Anti-viitorvezi toate articolele de admin08 Dec 2009 la 12:11 55 comentarii 5804 vizualizari. |
(Articol apărut în numărul din 8 decembrie al Revistei 22)
La ora la care scriu, luni dimineaţă, ambii candidaţi şi-au proclamat victoria. Nu ştiu cine va câştiga alegerile dar ştiu că oricine ar fi acela, va câştiga în primul rând pentru el. Noi o să rămânem, ca întotdeauna, cu greaua moştenire.
L-am votat pe Băsescu fără încredere şi fără bucurie. Fără să-i fiu măcar simpatizant. Am votat, conform a ceea ce e pe cale să devină un nou prost obicei românesc, răul mai mic. În acest caz, răul cel mai mare mi s-a părut capacitatea “malefică” a câtorva lideri PSD de a-şi subjuga mass-media. Nu pot uita cum arăta cea mai mare parte a mass-media sub guvernarea Năstase. M-am îngrozit de servilismul ei cumpărat sau şantajat, ca preşedinte al URR. N-am putut trece, acum, peste deja vu-ul cu care Realitatea TV a abdicat de la onestitatea jurnalistică, aşternându-şi deontologia pe post de preş pentru un preşedinte de partid. În cazul meu, efectul campaniei anti-Băsescu a fost unul anti-manipulare.
De Antena 3 nu sunt dezamăgit, pentru că de la ea nu aveam nicio pretenţie. E doar o pseudo-televiziune de pseudo-partid. De la Realitatea TV aveam, însă, aşteptari. Dacă un lider social-democrat nu se poate impune în România decât ajutat de manipulări grosiere, de impostură şi minciuni, dacă liderii PSD pot controla mass-media şi când sunt la putere şi când sunt în opoziţie, am ales să nu fiu de acord. O presă liberă, cât mai liberă, e ceva de care vreau să mă bucur atâta timp cât voi mai rămâne în România.
Performanţele electorale ale lui Ion Iliescu sunt foarte greu de egalat de către PSD. El a putut câştiga în felul în care a făcut-o pentru că a avut un discurs şi un comportament corecte ideologic. Rămâne singurul lider social-democrat român autentic. Restul sunt fundamental falşi şi de aceea nu se pot baza decât pe electoratul dependent într-un fel sau altul de partid. Nu te poţi erija credibil în reprezentantul echităţii sociale, al sprijinirii păturilor defavorizate, când ai reflexe de o rapacitate imposibil de disimulat, când principalele favoruri pe care le faci sunt către buzunarele proprii sau ale celor apropiaţi.
Într-o astfel de companie, Mircea Geoana e, de departe, cel mai urban lider pe care l-a produs PSD-ul până acum. Nu are alura veroasă cu care ne-a obişnuit social-democraţia românească. Prin comparaţie, e occidental şi cooperant. E şi cel mai disciplinat. Asta e o specie nouă în politica românească: un candidat care ascultă de staff-ul lui şi face progrese vizibile pe o direcţie stabilită de la bun început. A ştiut să înveţe din expunerea directă la experienţele electorale americane. La bile negre a încasat lipsa de consistenţă, de prezenţă de spirit, dependenţa de personaje dubioase şi o irepresibilă beţie a promisiunilor fantasmagorice.
Din punct de vedere economic, o eventuală victorie a lui Traian Basescu nu va prevesti nimic bun. Nu văd cum va putea forma un guvern stabil, deci nu văd cum va putea scoate lucrurile din blocajul în care le-a băgat. Victoria nu-i va folosi nici lui, nici nouă la nimic. Măcelul politic va continua iar pagubele economice din 2010 vor arăta mult mai rău decât în 2009.
Aceste alegeri au constituit o premieră, şi pentru mine şi pentru alţi prieteni ai mei. Sunt primele alegeri de la rezultatul cărora nu am mai sperat la nimic. De o parte am avut un Băsescu singur, mult prea singur pentru a reuşi ceva în caz de victorie, de cealaltă parte un Geoană susţinut de un melanj mult prea în contra naturii pentru a fi plauzibil în caz de victorie (Doina Cornea alături de Marian Vanghelie, Neagu Djuvara alături de Radu Mazăre etc.). Între ei, câteva trusturi media cu o conduită deplorabilă.
Toţi împreună au reuşit să rupă România în două tabere anti. Modul ăsta de a pune problema este, esenţialmente, anti-România. Într-o Europă care se uneşte mai mult decât oricând în existenţa ei, care vede în colaborare şi consens calea spre ieşirea din criză şi spre un alt tip de viitor, clasa politică românească a ales calea anti. Calea dezbinării cu orice preţ, a încăpăţânării futile, a rupturilor fără cale de întoarcere. Acum 20 de ani România reuşea o ruptură cu trecutul. Mă tem că acum tocmai ce am reuşit o ruptură cu viitorul.
Etichete: anti, aşteptări, manipulare, mass-media, viitor


Mihai Goţiu azi la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
| 1@sase sase: VIZUALIZEAZA ACEST FIL SI TE VEI CONVINGE SINGUR vimeo.com/35574../ ... | ||
| 2FELICITARI !!! Mi-a plăcut f mult acțiunea. Toată. A fost multă muncă, dar a meritat. MULT SUCCES ÎN CONTINUARE. Apropo de echipa nationala, nu cred ca RMGC va pompa bani în FRF și echipa națională din... | ||
| 3Pacat. Ma bucuram, intr-adevar, daca era vorba de celalalt "Capatos", cu capul spart in zapada.... | ||
| 4@Roby zi sa faci promoroaca la nas,ca nu mai poti de mila celor care au murit! Da' de copiii care mor de foame in Somalia iti pasa? Da' de soarta tablourilor lui Adrian Nastase iti pasa,ca raman orfane... | ||
| 5se vede in ce fel de societate traim. Lucruri fara nicio importanta atrag mii de vizualizari, pe cand faptul ca 86 de oameni au murit din cauza proastei guvernari a celor de la pedele, nu atrage interesul... | ||
| 6Continuarea filmuletului cu Emil Boc gol : w w w .numacalca.ro... | ||
| Mihai Goţiu 28621 citiri |
| Costi Rogozanu 12044 citiri |
| Ciprian Domnişoru 10174 citiri |
| Cristian Teodorescu 10019 citiri |
| Remus Cernea 5629 citiri |
| Alin Fumurescu 4488 citiri |
| Cristian Bândea 3964 citiri |
| Constantin Creţan 3800 citiri |
| Dan Duca 3793 citiri |
| Dorin Tudoran 3789 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Lucian Isar 3 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Cristian Cojanu 2 postari |
| Mihai Goţiu 119947 citiri |
| Costi Rogozanu 62603 citiri |
| Cristian Teodorescu 50910 citiri |
| Alin Fumurescu 32350 citiri |
| Remus Cernea 22605 citiri |
| Ciprian Domnişoru 20702 citiri |
| Iulian Leca 18674 citiri |
| Dorin Tudoran 17709 citiri |
| Viorel Dobran 17167 citiri |
| Cristian Bândea 13979 citiri |
| Mihai Goţiu 42 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Viorel Dobran 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
diaspora romaneasca … niste sarantoci care incearca sa’i imite pe snobii pe care ii spala la poponetze …
2009-12-08 12:23:31 | Raporteaza
“diaspora romaneasca … niste sarantoci care incearca sa’i imite pe snobii pe care ii spala la poponetze ”
viorele si tu vorbest de morala?cel putin acei oameni si-au luat destinul in propriile miini nu stau la caldurica unei functii de bugetar bine platit care face pe postacul numai ca sa-si mantina scaunul cum faci tu.
2009-12-08 12:30:16 | Raporteaza
Vai de capul tau, viorele
De-as fi in locul tau, n-as putea sa dorm cu mine insumi
In special pentru ca mi-ar flutura pleoapele din cauza curentului dintre urechi
2009-12-08 12:35:51 | Raporteaza
As vrea sa incep prin a va contrazice un pic.
In mod paradoxal acum, cand se pune problema construirii unei Europe unite (e drept fara un proiect de statalitate clara, federatie?, uniune cu state autonome care deleaga atribute ca apararea, politica externa?, etc unui guvern unionist) se manifesta cu pregnanta tendinte de separare mai accentuata. Se naste un nou tribalism.
Asa ca de ce ar trebui Romania sa faca exceptie?
Romania a fost mereu un stat divizat. O Transilvanie care dispretuieste Muntenia si Molodova, o Oltenie care ia in batjocura pe toti, etc.
neavand o traditie democratica reala suntem sortiti vrajbei.
nimeni nu se pune de acord cu nimeni.
nimeni nu asculta pe nimeni.
dialogul surzilor e singura forma de comunicare.
Daca plecam intodeauana de la premisa ca tu esti dusmanul meu cum naiba sa ne intelegem.
Aroganta, suficienta, grandomania, credinta ca e buricul lumii, astfel poate fi caracterizat romanul.
Cum sa ai posibilitatea unei comunicari, nu a unei colaborari, cand o eventuala negociere incepe cu da, sunt de acord, dar eu vreau sa fiu prim ministru.
Poate daca Geoana ar fi castigat, o vreme ar fi fost pace sub maslini. Dar nu ar fi durat mult pentru ca temele impuse de elecorat i-ar fi invrajbit destul de repede.
Asa ca, va propun sa facem un guvern din cetateni straini, de preferinta olandezi!
ce parere aveti?
2009-12-08 12:36:02 | Raporteaza
VIORELE,mai draga, ai ramas la stadiul de amoeba .
2009-12-08 12:38:29 | Raporteaza
dle viorel, ca de obicei, vb prostii. capul dvs nu poate suporta decat prostia pe care o debiteaza atat de virulent. toata zona dezvoltata a Romaniei a tras un scuipat verde pe candidatul dvs. darmai exact, nu pe el, ci pe ideologia lui si pe campania de rahat facuta de voi si el. mai trag si eu un scuipat pe dumneata si cei care sunt in stare sa jigneasca fara argumente.
sictir bai latrina!
2009-12-08 12:38:59 | Raporteaza
Din ceea ce ai scris rezulta.. prin prisma votului ce l-ai dat.. ca iti place sa traiesti rau. Deci esti in contradictie cu ceea ce-ti doreste cel pe care l-ai votat. Nu stii ce vrei.. (elegant spus).
2009-12-08 12:41:00 | Raporteaza
Nu te inteleg ! Nu inteleg cum poti pune in balanta trecutul cu viitorul, sau manipularea presei cu dezastrul economic ! ( prin trecut inteleg intra-devar manipularea presei de catre PSD lui Nastase, atentie Nastase nu Geoana, marote de gen comunisti-anticomunisti in 2009!!!!, moguli, etc, iar prin viitor inteleg proiectul politico-economic al PSD+PNL+UDMR, care putea fi viabil, cel putin teoretic. Nu inteleg cum unii oameni merg la vot privind numai inapoi si nu inainte cum este normal ! Din pacate singura concluzie pe care o trag este ca suntem un popor de sinucigasi. Pacat
2009-12-08 12:41:35 | Raporteaza
@urmuz
acum eu am ciuda pe mogulii romani dar nici chiar asa incat sa ii ingras pe cei olandezi doar pentru ca au mai multe maniere. Sa fim seriosi. Macar pe ai nostri ii intelegem cand ne injura.
2009-12-08 12:42:57 | Raporteaza
@ Viorel
se pare ca , acest nume (pseudonim aici) este singular..
Nu-mi explic altfel de ce toate comentariile tale sunt niste tampenii.. Nu dormi niciodata ?
2009-12-08 12:43:36 | Raporteaza
locke,
si’au luat … fiecare si’l ia chiar daca ramane sau pleaca din tara … da’ nu inteleg cu ce am gresit … sunt sarantoci, aia sunt snobi, ei incearca sa’i imite si le spala poponetele … toate afirmatiile sunt adevarate … nu inteleg ce aveti cu mine …
2009-12-08 12:44:44 | Raporteaza
Citez:
“L-am votat pe Băsescu fără încredere şi fără bucurie. Fără să-i fiu măcar simpatizant>…Victoria nu-i va folosi nici lui, nici nouă la nimic. Măcelul politic va continua iar pagubele economice din 2010 vor arăta mult mai rău decât în 2009.”
Concluzia mea: Amice, esti idiot!
2009-12-08 12:49:17 | Raporteaza
Alegerile din acest an mi-au adus aminte de perioada 13- 15 iunie. Mai tineti minte?- Bine le-a facut, la munca puturosilor, Jos Jos Jos, Noi nu gandim, noi muncim si altele.
p.s.- diaspora, daca ii lasam pe cei plecati inainte de 1989, vom observa ca e formata, in general, de cei plecati in perioada 2000- 2004 de mult prea bine nastasian.
2009-12-08 12:54:34 | Raporteaza
@) nigga
e corect ceea ce afirmati.
dar eu nu aveam treaba cu mogulii, treba lor, aveam treaba cu clasa politica. pentru ca, pana la urma, ea ne conduce. Cand m-am referit la olandezi am avut in vedere faptul ca acolo clasa politica este corecta.
Prin asta vreau sa spun ca esista un soi de contract politico-social care , in concluzie, spune: noi, clasa politica vom face totul ca voi, cetatenii olandezi s-o duceti bine, iar voi ne lasati pe noi sa ne vedem de treaba.
2009-12-08 12:54:51 | Raporteaza
“Performanţele electorale ale lui Ion Iliescu sunt foarte greu de egalat de către PSD. El a putut câştiga în felul în care a făcut-o pentru că a avut un discurs şi un comportament corecte ideologic. Rămâne singurul lider social-democrat român autentic.”
In sfarsit cineva care remarca un adevar la indemana dar care “nu da bine” sa fie remarcat. Nea Ilici, asa cum a fost el, comunist, lovitur-de-statist-decembrist si singurul trei-mandatist (nu cred ca il va egala cineva aici oricat ar dura democratia in Ro) este intr-adevar singurul lider social-democrat român autentic. As indrazni sa spun ca ramane singurul lider roman autentic si stiti de ce? Pentru ca nu a depins de nimeni, nu si-a insusit locuinte de serviciu, nu si-a “tras” din “seva la comun” a tarii atata timp cat a avut ocazia si parghiile sa o faca. In antiteza, baietii din ziua de azi, Base, Geoana, Nastase plus grosul plutonului sunt compromisi fara drept de apel (nu insir aici motivele, el stim cu totii, chiar daca nu tinem neaparat sa le recunoastem). Potential ar avea Antonescu, dar eu unul nu prea agrees “turbulentii” in discurs politic.
2009-12-08 12:56:58 | Raporteaza
“Performanţele electorale ale lui Ion Iliescu sunt foarte greu de egalat de către PSD. El a putut câştiga în felul în care a făcut-o pentru că a avut un discurs şi un comportament corecte ideologic. Rămâne singurul lider social-democrat român autentic.”
In sfarsit cineva care remarca un adevar la indemana dar care “nu da bine” sa fie remarcat. Nea Ilici, asa cum a fost el, comunist, lovitur-de-statist-decembrist si singurul trei-mandatist (nu cred ca il va egala cineva aici oricat ar dura democratia in Ro) este intr-adevar singurul lider social-democrat român autentic. As indrazni sa spun ca ramane singurul lider roman autentic si stiti de ce? Pentru ca nu a depins de nimeni, nu si-a insusit locuinte de serviciu, nu si-a “tras” din “seva la comun” a tarii atata timp cat a avut ocazia si parghiile sa o faca. In antiteza, baietii din ziua de azi, Base, Geoana, Nastase plus grosul plutonului sunt compromisi fara drept de apel (nu insir aici motivele, el stim cu totii, chiar daca nu tinem neaparat sa le recunoastem). Potential ar avea Antonescu, dar eu unul nu prea agrees “turbulentii” in discurs politic.
2009-12-08 12:56:58 | Raporteaza
ASISTAM LA ULTIMILE ZBATERI, NU ALE COMUNISMULUI, CI ALE CARACATITEI MAFIEI INSTAURATA DUPA 1989.TOT CE PROPUNE BASESCU, ZDRUNCINA ALATURI DE MAFIE SI INTREAGA INFRASTRUCTURA CREATA .CINE SE VA TINE BINE, VA SCOATE ROMANIA DIN CRIZA IN CARE A INTRAT, NU ACUM UN AN, CI ACUM 20 DE ANI.CINE NU, LA COSUL DE GUNOI AL ISTORIEI!..VALE,VIA!
2009-12-08 12:57:34 | Raporteaza
Sunt total de acord cu urmatoarele:
1) “De Antena 3 nu sunt dezamăgit, pentru că de la ea nu aveam nicio pretenţie. E doar o pseudo-televiziune de pseudo-partid. De la Realitatea TV aveam, însă, aşteptari.”
2) “Dacă un lider social-democrat nu se poate impune în România decât ajutat de manipulări grosiere, de impostură şi minciuni, dacă liderii PSD pot controla mass-media şi când sunt la putere şi când sunt în opoziţie, am ales să nu fiu de acord.”
Dar nu as vota raul cel mai mic. Daca nu gasesc niciun motiv sa-l votez pe unul dintre ei, stau acasa sau ma duc si imi anulez votul aplicand stampila de sapte ori.
In cazul ca am votat, astept sa ma dezamageasca intai, apoi ma dezic.
2009-12-08 12:59:17 | Raporteaza
daca si tu l-ai votat pe basescu e clar.. daca o si spui ca ai facut-o stiind ca va insemna “macel politic”, “pagube economice mari” si ai facut-o doar pentru ca media a fost cu opozitia.. atunci meriti un presedinte ca basescu.
2009-12-08 13:01:09 | Raporteaza
@viorel: daca oamenii care au plecat pentru a munci in strainatate ca nu fie someri in tara sunt snobi inseamna ca ai o mare problema de intelegere a limbii romane. Te asigur ca nimeni nu pleaca ca ii este bine in tara. Si cei care au plecat sunt mai legati de Romania decat multi din cei care mai traiesc inca acolo si ii spun Rromania. Oricum se vede ca antenele nu functioneaza degeaba si reusesc sa-si faca treaba bine mai ales pentru cei mai saraci cu duhul care nu vad decat ce li se serveste.
Imi pare rau ca multi ca tine traiesc intr-o dictatura inchipuita. Imi dau seama ca e un cosmar sa traiesti intr-o realitate prefabricata in acelasi loc cu alti oameni lucizi. Pestera nu e doar intunecoasa ci si trista. Oricum, mai aveti o sansa sa scapati de dictatura. Peste 5 ani. Nu disperati. Antenele va sunt aproape.
2009-12-08 13:01:57 | Raporteaza
Draga Cosmin un om pe care il credeam orientat spre dreapta si mai ales o persoana care incuraja libera initiativa respectiv dezvoltarea şi crearea de, cum le spuneam “mici insule de normalitate” sa spuna acum cu nonsalanta ca “Din punct de vedere economic, o eventuală victorie a lui Traian Basescu nu va prevesti nimic bun” si sa voteze cu nonsalanta un alt comunist (sper ca nu o sa-mi spui ca Basescu nu e comunist) mi se pare mult prea mult.
Sigur lupta anti PSD poate fi justificata si astfel insa nu ma asteptam ca oamenii sa nu vada ca intre PSD-ul condus dictatorial de Nastase din 2004 si cel de astazi e o diferenta totusi. Nu ma refer la faptul ca sunt mult mai spalati si mai parfumati pentru ca nu cred asta. Cred in schimb ca nu au aceeasi putere cum o aveau in urma cu 5 ani si in plus mai exista si trei formatiuni parlamentare care la nevoie pot contrabalansa patinajele PSD-ului.
Din pacate de cealalta parte eu traiesc azi aceeasi frica vis-a-vis de Basescu pe care o traiai tu fata de Nastase. Telefoane ascultate, tot soiul de inregistrari care mai de care mai nastrusnice aparute prin presa la comanda iubitului tovaras si exemplele pot continua.
Cred ca dezamagirea vine din faptul ca poate te-am apreciat prea mult sau poate te-am supraestimat.
Pentru mine acest articol e mai trist decat dezamagirea provocata de aceste alegeri.
2009-12-08 13:02:50 | Raporteaza
Viorele, sa-ti spun eu ce avem cu tine. Avem chef sa te punem la un efort mare: gandirea. Debitezi prostii ca rezultatul alegerilor a fost decis de romanii din diaspora, care chipurile nu lucreaza in vest decat ca zugravi si capsunari. Fii atent: asta este gandirea de stadion (cu sau fara seminte sparte). La alegeri nu-i ca la stadion, unde golul dat in ultimul minut te duce la victorie. Pentru o minte care stie ce este logica, faptul ca voturile romanilor din America s-au centralizat mai tarziu nu inseamna nimic. Alegerile au fost castigate prin insumarea voturilor tuturor celor peste 5 milioane care au optat, oriunde si oricand au facut-o – dimineata sau seara, la Dabuleni sau la Los Angeles. Am sa ti-o spun pana cand ideea asta iti creeaza un santulet in creier. Depinde de tine sa dovedesti ca nu e primul.
2009-12-08 13:04:34 | Raporteaza
Domnule Alexandru, din mesajul dumneavoastra am inteles ca sunteti confuz. Confuz ati fost si in momentul in care in calitatea de presedinte al URR, v-ati dizvolvat intr-un partid fundamentalist.
In momentul in care URR a fost inghitit de PNTCD, v-ati dat demisia. Ce sa inteleg eu, o persoana care v-am urmat?
A ramas Radu Munteanu, care si el si-a urmarit interesele in PNL si Lucian Filip care a ajuns membru in BNC al PNTCD.
Si evident eu, demisionat din PNTCD in 1998 si revenit pe usa URR-ului.
Acuma imi spuneti ca ati ales raul cel mai mic si ca viitorul este sumbru. Va mai si laudati cu asta.
Pacat.
2009-12-08 13:05:07 | Raporteaza
@viorel nu are dreptate.. chiar de tot. multi din cei care sunt in strainatate traiesc intr-o mica romanie facuta de ei acolo.. unde e ceva mai bine ca in tara, manca o paine mai alba, dar sunt marginalizati de autohtoni, traiesc intr-un mic gheto romanesc. ce te poti astepta atunci de la ei?
in politica romaneasca sunt comunisti care isi accepta trecutul si comunisti care il renega. din astia doi eu ii prefer pe cei sinceri.
2009-12-08 13:06:55 | Raporteaza
destul de bine spus. si destul de echidistant.
numai ca am realizat ca ne indreptam exact spre scenariile spuse pe la urbaniulian.ro, cu bancherul acela care spune ca exact dezbinarea se urmareste pentru ca apoi sa ne manance pe paine cei cu bani din exterior . aceia sunt adevaratii malefici .
2009-12-08 13:07:16 | Raporteaza
Cosmin, poti sa imi explici ce te atrage la Basescu? Pentru ca presa care zici tu ca o “impileaza” PSD e mai propagandistica la B1 decat TV Cuba sau TV RSR (de dinainte). … cearta este densa si urata ca manelele pe care le cultiva in politica, iar realitatea devine o plastilina cu caracteristicile explozibilului C4 in manutzele lui, din categoria “am numai certitudini si nici o indoiala” sau “Va spun eu ce am vazut” – si ce trebuie sa vedem si noi, in consecinta. Deci: ce, Cosmine, ce?
2009-12-08 13:08:46 | Raporteaza
Ma intreb oare cati oameni au votat datorita comportamentului revoltator al Antena 3 si Realitatea TV cu Basescu si cati cu Geoana. Cred ca ar fi interesant un sondaj in privinta asta.
2009-12-08 13:11:06 | Raporteaza
partea aceasta cu raul cel mic nu se sustine … cei pe care i-am auzit invocand acest lucru nu faceau decat sa imi arunce in fata binele candidatului pe care ei l-au votat … nu am fost la vot … cu cat e mai mic raul cel mic ?… cum se cuantifica exprimarile acestea? … raul este rau …mi-am permis sa il tratez in felul acesta nu am votat niciuna dintre cele doua rele … cei care n-au venit la vot au fost numiti nehotarati … cred ca mai mult ca altadata am fost hotarat sa nu mai accept acest fel de a alege pentru a simiti apoi dorinta de a ma dezinfecta apoi cum spunea CTP … ma simt foarte bine pentru ca nu am fost la vot , asa nu trebuie sa inventez pseudoargumente pentru alegerea pe care as fi facut-o … dixit
2009-12-08 13:17:03 | Raporteaza
Mai nea Cosmine, mai tii minte cand te-ai apucat de politica ca penibilitatea aia de URR? Ai esuat lamentabil si acum mai dai si lectii ! L-ai votat pe basinescu si acum ti-e scarba ?!!! Mai bine fugi si mai pupa-i un dos pe Udrea, Videanu si Boc, poate iti mai dau un os de ros !!! Mai bine te abtineai de la vot, cu am facut destui, insa tu ai o greata selectiva . Penibil !
2009-12-08 13:20:20 | Raporteaza
pt cei care injura capsunarii,ce procentaj a ti obtinut in tara de a m reusit noi sa va INVINGEM cu 70000 de voturi,ce procentaj a ti fi obtinut daca nu va sjutau vintu,voiculescu si patriciu, cu media si bani
2009-12-08 13:25:25 | Raporteaza
Viorel “Belgianule”, ti-e usor sa vorbesi, voi aveti regina … Intoarce-te acum sa traiesti bine aici, sa te vad !
2009-12-08 13:28:40 | Raporteaza
Draga Cosmin am uitat sa fac o precizare pentru compania mea (care e un destul de mica vreo 40 de angajati) a fost un an deosebit de dificil si cu toate acestea mi-am propus cu riscul de a pierde dar cu speranta ca sfarsitul anului aduce o schimbare sa imi pastrez angajati gandindu-ma ca voi reusi in conditii normale sa repornesc lucrurile. Astazi nu mai cred acest lucru.
Din pacate datorita unora care isi permit astfel de rationamente si orgolii personale la vreo 15 persoane trebuie sa le ofer drept “cadou de craciun” concedierea. Te simti macar putin, tu si cei ca tine, vinovat de acest lucru.
Chiar daca nu te simti sa stiti ca sunteti si vor fi si lucruri mult mai tragice de care veti fi vinovati.
2009-12-08 13:32:36 | Raporteaza
“L-am votat pe Băsescu fără încredere şi fără bucurie. Fără să-i fiu măcar simpatizant>…Victoria nu-i va folosi nici lui, nici nouă la nimic. Măcelul politic va continua iar pagubele economice din 2010 vor arăta mult mai rău decât în 2009.”
esti cam idiot daca spui asta! mai bn stateai acasa! sa te vad eu ce mai spui peste vreo 2-3 ani! cum dreak crezi ca putem iesi din rahatul asta cu niste oameni precum berceanu, boc sau udrea?
2009-12-08 13:41:36 | Raporteaza
herr viorel vad ca esti la fel de vegetal ca si crin.eu sunt in elvetia si nu spal pe nimeni la poponeata.am subordonati elvetieni care stiu sa se spele singuri.strazile sunt mai curate decat sufrageria ta si desi ar avea de ce elvetienii nu sunt deloc snobi.poate manelistii de acolo pe care banuiesc ca ii asculti tu.banii de la diaspora te ajuta pe tine sa nu cumperi chiloti de la second hand.ca am vazut multe buticuri de astea printre casele cu turnulete.ca profesor castig cat nici nu visezi tu,chiar daca mergi duminica de duminica sa completezi o fituica loto.oricum, te asigur ca poponetele de aici sunt mai curate decat obrazul multor bolsevici din romania.
2009-12-08 13:46:23 | Raporteaza
alexandru,
era totusi o parte care oferea posibilitatea numirii imediate a unui guvern condus de o persoana rezonabila si bazat pe o majoritate solida! ai preferat “blocajul” sigur unei stabilitati sigure ?
nu te-a deranjat nici macar opulenta campaniei electorale a celeilalte parti? nici servilismul desantat a tuturor in favoarea unuia singur care le stie pe toate? crezi in oferta unui partid care a trecut, peste noapte, in bloc de la stinga la dreapta, fara ca nici unul dintre sutele de mii de membri sa exprime macar o indoiala? crezi intr-un om …ce n-a lovit cu pumnul???
2009-12-08 13:57:55 | Raporteaza
…..”capacitatea “malefică” a câtorva lideri PSD de a-şi subjuga mass-media”…. sau invers ?
2009-12-08 14:10:00 | Raporteaza
Am plecat din Romania acum 3 luni, nu din cauza mizeriei din tara mea ci din cauza unor oameni din ea, care fac aceasta mizerie insuportabila.Am fost un om ce nu a crezut niciodata ca va lua drumul autoexilului, am sperat intodeauna ca va veni o zi in care va fi bine si la noi, nu am cautat sa adum averi nemarginite, am cautat sa am un loc al meu caruia sai spun casa, am cautat un loc al meu in societate, un loc in care sa ma fac util mie si celor din jur, am cautat un loc in care sami cresc copii fara sa ma ingrozesc de faptul ca ei se pot imbolnavi si voi fi nevoit sa apelez la sistemul sanitar din tara mea, sau sa am eu insumi nevoie de el.
Miine implinesc 33 de ani ,iar acum imi analizez trecutul, ce am facut ce am realizat.
Lucrez de la 12 ani, nu am trait intro familie saraca ci in ceea ce sa putut numi o familie de clasa medie,adica ambii parinti muncitori la o intreprindere, ce la viata lor au stiut cum e sa traiesti greu si au vrut ca copii lor sa nu cunoasca greutatile prin care au trecut ei.
Dupa terminarea liceului am inceput sa lucrez la o intreprindere, fosta de stat, iar anii astia au trecut de parca nici nu au fost.
o analiza rapida a timpului trecut ar fi munca-scoala postliceala-armata-casatorie-copii-facultate-exil.Ultimu obiectiv ce in tara mea este de neatins este casa,am realizat toate astea fara sa po atinge acest punct nu pentru ca sunt un om caruia nui place munca, ci pentru ca in romania munca nu se considera o virtute ci o plaga de toti acei oameni caruia le place a se numi politicieni.Dea lungul am observat ca nu omul ce munceste e bun, ci cel ce umbla cu porbagaju pe la sefi, cu porcu, vinu, cartofu. Nu cel ce stie cu adevarat ceea ce face intr-un anumit sector de activitate, ci cel care are scoli facute tot asa cu porbagaju sau cu clasa de fotbal nascuti talente morti sperante(trecel domnule ca asta e bun si da goluri), iar in cele mai multe cazuri ambele.Am sperat cum a sperat o tara intreaga ca va fi atunci cind tapu a reusit sa uneasca acele partide si l-a dat jos pe iliescu, nu sa intimplat nimic ,paca era si mai rau .
Am sperat din nou acum 5 ani,cind base a reusit sa-l dea jos pe nastase, ca totusi suntem europeni acum ca va fi bine, nu sa intimplat nimic, e si mai rau acum .programul prima casa acesibil copiilor de bogatasi din rominia, pretul la apartamente echivalente cu cele din marile orase din Europa,iar veniturile oamenilor ce intradevar au nevoie de ele sub media de saracie adica venit familie sot-sotie=hrana+utilitati+chirie, dupa ce am platit 13 ani taxe de sanatate la stat si nu am avut nevoie sa apelez la ei si ma gindesc cu groaza daca se intimpla sa am nevoie ce va insemna sistemul coplata pentru mine si familia mea unde e sistemu de asig la care am platit atitia ani. De ce intreprinderea la care lucram s.a. ce avea profit anual, iar actionar unic era consiliul local al unui oras, a fost falimentata si trecuta sub umbrela publica acum cind se intrevad diponibilizari masive de oameni in sistemul bugetar.Dupa toti acesti ani de sperante inselate de marii conducatori ai tarii ca traim bine si alte lozinci am ajuns la concluzia ca e mai bine sa plec ,sa nici nu ma uit inapoi ,sa sterg cumva trecutul ,dar nu pot uita .
la aceste alegeri am vazut cum lumea a ales dupa credinta ei ca din 2 rele sa-l aleaga pe cel mic si asa au facut. Oricine ar fi ajuns din cei 2 oameni concluzia este ca tot rau va fi pentru toti.Poate ati observat ca unele nume propri sunt scrise cu litere mici, nu este o greseala de ortografie, este ceea ce simt pentru acele nume propri, ceea ce inseamna ele pentru mine si cred ca pentru multi oameni, sunt mici si insignifianti, sunt oamenii ce au distrus si vor mai distruge aceasta Tara.
De la Torino,unul din cei 600000 de Romini de aici,Pop Daniel Vasile.
2009-12-08 14:16:03 | Raporteaza
Viorel s-a plictisit la sediul PSD din Puchenii de Jos. El este un postac grotesc al PSD-istilor si acum nu mai are ce face. Lasa-ti-l in pace, el nu a plecat niciodata din Puchenii de Jos decat atunci cand l-a dus partidul cu autobuzul sa voteze (din nou) la Puchenii de Sus.
2009-12-08 14:27:45 | Raporteaza
mai fratilor v-ati zapacit cu totii?nu va dati seama ca jum din romania a votat basescu plus romanii din strainatate.si cu toata alianta psd,pnl,udmr,rm,png nu au reusit sa ia decat jum.romanii din strainatate sterg babele la fund cum spuneti voi,dar muncesc si nu asteapta “pica para malaiata in gura lui natafleata”.ma minunez cand vad ca sunteti foarte multi dotati cu internet,dar nu aveti macar curiozitatea sa cititi constitutia si sa vedeti care sunt indatoririle presedintelui si ce treb sa faca el pt. Romania si pt. romani.sunteti legati la ochi nu reusiti sa deosebiti raul de bine pt ca va lasati manipulati de media.sigur romanii din strainatate vad mai bine ceea ce se intampla in tara si stiu sa discearna raul de bine.au si ei copii,rude in romania si le vor binele,nu raul si traiesc cu speranta intoarcerii acasa intr-o romanie europeana nu intr-o romanie bolsevica.cei ce au votat alianta au uitat poate ce-au facut psd.istii dupa revolutie,va aduc eu aminte s-au imbogatit si-au vandut intre ei tot ce era mai bun la pret de nimic si acum vad ca au pierdut trenul pt furaciunea banilor europeni si striga frauda,adica hotul striga hotul.ce sa mai spun rautatea ne caracterizeaza si nu putem vedea mai departe decat curtea vecinului.sper din tot sufletul sa ne ajute DUMNEZEU.
2009-12-08 14:28:55 | Raporteaza
@viorel
se pare ca ai un gol mare intre urechi , si colac peste pupaza sunt si departate….
2009-12-08 14:29:25 | Raporteaza
L-ati votat pe T. Basescu “fara incredere si fara bucurie”. Daca leg aceasta afirmatie preliminara de cea finala despre ruptura tarii cu viitorul, in urma acestui vot, as spune ca ma mir ca nu ati stat mai degraba acasa. Era mai bine sa stati acasa, domnule Alexandru decat sa-l votati pe T. Basescu “fara incredere si fara bucurie”. Eu, cel putin, am votat cu incredere – nu in Geoana – dar in Iohannis si Antonescu. Si nu cred ca am fost mai naiv decat dumneavoastra.
2009-12-08 14:40:53 | Raporteaza
Domnule Cosmin Alexandru te vad un om cu bun simt .
TE ROG SA-MI EXPLICI DE CE MOGULUL VANTU L-A CHEMAT ACASA PE “PRIETENUL” GEOANA CA SA CASTIGE BASESCU ALEGERILE. POZA LUI GEOANA ,CARE A VENIT LA VANTU, A APARUT IN CATAVECU ( ziarul lui VANTU ). EU CRED CA A FOST “DRAGOSTE CU PREMEDITARE”. DAR TOTUSI DE CE S-O FI SUPARAT BASESCU PE VANTU ? , CA INAINTE DE CEARTA NE TOT EXPLICAU DEONTOLOGI CA BASE NU ARE RIVAL , ATAT DE BUN E IN POLITICHIE. EU CRED CA A VRUT SA-I DISTRUGA postul tv REALITAEA , CUM : DIFUZAND NUMAI INFORMATII POZITIVE DESPRE BASESCU = moarte curata pentru audienta.
Am uitat poate ne spune VANTU mai multe ca A PROMIS CA PE DATA DE 07.12.2009 NE VA SPUNE MAI MULTE sau asteapta sa vada cum bate VANTU dupa ALEGERILE FRAUDATE.
Apropo invatatii pe tineri sa strige si JOS SECURISTII ca ei l-au tinut la putere Ceausescu , sau se supara cumva Basescu ?
2009-12-08 15:04:12 | Raporteaza
Care jumatate din Romania a votat cu basescu? Poate un sfert cu basescu(plus diaspora)si un sfert cu geoana, ca restul de 50% nu au votat.
Pt cei din afara, care l-au votat pe basescu: nu veniti inapoi in tara sa traiti alaturi de presedintele vostru? sau nu prea va convine alternativa asta, de a trai intr-o tara falimentata. In 5 ani basescu a realizat in Romania… a, uitasem, NU A REALIZAT NUMIC, dar l-a ales poporul pt realizarile sale. sa traiti bine! (dar nu in Romania)
2009-12-08 15:05:55 | Raporteaza
Si te lauzi ca ai votat pe Basescu. Curios mod de a explica o optiune.
Ai votat un tip conflictual si spui ca nu-i apreciezi “calitatile” prin care a reusit sa bage tara in haos.
Pe de alta parte, spui ca un om care a reusit sa aduca la un numitor comun, oameni completamente diferiti, nu este bun.
Este o contradictie ilogica in tot comentariul tau.
Pe de o parte lauzi Europa care uneste, dar nu-l votezi pe Geoana (desi, a reusit sa uneasca si reconcilieze tabere aparent ireconciliabile).
Spui ca urasti scandalul, da-l votezi pe Basescu care s-a tinut doar de scandaluri si dezbinari. Chiar tu recunosti ca situatia este imposibila datorita lui.
Parerea mea, analizeaza logic articolul si o sa vezi ca totul este ilogic si fara sens.
Putea-i gasi motive mai bune prin care sa-ti justifici obedienta fata de Basescu.
Dar, avand in vedere faptul ca de obicei piratii arunca peste bord camarazii, pentru a fi mai putini la impartirea prazii, vom observa in perioada imediat urmatoare cum diversi indivizi vor intoarce armele, pentru ca nu au fost facuti partasi la impartirea prazii numite Romania.
2009-12-08 15:17:08 | Raporteaza
Intelectualul roman tipic. Nehotarat, voteaza filozofic si pe urma ii pare rau tot filozofic. Cand se trezeste din aburii gandirii il macina regretul, recunoaste si baiguie o scuza, starnind scancete de compasiune din partea altor intelectuali romani tipici. Nu ne intereseaza ca va pare rau.
2009-12-08 15:40:08 | Raporteaza
CHIAR NU V-ATI SATURAT DE FOSTI COMUNISTI SAU DE ANTICOMUNISTI PREFACUTI CUM E BASESCU.
BASESCU A FOST COMUNIST CU STAIF , NUMAI ASA A PUTUT FI CAPITAN DE VAS SI FUNCTIONAR AL STATULUI COMUNIST ROMAN.
LA REVOLUTIE AVEA 1.000.000 LEI IN VISTERIE. A DUS-O FOARTE GREU IN TIMPUL COMUNISTILOR !!!
SI PENTRU CA ROMANIA ARE O DEMOCRATIE ORIGINALA IN CARE FOSTII AU FOST SAU SUNT LA PUTERE , ASA CUM A TRECUT DE LA STAGA POLITICA LA DREAPTA , TOT ASA A DEVENIT DIN COMUNIST MARE ANTICOMUNIST.
CHIAR NU V-ATI SATURAT DE VECHEA CLASA POLITICA NU VRETI
UN SUFLU NOU DE TINERI MAI SCOLITI …
CUPLUL ANTONESCU – GEOANA ERA O SOLUTIE VIABILA PENTRU ROMANIA EUROPEANA.
PACAT A INVINS MANEAUA , GOLANEALA , SI NU IN ULTIMUL RAND INTERESELE ECONOMICE ALE SERVICIILOR SECRETE PE CARE CU ONOR SE BAZEAZA BASESCU.
Asa ca cei care au ales intre doua rele pe “cea mai buna Basescu” , le urez sa-si suporte alegerea cu stoicims inca 5 ani, daca nu va schimba si Constitutia pentru continuarea SCHIMBARII CLASEI POLITICE SE REFORMAREA STATULUI ROMAN – citat din Base ( al naibii , seamana cu Ceausescu )
2009-12-08 15:46:24 | Raporteaza
Rusine celor care au votat cu Basescu. Sunteti niste idioti care nu aveti decat tarate in cap. O sa ne ducem dracu cu totii din cauza unor dobitoci ca voi. Rusine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009-12-08 15:59:06 | Raporteaza
Nu mai spune macar ca ai votat raul cel mai mic. Multi ziaristi sunteti inconstienti si figuranti, votand cu Basescu, pentru ca da mai bine pe sticla, impotriva manipularii nustiu cui, pentru ca sa nu avem presedinte influentabil……De parca dincolo o fi totul pur!!!!!!!!!!Rusine, nu va-ti gandit nici o clipa la viitor!!! Se adauga diaspora,care nu traieste aici, asa ca nu stie prea multe.Pai daca le asa de bine cu Basescu, de ce au plecat?? Avem un presedinte votat de cei care nu stau in Romania, o fi democratic, dar si imoral!!
2009-12-08 17:50:23 | Raporteaza
Domnule Viorel,
Nici nu stiu daca meriti acest apelativ! Cine te plateste sa-ti petreci tot timpul facand comentarii pro PSD pe toate postarile VOXPUBLICA !!! Macar fa-ti mai multe ID -uri sa nu te recunoasca lumea asa usor. Oricum, urat mod de a-ti castiga existenta!! Pentru ca la cat timp pierzi pe net, nu cred ca ai timp sa mai muncesti si altceva.
RUSINE !!!!
2009-12-08 18:41:56 | Raporteaza
De cand pana cand capsunarii si manelistii care au plecat din Romania goniti de acest handicapat de Basescu impreuna cu sleahta de jigodii PDL-iste, decid soarta celor romani care au ramas la GREU fideli neamului si pamantului romanesc?????????????Au cetatenie straina alta decat romana???????Adioooo!Du-te cu noaptea cocalar italo/hispano dracu mai stie ce o fi!!!!Nu ai dreptul sa-mi decizi mie soarta ,tu HALAUDIT-FARA-DE-TARA, care ai plecat-e drept sa castigi mai bine ca-n Romania, bai,…dar daca ai primit un sut in cur si-un pas inainte si traiesti bine precum sloganul aluia care te-a gonit din tara ta( boul de Basescu in 2004 si dupa!!!), vezi-ti dracului de capsunile tale, de meseria ta, de familia ta si lasa-ne/lasati-ne dracului in pace.Ca destul veniti vara in Romania si va dati smekeri cu masini de lux( inchiriate ca-n realitate nu sunteti stare de nimic bun in mare parte din voi) ca niste cocalari dand impresia ca sunteti niste ,,importanti” dar in realitate sunteti niste SNOBI, rasuflati!Atat! Traiti bine??????Vedeti-va de treaba!NU AVETI DREPTUL sa hotarati soarta unei tari de la j-de mii de km distanta de la mama-dracului!!! Rusine diasporei romane plecate din Romaniasi care au cetatenie straina! Renegatilor!!!!
2009-12-08 18:55:44 | Raporteaza
exista viitor.sigur exista.abia asta e provocarea.
sunt optimist fara sa vreau,paharul e gol pe jumatate,e adevarat,dar jumatatea cealalta e plina!
eu credeam ca mai sunt cateva picaturi pe fund.
ridic jumatate asta de pahar, deznadejdea deoparte,hai noroc,
sar in pahar!
2009-12-08 23:06:08 | Raporteaza
pe viorel il platim la postare.
cum sa-l mai platim daca nu stim cand posteaza?
asa ca va rog sa-l lasati sa semneze doar viorel,nu-i mai bagati prostii in cap,ca-l are plin!!!
2009-12-08 23:09:48 | Raporteaza
Semnati petitia “Opriti fraudarea alegerilor” aici:
petitieonline.r../
2009-12-09 05:34:30 | Raporteaza
Esti insurat? Imi placi la nebunie.
2009-12-09 18:26:43 | Raporteaza
[...] Anti-viitor « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si … December 10th, 2009 In sfarsit cineva care remarca un adevar la indemana dar care “nu da bine” sa fie remarcat. Nea Ilici, asa cum a fost el, comunist, lovitur-de-statist-decembrist si singurul trei-mandatist (nu cred ca il va egala cineva aici oricat …. @ viorel nu are dreptate.. chiar de tot. multi din cei care sunt in strainatate traiesc intr-o mica romanie facuta de ei acolo.. unde e ceva mai bine ca in tara, manca o paine mai alba, dar sunt marginalizati de autohtoni, traiesc intr-un … [...] [...]
2009-12-10 18:12:35 | Raporteaza