RSS Feed

Apel către Guvern, Parlament și celelalte autorități privind criza refugiaților: România ar trebui să acționeze în spiritul valorilor europene

vezi toate articolele de
27 Aug 2015 la 10:43 14 comentarii 2575 vizualizari.

Războaiele, crimele în masă și actele teroriste au făcut ca milioane de oameni să fie nevoite să își părăsească locurile de baștină spre a se refugia către zone recunoscute pretutindeni ca nivel de democrație, civilizație și prosperitate.

Acele persoane au avut, în majoritatea lor profesii, locuri de muncă, vieți relativ obișnuite până în ziua în care dictatori sângeroși precum Bashar al-Assad sau teroriștii Statului Islamic le-au bombardat casele, le-au distrus orașele, le-au anulat traiul liniștit, amenințându-le viața și proprietățile.

Peste 250.000 de civili au fost uciși în Siria în ultimii patru ani, și mulți alții în Afganistan, Libia sau alte zone de conflict. În Siria, o țară cu aproximativ 20 de milioane de locuitori, deja 11,5 milioane au fost nevoiți să se refugieze din calea bombelor, a epurării etnice și religioase, a represiunii sângeroase și masacrelor.

Oamenii nu au fugit spre centrul Africii și nici spre China sau Rusia. Ei vin cu zecile și sutele de mii spre U.E. Cum se explică acest lucru? Se explică prin prisma faptului că Uniunea Europeană a fost construită ca un spațiu al unor valori democratice, umaniste, în care demnitatea umană este respectată, în care nu este acceptată discriminarea și în care cetățeni cu convingeri și religii diferite trăiesc liber în societăți deschise.

Aceste valori, care au adus cu ele prosperiate și civilizație, laolaltă cu principiile umanitare și solidaritatea clamate și demonstrate în repetate rânduri au conferit un prestigiu binemeritat Uniunii Europene. De aceea, oameni cu destinele frânte de ororile care se petrec în propriile lor țări, se agață de speranța luminoasă a găsirii unei salvări în U.E. De aceea acești semeni ai noștri caută cu disperare să își salveze familiile și viața străbătând mii de kilometrii pe jos, fără acces la hrană, apă, îngrijiri medicale sau condiții minime de igienă. Mulți dintre ei chiar au riscat totul deplasându-se cu ambarcațiuni improprii prin ape periculoase unde câteva mii au și murit înecându-se.

Televiziunile și media online prezintă scene sfâșietoare cu copii, femei, bătrâni și mulți alți oameni obisnuiți care se străduiesc din răsputeri să ajungă pe tărâmul făgăduinței către care i-a purtat speranța și încrederea în Uniunea Europeană.

Din nefericire, acești oameni disperați care fugeau din zone de război s-au lovit aici de atitudini lipsite de compasiune și înțelegere, în contrast cu valorile umaniste și umanitare ale Uniunii Europene. Au fost întâmpinați cu garduri de sârmă ghimpată, cu trupe militare și taburi. Mai mult, în unele țări crește o reacție naționalist-extremistă de rejectare a refugiaților. Sunt tot mai multe voci care discută despre aceasta problemă eminamente umanitară gravă strict în termenii unor reacții de forță, ca și cum acești semeni ai noștri aflați în nevoie ar trebui opriți sau respinși de catre poliție și armată.

Dar care ar fi consecința unei astfel de logici? Ar putea lăsa țările U.E., între care și România, zeci și sute de mii de oameni să sufere și chiar să moară de foame, frig și numeroase privațiuni la granițele lor? Ar mai rămâne ceva în picioare din valorile umaniste și umanitare europene dacă astfel de drame s-ar produce?

Există tratate internaționale care prevăd obligația statelor semnatare de a acorda protecție persoanelor care se refugiază din zonele de conflict militar. Este adevărat că împlinirea acestor responsabilități presupune o anumită alocare de resurse, dar printr-o înțeleaptă împărțire de sarcini ea ar putea fi realizată echitabil. A nu răspunde umanitar acum înseamnă doar a crește costurile ulterior, sub numeroase aspecte. Îmi doresc ca România să acționeze cu privire la aceasta criza într-un mod demn si care să îi aducă un respect internațional, rămânând fidelă valorilor europene.

În perioada întunecată a comunismului, deși în țara noastră nu era război, mulți concetațeni și-au riscat viața încercând să se salveze din acea uriașă închisoare totalitară prin trecerea considerată ilegală la acea vreme a graniței, pentru a ajunge în occident. Despre câtă disperare era în gestul lor și despre cât de mare a fost sentimentul eliberării lor s-a scris foarte mult. Acum este momentul ca țara noastră să raspundă, la rândul ei, cu generozitate și solidaritate, unor oameni disperați și să își asume, alături de partenerii europeni, responsabilitați însemnate în gestionarea acestei crize. Nu se va rezolva nimic prin forță, garduri de sârma ghimpată, poliție sau armată, ci doar va fi amplificat dezastrul umanitar.

Fac un apel la Guvernul României sa înființeze un fond special destinat situaților umanitare grave care să fie inclus în bugetele anuale votate de către parlament.

Îmi doresc, de asemenea, foarte mult, ca autoritațile române să ia, la întrunirea prevăzută pentru astăzi la ora 15.00, ori cu prilejul unor dezbateri politice ulterioare, măsuri de primire și sprijin pentru refugiați în spiritul celor declarate de către Secretarul General al Națiunilor Unite, Ban Ki–moon care a felicitat țările care ”dau dovadă de solidaritate” și le-a invitat și pe celelalte, din Europa sau din altă parte, ‘’să manifeste compasiune și să facă mai mult pentru a pune capăt acestei crize”, adăugând: ”Prin intervenția noastră, trebuie să salvăm vieți, să luptăm împotriva traficului (cu persoane) și a discriminării, să aducem soluții juridice, să examinăm cauzele profunde ale problemelor și să apărăm drepturile omului’.

Totodată, trebuie salutată și urmată atitudinea Președintelui german Joachim Gauck care i-a condamnat pe extremiștii de dreapta și pe agitatorii xenofobi, subliniind că aceștia pătează imaginea Germaniei ca o națiune deschisă spre lume.

Nu în ultimul rând, sper ca dezbaterile asupra acestei teme în Parlamentul României din 8 septembrie a.c. să includă și Comisiile de Drepturile Omului, Culte și Problemele Minorităților Naționale din Senat și Camera Deputaților, nu doar pe cele de politică externă, de apărare și Comisia Shengen, așa cum s-a anunțat inițial.

Remus Cernea

https://www.facebook.com/remus.cernea

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

14 comments
  • 1

    Sunt de acord cu initiativa dvs
    Stim ca migratia are o cauza .Fara elimnarea cauzei toate masurile sunt sortite esecului ! Cauza imedita este razboiul religios al ISIS Cauza acestui razboi este neinterventia Aiatolahului si a celorlalte State Arabe, foarte bogate in combaterea ISIS si nemobilizarea lumii arabe care este numeroasa dar accepta martiriul.. Desigur ONU, ca de obicei, nu intervine, fiind o organizatie impotenta, desi in perspectiva, soarta umanitatii va depinde de ea ! Ne gandim la globalizare de care nu vom scapa nicicum. Situatia refugiatilor impune rezolvari urgente insa nu trebuie sa uitam pericolele potentiale ale credinciosilor musulmani care vrand ne vrand vor fi obligati de liuderii religiosi sa ne taia gatul sau sa ne omoare prin orice mijloace in cinstea lui ALAH, conform credintei lor si in acset sens noi nu putem face nimica ! Propunerile dvs sunt bune, onoreaza cultura crestina dar nu rezolva cauza emigrarii si in mod sigur se incurajeaza o instabilitate sociala, economica si militara in Europa si Romania imediat ce numarul de imigranti musulmani va a atinge pragul critic !! Europa si Romania trebuie sa-i primesca pe acesti oameni nefericiti. Europa trebuie chiar din acest moment sa gandeasca planul reintoarcerii acestor oameni in tarile lor, cum si unde vor fie educati, unde vor lucra si ce educatie-valori morale/etice vor primi.Acest plan nu se poate face decat cu liderii tarilor arabe si in special al liderilor religiosi aiatolah-imami . Mi se pare foarte suspecta lipsa de reactie a statelor musulmane din regiune. Care o fi cauza ? Este de condamnat totodata si lipsa de reactie a marilor religiil ale lumii. Daca Europa accepta stabilirea refugiatilor musulmnai atunci este urgenta stabilirea unui cod de conduita si unor legi noi deorece conditiile de care s-a tinut seama pana acum in legiferarea libertatilor democratice sau schimbat !! Aici marii ganditori si oamenii politici trebuie satreaca la treaba si sa emita reguli specifice care sa ne ocrotesca atat pe noi cat si pe imigranti !

    ZOTA CORNELIU
    2015-08-27 15:31:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Apelul catre Parlament sa faca ce? Guvernul sa faca ce? Faceti parte din institutia cu cea mai scazuta cota de incredere. Ati ajuns aici alaturi de niste populisti plagiatori si infractori. Credeti ca ne asteptam sa ne aparati sau ajutati pe noi, romanii? Credeti ca are cineva sperante de la voi, in speta imigrantii? Lol

    SISI
    2015-08-27 22:18:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    @ZOTA CORNELIU: Nu doresc sa intru intr-o polemica cu dvs., insa nu pot sa nu va intreb:
    1. Dece din tarile musulmane in care cei mai prigoniti sunt crestinii, musulmanii sunt cei care emigreaza preponderent si nu catre alte tari musulmane, ci catre tari crestine?
    2. Ati fi multumit daca in Romania, peste cativa ani, ar exista o comunitate musulmana de cateva milioane, care vor cere drepturi religioase (si nu numai). iar dimineata v-ati trezi mai devreme decat va doriti, datorita “apelului” matinal al muezinului.

    Ioan B.
    2015-08-27 22:37:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Stimate Zota Corneliu aveti perfecta dreptate din acest punct de vedere pe care l-ati descris pe de o parte, iar pe de cealalta parte te gindesti la faptul ca nu stii ce a pus la CALE SI PE CE TEMEI GINDINDU-MA LA FAPTUL CA IN BIBLIE SCRIE CA VA VENI UN POPOR PESTE ALTUL. nEPASAREA SI NEGLIJENTA UNORA NU STII LA CE POATE DUCE. ANA ONOFREI.

    ONOFREI
    2015-08-28 01:38:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    astia cre ca sunt nebuni noi avem cel putin un sistem de sanatate de vai de capu lui si abea ne tinem si mai vin si astia…da-le un sut in cur inapoi ca la noi degeaba vin sa mearga la italieni poate-s mai marinimosi aia….

  • 6

    Doamne fereste , imigranti care sa ne cotropeasca ne mai lipseau . Adica 70% din poporul roman traieste SUB limita saraciei , speranta de viata fiind infim de mica dar boierii patroni vor sa ne aduca pe cap hoarde de zeci de mii de imigranti . Nu sint bani pt asistenta sociala . Avem orase care risca sa ajunga pustii pt ca nu se mai poate supravietui in ele dar vrem sa primim sute de mii de imigranti . Romanii se refugiaza in alte tari oare de bine ? Singura deosebire dintre situatia imigrantilor si a noastra este ca deocamdata la noi nu a inceput razboiul . Dar in rest poporul roman este sarac ca si acesti imigranti . Si nu uitati ca printre ei nu stie nimeni cine se infiltreaza . Tarile arabe nu se implica . De ce ?
    Simplu , pentru ca acesta este planul lor de invadare al Europei . Uitati-va ce se intimpla in Franta si Anglia cind se enerveaza imigrantii !
    Acolo imigrantii au mai multe drepturi decit populatia bastinasa . Nu uitati de idealul sfint al arabilor care consfinteste ca crestinii trebuie sa dispara prin orice metode . Sincer sa fiu NU as vrea sa ajung ziua in care romanii crestini vor putea fi numarati pe degete . Deja se duce campanie in rindul tineretului ca nu are nici o importanta religia pe care o respecta . Deci acum ca prim pas se doreste sa fim invadati de NECREDINCIOSII care pina acum 125 de ani timp de peste o mie de ani ne numeau GHIAURI . Cel care a facut acest articol se pare ca habar nu are de trecutul istoric sau de capul lui . Militeaza o prostie ca sa zica ca a scris si el ceva . In rest , pauza . Romanii au o vorba sfinta : ” Mila imi este de tine dar de mine mi se rupe inima ” . Si mie imi este mila de adevaratii refugiati dar daca nu se opreste cauza fugii lor in zadar va fi sacrificiul ce se vrea aparent acum . Cind o sa deschida lumea ochii si o sa vada ca de fapt a fost un plan de invadare bine gindit de popoarele arabe va fi prea tirziu .
    Deja se vede ca conducerea UE este cam nepasatoare la ce religie va domina in viitor in batrina Europa . Deja au inceput sa pregateasca terenul pentru trecerea noastra la religia pagina a musulmanilor . Se construiesc moschei . Pe timpul lui Stefan cel Mare se construiau biserici si minastiri .
    ATENTIE ! O sa vina vremea cit de curind cind acestea vor fi demolate de CETATENII romani de nationalitate multinationala .
    Rusia si celalalte tari estice stiu bine dece nu primesc pe acesti imigranti care aduc numai paguba . Ma tem ca o sa vina ziua cind o sa-i rugam pe prietenii chinezi sa ne dea o mina de ajutor sa ne salveze de la cotropirea definitiva . Chiar nu observati ca Romania a ajuns doar un desen pe
    harta ? In rest ea este un amalgam de proprietati multinationale . Vechii mosieri romani au fost inlocuiti de mosieri internationali .
    Despre industrie nici nu mai discutam ca e toata a “investitorilor” straini care fac averi imense la noi pe foamea romanilor .
    Se pomeneste in articol de prosperitatea europeana . Dar poporul nu o vede . Unde sta ascunsa ? Adica prosperitatea mafiei patronale o sa intretina milioanele de imigranti sau bugetul care nu are cu ce platii pensii sau salarii decente ? Pe de alta parte nu ma mira aceasta atitudine .
    Sint deja de mai multi ani patroni care fac avere avind ca muncitori imigranti de culoare . Le asigura mincarea si ceva bani de buzunar .
    In acest sistem se va adinci saracia si mai tare caci se va lucra cu ei la negru in detrimentul populatiei romane . Si va rog sa nu incercati sa ma aburiti cu lozinci ca exista legi care interzic asa ceva . Zeci de mii de oameni muncesc in ziua de azi fara carte de munca sub privirile ingaduitoare ale inspectorilor care de , sint si ei oameni familisti cu retributie mica de la buget . Care vor sa traiasca indestulat . Nu o sa se apuce ei sa faca adevarata ordine in domeniul muncii pentru ” prostimea ” din Romania . Vor si ei ca “tot romanul” sa traiasca bine , sa mearga in fiecare an la mare si la munte in concedii , la casele de vacanta construite din amaritul de salariu de bugetar . Nimeni nu-i trage la raspundere ca lunar cheltuie 3 salarii . Deci chestia cu imigrantii ar mai acoperii si aceste aspecte foarte cinstite si oneste .

    Travian
    2015-08-29 05:17:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    Domnul Ioan B : referitor la cele 2 intrebari :
    1. Dece din tarile musulmane in care cei mai prigoniti sunt crestinii, musulmanii sunt cei care emigreaza preponderent si nu catre alte tari musulmane, ci catre tari crestine?
    Raspuns : Simplu aleg locul unde isi pot face de cap , unde legile sint foarte blinde in raport cu tarile arabe . Merg acolo unde destrabalarea este ceva obisnuit , jmecheria , bisnita , hotia , sint mici infractiuni ce de multe ori scapa nepedepsite . Ei vin in tarile unde isi creeaza cu multa usurinta o falsa imagine . Si plus de asta vin sa ocupe loc . Asa cum faceau dupa anii 1960 tiganii . In ziua de azi nu mai se poate lua o hotarire in anumite domenii fara a tine cont de faptul ca in Romania traiesc o armata de musulmani . Sint multi imigranti ilegali de care autoritatile se fac ca nu stiu oficial . Dece ? Ca sa fie liniste , sa nu apara incidente ca in Europa de vest . Pai cum sa se duca arabii in alte tari arabe ? Ce sens ar avea ? Vin in batrina Europa unde umbla drepturile pe tava . Unde nu mai exista pedeapsa cu moartea . Unde unii dintre ei se aduna ca sobolanii pina se face grupul mare , apoi scot capul si ameninta cu dezordinea daca nu sint suprarespectati si nu li se da asistenta umanitara permanenta .

    Intrebarea 2 este in contradictie cu prima :

    2. Ati fi multumit daca in Romania, peste cativa ani, ar exista o comunitate musulmana de cateva milioane, care vor cere drepturi religioase (si nu numai). iar dimineata v-ati trezi mai devreme decat va doriti, datorita “apelului” matinal al muezinului.
    Sau e doar o concluzie retorica . Pai Doamne fereste sa ajungem sa ne trezim cu muezinul caci atunci inseamna ca sintem pierduti ca crestini .
    Asta ar insemna ca umblam in salvari dormind cu covorasul pe post de perna . Nevestele noastre ar fi cadine in seraiurile paginilor iar noi facuti ieniceri , sclavi fara simbrie la necredinciosi . Unii necunoscatori vor incerca sa ma contrazica . Cum necredinciosi ca doar ei zic ca cred in Alah .
    Da , dar aceasta credinta este falsa . Religia musulmana este conceputa de vechii oameni care au copiat si adus unele schimbari dupa religia
    crestina . Religia musulmana se conduce dupa legi concepute de oameni . Religia crestina se conduce dupa cele 10 porunci dictate de Dumnezeu
    Tatal , lui Moise . Mergeti la surori musulmane si cumparati cartile de propaganda musulmana . Veti afla ca Domnul Isus Cristos a fost robul lui
    Alah . Ca fecioara Maria a fost musulmana . Veti gasi carti special pregatite pentru ademenirea copiilor cu tot felul de povesti pline de minciuni .
    Eu le-am vazut acum citiva ani la un islamist pakistanez in Bucuresti . Multi sint doar in trecere prin Romania in drum spre vest . Telul lor e sa ajunga in Anglia , Franta sau Germania . De aceea madam Merkel tine cont de cererile lor caci sint in numar foarte mare in acea zona si nu mai sint o comunitate cu pareri de neglijat . Ca iar iau orasele lor foc daca nu-i primesc la masa negocierilor pentru asistenta sociala vesnica . In tarile enumerate imigrantii au mult mai multe drepturi decit au visat .

    Travian
    2015-08-29 06:22:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    As intreba si eu ca prostul dar tara de origine a marelui Secretar General al Națiunilor Unite, Ban Ki–moon ce face la ora actuala concret ?
    E usor sa tii discursuri si sa indemni pe altii la sacrificii cind tu esti la adapost de toate urgiile . Distinsul orator Ban Ki–moon pe unde
    s-a deplasat sa vada vrun lagar de refugiati asa cum facea maica Tereza ? Dar don orator dece nu pomeneste de oprirea in forta a ISIS ? A cauzelor acestei migrari ? Se stie bine ca prin diverse procedee ISIS isi pregateste aparitia si in Europa dar nu se stie inca unde va lovi sau ce strategie
    va adopta .

    Travian
    2015-08-29 06:38:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Suntem oameni si ne pare rau de ei, cand vedem la tv, plangem si aproape am vrea sa-i luam acasa, daca am avea intr-adevar posibilitati.
    Dar, din pacate, aceasta lume e in criza si se pare ca va fi mai rau. Din pacate, e o lupta pt supravietuire. Milioane de romani au plecat PT SUPRAVIETUIRE, NU PT O VIATA MAI BUNA.
    CE FACETI DVS SI CEILALTI CARE NE CONDUC PT ROMANI???EUROPENII NE DISCRIMINEAZA SI NE UMILESC. ROMANII ACCEPTA ORICE JOB, DORM IN STRADA, INDURA ORICE. IN TARA E MARE SARACIE.
    ORICE REFUGIAT PRIMIT IN EUROPA INSEAMNA UN JOB IN MINUS PT ROMANI.
    UN JOB IN MINUS PT ROMANI.
    Deci trebuie gandit f bine, dar nimeni n-o va face pt ca toti se caciulesc si accepta orice.

  • 10

    Va respect pt perseverenta si curajul dvs. De aceea va intreb ce credeti despre legea antilegionara???????????????
    Desi pare absurd, DACA SUNTETI CU ADEVARAT ASA CUM VRETI SA CREDEM, AR TREBUI SA CONDAMNATI ACEASTA LEGE NEDEMOCRATICA, IMPOTRIVA DREPTURILOR OMULUI, ANTINATIONALA SI MAI ALES INDICATIILE DATE DE PRESEDENTIE CUM TREBUIE JUSTITIA SA CEARA PAREREA, SA ASCULTE ORDINE DE LA INST.WIESEL, SA NE ARESTEZE, PT CA INDRAZNIM SA GANDIM ALTFEL, SAU DOAR SA GANDIM SI SA VORBIM.
    DECI, D-LE PARLAMENTAR, SUNTETI ADEVARAT, PT ORICE CAUZA??

  • 11

    habar nu ai despre ce vorbesti!
    Mai fa-ti temele si vezi de unde vin majoritatea imigrantilor! Refugiati politic sunt putini dintre ei! Restul, niste oportunisti…la fel ca si tine! Hopa si tu…Nu vrei sa dai azil politic delfinilor?

    Remus Habarnumus
    2015-09-03 22:48:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Nu avem motive sa ne lasam pacaliti de planurile lumii arabe de a ne invada. Cei mai multi asa zisi imigranti sint din tari fara razboi. Dar vin in Europa ca sa ne invadeze . Acum zic ca aici este o viata mai buna. Miine vor recunoaste ca de fapt au venit ca sa faca si in Europa dominatie araba.
    Razboiul din Siria este doar un pretext pentru ca musulmanii sa ne invadeze si dupa ce ne vor sufoca cu numarul lor mare sa ne impuna regulile lor.
    Deci traim prima etapa de cucerire a Europei de catre musulmani . Cu multi ani in urma pina in 1989 asa faceau si tiganii in Romania . Se pripaseau la oras locuind in orice conditii modeste. Apoi dupa citiva ani la intreprinderile unde lucrau incepeau sa-si ceara drepturi peste drepturi. Cum prindeau ceva vechime incepeau sa ceara locuinta la bloc caci aveau puradei multi. Din cauza copiilor capatau prioritate. Acum sint primii asistati de primarii in detrimentul multor persoane care ar avea nevoie de ajutor dupa o viata de munca cinstita.

    Travian
    2015-10-02 04:52:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Mai asta legionaru lui peste las-o balta cu lozincile. Legionarii au fost alaturi de nazisti , hitleristi niste criminali odiosi. Asa cum nazistii, hitleristii sint interzisi cu insemnele lor , tot asa si legionarii trebuie sa fie interzisi si arestati pentru ura de rasa si antisemitism.
    Faci aluzie la drepturile omului pentru legionari. Dar victimile lor fara aparare, civili masacrati la gramada copii, parinti, batrini nu aveau dreptul la viata? De cind legionarii hotarasc cine are voie sa traiasca si cine nu? Legionarii au impartasit ideile prietenilor hitleristi adica epurarea rasei umane ca sa ramina numai arienii. Asta ai tupeul sa invoci ca dreptul la exprimare al urmasilor criminali ?

    Travian
    2015-10-02 05:06:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Boierul parlamentar vorbeste despre ce imagini bine montate ne transmit unele televiziuni. Dar uita sa pomeneasca de nenumaratele violuri si crime din statele de vest savirsite de imigranti. Sa ne povesteasca despre numarul imens de mare al criminalilor si violatorilor din Anglia, Germania si Italia
    unde politia are un imens numar de cazuri nefinalizate deoarece nu face fata. Imi este mila de adevaratii oameni care sufera in urma razboaielor pentru suprematie dar … sa lasam lozincile pentru alegerile politice. Europa este plina de saracie. Cu ce sa-i ajutam cind toate popoarele europene sint bintuite de somaj? Sint convins ca boierii patroni nu-i vor ajuta cu nimic. Doar le vor da locuri de munca platite la negru si astfel somerii europeni se vor inmultii considerabil. Si eu am vazut la tv imigranti jmecheri bine imbracati cu aparatura electronica de ultima generatie. Astia cauta sa ajunga acolo unde pute de drepturi sociale.
    Vorbitine si de imigrantii care nu sint multumiti de ceea ce au gasit in vestul continentului si acum cer sa fie trimisi acasa in Iran si Irak caci
    s-au declarat profund dezamagiti de conditiile ce li s-au oferit. Adica ei doreau sa li se puna la dispozitie apartamente moderne pentru fiecare nu un loc modest in “ghetou” .

    Travian
    2015-10-02 05:41:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Vezi aici episoadele din seria BOOKFACE!

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Romania Curata
Curs de Guvernare

Ultimele comentarii

afacerea roşia montană alburnus maior alex mazilu antonescu banci basescu blaga blog Blogviu interviu Boc Bruxelles Bucuresti candidatura cianură cluj CNA comisia europeana corupţie criza CTP curtea constituțională Dan Diaconescu Dinu Patriciu educatie Elena Basescu europarlamentare experiment Facebook gabriel resources gaze de șist Gigi Becali guvern humanitas internet iohannis Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu macovei Media mihai goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza parlament Parlamentul European pdl Plesu Polirom ponta presedinte protest proteste psd riscograma romani rosia roșia montană Rusia salarii securitate Senat sondaj steaua SUA suspendare Tariceanu tiff TRU UBB UE uichendist.ro unesco Vanghelie Vasile Blaga victor ponta voiculescu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!