sa il dai jos. De 20 de ani tot aud “da’ cu ce sa ii inlocuim ?” rasunsul este simplu: cu orice. incercam (asa cum incearca toata tarile pana gasim ceva ce ne convine. Cand un guvern tot face prostii si nu arata ca are vre-o ideee pentru viitor, nu mai astept sa vad ca poate ii vine ceva peste 6 luni. Dixit !
    @daniela
    ai dreptate, dar bunul simt (in sens de judecata sanatoasa) nu a ajuns inca in toate paturile de votanti. Sic !

    radu korne
    2010-05-26 16:57:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    Apropo de “inregistrarea pe furis” a convorbirii presedintelui Basescu cu un alt interlocutor:
    Nimeni nu s-a sesizat cum poate fi posibil asa ceva?
    Chiar asa sat fara caini a ajuns Romania incat nici la intalnirile presedintelui cu politicienii( guvernul) sa nu fi sigur ca nu esti ascultat si dat pe posturile TV?
    Unde este siguranta ca maine nu vine cineva si cu o bomba sau otrava la intalnirea cu PRESEDINTELE ROMANIEI.

  • 26

    Decerbelatul Basescu sa faca declaratii cand nu se afla sub influenta bauturilor alcoolice. Oricum, arunca niste cifre neverificate, se contrazice singur, nu stie pe ce lume traieste. Eu sper ca se implica UE in politica noastra economica, cu scavi si lingai prezidentiali nu ai cum sa faci ceva pozitiv pentru economie.

    bassesco
    2010-05-26 17:14:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    @TUDOR
    De cand problemele tarii au ajuns secret de stat ? Sau iar discutam despre dihotomia informatii oficiale/informatii reale ca pe vremea stim noi cui ?

    radu korne
    2010-05-26 17:15:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    @TUDOR:in afara faptului ca probabil chiar vreunul dintre cei de fata a dat inregistrarea cui trebuia(si bine a facut!),as intreba daca aveati aceeasi temere si daca ar fi fost vorba de unul dintre fostii presedinti,sau de Geoana,ori Tariceanu sau Nastase.
    In caz afirmativ,trebuie sa vi se fi parut foarte nepotrivit si cum d-na Udrea a fost informata intocmai si la timp despre ce discuta comisia Orban,sau cum tot dansa avea un listing ale convorbirilor telefonice ale altcuiva…
    Stiti,un om informat si obiectiv nu trebuie sa umble cu doua masuri.

    Marianne
    2010-05-26 17:15:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    Laura,tu esti atat de draguta,incat ai dreptate chiar si atunci cand nu ai.Esti o dulceata!

  • 30

    @Laura Cernahoschi:

    “Aşa cum prevedeam, guvernul nu a tăiat pensiile sociale minime.”

    E bine ca ai prevazut, ca noi resul lumii nu credeam ca o sa se intample asemenea lucruri imposibile sub guvernarea infractorilor PDL.

  • 31

    @Cris: tot din primarie tastezi?

  • 32

    Nu toti isi permit sa posteze din subsolurile Modroganului, deh.

  • 33

    @cris
    esti atat de previzibil,mai ceva ca Geoana!

    nepotu lu tamara
    2010-05-26 17:59:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    @laura
    ohmygod,iar ai dreptate? ce ne facem cu tine?
    tu ai gresit vreodata?ai vreodata dubii?
    lasa-i pe altii sa te laude ce dracu.putina decenta!
    in afara de vreo 2-3 postaci de serviciu cam nimeni nu-ti da dreptate,ba din contra iti arata cu argumente unde gresesti.dar tu ai dreptate.

    silviu petcu
    2010-05-26 18:08:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @ghio: io tastez de acasa. si nu fac parte din dinastiile de la buget. Nu-s atat de ridicol incat daca nu imi convine salariul intr-un loc sa stau cu forta si sa protestez ca un handicapat.

  • 36

    @nepotu lui tamara

    Esti mai pro.st ca noaptea.

    raul de la hoya..
    2010-05-26 18:11:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @Catalin: incepand cu 1 iunie voi renunta la abonamentele de telefonie mobila si fixa.daca vor face la fel ca mine 2 milioane de pensionari cunoaste boc cu cat vor scadea taxele ce reprezinta venituri la buget de la firmele de telefonie?

  • 38

    @raul de la hoya
    daca o ai mica inseamna ca ai si creierul mic?
    Ma intreb.(razvan dumitrescu dixit)

    nepotu lu tamara
    2010-05-26 18:21:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    @alfa: cati bugetari nu mai agreaza litoralul romanesc?
    - 25% ii aduce cu picioarele pe pamant.

  • 40

    Laura, fii mai umila in abordarea unui text.

    Arogantele au obiceiul de-a se razbuna, iar “atitudinea” – fetisul vostru recent al gazetarilor, e tot aroganta.
    Presa de atitudine e aroganta fara acoperire.

    Cucereste si tu lumea prin lucrari mai mari si mai substantiale. N-o mai cuceri cu articolase zburlite de pe-o zi pe alta.

    Tie ti-ar placea seductia frusta, abrupta si neinsotita de sarm? Cam asa arata ce faci “for a living”.

  • 41

    O sa concedieze bugetari. DOOOHHHH! Vreti o schema? Macar spuneti-ne daca sunteti incapabili sa vedeti mai multe variante in fata ochilor, ca sa stim ca nu e rea vointa.

    Lavinia
    2010-05-26 18:35:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    Laura,nu te teme, in primul rand se va largi baza de impozitare.Vor fi afectati in primul rand barbatii cand se va pune impozit pe…..Voi femeile veti scapa ca nu aveti asa ceva.Sa vezi atunci cati barbati se vor declara impotenti pentru a scapa de impozit!

    sase sase
    2010-05-26 18:56:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    @laura
    vezi ca ai un pervers pe blog,poti sa-l calmezi?

    nepotu lu tamara
    2010-05-26 19:00:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    Daca Isarescu a spus “probabil” inseamna ca e sigur. Omul ne pregateste. “Probabil” ca in curand se va lucra la modificari la codul fiscal pentru 1 ianuarie. Intrebarea care mai ramane e cu cat vor creste taxele?

    pasquale
    2010-05-26 19:00:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    #46, clonare.

    nepotu lu tamara
    2010-05-26 19:37:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    #44,46 clonari jalnice

    nepotu lu tamara
    2010-05-26 20:03:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    Atentie,se restrang sau se anuleaza libertati si drepturi cetetenesti.Daca vad pe strada grupuri mai mari de 3 persoane , deschid focul.Este vorba de siguranta nationala si ordine publica! Oare?!

    sase sase
    2010-05-26 20:12:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    Majorarea taxelor este probabila in urmatorii ani, zice Isarescu.
    economie.hotnew../

  • 49

    [...] voxpublica.real../. [...]

  • 50

    D-ra Laura, va rog sa lasati post-ul asta, ca poate se gaseste vreun suflet milos sa ma ajute. Daca il stergeti, macar faceti-o maine. Shukran gazillan.

    In data de 26 mai 2010 un fomist disperat mi-a furat aparatul foto digital, Olympus de 12 Megapixel, de la Meteo. Fomistule, sa stii ca daca nu aduci inapoi aparatul in 10 zile numarand de acum, te incadrezi la furt calificat si mergi la bulau. O sa pun cinci sectii de politie pe urmele tale si cineva tot iti da de urma. Nu ma lasa sa astept prea mult, ca sunt un caine foarte rau. Hai sa ne intelegem. Aduci aparatul inapoi, il lasi la poarta asa cum l-ai gasit, intreg si cu toate pozele si filmele inauntru, si te scap de chinuri inutile. Nu glumesc, sunt pe urmele tale si o sa-ti para rau de tot daca crezi ca fac misto. Nu fac.

    upps-ala
    2010-05-26 21:16:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    Amuzanta chestie…Cris inca nu a aflat ca Prostanacu’ nu mai e sef la PSD!
    Alooo, Cris, in Spania acolo unde esti…Prostanacu a infrant deplin. Ponta e sef la bolsevici, mai draga!
    Doamne, cata prostie ai lasat pre pamant! Stiu, multa, da de ce-o ia pe toata acest Cris?!
    Sa mai lase si la idiot, mosul mort, mos ion cel prost.

    Mircea
    2010-05-26 21:32:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    @Laura Cernahoschi – Multumesc pentru articol. Dragi fartatzi comentatori, va multumesc pentru idei. Dupa ce am citit articolul si comentariile mi-am confirmat o mai veche banuiala. Da, pot sa fiu ministru. Mai mult, pot sa fiu presedinte. Partea trista e ca am constatat ca si paznicul nostru (un om sobru, inalt, distins) poate fi ministru, primministru sau chiar presedinte. Garantez ca daca fie eu fie nea Gheorghe suntem numiti primministri reducem deficitul bugetar al Romaniei cu 2 % din PIB in 2 luni. Cu o mana legata la spate. Dati-ne o sansa. Ce va costa? Aveti dubii? Uitati-va la cine va conduce azi.

  • 53

    @ nepotu lu tamara
    Unde deschizi un blog dai de acelasi putoi exchibitionist ,care manjeste blogurile cu excrementele sale intelectuale !!!
    Tot batut in cap si cu cerebelul atacat de SIDA ai ramas, tembelu lu tamara !! . Smecher ,abject si imbecil ca o fantoma ratacita si uitata de Dumnezeu in spatiul virtual…Nebun’ cu acte in regula,vulgar si prost,rataceste demulu pe bloguri si se numeste, cum crezi?..E NUMELE TAU:tembelu lu tamara.CONCLUZia ESTE : ca esti bun de carne de mici..Viitor de aur PDL-ul are…

  • 54

    Este o cunoscuta metoda de manipulare cea prin care se incearca sa se bage pe gatul “victimei” o galusca mult prea mare ( si mult mai mare decat se vrea de fapt),ca dupa impotrivirile de rigoare ea sa inghita benevol galusca care-i era sortita de fapt.Sunt convinsa ca nici o clipa nu s-a gandit vajnicul nostru guvern sa taie nici pensia sociala nici salarul minim.Dupa tot scandalul asta multi rasufla usurati, ba chiar isi spun ” ia uite bre ce guvern de treaba avem, uite ce intelegator este cu durerile celor multi si amarati”…si poate asa mai iese de vreun mandat…
    In alta ordine de idei:mai documentati-va un pic,voi care tot urlati de cat de multi suun bugetarii…Problema reala este ca ei tocmai nu sunt in ramurile in care tocmai ca ar mai fi nevoie, ci in tot felul de agentii si companii nationale si te miri unde.Iar salariile cele mari tocmai acolo sunt.

  • 55

    @Laura Cernahoschi:Ati fost cea mai inversunata trompeta pedista si basesciana iar acum pozati in “neutra”. Florina si nepotu perpetu INCA in penibili portocalii.

    El Dorado
    2010-05-27 01:10:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    Cea mai mare minciuna besesciana e ca averm 1 400 000 de bugetari..Pai din astia 640 000 sunt la companile de stat cu profit urias care cotizeaza la greu la bugetul de stat impartit clientei poliitice prin licitatii trucate..Ce bugetari sunt cei de la Romgaz,Distrigaz,Renel, Nuclearelectrica ,etc, cand aduc la buget venituri de 4,2 miliarde euro anual..In realitate noi avem cei mai putini bugetari din Europa cam 750 000 de aia si serviciile publice sunt proaste..Si dupa ce ca avem putini din ei 20% sunt si politici care mai mult incurca… Daca privatii care urla la bugetari nu ar face evaziune fiscala de peste 20-40 miliarde euro anual nu ajungeam AICI…Cateodata e mai usor sa manipulezi lumea decat sa dai in clientela de partid ..

    fost secretar de stat
    2010-05-27 07:34:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    As vrea sa comentez o afirmatie care se tot repeta si, zic eu, nu ne lasa sa vedem realiatatea.

    Ia uite aici: Guvernul a taiat DEGEABA din pensii si salarii, tot trebuie sa mareasca taxele (chiar si in acest articol). Nu mai vorbesc de televiziunile de stiri ;)

    Asta imi aduce aminte de o scena memorabila din “Secretul lui Bachus”

    Ia uite aici:
    youtube.com/wat../

    La minutul 5 si 50 de secunde. Bachus ii spune durului de partid, pe care il mituise la greu cu bani si femei, si la care venise pentru santajul de dupa: “da ce credeai, nene, ca am ajuns sa ii dam fiecaruia dupa nevoi? Si sa ma ierti, matale ai nevoi cam mari.. Asa se intampla cand te abtii. Te abtii, te abtii si dupa aia dai buzna”

    Cam asa credem si noi, credeam ca am ajuns in comunism, fiecaruia dupa nevoi.

    Cred ca nu ne e clar ca am ajuns la un deficit public anual de 11 miliarde de euro!!! Cu atat cheltuie statul roman mai mult decat are. Toate taierile alea de abia aduc vreo 3 miliarde de euro. DAR NU S-AU FACUT DEGEABA. E UN PRIM PAS NECESAR IN REDUCEREA DEFICITULUI. Mai raman de acoperit inca 8 miliarde. Si nu vad eu cine o sa ne crediteze pe noi forever miliarde si miliarde de euro an de an, pe care noi sa ii papam prin consum, ca, dee, avem nevoi cam mari. Candva tot vine momentul adevarului (adica nea Bachus cu santajul in buzunar, ca sa raman in linia filmului). Candva tot trebuie sa echilibram bugetul si nu cred ca avem 10 ani la dispozitie ca sa facem asta. Nu cred ca avem nici macar 5.

    Este evident ca tot or sa mai fie masuri nasoale pentru a acoperi acele 8 miliarde. Pentru ca nu o sa avem crestere economica cu siguranta in 2010 si destul de putin probabil sa avem vreo crestere semnificativa in 2011, daca o sa avem asa ceva.

    E logic ce urmeaza: alte strangeri de surub, concedieri in sistemul bugetar, cresteri de taxe. 8 miliarde de euro e o suma foarte mare pentru Romania, e cam 25% din tot ce se colecteaza ca taxe in prezent.

    Nu trebuie sa fii Mafalda ca sa prezici lucrurile astea. Singurul lucru pe care se chinuie astia de la putere sa il faca acum e sa amane cresterea taxelor principale, cel mai probabil pana cand avem un trimestru de crestere economica, cat de anemica o fii ea. Ca sa zica si ei ca nu au omorat economia in plina criza prin cresterea de taxe.

    silicon_v
    2010-05-27 09:24:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    [...] [Laura Cernahoschi]: Am avut dreptate. Acum aşteptăm ca guvernul să crească taxele… Ce este mai grav, însă, este faptul că toate chinurile astea s-ar putea să fie degeaba şi vor [...]

  • 59

    Mai, Laura, esti in stare sa simti ceva?Cu uterul nu cu creierul…Ati uitat de integrarea in EUropa?Toata criza economica nu reprezinta decat reorganizarea catastifelor din ministerele de finante ale tarilor UE si a catastifelor din banci.Toate trebuie puse cap la cap cu cele de la FMI, Fed si BCE.Ce e asa de greu de inteles aici?Incercati sa esplicati asta la popor.Puteti?

    Evropu Integrat
    2010-05-30 16:57:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @Liviu: daca o invelea sau nu chiar nu ne intereseaza… si spuneti voi desteptilor alte masuri care ar putea scoate tara din rahatul in care au bagat-o rosii dupa revolutie…

    so what
    2010-05-31 13:04:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    ar fi bine sa va calmati, tocmai de asta se scad azi salariile , pentru a nu creste maine taxele. Guvernul Boc nu minte si ia decizia corecta. Daca azi nu ar scadea salariile si pensiile peste cateva luni s-ar sufoca sectorul privat, singura sansa reala a romaniei.

    ala bala portocala
    2010-06-07 15:40:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    [...] în următorii ani; iar pe VoxPublica, unde Laura stă să aștepte majorarea de taxe: Isărescu așa crede. Laura Cernahoschi îl pune pe Isărescu să creadă că “link la Realitatea”, unde [...]

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!