![]() | Au înnebunit salcâmii! Botiș, Neculaie, Popa, Vântu, Necolaiciuc, Dinel Staicu (Nuțu)… Cine urmează?vezi toate articolele de Mihai Goţiu21 Apr 2011 la 00:49 66 comentarii 2359 vizualizari. |
Nu vreau să mă entuziazmez înainte de termen. Dar războiul acestui început de primăvară îmi place la nebunie. Și mi-aș dori să nu se încheie prea devreme. Iată o scurtă enumerare (ordinea e aleatorie): un ministru, Ioan Botiș, e obligat să demisioneze în urma dezvăluirilor din presă, miliardarul Ion Neculaie condamnat la 4 ani (cu suspendare) pentru încălcarea proprietății, Mihai Necolaiciuc, în fine, extrădat, Popa e și el pe picior de sosire, Dinel Staicu (Nuțu) condamnat la 7 ani de închisoare și arestat în Ungaria, Sorin Ovidiu Vântu ”săltat” pentru șantaj și amenințare.
E genul de știri cu care, totuși, nu prea am fost obișnuiți. În nici într-un caz nu cu o asemenea frecvență. Să fie simple coincidențe? Chiar și așa ar fi bine. Dar percepția mea (subiectivă) e că e mai mult decât atât. Undeva, la ”nivelul zero”, s-au rupt niște conexiuni. Cele care făceau ca dincolo de scandalurile mediatice, dincolo de declarațiile de război pe care și le aruncau unii altora, lucrurile să se liniștească și ”dușmanii de moarte” să se împace, să-și reîmpartă teritoriile și ciolanul departe de ochii lumii.
Ori ciolanul a devenit prea mic și nu mai ajunge la toți, ori s-a depășit acel punct în raport cu care nu mai există cale de întoarcere. Habar n-am. Și prea puțin mă interesează. Singurul lucru pe care mi-l doresc e ca această înfruntare să nu se încheie subit. Nu înainte de a mai cădea și alte capete din toate taberele. Nu-mi fac iluzii că o asemenea confruntare va face o curățenie totală în România. Și în nici într-un caz într-o lună, în două luni sau într-un an. Sper însă că aceste ”căderi” să transmită sentimentul că nimeni nu e infailibil. Că oricine, indiferent de câte miliarde are în conturi, câte divizii de bodyguarzi plătește și câte intrări are la vârful puterii, are toate ”șansele” ca, la un moment dat, să ajungă să dea cu subsemnatul la Parchet. Și de acolo, mai departe să treacă și pe la răcoare. Pentru o perioadă mai scurtă sau mai lungă de timp.
Să fie clar: nu doresc răul nimănui. Dar de puțină justiție mi-e dor. Cum mi-a fost o iarnă întreagă după florile de salcăm.
Etichete: botis, dinel staicu, ioan botis, Mihai Goţiu, neculaie, nicolaiciuc, popa, SOV, Vântu


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1Definitely imagine that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest factor to be mindful of. I say to you, I definitely get annoyed whilst people consider concerns... | ||
| 2Stimate domn, nu stiu cat de democratic este sistemul votat ieri in parlament,nici nu stiu daca asa cum se clameaza ca ne putem compara cu Anglia in privinta democratiei si care are acelasi sistem electoral.Eu... | ||
| 3Bate-mă, omoară-mă, că tot n-am să înţeleg ce caută postmodernitatea aici. Mai bate-mă o dată, mai omoară-mă o dată, că tot n-am să înţeleg cum se împacă postmodernitatea cu existenţa a numai 3 meşteri. În... | ||
| 4lacramatia asta cu reprezentarea a fost repetata de atatea ori ca a ajuns sinonima cu prostia - da, uninominalul nu este proportional. mai aveti putin si va plangeti ca scoateti mana pe geam si nu se vede... | ||
| 5sa dai maimutelor libertate nu-i chiar ideea cea mai buna. nu mai vin inca o data comunistii, aia adevarati cu vana in ei nu reformatii astia de azi, si sa mai faca o deratizare ca-n anii 50. in plus,... | ||
| Mihai Goţiu 10935 citiri |
| Cristian Teodorescu 9294 citiri |
| Costi Rogozanu 9140 citiri |
| Constantin Creţan 4282 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4226 citiri |
| Dan Duca 4109 citiri |
| Alin Fumurescu 3633 citiri |
| Ciprian Şiulea 3084 citiri |
| Dorin Tudoran 2489 citiri |
| Cristian Bândea 2050 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61994 citiri |
| Cristian Teodorescu 39642 citiri |
| Costi Rogozanu 38101 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17980 citiri |
| Alin Fumurescu 17528 citiri |
| Viorel Dobran 12983 citiri |
| Dan Duca 11986 citiri |
| Constantin Creţan 11293 citiri |
| Dorin Tudoran 8415 citiri |
| Iulian Leca 7902 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Nu se putea sa nu iti dai examenul: ce legatura are Botis cu ceilalti mafioti? Atit discernamint ai?
2011-04-21 01:08:01 | Raporteaza
@Mihai Gotiu

Mister Gotiu…”Cele care făceau ca dincolo de scandalele mediatice…” scandal-scandaluri era pe vremea mea…asa cum bine zici vine primavara si la tine
Scrierea de mai sus e prea echilibrata, sa inteleg ca ai depășit acel punct în raport cu care nu mai există cale de întoarcere?
2011-04-21 01:12:50 | Raporteaza
L-ati uitat pe Nistorescu…
2011-04-21 01:28:55 | Raporteaza
Cine a spus/scris “Undeva, la ”nivelul zero”, s-au rupt niște conexiuni. Cele care făceau ca dincolo de scandalele mediatice…” ?
1. Elena Basescu
2. Elena Cealalta
3. Nicolae Ceausescu
4. Vanghelie
5. Altcineva la fel de educat ca si cei 3 de mai sus
2011-04-21 01:37:07 | Raporteaza
De ce a fost arestat SOV pentru mita luata de nea Ion?
De ce ii trebuie miliardarului SOV 150.000 de EURO?
De ce impusca SOV sute de racheti pe coclaurile Moldovei intr-un moment cand era “ocupat” cu afacerea FNI?
De ce reteaua de bulibasi fura macarale din fabrici si uzine pentru a le da lui SOV? (ii ameninta cu “şoşoiu”?)?
De ce avem de-aface pentru prima data intr-un astfel de caz (high-level) cu o “interceptare” facuta de un simplu particular, Ghita?
Pana acum, in cazurile “caltabosii”, senatorul Voicu, Carabulea, Nistorescu- Chirieac etc. TOATE interceptarile au fost asumate fie de servicii, fie de parchet.
De ce o astfel de tiribomba in acest moment, cand acopera foarte convenabil scandalul Nelu Botis si este iminenta “repatrierea” lui Nicolae Popa (de ce vine Popa?)?
Pana acum am mai vazut actiuni tendentioase gen “interpretarea -transcripturilor- interceptărilor -convorbirilor” dar fabricarea pe fata a probelor era doar pentru pestii mici (vezi ” lotul Ciorogârla” si Nati Meyr).
In acest moment exista softuri care pot sa dea unei voci asemanatoare cu a victimei amprenta vocala originala. Atentie, nu e posibila sinteza 100%, este nevoie de un imitator cu un timbru, dictie si intonatie cat mai asemanatoare. Am vazut imediat dupa ultimele alegeri o asa zisa filmare cu Geoana primind mita(?) dar persoana din film nici macar nu semana cu MG si nici nu a rostit vreun cuvant sa-i auzim vocea. Acum s-a trecut la nivelul urmator!
Devine din ce in ce mai clar ca sistemul actual de democratie si stat de drept mimate dupa ureche nu mai functioneaza; in acelasi timp “modernizarea” autentica si profunda nu mai este posibila.
Basescu a optat pentru statul politienesc de tip stalinist, cu partid unic, inscenari judiciare, presa aservita propagandei, fara drepturi civile, sindicate, manifestatii publice etc. Dar nici asta nu functioneaza!
Orice regim sclavagist trebie sa fie in primul rand inchis ermetic, daca sclavii sant liberi sa plece se darama sandramaua.
Traiasca Republica POPULARA Romana in frunte cu paduchele betivan!
2011-04-21 02:26:01 | Raporteaza
@In lumea bolnavilor mintal: Esti varza, frate.
2011-04-21 02:42:00 | Raporteaza
@In lumea bolnavilor mintal
Nu esti varza, esti terminat. Vezi ca poti cumpara extraveral fara reteta, ai nevoie.
2011-04-21 03:04:25 | Raporteaza
gotziule, cand ne ia la rand cremenalul si pe noi astia, mai dizidentii? ne impusca in cap sau in koaie? ati trimis listele de IPuri la sefu’?
2011-04-21 03:12:30 | Raporteaza
Cine urmează ?
Base , Boc , Udrea , Boagiu , sii multi altii .
2011-04-21 03:21:33 | Raporteaza
@unul si altu’: Elaboreaza, mai ai timp pana dimineata cand vine schimbu unu
@sefu’ : cu lista de IP uri poate sa-l pieptene pe castravetele barbos
2011-04-21 03:24:24 | Raporteaza
@In lumea bolnavilor mintal
Extraveral, stii ala care se prescrie pentru tulburari neuro-vegetative. In cazul tau mai mult vegetative, neronul cred ca sta sa moara.
2011-04-21 06:05:09 | Raporteaza
Ceea ce va urma va fi Tragico-comic ca va urma Basescu cu Boc inpreuna pentru binele Poporului care cu un Slogan bine definit in urma cu citiva ani urma a cistiga Alegerile Prezidentiale si spune asa cu tarie “Sa Traiti Bine dar acum Romanii vad ce bine traiesc de pe urma lui Basescu si Boc.Acesti Conducatori de carton al Romaniei fac tot Posibilul cit a mai ramas pina la noile Aegeri Locale si Parlamentare sa Jefuiasca tot ce cade la mina lor.Daca Presa nu afla de Botis acestia taceau din gura de care stiau de Frauda Banului European de aici ne dam seama cu cine avem de a face.
2011-04-21 07:28:57 | Raporteaza
in lumea bolnavilor mintal, … am auzit de softurile alea … cu unul dintre ele s-a trucat si filmul in care se vede, cat se poate de clar, cum mitocanul loveste un copil … ele exista inca de pe vremea in care americanii nu au fost pe luna …
2011-04-21 08:07:54 | Raporteaza
Mihaie, … daca’l scoti pe botis pentru ca va veni un locul lui unu’ care va fura la fel, pe neculaie pentru ca inchisoarea cu suspendare nu inseamna nimic, pe vantu care va fi cel mult o luna saltat, pe popa, care deocamdata poveste, s-a ales prafu’ de lista ta
2011-04-21 08:13:58 | Raporteaza
Telul lui Gotiu in viata este “datul cu subsemnatul la Parchet” al catorva “moguli”.
Deh, existenta limitata…
Cu banii luati de nevasta lui Botis si de firma ei pe matale nu te pasioneaza, nu?
Poate pe mine da si poate pe matale in calitate de scriitor la ziar te va pasiona sa ceri vehement inapoi paguba facuta contribuabilului. Nu doar sa constati ca ce bine e sa ai arest preventiv. Natia de fraieri se educa si nu se tine la TV dupa ora 23, asta pentru sanatatea ei.
2011-04-21 08:33:35 | Raporteaza
au inebunit salcamii si tu vrei sa fiu cuminteeee?!
pai, logic pe Botis l-au infundat baietii de la Realitatea lui SOV-Ghita.
Plecand, de la valiza lu’ Becali s-a ajuns la sacosa lu Ghita? Cum naiba vii tu cu o 150.000 de euroi? iti trebe muschi, nu gluma. Astia au vazut prea multe filme americane, cu dolari virgini. Dialogul ala a lu’ Vantu parea facut de un om nebun, paranoia. Uite, daca-l rugam pe dom’ Badea Mircea, unicul, poate sa produca unul la fel, chiar mai misto, fara sintetizatoare, modificari de timbru.
2011-04-21 08:55:46 | Raporteaza
Multe teme si multe temeri in gandurile asternute de dvs.Sa le luam pe rand :
1.Daca s-a ajuns la punctul de la care nu se mai poate asa .Ei bine, nu ! Pentru ca sa se traga o astfel de concluzie ,trebuie sa se schimbe actorii,decidentii.Decidentii care vor lua astfel de masuri ,trebuie sa fie de alt nivel de responsabilitate ,din afara mocirlei si duhorii in care se desfasoara spectacolul politic de peste douazeci de ani .Vedeti personaje noi ?
2.Razboiul la care asistam cu totii,este unul intre bande mafiote ,este evident pentru noi toti ! Indiferent cate victime se vor inregistra de ambele parti ,si chiar daca va invinge una din bande ,noi tot sub dominatia unor mafioti vom ramane .Un pericol si mai mare ne paste atunci cand in urma acestei rafuieli mafiote ,cele doua bande sa se contopeasca ,asternindu-se pentru un lung timp OMERTA !Acesta este visul lui Basescu .El are si cele mai mari sanse avand de partea sa nu numai fondurile ilegale aduse de banda portocalie ,dar si cele bugetare si institutiile de stat ,transformate in apendice ale mafiei .
3. Experienta istorica si a celorlalte state (vezi Italia anilor `80 ),demonstreaza ca numai Justitia ,avand de partea sa o miscare civica a populatiei Antimafia ,dupa ce vor fi asasinati cativa judecatori ,va aduce cat de cat la normalitate societatea romaneasca .
Dle Gotiu ,inarmati-va cu rabdare ,mai e pana in varful Golgotei !
2011-04-21 09:06:46 | Raporteaza
Sper cu ardoare un singur lucru: ca s-a depasit punctul de unde nu ne mai putem intoarce.
Sigur ca nu se va rezolva totul intr-un an. Nici in 5. Niciodata.
Dar, este momentul in care spaga va intra in economia de piata. Pana acum a avut monopol protejat de justitie. Cand spaga va veni la pachet cu riscul puscariei se va diminiua si in valoare absoluta, si in procent, si in modalitatile de dare/luare.
Despre Vantu: un nimeni care i-a convins pe multi ca e cineva. Imi aminteste de un peste din Bucuresti care avea zeci de fete si ditamai organizatia, el fiind fara picioiare in carucior cu rotile. Probabil a ‘participat’ impreuna cu Vantu la vanatoarea de racheti si si-a format o mega-legenda printre locotenentii cu muschi multi si minte putina.
Asa cum spunea cineva: toata povestea lui Vantu este atat de gogonata incat nu este exclus sa declare la judecator ca el de fapt a glumit.
2011-04-21 09:21:22 | Raporteaza
Ce e aia ” nu doresc raul nimanui” ?
2011-04-21 11:18:17 | Raporteaza
Au inebunit salcamii!!…..cine urmeaza??
Am sperat ca voi trai frumos in tara mea frumoasa.
Nu cred ca voi apuca acele zile.
“Un chip de nisip
si maini de nisip
si limba din gura mi-e tot de nisip
nu mai pot sa spun nimic in apararea mea
in acest tribunal de nisip
cu lumini de nisip
grefieri de nisip
si cineva care intoarce clepsidra.
Tot ce-am iubit s-a transformat in nisip
tot ce-am gresit s-a transformat in nisip
si judecatori de nisip
ma judeca
si ma condamna la moarte
pe un esafod de nisip.”Moartea cuvintelor – Octavian Paler
Sunt pensionara,o zi buna va doresc!!
2011-04-21 11:21:39 | Raporteaza
Pai nu-i dam afara pe toti din inchisori ? Ca e rau acolo. Si in felul asta aveti cu totii de lucru aia care ii baga si aia care ii scot. Si majoritatea platiti de la contribuitori (platitori de taxe). Esti de Nobel ! Sau m-am prins, e Saptamana Mare si crezi ca te absolvi de pacate ! Ridicolul nu e un pacat ? Daca nu, e gresita lista !
2011-04-21 11:23:49 | Raporteaza
Gutza are buba la cap de la jetul lui Vantu.
2011-04-21 11:47:18 | Raporteaza
Cine urmeaza?
Ce-ati zice de Basescu?
2011-04-21 12:24:43 | Raporteaza
@victor L: de ce e Botis langa ceilalti? De ce n-ar fi? Ar putea fi usor acuzat de trafic de influenta, coruptie si chiar deturnare de fonduri. De ce ar fi ceilalti diferiti? Popa e chiar mai “bleg” decat Botis, el e cautat pentru evaziune si evitarea arestului. Neculaie, incalcarea proprietatii? Subtire.
Dar cand tragem linie, incalcarea legii e incalcarea legii. De ce sa discriminam intre cei care au incalcat legea? Ca e depasire ilegala sau omucidere, fiecare trebuie sa plateasca pentru ce a facut. Punct. Nu ma intereseaza ca e ministru sau … vant.
2011-04-21 12:31:51 | Raporteaza
Ne indreptam pe urmele Ungariei, unde de cand a castigat dreapta – tot un fel de PDL – in fiecare saptamana intra cate un politician la inchisoare. La inchisoare am zis, nu la arest.
@Marian Boldea

ceva dovezi, frate?
sau tu atat ai inteles ca ai vrea si tu sa decizi cine intra la puscarie?.
Pentru analfabeti ca voi degeaba isi revine justitia.
2011-04-21 13:34:50 | Raporteaza
Eu credeam ca v-ati dat deja demisia, domnule Gotiu! Cand colo, bateti in continuare VoxPublica, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat!
Dupa ultimele stenograme ar fi trebuit sa va cereti scuze tuturor cititorilor pentru ca ati lucrat la un asemenea mafiot ca Sorin Ovidiu Vantu. Dar, cum era de asteptat, domnul Gotiu este obiectiv doar declarativ, careacterul domniei sale fiind perfect armonizat cu cele doua scursuri care conduc Realitatea TV: Vantu si Ghita!
Mi-e scarba!
2011-04-21 13:35:38 | Raporteaza
@mac gregor:
Exista si dovezi, Mac Gyver, stai linistit!
Sau nu, de la caz la caz – in cazul tau, nu.
2011-04-21 13:46:50 | Raporteaza
@ Edi ,
nene, dupa rationamentul tau, si eu pot sa intreb: dece ai avea tu mai mult discernamint decit dom` Gotiu?
2011-04-21 14:21:46 | Raporteaza
Victorele, zii tata, cum se numeste ce a facut Botush, eScrokerie ? Nu, inainte de toate, se zice ca PUUTEEE a prostie si talmbeala. Baaa, shi ca sa furi tre sa duca mintea ! O trecem la costuri si p-asta! Ochii pe BOC, daca se impute si asta, s-a terminat !
2011-04-21 14:35:53 | Raporteaza
GOTIU, EU CRED CA ENTUZIASMUL TAU ESTE DE FAPT UN STRIGAT ASCUTIT DE DISPERARE. VATU ,VANTU,SEFU,CE-TI FAC ASTIA BRE? EU CE SA MAI FAC ACUM? UITE SCRIU CEVA ,DAR NU MAI IESE; AM IN GURA UN GUST DE COCLIT…E DE LA FIERE; AH CE MA FAC? EU PE CINE MAI SLUJESC?…SEFUUUUU
2011-04-21 14:54:44 | Raporteaza
@Marian Boldea
“Exista si dovezi, Mac Gyver, stai linistit!
Sau nu, de la caz la caz – in cazul tau, nu.”
Adica tu ma confunzi cu Basescu, sa inteleg? Sau ce, daca intra el intru si eu? De ce mah, ca nu-ti place tie fata mea?
Alo. Realitatea. puneti va rog emoticonul cu ROFL ca nu-mi ajung smiley-urile.

2011-04-21 15:20:28 | Raporteaza
Ochii geana pe intoarcerea escrocilor in tara, cat timp avem unii mari de tot in varful piramidei pe aici, pe meleaguri dambovitene.
Se incearca abaterea atentiei populatiei de la problemele fundamentale – FOAMEA si lumea care se calca in picioare pentru o punga de zahar si una de faina.
E o diversiune, o manipulare ordinara de tip ZEUS pentru ca poporul sa fie aburit inainte de sarbatori.
Puscaria infractorilor!
2011-04-21 15:33:39 | Raporteaza
@mac gregor:
Mac Gyver, ce scrii spune si ca esti fan Basescu.
Asa ca pregateste-te sa-ti vezi idolul dupa gratii!
Perspectiva asta te ingrijoreaza sau nu?
Nu-i caz de emoticoane, asa ca lasa ROFL etc.
Howgh!
2011-04-21 16:10:10 | Raporteaza
Escrocii vor ajunge la PUSCARIE pentru infometarea grava a populatiei, asta e clar.
Nici in timpul lui Ceasca nu se calcau oamenii in felul asta in picioare la mancarea de baza.
2011-04-21 16:17:59 | Raporteaza
@cris
Tu altceva decat foame stii? M-am saturat sa vad cum saracii pensionari care mor de foame cu o pensie de 460 lei se duc sa ridice kilul de zahar si ce le mai da casa de ajutor cu vw golf sau seat cordoba (masini de mii de euro).
De fapt acum inteleg, dupa ce baga benzina, nu le mai ajung banii de mancare si mor de foame.
Lasa-te de politica, asta faci tu. Refera-te la ce a zis Gotiu aici, ca are dreptate.
Bravos Gotiule, asa trebuie abordate problemele. Motivatia ca daca e in opozitie are voie la afaceri cu statul e falsa.
TOTI care au facut ceva ilegal trebuie pusi in acelasi loc, nu conteaza ca sunt la putere sau in opozitie.
Daca la un moment dat acel loc va fi boxa acuzatilor atunci cu atat mai bine pentru toata lumea, mai ales pentru noi.
2011-04-21 16:41:44 | Raporteaza
Se marseaza mult pe abatarea atentiei de la escrocheriile pedele pe bani multi si FOAMEA din tara, acum de Sarbatori…
@unul
“TOTI care au facut ceva ilegal trebuie pusi in acelasi loc”
Daca chiar e asa, stii tu cu cine trebuie inceput…
2011-04-21 17:03:26 | Raporteaza
1.sute de mii de asistati social si-au depus banii la Vantu.trebuia sa fii tampit, cretin sau acefal sa iti lasi banii acolo si sa astepti sa-ti cloceasca 80% in plus, hmmm, fie 50%.
2.marii pretini ai acestor asistati sociali ce credeau ca au dat de filonul de aur stand doar si facandu-si cruci, sunt nimeni altii decat PD SI BESHESKU.mishto!
2011-04-21 17:10:48 | Raporteaza
imi pare rau pt. ei , intr-un fel, dar dupa escrocheria Caritas, sa vii cu tupeu sa-ti mai pui banii acolo, chiar fie si cu gajul CEC, e o gugumanie fara margini.in acest fel joaca bancherii americani(mai mult sau mai putin…americani).
iar ciclul asta se va repeta la nesfarsit fiindca statul se baga in loc sa-i lase in pace si sa le fie o invatzatura de minte pe viitor altora ce ar trebui sa invete din cretinitatile astea …pipiramidale…
2011-04-21 17:14:29 | Raporteaza
@observator:
Lasa-l naibii pe Vantu. O sa putrezeasca in puscarie.
Concentreaza-te pe foamea din tara.
2011-04-21 17:16:47 | Raporteaza
@cris
Da, stiu, cu Ion Iliescu. Crima si instigare la crima pentru inceput (Piata Universitatii, remember?). Astea nu se prescriu, asa ca dupa mine, si daca or sa-l condamne dupa ce moare, tot este un fel de justitie. Nedreapta, dar macar nu va intra in istorie ca fiind conducatorul sarac si CINSTIT al romaniei. Are mainile pline de sangele copiilor.
2011-04-21 17:25:27 | Raporteaza
Primul dintre salcâmi esti chiar tu, Gotiule
:):)
2011-04-21 19:43:08 | Raporteaza
@Marian Boldea
la ce mecla ai,credeam ca esti varu’ de bunic al lu’ Bivolaru!Nu ala cu MISa,celalalt cu manelistii la parnaie si cu PSD-ul la cremenal.
2011-04-21 20:09:05 | Raporteaza
@Cris
lasa-l vere pe Zeus,ca am vesti bune pentru tine!
In timp ce tu o arzi aiurea p-aici,in sectorul 5 a bagat Vanghelie potol moca.Baga mare,ca e coada lunga!
2011-04-21 20:11:50 | Raporteaza
@Marian Boldea
vorbeste gura fara tine. si in tot cazul fara sa treaca pe la creier.
nu ati adus nici un fel de dovezi si vreti sa-l bagati la puscarie pe motiv ca va este dusman politic. Cu alte cuvinte subordonarea justitiei si persecutie, nene, ca atata va duc creierele de USLasi.
Uite o porcarie pe care Basescu n-a facut-o, nici fata de Tariceanu, nici fata de Patriciu, nici fata de nimeni.
Uite din cauza asta o sa pierdeti alegerile, pentru ca oamenii nu or sa vrea sa mearga inapoi.
Ca sa nu mai spun cat de slab la mansarda trebuie sa fii ca sa crezi propaganda USLista.
Astia pe care Basescu nu i-a persecutat – desi in cazul lui Motocicleanu ar fi avut motive – ii vor fi recunoscatori pentru asta si nu-l vor urmari, iar voi va veti alege ca de fiecare data cu o …scobitoare… in gura pentru ca i-ati crezut.
2011-04-21 20:28:37 | Raporteaza
tamara’s nephew
A fost? DA sau NU
mac gregorica
Motive ca sa -l bagi pe chiorul betiv la pirnaie sint o gramada. O sa simta independeta justitiei pe piele lui fi sigur de asta. Aud zgomote zang,zang…. uniforma am vazut ca a luat-o de acuma in conferinta de la covasna. Nu va scapa flota, mihaileanu, vinzarile, anterioare cum a facut averea etc etc.
De “nu am motive SA-L SCHIMB” ce zici ? Merita suspendat? Eu zic ca da Nu, zic doar jigodiile politice
Dar “Sa nu se foloseasca de numele meu in campania lor” dupa ce explicit sustine pe unul si il face praf pe celalalt candidat. Ce este asta? Manelism politic de cea mai joasa speta. De scursura de port nu alta.
Si atunci cum dumnzeu mai poti sustine o asemenea javra ordinara.
2011-04-21 20:47:25 | Raporteaza
@Nae
bai tristule,de ce nu ma lasi sa ma uit la meci?
Tu nu vezi ca esti incoerent si instabil psihic?
Nu ti-a spus nimeni ca ai probleme la mansarda de cand ti-au zburat tiglele de pe coliba?
2011-04-21 21:07:14 | Raporteaza
@nae:
Man, cre’că ai ceva la mansardă. Ciumaţii tăi tot timpul văd ceva motive la Matroz, numai că nu ţine in instanţă cu motivele voastre puierile. Omul şi-a explicat nevinovăţia încă din 1995, când a avut sânge în instalaţie şi şi-a dat demisia din parlament nu ca bombonele, care şi-a perforat şi curul pentru a scapă de mama justiţie.
Mai bine folosiţi-vă ultimul neuron pentru a depăşi faza cu flota şi puneţi-vă ordine în curtea voastră şi mâna pe muncă, nu spăgi şi alte obiceiuri fanariote, cultivate de regimurile lui Ilici şi Motocicleanu.
2011-04-21 21:07:15 | Raporteaza
@mac gregor:
MacG, patimasule: nici USLasii nu scapa!
Daca asta te poate incanta – pe ei sigur nu-i incanta.
2011-04-21 22:03:48 | Raporteaza
zulu
puscaria il maninca
nepoate
a fost da sau nu.
2011-04-21 22:21:02 | Raporteaza
@Nae
DA,MATAAFOSTCENTURISTA!Multumit?
2011-04-21 22:30:14 | Raporteaza
@Marian Boldea
In cazul ala ar trebui sa ne bucuram toti.
Off-on topic
Se judeca arestarea lui Vantu. Pe blogul meu am pariat ca va fi arestat. Exista 2 capete de acuzare beton impotriva lui.
Voi ce credeti?
2011-04-21 22:32:41 | Raporteaza
io’s un boz, gorete acefal.merg sa dau calului fan sa mananca si gura lui, ba nu ca’s zgarcit va woodrea, mai bine-l mananc io cu macgragor care da in bobi p’acilea.
kkmash in gra lui ca nu l-au arestat pe vantu.
vezi ce prost esti mai macgregoire, mai mcghitza…
2011-04-21 22:58:34 | Raporteaza
draga macgregoarr, noi credem k esti un bo.u
2011-04-21 23:00:12 | Raporteaza
“noi” insemnand identitatea ta multipla sau nick-urile diferite pe care le folosesti, idiotule?
2011-04-21 23:19:14 | Raporteaza
Mac Griguta, daca te certi cu personalitati multiple, ai un cucu in cap, dar mai esti si prost pe de-asupra.
suplimentul clonelor cu care te razboiesti precum cu morile de vant
2011-04-21 23:29:35 | Raporteaza
nepoate
si eu care ma miram cum un “destept” poate fi fan betiv chior si scursura politica. M-am lamurit esti la fel ca el si cine se aseamana se si aduna.
Nu are importanta ce este sau ce a fost mama pentru ca nu este presedinte. Dar el a fost DA sau NU.Curaj nu fi la fel de las ca el si spune adevarul
mae gregorica
este betivul chior scursura politica DA sau NU.
2011-04-21 23:30:46 | Raporteaza
macghitza, fii sheful nostru, fugi si aresteaza-l pe idiotul de vantu da si pe beshescu ca e mana in mana cu el de la tancabesheshesti, e,scroc pdlist ce esti
p.s. altadata sa nu mai pariezi ca-ti vei vinde si cel de-al doilea neuron si ultimul cu care ai mai ramas.
2011-04-21 23:45:06 | Raporteaza
@macghitza, sunt 2 capete beton!!! de acuzare, al tau si a lu’ boz;goretele de netotulutambalau.
fara a-i lua apararea lu’ kktu de vantu,( ma doarnkur de el si asisistatiisociali ka acest mcghitza si netot ce si-au depus banii in speranta a se imbogati peste noapte si care sunt ajutati de pd&beshescu&pd) nu putem sa nu vedem cum kktzii portocalii nu mai stiu cum sa acopere cu diversiuni actualitatea, botish,etc…
2011-04-21 23:50:40 | Raporteaza
.
Si vocile încordate portocalii au amuţit.
2011-04-22 01:42:30 | Raporteaza
@tamara’s nephew:
Fatza ca fatza – spatele conteaza!
Si nu ma refer la vreo orientare.
2011-04-22 05:46:09 | Raporteaza
@Marian Boldea
treaba ta,ce orientare ai,sunt tolerant cu “voi”.
Fata insa,te arata a fi minoritar rrrom(tigan),ceea ce constituie un dezavantaj pentru tine.
2011-04-22 08:43:33 | Raporteaza
@nae
eu stiam ca esti redus si ca asa ca tine sunt toti sustinatorii USL-ului.Nu trebuie sa-mi confirmi ca prostia,in cazul tau,este dizabilitate.Se vede!
2011-04-22 08:46:44 | Raporteaza
@52-clona
2011-04-22 08:48:11 | Raporteaza
@57,58-biet retardat anonim
2011-04-22 08:48:54 | Raporteaza
@tamara’s nephew:
N-ai ghicit, nu-s tigan – ce-i aia “rom”?
Am alte avantaje, nu te lua dupa fatza!
2011-04-22 11:27:32 | Raporteaza
Eu chiar nu inteleg de ce il bagati de basescu ? Ce vina are Basescu ca Vantu e paranoic si vorbeste timpenii si se livreaza singur procurorilor ?
2011-04-22 17:13:31 | Raporteaza