![]() | ĂŞTIA, adică cetăţenii Bucureştiul. Update: fireşte, ciutacul îl va spăla diseară pe Oprescuvezi toate articolele de Costin Ilie18 Feb 2010 la 13:17 45 comentarii 1912 vizualizari. |
Vă miră discuţiile dintre Sorin Oprescu şi asfaltatori, difuzate de HotNews? Pe mine nu, aşa merg lucrurile peste tot în instituţiile publice, se munceşte doar de ochii lumii, iar asta în cel mai fericit caz. Prin 2000, PSD anunţa zece mii de locuinţe sociale şi nu mai ştiu câte sute de kilometri de autostradă. Ascultându-l pe Năstase din primele zile de mandat, care părea foarte pus pe treabă, deja vedeam râurile de asfalt brâzdând pârloagele ţării. M-a liniştit unul dintre oamenii implicaţi direct în administrarea programelor PSD, un secretar de stat: „facem o beep beep ce am promis. O să facem câte ceva să le luăm ochii, să ne voteze şi în 2004, atât”. S-a întâmplat întocmai, cam 100 de km de autostradă, plus vreo 3000 de case, dacă memoria nu mă înşeală. Desigur, mai bine puţin decât nimic, dar noi tot fraieriţi am ieşit din afacere, pentru că banii s-su păpat cât pentru mult. (Da, ştiu, PDL şi PNL n-au fost în stare nici măcar de atât, iar banii tot pentru mult s-au chletuit).
Au trecut zece ani, iar Sorin Oprescu se întâlneşte cu drumarii, de teama unei campanii de presă pe tema gropilor.
Ati observat cuvintele pe care le-au indus populatiei: sunt contribuabil si pe banii mei trebuie sa faca orice, sa imi duca masina, trebuie sa imi spele masina, asta e partea lenesa din populatie. Eu am venit sa va spun ce vreau si ce vreau nu pot fara voi. Ei vor sa vada sange pe pereti. Ei vor sa vada ca ma rastesc la asfaltatori, ca ma rastesc la drumari, ca toti sunt neseriosi. Sa vada ca dom’le i-a luat primaru’… Nu am obiceiul asta, putem sa ii dezobisnuim si de aceasta idee.
Ce ai fi vrut, mă, strigoiule administrativ ce eşti, să spunem saru’mâna că ne încânţi cu glumele tale ieftine? Hai, fugi la ciutaci în emisiune, să-ţi spună ei cât de minunat şi de vizionar eşti. Şi rămâi acolo, altfel chiar ajung şi eu la concluzia lui Costi Rogozanu că meriţi o bulgăreală cu zăpadă murdară.
Să mai citez din spusele celui căruia nu-i pot spune primar:
De asta am nevoie de o saptamana, de 10 zile cu dumneavoastra sa spunem clar ca asta e urgenta, sa astupam gropile in care astia isi rup masinile.
Băi, dinţosule, ĂŞTIA sunt cetăţenii Bucureştiului care te-au trimis să le vrăjeşti şmechereşte pe secretarele de la Primărie.
Şi încă ceva, foarte interesant:
Haideti zilele astea sa dam un sfung, nu stiu cinci, sase, sapte zile pe arterele principale pe astea, Pieptanari, Pastele ma-sii. In felul asta pot sa apas si eu pe buton mai tare pentru ce am discutat cu voi data trecuta.
Poate ne spune şi nouă preacinstitul ce înţelege prin buton, după cum ar fi util de aflat şi ce s-a discutat „data trecută”, cu toate că sunt sigur că dealurile adevărate şi profitabile se fac individual, nu în gaşcă.
PS
Îmi cer scuze pentru violenţa limbajului, dar să fii cetăţean la Bucureştiului a fost mereu greu. Cu Oprescu a devenit şi umilitor.
Update:
Traian îmi atrage atenţia că spălarea impostorului care ocupă funcţia de primar se va produce diseară.
Etichete: gropi bucuresti, oprescu discutie drumari


Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
| 1oprescu este prostul satului nu stie nimica, nu face nimica.Eu ii propun sa plece la monte carlo si sa se intoarca in ziua alegerilor ca oricum ii va face muci, prastie ce vreti voi pe toti ceilalti candidati... | ||
| 2Doamna Laura ma intreb daca dumneata te-ai duce la o dezbatere cu una din fetele pe centura pe probleme de moralitate ? Dezbaterea dintre Progoana presupune dezbaterea dintre un gunier analfabet, ce... | ||
| 3foarte bine scrie @inimarea, pe platforma asta scriu doi bine: C Teodorescu si comentator InimaRea. Imi dau seama ca asa trebuie scris in romaneste, cuvintele romanesti curg alfel, ca intr-o sonata... | ||
| 4domnul Oprescu probabil nu stie sa explice ce se intimpla in primarie si nici nu stie ce va trebui sa faca in eventualul nou mandat.iar noi, bucurestenii, nu putem decat sa decidem ce facem cu votul... | ||
| 5@Mia,Acuzata de delapidare, fals in inscrisuri publice si instigare la fals - nu e deloc vinovata doar de prostie. Iar stengoramele inregistrarilor procurorilor in ceea ce o priveste arata foarte clar... | ||
| 6@Traian: reclama ? este o campanie electorala in care se expun proiectele candidatilor. Oprescu are in acest moment zero proiecte, Nicusor Dan are o cu totul alta abordare si e un om cu totul din afara... | ||
| Mihai Goţiu 11100 citiri |
| Cristian Teodorescu 10058 citiri |
| Costi Rogozanu 9240 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4326 citiri |
| Constantin Creţan 4302 citiri |
| Dan Duca 4130 citiri |
| Alin Fumurescu 3867 citiri |
| Ciprian Şiulea 3246 citiri |
| Dorin Tudoran 2744 citiri |
| Iulian Leca 2250 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62159 citiri |
| Cristian Teodorescu 40406 citiri |
| Costi Rogozanu 38201 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18080 citiri |
| Alin Fumurescu 17762 citiri |
| Viorel Dobran 13011 citiri |
| Dan Duca 12007 citiri |
| Constantin Creţan 11313 citiri |
| Dorin Tudoran 8670 citiri |
| Iulian Leca 8472 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Dar despre jocurile online, mai ales cele de strategie, ce parere aveti?
Oare romanii nu iau TEAPA cu aceste jocuri?
Pe blog.imperiaonl../ un articol pe aceasta tema.
2010-02-18 13:25:59 | Raporteaza
Inca un criminal…cu o dantura oribila.
Totul a pornit cu falsificarea listei de sustinatori. De atunci, falsifica tot ce prinde : contracte, gropi, functia de PG, dinti.
2010-02-18 13:34:46 | Raporteaza
Sa ne reamintim frumoasa replica “Dati-mi spirt ca am dat mana cu pulimea”. Ghiciti autorul Asta spune destule
2010-02-18 13:38:23 | Raporteaza
@Traian: nu destule incat sa nu fi fost ales. Si nici in noua inregistrare nu a spus destule incat sa existe o presiune publica pt demisia lui Oprila-Iepurila.
2010-02-18 13:44:50 | Raporteaza
Dupa ce si-a luat plasa cu aia de pe ebay, i-au trimis dinti mai mari cu doua masuri, va mai luati si voi de el. Ii stricati shustele cu sefii lui, aia care-au investit in doua campanii electorale
2010-02-18 13:53:50 | Raporteaza
Companiile de asigurari isi recupereaza banii tot din bugetul primariei, bugetul ala de care isi bate joc Oprescu. Anul trecut am fost declarata “client indezirabil” la ASIROM pentru ca am refuzat sa le duc o poza cu groapa in care mi-am stricat janta si roata. Am refuzat din 2 motive: in contractul pe care l-am semnat cu ei nu scria ca le voi da o poza cu groapa si nu am semnat alt contract prin care imi luam comision din banii recuperati de ei de la primarie. In fine, mi-am recuperat banii, greu, in 2 luni, cu amenintari cu presa. Platim si taxe (asfaltarea proasta si daunele), platim si CASCO si primim in schimb circ. Propun ca din taxele noastre sa se ofere ochelari tuturor babelor din Bucuresti, sa poata vedea si ele dintii urati ai lui Oprescu. Poate se sperie si macar asa nu-l mai voteaza iar.
2010-02-18 14:01:44 | Raporteaza
Nu va mai vaicariti si ziceti saru’mana ca n-ati luat si un cap in gura!
Pana in 2012 e timp si pentru asta.
Pulimea sa traiasca si sa voteze!
2010-02-18 14:05:51 | Raporteaza
ce incepe prost se termina si mai prost
murphy
2010-02-18 14:06:38 | Raporteaza
@ariel: @ariel: Dupa parerea mea ( cetatean care recunosc ca l-am votat ) ar trebui sa fie posibila si suspendarea primarului,tot prin referendum.
2010-02-18 14:07:19 | Raporteaza
@Traian: dupa ce iei 5% la prezidentiale in orasul pe care-l conduci autosuspendarea ar fi o chestie de “cel mai elementar bun simt” cum zice Vanghelie.
Da’ la doctori nu sa pune!
2010-02-18 14:10:21 | Raporteaza
@Traian: @Traian:
Acord total. Cine il alege tb sa aiba si posibilitatea de a-l revoca. Nu tb sa asteptam 4 ani sa scapam de o belea tupeista. Daca nu ma insel, parlamentarii pot fi revocati acum de alegatorii din colegiul lui.
Nu cumva e valabil si la primari?
2010-02-18 14:14:47 | Raporteaza
Ba cica s-ar putea si la primari:
Art. 73.
(1) Mandatul primarului inceteaza ca urmare a rezultatului unui referendum local avand ca obiect demiterea acestuia, organizat in conditiile legii, conform procedurii prevazute la Art. 58 alin. (3)-(7).
(2) Referendumul pentru incetarea mandatului primarului se organizeaza ca urmare a cererii adresate in acest sens prefectului de locuitorii comunei, orasului sau municipiului, ca urmare a nesocotirii de catre acesta a intereselor generale ale colectivitatii locale sau a neexercitarii atributiilor ce ii revin, potrivit legii, inclusiv a celor pe care le exercita ca reprezentant al statului.
………………………………………………….
(4) Organizarea referendumului trebuie sa fie solicitata, in scris, de cel putin 25% dintre locuitorii cu drept de vot. Acest procent trebuie sa fie realizat in fiecare dintre localitatile componente ale comunei, orasului sau municipiului.”
legislatie.resu../
2010-02-18 14:21:21 | Raporteaza
cu noua dantura, nu vi se pare ca soprescu seamana cu unele dintre personajele din south park, cind rid?
2010-02-18 14:26:28 | Raporteaza
@ariel : Interesant, merita o discutie mai larga. As sprijini initiativa oricand . Merci pentru precizare, e de retinut. Poate auzim si alte pareri.
2010-02-18 14:28:40 | Raporteaza
@ariel – pai si? tu ai citit legea. petitia online e buna sau tre’ musai-musai, scris?
2010-02-18 14:31:22 | Raporteaza
Cine l-a votat pe domnul Oprescu sa isi asume responsabilitatea pentru votul acordat unui astfel de om, eu recunosc ca nu l-am votat, pentru ca am vazut ce fel de om este SI PE MINE NU MA TELEGHIDEAZA NIMENI.
Acest om nu este bun de primar cum nu a fost bun nici de Director de spital, este o rusine ca locuieste in Bucuresti. Cand s-a spus ca nu s-au strans numarul cerut de semnaturi pentru a participa ca independent la Primarie si culmea a fost aparat si s-au justificat semnaturile, acum, daca ne uitam mai atent, si comparam ceea ce s-a intamplat la alegeri, inclusiv la alegerile presidentiale, cu ochiul liber putem sustine ca Oprescu NU A AVUT SEMNATURILE NECESARE PE BUNE si ca a fost teleghidat pentru pozitie de Primar si ulterior de Presedinte.
MAI MULTA ATENTIE LA ACORDAREA VOTULUI NU AR STRICA pentru uite asa ne potcovim cu indivizii CU CARE, DUPA, NE RUSINAM CA NE REPREZINTA.
2010-02-18 14:31:26 | Raporteaza
“astia” inca sunt luati la misto de fortele de opresiune (politiile de sector) si de “edili”, chiar cu ajutorul presei – Stii cand stateau prostii la coada sa-i vaccineze Streinu Cercel, pe banii lor? Daca bagam in seama cascadori ca Oprescu, asa ne trebuie – suportam consecintele – daca avem impresia ca e nevoie de “conducatori”, o sa fim condusi in ce directie vor “ailalti”.
P.S. : ma doare in buzunar de gropile lui oprescu, dar nu cred ca el e de vina – daca vrei vinovati, uita-te la cei care l-au crezut si s-au dus sa-l voteze.
2010-02-18 14:32:45 | Raporteaza
@traian & ariel
Buna idee. Sustin
@eu****
nu o sa ne invatam niciodata minte, nu individual, ci ca majoritate
@George
este si vina celor care au stat acasa, este vina partidelor ca nu au trimis alternative votabile la alegeri etc…
2010-02-18 14:47:01 | Raporteaza
@Costin Ilie
Ba ne invatam minte, si daca plecam de la individual, si discutam pe bloguri, o sa ne invatam sa discutam si pe grupuri mai mari si tot mai mari, pana ajungem la colectivitati
Asta in varianta ca ne intereseaza ceea ce se intampla in urbea noastra. Altfel, sanatate si un praz verde, sa ne rupem masinile si pingelele daca atata vrem.
2010-02-18 14:58:49 | Raporteaza
hai sictir, te pomensti ca or fi fost mai buni Blaga sau VIDeanu?!
2010-02-18 15:07:40 | Raporteaza
OK, ai dreptate! Dar cine mama-dracului a construit clasa asta politică și aparatul administrativ? Eu?! Comentatorii?! Nu! Voi, mass-media! Articol cu articol și emisiune cu emisiune, timp de 20 de ani, ați promovat toate lichelele, ați impus trenduri, ați sugerat modele de succes care dansează pe Maibach, ați făcut din YouTube o Mecca a tuturor tembelilor, ați pactizat cu „dezvoltatorii imobiliari“ care-și au scorbura în parlament… Ați impus modelul „scapă cine poate“. În 1989, infecția asta de țară nu era perfectă și nici nu poate spune cineva că ați primit o lume la cheie, dar era măcar „la roșu“. Mare lucru nu mai aveați de făcut pentru a o transforma într-un spațiu plăcut și locuibil. Dar nu, ați preferat să faceți totul praf.
Costin, spune tu cu mâna pe inimioară, dacă nu circulai cu mașina prin București mai scriai articolul ăsta? Dacă erai pieton profesionist n-ai fi spus tu „Mai dă-i în mă-sa și pe nesimțiții ăștia cu mașinile lor de rahat, care ne stropesc cu noroi! Să meargă cu transportul în comun, că nu le cade rangul și nici nu s-au născut în mașini!“?! Tu nu vezi în ce hal a ajuns presa pe mâna voastră?! O să ajungem să ne dorim jurnaliști frustrați, ca să mai abordeze și problemele reale de care se lovește „populimea“.
Bine, se înțelege că nu este vorba despre tine, despre Costi Rogozanu, Doru Bușcu @cetera. Despre ceilalți este vorba. Întotdeauna este vorba despre ceilalți.
2010-02-18 15:07:53 | Raporteaza
@anti portocaliu
Videanu a fost si el un dezastru, dar nu chiar ca Oprescu. Despre Blaga nu ma pot pronunta, n-a fost la primarie.
@marius v
Marius, nu este intotdeauna vorba despre ceilalti, nu generaliza. Am facut si teren cu RATB-ul sau cu metroul, am scris si atunci despre gropile din asfalt. Ai dreptate
ca multi dintre politicieni sunt creatia mass media, insa trebuie spus si cum s-a ajuns aici. Exista doua motive pentru care Vanghele sau Jiji au devenit politicieni de top: pe bani sau in goana dupa audienta. Prima nu mai trebuie explicata, a doua merita o precizare: audienta e data de public, nu de jurnalisti.
2010-02-18 15:17:25 | Raporteaza
@anti-portocaliul
Nu cred ca are importanta culoarea primarului, cred ca are importanta ceea ce face si ma scuzi dar eu cred ca Blaga era mai bun primar decat Oprescu, cum Basescu a fost mai bun primar decat Videanu.Pe bune si cu argumente.
Daca vrei, te provo la un test: sa imi spui tu care primar, dupa 1990, ti s-a parut ca a fost cel mai BUN???
De unde sa stiu eu daca maine nu apare un super primar PSD-ist pentru Bucuresti, dar sincer banuiesc ca altul de cat Vanghelie, si poate o sa il votez. Pana atunci insa pas!!!
2010-02-18 15:18:31 | Raporteaza
Deci…nimic iesit din comun. Chiar credea cineva ca astia stau ca prostii si Dintosu’ zbiara la ei ca o maimuta in calduri? Sau poate ca cineva chiar a pus botu’ … Nush ce sa zic. Il adu facand o comparatie cu Germania. Or avea aia 40% din drumuri varza da’ cand intri pe autostrada ptoi sa mergi si cu farurile stinse, cand intri in vreo capitala sau vreun oras mare din Europa asfaltu’ ala e ca in palma, ca sa numai zic ca e chiar NEGRU. Da fratilor! Asfaltu’ e negru, nu gri ca la noi! Da Dintzosule si acolo se ridic masin da’ aia au unde sa le parcheze! Nu ca la noi (vezi sectoru’ 6, unde s-a atribuit contractu’ fara licitatie si in 6 luni faci profit, atentie PROFIT NU VENIT, de 1 mil €), te invarti o ora in juru’ cartierului ca sa iti lasi masina doar sa o gasesti lovita a doua zi. Cum poti intr-un an de zile sa cheltui doar jumatate din bugetul orasului cand ai nevoie de atatea investitii?!? Si nici macar jumatatea aia nu a fost cheltuita pentru oras ci probabil pentru buzunarele proprii. Oricum probabil ca “incidentul” va trece neobservat de presa avand in vedere ca la noi se petrec lucruri mai interesante (nsuh ce consiliu PSD, nush ce injuratura a le Vanghelie, de parca mai mira pe cineva), lucruri care intr-adevar ne intereseaza. Eu propun, daca cineva are posibilitatea sa initieze un astfel de proiect, sa se faca strangere de semnaturii pentru organizarea referendumului.
2010-02-18 15:35:08 | Raporteaza
Si mai revin cu comentariu, poate cuiva i se va parea de interes si poate va aprofunda. O simpla intamplare… Lucrez la un schimb valutar, in blocul urmator lucreza colega mea. In bloc, in prelungirea punctului de lucru se afla cabin portarului din bloc. Acum doua zile, in jur de ora 1, ma duc pana la ea sa imi dea niste marunt. Cand sa intru vad pe cineva care tot impingea in usa cabinei portarului, tot se chinuia cu ea. Imi intreb frumos colega ce se intampla si imi zice ca nu stie da’ ca se aud zgomote de vreo juma’ de ora, portarul e plecat, politia nu o cheama ca sa prind “lucratori” si pe urma o “lucreaza” si pe ea seara cand inchide. Intamplator cand plec de la e dau peste un echipaj de la Politia Comunitara (nu specific inca sectoru’), asta a careia utilitatea nu am vazut-o nici pana azi (in afara faptului ca se plimba prin oras ca sa ridice masinile nesimtitilor care au atatea locuri de parcare da’ le parcheaza ei de-ai dracu’ neregulamentar), le spun ce se petrece si peste vreo 20 de minute ma suna colega si imi spune ca cica a venit politistu’ la ea si i-a spus ca i-a legitimat pe indivizii (daca aia avea buletine la ei sau daca avea habar vreun CNP ceva inseamna ca eu sunt astronaut) si sa nu isi faca probleme ca ei doar “tranzitau” scara ca numai ocoleasca tot blocu’, ca stiau ei ca e usa din spate deschisa. Le-au dat drumu’ baietilor pentru ca in aceiasi seara patronu’ sa primeasca telefon de la firma de paza cum ca s-ar fi declansat alarma. Vine El Patron la punct si la prima vedere totul pare in regula, doar ca baietii au incercat sa forteze usa de la punct de la noi. Seara urmatoare usa de la cabina portarului din nou fortata…si tot asa…doar pentru ca baietii “tranzitau” scara ca au obosit sa tot ocoleasca blocu’ …Povestea e mai detaliat…Ma rezum la atat. Poate cineva ar vrea sa se intereseze mai mult de cum lucreza cretinoizii astia de la Comunitara…Sunt atatea povesti… Asta e realitatea in care traim, nu injuraturile a la Vanghelie si nush ce flacara pisinie…
2010-02-18 15:54:31 | Raporteaza
De ce este vina celor care au stat acasa? Daca eu nu am fost la vot ca sa nu ma simt partas la toate mizeriile care le face primarul acum (pe care le-ar fi facut oricare ar fi iesit primar, nu e de condamnat Oprescul), sunt vinovat ca nu l-am pus pe altul sa-i imbrace pe boschetari in geci reflectorizante ca sa-mi ia bani pe parcare oriunde am tupeu sa gasesc o bucata libera de asflat?
2010-02-18 16:08:19 | Raporteaza
I-aaauzi! Dar de cand a dat Ciutacu liber la pupincurism?
In legatura cu jignirile fata de el, eu zic sa stai mai cuminte.
Ce a facut Oprescu nu e scuzabil,dar mai cu limita la improscare!
2010-02-18 17:00:22 | Raporteaza
@Costin Ilie: Ne întoarcem la big-bang? La întrebarea fundamentală cu oul și găina? Păi publicul cine l-a format(at) în halul ăsta?! Sunt de acord că trebuie să existe presă bulevardieră, pentru că este și va fi mereu public pentru ea, indiferent de nivelul general al presei, însă n-ar fi ajuns niciodată mainstream dacă nu v-ați fi tabloidizat cu toții. Sigur, chestia asta este avantajoasă… pe partea economică direct; însă indirect și pe termen lung s-a dovedit a fi un dezastru. Unul atât de rotund și desăvârșit încât v-a lovit și pe voi, jurnaliștii. Aș spune că v-o meritați cu vârf și îndesat, dar există și oameni de calitate în presă. Să mai spun că i-ați târât după voi și pe alții care chiar n-au nicio vină?! (tehnoredactori, corectori, tipografi, cameramani etc, etc)
2010-02-18 17:25:28 | Raporteaza
@George
Este si asta o vina, da. Eu am votat fara tragere de inima, nu ma convinsese nici unul dintre candidati, dar am votat. Asta ca sa pot sa scriu acum
@silvy
Inteleg ca iti place persoanjul, nu discut gusturile, insa uita pentru o ora asta si vezi emisiunea de diseara, sa-mi spui si mie de de cate ori va fi deranjat Oprescu. Sau de cate ori i se vor ridica mingi la fileu
2010-02-18 17:26:51 | Raporteaza
@marius v
e usor sa arunci totul pe presa, eu cred ca a fost mai mult instrument decat faptuitor
2010-02-18 17:32:33 | Raporteaza
[...] Dacă nu mai aveți răbdare până diseară sau dacă nu serviți emisiunea lui Ciutacu din principiu produc eu, acum și aici, “spălarea impostorului care ocupă funcția de primar“. [...]
2010-02-18 17:32:39 | Raporteaza
@eu******: De acord cu #19 intru totul.
@Traian: si @ariel: Daca se poate, contati si pe semnatura mea. Chiar n-are rost sa mai pierdem timp cu pupilu’ iliescian. Un singur lucru m-a bucurat nespus dupa primul tur din decembrie: procentul lui O.
2010-02-18 17:36:45 | Raporteaza
Ai dreptate. Imi plac tot mai mult articolele tale. Chiar daca acum ceva vreme imi pareai doar un anti-pedelist fanatic.
2010-02-18 17:52:35 | Raporteaza
@jos_iliescu
eu cred ca nu citeati tot ce scriam
2010-02-18 18:00:04 | Raporteaza
Cred ca @ ciucuda ar fi ideala pentru a-l inlocui pe Oprescu
)
2010-02-18 18:07:50 | Raporteaza
Sa inteleg ca daca nu votai te tinea vreo cineva de mana si nu mai puteai sa scrii? (nu vad ce legatura are scrisul cu mersul la vot)
2010-02-18 18:47:26 | Raporteaza
P.S.: Si americanii au votat (schimbare & stuff) si la inceputul anului asta, alesul lor (un fel de dumnezeu pe pamant) a “vandut” internetul unor investitori – care stiu ei ce sa faca cu singurul mediu ramas de cucerit si aparent liber. Astia care cersesc voturi apara interesele unora sau altora, in niciun caz nu iti insufla tie inspiratie divina ca sa poti scrie.
2010-02-18 19:02:49 | Raporteaza
Citat din Oprescu :
“Vreau sa va spun ca am sa vin eu sa le incerc cu picioarele, sa sar pe ele. (…) Unii care si-au tunat masinile vor sa circule peste tot, si pe firele de troleu daca se poate”.
Alt citat din Oprescu:
“Multi cred ca functia asta (de primar cumva?)li se potriveste ca o manusa. Si ea este ca o palarie foarte mare care le cade peste ochi. Si in timpul asta, curea la pantaloni baietii n-au si le cad pantalonasii (…) si cand cad pantalonasii li se vede cocoselul. Si atunci vede natiunea de ce sunt in stare ei”.
Acuma ca am vazut tot si nu ne-ai satisfacut deloc nu putem sa te acuzam de malpraxis?
Mai bine iti legai izmenele cu o sfoara!
2010-02-18 19:12:39 | Raporteaza
@George
Daca nu as fi votat, indiferent pe cine, as fi fost ipocrit sa ma apuc sa-l injur pe primar. Asa cred eu ca funcioneaza democratia asta, ai multe drepturi, dar pentru ele e musai sa-ti indeplinesti si obligatiile
2010-02-18 19:34:22 | Raporteaza
bai, aburila, bag seama ca-l preferai pe videanu. te-o fi luat cu el sa-ti dea vreo ciunga…
2010-02-18 20:01:08 | Raporteaza
@Costin Ilie: tot ce se poate..
2010-02-18 20:04:59 | Raporteaza
Ciutacu ? este tare ciudat,intreb cu o curiozitate omeneasca, ce a facut in viata lui? Impresia lui este despre el insusi ca este un miracol,geniul,cadoul lui dumnezeu pe pamant.Daca esti atat de destept de ce nu intri in politica si pune TU tara la punct! Ai sa vedem ce poti,cu vorba,vede toata lumea,ai galeate de … tot timpul langa tine.
2010-02-18 20:10:06 | Raporteaza
[...] probabil, nici eu n-am luat foarte în serios ideea când autorul, Mos Călifar, mi-a spus-o, deşi ariel deja a sărit cu legile în baza cărora s-ar putea întâmpla fericitul eveniment. Totuşi, care e [...]
2010-02-18 22:21:37 | Raporteaza
Salut, unde e caietul ala in care se strang semnaturi? Daca nu l-a facut nimeni, eu am unul mare, studentesc, pe care sunt dispus sa il pun la bataie.
2010-02-20 23:03:45 | Raporteaza
toti retardatii cu masini fac tot felul defite in bucuresti adica 99% impreuna cu pdl
2010-10-12 14:37:53 | Raporteaza