![]() | Aştept dreptul la replică al lui Patapievicivezi toate articolele de Cristian Teodorescu11 Dec 2009 la 01:00 40 comentarii 3160 vizualizari. |
Sper că Horia Roman Patapievici nu s-a legat de viaţa particulară a lui Mircea Geoană şi că, aşa cum a precizat într-un comunicat, i s-au pus în gură vorbe pe care nu le-a rostit. Dar dacă lucrurile stau astfel, mai sper că Horia Patapievici va cere un drept la replică publicaţiei spaniole în care a apărut interviul său în care i se atribuie cuvinte pe care nu le-a rostit despre o casetă video în care Mircea Geoană ar fi fost surprins într-o anumită ipostază sexuală. Fiindcă altfel se poate crede că acest comunicat ar putea fi o încercare tardivă de a se eschiva a lui Patapievici.


Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
| 1oprescu este prostul satului nu stie nimica, nu face nimica.Eu ii propun sa plece la monte carlo si sa se intoarca in ziua alegerilor ca oricum ii va face muci, prastie ce vreti voi pe toti ceilalti candidati... | ||
| 2Doamna Laura ma intreb daca dumneata te-ai duce la o dezbatere cu una din fetele pe centura pe probleme de moralitate ? Dezbaterea dintre Progoana presupune dezbaterea dintre un gunier analfabet, ce... | ||
| 3foarte bine scrie @inimarea, pe platforma asta scriu doi bine: C Teodorescu si comentator InimaRea. Imi dau seama ca asa trebuie scris in romaneste, cuvintele romanesti curg alfel, ca intr-o sonata... | ||
| 4domnul Oprescu probabil nu stie sa explice ce se intimpla in primarie si nici nu stie ce va trebui sa faca in eventualul nou mandat.iar noi, bucurestenii, nu putem decat sa decidem ce facem cu votul... | ||
| 5@Mia,Acuzata de delapidare, fals in inscrisuri publice si instigare la fals - nu e deloc vinovata doar de prostie. Iar stengoramele inregistrarilor procurorilor in ceea ce o priveste arata foarte clar... | ||
| 6@Traian: reclama ? este o campanie electorala in care se expun proiectele candidatilor. Oprescu are in acest moment zero proiecte, Nicusor Dan are o cu totul alta abordare si e un om cu totul din afara... | ||
| Mihai Goţiu 11100 citiri |
| Cristian Teodorescu 10057 citiri |
| Costi Rogozanu 9239 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4326 citiri |
| Constantin Creţan 4302 citiri |
| Dan Duca 4130 citiri |
| Alin Fumurescu 3867 citiri |
| Ciprian Şiulea 3246 citiri |
| Dorin Tudoran 2744 citiri |
| Iulian Leca 2249 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62159 citiri |
| Cristian Teodorescu 40405 citiri |
| Costi Rogozanu 38200 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18080 citiri |
| Alin Fumurescu 17762 citiri |
| Viorel Dobran 13011 citiri |
| Dan Duca 12007 citiri |
| Constantin Creţan 11313 citiri |
| Dorin Tudoran 8670 citiri |
| Iulian Leca 8471 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
dom’ profesor vad ca asteptati ceva: va asigur ca puteti pleca linistit intr-o vacanta binemeritata in insula pastelui asa cam de un an… dup’aia va trimitem noi un sms sa va anuntam daca e cazul sa va intoarceti sau nu pentru replica lu’ Patapievici!
PS: io o tzin pe a mea cu idea me nastrusnica: Patapievici NU era de presupus sa scape nici cea mai mica aluzie la termeni “fierbinti” percum caseta, geoana, sex si… (doamne ptiu drace) oral!!!!
2009-12-11 01:13:58 | Raporteaza
Stimate Domnule Cristian Teodorescu, constat cu ingrijorare ca desi domnul HRP este citat ca ar fi spus si ar fi dres, sansa ca demascarea sa sa ajute cursul euro – ron e destul de redusa. Desi mie nu mi-au fost simpatici niciodata fizicienii care in loc sa faca fizica devin filozofi sau agenti electorali recunosc ca am o antipatie pentru ziaristii de scandal. Domnul HRP a trebuit sa invete sa rezolve ecuatii diverse, sa stie care este a 7-ea zecimala a lui PI si in general sa calculeze logaritmi. Din ce-am citit in ultimele 3 saptamani, DVS excelati in a emite idei spectaculoase de tipul “Votam Basescu si gata”. ok. Multi dintre voi au votat Basescu. Cand vine Gata?
2009-12-11 01:45:56 | Raporteaza
cristian teodorescu, eu astept descrierea senzatiei lansarii in abisul contemplatiei zeului absolut in momentul, memorabil, al punerii stampilei cu multa stima si respect pe patratelul care incadra, minunatul nume – BASESCU TRAIAN
2009-12-11 02:24:00 | Raporteaza
Profit ca e noapte si intuneric asa ca-i transmit PNL-ului mesajul meu de fost votant Antonescu: a)intrati in coalitie cu PDL FARA post de primministru, ati pierdut votul meu (nu ca va mai conta,oricum veti fi absorbiti de PDL) b) intrati in coalitie cu PDL CU post de primministru, veti fi evident de vina (Basescu va fi primul care va sublinia asta ) pentru ca bugetari vor trebui dati afara, acordul FMI nu va fi respectat, ati pierdut votul meu . Nici macar nu o sa sufar pentru ca eram oricum un votant PNT pe vremea cand partidul asta mai insemna ceva. Si pentru PDL-istul mediu care simte nevoia sa comenteze: abtine-te. Evident ca in final PDL-ul va fi de vina. Lincoln si Goebbels au niste articole foarte faine despre prostitul masei de alegatori. Toate se termina nasol
. daca nu ma crezi, exista oricand google.
2009-12-11 03:06:05 | Raporteaza
Domnule Theodorescu,
Putem vorbi deja despre o CLICA PORTOCALIE in sensul termenului dat la
clici.wordpress../
Atunci, Patapievici făcea de mult parte din aceasta!
Ce atribute și-a mai devoalat?
2009-12-11 03:11:53 | Raporteaza
Eu nu prea mai am de multa vreme sperante in ceea ce il priveste pe dl. Patapievici, dar aveti si dvs. dreptul sa fiti candid si nu vi-l pot contesta eu.
Oricum, daca va pierde postul de director la ICR, dl. Patapievici are oricand sanse sa prinda un post bun la Cancan sau mai stiu eu la ce tabloid – acolo vor fi intotdeauna in cautare se autori de subiecte de ’specialitate’
Iubirea fata de Basescu incepe sa genereze monstri, teama mi-e.
2009-12-11 04:13:12 | Raporteaza
Patapievici s-a repezit in rahat impins de catre altii. Cine or fi aia ? Dusmani are destui, din ambele tabere, cert este ca implicarea sa infantila in politica romaneasca va lua sfarsit lamentabil pentru prestigiul sau. Basescu este multumit, indiferent daca el este sau nu cel care l-a ademenit si apoi siluit, pentru ca acum sa-l abandoneze fara nici o parere de rau.
2009-12-11 05:05:56 | Raporteaza
@) Cristian Teodorescu
Draga Cristi, cum stim amindoi, exista facute si nefacute! Dl. H-R P a facut o nefacuta, a carei consecinta fireasca ar fi demisia de onoare. Oricum, o demisie se cuvenea inca de pe vremea cind, demnitar de stat fiind, a inceput sa faca fara nici cel mai mic scrupul moral, celui care l-a numit in functie. Ma feresc sa calific o asemenea atitudine, pentru ca dl. H-R P trece foarte rapid la amenintarea cu tribunalul.
2009-12-11 05:39:07 | Raporteaza
@ Adaos
“sa faca propaganda”, desigur!
2009-12-11 05:44:39 | Raporteaza
De ce oare a trebuit sa am dreptate cind v-am scris ca veti concura inutil cu OTV si cu Cancan ? Va este chiar atit de greu sa realizati ca online aveti de-aface cu cititori mult superiori masei elodiste si maneliste si oteviste cu care sinteti obisnuiti a lucra ? Domnule, ati dat faliment in presa scrisa, va zbateti ridicol in audio-vizual iar online sinteti invinsi dinainte de-a incepe. Aici va sint analizate si demontate naravurile securistice. Cineva pina la urma si inevitabil tot se prinde -si posteaza- despre tentativa asta ordinara de aburire. Aici nu puteti pune pumnul in gura celui care vorbeste (scrie), nu-i puteti “taia lavaliera”, nu puteti pune numai intrebariol regizate, nu puteti da numai raspunsurile convenabile. Aici este fatza in fatza si care pe care. Si ati intrat in lupta asta complet nepregatiti si incapabili: pentru ca bagajul dumneavoastra consta doar in vechea recuzita securista. Aici, cel mai mare dusman va este adevarul si inteligentza.
2009-12-11 05:51:05 | Raporteaza
VA VA SPUNE CA FRUSTRAT DE ACORDAREA PREMIULUI NOBEL PENTRU LITERATURA DOAMNEI HERTA MÜLLER A TINUT NEAPARAT SA SE FACA REMARCAT TAMAN IN ZIUA ACEEA. SI ASA A GASIT el DE CUVIINTA. ZIUA DE IERI A ARATAT LUMII VALOAREA FIECARUIA: DANSA CU NOBELUL, patapievici CU SEXUL ORAL PENTRU BASHE: IN LOCUL lui MI-AS DA DEMISIA SI NU AS MAI APAREA IN VIATA PUBLICA NICIODATA, DAR DE UNDE ATATA BUN SIMT LA el??
2009-12-11 06:52:29 | Raporteaza
Draga Domnule Teodorescu,
Stiti foarte bine ca Mr. Patapievici ocupa un scaun pe care nu il merita. Un scaun de pe care nu poti face activism politic in asemenea maniera. Atitudinea dansului jigneste orice om de cultura din tara asta. Probabil, cu poastarea asta, inca mai doriti sa ii dati o sansa sa-si revina, dar eu cred ca e deja tardiv. Desi a mai fost implicat in scandaluri legate de sex, nu s-a sfiit sa intre iar intr-unul. Aproape ca inclin sa cred ca ii place. Dar totusi n-ar trebui sa-si exhibe aceste placeri de pe fotoliul de la ICR. E jenant pentru noi toti. Sa il iubeasca pe domnul Basescu dar din alta parte.
2009-12-11 06:56:19 | Raporteaza
“Pe la spaaateee…. pe la spaaateee….”
Sau daca iti place mai mult , citat din Bese: “Muie”
“I-am ciordit”.
Trustul si saitul asta care l-au pupat permanent pe Bese-n bese asteapta acum o replica… sa-i repereze onoarea lui Pataplici lol !
2009-12-11 07:06:12 | Raporteaza
Cât gunoi este in scris si in viata politica! Oare nu sunt probleme mai serioase de discutat? Am impresia ca citim un tabloid…
2009-12-11 07:09:59 | Raporteaza
Da… Sa-si dea si Vadim si Dinescu demisia si sa nu mai apara in viata publica. Pe ei i-am auzit tot cu can-can-uri. Ca-si bate nevasta Basescu…Da toata lumea a tacut malc..
2009-12-11 08:04:51 | Raporteaza
Am crezut ca a murit Marica dar nu iatal la tv MINUNE! a inviat.
2009-12-11 08:34:26 | Raporteaza
eu cred ca Patapievici e invidios pe Geoana
2009-12-11 08:43:35 | Raporteaza
HRP , a fost sigur ca Basescu pierde alegerile si apoi va fi debarcat de la ICR .A fost sigur si ca exista acea caseta .A vrut sa para o victima indepartata pentru sinceritate nu pentru calitatea si legalitatea muncii la ICR .In ziua in care a aparut nu-i mai putea face niciun rau lui Geoana ! SPECTRUL …COMISIILOR RIDZI ,UDREA …
2009-12-11 08:45:35 | Raporteaza
Domnul Patapievici are, ca oricare dintre noi, dreptul la atitudine personala vis a vis de orice.
Dar directorul ICR nu are acest drept. Directorul ICR este obligat sa reprezinte interesele culturale ale celor care-i platesc generosul salariu lunar.
Apetenta pentru rahat a domniei sale este o problema pesonala, si nu este nimeni dintre noi abilitat sa judece aceasta, cata vreme ramane in spatiul personal al domniei sale.
Insa in momentul in care foloseste pozitia de director al ICR ca sa scuipe mai eficient in obrazul celor care-i platesc salariul, problema iese din sfera personala a domnului hrp.
Veti astepta zadarnic folosirea dreptului la replica, cata vreme nu exista inca nici un exemplu in care viermele care paraziteaza un organism, intr-un acces de constiinta, sa faca demersul necesar pentru a oferi beneficiul incetarii starii de profunda repulsie pe care-l genereaza simpla sa existenta.
2009-12-11 09:07:40 | Raporteaza
Patapievici “a realizat dezvaluiri”
in urmatoarele domenii:
- fizica ( cautati publicatiile ISI si coeficientii de impact );
- filozofie ( este unul din filozofii, scolii romanesti, la care face referire Maestrul de la Cotroceni );
- literatura (“play-boy” si “plaiuri fecaloide”);
- can-can-uri politice bine platite (POLITICE)!
……….cum “debaraua-i ” plina,
nu mai exista loc decat la GHENA !
2009-12-11 09:09:29 | Raporteaza
Stire BOMBA ! Traian Basescu beat, la masa cu un un infractor.
Avem o inregistrare video cu Traian Basescu in compania unui personaj …. totul pe blog.imperiaonl../ , Cerere de anulare a votării din turul II
2009-12-11 10:05:09 | Raporteaza
“Aştept dreptul la replică al lui Patapievici”
Si io astept s-o gasesca pe Elodia da’ nu-mi tin rasuflarea pina atunci ca dauneaza la oxigenarea creierului.
Cine-i Patapix asta si ce importantza are replica lui ?
Ai un Stat care profereaza injurii si calomnii prin gura Presedintelui , ai un Stat care da capete-n gura si dosuri de palma, ai un Stat care nu functioneaza iar atunci cind o face o face ilegal si prost. Ai un Stat care a falimentat Romania. Iar matale astepti replica lui… Pataplici. Asteapt-o.
2009-12-11 10:37:22 | Raporteaza
Cu siguranta va vorbi!Patapievici ne e genul Geoana,adica nu se sperie de orice.
@omega-Nici in doua saptamani n-ai putea invata(memora)o fraza rostita intamplator de Patapievici.
2009-12-11 10:40:22 | Raporteaza
@ Liviu Antonesei
Domnule Antonesei, cred ca faceti o confuzie intre “demnitar” si “functionar”.
In logica dumneavoastra (si nu sinteti singurul), nici un ministru sau secretar de stat, numiti politic, nu ar trebui sa-si sustina propriul partid sau pe omul care i-a desemnat in functie. Asadar, ceea ce ii reprosati lui HRP ar trebui sa le reprosati si lui Radu Berceanu, Vasile Blaga si, in general, oricarui demnitar aflat la putere. Mi se pare cel putin bizar.
Cu totul alta e situatia functionarilor de stat, ajunsi in functii in urma unui concurs si ale caror pozitii sint garantate prin lege, indiferent de partidul ajuns la putere. Si nu e cazul in ce-l priveste pe HRP.
2009-12-11 10:48:57 | Raporteaza
Cuvintele domnului Patapievici sunt limpezi traduse ca si in original. Cu un minimum de cunostinte de spaniola, lucrurile se limpezesc imediat.
Patapievici e dator cu scuze, si cu mult mai mult decat atat. Unii au inceput sa spere la o demisie. Poate in felul asta scapam si de Antohi, care sade bine-merci la Berlin, pe banii alora pe care n-a apucat sa-i trimita la racoare prin pretioasa lui activitate de informator al securitatii!
2009-12-11 11:01:59 | Raporteaza
” t.o.bobe
2009-12-11 10:48:57″
Avem o problema: Guvernul nu este al unui partid anume si nici demnitarul: este al Romaniei si executa (de-aia se numeste executiv) ce vrea Parlamentul. Remember? “Parlamentul este organul suprem de reprezentare a poporului in Stat”. Demnitarii si functionarii nu sint platiti sa faca treaba pentru un partid chiar daca partidul ala ar fi cistigat cu 99% presedintia sau locurile din Parlament: demnitarii si functionarii aia se afla in slujba intregii Romanii. Demnitarii si functionarii nu sint platiti sa faca propaganda electorala ci sa aplice/respecte legea facuta de Parlament.
Patapix e platit de la Buget , reprezinta diplomatic Romania , nu pe politicianul care l-a numit pe functie. El acolo nu trebuie sa-si sustina propriul partid sau pe cel care l-a pus in functie, asa cum pretinzi dumneata. Pe fluturasul de salariu si pe cartea de vizita nu scrie “Basescu” si nici PDL, scrie Romania.
Ai niste idei cam fascistoide bibicule…
2009-12-11 11:23:02 | Raporteaza
Am si eu o intrebare pentru stimatii publicisti care-si dau cu parerea despre oralul lui HRP.
Presupunand ca el chiar a spus asta (desi se jura ca nu, sa mergem pe mentalitatea romaneasca din ultima vreme si nu-i dam crezare), de ce nu remarca nimeni asemanarea cu Dinescu si remarca lui de la TV, conform caruia i-a spus lui cineva ca Basescu si-a batut nevasta.
De ce nu l-ati “executat virtual” si pe “colegului vostru” Dinescu? Ce a facut el este mult mai grav, este o mitocanie fara margine, in ideea in care a-ti bate consoarta este anormal, comparativ cu un sex oral.
patapievici a spus (daca a spus)asta in Spania, intr-un ziar oarecare in timp ce Dinescu s-a exprimat la TV, in Romania, la o ora cu audienta …buna. probabil parte a scenariului “patriciu”.
In plus, cu toate ca s-a comportat ca securistii pe care ii blameaza atat, raspandi zvonuri de genul “mi-a pus mie cineva”, atitudinea lui Dinescu a continuat sa fie suburbana, golaneasca, nu si-a cerut scuze ba din contra a continuat cu glumite din spatele blocului.
Tare sunt curios ce o sa spuna diseara cu Tanase….parca’l vad ca “infiereaza” atitudinea lui HRP. Iar colegii lui de trust vor inchide ochii ca deh, e Dinescu!
Nu-mi place HRP din niciun punct de vedere, iar daca a facut acea declaratie, este o mare greseala. Dar sa nu uitam ca sunt indivizi mai rai decat el, vezi Dinescu, care pentru greseli mai mari decat asta, sunt iertati de soldatii condeiului, ca deh…e coleg de grup.
2009-12-11 11:48:18 | Raporteaza
@ între,
pai, tocmai interventiile tale par “fascistoide”; si citeste-l cu atentie pe @ t.o.bobe.
2009-12-11 12:02:22 | Raporteaza
“citeste-l cu atentie pe @ t.o.bobe.”
De ce, e si el un Patapievici sau Antohi in devenire ?
2009-12-11 12:12:28 | Raporteaza
Pe blogul d-nului I.T.Morar o comunicare a d-nului Patapievici :
“Comunicat
În legătură cu articolele apărute pe situl „www.inpolitics.ro”, pe situl ziarului „Gândul” (ww.gandul.info) şi pe situl Realitatea TV (www.realitatea.net), în care este reluată o afirmaţie atribuită mie de jurnalistul spaniol Félix Flores, consider că cea mai bună punere la punct, în sensul restabilirii adevărului, este un fragment dintr-un mesaj email pe care însuşi jurnalistul spaniol Félix Flores l-a adresat serviciului de presă al ICR, ca urmare a solicitării de precizări venite din partea acestuia şi al agenţiei de presă Mediafax.
Iată textul original: „Mr. Patapievici did not mentioned [sic] the existence of any tape about Mr. Geoana: he just said that Mr. Basescu was offered such a thing and he rejected it. He was not talking about videos -true or fake or may not exist- or against anybody but about Mr. Basescu’s moral attitude.”
Iată şi traducerea în limba română a acestui text: “Dl. Patapievici n-a menţionat existenţa vreunei casete privindu-l pe dl. Geoană: el a spus doar că d-lui Băsescu i s-a oferit o astfel de casetă şi a refuzat-o. N-a vorbit despre videocasete – adevărate sau false sau care există sau nu – ori îndreptate împotriva cuiva, ci despre atitudinea morală a d-lui Băsescu.”
Am pomenit de existenţa acestei casete, fără alte referiri, pentru a sublinia diferenţa dintre atitudinea adversarilor preşedintelui Băsescu, care s-au pretat la falsificarea unei casete pentru a-l compromite, şi atitudinea preşedintelui Băsescu însuşi. În discuţia cu jurnalistul spaniol nu am făcut nici o referire negativă ori derogatorie la adresa d-lui Geoană, aşa că aprecierea domniei sale cum că „Patapievici umblă cu porcării” este gratuită, consecinţă regretabilă a dezinformării.
Consider că orice supra-interpretare, ignorând precizările făcute de însuşi jurnalistul spaniol în emailul menţionat, reprezintă o speculaţie în afara adevărului.
H.-R. Patapievici,
Preşedinte ICR”
Daca nu va este clara legatura d-nului Patriciu cu articolul care a aparut in Gandul si la Realitatea pe site intrati pe blogul d-nului I.T.Morar.
2009-12-11 13:23:02 | Raporteaza
Ca si dl. Teodorescu, astept cu mult interes “dreptul la replica” a dlui HRP in publicatia spaniola, cit si explicatiile pe care jurnalistul spaniol le va da in legatura cu acele cuvinte atribuite lui Patapievici. Cu adevarat astept acest lucru! Nu ca mi-ar pasa daca pe HRP l-a luat gura pe dinainte, ca i-a vortbit gura fara el – ci mai mult pentru a urmari reactiile jurnalistilor de pe-aici: atit a celor care (mai) au incredere in Patapievici, cit si a celor care il desfiinteaza pt ca este “in slujba lui Basescu”.
De la postaci nu ma astept la nimic: fiecare isi are propriul adevar, de care tine cu dintii…
2009-12-11 13:45:54 | Raporteaza
Viata cartilor nu e bine sa fie atinsa de jegul mizeriei politice. Nu e bine a se implica in aceasta campanie nume precum Patapievici, Cartarescu sau Ana Birchall.
Ca prim si deocamdata unic cartarescolog, autor a peste 1500 de pagini inspirate de capodopera Orbitor, din care mega-exegeza n-am publicat pe propinatiu.ro decat primele 600, as paria pe chiar reportul de la 6 din 49 ca textul Futevânt, presedinte!? care a circulat pe net nu apartine candidatului nostru Nobel cel mai bine plasat, Mircea Cartarescu. Argumente necesare si suficiente se gasesc la inceputul textului din 29 noiembrie, autorul declarandu-si copilaria in Bucovina (Cand mama nu ma trimitea cu treburi la câmpie, mergeam adesea pe plaiurile dragi ale Bucovinei…), nu in regiunea Bucuresti, si la sfarsit, semnatura fiind Arcasul lui Stefan.
2009-12-11 14:25:34 | Raporteaza
Hm ! Sex elect-oral ! Când vedem caseta pe Realitatea ?
2009-12-11 15:09:45 | Raporteaza
Psssst ! Dom Vântu ! Difuzaţi caseta asta ca pe ailaltă : de 1400 ori pe zi. Scop : audienţa. Va doborî toate recordurile trecute şi viitoare. Uite, promit să stau claie peste grămadă în faţa sticlei cu minuni ! Apoi precizezi tot anul : unicul scop a fost audienţa ! Să mor de nu-i aşa ! Jur cu mâna pe…!
2009-12-11 15:22:33 | Raporteaza
Corect ! Pana la a da saentinte, e bine sa asteptam aparitia dreptului la replica sau a dovezii ca dl.Patapievici a dat ziarul respectiv in judecata pentru grava distorsionare a spuselor domniei sale.Abia apoi, vom putea avea o pozitie.
Alina : Las-o moarta ! Efortul dlui.I.T.Morar e sublim, dar ridicol cu desavarsire ! Demonstreaza ce? Ca Patriciu i-a mituit pe ziarstii spanioli sa-i distorsioneze spusele lui patapievici ? Cand spun ca suntem boolnbavi de scenarita !Domnului Morar i s-au terminat ,,scuipatii”(scuze dle.Teodorescu, dar nu eu am spus-o) si s-a facut detectiv
2009-12-11 15:41:33 | Raporteaza
Cetateanul roman Horia Roman Patapievici este unul din asasinii DEMOCRATIEI. Nu m-ar mira ca peste un timp sa se pupe cu V.C. Tudor sau Dan Diaconescu( ZERO T.V.). Acum cred ca stiu cine sunt cei din P.D.-L. care au beneficiat “primind sex oral” de la cetateanul roman Horia Roman Patapievici.
2009-12-11 21:28:38 | Raporteaza
@Liviu Antonesei:
Domnul Antonesei, se abtine, ma-ntelegi, sa califice gestul domnului Patapievici, ca doar incearca din rasputeri cu ajutorul acestei platforme sa-si creeze imaginea unui mare domn al spatiului public romanesc. In schimb, pe la alte postari unde se simte bine intr-o adevarata gasca (ai carei membri, pe care-i leaga doar dusmaniile comune, folosesc acest spatiu pentru a informa pe toata lumea ce activitati zilnice au, ce cafele beau, cu cine, de parca n-ar avea e-mailul la dispozitie; de curand dl. Antonesei ne anunta cu pieptul umflat de mandrie ca il asteapta Matei Visniec) vorbeste de “ticalosie patenta”. Astea sunt micile bucurii ale acestui mare domn, Liviu Antonesei, sa umble de la o postare la alta si sa-i muste de fund pe cei de care crede el ca se impiedica in afirmarea marelui sau talent literar sau de care si-o fi inchipuind ca are. Daca nu m-ar enerva de fiecare data cand dau de numele lui, m-ar plictisi de moarte acest vesnic frustrat Liviu Antonesei, penelist convins care se da scarbit-neutru si ne indeamna sa nu votam, in timp ce cu toata gasca lui voteaza “bunul simt” a la Crin si abia asteapta sa fie rugat de acesta, daca va ajunge la ciolan, sa se murdareasca vreo cativa ani intr-o functie, oricat de mica, numai sa-i aduca si lui un pic de putere, pe care o pohteste salivand pe bloguri, ca in alta parte, unde?
Daca in cazul domnului Antonesei ar fi fost vorba de principii, am fi avut reactiile lui la mojicia unui Dinescu care stie ca Basescu isi bate nevasta, ar fi fost foarte vocal in a considera scoaterea filmuletului cu Basescu si copilul o ticalosie, ar fi scris articole in foileton despre mizeria continua pe care ne-o servesc televiziunile de ani buni si in special in aceasta campanie electorala, ar fi fost chiar indignat de character assassination-ul produs ieri timp de o zi intreaga de doua televiziuni asupra lui Patapievici. De fapt, ceea ce ii tine loc de principii lui Liviu Antonesei pare a fi o nestapanita si cu greu mascata rautate.
2009-12-12 01:21:38 | Raporteaza
Domnilor,
Domnul Patapievici a facut intradevar o nefacuta, dar numai daca a facut-o. Filozofic enunt nu?
Oricare ar fi adevarul (daca ar fi se existea asa ceva), constat insa existenta unor caractere pervertite si de o parte si de alta a baricadei virtuale ridicate de insisi promotorii si propagandistii partilor.
Toti cei ce comentati aici cu indignare si patos, cu ardoare si atitudine (filozofic si metaforic, incluzandu-ma si pe mine evident) iesirea relevanta sau irelevanta, reala sau ireala, a unui “angajat” al statului Roman (sacrosant nu?), deci toti acestia consider ca sunt loviti de nulitate in esenta pretinsei lor minime moralitati. Si asta, evident, de la un capat la celalalt al spectrului, de orice natura ar fi el (asta ca sa intru si eu pentru o secunda in matrita fizicianului de formatie filozofica).
2009-12-13 10:28:14 | Raporteaza
Patapievici, MOOOOOOOOOOOOORI. ESTI O ABJECTIE UMANA. O SCURSURA NKVD-isto-KGB-ista. MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORO
2010-07-31 00:45:25 | Raporteaza
Patapievici, MOOOOOOOOOOOOORI. ESTI O ABJECTIE UMANA. O SCURSURA NKVD-isto-KGB-ista. MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORI
2010-07-31 00:45:47 | Raporteaza