![]() | Basescu – Geoana, un monstru cu doua capetevezi toate articolele de Iulian Leca23 Nov 2009 la 04:29 56 comentarii 2427 vizualizari. |
Abia acum putem vorbi cu adevarat despre o dictatura. Dictatura majoritatii care ne forteaza sa alegem intre Basescu si Geoana. In fata acestui cuplu, oricat am cantari, din orice unghi ne-am privi optiunile, realizam in final ca suntem pusi in fata unei alegeri intre doua rele la fel de mari.
Indiferent de capul pe care alegem sa il taiem, ramane sa traim, zi de zi, cu acelasi monstru pentru urmatorii cinci ani. Indiferent de optiune, nu vom avea nici macar iluzia unei sperante. In niciunul dintre aceste cazuri, nimic din tot ce stim si am trait pana acum nu se va schimba in bine.
Majoritatea votantilor din mediul rural si din orasele mici au facut diferenta. Faptul ca Antonescu a castigat Bucurestiul si alte cateva mari orase si centre universitare constituie doar o consolare si o posibila baza care va aduce partidul liberal, din nou, la guvernare.
In 2000 am avut de ales intre un rau foarte mare (Vadim) si unul ceva mai mic (Iliescu). Principiul democratic al alegerii raului cel mai mic se putea exercita, pentru ca optiunile puteau fi cantarite in cantitati vizibil diferite.
In 2004 am avut de ales intre doua lucruri diferite. Un rau pe care il cunoasteam destul de bine (Nastase). Si un alt rau (poate mai mic), dar care trezea, cel putin pentru unii, o mare speranta. Speranta ca va inlatura sistemul nascut si perfectionat de guvernarea Nastase.
In 2009 avem de ales intre Elena Udrea, Monica Iacob Ridzi, Elena Basescu si, de cealalta parte, Marian Vanghelie, Viorel Hrebenciuc, Ion Iliescu, Radu Mazare si ceilalti. Alegeti, daca puteti sti cine va fi mai bun pentru voi.
Poate ca Antonescu s-ar fi transformat intr-o mare deziluzie, poate ca ar fi devenit un nesimtit, omul lui Patriciu sau poate ca nu ar fi facut nimic, dar am fi avut macar pentru o clipa iluzia ca mai putem spera. In acest moment, ne mai putem ruga doar sa nu ne fie mai rau ca pana acum.
Avem acum de ales intre un manipulant si un manipulat. In 2009 avem luxul de a alege intre Elena Udrea si Marian Vanghelie. Din fericire, pentru divertismentul nostru, vor urma doua saptamani in care cele doua capete nu au de ales – trebuie sa il prinda si sa il inghita pe Antonescu.
In functie de cum isi va juca sansa, Crin Antonescu poate castiga sau pierde cu adevarat alegerile.
Etichete: alegeri turul II, rezultate alegeri 2009


Mihai Goţiu azi la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas azi la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
| 1dle Rogozanu, sa nu ratati: contributors.ro../ ... | ||
| 2@greuceanu: nu sustin ca proiectul asta s-ar face datorita mie sau ca zic eu ceva in favoare sau impotriva. dar nu imi place ca unii incearca sa ma faca sa tac doar pentru ca sunt pro-proiect.chiar si... | ||
| 3Domnule Rogozanu,ce bine va sta la varsta dvs.candscrieti despreteme serioase, apolitice,transparente!Continuati veti avea sprijinul si respectul romaniloradevarati,care mai gandesc si... | ||
| 4@Sandu: Bai Scaramouche,4 institutii inalte ale statuluis-au prnuntat:Anastase Roberta nu se face vinovata deeroarea votului in Parlament,si nici una dintre ele nupoate fi banuita de subiectivitate... | ||
| 5Aici nu este vorba de juraţi. Nimeni nu susţine că sistemul cu juraţi e rău. Doar că juraţii ăia nu trebuie să fie "simpli cetăţeni", cum zice DD, ci oameni cu studii de specialitate.... | ||
| 6@Loda: Ceva la tema...poti sa schitezi?... | ||
| Mihai Goţiu 26473 citiri |
| Cristian Teodorescu 11108 citiri |
| Costi Rogozanu 10491 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9446 citiri |
| Remus Cernea 5523 citiri |
| Alin Fumurescu 4411 citiri |
| Cristian Bândea 3945 citiri |
| Constantin Creţan 3798 citiri |
| Dan Duca 3796 citiri |
| Dorin Tudoran 3140 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Mihai Goţiu 114895 citiri |
| Costi Rogozanu 59820 citiri |
| Cristian Teodorescu 50355 citiri |
| Alin Fumurescu 30472 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21409 citiri |
| Remus Cernea 21102 citiri |
| Iulian Leca 17540 citiri |
| Dorin Tudoran 16652 citiri |
| Viorel Dobran 16228 citiri |
| Cristian Bândea 12911 citiri |
| Mihai Goţiu 40 postari |
| Costi Rogozanu 26 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
cum dracu se face ca in romania intotdeauna cavalerul fara pata si prihana,simbolul quebecului,cel mai bun dintre toti,mereu e pe ultimul loc?
domne ce oameni prosti,avem in fata okilor perfectiunea si noi alegem monstrii.
2009-11-23 04:36:49 | Raporteaza
despre asta vorbeam si eu. sa ne fie de bine cu aceasta alegere. mai corect, sa le fie de bine celor care au facut-o! timpul va demonstra cum a ales minunatul nostru popor. pana acum nu s-a dovedit prea inspirat.
2009-11-23 04:42:53 | Raporteaza
Din nou nu sunt deacord cu dumneavoastra !! Daca dumneavoastra comparatzi papagalul,omul de paie care raspunde la numele de geoana(zis prostanacu)cu Basescu ,care este un politician de exceptie si un om care este iubit de romani,faceti sau o mare greseala sau manipulatzi la modul barbar!! Daca dumneavoastra comparatzi pe analfabetul vanghelie cu Elena Udrea dati din nou dovada de inconstientza !! Despre crin ,acest mare zero dotat de patriciu cu o imagine de zmeu ,nu pot spune decat ca a aratat din nou spiritul penelist (nu am spus liberal)de tupeu si (culmea)nesimtire! Din pacate va trebui ca PDL-ul sa mai incerce o data aliantza DA !Balaurul cu doua capete este de fapt PRESA care manipuleaza in continuare la dictarea mogulilor de presa !Un cap este mai mare si reprezinta pe cei lipsiti de profesionalism si coloana vertebrala care umili sau devenitzi tonomate scriu la comanda sefilor rapace ,bolnavi dupa putere si bani ,pentru care cetatatzanii de fapt nu inseamana decat “prostimea” Acest cap urmeaza sa fie taiat prin ignorare totala! Va ramane un cap mai mic dar care va creste datorita profesionalismului si verticalitatzii!! Dumneavoastra din care categorie vetzi face parte domnule iulian leca ??? Deocamdata scrietzi multe neadevaruri ! Hotarati-va ,cat nu e prea tarziu !
2009-11-23 05:11:45 | Raporteaza
Eu n-am reusit sa votez, dar am ramas stupefiat cum toti tinerii, si nu exagerez, de care stiu si apoi toti aia pe care i-am vazut la cozi la votare erau pro Antonescu…Ca un apatic politic, impins de circumstante banale si fara succes la votare, situatia asta mi-a confirmat anumite instincte si o anumita speranta. Speranta ar fi ca PNL sa radieze toti imbecilii din partid, atat cei batrani (Fenechiu, Norican Nicolae etc) si cei tineri (Bogdan Olteanu, Adimitei etc), sa mai invete un pic ce inseamna liberalism, sa improspateze randurile cu oameni care au ceva de zis si nu au niciun cadavru in dulap, si peste 4-5 ani sa iasa tare in fata…E o speranta mare, recunosc, dar cam atat e deocamdata.
2009-11-23 05:15:52 | Raporteaza
@2,
. Cred ca facea putin misto de dvs. 
D-le Leca, am senzatia ca dvs. nu ati inteles mesajul d-lui Petcu la @1
2009-11-23 05:36:01 | Raporteaza
@2, ma intreb, in cazul asta, daca tu ai inteles articolul, iar apoi comentariul meu la silviu petcu. am senzatia ca le-ai ratat pe amandoua…
2009-11-23 05:39:31 | Raporteaza
D-le Leca, eu nu imi amintesc sa va fi acordat permisiunea de a ma tutui.
Pe urma, poate ca nu ar strica sa va mai revizuiti cunostintele de limba romana, “a realiza” nu inseamna “a intelege”.
“In fata acestui cuplu, oricat am cantari, din orice unghi ne-am privi optiunile, realizam in final ca suntem pusi in fata unei alegeri intre doua rele la fel de mari.”
In al treilea rand, aveti datorii mari la banci?
2009-11-23 05:49:56 | Raporteaza
mi s-a acrit pana peste de elitismele de genul: rurarul prost voteaza, moldova proasta voteaza, muncitorii voteaza, taranii voteaza, tinerii tarani voteaza, etc, etc, etc. daca ar fi dupa dvs, nu ar trebui sa voteze decat cei care voteaza ca dvs!
asta se numeste DICTATURA. ma intreb daca veti pricepe vreodata ca democratia inseamna intr-adevar OPINIA TUTUROR.
SI ASTA MA DEPRIMA CEL MAI TARE DIN PEISAJUL DIN ROMANIA! si de-asta sutn bucuros ca nu mai traiesc acolo.
2009-11-23 06:01:24 | Raporteaza
Mi se pare jignitor sa vorbesti la gramada de votantii lui Basescu ca despre o majoritate acerebrata. Eu am votat cu Basescu, fara patima si fara sa sper Raiul pe pamant de la el, pentru ca mi se pare mai bun decat Antonescu: are proiecte mai clare si mai realiste, sunt multumit de multe lucruri care s-au schimbat in ultimii ani (vezi impunitatea disparuta a politicienilor in fata procurorilor, vizavi de care, apropo, Antonescu a fost in the dark side). Pe de alta parte, sunt de acord ca intr-o Romanie fara alegatori cumparati cu 50 de lei finala s-ar fi jucat intre Basescu si Antonescu. Atata va rog, sa tineti seama ca (mai) sunt destui oameni cu capul pe umeri, educati etc. care il voteaza pe Basescu.
2009-11-23 06:14:00 | Raporteaza
Daca avem de ales intre Elena Udrea, Monica Iacob Ridzi, Elena Basescu si, de cealalta parte, Marian Vanghelie, Viorel Hrebenciuc, Ion Iliescu, Radu Mazare si ceilalti atunci voi alege geoana pentru ca asta s-ar putea dezlipi de ei pe cand basescu e prea sudat cu udrea.
2009-11-23 06:19:28 | Raporteaza
@fara cuvinte. sa simplific. de 20 de ani ne plangem ca ne conduc aceleasi persoane. ca sunt corupti. si, totusi, continuam sa ii alegem pe aceeiasi. stiu ca asta e frumusetea democratiei, doar incercam sa arat cum am ajuns din nou de unde am plecat.
2009-11-23 06:19:43 | Raporteaza
@camil. nu am avut intentia sa vorbesc “la gramada” despre votantii lui basescu. de altfel, nu as face-o nici despre votantii lui geoana. stiu ca fiecare isi are sustinatorii lui decenti si lucizi. dar, sunt constient cat de mult functioneaza la noi votul negativ. il dam nu pentru ca acela ne-a castigat increderea, ci pentru ca speram mereu sa fie raul cel mai mic.
in cazul de fata nu reusesc sa disting raul cel mai mic.
2009-11-23 06:27:11 | Raporteaza
@adevar, unde traiti dvs.? v-ati trezit deja sau mai visati?
@Iulian Leca, felul in care puneti problema este absolut josnic: “In 2009 avem de ales intre Elena Udrea, Monica Iacob Ridzi, Elena Basescu si, de cealalta parte, Marian Vanghelie, Viorel Hrebenciuc, Ion Iliescu, Radu Mazare si ceilalti. Alegeti, daca puteti sti cine va fi mai bun pentru voi.” Pe care dintre doamnele/domnisoarele din prima parte a frazei le comparati cu Ion Iliescu, Viorel Hrebenciuc, Radu Mazare sau Marian Vanghelie?
2009-11-23 06:28:39 | Raporteaza
@8
draga ‘fara cuvinte’, nu ai inteles. ideea nu ar fi ca rurarul prost voteaza, moldova proasta voteaza, muncitorii voteaza, etc. ideea e ca ei sunt manipulati prin turism electoral sau mita electorala sa voteze cu candidati politici care nu ii reprezinta deloc! asadar, ei de fapt nu isi exprima nici o opinie, pentru ei voteaza altii care au cu totul alte interese.
@ 1 & domnul leca
sunt intru totul de acord cu dvs… din pacate, suntem prea putini pe lumea asta care gandesc asa, si mi-e ca pana nu se intampla ceva miraculos cu unul din partide (si solutia lui @4 pare sa fie singura..), oamenii de la tara si turismul electoral o sa ne domine din nou, si din nou, si din nou la fiecare scrutin electoral.
cat despre ce ne ramane de facut acum.. cred ca ne este clar tuturor (chiar doare nespus) ca geoana este o solutie de avarie OBLIGATORIE in fata lui traian basescu. sa ne pierdem acum cu firea in fata turului II ar insemna sa votam cu basescu, ceea ce ar fi o incredibila eroare. cred ca orice sacrificiu (de orgoliu, de ce vreti voi) trebuie facut numai sa mergem la vot si sa scapam de traian basescu. sigur, se poate argumenta ca basescu nu ar fi moartea pe pamant (scuzata fie-mi expresia), insa prefer in orice moment sa imi joc cartea cu geoana in primul lui mandat de presedinte decat basescu dezlantuit intr-un al doilea.
2009-11-23 06:33:03 | Raporteaza
Nu aveti fler, intuitie, miros, vaz, auz…Cum puteti fi atat de naivi, scolitilor filozofi??!!
cum dracu se face ca in romania intotdeauna cavalerul fara pata si prihana,simbolul quebecului,cel mai bun dintre toti,mereu e pe ultimul loc?
domne ce oameni prosti,avem in fata okilor perfectiunea si noi alegem monstrii.
silviu petcu
2009-11-23 04:36:49
subscriu!
2009-11-23 06:53:34 | Raporteaza
Citind pe-aici, trag concluzia ca voi traiti fiecare intr-un turn de fildes..ori scrieti toate astea intentionat.
Sa mor daca nu are dreptate Basescu, chiar e bun.
2009-11-23 06:58:13 | Raporteaza
Macar PDL a promovat femei, si cred ca numai “misoginismul ancestral al romanilor ortodocsi” atrage atata ura imotriva lor…misoginsim care se manifesta nu numai la barbati, dar si la femeile obisnuite sa puna manacarea si berea in fata barbatului. Cine e cel mai pornit impotriva lui Udrea? VANGHELIE
) Dati/mi voie sa spun ca ALEGEREA e simpla…
2009-11-23 06:59:06 | Raporteaza
E inutil sa dai o replica unui articol de genul asta. Pana acum 2 zile, era vorba despre majoritatea care nu este bagata in seama. Acum e vorba de dictatura majoritatii. Domnule Leca, tara asta sufera de o nehotarare cronica si de argumente ambigue. Am de ales intre Vanghelie si doamna Cocos? O aleg pe doamna Cocos fara sa clipesc: intre civilizatia tarabei si-a manelei si civilizatia spoielii cu studii, eu consider ca-i un pas inainte sa aleg partea care, macar, nu considera expresia “instructie” a fi exclusiv cazona. Antonescu n-a intrat in turul 2? Ar fi castigat alegerile din primul tur daca ar fi stiut sa arate alegatorilor ca e un om hotarat: Patriciu, pupilul acestuia, Tariceanu, Fenechiu sau mandra doamna Nicolai puteau fi acum simple amintiri pentru PNL.
@silviu petcu: cine-s dom’le perfectii aia? Ca n-am inteles care-i treaba cu Quebec-ul…
2009-11-23 07:19:43 | Raporteaza
Uite, chestia asta cu raul mai mare sau mai mic mi se pare deja o artimetica babeasca, care insista sa nu progreseze catre anatomia, structura si morfologia realitatii de fapt. Da, traim cu un cancer teribil in burta, ok, o stim cam toti intr-un fle sau altul, sau nu toti, dar banuiesc ca tu o stii, dar nu cu antibiotice frontale si usor de invatat te bati. Cu antibiotice, cu hai sa lasam sange, sa taiem pe margine nu faci nimic. iti zic eu ce obtii: obtii mutatii succesive in care tesuturile maligne se morpheaza, de pilda vezi colonii din astea oligarhice care preiau functiile organismului national (jugulare cu petrol, ficati, electricitate, si in ultimele experimente de televiziune, bai frate, chiar s-a vrut a fi creier). Nu, degeaba, de batut te bati cu un citostatic acid care zdrentuieste mult in jur in calea lui catre masele carcinome. Da, e rau, ba e chiar raul mai mare, si eu stiu, ca un bolnav sub citostatic se simte categoric mai torturat, mult, mult mai rau, dat fiind ca boala nu doare multa vreme, pana in final, cand devii schelet si incepe agonia de pe urma. E nasol pentru ca in tine se da o bataie intre lupi si ghionoaie, intre agenturile raului, da’ in puii mei asta e medicina moderna, iti cade parul, vomiti verde, esti groggy. E scandal si dezbinare in corpul tau, e urata de tot afacerea. Sa n-o stii.
Asta e, noi n-am avut sistemul imunitar al inteligensiei cehoslovace, nici solidaritatea polonezilor, si nici n-am ridicat pumnul in ‘56.
Asa ca pana s-o trezi ruminu’ cu o generatie providentiala de spita noua, care o fi pe drum biologic, dar eu sa-mi bag aia ma-sii dac-o vad, eu zic ca trebuie sa lasam arderile astea sa continue. Doar iluzia ca se va schimba ceva, ca sa tragem la sorti, frumoasele dimineti de cristal de dupa Constantinescu, in noiembrie ‘96… salut, le dau la schimb pe niste sfasieri reale. Las’ sa se-ntample.
Raul are spite, are genus-uri, hai s-o lasam balta cu, vai, ala e balaur, ala e tot balaur… Sa dam nume varietatilor si functiilor, prietene. Sa taxonomim, haide, daca tot facem analiza.
2009-11-23 07:21:50 | Raporteaza
Asta sa-l numim asa, Argumentum Oncologicum…
2009-11-23 07:29:00 | Raporteaza
D-l Leca, cred ca puneti gresit problema.
In loc sa ziceti ca alegem intre 2 rele, faceti un efort, ca la testele alea de psihologie, unde trebuie sa alegi un raspuns care ti se potriveste cel mai mult, chiar daca ti se potriveste doar partial, deci faceti un efort si vedeti cine va reprezinta cel mai mult, Vanghelie sau Elena Basescu.
Pe mine Vanghelie – NU.
2009-11-23 07:33:46 | Raporteaza
ROMANI A-TI VOTAT VANT VE-TI MANCA FURTUNA GATITA CU TRANDAFIRI GALBENI SI ROSII SI GARNISITA CU MUUUULTA CARNE MACRA.RUSINE RUSINE RUSINE IMI ESTE SCARBA DE ASA POPOR CU ASA CONDUCATOR!!!!!!!!!!!!!!!!
2009-11-23 07:42:58 | Raporteaza
domnule leca, acum dati vina pe popor! Dar dvs. si ceilalti colegi care scrieti articole aici nu aveti nici-o vina??? Poporul a votat cum l-ati invatat voi cu televizorul! Nu v-a placut de candidatul Remus Cernea? De ce nu l-ati mediatizat? Va spun eu de ce! Ca v-a fost frica sa nu fiti dati afara! Asa ca acum nu mai plangeti si culegeti ce ati semanat: Basescu si Geoana!
2009-11-23 07:52:27 | Raporteaza
Este foarte dezamagitor sa vad cat de superficiali pot fi chiar si tineri educati, oameni care l-au votat pe Crin Antonescu. Sa privim un pic la substanta: ce a realizat Crin Antonescu pana acum? De asemenea, sa privim la legea educatiei. Cu mare greutate, s-a reusit in septembrie sa fie trecuta prin parlament o lege a educatiei cu adevarat moderna, conceputa in mare parte de niste oameni promovati de Traian Basescu, Mircea Miclea, Daniel Funeriu, niste specialisti in politici europene de educatie. Aceasta lege a fost atacata la Curtea Constitutionala de catre partidul al carui presedinte este Crin Antonescu. Acesta este omul care voua va spune ca aduce un suflu nou si modernitate in Romania? Sau poate nu ne pasa de educatie. Va garantez ca peste 10-20 de ani, cand copiii vostri vor pleca de acasa sa studieze si sa se afirme in tari straine, pentru ca in Romania educatia nu le va oferi nici o sansa, atunci va incepe sa va pese de educatie.
2009-11-23 08:04:35 | Raporteaza
Domnul Leca e deranjat de “dictatura majoritatii”. Bine ati venit domnule Leca…aceasta “dictatura” se cheama DEMOCRATIE. Daca asta vra “boborul”, asta se alege, indiferent cat e de suparata “intelighentsia” Reversul ei este elitismul, care nu are nimic de-a face cu democratia. Acum se pare ca se trezeste multa lume ca democratia e “nasoala”: te pune sa gandesti nu sa astepti sa ti se spuna, te obliga sa te adaptezi la conditii mereu schimbatoare, nu sa te incadrezi intr-un sistem osificat si sa astepti pensia, etc, nu mai ai pe cine sa dai vina pt. diversele care ti se intampla sau daca o dai nu te asculta nimeni, samd. Dealtfel multi dintre ziaristii cu scarba prezidentiala in sine au o imensa vina in ceea ce s-a intamplat, fie si numai pentru un lucru: pt ca au invitat la boicotatarea/compromiterea exercitiului democratic al alegerilor (prin votul alb si alte inventii) si mai ales a celui mai democratic din ele: referendumul. Au confundat vointa proprie sau a gologanilor din palma cu vointa poporului, s-au amagit intr-un “wishful thinking” si acum sunt contrariati ca lumea nu a reactionat cum au invatat ei la cursul de PR.
2009-11-23 08:16:49 | Raporteaza
ei, ca sa fac alegerea mai usoara, cateva realitati mai distincte: udrea, ridzi, eba sunt acolitele lui basescu, cu alte cuvinte, exista pentru ca exista basescu, pe cand geoana e acolitul lui iliescu, vanghelie, hrebenciuc, voiculescu, deci exista datorita lor. mai explicit, el e papusa, ceilalti sunt papusarii, raportul fiind invers decat in cazul lui basescu. iar dincolo de toate, papusarii lui geoana sunt si ei papusile papusarului suprem, cel de la moscova. in aceste conditii, ghiciti care-i raul mai mic…
2009-11-23 08:19:17 | Raporteaza
ESTI UN MARE MAGAR SI DACA NU ESTI DE ACORD,ITI DAU DETALII!
2009-11-23 08:21:04 | Raporteaza
SA ETICHETEZI PE UN PRESEDINTE CARE A CRITICAT COMUNISMUL FERM SI PLENAR,A DESECRETIZAT DOSARELE SECURISTILOR SI CARE DORESTE MODERNIZAREA ROMANIEI-DREPT MONSTRU,DA-MI VOIE SA ITI SPUN CA ESTI UN MARE NEGHIOB!
2009-11-23 08:25:26 | Raporteaza
Oricum Crin nu are multe variante dupa cele declarate in campanie daca nu vrea sa-si inghita limba.Solutia Johannis pare sigura la aceasta ora dar parca poti sti?
2009-11-23 08:50:38 | Raporteaza
Stimati cititori,
As dori sa introduc o idee in legatura cu multimea votanta… As dori ca dreptul de vot sa fie un drept al oamenilor cu un minim de cultura generala si cu bun simt.
Nu este normal ca sa imi decida viitorul si acei oameni care nu pot fi “verticali” d.p.d.v. moral (aici ma refer la cei care pentru o bucata de “paine” si alte lucruri voteaza pe unul sau pe altul).
Sa incercam sa traim bine… !
Eu zubileah himmine seitan irragim !
2009-11-23 08:53:11 | Raporteaza
Interesant. Din toate comentariile care se postează aici reiese foarte evident că Ceauşescu este încă dorit. Din uitare sau din neştiinţă nu contează. Oricum este clar că la noi oamenii îşi formează în continuare opiniile pe baza iluziilor şi viselor şi nu a ceea ce li se întâmplă concret, în fiecare zi: că li se taie din salarii, că patronii îşi bat joc de ei cu salarii din care mare minune să aibă o pensie, că muncesc ca nişte sclavi, că tot felul de şmecheri le bagă mâna în buzunare sub pretextul modernizării (repartitoare, contoare, centrale şi alte reabilitări), că luptătorii împotriva corupţiei cu lacrimi în ochi îşi promovează fiicele prin parlamente străine, că ne aşteaptă o datorie la FMI de plătit ca să poate răzista în continuare unii veşnic preocupaţi de starea asfaltului şi a bordurilor, că unii indivizi se consideră ca fiind unica soluţie şi singurii reprezentaţi ai voinţei populare etc, etc, etc. Clar. Ceauşescu este dorit. Şi atunci mă mai întreb de ce a fost împuşcat cel pe care îl aveam deja? Ne-ar fi costat mai puţini bani şi nu am fi pierdut decenii ca să îl facem la loc. Aaaa, ăsta noul are şi chelie. Da, asta este o inovaţie.
Pentru cei care cred că cineva a “criticat comunismul ferm” ar fi două lucruri de spus. În primul rând să afle despre ce comunism a fost vorba în condamnarea respectivă. A te folosi de un copil al comunismului pentru a critica comunismul pare subtil dar nu este. A fost criticat numai comunismul din care nu făceau parte rudele domnului cu raportul. Şi se pare că nu se cunoaşte prea bine ce orori şi de ce s-au făcut în acela care nu a fost criticat. Apoi, faptul că un preşedinte a criticat comunismul nu îl face pe el însuşi mai puţin un copil al acelui comunism. Este foarte simplu să ne criticăm părinţii când nu mai trăiesc şi majoritatea nu i-a cunoscut nici când triau şi nici după s-au pur şi simplu i-au uitat. Părem puri. Cât despre dorinţa de modernizare, şi Ceauşescu a dorit şi a făcut modernizare la vremea lui şi uite unde a(m) ajuns. E clar, Ceuşescu este dorit. Din păcate.
Pentru domnul Iulian Leca, ca să vă ajut să luaţi o decizie: gândiţi-vă care dintre cele două capete ale monstrului este mai prezent în viaţa dumneavoastră de zi cu zi, care vă bagă mâna mai mult în buzunar în cele mai subtile dar active moduri şi care încearcă să se folosească de sistemele statului şi de legi ca să creeze veşnice excepţii şi atunci poate va fi mai simplu de decis. A, excepţii crează şi celălalt dar măcar nu se şi laudă cu asta.
2009-11-23 09:12:05 | Raporteaza
Inseamna ca habar n-aveti de democratie.
Britisii, care au pus la punct mecanismele de exercitare si aplicare a democratiei in lumea moderna, sustin ca (poate or fi tampiti, cine stie, noi, se pare, ramanem buricul mapamondului, asa cum ne dorea Ceuasescu) in democratie se exercita DICTATURA LEGII SI A MAJORITATII.
Numai noi suntem permanent carcotasi, negociem pe marginea legilor, normelor, nimic nu e bine, totul ne pute.Nesupunerea ne caracterizeaza
De aia nu ne iubeste nimeni pe lumea asta.
Daca intri casa cuiva, trebuie sa respecti regulile casei. Daca nu, hai in orient unde domneste bunul plac.
2009-11-23 09:47:09 | Raporteaza
Eu unul am mai incercat sa postez la articolele domnului Leca, desi imi pare ca postez in van. Domnul Leca are deja opiniile scrise in piatra.
Doar un comentariu la paragraful:
“In 2009 avem de ales intre Elena Udrea, Monica Iacob Ridzi, Elena Basescu si, de cealalta parte, Marian Vanghelie, Viorel Hrebenciuc, Ion Iliescu, Radu Mazare si ceilalti.”
Un ultim efort logic din partea mea si apoi ma las:
- Elena Udrea: daca iese Base ramanem cu ea pe cap. Proasta, tzoapa cu tupeu, aroganta. Influenta adevarata in PDL redusa. A primit ministerul turismului cu un buget de 80 de milioane, adica undeva la 0,06% (!!!) din bugetul Romaniei.Deci e o gogoasa chestia asta cu sumele uriase cheltuite de Udrea
- Ridzi: belita public saptamani in sir de mass media si parlament pentru niste licitatii de 600.000 de euro. Imunitate ridicata de catre parlament, dosar la DNA, cel mai probabil va ajunge in instanta. Chiar crede cineva ca Ridzi poate sa mai aiba cea mai mica influenta intr-o posibila guvernarea viitoare?
- EBA, copil prost si razgaiat, generatia Bamboo, trimis 4 ani in europarlament. Influenta 0 in politica romaneasca in urmatorii ani
Din partea cealalta:
Marian Vanghelie – sef organizatie PSD Bucuresti, unul dintre cei mai influenti oameni in PSD. NU are rost sa vorbesc despre calitatea lui umana
Ion Iliescu – nu e oare un pic cam mult sa il comparam cu Ridzi?
Hrebenciuc – omul cu manevrele la PSD, negociaza aliante la sange si de obicei ii ies. Toate negocierile se bazeaza pe accesul la fonduri si functii publice (vezi sustinerea guvern Tariceanu II)
Mazare – primarul al Constantei, al doilea oras ca marime al Romaniei, stim ce si cum e cu el, nici nu are rost sa insist. Practic zona Constantei ii este supusa complet economic si la nivel de mass media. Regim semi-mafiot.
Si inca ceva, eu langa Basescu mai vad si Monica Macovei, Daniel Funeriu sau Sever Voinescu, nu doar Udrea sau EBA. Langa Geoana nu mai vad nimic in plus, oamenii care l-au sustinut ieri, dupa alegeri, au fost in ordine: Iliescu, Nastase, Vanghelie.
2009-11-23 09:58:33 | Raporteaza
Cica: “In 2009 avem de ales intre Elena Udrea, Monica Iacob Ridzi, Elena Basescu si, de cealalta parte, Marian Vanghelie, Viorel Hrebenciuc, Ion Iliescu, Radu Mazare si ceilalti.”
Io m’am gandit indelung sa votez sorica/caltabos/pacuraniel/fenechiu/…. La sfarsit am obosit … si’acu citesc pe dl. Leca orasanu minoritar asuprit de provinciali …
2009-11-23 09:59:04 | Raporteaza
Democraţia printre altele d-le jurnalist înseamnă acceptarea majorităţi, iar dacă majoritatea vrea altceva decât un mare ganditor politci ca d-stră asta nu înseamnă că este o majoritate dictatoare. Cum nici Băsescu nu a fost şi nu va fi niciodată dictator.
Chestia asta cu dictatura este clar o gândire de stânga dar o stângă murdară şi bolnavă de comunism.
Eu, în locul multor jurnalişti de teapa d-tale, aş privi mai cu condscenţă aceste rezultate şi cele viitoare care vor fi demolatoare pentru mulţi dintre voi. Şi aş învăţa câte ceva din ceea ce înseamnă înţelepciunea unui popor. Chiar dacă mulţi dintre voi îl desconsideră.
Eu cred ca sustinătorii lui Geoana si implicit ai PSD au memorie scurtă sau chiar îşi bat joc de memoria celor care s-au jertfit pentru a scapa aceasta tara de comunisti , securişti şi de a o scoate de sub influenţa absolut nociva a Rusiei.
Sunteti cel putin inconştienţi domnilor, mai rău sunteţi rău intenţionaţi.
Chiar nu ştiţi cine se ascunde în spatele acestui prefăcut căruia sunt foarte convins că îi vor tremura rău nădragi la prima confruntare directă cu Băsescu ?
Nu-i nimic, dacă nu ştiţi voi, sau mai bine zis dacă voi nu vreţi să ştiţi, poporul român ştie asta. Puteţivoi să minţiţi şi să ,manipulaţi cât vreţi.
Veţi primi o lecţie şi mai dură decât asta care aţi primit-o acum în 6 Decembrie.
Români vor ieşi la vot şi veţi vedea că ştiu să aleaga. Veţi vedea că pur şi simplu nu mai pot fi păcăliţi de nişte…păcălici.
Isteţilor, Băsescu nu poate fi învins cu atacuri la persoană şi cu tot felul de aberaţi : dictator, afemeiat,beţiv, prieten al lui Vântu, etc.
Băsescu poate fi învins numai de un bărbat de stat , un om politic adevărat şi de un partid cu coloană vertebrală.
Iar voi sustineţi acum în persoana lui Mircea Geoană, o viitoare marioneta în mâna vechilor structuri şi un partid neocomunist, murdar, nereformat şi antinaţional
2009-11-23 09:59:41 | Raporteaza
Majoritate dictatoare? Dumneavoastră chiar ştiţi ce spuneţi? Într-o democraţie reală minoritatea se supune majoritâţi:În special la alegeri.
În locul dstră şi a ltor mari ggânditori politici de pe aici aş învăţa câte ceva din aceste alegeri.
Măi oameni buni, voi chiar sunteţi orbi? Voi chiar nu înţelegeţi că acest popor NU MAI POATE FI MANIPULAT?
Surpriza cea mare pentru voi va fi, fiţi siguri de asta data de 6 Dec.2009. Veţi vedea că în ciuda multora dintre voi care, perfid, îndemnaţi oamenii să nu vină la vot, români vor ieşi masiv la urne.Şi vă vor aduce aminte faptul că în România au murit oameni pentru a avea democraţie, au murit oameni pentru a scăpa de comunişti şi neocomunişti, pentru a ieşi de sub influenţa otrăvită a ruşilor.
Nu m-am implicat până acum la modul foarte serios dar m-am hotărât să o fac.
Voi aduce lui Traian Băsescu în mod sigur 200 de voturi şi asta pentru că Geoană NU TREBUIE SUB NICI O FORMA SA AJUNGĂ PREŞEDINTELE ROMÂNIEI.
Dacă acest lucru se va întâmpla totuşi va fi, da, cu adevarat, un dezastru naţional.
2009-11-23 10:12:45 | Raporteaza
“cel mai mic rau”? Hai sa vorbim si despre el.
Care este “cel mai mic rau”? oare el nu este relativ? oare el nu depinde de interesele fiecaruia dintre noi? Sunt student. Vreau reforme. Deci, cel ce vrea reforme e mai “mic” (rau). Votez cu Basescu! Da, dar el vrea reforme in invatamint. Notele vor fi mai greu de obtinut. Se vor reduce locurile la masters, la doctorat… Mai buna Androneasca (deci, Geoana)! Il votez! Da, dar cind termin, o sa fiu o loaza cu diploma – m-am hotarit: votez cu Basescu! Dar daca se va generaliza invatamintul universitar pe taxe scolare? Eh? Nu, mai bun e Geoana! Mai ales ca nevasta e bugetara. Socialistii sunt mai siguri, nu isi va pierde jobul, salariul, sporurile… Geoana, in mod cert! Dar criza? FMI-ul? Trebuie sa reducem personalul, salariile… Hm, parca tot Basescu… Dar cind imi iau licenta, vreau sa fiu profesor. Geoana ma asigura ca imi va fi tot mai bine. Geoana! Ura, m-am hotarit! Da, dar el nu are bani… La naiba! care e cel mai mic “rau”? Hm… parca… Obama. Daca voi cistiga loteria vizelor. Sau Harper. Sau Merckel…
Nu, in mod sigur are dreptate Liviu Antonesei: cel mai bine este in Creta. Acolo cel mai mic “rau” este caldura torida din timpul verii.
2009-11-23 10:18:56 | Raporteaza
Răspunsul la dilema alegerii e clar încă din zicerea “In 2009 avem de ales intre Elena Udrea, Monica Iacob Ridzi, Elena Basescu si, de cealalta parte, Marian Vanghelie, Viorel Hrebenciuc, Ion Iliescu, Radu Mazare si ceilalti”. Trebuie ales Băsescu pentru că are mai puţini însoţitori decât Geoană. În plus, însoţitorii lui Băsescu sunt femei adică mai uşor de învins şi de eliminat (s-a văzut asta cu Mona Muscă versus Dan Voiculescu). Apoi “si ceilalti” de la Geoană dă fiori de groază: câţi şi cine or fi?
2009-11-23 10:28:28 | Raporteaza
@Bogdan
Asa e
@silviu petcu
Asa e. Sunt monstrii, inghitzi-ar iadu.
2009-11-23 11:17:48 | Raporteaza
@silviu petcu
Asa e. Sunt monstrii, inghitzi-i-ar iadul.
2009-11-23 11:19:30 | Raporteaza
Totusi, alegerea e intre:
- dezastu acum (Basescu) sau
- pauza de inca cinci ani (Geoana).
Eu raman un optimist temperat
2009-11-23 11:27:10 | Raporteaza
toti sunt niste javre…n-am votat si n-am s-o mai fac vreodata
2009-11-23 11:47:11 | Raporteaza
Dincolo de faptul ca am impresia ca aveti nevoie de o batista
, comparatia intre cele 2 categorii e total deplasata! NU le voteaza nimeni in mod direct dar fac parte din “garnitura” fiecarui candidat. Si daca e sa comparam “garniturile”, la rece, nu mi se par echivalente. Nu cred ca “raul”, daca poate fii el cuantificat, produs de “garnitura” Basescu se poate compara cu cel al “garniturii” Geoana(e drept, primii mai au timp sa confirme!
) Dar pe anasamblu, “garnitura” lui Geoana aduce nori negrii seriosi asupra Romaniei(parerea mea!) Si cred ca ar fii bine facuta o analiza tot la RECE, “de ce Crin” nu v-a confirmat asteptarile(cu referire si la “garnitura” d-lui Crin). Veti avea surprize!
2009-11-23 11:59:56 | Raporteaza
BAI DAC TU PUI EGALITATE INTRE VANGHELIESI INTRE UDREA , ESTI CHIAR IMBECIL !!!! VANGHELIE REPREZINTA TOT CE POATE FI MAI RAU ! SICTIR JURNALIST DE TREI SURCELE !
2009-11-23 12:10:49 | Raporteaza
eSI O LICHEA NERUSINATA ! A-TI DUS PRESA IN RAHAT SI VRETI SA TARATI SI TARA ODATA CU VOI LEP[RELOR ! BASESCU ESTE UN POLITICIAN CARUIA PANA SI DUSMANII II RECUNOSC CALITATILE ! CE AI FI VRUT SA VOTAM UN CATAVENCU (ANTONESCU) S AU UN FARFURIDII(GEOANA) ?
2009-11-23 12:14:30 | Raporteaza
DACA BATRANUL DJUVARA VA SCUIPA PE TOATA EXISTENTA LUI SI VA VOTA CU BOLSEVICII LUI ILIESCU, ATUNCI VOI VOTA SI EU ! AS VREA SA VAD ASTA SI APOI …SA MOR !
2009-11-23 12:18:11 | Raporteaza
@silicon_v: ai foarte mare drepatte, subscriu in totalitate.
PS: D-l Leca incearca si d-a sa marea cu degetul.
2009-11-23 12:27:58 | Raporteaza
Domnule Leca, articolul este foarte bun si lucid! Nu luati in seama comentariil portocalii (le recunoasteti dupa bascalia de prost gust asemenea capeteniei lor)! Se vor inmulti in urmatoarele 2 sapt! Rabdare!
Felicitari!
2009-11-23 12:53:26 | Raporteaza
Pai uite! Crinel ti-a trasat votul! Geoana! Felicitari, a-ti ales bine!!
;);) Inca 5 ani de comunism (liberal!?).
2009-11-23 13:01:13 | Raporteaza
Dragul meu comentator, din cate imi amintesc, am trait si noi, “majoritarii” de acum, multi ani o astfel de “dictatura a majoritatii” – una care il vota pe Iliescu ani la rand, oprind astfel democratizarea si reformarea reala a Romaniei. De ce sa ne speriem? Am vazut ca voturile pt candidatul PSD provin mai mult de la persoane peste 61 de ani si de la persoane care nu au decat studii primare. Ce fel de electorat este acesta? Nu ne-au impus acestia ani la rand “dictatura” opiniei lor, majoritare la acel moment? Si totusi nimeni nu a contestat atunci cu atata vehementa validitatea alegerilor democratice care a adus de atatea ori la putere gasca lor. Nimeni nu a fost atat de rau-intentionat incat sa faca rau tarii contestand faptul ca la noi democratia functioneaza. Sau democratia functioneaza numai cand ne convine noua?
2009-11-23 13:30:19 | Raporteaza
“Doua rele la fel de mari” ? Nu sunt de acord..Basescu cu toate defectele lui nu are cum sa fie vreodata mai rau decat Geona si PSD!
2009-11-23 14:31:13 | Raporteaza
pentru cei ce m-au intrebat legatura dintre quebec si restul este emblema floarea de crin.cavalerul fara pata si prihana pe care noi prostii in orbirea noastra nu l-am vazut si virusti de sindromul stockholm am votat un monstru nu-i asa?
2009-11-23 15:22:16 | Raporteaza
: Intr-adevar, cei 20% care au votat NU au fost pacalitii lui Basescu, prostimea. Daca n-ar fi votat de loc, referendumul nu se valida. In realitate ei au votat DA pt Basescu. De altfel, nu m-ar mira ca aceste procente sa fie manipulate cumva, scoase din palarie, ca prea sunt la limita convenabila hahaitului. Hm! Garfield, motanu (dadaistu de pe acoperis
2009-11-23 20:05:56 | Raporteaza
cam cati bani ti s-au dat ptr articolul asta ?
ti se pare corect ca pentru cativa RONI sa raspandesti mesaje cu subinteles ANTI-BASESCU … doar ca sa dai mica impresie ca Geoana ar fi raul mai mic desi te bati cu pumnii in piept precum King Kong ca esti neutru =))
Am dovezi clare cati dintre voi … fara nici un plan de viata distrugeti o tara pentru 100 de roni !…
Ma numesc Alexandru Pena zis si Tase… poti sa te interesezi cine sunt… iti spun un singur lucru…
v-as rupe picioarele la toti fomistii de distrugeti tara asta… din pacate sunteti prea multi terminati de acest gen.
pornind de la antena (contact) pana la realitatea si OTV… niste mizerii pe care noi ne chinuim sa le infrangem de fiecare data….
as prefera ca acest comentariu sa nu fiu sters … (vezi manipulare mediatica)…. nu de alta da s-ar putea sa va facem vizite la toti ziaristii astia de presa online si nu numai… care va castigati existenta postand minciuni ptr o suma nu mai mare de 50 de ron. Drum Bun Spre Comunismul lui Iliescu (nu puteti compara cu era lui Ceausescu… atunci s-a facut ceva… pe vremea sefului tau Ilici si Voiculescu sau Vantu… nu s-a facut nimic decat distrugerea resurselor tarii)…
Va pup stimate “ziarist”.
2009-11-24 20:50:02 | Raporteaza
Din pacate Romania nu are o clasa politica matura care sa se deosebeasca de ceva anume adica de politicienii comunisti nici dupa 20 de ani de cand ne dorim sa schimbam cu adevarat Romania. Ganditi-va e ca si cum ai ruga pe Ceausescu sa faca doar de dragul confortului social cateva partide de forma din care sa alegem unul care ne place noua dar tot Ceausescu sa conduca si sa fie reales. Asta se intampla in Romania in momentul de fata. Pai omul potrivit pentru Romania este omul care nu a facut scoala pe timpul lui ceasca pentru ca toti care am facut scoala pe timpul lui ne gandim asa:
-Romania o sa se duca de rapa
-in romania toti fura
-scoala nu e buna la nimic
-ca sa ajungi la ciolan trebuie sa impingi
-nu poti sa pastrezi ciolanul daca nu dai si la altii
-nu poti sa faci bani daca nu furi
-samd
Din pacate romanii care nu au facut scoala pe timpul lui au varsta de aprox 25-26 de ani si nu prea vezi parlamentari guvernanti sau presedinti de tara la varsta asta mai trebuie sa ma asteptam cel putin 10 ani si cred ca dupa teoria asta o sa avem o Romanie diferita in anul 2020-2025
2009-11-25 09:25:56 | Raporteaza
Acum v-a apucat pe toti pasiunea pentru Antonescu. Ieri era Basescu, alaltaieri Constantinescu, plus Ciorbea (ce, nu va mai amintiti de el?). Nu puteti sa iubiti o femeie, trebuie sa va indragostiti de un politician? Popocivismul asta cam deplasat.
2009-11-26 23:51:00 | Raporteaza