![]() | Antonescu, cu mâna întinsă. Poate pică ceva? Ce?vezi toate articolele de Dan Duca06 Jun 2010 la 17:11 59 comentarii 1361 vizualizari. |
Doi lideri ai Opoziţiei. Două strategii: una de adormit foamea de putere, ce aduce mai degrabă a şpriţ de vară, una pragmatică, care s-ar putea să dea roade de-abia câţiva anişori. Nimeni nu se simte bine însă în pielea sa.
Mă uit pe ştiri şi mai nou constat că aproape nu este zi dată de la Dumnezeu, din cele în care Crin Antonescu este prezent prin ţară, la vreo televiziune sau conferinţă de presă, în care acesta să nu se invite la guvernare. De ceva vreme, liderul liberal, care după campanie pare să fi tras din nou frâna de mână în consistenţa apariţiilor sale publice, repetă inexplicabil acelaşi lucru: e gata să se sacrifice de dragul ţărişoarei cu o slujbă mai prost plătită cu 25% la Palatul Victoria. Să fie presiunea liderilor din partid, să fie şpriţ de vară, să fie lipsă de subiecte taman acum?
Iată-l vineri: “Noi suntem dispuşi să ne asumăm această răspundere, chiar şi în aceste condiţii dramatice, dar asta numai dacă Traian Băsescu recunoaşte că a greşit cu acest guvern şi cheamă liberalii să-şi asume răspunderea. Noi venim, dar fără căpuşe de la PDL, gen Udrea, Berceanu şi alţii. Dacă Parlamentul României ne învesteşte cu programul nostru politic şi economic, nu avem nicio ezitare!”
Credeţi că duminică a spus altceva? Neah! Cu aproape exact aceleaşi cuvinte. “Asta nu înseamnă că am dori să intrăm la guvernare în guvernul lui Traian Băsescu (dacă doream asta intram la guvernare astă iarnă). Noi suntem dispuşi să asumăm guvernarea României pe baza măsurilor PNL şi suntem dispuşi să ne asumăm singuri acest program care înseamnă salvarea pensiilor şi salariilor, tăierea drastică a cheltuielilor, un Guvern cu mai puţine ministere şi o reducere a numărului de agenţii. Scopul meu politic nu este să devin premier. …Dacă m-ar desemna partidul să ocup această funcţie atunci voi răspunde că sunt de acord”.
Cin’ să te ia în serios? Băsescu pe care îl înjuri, poporul căruia nu îi promoţi nimic, colegii de partid cărora le vinzi castraveţi? Să fim serioşi! Decât vorbărie, mai bine obişnuita vacanţă de câteva luni. Şi un comeback proaspăt la toamnă.
De cealaltă parte a Opoziţiei, Victor Ponta – şi aici iarăşi îmi voi lua înjurături că m-am transformat din pedelist în pesedist – pare mult mai natural şi mai pragmatic. Atunci când este întrebat o spune clar că PSD nu e pregătit pentru guvernare şi că mai are de aşteptat. Or, dincolo de justeţea acestui fapt (îl revedeţi oare pe domnul Niţă ministru, pe doamna Andronescu ….), efectul psihologic în ochii unora dintre spectatori – e exact invers: Iată domle, Ponta îşi ştie lungul nasului, îşi ţine ogarii înfometaţi în lesă, e bun. Liderul PSD are dreptate când spune că partidul mai are încă nevoie de o perioadă de opoziţie (chiar dacă probabil trei sferturi din partid pune bot strâmb la teoria asta), dar la fel are dreptate şi Tăriceanu care ar trimite PDL în aceleaşi amare bănci.
Şi uite aşa trăim un triplu paradox: PDL, care e la putere, pare să spună că i-ar fi mai uşor în opoziţie pentru că nu ar trebui să aplice măsurile impopulare, PNL, care e în opoziţie, se cere la putere punând condiţii care fac imposibilă această mişcare, iar PSD, care e în opoziţie, spune că vrea să rămână acolo, dar vrea să dărâme Puterea. Singurul partid care se simte bine în pielea sa e UDMR. Şi atunci cine merită să conducă? Din dilema asta nu puteţi ieşi, vorba lui nenea Iancu.


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1Definitely imagine that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest factor to be mindful of. I say to you, I definitely get annoyed whilst people consider concerns... | ||
| 2Stimate domn, nu stiu cat de democratic este sistemul votat ieri in parlament,nici nu stiu daca asa cum se clameaza ca ne putem compara cu Anglia in privinta democratiei si care are acelasi sistem electoral.Eu... | ||
| 3Bate-mă, omoară-mă, că tot n-am să înţeleg ce caută postmodernitatea aici. Mai bate-mă o dată, mai omoară-mă o dată, că tot n-am să înţeleg cum se împacă postmodernitatea cu existenţa a numai 3 meşteri. În... | ||
| 4lacramatia asta cu reprezentarea a fost repetata de atatea ori ca a ajuns sinonima cu prostia - da, uninominalul nu este proportional. mai aveti putin si va plangeti ca scoateti mana pe geam si nu se vede... | ||
| 5sa dai maimutelor libertate nu-i chiar ideea cea mai buna. nu mai vin inca o data comunistii, aia adevarati cu vana in ei nu reformatii astia de azi, si sa mai faca o deratizare ca-n anii 50. in plus,... | ||
| Mihai Goţiu 10933 citiri |
| Cristian Teodorescu 9292 citiri |
| Costi Rogozanu 9140 citiri |
| Constantin Creţan 4281 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4223 citiri |
| Dan Duca 4109 citiri |
| Alin Fumurescu 3630 citiri |
| Ciprian Şiulea 3081 citiri |
| Dorin Tudoran 2484 citiri |
| Cristian Bândea 2050 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61992 citiri |
| Cristian Teodorescu 39640 citiri |
| Costi Rogozanu 38101 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17977 citiri |
| Alin Fumurescu 17525 citiri |
| Viorel Dobran 12983 citiri |
| Dan Duca 11986 citiri |
| Constantin Creţan 11292 citiri |
| Dorin Tudoran 8410 citiri |
| Iulian Leca 7887 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
O dilema dilematica, nu?
PSD nu vrea. Zice Ponta, nu zic si flamanzii din PSD.
PNL ar vrea, de fapt vorbeste in numele flamanzilor din PNL.
PDL e inghesuit in corzi, nu sunt satui inca, dar parca a inceput sa le puta ceva.
Stiti care ar fi solutia?
Sindicatele.
Sa fim prima tara capitalista din lume in care sindicatele (liderii lor) sa aiba deciziile politice pe maini.
Iar daca nici solutia asta nu functioneaza, declaram razboi cuiva, ne lasam batuti, ne ocupa si vom fi condusi de altii pe care ulterior vom putea da toti vina intr-o solidaritate si consens depline.
2010-06-06 17:23:31 | Raporteaza
@sihastrul din mall:
Sindicatele la putere? Hm…. e ceva putred în teoria asta.
2010-06-06 17:40:00 | Raporteaza
“S’il vous plait”, a rostit liderul liberal care a ramas repetent la scoala cu mâna întinsă, folosind propoziţia pe care cerşetorii din Franța o folosesc pentru a-i îndupleca pe cetăţenii.
In nemernicia noastra de trădători care a intrat în sange de pe timpu prim ministru Gheorghe Tatarascu care a facut alianta cu bolsevici,datine va rugam si noua un os de ros!
Frumos,bravo liberalilor în ce hal ne-hal de cerșetori sunteți!??
Ati votat prostănacul el sa va dea împreună cu moguli papa!?… “S’il vous plait”…”S’il vous plait”…
2010-06-06 17:58:47 | Raporteaza
Crin Antonescu nu stie pe ce lume traieste. Zici ca se crede intr-o realitate paralela. Depinde de el daca intra sau nu la guvernare sau uita ca au fost niste alegeri in iarna care l-au aruncat pe presul politicii, alaturi de pesedisti?
2010-06-06 18:05:54 | Raporteaza
@Dan Duca – Daca cititi comentariile , in general cand un suporter infocat PDL nu mai are argumente vine cu povestea lipsei de alternativa la cea mai luminata guvernare din ultimii ani. Am citit de doua ori citatul din Antonescu : ““Noi suntem dispuşi să ne asumăm această răspundere, chiar şi în aceste condiţii dramatice, dar asta numai dacă Traian Băsescu recunoaşte că a greşit cu acest guvern şi cheamă liberalii să-şi asume răspunderea. Noi venim, dar fără căpuşe de la PDL, gen Udrea, Berceanu şi alţii. Dacă Parlamentul României ne învesteşte cu programul nostru politic şi economic, nu avem nicio ezitare!”” Omul ofera o alternativa la guvernare si precizeaza conditiile. Asta e treaba opozitiei in orice tara normala. Ce trebuia sa faca ca sa va fie pe plac? Sa anunte ca dizolva partidul si toti parlamentarii PNL trec la PDL iar el pleaca la manastire? Inteleg partizanatul politic dar totusi.
2010-06-06 18:08:46 | Raporteaza
Ce program are dl.Antonescu,ca pana acum nu am vazut decat gargara si jos Basescu?
Pe de alta parte dl.Ponta vrea intradevar sa tina infometatii in opozitie,pentru a-i infometa si mai tare, sa poata sa manance cu sarg cand vor veni la putere.
PDL, a pierdut un pic busola,este in situatia in care se intreaba daca sa mearga inainte cu programul de austeritate (o parte din ei) sau sa-si protejeze voturile in colegii.(cealalta parte)
Dilema mare,domnule,dar si veche!
In seara asta Basescu ii va trage de urechi,dar este posibil ca unii sa nu se lase.
Cert este ca se pare ca guvernul a iesit un pic pe aratura.Probabil ca se va lamuri ce este si cu agricultura cu aceasta ocazie.In loc de salut,Boc,Boc!
2010-06-06 18:18:58 | Raporteaza
@) Dan Duca
V-am speriat, nu?
Puterea populara, nu?
Dar sindicatele astea nu sunt PCR-ul.
Nu prea reprezinta pe nimeni de fapt.
in afara unui circ ieftin.
Ideea e ca ne trebuie un partid nou si credibil.
Dar, daca imi aduc aminte, a mai fost o incercare esuata, un partid format din tineri, complet necunsocuti, entuziasti si aparent onesti.
Romanii prefera drumul batatorit.
2010-06-06 18:20:59 | Raporteaza
Cel mai simplu se rezolva cu alegeri parlamentare. ASta daca PDL-ul mai vrea sa ramana partid parlamentar . Dupa implementarea pseudo-solutiilor de redresare si cand vor fi nevoiti sa mai stranga cureaua (marirea impozitelor si taxelor) atunci PDL-ul va ramane o amintire precum PNTCD.
2010-06-06 18:22:22 | Raporteaza
@) Virgil
Prietene,
Vorbitii de alegeri.
Printr-o simplificare, nu neaparat etimologica, a alege insemna si a opta intre ceva si altceva.
Intre ce si ce?
PSD, PDL, PNL sunt fractiuni ale aceleiasi miscari: goana dupa ciolan.
Si, pentru ca banuiesc ca sunteti insetat de informare, iata o stire cel putin interesanta:
“” Cancelarul german Angela Merkel a anunţat că va reorganiza sistemul de asigurări sociale pentru a reduce cheltuielile. În caz contrar, ar trebui majorate taxele şi impozitele.
Ccabinetul condus de Angela Merkel se reuneşte pentru a decide ce cheltuieli pot fi tăiate, pentru a face economii. O altă măsură care ar putea fi adoptată este majorarea taxelor, însă se pare că Merkel susţine reducerea cheltuielilor, cancelarul afirmând că este necesar ca structurale sistemului social să fie eficientizate.”
Oare s-a inspirat din actiunea guvernului Boc?
Cred ca masurile astea disperate de a stabiliza economiile se vor lua in toate statele europene…
Nu se poate altfel
Deficitul bugetar al Germaniei a avansat la peste 86 de miliarde de euro anul acesta, iar cabinetul Merkel trebuie să economisească cel puţin 10 miliarde de euro până în 2016, pentru a respecta o prevedere constituţională privind echilibrul bugetar.
2010-06-06 18:41:49 | Raporteaza
@nellu:
Nellu, chiar crezi că Traian Băsescu va accepta condiţiile lui Crin Antonescu? Şi dacă nu, ce sens mai are retorica asta?
2010-06-06 18:46:03 | Raporteaza
@sihastrul din mall:
Da, partidul acela se numea Uniunea pentru Reconstrucţia României. Deşi e greu să-l defineşti ca partid. Colegul de VoxPublica, Cosmin Alexandru îţi poate spune mai multe despre el. Numai bine,
2010-06-06 18:49:15 | Raporteaza
Poate sa stea cu mana intinsa cat doreste ca mana pe putere nu o va pune! Nu mai avem nevoie de liberali, de comunisti, de democrati… gata terminati! Pro-PDL!
2010-06-06 18:49:39 | Raporteaza
Nu stiu, dar parca nu e chiar asa de condamnat tipul care se baga in seama atit timp cit are sustinatori gen @ Virgil.
Crinut se viseaza cind premier, cind plantator de ghiocei la Cotroceni; cine nu viseaza?!
Pacat ca unii sint orbiti de iubire pentru Crin si nu observa raul care se face liberalismului si partidului.
2010-06-06 18:51:13 | Raporteaza
Imi spunea cineva zilele trecute ca odata cu trecerea in nefiinta a lui I.T.Morar , pupincurismul basescian se VA cutremura de jale . Total gresit , il avem pe DAN DUCA .
Si politica de cadre ne tot aduce PERSONALITATI ALE CULTURII BASISTE !
E “MULTI” , DA INCISIVI !
2010-06-06 18:54:52 | Raporteaza
@nellu: Sa ne gandim putin cum ar scoate PSD tara din criza: si-ar pune in functii acolitii politici si ar continua furturile incepute in anii 90 si terminate odata cu izgonirea de la putere a lui Nastase, in 2004.
2010-06-06 18:56:31 | Raporteaza
@Dan Duca 10 – Sunt convins ca Basescu nu va accepta. Sunt convins ca si Antonescu stie asta. Priviti-l ca pe un exercitiu de normalitate. Berceanu avea tupeul saptamana trecuta sa sustina ca daca pica guvernul sare inflatia la 20%. Eu zic ca e bine sa scoatem din mentalul colectiv ideea ca PDL-ul e de neinlocuit. Poate daca suficienta lume o sa creada astaa, o sa inceapa si PDL-ul sa nu se mai comporte dupa principiul: Putem face orice pentru ca si-asa nu exista alternativa. Asta ne-ar ajuta pe toti, poate chiar si pe PDL. Parerea mea.
2010-06-06 18:57:50 | Raporteaza
@ Dan Duca: frumoasa oda marelui partid , marelui carmaci.
2010-06-06 19:00:18 | Raporteaza
@sihastrul din mall:
Domnule nu comparati germania cu Romania. Si nu comparati reducerea cheltuielilor (dupa criza cand trebe sa platesti ce ai imprumutat) si nu combaterea crizei cu reducerea cheltuielilor cu salariile .
Si in Canada in timpul crizei guvernul nu a dat afara. Du[pa criza a venit nota de plata reduceri (dar nu cu 25%) sau cel putin inghetarea salariilor pe 2 ani asa cum a anuntat guvernul provincial Ontario. Vorbim de ajustarile de dupa criza si nu de combatrea crizei.
2010-06-06 19:03:26 | Raporteaza
@victor L:
Spre deosebire de tine eu si argumentez nu doar pup in fund. OK ?
2010-06-06 19:04:58 | Raporteaza
Altul care trage la Basea. Iar s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie….
2010-06-06 19:05:56 | Raporteaza
Nu stiu cum se pot comenta declaratiile lui Antonescu. Inafara de cererile la guvernare trebuie sa-i mai punem in cont declaratia prin care spune ca nu va avea pace pana va distruge PDL si ati auzit bine nu sa-l duca in opozitie ci sa-l distruga sa-l aduca sub pragul de reprezentare in parlament.
Toate aceste declaratii sunt facute ca sa fie in atentia publicului nu pentru a fi luate in serios.
Cu asa politicieni sa nu ne miram unde am ajuns !
2010-06-06 19:12:27 | Raporteaza
@marian 15 – De unde stiti? Vedeti viitorul? Eu vad un guvern real care a dublat datoria publica, care plateste secretari de stat si consilieri cu sume scandaloase si se plange ca nu-i ajung banii de salarii si Dvs imi spuneti ca indiferent ce prostii fac, aialalti ar face prostii mai mari?
2010-06-06 19:12:47 | Raporteaza
@) Virgil
Scuze.
Trebuia sa mentionez gardons les proportions.
Era de la sine inteles.
Dar de ce trebuie sa ne comparam cu ei.
Lor le va merge rau la nivelul lor (totusi muncesc mult, au o productivitate de invidiat) noua, dupa posibilitati.
Sa va aduc aminte ca noi avem mai mult vocatia greierului decat a furnicii?
Si atunci cum s-o ducem bine. Nu ne putem permite luxul asta.
Aduceti-mi aminte cand a fost criza in Canada?
Eu am prieteni multi acolo(chiar e cineva de acolo langa mine) si nu mi-au pomenit niciodata de vreo criza? or fi crize provinciale. In Quebeq, poate.
Si banuiesc ce probleme sunt acolo.
Si iarasi sa ramanem in cotetul nostru si sa incetam a ne mai compara cu altii.
Iar daca tinem mortis sa ne comparam cu cineva s-o facem cu tarile cu care ne putem compara cu adevarat: Bangladesh, Ghana, Panama, Egipt, Bulgaria. Asta e nivelul la care ne aflam acum.
Nu prea vrem sa cunoastem adevarul despre noi, nu-i asa?
2010-06-06 19:17:18 | Raporteaza
@Dan Duca: Antonescu zice peste tot ca vrea tocmai pentru ca “neintrecutul carmaci” nu il va pune la guvernare. Deci… Antonescu spune: eu pot sa salvez pensiile si salariile, dar Basescu nu vrea. Joc de glezne politic. Modul in care puneti problema miroase un mic a partizanat. Ceva Che Guevara?
Parerea mea: Guvernul asta trebuie sa dispara. Si asta repede. Hai la lupta cea mare…
Pumnul strans!
2010-06-06 19:19:04 | Raporteaza
@lehman25:
Eşti amuzant. Zău.
2010-06-06 19:20:03 | Raporteaza
@manga:
Che Guevara la mine? Nici pomeneală. Pe bune.
2010-06-06 19:22:36 | Raporteaza
@Dan Duca – Tu nu ! Dar basisti te iubesc si le mai ridici si moralul ! Acum ma intreb , cand vor lua drumul penintenciarelor ( o alta masura de iesire din criza – puscarii pentru portocalii) , ii insotesti ? Ma gandesc ca da , avand in vedere ca piticul portocaliu tot propovaduieste SOLIDARITATEA !
2010-06-06 19:29:57 | Raporteaza
@sihastrul din mall: Ba da a fost criza. S-a resimtit nasol in zona industriala (Toronto , Calgari chiar Vancoover)
Inca nu s-a resimtit in quebec (Montreal) si Ottawa pentru ca sunt orase bugetare. dar abea acu vine nota de plata .
2010-06-06 19:35:31 | Raporteaza
@Dan Duca:Cum poate pica ceva?
Pica sigur si anul asta!
2010-06-06 19:40:09 | Raporteaza
@) pentru cei cu idei putine si fixe
Stiti cum se poate spanzura un om gol intr-o camera goala?
Daca unui om gol, intr-o camera goala, ii arde sa se spanzure, inseamna ca ideea i s-a infipt ca un cui in cap.
Isi scoate cuiul din cap si astfel i se ridica o piatra de pe inima.
Cu piatra, bate cuiul in perete.
Astfel, jumatate din problema e dezlegata.
Cu cealalta, se spanzura.
V-am oferit solutia pe tava.
2010-06-06 19:55:23 | Raporteaza
@lehman25:
Funny partea cu însoţitul la puşcărie.
2010-06-06 20:03:28 | Raporteaza
@ela:
Pică, sigur că pică.
2010-06-06 20:03:54 | Raporteaza
@Dan Duca – Daca eu gresesc cu ceva am puterea sa-mi cer scuze . Tu ai aceasta “putere” sa recunosti public , ca primesti “arginti” pentru articolele postate ?
Nu te cunosc , nu am o ura viscerala impotriva ta , doar imi permit sa comentez , “rautacios ” bineinteles , articolele scrise de tine , I.T.Morar si sa nu-l uit pe Cristian Teodorescu , or mai fi si altii dar nu ii lecturez .
Citind aceste articole , trag doua concluzii , ori imbecilismul nu are limite si sincer nu cred in aceasta varianta , ori primiti bani (sa fie de la buget , Doamne Fereste !) , iar acceptand aceasta varianta , o si denumesc rapid – PROSTITUTIE INTELECTUALA !
In acest an a mai aparut un cuvat (trist e adevarat ) BASISM , am incercat sa gasesc si eu unul mai vesel si care poate va face misiunea mai usoara – PUPBAS !
2010-06-06 20:03:55 | Raporteaza
A mai aparut unul , nu-mi apartine , dar suna foarte real – Baseschwitz !
Dar vine si Nurnberg-ul , sub cuvant de onoare ! Si atunci sa vezi marea soboloniada !
2010-06-06 20:09:03 | Raporteaza
penibil domnu presedinte. io chiar nu inteleg. nu exista nici un om vertical de sustinut la carma partidului?
2010-06-06 20:10:05 | Raporteaza
Cine dracu ar avea curajul sa dea pe mana gargaragiului guvernul?Hai sa vedem ce are in curtea PNL-ului:
-Norica Nicolai-reincarnarea Anei Pauker
-Vosganian-poet in finante
-Radu Stre-propagandist UTC
-Orban-menestrel
-Rusanu-seful hotilor.
Ar mai arunca vreo femeiusca pe la vre-un minister,ca asa-i la moda,iar restul nu mai conteaza.
Parerea mea e ca ne trebuie un guvern de tehnocrati sprijinit de toate partidele pana la alegerile din 2012.
2010-06-06 20:11:08 | Raporteaza
E o chestie de timp si multi vor schimba dosurile de pupat , istoria e plina de exemple , timpul ne va releva si DEONTOLOGII SI PUPBAS-ISTI , CUM CARMESC !
2010-06-06 20:11:23 | Raporteaza
@) lehman25
Cu dedicatie speciala postarea 30.
Succesuri.
PS_ HO-HO-HO, nu te agita, nu sunt cu basescu, stai linistit, dar nu pot sa nu remarc cu tristete ca esti un om profund nefericit.
Oamenii care nu pot trece peste niste dezamagiri puternice inseamna ca sunt deprimati. Au nevoie de intelegere si de medicatie. Altfel nu resusesc sa treaca peste. E cam ca lasatul de fumat.
2010-06-06 20:13:45 | Raporteaza
de cate ori za va demostrez ca vorbiti aiurea?
(intelectualilor de pe voxpublica)
Amurgul Gandurilor
“Paradoxul nu-i o soluţie; căci nu rezolvă nimic. Poate fi folosit doar ca
împodobire a ireparabilului. A voi să îndrepţi ceva cu el este cel mai mare paradox.
“În paradox, raţiunea se anulează pe ea însăşi; şi-a deschis graniţele şi nu mai poate
opri năvala erorilor palpitante, a erorilor care zvîcnesc.”
“Nu explici un paradox, precum nu explici un strănutat. De altfel, nu-i paradoxul
un strănutat al spiritului?”
2010-06-06 20:14:30 | Raporteaza
@oneata – Toti pe care i-ai enumerat , cu multe rele si putine bune , asa cum realmente sunt ei , momentan nu fac regulile , da un pic cu apa pe fata , e anul 2010 , BASE e presedinte , Boc E PRIMMINISTRU , Udrea este paznica bastonului de fildes de la Cotroceni , scuze Udrea e ministru , ei TOTI , ii taie bunicii tale PENSIA , ei TOTI ii taie mamei tale SALARIUL . Acum te poti culca , putin ravasit de aceasta realitate , promit sa te trezesc , atunci cand lucrurile se vor schimba !
2010-06-06 20:16:45 | Raporteaza
@) Gherman Adrian
Trecand peste parada intelectualista care frizeaza un pic snobismul si, mai mult, dispretul pentru semeni, in ce consta paradoxul?
“Esplicati” pentru plebe, ca sa se dumireasca si ea si permiteti-i sa se lumineze de la mintea dumneavoastra atat de stralucitoare!
Excelentza!
E bine, asa?
Sa nu va jignesc, cumva…
(Sper sa nu veniti cu alte citate, ca asta poate tot prostu’).
2010-06-06 20:25:05 | Raporteaza
@nellu: Simplu dom Nellu,Crin Antonescu ca sa convinga pe cineva trebue in primul rand sa comunice populatiei maltratate care va fi ,,tratamentul”pe care domnia sa impreuna cu restul corpului medical capabil si liberal il va aplica bolnavului Romania ptr.a-lscoate din starea de criza si depresie economica.
Deabia dupa aceea si dupa ce va face un sondaj al opiniei publice in legatura cu intentiile liberale si eliberatoare ale programului, domnia sa si-ar putea oferi serviciile executive in functia de prim ministru.
Pana atunci,discursurile dansului sunt ca pasta de dinti,te curata un pic,mirosi mai proaspat dar nu te vindeca de carii.
Cat despre articolul dlui Dan Duca,mi se pare de bun simt,ancorat in realitate si foarte echilibrat ca analiza a vremurilor.Nu inteleg de ce unii simt nevoia sa injure.Poate ptr.ca e Dumineca si li s-au terminat ,,alunele americane” si prin urmare au gura sloboda.
2010-06-06 20:28:49 | Raporteaza
S-ar putea ca Basescu sa-l fi luat totusi in serios pe Antonescu :
“Lăzăroiu a sugerat şi că s-ar putea schimba structura politică a guvernului, invitaţia făcută PNL-ului în decembrie 2009 de a intra la guvernare fiind în continuare valabilă. “PNL este un partid de centru-dreapta, cu care îţi convine să guvernezi”, a adăugat el.”
gandul.info/pol../
2010-06-06 20:32:48 | Raporteaza
tacere
2010-06-06 20:38:48 | Raporteaza
@angel’s laugh: daca a iesplicat Cioran… cum sta treaba cu paradoxul (atat de clar si percutant… incat l-a pleznit pe Duca dupa ceafa) nu vad ce sens ar avea parerea mea.
Daca intelectualul nu se supune anumitor norme logice, (iesprimate asa fain) io ce draq sa mai zic?
snob? eventual disperat dupa indreptarea lucrurilor.
2010-06-06 21:01:39 | Raporteaza
@lumina – Am vazut ca ai mai postat si la alte articole si argumentat si inteligent ai demascat dusmanul poporului , este Crin Antonescu , cine altul , dar stai un pic , el e in opozitie si parca PD-L-ul e la putere , nu se poate , pai si tot asta e de vina . Da ai dreptate e de vina si gata subiectul .
Mai doua intrebari care ma framanta , mizerabil dar asta e .Voua , postacilor portocalii , va taie 25 % ? Ar fi prima intrebare . A doua e mai delicata si dusmanoasa cred , in aceste momente PUPBAS -isti sunt la Snagov , tu de ce ai fost lasata acasa ?
2010-06-06 21:16:03 | Raporteaza
@lehman25: Uite ca-ti raspund draga lehman.Sunt acasa ptr.ca nu sunt membru al niciunui partid,si nici nu am de gand sa fiu vreodata.Nu simt nevoia sa am spatele aparat de colegi ca sa-mi exprim parerile personale si nici nu am pretentia ca sunt detinatoarea adevarului absolut.dar am dreptul asa ca si tine sa-mi exprim liber opiniile.Eu nu-l consider pe Crin Antonescu ,,dusman al popurului”Departe de mine acest gand ce seamana al naibii cu infierarile comuniste de odinioara.Doar ca nu-l cred capabil de ceva concret .Deocamdata in afara de vorbe si amenintari nu am putu observa nimic.Discursul dumnealui se potriveste perfect cenaclurilor literale si ideii de opozitie.Jorg Haider foarte vocal si cu ani buni de succes in opozitie ,a intrat in conul de umbra in momentul in care a intrat la guvernarea Austriei,iar partidul lui a cazut de pe caii mari rupandu-si coloana in doua.Sincera sa fiu mi-as dori sa dispara toate partidele politice si tarile sa fie guvernate doar prin respectul ptr lege si viata aproapelui.Si uite asa nu am ajuns la Snagov.
2010-06-06 21:33:08 | Raporteaza
@lumina – Plec de la adevarul tau si nu il mai despic , dar Jorg Haider provenea dintr-o familie de nazisti , a facut parte dintr-un partid populist si in final si-a infiintat un partid cu puternice tente nationaliste si atunci ce legatura are cu Crin Antonescu ?
Eu iti propun momentan sa-l lasam pe Crin , si il atacam la momentul oportun , mai exact daca accede la putere , momentan , putem discuta de Nuti , de pitic , de betiv , ca nu e asa “EI E PUTEREA ” !
2010-06-06 21:40:45 | Raporteaza
Oare ce mai vor liberalii sa fure ? Ca nu au mai lasat nimic dupa 2008 ,
2010-06-06 21:48:05 | Raporteaza
@lehman25: toti cei care zbiara si ameninta mesiatic cu ,,binele suprem” construind un discurs pe spinarea unor nemultumiri reale,dar fara sa aiba cu adevarat posibilitatea sa le rezolve sunt POPULISTI.Acesta e punctul nevralgic si comun al personalitatilor gen Haider,Vadim,C.Antonescu etc.etc.Nu are nicio legatura cu familiile acestora.Deci departe de mine dorinta de a da o conotatie nazista discursului avantat si antonescian,chiar daca uneori salutul pe care-l foloseste te poate duce la speculatii.Il consider decolorat si ieftin agresiv pe C.Antonescu dar nu-i atribui niciun moment nici calitatile nici defectele unui personaj nazist.
2010-06-06 22:04:34 | Raporteaza
lehman25 = lehman + 25%
2010-06-06 22:16:25 | Raporteaza
@ Gherman Adrian
O vreme te confundam cu “sihastrul din mall” (scuze sihastrului!)
Findca vorbesti (scrii) mult pe aici, as vrea sa vad ceva care sa te scoata din calapodul de “cocalarul cu laptop de la mall”.
Intreaba-te ce vrei, pentru inceput.
2010-06-06 23:24:34 | Raporteaza
@ Duca-Dan, Dan Duca ?
Adeca, traim, totusi, in cea mai buna din lumile posibile, nu?
2010-06-06 23:27:37 | Raporteaza
I-auzi frate unde era salvatorul Romaniei si noi nu stiam.Ce calitati ai tu mai repetentule sa conduci un guvern?N-ai facut nimic in viata ta ai chiulit pe rupte in parlament,ai luat salariu si forfetare si bani de telefon,deplasari si transrort fara sa fii prezent la lucrarile parlamentului..Banii inapoi nesimtitule.Vrei sa fii premier? Ai cistigat cumva alegerile?Ce-ai facut tu pentru tara asta Gargara si nimic altceva.Cu cine vrei sa conduci RO cu::VOZGANIAN ,CU fENECHIU,cu Norica nicolai cu trubadurul Orban?Sa-ti fie susine gargaragiule.
2010-06-07 00:46:43 | Raporteaza
@…fara laptop: daca un cocalar dezbate la asemenea nivel… se inzamna ca universitaru e Dumnezeu!
matale esti un pacalici.
2010-06-07 00:50:31 | Raporteaza
@gherman adrian: concentreaza-te pe ideea cu “ce vrei ?”. In rest, treaba ta, baga mare!
2010-06-07 09:41:53 | Raporteaza
Antonescu realizeaza ca nu il va chema pe el Basescu sa fie prim-ministru. Nici acum si nici alta data. Asa ca nu il costa nimic sa se dea cocos: daca am fi noi lasati, am facem si am drege..
Cum ar face asta? Tacere. Propunerile lor de pe site-ul lor sunt subtiri de tot: nici majorari de taxe (de fapt sunt miscorari), nici concedieri, nici taieri de salarii si de pensii. “O sa facem noi cumva sa reducem cheltuielile si o sa fie bine”. Cred ca programul e scris de Vosganian
Mi se pare destul de clar ca nici PSD si nici PNL nu vor acum la guvernare. Sa faca astia de la PDL lucrurile naspa inainte. Noi asteptam momente mai buna pentru guvernare. Intre timp noi dam din gura si ne umflam muschii la TV.
Si cred ca o sa vedem destul de clar la motiunea de cenzura din cateva zile daca ma insel ori ba.
2010-06-07 11:26:42 | Raporteaza
@sihastrul din mall: Just, eu il propun drept prim-ministru pe sindicalistul Radoi, care a dovedit calitati manageriale deosebie; firma sa Sindomet(a sindicatului METROREX) a reusit un profit pe 2009 de 1,84 milioane de lei, adică aproximativ 438.000 de euro, chiar si in conditiile in care a avut cheltuieli directe (salariile neamurilor angajate, utilitatile la sediul de 10 camere luxoase cumparat in 2002 cu juma’de milion de dolari, dotari IT,ect.) de 400.000 euro si indirecte (masini in leasing, consultanta ?!!, protocoale,etc.) de 230.000 euro.
Baiatul asta scoate aur si din piatra seaca.
2010-06-07 14:47:15 | Raporteaza
fraiere,omul a explicat de nenumarate ori ca acesta(cu intrarea la guvernare) este raspunsul lui la acuzele ca pnl sta pe margine si nu vrea sa-si asume responsabilitati.asa ptr.tine,eu cred ca o guvernare solida ar fi pdl(fara cozile de topor ale lui basescu-boc,anastase,udrea,stolojan,turcan,etc.)si pnl,cu prim-ministru iohannis,de ex.in modul asta ar putea arata putin pisica si udmr-ului care si-a luat nasul la purtare.
2010-06-11 12:24:27 | Raporteaza