![]() | Avertisment pentru sustinatorii lui Traian Basescuvezi toate articolele de Teodor Tita26 Oct 2009 la 10:04 41 comentarii 666 vizualizari. |
Evenimentul Zilei publica astazi un sondaj de opinie din care rezulta ca Traian Basescu alearga umar la umar cu Mircea Geoana in cursa pentru primul tur al prezidentialelor iar in turul doi, actualul presedinte scoate, cel mult, un scor egal cu al contracandidatului sau, indiferent care ar fi acesta.
Comandat de Evenimentul Zilei si executat de CURS, sondajul are un “parfum de credibilitate” mai mare decat al celorlalte cercetari lansate pe piata pana acum. Asta pentru ca Evenimentul Zilei nu poate fi banuit de simpatii pentru adversarii presedintelui (daca nu ma credeti, cititi editorialele) iar CURS este fostul loc de munca al lui Sebastian Lazaroiu, unul dintre cei mai importanti consilieri ai sefului statului.
Sigur, asa cum spune si Mircea Marian, autorul articolului din EvZ, suntem doar la inceput iar in saptamanile care de campanie care urmează se pot intampla multe lucruri care să răstoarne situaţia actuală.
Insa, indiferent cum l-am privi, sondajul reprezinta un avertisment serios pentru sustinatorii presedintelui. Mai ales pentru aceia convinsi ca Traian Basescu nu poate fi invins. L-or fi priceput?


Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
| 1@nae:"Vanity, definitelly my favourite sin"Parca asa zicea unu' mai negru :)Hai ca ati inceput bine, tineti-o tot asa, ca sunteti pe drumul cel bun. Sanatate!... | ||
| 2oprescu este prostul satului nu stie nimica, nu face nimica.Eu ii propun sa plece la monte carlo si sa se intoarca in ziua alegerilor ca oricum ii va face muci, prastie ce vreti voi pe toti ceilalti candidati... | ||
| 3Doamna Laura ma intreb daca dumneata te-ai duce la o dezbatere cu una din fetele pe centura pe probleme de moralitate ? Dezbaterea dintre Progoana presupune dezbaterea dintre un gunier analfabet, ce... | ||
| 4foarte bine scrie @inimarea, pe platforma asta scriu doi bine: C Teodorescu si comentator InimaRea. Imi dau seama ca asa trebuie scris in romaneste, cuvintele romanesti curg alfel, ca intr-o sonata... | ||
| 5domnul Oprescu probabil nu stie sa explice ce se intimpla in primarie si nici nu stie ce va trebui sa faca in eventualul nou mandat.iar noi, bucurestenii, nu putem decat sa decidem ce facem cu votul... | ||
| 6@Mia,Acuzata de delapidare, fals in inscrisuri publice si instigare la fals - nu e deloc vinovata doar de prostie. Iar stengoramele inregistrarilor procurorilor in ceea ce o priveste arata foarte clar... | ||
| Mihai Goţiu 11102 citiri |
| Cristian Teodorescu 10083 citiri |
| Costi Rogozanu 9241 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4327 citiri |
| Constantin Creţan 4302 citiri |
| Dan Duca 4131 citiri |
| Alin Fumurescu 3869 citiri |
| Ciprian Şiulea 3251 citiri |
| Dorin Tudoran 2748 citiri |
| Iulian Leca 2258 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62161 citiri |
| Cristian Teodorescu 40431 citiri |
| Costi Rogozanu 38202 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18081 citiri |
| Alin Fumurescu 17764 citiri |
| Viorel Dobran 13011 citiri |
| Dan Duca 12008 citiri |
| Constantin Creţan 11313 citiri |
| Dorin Tudoran 8674 citiri |
| Iulian Leca 8480 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Teo, e simplu, doar o reacţie la pu…….m
2009-10-26 10:08:09 | Raporteaza
daca basescienii nu string rindurile si nu string din dinti si oki ca sa uite udrea, eba, ridzi, presedintele se schimba!
2009-10-26 10:11:11 | Raporteaza
Intr-adevar. Si uite-asa apare intrebarea. Poate fi Udrea uitata sau ignorata?
On the other hand, asta ar fi un gest al naibii de curajos: sa spuna prezidentul ca in niciun guvern cu un premier numit de el nu va mai fi Udrea.
2009-10-26 10:16:35 | Raporteaza
Da, citeam si eu EvZ pe metrou si mi-am dat seama ca se ingroasa treaba. Cu atat mai mult cu cat unii dintre jurnalistii pe care ii consider mai respectabili inghit galusca cu dictatura sau pur si simplu vad rosu inaintea ochilor cand se uita la Base, in loc sa vada rosu acolo unde e normal, la PSD cu sloganul lor nespus, dar foarte real “Stop! Pe aici reforma nu trece!” (a nu se intelege ca il consider pe Base un sfant, contest doar ura impotriva lui)
Tb asadar sa fim ceva mai activi (dar cu argumente). Pt ca vin vremuri grele…
2009-10-26 10:17:19 | Raporteaza
Daca era un sondaj adevarat, Lazaroiu nu-l furniza presei…
2009-10-26 10:19:48 | Raporteaza
@alk: Lazaroiu e la Cotroceni. Si chiar daca ar avea vreo influenta, ce rost avea sa il publice in conditiile in care presedintele nu este deloc avantajat? Apoi, sa nu uitam ca TB se plange constant de barajul mediatic la care este supus. Ce rost avea sa le furnizeze munitie adversarilor?
2009-10-26 10:23:08 | Raporteaza
Refuz sa cred ca suntem o tara de prostanaci; pe de alta parte campania electorala este de-abia la inceput si in timp ce Mircea Geoana si-a epuizat toata munitia impotriva lui Traian Basescu in pre-campanie, acesta din urma -dupa parerea mea- de-abia acum incepe sa-si atace adversarii. Pe de alta parte Geoana este insipid, discutiile sale sunt aride -ca la sedintele de partid (PCR) in timp ce seful statului in tot ce spune are si sare si piper iar mesajele sale sunt receptionate de tot romanul. In ultimul rand TB are carisma, sarm, chiar si atunci cand i se arunca in fata cuvinte neplacute nu schiteaza nicio grimasa si niciun muschi facial nu-i tradeaza emotia iar in plus are prezenta de spirit venind imediat cu replica cea mai potrivita in timp ce Geoana dupa ce ca are fata aia de Pinocchio se face ca un arici in momentul in care cineva il apostrofeaza. Eu personal nu cred ca Geoana va avea vreo sansa in fata lui TB si cred ca nici nu se va ajunge in turul II.
2009-10-26 10:23:47 | Raporteaza
@antim
acum nu e vorba de interimate pt ministere, acum e un guvern operational, de tranzitie daca vrei, care va sta pana se va instala noul guvern…oricand se va intampla acest lucru…din ce stiu eu perfect constitutional si logic…
2009-10-26 10:24:12 | Raporteaza
nu se mai respecta ordinea postarilor…ceva legat de schimbarea orei presupun, pt ca vad ca unii au postat dupa 10.30 desi acum e 10.27
2009-10-26 10:26:16 | Raporteaza
Partea proasta este ca ne paste un Geoana ! La cate promisiuni a facut pana acum (inclusiv prefacatoria cu Iohannis, pe care cu lacrimi in ochi nu-l va numi prim-ministru, de vina fiind desigur tot Basescu, care daca s-a opus sa fie numit pentru 2 luni, acum nu se mai poate !) vom trai intr-o tara de “basm”. Dar cand ne vom trezi la realitate ? Pana acum a avut fie discursuri anti-Basescu, fie promisiuni atat de incredibile incat nici nu stii ce sa faci, sa razi sau sa te gandesti ca daca doar asta are in oferta, inseamna ca de fapt nu are nimic ?!!!! Promisiuni multe si dezamagiri pe masura am mai trait si pe vremea CDR.
Mi se pare o campanie care nu e plictisitoare, dar e cea mai proasta ! Si suntem in anul 2009 ! Dezbaterile adevarate au disparut ! La TV realizatorii nu se pot abtine sa nu fie subiectivi: tipa, dau din maini, isi dau singuri cu parerea etc.
P.S. Ascutam radioul si aud ceva de un proiect pentru fiscalitate,iar la final prezentatoarea stirilor spune : “asta a propus guvernul german” !
2009-10-26 10:31:57 | Raporteaza
Păi, să ne unim cu toții, urmașii lui Traian să nu cumva să se-ntâmple una ca asta! Ne lasă pe mâna mogulilor, își dai seama Teo ce nenorocire ar fi? Ptiu drace, Doamne- Ferește și păzește! On the other hand, ăștia sunt în stare, dacă iese din nou Băse să ajungă prin insule exotice hăt-departe!
2009-10-26 10:39:26 | Raporteaza
sa spunem ca acesta ar fi un avertisment serios pentru Basescu… dar daca el nu ar deveni presedinte …atunci cine ar avea a doua sansa …pentru cei care citesc printre randuri
ni se deschid noi “Orizonturi Rosii”… aveti grija cu cine votati!
2009-10-26 10:44:31 | Raporteaza
Dane, eu nu discutam paradigma moguli-Basescu. Spuneam doar ca inevitabilitatea “dictatorului” e o minciuna. Pe de alta parte nu pricep de unde atata incrancenare anti-Basescu?
2009-10-26 10:45:50 | Raporteaza
Se cearta !realistii” intre ei, ce misto! Vreau sange, poate ca asa mai aflam si noi cate ceva din interiorul trustului Vantu&co!
2009-10-26 10:58:04 | Raporteaza
Daca vreti sa-l salvati pe basescu faceti ceva si schimbati ierarhia la TOP AUTORI , din dreapta , si mai ales spuneti-i sa nu mai incalce Constitutia , grosolan .MAJORITATILE CONDUC !!!! SPUNETI-I ca pe 14 nov . decretul pe care la dat ,la cererea lui boc ,pentru a acoperi ministerele parasite de psd ,nu se mai poate prelungi si sanatatea , profesorii , politia , externele , pensionarii etc. nu-si mai pot lua banii . Sa lase majoritatea sa instaleze un guvern cu sustinere in parlament , pentru a mai salva ce se mai poate . Face incalcari grosolane ale Constitutiei si majoritatea il poate suspenda oricand , si acum si dupa 6 dec . daca mai e ales .A INTRAT INTR_O INCURCATURA DIN CARE NU MAI POATE IESI !!!
2009-10-26 11:00:17 | Raporteaza
@orizonturi rosii: chiar asa, domnul Pacepa ce-o zice cand citeste ziarele romanesti?
@Kanuta, bati campii cu gratie. Si daca vrei informatii din interior uite una: cafeaua de la automatele de pe holuri e incredibil de proasta
2009-10-26 11:01:33 | Raporteaza
Dar automatele ce spun despre TONOMATE ?
2009-10-26 11:04:40 | Raporteaza
@antim nu le-am intrebat dar sunt sigur cu tu ai o parere
2009-10-26 11:10:10 | Raporteaza
Automatele facand cafea proasta ( nechezol )sunt de vechi , deci unul dintre ganduri ar putea fi ASA TANAR SIIIII…. TONOMAT ( pe vermea lor se zicea …GHEORGHE )
2009-10-26 11:19:48 | Raporteaza
cele noi
cele resemnate ) CE SOARTA …SLUGA LA SLUGI ! sau : (cele ..in criza ) Cum s-or alimenta tonomatele de sunt asa euforizante ?
2009-10-26 11:25:13 | Raporteaza
Eu vad lucrurile un pic altfel: acest 31% reprezinta rezultatul a 6 luni de campanie furibunda si scarbos de murdara anti-TB.
Cam asta este maximul pe care il pot obtine PSD+PNL+PC+UDMR, respectiv minimul la care poate ajunge TB in intentia de vot a electoratului.
In plus, campania presedintelui va avea un mare avantaj fata de contracandidati: este fresh! Ascultam “cuvantarea” “profesorului” Crin Antonescu la Timisoara si mi-am dat seama ca si-a cam epuizat temele de campanie. Geoana:acelasi limbaj de lemn mostenit de la tatuca Iliescu si o rigiditate d ezici ca tocmai la vazut peDumnezeu, Oprescu prinde doar la bucuresteni… restul sunt pleava lui Vadim si Becali (ne vom ocupa de ei in turul doi)!
Cu alte cuvinte: campania anti-cu-orice-pret a cam inceput sa patineze…
2009-10-26 11:26:47 | Raporteaza
antim: pe cuvant ca nu va inteleg. nu ar trebui sa cititi inainte sa dati verdicte? sau ordinul e cu “injurati la gramada”?
2009-10-26 11:26:50 | Raporteaza
“… l-a vazut pe Dumnezeu…”
Mea culpa!
2009-10-26 11:30:01 | Raporteaza
“De unde atîta încrîncenare anti Băsescu”? Prietene, ai venit cu vreun OZN de ocazie, pe la noi?
Ar mai fi o întrebare: Treci peste povestea cu tonomatele dar spune: Dacă “antim” e paranoic, nu sînt în pericol de încetare de activitate şi de plăţi instituţiile statului? Ar mai fi posibilă suspendarea lui Băsescu?
Abia după ce combaţi aceste aserţiuni, îl poţi anunţa că bate cîmpii. Altminteri, procedezi fix ca Băsescu – nu-ţi convine ceva la un om, îl desfiinţezi din vîrful buzelor. Şi te mai miri de încrîncenare.
2009-10-26 11:31:40 | Raporteaza
Da, Gicule, ai dreptate – “scîrbos de murdară”. Pe cînd a lui este delicios de murdară, ori e de-a dreptul curată?
Gicule, dac-aţi fi numai voi – românii iubitori de Băsescu – prin cele străinătăţuri, zău de nu mi-ar veni a vă ura să vă conducă şi pe voi un Băsescu, pe-acolo. V-aş vedea emigrînd înapoi, ca păsăretul acela sezonier.
2009-10-26 11:38:44 | Raporteaza
@ inima-rea
“Prietene, ai venit cu vreun OZN de ocazie, pe la noi?”
Si asta cum se cheama, maitre daca nu “desfiintat din varful buzelor”?
2009-10-26 11:40:27 | Raporteaza
@Inima-rea: 1)nu sunt in pericol. datele de la finante si declaratiile membrilor guvernului nu au lasat sa se inteleaga asa ceva. ba din contra.
atentie, lasam la o parte declaratiile alarmiste de campanie.
2) da, presedintele (indiferent de nume) poate fi suspendat. este un mijloc democratic de actiune politica aflat la dispozitia Parlamentului. fie ca ne place, fie ca nu.
3) nu suntem prieteni
2009-10-26 11:41:33 | Raporteaza
Sa incep cu Daniel Oantza: chiar nu stii UNDE si-a mutat vantu pusculitza inca de-acum vreo 3 ani? Ca doar a spus-o intr-un interviu cu gura lui CA PRACTIC NU MAI ARE IN ROMANIA CONTURI BANCARE SAU INVESTITZII – except falimentarul binecunoscut trust – IMPORTANTE. Eu am auzit de Cipru si Bahamas (sau Bermude?), ca in mini-statele ioropene au inceput sa-i dea in gat pe mafiotzi. Ca o sa plece si el ca persoana fizica dupa 6 decembrie e previzibil, dar exista INTERPOL si precedentul Tcaciuc.
Tita (se pronuntza Tzitza?). Oantza, Rogozanu – ar trebui sa tzinetzi cont si de:
- practica strangerii randurilor “patria in primejdie” pentru militantzi si a adormirii “vigilentzei” adversarilor
- mult mai serios: ce credibilitate poate avea un sondaj in care Basescu este invins clar in turul 2 tocmai de cel care primeste doar 9% in primul tur? Rad si curcile….
Asa ca baietzi, nu va mai luatzi discursurile drept realitate. Vantu tot nu va scapa de puscarie.
2009-10-26 11:45:29 | Raporteaza
@inima-rea
??!!??
Daca nu mi-ai stii si antecedentele de critic TB as intelege…
2009-10-26 11:48:01 | Raporteaza
@lucid: cum spui tu, dearest, cum spui tu
2009-10-26 11:48:53 | Raporteaza
Domnule Tita, nu te alarma! Nici eu nu sînt pe-atît de prietenos pe cît par uneori, unora. Era un fel de a vorbi.
–
Gicule, exagerezi cu “desfiinţatul” dar ăsta-i cusurul tău. Or, cu natura nu te pui!
Chestia nasoală e aşa, p’aci: purceaua-i moartă-n coteţ, nu mai e vreme de nuanţări, interpretări, despicat firul în 4. “Ăla” trebuie dat jos, după care ne putem întoarce la plăcutele noastre-ndeletniciri, căci tocmai pe-acestea ameninţă el a ni le interzice.
După cum zic eu că te cunosc, n-are rost să-ţi descriu fazele talibanizării.
2009-10-26 12:05:45 | Raporteaza
Vise , fantezii si fantasmagorii de categoria Pacuraru sau pavel lucescu!

2009-10-26 12:21:50 | Raporteaza
bine d-le Tita , poate m-am inselat in ce te priveste dar fii mai atent …la anturaj !
2009-10-26 13:05:39 | Raporteaza
Uniti-va ca mosul si cu baba caci in cujet si simtiri sunteti uniti demult, altfel nu treceati proba de angajare si va declara seful de cadre ” labili psihici,necredinciosi etc”.Dar dupa cum s-a vazut de la Nisto nu-i suficient sa fi credincios daca esti ineficient , primesti un shut in fund si te retragi schelalaind pe globuri!

2009-10-26 14:01:33 | Raporteaza
@Freedom: sunt convins ca ai sa reusesti intr-o zi sa construiesti o argumentatie fara citate din Dinu Patriciu. Totul e sa ai rabdare si sa te mai relaxezi un pic
2009-10-26 14:05:48 | Raporteaza
“ORIZONTURI ROSII”? TREZITI-VA! CE POATE FI MAI ROSU CA TB?
2009-10-26 15:08:56 | Raporteaza
VINTU A SCAPAT DE PUSCARIE PE VREMEA CIND IL PUPA IN FUND PE TB ACESTA[TB] SI-A LUAT TAINUL DE LA VINTU PT A-I DISPAREA DOSARUL DOAR STIM CA TB CONDUCE NUMAI PRIN SANTAJ
2009-10-26 15:14:00 | Raporteaza
Lasand la o parte delirul dlui Oanta, sa revenim la subiect:
- la orice sondaj, ma uit intai la procentul UDMR/candidat UDMR.
Daca el nu e pe la 6-7%, sondajul bate campii.
Nu imi dau seama care ar fi electorul care sa fie convins de vreo vorba de-a lui Geoana. Omul de la tara? Are suficient bun simt sa realizeze ca Geoana pare mincinos si cand spune adevarul. Smecherul de smecher? Vede imediat ca Geoana e un papagal/prostanac. Omul de afaceri? Haha! “Oamenii muncii?” Poate, dar si aia isi dau seama cand vad un om sub papucul nevestei sau a soacrei. Batranii? Cativa. Sunt multi care cred ca PNL-ul le-a dat pensii mari. Tinerii? No way.
Cred ca votantii siguri ai lui Geoana sunt membrii de partid dar nici aia toti. Cred ca sunt f multi care il “felicita” pentru iesirea de la guvernare pentru ca si-au pierdut posturile in teritoriu.
Poate sa-l voteze personalul ambasadei din SUA si oamenii de la Dabuleni. Desi, am inteles ca si pe la ambasada a lasat deranj mare in fonduri iar cei din Dabuleni nu mai vor sa auda de el.
2009-10-26 15:45:23 | Raporteaza
Este suficient ca un om sa-si exprime o parere sincera, corecta, de bun simt, ca se si simt atinsi si sar din diferite directii cu acuze.
Noroc ca domnul Teodor Tita isi pastreazacumpatul.
2009-10-26 16:07:39 | Raporteaza
Basescu nu poate trimite la zdup pe nimeni.
Argumentele astea pro-Basescu sunt degeaba.
Justitia a inceput sa devina INDEPENDENTA pe vremea lui Nastase, si a continuat pe vremea lui Basescu, si va merge in continuare in directia cea buna, in ciuda tuturor politicienilor nostrii, c-asa vor Licuricii, si-asa e sanatos.
A se scuti!
2009-10-26 16:44:30 | Raporteaza
“Inima-rea: 1)nu sunt in pericol. datele de la finante si declaratiile membrilor guvernului nu au lasat sa se inteleaga asa ceva
Teodor Tita
2009-10-26 11:41:33″
Da, si tu ii crezi. Si noi te credem ca ii crezi.
2009-11-05 02:37:19 | Raporteaza